Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.847 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ahhhhh! wil net gaan happen op een transfer over 5 min, klapt hattrick eruit! kom er niet meer in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 09:37:
ahhhhh! wil net gaan happen op een transfer over 5 min, klapt hattrick eruit! kom er niet meer in :(
idd kl*tezooi :(

had gister al 3 transfers misgelopen en nu weer hele tijd gekloot. En kheb echt trainee nodig voor vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik niet per se, maar ik wil graag 9 ipv 5 trainees voor mn middenveld, en heb er 50.000 voor over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan nu weer inloggen maar als ik ergens op wil bieden zegtie weer session timeout.
oftewel: een paas servers liggen eruit, een paar doen t nog. (DDOS was t toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ronde 7 Beker:

Calixtlahuaca S.C. - Hoedjevanpapier's XI tal MatchID: 30246363

Vul maar aan....

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als dit voor 15:13 nog zo is heb ik een serieus probleem ... ik MOET die gast van 5 miljoen aantrekken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Even een luchtige vraag tussendoor:

Assistent trainers:

Een vriend van mij (die sinds kort erg veel aan het lezen is over hattrick) beweert dat als je 5 spelers traint (ik train middenveld dus 5 op zondag en 5 op woensdag) dat je dan 5 assistent trainers nodig heb.....klopt dit?

Ik heb er nu 3 namelijk en volgens mij werd dat overal aangeraden....

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 10:06:
Als dit voor 15:13 nog zo is heb ik een serieus probleem ... ik MOET die gast van 5 miljoen aantrekken ...
Hattrick werkt wel, maar niet al te snel. We hebben wel eens erger mee gemaakt (vroeger, toen de politie nog op varkens reed ;) )

@Damien19: die vriend van je l@lt uit zijn nek. Dat is gewoon onzin. Hoe meer assistent trainers hoe beter, maar 1/trainee is onzin. Ik heb seizoenenlang maar 3 ass. trainers gehad met 8 trainees en ze kregen allemaal training.

[ Voor 26% gewijzigd door dreamtheater42 op 24-11-2004 10:14 ]

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er 8 en ik train maar 4 inner mids :D Je moet gewoon voor zorgen dat assistent + keepertrainers niet gezamelijk over de 10 komen. Ik weet niet zeker dat je per speler een trainer nodig hebt, misschien klopt dit wel, maar ik heb toch zat =)

Hmm edit: ik kan nu wel inloggen ja.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, ik ben weer 4x overboden :(
had stiekum gehoopt dat door de server problemen al die trainees lekker naar mij gingen (maar aan de andere kant: dan had ik niet kunnen bieden op een paar speler sie ik toch wel graag wilde hebben!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Sportclub Emmeloord - kdbunited Matchid= 30246392

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
@ knuppelhout: Achja het kan vriezen en het kan dooien :) Vast nog wel meer trainees voor je op de transfermarkt ;)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt, deze bijvoorbeeld:Daniel Aspenfeldt (47887481)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.

Specialiteit: Technisch

Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 220
Loon: 638 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC. BUVOVV
Waarschuwingen: 0

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos

gekocht voor 1001 eurootjes om precies te zijn. (5 minuten geleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Voor de duidelijkheid de regels zoals die lang geleden in de OP zijn opgenomen:

REGELS!

Natuurlijk gelden in dit item de gangbare GoT regels, maar een extra verzoekje aan iedereen om het in de sport gangbare 'fair play' principe toe te blijven passen.

Haantjesgedrag, hooligans, flames, teveel off-topic, complete playerad spamming, meldingen dat HT weer eens down is, etc.. hebben we niks aan en betekent alleen maar ingrijpen van een mod wanneer het de spuigaten uitloopt en in het slechtste geval een gesloten topic.

Extra opmerking mbt zogeheten 'newbie-vragen'; je bent welkom om je vragen te stellen, echter zijn ze van het type RTFM kijk dan niet raar op als iemand minder behulpvaardig reageert. De vaste bezoekers op deze thread stappen tenslotte niet elke dag met het juiste been uit bed ;).

Onthoud, wij zijn te gast op GoT!

Schijnbaar toch nodig dat ik het volgende erbij zet:
Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~lekkerke/hattrick/redcard.gifCHEATING IS VERBODEN!Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~lekkerke/hattrick/redcard.gif
Onder cheating verstaan wij niet alleen meerdere teams, maar ook het maken en/of hebben van software of game-spoilers die je een extra voordeel geeft t.o.v. van andere spelers.

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~lekkerke/hattrick/redcard.gifHet maken en melden van dit soort software op dit forum word meteen afgestraft!Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~lekkerke/hattrick/redcard.gif

Dus zeker niet je mede-tweakers hiermee lastig vallen op dit forum tenzij het gaat om het bespreken van een cheater die je gevonden hebt. Dat is wel toegestaan in tegenstelling tot interne HT-fora.

Het spel is gratis en als je de 20 euro per jaar betaald hebt dan is dat het echt waard. Een spel als dit gratis vinden is al een uniek iets, maar zoiets als dit in een betaalde versie krijgen met alle extraatjes is onmogelijk en meer dan de moeite waard!:)

Zonder inhoudelijk erop in te gaan en zeker niet met het verzoek aan anderen om hierop in te gaan;
- op de man spelen mag zeker niet
- iemand bij voorbaat schuldig bevinden doen we niet
- doorgaan op een onderwerp zonder constructief daaraan bij te dragen mag niet
- extern doorgaan wordt vaak niet op prijs gesteld
- de mod heeft altijd gelijk, zie regels GoT

Wanneer je een probleem hebt en een modje nodig hebt kun je gebruik maken van het meld een draadje bovenaan elk topic Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif

Nog even een paar vage cliches; Voorkomen is beter dan genezen en gezond verstand gebruiken :7

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op woensdag 24 november 2004 @ 11:03:
Voor de duidelijkheid de regels zoals die lang geleden in de OP zijn opgenomen:
Ik snap het verband niet. Met andere woorden: dit komt voor mij een beetje uit de lucht vallen. Houdt het verband met Yoeri? (daar zijn we toch allang mee opgehouden?)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 11:59:
[...]

Ik snap het verband niet. Met andere woorden: dit komt voor mij een beetje uit de lucht vallen. Houdt het verband met Yoeri? (daar zijn we toch allang mee opgehouden?)
Ok even samenvatten:

De mededeling over het posten van de downtime of de storing die hattrick nu ondervindt

En de post over de afwezigheid van Yoerie en daardoor weer te suggureren dat hij cheat.

Dat bedoeld Yared volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tmberteam - F.C. Braves MatchID: 30246235

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-09 14:59

Dreamer

Foutje

Weet iemand hoe het zit met de friendly's die vanavond gespeeld worden. Ik moet bijvoorbeeld mijn opstelling nog maken!

Met andere woorden
Is er nog een mogelijkheid als de site weer beschikaar is om je elftal op te stellen?

edit:
Hattrick doet het weer, vraag is niet meer van belang

[ Voor 15% gewijzigd door Dreamer op 24-11-2004 13:21 ]

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreamer schreef op woensdag 24 november 2004 @ 13:14:
Weet iemand hoe het zit met de friendly's die vanavond gespeeld worden. Ik moet bijvoorbeeld mijn opstelling nog maken!

Met andere woorden
Is er nog een mogelijkheid als de site weer beschikaar is om je elftal op te stellen?
tot 15 minuten voor de wedstrijd begint. Als de site later dan dat moment in de lucht is, heb je pech. Anderhalf jaar geleden was de site een heel weekend uit de lucht, en was ik de lul voor me compettitiewedstrijd (inc. verlies van 10% supporters). Sindsdien maak ik me opstelling voor zondag en woensdag al op de vrijdag ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 13:17:
[...]

tot 15 minuten voor de wedstrijd begint. Als de site later dan dat moment in de lucht is, heb je pech. Anderhalf jaar geleden was de site een heel weekend uit de lucht, en was ik de lul voor me compettitiewedstrijd (inc. verlies van 10% supporters). Sindsdien maak ik me opstelling voor zondag en woensdag al op de vrijdag ervoor.
Doe ik ook altijd en wel om dezelfde redenen. Daarom zet ik ook nooit spelers op de tl voor 0 euro...

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 12:42:

SandstorM - Williams BMW Team MatchID: 30246316
Wat een klus. Heb alle wedstrijd id's van 1 t/m 19 ge copy pasted... dus hoop dat het werkt :D Naar alle waarschijnlijkheid is dit wel de laatste ronde in de beker...

Die gast haalde zijn laatste wedstrijd 'bovennatuurlijk (oud)' middenveld en een mytische centrale aanval... 8)7

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HT bij mij down hoor ... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Mag ik vragen wat het nut is? Van al die servers te posten?

Je kan toch gewoon je matches bookmarken en deze dan live bekijken zodra je inlogt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Damien2004 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 13:55:
Mag ik vragen wat het nut is? Van al die servers te posten?

Je kan toch gewoon je matches bookmarken en deze dan live bekijken zodra je inlogt?
Ja dat kan ook. Maar als het goed is zijn de links nu clickable afhankelijk van de server waar je op zit. Zo kun je dus heel snel dingetjes in live zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Sandyman538 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 13:59:
[...]

Ja dat kan ook. Maar als het goed is zijn de links nu clickable afhankelijk van de server waar je op zit. Zo kun je dus heel snel dingetjes in live zetten...
Hmm zal het proberen vanavond :) ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 13:49:
[...]

Wat een klus. Heb alle wedstrijd id's van 1 t/m 19 ge copy pasted... dus hoop dat het werkt :D Naar alle waarschijnlijkheid is dit wel de laatste ronde in de beker...
Nogmaals: http://www.hottrick.org/hattrick_link_generator.php
1 klik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Mag je een speler die rood heeft wel opstellen voor een friendly?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 14:12:
Mag je een speler die rood heeft wel opstellen voor een friendly?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AARGH heb net een speler verkocht (dus 10 man in de basis) EN als het goed is koop ik vanmiddag een speler, maar ik krijg het niet voor elkaar om die verkochte te vervangen (mocht ik die ene speler niet kunnen halen).

Edit: mag ik een speler die ik nu koop opstellen, als hij bij zijn vorige werkgever rood heeft gekregen? Wordt die kaart kwijtgescholden of niet .. Was trouwens niet direct rood, maar zn 3e gele kaart.

AARGH weer down!

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm, heb op een aantal spelers geboden in de hoop er eentje van dat aantal te winnen. net klapte de server eruit, en toen stond ik vooran bij 3 biedingen. Krijg ik ze nou allemaal of worden die deadlines ook opgeschoven tot de site weer bereikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadlines worden opgeschoven. Hopelijk nog VOOR 17:00 uur als mijn cupwedstrijd begint @#$^($*&^(^&#$^#^$&^%$

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 14:20:
Edit: mag ik een speler die ik nu koop opstellen, als hij bij zijn vorige werkgever rood heeft gekregen? Wordt die kaart kwijtgescholden of niet .. Was trouwens niet direct rood, maar zn 3e gele kaart.
n00b }:O ;) kaarten worden bij transfers nooit kwijtgescholden dus je kan hem niet opstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 12:05:
[...]

Ok even samenvatten:

De mededeling over het posten van de downtime of de storing die hattrick nu ondervindt

En de post over de afwezigheid van Yoerie en daardoor weer te suggureren dat hij cheat.

Dat bedoeld Yared volgens mij :)
Voor de 10e keer. ik suggereerde niks. ik wilde alleen van hem weten wat er nou aan de hand was/is enof hij een sanctie heeft gekregen. dat is gewoon interesse. toen zag ik ineens dat ie een paar dagen al niet had in gelogd. als mensen verbanden gaan leggen daartussen is het prima, maar val mij er niet mee lastig. ik vond het alleen frappant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 15:23:
[...]
n00b }:O ;) kaarten worden bij transfers nooit kwijtgescholden dus je kan hem gewoon opstellen.
Hij heb een rode kaart achter zn naam noobje }:O Dus wat is het nou .. opstellen of niet, want je spreekt jezelf tegen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goeeeedddd.... de deadline was dus nog zo kort dat ik ze toch alledrie heb. Nu heb ik dus 10 jonge middenvelders,
1 goed pos, zwak pas
2 redelijk pos, matig pas
en 7 redelijk pos zwak pas

ik denk dat ik het beste 4-4-2 op zondag en 3-5-2 op woensdag kan spelen (suggesties welkom)., dus dan zou ik 1 speler overhebben. Kan ik nu beter een speler verkopen (en welke dan?), of 1 (de slechtste) achter de hand houden voor blessures?

wel gaaf dat t me gewoon gelukt is om voor 129.001 euro 10 17/18j spelers te halen. (in ieder geval: ik ben er best blij mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 15:37:
[...]

Hij heb een rode kaart achter zn naam noobje }:O Dus wat is het nou .. opstellen of niet, want je spreekt jezelf tegen =)
Niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klote :(

@ knuppel .. heb je je spelers ook al in je team? Bidding was finisched 15:31, maar heb die speler nog niet !

@ Tim .. jep heb de newbe faq en GoT faq doorgelezen (kon het niet (zo snel) vinden.

[ Voor 115% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 15:37:
[...]
want je spreekt jezelf tegen =)
Oké oké, ben ook veel te druk met school bezig om hier juiste antwoorden te geven :) moet ik ook eigenlijk niet doen.
Maar dit soort dingen staan toch ook allemaal in de FAQ of startersgidsen of niet? anders moet het er even bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 15:39:
goeeeedddd.... de deadline was dus nog zo kort dat ik ze toch alledrie heb. Nu heb ik dus 10 jonge middenvelders,
1 goed pos, zwak pas

ik denk dat ik het beste 4-4-2 op zondag en 3-5-2 op woensdag kan spelen (suggesties welkom)., dus dan zou ik 1 speler overhebben. Kan ik nu beter een speler verkopen (en welke dan?), of 1 (de slechtste) achter de hand houden voor blessures?

wel gaaf dat t me gewoon gelukt is om voor 129.001 euro 10 17/18j spelers te halen. (in ieder geval: ik ben er best blij mee)
Ik denk ook dat je hele goede zaken hebt gedaan! Prima werk! Je hebt wel een beetje geluk gehad dat Hattrick er op het goede moment uitlag, maar dat hoort erbij. Nu flink gaan trainen en laat de titels en het geld maar binnenrollen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:25

GaMbiNo

1337

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 15:39:
1 goed pos, zwak pas

2 Keer 3-5-2 spelen natuurlijk, het is gewoon 1 van de sterkste opstellingen in hattrickland en niet voor niks dat zoveel mensen het spelen. ;)
Zeker voor een positiespeltrainer is 3-5-2 de opstelling.
4-4-2 is toch een stuk minder vandaar dat ik het nooit meer speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dus jij adviseert om 4-4-2 en 3-5-2 te gaan spelen en dan die ene speler voorlopig ongetraind te laten?
ik heb trouwens mn hele elftal >20j te koop staan en dat geld komt vrijdag binnen dus dan kan ik zaterdag op zoek naar wat goedkopere vervangers zodat ik weer wat financiele ruimte krijg (nu heb ik due dus helemaal NIET)

edit: reactie op vorige post.

3-5-2 lijkt me prima, maar dan zijn de spelers wel heel erg confused of niet?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogmaals @ Knuppel .. heb je je spelers al binnen? Als ik op bids klik, staat er The page cannot be displayed en heb em nog niet in mijn team :/

Het geld is er trouwens ook niet eens afgeschreven. Er stond toch echt: bidding is finished/

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 15:49:
ok dus jij adviseert om 4-4-2 en 3-5-2 te gaan spelen en dan die ene speler voorlopig ongetraind te laten?
ik heb trouwens mn hele elftal >20j te koop staan en dat geld komt vrijdag binnen dus dan kan ik zaterdag op zoek naar wat goedkopere vervangers zodat ik weer wat financiele ruimte krijg (nu heb ik due dus helemaal NIET)

edit: reactie op vorige post.

3-5-2 lijkt me prima, maar dan zijn de spelers wel heel erg confused of niet?
Ik weet niet wat je ervaring met 3-5-2 is (op te zoeken onder training) natuurlijk.
Als die nog op slecht staat zou ik het op zondag nog niet gaan spelen nee, dan moet je eerst wat ervaring met het systeem opdoen op de woensdag en zondag eventueel toch nog een keer 4-4-2 spelen (wel zonde overigens want 1 speler mist zijn training).
Zodra je ervaring met 3-5-2 op redelijk/goed staat zou ik gewoon constant 3-5-2 spelen zodat je zoveel mogelijk rendement haalt uit je training en bovendien met 1 van de sterkste formaties in hattrickland speelt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

@KdB _/-\o_ * yared is nooit te oud om te leren :D

Zelfs de forumcode wordt meteen gegenereerd in de linkgenerator van Hottrick.org :9

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Ook mijn match is er 1 om te volgen!

F.C. GoT - Knight Boys (matchID=30246387)

[ Voor 91% gewijzigd door NiMu83 op 24-11-2004 16:02 ]

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mn transfer history is niet bereikbaar idd., maar in mn spelerslijst staan toch echt 4 spelers van 17, 6 van 18 en 1 van 19 (maar die is zo slecht dat ik ontsla zodra ik weer kan)

ervaring: helemaal niet, zondag was mn 1e wedstrijd en die heb ik 4-4-2 gespeeld.

dank trouwens voor de tips, begin er na een kleine week al echt in te komen :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Resumé:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF .. dus jij hebt je spelers wel? Mijne liep af op een wel heel slecht moment namelijk 15:31 ...

Niets afgeschreven .. geen speler.

En het ergste is nog: ik weet niet meer ID van die speler, noch zn naam en de club die hem verkocht. Hopelijk gaat die club ook contact opnemen met een GM.

Het probleem namelijk is, dat ik niet bij mijn bids kan kijken. Daar stond ie namelijk en ik wilde er net een pic van maken :'(

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:31
Geen biedings nieuws ?? Dan kun je hem toch nog wel terug vinden, athans de naam zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja Koen, ik zei net: ik weet de naam niet meer.

Voor de geinteresseerden: het was een 21 jarige Deense supernatural verdediger van 21 jaar in passable vorm en solid stamina worth 4.456.000 (of iets in die buurt, was iig >4.4)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
Resumé:

Tha Groove's - Atlético Cataclismo CF (MatchID=30246340)

Verwacht er deze keer alweer niet al te veel van, maar je zal zien dat het weer 2-1 wordt ofzo..

De OP is weer bijgewerkt, op- en/of aanmerkingen zijn welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een leuke winger/aanvaller/back te koop staan:

Jaap Plooij
30 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Krachtig

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 570

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: goed Verdedigen: redelijk
Scoren: goed Spelhervatting: matig

ID: 36908594

€100.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 16:41:
Ik heb nog een leuke winger/aanvaller/back te koop staan:

Jaap Plooij
30 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Krachtig

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 570

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: goed Verdedigen: redelijk
Scoren: goed Spelhervatting: matig

ID: 36908594

€100.000
Post ajb geen transferads hier. Dat kan (dacht ik) wel op het GoT forum op Hattrick zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreamtheater schreef op woensdag 24 november 2004 @ 16:43:
[...]

Post ajb geen transferads hier. Dat kan (dacht ik) wel op het GoT forum op Hattrick zelf.
ok, sorry. deleten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn jullie nog van plan om je stadion uit te gaan breiden nu dat volgend seizoen 2x zo duur wordt? Mijn stadion is nu zo'n 60k en eigenlijk al te groot. Toch denk ik erover om in week 16 uit te breiden naar +/- 100k. Ik verwacht dat in de toekomst wel te kunnen vullen en de onderhoudskosten zijn erg laag in verhouding tot de bouwkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

grooviee17 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 16:24:
De OP is weer bijgewerkt, op- en/of aanmerkingen zijn welkom
Regel 2, woord 1:
besnt --> bent

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Wat mij betreft hoeft dat niet. Onthoud het alleen wel ajb ;)

edit:
maar brainpower zeg "Ja" en het wordt nogal verwarrend als ik nu "nee" zeg. Haal dus maar weg!

@kdb: komende maandag zal mijn stadion 55k zijn (was 40k). Dat heb ik ook gedaan met het oog op de verdubbeling van de prijzen. Ik verwacht niet echt dat ik dat vol zal krijgen dit seizoen, maar als er promotie in zit zou dat volgend seizoen wel eens kunnen lukken. En de stadionkosten wegen inderdaad niet op tegen de verdubbeling die eraan zit te komen (imo).

@Groovie: volgens mij zit er een foutje in de OP. Het gaat zich om de "visie" hoe je met Hattrick moet beginnen. Daarin staat "WubMaster een visie gaf hoe dacht over het beginnen met Hattrick. Ook Starmaker gaf zijn beginnersvisie op Hattrick.". Volgens mij was het niet starmaker, maar ikke :) en de link die daar staat klopt ook niet. Die link hoort http://gathering.tweakers...message/22127665#22127665 te zijn.

[ Voor 87% gewijzigd door dreamtheater42 op 24-11-2004 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou het binnen nu en een maand uitbreiden, want vanaf eind januari gaan de prijzen flink omhoog.

[ Voor 140% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 16:49:
Ik geloof dat ze binnenkort de kosten om een stadion te verbouwen flink naar boven willen doen, tenminste, dat heb ik ergens gelezen. Kga ff kijken of ik het nog kan vinden.
4 posts omhoog lezen, de kosten worden verdubbeld ;(

[ Voor 10% gewijzigd door Pewwy op 24-11-2004 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grooviee17 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 16:24:
Resumé:

Verwacht er deze keer alweer niet al te veel van, maar je zal zien dat het weer 2-1 wordt ofzo..
Op timberteam na staat iedereen achter :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta voor! Jammer dat ik als vaste GoT-ter niet wordt meegerekend telkens :'(

Daarvoor moet je zeker supporter worden EN aanmelden voor de FED .. of niet.. kunnen jullie niet 1 uitzondering maken en mij toevoegen wat betreft statistics en al die andere leuke gein?

omfg net nu ik dit typ staat het al 1-1 en ze hebben zelfs al een kans gehad om op voorsprong te komen.

edit 2: woeiii sta weer voor 1-2 .. Mariusz scoort zn 2e in weak vorm! Zal wel te maken hebben dat ie Quick is en zo wat voordeel heeft =))

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 17:40:
Ik sta voor! Jammer dat ik als vaste GoT-ter niet wordt meegerekend telkens :'(

Daarvoor moet je zeker supporter worden EN aanmelden voor de FED .. of niet.. kunnen jullie niet 1 uitzondering maken en mij toevoegen wat betreft statistics en al die andere leuke gein?

omfg net nu ik dit typ staat het al 1-1 en ze hebben zelfs al een kans gehad om op voorsprong te komen.

edit 2: woeiii sta weer voor 1-2 .. Mariusz scoort zn 2e in weak vorm! Zal wel te maken hebben dat ie Quick is en zo wat voordeel heeft =))
Ik telde alleen de degenen mee die zelf hun matchid hier hadden vermeld. Wel zeuren, maar zelf niet meewerken zeker? ;)
Inmiddels is trouwens HVP de enige die voor staat (in mijn hattrick live).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

@Grooviee; een paar puntjes voor de OP als je tijd hebt :D

- kijk ajb even naar de code van 'de regels' hierboven. wanneer je de [ center ] code buiten de [ sub ] plaatst kun je alsnog centreren.

- Onderzoekje KdB naar de gemiddelde waarde van federatie teams per divisie. Hier de input van het onderzoek.

- Zo ziet onze eerste Modbreak in 25.000+ postings eruit :9

- Kun je ajb de Hottrick Linkgenerator erbij zetten

- Het verdedigingstraining schema (was het niet van Little Bear?)

- Linkje naar de GoT-HT toto via http://gottrick.bitxs.com

- GoT Meeting 2 (+ een linkje naar 1) plus het verslag van HvP zie hier

- Criollo mag er van mij part uit, laatste update ervan was in juli, maar ik kan me vergissen... ;)

- MaestoTim duikt de dieptes van het liefdseleven in.
- Hoe maak je de nieuwe linkjes die nu toegevoegd zijn naar de overzichtstabellen zwart
- Uitslag stemming om alles centraal op GoTtrick te hebben zoals bijvoorbeeld de Cup.
- Federatie Stats en info over de fed (alweer 130 leden :D)

- Stukje aanpassen over betalen met een creditcard niet meer nodig is vind je hier uitgebreid

- Aristos 'grote trainingsonderzoek' hier

- link naar GoTtrick voor de 8BitsofHattrick

- Waarschuwing om jezelf niet te laten verleiden tot gebruikmaking van de gokmogelijkheid op HT. Trouwens heel actueel want Lotto heeft vandaag weer een rechtzaak gewonnen tegen twee betting-offices.

- Thije zijn functie kun je bijzetten FedStatsKeeper

- Wubmaster visie op beginnen met Hattrick en het aanvullende antwoord van Dreamtheater.

- Bericht van GoT op de frontpage van Tweakers.net

- De logomakers van de Fed, Jefta van MacLentz (360342) en Timminio van KFC Beuningen (144768) mogen bij de lijst van medewerkers

- Deel 26 de nieuwe koploper is in het aantal gepostte berichten, 62,9 per dag 8)7
(oude record 63,2 deel 17)

- Nog meer records van Starmaker!

en ik geloof, maar Hein moet nog even reageren, dat onze Hein ook 'promotor met vlaggetjes' gaat worden... zijn immitatie van Russische maffia is nogal effectief in het werven van nieuwe leden >:)

@Hein als je ja zegt solliciteer dan even naar de functie op de GoT-HT fed pagina

******************** GoT Cup *****************

De inschrijvingen voor de GoT Cup , het kan nog net als je opschiet!

Inschrijven kan op http://users.skynet.be/fa881279/cup2004

Volgende week toch al Little Bear aka Cupgeit? B)

Ziet ernaar uit de HvP een rondje verder gaat in de beker en de rest niet, netjes hoor!

* yared heeft 2.500 berichten doorgenomen van de laatste twee topics 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euh ik, zonar en oonme staan in ieder geval ook voor hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D haha ik sta 0-2 voor in n oefenwedstrijdje terwijl ik 5 van mn nieuwe trainees heb opgesteld!
nou heeft mn tegenstander natuurlijk zn beste spelers ook niet opgesteld, maar hij is iig langer bezig en heeft aan zn spelers te zien een veel groter budget dan ik.
(matchID 30349618)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit mn keeper (7 ster) is beetje geblesseerd (krijgt denk ik een pleistertje), maar het klotene is dat hij direct erna 2-3 maakt. Ik zie zelfs kans dat hij de gelijkmaker ook nog wel maakt doordat mn keep beetje geblesseerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:52

Ottooo

Vuurvlieg

Waarom heb ik deze dagen eigenlijk niks over de Toto gelezen, ik zie namelijk net op Gottrick dat ik weer 10 punten heb behaald en mijn voorsprong heb vergroot. :p

Komt er nog een nieuwe toto deze week? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JAAAAAAAA IK HEB EM!!

Thor Rangvid (14726917)
21 years, passable form
Nationality: Danmark
Total Skill Index (TSI): 44 490
Wage: 19 392 €/week including 20% Bonus
Owner: HARDTRANCE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb gisteren net een speler te koop gezet en nu zie ik dat "Transfers" voor een paar dagen gesloten is in verband met databaseproblemen. Iemand enig idee wat dit voor consequenties heeft? Er was vanmorgen 10k op mijn speler geboden, maar ik had natuurlijk wel op wat meer gehoopt.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
***************GoT Cup*****************

Mensen volgende week begint de GoT Cup, regel dus GEEN friendlies meer.

Het speelschema komt morgen op de site.

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woeh! Groovies maakt in de laatste minuut gelijk :) spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
Tja, en ook al twee kansen in blessuretijd gehad. Wie weet komt het toch wel goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7-4 .. lekker dan :D

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
1-0 in de beker gewonnen tegen De Ruukers uit mijn eigen divisie, doelpunt viel pas in de 84minuut >:). Op naar de 8ste ronde!

[ Voor 13% gewijzigd door Janspj op 24-11-2004 19:45 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 10-09 00:15
De primeur van een modbreak hadden we al in deel 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:31
Woei.. Mijn portugees speelde vandaag voor het eerst, na 3 potjes 3 sterren te spelen, 3,5 ster :) Kortom, hij sluit aan bij de bikkels die vorige week al 3,5 ster speelden :)

Blijft dus in de race voor u-20 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
This page is currently closed because of a database performance problem that this page is causing. We will have it up again as soon as the problem has been solved, which can take up to a few days. Please note that it is NOT THE TRANSFER that is going to be down, just this page. The transfer list search, and the bidding on the player details page is still open of course.
Euh, waar dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Nederland -> Transfers

Er gaan nu echt spelers voor spotprijsjes weg. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Janspj schreef op woensdag 24 november 2004 @ 19:30:
1-0 in de beker gewonnen tegen De Ruukers uit mijn eigen divisie, doelpunt viel pas in de 84minuut >:). Op naar de 8ste ronde!
Arme DjiedoW, hij picte zondag tegen mij om van jou te kunnen winnen en verliest nu weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Laatst online: 09-09 11:40

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Altijd lekker ballen tegen nederlandse clubs, klote scheids deelt frigging 3 pingels uit, helaas voor de thuisploeg knalt alleen mijn speler er 1 in en mist zijn 'seedorf' er 2. >:)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
GaMbiNo schreef op woensdag 24 november 2004 @ 19:50:
[...]

Nederland -> Transfers

Er gaan nu echt spelers voor spotprijsjes weg. :9
Dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Ronald Koeman schreef op woensdag 24 november 2004 @ 19:47:
De primeur van een modbreak hadden we al in deel 2 ;)
ouwe shit man :D

/edit

Hein, kom je me vervelen bij me functie please? O+

[ Voor 11% gewijzigd door Loona35 op 24-11-2004 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

grmbl, was net friendly aan het regelen en mijn challenges stonden al een uur open...gelukkig heeft niemand accept, anders was ik al de lul in de eerste ronde van de cup :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Ottooo schreef op woensdag 24 november 2004 @ 18:31:
Waarom heb ik deze dagen eigenlijk niks over de Toto gelezen, ik zie namelijk net op Gottrick dat ik weer 10 punten heb behaald en mijn voorsprong heb vergroot. :p

Komt er nog een nieuwe toto deze week? :*)
Ja ik ben erg druk op het moment...

Nieuwe toto + uitslag vorige week komt vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Beide branieschoppers hebben trouwens hun naam laten veranderen! De vlegels! :P

[ Voor 13% gewijzigd door Ronald Koeman op 24-11-2004 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Cup gaat wel lekker, vandaag weer 5 man erbij :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Little Bear schreef op woensdag 24 november 2004 @ 22:31:
je trainees niet hé :+

sorry.. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Little Bear schreef op woensdag 24 november 2004 @ 22:31:
Ik heb me vandaag ingeschreven, en zonder erbij na te denken al een oefenwedstrijd geaccepteerd. |:( |:( |:(

Excuses!

Ik wil op zich nog wel meedoen met de cup, dus geef m'n tegenstander voor volgende week maar vast een WO :)

[ Voor 3% gewijzigd door Ronald Koeman op 24-11-2004 23:42 ]

• Little Bear
  • Niet online
loona35 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 23:39:
[...]

je trainees niet hé :+

sorry.. O+
Begin niet he.

Je hebt er 2 minuten daarvoor nog een 2 weken afgeschopt. In de 83ste minuut een nietsbetekende middenvelder (2 weken), in de 85ste mijn trainee (4weken) :( :( :( :(

Conclusie: speel nooit friendlies tegen loona !!!

Maar goed, voor deze keer vergeef ik je :Y)

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:19
2-0 gewonnen van een zweedse club.
Gelukkig geen blessures opgelopen.

• Swanfield
Sjonge jonge, een derby tegen een maat van mij gespeeld maar die heeft een stelletje hakkers opgesteld! 1 trainee aan gort geschopt 1 week eruit en mijn reserver spits onder de zode gehakt 4 weken eruit :( Dat word dus met een hoop basis spelers spelen in de got cup ;(

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Helaas, helaas...Dit jaar kan de GoT cup niet verdedigd worden door de huidige winnaar..
* hoedjevanpapier is namelijk door naar de 8e ronde van de beker !!!!

Jammer alleen is dat mijn beste mid, er uitgeschopt is gisteren. Maar voor 2 weken, dus misschien red hij a.s. woensdag nog wel. Het is in ieder geval een tegenstander die ik normaal gesproken kan hebben. En ik mag nog thuis ook, dus cashen !!!

• Sandyman538
  • Nu online
Ik ben (zoals verwacht) dus niet door in de beker :(

Niks aan te doen volgend jaar weer een kans... maar ik vind het toch wel minder dat ik de 7e ronde heb bereikt, nog nooit vertoond in de historie van SandstorM (record was ronde 5) en dan zie je vanochtend dat je spelers geirriteerd zijn en...

25-11-2004 De club zag helaas 10 supporter(s) opzeggen als lid van de fanclub.

Waardeloos :'(

• Swanfield
Vraag me af hoeveel GoTers er nog in de cup zitten?

En moeten er GoTers tegen elkaar?

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Wie zijn er door naar Ronde 8:

Hoedjevanpapier
Grooviee
...

• Swanfield
Ik wil even wat duidelijkheid want ik snap het niet:
Wat zijn de voor- en nadelen van pressievoetbal ?
Voordeel:
- kansen van beide teams worden gereduceerd

Nadeel:
- conditie slinkt eerder

Nodig:
- verdedigen (alle spelers)
- conditie (alle spelers)
- specialiteit krachtig verdubbelt de verdedigende waarde van die speler
Slinkt de conditie tijdens de wedstrijd of heb je de elende na de wedstrijd? Dus bijv. speler 1 heeft conditie uitstekend en na de wedstrijd zakt dat naar bijvoorbeeld goed.

Verwijderd

Sandyman538 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 09:50:
Ik ben (zoals verwacht) dus niet door in de beker :(

Niks aan te doen volgend jaar weer een kans... maar ik vind het toch wel minder dat ik de 7e ronde heb bereikt, nog nooit vertoond in de historie van SandstorM (record was ronde 5) en dan zie je vanochtend dat je spelers geirriteerd zijn en...

25-11-2004 De club zag helaas 10 supporter(s) opzeggen als lid van de fanclub.

Waardeloos :'(
Ik was ook blij dat jij hem trof en ik niet. Als je thuis verliest met 5 doelpunten of meer verschil, zijn je supporters not amused B)

Gisteren mijn basismiddenvelder van 34 voor 1 week gebleseerd geraakt. (omdat ik afgelopen zondag een ander systeem speelde dan ik as. zondag ga doen, liet ik hem gister spelen). Dat betekent toch zeker 2 weken zonder hem, want als ie met een pleister geblesseerd raakt, dan kan ik hem direct ontslaan.

/me Metal Meijer ziet kansen voor de GoT-cup dit seizoen, mits de vormcrisis snel overwonnen wordt.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2004 10:09 ]

• dreamtheater42
Damien2004 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 10:03:
Ik wil even wat duidelijkheid want ik snap het niet:

[...]

Slinkt de conditie tijdens de wedstrijd of heb je de elende na de wedstrijd? Dus bijv. speler 1 heeft conditie uitstekend en na de wedstrijd zakt dat naar bijvoorbeeld goed.
De conditie wordt minder tijdens de wedstrijd. Pressie spelen heeft natuurlijk geen invloed op de echte skills. Dwz, een speler met uitstekend conditie blijft dat ook gewoon houden! Een speler met zwakke conditie zal echter minder gaan presteren in de loop van de wedstrijd.

• Swanfield
Ok dus het is het overwegen eventueel waard tegen de nummer 2 die gewoon beter is :)

Zal ik even de conditie van de jongens moeten bekijken ;) tnx

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.