[multiplatform] Need For Speed Underground 2 -deel III-

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 16.850 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 16:44:
Ontopic: Ik heb nog een vraagje. Je kan in de garage allerlei onderdelen van je auto afslopen. heeft dit nog nut? Het is mij niet gelukt deze op een ander te monteren 8)7 duzz
Nee dit gaat niet het monteren van een onderdeel van een andere auto (een peugeot bumper op een hummer zie ik ook niet in het echt gebeuren :X ).

Het enige nut ervan is dat als je in je garage zit en je had bijvoorbeeld een andere bumper gekocht en je wilt de oude er weer op omdat je misschien toch wat mooier vond of alleen voor stylepoints veranderd had 8) .

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2004 17:39 ]

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 25 november 2004 @ 17:16:
hmmz vind outrun nogal erg triest eingelijk :x
al meerdere gehad nu dat ik voorop lig, ik pak bij een splitsing op de snelweg de rechterkant, hij pakt de verkeerde splitsing, nog wel dezelfde kant op, en dan haalt ie me inene in terwijl hij op de verkeerde weg zit, erg triest
Sja, als je dit in je voordeel pakt, is het easy money

Verwijderd

Heb 'm ook uitgespeeld....maar heb dus idd nog steeds geen extra's oid....grrr

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zoals beloofd een plaatje van mn Tiburon...hier zitten diverse uniques op, het test circuit gaat makkelijk in 1:15 zonder NOS :)
Afbeeldingslocatie: http://img80.exs.cx/img80/8568/kar1.th.jpg

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:36

_Christiaan_

Master of SOG

Modbreak:Nee, hier zit copyright op. Koop het spel maar als je die wil hebben :{

[ Voor 75% gewijzigd door Crash op 25-11-2004 21:07 ]

NOSIG

Verwijderd

Topicstarter
even een mededeling voor de mensen die auto`s hebben ingestuurd

als je auto`s hebt ingestuurd en ze staan er nu nog niet bij dan moet je ff tot maandag wachten want dan ben ik weer thuis, dit weekend heb ik waarschijnlijk geen tijd meer om up te daten.

Inzenden kan nog tot woensdag 1 december.

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:14
MariahCareyLover schreef op donderdag 25 november 2004 @ 07:47:
[...]

LOL :D
Dit zijn gewoon iets van 4 vinyls over mekaar heen en tis een RX-8 wat je misschien al wist. Zal als ik tijd heb wel ff posten wat het precies is ;) , maar ik zou zeggen experimenteer gewoon wat met de pearlescent kleurtjes en vinyls.

Ik weet natuurlijk niet of je al genoeg hebt unlocked om de juiste vinyls te krijgen he ;)
Ah als je msn heb ofzo dan kun je het me ook zo vertellen want er kan wel eens een paar post tussen zitten :P

smits_n@hotmail.com daar ben ik te berijken

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Waneer krijg ik eindelijk is die peugot 106 , ik kon hem ook niet op het begin kiezen

Cons:::BB4E

Verwijderd

Echt vreemd ik heb alle races gedaan die op de map staan, maar nu komen er geen nieuwe bij. Ik zie af en toe wel als ik gewoon rond rij een race waar ik aan kan meedoen maar ze staan niet meer op de kaart. Hoort dit of moet ik iets doen om weer nieuwe races te unlocken?

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
ja het topic lezen

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
shameblaster schreef op donderdag 25 november 2004 @ 20:26:
Waneer krijg ik eindelijk is die peugot 106 , ik kon hem ook niet op het begin kiezen
Dan moet je em maar in de winkel kopen :p

edit:

NFSU2 dus :p (tenzij je ook van plan bent een 106 irl te kopen)

[ Voor 15% gewijzigd door Chester op 25-11-2004 20:43 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:46

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

TepelStreeltje schreef op woensdag 24 november 2004 @ 19:38:
[...]

hmmz, mijn miata trek zo ZIEK snel op, dat ik gewoon bij driften mezelf weer IN een slip kan accelereren zodra men drift bijna over is :D

zal trouwens ff wat screenies van men miataaaatje laten zien
(ff maken nog :X)
eindelijk screenies gemaakt :)

Mantis wide body kit (unique)
Unique spoiler
Unique hood
Rims zijn geloof ik ook Unique

performance shit is nog niet helemaal op lvl 3, heb der atm geen geld voor (heb ook nog een escalade staan, en een FULLY tuned Mustang GTO en nog 2 andere autos met buttspul der op)

anyway, less talk, more screenies (ik doe ook mee aan de GoT visual competition ;) )

Afbeeldingslocatie: http://img86.exs.cx/img86/8130/MX5_tepelstreeltje1.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img86.exs.cx/img86/477/MX5_tepelstreeltje2.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img86.exs.cx/img86/3605/MX5_tepelstreeltje3.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img86.exs.cx/img86/2299/MX5_tepelstreeltje4.th.jpg

[edit]
zal nog ff men pics resizen :X

[ Voor 25% gewijzigd door TepelStreeltje op 25-11-2004 21:09 ]

Battle.net Spud#2543

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Ik hoor van verschillende mensen dat ze meerdere auto's hebben ... hoe kan dit ... kan je dat ergens aangeven ? Of moet je bepaald aantal % hebben afgelegd ?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:05
Bertuss schreef op donderdag 25 november 2004 @ 21:04:
Ik hoor van verschillende mensen dat ze meerdere auto's hebben ... hoe kan dit ... kan je dat ergens aangeven ? Of moet je bepaald aantal % hebben afgelegd ?
Kom op, lees het topic eens door ipv dat je hier klakkeloos je vraag dumpt. Het is al vaker voorbijgekomen dat je begint met 2 slots, en daarna steeds een extra slot vrijspeelt tot 5 slots totaal.

Verwijderd

Heb je ook een (kleine) demo van Need For Speed Underground 2 ????

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 12:58
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 21:08:
Heb je ook een (kleine) demo van Need For Speed Underground 2 ????
Ga eens zoeken op gamershell.com...beetje zelf zoeken kan nog wel |:(

• Sensei_D
  • Laatst online: 09-09 09:07
Zo, en nu heb ik ook 10 sterren :p

Afbeeldingslocatie: http://img75.exs.cx/img75/5347/SenseiRX8.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img75.exs.cx/img75/223/SenseiRX82.th.jpg

sensei_d.fpv channel

Verwijderd

Evolutionz schreef op donderdag 25 november 2004 @ 21:19:
[...]

Ga eens zoeken op gamershell.com...beetje zelf zoeken kan nog wel |:(
Dan is die er 3 kwartier mee bezig staat er, is dat bij jullie ook sow

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 21:33:
[...]

Dan is die er 3 kwartier mee bezig staat er, is dat bij jullie ook sow
Geduld ?

Verwijderd

Jij zegt ut, ik doe ut !!!! :)

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Hey, wanneer krijg ik de stage 2 turbo upgrade? Ik zit nu in Stage 4 (Coal Harbour East) De stage 2 n2o heb ik ook nog niet.

• Bertuss
Ik weet het mag niet technische vragen ... stiekum toch een kleintje ... Het valt mij op dat alles grafisch lekker loopt behalve op het circuit. Heel vreemd ... hebben jullie dat ook en hoe los ik het op ?

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:47
Bertuss schreef op donderdag 25 november 2004 @ 22:12:
Ik weet het mag niet technische vragen ... stiekum toch een kleintje ... Het valt mij op dat alles grafisch lekker loopt behalve op het circuit. Heel vreemd ... hebben jullie dat ook en hoe los ik het op ?
Heb ik ook last van. Had ik trouwens bij deel 1 ook al. Geen idee hoe het komt. Heb nu andere geforce videokaart, bij deel een een radeon, dus denk niet dat het daar aan ligt.

Wat trouwens ook vreemd is, ik heb het spel voor 70 % uitgespeelt en kan nu dus alleen nog maar races bij de world map kiezen. Zodra ik dit doe staan er gewoon 3 jeeps, aan de startlijn, of 3 toyota corolla's. Dus nooit meer een beetje gelijkwaardige auto's. Zo is het natuurlijk dan wel heel erg makkelijk...

[ Voor 24% gewijzigd door Brammel op 25-11-2004 22:21 ]

• Viper7
  • Laatst online: 21-07 20:15
Ik word echt hartstikke ziek van het verkeer :\ Ik vind verkeer opzich niet erg, maar wel in de sprint/drag en circuit mode :( Vaak wint er iemand (computer of ik) omdat de ander tegen een auto is gecrasht.. Daar komt nog eens bij dat het verkeer net op vervelende plekken rijdt (in bochten e.d.) Dat EA er onderhand eens achterkomt dat het verkeer niks toevoegd aan het racen en alleen voor een hoop irritatie zorgt :\

-1 voor EA..

- Specs -

• Sensei_D
  • Laatst online: 09-09 09:07
Viper7 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 22:16:
Ik word echt hartstikke ziek van het verkeer :\ Ik vind verkeer opzich niet erg, maar wel in de sprint/drag en circuit mode :( Vaak wint er iemand (computer of ik) omdat de ander tegen een auto is gecrasht.. Daar komt nog eens bij dat het verkeer net op vervelende plekken rijdt (in bochten e.d.) Dat EA er onderhand eens achterkomt dat het verkeer niks toevoegd aan het racen en alleen voor een hoop irritatie zorgt :\

-1 voor EA..
Het verkeer maakt het juist leuk man, ok, het maakt het ook frustrerend, maar je raced door een STAD, daar is verkeer ;)
Geeft het je niet een enorme adrenalinestoot als je met 250 Km/u en volle nitro langs een busje heen jaagt in een bocht? ;)

sensei_d.fpv channel

• Bertuss
MariahCareyLover schreef op donderdag 25 november 2004 @ 22:30:
[...]

Het verkeer maakt het juist leuk man, ok, het maakt het ook frustrerend, maar je raced door een STAD, daar is verkeer ;)
Geeft het je niet een enorme adrenalinestoot als je met 250 Km/u en volle nitro langs een busje heen jaagt in een bocht? ;)
Ja dat vind ik ook. Het verkeer geeft juist extra spanning. Alleen is het lastig als je frontaal op een tegemoetkomende auto knalt met 250 + km/u :D Maar goed ik vind het juis wel wat extra's geven. In vergelijking met deel 1 vind ik het verkeer veel minder. In deel 1 gingen ze opzettelijk in de weg rijden of oversteken als jij er net aan kwam. Dat hebben ze er nu uitgehaald gelukkig.

Verwijderd

keb weinig last van het verkeer in NFSU2, in deel 1 was het veeel erger.

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
250km/h? durfen jullie niet sneller ofzo?! :D

• Viper7
Bertuss schreef op donderdag 25 november 2004 @ 22:43:
[...]

Ja dat vind ik ook. Het verkeer geeft juist extra spanning. Alleen is het lastig als je frontaal op een tegemoetkomende auto knalt met 250 + km/u :D Maar goed ik vind het juis wel wat extra's geven. In vergelijking met deel 1 vind ik het verkeer veel minder. In deel 1 gingen ze opzettelijk in de weg rijden of oversteken als jij er net aan kwam. Dat hebben ze er nu uitgehaald gelukkig.
Het verkeer hoort er ook wel bij, maar het rijdt toch vaak net bochten enzo. Als ik niet in zon busje crash, crash ik wel tegen tegen de muur tijdens het ontwijken van het busje.. Maar ik geef toe het hoort erbij, maar het is soms wel errug frustrerend als je 3 rondes opnieuw moet doen omdat je net voor de finish tegen een uit het niets opdoemende auto botst ;)

- Specs -

• Chester
  • Niet online
Maegrim schreef op donderdag 25 november 2004 @ 23:10:
250km/h? durfen jullie niet sneller ofzo?! :D
Natuurlijk wel, ik knal regelmatig met 350 tegen een tegenligger :) En ik heb die trage cam aanstaan ook nog :p Duurt dan weer eeuwen voordat je weer normaal verder kunt spelen :p (fcuk reset :D )

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Het domme vragen gehalte is de laatste 3 pagina's enorm gestegen |:(

Net een keer met een momo racestuur gespeeld,jezus dat is moeilijk maar het maakt het rijden wel wat realistischer.

• kaiiestan
  • Laatst online: 23-08 10:43
Hierbij ook ff mijn auto's. Ben nog niet zo ver maar vind ze er toch best vet uitzien

Mijn Supra
Afbeeldingslocatie: http://www.frotmail.com/nfsu2/1.jpg

Mijn Civic
Afbeeldingslocatie: http://www.frotmail.com/nfsu2/2.jpg

En de auto van me vriendinnetjes, een echte Focus
Afbeeldingslocatie: http://www.frotmail.com/nfsu2/3.jpg

hondennamen.info Openscheermes.nl

Verwijderd

m'n leger hummer achtig vaag lomp "kan alleen in een rechte lijn rijden" ding :P
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/r.leenheer1/hummer.jpg

btw afstellen helpt wel, ipv doelloos rechtdoor gaan kan ik hem nu dwars rechtdoor laten gaan :*)
8)7

• Mr.David
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 20:58
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 23:35:
m'n leger hummer achtig vaag lomp "kan alleen in een rechte lijn rijden" ding :P
[afbeelding]

btw afstellen helpt wel, ipv doelloos rechtdoor gaan kan ik hem nu dwars rechtdoor laten gaan :*)
8)7
:9~ :9~ Wat een vette P.I.M.P. wheels.. Wanneer krijg je die dingen??

• NovemberSierra
Oh man je moet me echt vertellen hoe je die body heb gemaakt ik wil hem hebbe :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een interessant bugje gevonden. Ik had een "internet" versie van Nfsu2 (American dus). Tot en met de Acura RSX door gegaan. Had net unieke carbon achter spoiler unlocked. Toen besloten dat deze game het waard was om te kopen, dus dit gedaan. Game uninstalled, cd her installed. Gestart, getracht het oude profiel te laden. Toen wou ik verder racen, en crashte hij (geen rsx en civics in eu versie he ;) ) dus profiel ook weg gegooid. Opnieuw begonnen met Corsa. Op gegeven moment in het 2e deel van de stad naar een nieuwe carroserie shop gegaan, kon ik die net unlockte carbon unieke spoilers voor 0credits op de auto zetten :D Vond ik wel heel grappig. Ben pas op 18% :D

@appetoe je hebt een civic d8 dat die niet in eu versie zat? :s boo, maar nice.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2004 03:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovtwout
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-08 08:55
Hoe zit het met die 1.1 patch?
Is er een nederlandse versie of kan je de UK ook op de nederlandse toepassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
elke versie is multilanguage, dus het kan gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd de uk zal het met de nl versie wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper7 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 23:14:
[...]

Het verkeer hoort er ook wel bij, maar het rijdt toch vaak net bochten enzo. Als ik niet in zon busje crash, crash ik wel tegen tegen de muur tijdens het ontwijken van het busje.. Maar ik geef toe het hoort erbij, maar het is soms wel errug frustrerend als je 3 rondes opnieuw moet doen omdat je net voor de finish tegen een uit het niets opdoemende auto botst ;)
Had ik gister ook in een sprint. Reed heel de tijd eerste. Komt erin de laatste bocht ook een malloot met 50 aangekakt rijd rustig door en ik zatal halverwege de bocht met 220 ofzo. Ontwijken is dan echt niet meer tedoen alleen vol remmen en beste hopen maar ook weer zonder resultaat. Knalde er frontaal op en mn tegenstanders die 2sec achterlaten zag ik zo voorbij schieten. Had als het ware hun blokkade weggebeukt 8)7
Wel ff gevloekt dat het een stomme malloot was maar ja traffic blijft leuk zeker als je ervlak langs raast met volle snelheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo! Even een vraagje...

Heb de NL versie van Underground 2. Nu is de 1.1 patch al een tijdje beschikbaar. Als ik deze download via de site (auto-update) krijg ik iedere keer (na installatie) wéér de melding dat er een patch is.

Als ik de patch eerst download en dan installeer zie ik heel snel het update-scherm (verdwijnt al binnen een sec.), maar daarna geen melding dat het spel gepatched is.

Heeft iemand anders ook dit probleem? Kan ik ergens mijn versie controleren? Overigens om discussie te voorkomen: alles is 100% legaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em nog niet gepatched. Maar als je naar de registry entry gaat, [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Need for Speed Underground 2] zie ik daar een mapje met 1.0 staan. Dat zal wel de versie zijn. Kijk daar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind dat er zelfs TE WEINIG verkeer is... ik bedoel, nu moet je af en toe eens uitwijken voor een autootje, maar het zou vetter zijn als je in spitsuur zou moeten rijden :P dan had je pas een adrenaline kick, overal tussendoor slingeren, alle kanten inhalen! dat hadden ze van mij wel mogen doen
met zo weinig verkeer val ik half in slaap en juist dan crash ik op die ene auto wat er rijd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Laatst online: 21:29
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 09:49:
ik vind dat er zelfs TE WEINIG verkeer is... ik bedoel, nu moet je af en toe eens uitwijken voor een autootje, maar het zou vetter zijn als je in spitsuur zou moeten rijden :P dan had je pas een adrenaline kick, overal tussendoor slingeren, alle kanten inhalen! dat hadden ze van mij wel mogen doen
met zo weinig verkeer val ik half in slaap en juist dan crash ik op die ene auto wat er rijd 8)7
Huhu :D Daar moest ik ook aan denken toen ik van de week op de snelweg reed. (Dit stukje is even irl dus ;) ) Een dag later reed ik met een maatje mee (die overigens geen NFSU 2 speelt) en het leek wel alsof ik achter de pc zat zo reed hij over de snelweg :P Tering, overal voorbij zoeven, rechts, links enz.

Mjah ik wilde verder ook nog even kwijt dat ik nu deel 2 en deel 3 helemaal heb door gelezen en dat ik me dood erger aan het lage niveau van sommige posts |:( Niet dat deze post nu van een zo hoog niveau is, maar kom op zeg, als je nog te lui bent om er zelf achter te komen hoe je je eigen statistieken kan zien door op "T" te klikken in Explore Mode allez. Maar vraag het dan niet hier voor de 150ste keer hier, een beetje lezen en moeite doen zeg. Dit is overigens maar een voorbeeld, ik zou dr zo nog een hoop kunnen geven. Mjah dit werd al vaker gezegd, toch wilde ook ik het even kwijt ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Joster op 26-11-2004 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 09:49:
Klopt daarom doe ik ook quick race op zn tijd en dan drag met VEEL verkeer :P
Das pas echt kicken en dan niet over een 4 baansweg maar een weg die wordt versmald naar 2 baans :)
Das echt zwaar kicken overal tussen doorzoeven en als je dan eerste rijdt is je kans groot dat je het niet haalt :P
Want met verkeer op veel en dan smalle straatje rijden ze soms naast elkaar of wel schuinvoorelkaar maar dan kun je ze niet ontwijken omdat de ruimte te klein is om er tussen te schiette.

Aanrader is dan ook de eerste drag race over die brug met zwaar verkeer. Gaat van 4 of 5 baans in 1 keer naar 2. Kies dan de linkerweg (tegenverkeer in) en have fun met ontwijke :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 09:37:
Ik heb em nog niet gepatched. Maar als je naar de registry entry gaat, [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Need for Speed Underground 2] zie ik daar een mapje met 1.0 staan. Dat zal wel de versie zijn. Kijk daar eens.
Klopt, heb ik ook al bekeken en staat 1.0... Naja, zal allemaal wel dan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
Joster schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 10:10:
[...]
Een dag later reed ik met een maatje mee (die overigens geen NFSU 2 speelt) en het leek wel alsof ik achter de pc zat zo reed hij over de snelweg :P Tering, overal voorbij zoeven, rechts, links enz.
Wat een bikkel, misschien dat ie toch maar beter nfsu2 kan gaan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Laatst online: 21:29
TomSmit82 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 11:10:
[...]

Wat een bikkel, misschien dat ie toch maar beter nfsu2 kan gaan spelen
Lijkt me wel, kan die daar zn aggresieve rijstijl kwijt :D Mjah hij rijdt elke dag voor zn werk 400 km over de snelweg dus hij irriteert zich mateloos aan mensen die met 100 op de linkerbaan blijven plakken, enz enz. Opzich snap ik dat wel ;) Hij heeft ook altijd haast enso.....Maar goed genoeg off-topic gezwam :) Ik wilde eigenlijk mijn bakkies posten, maar als ik al deze fijne wagentjes hier zo zie is dat niet echt de moeite :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Laatst online: 11-09 14:12
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/tpsthomas/rx8.JPG

ik had m wel met 10 sterren, maar ik vond die carbon bumpers oerlelijk, en dan kon me vinyl er niet op blijven :)

dis 1 van me 5 autos, waarvan ik deze het meest heb getuned...ben nu bezig de mitsubitshi te tunen, ik post wel pic als ie klaar is..

btw, waarom heb ik geen 106 in t spel.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Laatst online: 13-09 11:22
Zal ook mijn mustang maar ff plaatsen dan:

Afbeeldingslocatie: http://kerklaan.net/gfx/mustang_front.jpg

Afbeeldingslocatie: http://kerklaan.net/gfx/mustang_back.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tommzz schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 11:30:
[afbeelding]

ik had m wel met 10 sterren, maar ik vond die carbon bumpers oerlelijk, en dan kon me vinyl er niet op blijven :)

dis 1 van me 5 autos, waarvan ik deze het meest heb getuned...ben nu bezig de mitsubitshi te tunen, ik post wel pic als ie klaar is..

btw, waarom heb ik geen 106 in t spel.. 8)7
Ongelooflijk!!! Precies 5 posts boven je wordt nog wat gezegd over domme vragen en mensen die niet de moeite nemen iets door te lezen. Waarom je geen 106 hebt is inmiddels al 20x gezegd. Ik ben de flauwste nog niet dus voor de 21e keer: je heb niet de eu versie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-05 12:39

LocalJoost

plaatje hieronder

Koning Kerklaan schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 11:36:
Zal ook mijn mustang maar ff plaatsen dan:

plaatje van een lelijke auto

en nog zo eentje :P
912,105 ?????
Trainer gebruikt :? 8)7

[ Voor 75% gewijzigd door LocalJoost op 26-11-2004 11:54 ]

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het valt me trouwens op dat het merendeel van de auto's die hier gepost worden regelrecht uit een kermisattractie zouden kunnen komen
wat een kleuren |:( nja, met kleuren heb ik nog niet zo'n problemen, maar die combinaties wat er allemaal gemaakt worden |:( |:( HALLELUUUUJAAA
sorry maar dat moest ik even kwijt, want ik vind dit onacceptabel :7 :7
zou je irl met zo'n schrot willen rijden dan? ik bedoel kijk voor de grap even naar die mustang een paar posts terug :X no offense kerel, maar het ziet er echt niet uit
misschien moet er maar een topic gebouwd worden: post hier je meest U.G.L.Y. nfsu2 auto :*)
zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

jah idd, die mustang.. check die wide bodykit, ziet er toch niet uit die wielen? :?

iig, totala niet mijn smaak dus

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
mijn mustang, een week oud:
Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~davie042/nfsu/mgt.JPG
KK's mustang, geen idee hoe oud :/
Afbeeldingslocatie: http://kerklaan.net/gfx/mustang_front.jpg

ik zie enige gelijkenis o_O

edit: lastig he, spelen met een trainer o_O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

haha ik vindt ze allebij niet mooi. Echt totaal niet mijn smaak en die body kit staat ook niet

Maja ieder zijn smaak he :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

héél klein kickje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Maegrim
Die achterwielen lijken wel fietsbandjes met zo'n lelijke widebodykit, je zou er dan spoorverbreders op moeten kunnen zetten en banden van 325x40x19 bv.

Jammer trouwens dat ze er geen classic muscle cars in gedaan hebben zoals de oude Shelby GT500 Mustang

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2004 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Ik vind het wel stoer dat je bij custom car elke bodykit onder elke auto kan zetten, je krijgt echt de meeste wazige creaties soms... :D
Wel jammer dat ze niet onder die SUV's kunnen, een Hummer met wide body kit leek me wel stoer eigenlijk.

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had me excuus al aangebode in een berichje. Of deze is verwijderd, of ik heb problemen met internet iig ...
Was beetje melig wist niet dat zulke dinge tot grote frustratie leiden naja gebeurd niet weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingRaven
  • Laatst online: 30-08 11:30

RagingRaven

As Raging as A Raven

Heeft iemand toevallig al een oplossing gevonden voor het doorschijnen van je auto als je er neon balken onder hebt gezet?

Ik had geziend dat er nog een aantal waren die hetzelfde probleem hadden, maar niet echt een oplossing gezien, behalve dan dat je AA uit moet zetten, maar zou graag een betere oplossing zien.

Ik heb de nieuwste drivers van ati geinstalleerd, en nfsu2 is geupdate.

It's all writen in the book of rage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 12:55:
@Maegrim
Die achterwielen lijken wel fietsbandjes met zo'n lelijke widebodykit, je zou er dan spoorverbreders op moeten kunnen zetten en banden van 325x40x19 bv.

Jammer trouwens dat ze er geen classic muscle cars in gedaan hebben zoals de oude Shelby GT500 Mustang
Gone in 60 seconds O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maegrim schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 12:38:
mijn mustang, een week oud:
[afbeelding]
KK's mustang, geen idee hoe oud :/
[afbeelding]

ik zie enige gelijkenis o_O

edit: lastig he, spelen met een trainer o_O
alleen dezelfde bodykit en koplampen? und?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xypzo.
  • Laatst online: 13-09 12:44
Afbeeldingslocatie: http://www.planet.nl/~peterkramer/images/closecall.jpg

Wow gheek, dit was echt close :) Gelukkig hoefde ik die slopende 9 minuten niet over te doen! :9

[ Voor 5% gewijzigd door Xypzo. op 26-11-2004 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xypzo.
Kan ik trouwens de Peugeot 106 ergens vandaan downloaden ofzo? Zou echt super zijn als ik mijn eigen auto'tje in het spel had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 18:36
Hier mijn autotje tot nu toe.

Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/dbinda/civic.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dan een originele. Gelukkig heeft de Mustang die er nu in zit wel een heerlijke V8 roffel net als de Hummer. Dat vind ik wel een grote verbetering t.o.v. deel 1, dat de motorgeluiden meer verschillen van elkaar en dat een 206 niet het zelfde klinkt als een Skyline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Kijk zo zie je ze maar weinig rijden in het echt. Zo vind ik ze wel leuk O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 15:13:
[...]

Maar dan een originele. Gelukkig heeft de Mustang die er nu in zit wel een heerlijke V8 roffel net als de Hummer. Dat vind ik wel een grote verbetering t.o.v. deel 1, dat de motorgeluiden meer verschillen van elkaar en dat een 206 niet het zelfde klinkt als een Skyline.
Ik mis nog steeds de Dodge Viper en een dikke Merc ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 12:49
ik was deze zomer in San Francisco en daar kwam ik deze pimp tegen:

Afbeeldingslocatie: http://hekje.net/usa2004/mdw/images/USA%20161.jpg

wil proberen 'm precies zo na te maken :D :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 12:55:
Shelby Cobra / HEMI Cuda / Corvette Stingray / Chevelle SS / Zo kan ik wel even doorgaan :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
dat zijn ook echte tuningcars :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Xypzo. schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 14:59:
Kan ik trouwens de Peugeot 106 ergens vandaan downloaden ofzo? Zou echt super zijn als ik mijn eigen auto'tje in het spel had...
ja wil ik ook wel weten ;P

maarja in winkeltje kopen en je hebt hem,
kheb de american version van rld ;P en daar zit die niet in.
maar om voor 1 auto het spel te gaan kopen is ook weer zowat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
ik heb NFSU2 voor de xbox maar heb een paar brandende vragen namelijk:
hoe kan ik hier screens maken, met digicam? en hoe gebruik in hydro op me xbox en hoe kan je je kofferbak openen? of kan dit niet? en hoe weet je of je alle winkels al hebt gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De basis van het spel is en blijft voor het grootste deel het straatracen, en neem van mij aan daar doen de muscle cars uit Amerika ook aan mee hoor. Natuurlijk is het niet mooi om daar belachelijke spoilers of neon onder te hangen, maar technisch tunen kan ook goed en met velgen en air ride systemen kun je ook leuke dingen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

DrProctor schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 16:21:
hoe kan ik hier screens maken, met digicam? en hoe gebruik in hydro op me xbox en hoe kan je je kofferbak openen? of kan dit niet? en hoe weet je of je alle winkels al hebt gevonden?
manual ?

en zie de aanwijzingen op het scherm

hydro is dacht ik a + joycstick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disksoft
  • Laatst online: 09-09 23:17
Afbeeldingslocatie: http://www.phpexperience.nl/upload/leden/38_nfsu2.gif
Ik heb hem voor 70% uitgespeeld en ik krijg deze melding...
Ik rij nu gewoon in een lege stad met shops en die andere auto's als ik daar mee ga sporten dan krijg ik ook geen nieuwe sponsor of procenten er bij.. Heb ik het nu uit gespeeld of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

70% van alle gevonden shops behaalde races unlockte artikelen, moah denk wel dat je er doorheen bent. Ram ff op "t" ... Het kan geen simpele bug zijn omdat alles races weg zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 16:52:
70% van alle gevonden shops behaalde races unlockte artikelen, moah denk wel dat je er doorheen bent. Ram ff op "t" ... Het kan geen simpele bug zijn omdat alles races weg zijn
Neen, in je garage heb je world map, daar kan je de races doen die je hebt gemist/die niet meer op je map in het spel staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik stel voor dat er in NFSU 3 (als die er ooit komt), meer garages komen van verschillende merken, en dat je dan een wagenaanbod krijgt ala Gran Turismo.

ook hoop ik dat je niet zo`n standaard gedoe krijgt als hier (met een paar stages en elke keer hetzelfde doen maar dan net wat langer en moeilijker), dus wat meer uitdagingen om in hogere klassen van de underground scene te mogen rijden, met dingen als "status" van jezelf en de auto.

EN natuurlijk de NEED FOR SPEED COPS terug _/-\o_ _/-\o_ en dan zelf in de politie auto stappen en de racers te grazen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Laten we hopen van niet !!! Ik hoop juist op een nieuw deeltje met een Ferrari Enzo erin en alle andere wagentjes die sinds NFS:HP2 uit zijn gekomen zeg maar :Y)

En uiteraard weer Politie erbij 8)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Je gaat op een gare zondag van 11:00 tot 21:00 rondrijden en als je dan nog steeds geen nieuwe shop gevonden hebt dan weet je wel zeker dat je ze allemaal hebt......

In het carreer info scherm ( pc = T ) zie je als het goed is ook welke shops je allemaal hebt per onderdeel van de stad.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
en hoe weet je of je alle winkels al hebt gevonden?
moet je ff naar je career staus gaan (geen idee waar die zit bij de xbox versie) en dan naar beneden scrollen. Dan staat het er ergens tussen.

edit// whoops, was vergeten te vernieuwen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Viper7 op 26-11-2004 17:50 ]

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
a. Hoe maak je screens?
- Je zegt het zelf al
b. Hoe gebruik je hydro?
- Al beantwoord in voorgaande post
c. Hoe open je de kofferbak?
- Als je in de shop je geluid wil aanpassen, gaat deze vanzelf open...normaal kan het niet, of je moet poseren voor een blad, dan kan het wel...
d. De winkels...
- Ook al beantwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 22:07:
hoe komt het dat het wegdek er bij mij zo gaar uit ziet? ik zie allemaal blokjes. op nog meer objecten trouwens ook, het lijkt wel of ik een DOS game aan het spelen ben. :?
ik heb dit probleem ook dus!! de auto is gewoon vet mooi maar de weg en de lucht is geblokt!! hoe kan dit? weet iemand een oplossing?! voor vragen over wat ik ingseteld heb zal ik zo snel mogelijk reageren!! voor specs check hier onder!! vast bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
DaannO schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 18:17:
[...]

ik heb dit probleem ook dus!! de auto is gewoon vet mooi maar de weg en de lucht is geblokt!! hoe kan dit? weet iemand een oplossing?! voor vragen over wat ik ingseteld heb zal ik zo snel mogelijk reageren!! voor specs check hier onder!! vast bedankt! _/-\o_
Dit is ook al een paar keer voorbij gekomen. De search is er niet voor niets :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Chester schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 18:26:
[...]

Dit is ook al een paar keer voorbij gekomen. De search is er niet voor niets :/
i know daar heb ik ook die gequote message van me gevonden maar ik kan niks anders vinden!! wat moet ik intype? heb geblokte weg in getypt detail .. blokjes.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
jep was er net zelf achter gekomen!!! sorry voor de overlast!! hoop over een weekje mn eerste vette bak te posten!! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Laatst online: 20:36

_Christiaan_

Master of SOG

Modbreak:Check jij je mail maar zometeen :{

[ Voor 89% gewijzigd door Crash op 27-11-2004 14:31 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xypzo.
Even over die reputation points. Ik rij net een circuitrace, haal wel 20x een "avoid accident", haal 3x de "lap winner" en ik krijg 0 reputation points.. :S:S:S Ra ra, hoe kan dat???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
Xypzo. schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 20:46:
Even over die reputation points. Ik rij net een circuitrace, haal wel 20x een "avoid accident", haal 3x de "lap winner" en ik krijg 0 reputation points.. :S:S:S Ra ra, hoe kan dat???
Daar gaat het niet om volgens mij...het gaat om het verschil in eindtijd met de computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xypzo.
Ok, dat zou goed kunnen, maar wanneer krijg je dan geld of zoiets als je dit soort stunts uithaalt (360, hydraulisch gebruiken, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
Xypzo. schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 20:54:
Ok, dat zou goed kunnen, maar wanneer krijg je dan geld of zoiets als je dit soort stunts uithaalt (360, hydraulisch gebruiken, etc)
Je krijgt er geen geld voor, je krijgt alleen extra nitro erbij...

Dit kon je toch wel zelf bedenken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xypzo.
Wat heb ik daar nou weer aan, ik gebruik die troep zelden! :O

Ik wil cash! Ik zit op de 65% en heb maar 2 vet getunede bakken!

(Trouwens, als je alle auto's hebt geunlocked, dan kan je naar de garage en dan kan je auto's inruilen! Heel relaxed, mijn wagenparkje bestaat nu uit een 206, Lancer EVO VIII, Impreza, GT3000 en een Skyline. (vind trouwens die 206 echt het lekkerst rijden, ik had gehoopt dat die skyline soepeler zou zijn, maar je merkt dat ie zwaarder en logger is...)

[ Voor 3% gewijzigd door Xypzo. op 26-11-2004 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
Om te weten of je alle winkels heb, moet je ze ff tellen, want ik meen dat er 22 in t otaal te vinden zijn. dus 1 vraag is beantwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Xypzo. schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 20:46:
daarvoor krijg je toch alleen NOS erbij? of mis ik iets?

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat een complete shop map in de start post. En idd met "T" zie je onderaan welke je unlocked hebt. 5/5 3/4 etc. Anyway ik heb geprobeerd mijn astra mapje in de CARS map overteschrijven naar een "Amerikaanse" install. Dus de files in bijv. de golf map over te schrijven. Dit leverde een compleet onzichtbare auto op en ongeveer 1fps. Niet te doen dus :) Voor de weg problemen, je kan de grafische instellingen van de weg veranderen. Mischien ze iets lager zetten? Als ik ze nl. hoger zet zijn ze of weg (sommige textures iig) of gaat het nogal traag ;D Gf 4200 hiero.
En idd alleen Nos. Afstand is voor reputation.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2004 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
  • Laatst online: 29-01 10:38
jullie weten dit waarschijnlijk al lang, maar toch wilde ik het ff kwijt:

ik ben er gisteren achter gekomen dat als je via de world map een challenge start, en dan ff restart, dat er een bugje in zit die ervoor zorgt dat'ie "vergeet" dat je vanuit world map bezig bent oftewel: je krijgt dikke flappen als je wint :D

Rookworst zonder R is ook worst.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Tech vragen horen niet thuis in dit topic!
Resize je pics voordat je ze post!