Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 09:49:
ik vind dat er zelfs TE WEINIG verkeer is... ik bedoel, nu moet je af en toe eens uitwijken voor een autootje,
maar het zou vetter zijn als je in spitsuur zou moeten rijden
dan had je pas een adrenaline kick, overal tussendoor slingeren, alle kanten inhalen! dat hadden ze van mij wel mogen doen
met zo weinig verkeer val ik half in slaap en juist dan crash ik op die ene auto wat er rijd

Huhu

Daar moest ik ook aan denken toen ik van de week op de snelweg reed. (Dit stukje is even irl dus

) Een dag later reed ik met een maatje mee (die overigens geen NFSU 2 speelt) en het leek wel alsof ik achter de pc zat zo reed hij over de snelweg

Tering, overal voorbij zoeven, rechts, links enz.
Mjah ik wilde verder ook nog even kwijt dat ik nu deel 2 en deel 3 helemaal heb door gelezen en dat ik me dood erger aan het lage niveau van sommige posts

Niet dat deze post nu van een zo hoog niveau is, maar kom op zeg, als je nog te lui bent om er zelf achter te komen hoe je je eigen statistieken kan zien door op "T" te klikken in Explore Mode allez. Maar vraag het dan niet hier voor de 150ste keer hier, een beetje lezen en moeite doen zeg. Dit is overigens maar een voorbeeld, ik zou dr zo nog een hoop kunnen geven. Mjah dit werd al vaker gezegd, toch wilde ook ik het even kwijt
[
Voor 3% gewijzigd door
Joster op 26-11-2004 10:31
]