3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
[ Voor 4% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 23-11-2004 02:16 ]
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Verwijderd
92% incl alle races van World Map. Tevens alle Outruns gedaan. stuk of 20, daarna verdwenen ze en heb ze niet meer teruggezien.
Vanaf 92% kon ik nog 3x sprinten, 2x Street X, 2x Circuit en 1x URL, maar percentage bleef gelijk.
Vraag me toch af waar ik die andere 8% vandaan kan halen. Heb spel nu 2x uitgespeeld. Misschien dat ik de rest kan vinden als ik op moeilijkste moeilijkheidsgraad ga spelen? Iemand anders nog tips?
(ben even verder gegaan met spelen,, kan nu wel ineens weer outruns doen. errug vaag allemaal)
[ Voor 10% gewijzigd door thorretje op 23-11-2004 05:47 ]
Verwijderd
Tot nu toe vindt ik het wel een vet spel, alleeen verder nog niet echt stoere auto's unlocked, maar heb toch al veel geld in die 206 gestoken dus is bijna zonde om dan opnieuw te moeten beginnen met een andere auto!
Zucht. Ze hebben een paar geluidsbestanden de naam ferrari 360 meegegeven als grap in de hoop dat er mensen in zouden trappen. Wake up!Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 23:46:
Damn, waarom zit wel het geluid van die ferrari, maar de ferrari zelf er niet in? Hier raak ik wel een beetje gefrustreerd van
Verwijderd
Verwijderd
Niet...je kan je oude auto niet verkopen...Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 08:51:
Ik heb op het begin een honda gekocht getuned hup al me geld weg, toen heb ik een andere auto gekocht met de gedachte dat alle parts die ik getuned had erop zouden komen maarnee hoor alles weg krijg ik er een stock kar bij ... Weet iemand hoe ik mijn oude honda kan verkopen?
Verwijderd
Ah kijk eens aan iemand die tenminste enigszins weet waar die het over heeftMAX3400 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 00:08:
[...]
Waarschijnlijk omdat EA zoiets had van: we kunnen geen Gran Turismo/Project Gotham maken voor de PC, dus dan maar een middenweg; mooie auto's maar met navenante effecten. Want wie zit er nou op te wachten om een Skyline te kopen in het spel, die opvoeren tot over de 370km/h op het rechte stuk, maar geen burnout maken?
Ennuh, vertel me niets over Jap cars; mijn research/kennis van die bakken is erorm. Wist je dat er bijvoorbeeld voor de Skyline R34 GTR V-SPEC II alleen al 19 verschillende merken aftermarket turbo zijn, in totaal 71 verschillende uitvoeringen?
uhm.... ik zit daar op te wachten? haha
Nee geintje, het blijft een arcade game als het ware he... precies om de redenen waarom jij het zegt.
Maaruh nee dat wist ik niet en dat intreseert me niet omdat uit mijn blote hoofje te kenen
Verwijderd
dit gebeurd elke x
oke dat een auto iets sneller is oke ,maar worden ingehaalt alsof je stil staat is toch onmogelijk?
of ligt dit nu aan mij ??
of zijn die corrola's zo goed te tunen ?
iemand een idee?
Verwijderd
305Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 10:17:
oke blaas je met 305 over de outer ring in MP.word ik gvd ingehaalt alsof ik still staat door een corrola !
dit gebeurd elke x
oke dat een auto iets sneller is oke ,maar worden ingehaalt alsof je stil staat is toch onmogelijk?
of ligt dit nu aan mij ??
of zijn die corrola's zo goed te tunen ?
iemand een idee?

Verwijderd
ja ja
maar nog ook al rijd ik 318 met me celica ,vind ik het nog ongeloofwaardig dat die corrola's me nog voorbij gaan alsof ik stilsta
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 10:31 ]
Dat klopt, maar als je maar lang genoeg doorrijdt ben je toch het snelst. Het ging mij om de hoogste topsnelheid. Ik zal ook eens zien welke het kortst erover doetVerwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 02:35:
Hard over de finish komen wil nog niet zeggen dat je het snelst bent. Als je snel accellereert rijdt je gemiddeld gezien een langer stuk van de rit een hoge snelheid. Als je langzamer accellereert maar uiteindelijk het allersnelst rijdt als top, wil dat nog niet betekenen dat je het snelst het hele traject hebt afgelegd
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Verwijderd
Je moet je auto zo tunen dat je snel op de 100 bent en daarna langzamer stijgt. Heb je veel aanSchaapje_BlaaT schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 10:46:
[...]
Dat klopt, maar als je maar lang genoeg doorrijdt ben je toch het snelst. Het ging mij om de hoogste topsnelheid. Ik zal ook eens zien welke het kortst erover doet
Max is 280pkVandread schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 00:00:
Je hebt nog gelijk ook, alle jap cars hebben maximaal 240 pk. Echter is de rx7 stock het snelst, wat na 1 ecu level in theorie al voorbij zou moeten zijn aangezien de potentie in de Skyline en de Supra veel hoger ligt
Heeft te maken met de wetgeving in Japan, strafrechtelijk en milieutechnisch... Officieel mag je in Japan ook niet een auto tunen om het motor vermogen te verhogen, niet dat iemand zich er iets van aantrekt.
Kijk, met jou kan ik praten.Viper7 schreef op maandag 22 november 2004 @ 22:34:
Ik heb btw al in heel wat auto's gereden, maar mn eerste bakkie (Corolla GTS) blijft het lekkerste rijden
AE86 gevonden! | So what I thought I'd do was, I'd pretend to be one of those deaf-mutes.
Verwijderd
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 19:40 ]
Niemand die deze vraag kan beantwoorden ?JT schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 01:44:
Ik kan nu unique vinyls op gaan halen, als je eenmaal in die garage bent kan je dan ook van auto wisselen ? Want als ze mooi zijn wil ik ze op m'n RX-8, maar als het lelijke dingen zijn dan pleur ik ze op m'n plak-Celica om sterren mee te scoren.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
GOT Visual Competition |
Er is wel wat intresse in een visual style competition, er kunnen 49 auto`s meedoen, omdat dit het maximale is wat je kan invoeren in de poll. De deelnemers kunnen mij mailen op nrg@nrg010.demon.nl, en de deelneming moet hieraan voldoen: • Maximaal 2 foto`s per inzending • Mail je foto`s met het merk+ modelnaam van de auto en natuurlijk je gebruikersnaam van GoT. • De foto`s moeten screenshots zijn uit een garage, dus niet bewerkt met photoshop • maximaal 49 inzendingen Verder zijn er geen regels: • Alle auto`s mogen • Alle onderdelen mogen • Alle met cheats gebruikte auto`s mogen(i.v.m mensen die het spel later hebben gekocht en dus niet zo ver zijn). Ik neem de foto`s zo snel mogelijk op in de startpost en op een nader te bepalen moment wordt de competitie gesloten en kan de stemming beginnen. |
Je kan in het menu "jump to garage" doen, daar "change car" en dan sta je met je andere auto bij de ingang van de shop (of waar je dan ook stilstond toen je "jump to garage" deed).
edit: te laat

[ Voor 9% gewijzigd door rb338 op 23-11-2004 12:17 ]
nader te bepalen, ik zie wel , hangt af hoe snel de inzendingen worden ingestuurdik doe mee! voor wanneer moet je inzenden?
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 12:18 ]
voor dit soort vragen is er nou een startpost met een faqVerwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 08:51:
Ik heb op het begin een honda gekocht getuned hup al me geld weg, toen heb ik een andere auto gekocht met de gedachte dat alle parts die ik getuned had erop zouden komen maarnee hoor alles weg krijg ik er een stock kar bij ... Weet iemand hoe ik mijn oude honda kan verkopen?
Ja, maar dan weet ik nog niet of ik die vinyl op m'n RX-8 wil omdat ik niet weet hoe ze eruit zienVerwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 12:13:
Je kan alleen van auto wisselen in je garage. Je kan dit ook heel snel doen door "esc" > "jump to garage" als je dan een andere kar gepakt hebt begin je weer bij het zelfde als waar je esc deed. Das de enige snelle manier naar mijn weten.
Ecodan warmtepomp
Leuk initiatief, ik heb mijn wagentje net even opgestuurd!Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 12:15:
GOT Visual Competition
Er is wel wat intresse in een visual style competition, er kunnen 49 auto`s meedoen, omdat dit het maximale is wat je kan invoeren in de poll.
De deelnemers kunnen mij mailen op nrg@nrg010.demon.nl, en de deelneming moet hieraan voldoen:
• Maximaal 2 foto`s per inzending
• Mail je foto`s met het merk+ modelnaam van de auto en natuurlijk je gebruikersnaam van GoT.
• De foto`s moeten screenshots zijn uit een garage, dus niet bewerkt met photoshop.
• maximaal 49 inzendingen
Verder zijn er geen regels:
• Alle auto`s mogen
• Alle onderdelen mogen
• Alle met cheats gebruikte auto`s mogen(i.v.m mensen die het spel later hebben gekocht en dus niet zo ver zijn).
Ik neem de foto`s zo snel mogelijk op in de startpost en op een nader te bepalen moment wordt de competitie gesloten en kan de stemming beginnen.
Ik ben ook wel voor een performance challenge, dus een competitie voor wie het snelst kan acceleren op de test-drag (of er de snelste top neerzet), of wie de snelste tijd neerzet op het testcircuit (of het test StreetX circuit).
Dat is namelijk niet alleen een kwestie van alle performance onderdelen installeren, alleen degene die het beste zijn wagen heeft afgesteld kan winnen...
PSN: Arienix
Verwijderd
Verwijderd
toch vind ik miata de gaafste auto :d
zit nu alleen dat hij niet optrekt
sta je voor de start rijd je weg lig je gelijk 3 sec achter maar omdat mn motor zwaarder is haal ik ze weer in. Speel op medium dus wel leuk. Gisteren een URL race met succes gewonnen mijn average speed lag 2 km/h lager dan de langzaamste tegenstander maar kon in bochten dankzij mn goede handling gewoon in zn 4 blijven terwijl andere moesten afremmen
zal vanavond ff fotos van mn miata poste
Je zou in principe ook moeten kunnen winnen bij de standaard instellingen, maar als je je auto goed afstelt rijdt hij echt veel lekkerder vind ik.Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 13:06:
hoe zit het precies met dat tunen. is er niet een optimale preset per auto voor iedere soort race? zo ja, zijn die ergens te krijgen. ik vind dat hele getune niet interessant maar zou m'n bakkie wel graag wat harder zien rijden. (ja ja, ik ben lazy). of moet ik toch zelf maar gaan prutsen (lees: genoegen nemen met max snelheid die ik nu heb)?
En dat tunen is echt niet zo moeilijk, zoveel dingen kan je nou ook weer niet instellen... Als je daar zelfs te lui voor bent kan je beter NFS HP2 gaan spelen ofzo, tunen hoort toch wel een beetje bij het streetracen lijkt me.
Ik heb net die message gehad dat ik alles Completed heb in mijn career mode, maar mijn balkje is op 63%, hoe krijg ik die op 100%? Ik kan geen races vinden. Het enige wat ik nog zie zijn Outruns waarvoor ik maar 100 Bucks krijg.
En wat doen we met de de scherm-resolutie?Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 12:15:
GOT Visual Competition
Er is wel wat intresse in een visual style competition, er kunnen 49 auto`s meedoen, omdat dit het maximale is wat je kan invoeren in de poll.
De deelnemers kunnen mij mailen op nrg@nrg010.demon.nl, en de deelneming moet hieraan voldoen:
• Maximaal 2 foto`s per inzending
• Mail je foto`s met het merk+ modelnaam van de auto en natuurlijk je gebruikersnaam van GoT.
• De foto`s moeten screenshots zijn uit een garage, dus niet bewerkt met photoshop.
• maximaal 49 inzendingen
Verder zijn er geen regels:
• Alle auto`s mogen
• Alle onderdelen mogen
• Alle met cheats gebruikte auto`s mogen(i.v.m mensen die het spel later hebben gekocht en dus niet zo ver zijn).
Ik neem de foto`s zo snel mogelijk op in de startpost en op een nader te bepalen moment wordt de competitie gesloten en kan de stemming beginnen.
Wel of geen high-contrast / extra-bright aanzetten in NFSU2?
Wie gaat het hosten of moet ik dat doen?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
Je moet dus tunen (nieuwe motor enzo erinleggen) om je auto sneller te laten gaan. Je kunt wel afstellen wat je wilt maar als je motor niet zwaar genoeg is kun je nog niks. Afstellen kan in de garage.Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 13:06:
hoe zit het precies met dat tunen. is er niet een optimale preset per auto voor iedere soort race? zo ja, zijn die ergens te krijgen. ik vind dat hele getune niet interessant maar zou m'n bakkie wel graag wat harder zien rijden. (ja ja, ik ben lazy). of moet ik toch zelf maar gaan prutsen (lees: genoegen nemen met max snelheid die ik nu heb)?
LOL. Kweenie wat jij allemaal in je Dyno Run kan terugvinden, maar je volledige tranmissie, trubo-druk, ECU alsmede spoilers aanpassen, is toch redelijk specifiek als je niet weet wat je precies kan/moet/mag tunen aan een auto.Chi3F schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 13:12:
[...]
En dat tunen is echt niet zo moeilijk, zoveel dingen kan je nou ook weer niet instellen... Als je daar zelfs te lui voor bent kan je beter NFS HP2 gaan spelen ofzo, tunen hoort toch wel een beetje bij het streetracen lijkt me.
Maar ja, groot gelijk voor wat betreft NFS:HP2.
Ja oke je kan wel redelijk wat aanpassen, maar het meeste spreekt voor zich... Bijvoorbeeld je vering, die zet je natuurlijk keihard als je een beetje de bocht om wil, en je wil natuurlijk ook veel downforce en grip.MAX3400 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 13:26:
[...]
LOL. Kweenie wat jij allemaal in je Dyno Run kan terugvinden, maar je volledige tranmissie, trubo-druk, ECU alsmede spoilers aanpassen, is toch redelijk specifiek als je niet weet wat je precies kan/moet/mag tunen aan een auto.
Maar ja, groot gelijk voor wat betreft NFS:HP2.
Voor de rest moet je gewoon voor jezelf uitmaken of je snel wilt accelereren of een hoge top wil, snel acceleren is de gear ratio's aanpassen en de turbo en ECU op lage toeren vol zetten, hoge top is juist andersom.

Alleen erg jammer van die ene race dat ik niet oplette welke optie ik selecteerde. In plaats van restart gestopt met de race, en helaas haal je dan dus nooooit meer de 100% wins
[ Voor 25% gewijzigd door Kaastosti op 23-11-2004 13:45 ]
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Verwijderd
hou niet zo van dat carbon
Daar kun je per stage zien welke races je nog niet gedaan hebt. Overigens heb ik bij een aantal races gekeken waar ze waren en daar rond gaan rijden om te zoeken naar het 'officiele' startpunt, wat niet te vinden was. Het racen via de world map heeft echter wel het nadeel dat je er geen reputation points noch cash voor krijgt. Maar goed, zoals je kunt zien had ik aan cash niet echt een tekort en die 100% completions vond ik iets belangrijker
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
we kunnen ook ander competities doen, goed initiatief maar ik heb er weinig tijd voor, maar je kan wat beginnen natuurlijk, ik kan de startpost altijd wel ff aanpassen.Leuk initiatief, ik heb mijn wagentje net even opgestuurd!
Ik ben ook wel voor een performance challenge, dus een competitie voor wie het snelst kan acceleren op de test-drag (of er de snelste top neerzet), of wie de snelste tijd neerzet op het testcircuit (of het test StreetX circuit).
Dat is namelijk niet alleen een kwestie van alle performance onderdelen installeren, alleen degene die het beste zijn wagen heeft afgesteld kan winnen...
en wat betreft de resolutie, tja diegene met een betere video kaart hebben wat meer geluk dan de rest, het maakt mij niet uit hoe je ze inlevert.En wat doen we met de de scherm-resolutie?
ik zal de pics wel hosten op mijn webspace hoor, maar das niet zoveel(demon), dus als ik ruimtegebrek heb dan laat ik het je weten, thx voor de aanbieding.
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 14:00 ]
Verwijderd
Je hebt ook unique performance upgrades hèChi3F schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 12:49:
[...]
Leuk initiatief, ik heb mijn wagentje net even opgestuurd!

Ja dus?Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:08:
[...]
Je hebt ook unique performance upgrades hè
Dan moet je dus zorgen dat je die bemachtigt, dan maak je een betere kans...
goed gezien, dat maakt je kansen nog groter, veel rijden en veel uniques verdienen dan ben je da bombChi3F schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:18:
[...]
Ja dus?
Dan moet je dus zorgen dat je die bemachtigt, dan maak je een betere kans...
Verwijderd

Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 14:23 ]
Dan ook een challenge voor de hoogste snelheid op welke manier dan ook. Ik ben nog steeds benieuwd wat de hoogste snelheid is die te halen is in het spel. Dus bergaf met de wind mee en vol NO2Chi3F schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 12:49:
[...]
Leuk initiatief, ik heb mijn wagentje net even opgestuurd!

Ik moet nog 1 race rijden in stage 4, het is een URL op het vliegveld met 5 laps en hoe goed ik ook rijd, ik word ALTIJD in het laatste lap ingehaald
Alleen pure wilskracht zorgt ervoor dat m'n toetsenbord nu nog heel is..
* Haan telt rustig tot tien..
Moest ik even kwijt. Nog meer mensen die moeite hebben met 1 bepaalde race en er helemaal gek van worden?
Kater? Eerst water, de rest komt later
Verwijderd
Ziet er cool uit, maar de muis doet heel vaag, hij gaat heel langzaam.
Is hier wat aan te doen?
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 14:55 ]
Ik heb een tijdje vastgezeten in een drag race.hantheman.tk schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:34:
AAARGH!! De pure frustratie!![]()
Ik moet nog 1 race rijden in stage 4, het is een URL op het vliegveld met 5 laps en hoe goed ik ook rijd, ik word ALTIJD in het laatste lap ingehaald![]()
nu al 5 of 6 keer achterelkaar. En het is nog een race van bijna 8 minuten ook
* chubby- telt rustig tot tien..
Moest ik even kwijt. Nog meer mensen die moeite hebben met 1 bepaalde race en er helemaal gek van worden?
Ik wou zo lang mogelijk alles in mijn 206 doen. Maar die redde het niet.
Overgestapt op een TT en toen haalde ik et wat makkelijker.
Maar met die 206 heb ik wel een aantal keren mijn adrenaline losgelaten op mijn randapparatuur..
Die muislag is volgens mij opgelost in 1.1.Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:39:
Ik heb dit spel nu ook.
Ziet er cool uit, maar de muis doet heel vaag, hij gaat heel langzaam.
Is hier wat aan te doen?
Weet alleen niet of die al via de officiele weg te krijgen is?
De oplossing: bewaar je nitro tot het laatste lap, of zorg in elk geval dat die dubbel vol zit op dat moment. Doe ik altijd en werkt goedhantheman.tk schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:34:
AAARGH!! De pure frustratie!![]()
Ik moet nog 1 race rijden in stage 4, het is een URL op het vliegveld met 5 laps en hoe goed ik ook rijd, ik word ALTIJD in het laatste lap ingehaald![]()
nu al 5 of 6 keer achterelkaar. En het is nog een race van bijna 8 minuten ook
* Schaapje_BlaaT telt rustig tot tien..
Met 4.1 surround sound... HEERLIJK !!!Aghanim schreef op zondag 21 november 2004 @ 13:05:
ik vind trouwens dat de 206 echt een niet normaal bruut geluidje maakt als hij beetje getuned is.
Verder moet je maar eens luisteren naar het geluid als je schakelt met een gearbox van level 3
206 ROCKS ...Aghanim schreef op zondag 21 november 2004 @ 13:41:
[...]
Die auto's heb ik nog niet getest,begin het beetje teveel van hetzelfde te vinden.was na 3 dagen spelen op 65% en nu op 72% ofzo. Vind trouwens de A3 echt kut rijden,spint continu alle kanten op. De 206 win ik echt alles mee, superbak

Kewl.. ik doe mee... maar...MAX3400 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 13:14:
[...]
En wat doen we met de de scherm-resolutie?
1. Wellicht indelen in 3 cat. voor mensen (zoals ik) die nog lang 10 sterren hebben... ?
(bijv. 1 / 4 sterren, 5 / 8 sterren en 9 / 10 sterren...)
Zo maakt iedereen een beetje kans...

2. voor wanneer wil je pics binnen hebben ?
* Zephyer heeft dan nog wat tijd...
Zet de nitro ook op power en niet op duration, dan heb je genoeg om ze allemaal zoek te rijden op het eind...Schaapje_BlaaT schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:55:
[...]
De oplossing: bewaar je nitro tot het laatste lap, of zorg in elk geval dat die dubbel vol zit op dat moment. Doe ik altijd en werkt goed
Ow men... ik zit gewoon op mijn stage en jij zit relaxt te racen...Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:59:
oef![]()
eindelijk de Supra unlocked, nu nog geld verdienen met me tiburon om em te "pimpen"
Zouden ze het merken als ik wegga....
wow die vindt ik dus lelijk

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Ik ben dus niet de enige
Ecodan warmtepomp
had ik me daar toche en uber vette wagen, screenshotje van hetgeen genomen op straat... moet je voor die compo je wagen in de garage hebben gefotografeerd...
en me hdd is er nu niet meer
Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©
Ahum, je vergeet compleet het driften (indien FWD/RWD): vering juist niet op het allerstrakst (anders controleer je de drift niet meer), zo veel mogelijk acceleratie en de powerband zo wijd mogelijk zien te krijgen. Dus bijvoorbeeld bij de 7000 rpm maximum koppel hebt en bij 8200 rpm de max HP dan moet de ecu of turbo afstellen om dit te verbreeden. En dan fijn driften en de drift zien vast te houden door middel van het gaspedaal.Chi3F schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 13:40:
Ja oke je kan wel redelijk wat aanpassen, maar het meeste spreekt voor zich... Bijvoorbeeld je vering, die zet je natuurlijk keihard als je een beetje de bocht om wil, en je wil natuurlijk ook veel downforce en grip.
Voor de rest moet je gewoon voor jezelf uitmaken of je snel wilt accelereren of een hoge top wil, snel acceleren is de gear ratio's aanpassen en de turbo en ECU op lage toeren vol zetten, hoge top is juist andersom.
Of je koopt een FWD en trekt de hele race gewoon de handrem aan, maar daar vind ik geen bal aan.
AE86 gevonden! | So what I thought I'd do was, I'd pretend to be one of those deaf-mutes.
Ja dat klopt, ik had het ook meer over sprint, circuit, url en streetX, omdat je daar grofweg overal dezelfde afstelling voor kan gebruiken...Banpei schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 15:33:
[...]
Ahum, je vergeet compleet het driften (indien FWD/RWD): vering juist niet op het allerstrakst (anders controleer je de drift niet meer), zo veel mogelijk acceleratie en de powerband zo wijd mogelijk zien te krijgen. Dus bijvoorbeeld bij de 7000 rpm maximum koppel hebt en bij 8200 rpm de max HP dan moet de ecu of turbo afstellen om dit te verbreeden. En dan fijn driften en de drift zien vast te houden door middel van het gaspedaal.
Of je koopt een FWD en trekt de hele race gewoon de handrem aan, maar daar ik geen bal aan.
En driften moet je gewoon met een stock peugeot 206 doen, dat ding drift werkelijk perfect.
Volgens mij had je eerder al een MOD-break vanwege niet lezen, maar een slot verdwijnt pas als je een SMS krijgt dat de spullen er zijn.FietsFanaat33 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 15:39:
kun je turbo level 1 eerder hebben dan tires , weight reduce en brakes? en waar moet je deze ophalen (k ben pas bij stage 2 maar dan moet je toch alles kunnen bouwen?) bij de performance shop staat er nog een slot op....

Het ziet er niet anders uit dan gewoon, maar de overige auto's worden bestuurd door mensen...thorretje schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 15:46:
heeft er iem. screenies van hoe het er online uitziet? kan niet online. heb de niet legale versie van NFSU2
Kijk ook eens naar TMF, na 12 uur des nachts voor XBOX Live-games.
Vindt wel goed, veel sterren (en geld)en weinig rotzooi erop
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
wat kan je hiermee?
19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K
Met een FWD auto kan je niet echt driften.. dat hoor je niet dmv de handrem te doenChi3F schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 15:38:
[...]
Ja dat klopt, ik had het ook meer over sprint, circuit, url en streetX, omdat je daar grofweg overal dezelfde afstelling voor kan gebruiken...
En driften moet je gewoon met een stock peugeot 206 doen, dat ding drift werkelijk perfect.
Game Tips lezen..Casejunkie schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 16:12:
Als je gewoon door de stad gaat rijden en achter een andee getunde bak gaat rijden krijg je een apart icoontje.
wat kan je hiermee?

[ Voor 29% gewijzigd door Demo op 23-11-2004 16:14 ]
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
uitdagen, krijg je geld voor en als je vaker doet ook upgradesCasejunkie schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 16:12:
Als je gewoon door de stad gaat rijden en achter een andee getunde bak gaat rijden krijg je een apart icoontje.
wat kan je hiermee?
Zoals je in mijn post kan lezen:Chi3F schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 15:38:
Ja dat klopt, ik had het ook meer over sprint, circuit, url en streetX, omdat je daar grofweg overal dezelfde afstelling voor kan gebruiken...
Banpei schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 15:33:
Of je koopt een
[...]
en trekt de hele race gewoon de handrem aan, maar daar vind ik geen bal aan.
Overigens gebruik ik dezelfde settings voor streetX. Scheelt soms weer eens wat tijd bij het bochtenwerk.
Je kan wel driften met een FWD zonder de handrem aan te trekken: een kwestie van weinig grip hebben op de achterwielen. Daarnaast kan je ook op de voorwielen driften, alleen dan noem je dat onderstuur.Demoniac schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 16:13:
Met een FWD auto kan je niet echt driften.. dat hoor je niet dmv de handrem te doen

[ Voor 24% gewijzigd door Banpei op 23-11-2004 16:19 ]
Op enter drukken, net als normaalCasejunkie schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 16:12:
wat kan je hiermee?

Kater? Eerst water, de rest komt later
hmz.. dan toch maar binnenkort game kopen. Wil ook online. Is veel leuker dan tegen die slome AI racenMAX3400 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 15:50:
[...]
Het ziet er niet anders uit dan gewoon, maar de overige auto's worden bestuurd door mensen...![]()
Kijk ook eens naar TMF, na 12 uur des nachts voor XBOX Live-games.
ga dan is op hard spelen hele game, dan wordt het wel wat moeilijk hoorthorretje schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 16:27:
[...]
hmz.. dan toch maar binnenkort game kopen. Wil ook online. Is veel leuker dan tegen die slome AI racen

Ik heb met die stock peugeot nooit de handrem aangeraakt, en toch haal ik scores van 400.000 in 1 drift race, dus blijkbaar is de handrem niet essentieel voor een goede drift...Banpei schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 16:16:
[...]
Zoals je in mijn post kan lezen:
[...]
Overigens gebruik ik dezelfde settings voor streetX. Scheelt soms weer eens wat tijd bij het bochtenwerk.
[...]
Je kan wel driften met een FWD zonder de handrem aan te trekken: een kwestie van weinig grip hebben op de achterwielen. Daarnaast kan je ook op de voorwielen driften, alleen dan noem je dat onderstuur.
Bij StreetX heb ik de vering en demping evenals de sway bars op het allerhardst staan, en de turbo en ECU op lage toeren. Gear ratio volledig op acceleratie natuurlijk. Ik ga echt als een gek de hoek om de hele tijd, win die StreetX races altijd de 1e keer al met minimaal 10 seconden voorsprong, was echt geen bal aan...
Waarschijnlijk komt het ook door de unieke suspension, sindsdien staat de bovenkant van mn wielen ook naar binnen, ziet er vrij gaar uit maar werkt wel blijkbaar!
Zoals ik al zei: met slechte grip moet het ook wel lukken. Zal het vanavond eens proberen.Chi3F schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 16:36:
Ik heb met die stock peugeot nooit de handrem aangeraakt, en toch haal ik scores van 400.000 in 1 drift race, dus blijkbaar is de handrem niet essentieel voor een goede drift...

Dat heet Camber. Camber zorgt er voor dat als de banden bij het bochtenwerk meer grip hebben: als je auto roll heeft (heeft ie echt nodig, anders glij je alle kanten op) komen de buitenste banden recht op de weg te staan en heb je meer grip in de bochten.Waarschijnlijk komt het ook door de unieke suspension, sindsdien staat de bovenkant van mn wielen ook naar binnen, ziet er vrij gaar uit maar werkt wel blijkbaar!
meer inzendingen kan je mailen naar: nrg@nrg010.demon.nl, ik probeer jouw auto zo snel mogelijk op te nemen in de SP. het stemmen komt later
[ Voor 17% gewijzigd door DJ-R op 23-11-2004 17:54 ]
Of helemaal ergens extern hosten... Maar ja, dan moet er weer meer HTML geknoeid gaan worden...DJ-R schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 17:50:
kunnen we misschien niet beter een speciaal "pimp my NFSU2 ride" maken waarin alleen auto's worden gepost, houd het wel wat overzichtelijker denk ik
Verwijderd
Hoezo?? Je hebt er toch helemaal geen last van dat die cars in de beginpost staan?? Ze staan er klein in en als je ze niet wil zien scroll je er toch gewoon langs..DJ-R schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 17:50:
kunnen we misschien niet beter een speciaal "pimp my NFSU2 ride" maken waarin alleen auto's worden gepost, houd het wel wat overzichtelijker denk ik
Bedoel je met roll dat je niet alles in de categorie suspension keihard moet afstellen? Want dan rolt 'ie in principe het minste, maar ik heb geen last van glijpartijen...Banpei schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 16:47:
[...]
Zoals ik al zei: met slechte grip moet het ook wel lukken. Zal het vanavond eens proberen.
[...]
Dat heet Camber. Camber zorgt er voor dat als de banden bij het bochtenwerk meer grip hebben: als je auto roll heeft (heeft ie echt nodig, anders glij je alle kanten op) komen de buitenste banden recht op de weg te staan en heb je meer grip in de bochten.
Behalve bij URL races, als ik daar op hoge snelheid een bocht inga wil hij wel eens uitbreken, maar dat is eenvoudig te corrigeren en levert me wel weer nitro op!
ik heb er ook geen last van dat ze daar staan en wil ze ook wel zien, maar er zijn nog steeds een hoop mensen die het vertikken om de startpost door te lezen en die zullen hier dus pics blijven posten waar het topic niet overzichtelijker van word. Er word maar zelden gereageerd op een post van een wagen tenzij hij echt heel lelijk isVerwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 18:09:
[...]
Hoezo?? Je hebt er toch helemaal geen last van dat die cars in de beginpost staan?? Ze staan er klein in en als je ze niet wil zien scroll je er toch gewoon langs..
misschien dat dat ook veranderd als er een speciaal topic voor is
Heb je alle races van de world map al gedaan? Dan zou je richting de 100% moeten komen.YmX schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 18:29:
Heb een vraag, ik heb et spel uitgespeelt en ben nu op 71%! Maar ..... 1 Magazine cover heb ik nog niet .. en ook geen unique parts... Als ik 10 outruns doe krijg ik nog niets nieuws! kan ik nog unique onderdelen krijgen ?
In de eerste outruns krijg je vrij veel unieke onderdelen, dan een tijd niks, en dan de wide body kit, tenminste zo ging het bij mij. Ik weet niet of je er een paar achter elkaar moet winnen zonder er 1 te verliezen, misschien dat dat ook meespeelt.
Verwijderd

eindelijk is m'n A3 zoals ik 'm wilde hebben...:D
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 18:53 ]
foto`s van rides en resultaten mogen gewoon gepost worden tussendoor, daar draait het topic toch om, en dan zie je nog eens wat leuks tussendoor dan alleen saaie text en problemen.DJ-R schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 18:14:
[...]
ik heb er ook geen last van dat ze daar staan en wil ze ook wel zien, maar er zijn nog steeds een hoop mensen die het vertikken om de startpost door te lezen en die zullen hier dus pics blijven posten waar het topic niet overzichtelijker van word. Er word maar zelden gereageerd op een post van een wagen tenzij hij echt heel lelijk is![]()
misschien dat dat ook veranderd als er een speciaal topic voor is
en als je mee wilt doen aan de competitie dan kan je dat ook nog eens doen
Sorry dat ik zow lastig ben, maar waar moet je het dan dus precies invullen als je op die language in het register hebt geklikt? Moet je heb invullen bij Waardegegevens?sjaakhaar schreef op zondag 21 november 2004 @ 09:14:
[...]
Iedere versie is multilanguage. Kwestie van language aanpassen in register. Zoek de volgende 2 keys op in het register en pas ze aan:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Need for Speed Underground 2]
"Language"="Dutch"
"Locale"="nl"
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Need for Speed Underground 2\1.0]
"Language"=dword:00000008
"LanguageName"="Dutch"
Alvast bedankt!!
Verwijderd
sorry hoor, maar UFTS!struul schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 19:16:
lol, krijg nu een sms van rachel dat ik zo snel mogelijk naar de car lot moet gaan omdat ze haar auto terug wilmaar wat te doen? gewoon doorrijden met dat ding (a3) of naar de car lot gaan
:z
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 19:25 ]
ja dat moet je bij waardegegevens invullen. Het kan niet anders.Evant87 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 19:10:
[...]
Sorry dat ik zow lastig ben, maar waar moet je het dan dus precies invullen als je op die language in het register hebt geklikt? Moet je heb invullen bij Waardegegevens?![]()
Alvast bedankt!!
Verwijderd
Hmm. Ik ben op 100% heb alle shops ondtdekt. Ik heb nooit unique parts gezien. De wide body kits zijn ook nog steeds locked bij mij. Weet iemand hoe dit kan?Chi3F schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 18:44:
[...]
Heb je alle races van de world map al gedaan? Dan zou je richting de 100% moeten komen.
In de eerste outruns krijg je vrij veel unieke onderdelen, dan een tijd niks, en dan de wide body kit, tenminste zo ging het bij mij. Ik weet niet of je er een paar achter elkaar moet winnen zonder er 1 te verliezen, misschien dat dat ook meespeelt.
1) Waar staat de file van je savegame?
2) Als je unique upgrades krijgt kun je die later dan nog op een andere auto overplaatsen?
BvD
Getah schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 19:46:
Ik had 2 vragen
1) Waar staat de file van je savegame?
FAQ/startpost
2) Als je unique upgrades krijgt kun je die later dan nog op een andere auto overplaatsen?
NEE
BvD
UTFS?
[ Voor 3% gewijzigd door struul op 23-11-2004 19:57 ]
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 19:45:
[...]
Hmm. Ik ben op 100% heb alle shops ondtdekt. Ik heb nooit unique parts gezien. De wide body kits zijn ook nog steeds locked bij mij. Weet iemand hoe dit kan?
Serieus, ik heb hetzelfde, alles unlocked behalve die wide body kits. In NFSU1 kreeg ik m wel. Vaag...
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Dit topic is gesloten.
Tech vragen horen niet thuis in dit topic!
Resize je pics voordat je ze post!