Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.850 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, ben ook al bezig geweest.

Haar echte naam is: tromgeroffel: Ria })

RKCW is geinspireerd door de club RKC Waalwijk, en wordt gesteund door trouwe supporters. Michel (Alias green_feathers), Ria (Alias Tanneke) en Kees (Alias bert_buster) zijn grote inspiratiebronnen voor de spelers van RKCW. .

Tanneke:
Tanneke de Wit speelt vanaf begin juli 2004 mee in HT. Mijn team heet toepasselijk Tanneke's Team. De naam Tanneke gebruik ik al heel lang, ze is circa 15 jaar geleden geboren in de tijd dat ik telefoneerde op de babbelbox (ik als vrouwen bellen gratis) met "mannen" :-). Tanneke klonk wel zwoel en ze is altijd blijven bestaan.

Gokje: Ze heet Ria de Wit en komt uit Wijk bij Duurstede.

[ Voor 182% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

:) Met wat speurwerk is haar echte naam wel te achterhalen hoor... staat zelf ook in een van die fora van v.119 :-)

Edit: Als jij gaat editten kan ik dat ook... :)

Mijn vermoeden is dat het niet eens een echte vrouw is... dus die de wit zal ook wel fake zijn. Kijk maar naar haar hattrick pagina... zo'n logo maakt een vrouw niet, althans denk ik... ik zet toch ook geen logo neer van een vent met een strakke k0nt!

Wijk bij Duurstede? Hoe kom je daar nou weer bij?

[ Voor 65% gewijzigd door IWriteCode op 29-11-2004 16:15 ]

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat haar man ook Hattrick speelt en bert_buster is. Kijken we bij hem, zien we dat hij bij een Federatie zit > Wijk bij Duurstede <

Achternaam is niet helemaal zeker.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Ja idd, ik denk ook niet dat het een vrouw is. Maarja ik zou als man nooit in een voetbal spel mij zelf als vrouw voor doen hehe ik heb zo ook mijn eer :D

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

CHEATER !!! :)

Reden: 2 teams... :o

[ Voor 49% gewijzigd door hoedjevanpapier op 29-11-2004 16:25 ]

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Waar heb jij het nou weer over :p

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

@Jamal Renate was altijd lid van Girls United, schop ze die kant op, kunnen ze heerlijk beppen :D

@KdB mooie uitleg! zie je HT mail

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@hvp wat is er aan de hand? wie cheat!?? ik ben namelijk nieuwsgierig:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jamal schreef op maandag 29 november 2004 @ 14:17:
Aaarrrgghh... ons forum (van divisie V.119) is overspoeld door vrouwen... over van ALLES en nog wat wordt gekletst... behalve over voetbal... mijn pogingen om ze er af te krijgen lukken maar niet... PLEASE HELP!!!
eng hé vrouwen :) ik snap je ondertitel ineens wel weer een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:35:
@hvp wat is er aan de hand? wie cheat!?? ik ben namelijk nieuwsgierig:P
les 1: neem HvP maar wat vaker met een korreltje zout, dan begrijp je hem beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:52:
[...]

eng hé vrouwen :) ik snap je ondertitel ineens wel weer een stuk beter.
lol

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Ik mis em een beetje... :(

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Het is nogal flauwe onnozele humor. Laat je vooral niet gek maken ;)

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Ik ben de ongekroonde koning van flauwe en onnozele humor... so enlight me!

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Jamal schreef op maandag 29 november 2004 @ 18:12:
Ik ben de ongekroonde koning van flauwe en onnozele humor... so enlight me!
_/-\o_

da's idd je beste grap ooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Hahaha

:p

Wie gaat hem Jamal uitleggen? Ik vind dat HVP dat moet doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

HvP is ff te druk met het promoten van zijn 'vriendin' zijn team ;)

Dat HTPlus werkt helaas niet in Mozilla 1.6, wellicht dat ik toch maar eens moet update moet aanvragen bij office automation :|

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op maandag 29 november 2004 @ 18:50:
Wie gaat hem Jamal uitleggen? Ik vind dat HVP dat moet doen ;)
Dan stel ik voor Dreamtheater, die legt toch altijd alles aan iedereen uit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Uitleg....

Nooit gedacht dat dat nog eens nodig was...Maar het zit zo..
Jullie mysterie over die Tanneke, jullie denken dat het een man is.. OK, ik denk dat het een tweede team is van die man uit Wijk bij Duurstede, onder zijn 'weekend' pseudo Tanneke...
Oftewel, FC Travestiet oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OSwimmer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-08 21:39
Ik zit met volgend probleem:

Vorig seizoen ben ik los kampioen gespeeld in mijn reeks in 6e, en daardoor eigenlijk de realiteit wat uit het oog verloren: ik was niet sterk genoeg voor 5e. Daardoor sta ik nu, na een half seizoen in 5e, laatste met slechts 3 punten. Bijna mijn hele hattrick carrière speel ik een 3-5-2 (volgens mijn zowat de beste/sterkste opstelling), nu is echter gebleken dat mijn spitsen veel te zwak zijn voor 5e (de rest van mijn ploeg kan redelijk mee). Daarom dacht ik dat het mss beter zou zijn (aangezien ik ook verdedigen train) om over te schakelen op een 5-4-1 of 4-5-1 met counteraanval, en zo hopelijk meer punten te pakken.

Zou het een goed idee zijn (ik twijfel nog omdat ik ook al veel succes met een 5-3-2 geboekt heb)?

Voor mensen die m'n team willen checken: http://www0.hattrick.org/Common/teamDetails.asp?TeamID=81007

Greetz, OSwimmer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Laat ik maar ondertitel staat onder mn naam... en niet onder m'n berichtjes... maar ja... ben dan ook een beetje ziekig...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 19:00:
[...]
Dan stel ik voor Dreamtheater, die legt toch altijd alles aan iedereen uit? :)
Was ff afwezig, dus helaas hoef ik dat nu niet meer te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
hoedjevanpapier schreef op maandag 29 november 2004 @ 19:15:
Uitleg....

Nooit gedacht dat dat nog eens nodig was...Maar het zit zo..
Jullie mysterie over die Tanneke, jullie denken dat het een man is.. OK, ik denk dat het een tweede team is van die man uit Wijk bij Duurstede, onder zijn 'weekend' pseudo Tanneke...
Oftewel, FC Travestiet oid...
:Y) geweldige uitleg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
OSwimmer schreef op maandag 29 november 2004 @ 20:04:

Vorig seizoen ben ik los kampioen gespeeld in mijn reeks in 6e, en daardoor eigenlijk de realiteit wat uit het oog verloren: ik was niet sterk genoeg voor 5e. Daardoor sta ik nu, na een half seizoen in 5e, laatste met slechts 3 punten. Bijna mijn hele hattrick carrière speel ik een 3-5-2 (volgens mijn zowat de beste/sterkste opstelling), nu is echter gebleken dat mijn spitsen veel te zwak zijn voor 5e (de rest van mijn ploeg kan redelijk mee). Daarom dacht ik dat het mss beter zou zijn (aangezien ik ook verdedigen train) om over te schakelen op een 5-4-1 of 4-5-1 met counteraanval, en zo hopelijk meer punten te pakken.

Zou het een goed idee zijn (ik twijfel nog omdat ik ook al veel succes met een 5-3-2 geboekt heb)?

Voor mensen die m'n team willen checken: http://www0.hattrick.org/Common/teamDetails.asp?TeamID=81007
Ik had hetzelfde probleem vorig seizoen.. ik zou niet je team er voor overhoop halen want je speelt volgend seizoen toch weer VI.. wel kun je idd ff overschakelen op andere tacktieken. Werkte goed voor mij iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OSwimmer schreef op maandag 29 november 2004 @ 20:04:

ik zou het niet doen. voor 5-4-1 heb je eigenlijk een hele goede spits nodig. wat je anders wellicht zou kunnen doen is via je wingers je aanval opkrikken. Daarnaast kan je ook 3-4-3 gaan spelen om je aanval op te krikken.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:24
Spelertje gehaald.

25 jaar
postiespel: briljant
passen: matig
conditie: formidabel
2.25 miljoen

Goed gedaan, of opgekloot?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah ... ik had er iig geen 2.25 voor over.

Wat betreft die interessante shit over tactieken en de skill erin... van welke site heb je dat kdB!

Of iemand anders .. plz tell me. Dan kan ik aan het rekenen beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 21:20:

Wat betreft die interessante shit over tactieken en de skill erin... van welke site heb je dat kdB!

Sorry Fonz maar dat heb ik gequote van een post van mijzelf die ook in de OP staat. Ooit heb ik 't van global geplukt, maar dat is echt heeeel lang geleden.

@Yared: Ik ben nu zo'n 2,5 uur bezig met weetjewat doorlezen, als ik klaar ben zal ik gelijk applyen! Daarbij schept 't natuurlijk wel een verplichting, dus ik zal kijken of ik iets kan doen voor onze site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 10-09 00:15
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 21:20:

Fonz, jij bent één van de mensen die als sinds dag 1 in dit topic ronddwaalt. Toen wij(lees: o.a. Yared, Thije, Frizza, Devv05, Brainpower en mijn persoontje) begonnen met dit spel speelde jij al 4 seizoenen je speelt in divisie III en je stelt hier vragen over ERVARING IN TAKTIEKEN?

In de tijd dat wij spelers van 2-2,5 ster hadden patste jij met middenvelders die miljoenen kostten, en nu kom je hier om hulp vragen? 8)7

Niet dat het niet mag ofzo, ik vond het alleen een leuke constatering dat zelfs Fonz_ niet alles van het spelletje weet....Taktieken zijn natuurlijk ook nog vrij nieuw ;)

Zo zien we maar, iedereen kan hier wat opsteken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag wat betreft de training:

ik ga op positiespel trainen (heb een goed coach, slecht ervaring) met 5 trainees.

op hoeveel % kan je het best trainen, wat raden jullie aan?

en

Keeperstrainers: 2
Assistent-trainers: 5
Sportpsychologen: 1
Woordvoerders: 3
Economen: 0
Fysiotherapeuten: 2
Dokters: 1

wat voor indeling kan je het best nemen me betrekking tot het personeel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 22:32:

ik ga op positiespel trainen (heb een goed coach, slecht ervaring) met 5 trainees.

en

100%

indeling ligt aan je geld. op het begin zou ik 1 keepertrainer doen en dan 5 a 6 trainers. maar liefst gewoon 9 :) rest zo laten in het begin. eerst wellicht je financiele stats geven dan kunnen wij meer aanbevelingen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 22:32:

en

Ik zou er in ieder geval nog 5 trainee's bijhalen aangezien je er 10 per week kunt trainen. Tevens kun je naar mijn idee (die verschillen nogal eens namelijk) het beste op 100% trainen. De beste verhouding qua personeel is volgens mij

keepertrainer: 1
Assistent: 9
Psycholoog: 1
Woordvoerder: 10
Economoon: 0
Fysio: 10
Dokters: 6 (ofzo)

Maar ja. Dat gaat je wel een bak geld kosten, wat je waarschijnlijk niet hebt. :) Dus ik zou in jou geval gewoon 1 keepertrainer ontslaan, en daar dan nog een assistent voor aannemen.

Iets heel anders. Staat de link naar de fed-stats site in de OP? Ik kan hem namelijk niet vinden... ik ben ook zo suf 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja geld voor trainees heb ik niet (voorlopig althans), ik moet er eerst is één twee verkopen voordat ik een goede balans in het elftal kan brengen, wat betreft trainees dus.

Over die assistent trainers, ik voerde het laatst op tot 9man, maar toen kreeg ik de dag erna bericht van een vechtpartij op te training :o > trainingsweekverloren.

Dus hoe kan je dit voorkomen? geleidelijk mensen erbij nemen ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 22:44:
Ja geld voor trainees heb ik niet (voorlopig althans), ik moet er eerst is één twee verkopen voordat ik een goede balans in het elftal kan brengen, wat betreft trainees dus.

Over die assistent trainers, ik voerde het laatst op tot 9man, maar toen kreeg ik de dag erna bericht van een vechtpartij op te training :o > trainingsweekverloren.

Samen mogen de keepertrainers + assistenten niet boven de 10 uitkomen. Dus daarom de verhouding (alom bekend natuurlijk) 1 keepertrainer en 9 van die assistenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 22:44:

je keepers trainers en assistent trainers mogen samen niet meer dan 10 zijn anders verlies je training

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 22:53 . Reden: te laat ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar KdB .. hoe bereken je dan attack in middle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 22:58:
Maar KdB .. hoe bereken je dan attack in middle.
Dat weet ik niet, maar ik zal m'n best gaan doen. Natuurlijk kun je wel kijken welke vaardigheid je in het verleden hebt behaald, daar zal 't niet veel van verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het eigenlijk wel leuk om deze dingen allemaal zo precies te weten? Mij interesseert het iig geen ene reet. De basics zijn goed om te weten, maar als je met je calculator en je grafieken en je CAT en SPSS en weet ik het een opstelling gaat maken heb je volgens mij het spelletje niet helemaal begrepen. Maar het zal wel aan mij liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:02
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 22:53:
[...]

je keepers trainers en assistent trainers mogen samen niet meer dan 10 zijn anders verlies je training
Nu had ik vorige week 4 keepertrainers en 6 assistent trainers en kreeg ik de volgende message:
26-11-2004 De training van deze week is verloren gegaan als gevolg van onbegrijpelijke acties van de manager van de club.
Dus volgens jou lag het dus niet aan mijn staf, maar aan iets anders?
Dan moet ik eerst gaan zoeken waar de fout dan wel zat.

Wie het laatst lacht is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doodindegoot schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 00:51:
[...]

Nu had ik vorige week 4 keepertrainers en 6 assistent trainers en kreeg ik de volgende message:

[...]

Dus volgens jou lag het dus niet aan mijn staf, maar aan iets anders?
Dan moet ik eerst gaan zoeken waar de fout dan wel zat.
opstelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 23:34:
Is het eigenlijk wel leuk om deze dingen allemaal zo precies te weten? Mij interesseert het iig geen ene reet. De basics zijn goed om te weten, maar als je met je calculator en je grafieken en je CAT en SPSS en weet ik het een opstelling gaat maken heb je volgens mij het spelletje niet helemaal begrepen. Maar het zal wel aan mij liggen...
SPSS is echt een ideaal hulpprogramma om een statistisch verantwoorde opstelling samen te stellen. Natuurlijk moet je die daarna gaan plotten in CAT. Echt een wereldidee! HAM en Buddy kunnen we gaan weggooien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je je nog aanmelden voor de GoT cup?

Anders wou ik me hierbij aanmelden:)

Blesse United

Teamid:146758

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
dreamtheater schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 09:56:
[...]

SPSS is echt een ideaal hulpprogramma om een statistisch verantwoorde opstelling samen te stellen. Natuurlijk moet je die daarna gaan plotten in CAT. Echt een wereldidee! HAM en Buddy kunnen we gaan weggooien :P
Mijn spelers zijn niet significant volgens SPSS :'( ... dat word verliezen zondag :+

[serieuze vraag]

hoeveel sportpsychologen hebben jullie? ik had er 0 .. nu 3.. en merk zero verschil eigenlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
loona35 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 10:31:
[...]

Mijn spelers zijn niet significant volgens SPSS :'( ... dat word verliezen zondag :+

[serieuze vraag]

hoeveel sportpsychologen hebben jullie? ik had er 0 .. nu 3.. en merk zero verschil eigenlijk :D
Ik heb er op het moment nul doordat het behoorlijk goed gaat met mijn team. De confidence van mijn team is de laatste tijd eigenlijk altijd strong of wonderful en hoger moet je niet gaan!

Op het moment dat het zelfvertrouwen van mijn team lager wordt dan strong neem ik altijd 2 of 3 psychologen. Die zorgen ervoor dat het zelfvertrouwen van je team sneller stijgt, wat weer goed is voor je aanvalsratings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

ph4ge schreef op zondag 28 november 2004 @ 22:06:
OK ik stop met Hattrick, dit wordt me teveel.

Hele belangrijke kampioenswedstrijd (1vs2). Ik heb wel 3x mn opstelling gecheckt, begint de wedstrijd, wordt ik afgeslacht met 4-0, iets wat raar is omdat mijn team gewoon beter is. Dus ik kijk naar mn opstelling, zie ik dat mijn super keeper, super duur en mn beste man, is geruild met mn spits (ook een hele goeie, in scoren)! Mn 2 beste mannen verwisseld, op een positie waar ze niks kunnen. Nouja ik zal het zelf wel gedaan hebben, maar mn seisoen is verpest en ik kap ermee. Klote spel imo.
hmm grappig zie deze nu pas.

Als je:
1> een spelletje beoordeeld op de korte termijn dat je eraan deelneemt zoals jij doet is dat niet echt fair t/o HT
2> een spel afrekent op de fouten die jezelf maakt idem, zie hierboven
3> 3x je opstelling checked en dan nog je keeper als spits opstelt dan ben je gewoon dom slim bezig _/-\o_ * yared neemt eens een voorbeeld aan H3!N, hart en moordkuil e.d.)

King United had een veel beter middenveld, gelijke verdediging, en een beter aanval.

Wat ik natuurlijk niet kan zien is of een van je middenvelders minimaal matig als passing of defending skills heeft, maar mocht dat zo zijn, zet deze spelers dan aanvallend (passing)/verdedigend(def). Dit zal niet ten koste gaan van de andere linies zoals dat wel het geval is wanneer je een aanvaller of verdediger extra opdrachten meegeeft.

Succes, het is de moeite waard

* yared speelt al veel te lang dit kutspel met zijn baggerteam en vindt het nog steeds leuk zonder in masochisme te vervallen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:32
Nouja als je bedenkt dat mn keeper in de spits liep en andersom is het logisch dat mn verdeding en aanval een stuk kutter zijn dan normaal. En ik speel het nu bijna 2 seisoenen dus echt korte termijn zou ik het ook niet noemen. En aangezien ik het 3x heb gechecked heb ik er heel veel moeite mee maar aan te nemen dat ik zelf mn spelers heb omgewisseld.

Normaal gesproken is mn keeper mn beste man, met soms zelfs 4 sterren (de rest maximaal 3) en die had nu 0 sterren. Die aanvaller heeft meestal ook wel 3 sterren en had er nu ook 0. Vandaar dat de tegenstander beter speelde en beter lijkt. Maarja ik moet zondag weer tegen hem thuis, misschien kan ik het dan rechttrekken.

[ Voor 32% gewijzigd door ph4ge op 30-11-2004 10:52 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

ph4ge schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 10:50:
Nouja als je bedenkt dat mn keeper in de spits liep en andersom is het logisch dat mn verdeding en aanval een stuk kutter zijn dan normaal. En ik speel het nu bijna 2 seisoenen dus echt korte termijn zou ik het ook niet noemen. En aangezien ik het 3x heb gechecked heb ik er heel veel moeite mee maar aan te nemen dat ik zelf mn spelers heb omgewisseld.

Normaal gesproken is mn keeper mn beste man, met soms zelfs 4 sterren (de rest maximaal 3) en die had nu 0 sterren. Die aanvaller heeft meestal ook wel 3 sterren en had er nu ook 0. Vandaar dat de tegenstander beter speelde en beter lijkt. Maarja ik moet zondag weer tegen hem thuis, misschien kan ik het dan rechttrekken.
tis voornamelijk je middenveld wat meespeelt in het aantal kansen dat je krijgt. Probeer de tip eens die ik je gaf.

Zelf speel ik met snelle spitsen (bagger met regen) en probeer ik zoveel mogelijk middenvelders met hoog passing te kopen zodat mijn centrale aanval mijn absurd hoge wingattack bij kan benen. Als het even kan koop ik spelers met koppen als specialiteit en dankzij KdB ben ik nu op zoek naar een goed spelhervatter voor in de verdediging opdat het dan bij vrije trappen niet ten koste gaat van mijn goaltjesmakers.

2 seizoenen is kort, believe me, dat was de tijd die ik nodig had om bij mijzelf het koppige eruit te laten rammen en eens goed de regels te lezen (iets wat ik nog steeds slecht doe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
@ph4ge: Iedereen maakt wel eens fouten of heeft wedstrijden waar hij flink genaaid word. Ik verloor de eerste wedstrijd van het seizoen door 2 penalties. Daar is gewoon weinig aan te doen. Ik ben van meening dat je echt niet laatste word als je 1 wedstrijd verkloot en ook dat je makkelijk 1ste of 2de kan worden als je maar 1 wedstrijd verkloot.

Dus kop op, gewoon zondag er tegen aan een hem flink onderuit halen! Geef je wedstrijd id eens dan kan ik mee kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ligt het aan mij of is een trainnee nu voor de bizarre prijs van 125K + te koop?

Ik dacht dat een trainnee toch altijd rond de 80k lag maar er word flink geboden op dat soort spelertjes als ik even de transfer vergelijking bekijkt.

Voor 169k verkocht:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
17 jaar, redelijk in vorm, gezond  
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is. 
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider. 
Total Skill Index (TSI):   510 

Conditie:    matig   Keepen:    rampzalig   
Positiespel:    redelijk   Passen:    matig   
Vleugelspel:    waardeloos   Verdedigen:    waardeloos   
Scoren:    slecht   Spelhervatting:    waardeloos

Dat is toch duur?

[ Voor 53% gewijzigd door Swanfield op 30-11-2004 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
is vrij normaal voor deze trainee hoor

80.000 is normaal als ze OF passen als bijstat hebben OF 17 jaar zijn ipv 18.

Als ze EN 17 jaar zijn EN passen als bijstat wordt dat al snel verdubbelt.

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 09:58:
kan je je nog aanmelden voor de GoT cup?

Anders wou ik me hierbij aanmelden:)

Blesse United

Teamid:146758
Aangezien de eerste wedstrijd van de cup morgen is, is dit niet meer mogelijk. Je kan misschien wel de plaats innemen van een team dat niet meer meedoet, maar dan heb je wel al een forfait verlies aan je broek.

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:02
Nee dat is het niet. Ik heb twee keer gespeelt zoals altijd, 3-5-2, 4 vleugelspelers en niemand naar de vleugel of zo. (ik train vleugelspel). Daarom snap ik nu eigenlijk niet waarom ik geen training kreeg. :?

Wie het laatst lacht is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

GoT-HT Federatie Update

Nieuwe functie:

Baan - TacTweaker
Maximumaantal 10
Niveau 5
Soort Solliciteer

Beschrijving Gezocht scherpe analyst die o.a. weet welke formule er gebruikt wordt voor de berekening van 'n counter!

Rechten
Lid
Wijzig de publieke informatie
Verstuur nieuwsbrief
Creëer Opiniepeilingen

Welkom aan Koendb/KdB die als eerst TacTweaker is toegevoegd aan de 'tactische' staff van onze federatie. KdB dankt dit voornamelijk aan zijn altijd scherpe analyses en recentelijke tactische inzichten.

PS: Xana, KdB weet het nog niet, maar je mag gratis gebruik maken van zijn tactische kennis voor je huidige functie van bondscoach ;) B)

[ Voor 14% gewijzigd door yared op 30-11-2004 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Yared! Ik ben gelijk maar even in de AIM gedoken ;)

Al denk ik dat Xana 't vast zelf nog wel af kan. Ik stond trouwens laatst weer versteld hoe rustig hij een paar irritante figuren te woord stond op NL forum. (ging over communicatie) Toppie Xana!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Little Bear schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 11:59:
[...]

Aangezien de eerste wedstrijd van de cup morgen is, is dit niet meer mogelijk. Je kan misschien wel de plaats innemen van een team dat niet meer meedoet, maar dan heb je wel al een forfait verlies aan je broek.
Krijg ik hier dan bericht van of niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 10:37:
[...]
hmm grappig zie deze nu pas.

Als je:
1> een spelletje beoordeeld op de korte termijn dat je eraan deelneemt zoals jij doet is dat niet echt fair t/o HT
2> een spel afrekent op de fouten die jezelf maakt idem, zie hierboven
3> 3x je opstelling checked en dan nog je keeper als spits opstelt dan ben je gewoon dom slim bezig _/-\o_ /me neemt eens een voorbeeld aan H3!N, hart en moordkuil e.d.)

King United had een veel beter middenveld, gelijke verdediging, en een beter aanval.

Wat ik natuurlijk niet kan zien is of een van je middenvelders minimaal matig als passing of defending skills heeft, maar mocht dat zo zijn, zet deze spelers dan aanvallend (passing)/verdedigend(def). Dit zal niet ten koste gaan van de andere linies zoals dat wel het geval is wanneer je een aanvaller of verdediger extra opdrachten meegeeft.

Succes, het is de moeite waard

* yared speelt al veel te lang dit kutspel met zijn baggerteam en vindt het nog steeds leuk zonder in masochisme te vervallen })
Ik ben blij dat ik deze FED van haar oogkleppen kan verlossen. Misschien wordt het nog eens wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 11:37:
Ligt het aan mij of is een trainnee nu voor de bizarre prijs van 125K + te koop?

Ik dacht dat een trainnee toch altijd rond de 80k lag maar er word flink geboden op dat soort spelertjes als ik even de transfer vergelijking bekijkt.

Voor 169k verkocht:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
17 jaar, redelijk in vorm, gezond  
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is. 
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider. 
Total Skill Index (TSI):   510 

Conditie:    matig   Keepen:    rampzalig   
Positiespel:    redelijk   Passen:    matig   
Vleugelspel:    waardeloos   Verdedigen:    waardeloos   
Scoren:    slecht   Spelhervatting:    waardeloos

Dat is toch duur?
helemaal niet zelfs. ik vind 169 nog vrij billig(mooi woord hé?) voor deze gast hoewel hij wel lage TSI heeft dus vandaar de iets lagere prijs denk ik.

enneuh trainees rond de 80k? Dat ligt niet vast ofzo hoor. Je hebt ook trainees van een miljoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 13:18:
[...]

Ik ben blij dat ik deze FED van haar oogkleppen kan verlossen. Misschien wordt het nog eens wat :)
Lol H3!N ik gebruik jouw vrijheid van meningsuiting als paraplu om ook eens los te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Terence Guikema (39503984)  
18 jaar, goed in vorm, gezond  
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is. 
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider. 

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit:  Nederland  
Total Skill Index (TSI):   2 380 
Loon:  740 €/week  
Eigenaar:  Blesse United  
Waarschuwingen:  0  

Conditie:    redelijk   Keepen:    rampzalig   
Positiespel:    waardeloos   Passen:    redelijk   
Vleugelspel:    uitstekend   Verdedigen:    slecht   
Scoren:    zwak   Spelhervatting:    slecht

Hoeveel zou ik voor deze speler kunnen vangen??? Hij gaat over 2 of 3 weken waarschijnlijk naar formidabel vleugelspel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan zou ik gewoon lekker 2 á 3 weken wachten :)

en dan verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 13:28:
[...]

Lol H3!N ik gebruik jouw vrijheid van meningsuiting als paraplu om ook eens los te gaan :P
Ik ben het toch meer met Ronald Koeman eens hoor:
tuurlijk is je middenveld slecht. er staan 2 centrale middenvelders in die brak zijn. duh....
Zoiets irriteert me toch een beetje: iemand doet z'n uiterste best en wordt dan zo afgebekt. Is 1x nog niet zo erg, maar Hein plaats toch wel regelmatig dit soort berichten. Stel je voor dat iedereen dat zou doen, dat zou de sfeer hier toch niet echt ten goede komen.
Maar als ik dan dit:
Dus kop op, gewoon zondag er tegen aan een hem flink onderuit halen! Geef je wedstrijd id eens dan kan ik mee kijken :)
(van Damien2004) lees wordt ik weer helemaal blij ;)

/me heeft gister en vanochtend uren doorgebracht op het wjw forum (ja dat is ziek) en is gehersenspoelt door het taalgebruik daar. Alsof je middenin een wetenschappelijke discussiegroep zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 13:40:
[...]

Ik ben het toch meer met Ronald Koeman eens hoor:

[...]
Zoiets irriteert me toch een beetje: iemand doet z'n uiterste best en wordt dan zo afgebekt. Is 1x nog niet zo erg, maar Hein plaats toch wel regelmatig dit soort berichten. Stel je voor dat iedereen dat zou doen, dat zou de sfeer hier toch niet echt ten goede komen.
Maar als ik dan dit:

[...]
(van Damien2004) lees wordt ik weer helemaal blij ;)

/me heeft gister en vanochtend uren doorgebracht op het wjw forum (ja dat is ziek) en is gehersenspoelt door het taalgebruik daar. Alsof je middenin een wetenschappelijke discussiegroep zit.
Ik ben het op meerdere punten met KdB eens. H3!N is volgens mij een prima kerel die het met iedereen goed voorheeft, maar soms komt hij wel erg grof over (een enkele keer kan dat grappig zijn ;)). Mij stoort dat niet echt, maar ik kan me prima voorstellen dat niet iedereen hiervan gediend is.

En ik begrijp ook helemaal wat je bedoelt met WJW. Ik ben sinds ruim een dag ook lid van die federatie en heb er inmiddels ook al een uurtje of twee of gelezen. Get wetenschappelijke geblaat, wat overigens vaak erg interessant is, lijkt in niets op wat je hier of op de Nederlandse conference allemaal leest. Zoiemand als H3!n hebben ze er daar niet bijzitten :) Ik zou zeggen, H3!N, wordt eens lid van die federatie en schop eens wat leven in de brouwerij!

[ Voor 3% gewijzigd door dreamtheater42 op 30-11-2004 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het nou aan mij of is de optie 'loon voor volgend seizoen' bij de spelers verdwenen? Of heb ik iets gemist?

@ KdB: moet je wel gelijk geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ze hebben de optie loon volgend seizoen al een tijdje geleden verwijderd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 14:00:
Ligt het nou aan mij of is de optie 'loon voor volgend seizoen' bij de spelers verdwenen? Of heb ik iets gemist?

@ KdB: moet je wel gelijk geven :)
Tja KdB ik moet je ook groooot gelijk geven O-)

Maar tegen mensen die hier vaker komen en posten kan je dat soort dingen wel zeggen maar voor de nieuwkomers vind ik toch dat je ze de eerste 10 posts een beetje vriendelijk te woord moet staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom steeds het woord "Trainees" tegen.. "TraineRs" keni k. Maar wat zijn Trainees dan..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 14:14:
Ik kom steeds het woord "Trainees" tegen.. "TraineRs" keni k. Maar wat zijn Trainees dan..??
Jonge spelers (meestal 17-20 jaar oud) die je traint (hoe jonger, hoe sneller ze stijgen in skill). Het zijn dus je talenten die je later als versterking voor je team wil gebruiken of wilt verkopen om andere spelers te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 14:14:
Trainees zijn jonge spelers van 17 of 18 jaar. Deze worden trainees genoemd omdat deze sneller trainen dan de wat oudere spelers. Kunst is dan ook een jong spelertje aan te trekken met een hoge hoofdskill (positiespel, keepen, ect) en hier je training op af te stellen. Deze trainee verkoop je dan na 14 of 21 weken voor een berg geld.

Een trainee is dus een jonge speler die je speciaal koopt voor jou training programma :) zo heb ik bijvoorbeeld 7 trainees lopen voor positie spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ag guttegut :>

Niet iedereen is hetzelfde hé? Ik ben misschien wat harder en botter en directer, maar het is ook vaak sarcastisch en/of cynisch bedoeld. Moet je ook een beetje doorheen kunnen prikken vind ik. Maar als iedereen elkaar alleen maar veren in de reet stopt wordt het er ook niet leuker op(lees: spannender).

Althans dat vind ik.

Maar ik krijg dit soort reacties wel vaker op fora, en ik snap je ook wel hoor. Maarja zo ben ik nou eenmaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 14:23:
Ag guttegut :>

Niet iedereen is hetzelfde hé? Ik ben misschien wat harder en botter en directer, maar het is ook vaak sarcastisch en/of cynisch bedoeld. Moet je ook een beetje doorheen kunnen prikken vind ik. Maar als iedereen elkaar alleen maar veren in de reet stopt wordt het er ook niet leuker op(lees: spannender).

Althans dat vind ik.

Maar ik krijg dit soort reacties wel vaker op fora, en ik snap je ook wel hoor. Maarja zo ben ik nou eenmaal :)
Wij begrijpen je wel :) maar als je hier voor het eerst wat post en je krijgt zo'n reactie dan is dat even schrikken denk ik :)

Kijk ik ben gewoon dat soort reacties gewent om mijn noob vragen ;(

Maarja gewoon doen zoals je altijd doet hoor H3!N wij corrigeren jou weer wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 14:20:
[...]

Trainees zijn jonge spelers van 17 of 18 jaar. Deze worden trainees genoemd omdat deze sneller trainen dan de wat oudere spelers. Kunst is dan ook een jong spelertje aan te trekken met een hoge hoofdskill (positiespel, keepen, ect) en hier je training op af te stellen. Deze trainee verkoop je dan na 14 of 21 weken voor een berg geld.

Een trainee is dus een jonge speler die je speciaal koopt voor jou training programma :) zo heb ik bijvoorbeeld 7 trainees lopen voor positie spel.
Je traint dan dus ook 21 weken op dezelfde vaardigheid op 100%? Is het dan niet zo dat andere vaardigheden achter blijven? Ik train vaak niet meer dan 4 weken op hetzelfde namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 14:26:
Je traint dan dus ook 21 weken op dezelfde vaardigheid op 100%? Is het dan niet zo dat andere vaardigheden achter blijven? Ik train vaak niet meer dan 4 weken op hetzelfde namelijk...
Oké, bij deze: richt je op 1 trainingsvorm (zag dat de startersgids nog niet op onze gottrick site gepost was, dus bij deze even heel snel)
koop een aantal trainees, train deze op 95%-100% met aantal assistent trainers een paar seizoen en verkoop ze voor veel geld. Hiervan versterk je je overige linies :)

edit: wie weet nog even snel de link naar de startersgids van dreamtheater of wubmaster? die is hier wel handig denk ik

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2004 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 14:26:
[...]

Als ik het goed heb ben je pas net begonnen met Hattrick, nietwaar? No problem, maar lees eerst even de volgende 2 posts door
Lees de twee posts die ik nu ga noemen eerst door
http://gathering.tweakers...message/22038049#22038049: deze post gaat over keepers trainen
http://gathering.tweakers...message/22127665#22127665: deze post gaat met name over verdediging trainen, maar kan ook toegepast worden op positiespel etc.

In feite zijn het een soort beginnersgidsen, maar je hebt er ook zeker wat aan als je nog niet lang bezig bent.

Om je vraag kort maar krachtig te beantwoorden. Het heeft in het algemeen weinig zin om maar 4 weken een bepaalde skill te trainen. Zo kom je nergens. Bij verdedigen, positiespel en scoren zullen de meeste van je trainees niet stijgen in 4 weken. Buiten dat moet je jonge jongens gebruiken als trainees.

21 weken is nogal een arbitrair getal, maar gebruikelijk is wel dat je minimaal een seizoen of 2 dezelfde trainingsvorm aanhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 14:26:
[...]

Wij begrijpen je wel :) maar als je hier voor het eerst wat post en je krijgt zo'n reactie dan is dat even schrikken denk ik :)

Kijk ik ben gewoon dat soort reacties gewent om mijn noob vragen ;(

Maarja gewoon doen zoals je altijd doet hoor H3!N wij corrigeren jou weer wel :p
Dat is juist mijn hele punt.

Team: Mighty Bears
E-mail: (Verborgen)
Alias: bk323150
Taal: Vlaams
Begonnen: 07-03-2004 om 19:44

Dan ben je geen noob meer en vind ik zulke vragen gewoon op zijn kdb's 'niet echt slim' :)

Vandaar dat ik wat heftig reageerde. Ik zal mijn valiumpjes innemen in vervolg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 14:32:
[...]

Oké, bij deze: richt je op 1 trainingsvorm (zag dat de startersgids nog niet op onze gottrick site gepost was, dus bij deze even heel snel)
koop een aantal trainees, train deze op 95%-100% met aantal assistent trainers een paar seizoen en verkoop ze voor veel geld. Hiervan versterk je je overige linies :)
En is dat gewoon een blijvende tactiek die je het hele spel door handteert? Dus dat je eigenlijk altijd één linie zelf spelers opleidt (bijv. verdedigers) en als ze "te" goed worden of "overbodig" zijn verkoop je ze?

De rest van de linies, aanval, midfield, en keeper koop je steeds aan? Maar deze linies worden dus niet beter als je ze niet traint, dus zal je eens in de zoveel tijd moeten vervangen?

ben een n00b I know, en zoals ik al eerder zei zie ik door alle hattrick bomen het bos niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 14:33:
[...]

Dat is juist mijn hele punt.

Team: Mighty Bears
E-mail: (Verborgen)
Alias: bk323150
Taal: Vlaams
Begonnen: 07-03-2004 om 19:44

Dan ben je geen noob meer en vind ik zulke vragen gewoon op zijn kdb's 'niet echt slim' :)

Vandaar dat ik wat heftig reageerde. Ik zal mijn valiumpjes innemen in vervolg :D
Weet je wat je in het vervolg moet doen?

Een liedje afspelen in je hoofd :+

"Hou je rustig rustig rustig, hou je rustig kalm en stil" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 14:37:
[...]

En is dat gewoon een blijvende tactiek die je het hele spel door handteert? Dus dat je eigenlijk altijd één linie zelf spelers opleidt (bijv. verdedigers) en als ze "te" goed worden of "overbodig" zijn verkoop je ze?

De rest van de linies, aanval, midfield, en keeper koop je steeds aan? Maar deze linies worden dus niet beter als je ze niet traint, dus zal je eens in de zoveel tijd moeten vervangen?

ben een n00b I know, en zoals ik al eerder zei zie ik door alle hattrick bomen het bos niet meer
n00b zijn is niet erg. Dat zijn we allemaal geweest.
Je traint voor een redelijke tijd inderdaad alleen maar 1 trainingsvorm en in het algemeen wordt dan maar 1 linie beter (ik laat winger, passing, set pieces, conditie etc. maar even buiten beschouwing voor de duidelijkheid). Zodra je je trainees op een behoorlijk niveau hebt kun je ze verkopen, nieuwe trainees kopen voor minder geld en jongens voor de andere linies erbij kopen.
Nogmaals, lees die 2 posts even door die ik in mijn vorige post heb geplaatst. Ik denk dat dat veel van je onduidelijkheden oplost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist m :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
[...]

Kijk je moet het zo zien. Je traint gewoon wat veel geld op levert. Aangezien het middenveld erg belangrijk is in het spel en je daar de optie heb om 10 spelers te trainen (5 zondag en 5 woensdag beker/friendly) is het geen slecht idee daar in te gaan trainen.
Je team word beter en je verkoopt dan 2 of 3 trainees aan het eind van het seizoen voor veel knaken. Je koopt dan weer een goede verdediger og spits of een nieuwe trainee voor terug.

Het maakt niet zo veel uit maar je moet trainen niet zo zien dat je de spelers beter wil gaan maken die je nu heb. Je traint om veel geld te gaan verdienen en zo goede spelers aan te kopen of uit je jeugd te pullen.

Kortom it's all about the money ;)

Denk dat er nu wel genoeg info is om je op weg te helpen voor je eerste seizoen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Swanfield op 30-11-2004 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Damien2004 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 14:42:
[...]

Kijk je moet het zo zien. Je traint gewoon wat veel geld op levert. Aangezien het middenveld erg belangrijk is in het spel en je daar de optie heb om 10 spelers te trainen (5 zondag en 5 woensdag beker/friendly) is het geen slecht idee daar in te gaan trainen.
Je team word beter en je verkoopt dan 2 of 3 trainees aan het eind van het seizoen voor veel knaken. Je koopt dan weer een goede verdediger og spits of een nieuwe trainee voor terug.

Het maakt niet zo veel uit maar je moet trainen niet zo zien dat je de spelers beter wil gaan maken die je nu heb. Je traint om veel geld te gaan verdienen en zo goede spelers aan te kopen of uit je jeugd te pullen.

Kortom it's all about the money ;)

Denk dat er nu wel genoeg info is om je op weg te helpen voor je eerste seizoen ;)
Goed uitgelegd Damien. De focus ligt op je trainees beter maken, money verdienen door trainees te verkopen en daarvoor betere spelers kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is ook noob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gelukkig, het is er eindelijk uit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha!
Maar kdb is hard bezig met het schrijven van een stukje over tactieken voor Gottrick, AIM is bijna af Fonz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 15:18:
[...]

Haha!
Maar kdb is hard bezig met het schrijven van een stukje over tactieken voor Gottrick, AIM is bijna af Fonz :)
/me vindt Fonz ook wel een TacTweaker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig, want ik wacht met smart .. Please VOOR morgen, want dan is de KNVB cup ...

Kijk dat het niet goed gaat met mn team dat weet iedereen wel als ie bij HARDTRANCE III.7 kijkt. Wat ik vooral heb gedaan is mn verdediging versterkt, nieuwe keep en trainbare excellent 17 jarige playmakers gehaald. Als nood verkoop ik mn Titanic scorer, maar denk niet dat iemand het prijskaartje wil betalen. Mocht dat wel gebeuren, haal ik gauw nog een middenvelder en gaan de kansen weer keren. Dan moet ik rechtstreekse degradatie wel ontlopen. Iedereen bookmark mijn wedstrijd maar, want de hele middenlinie gaat 6 ster per speler opleveren :D

MatchID: 30381824

Dat ik wat dingetjes vraag over counter en attack in middle, is omdat ik dat nog nooit heb hoeven doen. 3 seizoenen geleden had ik de 1na sterkste middenveld van heel Nederland. Toen heb ik wat geblunderd, door tig weken general te trainen, daar ik dacht dat ik nog steeds pm trainde. Toen overgeschakeld naar scoring. Tsjah. Maar ik heb nu weer een frisse start gemaakt en mijn hele selectie danig verjongt. Oudste speler is 26 (die er aan het eind van dit seizoen ook uitgaat) .. kun je nagaan.

Duss.. Attack in middle please. Want ik ben benieuwd of defending en scoring ook meedoen in de rating van Attack in Middle. Mijn tegenstander heeft vorige week zondag gepict en attackt ook constant in middle (haalt brilliant).

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2004 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraagje:

Ik speel nu VII en sta tweede, als ik naar het aantal sterren kijk (ong 30) maak ik kans om kampioen te worden dit seizoen. Ik vraag me aleen af of het allemaal een beetje goed zit met mijn financiën enzo. Wat is ongeveer voor een team van mijn niveau normaal om aan cash te hebben en uit te geven per week, en hoe zithet met de hoeveelhied personeel?
Ik heb gister mijn stadion uitgebreid naar ongeveer 20.000.

Hieronder wat info over mijn team. Mocht het posten van al deze details een beetje tever gaan dan hoor ik het wel. :o

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/thejongones/hattrick.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

SPAM :o

Maaruh, financieel moet je het even bekijken zonder dat je aankopen doet.
Vanaf hier ziet het er op zich niet zo slecht uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
@ ^^^^

volgens mij zit je wel goed in vergelijking met andere teams. Vriend van me zit op hetzelfde niveau als jij en speelt net zo goed ongeveer.. Hij heeft pretty much the same financiële status.

Ik vind dat je je assitent-coaches altijd op max moet hebben, dus 1 keeper en 9 normale. Heeft mijn vriend ook, ondanks dattie weinig inkomsten heeft want hij heeft net als jij maar -600 supporters helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 15:56:
Nog een vraagje:

Ik speel nu VII en sta tweede, als ik naar het aantal sterren kijk (ong 30) maak ik kans om kampioen te worden dit seizoen. Ik vraag me aleen af of het allemaal een beetje goed zit met mijn financiën enzo. Wat is ongeveer voor een team van mijn niveau normaal om aan cash te hebben en uit te geven per week, en hoe zithet met de hoeveelhied personeel?
Ik heb gister mijn stadion uitgebreid naar ongeveer 20.000.

Hieronder wat info over mijn team. Mocht het posten van al deze details een beetje tever gaan dan hoor ik het wel. :o

[afbeelding]
Ziet er op zich idd wel aardig uit. Je zit in elk geval niet in de financiele problemen en dat is het belangrijkst.

Tip: onstla die economen! Die leveren je minder op dan ze je kosten, dus dat heeft weinig zin.

Wat ik me wel afvraag is waarom je 2 keeperstrainers hebt en 2 assistenttrainers. Als je keepen traint kun je beter 8/9 keeperstrainers hebben en 1/2 ass. trainers. Als je wat anders traint kun je beter 8/9 ass. trainers hebben en maar 1/2 keeperstrainers. 2-2 is dus wel erg vreemd.
Ook het aantal woordvoerders zou ik wel omhoogschroeven naar een stuk of 4 gezien je financiele situatie. Op termijn heb je daar hoogstwaarschijnlijk alleen maar financieel voordeel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik train vleugelspel omdat ik hier het meeste talent heb lopen

1 19 jarige met vleugelspel goed
1 18 jarige met vleugelspel uitstekend
1 20 jarige met vleugelspel goed
1 25 jarige met vleugelspel uitstekend
2 17 jarige met vleugelspel redelijk.

nog ff een vraagje
Wat doen trouwens de keepertrainers als je vleugelspel etc traint ????

Daarnaast train je vleugelspel een keer zo snel dan, positiespel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:59:
Ik train vleugelspel omdat ik hier het meeste talent heb lopen

1 19 jarige met vleugelspel goed
1 18 jarige met vleugelspel uitstekend
1 20 jarige met vleugelspel goed
1 25 jarige met vleugelspel uitstekend
2 17 jarige met vleugelspel redelijk.

nog ff een vraagje
Wat doen trouwens de keepertrainers als je vleugelspel etc traint ????

Daarnaast train je vleugelspel een keer zo snel dan, positiespel
Die zorgt er geloof ik voor dat de vorm van je keeper een beetje in orde blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

* yared traint ook wingers

Keeperstrainers: 1
Assistent-trainers: 9
Sportpsychologen: 2
Woordvoerders: 6
Economen: 2
Fysiotherapeuten: 5
Dokters: 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga over een aantal seizoenen scoren trainen, PM is minder rendabel vind ik. maarja eerst ff die trainees opkrikken. voor de eerste paar seizoenen is het wel goed denk ik PM. in hogere divisies kan je beter iets anders trainen denk ik

edit lol ik denk wel veel he? :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2004 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:12:
ik ga over een aantal seizoenen scoren trainen, PM is minder rendabel vind ik. maarja eerst ff die trainees opkrikken. voor de eerste paar seizoenen is het wel goed denk ik PM. in hogere divisies kan je beter iets anders trainen denk ik

edit lol ik denk wel veel he? :)
Weet wat je doet kerel. Met 3 - 4 - 3 zuigen je middenveld ratings, en daar ben ik als spitsentrainer ontzettend niet :( blij mee ;). Heb 3 IM's (briljant, uitmuntend, formidabel) en ook nog 1 aanvallende winger (uitmuntend), en mijn middenveld zit wat tussen goed en uitstekend (oud) in. Daardoor krijg je niet veel kansen, en hebben zelfs mijn aanvallende ratings (reusachtig, bovennatuurlijk, formidabel) het lastig tegen mindere teams. Maar ja. Jij blijft de manager heb ik wel eens begrepen ;)

Zorg in ieder geval voor een goed middenveld, en dat ben je nu in ieder geval aan het kweken met PM training :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Sandyman538 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:20:
[...]

Weet wat je doet kerel. Met 3 - 4 - 3 zuigen je middenveld ratings, en daar ben ik als spitsentrainer ontzettend niet :( blij mee ;). Heb 3 IM's (briljant, uitmuntend, formidabel) en ook nog 1 aanvallende winger (uitmuntend), en mijn middenveld zit wat tussen goed en uitstekend (oud) in. Daardoor krijg je niet veel kansen, en hebben zelfs mijn aanvallende ratings (reusachtig, bovennatuurlijk, formidabel) het lastig tegen mindere teams. Maar ja. Jij blijft de manager heb ik wel eens begrepen ;)

Zorg in ieder geval voor een goed middenveld, en dat ben je nu in ieder geval aan het kweken met PM training :)
Heb je helemaal gelijk in. ik train ook scoren en me midfield kan ik, omdat ik langer speel dan de andere teams, maar net evenaren of beter krijgen dan de rest die 352 speelt. Als je centrum aanval speelt met 343 en je hebt beetje lekker defence dan kun je toch flinke klappen uitdelen ondanks je midfield zwakker is. (Je andere ratings 0wn je ze als het goed is :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet gewoon kijken voor welke positie je de meeste trainbare spelers heb, en daar op trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:02:
je moet gewoon kijken voor welke positie je de meeste trainbare spelers heb, en daar op trainen.
Als je echt complete nieuweling bent.. is dat wel een optie. Of keepers trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

loona35 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:31:
[...]

Heb je helemaal gelijk in. ik train ook scoren en me midfield kan ik, omdat ik langer speel dan de andere teams, maar net evenaren of beter krijgen dan de rest die 352 speelt. Als je centrum aanval speelt met 343 en je hebt beetje lekker defence dan kun je toch flinke klappen uitdelen ondanks je midfield zwakker is. (Je andere ratings 0wn je ze als het goed is :))
Dus wanneer je middenveld minder is dan je tegenstander, en je wel een aardige def hebt, en 343 speelt met een flinke aanval win je dus vrijwel altijd?

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loona35 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:10:
[...]

Als je echt complete nieuweling bent.. is dat wel een optie. Of keepers trainen.
Gewoon 10 trainees van 17 kopen met redelijk verdedigen en redelijk passen (en dan wel verdedigen trainen uiteraard) en je wordt met je countertactiek de hel van elke top 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loona35 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:10:
[...]
Ja, doe ik ook, keepers trainen. Als nieuweling is dat erg handig omdat je er maar twee spelers voor hoeft te kopen en ze redelijk snel beter kunnen keepen. Ik heb er al twee naar formidabel gebracht. ;)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.