[multiplatform] Need For Speed Underground 2 -deel III-

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 16.793 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-06 21:22
Waarom geven jullie 10x op dezelfde vraag een antwoord als die vraag tog al goed is beantwoord...
Maarja, jullie logica |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127383

Ik heb een vragje:

Ik heb vanavond al die EVENTS gedaan, en dan krijg je zo'n sms'je dat je het spel het uitgespeeld.
Mijn algeemvorderings % staat maar 67%.
Hoe kan dat, en wat doe ik fout???

bij voor baat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4629

Anoniem: 127383 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 01:29:
Ik heb een vragje:
[knip] wat doe ik fout???
Je leest dit topic niet en begint gewoon te vragen zonder te zoeken
bij voor baat dank
Geen dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Als je hem gekocht hebt heb je ook een manual gekregen en anders staat die vast wel als pdf oid op de cd zelf.

[ Voor 34% gewijzigd door Crash op 27-11-2004 14:35 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:03

nFo

Ik heb Need For Speed: Underground 2 gekocht voor de: Gamecube.
Maar ik vind het er voor geen meter uit zien. :/
En heeft last van frame drops.

Ik vind het nog slechter dan de: PS2 versie die ik gespeeld heb.
Of ligt het aan mij ?

Heb een beetje het gevoeld dat de gamecube versie ff snel ik elkaar geflanst is.

[ Voor 16% gewijzigd door nFo op 27-11-2004 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94419

Ik heb volgens de stats 49% van het spel uitgespeeld
Afbeeldingslocatie: http://img30.exs.cx/img30/2163/Progress.png
maar heb al wel bijna alle parts unlocked:
Afbeeldingslocatie: http://img30.exs.cx/img30/8088/Parts.png
Vreemd allemaal

Afbeeldingen zijn clickable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88368

nFo schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 09:50:
Ik heb Need For Speed: Underground 2 gekocht voor de: Gamecube.
Maar ik vind het er voor geen meter uit zien. :/
En heeft last van frame drops.

Ik vind het nog slechter dan de: PS2 versie die ik gespeeld heb.
Of ligt het aan mij ?

Heb een beetje het gevoeld dat de gamecube versie ff snel ik elkaar geflanst is.
Ik heb NFSU2 zelf voor de pc en heb het ook op de ps2 gespeeld en zelf vind ik het nogal wazig op de ps2 (niet zo mooi dus). Dus of die van GC snel in elkaar geflanst is durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovtwout
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-06 08:59
Die wazigheid heb je meer met games die op pc en consoles uitkomen.
Zo ook Underground 1 die ik voor pc en cube heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:17
gvd ik heb geen tijd om te spelen. zo krijg ik m nooit uit 8)7

zit pas op 30% ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111718

Topicstarter
114 races entered? dat is volgens mij veel te weinig "weet t niet zeker hoor"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Ik rijd op dit moment in de RX-8, maar ik vind hem niet zo heel erg fijn rijden eigenlijk. Heb daarom op dit moment iets van 25.000 credits over. Car is al wel 5,5 sterren. Maar ik heb net bijvoorbeeld de RX-7 geunlocked. Nu wilde ik eigenlijk even vragen welke car nou echt lekker rijdt? Voordat ik al me geld aan die RX-8 ga besteden (vind hem zo mooi vandaar dat ik er in rijd ;)).

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111718 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 14:38:
114 races entered? dat is volgens mij veel te weinig "weet t niet zeker hoor"
Idd, maar dit zijn zonder cheats. Ik ben gewoon gaan spelen en heb mijn auto visual de hele tijd hoog gehouden. Hierdoor ben ik zo door de stages heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Laatst online: 10:53

RMB

Nee, geen right mouse button!

McFlipp schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 16:02:
Ik rijd op dit moment in de RX-8, maar ik vind hem niet zo heel erg fijn rijden eigenlijk. Heb daarom op dit moment iets van 25.000 credits over. Car is al wel 5,5 sterren. Maar ik heb net bijvoorbeeld de RX-7 geunlocked. Nu wilde ik eigenlijk even vragen welke car nou echt lekker rijdt? Voordat ik al me geld aan die RX-8 ga besteden (vind hem zo mooi vandaar dat ik er in rijd ;)).
ik vind de RX-8 heerlijk rijden!
probeer anders eens de rx-7, die is misschien wat "vrijer"
als je een car wilt met chille wegligging: Nissan Skyline/Mitshubishi lancer evo VIII/ Subaru Impreza/ Acura RSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88368

McFlipp schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 16:02:
Waarom niet gewoon ff bij customize de rx7 ff tunen dan in quick match zelf uitproberen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-05-2024

sjobber

gefrituurde kokkereltomaat

zooow na een reinstal en het jatten van een save game, weer twee leuke wagentjes gebouwd...
nouja, leuk... enfin, hier zijn ze.

pontiac
Afbeeldingslocatie: http://www.nikibh.com/upload/pontiac2.JPG
3000gt
Afbeeldingslocatie: http://www.nikibh.com/upload/3000gt.JPG

kej, welke is er het mooiste... :)

Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75805

ik vind driften zooo kut geworden in deel 2, heeft iemand mischien filmpje hoe je een beetje normaal punten kan scoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J!M!B
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-05 08:18
Een picje van mijn Civic:
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/dbrevet/nfsu2004.jpg

Er rijden bij mij al een hele tijd geen opponent cars meer rond in explorer modus, en ik kan dus geen outruns meer doen (en dus geen vette unique's winnen :( )
Ik zit ongeveer op 55% complete en mijn auto is 10 sterren, is het normaal dat er geen opponents meer rond rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127208

sjobber schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 16:38:
zooow na een reinstal en het jatten van een save game, weer twee leuke wagentjes gebouwd...
nouja, leuk... enfin, hier zijn ze.

pontiac
[afbeelding]
3000gt
[afbeelding]

kej, welke is er het mooiste... :)
Ik vind ze beide redelijk op elkaar lijken, qua vinyl dan....
ik vind driften zooo kut geworden in deel 2, heeft iemand mischien filmpje hoe je een beetje normaal punten kan scoren?
Probeer eens een auto die wat beter drift, mijn favo drift auto is de audi A3 omdat deze lekker snel in de drift schiet en tijdens de drift extreem goed onder controle te houden is.....de meeste auto's zijn te stug, dus schieten niet zo snel in de drift, OF schieten lekker snel in de drift maar hou je niet meer onder controle en glijden mooi 'n kant op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Anoniem: 127208 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 17:26:
[...]

Precies, en beide niet mooi :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71105

Wat vinden jullie van deze dan?

Afbeeldingslocatie: http://img114.exs.cx/img114/9492/NFSU_4.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img114.exs.cx/img114/2380/NFSU_3.th.jpg

Ik kon ook nog een unique vinyl erop doen (een blauwe inktvis) voor meer visual points, maar vond dat niet echt mooi.
Beetje jammer dat je dingen die niet mooi staan erop moet doen voor meer visual points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-05-2024

sjobber

gefrituurde kokkereltomaat

Anoniem: 127208 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 17:26:
[...]
zo dan ? :)
Afbeeldingslocatie: http://www.nikibh.com/upload/pontiac3.JPG
andere vinyls, andere kleuren en andere uitrusting. Had misschien de voorste 'splash' vinyl er niet op moeten doen, maar dat geld ook voor de rest van de wagen... :+

Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_bbk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Anoniem: 75805 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 17:02:
Geen filmpje, maar wel een tip: probeer niet alleen te driften in bochten, maar continu, dus ook op de rechte stukken. Auto in z'n 1, een beetje vaart maken en dan met de handrem en met sturen proberen een hele lange drift te maken. Gas ingedrukt houden en van links naar rechts sturen. Met mijn Peugeot 206 met wat tuning werkt dit best ok.
Hoe langer de drift duurt, hoe meer punten je krijgt. Ik heb net een stage achter de rug waarbij ik in een slingerwegparcours meer dan 170.000 punten moest halen, en dat lukt alleen maar als je bijna continu aan het driften bent... Oefen er nog even op zou ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
  • Laatst online: 23-06 12:21
Nou, ik rij op zo'n "slinger-parcours" altijd op een redelijk recht stuk heel hard en dan bij een wat scherpere bocht al wat van te voren remmen met pijltje achteruit en het pijltje van de kant waar je op wil. Als je hard gaat heb je door nog geen 30m af te leggen een drift van 60.000 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entertainment
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-03-2024
Afbeeldingslocatie: http://img131.exs.cx/img131/2163/Untitled-98.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img131.exs.cx/img131/7406/Untitled-99.th.jpg

Wat vinden jullie van de mijne?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
Waarom maken jullie je auto's allemaal zo druk...ik bedoel...zou je er irl mee willen rijden? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-06 22:19
net heb ik gelachen:

grainen
1.5 mb avi

ik botste met 328 tegen een muur en vloogsuperhard ophoog :P
vet! :D

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Ik ben er nu achter hoe alles een beetje werkt met NFSU2 en ik moet zeggen dat het echt een vet spel is. Toen ik net begon snapte ik er de ballen van en had ik de slechste wacgen gekozen om mee te beginnen dus ik vond het geen reet aan, maar nu ik de Civic heb is het een stuk vetter!

Ik heb 'm nu illegaal en ik ga 'm morgen legaal kopen bij de mediamarkt alleen ben ik nu sterk aan het twijvelen voor welke platform moet gaan halen. PC of Xdoos. PC is goed voor het pimpen met je bak hier op GoT :P maar mijn CPU loopt een beetje achter (AMD XP 1600+) dus hij loopt niet zo heel erg lekker bij mij. Heb wel een Radeon 9700 Pro erin zitten :)
Op de Xdoos loopt het beter en zijn de graphics waarschijnlijk ook beter als bij mij op de PC omdat ik het een en ander uit heb moeten zetten om 'm beter te laten draaien.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-06 23:37

Acheron

updatepack.nl

Op TMF dikke reclame voor Need for Speed Underground 2, kan je zien hoe het op de XBox draait. BTW, met de legale versie kan je online racen

[ Voor 21% gewijzigd door Acheron op 28-11-2004 00:08 ]

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Laatst online: 26-05 20:55
Evolutionz schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 23:42:
Waarom maken jullie je auto's allemaal zo druk...ik bedoel...zou je er irl mee willen rijden? :O
ik houd daar ook niet zo van, zie dan hier ook mijn "simpele civic". :)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/N97WEEN0A37K/picserver.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
Ik vind hem wel mooi zo O-)

Mn "simpele rx8":
Afbeeldingslocatie: http://img11.exs.cx/img11/4402/finalrx8.jpg

Moet wel zeggen dat die van jou simpeler is :P

[ Voor 112% gewijzigd door Evolutionz op 28-11-2004 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Ik heb nog maar een uurtje of 4 kunnen spelen zover ;) (met visual rating van 2.6 ofzo, lol), morgen maar weer wat extra features unlocken! Mooie Mazda iig :)

[ Voor 16% gewijzigd door F0kke op 28-11-2004 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
hehe, thnx, maar je bent zo door dit spel heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103771

Ben ook net begonnen met dit spel erg leuk om te doen, maar ben nog niet zo heel ver stage2 nog 5 races te gaan, Het leukse vind is 'drift' en 'street-X' lekker spelen met de pedalen (lol toetsen) en handrem.

Ik moet hem wel spelen op 640x480 met een aantal opties ui, anders schokt het spel te erg op mijn oude beestje:

- Amd XP2000
- 512 mb
- GF5200

Kijkend naar de systeem eisen zou hij toch wat beter moeten lopen, maar ach dat is nu eenmaal zo.

Ik heb echter wel een vraagje, Op een gegeven ogenblik krijg ik een tip om mijn meter van analoog naar digitaal te setten, volgens het smsje moet ik dat doen onder "options -> gameplay" Als ik echter "esc -> optios ->gameplay" open staat er vanalles waaronder KMH of MPH etc, maar die optie zie ik niet staan (en ja ik heb gescrolled). Mijn vraag is dus waar staat die optie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104562

Anoniem: 103771 schreef op zondag 28 november 2004 @ 02:31:Ik moet hem wel spelen op 640x480 met een aantal opties ui, anders schokt het spel te erg op mijn oude beestje:

- Amd XP2000
- 512 mb
- GF5200

Kijkend naar de systeem eisen zou hij toch wat beter moeten lopen, maar ach dat is nu eenmaal zo.
Nee, dat zou hij niet.

(je vga zuigt **rs, koop een betere non-budget kaart als je fatsoenlijk wilt spelen)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 104562 op 28-11-2004 02:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:07
Evolutionz schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 23:42:
Duh!, Laat je omstanders maar kwijlen hoor :D

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Anoniem: 103771 schreef op zondag 28 november 2004 @ 02:31:
.....

Ik heb echter wel een vraagje, Op een gegeven ogenblik krijg ik een tip om mijn meter van analoog naar digitaal te setten, volgens het smsje moet ik dat doen onder "options -> gameplay" Als ik echter "esc -> optios ->gameplay" open staat er vanalles waaronder KMH of MPH etc, maar die optie zie ik niet staan (en ja ik heb gescrolled). Mijn vraag is dus waar staat die optie dan?
Ik doe maar een gok, aangezien ik nog niet zo ver ben: Misschien kun je bij de car speciality shop (net zoals die andere analoge meters die je daar kunt kopen) een digitale meter kopen voor je auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-06 18:30
nope, dat kan ik je zo al vertellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

ik vind die unique stickers en grote stickers niet mooi, dan is het zo'n auto die iedereen heeft zeg maar, aangezien je dan niet andere lagen erop kunt doen (? ik vat mezelf niet meer zo:P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
RMB schreef op zondag 28 november 2004 @ 12:47:
ik vind die unique stickers en grote stickers niet mooi, dan is het zo'n auto die iedereen heeft zeg maar, aangezien je dan niet andere lagen erop kunt doen (? ik vat mezelf niet meer zo:P )
Zolang wij je maar vatten, maar eigenlijk wil ik helemaal geen vinyls op mn auto. Een streepje kan af en toe wel leuk staan, maar daar blijft het ook bij. Als je zelf 4 lagen neemt, dan wordt die auto imo zo druk. En die groen/geel/paars/whutevah pearlescent kleuren zien er tog niet uit...ok, tis een game, maar ik styl die auto's zoals ik ze irl wel zou willen hebben.

Ben ik nou een voorstander van het minimalisme? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evant87
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09-2023
Ik rijd nu met een tibiron, maar ik weet dus niet op welke auto ik al me unique parts moet doen. Welke auto is het beste om ze op te doen? Zoals engine etc. Dus met welke haal je hoogste snelheid en trek je hardst op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik zat gister naar tmf te kijken naar dit spel, en daar heb je als je nos gebruikt dat je beeld wazig word, waardoor het lijkt alsof je veel snelheid maakt. Dit heb ik niet op de pc. Klopt dit of ligt het aan mijn videokaart?? Ik weet dat het eigenlijk in het andere forum moet, maar dan moet ik weer een nieuw topic starten. Vandaar hier mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
justawitte schreef op zondag 28 november 2004 @ 13:43:
Ik zat gister naar tmf te kijken naar dit spel, en daar heb je als je nos gebruikt dat je beeld wazig word, waardoor het lijkt alsof je veel snelheid maakt. Dit heb ik niet op de pc. Klopt dit of ligt het aan mijn videokaart?? Ik weet dat het eigenlijk in het andere forum moet, maar dan moet ik weer een nieuw topic starten. Vandaar hier mijn vraag.
Motion blur aanzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-04 12:51
Evant87 schreef op zondag 28 november 2004 @ 13:40:
Ik rijd nu met een tibiron, maar ik weet dus niet op welke auto ik al me unique parts moet doen. Welke auto is het beste om ze op te doen? Zoals engine etc. Dus met welke haal je hoogste snelheid en trek je hardst op
ik zou zeggen. Welke auto je het meeste gaat gebruiken en welke je zelf het lekkerste vind rijden. Topsnelheid kun je ook meten bij dyno. Of zelf proberen op de snelweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Niet online
Zit die setting in display options? Want ik had al van alles veranderd maar die optie zie ik niet staan. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
justawitte schreef op zondag 28 november 2004 @ 13:54:
[...]

Zit die setting in display options? Want ik had al van alles veranderd maar die optie zie ik niet staan. :?
Ik zoek het ff voor je op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:49

OMD

Allemaal Rice autos hiero...

die civic en RX-8 van de laatste foto posts zijn nog wel ok.
Dikke Sprinter Trueno wit/volk racing of rota slipstream rims en een carbon kappie en verlagen = dikke styl :D

of een RX-7 in APEXi styl is ook vet.

maar staan wel leuke autotjes tussen, dat zeker

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66398

Zo... Zie hier mijn eerste auto zonder cheats etcc etcc.. Wat vinden julie ervan?

p.s Je kan erop klikken en vergroten... beetje onduidelijk zoals je het nu ziet ;)

Plaatje 1

Afbeeldingslocatie: http://img11.exs.cx/img11/7159/mijnauto1.jpg

Plaatje 2

Afbeeldingslocatie: http://img11.exs.cx/img11/1007/mijnauto2.jpg

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 66398 op 28-11-2004 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
Als je dit bedoelt:
Afbeeldingslocatie: http://img14.exs.cx/img14/2369/motionblur.jpg

Dan moet je bij options>display>customize display settings:
- motion blur aan en ik weet niet of het aan mij ligt, maar met light trails aan ziet er nog "blurriger" uit ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Evolutionz op 28-11-2004 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evant87
Ik heb toenet dus voor de grap even zo een trainer gebruikt, maar drukte perongeluk op een knop waardoor ik oneindig geld kreeg. Maar nu blijkt het nog op me profiel te blijven al dat geld. Terwijl ik het niet leuk vind om het zo verder te spelen, dus heeft iemand een savegame waar ongeveer voor 63% gespeeld is???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Niet online
Dan moet je bij options>display>customize display settings:
- motion blur aan en ik weet niet of het aan mij ligt, maar met light trails aan ziet er nog "blurriger" uit ;)
Yeps dat bedoelde ik. Ik heb ff gekeken, maar ik heb die hele optie van motion blur gewoon niet, maar dat zal dan wel komen door me videokaart ofzo (geforce 2). Ik had net wel ff de laatste driver gedownload, maar dat mocht niet baten. iig bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
gf2 ondersteund dat niet idd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115664

Is de demo en dan de stad, hetzelfde als het echte spel, want anders is het land wel heel klein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115664 schreef op zondag 28 november 2004 @ 15:04:
Is de demo en dan de stad, hetzelfde als het echte spel, want anders is het land wel heel klein
Geen idee maar in het echte spel is het vrij groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115664 schreef op zondag 28 november 2004 @ 15:04:
Neeee, in het echte spel is het een paar keer groter dan dat, dat kon je zelf ook wel zien in de demo toch? Achter die rode muren met een slotje zit een heel nieuwe en grotere wereld of bedoel je dat niet? want ik kan me bijna niet voorstellen dat je dat niet zag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgrovert
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:29
Evolutionz schreef op zondag 28 november 2004 @ 13:31:

Zolang wij je maar vatten, maar eigenlijk wil ik helemaal geen vinyls op mn auto. Een streepje kan af en toe wel leuk staan, maar daar blijft het ook bij. Als je zelf 4 lagen neemt, dan wordt die auto imo zo druk. En die groen/geel/paars/whutevah pearlescent kleuren zien er tog niet uit...ok, tis een game, maar ik styl die auto's zoals ik ze irl wel zou willen hebben.

Ben ik nou een voorstander van het minimalisme? 8)7
Ik vind ook vaak minder mooier. Helaas dat het spel niet zo rekent. Ik heb geprobeerd om een auto met 4 lagen te maken die zo "minimaal" mogelijk uitziet.
Ben alleen nog aan het twijfelen of ik de bliksem er op laat staan of er af haal.

Afbeeldingslocatie: http://www.student.tue.nl/h/r.l.w.lahaije/zooi/car1.jpg

Lost In Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Laatst online: 11-10-2024
Ik zit een beetje vast met dit spel op de xbox. Ik heb 1500 dollar over heb een volledig getunde 106 en 350z alleen ik kan de laatste 4 drag races niet meer halen op deze stage (weet niet welke het is maar de 350z heb ik net gekregen. Moet ik overnieuw beginnen? en welke auto is eigenlijk het snelste? O en hoe kan ik een auto omruilen zonder alle gekochte parts te verliezen want ik heb tot nu toe al 3 getunde auto's omgeruild door stock auto's. Dat is rond de 30000 dollar verlies ofzoiets. O nog iets bij die drag races ben ik gewoon super traag op 1 of andere manier terwijl ik me auto echt tot de max heb afgesteld (dyno), hoe kan dit? Is de 350z gewoon een trage bak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DrProctor schreef op zondag 28 november 2004 @ 15:24:

O nog iets bij die drag races ben ik gewoon super traag op 1 of andere manier terwijl ik me auto echt tot de max heb afgesteld (dyno), hoe kan dit? Is de 350z gewoon een trage bak?
Krijg ten eerste een perfect schakel wanneer je begint dan nog een perfecte schakel en nu ga je nitro gebruiken, houd het ingedrukt en probeer zoveel mogelijk perfect schakels te krijgen terwijl je als een raket vooruit schiet.. je zult zien dat je dan super snel weg schiet en alle andere achter je laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Laatst online: 11-10-2024
wat ik nu doe: 1e schakel (hij schiet zo snel van de 7 naar de 9k toeren dat ik niet eens kan zien of ik dicht bij de perfect zit maar goed) perfect nos -> 7k toeren schakelen (perfect) nos 7k toeren -> schakelen(perfect) dan zit ik in de 3 en dan zijn die andere auto's al voor me, en wat het lullige is er is maar 1 weg die je kan voglen dus ik zit al die andere auto's lekker zetjes te geven. O en hoe kan je de unique upgrades bewaren totdat je de beste auto hebt? je kan namelijk niet zien welke special event bij icoontje hoort, dus er is een kans dat je "perongeluk" een special event start waar je een unique upgrade voor krijgt zonder dat je het door hebt.

*edit* de tegenstandersrijden in WRX'jes (die heb ik nog niet eens in me shop)*edit*

[ Voor 9% gewijzigd door Proqzor op 28-11-2004 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:01

Sport_Life

Solvitur ambulando

Meestal lukt het mij bij het dragen niet om als eerste weg te komen, dus wat ik dan doe is om dicht achter een tegenstander rijden, zodat de turbo meter lekker volloopt :9 en als het juiste moment daar is flink met turbo er voorbij gaan! Je schiet vooruit en al snel heb je lekkere voorsprong. Op het laatste stukje geef je dan nog een keer flink turbo en je bent de winnaar :).

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-R
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-06 10:46
Sport_Life schreef op zondag 28 november 2004 @ 15:45:
Meestal lukt het mij bij het dragen niet om als eerste weg te komen, dus wat ik dan doe is om dicht achter een tegenstander rijden, zodat de turbo meter lekker volloopt :9 en als het juiste moment daar is flink met turbo er voorbij gaan! Je schiet vooruit en al snel heb je lekkere voorsprong. Op het laatste stukje geef je dan nog een keer flink turbo en je bent de winnaar :).
dat metertje is toch echt niet voor de turbo, maar voor de N20 (nitrous oxide) en dat er vlak achter rijden heet "draften" tip is trouwens ook al een keer eerder gegeven in dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
en tien keer daarvoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:01

Sport_Life

Solvitur ambulando

DJ-R schreef op zondag 28 november 2004 @ 16:22:
[...]

dat metertje is toch echt niet voor de turbo, maar voor de N20 (nitrous oxide) en dat er vlak achter rijden heet "draften" tip is trouwens ook al een keer eerder gegeven in dit topic
Nitro bedoel ik idd. En de tip zal al vast wel eerder gegeven zijn maar hij is zeker niet aangekomen bij die persoon??

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

w00, ik heb nu ook een 10 sterren auto :)

Audio
Afbeeldingslocatie: http://img117.exs.cx/img117/3684/Audio.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img117.exs.cx/img117/4457/10_star1.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img117.exs.cx/img117/7852/10_star_4.th.jpg

Scissor Doors
Afbeeldingslocatie: http://img117.exs.cx/img117/7664/10_star_5.th.jpg

Split Hood
Afbeeldingslocatie: http://img117.exs.cx/img117/8523/10_star_6.th.jpg

Kan ik ook nog meedoen met de competitie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Laatst online: 04-05 10:04
hoe kan je bepaalde autos dumpen ?

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:46

R-B

Blokkert

rhermans schreef op zondag 28 november 2004 @ 17:10:
hoe kan je bepaalde autos dumpen ?
niet je kan alleen inruilen als alle 5 slots volzitten

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evant87
Heeft er niemand een savegame voor mij van waarbij ongeveer 63% al is uitgespeeld?
Want doordat ik trainer gebruikte heb ik nu heel veel geld, wat ik niet leuk vind, dus daarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109676

ben wel benieuwd wat voor topsnelheden jullie halen >:)
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/QX96VH9N05O8/picserver.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109676 schreef op zondag 28 november 2004 @ 17:46:
ben wel benieuwd wat voor topsnelheden jullie halen >:)
[afbeelding]
Nou, ik heb net de Skyline unlocked :) , maar dit is ongetwijfeld met wat unieke parts erop?! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik vroeg me eigenlijk af of je meerdere keren een unique kan winnen maar dan met een andere bak? volgens mij kan dit niet he, das wel jammer want stel je voor dat je 3 unique`s op een 206 hebt en je unlockt dan ineens een impreza of skyline en dan heb je niks meer om daarop te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111718 schreef op zondag 28 november 2004 @ 18:03:
ik vroeg me eigenlijk af of je meerdere keren een unique kan winnen maar dan met een andere bak? volgens mij kan dit niet he, das wel jammer want stel je voor dat je 3 unique`s op een 206 hebt en je unlockt dan ineens een impreza of skyline en dan heb je niks meer om daarop te gooien.
Dat zou ik ook wel eens willen weten. Ik kreeg de skyline ook erg laat en er zit al heel wat unique's op mijn 240zx wat ik dus niet meer voor een Skyline kan krijgen?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74065

Anoniem: 94419 schreef op zondag 28 november 2004 @ 17:52:
[...]

Nou, ik heb net de Skyline unlocked :) , maar dit is ongetwijfeld met wat unieke parts erop?! :P
Nice kan jij je savegame uploaden voor mij? zodat ik het kan downloade, want ik zit vast THNX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
Dat klopt, maar er komt later vast wel een cheat uit, denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Dit is mijn auto waarmee ik de races zelf doe:
Afbeeldingslocatie: http://www.totallyl33t.net/images/got/tt.jpg
Audi TT, Louie Style 8)

Verder heb ik gewoon alle accessoires op een H2 gedumpt om ook een 10 sterren auto te hebben. Vind het zonde om de looks van die TT te verpesten met bijv. neon oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 94419 schreef op zondag 28 november 2004 @ 18:08:
[...]

Dat zou ik ook wel eens willen weten. Ik kreeg de skyline ook erg laat en er zit al heel wat unique's op mijn 240zx wat ik dus niet meer voor een Skyline kan krijgen?.
ik heb al alle outruns gedaan dus als ik ze nog zou moeten krijgen dan moet dat gebeuren in stage 5 en dat denk ik niet meer :/

niet echt over nagedacht dus, net als het feit dat je auto`s niet kan verkopen en dat je verplicht lelijke stickers moet plakken :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
King_Louie schreef op zondag 28 november 2004 @ 18:17:
[afbeelding]
Audi TT, Louie Style 8)

Verder heb ik gewoon alle accessoires op een H2 gedumpt om ook een 10 sterren auto te hebben. Vind het zonde om de looks van die TT te verpesten met bijv. neon oid.
mooie bak man, en neon suckt ook zwaar ik vind het echt zonde net als spinners en sommige decals en vinyls en specials.

ik raak nu eigenlijk nest uitgekeken en dat komt door het kleine wagenaanbod en kleine race aanbod, en nu ik alle outruns hebt gedaan zie ik net eens meer gasten rijden. en heb ik ook geen zin om het spel verder uit te spelen met al die urenlange races, want die hele stad heb ik ook wel gezien.

ondanks dit is het een tof spel om je een paar weken mee bezig te houden,maar het mist toch best een hoop

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 111718 op 28-11-2004 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anoniem: 111718 schreef op zondag 28 november 2004 @ 18:26:
[...]

mooie bak man, en neon suckt ook zwaar ik vind het echt zonde net als spinners en sommige decals en vinyls en specials.

ik raak nu eigenlijk nest uitgekeken en dat komt door het kleine wagenaanbod en kleine race aanbod, en nu ik alle outruns hebt gedaan zie ik net eens meer gasten rijden. en heb ik ook geen zin om het spel verder uit te spelen met al die urenlange races, want die hele stad heb ik ook wel gezien.

ondanks dit is het een tof spel om je een paar weken mee bezig te houden,maar het mist toch best een hoop
nuff said :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:52

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Alpha-sphere schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 23:47:
...
maar mijn CPU loopt een beetje achter (AMD XP 1600+) dus hij loopt niet zo heel erg lekker bij mij. Heb wel een Radeon 9700 Pro erin zitten :)
...
Ben ook net begonnen met dit spel erg leuk om te doen, maar ben nog niet zo heel ver stage2 nog 5 races te gaan, Het leukse vind is 'drift' en 'street-X' lekker spelen met de pedalen (lol toetsen) en handrem.

Ik moet hem wel spelen op 640x480 met een aantal opties ui, anders schokt het spel te erg op mijn oude beestje:

- Amd XP2000
- 512 mb
- GF5200

...
Anoniem: 104562 schreef op zondag 28 november 2004 @ 02:41:
[...]
Nee, dat zou hij niet.
(je vga zuigt **rs, koop een betere non-budget kaart als je fatsoenlijk wilt spelen)
Ik draai het hier op een Geforce 2 ti van Powercolor (zie Sig) Ik heb dus geen lighttrail support, wat een hoop van de videokaart/cpu zou opslurpen.
Het spel draait bij mij VOLLEDIG soepel op 1024*768, met alle settings op maximum en soms net een klein tikkeltje lager, en zoals dus al gezegd, het loopt vlekkeloos. Dus als je met een R9700 draait, of, met een gf5200, het zou gewoon goed moeten lopen. en 640 * 480 zou al helemaal niet hoeven, ik zou het probleem dan echt in een andere richting zoeken, welke weet ik echter niet :P

[ Voor 3% gewijzigd door bartvl op 28-11-2004 19:19 ]

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94419 schreef op zondag 28 november 2004 @ 17:52:
[...]

tja, ik weet niet wat je onder unieke parts versaat, maar hij is wel redelijk getuned ja :9
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/53B7SORJ730K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
[quote]bartvl schreef op zondag 28 november 2004 @ 18:54:
[...]

- Amd XP2000
- 512 mb
- GF5200

...quote]

[...]

Ik draai het hier op een Geforce 2 ti van Powercolor (zie Sig) Ik heb dus geen lighttrail support, wat een hoop van de videokaart/cpu zou opslurpen.
Het spel draait bij mij VOLLEDIG soepel op 1024*768, met alle settings op maximum en soms net een klein tikkeltje lager, en zoals dus al gezegd, het loopt vlekkeloos. Dus als je met een R9700 draait, of, met een gf5200, het zou gewoon goed moeten lopen. en 640 * 480 zou al helemaal niet hoeven, ik zou het probleem dan echt in een andere richting zoeken, welke weet ik echter niet :P
Ik wil niet zeggen dat je lult ofzo maar het lijkt me best stug met een gf 2. Ik heb zelf een 9800pro en heb ook alles op max. maar dan ook in het menu van windows; FSAA etc. vol open
En als ik circuit rijdt op heel snel ga dan haakt het bij mij wel ff hoor.
Misschien heb je een 6800 in een jasje van een gf2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:52

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

[quote]Aghanim schreef op zondag 28 november 2004 @ 19:02:
bartvl schreef op zondag 28 november 2004 @ 18:54:
[...]

[...]

Ik wil niet zeggen dat je lult ofzo maar het lijkt me best stug met een gf 2. Ik heb zelf een 9800pro en heb ook alles op max. maar dan ook in het menu van windows; FSAA etc. vol open
En als ik circuit rijdt op heel snel ga dan haakt het bij mij wel ff hoor.
Misschien heb je een 6800 in een jasje van een gf2 :)
Ondanks dat het een technisch verhaal is, wat hier lekker niet mag, het is echt zo.
Zoals gezegd staat Lightrail uit, en anisotropische filtering e.d. doet mijn kaart niet ontzettend veel aan, dat scheelt gewoon heel veel. Hij heeft niet eens directx8.1 features, dus dat scheelt waarschijnlijk de helft.
Als ik naar de explorermode ga, is het één seconde wachten vanwege laden, en daarna tijdens het racen gewoon helemaal niet (laden van races uitgezondert natuurlijk :P)
(pixelshaders e.d. heb ik dus ook niet, maar echt slecht ziet het er niet uit. Maar natuurlijk is het op een r9800 echt stukken, maar dan ook stukken mooier, maar mij hoor je niet klagen, echt een topstuk dit!)

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
Gaan jullie eens op quote-les 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:43
Mja het is waarschijnlijk al voorbij gekomen, maar toch zie ik het niet:

Ik zit vast, ik heb alle races op de map uitgereden, ik heb tegen elk oranje driehoekje geraced, en ik zit op ongeveer 25%

Nu kreeg ik een call gesprek dat ik naar de bacon hills kon komen voor een race, maar ik krijg het niet gevonden.

Weet iemand waar dit precies is?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49383

Het nadeel van dit spel is dat je heel snel nieuwe auto's koopt; opfokt; restyled waarna je geen genoeg style points heb op 1 kar om naar de volgende stage te komen.

TIP: tune GEEN 2/3 auto's aan het begin maar rijd er maar met 1 zodat je de stages wel kan halen met visual upgrades!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Filipek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-03-2022
Probeer je auto "mooi" te maken dan krijg je vast wel een geel sterretje op de map...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-06 10:06
ok. mis ik nu iets, of ben ik nu de mogelijkheid voor level 3 performance upgrades kwijt? (die zijn er toch?)
ik d8 dat ik ze heb zien staan, maar ze staan er zelfs niet meer met locked ervoor... vaaag...
heb nu alles level 2 alleen van sommige dingen (weight reduction enzo geloof ik) is level 1 locked, maar level 2 niet???

heb wel 1x een trainter gebruikt om een beetje geld erbij te gooien om alle wagens te kunnen proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-04 12:51
Anoniem: 49383 schreef op zondag 28 november 2004 @ 19:51:
Het nadeel van dit spel is dat je heel snel nieuwe auto's koopt; opfokt; restyled waarna je geen genoeg style points heb op 1 kar om naar de volgende stage te komen.

TIP: tune GEEN 2/3 auto's aan het begin maar rijd er maar met 1 zodat je de stages wel kan halen met visual upgrades!!!!!!
Heb ik ook gemerkt. Zodra je 2 auto's heb ben je minimaal 15000 kwijt voor die een beetje getuned is. Ik zit nu op 25% maar heb wel 1 full getunede 206 en een a3 die alleen motorisch is getuned en een standaad hummer. Zal binnenkort wel een mooi plaatje ervan schieten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 15:31
Afbeeldingslocatie: http://maverick.dynasoft.nl/pics/nfs1.png
Afbeeldingslocatie: http://maverick.dynasoft.nl/pics/nfs2.png

Tja, hoe nu verder? Mijn auto heeft 5.5 sterren, en ik moet er 6 hebben om de laatste dvd te unlocken, maar ik heb alles wat er te krijgen is er al op gegooid, dus ik moet een race winnen om iets te unlocken, maar er zijn geen races meer te vinden, heb voor die laatste url al bij het vliegveld rondgekeken, maar kan em niet vinden, zou toch graag dat laatste deel van de map nog unlocken. Iemand suggesties?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evant87
[afbeelding]
Audi TT, Louie Style 8)

Is dat een wide body kit die erop ziet? Ik vind het een hele strakke bak _/-\o_ Groot gelijk om geen neon en andere troep erop te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-06 03:59

Ulti23

Quality Time

Maverick schreef op zondag 28 november 2004 @ 20:22:
[afbeelding]
[afbeelding]

Tja, hoe nu verder? Mijn auto heeft 5.5 sterren, en ik moet er 6 hebben om de laatste dvd te unlocken, maar ik heb alles wat er te krijgen is er al op gegooid, dus ik moet een race winnen om iets te unlocken, maar er zijn geen races meer te vinden, heb voor die laatste url al bij het vliegveld rondgekeken, maar kan em niet vinden, zou toch graag dat laatste deel van de map nog unlocken. Iemand suggesties?
Ja je kunt nog 1 outrun doen, wie weet dat er dan weer wat bijkomt ;)

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maverick schreef op zondag 28 november 2004 @ 20:22:
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik heb dat ook gehad op het begin, maar toen heb ik gewoon wat vinyls enzo gekocht en echt alle mogelijke onzin op me wagen gegooit.... dan moet et als et goed is wel lukken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
[afbeelding]
Audi TT, Louie Style 8)

Meesterlijk _/-\o_
Mooiste NFSU2 auto die ik ooit ben tegengekomen _/-\o_

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Chester schreef op zondag 28 november 2004 @ 20:54:
[...]

Meesterlijk _/-\o_
Mooiste NFSU2 auto die ik ooit ben tegengekomen _/-\o_
Dank je :)

Heb 'm eens iets andere kleur gegeven, geeft (imho) iets mooiere lichtval:
Afbeeldingslocatie: http://www.totallyl33t.net/images/got/tt/tt01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.totallyl33t.net/images/got/tt/tt02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.totallyl33t.net/images/got/tt/tt03.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
idd zeer vette TT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

King_Louie schreef op zondag 28 november 2004 @ 21:07:
[...]

Dank je :)

Heb 'm eens iets andere kleur gegeven, geeft (imho) iets mooiere lichtval:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
is dat met wide body kit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Erg tof spel, ik speel het nu ruim een week en heb het 2 keer uitgespeeld. Nu begin ik ook een beetje met tanksSUV's te racen, kijken of het wat is.
Ik rij vooral rond in een pimpin' Mustang GT:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~nijen212/NFSU2/Mustang1.jpg

Wegligging is niet geschikt voor Street-X understatement maar hij is ideaal voor dragraces en rondcruisen. Dat geluidje! :9

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
RMB schreef op zondag 28 november 2004 @ 21:18:
[...]

is dat met wide body kit?
Jep, heb d'r 10 minuten lang als een bezetene voor rond moeten scheuren om dat ding los te peuteren, maar het resultaat mag er zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:59

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Als je een unique upgrade unlockt en je laat die gewoon liggen op de map, blijft die dan ook liggen als je naar een nieuw level gaat? Of kan je beter gewoon de outruns laten wachten tot je je favoriete auto unlocked hebt?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74065

Kan iemand zijn/haar Savegame uploaden van toen je pas de Skyline kreeg>? THNX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-04 20:49
Anoniem: 74065 schreef op zondag 28 november 2004 @ 21:37:
Kan iemand zijn/haar Savegame uploaden van toen je pas de Skyline kreeg>? THNX
Ik ben al klaar, maar ik heb de skyline niet gehad.. Dan zou ik ook alle races van de world map moeten rijden denk ik.

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-06 19:51

dominic

will code for food

Vaag gedoe hier; Op m'n kaart zie ik geen races meer, ik kan alleen nog tegen anderen racen die ik op de weg tegenkom. Als ik op de world-map kijk zie ik dat ik alles van stage 1 & 2 completed heb..

Wanneer komen er weer nieuwe races bij? Als ik naar de garage/carlot/performance shop ga zie ik ook niets 'nieuws'..

grmbl..

[ Voor 6% gewijzigd door dominic op 28-11-2004 21:53 ]

Download my music on SoundCloud

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Tech vragen horen niet thuis in dit topic!
Resize je pics voordat je ze post!