WIe mist er nu Hattrick, als we Neerlands hoop in bange dagen op tv willen volgen...
WOrdt nog een zware dobber om uberhaupt nog Uefa cup voetbal te halen, met in je achterhoofd dat Juve over twee weken echt niet meer hoeft..
Maargoed back ontopic.
Allereerst, slecht dat we niet mogen discussieren over vermeend cheaten en het erom heen, is toch een onderdeel van hattrick lijkt me..
Maargoed daarvoor zijn de kring gesprekken op msn dus vanaf heden
Verder, druk bezig met de kneusjes uit mijn team te gooien, ideaal voor 7de en 6de divisies lijkt me, dus mocht je geld hebben voor goede skill spelers, kijk gerust
En dan echt ontopic; Aanstaande zondag en de week erop moet ik tegen de mede titel kandidaat. Sta 2 punten achter, en hij haalt een wereldklasse mid thuis en briljant uit. Nu haal ik ook wle wereldklasse thuis (met ts content) alleen nooit briljant uit aanstaande zondag, omdat mijn ts kalm is. ZOu ik zondag piccen en dan gewoon erg aanvallend spelen (spelen beide 3-4-3, en dan ik met een vleugel aanvallend i.pv. to the middle) en hopen op een wondertje, zodat ik volgende week thuis content TS heb en dan wereldklasse mid haal en dus een kans heb op de overwinning en dan maar hopen dat hij nog een keer punten verliest..
Of hebben jullie een beter idee? Gewoon beide normal spelen en zien wat het lukt. Aanvallend haalt hij bovennatuurlijk/reusachtig en ik buitenaards en verdedigend ontlopen we elkaar niet zoveel.
Allemaal oude ratings natuurlijk