... en oranje! :P
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
trouwens zijn er ook nog mensen die die pincodes van hun niet gebruiken?
trouwens wanneer komt resident evil 4 nu uit, ik heb bij verschillende zaken al wat gehoord.. allemaal verschillende datums (hetzelfde als met goldeneye rogue agent
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
RE4 komt in januari al in de VS en Japan uit, maar voor de EU staat hij gepland voor maart ergens, een specifieke datum is er nog niet. De andere Resident Evil spellen op de GameCube zijn echter steeds ongeveer een half jaar na de release in de VS pas in Europa uitgebracht(inclusief de rechtstreekse poorts!). Het zou dus nog best een tijdje kunnen duren.SCaRaBaeuS schreef op donderdag 18 november 2004 @ 15:33:
gaat lekker hier, heb al aardig wat spullen voor GCmorgen ga ik paper mario 2 kopen
eens kijken hoe leuk het allemaal is..
trouwens zijn er ook nog mensen die die pincodes van hun niet gebruiken?Ben aan het sparen voor me zieke neefje. maar goed
trouwens wanneer komt resident evil 4 nu uit, ik heb bij verschillende zaken al wat gehoord.. allemaal verschillende datums (hetzelfde als met goldeneye rogue agent
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Anoniem: 115248
Die gevechten! Op een podium, met publiek erbij... echt helemaal geweldig. Het verhaal is ook weer erg lollig. Ik ben nog niet echt ver (chapter 1), maar totnutoe nog steeds geen bowser, en geen ontvoerde prinses. Zullen ze dan eindelijk een keer een origineel verhaal bedacht hebben?
Nouja, het doet er ook niet echt toe. Het zijn de kleine dingetjes die het telkens zo leuk maken. Ik heb alweer een paar keer heel hard moeten lachen.
Ik vind de graphics wel een beetje tegenvallen. Op Mario zelf na, die is echt zo plat als een dubbeltje. Maar voor de rest bespeur ik weinig van de papier-look dit keer. Als huisjes openklappen enzo... op de N64 zag het er echt uit als een knutselwerkje dat opengevouwen werd. Maar heel veel muren hier hebben gewoon dikte, ronde vormen, noem maar op... is wel jammer. Maar ja. Het blijft 1 van de leukste spellen die ik totnutoe op de cube gespeeld heb.
Na een half uurtje spelen hadden we ’m bijna uitgezet en de volgende dag geruild...
We hadden namelijk verwacht dat het een soort oldschool Mario zou zijn.
Simpel 2D/platform. Geen RPG..
Maar na toch even doorgespeeld te hebben zijn we echt verslaafd
Vanavond weer verder ! Chapter 4.
HEER_LIJK spel hehehe.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Thijs schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:34:
Damn, ToS is al sinds gister uit ofzo, alleen... Nintendo screwed up en heeft minder dan 10% (!!) van wat er gevraagd is uitgeleverd.Wij zijn dus mooi de sjaak.
Waarschijnlijk komt volgende week de rest pas.
Ik snap die gasten niet hoor, Nintendo is veruit de slechtste uitgever die ik ken... EVER. Zelfs Jowood doet het nog beter dan hen.
Zoals WillyBubba al zei, de releasedatum is 29 november, morgen dus.
Mijn preorder bij Play.com is van status veranderd, geen "preorder" meer maar "processing"... Ik verwacht dus binnenkort een kadootje in de bus
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Anoniem: 45287
Kreeg net mijn pakketje van play-asia binnen met wat gamecube spullen erbij waaronder een prachtige!!
Maar ook een memcard en nu staat er alone for japan op ...kan ik hem dan gelijk weggooien ?
Nee ik ben niet lui ,maar ik heb geen cube ...ja nu wel

Als jullie het zeker weten hoef ik hem er niet uit te halen anders ga ik hem maar testen ?

Hoe kom ik aan een NES ? die kon je toch ook kopen ?
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Fancy holografische toestanden are soooo last decade.D³ schreef op donderdag 18 november 2004 @ 17:42:
Lees net dat de PAL MP2E box hetzelfde is, maar dan zonder fancy holografische toestanden. *trekt lange neus naar PAL-ers*
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
De releasedatum is 19 november ja, maar vaak krijgen alle winkels hem wel 1 of 2 dagen van tevoren. Oftewel; als je hem ergens tegenkomt zal ik hem maar snel kopen want er zijn @ the moment erg weinig exemplaren van in NL.Twee Dee schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:40:
[...]
![]()
Zoals WillyBubba al zei, de releasedatum is 29 november, morgen dus.
Mijn preorder bij Play.com is van status veranderd, geen "preorder" meer maar "processing"... Ik verwacht dus binnenkort een kadootje in de bus
Ben nu met PM2 bij chapter 3, hij blijft leuk.
dat stukje met bowser was wel lachen, hij sloopt het halve level en past niet in het kasteel
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Dit vond ik eerst ook nogal verwarrend. Je hebt namelijk geen aparte NES nodig om spelletjes te spelen. Als je een spel vind dan zit er al een NES bij inbegrepen. In mijn kelder staan een stuk of 12 NESjes op een rij met in allemaal een ander spel.aaap schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:48:
Hoe kom ik aan een NES ? die kon je toch ook kopen ?

Er is trouwens wel een losse NES te vinden. Maar daar kun je dan verder niks mee. Alleen voor de sier neerzetten ofzo.
En hoe je aan die spelletjes komt? Tsja... een kwestie van geluk hebben vrees ik. Zorg in ieder geval dat je aan het einde van de maand genoeg raffle-tickets hebt. Er is altijd een redelijke kans dat Nook dan ook een NES verloot. Crazy Redd heeft er soms ook eentje te koop. En verder op de meest onverwachte momenten. Soms kreeg ik er eentje kado bij een brief van een andere bewoner. Of dan staat er opeens op het medelingenbord dat iemand er 1 begraven heeft in acre 5-A ofzo. Onmogelijk om het echt te voorspellen.
Geen pre-order kadootjes, geen holografische toestanden, geen 50Hz-ondersteuning... dat gaat lekker voor europa. Ze zijn zeker bang dat ze er teveel van verkopen ofzo? Straks krijgen we nog te horen dat er ook geen 250 sterren bij zitten!!Lees net dat de PAL MP2E box hetzelfde is, maar dan zonder fancy holografische toestanden. *trekt lange neus naar PAL-ers*
(surrounded denkt dat hij hem uiteindelijk toch maar gaat kopen. Na alle stoere filmpjes en positieve recensies... vooruit dan maar. Ongetwijfeld zitten er weer een paar pas-op-dat-je-de-controller-niet-kapot-smijt-van-frustratie-momenten in. Maar zo te horen staan daar ook weer vele prachtige uren tegenover van een vreemde planeet onderzoeken).
Oftewel; als je hem ergens tegenkomt zal ik hem maar snel kopen want er zijn @ the moment erg weinig exemplaren van in NL.

Typisch weer. Nouja, bedankt voor de tip in ieder geval. Mocht ik hem ergens tegenkomen neem ik hem gelijk mee voor als ik paper mario heb uitgespeeld. Misschien wordt het wel weer net zo erg als met Viewtiful Joe en Burnout 2.
Ik zou je sterk afraden MP2E te kopen als je MP niet veel bijzonders en te moeilijk vond. MP2E is meer van hetzelfde en een stuk moeilijker naar verluidt.Anoniem: 115248 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 20:31:
(surrounded denkt dat hij hem uiteindelijk toch maar gaat kopen. Na alle stoere filmpjes en positieve recensies... vooruit dan maar. Ongetwijfeld zitten er weer een paar pas-op-dat-je-de-controller-niet-kapot-smijt-van-frustratie-momenten in. Maar zo te horen staan daar ook weer vele prachtige uren tegenover van een vreemde planeet onderzoeken).
f.k.a D³
Nee, niet weggooien, stuur maar naar me opAnoniem: 45287 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:48:
Maar ook een memcard en nu staat er alone for japan op ...kan ik hem dan gelijk weggooien ?
Effe serieus: je gamecube zal vragen em te formatteren omdat 'ie nu voor een JAP gamecube is formatteerd. Nadat je dat hebt gedaan kan je em gewoon op je PAL cube gebruiken, geen probleem dus.
Anoniem: 45287
Ow tnx voor de reply dan kan ik de kubus gewoon in de verpakking laten .Schweino schreef op donderdag 18 november 2004 @ 23:06:
[...]
Nee, niet weggooien, stuur maar naar me op
Effe serieus: je gamecube zal vragen em te formatteren omdat 'ie nu voor een JAP gamecube is formatteerd. Nadat je dat hebt gedaan kan je em gewoon op je PAL cube gebruiken, geen probleem dus.
Nu nog ff mario sunshine en monkeyballs zoeken voor kerst dan ben ik klaar
Heb om in de mood te komen op m'n telefoon het Super Metroid Item Acquisition Fanfare melodietje gezet voor als ik SMSjes krijg.
[ Voor 5% gewijzigd door Thijs op 18-11-2004 23:52 ]
Snel naar een Bart Smit om SMB te scoren voor EUR 20! En als je er dan toch bent kun je net zo goed SMS ff scoren voor EUR 30.Anoniem: 45287 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 23:12:
[...]
Ow tnx voor de reply dan kan ik de kubus gewoon in de verpakking laten .
Nu nog ff mario sunshine en monkeyballs zoeken voor kerst dan ben ik klaar
Ik heb recentelijk beide 2e hands overgenomen voor 15 elk en kan beide aanraden
[ Voor 8% gewijzigd door Rukapul op 18-11-2004 23:56 ]
Anoniem: 69968
Ik ben bij PM2 bij de eindbaas gekomen, die is niet kinderachtig:
(spoiler over het aantal HP van de eindbaas van PM2:
en @ Maxburn: dat niet, maar wel geinig
[ Voor 27% gewijzigd door Captain N op 19-11-2004 00:09 ]
Mijn foto's op Flickr.
Zo, vanaf ergens volgende week kan ik mezelf dus lekker binnen opsluiten! Laat de winter maar komenYour order for Tales Of Symphonia has been posted.
Please allow 3-5 days delivery.
en dan tussendoor nog een beetje solliciteren
Heet hij toevallig D³? Zou me niets verbazen...Captain N schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 00:09:
Ik las een keer iets over een gast die het in 1 uur nog wat geloof ik had uitgespeeld met 100% van alles op hard. Best ziek
... en oranje! :P
Nou, ik vond het wel een bijzonder spel, en heb er ook wel van genoten. Alleen het laatste stuk werd de moeilijkheidsgraad wat te hoog voor me. Als je constant beslopen wordt door space pirates, en dan ook nog een paar hele pittige eindbazen. Daar kon ik niet zo goed tegen. Ik had liever gezien dat het meer van hetzelfde was maar dan ietsje makkelijker. Maar ja. Het is toch metroid he.D³ schreef op donderdag 18 november 2004 @ 22:00:
[...]
Ik zou je sterk afraden MP2E te kopen als je MP niet veel bijzonders en te moeilijk vond. MP2E is meer van hetzelfde en een stuk moeilijker naar verluidt.

Ik ben nu ook in dat level met die 101 beestjes. (PM2) Ik vind het wel lachen eigenlijk.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 115248 op 19-11-2004 11:20 ]

[ Voor 9% gewijzigd door Max|Burn op 19-11-2004 11:44 ]
In Paper Mario 1 kon je (ook) maar 10 voorwerpen tegelijk bij je dragen hoor (ik neem aan dat het er in PM2 ook 10 zijn? ).Anoniem: 115248 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:19:
[...]
Ik ben nu ook in dat level met die 101 beestjes. (PM2) Ik vind het wel lachen eigenlijk.Leuke originele puzzels. En dat hele level ziet er ook fantastisch mooi uit! In vergelijking met de andere Mario RPG's kun je wel (veel) minder voorwerpen dragen. In die andere spellen zorgde ik altijd dat ik 99 superpaddestoelen ofzo bij me had.
Dan kun je elk moeilijk gevecht wel uitzingen. Nu moet ik wat beter m'n best doen, maar dat maakt het eigenlijk alleen maar leuker.
PM2 moet helaas bij mij nog even wachten, net als MP2. Als jij MP2 binnenkort koopt en snel zat bent, moet je me even mailen
Niet iedere game is hetzelfde... ik heb soms ook met bepaalde stukken dat ik er maar niet voorbij kom, wat dan super irritant is, en als ik er eenmaal voorbij ben, dan denk ik, tjoh, was dat alles...MaxBurn schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:44:
Surrounded, leg mij eens uit hoe jij met sommige simpele games of "gewone"moeilijke games soms echt moeite heb / irritant vind terwijl je wel de F-ZeroGX Story mode compleet op very hard uitspeel ()
Met F-Zero heeft ie gewoon blijkbaar minder moeite dan met andere games. Dat kan toch
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Of hoor ik het verkeerd
Heh. Ik vind het irritant als het voor mijn gevoel op een oneerlijke manier moeilijk is. Als ik 10 keer in een ravijn val omdat ik te lomp ben om goed te springen, dan kan ik daar best mee leven. Gewoon blijven proberen totdat het me wel lukt.MaxBurn schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:44:
Surrounded, leg mij eens uit hoe jij met sommige simpele games of "gewone"moeilijke games soms echt moeite heb / irritant vind terwijl je wel de F-ZeroGX Story mode compleet op very hard uitspeel ()
Maar als ik ook maar 1x in een ravijn val omdat bijvoorbeeld de camera niet goed meewerkt dan word ik gelijk chagerijnig.
En Metroid Prime vond ik persoonlijk heel erg oneerlijk aanvoelen (dat komt vooral ook omdat ik helemaal geen ervaring heb met first person shooters). Als het echt intens word raak ik vaak gedesorienteerd. Probeer ik ergens voor weg te springen terwijl ik al met m'n rug tegen de muur sta. Of doe ik een stap opzij, en zonder het te merken trap ik perongeluk weer in de phazon. Dan heb ik echt zoiets van: "Ja hallo?! Dat kon ik toch ook niet weten?" Of van achteren beslopen worden zonder dat je het in de gaten hebt, daar kan ik ook helemaal niet tegen.
Sommige storymode-missies zijn eigenlijk ook wel een beetje oneerlijk... maar in mindere mate vond ik.
Sonic Adventure 2... om gek van te worden met die irritante camera. Kutspel!
Ikaruga... gruwelijk moeilijk, maar nooit oneerlijk. Vind het nog steeds leuk
In Mario Kart DD 3x achter elkaar geraakt worden door een blauw schild? Rot op, dan gaat de gamecube meteen uit.
In F-Zero chapter 5 door die smalle poortjes moeten rijden? Hmja... erg erg lastig, maar je ziet dat het mogelijk moet zijn... toch nog maar even blijven proberen.
etc etc etc.
Oh echt?In Paper Mario 1 kon je (ook) maar 10 voorwerpen tegelijk bij je dragen hoor (ik neem aan dat het er in PM2 ook 10 zijn? ).
Haha, is goed hoor. Als ik er vanaf wil dan ben je de eerste!PM2 moet helaas bij mij nog even wachten, net als MP2. Als jij MP2 binnenkort koopt en snel zat bent, moet je me even mailen.
Om je heen kijkenAnoniem: 115248 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:08:
[...]
Of van achteren beslopen worden zonder dat je het in de gaten hebt, daar kan ik ook helemaal niet tegen.
Mwa..geen last van gehad..als je maar tempo houdSonic Adventure 2... om gek van te worden met die irritante camera.
Op het moment dat het blauwe schild DUIKT opzij boosten...dan vliegt ie voorbij en ontploft ie.In Mario Kart DD 3x achter elkaar geraakt worden door een blauw schild? Rot op, dan gaat de gamecube meteen uit.
Blauwe schilden zijn irrant maar ja..gebeurt alleen als je eerste bent..gewoon doorrossen

Met 100 Sterren Verzendkosten zekeraaap schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 18:51:
Voor de mensen die 10.000sterren hebben zijn er nog wat GBA : SP's en wat Gamecube Mario Pack's te verkrijgen op Nintendo.nl
Hopelijk komt de Zelda Collectors disc nog terug.
Mijn foto's op Flickr.
Naja, een week voor de release, leuk voor de mensen die al een Freeloader hebben, ik wacht wel.
Voilá.
Tsja, die stukjes met sonic waren nog wel te doen. Hoewel ik af en toe meer het gevoel had dat ik naar een filmpje zat te kijken dan echt een spel te spelen... maar ik had er in ieder geval geen moeite mee. De grootste problemen had ik met die Knuckles levels. En sorry hoor, maar ik geloof nooit dat de camera daar beter werkt als je het tempo er maar in houdt.Mwa..geen last van gehad..als je maar tempo houd

Dat heb ik nog nooit geprobeerd... klinkt wel als een goede tip.Op het moment dat het blauwe schild DUIKT opzij boosten...dan vliegt ie voorbij en ontploft ie.
Ja maar deze discussie heeft niet zoveel zin. Ik noemde gewoon wat dingen die een spel voor mij irritant maakten. Daarom heb ik soms veel moeite met relatief makkelijke spellen, terwijl ik andere hele moeilijke games wel koppig vol blijf houden... het antwoord op jouw vraag dus eigenlijk.Blauwe schilden zijn irrant maar ja..gebeurt alleen als je eerste bent..gewoon doorrossen
(hoewel ik mariokart wel uitgespeeld heb hoor... is niet echt moeilijk. Zelfs na die 3 blauwe schilden lig je vaak toch nog eerste
Whaha, ja je moet kleine kinderen nooit onderschatten als het gaat om games. Zijn er meestal nog beter in dan volwassenen. Ik snap ook niet waarom er zoveel makkelijke games speciaal voor jonge spelers uitkomen... die hebben dat echt niet nodig volgens mij.Echt oneerlijk: Battle mode doen en 2 kutkoters tegen je hebben die samen tegen jou spelen om voor het eerst in hun leven van me te winnen met Battle.Als ik dan dood was liet de een zich afmaken door de ander
Jonge gamers zijn slechter, het niveau van de vroegere gamers wordt bijna nooit meer gehaald. Geen grapje: ik heb uit de 2000 battle games in MKDD er 2 verloren ! Jonge gamers zijn brak, oude gamers ownen. (= mijn ervaring)Anoniem: 115248 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 21:07:
[...]
Whaha, ja je moet kleine kinderen nooit onderschatten als het gaat om games. Zijn er meestal nog beter in dan volwassenen. Ik snap ook niet waarom er zoveel makkelijke games speciaal voor jonge spelers uitkomen... die hebben dat echt niet nodig volgens mij.
Mensen willen tegenwoordig nergens meer hun best voor doen (werk, relaties, games, etc
[ Voor 17% gewijzigd door Max|Burn op 19-11-2004 21:31 ]
Ik ben net begonnen aan Majora`s Mask (voor het eerst). Dus tja, eerst even wennen, het is natuurlijk even apart, met die tijd en de andere manier van saven enzovoort.
Dus ik ben bij het gedeelte waar ik een aapje moet redden. Nouja, ik ben eerst bij een andere tempel terecht gekomen met een of andere Skull kid. Inmiddels het einde van de dag, dus weer terug naar dag 1.
Ik dus naar de juiste plek toe om naar de aap te gaan, boon vergeten. Ik weer dat klote-eind terug hoppen met die klote deku over die klote bladeren...
Enfin, eindelijk weer terug, WATER vergeten... Nouja, dom dom dom eigen schuld, weer dat klote eind terug naar het gedeelte met schoon water...
Even later dus opnieuw, boontje planten, water bij HOPPA! En toen kwam dat leuke platform-vlieg gedeelte. Nouja, een aantal keren gevallen (natuurlijk) dus weer terughoppen enzovoort.
EINDELIJK totaal 2 uren 5 valpartijen en 756 blader-hop-sprongen verder kom ik aan bij het platform aan het eind -> HOERA!!
Loop ik de volgende ruimte in -> Zwart scherm, geen geluid meer .... HANGUH HANGUH
Arrrgh, ik raak geen spel meer aan tot TOS er is, ik ben het even zat!
[/frusti modus]
Ram uitbreiding voor de N64 kopen / op de kop tikkenTdV schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 10:52:
het beeld is wazig dus ik heb liever de cube emulatie versie.
Die zit erin, ik dacht dat MM het niet eens deet zonder expansion pack.MaxBurn schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 11:15:
[...]
Ram uitbreiding voor de N64 kopen / op de kop tikken
Volgens mij doet hij het wel zonder? ..of zat hij erbij?
zonder = slechtere textures toch ?..net als met Turok2
f.k.a D³
Mijn versie van dvdboxoffice is ook verstuurd dus ik verwacht hem dinsdag a woensdag ofzo.
Trouwens post straks ook even je eerst impressies van het spel.
[ Voor 28% gewijzigd door schnumi op 20-11-2004 12:46 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Doe meteen even een nieuw icon klussen
Uhm, maar hij komt vrijdag toch al uit en dan is ie meestal woensdag ofzo al te koop hier. Wat is het voordeel om em te importeren?schnumi schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 12:45:
Wha mazzelaar.![]()
Mijn versie van dvdboxoffice is ook verstuurd dus ik verwacht hem dinsdag a woensdag ofzo.
Trouwens post straks ook even je eerst impressies van het spel.Graphics etc etc.
- Lagere prijs (weet ik niet zeker)Hidde schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 15:45:
[...]
Uhm, maar hij komt vrijdag toch al uit en dan is ie meestal woensdag ofzo al te koop hier. Wat is het voordeel om em te importeren?
- Mooiere hoes
- Toch die paar dagen eerder
- NTSC Cube (weet ik niet zeker)
- Preorder bonus (weet ik niet zeker)
Dus toch 2 tot 5 voordelen
[ Voor 5% gewijzigd door Twee Dee op 20-11-2004 15:50 ]
Dat heb ik al sinds een jaarThijs schreef op donderdag 18 november 2004 @ 23:51:
Heb om in de mood te komen op m'n telefoon het Super Metroid Item Acquisition Fanfare melodietje gezet voor als ik SMSjes krijg.
Iemand ook al voorbij Paper Mario Chapter 4? Want ik kom echt niet verder.
Thanks als iemand het weet. En nee, ik ga niet op gamefaqs.com kijken...
[ Voor 12% gewijzigd door GZ op 20-11-2004 16:07 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
minpunten :Twee Dee schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 15:50:
[...]
- Lagere prijs (weet ik niet zeker)
- Mooiere hoes
- NTSC Cube (weet ik niet zeker)
- Preorder bonus (weet ik niet zeker)
Dus toch 2 tot 5 voordelen
Verzendskosten
douanekosten en btw ed?
NTSC Cube of Freeloader
Ja en dat hoesje had gewoon bij PAL ook glimmend moeten zijn
Control scheme is nog steeds top
Scannen is een stuk toegankelijker geworden, scanbare objecten lichten in het geheel op, ipv de kleine vierkantjes van MP1. Kleurcodering is ook duidelijker zodat je meteen ziet wat belangrijk is, wat je al hebt gescand etc. Verder is de opzet van Lores/Pirate logs ed iets anders, waardoor je L niet meer ingedrukt hoeft te houden om te lezen.
Dark Aether valt me erg mee kwa moeilijkheid tot nu toe, al ben ik nog maar net begonnen natuurlijk. Belangrijkste reden hiervoor is dat de 'safe zones' je health langzaam maar zeker regeneren, ook de schade die je door vijanden oploopt. Als je de tijd neemt kan er weinig gebeuren (denk ik, tijd zal het leren).
Omgevingen zijn weer ouderwets gedetailleerd. Je zou het haast voor lief nemen, maar ik sta er nog altijd van te kijken. Oogverblindend kwa schoonheid is het nog niet, ik heb alleen nog het gebied van de meeste screenshots gezien (bruine gedoe) en de Dark versie er van. Kijk erg uit naar de swamp en 'techno' gebieden. Graphics zijn verbeterd, maar grote verschillen zijn er niet. Vergelijkbaar met Halo en Halo 2 die (in-game) ook grotendeels hetzelfde zijn.
Muziek is weinig bijzonders tot nu toe, leuke touch is het zachte, vreemde gebliep na een boss wat je ook in Super Metroid had in ruimtes met lift en items.

Ik heb geen PAL cube dus dan ben je snel klaarHidde schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 15:45:
Uhm, maar hij komt vrijdag toch al uit en dan is ie meestal woensdag ofzo al te koop hier. Wat is het voordeel om em te importeren?
Verder:
- Lagere prijs (~40,- incl verzend en geen importkosten)
- Mooiere hoes
PS item fanfare had ik ook op mn vorige GSM
f.k.a D³
Ik heb een US gamecube dus als ik de PAL versie zou halen moet ik telkens een freeloader gebruiken en dat is zwaar irritant.Hidde schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 15:45:
[...]
En normaalgesproken komen de US versies van games eerder uit (lees 2 maanden ongeveer) als de PAL versie dus.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Laat maar, ik ben er (al) uit...GolbeZeromus schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 16:05:
[...]
Dat heb ik al sinds een jaarTevens heb ik als ik mijn GSM aanzet het deuntje erin staan van Metroid als je het spel begint in Crateria. (de 8 bit versie dus) Ben ik cool of wat?
spoiler:Ik moet dus Bobbery zien te vinden. Ik weet waar die woont en heb het vermoeden dat ik volgens het dak naar binnen moet, maar hoe?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Het is zeker een heel erg leuk spel, maar totnutoe vond ik de eerste Paper Mario toch nog ietsje beter. Vooral ook de stukjes met de prinses vallen me een beetje tegen. Die zijn zo... serieus? Terwijl dat op de N64 juist zo'n beetje de grappigste momenten van het spel waren. Maar gelukkig zijn er ook nog de bowser stukjes. Ik moest zo lachen toen...
Kijk, dat klinkt goed.D³ schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 17:30:
Dark Aether valt me erg mee kwa moeilijkheid tot nu toe, al ben ik nog maar net begonnen natuurlijk. Belangrijkste reden hiervoor is dat de 'safe zones' je health langzaam maar zeker regeneren, ook de schade die je door vijanden oploopt. Als je de tijd neemt kan er weinig gebeuren (denk ik, tijd zal het leren).
Ben jij via die pijp naar boven gegaan of via de springplank?Anoniem: 115248 schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 20:24:
spoiler:...zijn vliegapparaat het begaf boven de oceaan, en dat je dan het onderwaterlevel uit Super Mario Bros met Bowser moet spelen. En als hij dan eindelijk uit het water is geklommen komt die Kammy Magikoopa eraan met allemaal leuke verhalen over Glitz City en een Rawk Hawk embleem op haar muts.
[...]
pijp?GolbeZeromus schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 20:46:
[...]
Ben jij via die pijp naar boven gegaan of via de springplank?
Kewl, die Samus Appearance Fanfare heet ie geloof ik, heb ik dus ook (8 bit versie), maar kan ik niet instellen als 'boot' geluid. Ik heb ook de Item Acq. Fanfare van de 8-bit Metroid, maar vond die van Super Metroid toch ietsje mooier.GolbeZeromus schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 16:05:
[...]
Dat heb ik al sinds een jaarTevens heb ik als ik mijn GSM aanzet het deuntje erin staan van Metroid als je het spel begint in Crateria. (de 8 bit versie dus) Ben ik cool of wat?
spoiler:Ik moet dus Bobbery zien te vinden. Ik weet waar die woont en heb het vermoeden dat ik volgens het dak naar binnen moet, maar hoe?
Zelf heb ik net chapter 3 gehaald van Paper Mario 2... die stukjes met de princess zijn IRRITAAAANT, wat een geblaat allemaal. Hele tijd A-A-A-A-A-A-A drukken, niet normaal man.
Ik kreeg ook nog een of andere code en een website, dus daar ga ik nu even naar kijken. Iemand enig idee trouwens wat je met die hele lijsten met dog tags kan? Ik kreeg er een bij Vulcan Raven... maar volgens mij kan ik er verder weinig mee. Zit er verder nog verschil tussen de verschillende moeilijkheidsgraden in het verhaal of zoiets dergelijks? Ik heb het nu op normal uitgespeeld. Als er (behalve de moeilijkheid dan) geen ontzettende toffe dingen extra zitten in hard mode dan vind ik het niet de moeite waard om het nog een keer te doen.
edit: Dat is dan een smetje op het spel... De website geeft een keiharde error wanneer ik die code wil invoeren
[ Voor 6% gewijzigd door Captain N op 21-11-2004 00:13 ]
Mijn foto's op Flickr.
mijn broer heeft nml een gamecube en ik wil er ook een gaan kopen. nou willen er ook lannen met die gamecubes. welke games zijn er allemaal met lan? ikheb mario kart wel. maar dat lijkt me niet zo leuk. het is uiteindelijk maar hetzelfde racen. zijn er ook games waar je het verhaal kan spelen met meerdere over lan? of andere echt leuk blijvende games via lan?
nog een vraagje, welke spellen hebben allemaal een verhaal waar je trug in de tijd reist?
[ Voor 10% gewijzigd door daves2hd op 21-11-2004 02:11 ]
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Anoniem: 90504
Anoniem: 86074
De moeilijkste keus komt binnenkort .... Metroid 2 of Prince of Persia 2 .... 2 van de betere games die ik op de Cube gespeeld heb (de voorgangers natuurlijk
Import cker
Ik zou ze bestellen bij dvdsoon of dvdboxoffice, dan hab je er bijna 2 voor 60 euroAnoniem: 90504 schreef op zondag 21 november 2004 @ 01:51:
Zit op dit moment te twijfelen tussen Tales of Symphonia en Paper Mario 2 (60 euro blijft een hoop geld)......iemand met wat wijze woorden om m'n keuze te vergemakkelijken?
Voor wat ik in de reviews heb gelezen voeren de CPU's hun taken uit zonder al te vreemde dingen te doen. Het schijnt dat je ze een soort aanvalsprofiel kunt geven wat ze moeten doen in een gevecht. Dus dichtbij knokken of van een afstand magie gebruiken etc. De AI schijnt zich goed hieraan te houden en is dus op vele verschillende manieren in te stellen.Anoniem: 86074 schreef op zondag 21 november 2004 @ 10:24:
Ikzelf was nooit zo'n fan van turnbased, maar sinds ik Sudeki gespeeld heb, weet ik wel dat het op console echt beter is. Ik vertrouw niet graag op de CPU AI. Hoewel het de snelheid eruit haalt, speelt het wel beter. Ik weet niet hoe het met Tales of Symphonia geregeld is, maar als het realtime is, heb ik zelf toch liever iets a la Baldur's Gate, aldus, multi-party kan wel, maar dan alleen in Coop mode.
Ik laat je volgende week wel weten hoe dit spel mij bevalt
Ik kijk er in ieder geval naar uit, eindelijk een heerlijke lange RPG op de cube
Kijk, dat is toch wel lief van ze, ze hebben het gewoon gedaan zodat spelers er beter van kunnen genieten!Nintendo wil dat spelers van "Metroid Prime 2 Echoes" van dit spel kunnen genieten onder de best mogelijke omstandigheden. Wij hebben bij dit spel dus gekozen voor een exclusieve beeldweergave in PAL 60Hz.
Maar dit intrigeerde me:
Wat kan de technische dienst nou in hemelsnaam doen om dat probleem te verhelpen!? Krijg je dan gratis een nieuwere televisie ofzo? Hebben ze toch ergens een stapeltje 50Hz exemplaren waarvan ze je er dan 1 toesturen? Zit er een geheime code in het spel waardoor het naar 50Hz overschakelt? Ik vind het maar vreemd.Nintendo wil dat je kunt genieten van een spelervaring met optimale kwaliteit. Als je tv geen PAL 60Hz ondersteunt en het spel daarom niet goed functioneert, kun je contact opnemen met de technische dienst van Nintendo (zie hieronder). Dit heeft geen invloed op je wettelijke rechten.
Mijn foto's op Flickr.
En nu al ToS op de post, en over een paar dagen MP2E. Waar moet ik de tijd vandaan halen
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Mijn foto's op Flickr.

Anoniem: 105012
Metroid Prime:97/100
Paper Mario:91/100
(offtopic maar wel leuk:Zelda the Minish Cap:93/100)
Da's op zich wel beter ja. Met Sudeki gingen die lui gewoon in een hoekje staan en lieten zich in elkaar meppen .... dat was 'defensive'.... 'offensive' was aanvallen en niet ontwijken ..... die andere stand was helemaal belabberdTwee Dee schreef op zondag 21 november 2004 @ 12:27:
[...]
Voor wat ik in de reviews heb gelezen voeren de CPU's hun taken uit zonder al te vreemde dingen te doen. Het schijnt dat je ze een soort aanvalsprofiel kunt geven wat ze moeten doen in een gevecht. Dus dichtbij knokken of van een afstand magie gebruiken etc. De AI schijnt zich goed hieraan te houden en is dus op vele verschillende manieren in te stellen.
Ik laat je volgende week wel weten hoe dit spel mij bevalt
Ik kijk er in ieder geval naar uit, eindelijk een heerlijke lange RPG op de cube![]()
En dat kostte dus PER karakter health potions, dat was wel jammer. Had er hoge verwachtingen van. Ik speel zowieso toch als het realtime is, met 1 karakter en een coop optie. Het lijkt erop dat ze het bij dit spel dan toch beter hebben uitgewerkt. Ik zag op het doosje staan 80+ uren gameplay? Is dat waar? Wel erg veel!
Goede score.Anoniem: 105012 schreef op zondag 21 november 2004 @ 15:32:
Gister de Power unlimeted ontvange:
Metroid Prime:97/100
Paper Mario:91/100
(offtopic maar wel leuk:Zelda the Minish Cap:93/100)

Mijn foto's op Flickr.
Bossfights vallen tot nu toe mee kwa moeilijksgraad, muv 1 exemplaar die ik zo'n 5-10 moest overdoen. Ik voorspel menig gemolde controller
Trouwens uit de PU MP2E review:
Dat zeg ik![...]daardoor werd gelijk een van de sterkste punten van dit spel keer op keer benadrukt: de intuïtieve besturing. Ongeacht hoe lang ik de game niet had gespeeld of welke andere game ik op dat moment aan het spelen was, na tien seconden knalde ik er weer op los alsof ik nooit gestopt was met spelen.
Ik ken geen andere game met zo'n goede interface tussen de speelwereld en mijzelf.
f.k.a D³
Anoniem: 69968
Thijs schreef op zondag 21 november 2004 @ 19:52:
Ik zit vast met Paper Mario 2 in chapter 4.
spoiler:Ben nu net bij die Creepy Steeple aangekomen en heb die sprite etc, maar als ik naar binnenloop kan ik die deuren niet in en ook niet naar boven.Heb al wel die items in dat geheime kamertje gepakt.
Iemand die weet wat ik moet doen? Goombella heeft ook geen hint ofzo voor me.
Klinkt zeer goed.D³ schreef op zondag 21 november 2004 @ 20:24:
Begin MP2E nu pas echt leuk te vinden. Eerste paar uur zijn erg tam/weinig enerverend. Nu kom ik mooiere gebieden tegen (ravijnen waar je met morphbal canon overheen wordt geschoten bijv) de puzzles worden ingewikkelder en vooral het level design is behoorlijk complex. Het is echt uitvogelen waar je heen moet, switchen tussen light/dark world, intensief de map bestuderen, heerlijkKomt nog bij dat ik nu in een gebied ben waar een remix van een zalige Super Metroid tune op de achtergrond speelt, helemaal top.
Bossfights vallen tot nu toe mee kwa moeilijksgraad, muv 1 exemplaar die ik zo'n 5-10 moest overdoen. Ik voorspel menig gemolde controller![]()
Trouwens uit de PU MP2E review:
[...]
Dat zeg ik!
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
lolD³ schreef op zondag 21 november 2004 @ 20:24:
verhaaltje
Bossfights vallen tot nu toe mee kwa moeilijksgraad, muv 1 exemplaar die ik zo'n 5-10 moest overdoen. Ik voorspel menig gemolde controller
Nee, ene Steven.schnumi schreef op zondag 21 november 2004 @ 20:43:
Klinkt zeer goed.Kan niet wachten totdat hij hier binnenkomt. Heb er echt zin in. Trouwens ik neem aan dat de PU review is gedaan door Jurjen of niet?
Lower BrinstarMetroidPrime schreef op zondag 21 november 2004 @ 20:51:
Welk nummer uit Super Metroid is er dit keer geremixed D3?
f.k.a D³
Cool man, das een van m'n favorieten.
Ik heb het ook gezien, en ik moest er wel om lachen.Anoniem: 86074 schreef op zondag 21 november 2004 @ 18:25:
Trouwens, bij Gamekings liepen ze weer flauw te doen bij een Cube review .... op zich niet erg, maar het begint een beetje standaard en flauw te worden. Dat Rogier geen vrolijke kleuren kan verdragen, da's zijn probleem.
En op zich vond ik het nog wel functioneel ook. Die ene reviewer die het wel leuk vond (heb echt geen idee hoe ze allemaal heten) die zei op een gegeven moment ook: "Ik had echt gehoopt dat dit spel zo goed was dat zelfs jij door die vrolijke kleurtjes heen kon kijken. Maar niet dus." Ik denk dat een groot deel van de kijkers net zoals Rogier denkt, dus op zich is het goed dat ze zoiets er toch bij zeggen. Als ze alleen maar de eindconclusie zouden geven van: "Dit is 1 van de beste rpg's van de laatste tijd. Verplichte aanschaf." Dan zouden allicht toch weer een paar mensen die eigenlijk alleen van stoere games het geprobeerd hebben... en er een miskoop aan overgehouden hebben.
Ik zou ook gedacht hebben dat iedereen het wel leuk moet vinden... als ze het maar eenmaal zouden spelen. Maar dat is dus blijkbaar toch niet zo.
Nee helaas niet, denk dat de mensen die bij DVDBO hebben besteld wel iets krijgen.Thijs schreef op zondag 21 november 2004 @ 21:27:
Cool man, das een van m'n favorieten.Je had er geen goodies bijgekregen he? Bij de Amerikaanse versie?
Remix past erg goed bij de omgeving trouwens, hij klinkt iets meer 'Maridia' dan het origineel en het is ook een water omgeving.
f.k.a D³
Ik kon er ook wel om lachen, wat ik bedoel is, dat ze het bijna standaard doen bij Cube games. Zo wordt dat nooit serieus genomen. Het is zowieso vaak flauwe humor, ik vind het wel lachen. Vooral die Skate, als je het allemaal serieus opvat, dat is niet de bedoeling van het programma.Anoniem: 115248 schreef op zondag 21 november 2004 @ 21:32:
[...]
Ik heb het ook gezien, en ik moest er wel om lachen.
En op zich vond ik het nog wel functioneel ook. Die ene reviewer die het wel leuk vond (heb echt geen idee hoe ze allemaal heten) die zei op een gegeven moment ook: "Ik had echt gehoopt dat dit spel zo goed was dat zelfs jij door die vrolijke kleurtjes heen kon kijken. Maar niet dus." Ik denk dat een groot deel van de kijkers net zoals Rogier denkt, dus op zich is het goed dat ze zoiets er toch bij zeggen. Als ze alleen maar de eindconclusie zouden geven van: "Dit is 1 van de beste rpg's van de laatste tijd. Verplichte aanschaf." Dan zouden allicht toch weer een paar mensen die eigenlijk alleen van stoere games het geprobeerd hebben... en er een miskoop aan overgehouden hebben.
Ik zou ook gedacht hebben dat iedereen het wel leuk moet vinden... als ze het maar eenmaal zouden spelen. Maar dat is dus blijkbaar toch niet zo.
Thijs schreef op zondag 21 november 2004 @ 19:52:
Ik zit vast met Paper Mario 2 in chapter 4.
spoiler:Ben nu net bij die Creepy Steeple aangekomen en heb die sprite etc, maar als ik naar binnenloop kan ik die deuren niet in en ook niet naar boven.Heb al wel die items in dat geheime kamertje gepakt.
Iemand die weet wat ik moet doen? Goombella heeft ook geen hint ofzo voor me.
Anoniem: 100176
Iemand enig idee of ik deze bestelling zeker weten a.s. vrijdag in huis heb ? (ik betaal met creditcard). Het is namelijk voor de verjaardag voor een vriend van mij. En ik moet het dus uiterlijk vrijdag hebben.
Dit topic is gesloten.