Anoniem: 88368
Ik heb NFSU2 zelf voor de pc en heb het ook op de ps2 gespeeld en zelf vind ik het nogal wazig op de ps2 (niet zo mooi dus). Dus of die van GC snel in elkaar geflanst is durf ik niet te zeggen.nFo schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 09:50:
Ik heb Need For Speed: Underground 2 gekocht voor de: Gamecube.
Maar ik vind het er voor geen meter uit zien.![]()
En heeft last van frame drops.
Ik vind het nog slechter dan de: PS2 versie die ik gespeeld heb.
Of ligt het aan mij ?
Heb een beetje het gevoeld dat de gamecube versie ff snel ik elkaar geflanst is.
Zo ook Underground 1 die ik voor pc en cube heb.

zit pas op 30% ofzo
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Anoniem: 94419
Idd, maar dit zijn zonder cheats. Ik ben gewoon gaan spelen en heb mijn auto visual de hele tijd hoog gehouden. Hierdoor ben ik zo door de stages heen.Anoniem: 111718 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 14:38:
114 races entered? dat is volgens mij veel te weinig "weet t niet zeker hoor"
ik vind de RX-8 heerlijk rijden!McFlipp schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 16:02:
Ik rijd op dit moment in de RX-8, maar ik vind hem niet zo heel erg fijn rijden eigenlijk. Heb daarom op dit moment iets van 25.000 credits over. Car is al wel 5,5 sterren. Maar ik heb net bijvoorbeeld de RX-7 geunlocked. Nu wilde ik eigenlijk even vragen welke car nou echt lekker rijdt? Voordat ik al me geld aan die RX-8 ga besteden (vind hem zo mooi vandaar dat ik er in rijd).
probeer anders eens de rx-7, die is misschien wat "vrijer"
als je een car wilt met chille wegligging: Nissan Skyline/Mitshubishi lancer evo VIII/ Subaru Impreza/ Acura RSX
Anoniem: 88368
Waarom niet gewoon ff bij customize de rx7 ff tunen dan in quick match zelf uitproberen?McFlipp schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 16:02:
Ik rijd op dit moment in de RX-8, maar ik vind hem niet zo heel erg fijn rijden eigenlijk. Heb daarom op dit moment iets van 25.000 credits over. Car is al wel 5,5 sterren. Maar ik heb net bijvoorbeeld de RX-7 geunlocked. Nu wilde ik eigenlijk even vragen welke car nou echt lekker rijdt? Voordat ik al me geld aan die RX-8 ga besteden (vind hem zo mooi vandaar dat ik er in rijd).
nouja, leuk... enfin, hier zijn ze.
pontiac
3000gt
kej, welke is er het mooiste...
Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©
Anoniem: 75805

Er rijden bij mij al een hele tijd geen opponent cars meer rond in explorer modus, en ik kan dus geen outruns meer doen (en dus geen vette unique's winnen
Ik zit ongeveer op 55% complete en mijn auto is 10 sterren, is het normaal dat er geen opponents meer rond rijden?
Anoniem: 127208
Ik vind ze beide redelijk op elkaar lijken, qua vinyl dan....sjobber schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 16:38:
zooow na een reinstal en het jatten van een save game, weer twee leuke wagentjes gebouwd...
nouja, leuk... enfin, hier zijn ze.
pontiac
[afbeelding]
3000gt
[afbeelding]
kej, welke is er het mooiste...
Probeer eens een auto die wat beter drift, mijn favo drift auto is de audi A3 omdat deze lekker snel in de drift schiet en tijdens de drift extreem goed onder controle te houden is.....de meeste auto's zijn te stug, dus schieten niet zo snel in de drift, OF schieten lekker snel in de drift maar hou je niet meer onder controle en glijden mooi 'n kant op....ik vind driften zooo kut geworden in deel 2, heeft iemand mischien filmpje hoe je een beetje normaal punten kan scoren?
Precies, en beide niet mooiAnoniem: 127208 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 17:26:
[...]
Ik vind ze beide redelijk op elkaar lijken, qua vinyl dan....
zo dan ?Anoniem: 127208 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 17:26:
[...]
Ik vind ze beide redelijk op elkaar lijken, qua vinyl dan....
andere vinyls, andere kleuren en andere uitrusting. Had misschien de voorste 'splash' vinyl er niet op moeten doen, maar dat geld ook voor de rest van de wagen...
Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©
Geen filmpje, maar wel een tip: probeer niet alleen te driften in bochten, maar continu, dus ook op de rechte stukken. Auto in z'n 1, een beetje vaart maken en dan met de handrem en met sturen proberen een hele lange drift te maken. Gas ingedrukt houden en van links naar rechts sturen. Met mijn Peugeot 206 met wat tuning werkt dit best ok.Anoniem: 75805 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 17:02:
ik vind driften zooo kut geworden in deel 2, heeft iemand mischien filmpje hoe je een beetje normaal punten kan scoren?
Hoe langer de drift duurt, hoe meer punten je krijgt. Ik heb net een stage achter de rug waarbij ik in een slingerwegparcours meer dan 170.000 punten moest halen, en dat lukt alleen maar als je bijna continu aan het driften bent... Oefen er nog even op zou ik zeggen

grainen
1.5 mb avi
ik botste met 328 tegen een muur en vloogsuperhard ophoog
vet!
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Ik heb 'm nu illegaal en ik ga 'm morgen legaal kopen bij de mediamarkt alleen ben ik nu sterk aan het twijvelen voor welke platform moet gaan halen. PC of Xdoos. PC is goed voor het pimpen met je bak hier op GoT
Op de Xdoos loopt het beter en zijn de graphics waarschijnlijk ook beter als bij mij op de PC omdat ik het een en ander uit heb moeten zetten om 'm beter te laten draaien.
Assume there are no rules and it's one big free for all
ik houd daar ook niet zo van, zie dan hier ook mijn "simpele civic".Evolutionz schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 23:42:
Waarom maken jullie je auto's allemaal zo druk...ik bedoel...zou je er irl mee willen rijden?

Mn "simpele rx8":

Moet wel zeggen dat die van jou simpeler is
[ Voor 112% gewijzigd door Evolutionz op 28-11-2004 01:12 ]
[ Voor 16% gewijzigd door F0kke op 28-11-2004 01:18 ]
Anoniem: 103771
Ik moet hem wel spelen op 640x480 met een aantal opties ui, anders schokt het spel te erg op mijn oude beestje:
- Amd XP2000
- 512 mb
- GF5200
Kijkend naar de systeem eisen zou hij toch wat beter moeten lopen, maar ach dat is nu eenmaal zo.
Ik heb echter wel een vraagje, Op een gegeven ogenblik krijg ik een tip om mijn meter van analoog naar digitaal te setten, volgens het smsje moet ik dat doen onder "options -> gameplay" Als ik echter "esc -> optios ->gameplay" open staat er vanalles waaronder KMH of MPH etc, maar die optie zie ik niet staan (en ja ik heb gescrolled). Mijn vraag is dus waar staat die optie dan?
Anoniem: 104562
Nee, dat zou hij niet.Anoniem: 103771 schreef op zondag 28 november 2004 @ 02:31:Ik moet hem wel spelen op 640x480 met een aantal opties ui, anders schokt het spel te erg op mijn oude beestje:
- Amd XP2000
- 512 mb
- GF5200
Kijkend naar de systeem eisen zou hij toch wat beter moeten lopen, maar ach dat is nu eenmaal zo.
(je vga zuigt **rs, koop een betere non-budget kaart als je fatsoenlijk wilt spelen)
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 104562 op 28-11-2004 02:41 ]
Duh!, Laat je omstanders maar kwijlen hoorEvolutionz schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 23:42:
Waarom maken jullie je auto's allemaal zo druk...ik bedoel...zou je er irl mee willen rijden?
Ik doe maar een gok, aangezien ik nog niet zo ver ben: Misschien kun je bij de car speciality shop (net zoals die andere analoge meters die je daar kunt kopen) een digitale meter kopen voor je auto?Anoniem: 103771 schreef op zondag 28 november 2004 @ 02:31:
.....
Ik heb echter wel een vraagje, Op een gegeven ogenblik krijg ik een tip om mijn meter van analoog naar digitaal te setten, volgens het smsje moet ik dat doen onder "options -> gameplay" Als ik echter "esc -> optios ->gameplay" open staat er vanalles waaronder KMH of MPH etc, maar die optie zie ik niet staan (en ja ik heb gescrolled). Mijn vraag is dus waar staat die optie dan?
Zolang wij je maar vatten, maar eigenlijk wil ik helemaal geen vinyls op mn auto. Een streepje kan af en toe wel leuk staan, maar daar blijft het ook bij. Als je zelf 4 lagen neemt, dan wordt die auto imo zo druk. En die groen/geel/paars/whutevah pearlescent kleuren zien er tog niet uit...ok, tis een game, maar ik styl die auto's zoals ik ze irl wel zou willen hebben.RMB schreef op zondag 28 november 2004 @ 12:47:
ik vind die unique stickers en grote stickers niet mooi, dan is het zo'n auto die iedereen heeft zeg maar, aangezien je dan niet andere lagen erop kunt doen (? ik vat mezelf niet meer zo:P )
Ben ik nou een voorstander van het minimalisme?

Motion blur aanzettenjustawitte schreef op zondag 28 november 2004 @ 13:43:
Ik zat gister naar tmf te kijken naar dit spel, en daar heb je als je nos gebruikt dat je beeld wazig word, waardoor het lijkt alsof je veel snelheid maakt. Dit heb ik niet op de pc. Klopt dit of ligt het aan mijn videokaart?? Ik weet dat het eigenlijk in het andere forum moet, maar dan moet ik weer een nieuw topic starten. Vandaar hier mijn vraag.
ik zou zeggen. Welke auto je het meeste gaat gebruiken en welke je zelf het lekkerste vind rijden. Topsnelheid kun je ook meten bij dyno. Of zelf proberen op de snelweg.Evant87 schreef op zondag 28 november 2004 @ 13:40:
Ik rijd nu met een tibiron, maar ik weet dus niet op welke auto ik al me unique parts moet doen. Welke auto is het beste om ze op te doen? Zoals engine etc. Dus met welke haal je hoogste snelheid en trek je hardst op
Zit die setting in display options? Want ik had al van alles veranderd maar die optie zie ik niet staan.
Ik zoek het ff voor je op...justawitte schreef op zondag 28 november 2004 @ 13:54:
[...]
Zit die setting in display options? Want ik had al van alles veranderd maar die optie zie ik niet staan.
die civic en RX-8 van de laatste foto posts zijn nog wel ok.
Dikke Sprinter Trueno wit/volk racing of rota slipstream rims en een carbon kappie en verlagen = dikke styl
of een RX-7 in APEXi styl is ook vet.
maar staan wel leuke autotjes tussen, dat zeker
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Dan moet je bij options>display>customize display settings:
- motion blur aan en ik weet niet of het aan mij ligt, maar met light trails aan ziet er nog "blurriger" uit
[ Voor 5% gewijzigd door Evolutionz op 28-11-2004 14:11 ]
Yeps dat bedoelde ik. Ik heb ff gekeken, maar ik heb die hele optie van motion blur gewoon niet, maar dat zal dan wel komen door me videokaart ofzo (geforce 2). Ik had net wel ff de laatste driver gedownload, maar dat mocht niet baten. iig bedankt.Dan moet je bij options>display>customize display settings:
- motion blur aan en ik weet niet of het aan mij ligt, maar met light trails aan ziet er nog "blurriger" uit
Anoniem: 115664
Anoniem: 66398
Geen idee maar in het echte spel is het vrij grootAnoniem: 115664 schreef op zondag 28 november 2004 @ 15:04:
Is de demo en dan de stad, hetzelfde als het echte spel, want anders is het land wel heel klein
Anoniem: 71105
Neeee, in het echte spel is het een paar keer groter dan dat, dat kon je zelf ook wel zien in de demo toch? Achter die rode muren met een slotje zit een heel nieuwe en grotere wereld of bedoel je dat niet? want ik kan me bijna niet voorstellen dat je dat niet zagAnoniem: 115664 schreef op zondag 28 november 2004 @ 15:04:
Is de demo en dan de stad, hetzelfde als het echte spel, want anders is het land wel heel klein
Ik vind ook vaak minder mooier. Helaas dat het spel niet zo rekent. Ik heb geprobeerd om een auto met 4 lagen te maken die zo "minimaal" mogelijk uitziet.Evolutionz schreef op zondag 28 november 2004 @ 13:31:
Zolang wij je maar vatten, maar eigenlijk wil ik helemaal geen vinyls op mn auto. Een streepje kan af en toe wel leuk staan, maar daar blijft het ook bij. Als je zelf 4 lagen neemt, dan wordt die auto imo zo druk. En die groen/geel/paars/whutevah pearlescent kleuren zien er tog niet uit...ok, tis een game, maar ik styl die auto's zoals ik ze irl wel zou willen hebben.
Ben ik nou een voorstander van het minimalisme?
Ben alleen nog aan het twijfelen of ik de bliksem er op laat staan of er af haal.

Anoniem: 66398
Krijg ten eerste een perfect schakel wanneer je begint dan nog een perfecte schakel en nu ga je nitro gebruiken, houd het ingedrukt en probeer zoveel mogelijk perfect schakels te krijgen terwijl je als een raket vooruit schiet.. je zult zien dat je dan super snel weg schiet en alle andere achter je laat.DrProctor schreef op zondag 28 november 2004 @ 15:24:
O nog iets bij die drag races ben ik gewoon super traag op 1 of andere manier terwijl ik me auto echt tot de max heb afgesteld (dyno), hoe kan dit? Is de 350z gewoon een trage bak?
*edit* de tegenstandersrijden in WRX'jes (die heb ik nog niet eens in me shop)*edit*
[ Voor 9% gewijzigd door Proqzor op 28-11-2004 15:42 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
dat metertje is toch echt niet voor de turbo, maar voor de N20 (nitrous oxide) en dat er vlak achter rijden heet "draften" tip is trouwens ook al een keer eerder gegeven in dit topicSport_Life schreef op zondag 28 november 2004 @ 15:45:
Meestal lukt het mij bij het dragen niet om als eerste weg te komen, dus wat ik dan doe is om dicht achter een tegenstander rijden, zodat de turbo meter lekker volloopten als het juiste moment daar is flink met turbo er voorbij gaan! Je schiet vooruit en al snel heb je lekkere voorsprong. Op het laatste stukje geef je dan nog een keer flink turbo en je bent de winnaar
.
Nitro bedoel ik idd. En de tip zal al vast wel eerder gegeven zijn maar hij is zeker niet aangekomen bij die persoon??DJ-R schreef op zondag 28 november 2004 @ 16:22:
[...]
dat metertje is toch echt niet voor de turbo, maar voor de N20 (nitrous oxide) en dat er vlak achter rijden heet "draften" tip is trouwens ook al een keer eerder gegeven in dit topic
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
niet je kan alleen inruilen als alle 5 slots volzittenrhermans schreef op zondag 28 november 2004 @ 17:10:
hoe kan je bepaalde autos dumpen ?
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Want doordat ik trainer gebruikte heb ik nu heel veel geld, wat ik niet leuk vind, dus daarom
Nou, ik heb net de Skyline unlockedAnoniem: 109676 schreef op zondag 28 november 2004 @ 17:46:
ben wel benieuwd wat voor topsnelheden jullie halen![]()
[afbeelding]
Dat zou ik ook wel eens willen weten. Ik kreeg de skyline ook erg laat en er zit al heel wat unique's op mijn 240zx wat ik dus niet meer voor een Skyline kan krijgen?.Anoniem: 111718 schreef op zondag 28 november 2004 @ 18:03:
ik vroeg me eigenlijk af of je meerdere keren een unique kan winnen maar dan met een andere bak? volgens mij kan dit niet he, das wel jammer want stel je voor dat je 3 unique`s op een 206 hebt en je unlockt dan ineens een impreza of skyline en dan heb je niks meer om daarop te gooien.
Anoniem: 74065
Nice kan jij je savegame uploaden voor mij? zodat ik het kan downloade, want ik zit vast THNXAnoniem: 94419 schreef op zondag 28 november 2004 @ 17:52:
[...]
Nou, ik heb net de Skyline unlocked, maar dit is ongetwijfeld met wat unieke parts erop?!

Audi TT, Louie Style
Verder heb ik gewoon alle accessoires op een H2 gedumpt om ook een 10 sterren auto te hebben. Vind het zonde om de looks van die TT te verpesten met bijv. neon oid.
ik heb al alle outruns gedaan dus als ik ze nog zou moeten krijgen dan moet dat gebeuren in stage 5 en dat denk ik niet meerAnoniem: 94419 schreef op zondag 28 november 2004 @ 18:08:
[...]
Dat zou ik ook wel eens willen weten. Ik kreeg de skyline ook erg laat en er zit al heel wat unique's op mijn 240zx wat ik dus niet meer voor een Skyline kan krijgen?.

niet echt over nagedacht dus, net als het feit dat je auto`s niet kan verkopen en dat je verplicht lelijke stickers moet plakken

mooie bak man, en neon suckt ook zwaar ik vind het echt zonde net als spinners en sommige decals en vinyls en specials.King_Louie schreef op zondag 28 november 2004 @ 18:17:
Dit is mijn auto waarmee ik de races zelf doe:
[afbeelding]
Audi TT, Louie Style![]()
Verder heb ik gewoon alle accessoires op een H2 gedumpt om ook een 10 sterren auto te hebben. Vind het zonde om de looks van die TT te verpesten met bijv. neon oid.
ik raak nu eigenlijk nest uitgekeken en dat komt door het kleine wagenaanbod en kleine race aanbod, en nu ik alle outruns hebt gedaan zie ik net eens meer gasten rijden. en heb ik ook geen zin om het spel verder uit te spelen met al die urenlange races, want die hele stad heb ik ook wel gezien.
ondanks dit is het een tof spel om je een paar weken mee bezig te houden,maar het mist toch best een hoop
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 111718 op 28-11-2004 18:27 ]
nuff saidAnoniem: 111718 schreef op zondag 28 november 2004 @ 18:26:
[...]
mooie bak man, en neon suckt ook zwaar ik vind het echt zonde net als spinners en sommige decals en vinyls en specials.
ik raak nu eigenlijk nest uitgekeken en dat komt door het kleine wagenaanbod en kleine race aanbod, en nu ik alle outruns hebt gedaan zie ik net eens meer gasten rijden. en heb ik ook geen zin om het spel verder uit te spelen met al die urenlange races, want die hele stad heb ik ook wel gezien.
ondanks dit is het een tof spel om je een paar weken mee bezig te houden,maar het mist toch best een hoop
Alpha-sphere schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 23:47:
...
maar mijn CPU loopt een beetje achter (AMD XP 1600+) dus hij loopt niet zo heel erg lekker bij mij. Heb wel een Radeon 9700 Pro erin zitten
...
Anoniem: 103771 schreef op zondag 28 november 2004 @ 02:31:
Ben ook net begonnen met dit spel erg leuk om te doen, maar ben nog niet zo heel ver stage2 nog 5 races te gaan, Het leukse vind is 'drift' en 'street-X' lekker spelen met de pedalen (lol toetsen) en handrem.
Ik moet hem wel spelen op 640x480 met een aantal opties ui, anders schokt het spel te erg op mijn oude beestje:
- Amd XP2000
- 512 mb
- GF5200
...
Ik draai het hier op een Geforce 2 ti van Powercolor (zie Sig) Ik heb dus geen lighttrail support, wat een hoop van de videokaart/cpu zou opslurpen.Anoniem: 104562 schreef op zondag 28 november 2004 @ 02:41:
[...]
Nee, dat zou hij niet.
(je vga zuigt **rs, koop een betere non-budget kaart als je fatsoenlijk wilt spelen)
Het spel draait bij mij VOLLEDIG soepel op 1024*768, met alle settings op maximum en soms net een klein tikkeltje lager, en zoals dus al gezegd, het loopt vlekkeloos. Dus als je met een R9700 draait, of, met een gf5200, het zou gewoon goed moeten lopen. en 640 * 480 zou al helemaal niet hoeven, ik zou het probleem dan echt in een andere richting zoeken, welke weet ik echter niet
[ Voor 3% gewijzigd door bartvl op 28-11-2004 19:19 ]
Life is not about specs, it is about joy!
Anoniem: 109676
tja, ik weet niet wat je onder unieke parts versaat, maar hij is wel redelijk getuned jaAnoniem: 94419 schreef op zondag 28 november 2004 @ 17:52:
[...]
Nou, ik heb net de Skyline unlocked, maar dit is ongetwijfeld met wat unieke parts erop?!
[...]
Ik wil niet zeggen dat je lult ofzo maar het lijkt me best stug met een gf 2. Ik heb zelf een 9800pro en heb ook alles op max. maar dan ook in het menu van windows; FSAA etc. vol openAnoniem: 103771 schreef op zondag 28 november 2004 @ 02:31:
Ben ook net begonnen met dit spel erg leuk om te doen, maar ben nog niet zo heel ver stage2 nog 5 races te gaan, Het leukse vind is 'drift' en 'street-X' lekker spelen met de pedalen (lol toetsen) en handrem.
- Amd XP2000
- 512 mb
- GF5200
...quote]
[...]
Ik draai het hier op een Geforce 2 ti van Powercolor (zie Sig) Ik heb dus geen lighttrail support, wat een hoop van de videokaart/cpu zou opslurpen.
Het spel draait bij mij VOLLEDIG soepel op 1024*768, met alle settings op maximum en soms net een klein tikkeltje lager, en zoals dus al gezegd, het loopt vlekkeloos. Dus als je met een R9700 draait, of, met een gf5200, het zou gewoon goed moeten lopen. en 640 * 480 zou al helemaal niet hoeven, ik zou het probleem dan echt in een andere richting zoeken, welke weet ik echter niet
En als ik circuit rijdt op heel snel ga dan haakt het bij mij wel ff hoor.
Misschien heb je een 6800 in een jasje van een gf2
Ondanks dat het een technisch verhaal is, wat hier lekker niet mag, het is echt zo.bartvl schreef op zondag 28 november 2004 @ 18:54:
[...]
[...]
Ik wil niet zeggen dat je lult ofzo maar het lijkt me best stug met een gf 2. Ik heb zelf een 9800pro en heb ook alles op max. maar dan ook in het menu van windows; FSAA etc. vol open
En als ik circuit rijdt op heel snel ga dan haakt het bij mij wel ff hoor.
Misschien heb je een 6800 in een jasje van een gf2
Zoals gezegd staat Lightrail uit, en anisotropische filtering e.d. doet mijn kaart niet ontzettend veel aan, dat scheelt gewoon heel veel. Hij heeft niet eens directx8.1 features, dus dat scheelt waarschijnlijk de helft.
Als ik naar de explorermode ga, is het één seconde wachten vanwege laden, en daarna tijdens het racen gewoon helemaal niet (laden van races uitgezondert natuurlijk
(pixelshaders e.d. heb ik dus ook niet, maar echt slecht ziet het er niet uit. Maar natuurlijk is het op een r9800 echt stukken, maar dan ook stukken mooier, maar mij hoor je niet klagen, echt een topstuk dit!)
Life is not about specs, it is about joy!
Ik zit vast, ik heb alle races op de map uitgereden, ik heb tegen elk oranje driehoekje geraced, en ik zit op ongeveer 25%
Nu kreeg ik een call gesprek dat ik naar de bacon hills kon komen voor een race, maar ik krijg het niet gevonden.
Weet iemand waar dit precies is?
BlaBlaBla
Anoniem: 49383
TIP: tune GEEN 2/3 auto's aan het begin maar rijd er maar met 1 zodat je de stages wel kan halen met visual upgrades!!!!!!
ik d8 dat ik ze heb zien staan, maar ze staan er zelfs niet meer met locked ervoor... vaaag...
heb nu alles level 2 alleen van sommige dingen (weight reduction enzo geloof ik) is level 1 locked, maar level 2 niet???
heb wel 1x een trainter gebruikt om een beetje geld erbij te gooien om alle wagens te kunnen proberen...
Heb ik ook gemerkt. Zodra je 2 auto's heb ben je minimaal 15000 kwijt voor die een beetje getuned is. Ik zit nu op 25% maar heb wel 1 full getunede 206 en een a3 die alleen motorisch is getuned en een standaad hummer. Zal binnenkort wel een mooi plaatje ervan schieten.Anoniem: 49383 schreef op zondag 28 november 2004 @ 19:51:
Het nadeel van dit spel is dat je heel snel nieuwe auto's koopt; opfokt; restyled waarna je geen genoeg style points heb op 1 kar om naar de volgende stage te komen.
TIP: tune GEEN 2/3 auto's aan het begin maar rijd er maar met 1 zodat je de stages wel kan halen met visual upgrades!!!!!!

Tja, hoe nu verder? Mijn auto heeft 5.5 sterren, en ik moet er 6 hebben om de laatste dvd te unlocken, maar ik heb alles wat er te krijgen is er al op gegooid, dus ik moet een race winnen om iets te unlocken, maar er zijn geen races meer te vinden, heb voor die laatste url al bij het vliegveld rondgekeken, maar kan em niet vinden, zou toch graag dat laatste deel van de map nog unlocken. Iemand suggesties?
PSN: DutchTrickle PVoutput
Is dat een wide body kit die erop ziet? Ik vind het een hele strakke bakKing_Louie schreef op zondag 28 november 2004 @ 18:17:
[afbeelding]
Ja je kunt nog 1 outrun doen, wie weet dat er dan weer wat bijkomtMaverick schreef op zondag 28 november 2004 @ 20:22:
[afbeelding]
[afbeelding]
Tja, hoe nu verder? Mijn auto heeft 5.5 sterren, en ik moet er 6 hebben om de laatste dvd te unlocken, maar ik heb alles wat er te krijgen is er al op gegooid, dus ik moet een race winnen om iets te unlocken, maar er zijn geen races meer te vinden, heb voor die laatste url al bij het vliegveld rondgekeken, maar kan em niet vinden, zou toch graag dat laatste deel van de map nog unlocken. Iemand suggesties?
I pitty the fools who took my game-station.....
Anoniem: 109676
Ik heb dat ook gehad op het begin, maar toen heb ik gewoon wat vinyls enzo gekocht en echt alle mogelijke onzin op me wagen gegooit.... dan moet et als et goed is wel lukkenMaverick schreef op zondag 28 november 2004 @ 20:22:
[afbeelding]
[afbeelding]
MeesterlijkKing_Louie schreef op zondag 28 november 2004 @ 18:17:
[afbeelding]
Mooiste NFSU2 auto die ik ooit ben tegengekomen
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Dank jeChester schreef op zondag 28 november 2004 @ 20:54:
[...]
Meesterlijk![]()
Mooiste NFSU2 auto die ik ooit ben tegengekomen
Heb 'm eens iets andere kleur gegeven, geeft (imho) iets mooiere lichtval:

is dat met wide body kit?King_Louie schreef op zondag 28 november 2004 @ 21:07:
[...]
Dank je
Heb 'm eens iets andere kleur gegeven, geeft (imho) iets mooiere lichtval:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik rij vooral rond in een pimpin' Mustang GT:

Wegligging is niet geschikt voor Street-X understatement maar hij is ideaal voor dragraces en rondcruisen. Dat geluidje!
Jep, heb d'r 10 minuten lang als een bezetene voor rond moeten scheuren om dat ding los te peuteren, maar het resultaat mag er zijn
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Ik ben al klaar, maar ik heb de skyline niet gehad.. Dan zou ik ook alle races van de world map moeten rijden denk ik.Anoniem: 74065 schreef op zondag 28 november 2004 @ 21:37:
Kan iemand zijn/haar Savegame uploaden van toen je pas de Skyline kreeg>? THNX
Wanneer komen er weer nieuwe races bij? Als ik naar de garage/carlot/performance shop ga zie ik ook niets 'nieuws'..
grmbl..
[ Voor 6% gewijzigd door dominic op 28-11-2004 21:53 ]
Anoniem: 123052
Zoek de hidden races, als je je binnekomde berichten hebt geluisterd weet je daar meer van..dominic schreef op zondag 28 november 2004 @ 21:53:
Vaag gedoe hier; Op m'n kaart zie ik geen races meer, ik kan alleen nog tegen anderen racen die ik op de weg tegenkom. Als ik op de world-map kijk zie ik dat ik alles van stage 1 & 2 completed heb..
Wanneer komen er weer nieuwe races bij? Als ik naar de garage/carlot/performance shop ga zie ik ook niets 'nieuws'..
grmbl..
1000ste post, tijd voor nieuw topic?
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 123052 op 28-11-2004 21:56 ]
ZORG DAT JE VOLDOENDE STERREN HEBT ZODAT JE NIEUWE RACES KRIJGT EN KIJK OF JE SECRET RACES KAN VINDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!dominic schreef op zondag 28 november 2004 @ 21:53:
Vaag gedoe hier; Op m'n kaart zie ik geen races meer, ik kan alleen nog tegen anderen racen die ik op de weg tegenkom. Als ik op de world-map kijk zie ik dat ik alles van stage 1 & 2 completed heb..
grmbl..
Misschien dat al die lamballen die niet zelf willen zoeken de hoofdletters wel lezen zodat deze zinloze vraag niet 3x per uur gesteld wordt
En anders kijk in de FAQ staat het ook
Anoniem: 74065
Maak nie uit, upload ffViper7 schreef op zondag 28 november 2004 @ 21:44:
[...]
Ik ben al klaar, maar ik heb de skyline niet gehad.. Dan zou ik ook alle races van de world map moeten rijden denk ik.
Dit topic is gesloten.
Tech vragen horen niet thuis in dit topic!
Resize je pics voordat je ze post!