Heb nu gister weer de 3de url uitgereden en kan nu ook naar de HIGS.
Alleen met mn miata heb ik in de urls dat hij soms op snelheid blijft hangen.
Er is 1 url dan start je en 1ste bocht is naar rechts
2de bocht is een scherpe naar links en daarna gelijk een redelijk lange bocht naar rechts. In de bocht naar rechts kom ik niet boven de 111 hij blijft er gewoon op hangen. Heb al via tuning gekeken enzo maar alles staat op URL afgesteld. Misschien dat ik mn eco wat beter moet tune ofzo. Voor de rest rijdt mn Miata (op accelereren naar) super. Goede handling, mooie snelheid.
Mn acceleratie lijkt wel op die van een oude opa namelijk van 0-100 in 15 SEC echt veel te sloom. Heb ook pas alles level 1 dus hoop dat ik het beter krijg zodra ik weer level 2 dingen heb geunlockt.
Gister ook iets vaags met de gps.
Wist zeker dat een foto spot op dezelfde weg zat als waar ik stond. Maar toch liet hij me een vierkantje rijden. Toen ik bij fotospot stond en ik keek achteruit zag ik nog mn remsporen die links de straat in gingen. Misschien dat dit komt omdat ik met mn neus in de andere richting stond maar ja 

Heb al wel alle shops op de eerste 2 plekken open nu ff bij heigths kijken en daarna nog airport (die ik nog moet unlocke)
Vanavond als ik thuis kom weer verder spele 

Over style van autos:
Carbon vind ik echt niet kunne vind ik echt lelijk.
Heb het alleen in mn voorbumber en op mn zijspiegels maar die ga ik nog veranderen.