Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.735 views sinds 30-01-2008

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:52
Een levelcap heeft al veel games om zeep geholpen. Een char op max hebben haalt zon beetje alle lol uit een MMORPG. Zeker als dit je maar een paar maanden kost. Een van de belangrijkste drijfveren van een MMORPG is namelijk character development.

Het maakt me niet uit dat je er op een gegeven moment een maand over doet om een level te verdienen, als er maar vooruitgang is.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 11-11-2004 10:14 ]

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Bosmonster schreef op 11 november 2004 @ 10:12:
Een levelcap heeft al veel games om zeep geholpen. Een char op max hebben haalt zon beetje alle lol uit een MMORPG. Zeker als dit je maar een paar maanden kost. Een van de belangrijkste drijfveren van een MMORPG is namelijk character development.

Het maakt me niet uit dat je er op een gegeven moment een maand over doet om een level te verdienen, als er maar vooruitgang is.
vind ik niet echt belangrijk. Heb liever veel verschillende quest en vooral rewards :) Als ik een huisje vol kan stuwen met allerlei zinloze rewards vink het het helemaal geweldig :P

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
In de manual van wow stond dat ze op het moment een levelcap hebben maar dat deze steeds verhoogd zal worden naarmate er toevoegingen komen. Vergeet ook de Hero class niet.

Eigenlijk maak ik me niet zo druk om minpunten op dit moment. Blizzard kennende zal ik dit spel wel een flinke tijd boeien.

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
its_me schreef op 11 november 2004 @ 10:11:
[...]
Ik heb een tijdlang (het inmiddels door EA omzeep gebrachte) Earth & Beyond gespeeld, was een tof spel. Daarbij vertelde de karakters in welke zone je moest zijn en bij wie (naam dus) geen pijl oid dus, daarmee leerde je de karakters dus ook kennen, had iemand het over De Winter oid dan wist iedereen over wie het ging en waar die was. Nu denk ik dat het meer een kwestie is van ga naar die en die zone en zoek het vraagteken. Je leert de naam van de NPC niet, wat dus het communiceren over een quest ook moeilijker zal maken.

Overigens ben ik in WoW pas level 5 dus echt een mening heb ik nog niet, maar ik zie dit wel als een nadeel.
Ik vind het vraag- en uitroepteken systeem eigenlijk alleen maar een voordeel. Ik heb helemaal geen zin om me rot te zoeken naar die ene NPC die net een quest voor me heeft. En voor degenen die denken dat er dan geen speciale quests meer bestaan omdat ze zo makkelijik te vinden zijn, dat is ook opgelost.

Er hangen in steden namelijk vaak posters aan de muur (van het Wanted type), die zijn clickable en leveren sidequests op bij een bestaande quest. Ook zijn NPC's verstopt in de middle of nowhere of op vreemde locatie's die dit soort quests weggeven. Evenals items die je kan vinden in de wereld zelf die ergens anders een quest starten.

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Yup het uitroepteken vraagteken effect vind ik erg prettig.. Ik heb heel vaak gehad dat ik een paar weken een spel niet meer speel door frustraties van het vinden van die ene quest giver..

Ik denk dat je pas kan oordelen over character development als je rond lvl 40 bent.. Veel players die ik erover spreek zijn erg te spreken hoe het dan gaat.. Want vergeet niet dat je je skill trees hebt waardoor er veel variatie zit in je character development.. Grote Quests hebt.. en tja verwacht nou niet dat je bij je eerste 10 levels een beetje diepgang zit want ik level in 1 uur tijd voorbij lvl 10.. Ben ook nu alleen maar aan het trainen op lvlen omdat ik de quests pas voorbij 10 leuk vind en als hij retail wordt wil ik zo snel mogelijk een goed character hebben op de PvP servers..

Er was hiervoor ook een request over een manuel over wat je moet weten over WoW.. Ik heb iets beters.. een filmpie die alles uitlegt.. Niet door mij gemaakt maar geeft wel info over alle aspecten van het spel..

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=161

Edit Jaded: ja dit gaat over WoW.. kijk bij het vorige topic.. staat een kleine uitleg hoe ik het doe in grote lijnen.. Heb hem ff opgezocht Skeiron in "Het Grote World of Warcraft Topic - Deel..."

[ Voor 11% gewijzigd door Skeiron462 op 11-11-2004 11:20 ]

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

• Darkraver8
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 18:29

Darkraver8

Het komt allemaal goed!

FF een vraagie, heeft iemand nog een login die die niet meer gebruikt? :*)
Wel ff wachtwoord wijzigen natuurlijk ;)

Zo ja zou je dan kunnen mailen naar mij? email = in profiel

Bij voorbaad dank _/-\o_

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Skeiron schreef op 11 november 2004 @ 10:41:
....want ik level in 1 uur tijd voorbij lvl 10..
Gaat dit over WoW?

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Darkraver8 schreef op 11 november 2004 @ 10:48:
FF een vraagie, heeft iemand nog een login die die niet meer gebruikt? :*)
Wel ff wachtwoord wijzigen natuurlijk ;)

Zo ja zou je dan kunnen mailen naar mij? email = in profiel

Bij voorbaad dank _/-\o_
redrum314 AT hotmail.com als er nog meer gulle mensen zijn aub :'(

Verwijderd

Bosmonster schreef op 11 november 2004 @ 10:00:
[...]
En wat die quest-NPC's betreft. Het begint altijd hetzelfde. Ik zou wel eens een gek item willen vinden waarvan ik niet weet wat het is. HEt brengen langs wat slimme mensen, hints krijgen wat ik er mee kan. Misschien combineren met wat andere items uit dungeons, etc.. gewoon iets meer variatie dan loop naar man met uitroepteken boven zn hoofd, maak iets af of loop naar man met vraagteken boven z'n hoofd :P
Gisteren voor dat de server down ging nog wat gespeeld. Ik ben voor een quest wat mobs aan het afmaken, vind ik op een van die mobs een unique item "booty key". Volgens de beschrijving past de key op een kist ... met loot hoop ik. Ik heb nog geen flauw idee waar ik die kist kan vinden.

En wat betreft die uitroep en vraagtekens. Als ik een aantal quests af heb, dan vind ik het juist makkelijk dat ik meteen kan zien naar welke npc ik moet. Als ik voor iedere quest zou moeten controleren wat de naam van de npc is en dan nog eens moet gaan zoeken, dan zou ik zo zijn uit-ge-quest.

• Bosmonster
Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 11:41:
[...]

En wat betreft die uitroep en vraagtekens. Als ik een aantal quests af heb, dan vind ik het juist makkelijk dat ik meteen kan zien naar welke npc ik moet. Als ik voor iedere quest zou moeten controleren wat de naam van de npc is en dan nog eens moet gaan zoeken, dan zou ik zo zijn uit-ge-quest.
Als je uitgaat van ga naar die en die NPC quests wel ja.. maar persoonlijk wil ik dat niet eens quests noemen.

• Skeiron462
Gisteren voor dat de server down ging nog wat gespeeld. Ik ben voor een quest wat mobs aan het afmaken, vind ik op een van die mobs een unique item "booty key". Volgens de beschrijving past de key op een kist ... met loot hoop ik. Ik heb nog geen flauw idee waar ik die kist kan vinden.
Hmm volgens mij was dat in het kasteel bij Booty bay (horde) ;) Dat was als ik het me goed kan herinneren een "Named" NPC boss in het kasteel.. Als je op de plek in het kasteel naar boven loopt vind je een kist waar de sleutel in past.. Volgende keer iets meer info.. Weet nu dus ook niet zeker of we over dezelfde key praten..

Vergeet wat ik hier sta te blaten.. Dat ging om benedicts key.. heb het ff opgezocht.. Kun je mij in ieder geval wat meer info geven.. Ik kan me namelijk wel wat herinneren daarover..

Heb hem gevonden.. in thottbot natuurlijk.. misschien helpt dit een beetje http://www.thottbot.com/index.cgi?i=1719

Edit DeepSeven: Ik heb tot zo ver 1 keer echt lag meegemaakt.. Maar misschien komt het nu door de overbelasting(?) van de Open Beta.. Ik ga het vanavond pas weer meemaken.. :'(

[ Voor 35% gewijzigd door Skeiron462 op 11-11-2004 12:35 ]

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Ik speel nu op server 2 met een human paladin, maar het lijkt of de hele server in een lagspike zit, kan al 3 min niks. Allemaal mensen die zitten te reageren dat bliz moet stoppen met pron te downloaden :P. Maar komt dit vaker voor, ook op andere servers?

• Wiko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-11-2024

Wiko

M'n bier is op :(

DeepSeven schreef op 11 november 2004 @ 12:16:
Ik speel nu op server 2 met een human paladin, maar het lijkt of de hele server in een lagspike zit, kan al 3 min niks. Allemaal mensen die zitten te reageren dat bliz moet stoppen met pron te downloaden :P. Maar komt dit vaker voor, ook op andere servers?
Ja aan de lopende band :( (server 21)

/me == 42

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Weet iemand waarom ik te zien krijg dat mijn invoer invalid is?! als ik in wil loggen
:(.

Ik log in met de naam en wachtwoord die ik heb ingevoerd op signup.worldofwarcraft.com en daarmee kon ik de client downloaden :(:(:(

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:37
Had net ook flinke lag, zit nog maar op lvl 4, maar begin het wel erg leuk te vinden...

Wat is trouwens een goede manier om aan veel money te komen?

• DeepSeven
Iemand die ik ken op een ander forum had precies hetzelfde probleem. Hij vulde ook ergens zijn email in om zijn account op te vragen, en toen kreeg hij de melding dat dat email niet bekend bij hun was en dus ook geen account. Ik vrees het ergste. Je kunt ook niet inloggen op de forums of wel?

Ik ben ff op server 20 begonnen, en na 2 min precies hetzelfde... Zit weer helemaal vast.

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Lol vergeten dat ik een ander wachtwoord had dan anders omdat ik meerdere letters nodig had :$

Ben nu eindelijk ingelogt :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

DarkShadow schreef op 11 november 2004 @ 12:32:
Had net ook flinke lag, zit nog maar op lvl 4, maar begin het wel erg leuk te vinden...

Wat is trouwens een goede manier om aan veel money te komen?
Hoger lvl worden :D de 1e 20 lvl's is daar namelijk geen sprake van :D

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

Skeiron schreef op 11 november 2004 @ 11:51:
[...]

Heb hem gevonden.. in thottbot natuurlijk.. misschien helpt dit een beetje http://www.thottbot.com/index.cgi?i=1719
Dat is em.

Op thotbot wordt wel opgegeven welke mobs dat ding als loot hebben, maar wat kun je er nu eigenlijk mee doen? Het zou wel een domper zijn als het alleen maar shop loot is.

Ik heb het gevonden. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2004 13:10 ]

• RedruM
  • Laatst online: 09-09 16:47
w00t fileplanet ownage.. trek em nu binnen 300-400 kb/s.. bij die blizzard installer haalde ik 50-100 kbs met een upload van 40 :/

• DarkShadow
Kan iemand mij iegnelijk uitleggen hoe het spel werkt, ik zit nu op lvl4 in server 27, maar kan ik nu ook nog op andere servers komen? En is er een wereld per server, en kan je ook tussen deze werelden switchen? En wat is eigenlijk de bedoeling van het spel, naast gewoon lol hebben... Wat voor fasen doorloop je precies?

• Bosmonster
Lees de startpost en de website van WoW even zou ik zeggen ;)

Verwijderd

Fileplanet ownage?

ik kan hem niet vinden op fileplanet :(

mijn download is 14 kb/s en upload 34 kb/s

die installer sux....

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Ben net terug van een paar daagjes Berlijn, en ik zie dat de signup geopend en alweer gesloten is, grmmbl !*()@

Hoe groot zou de kans zijn dat er binnekort nog nieuwe plekken vrij komen?

Is er toevallig nog iemand die nog een accountje voor me heeft?
Ik heb vastwel iets leuks in return, mail me maar ;d

Hier komt iets hips te staan

Verwijderd

ik heb 1 xtra account.
begin maar met bieden ;) :P

Handel dit aub via mail af

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2004 15:22 ]

• Da_RoNiN
  • Laatst online: 15-09 13:28

Da_RoNiN

Oclama?

Ik zelf ben ook in het bezit van een beta account :)

Ik zit echter met een vervelend probleem ( als ik hier fout zit hoor ik dat graag)
als ik mn character heb gemaakt dan krijg ik het loading scherm te zien, vervolgens blijft hij hier vrolijk op hangen als de balk vol is en de sfeervolle muziek klinkt uit mijn speakers maar geen game :(

Heeft iemand hier ervaring mee?
p.s. ik heb al gezocht alleen ik vindt alleen maar ervaringen ook op andere fora's heb ik dit niet kunnen vinden.

Kenners weten waarom

• YpS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 11:01

YpS

wow bedankt voor de fileplanet link! :)

(ik had bericht gepost via deurmat (my RL friend) hij was toevallig ingelogd op school)

Nu kan ik ook meedoen!! :)

Verwijderd

Da_RoNiN schreef op 11 november 2004 @ 15:42:
Ik zelf ben ook in het bezit van een beta account :)

Ik zit echter met een vervelend probleem ( als ik hier fout zit hoor ik dat graag)
als ik mn character heb gemaakt dan krijg ik het loading scherm te zien, vervolgens blijft hij hier vrolijk op hangen als de balk vol is en de sfeervolle muziek klinkt uit mijn speakers maar geen game :(

Heeft iemand hier ervaring mee?
p.s. ik heb al gezocht alleen ik vindt alleen maar ervaringen ook op andere fora's heb ik dit niet kunnen vinden.
Ik had dat toevallig vanmorgen ook even met die serverlag. Tis denk ik ook lag, maar ff herstarten en alles werkte weer bij mij.

Verwijderd

Ik heb me laten trainen in GUNS en heb nu ook de goedkoopste GUN gekocht + LIGHT BULLETS alleen hoe schiet ik met dat ding :D
Ik ben het volk Gnomes en heb tot nu toe alleen me ONE ARMED SWORD SKILLS hoog zitten meer niet., je kan niet die GUN op de plek van het ZWAARD doen dus tja wie weet hoe het wel moet..

• Bosmonster
Gewoon rechtsklikken?

Verwijderd

Mja dat dacht ik dus ook maar dan komt die alleen maar in het schermpje te staan waar ook je armor en alles in staat en dan kan je nog niet schieten, heb ook geprobeerd om in die onderste balk te zetten maar dat werkt ook niet om een of andere reden want het lijkt wel alsof die het zwaard als standaard wapen pakt.

Verwijderd

moet je je 'auto-shoot' skill naar je actie balk droppen,
hij staat in je spellbook...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 16:49:
moet je je 'auto-shoot' skill naar je actie balk droppen,
hij staat in je spellbook...
Bedankt voor je reactie het lukt me nu!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:51

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

(jarig!)
Heb het spel nu geinstalled op mijn laptop:

• Centrino 1,7 Ghz
• Ati M11 128 Mb
• 512 MB Ram
• 4200 rpm 40 Gb HD

En hij loopt op 1024x768 op alles high als een trein met 60 fps (met Fraps gemeten). Merk wel dat hij af en toe gewoon haperd, maar dit ligt niet aan een te zware instelling (lag misschien :?)

Spel is echt über :D. Net met een vriend gespeel, ben nu een Orc warrior (lvl 2 :p) maar het spel ziet er echt mooi uit. Controls zijn goed, geluiden zijn vet alleen duurde het installen bets wel lang (ookal was het een laptop hd )
Ik ga zo nog ff wt lvlen en dergelijke maar ik denk dat ik mijn sociale/school leven vaarwel kan zeggen.

/me Krijgt drang WoW aan te klikken ........

Xbox Live ID:Notna8310

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 16:20:
Ik heb me laten trainen in GUNS en heb nu ook de goedkoopste GUN gekocht + LIGHT BULLETS alleen hoe schiet ik met dat ding :D
Ik ben het volk Gnomes en heb tot nu toe alleen me ONE ARMED SWORD SKILLS hoog zitten meer niet., je kan niet die GUN op de plek van het ZWAARD doen dus tja wie weet hoe het wel moet..
ik heb die skill ook, maar weet niet meer waar ik die gehaald heb, weet jij het nog wel, graag zou ik weten waar ik dat ook alweer had gedaan.....

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Cyrus-The-Virus schreef op 11 november 2004 @ 17:28:
[...]

ik heb die skill ook, maar weet niet meer waar ik die gehaald heb, weet jij het nog wel, graag zou ik weten waar ik dat ook alweer had gedaan.....
In de grotere steden staan bijna alle trainers, en je kan aan een guard vragen waar welke trainer staat (er komt dan een pointer op je radar).

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:35
Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 14:27:
ik heb 1 xtra account.
begin maar met bieden ;) :P

<font color=blue>Handel dit aub via mail af</font>
Ik heb em in ieder geval al gekocht, reageren hoeft dus niet meer...

Hopen dat ik dadelijk eindelijk kan spelen!

Memories of yesterday, will grow, but never die

Verwijderd

Sorry, maar het laatste wat dit topic kan gebruiken is tig mensen die om een key gaan vragen. Je bent vast niet de enige die er eentje wilt hebben

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2004 18:07 ]

Verwijderd

Ik heb nu 4 verschillende ati catalyst drivers geprobeerd maar na 3 tot 5 minutes spelen valt het geluid weg en begint het spel zo erg te schokken dat verder spelen niet leuk meer is.

Heeft iemand hier een ati-9700 pro en kan het spel wel goed spelen laat me dat dan a.u.b. weten.

• nemo55
Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 18:38:
Ik heb nu 4 verschillende ati catalyst drivers geprobeerd maar na 3 tot 5 minutes spelen valt het geluid weg en begint het spel zo erg te schokken dat verder spelen niet leuk meer is.

Heeft iemand hier een ati-9700 pro en kan het spel wel goed spelen laat me dat dan a.u.b. weten.
k'heb een ati 9700 pro en geen problemen mee dus denk niet dat het daaraan ligt.

Verwijderd

Kep een ati-8500 met drivers van 25-8-2004 en het spel werkt gewoon met geluid.

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 14:45

PromWarMachine

Forsaken Archer

Mini-tutorial schieten

1. Koop een gun :P

2. Koop een quiver en equip 'm
Een quiver is een bag voor kogels. Je moet hem equipen op de plaats waar je normaal een bag zou equipen.

3. Koop of maak kogels
De kogels moet je in je quiver stoppen. Je kunt ze voor 10c kopen, per 200 stuks. Iemand die de Engineering skill + Blacksmithing heeft, kan kogels maken. Deze kogels doen meer damage dan de kogels die je kunt kopen!

4. Zet de kogels in de quiver
Je kogels moeten in die quiver staan, anders kan je gun hem niet gebruiken.

5. Gooi de kogels in je gun
Rechtermuisknop op een van de kogels in je quiver om de gun te laden. ;)

Noot: Let op dat je ook een melee weapon hebt, want na 3/4 kogels is je enemy bij je en kun je je gun niet meer gebruiken.

Dividend for Starters

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter

Xp2400 en een 9700pro, geen enkel probleem in 1280x1024 windowed, minimaal 25fps. Options wel op default staan. Laatste Catalyst drivers.

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Weet iemand waar ik met mijn vriendelijke undead warlock dat ene kamp kan vinden? ik moet een messenger afmaken maar ik kan dat kamp nergens vinden :( jullie mischien?

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:21

Hier op m'n Radeon 9600XT met Catalyst 4.10 loopt het perfect.
If you experience any technical difficulties, please visit http://www.blizzard.com/support/wow/

For further assistance in the World of Warcraft Beta, please email wowtech@blizzard.com. Be sure to include a detailed explanation of the issue including when and where it happens.
Die al geprobeerd? :)

• DeepSeven
Lekker zeg, vindt ik een rare axe met 7 dps en nog wat specs, kan ik hem niet gebruiken... Dus ik denk, ik ga een axe trainer vinden, al tijdje aan het zoeken maar niks gevonden. Die knakker in stormwind traint alleen zwaarden, en op thottbot krijg ik ook niks gevonden. Weet iemand misschien waar die trainer is?

edit: laat maar, heb hem al :).

[ Voor 6% gewijzigd door DeepSeven op 11-11-2004 20:31 ]

Verwijderd

Aan bosmonster een vraagje, tot welk level heb je gespeeld?

Zelf ben ik nu level 41 en de dingen die jij als missers noemt worden op hogere levels behoorlijk goedgekmaakt. Quests die net wat meer inhoud hebben, verhaal wat het net wat leuker maakt. Quests die je 'per ongeluk' begint door een brief te vinden. etc. Quests waarbij je aan de hand van aanwijzingen iemand moet vinden, het word je dus echt niet voorgekouwd. Quests waarbij een erg interessant verhaal zich langzaam ontvouwt. Ik moet wel eerlijk toegeven dat het nog wat simplistisch is maar er zit wel degelijk verbetering in.

Ik ben ook erg benieuwd naar raid quests en PvP quests, en er wordt zo te horen genoeg gebouwd aan endgame. Ik denk overigens niet dat hero-classes het eindpunt zullen zijn. In een patch kunnen ze altijd nog gigantische uitbreidingen toevoegen.

• DarkShadow
Dit is mn eerste mmorpg die me echt weet te boeien, mede dankzij de sfeer die het spel uitademd, ik moet nu een aantal opdrachten afmaken voor morgen voor school, maar ik kan bijna niet wachten om verder te levelen. Ben inmiddels lvl 5 (stelt nog weinig voor) en ik heb al een flink stukje verkend, vind het vooral mooi om via stormwind naar de dwergenregio te gaan.

Ik zit trouwens op server 27. Is het nu zo dat alle servers precies dezelfde wereld hebben? Hoeveel mensen spelen er op 1 server?

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Tering... Meer mensen last van ongelooflijke lag op server 16? Ik ben er gewoon door gestopt omdat je ineens dood ging zonder dat iemand je aan viel... Heel erg irritant...

Maarja, was wel weer leuk vandaag :D Ineens zei er iemand in het general ding dat er allerlei horde gaste aankwamen, echt stuk of 25 ofzo, was heel grappig want echt een stuk of 30 nightelfs, een paar dwarfs en een paar humans en gnomes gingen zich accuut verzamelen (waaronder ik natuurlijk:P) om ze uit te roeien, was prachtig gezicht want ze waren hele hoge lvls :P

Heb nu bear form :D Echt grappig is dat.

Plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://soid.26fps.nl/WoW4.gif

[ Voor 9% gewijzigd door sOid op 11-11-2004 22:08 ]

• Elimination
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 31-05 09:14
Ff een vraagje, hoe kan je je talents van paladins trainen?

Alvast bedankt
====

Edit: ja de lag op server 16 is erg irritant

[ Voor 26% gewijzigd door Elimination op 11-11-2004 22:35 ]

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Je krijgt een melding als je een bepaalde lvl hebt/bepaalde quests hebt gedaan, dacht dat het bij lvl 10 was.

Verwijderd

Al 2 CTD's gehad en ben nog maar net begonnen met spelen.

Op verzoek!! En ja ik heb het al naar blizzard gestuurd !

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2004 16:09 ]

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Wij hebben hier niks aan hoor, die moet je gewoon naar Blizzard zenden en zou je die tekst aub iets willen inkrimpen.

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Kan je dat niet beter bij blizzard neerleggen in plaats van bij ons :+

ben trouwens toch maar door gegaan en ik moet zeggen; het wordt ineens leuk als je op hogere levels komt te rellen :D

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Laatst online: 10:44

jjwa

CZ3 tentmuis

Ey, ik ben lvl 12 human warrior, en heb lvl 85 blacksmithing, dus als iemand een mep-wapen zoekt, of een chain type armor item, laat het even horen :).
In-game name: Wannahitthem (Eastern Time, Test Realm 19).

Verder erg leuke game, dacht het 1e uur van niet, maar na een aantal quests gedaan te hebben en op gang gekomen te zijn is het fun :).

[ Voor 5% gewijzigd door jjwa op 12-11-2004 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromWarMachine schreef op 11 november 2004 @ 19:39:
Mini-tutorial schieten
4. Zet de kogels in de quiver
Je kogels moeten in die quiver staan, anders kan je gun hem niet gebruiken.
.
dis niet waar he, zonder quiver kan je best schieten.
ik speel een warrior, heb gun skill geleerd, gun gevonden kogeltjes gekocht en kan nu mooi gewoon schieten (om te pullen) zonder een quiver.
Verder een leuke tutorial prom.

WoW owned :)
greeneyes,visionaries of fire, test20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 12:37
Sommige relaties gaan wel heel erg ver

Afbeeldingslocatie: http://south.teambvd.com/images/wow/WoWScrnShot_111204_002959.jpg

meer foto's: klik
Ik ben inmiddels aan mijn 2e characther (night-elve) en hunter. Dien je een speciaal aantal quests af te maken voordat je je zelf kan trainen in het hunterschap?

[ Voor 70% gewijzigd door Webgnome op 12-11-2004 01:23 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

sOidivUs schreef op 11 november 2004 @ 22:05:
Maarja, was wel weer leuk vandaag :D Ineens zei er iemand in het general ding dat er allerlei horde gaste aankwamen, echt stuk of 25 ofzo, was heel grappig want echt een stuk of 30 nightelfs, een paar dwarfs en een paar humans en gnomes gingen zich accuut verzamelen (waaronder ik natuurlijk:P) om ze uit te roeien, was prachtig gezicht want ze waren hele hoge lvls :P
Shit, dat heb ik weer net moeten missen. Ben ook Night Elf (lvl9 ondertussen), heb wel zin om wat horde ventjes in elkaar te meppen :P
Vindt die foto's van Georgina Verbaan leuker ;)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Webgnome schreef op 12 november 2004 @ 01:09:
Sommige relaties gaan wel heel erg ver

[afbeelding]

meer foto's: [url=http://gammalagam/]klik[/]
Ik ben inmiddels aan mijn 2e characther (night-elve) en hunter. Dien je een speciaal aantal quests af te maken voordat je je zelf kan trainen in het hunterschap?
Even deze link(en de pic ook) weg halen aub, staan pics in van mevr verbaan waar copyright op berust en bovendien is bij 1 de schaamstreek te zien.

niet allemaal nu snel gaan klikken jongens >:) (en bedankt want ik had ze ook nog niet gezien O-) )

k fixed :P

[ Voor 24% gewijzigd door Tripp op 12-11-2004 15:04 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Waar is dat interview nou wat er bij hoort :+

inmiddels ook een orc shaman hier, orkiKeeZ is de naam, testserver 40

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Ik heb nu ook inmiddels een tijdje kunnen spelen, en ik moet zeggen dat de game me toch best tegenvalt. Ik had veel meer verwacht van World of Warcraft.

Zo vind ik de graphics zwaar tegenvallen. Het is net alsof het een opgepoetste DX7 game is. Ok, de cartoony uitstraling past er misschien wel bij, maar in deze tijd waarin SM2.0 en SM3.0 toch de boventoon aan het voeren zijn, had ik toch wel wat meer verwacht van de engine.

De missies zijn op zich wel vermakelijk, maar op een gegeven moment heb ik het wel gehad als je rond level 10 nog steeds 6 konijnen, 2 kikkers en een spin moet doden. Ok, je kan dan eindelijk in een beer veranderen, een huisdier nemen of op de rug van een uit de kluiten gewassen vogel vliegen... nou whoopie. Een beetje meer diepgang had ik toch eigenlijk wel verwacht. Ik kreeg echt een beetje een flashback naar Lineage2 waar je uren lang zat te meppen op een paar rockbeasts om een level omhoog te komen of zat te farmen op wat spiders.

Onbewust vergelijk ik de game toch ook stiekem steeds met Guild Wars. Natuurlijk komt dat omdat Guild Wars gemaakt is door de mensen van ArenaNet, die voor een groot deel verantwoordelijk waren voor het succes van Blizzard games als de hele Warcraft serie, Diablo, Starcraft en het hele BattleNet systeem (dus eigenlijk 'het hart van Blizzard waren') en ook WoW. Klik op de link en zie hoe enorm betrokken ze waren bij Blizzard en dus geen 'afdankertjes' van Blizzard waren zoals sommige mensen beweren. Dus vandaar dat ik daar nu toch even op verder ga, alhoewel de één een MMORPG is en de ander een CORPG.

Wat graphics betreft ziet Guild Wars er veel sprekender, strakker en 'DX9 achtiger' uit, terwijl de engine een stuk soepeler loopt dan de WoW engine. Het is dat er nog een beetje verhaal achter zit, anders had ik ze nooit vergeven dat ze van die lowres modellen hebben gebruikt voor hun monsters.

En dan te bedenken dat de maker van de Guild Wars engine, ook de maker is van de originele World Of Warcraft engine... Hadden ze misschien toch beter bij het origineel kunnen blijven... Dacht je dat WoW soepel liep? Probeer dan eens GW. Een wereld van verschil.

Een van de oprichters van ArenaNet was het voormalig lead developer van WoW en je kan zien dat ArenaNet een game heeft neergezet die meer Blizzard-style is dan WoW (in mijn ogen dan). Niet dat ik WoW een slechte game vind, ik had er gewoon meer van verwacht na alle hype, en zeker na het spelen van GW.

Wat ik ook irritant vind is dat het zo enorm lagt op de meest ongelukkige momenten en dat het heel erg lang duurt voor er wat aan gedaan wordt. Hetzelfde geldt ook voor de serverdowntimes voor onderhoud. Als het ArenaNet lukt om meer dan 400.000 tegelijk ingelogd te krijgen zonder enorm veel lag, en ook nog eens zonder downtime van de servers, waarom lukt dat andere devs niet? In de steden in GW (het MMO gedeelte) lagte het niet en je kon naar hartelust switchen van districten en de hele wereld speelde op 1 en hetzelfde netwerk. De streamingtech zou bij WoW wat dat betreft echt goed uit komen.

Wat betreft level caps. Ik heb liever een game waar je meer afhankelijk bent van je skills, dan van het aantal uren dat je online speelt. Je betaalt allemaal dezelfde maandelijkse bijdrage, maar de een heeft gewoon meer tijd om te spelen dan de ander, waardoor je na een maand al grote verschillen zult zien. En ik zou het persoonlijk niet leuk vinden om met m'n level 20 karakter tegen een level 50 karakter te moeten spelen, ondanks dat we gelijk begonnen zijn. Maar goed, dat is een persoonlijke voorkeur.

Ik heb ergens het gevoel dat de game nog niet 'af' is en gerusht wordt. En gezien de releasedate van deze maand, denk ik niet dat er nog veel aan zal veranderen. Maar goed, oppervlakkig gezien vermaak ik me er voorlopig nog wel even mee. De gameplay is simpel en het speelt voor de rest wel ok. Het houdt me in ieder geval wel bezig tot aan Februari 2005 (behalve dan de eerste weekenden van elke maand ;) ).

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonvO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 23:03
De lag vanavond was weer vreselijk. Ben een halfuur bezig geweest om van de boot af te komen. Elke keer als ie weer bij kwam waren we net weer vertrokken uit de haven. Zaten met een man of 5 in het zelfde schuitje en zijn uiteindelijk maar met z'n allen overboord gesprongen. Big time zwemmen, net gered voor de fatique op was.
Maar mij hoor je niet klagen het is tenslotte niet de retail maar een GRATIS STRESS TEST!!!!!
Dat wordt hier nog al eens vergeten.

Verders vanavond weinig aan questen of levelen gedaan. Ben eens een paar zones door gaan rennen. Echt mooi al die verschillende landschappen. Heb zo ook gelijk mijn Gryphon netwerk goed kunnen uitbreiden. Ook ff in de grote stad wezen kijken ,Ironforge en Stormwind.
Vind het toch wel raar dat er alleen in ironforge een auctionhouse zit. Das echt een klote reis vanuit Kalimdor. Heb ook al gehoord dat er al mensen zijn die daar gewoon een low lvl char neer zetten waar ze alles heen mailen. Niet echt de bedoeling lijkt mij maar wel slim.

Nog een vraagje; Wat houden die Heroclasses nou eigenlijk in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG !!!

baaad fucking timing voor server restart !
we waren 60 tegen 60 ofoz in pvp in taurenland :D
vet stoer we waren aan de winnende hand
en oppeens boink server restart .. DOH haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

Leuk, maar nou moet je je wel bedenken dat een game zoals GuildWars dadelijk een complete Player Supported Game wordt, zonder echte Dev's en maandelijks patches en dus maandelijks ook niet voor zult betalen voorlopig. (Je kan zeggen van wel, maar ik weet dat dat niet gebeurt omdat arbeit geld kost, ze zullen nooit de support van WoW/DAoC/UO/AC/EQ/EQ2/etc... kunnen evenaren)

Over de World of Warcraft Engine; De engine is beter dan jij denkt en waarschijnlijk heb jij nog niets gezien van wat die engine allemaal kan. De cartoony style is maar het tipje van de ijsberg, de fullscreen 1280x1024, 50 man tegen 50 man combat zones gaat het om, de group gevechten tegen hordes bijhanden in een eng donker bos, de engine kan die best makkelijk aan met een redelijke computer en levert dan ook een echte battlesfeer op. (Ik speel zelf 1280x1024@75Hz met alles op z'n hoogst en de engine is ECHT wel strak) GuildWars heeft wel een mooie engine maar is ook iets later in development gegaan... Bovendien is er bewust door Blizzard gekozen bij WoW voor deze Engine, omdat de sfeer van Warcraft is en het eigenlijk een zeeeer opgepoetste WarCraft3 engine lijkt te zijn.

Ik weet niet hoe het zit met GuildWars maar WoW biedt enorm veel mogelijkheden niet alleen kwa PvE maar ook qua PvP en crafting system. Bovendien hoor ik je iets zeggen over stats, stats beteken echt meer dan jij denkt in WoW alleen zal je dat niet merken op lvl10... Dat merk je pas als je lvl60 bent en je kit gaat tweaken en je skills nader gaat inzien.

De quests varieeren ook best veel en verwachting voldoen nooit, ik had WoW ook anders ingedacht dan dat het nu is, maar de game is nog niet uit en een uitbreiding voor het spel staat ook al op de kalender, je moet bij MMORPG's altijd kijken naar wat er in de toekomst geplanned staat. Ik weet namelijk wel zeker dat WoW een blijvertje is met een hechte community en dat GuildWars langzaam zal afsterven of overlopen wordt door Freeloaders en lamers. (Beta-achtige praktijken, Ragnarok in de gratistijd)

Ik denk bovendien dat Blizzard WoW als echt pareltje ziet, en momenteel daar ook de meeste winst uit zal trekken. WoW is ook voor de echte Warcraft- en Blizzardfans aantrekkelijker, zeker omdat de meeste mensen die ik ken, die dus ook Blizzard kennen eigenlijk altijd hetzelfde riedeltje games opnoemen: Warcraft series, Diablo series em de Starcraft Series. (Je noemde GW meer Blizzard, dat is niet waar... Blizzard is groot geworden door Warcraft... Warcraft = Cartoony... helaas is WoW meer Blizzard in hart en nieren dan ik tot nu toe van GW heb gezien.) Als dit je niet aanspreekt dan zit je verkeerd, want Blizzard 'had' die community al dus hebben ze teruggebracht wat al een succes was, namelijk Warcraft in een hedendaags MMORPG-jasje.

Conclussie: Ik heb meer dan 4jaar MMORPG ervaring met waaronder; DAoC, EQ, L2, FFXI en nu WoW. Ik concludeer dat WoW tot nu toe (Ik speel al 3-4maanden CB) de beste online support heeft. De MMORPG meet de meeste diepgang is en dat de community direct de Dev's kan aanspreken. De game is nog niet uit, dus ga ik me er nu niet helemaal druk overmaken, bovendien zijn alle bovengenoemde games al meer dan 2 jaar oud dus zijn ze ook wat 'versletener' dan WoW. Maar tot nu toe heeft WoW meer gebracht dan al de bovengenoemde bijelkaar. WoW is fun, zeker niet oppervlakkig, want je bent er wel even zoet meer, en hoe jij je speelwijze aanpakt is aan jou. WoW biedt een leuke community met heel veel hardcore fans, die zeer belangrijk zijn voor de vooruit gang van het spel. Ik ben ook zeker niet bang om de voorspelling te doen dat WoW minimaal 2-3 uitbreidingen krijgt. Al met al denk ik dat deze game wel een toekomst voor mij een vele andere heeft, WoW is niet voor niets 'the most anticipated MMORPG'.

Signed Blizzardfan :p

offtopic:
Nu wil ik geen geblaat meer over one-liners van mods! ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Mathizsias op 12-11-2004 06:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elimination
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 31-05 09:14
Ik heb eigenlijk even een vraagje. Ik zoek al een tijdje voor wapens voor mijn paladin. Weet iemand waar ik 2handed maces kan vinden? Jah in Goldshire zou je zeggen, maar die zijn voor LVL4 spelers. De hoofdstad is ook geen optie, die begint maar alvast met maces voor lvl40s. Ik ben nu dus level 11 en het wapen van lvl4 begint me te vervelen. Misschien in het westen? Gister was by the way ook de atlas site down
Nu niet meer dus

[ Voor 7% gewijzigd door Elimination op 12-11-2004 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op 12 november 2004 @ 02:07:
[...]

Shit, dat heb ik weer net moeten missen. Ben ook Night Elf (lvl9 ondertussen), heb wel zin om wat horde ventjes in elkaar te meppen :P

[...]

Vindt die foto's van Georgina Verbaan leuker ;)
Aaaah, hij heeft de foto's van Georgina verwijderd :P

Maar WoW, is erg goed dit had ik niet echt verwacht. Ik heb meerdere mmorpg spellen gespeelt, maar die vondt ik allemaal erg saai. Ook spreekt natuurlijk mij de wereld van Warcraft mij meer aan. Het is erg makkelijk om je "thuis" te voelen in WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

CJ schreef op 12 november 2004 @ 03:04:
Zo vind ik de graphics zwaar tegenvallen. Het is net alsof het een opgepoetste DX7 game is. Ok, de cartoony uitstraling past er misschien wel bij, maar in deze tijd waarin SM2.0 en SM3.0 toch de boventoon aan het voeren zijn, had ik toch wel wat meer verwacht van de engine.
Nou spijt me zeer maar ik vind de graphics enorm bij Warcraft passen. Had gewoon geen pan geweest als het allemaal super realistsich was geweest. Dit is allemaal 100% in de Warcraft stijl. Ik heb ook al meerdere raids meegemaakt. (lvl 31 closed beta) en moet zeggen dat als er 5 mages blizzards aan het spammen zijn het nog steeds normaal loopt en ik niet pas 5 minuten later zie dat ik dood ben.
De missies zijn op zich wel vermakelijk, maar op een gegeven moment heb ik het wel gehad als je rond level 10 nog steeds 6 konijnen, 2 kikkers en een spin moet doden. Ok, je kan dan eindelijk in een beer veranderen, een huisdier nemen of op de rug van een uit de kluiten gewassen vogel vliegen... nou whoopie. Een beetje meer diepgang had ik toch eigenlijk wel verwacht. Ik kreeg echt een beetje een flashback naar Lineage2 waar je uren lang zat te meppen op een paar rockbeasts om een level omhoog te komen of zat te farmen op wat spiders.
Ik heb in lineage misschien maximaal 3 quests gedaan ooit. Dus daar is questen helemaal niet ten sprake (class change en mushroom quest voor adena en dan houdt het op). Lineage is alleen maar stom lvl-en en ik vind WoW toch echt wel heel veel meer dan dat. Ik weet ook niet tot welk lvl jij gespeeld hebt maar de quest worden later echt wel anders. Maar wat voor quests had jij verwacht dan?? Het is geen Baldur's Gate!!
Onbewust vergelijk ik de game toch ook stiekem steeds met Guild Wars. Natuurlijk komt dat omdat Guild Wars gemaakt is door de mensen van
Guildwars met WoW vergelijken is echt appels met peren. Guildwars vind ik niet eens echt zo zeer een MMORPG. Je komt alleen mensen tegen in steden en verder ben je gewoon met een select groepje beetje missies aan het doen. Wat ik persoonlijk dus echt veel minder vond dan WoW
Wat graphics betreft ziet Guild Wars er veel sprekender, strakker en 'DX9 achtiger' uit, terwijl de engine een stuk soepeler loopt dan de WoW engine. Het is dat er nog een beetje verhaal achter zit, anders had ik ze nooit vergeven dat ze van die lowres modellen hebben gebruikt voor hun monsters.

En dan te bedenken dat de maker van de Guild Wars engine, ook de maker is van de originele World Of Warcraft engine... Hadden ze misschien toch beter bij het origineel kunnen blijven... Dacht je dat WoW soepel liep? Probeer dan eens GW. Een wereld van verschil.
Denk toch zoals ik eerder zei dit aan jou pc ligt want bij mij met alles full draait WoW toch echt als een zonnetje. Zelfs met weet ik veel hoeveel man in beeld. Probeer dat maar eens in Lineage2 bijv zonder je detail naar beneden te gooien. We weten allemaal wat er gebeurd als je Gludio inloopt.
Wat ik ook irritant vind is dat het zo enorm lagt op de meest ongelukkige momenten en dat het heel erg lang duurt voor er wat aan gedaan wordt. Hetzelfde geldt ook voor de serverdowntimes voor onderhoud. Als het ArenaNet lukt om meer dan 400.000 tegelijk ingelogd te krijgen zonder enorm veel lag, en ook nog eens zonder downtime van de servers, waarom lukt dat andere devs niet? In de steden in GW (het MMO gedeelte) lagte het niet en je kon naar hartelust switchen van districten en de hele wereld speelde op 1 en hetzelfde netwerk. De streamingtech zou bij WoW wat dat betreft echt goed uit komen.
Us servers gespeeld of Closed beta?? Wacht dan even op EU versie man voordat je een oordeel velt. Ik speel closed beta en ik heb een latency van 50ms en NOOIT last van lag of ed.
Wat betreft level caps. Ik heb liever een game waar je meer afhankelijk bent van je skills, dan van het aantal uren dat je online speelt. Je betaalt allemaal dezelfde maandelijkse bijdrage, maar de een heeft gewoon meer tijd om te spelen dan de ander, waardoor je na een maand al grote verschillen zult zien. En ik zou het persoonlijk niet leuk vinden om met m'n level 20 karakter tegen een level 50 karakter te moeten spelen, ondanks dat we gelijk begonnen zijn. Maar goed, dat is een persoonlijke voorkeur.
Hmmm in welk spel wint een lvl 50 niet van een lvl20 ?? Wat heeft het dan voor nut om zoveel tijd en moeite in je Char te stoppen als je al klappen kunt krijgen van een lvl 20?? Trouwens de lvl caps is voorlopig. Komen steeds uitbreidingen bijvoorbeeld "Hero Classes" wat je vanaf lvl 60 kunt kiezen.
Ik heb ergens het gevoel dat de game nog niet 'af' is en gerusht wordt. En gezien de releasedate van deze maand, denk ik niet dat er nog veel aan zal veranderen. Maar goed, oppervlakkig gezien vermaak ik me er voorlopig nog wel even mee. De gameplay is simpel en het speelt voor de rest wel ok. Het houdt me in ieder geval wel bezig tot aan Februari 2005 (behalve dan de eerste weekenden van elke maand ;) ).
Blizzard heeft ook al een story line liggen voor de aankomende 4 jaar!! Dus nee het spel is nog lang niet af. Weet niet of je lineage 2 veel hebt gespeeld maar dat was nog veel minder af en dan WoW is. Ze zijn nog steeds aan het stoeien met skills en balancing. Qua quests . . . nou geloof me dat ze daar echt wel meer mee gaan doen wat ik ook vaker al in interviews heb gelezen. Maar de 1e 20 lvl's denk ik ook niet dat er echt veel spannendere quests zullen komen.

Signing off another WoW fanboy! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie nu al een paar keer dat je de guards kunt "vragen" waar iemand is. Maar hoe doe je dat dan? Rechts en links klikken op de guard heeft geen effect. Kan ik een /tell naar een guard doen?

Ik ga eens beter naar de verschillende guards kijken.

Weet iemand trouwens hoe je een nieuw chat channel kunt maken? Kun je er eigenlijk wel een maken?

Eindelijk gevonden. En op de WoW site zelf nog wel. :z

Ik heb nu al verschillende WoW websites bekeken. Ze geven wel heel veel informatie over quests en npc's en armor, maar echte basis zaken worden niet uitgelegd. Ook niet op de WoW site zelf.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2004 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
'sommige' guards kun je vragen. Dat zul je wel zien aan je cursor.

En wat betreft WoW beta.. dit is de meest 'affe' beta die ik ooit gespeeld heb van een MMORPG.. en heb al heel wat beta's voorbij zien komen :P

Persoonlijk zullen in een MMORPG de graphics me een aan mn reet roesten. Als je een spel jaren lang wil spelen is dat wel het laatste dat er toe doet. Het uitbrengen van goede updates is wat je nog het meeste bezighoudt.

Ik geloof dus niet in onbetaalde MMORPG's.

[ Voor 92% gewijzigd door Bosmonster op 12-11-2004 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Gaan we hier nou Guild Wars zitten vergelijken met World of Warcraft :?

K'heb GW ff kunnen spelen. Ten eerste is de geen mmorpg maar een corpg zoals ze zelf ook zeggen. De community sucks, je kan beter henchmen meenemen in een missie. Je bewegingvrijheid is ook zwaar beperkt. Het is allemaal er recht toe recht aan in GW. Missie gedaan, mensen zoeken, volgende missie, mensen zoeken, volgende missie.
Wat ook irritant is is het wachten op de rest van het team die met hun retetrage verbinding soms errug lang op zich laten wachten, omdat iedere keer weer stukje bij beetje gedownload word.

Het is totaal geen MMORPG.

Ik ga wow toch ook niet vergelijken met neverwinter :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
CJ schreef op 12 november 2004 @ 03:04:

Hier moet ik het toch niet met je eens zijn. Zeker de vergelijking met L2 gaat mank. Ik heb in L2 het tot level 42 Warcryer weten te brengen en ik vond in WoW voordat ik level 10 was al meer te doen dan in L2 tot aan level 42. L2 heeft zo'n verschrikkelijke lack in content en is alleem maar farm en grind voor onbetaalbare equip.

Ik heb in de EU CB een level 31 en ben gewoon nog geen gefarm of grind tegen gekomen. Dat vind ik op zich toch best wel knap gedaan. Ik snap wel dat er een farm/grind in zit maar zeker de eerste 20 levels if het af en toe mooi meegenomen dat je nog levelled tussen het questen door, zo voelt het althans. Terwijl je bij L2 al vanaf level 10 naar je XP bar zit te turen.

Neem daarbij ook nog eens je tradeskills waar je gewoon extra veel mee kan doen als je wilt. Ik heb herbalism/alchemy en ik betrap mezelf er steeds vaker op dat ik het stuk van Undercity naar Tarren Mill of verder liever gewoon loop dan dat ik een bat ride neem, kan ik lekker Herbs meepakken onderweg :P

En met al deze quests, verhaallijnen, tradeskills en PvP endgame hoeveel meer diepgang wil je dan? Natuurlijk zijn er veel quests waarbij je 10 van X en 20 van Y af moet slachten maar er zijn er toch ook genoeg die hele andere dingen van je vereisen, zeker de multi-part quests.

En de graphics, smaken verschillen natuurlijk maar wanneer ik zoveel plezier in een game hebt boeit het mij zeer weinig dat het geen full DX9 SM3.0 graphics galore is.

Gameplay > Graphics

[ Voor 8% gewijzigd door Ace op 12-11-2004 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeDiZ
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-04 10:57
Vet gaar, ik zit nu vast tussen 2 grote rotsen en een hill. Moet nu wachten tot ik me heartstone weer kan gebruiken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:57
Ik heb WoW dus gedownload en uitgepakt, alleen ik zie dus dat er geen accounts meer gegeven worden, althans er wordt gevraagd bij de registratie om een serienummer, ik dacht dat dit een openbeta was.... Is lekker handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

World of Warcraft Open Beta Signups Closed - Nebu on 11/09/04
The overwhelming demand for the World of Warcraft open beta test has resulted in hundreds of thousands of successful signups. We have already reached our target number of testers and therefore must regrettably close our account creation pages. We'd like to thank everyone for showing such interest in joining the World of Warcraft open beta test and would like to reiterate our appreciation of your continued patience during our website outage. Please note that we will continue to analyze server population, and should there be more space for testers prior to the game's launch on November 23, we will re-open the signup pages.
500,000+ World of Warcraft Open Beta Test Signups! - Indoflaven on 11/11/04
This past Monday we launched the World of Warcraft open beta test, and by the following day, we had already reached a total of more than 500,000 signups! To everyone who signed up, we'd like to say thanks again for helping us make this the most extensive beta test ever for a Blizzard game. We take this as a strong indication that the gaming community is as excited about World of Warcraft's upcoming release as we are.

As for the status of the open beta test, more than 40 servers are currently active, and testing is running smoothly, with additional players completing their client installation and joining by the hour. Each server hosts thousands of concurrent users, most of whom are seeing Azeroth through the eyes of the Horde or the Alliance for the first time. We continue to review every suggestion submitted, so please keep them coming in!
:D

[ Voor 28% gewijzigd door Muppet op 12-11-2004 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en dan zeggen ze dat ik onzinige post post. Iedereen zet hier een moeilijk groot lulverhaal neer.
En ja die lag op server 16 is soms wel irrietant vanmorge had ik er geen last van maarja toen was het nacht bij wow.
en heb me eerste gryphon ride gedaan egt gaaf.
by the way weet iemand waar je mining kan leren en hoe het moet?
of een schild dragen kan dat met een warlock?
ps ik zoek nog een party op lvl 16
warlock lvl 8

psps
stormcity is echt gaaf en van bergen af springen is ook ergggg leuk

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2004 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:36

The End

!Beginning

Tidus schreef op 12 november 2004 @ 06:02:
[...]

[knip]

Over de World of Warcraft Engine; De engine is beter dan jij denkt en waarschijnlijk heb jij nog niets gezien van wat die engine allemaal kan. De cartoony style is maar het tipje van de ijsberg, de fullscreen 1280x1024, 50 man tegen 50 man combat zones gaat het om, de group gevechten tegen hordes bijhanden in een eng donker bos, de engine kan die best makkelijk aan met een redelijke computer en levert dan ook een echte battlesfeer op. (Ik speel zelf 1280x1024@75Hz met alles op z'n hoogst en de engine is ECHT wel strak) GuildWars heeft wel een mooie engine maar is ook iets later in development gegaan... Bovendien is er bewust door Blizzard gekozen bij WoW voor deze Engine, omdat de sfeer van Warcraft is en het eigenlijk een zeeeer opgepoetste WarCraft3 engine lijkt te zijn.

[/knip]
Nou, die engine is dus gewoon 'oud'. Ik kan net als jij fullscreen 1280x1024 met alles aan spelen zonder enige problemen... Als ik een X800 pro (oid) had gehad was dat heel mooi geweest; ik speel echter met een (iets) overgeclockte Geforce Ti 4200. Zelfs Asheron's call 2, wat meer dan een jaar geleden uitkwam, is vele malen mooier.

Maakt verder niet zoveel uit, want ik vind dat het bij MMORPG's vooral gaat om de speelbaarheid (en hoelang het leuk blijft).

Tot nu toe vind ik het wel een grappig spel (lvl 3 paladin :P); De sfeer vind ik idd erg goed gedaan, alleen ben ik bang dat het vechten niet echt spannend zal zijn. Als je solo speelt kan je steeds maar tegen 1 monster vechten, dat vind ik toch altijd minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Je kan wel tegen meer monster vechten. Maar het is een afweging. Of je neemt monsters boven je level en neemt ze 1 voor 1. Of je vecht iets onder je level en pakt er 2-3 tegelijk.

AC2 vind ik overigens niet mooier dan WoW. Ja het maakt gebruik van meer poly's en allerlei 3D snufjes etc.. maar dat maakt een spel nog niet mooi. AC2 ziet er prima uit, maar vergeleken met WoW is de sfeer belabberd en de character animaties eerder lachwekkend.

[ Voor 43% gewijzigd door Bosmonster op 12-11-2004 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tip ga niet naar snakehill het stikt daar van de hoge monsters en ik ben lvl 7 of 8 denk ik. En ik word snel afmaakt daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 november 2004 @ 10:10:
en dan zeggen ze dat ik onzinige post post. Iedereen zet hier een moeilijk groot lulverhaal neer.
En ja die lag op server 16 is soms wel irrietant vanmorge had ik er geen last van maarja toen was het nacht bij wow.
en heb me eerste gryphon ride gedaan egt gaaf.
by the way weet iemand waar je mining kan leren en hoe het moet?
of een schild dragen kan dat met een warlock?
ps ik zoek nog een party op lvl 16
warlock lvl 8

psps
stormcity is echt gaaf en van bergen af springen is ook ergggg leuk
Hee, ik snap dat meer dan 5 regeltjes tekst een onmogelijke opgave voor je betekent (dus ik zal het kort houden) maar zoiets heet nou discussieren en je standpunt onderbouwen / verdedigen. Probeer ze eens een keer te lezen en te begrijpen in plaats van alleen maar MSN-achtige one-liners hier neer te kwakken waar niemand wat aan heeft.

[ Voor 4% gewijzigd door Ace op 12-11-2004 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muppet schreef op 12 november 2004 @ 08:57:
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]

Signing off another WoW fanboy! :D
ehhh dit is niet discueren, en ik kort het nog in tenminste

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2004 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op 12 november 2004 @ 10:17:
tip ga niet naar snakehill het stikt daar van de hoge monsters en ik ben lvl 7 of 8 denk ik. En ik word snel afmaakt daar
hmmm enne... hoe kom ik daar dan :+

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Verwijderd schreef op 12 november 2004 @ 10:17:
De meeste teksten hier hebben inhoud.. Maar dit is weer een voorbeeld van geen inhoud.. Ga niet naar snakehill?? Vertel eerst wat voor lvl monsters je gezien hebt.. en als er een doodshoofdje staat wat deed je er dan?? 8)7

Tip voor jou dan: Vergelijk je eigen lvl met die van de monsters als er 2 lvl's verschil naar boven of onder is dan zit je goed(op het niveau waar jij zit) Als het hoger is ga er niet heen!! Pas bij hogere lvl's 20+ kan je zelf bepalen wat je doet..

ps. Doodshoofdje betekend Veel te hoog lvl.. RENNEN!!!

Edit -fluf: Er komt al meer info ;) Kijk daar hebben we pas wat aan.. En kan je die lap tekst die je niet zinnig quote weghalen.. tiz een beetje Forum vervuiling als je er niks mee doet en alleen 1 regel tekst eronder zet..

[ Voor 14% gewijzigd door Skeiron462 op 12-11-2004 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeeZ schreef op 12 november 2004 @ 10:32:
[...]

hmmm enne... hoe kom ik daar dan :+
zuid west van stormwindcity je kan er ook komen met een gryphon.
voor mensen die lvl 10 of 11 zijn is het ergg handig
maar voor mij niet;p
ik zie nooit doodshoofden maar meestal vallen ze me met ze 4 aan en dan kan ik geen spells casten, of heel erg langzaam en dan ga ik dood of ze slaan je eerst knock-out

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2004 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Verwijderd schreef op 12 november 2004 @ 10:32:
[...]

ehhh dit is niet discueren, en ik kort het nog in tenminste
Waarom niet? Ik kom toch met argumenten of niet??

Ik maak geen post van

"WoW is gewoon 1337 man r0x0rz!!!"

Doodsfhoofd betekend meer dan 10lvl's boven die van jou.

[ Voor 12% gewijzigd door Muppet op 12-11-2004 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gri-
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Jaja nieuws op het general wow-forum ;)

Here is a sneak peek of a few of the changes to be made in the next patch

- Players will only receive a 25% durability loss instead of 100% when using a Spirit Healer to resurrect
- Players will now only incur a maximum 10 minutes of resurrection sickness instead of 30 minutes when using a Spirit Healer to resurrect
- Some key buff spells will have their reagent requirements removed
- There will be some changes to Warrior’s Defensive Stance that will improve their ability to hold aggro.

We hope to release this patch sometime next week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Hier zullen ze echt heel veel mensen tevreden mee maken :D Wordt namelijk zo over geklaagd op de fora

[ Voor 4% gewijzigd door Muppet op 12-11-2004 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
gri- schreef op 12 november 2004 @ 11:01:
Jaja nieuws op het general wow-forum ;)
Shit net te laat.. Er zijn gelukkig nu meerdere oplettende WoW-burgers hier.. ;)

En dat van die 25% is echt een verbetering.. er mag wel een penalty opzitten maar maak het niet te extreem.. 25% kan ik mee leven.. En het was ook bij veel spells waar in ene reagents voor nodig waren een beetje belachelijk.. Bij mages/warlocks kan ik me het nog een beetje voorstellen maar niet voor een rogue.. 8)7

edit nemo55: Ja lag is heel fijn.. maar ja het wordt nu ook wel overbevolkt door mensen die het ff willen proberen maar waarschijnlijk geen geld voor willen neerleggen.. omdat ze het wat voor reden dan ook het spel niet leuk vinden.. En tja dan is die extra bandbreedte/server ruimte erg duur.. Ik hoop wel dat ze aanpassingen gaan doen anders krijg je zoveel negativiteit terwijl in de Closed Beta heb ik zo lekker gespeeld zonder lag.. dus het kan wel

[ Voor 30% gewijzigd door Skeiron462 op 12-11-2004 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Ze moeten ook ff wat aan die lag doen.
Had er enorme last van gister op server 18.

Windows zoals quests, merchants enz. duurde 5 min. om te verschijnen.
Word doodgemept door een mob die je niet ziet.
Vriend van me werd geresurrect als whisp terwijl ik in mekaar gehakt werd :D

edit:
Vind het wel heerlijk dat je whisp (night elve) bent als je doodgaat en je snelheid flink omhoog gaat.

[ Voor 17% gewijzigd door nemo55 op 12-11-2004 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk, gisternacht even Ragefire instance geprobeerd met een raid, maar ja allemaal lvl 10 gassies (ben zelf level 17) dus dat ging niet zo goed :)

Ik ga dit weekend even Wailing Caverns proberen te pakken... weet iemand de level requirements daarvoor? Zou wel wat schelen als ik dat wist.

Verder ben ik nog op zoek naar een goeie 1h mace voor m'n shaman. Ik heb zo'n 70/80 silver dus betalen is np :)

En als laatste meld ik mijn eerste honourable kill, een stelletje gekke Alliance gassies van lvl 8-13 kwam gisteren bonje zoeken in Ratchet. We schopten hun kontjes in 10 minuutjes terug de zee in, en bleven even corpse campen totdat t allemaal skeletjes waren *gnuif* lekker nog even die death penalty abusen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
De servers zitten nu veel voller dan ze op retail zullen draaien. Dus als ze het zo druk nog enigszins speelbaar kunnen krijgen is er niks aan de hand.

Ik speel zelf alleen savonds tussen zeg 20:00 en 01:00 en heb niet echt veel last van lag, terwijl de servers dan ook al aardig vol zitten.

Gister van een vriend een 20-30 +3 staff (uncommon geloof ik) gekregen trouwens.. niet slecht voor level 8 :D

[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 12-11-2004 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 november 2004 @ 11:22:
Heerlijk, gisternacht even Ragefire instance geprobeerd met een raid, maar ja allemaal lvl 10 gassies (ben zelf level 17) dus dat ging niet zo goed :)

Ik ga dit weekend even Wailing Caverns proberen te pakken... weet iemand de level requirements daarvoor? Zou wel wat schelen als ik dat wist.

Verder ben ik nog op zoek naar een goeie 1h mace voor m'n shaman. Ik heb zo'n 70/80 silver dus betalen is np :)
Wailing Caverns is goed te doen vanaf level 19-20 in een goeie group. Zorg wel dat je alle quests hebt (boven de ingang zit een 'verborgen' grot met 2 sidequests) aangezien WC zeker voor 19-22 teh phat l00t oplevert :D

Goed nieuws trouwens, die sneak peek voor de aankomende patch. Duidelijk te zien dat Blizzard goed luisterd naar al het geklaag en het aanpast maar niet compleet toegeeft (van 100% naar 25%, van 30 minuten naar 10). Dat zijn idd dingen waar mee te leven is als 'penalty'.

[ Voor 18% gewijzigd door Ace op 12-11-2004 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Na wailing Caverns kan je in Undead land Shadowfang (L25) doen als instance voor "phat l00t" en rond lvl 30 is Razorfen Kraul (Barrens, vlakbij 1000 needles) een erg leuke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:57
Dus er was totaal 24 uur om je in te schrijven? Voor niks gedownload :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Ja dat ging idd ERG snel. Maar heb je hem via blizzard gedownload? Want dan moes je eerst een account aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Sowieso wel handig om je eerst in te schrijven en dan te downloaden natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Laatst online: 01-09 13:00

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Snappie88 schreef op 11 november 2004 @ 03:04:
Zo, 'eventjes' een speelsessie van zo'n beetje drie uurtjes. Ik vindt het spel nu al beter dan Final Fantasy XI, en ik ga ook data abonoment opzeggen voor dit spelletje. Het is erg vermakkelijk, véél quests, véél te doen en absoluut niet saai.

Wat ik wil graag had gezien was meer teamplay, nu rennen je medespelers links en rechts langs je zonder aandacht aan je te besteden. In FFXI zit je toch wel iets meer te chatten. Ik neem aan dat dit op hogere levels wel beter gaat, aangezien je dan quests in teamverband moet spelen.

*Snappie vindt overigens dat de mods een beetje teveel geilen op het 'verwijder bericht' knopje :(*
Mwah valt wel mee met dat teamverband hoor, maar je ik ben met 4 kameraden tegelijk begonnen met WoW, en als je skype op de achtergrond hebt hangen, dan is het al wat sneller te regelen om met elkaar ergens af te spreken, etc etc.

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gri-
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Mja dat van die penalty is wel beter... al snap ik wel waarom blizzard die penalty er uberhaupt in heeft gedaan. De oude penalty was gewoon zo kansloos.

Ik speel zelf vanaf de stresstest en daarin kon je gewoon voor een beetje experience je laten resurrecten bij die angels (voor de mensen die niet stress hebben gespeeld). Afijn het kwam erop neer dat als ik ver weg was van het kamp en me quest compleet had ik me liet resurrecten omdat dat minder tijd kostte dan heel dat eind terug lopen.
Niet helemaal de bedoeling lijkt me ... als je 8 beestjes neersloeg had je je xp weer terug.

100% was misschien beetje overkill, maar het hoort ook gewoon een laatste redmiddel te zijn. Op die fora was ook nog veel gezeur over die 10% loss als je stierf, maar daar hebben ze niets aan veranderd. Het scheen dat vooral op hoge levels de kosten flink opliepen ;)

Owh voor wailing caverns .. zorg dat je iig een party hebt met mensen van level 18 of hoger (iets lager voor een healer is niet erg). Zitten nogal hoge levels in die grot en als jij dan met 5 lage levels aankomt doe je amper dmg (los van dat je zelf sterft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 12:37
Hans.Solo schreef op 12 november 2004 @ 12:02:
[...]

Mwah valt wel mee met dat teamverband hoor, maar je ik ben met 4 kameraden tegelijk begonnen met WoW, en als je skype op de achtergrond hebt hangen, dan is het al wat sneller te regelen om met elkaar ergens af te spreken, etc etc.
Inderdaad ligt eraan hoe je het aanpakt. Heb het nu met 1 kameraad van mij samen.. hij is een druid en ik een hunter en dat lijkt toch een erg goede combo te zijn. De teamverband / spirit van andere spelers vind ik toch vrij hoog.. zojuist nog meegemaakt zat namelijk te battlen tegen 4 spiders wat ik natuurlijk nooit kon winnen.. kwam er een level 9 druid op me af en die heeft me even geholpen..

Als dank daarvoor hem wat getrade. :) En ook praatjes maken gaat toch makkelijk. Gister stond ik bij een meer en was een beetje melige bui dus ik ga naast een andere speler zitten en begin te vertelen over een gerucht dat gaande is over dat meer, dat er een monster in zou zwemmen (complete onzin natuurlijk >:) ) dus ja ik bied aan om te gaan checken.. ik ga dus een rondje zwemmen kom terug met de melding dat er niets in zit en heb daarna nog wat met hem gebabbeld over wat quests enzo.

Echt vermakelijk dus.. ligt er denk ik ook gedeeltelijk aan welk volk je zit mensen. Persoonlijk denk ik dat mensen die normaal heel sociaal zijn etc eerder voor de night elves zullen kiezen dan voor bijvoorbeeld de orcs maar dat kn natuurlijk een verkeerd beeld zijn. Het valt me iig op dat de spelers in het nightelve landje niet de beroerste zijn.

* Webgnome is er sterk over aan het nadenken om een abbo te gaan afsluiten asap

p.s. nog een vraag.. ik had met kameraad dus een friendship geslolten maar als ik uitlog en weer inlog is die friendship ineens weg kun je dat ook ergens 'opslaan' zodat je elkaar altijd kan vinden ? :)

[ Voor 7% gewijzigd door Webgnome op 12-11-2004 12:13 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Hmm je ziet op de mini-map waar de rest van de spelers bevinden(directie) en daarnaast kan je gewoon via de "/" commando's groepen maken waarin je alleen met je guild/group leden afspreekt.. Skype is alleen interressant als je Raids gaat doen of quests maar voor afspreken op een bepaalde locatie is het een beetje overbodig..

Edit Webgnome: Ik dacht eerst precies hetzelfde dat een bepaald ras meer socialer zou zijn.. maar dit ligt totaal hoe laat je komt welke server en hoe de zon staat.. Ben zelf een enorm Horde aanhanger maar beide partijen zijn even vriendelijk van tijd tot tijd.. Maar als je maar het goede voorbeeld overneemt want veel n00bies moeten daarin nog opgeleid worden.. Als ik iemand bezig zie en de creature is grijs dan geef ik nog een extra Flame shockje eroverheen met mijn shamen en een healtje over de player.. Is wel zo vriendelijk ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Skeiron462 op 12-11-2004 12:21 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is géén chattopic, geen topic waar je one-liners neer kan gooien, geen topic waar oninteressante posts thuishoren en geen topic waar je zelf niet hoeft te zoeken naar je antwoord. Let hier op!