[multiplatform] Need For Speed Underground 2 -deel III-

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 16.859 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banpei
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-10-2022

Banpei

Hachiroku on this touge?

Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 22:33:
[afbeelding]

Ik heb daar trouwens gewoon vanaf het begin tot het eind het spel mee uitgespeeld.
Andere auto? Hoezo andere auto? :P
:+
Hehe... Weet precies wat je bedoeld... Zit nu nog maar op iets van 35% van het spel, maar ik wil nog steeds geen andere auto rijden... En drie maal raden welke. :P

AE86 gevonden! | So what I thought I'd do was, I'd pretend to be one of those deaf-mutes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_-SToFFeL-_ schreef op zondag 21 november 2004 @ 23:52:
[...]

Zo te zien heb je ook de unique suspension upgrade, omdat je handling balkje voller is dan het mijne. Weet je dan toevallig ook of het nadat je alle races hebt gedaan nog zin heeft om outruns te doen e.g. krijg je dan nog die andere unique upgrades?
Ik outrun me een ongeluk, maar meer uniques heb ik nog steeds niet. Het is dus kiezen ben ik bang. Ik heb geloof ik unique suspension, nos, turbo en ecu. Ik had alleen beter voor weight reduction kunnen kiezen of zo denk ik .. daar heb je altijd profijt van :P

Het handling balkje is nog nét niet vol trouwens. Speed en Accelleration wel.

Deze wagen rijdt perfect .. alleen is ie zo krachtig nu dat je op moet passen met wegrijden of zo want voor je het weet sta je achterstevoren. lol. En de top is 325 op de snelweg .. dat is wat magertjes.

Ik baal er dus wel van dat de wide body kits niet vrijelijk te verkrijgen zijn voor mijn auto's.
Alleen voor die Mazda mag ik die er op hangen.
Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 23:38:
[...]

Kan jij je nog herinneren wanneer jij dat Skyline kreeg? Op hoeveel % je was etc? En na welk auto komt de Skyline? Me laatste 2 autos zijn, Mustang GT en de RX7 Mazda, Verder zie ik geen missions op m'n display.. :/ :/ :/ :/

Vaag allemaal
Ik kreeg de Impreza na de Skyline.

En ga eens via world map onvoltooide races afmaken. Heb ik ook gedaan. Erg vaag .. met een miata tegen 2 escalade's en een navigator :P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2004 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achmedd schreef op zondag 21 november 2004 @ 22:46:
[...]

Wat zit er allemaal op die Supra, zit nu vast bij een Drag race, kan hem ECHT niet winnen! :(
Alles wat je maar kan hebben behalve de unique parts dan...
Bij drag races zijn ze soms sneller en soms ineens 10 seconden langzamer dus gewoon paar keer proberen...
Als het goed is en je loopt goed met spel mee zou je gewoon altijd moeten winnen als je optijd schakeld en nos gebruikt en nergens tegen aan botst.

De Supra vindt ik zelf de beste met drag races, Skyline trekt bij mij altijd burnout van 25 meter voordat ik vooruit kom...
Heeft ook meeste vermogen als alles eronder zit buiten de hummer dan... :)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~turnh062/nfsu2hummer2.jpg

2.55 seconden op de 100km/h :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom niet op de hoogste resolutie dat moet je pc toch wel aankunnen, want het ziet er nog een beetje blokkerig uit. :(
En aan je signature te zien moet je videokaart en cpu het wel aankunnen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-06 21:45

SiGNe

Ook hoi!

Het valt me op dat helemaal niemand net de mitsubishi GT3000 rijdt.
Dat ding heeft een wegligging niet normaal meer, hij plakt echt enorm aan de weg.
Top zit op 342 (volgens Dynorun, met Nos gaat ie tegen de 400) en 472 Pk'tjes (bij Mp/h setting, 352kW als je Km/u aanzet)

mijn bak (grijs zodat carbon fibre niet zo opvalt):
Afbeeldingslocatie: http://signe.d2g.com/3000gt.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door SiGNe op 22-11-2004 02:38 ]

Niet?
[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 20:25
ik heb nu al en aantal keren een bericht gehad dat er een nieuwe auto in de carlot zou staan maar als ik er dan naar toe ga zijn er helemaal geen nieuwe bijgekomen. Ik mis nog de Skyline en de Impreza. Zijn er andere die hier ook last van hebben?

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

DaChosen1 schreef op maandag 22 november 2004 @ 03:03:
ik heb nu al en aantal keren een bericht gehad dat er een nieuwe auto in de carlot zou staan maar als ik er dan naar toe ga zijn er helemaal geen nieuwe bijgekomen. Ik mis nog de Skyline en de Impreza. Zijn er andere die hier ook last van hebben?
Ze komen er tussen te staan, niet achteraan

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFluX
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-07-2024

iFluX

.....Pokes Your Eye.....

Bijna het hele spel uitgespeeld...
maar nu vroeg ik me eigenlijk wel af, kan ik de auto ook draaien met de muis of met de toetsen... van ales geprobeerd maar het lukt me nog niet :P
bv als ik naar de neus van de auto kijk en ik wil het kontje zien hoe de fuk doe ik dat :P

bvd

...///...\\\...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyClopSs schreef op maandag 22 november 2004 @ 03:55:
Bijna het hele spel uitgespeeld...
maar nu vroeg ik me eigenlijk wel af, kan ik de auto ook draaien met de muis of met de toetsen... van ales geprobeerd maar het lukt me nog niet :P
bv als ik naar de neus van de auto kijk en ik wil het kontje zien hoe de fuk doe ik dat :P

bvd
Houd je middelste muisknop in en beweeg je muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 23:03
Evant87 schreef op zondag 21 november 2004 @ 22:26:
[...]

Kan je misschien uitleggen waar je dat precies kan vinden, want ik kan het niet vinden :'(
ja, je gaat eerst naar start, dan klik je op uitvoeren en dan typ je: regedit. dan zit je in het register en voer je de handelingen uit. (die ik bij de vorige post had neergezet), dus je zoekt die registersleutels op en wijzigt ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 00:49:
Heeft iemand die Ferrari 360 eigenlijk al unlocked? :o
Ben namelijk erg benieuwd hoe die er getuned uit ziet :D
ahum, die zit er niet eens in :X

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:22

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

R-B schreef op maandag 22 november 2004 @ 08:32:
[...]

ahum, die zit er niet eens in :X
Hoezo?

Die ging er toch inzitten? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 19:24:
Ik zit zo ongelovelijk vast, gewoon irritant. Heb alle uitdagingen gewonnen van de 4 spelers in zegmaar het eerste level en alle races gewonnen met uitzondering van de dragrace. Hidden races komen niet, zelfs na een half uur rondrijden. Moet je echt eerst die dragrace winnen voordat je verder komt? zit nu dus met een dom autotje met wat striping en een tuningsetje. Kan nergens meer geld verdienen, behalve met de dragrace die ik keer op keer verlies.

Het rare is dat alle smsjes na verloop van tijd ook verdwijnen en dat ik nu qua smsjes terug ben op 3 stuks.

/me voelt zich best dom
OK, ben er dus EINDELIJK achter wat ik fout deed.

je moet je versnelling op handmatig zetten om die race te kunnen rijden. Bij de automaat kun je niet schakelen en blijf je in de 1 rijden

8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Daar heb ik geen last van hoor, bij mij staat hij altijd op automatisch, en hij schakelt bij drag vanzelf over op handbak.
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 09:19:
[...]

OK, ben er dus EINDELIJK achter wat ik fout deed.

je moet je versnelling op handmatig zetten om die race te kunnen rijden. Bij de automaat kun je niet schakelen en blijf je in de 1 rijden

8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet zeker dat ik het in een van de drie topics heb gezien, maar was er niet ergens een link waarmee je de muziek van NFSU2 kon downloaden? Kan het zo snel niet vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08 20:59

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

Wanneer krijg je ook alweer die races voor unique upgrades?
Moet je daar die hidden races voor doen?
Of komen ze vanzelf als je een bepaald aantal rep points hebt??

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 09:28:
Ik weet zeker dat ik het in een van de drie topics heb gezien, maar was er niet ergens een link waarmee je de muziek van NFSU2 kon downloaden? Kan het zo snel niet vinden :(
Denk het niet want voor de soundtrack moet je volgens mij gewoon betalen hoor. Ik heb hem ook al meerdere malen ergens zien staan maar niet op GoT iig.
Macadoshis schreef op maandag 22 november 2004 @ 10:06:
Wanneer krijg je ook alweer die races voor unique upgrades?
Moet je daar die hidden races voor doen?
Of komen ze vanzelf als je een bepaald aantal rep points hebt??
Je moet rond rijden en de andere rijders uitdagen (die oranje pijltjes op de map). soms als je wint krijg je een unique upgrade, maar niet altijd.

[ Voor 34% gewijzigd door max op 22-11-2004 10:12 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:49

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

TepelStreeltje schreef op zondag 21 november 2004 @ 23:43:
wat is de beste auto voor dragraces?!
heb er de grootste moeite mee om die te winnen.
met een Miata red ik het iig niet (met 3 unique performance upgrades :X )
dus heb een Mustang gekocht, en die vol gegooit met alle beste performance dingen enzo, getuned op snelheid enzo, zou het met deze moeten lukken of??

Mustang stuurt wel butt als je de Miata gewend ben :S

Stomme is trouwens, men miata is gewoon zo als ik em mooi vind, en toch 10 sterren :D
geen spinners, geen merk stickers etc wel paar unique dingen derop (hood en spoiler) enige dat ik er af wil, is die pulserende Neon in men achterbak en onder men auto...

Stom is trouwens dat ik een Unique vinyl kreeg, en die gooide ik op men auto, maar zag nix veranderen...
hij kwam ONDER de vinyl die ik al had...

zal later wel ff screenie posten :)
Ik moet m'n MX-5 regelmatig anders afstellen naar gelang de lengte van de Dragrace (acceleratie <-> topsnelheid). Dan is het wel te doen :).

Kun je trouwens nadat je 10 sterren hebt behaald nog unique upgrades krijgen? Ik heb nl alleen maar een unique engine gekregen ergens in het begin.

En de Ferrari 360 zou er wel in moeten zitten toch :?, het geluid zat in iig al in de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk even in je 'cars' map in je NFSU2 directory, daar zie je welke auto's er in zitten. Ik ben er geen tegen gekomen.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2004 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SiGNe schreef op maandag 22 november 2004 @ 02:30:
Het valt me op dat helemaal niemand net de mitsubishi GT3000 rijdt.
Dat ding heeft een wegligging niet normaal meer, hij plakt echt enorm aan de weg.
Top zit op 342 (volgens Dynorun, met Nos gaat ie tegen de 400) en 472 Pk'tjes (bij Mp/h setting, 352kW als je Km/u aanzet)

mijn bak (grijs zodat carbon fibre niet zo opvalt):
[afbeelding]
Uh.. die bak is gewoon ontzettend traag als je 'm vergelijkt met mijn Mis. Tiburon. Ik heb er jammer genoeg een tijd terug 40k ingestoken |:(

ps. dat tunen per race-soort is echt supervet. ik vind dat een grote verbetering tov deel 1 _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2004 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hier nog een x mijn 206, beetje nageaapt qua kleur van .... een paar blz. terug :)
Alleen jammer dat er alleen maar lelijke spoilers te krijgen zijn :S

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~j.kuijpers1/206207.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~j.kuijpers1/206206.jpg

Ben op 84 % van het spel, 206 rijdt volgens de dyno 338 km/u ongeveer en ik win er tot nu toe nog alles mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-05 12:39

LocalJoost

plaatje hieronder

Het begint nu een beetje te vorderen, beetje met body vynils aan het klooien geweest, ik ben wel trots op het resultaat:
MX5 Miata, lekker als beginnersauto
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/bjekel/cpg/albums/userpics/10007/NFSU013.jpg

Nieuwe aanwinst, audi TT, zelfde vynils gegeven als de miata, ook een lekker bakkie
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/bjekel/cpg/albums/userpics/10007/NFSU012.jpg

Nog een goede blik op de vynils
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/bjekel/cpg/albums/userpics/10007/NFSU006.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door LocalJoost op 22-11-2004 11:58 . Reden: Pics verkeerd om 8)7 ]

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 12:58
Aghanim schreef op maandag 22 november 2004 @ 11:44:
Hier nog een x mijn 206, beetje nageaapt qua kleur van .... een paar blz. terug :)
Alleen jammer dat er alleen maar lelijke spoilers te krijgen zijn :S

[afbeelding]

[afbeelding]

Ben op 84 % van het spel, 206 rijdt volgens de dyno 338 km/u ongeveer en ik win er tot nu toe nog alles mee
U've got style :P Maar ik vind dat de wielen voor de 206 zo klein zijn O_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Fire_escape schreef op maandag 22 november 2004 @ 10:11:
[...]

Je moet rond rijden en de andere rijders uitdagen (die oranje pijltjes op de map). soms als je wint krijg je een unique upgrade, maar niet altijd.
Soms?? Naar mijn beste weten krijg je een upgrade voor elke zoveel gewonnen Outruns. Ik dacht 5, 11 en 20, maar dat weet ik niet zeker.

Puntje van aandacht:
Misschien dat ik de enige ben, maar na bijna 3 volledige topics NFSU2, wordt ik eerlijk gezegd een beetje moe van mensen die nog steeds de grootste open deur intrappen omtrent basis-dingetjes die gewoon in de startpost staan. Ow, en kan er voortaan voor World-maps ook naar de startpost verwezen worden; van het weekend zag ik ergens op pagina 10 ofzo naar een World-map verwezen worden die dus niet compleet was.

Puntje van aandacht 2; omtrent de competitie:
Wie prikt er een datum, een deadline, een grafische instelling (zowel resolutie, AA als NFSU2-details) en de overige regels (wel/niet carreer-auto's of alleen Customize-auto's)?

Mochten er mensen gebruik maken van sites als ImageShack of van andere vage sites, dan stel ik voorlopig wel ruimte beschikbaar: mocht hier gebruik van gemaakt moeten worden, dan gaarne contact opnemen via webmaster@highwaydevil.nl

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Evolutionz schreef op maandag 22 november 2004 @ 12:27:
[...]

U've got style :P Maar ik vind dat de wielen voor de 206 zo klein zijn O_o
Is als het goed is 20 inch hoor:P en anders is het 19 iig 3 stappen hoger dan origineel ;) en het zijn unique velgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 3 uniques gehad van outruns: vinyl, spoiler en performance... heeft 't dan geen zin meer om outruns te doen?

En nog een vraagje: Als ik bij de world map races uit stages 1 /tm 4 doe die nog incompleted staan, dan krijg ik soms wel geld/exp. points en soms niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 13:07:
Ik heb 3 uniques gehad van outruns: vinyl, spoiler en performance... heeft 't dan geen zin meer om outruns te doen?

En nog een vraagje: Als ik bij de world map races uit stages 1 /tm 4 doe die nog incompleted staan, dan krijg ik soms wel geld/exp. points en soms niet :?
Outruns hebben dan inderdaad weinig zin meer.

Ow, en dat geld/exp; zoals in een van je eerst voice-mails is verteld: experience/reputation is afhankelijk van het verschil waarmee je wint. Dus, hoe strakker je rijdt en hoe groter het gat (in tijd gemeten), krijg je 0 tot 300 rep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu ik dat hier zo lees, wat heb je aan reputatie punten? ik krijg ze wel elke keer maar heb geen id waar ze voor zijn.

Ben pas begonnnen heb ongeveer 15 races gedaan á 300 punten...

Iemand een "clue" :P ?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2004 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 13:24:
nu ik dat hier zo lees van heb je aan reputatie punten? ik krijg ze wel elke keer maar heb geen id waar ze voor zijn.

Reputatie + visual rating zorgt voor een bepaalde uitbetaling met die sponsors/photoshoots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op maandag 22 november 2004 @ 13:26:
[...]

Reputatie + visual rating zorgt voor een bepaalde uitbetaling met die sponsors/photoshoots.
Ik zal thuis ff kijken hoeveel ik ben in "%"

Heb alle onderdelen op het hoogst ( laatste uit de rij ) + special paint + elke race 300 duzz ik ga wel de goede kant op :P

Spel draait hier overgens heel lekker :) | Check waardeloze specs | Heb nu nog een honda best wel een stock karretje. :Y)

Pff wat ik hier ook voor een karren zie.. Vind het echt een super spel

1 nadeeltje :P Je kan niet alle onderdelen vervangen in 1 garage dat zuigt best wel. Je moet steeds op en neer karren :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lancelot46
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-05 09:01
Kwam er gisteren achter dat je niet alle spullen in alle shops kunt vinden.
Bijv. in de performance schop in de city krijg ik de upgrades tot level 2. Rij ik vervolgens naar pearl harbor, kan ik wel level 3 shit krijgen. (uhhh kopen bedoel ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

lancelot46 schreef op maandag 22 november 2004 @ 13:35:
Kwam er gisteren achter dat je niet alle spullen in alle shops kunt vinden.
Bijv. in de performance schop in de city krijg ik de upgrades tot level 2. Rij ik vervolgens naar pearl harbor, kan ik wel level 3 shit krijgen. (uhhh kopen bedoel ik)
Niet volledig correct: zodra je een nieuwe shop vindt met nieuwe upgrades, dan moet je die ff binnenrijden. Als je dan naar buiten rijdt, zal dat ook allemaal in de andere shops te vinden zijn, met uitzondering van Megalow aangezien die niet alle parts kan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lancelot46
MAX3400 schreef op maandag 22 november 2004 @ 13:40:
[...]

Niet volledig correct: zodra je een nieuwe shop vindt met nieuwe upgrades, dan moet je die ff binnenrijden. Als je dan naar buiten rijdt, zal dat ook allemaal in de andere shops te vinden zijn, met uitzondering van Megalow aangezien die niet alle parts kan leveren.
Dan zal ik wel bij Megalow geweest zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow hoe kun je die shop allemaal onthouden? ik kijk vaak ff bij de map "m-toets" dan ff checke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 13:24:
nu ik dat hier zo lees, wat heb je aan reputatie punten? ik krijg ze wel elke keer maar heb geen id waar ze voor zijn.

Dat bedoel ik niet, dat weet ik ook wel duh.... :z

Het gaat erom dat je bij sommige races uit oude stages helemaal dat scherm met reputation/geld niet krijgt en bij andere wel.

Ik merk het verschil ook bij bijv. drag races. Als je wel geld/rep. krijgt na de race, dan krijg je nog "resume" te zien als je op esc ramt als je "totaled" bent en anders niet :?

ps. kun je nog ergens anders uniques krijgen dan bij outruns :?
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 13:30:
[...]

Spel draait hier overgens heel lekker :) | Check waardeloze specs | Heb nu nog een honda best wel een stock karretje. :Y)
Doe mij die "waardeloze" PIV 3.2Ghz ff ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2004 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chubby-
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08 08:03
Ik vraag me ook altijd af op wat voor instellingen mensen dit spel spelen.
Zijn er nou ook mensen die het spel spelen op 1600x1200 met alle details op het uiterste?
Ik speel het spel wel op 1024x768 omdat mijn tft-tje niet hoger kan.
Verder wel alle instellingen omlaag geschroefd zodat het wat lekker loopt.
Ik heb:
- AMD 3000+ (fsb 333mhz)
- Geforce FX5600 256mb
- 1024mb 400mhz
- 2x200 SATA RAID0
Als ik hem op het hoogste zet kan ik haast niks meer :(

Het gaat mij alleen maar om de instellingen van NFSU2 van anderen, weet wel dat ik voor technische vragen hier niet moet zijn. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

chubby- schreef op maandag 22 november 2004 @ 15:36:
Ik vraag me ook altijd af op wat voor instellingen mensen dit spel spelen.
Zijn er nou ook mensen die het spel spelen op 1600x1200 met alle details op het uiterste?
Ik heb:
- AMD 3000+ (fsb 333mhz)
- Geforce FX5600 256mb
- 1024mb 400mhz
- 2x200 SATA RAID0

Het gaat mij alleen maar om de instellingen van NFSU2 van anderen, weet wel dat ik voor technische vragen hier niet moet zijn. O-)
1280x1024 met alles op maximale settings in NFSU2; zonder probleempjes op onderstaand systeempje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

MAX3400 schreef op maandag 22 november 2004 @ 12:53:
[...]

Soms?? Naar mijn beste weten krijg je een upgrade voor elke zoveel gewonnen Outruns. Ik dacht 5, 11 en 20, maar dat weet ik niet zeker.
Je zult vast gelijk hebben. Ik weet het echt niet, ga niet zitten tellen hoeveel van die autookes ik ge-outrunned heb. ;)

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 09:28:
Een beetje tweakert verzint hier wel wat op >:)

Dat hele ea trax oid. haalt de muziek gewoon uit een gecomprimeerd bestandje. Beetje kloten met wat audio progsels en je hebt het meestal wel voor elkaar.

Of je neemt winADR en je ript het zaakje live on-the-fly :Y)

Outrun win ik meestal wel sneaky.... bots gewoon tegen je tegenstander op voor een kruising zodat hij/zij in een slip raakt en dan net even snel die challenge maken :+

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2004 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41
Mijn Hyundai tiburon GT met luipaardmotiefje. Compleet met angstig katje en boze bulldog. Het is een snelheidsmonster, topsnelheid 342 met level 2 motor, stikstof en turbo (dankzij unique engine)
Afbeeldingslocatie: http://img121.exs.cx/img121/4049/Luipaardmotiefje.jpg

oh wat betreft instellingen, ik speel op 1024 medium met 2xFSAA (zit in de medium instelling). Specs zie onder
Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 20:30:
[...]
rij er maar eens mee }).. maarja met zon sys zal het niet echt lukken O-)
nouja smaken verschillen :O
oh ik zeg ook niet dat ie niet rijden wil ik vind 'm alleen lelijk. Wat voor een is het eigenlijk?
En zie boven een plaatje van mijn luipaardauto, do your worst ;)

[ Voor 54% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 22-11-2004 16:13 ]

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
stikstof? lachgas bedoel je ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lancelot46
chubby- schreef op maandag 22 november 2004 @ 15:36:

Ik heb:
- AMD 3000+ (fsb 333mhz)
- Geforce FX5600 256mb
- 1024mb 400mhz
- 2x200 SATA RAID0

O-)
Ik speel zelf op 1024x768: alles vol, behalve world detail; 1-stapje minder dan max.) en haal gemiddeld 33,5 frames (met fraps). :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Op zich nog niet eens een gek idee; je direct port nozzles lekker koelen met stikstof... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 15:22:
[...]

Dat bedoel ik niet, dat weet ik ook wel duh.... :z

Het gaat erom dat je bij sommige races uit oude stages helemaal dat scherm met reputation/geld niet krijgt en bij andere wel.

Ik merk het verschil ook bij bijv. drag races. Als je wel geld/rep. krijgt na de race, dan krijg je nog "resume" te zien als je op esc ramt als je "totaled" bent en anders niet :?

ps. kun je nog ergens anders uniques krijgen dan bij outruns :?
[...]

Doe mij die "waardeloze" PIV 3.2Ghz ff ;)
Dat heb ik ook ja, volgens mij ligt het eraan of je wel of niet een keer restart doet...

Als ik zo'n race uit de world map selecteer en in 1 keer haal, dan krijg ik geen geld/rep en kan ik ook kiezen om gelijk weer terug naar de world map te gaan.
Als ik hem een keer moet restarten, krijg ik wel geld/rep, maar kan ik alleen maar terug naar explore, en niet naar de world map.

Lijkt mij een foutje in het spel, en sindsdien restart ik elke race voor ik uberhaupt begonnen ben, zodat ik er zeker geld voor krijg als ik win... :D

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FietsFanaat33
  • Laatst online: 14-09 21:42
ik kan nog steeds geen extra tires en de opeenvolgende dingen kopen hoe moet ik dat doen? ik kan wel al naar dat bergedeelte in het noorden..... 8) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

FietsFanaat33 schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:32:
ik kan nog steeds geen extra tires en de opeenvolgende dingen kopen hoe moet ik dat doen? ik kan wel al naar dat bergedeelte in het noorden..... 8) _/-\o_
Lees eens, alsjeblieft (we zitten namelijk al in deel 3 van dit topic).
Chi3F schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:29:
[...]

Dat heb ik ook ja, volgens mij ligt het eraan of je wel of niet een keer restart doet...

Als ik zo'n race uit de world map selecteer en in 1 keer haal, dan krijg ik geen geld/rep en kan ik ook kiezen om gelijk weer terug naar de world map te gaan.
Als ik hem een keer moet restarten, krijg ik wel geld/rep, maar kan ik alleen maar terug naar explore, en niet naar de world map.

Lijkt mij een foutje in het spel, en sindsdien restart ik elke race voor ik uberhaupt begonnen ben, zodat ik er zeker geld voor krijg als ik win... :D
Hebben jullie de patch al geinstalleerd? Het lijkt erop alsof er in ieder geval al een flinke hoeveelheid snelheids-bugs zijn uitgehaald.

[ Voor 54% gewijzigd door MAX3400 op 22-11-2004 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FietsFanaat33
  • Laatst online: 14-09 21:42
Modbreak:200% de verkeerde instelling :{
Eerst zelf zoeken (daar hebben we boven aan de pagina een hele handige functie voor ;)) en als je er dan echt niet uitkomt pas vragen.

[ Voor 72% gewijzigd door Crash op 22-11-2004 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 02:24:
[...]
De Supra vindt ik zelf de beste met drag races, Skyline trekt bij mij altijd burnout van 25 meter voordat ik vooruit kom...
Best onrealistisch trouwes.... aangezien een skyline een inteligente 4wd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Vandread schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:42:
[...]

Best onrealistisch trouwes.... aangezien een skyline een inteligente 4wd is...
Ook een 4WD-auto kan een burnout maken. Differentieel ontkoppelen of tractie-controle... Dat lijkt me het probleem toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chi3F schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:29:
[...]

Mmmm, k*t. Ik heb nu net alles al gehaald van stages 1 t/m 4.... maar paar races geld gescored ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Ik speel het op 640x480 met alles laag

niet echt geweldig, maar gaat mij er om dat het nog wel speelbaar is :)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 09:32

JT

VETAK y0

Mazda RX-* zuigt :| ECU engine en transmission op level 2 en de rest 1 is dat ding nog steeds langzamer dan m'n celica met alleen ECU en engine op level 2 :/ Welke auto kan ik beter kiezen die wel een stukje sneller is ?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Niet online

dxta

Moo!

JT schreef op maandag 22 november 2004 @ 17:40:
Mazda RX-* zuigt :| ECU engine en transmission op level 2 en de rest 1 is dat ding nog steeds langzamer dan m'n celica met alleen ECU en engine op level 2 :/ Welke auto kan ik beter kiezen die wel een stukje sneller is ?
MX-5 :) Heb ik alles op Hard mee uitgespeeld :)
Je kan trouwens winnen met elke bak, zolang je "schoon" rijdt, dus niet puur op snelheid, maar ook proberen zonder te botsen en slim met je NOS om te gaan.

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT schreef op maandag 22 november 2004 @ 17:40:
En dat bewijst het nadeel van een spel. Een RX-7 is standaard (in het echt, laatste revisie) sneller (op top) dan 90% van de rest van de auto's uit NFSU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 09:07
Afbeeldingslocatie: http://img1.uploadimages.net/548496waggieeclipse.jpg

Das dan mijn 10-sec waggie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dxta schreef op maandag 22 november 2004 @ 17:58:
[...]

MX-5 :) Heb ik alles op Hard mee uitgespeeld :)
Je kan trouwens winnen met elke bak, zolang je "schoon" rijdt, dus niet puur op snelheid, maar ook proberen zonder te botsen en slim met je NOS om te gaan.
Het viel me op dat je juist door "niet schoon" te rijden extra nos krijgt (handrembochtjes, vlak langs tegenliggers af enz). Al ben je dan natuurlijk wel langzamer.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 18:00:
[...]

En dat bewijst het nadeel van een spel. Een RX-7 is standaard (in het echt, laatste revisie) sneller (op top) dan 90% van de rest van de auto's uit NFSU.
Dan ga ik die RX-7 maar eens proberen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Nou, ik heb het uitgespeeld geloof ik. Alleen zit game completion status op 67%. Ik kreeg wel het bericht dat er niks meer te halen was, maar betekent dat dat je die hidden races ook niet meer krijgt? :/ Ik kan er nml geen een vinden, terwijl er in Coal Harbor West (geloof ik) en rond "Stadium" wat races moesten zijn :?

Anyway: alles is idd unlockt, maar geen Ferrari hoor :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

Grrrrrene schreef op maandag 22 november 2004 @ 18:30:
Nou, ik heb het uitgespeeld geloof ik. Alleen zit game completion status op 67%. Ik kreeg wel het bericht dat er niks meer te halen was, maar betekent dat dat je die hidden races ook niet meer krijgt? :/ Ik kan er nml geen een vinden, terwijl er in Coal Harbor West (geloof ik) en rond "Stadium" wat races moesten zijn :?

Anyway: alles is idd unlockt, maar geen Ferrari hoor :)
Via de world map kan je de rest racen, maar das alleen van stage 1 t/m 4 als je in stage 5 zit...
De hidden races van stage 5 moet je zelf zoeken volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Domme vraag, excuus maar ik zit al een tijd te zoeken naar het scherm waar je je carriere overzicht met je progress kan zien. Hoe kom ik daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
druk op T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
superduper schreef op maandag 22 november 2004 @ 19:23:
Domme vraag, excuus maar ik zit al een tijd te zoeken naar het scherm waar je je carriere overzicht met je progress kan zien. Hoe kom ik daar?
Druk eens op 'i' ;)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Dat is het. Ik zocht in het menu. Thanks a lot!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Vraagje: is er een manier om de VW Golf in de Amerikaanse versie al meteen in het begin te krijgen? Die moet je in die versie namelijk gewoon earnen en in de Nederlandse niet, toch?
Iemand een idee? Ik zou eigenlijk niet meteen de hele game willen unlocken, als het ff kan :P

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
die krijg je na een uurtje spelen ofzo :/
en we weten allemaal dat de amerikaanse versie hier warez is :p

[ Voor 45% gewijzigd door Maegrim op 22-11-2004 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• United
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-08 16:16
Hoe maak ik mijn verisie nederlands?
- Start/Uitvoeren/Regedit:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Need for Speed Underground 2]
"Language"="Dutch"
"Locale"="nl"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Need for Speed Underground 2\1.0]
"Language"=dword:00000008
"LanguageName"="Dutch"

Gaat ie daar niet van flippen??? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maegrim schreef op maandag 22 november 2004 @ 19:33:
en we weten allemaal dat de amerikaanse versie hier warez is :p
Daggut niet; ik heb hier gewoon de Amerikaanse versie liggen, voornamelijk omdat ik geen zin had in die vage Europese auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://hpbimg.freezingwarez.com/peugot206_2.JPG

Ik heb 10 sterren met deze 206 en ik ben nu op 45% van het spel.
:9

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2004 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

HOLY FUCK DUDES, kep nou eindelijk een stage 2 turbo en dat pwn3d !!!!111 Die dumpvalve klinkt zoooo cool, beter zeker, maar vooral dattie lucht aanzuigt klinkt ubergeil :D Maar als je dus 3 uniques hebt gehad met outruns dan krijg je niks meer met outruns ? En wat die gasten allemaal over de telefoon doorgeven over races, is allemaal geheim dan ? Heb ik er nogal wat gemist dan :X
[...]

Hij lijkt toch wel sneller, win er veel makkelijker races mee? Vaag :/

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Ik ben erover uit. Al geruime tijd zit ik naar een nieuwe auto te kijken, maar sinds films als Fast & Furious, en games als NFSU, ga ik toch maar eens lief met de bank praten voor de aanschaf/import van een Toyota Supra of een Nissan Skyline R33GT-T :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Wehehe, dat meen je niet :D Geld teveel ofzo :+ Is een Honda S2000 niks ? al 240pk zonder turbo :)

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

JT schreef op maandag 22 november 2004 @ 20:31:
HOLY FUCK DUDES, kep nou eindelijk een stage 2 turbo en dat pwn3d !!!!111 Die dumpvalve klinkt zoooo cool, beter zeker, maar vooral dattie lucht aanzuigt klinkt ubergeil :D Maar als je dus 3 uniques hebt gehad met outruns dan krijg je niks meer met outruns ? En wat die gasten allemaal over de telefoon doorgeven over races, is allemaal geheim dan ? Heb ik er nogal wat gemist dan :X

[...]

Hij lijkt toch wel sneller, win er veel makkelijker races mee? Vaag :/
Mooi he?? _/-\o_

Over die telefoon; als je een belletje krijgt van die race-neger over illegale dingen, moet je in de buurt van zijn info ff rondcruisen. Dan vind je altijd een race die niet op de kaart staat. Op top-niveau (zeg maar, als je de hele stad unlocked hebt), dan krijg je voor zo'n illegale race ergens tussen de 2200 en 4000 knaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

JT schreef op maandag 22 november 2004 @ 20:37:
Wehehe, dat meen je niet :D Geld teveel ofzo :+ Is een Honda S2000 niks ? al 240pk zonder turbo :)
Geld teveel? Dat nooit, maar daarom is import veel goedkoper. Voor een goede R33 leg je ongeveer 7500 tot 10000 euro neer en dan staat 'ie volledig gekeurd, geimporteerd en betaald voor de deur. En dat tegenover een Supra die in Nederland ongeveer 20000 op moet brengen... Maar ja, komt tijd, komt raad; anders gewoon een Supra invliegen; dan ben ik voor 7500 helemaal klaar en minimaal 350pk rijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zag vanmiddag terwijl ik online aan het spelen was, dat die gasten met auto hun aan het bouncen waren terwijl ze zo'n 300km/u gingen.bij mij gaat dat aleen als ik stil staat.heb trouwens level3 installeerd en heb het ook met de andere levels geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn stats wil bekijken druk ik op "T" doet ie niks :S, ik neem aan dat je dat gewoon tijdens het rijden door de stad moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 23:03
United schreef op maandag 22 november 2004 @ 19:35:
Hoe maak ik mijn verisie nederlands?
- Start/Uitvoeren/Regedit:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Need for Speed Underground 2]
"Language"="Dutch"
"Locale"="nl"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Need for Speed Underground 2\1.0]
"Language"=dword:00000008
"LanguageName"="Dutch"

Gaat ie daar niet van flippen??? >:)
trust me, ik heb het zelf ook gedaan, zie mijn screenshots ook maar (in het NLs ja!)
Afbeeldingslocatie: http://img120.exs.cx/img120/3127/uitgespeeldhahaah.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img117.exs.cx/img117/5306/uitgespeeldauto1.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img117.exs.cx/img117/7948/uitgespeeldauto2.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img117.exs.cx/img117/3896/uitgespeeldauto3.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img117.exs.cx/img117/1192/uitgespeeldauto4.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img117.exs.cx/img117/7268/uitgespeeldauto5.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
je sig zegt het al :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die NL vertaling is echt te grappig man :D
He sukkel! Die wagen van jou zier eruit als een invalidewagentje! Denk je dat ik daar bang van wordt?
en nog een leuke:
Dat meen je niet! Denk je dat je kan winnen met die pooierbak? ... Nou, als je je geld weg wilt gooien, ben je hier aan het juiste adres, mattie

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2004 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Niet online

dxta

Moo!

Zie dit 8)7
Afbeeldingslocatie: http://img30.exs.cx/img30/5079/nfs_3.jpg
Check vooral ff de snelheid en het feit dat ik achter lig (0,02 sec maar ok ;))
Zo bleef ie dus rustig een tijdje naast me rijden tot ik hem eruit spoot met een burst NOS 8)7

Geef mij ook zo'n Hummer :Y)

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Laatst online: 16-06 19:33

JaWa

zie hier een icon

arghhh

net een mega score bij downhill driften.. 200.000!! is hij verdwenen onder mijn printscreen

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Laatst online: 21-07 20:15
Dxta schreef op maandag 22 november 2004 @ 22:31:
Zie dit 8)7
[plaatje]
Check vooral ff de snelheid en het feit dat ik achter lig (0,02 sec maar ok ;))
Zo bleef ie dus rustig een tijdje naast me rijden tot ik hem eruit spoot met een burst NOS 8)7

Geef mij ook zo'n Hummer :Y)
Dat is geen Hummer :P

Ik heb btw al in heel wat auto's gereden, maar mn eerste bakkie (Corolla GTS) blijft het lekkerste rijden :P

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Niet online

dxta

Moo!

Viper7 schreef op maandag 22 november 2004 @ 22:34:
[...]

Dat is geen Hummer :P

Ik heb btw al in heel wat auto's gereden, maar mn eerste bakkie (Corolla GTS) blijft het lekkerste rijden :P
Whatever, grote bak met veel ruimte voor kinders ;) (of subwoofers >:))

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoLiMiTSoLDieR
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-05 00:30
Kan je in de career mode, De "catch up" mode niet uitzetten?
Dat is vet irritant man, je kan ze gewoon niet lekker achterlaten.

[ Voor 30% gewijzigd door NoLiMiTSoLDieR op 22-11-2004 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Laatst online: 16-06 19:33

JaWa

zie hier een icon

ik zit de hele tijd uit te kijken naar goede wagens in mijn carlot

ik heb nu een getunde audi TT en hyundai hyburion. nu lees ik nogal veel over de skyline en de rx7 maar zijn de ze echt zo goed voordat ik er weer een sloot geld in pomp? ( ik kan nu de rx7 halen moet ik wel mijn supra wegdoen) Want volgens mij zijn alle wagen vrijwel even goed als je ze helemaal upgraded :S

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

zo, net ff nieuwe(laatste) deel van stad unlocked :) Nieuwe level 3 motor erbij in me audi TT, nu de rest nog _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door R-B op 22-11-2004 22:47 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Mijn lieve Skyline; met Mantis unique wide body kit + unique weight reduction. Hier dus in verschillende stadia van opbouwen en dergelijke

Afbeeldingslocatie: http://www.highwaydevil.nl/GoT/skyline1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.highwaydevil.nl/GoT/skyline2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.highwaydevil.nl/GoT/skyline3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.highwaydevil.nl/GoT/skyline4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.highwaydevil.nl/GoT/skyline5.jpg

C&C welkom; ben zelf niet helemaal tevreden over de Brake Calipers en de Base Paint, maar daar slaap ik nog wel een nachtje over. 8)

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 22-11-2004 22:55 . Reden: Sizes... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Badeend_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-08 22:14
***TIP***

Ik weet niet of deze tip al een keer is langgekomen, maar ontdekte het vanochtend. toen ik met mijn bruut getunde hummer rondscheurde en voor de lol aan een drag race mee deed.

Als je je Hummer op en top getuned heb en op hard gaat drag racen zie je de skyline's mrx8'jes in je spiegeltje verdwijnen en zit je aan het eind al op de 300 km.

Het wisselen van baan gaat wel erg lastig ( lees: niet te doen) maar voor een drag race op een vliegveld erg goed te doen. ook al heb je niet eens 1 perfect shift.

Het is trouwens bij alle race type's dat je zoveel sneller bent (behalve de apparte SUV races) als de rest maar het bochten nemen is simpelweg niet te doen met de SUV's op die snelheden dus winnen zit er niet in bij een sprint of iets anders

Volgens mij is dit gewoon een erge bug in het spel want volgens mij moet een Skyline toch echt wel sneller optrkken dan een Hummer die volgens mij wel 3x zo zwaar en lomp is.

[ Voor 7% gewijzigd door _Badeend_ op 22-11-2004 23:03 ]

There's no savegame in real life...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

_Badeend_ schreef op maandag 22 november 2004 @ 23:01:
***TIP***

Ik weet niet of deze tip al een keer is langgekomen, maar ontdekte het vanochtend. toen ik met mijn bruut getunde hummer rondscheurde en voor de lol aan een drag race mee deed.

Als je je Hummer op en top getuned heb en op hard gaat drag racen zie je de skyline's mrx8'jes in je spiegeltje verdwijnen en zit je aan het eind al op de 300 km.

Het wisselen van baan gaat wel erg lastig ( lees: niet te doen) maar voor een drag race op een vliegveld erg goed te doen. ook al heb je niet eens 1 perfect shift.

Het is trouwens bij alle race type's dat je zoveel sneller bent (behalve de apparte SUV races) als de rest maar het bochten nemen is simpelweg niet te doen met de SUV's op die snelheden dus winnen zit er niet in bij een sprint of iets anders

Volgens mij is dit gewoon een erge bug in het spel want volgens mij moet een Skyline toch echt wel sneller optrkken dan een Hummer die volgens mij wel 3x zo zwaar en lomp is.
Zoals eerder gezegd: die Amerikanen hebben een breder vlak qua toeren waar ze veel trekkracht hebben en dus per saldo per versnelling beter kunnen accelereren. Neemt niet weg dat bovenstaande Skyline net over de finish kwam met 362.8km/h in een Quick Race op de eerste drag-strip (over de brug dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

Ik heb hem net uitgespeeld, en om de 100% te halen moest ik nog een stuk of 5 races via de world map spelen.

Afijn, ik sta bij een StreetX vrolijk aan de start met 3 van die gare corolla's, en ik spuit als een gek weg (zoals normaal) terwijl die corolla's wel aan het asfalt genageld lijken... :D
Ik was echt veel sneller, en haalde ze allemaal zelfs een rondje in. Ook bij de andere races moest ik tegen 3 corolla's, en ook daar reed ik ze zoek. Beetje vreemd dus, want het waren wel allemaal stage 5 races op hard, daarbij verwacht je toch wel iets meer tegenstand! :P

Wel cool dat je met je lompe SUV ook outruns kan doen tegen andere SUV's, heb met m'n gepimpte hummer er net 10 achter elkaar gewonnen in de hoop iets voor die hummer te unlocken, een wide body kit ofzo leek me wel elite... maar dat gaat dus niet, blijkbaar kan je alles maar voor 1 auto unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-09 22:38
Argh!
Dudes, wat is het beste NOS verdeling voor een DRAG...argh
Zit echt vast....
Zo hoes jullie NOS verdeeld? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Achmedd schreef op maandag 22 november 2004 @ 23:27:
Argh!
Dudes, wat is het beste NOS verdeling voor een DRAG...argh
Zit echt vast....
Zo hoes jullie NOS verdeeld? :?
Als de drag minder dan 2200m is, dan zet ik mijn NOS halverwege; meestal als extra boostje na het opschakelen na 4, 5 en 6. En daarna in 6 volgas. Is de drag langer, dan zet ik m helemaal op duration; opschakelen t/m 4 zelf doen, 5 en 6 ff een tikkie en dan volgas.

offtopic:
Tenzij je natuurlijk geen 6 hebt; dan is het opschakelen 3 t/m 5 een tikkie NOS...

[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 22-11-2004 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
MAX3400 schreef op maandag 22 november 2004 @ 23:35:
[...]

Als de drag minder dan 2200m is, dan zet ik mijn NOS halverwege; meestal als extra boostje na het opschakelen na 4, 5 en 6. En daarna in 6 volgas. Is de drag langer, dan zet ik m helemaal op duration; opschakelen t/m 4 zelf doen, 5 en 6 ff een tikkie en dan volgas.

offtopic:
Tenzij je natuurlijk geen 6 hebt; dan is het opschakelen 3 t/m 5 een tikkie NOS...
Dus in zijn 6, maak je hem helemaal op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het nou met die Ferrari 360? Ik weet het echt niet meer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Achmedd schreef op maandag 22 november 2004 @ 23:40:
[...]

Dus in zijn 6, maak je hem helemaal op?
Yup, maar pas op het moment dat ik auto's achter me aan hoor komen. En anders kan je in het begin altijd nog flink draften; krijg je weer extra NOS voor. O-)
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 23:40:
Hoe zit het nou met die Ferrari 360? Ik weet het echt niet meer :X
Welke Ferrari?? Die er niet in zit, maar waarvan ze wel het geluid gebruiken? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 12:58
JaWa schreef op maandag 22 november 2004 @ 22:42:
ik zit de hele tijd uit te kijken naar goede wagens in mijn carlot

ik heb nu een getunde audi TT en hyundai hyburion. nu lees ik nogal veel over de skyline en de rx7 maar zijn de ze echt zo goed voordat ik er weer een sloot geld in pomp? ( ik kan nu de rx7 halen moet ik wel mijn supra wegdoen) Want volgens mij zijn alle wagen vrijwel even goed als je ze helemaal upgraded :S
Misschien een idee om bij quick race deze ride te tunen en ff rijden in free run??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, waarom zit wel het geluid van die ferrari, maar de ferrari zelf er niet in? Hier raak ik wel een beetje gefrustreerd van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
MAX3400 schreef op maandag 22 november 2004 @ 23:43:
[...]

Yup, maar pas op het moment dat ik auto's achter me aan hoor komen. En anders kan je in het begin altijd nog flink draften; krijg je weer extra NOS voor. O-)
Aha ok.
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 23:46:
Damn, waarom zit wel het geluid van die ferrari, maar de ferrari zelf er niet in? Hier raak ik wel een beetje gefrustreerd van :(
Nopes Ferrari zit er inderdaad echt niet in. Misschien alleen voor (intro)filmpjes dat geluid hoor.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Badeend_ schreef op maandag 22 november 2004 @ 23:01:
***TIP***

Is dat alleen bij die hummer? Ik heb een lincoln (zonder unique's, dat wel) maar da's alsof je een sherman tank een berg op aan het duwen bent zo sloom 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
MAX3400 schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:44:
[...]

Ook een 4WD-auto kan een burnout maken. Differentieel ontkoppelen of tractie-controle... Dat lijkt me het probleem toch niet?
Dusssss waarom zou dat zo zijn als je zoiets niet zelf specificeert.....
Een burnout maken van zoveel meter blijft dus nutteloos.
Een supra heeft trouwens de HOOGSTE potentie van alle auto's in deze game, in het echt dan.... de motor is het beste te tunen van alle auto's in dit spel (ja ook beter dan de skyline) 1300 pk met alle tuning die je op stage3 hebt zou je makkelijk moeten hebben ;)
Een supra zou dus ook de grootste burnout moeten maken >:)
[...]En dat bewijst het nadeel van een spel. Een RX-7 is standaard (in het echt, laatste revisie) sneller (op top) dan 90% van de rest van de auto's uit NFSU.
Je hebt nog gelijk ook, alle jap cars hebben maximaal 240 pk. Echter is de rx7 stock het snelst, wat na 1 ecu level in theorie al voorbij zou moeten zijn aangezien de potentie in de Skyline en de Supra veel hoger ligt :)

[ Voor 27% gewijzigd door Vandread op 23-11-2004 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Vandread schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 00:00:
[...]

Dusssss waarom zou dat zo zijn als je zoiets niet zelf specificeert.....
Een burnout maken van zoveel meter blijft dus nutteloos.
Een supra heeft trouwens de HOOGSTE potentie van alle auto's in deze game, in het echt dan.... de motor is het beste te tunen van alle auto's in dit spel (ja ook beter dan de skyline) 1300 pk met alle tuning die je op stage3 hebt zou je makkelijk moeten hebben ;)
Een supra zou dus ook de grootste burnout moeten maken >:)

[...]

Je hebt nog gelijk ook, alle jap cars hebben maximaal 240 pk. Echter is de rx7 stock het snelst, wat na 1 ecu level in theorie al voorbij zou moeten zijn aangezien de potentie in de Skyline en de Supra veel hoger ligt :)
Waarschijnlijk omdat EA zoiets had van: we kunnen geen Gran Turismo/Project Gotham maken voor de PC, dus dan maar een middenweg; mooie auto's maar met navenante effecten. Want wie zit er nou op te wachten om een Skyline te kopen in het spel, die opvoeren tot over de 370km/h op het rechte stuk, maar geen burnout maken?

Ennuh, vertel me niets over Jap cars; mijn research/kennis van die bakken is erorm. Wist je dat er bijvoorbeeld voor de Skyline R34 GTR V-SPEC II alleen al 19 verschillende merken aftermarket turbo zijn, in totaal 71 verschillende uitvoeringen? :Y)

[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 23-11-2004 00:10 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Tech vragen horen niet thuis in dit topic!
Resize je pics voordat je ze post!