[multiplatform] Need For Speed Underground 2 -deel III-

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 16.852 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:46

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Kaastosti schreef op woensdag 24 november 2004 @ 16:38:
[...]

Daarom begon ik ook meteen met de Miata, maar naderhand toch maar voor de RX8 gekozen. Die is ook fijn wendbaar en net even dat tikje sneller wat je nodig hebt. Helaas heb ik door foute tuning dat ding helemaal verkeerd gekregen, hij schiet nou veel te snel in de slip :|
hmmz, mijn miata trek zo ZIEK snel op, dat ik gewoon bij driften mezelf weer IN een slip kan accelereren zodra men drift bijna over is :D

zal trouwens ff wat screenies van men miataaaatje laten zien
(ff maken nog :X)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swandertj
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-04 15:42
Ik ben vandaag ook maar eens begonnen aan een waggie voor die GoT contest (hoop er nog in te komen.) hier zijn al wat pics:

Afbeeldingslocatie: http://img100.exs.cx/img100/4002/wagen2.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img72.exs.cx/img72/3887/wagen2foto2.th.jpg

Dit is ofcourse een Nissan Skyline GT, maar dit is niet m'n vaste wagen (vind deze ietwat log imho)

Normale races rijdt ik liever in dit schatje:
Afbeeldingslocatie: http://img76.exs.cx/img76/2663/wagen1.th.jpg
I like purple :+

edit: direct komt foto 2 van mn Skyline, maar imageshack doet een beetje moeilijk op het moment...

2nd edit: Het is dus niet imageshack maar @home... Typisch :(

[ Voor 17% gewijzigd door Swandertj op 24-11-2004 19:55 ]

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
yay, ze staan erbij <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 20:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 19:30:
Er zijn een aantal mensen die een bitmap bestand hebben verzonden, ik accepteer alleen .jpg of ander compressie formaat, maar geen bitmap, ik heb diegene uiteraard terug gemaild maar bij deze wil ik er even op wijzen.

een bitmap kost mij teveel webspace, upload time en natuurlijk download time, en zelf heb ik geen tijd om die te converteren vandaaar dus.

verder hebben we al 23 deelnemers dus het gaat vlot.
Trouwens, in verband met allerlei aankomende feestdagen, sommige schoolvakanties en verplichte bezoekjes aan familie/kennissen/vrienden; wanneer dacht je een poll-deadline neer te zetten?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
ik zei niks... ;)

[ Voor 107% gewijzigd door Justawitte op 24-11-2004 20:25 . Reden: foutjuh ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kewl mijn bolide staat ook bij de visual competition :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struul
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-12-2024
hmm, ik heb nu geen races meer, heb stage 1 en 2 uit en zit op 33%. Ik heb ff gesearched :*) , en weet dus dat je car reputation omhoog moet dan krijg je weer races. maar ik heb geen geld meer om em te tunen :'( 4 dollar nog. en ik kan volgens mij nergens meer geld mee verdienen, ik kan ook geen outruns doen er rijdt niemand meer rondt |:( iemand idee wat ik kan doen?
auto nu:
Afbeeldingslocatie: http://www.bppgaming.nl/struul_a3.jpg

oh ja; ik heb nu 2 sterren

[ Voor 4% gewijzigd door struul op 24-11-2004 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 19:56:
[...]

Trouwens, in verband met allerlei aankomende feestdagen, sommige schoolvakanties en verplichte bezoekjes aan familie/kennissen/vrienden; wanneer dacht je een poll-deadline neer te zetten?
ja ik zat ook al te denken.

ik denk nog een weekje dan is het precies 1 december, of tenzij er eerder 49 inzendingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
trainer? :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 12:58
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 20:44:
[...]

ja ik zat ook al te denken.

ik denk nog een weekje dan is het precies 1 december, of tenzij er eerder 49 inzendingen zijn.
Als we per persoon nog een auto mogen uploaden, dan is dat zo gebeurd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had even geen leven en ben even aan de gang geweest met de rollenbank i.c.m wat auto's getuned met alles op level 3.....en ben tot conclusie gekomen dat een aantal autos waarvan je verwacht dat ze erg snel zijn zodra ze alle performance upgrades hebben best tegenvallen....

Een aantal voorbeelden
Naam auto 0-60 0-100 top snelheid

Corolla 2,95 7,56 342,8
Audi A3 3,27 7,06 347,6
Mustang 2,70 7,78 362,1
Lancer Evo VIII 2,45 8,37 333,1
Impreza 2,93 7,31 338,0
Celica 3,20 8,02 352,4
Eclipse 3,09 9,14 347,6
350Z 3,76 7,96 357,3
Pontiac 2,89 8,21 352,4
RX7 3,12 8,53 342,8
RX8 3,38 8,04 347,6
206 3,12 8,84 333,1
Tiburon 2,81 7,34 357,3
3000GT 3,96 9,34 333,1
Lexus 3,90 9,01 342,8
MX5 3,05 7,28 342,8

Conclusie....imo viel de 3000GT nogal tegen.....en de Mustang GT doet het erg goed....maar die rijdt voor geen meter....En de tiburon doet het ook keigoed....en die rijdt ook lekker, en hij klinkt echt prachtig!!! En de Evo trekt 't snelst naar de 60. Ik rijdt zelf de A3 omdat deze echt super lekker rijdt en omdat deze ook nog één van de snellere bolides is...
Verder maakt het dus niet zoveel uit of je een auto uit het begin of een die je later krijgt gebruikt want ze doen het allemaal goed op level 3....dus de gasten die aan het zeuren waren over dat hun wagen zo snel was.....ze zijn allemaal snel....dus....

dat was mijn wasted time....astu....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tiburon GT het snelst _/-\o_

is het goed als ik hem opneem in de SP? credits 2 u offcourse ;)

hoe zit het eigenlijk met de skyline? ik denk dat ie op top toch wel concurntie kan geven met de GT

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is goed....zodra ik weer ffies tijd heb probeer ik de rest van de auto's ook wel ok? ik heb je btw de plaatjes van m'n A3 gemailt....weet alleen niet of ze deze keer wel zijn doorgekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 21:23:
is goed....zodra ik weer ffies tijd heb probeer ik de rest van de auto's ook wel ok? ik heb je btw de plaatjes van m'n A3 gemailt....weet alleen niet of ze deze keer wel zijn doorgekomen...
iz cewl

en nee ik heb nog geen A3 ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Swandertj schreef op woensdag 24 november 2004 @ 19:40:
Ik ben vandaag ook maar eens begonnen aan een waggie voor die GoT contest (hoop er nog in te komen.) hier zijn al wat pics:

[afbeelding]
[afbeelding]

Dit is ofcourse een Nissan Skyline GT, maar dit is niet m'n vaste wagen (vind deze ietwat log imho)

[afbeelding]

edit: direct komt foto 2 van mn Skyline, maar imageshack doet een beetje moeilijk op het moment...

2nd edit: Het is dus niet imageshack maar @home... Typisch :(
ik heb zo'n vermoeden, dat jij van paars houd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 19:33:
[...]

resize je afbeelding alsjeblieft:

code:
1
[img=500,400,1]http://www.funstart.net/nfsu2.JPG[/img]

en wat doet die pijl daar??
Die pijl komt in beeld als je tegenstander niet meer in zicht is ... zo weet je welke kant hij is opgegaan. Heb je wel in beeld gehad dat je op kop lag ? Alleen dan is het geldig namelijk. Anders loop je nog steeds achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 21:21:
Tiburon GT het snelst _/-\o_

is het goed als ik hem opneem in de SP? credits 2 u offcourse ;)

hoe zit het eigenlijk met de skyline? ik denk dat ie op top toch wel concurntie kan geven met de GT
uhm mustang is sneller hoor :P wat nu ook mijn kar is zal wel eens pics maken voor de compo (heb alleen nog niet alle onderdelen :( )

[ Voor 13% gewijzigd door Puc van S. op 24-11-2004 21:47 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op woensdag 24 november 2004 @ 21:46:
[...]

uhm mustang is sneller hoor :P wat nu ook mijn kar is zal wel eens pics maken voor de compo (heb alleen nog niet alle onderdelen :( )
mustang is ook wel sneller....maar die rijdt imo niet zo lekker....die slipt de hele tijd weg als je wegtrekt....dat heeft die tiburon niet....en de A3 ook niet....en dan zijn ze stiekem toch sneller omdat ze niet wegschuiven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 13-09 09:09
wegslippen valt wel mee hoor, op de dyno koers had ik "maar" 9 meter burnout met performance parts op 3 (en unieke weight reduction).

je moet alleen dan de instellingen van downforce ed. veranderen naar meer grip.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ik heb nog helemaal niks aangepast aan die 206 en zit nu op 89% medium,win alles nog steeds dus ik ga mijn tijd nog niet 'verneuken' aan het tunen van mijn uberbak :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op woensdag 24 november 2004 @ 22:13:
ik heb nog helemaal niks aangepast aan die 206 en zit nu op 89% medium,win alles nog steeds dus ik ga mijn tijd nog niet 'verneuken' aan het tunen van mijn uberbak :D
verneuken??? wtf??

sorry..maar aangezien ik halflife 2 binnen 1,5 dag uitgespeeld heb, ben ik liever bezig met 'tijd verneuken aan tunen' dan als een gek alle levels doorrazen....hoe moet ik dan de tijd tot wow doorbrengen.....dus imo is tunen geen tijd verneuken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke GoT'er heeft de snelste optrekkende bak? :P

Mijn Nissan Skyline zit nu in iets van 2.37 sec op de 100 km/h :+

(zonder unique onderdelen)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 22:30:
Welke GoT'er heeft de snelste optrekkende bak? :P

Mijn Nissan Skyline zit nu in iets van 2.37 sec op de 100 km/h :+

(zonder unique onderdelen)
Op de Dyno, of bij de Drag-test?

Op de drag-test heb ik nog niemand de tijd van mijn 240sx zien verbeteren (0-100 km/h in 1,23 s)... :)

Wel met unieke onderdelen natuurlijk, engine en turbo.

[ Voor 8% gewijzigd door Chi3F op 24-11-2004 22:40 ]

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noener
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02-2024

Noener

dusss...

Wanneer krijg je ongeveer de Skyline. Zit nu ongeveer op 46% en ben al een tijdje bezig met men Supra. Kan niet wachten om een Skyline te pimpe.

Gamer card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-08 20:56

jotheman

Was like that when I got here!

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jotheman/NietFurSpiet/M'nTiburon.JPG

Dat is m'n Tiburon, had 'm toevallig al de hele tijd, nog voordat ik hoorde dat 't de snelste was. Ik heb 't spel nu uitgespeeld.

I see dead pixels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik rij zelf ook in een Tiburon...eerst had ik een 240ZX, maar die trok echt voor geen meter... Ik heb een Tiburon met een 10 sterren reputatie en een aantal uniques, die qua optrekken op 2.81 s, 7.41 s en 352 km/h max zit. Hij trekt als een bezetene, in elke versnelling.. Dit komt denk ook door transmission, engine, ecu unique die erop zitten. Hij heeft ook een NOS unique, als je volle NOS hebt dan trekt ie echt zoooo snel op en kun je er zo lang gebruik van maken.. Heb de career mode uitgespeeld, moet alleen nog wat races van stage 5 en dan ben ik klaar.

Ik heb ook een Skyline, die trekt alleen iets minder vooral met hogere snelheid. Tevens heb ik ook nog een 350Z met level 3 upgrades, maar standaard uiterlijk, die zwabbert mij nog steeds teveel over de weg maar is wel vrij snel. Ik ga als ik klaar ben nog mn 240ZX helemaal af maken en ik post morgen ofzo wel wat plaatjes van mn Tiburon :)

• Aghanim
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 22:29:
[...]

verneuken??? wtf??

sorry..maar aangezien ik halflife 2 binnen 1,5 dag uitgespeeld heb, ben ik liever bezig met 'tijd verneuken aan tunen' dan als een gek alle levels doorrazen....hoe moet ik dan de tijd tot wow doorbrengen.....dus imo is tunen geen tijd verneuken....
Ik vind het tijd verneuken,dat wil niet zeggen dat jij dat ook vind natuurlijk vandaar de
'....' :) Bedoel er mee te zeggen dat ik tot nu toe ook nog win zonder te tunen dus is het imo zonde van de tijd

Verwijderd

jotheman schreef op woensdag 24 november 2004 @ 23:00:
[afbeelding]

Dat is m'n Tiburon, had 'm toevallig al de hele tijd, nog voordat ik hoorde dat 't de snelste was. Ik heb 't spel nu uitgespeeld.
't is niet de snelste...hij is 1 van de snelste....maar hij is een van de weinige snelste die ook nog lekker rijdt....want de mustang gt is wel sneller....maar die rijdt niet lekker....en met de tiburon rijdt ik op de snelweg met 300 nog door de bochten heen....terwijl de meeste auto's dan tegen de muur aan liggen...

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:14
MariahCareyLover schreef op zondag 21 november 2004 @ 17:48:
Mijn bakkie dan ook maar ff...
Ik zit echter op nog geen 50% van het spel dan he ;)

[afbeelding]

[afbeelding]
Oh man dit is een zeer geile bak, kun je me precies vertellen wat er allemaal op zit, ik wil namelijk een exacte kopie van deze wagen tering wat een gave kar. :D:D:9~:9~

• Bertuss
  • Laatst online: 06-04-2021
Heb net mijn 106je ingeruild voor een IS300 ... nu al spijt van :( .... 1 kleine drift en je staat al achterstevoren :(

• Sensei_D
  • Laatst online: 09-09 09:07
CreativeMind schreef op donderdag 25 november 2004 @ 00:56:
[...]

Oh man dit is een zeer geile bak, kun je me precies vertellen wat er allemaal op zit, ik wil namelijk een exacte kopie van deze wagen tering wat een gave kar. :D:D:9~:9~
LOL :D
Dit zijn gewoon iets van 4 vinyls over mekaar heen en tis een RX-8 wat je misschien al wist. Zal als ik tijd heb wel ff posten wat het precies is ;) , maar ik zou zeggen experimenteer gewoon wat met de pearlescent kleurtjes en vinyls.

Ik weet natuurlijk niet of je al genoeg hebt unlocked om de juiste vinyls te krijgen he ;)

sensei_d.fpv channel

Verwijderd

En hier mijn Miata :)
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~witte814/nfsu2010.jpg

ben net begonnen dus vandaar rode neon meer kan ik nog niet :P
Rood, groen of blauw :)
had er eerst blauw onder maar was niet zo mooi.

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-05 12:39

LocalJoost

plaatje hieronder

Swandertj schreef op woensdag 24 november 2004 @ 19:40:
[...]
[afbeelding]
Heej.. ik ZIE jouw nitrous purge, _/-\o_ bij mij is die gewoon niet te zien.. :'( ik hoor hem wel sissen, maar ik zie er helemaal niks van! :?
Is dit misschien een grafische instelling of zo???

[ Voor 2% gewijzigd door LocalJoost op 25-11-2004 09:17 . Reden: Typo ]

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
Chi3F schreef op woensdag 24 november 2004 @ 22:40:
[...]

Op de Dyno, of bij de Drag-test?

Op de drag-test heb ik nog niemand de tijd van mijn 240sx zien verbeteren (0-100 km/h in 1,23 s)... :)

Wel met unieke onderdelen natuurlijk, engine en turbo.
Volgens mij is de drag test niet in km/h maar in meters. dus je legt de eerste 100 meter in 1,23 sec af. Oke niet dus verkeerd gezien... maar damn dat is best wel ziek.. als het waar is :P

[ Voor 9% gewijzigd door TomSmit82 op 25-11-2004 09:34 ]

• LocalJoost

LocalJoost

plaatje hieronder

Djeezus.. ik zat gisteren aan 2.02 seconden met mijn TT, stond overigens iets te veel op acceleratie afgesteld. :( blies me motor op in eerste daaropvolgende drag race :P

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Heb een rx-7 en zonder alle upgrades was hij nogal zenuwachtig, heel snel achterstevoren enzo, maar heb nu alles level 3, en dan rijdt wel veel beter, alleen fatsoenlijk driften zit er niet meer in :) daar gebruik ik gewoon mn oude civicje voor. Heb alleen een probleempje met 1 dragrace, is in level 4 zeg maar, weet niet precies welke, best een lange, vrij veel verkeer, op een snelweg, in een bocht (vage omschrijving) Maar die race lukt me maar niet ( ik speel alles op medium behalve de url's omdat ik die echt te saai vind) heb hem zelfs op easy geprobeerd, lukt ie nog niet. De auto's zijn op easy soms nog sneller dan op medium :/ Ik had 1 race een heel stuk achter een andere auto gehangen, 4 van de 5 perfect shifts, komt een 3000gt me vlak voor de finish alsnog voorbij, en dat was op easy :/ echt te frustrerend

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:42

Haan

dotnetter

j00stj3 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 09:17:
[...]

Heej.. ik ZIE jouw nitrous purge, _/-\o_ bij mij is die gewoon niet te zien.. :'( ik hoor hem wel sissen, maar ik zie er helemaal niks van! :?
Is dit misschien een grafische instelling of zo???
Je hebt waarschijnlijk nog niet genoeg unlockt om ook de kleurtjes te kunnen kiezen ;)
Maar bij mij werkt de nitro in de garage niet, maar alleen tijdens het begin van een race.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

URL`s zijn vet om dat je dan meer moet doen dan zorgen dat je eerste rijd.
Zorg ervoor dat je de bochten zo snel mogelijk neemt met je auto. Miata is daar tot nu toe goed in (rijd er zelf in vandaar nog niks anders geprobeerd) Neem de bochten van buiten naar binnen daardoor houd je snelheid wel wordt je als ze dicht achter je zitten aan binnenkant ingehaald maar doordat je bocht sneller neemt heb je ze gelijk weer ingehaald. Zo kun je ook een voorsprong opbouwen.
Bewaar je NOS echt tot het allerlaatste stuk van een race. Als je in 1ste rondje nos doet kun je in de laatste rondje niet meer bijkomen. Laatste rondje gaat altijd het snelst. Zelfs voor jou.

Drag races zijn tot nu toe mn lieveling races en dan met name het geluid.
Gister drag race voor de vliegveld gedaan (volgens mij erop) bij die dragrace met hekjes enzo op de weg en wegversmallingen. Je schiet dan onder die buizen door en dan dat geluid Echt vet :D:D

Toch is Miata een vage auto:
Optrekken in URL, sprints en circuits van geen meter
maar drag race zelfs head starts :) maar ik heb hem naar een URL afgesteld.
ook drag gaat er fantastich mee maar x-street is weer wat meer vechte :D

• LocalJoost

LocalJoost

plaatje hieronder

hantheman.tk schreef op donderdag 25 november 2004 @ 10:13:
[...]

Je hebt waarschijnlijk nog niet genoeg unlockt om ook de kleurtjes te kunnen kiezen ;)
Maar bij mij werkt de nitro in de garage niet, maar alleen tijdens het begin van een race.
dat is dus het lompe, ik heb ALLES ge-unlockt en heb ook een level 3 nitrous purge ge-installeerd. Toch zie ik er niks van, niet in free-roaming, niet in de garage/shop, niet in de races... Vaag hoor!

• UltimateB
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Particle system uitstaan toevallig?

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Verwijderd

dat is dus het lompe, ik heb ALLES ge-unlockt en heb ook een level 3 nitrous purge ge-installeerd. Toch zie ik er niks van, niet in free-roaming, niet in de garage/shop, niet in de races... Vaag hoor!
Of dat je particle system uit staat. Of je videokaart kan dat niet weergeven.

Verwijderd

is particle system ja, ik zag eerst ook geen rook van het burnen en dat vond ik niet ruig :P dus dan ga je vanzelf al zoeken naar de optie om dat aan te zetten
particle system dus

Verwijderd

kan je met een US savegame ook in de EU spel spelen, een collega van me zit vast en die heeft een origineel US exemplaar..maar hij komt niet verder bij een van de downhill drifts ....( het watje )

sorry dat ik hem wederom stel maar de vraag was imo een beetje ondergesneeuwd door de visual competitie

• Haan

Haan

dotnetter

Ik heb eindelijk doorgekregen hoe de hydrolics werken })

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~hantheman/206jump.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~hantheman/206jump2.jpg

Hij kan zelfs over de kop slaan als ie heel hoog stuitert! >:)

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
mind sharing that information? :) (hoe ze werken dus :P)

Verwijderd

Hoe werkt die hydrolic ding? "g"& "h" ofzoiets wta iemand een keer zei werkt niet ;(

En als het werkt, wat heb je eraan?

Verwijderd

een van de hydro knoppen ingedrukt houden, en dan maar op die pijltjes rammen :)
met een hydro knop kan je de auto omhoog krikken en laten zakken
met de andere knop kan je de auto laten stuiteren
dus even uitvinden welke je moet hebben :P

• Haan

Haan

dotnetter

Wussie schreef op donderdag 25 november 2004 @ 11:12:
mind sharing that information? :) (hoe ze werken dus :P)
^^Wat ik deed is stilstaan (anders gaat het sowieso niet lukken) en dan vol achter- of vooruit met een hydro-knop ingedrukt en dan een beetje oefenen :) Je krijgt ook bounce en hydro punten trouwens.

@jens17: Kijk even in de instellingen welke knoppen het zijn ;) Bij mij is het H en J (standaard).

[ Voor 13% gewijzigd door Haan op 25-11-2004 11:35 ]

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 01:21

t3q

Say yes to teq

(jarig!)
TIP !

Als je alles gehaald heb en de races doet uit de World map dan krijg je geen geld ervoor.

Maar als je de race niet wint of gelijk restart dan wel

Je krijgt dan 8,000 credits.
Wel handig want ik had dus geen geld meer voor het tunen van me andere auto's.

Life goes as it goes.

• Chi3F

Chi3F

Hax

TomSmit82 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 09:30:
[...]

Volgens mij is de drag test niet in km/h maar in meters. dus je legt de eerste 100 meter in 1,23 sec af. Oke niet dus verkeerd gezien... maar damn dat is best wel ziek.. als het waar is :P
Ja dat is waar, kijk maar:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.mirror.twistspace.com/img.php?/1SUXZW4BLO6O/T75GK1I801C0/JPEG/1100788623//qx4i

Hij zou in principe nog sneller kunnen, maar ik moet nu al een een buitenaards reactievermogen hebben om
1- de eerste perfect shift goed te maken, want de marge is heel erg klein
2- gelijk na de start te nitro-en (die op full power staat)
3- weer een perfect shift te maken voordat de meter in het rood schiet.

Verwijderd

t3q schreef op donderdag 25 november 2004 @ 11:35:
TIP !

Als je alles gehaald heb en de races doet uit de World map dan krijg je geen geld ervoor.

Maar als je de race niet wint of gelijk restart dan wel

Je krijgt dan 8,000 credits.
Wel handig want ik had dus geen geld meer voor het tunen van me andere auto's.
aha, das handig :P dus als je zo'n race niet wint, krijg je 8000 credits :Y)

Verwijderd

Chi3F schreef op donderdag 25 november 2004 @ 11:47:
[...]

[afbeelding]

Hij zou in principe nog sneller kunnen, maar ik moet nu al een een buitenaards reactievermogen hebben om
ja dat kan dus nooit he :P 100m in 1,23s
WANT: als je 100 m/s rijd, even omrekenen dan rij je dus 360 km/u
dus dat verhaaltje is lariekoek
en dan nog: er staat met koeieletters: 0-100 KM/H

Verwijderd

Chi3F schreef op donderdag 25 november 2004 @ 11:47:
[...]

[afbeelding]

DAMN!! Ik dacht dat ik met mijn 1,41 sec (Mustang GT) snel was.... 8)7

Verwijderd

hantheman.tk schreef op donderdag 25 november 2004 @ 11:08:
Ik heb eindelijk doorgekregen hoe de hydrolics werken })

[afbeelding]

[afbeelding]

Hij kan zelfs over de kop slaan als ie heel hoog stuitert! >:)
lol :D heb ik me ook 'n tijd mee bezig gehouden....maar ik vond dat het achteruitrijden ook beter kon....bij deze...wie volgt....(je ben ffies bezig)

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v516/peqs/backwards.jpg

• BezurK
  • Laatst online: 29-01 10:38
Is er geen manier om je auto te verkopen? Ik heb nu 3 auto's waarvan ik er slechts eentje rijd en waarvan ze alle drie vol zitten met extra's. Nu zijn ze dus alle drie niet zo heel erg snel en heb ik bijna alle level 2's (performance) unlocked maar ik kan het niet betalen want ik heb maar 300 credits :(
en de races (3 circuits en 1 Street-X) kan ik met geen mogelijkheid winnen omdat m'n auto's alle drie net niet goed genoeg zijn :(

i need mo money :/

[ Voor 4% gewijzigd door BezurK op 25-11-2004 12:03 ]

Rookworst zonder R is ook worst.

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
zo.. hier even wat pics van mijn tiburon :)

Heb heb een beetje gejat van YmX (zie startpost :P), maar heb m'n eigen twist eraan gegeven :)

Afbeeldingslocatie: http://oximoron.game-host.org/Tiburonfront.jpg
Afbeeldingslocatie: http://oximoron.game-host.org/Tiburonback.jpg

Was wel ff lastig; alles op full @ 1024, normaal staat zo'n beetje alles laag @ 640 :P
Maar het is gelukt :)

[ Voor 10% gewijzigd door OxiMoron op 25-11-2004 12:11 ]

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Verwijderd

t is maar waar je van houd he :P bassie en adriaan zullen dit wel kunnen waarderen denk ik ;)

• Chi3F

Chi3F

Hax

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 11:50:
[...]

ja dat kan dus nooit he :P 100m in 1,23s
WANT: als je 100 m/s rijd, even omrekenen dan rij je dus 360 km/u
dus dat verhaaltje is lariekoek
en dan nog: er staat met koeieletters: 0-100 KM/H
Beweer ik dat ik 100 m/s rijd dan?
Degene die ik quote zegt toch later in z'n post ook dat er 100 km/h staat? Ik liet alleen nog ff t plaatje zien om te bewijzen dat het echt waar is... :)

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

mijn nieuwste beestje 8)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/maikeltje/RX7.JPG

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

• Chi3F

Chi3F

Hax

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 11:48:
[...]

aha, das handig :P dus als je zo'n race niet wint, krijg je 8000 credits :Y)
Dat verhaaltje klopt wel, je moet dus eigenlijk altijd de eerste keer gelijk restarten, als je dan wint krijg je wel het geld namelijk!
Als je niet wint en je restart, en je wint dan wel, krijg je dus die 8000 credits.

Verwijderd

ik heb het spel uitgespeeld. gewonnen van caleb enz. mooi eindfilmpje gezien, maar nu kan ik in quickrace nogsteeds een paar circuit's niet gebruiken. zoals bijvoorbeeld garibaldi run (het circuit waar je tegen caleb moet).

is er iets mis gegaan na de laatste race, of moet ik nog iets doen?

• Aghanim
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 12:15:
t is maar waar je van houd he :P bassie en adriaan zullen dit wel kunnen waarderen denk ik ;)
LOL

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 12:15:
OMG OMG :D ROFLMAOPIMP!!!

maar goed ieder zijn smaak....

Die tiburon klinkt echt zoo lekker met alles op level 3 btw....

• Chi3F

Chi3F

Hax

Ik heb net even allerlei wagens maximaal lopen tunen (zonder uniques dus) en met allemaal even op het testcircuit gereden (zonder nitro te gebruiken!).

De snelste tijd zette ik neer met een Lancer, ergens rond de 1.18 kwam ik uit. Tot mijn verbazing zette ik met de 240sx de tweede tijd neer, rond de 1.20. Ik heb ook een 240sx met unieke suspension, engine en turbo, die komt rond de 1.10 uit. De 'normaal' getunede 240 rijdt echter bijna net zo goed, zeker in de bochten gaat hij echt snel!

Met de Skyline zette ik ongeveer 1.22 neer, de rest van de wagens kwam tussen de 1.23 en 1.28 uit. Tegenvallers waren de 350Z die ik nauwelijks de bocht om kreeg, de Tiburon die wel lekker stuurt maar op het rechte stuk power tekort komt, en de Audi TT die ik ook beter had verwacht. De Mustang gaat wel hard maar stuurt ook wat minder. De RX8 stuurt ook erg goed, die was ook nog vrij snel (1.23 ofzo).

Een perfecte vergelijking is het natuurlijk niet, want ik rijd geen rondje exact hetzelfde als de vorige, en ik heb ook lang niet alle auto's getest. Maar als mensen dat willen kan ik wel een lijstje maken met de tijd over 5 ronden gemeten van elke auto ofzo... :)

Verwijderd

je hebt iets van 6 sloten voor auto's right? .. STel je hebt op het begin al 6 auto's gekocht met de gedachte dat je ze kan verwijderen, is dit dan ook het geval of ben je gewoon genaait en moet je opnieuw beginnen?

• LocalJoost

LocalJoost

plaatje hieronder

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 13:22:
je hebt iets van 6 sloten voor auto's right? .. STel je hebt op het begin al 6 auto's gekocht met de gedachte dat je ze kan verwijderen, is dit dan ook het geval of ben je gewoon genaait en moet je opnieuw beginnen?
Als je een nieuwe auto er bij neemt, kun je een andere overschrijven (trade in) Je kan er geen verwijderen :)

• Haan

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 13:22:
Maar je kan er maar eentje per stage kopen, de rest is dan nog gelockt :)

Verwijderd

Chi3F schreef op donderdag 25 november 2004 @ 13:18:
Ik heb net even allerlei wagens maximaal lopen tunen (zonder uniques dus) en met allemaal even op het testcircuit gereden (zonder nitro te gebruiken!).

De snelste tijd zette ik neer met een Lancer, ergens rond de 1.18 kwam ik uit. Tot mijn verbazing zette ik met de 240sx de tweede tijd neer, rond de 1.20. Ik heb ook een 240sx met unieke suspension, engine en turbo, die komt rond de 1.10 uit. De 'normaal' getunede 240 rijdt echter bijna net zo goed, zeker in de bochten gaat hij echt snel!

Met de Skyline zette ik ongeveer 1.22 neer, de rest van de wagens kwam tussen de 1.23 en 1.28 uit. Tegenvallers waren de 350Z die ik nauwelijks de bocht om kreeg, de Tiburon die wel lekker stuurt maar op het rechte stuk power tekort komt, en de Audi TT die ik ook beter had verwacht. De Mustang gaat wel hard maar stuurt ook wat minder. De RX8 stuurt ook erg goed, die was ook nog vrij snel (1.23 ofzo).

Een perfecte vergelijking is het natuurlijk niet, want ik rijd geen rondje exact hetzelfde als de vorige, en ik heb ook lang niet alle auto's getest. Maar als mensen dat willen kan ik wel een lijstje maken met de tijd over 5 ronden gemeten van elke auto ofzo... :)
de tiburon gaf bij mij juist wel pit hoor.....en de lancer idd ook....maar juist die had juist minder pit op de lange stukken....

de mustang gt is idd erg snel, maar die stuurt gewoon minder, als je volop van je snelheid gebruik wil maken in de bocht dan sleurt ie zichzelf om......

de 240sx had ik nog niet getest maar als ik jou moet geloven wil die ook aardig doortrekken.......zal ik zodadelijk ff doen

dus jouw resultaten kwamen wel aardig overeen met de mijne ;)

• BezurK
  • Laatst online: 29-01 10:38
bij mij heeft de tiburon enorm onderstuur, echt niet normaal mee te rijden gewoon. En al helemaal niet met bijv. Street-X, dan zit ik continu tegen de buitenkanten als ik de snelheid er ook maar een klein beetje in wil houden :(

Rookworst zonder R is ook worst.

Verwijderd

zou je voor de verduideling het begrip overstuur willen uitleggen? klinkt me niet zo bekent in de oren?

ontopic: Om te reageren op mijn 1e vraag : Ik heb nu 3 auto's en heb 30% gehaald. Heb nu een (laatste uit de rij ná a3/tt ) hij trekt GIGANTISCH BEROERD op niet normaal. STock liep hij sneller dan alles op max (zover mogelijk ) misschien omdat ik gelijk preformence heb gekozen ipv eerst street? dunno ..

Het geval: De toerental meter schiet naar de 7000 dan valt hij terug naar 1000 dan pas weer omhoog. Hij blijft niet hoog in de toeren :(

Verwijderd

onderstuur : je stuur in, maar je auto breekt uit over de voorwielen ( maw , hij glijdt rechtdoor, te weinig grip voor )

Verwijderd

Is er hier een ware achteruit rijd contest? :P

Verwijderd

Ik ben al aardig ver in het spel (al veel races in stage 3 gedaan), maar ik kan nog geen weight reduction doen en geen nieuwe banden kopen, weet iemand waar dit aan kan liggen :? .

Vrienden die nog minder ver zijn kunnen dit namelijk al wel.. 8)7

• Chi3F

Chi3F

Hax

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 13:56:
[...]

de tiburon gaf bij mij juist wel pit hoor.....en de lancer idd ook....maar juist die had juist minder pit op de lange stukken....

de mustang gt is idd erg snel, maar die stuurt gewoon minder, als je volop van je snelheid gebruik wil maken in de bocht dan sleurt ie zichzelf om......

de 240sx had ik nog niet getest maar als ik jou moet geloven wil die ook aardig doortrekken.......zal ik zodadelijk ff doen

dus jouw resultaten kwamen wel aardig overeen met de mijne ;)
Hangt er ook vanaf hoe de gear ratio ingesteld staat natuurlijk... :)

Die Lancer is de snelst accelererende wagen volgens mij, en door z'n vierwielaandrijving gaat hij ook vrij strak de bochten door.
De 240sx gaat het beste de bochten door, bijvoorbeeld in die lange doordraaier in het testcircuit is de 240 de enige auto waarbij ik niet het gas hoef te lossen. Alleen je moet echt oppassen dat de achterkant niet uitbreekt, want daar verliest ie veel snelheid mee... :)

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 14:41:
Ik ben al aardig ver in het spel (al veel races in stage 3 gedaan), maar ik kan nog geen weight reduction doen en geen nieuwe banden kopen, weet iemand waar dit aan kan liggen :? .

Ik heb ook het banden gedeelte niet unlocked maar heb al unique banden 8)7

Moet ook nog remmen+gewicht zooi + ehh... dat 3de unlocken enzo.

* nero355 speelt lekker op easy om frustratie a la vorige deel te voorkomen door dat PC gecheat == BLEH !!!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Cutthroat
  • Laatst online: 09-12-2022
*edit* ik kom alleen maar gare focusjes tegen voor outruns 8)7

kzal ook maar ff mn auto posten:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/gkgothax/uploads/1rx8.JPG

[ Voor 52% gewijzigd door Cutthroat op 25-11-2004 16:41 ]

• Frggl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 07:07
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 14:41:

Waarschijnlijk heb je niet alle performance shops gevonden. Daar unlock je namelijk ook parts mee.

Verwijderd

Frggl schreef op donderdag 25 november 2004 @ 15:08:
[...]
Waarschijnlijk heb je niet alle performance shops gevonden. Daar unlock je namelijk ook parts mee.
klopt }:O beetje eigen initiatief tonen kan ook wel? iedereen kan toch wel ff zoeken en dingetjes uit proberen voordat hij/zij begint te bleren om hulp? NOFI maar kan me soms wel ergeren aan mensen die lope te zeure over dingen die al 100x in het topic staan of voor de hand liggende dingen 300x vragen

(niet voor jou bedoeld, moest ff me frustratie kwijt :r )

• Martijn18
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Martijn18

nu 43...

Zo hier mijn ride, zonder carbon shit :), maar wel 10 stars
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~burgr/black.JPG
Click!

Verwijderd

*kickje*

• LocalJoost

LocalJoost

plaatje hieronder

WTF :?

Waarom ga in 's hemelsnaam een van de meest actieve topics op GoT kicken??? 8)7 8)7

Verwijderd

j00stj3 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 15:53:
[...]

WTF :?

Waarom ga in 's hemelsnaam een van de meest actieve topics op GoT kicken??? 8)7 8)7
haha sloeg nergens op ben in een melige bui sorry!!...... O+

Berichten verwijderen kan niet duss.. Mijn excuus

afkorting vraag: wat betekend oid ? ( ik dacht dat ik er zelf achter zou komen, maar is me niet gelukt :P , iemand? best wel heel erg nooby maarja )

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2004 15:55 ]

• LocalJoost

LocalJoost

plaatje hieronder

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 15:54:
[...]

afkorting vraag: wat betekend oid ? ( ik dacht dat ik er zelf achter zou komen, maar is me niet gelukt :P , iemand? best wel heel erg nooby maarja )
offtopic:
Ja zwaar off topic... maar dat betekent "of iets dergelijks"

[ Voor 3% gewijzigd door LocalJoost op 25-11-2004 15:57 ]

• FlitzZ
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-05 13:32
Ik heb deze heel even gespeeld op me xbox, maar meestal niet echt tijd voor.
Volg dit topic al paar dagen, vanavond toch maar eens verder gaan, zie hoop vette dingen voor bij komen :)

Zit er veel verschil tussen pc versie en voor bijv. xbox ?
Bedoel niet de graphics, maar meer de features ..

[ Voor 77% gewijzigd door FlitzZ op 25-11-2004 16:02 ]

AMD 64 3200+, MSI K8N Neo2 Platinum, nForce 3 Ultra, 2 x 512MB Kingston pc3200, 200Gb Maxtor Sata +120 GB Maxtor , X800pro @ X800XT-PE, Samsung 213 T

Verwijderd

Om mijn offtopicheid oid te compenseren zal ik vanaaf ff paar bakkies posten :9

Verwijderd

nog steeds niets bekend overr de compatibiliteit tussen us en EU versie ??? kun je online wel met elkaar racen...dus kun je met je eu 106 tegen een Us civic racen online .??? iemand hier al ervaring mee ?

Verwijderd

LOL ik heb net een drift gewonnen met... de Hummer :D
Nijlpaard op een ijsbaan :X

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 16:02:
haha Net wat je zegt, nu nog ff stock peugeot sprinten tegen upgrade 3 bakkies :9

• lex
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 16:02:
lol ik heb een downhilldrift geprobeerd met mn escalade, dat lukt dus echt niet :D met mn civic haalde ik 219000, met de escalade met moeite 80000

• sjobber
  • Laatst online: 06-05-2024

sjobber

gefrituurde kokkereltomaat

het schiet mij nu ff te binnen, maar dit spel is toch eigenlijk wel duidelijk een cloon van 'street legal racing: redline 2'.
Alleen betere graphics, wat meer wagens, andere omgeving en dat je beter kan sturen.

Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©

Verwijderd

sjobber schreef op donderdag 25 november 2004 @ 16:08:
het schiet mij nu ff te binnen, maar dit spel is toch eigenlijk wel duidelijk een cloon van 'street legal racing: redline 2'.
Alleen betere graphics, wat meer wagens, andere omgeving en dat je beter kan sturen.
Ohhh zo ken ik er nog 1

wolfenstein 3d ==> doom 3 B) riiiiiiiiiiiiiggghhhttt

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

Uhm hoe doe je in godsnaam een outrun?

Verwijderd

Jabba schreef op donderdag 25 november 2004 @ 16:13:
Uhm hoe doe je in godsnaam een outrun?
Achter of naast een andere "getunede" (hoe the fuck schrijf je dat eigenlijk 8)7 ) auto gaan rijden en dan krijg je vanzelf zon geluidje van *pling* en kan je op enter rammen en racen maar! ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2004 16:18 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 16:17:
[...]

Achter of naast een andere "getunede" (hoe the fuck schrijf je dat eigenlijk 8)7 ) auto gaan rijden en dan krijg je vanzelf zon geluidje van *pling* en kan je op enter rammen en racen maar! ;)
*tipje* ga er vlak achter rijden, druk op enter en ram direct tegen de achterkant de auto zodra hij spint ervandoor..

Ziedaar je prijs O+ O-)
j00stj3 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 15:57:
[...]

offtopic:
Ja zwaar off topic... maar dat betekent "of iets dergelijks"
sorry hoor maar ik wou het gewoon weten, ik ga toch ook niet iets posten in een topic met een slotje? iedereen die het niet intresseerd leest er wel overheen.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2004 16:24 ]

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

omg zo makkelijk, dat heb ik weer ;)

• LocalJoost

LocalJoost

plaatje hieronder

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 16:22:
sorry hoor maar ik wou het gewoon weten, ik ga toch ook niet iets posten in een topic met een slotje? iedereen die het niet intresseerd leest er wel overheen.
Oh NoFi hoor... maar het was toch off topic ? :)

Btw, je kan niks posten in een topic met een slotje :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 12:22:
ik heb het spel uitgespeeld. gewonnen van caleb enz. mooi eindfilmpje gezien, maar nu kan ik in quickrace nogsteeds een paar circuit's niet gebruiken. zoals bijvoorbeeld garibaldi run (het circuit waar je tegen caleb moet).

is er iets mis gegaan na de laatste race, of moet ik nog iets doen?
heeft nog niemand het spel uitgespeeld?? of lijkt dat maar zo

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 16:34:
[...]

heeft nog niemand het spel uitgespeeld?? of lijkt dat maar zo
dude, zie ook vorige topics.. B)

Verwijderd

j00stj3 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 16:33:
[...]

Oh NoFi hoor... maar het was toch off topic ? :)

Btw, je kan niks posten in een topic met een slotje :P
haha... Ja ik geef je gelijk het was erg offtopic maarja mijn gedachtengang was dat iedereen die het wou weten het wel mee pikte en dat mensen die het niet intresseerd er overheen lezen.
Deze was actief = snel antwoord

editje: nee posten in een topic met slot kan niet lol :P

Ontopic: Ik heb nog een vraagje. Je kan in de garage allerlei onderdelen van je auto afslopen. heeft dit nog nut? Het is mij niet gelukt deze op een ander te monteren 8)7 duzz

Mvg bvd svp aub :P

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hmmz vind outrun nogal erg triest eingelijk :x
al meerdere gehad nu dat ik voorop lig, ik pak bij een splitsing op de snelweg de rechterkant, hij pakt de verkeerde splitsing, nog wel dezelfde kant op, en dan haalt ie me inene in terwijl hij op de verkeerde weg zit, erg triest

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Tech vragen horen niet thuis in dit topic!
Resize je pics voordat je ze post!