[multiplatform] Need For Speed Underground 2 -deel III-

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 16.854 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjah kheb zoveel outruns gedaan en nog steeds geen drol uniques geunlocked.. djees :O

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nog ff voor diegene die het nog niet weten:

GOT Visual Competition

Er is wel wat intresse in een visual style competition, er kunnen 49 auto`s meedoen, omdat dit het maximale is wat je kan invoeren in de poll.

De deelnemers kunnen mij mailen op nrg@nrg010.demon.nl, en de deelneming moet hieraan voldoen:
• Maximaal 2 foto`s per inzending
• Mail je foto`s met het merk+ modelnaam van de auto en natuurlijk je gebruikersnaam van GoT.
• De foto`s moeten screenshots zijn uit een garage, dus niet bewerkt met photoshop :'( .
• maximaal 49 inzendingen

Verder zijn er geen regels:
• Alle auto`s mogen
• Alle onderdelen mogen
• Alle met cheats gebruikte auto`s mogen(i.v.m mensen die het spel later hebben gekocht en dus niet zo ver zijn).

Ik neem de foto`s zo snel mogelijk op in de startpost en op een nader te bepalen moment wordt de competitie gesloten en kan de stemming beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 21:09:
mjah kheb zoveel outruns gedaan en nog steeds geen drol uniques geunlocked.. djees :O
Jongens, doe nou maar gewoon zoveel mogelijk outruns die je kan doen en dan krijg je vanzelf die uniques. Moet zeggen dat er flink veel mensen naar vragen. Gewoon die outruns doen en ook al zijn ze misschien saai, je moet ze doen. Ik ben nog maar op 30% ofzo en heb inmiddels alle outruns gedaan en heb ook al de widebody kit gekregen, dus gewoon doen!!!!

Ik heb zelf al zoveel outruns gedaan, dat er geen outruns meer verschijnen. Als je de widebody kit hebt, dan hoef je ook geen outruns meer te doen.

Een goede tip om snel outruns te doen: Probeer ze op de snelweg te doen, geef ze een klein tikje op de achterzijde van de auto en ze spinnen en binnen een paar seconden ben je op genoeg afstand, waardoor je wint.

Wat ook handig is, dat als je ver voor ligt en niet verder komt, dat je gewoon als een gek moet omdraaien en tegenovergestelde richting moet rijden, dan ben je ook binnen no-time klaar. De computer heeft er soms nogal moeite mee om ook snel om te draaien, waardoor je makkelijk wint.

Veel SUC6!!!

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 12:58
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 19:40:
Wie haalt mijn record achteruit rijden in? >:) >:) :P

[afbeelding]
Hehe, zo moeilijk was dat niet:
Afbeeldingslocatie: http://img111.exs.cx/img111/8549/lolz2.jpg
En toen was ik het zat...

Enne mn auto nu, vindt hem zelf best wel lelijk, hou niet van carbon op bumpers (en moterkap soms ook), maar moet wel voor de 10 sterren:
Afbeeldingslocatie: http://img111.exs.cx/img111/7321/rx7kml.jpg

En damn, mag je maar met 1 auto meedoen...zzz...dat is wel erug lastig, help me met kiezen 8)7 (zie derde post, weliswaar allemaal maar tussen de 7-8 sterren, maar vindt ze zo nou eenmaal mooier) :
[rml][ multiplatform] Need For Speed Underground 2 -deel III-[/rml]

Hmm, ben eruit, wordt een licht gekleurde evo zonder fratsen, jullie zien ut later wel 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Evolutionz op 23-11-2004 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/joanus.blokker/mijn%20audi%20TT%20nu.JPG

ben tevreden zo. Weinig fratsen want ik hou niet van fratsen shit >:)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tato
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 06:21
sjaakhaar schreef op zondag 21 november 2004 @ 09:14:
[...]

Iedere versie is multilanguage. Kwestie van language aanpassen in register. Zoek de volgende 2 keys op in het register en pas ze aan:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Need for Speed Underground 2]
"Language"="Dutch"
"Locale"="nl"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Need for Speed Underground 2\1.0]
"Language"=dword:00000008
"LanguageName"="Dutch"
Language=dword:000000008 vond ik niet, maar zonder dat te veranderen werkt het ook.

Allezins bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was echt een uur achteruit rijden voor je :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
Zo was mn kar dus eerst zonder die carbonshit:
Afbeeldingslocatie: http://img111.exs.cx/img111/5276/hotrx7.jpg

Is tog veel mooier? Waarom vinden ze bij EA carbon nou zo mooi?? |:(
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 22:06:
Dat was echt een uur achteruit rijden voor je :) :)
Nee hoor, was 10 minuten ofzo, 3 keer rond geweest

[ Voor 39% gewijzigd door Evolutionz op 23-11-2004 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb inderdaad net zolang outruns gedaan tot ik een widebodykit had gewonnen, ik heb nu dus 3x iets gewonnen met die outruns (spoiler, unique nos en wide bodykit...) maar die andere uniques kan je verder nooit gebruiken? Er waren iets van 5 a 6 wide bodykits....waarvan je er maar 1 mag gebruiken? vaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Turbotetter-
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-08 20:20
heej ff vraaggie.... ik weet het, het zal mischien een hele dome vraag zijn die al tig keer is gesteld... kan het alleen niet vinden.

ik zit nu op 50% enne mijn mini-map heeft geen races meer... kan dus helemaal niets. alle spoilers en bumpers zitte er ook op.

ik weet dus niet meer wat ik moet doen..... iemand weet vast wel wat ik moet doen..... plz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:42

Haan

dotnetter

Evolutionz schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 22:07:
Zo was mn kar dus eerst zonder die carbonshit:
[afbeelding]

Is tog veel mooier? Waarom vinden ze bij EA carbon nou zo mooi?? |:(
[...]
Ja, ik vind het ook echt lelijk :r En je kan het nog niet eens verven ook :(

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
-Turbotetter- schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 22:13:
heej ff vraaggie.... ik weet het, het zal mischien een hele dome vraag zijn die al tig keer is gesteld... kan het alleen niet vinden.

ik zit nu op 50% enne mijn mini-map heeft geen races meer... kan dus helemaal niets. alle spoilers en bumpers zitte er ook op.

ik weet dus niet meer wat ik moet doen..... iemand weet vast wel wat ik moet doen..... plz
Druk ingame een op T, is je auto btw al 10 sterren?

Hmm, heb besloten om tog maar met mn rx7 deel te nemen 8) hier de evo waarmee ik wou meedoen 8)7
Afbeeldingslocatie: http://img93.exs.cx/img93/5161/evolution2.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Evolutionz op 23-11-2004 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 20:47
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 22:07:
ik heb inderdaad net zolang outruns gedaan tot ik een widebodykit had gewonnen, ik heb nu dus 3x iets gewonnen met die outruns (spoiler, unique nos en wide bodykit...) maar die andere uniques kan je verder nooit gebruiken? Er waren iets van 5 a 6 wide bodykits....waarvan je er maar 1 mag gebruiken? vaag...
Ja idd, erg vaag, ik heb mijn wide body kit op een verkeerde auto gezet en ik kan dus op mijn beste auto nu geen wie body kit meer krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evolutionz schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 21:53:
[...]

Hehe, zo moeilijk was dat niet:
[afbeelding]
En toen was ik het zat...

Enne mn auto nu, vindt hem zelf best wel lelijk, hou niet van carbon op bumpers (en moterkap soms ook), maar moet wel voor de 10 sterren:
[afbeelding]

En damn, mag je maar met 1 auto meedoen...zzz...dat is wel erug lastig, help me met kiezen 8)7 (zie derde post, weliswaar allemaal maar tussen de 7-8 sterren, maar vindt ze zo nou eenmaal mooier) :
[rml][ multiplatform] Need For Speed Underground 2 -deel III-[/rml]

Hmm, ben eruit, wordt een licht gekleurde evo zonder fratsen, jullie zien ut later wel 8)7
geen van allen :p , en anders de ford focus

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 23:03:
[...]

geen van allen :p , en anders de ford focus
Evolutionz schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 22:18:
[...]
Hmm, heb besloten om tog maar met mn rx7 deel te nemen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.il.fontys.nl/~mehorny/106.jpg

Nu nog even uitspelen, dan gaan de spoiler en lampen weg. En er moet nog een widebodykit op komen :)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
-Turbotetter- schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 22:13:

De FAQ lezen en zelf op onderzoek gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Ik ga niet zo rap met het spel, maar vind ik ook helemaal niet erg. Deel 1 heb ik hele uren achtereen gespeeld en dan raak je 8)7 |:( op een gegevenmoment ... dus nu doe ik steeds half uurtje bijvoorbeeld. Speelt veel beter ;)
Vindt het overigens nog steeds een topspel ! Heb van deze 106 ff een bommetje op de weg gemaakt :9~ :

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/bertuss/NFSU2-106.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YmX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08-2022

YmX

Chi3F schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 18:44:
[...]

Heb je alle races van de world map al gedaan? Dan zou je richting de 100% moeten komen.

In de eerste outruns krijg je vrij veel unieke onderdelen, dan een tijd niks, en dan de wide body kit, tenminste zo ging het bij mij. Ik weet niet of je er een paar achter elkaar moet winnen zonder er 1 te verliezen, misschien dat dat ook meespeelt.
Heb er net 10 achter mekaar gewonnen ... maar nog niets.. lijkt erop dat als je het spel hebt uitgespeelt je niets meer kan winnen met outruns :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Ben inmiddels op 76% van het spel, alles unlocked behalve wide body kits nu.
Heb heel veel races gedaan die niet op de kaart staan, vandaar zo laat de unlocks ;)

Mijn nieuwste karretje. Heb nu maar ff gekozen voor de carbon kit en geen vinyls, wie weet doe ik 't morgen weer andersom. Vind die carbon toch niet écht mooi...

Afbeeldingslocatie: http://www.makmik.nl/files/nu2-car5b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.makmik.nl/files/nu2-car5c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
YmX schreef op woensdag 24 november 2004 @ 00:08:
[...]

Heb er net 10 achter mekaar gewonnen ... maar nog niets.. lijkt erop dat als je het spel hebt uitgespeelt je niets meer kan winnen met outruns :S
Klopt, je moet steeds per stage doen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
  • Laatst online: 06-04-2021
Misschien een N00b vraag, maar als ik in de buurt kom van een tegenspeler in het rondrijden in de map, dan komt er zon driehoek in beeld. Kan ik daar wat mee ? zoja hoe ?
Zijn dat die outruns waar jullie het de hele tijd over hebben ? Zo niet ... wat is dat dan ?

**Edit**
Chester > Die achterspoiler die je op je 106 hebt, had ik er eerst ook op zitten ... past er super goed bij. Ikzelf heb nu een andere voor mijn 106 ... zie paar posts terug :) Op hoeveel % zit je nu met je 106 ?

[ Voor 30% gewijzigd door Bertuss op 24-11-2004 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Bertuss schreef op woensdag 24 november 2004 @ 00:18:
Misschien een N00b vraag, maar als ik in de buurt kom van een tegenspeler in het rondrijden in de map, dan komt er zon driehoek in beeld. Kan ik daar wat mee ? zoja hoe ?
Zijn dat die outruns waar jullie het de hele tijd over hebben ? Zo niet ... wat is dat dan ?

**Edit**
Chester > Die achterspoiler die je op je 106 hebt, had ik er eerst ook op zitten ... past er super goed bij. Ikzelf heb nu een andere voor mijn 106 ... zie paar posts terug :) Op hoeveel % zit je nu met je 106 ?
Ja dat zijn die outruns,dan druk je op enter en kun je outrunnen. Sorry hoor maar dat had je zelf ook terug kunnen vinden door het topic te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41
Carbon heb je niet nodig voor 10 sterren hoor. Met unique visual upgrades kom je er zo ook wel aan. Zie startpost, de auto die ik gepost heb is zonder carbon maar toch 10 sterren.

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Yay.. heb net m'n eerste unique !

Een hood :P

Op naar de rest :)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber
  • Laatst online: 06-05-2024

sjobber

gefrituurde kokkereltomaat

Chester schreef op woensdag 24 november 2004 @ 00:11:
[...]
dus ik kan niet ff wachten met outrun tot ik me Pontiac of 3000GT heb, om zo alle upgrades voor deze wagen te hebben ?

zijkt me toch weer af hoor... ik wacht nu op Juiced O-)

Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
[...]

per stage, dat dacht ik al....ik zit in stage 5, heb toen 20x outrun gedaan, 2 uniques gekregen (wbk en weight red) en er is nu niemand meer om mee te outrunnen....best saai, alleen die slome fiatjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-01-2022

lak

Heb zelf ook maar effe mijn inzending gedaan ;)

Ben benieuwd wat jullie er van vinden, heb hem zelf iig zo plain mogelijk gehouden.. niet die pimp shit erop :O

SysSpec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-05 12:39

LocalJoost

plaatje hieronder

Zo, mijn eerste lvl 10 autootje, ook ingezonden voor de contest, vind die vinyl wel erg vet, verder gewoon lekker strak.
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/bjekel/cpg/albums/userpics/10007/NFSU014.jpg
Uniques: Spoiler, Hood, Widebody Kit, ECU, N2O

[ Voor 11% gewijzigd door LocalJoost op 24-11-2004 09:15 ]

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adrian-
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Adrian-

is onderweg

best leuk zo'n trainer met unlimited nos, maar je gaat zo gruwelijk hard dat ik nu al de meest gestoorde craches heb gehad. we moeten ons dus wat gaan inhouden ben ik bang.

Adrian- werkt en leert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Ik zou nog graag een wide body kit op mijn sklyline willen hebben, maar heb er al 1 op mijn lancer geplaatst. Heb gister ff het spel uitgespeelt tot aan het sms'je dat je het gehaald hebt, dus ongeveer 64 %. Maar er is nu dus geen mogelijkheid meer op een wide body kit te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt twee unique performance upgrades krijgen, allebei met outruns :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost

LocalJoost

plaatje hieronder

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 10:13:
Maar twee???? dat is jammer... dan heb ik het wel gehad met unique perf. upgrades.. :'( Had gehoopt op nog een turbootje of transmission... (enige wat ik nog moet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost

LocalJoost

plaatje hieronder

Ben ff benieuwd of meer mensen dit hebben.

Ik win met mijn audi TT op dit moment zonder problemen alle drag races, alleen het leuke is:
Ik haal het zonder ook maar mijn 6e versnelling te gebruiken 8)7, snelheid bij de finish is dan ergens tegen de 315, maar dit moet dus veel sneller kunnen :?

Ik ga wel ff aan de slag met gear ratio's en dat soort dingen, dan zal het wel lukken.. wat ik me dus afvraag, is die bak van me nou zo snel of ligt het aan de andere auto's??

[ Voor 3% gewijzigd door LocalJoost op 24-11-2004 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
j00stj3 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 10:37:
Ben ff benieuwd of meer mensen dit hebben.

Ik win met mijn audi TT op dit moment zonder problemen alle drag races, alleen het leuke is:
Ik haal het zonder ook maar mijn 6e versnelling te gebruiken 8)7, snelheid bij de finish is dan ergens tegen de 315, maar dit moet dus veel sneller kunnen :?

Ik ga wel ff aan de slag met gear ratio's en dat soort dingen, dan zal het wel lukken.. wat ik me dus afvraag, is die bak van me nou zo snel of ligt het aan de andere auto's??
Dat heb ik idd bij me A3 ook,ik durf soms niet eens te Nossen omdat ik dan zo hard ga dat ik weer 'totaled' wordt :) vaak kom ik dan ook maar in de 5e versnelling en win ik nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapio_B
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 01:23
In m'n opgevoerde Supra heb ik het probleem dat ik in 6 niet voluit kan gaan bij de drag. Zelfs zonder NO2 blaas ik m'n motor op :'(.

Als ik tijdig ff gas in houd win ik wel.

Aan alles komt een eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn rx8 komt net in zn zes maar et een aantal perfect shifts en wat slipstreamen kom ik wel op 370 km/h

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 10:13:
Ook die heb ik op een prut auto zitten... Zou graag mijn skyline optimaal willen tunen en er goed uit laten zien met een wide body kit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ai das idd jammer....kan ik maar 1 auto met uniques gebruiken....:S!!!

wat 'n vaag idee om uniques niet aan het einde te releasen ofzo....en er zijn zoveel wide bodykits...waarom kan je er dan maar 1 van gebruiken op 1 auto in het HELE spel.....AAARGH....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 12:40:
ai das idd jammer....kan ik maar 1 auto met uniques gebruiken....:S!!!

wat 'n vaag idee om uniques niet aan het einde te releasen ofzo....en er zijn zoveel wide bodykits...waarom kan je er dan maar 1 van gebruiken op 1 auto in het HELE spel.....AAARGH....
Kweet het, het suckt echt vet gewoon. Ga zo overnieuw beginnen met spel en ben van plan om elke stage alle outruns te gaan doen etc. Als ik dan weer een unique behaal, dan laat ik die race gewoon staan, todat ik alle unique's heb staan op de map. Daarna kan je op zich al die uniques testen op alle auto's, als je maar geen autosave aan hebt staan. Want dan ben je ze wel kwijt. Jr moet het spel wel zo ingesteld hebben, dat je handmatig moet saven. Kan er ook niets fouts gaan.

Dus alle unique's halen, en pas als je ook alle upgrades hebt, die unique's toepassen op je favo auto.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haal je dan wel je punten voor je visual dinges? (sterren dus)
anders kan je dus niet verder als je te weinig sterren hebt, dat had ik dus laatst. Alle races gehad (stond niks meer op de map), moest ik nog een 6-sterren wagen bouwen. Dus toen maar al die lelijke unique parts installed, en klaar.

hier nog even een paar vehikels van mij :*)

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/klaas.huizinga/pics/nfsu2/civic2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/klaas.huizinga/pics/nfsu2/miata2.JPG

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 14-09 20:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 12:58:
anders kan je dus niet verder als je te weinig sterren hebt, dat had ik dus laatst. Alle races gehad (stond niks meer op de map), moest ik nog een 6-sterren wagen bouwen. Dus toen maar al die lelijke unique parts installed, en klaar.

*HIER EEN PAAR MEGA-PLAATJES*
BEDANKT VOOR HET RESIZEN

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 12:58:

[afbeelding]
[afbeelding]
FF resize zou wel handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry moest ff uitzoeken hoe dat moest :P :Y) done..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu gister weer de 3de url uitgereden en kan nu ook naar de HIGS.
Alleen met mn miata heb ik in de urls dat hij soms op snelheid blijft hangen.

Er is 1 url dan start je en 1ste bocht is naar rechts
2de bocht is een scherpe naar links en daarna gelijk een redelijk lange bocht naar rechts. In de bocht naar rechts kom ik niet boven de 111 hij blijft er gewoon op hangen. Heb al via tuning gekeken enzo maar alles staat op URL afgesteld. Misschien dat ik mn eco wat beter moet tune ofzo. Voor de rest rijdt mn Miata (op accelereren naar) super. Goede handling, mooie snelheid.

Mn acceleratie lijkt wel op die van een oude opa namelijk van 0-100 in 15 SEC echt veel te sloom. Heb ook pas alles level 1 dus hoop dat ik het beter krijg zodra ik weer level 2 dingen heb geunlockt.

Gister ook iets vaags met de gps.
Wist zeker dat een foto spot op dezelfde weg zat als waar ik stond. Maar toch liet hij me een vierkantje rijden. Toen ik bij fotospot stond en ik keek achteruit zag ik nog mn remsporen die links de straat in gingen. Misschien dat dit komt omdat ik met mn neus in de andere richting stond maar ja :)

Heb al wel alle shops op de eerste 2 plekken open nu ff bij heigths kijken en daarna nog airport (die ik nog moet unlocke)

Vanavond als ik thuis kom weer verder spele :)

Over style van autos:
Carbon vind ik echt niet kunne vind ik echt lelijk.
Heb het alleen in mn voorbumber en op mn zijspiegels maar die ga ik nog veranderen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

carbon 0wns slet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost

LocalJoost

plaatje hieronder

Is dat nuttig?????
nuf said....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Laatst online: 14-09 22:38
Wanneer die gast mij belt he, zegt ie kom b.v naar Hotel Plaza.
Oke Hotel Plaza weet ik wel te vinden, maar ik zie daar niets... :?
Hoe kan je weten waar ze staan ?

Of als ie b.v zegt Beacon Hill area, jah dat wordt weer zoeken enzo... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achmedd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 13:53:
Wanneer die gast mij belt he, zegt ie kom b.v naar Hotel Plaza.
Oke Hotel Plaza weet ik wel te vinden, maar ik zie daar niets... :?
Hoe kan je weten waar ze staan ?

Of als ie b.v zegt Beacon Hill area, jah dat wordt weer zoeken enzo... 8)7
Jep dat heb ik ook " a few punks with more bank then brains "

Over die outruns ik ben nu bij 20% van de spel en heb nog geen enkele outrun gedaan ,geen id welke stage ik ben maarja in ieder geval. is dit nu nadelig voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:27

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Naar ik heb begrepen krijg je je uniques alleen maar van outruns... dus daar zou ik wel ongeveer aan beginnen. Ik moet zeggen dat ik de outruns in het begin makkelijker vond dan aan het einde, als alles met 320km/u+ over de snelweg voorbij komt. In het begin heb je voor jezelf iets meer tijd om een mooie route uit te stippelen :P

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaastosti schreef op woensdag 24 november 2004 @ 14:05:
Naar ik heb begrepen krijg je je uniques alleen maar van outruns... dus daar zou ik wel ongeveer aan beginnen. Ik moet zeggen dat ik de outruns in het begin makkelijker vond dan aan het einde, als alles met 320km/u+ over de snelweg voorbij komt. In het begin heb je voor jezelf iets meer tijd om een mooie route uit te stippelen :P
Dus outruns zijn bijna "verplicht" om je auto zo op te fokken om te winnen?

Wat me trouwens opvalt hoe beter je auto hoe beter je tegenstander, had ff gewisseld naar een auto zonder nos, had de tegenstander dit ook niet meer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Laatst online: 14-09 22:38
Net wat outruns gedaan, en ik kon kiezen uit uniques spoilers... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 14:02:
[...]

Jep dat heb ik ook " a few punks with more bank then brains "

Over die outruns ik ben nu bij 20% van de spel en heb nog geen enkele outrun gedaan ,geen id welke stage ik ben maarja in ieder geval. is dit nu nadelig voor mij?
Ik ben bij stage 5 en heb geen enkele outrun gedaan, ik wil die unique stuff helemaal niet op mn rx7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Wat mij opvalt is dat de CPU altijd achter me blijft rijden, tot ik echt op m'n muil ga. Dan scheuren ze met een rotgang voorbij, waarna ik ze binnen een half rondje weer ingehaald heb. Oftewel ze houden bewust in of iets dergelijks. Ik speel toch echt gewoon netjes op 'hard' maar heb het idee dat ze niet echt voluit gaan.

Als je ze daarna inhaalt met een rotsnelheid geven ze ook ineens gas bij, waardoor ze weer achter je blijven plakken. Gemiddels zitten ze op 2-3 seconden achter me, maar niet uit hoe goed of slecht ik rijd. Heel wazig :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 13:24:
Mn acceleratie lijkt wel op die van een oude opa namelijk van 0-100 in 15 SEC echt veel te sloom. Heb ook pas alles level 1 dus hoop dat ik het beter krijg zodra ik weer level 2 dingen heb geunlockt.
Dat is een foutje in het spel volgens mij, bij een dyno run geeft ie 0-60 en 0-100 aan en dat is mijl/uur niet km/h, ook al heb je verder alles in km/h staan. Een mx-5 met alles level 3 doet 0-100 (mph) rond de 7 seconden (zonder optimalisatie) en 0-60 (mph) rond de 3 seconden als ik me het goed herinner. Snelheid en accelaratie zijn niet de grote pluspunten van de miata. Maar de wendbaarheid is fantastisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaastosti schreef op woensdag 24 november 2004 @ 14:14:
Wat mij opvalt is dat de CPU altijd achter me blijft rijden, tot ik echt op m'n muil ga. Dan scheuren ze met een rotgang voorbij, waarna ik ze binnen een half rondje weer ingehaald heb. Oftewel ze houden bewust in of iets dergelijks. Ik speel toch echt gewoon netjes op 'hard' maar heb het idee dat ze niet echt voluit gaan.

Als je ze daarna inhaalt met een rotsnelheid geven ze ook ineens gas bij, waardoor ze weer achter je blijven plakken. Gemiddels zitten ze op 2-3 seconden achter me, maar niet uit hoe goed of slecht ik rijd. Heel wazig :)
dat vind ik ook zo raar, ik zat toevallig gister even te kijken hoe m'n broertje aan het racen was (Free run, geen carreer). Het viel mij op dat als hij een outrun startte dat het leek of de tegenstander inhield, dus niet voluit ging. Kan ook aan mij liggen, maar dat maakt het wel heel makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 14:08:Dus outruns zijn bijna "verplicht" om je auto zo op te fokken om te winnen?
Nee. Je kunt (geloof ik) maar 2 performance uniques krijgen (meeste zijn spoilers enzo) en die zijn echt niet nodig om te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 13:24:
Over style van autos:
Carbon vind ik echt niet kunne vind ik echt lelijk.
Heb het alleen in mn voorbumber en op mn zijspiegels maar die ga ik nog veranderen. :)
carbon vind ik echt geil materiaal :P stel je voor dat ze daar bikini's van zouden maken boh :9~

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Nou.. in outrun gaan ze dan weer wel voluit, want als je daar crashed gaat het ineens hard met de meters die je achter ligt. Toch heb ik over het algemeen het idee dat er wel wat gecodeerd is waardoor het voor jou makkelijker wordt. Ik heb het spel dus uitgespeeld op 'hard' en moet zeggen dat ik op een paar races na (die dan ook echt grote frustratie tot gevolg hadden) weinig problemen heb gehad... beetje jammer wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

carbon vind ik echt geil materiaal :P stel je voor dat ze daar bikini's van zouden maken boh :9~
Jaaah en daarna een wide body kit voor je vriendin er bij :| Nee sorry, ik vind carbon ook serieus echt lelijk. Misschien als echt alles carbon zou zijn, maar nu zit je altijd met combinaties van materiaal.. bleh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 07:07
Kaastosti schreef op woensdag 24 november 2004 @ 14:14:

Sja, da's de "Catch-up" feature die je in de career mode volgens mij niet uit kan zetten. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Kaastosti schreef op woensdag 24 november 2004 @ 14:21:
Nou.. in outrun gaan ze dan weer wel voluit, want als je daar crashed gaat het ineens hard met de meters die je achter ligt. Toch heb ik over het algemeen het idee dat er wel wat gecodeerd is waardoor het voor jou makkelijker wordt. Ik heb het spel dus uitgespeeld op 'hard' en moet zeggen dat ik op een paar races na (die dan ook echt grote frustratie tot gevolg hadden) weinig problemen heb gehad... beetje jammer wel :)
Zelfs de down hill drifts?
Dan heb ik blijkbaar de verkeerde auto, want ik moest die op easy down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Die downhill drifts kunnen erg lastig zijn, maar als je een auto of 3 ontwijkt en daarna een drift maakt over zo'n stukje 'landgoed' van het huis er achter zit je in no-time op 1 drift van minimaal 150.000 ...dan kom je er wel. Ik geef toe, da's best lastig, maar niet onmogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evolutionz schreef op woensdag 24 november 2004 @ 14:09:
[...]

Ik ben bij stage 5 en heb geen enkele outrun gedaan, ik wil die unique stuff helemaal niet op mn rx7 8)7
Dat is niet verstandig, het is namelijk wel zo, dat je je unique's van spoilers enzo er gewoon af kunt halen en je moet eerst toch een race doen voordat je de unique's krijgt. Je hoeft deze races niet te doen. Kan je lekker links laten liggen. Je krijgt ook 3 unique performace upgrades en als je die niet wil hebben, ben je niet echt slim vind ik. Je auto word er dus echt beter van en als jij ze niet neemt betekent dat je auto nooit zo goed en snel zal worden als je die dingen wel gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-08 12:59
misschien domme vraag : maar waar kun je zien hoeveel procent (computer) je hebt gedaan??? ik heb volgens mij overal in het menu gekeken. maar i dont know :(

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rusky schreef op woensdag 24 november 2004 @ 15:19:
misschien domme vraag : maar waar kun je zien hoeveel procent (computer) je hebt gedaan??? ik heb volgens mij overal in het menu gekeken. maar i dont know :(
Het schijnt dat dat kan door op "T" te drukken, maar dat werkt bij mij niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Rusky schreef op woensdag 24 november 2004 @ 15:19:
1) Domme vraag inderdaad.
2) Lezen is ook een vak.
3) Al eens in je handleiding gekeken?

:( :( :(

offtopic:
Ja, ik word een beetje moe van die open kasteeldeuren intrappen; hallo, we zijn ongeveer 60 pagina's al bezig met NFSU2!

[ Voor 17% gewijzigd door MAX3400 op 24-11-2004 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 14:51:
[...]

Dat is niet verstandig, het is namelijk wel zo, dat je je unique's van spoilers enzo er gewoon af kunt halen en je moet eerst toch een race doen voordat je de unique's krijgt. Je hoeft deze races niet te doen. Kan je lekker links laten liggen. Je krijgt ook 3 unique performace upgrades en als je die niet wil hebben, ben je niet echt slim vind ik. Je auto word er dus echt beter van en als jij ze niet neemt betekent dat je auto nooit zo goed en snel zal worden als je die dingen wel gebruikt.
Ik bedoel eigenlijk dat ik niet wil eindigen met een rx7, ik heb de skyline nog niet :P daarop zou ik die engine upgrades en shit willen en niet op de rx7...en trouwens...die uniques kan je toch ook op het einde pas allemaal halen, die races win je tog wel wel zonder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 14:51:
[...]

En wat nou als je later in het spel een snellere/mooiere bak koopt. Kunnen de upgrades dan niet overgezet worden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 15:25:
[...]

En wat nou als je later in het spel een snellere/mooiere bak koopt. Kunnen de upgrades dan niet overgezet worden :?
Zie mijn reaktie 2 berichten hierboven... En het antwoord is inderdaad NEE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 15:26:
[...]

Zeer vervelend, ik kreeg in het begin van het spel al een upgrade na een gewonnen outrun. Kon toen kiezen uit een engine, ecu en suspension. Speel op medium en het winnen van races is echt een eitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-08 12:59
MAX3400 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 15:22:
[...]

1) Domme vraag inderdaad.
2) Lezen is ook een vak.
3) Al eens in je handleiding gekeken?

:( :( :(

offtopic:
Ja, ik word een beetje moe van die open kasteeldeuren intrappen; hallo, we zijn ongeveer 60 pagina's al bezig met NFSU2!
Ik heb net de game gekocht van iemand anders zonder handleiding erbij ... en die "t" in explore mode werkt :)

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost

LocalJoost

plaatje hieronder

Welke idioot (NoFi) verkoopt binnen een 2 weken na de release zijn originele CD-ROM zonder Handleiding (Nou al kwijt of zo???) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 15:26:
[...]

idd. Je kunt ze niet overzetten als je ze erop hebt gezet en gesaved hebt. Je kan ze erop zetten en ook wel op andere auto's zetten, maar dan mag je niet meer saven. Zolang je niet saved, kun je ze wel verwisselen. Daarom moet je die races voor unique's pas doen als je het spel hebt uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
Ligt het aan mij of hebben jullie geen menutje met [controls], daar staat alles tog UBERduidelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Evolutionz schreef op woensdag 24 november 2004 @ 15:56:
Ligt het aan mij of hebben jullie geen menutje met [controls], daar staat alles tog UBERduidelijk...
EA is zo slim geweest om dat menu alleen in het hoofdmenu toegangelijk te maken en niet in-game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je met een US savegame ook in de EU spel spelen, een collega van me zit vast en die heeft een origineel US exemplaar..maar hij komt niet verder bij een van de downhill drifts ....( het watje )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
weer ff een updatje gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 14:15:
[...]

Dat is een foutje in het spel volgens mij, bij een dyno run geeft ie 0-60 en 0-100 aan en dat is mijl/uur niet km/h, ook al heb je verder alles in km/h staan. Een mx-5 met alles level 3 doet 0-100 (mph) rond de 7 seconden (zonder optimalisatie) en 0-60 (mph) rond de 3 seconden als ik me het goed herinner. Snelheid en accelaratie zijn niet de grote pluspunten van de miata. Maar de wendbaarheid is fantastisch :)
Klopt ja maar als hij eenmaal op gang is :)
voordeel is ook dat je in bochten maar weinig hoeft afteremmen door goede wegligging_/-\o_

Ik zie de cpu vol afremmen in de bochten (op medium) en ik gas lekker door :)
outruns zijn echt easy
je beukt ze tegen de achterkant accepteert gelijk de uitdaging en ze schieten in slip en je hebt gewonne :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YmX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08-2022

YmX

[...]

Dan zit er niets anders op om weer overnieuw te beginnen! :( Jammer maarja komt wel weer goed! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Snelheid en accelaratie zijn niet de grote pluspunten van de miata. Maar de wendbaarheid is fantastisch :)
Daarom begon ik ook meteen met de Miata, maar naderhand toch maar voor de RX8 gekozen. Die is ook fijn wendbaar en net even dat tikje sneller wat je nodig hebt. Helaas heb ik door foute tuning dat ding helemaal verkeerd gekregen, hij schiet nou veel te snel in de slip :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga duz no-way speciale onderdelen monteren op me eerste auto ( té snel erna 2e gekocht dacht dat onderdelen meegingen niet duz :X slotje vern**kt ... )

iig ik kan alles nog halen behalve die kolere street x bah wat heb ik daar een hekel aan :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
Whehehe, trouwens...mn nick hier is Evolutionz, real name is KM Lam ;)
En hoezo sta ik er 2x op....1x op Evolutionz en dan mn rx7 als evolution :O
Die van KM Lam is pas de wagen waarmee ik meedoe :P
M.a.w. nummer 12 mag weg ;)

PS: sorry dat ik 3x had gemailed 8)7 |:(

[ Voor 25% gewijzigd door Evolutionz op 24-11-2004 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Bij de auto van Iak in de startpost staat bij beide foto's Syline, dat moet natuurlijk Skyline zijn :)

Wpeo!!! Mijn Supra staat er ook tussen 8)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-01-2022

lak

McBoom schreef op woensdag 24 november 2004 @ 16:48:
Bij de auto van Iak in de startpost staat bij beide foto's Syline, dat moet natuurlijk Skyline zijn :)

Wpeo!!! Mijn Supra staat er ook tussen 8)
Dat niet alleen... Mijn username is toch echt gewoon lak ipv Iak :D

SysSpec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor kampoe1, tis Locutus-of-Borg bij de contest in de topicstart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier staan wat plaatjes van mij RIDE :P
http://home.planet.nl/~witte814/

staan ook plaatjes van andere spellen maar ja :)
scroll naar beneden tot kopje NFSU 2 :D:D
enjoy de plaatjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij startpost staat er 12. Evolutionz - Mitsubishi Lancer Evo

Afbeeldingslocatie: http://www.nrg010.demon.nl/GoT%20Competition%20Cars/Evolutionz%20-%20Mitsubishi%20Lancer%20Evo.jpg
maar volgens mij is dat een Mazda RX7 >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:42

Haan

dotnetter

Kaastosti schreef op woensdag 24 november 2004 @ 16:38:
[...]

Daarom begon ik ook meteen met de Miata, maar naderhand toch maar voor de RX8 gekozen. Die is ook fijn wendbaar en net even dat tikje sneller wat je nodig hebt. Helaas heb ik door foute tuning dat ding helemaal verkeerd gekregen, hij schiet nou veel te snel in de slip :|
Je hebt toch een 'reset to defaults' knop? Kan je je tuning weer ongedaan maken en kijken het dan beter gaat.

offtopic:
heb je je hcc-foto's nog ergens online staan?

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

offtopic:
heb je je hcc-foto's nog ergens online staan?
Een gedeelte staat op eggy.nl, maar de hele zwik komt voor iedereen die ze hoort te krijgen online vrij snel nu denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik deed net een outrun en won die en ik kreeg toen een sms over wide body kits, ik heb de race gehaald naar de body shop en toen ik daar aankwam waren er 4 body kits(niet eens erg wide) en ze waren zo fucking lelijk, dus verheug er maar niet teveel op.

btw. stonden er voor die outrun nog erg veel auto`s op de kaart maar die zijn nu allemaal weg, er zit dus geen logica in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Evolutionz schreef op woensdag 24 november 2004 @ 16:43:
[...]

Whehehe, trouwens...mn nick hier is Evolutionz, real name is KM Lam ;)
En hoezo sta ik er 2x op....1x op Evolutionz en dan mn rx7 als evolution :O
Die van KM Lam is pas de wagen waarmee ik meedoe :P
M.a.w. nummer 12 mag weg ;)

PS: sorry dat ik 3x had gemailed 8)7 |:(
ja ik dacht al dat er wat fout ging want ik moest allemaal auto`s erbij gooien net en snapte er niks meer van :?

en ik kijk niet naar de auto`s zelf alleen naar de username en autoname :P

ik haal nummer 12 weg en verander je naam wel

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had net ook iets vaags, ik lag voor maar toch lag ik achter :?
Afbeeldingslocatie: http://www.funstart.net/nfsu2.JPG

ik heb trouwens ook vaak met deze race type, dat als je een botsing maakt dat de computer opeens de andere kant op rijd en jij zo makelijk kan winnen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
sommige auto's zijn gewoon lelijk met WBK, in NFSU1 kreeg ik er een voor mn mx5 die er oerlelijk van werd....de eerste WBK staat geweldig op de mustang gt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn een aantal mensen die een bitmap bestand hebben verzonden, ik accepteer alleen .jpg of ander compressie formaat, maar geen bitmap, ik heb diegene uiteraard terug gemaild maar bij deze wil ik er even op wijzen.

een bitmap kost mij teveel webspace, upload time en natuurlijk download time, en zelf heb ik geen tijd om die te converteren vandaaar dus.

verder hebben we al 23 deelnemers dus het gaat vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 19:20:
[afbeelding]

ik heb trouwens ook vaak met deze race type, dat als je een botsing maakt dat de computer opeens de andere kant op rijd en jij zo makelijk kan winnen 8)7
Ik weet niet waar die pijl voor dient maar moet je niet eerst door een checkpoint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 19:20:
[afbeelding]

resize je afbeelding alsjeblieft:

code:
1
[img=500,400,1]http://www.funstart.net/nfsu2.JPG[/img]

en wat doet die pijl daar??

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 19:31:
[...]

Ik weet niet waar die pijl voor dient maar moet je niet eerst door een checkpoint
nee die hebben we niet in NFSU2 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

ik heb nu alle onderdelen op de wide body kit na beschikbaar, nu is er meteen niks meer aan :P
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Tech vragen horen niet thuis in dit topic!
Resize je pics voordat je ze post!