elmo, automatisch
Verwijderd
als je wow start naar te hebbe ingelogt gebeurt de precatch van die patch automatischVerwijderd schreef op 10 november 2004 @ 22:21:
Misschien een hele domme vraag, maar ik kan NERGENS een plek vinden om patches te downloaden, moet dat Ingame ofzo ??
Verwijderd
Het is weer mogelijk om in te loggen. Maar schrik niet hoe druk ineens is
heb effe leuk screenshots gemaakt, want volgens mij was heel amerika daar
Goed om te weten in iedergeval dat WoW dan nog steeds soepel loopt
Verwijderd
verwijder mn berichje dan haha 
---
weet iemand of ik ergens een map kan vinden op internet
van de wereld van wow , zodat ik weet hoe ik bijv. van Night Elf land naar..
Stormwind kan of waar de PvP gebieden zijn ?
ik heb al op thottbot gekeken maar stond niks
---
weet iemand of ik ergens een map kan vinden op internet
van de wereld van wow , zodat ik weet hoe ik bijv. van Night Elf land naar..
Stormwind kan of waar de PvP gebieden zijn ?
ik heb al op thottbot gekeken maar stond niks
Verwijderd
ik denk et niet want ik zag net "Test Server 32 , 3 characters"
mischien zit je in de verkeerde server ?
mischien zit je in de verkeerde server ?
Verwijderd
je account is niet weg,komt door de servers bliz is er nog altijd mee bezig en soms krijgt hij je info niet door en dan krijg je die invalid data melding.Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 22:29:
mijn account is weg!
hebben jullie dit ook?
nou ja ik zie morge wel
Verwijderd
ik heb overal gekeken en ik had egt server 35
ja maar ik had bij test server 1 een nieuwe account gemaakt en die zie ik wel egt raar
ja maar ik had bij test server 1 een nieuwe account gemaakt en die zie ik wel egt raar
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 22:32 ]
Verwijderd
meschien krijgt hij wel je info naar de ene maar niet naar de andere gestuurt,dat kan het verklaren
Verwijderd
Sjees..
Kkom nog genees op de servers. Tenminste, Ik ben geconnected, maar dan word ik gedisconnect door de server..
Komt dit door de maintainance, of...?
Kkom nog genees op de servers. Tenminste, Ik ben geconnected, maar dan word ik gedisconnect door de server..
Komt dit door de maintainance, of...?
Volgens mij doen ze effe expres de servers stoppen rond een wat drukker tijdstip om te kijken wat er gebeurt als iedereen tegelijk inlogt omdat 200.000 mensen zaten te wachten tot de server weer opgestart werd...
Login failures dus en als je ingelogt bent, dan krijg je server timeouts
Morgen weer een kans!
Morgen weer een kans!
Dit dus.
had net even mazzel en kwam op de server lijst.. maar na connecten met de server was ik weer terug bij af
Verwijderd
morgen zegt ie!FunkyTrip schreef op 10 november 2004 @ 22:41:
Volgens mij doen ze effe expres de servers stoppen rond een wat drukker tijdstip om te kijken wat er gebeurt als iedereen tegelijk inlogt omdat 200.000 mensen zaten te wachten tot de server weer opgestart werd...
Morgen weer een kans!
nee ik ga echt wel als een hysterische idiote telkens opnieuw proberen in te logge, net zolang totdat ik weer verder kan
jah idd ik ook ik heb nogh nieuwe char op die testserver1 kenne maken maar toen wou hij echt niet verder
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 22:44 ]
Verwijderd
Tja, ik denk ook niet dat het nu wat wordt. De helft van de realms ligt al weer plat... Ach ja, ik smeer 'm maar, morgen weer een dag
Enne, de meeste GoT'ers zitten op Test 16 hè? Dan zal ik daar morgen ook ff een char maken!
Enne, de meeste GoT'ers zitten op Test 16 hè? Dan zal ik daar morgen ook ff een char maken!
Ik zat net zelfs ingame, al een beetje aan t killen enzo, pats disconnected.FunkyTrip schreef op 10 november 2004 @ 22:41:
Morgen weer een kans!
Nu krijg ik ook dat ik geconnect ben en dan meteen disconnected.
Nothing to see here
Verwijderd
Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 22:43:
[...]
morgen zegt ie!
nee ik ga echt wel als een hysterische idiote telkens opnieuw proberen in te logge, net zolang totdat ik weer verder kan
jah idd ik ook ik heb nogh nieuwe char op die testserver1 kenne maken maar toen wou hij echt niet verder
ik zit met wat vrienden en MMORPG kennissen (ook wat engelsen) op 23.
ze hebben net weer bijna alles eruit gegooid... misschien is het toch iets te druk. Is er iemand al succesvol ingelogd? moet je een nieuwe patch downloaden? kan nl. ook zijn dat servers nog eens extra (over)belast zijn doordat iedereen van die patches moet binnenhalen...
kzit trouwens normaliter op server 19..is er ergens een lijst van GoTters per server ofzo, dan kan ik eens wat friends adden
kzit trouwens normaliter op server 19..is er ergens een lijst van GoTters per server ofzo, dan kan ik eens wat friends adden
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Verwijderd
gewoon op cancel drukken als ie connecting zegt(na de handshake) en dan kom je auto op de realm list,maar de servers connecte niet o.0Bosmonster schreef op 10 november 2004 @ 22:43:
had net even mazzel en kwam op de server lijst.. maar na connecten met de server was ik weer terug bij af
Verwijderd
Ik zag eerst iets van 20 servers, nu nog maar 3. Wat gebeurt er? Toch nog een patch?
Foutje in de onderhoud? Op de fora van worldofwarcraft.com gaat ook het gerucht dat open beta is afgelopen... 
Edit: Alle servers zijn nu weg.

Edit: Alle servers zijn nu weg.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 22:48 ]
Verwijderd
Ik zat net wel ff ingame in Test 14... Ineens, floep, eruit. En langzaam maar zeker gingen er meer servers down. Maar ik speel morgen na school (tot 8e uur..:() maar weer WoWRealCato schreef op 10 november 2004 @ 22:46:
ze hebben net weer bijna alles eruit gegooid... misschien is het toch iets te druk. Is er iemand al succesvol ingelogd? moet je een nieuwe patch downloaden? kan nl. ook zijn dat servers nog eens extra (over)belast zijn doordat iedereen van die patches moet binnenhalen...
Het is juist een hele rustige tijd. Iedereen werkt op dit moment in Amerika he. Je moet niet vergeten dat het pas kwart voor 1 's middags is daar. Dat lijkt me nou geen druk moment.
Ik kan ook nog niet inloggen op het hoofdscherm. Soms kom ik er wel door, maar als je dan door het hoofdscherm bent, dan zie je dat de server die je moet selecteren niet werkt of overbelast is.
Ik kan ook nog niet inloggen op het hoofdscherm. Soms kom ik er wel door, maar als je dan door het hoofdscherm bent, dan zie je dat de server die je moet selecteren niet werkt of overbelast is.
edit:
En nu zijn alle 34 servers uit het lijstje weer verdwenen.
En nu zijn alle 34 servers uit het lijstje weer verdwenen.
[ Voor 11% gewijzigd door PromWarMachine op 10-11-2004 22:50 ]
Toch maar even reageren, ookal is dit topic al eigenlijk vol genoeg.
Ter illustratie hoe het net op test1 was:

Hierop beetje slecht te zien (excuses, geforce2 he), maar vooral bij het mooie uitroeptekentje is het nogal druk
Ter illustratie hoe het net op test1 was:

Hierop beetje slecht te zien (excuses, geforce2 he), maar vooral bij het mooie uitroeptekentje is het nogal druk
[ Voor 9% gewijzigd door Intru op 10-11-2004 22:52 ]
LOL, dat zou best wel humor zijn. Ben net een paar uur klaar ben downloaden, installeer het spel (dat 3 kwartier duurdeVerwijderd schreef op 10 november 2004 @ 22:47:
Ik zag eerst iets van 20 servers, nu nog maar 3. Wat gebeurt er? Toch nog een patch?Foutje in de onderhoud? Op de fora van worldofwarcraft.com gaat ook het gerucht dat open beta is afgelopen...

Verwijderd
ja maar eerlijk gezegt kom ik alleen aziaten, duitsers en brazilianen tegen 
*brazilianen mag ik niet zo in games tis altijd problemen met die mensen >,<*
*brazilianen mag ik niet zo in games tis altijd problemen met die mensen >,<*
Wat raar, de servers worden steeds geswitched van tijdzone...
Einde Open Beta.. ik heb nog niet zo hard gelachen..
maar ja.. als ze het einde er zou zijn zouden ze niet zeggen dat er een patch uitgerold wordt of niet? Soms kan je het antwoord wel zelf verzinnen..
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
Ik heb ook geen patch gedownload, maar heb hem wel voor de onderhoudsbeurt gespeelt. Ik denk dus niet dat die nodig is, en anders zal het wel aangegeven worden en ingame gedownload worden.
Man man kan niet wachten.
Iemand trouwens enig idee wat het verschil tussen die 4 tijdszones is? Wil natuurlijk een zo laag mogelijke ping hebben, dus ik zou voor Central Time moeten gaan?
Iemand trouwens enig idee wat het verschil tussen die 4 tijdszones is? Wil natuurlijk een zo laag mogelijke ping hebben, dus ik zou voor Central Time moeten gaan?
Surfin' paradise!
Maar weer ffies wat anders.
Heb je al eens '/played' getikt?
Niet doen als je een slecht hart hebt.
Ben al 33 uur bezig met mijn lvl 18 hunter.
Heb je al eens '/played' getikt?
Niet doen als je een slecht hart hebt.
Ben al 33 uur bezig met mijn lvl 18 hunter.
* itsme zat net weer ingame op server 8 (voor 1 minuut) en t was enorm druk.
Ik heb overigens GEEN patch gedownload.
Ik heb overigens GEEN patch gedownload.
Nothing to see here
Verwijderd
nee de easternSnappie88 schreef op 10 november 2004 @ 22:56:
Ik heb ook geen patch gedownload, maar heb hem wel voor de onderhoudsbeurt gespeelt. Ik denk dus niet dat die nodig is, en anders zal het wel aangegeven worden en ingame gedownload worden.
Verwijderd
Het zou kunnen. Ik geloof het zelf ook niet, maar ze hebben waarschijnlijk al genoeg gestrestest. Het feit dat je geen account meer kunt maken wijst hier ook op. Het is zeer goed mogelijk dat blizzard open beta alleen maar gaande houdt om de fans een plezier te doen. Maar nogmaals, waarschijnlijk kunnen we nog een weekje genieten van gratis WoWSkeiron schreef op 10 november 2004 @ 22:55:
Einde Open Beta.. ik heb nog niet zo hard gelachen..maar ja.. als ze het einde er zou zijn zouden ze niet zeggen dat er een patch uitgerold wordt of niet? Soms kan je het antwoord wel zelf verzinnen..
Verwijderd
offtopic:
Grr, "leuk" die server resets zonder aankondiging en op de eu forums staat al even veel, ach ja, goede ding is, is dat ik weer in "mijn" vertrouwde guilde zit
Misschien halen ze de "neem-geen-risico's-want-dat-kost-je-10%-durability" feature weg
, maar goed, we zullen het wel zien, veel heb ik tot nu toe niet kunnen spelen.. (Het 2.4GB beest is net binnengehaald in ~20 uur).
Grr, "leuk" die server resets zonder aankondiging en op de eu forums staat al even veel, ach ja, goede ding is, is dat ik weer in "mijn" vertrouwde guilde zit
Misschien halen ze de "neem-geen-risico's-want-dat-kost-je-10%-durability" feature weg
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 23:01 ]
Dat moet je me dan uitleggen? Of was dat ironieVerwijderd schreef op 10 november 2004 @ 22:58:
[...]
nee de easternhad je zelf ook wel kunnen bedenken toch? server 16 zitten geloof ik best wat GoT-ers

Surfin' paradise!
East Coast is 't dichtste bij vanuit EuropaSnappie88 schreef op 10 november 2004 @ 23:02:
[...]
Dat moet je me dan uitleggen? Of was dat ironieen ga wel zo proberen Server16 in te komen. Overigens bij mij nog steeds plat
Maar echt! Rare jongens, die van Blizzard
(aangezien wij Central Time +1 zitten).
Ook wel lachen, we zitten hier met z'n allen als idioten te wachten tot die servers weer up zijn. Dit moet gewoon de best verkochte MMORPG aller tijden worden. Dat kan niet anders!
Ook wel lachen, we zitten hier met z'n allen als idioten te wachten tot die servers weer up zijn. Dit moet gewoon de best verkochte MMORPG aller tijden worden. Dat kan niet anders!
Surfin' paradise!
Verwijderd
Haha, t enige verschil is, dat dit nog gratis is.. en de echte zo'n 15 euro per maand gaat kostenSnappie88 schreef op 10 november 2004 @ 23:08:
Maar echt! Rare jongens, die van Blizzard(aangezien wij Central Time +1 zitten).
OMG, server 16 is de enigste offline... laat nou 50% van de GoTters op server 16 zitten
streepstreepstreep
16 was er voor 2 seconde en nu is de hele rits weer offline
streepstreepstreep
16 was er voor 2 seconde en nu is de hele rits weer offline
[ Voor 35% gewijzigd door Elimination op 10-11-2004 23:11 ]
mja andere servers kom je ook niet op hoor... (ikzelf speel op server 13)Johan Hurkmans schreef op 10 november 2004 @ 23:10:
OMG, server 16 is de enigste offline... laat nou 50% van de GoTters op server 16 zitten
Tja, ik ben nu nog met FFXI bezig, dus moet dat eerst opzeggen (eind van de maand is Snappie dus ook van de partij, samen met een zooi vrienden die geen FFXI wouden maar WoW
). Maargoed, een aantal vrienden van me hebben geen CC (credit card) maar gaan speciaal voor dit spel er ééntje halen. Gelukkig heb ik een lieve moeder
(alhoewel ik er zelf ook ééntje kon halen).
Wat ik overigens niet helemaal snap. Ik wordt Night Elf, vriend wordt Orc en een andere wordt Dwarf (in een PvP server). Nu kan ik dus wel samen met de Dwarf spelen (alhoewel dat een tijdje duurt omdat we allebei in een ander gebied zitten), maar niet met die gast die Orc is, omdat die van The Horde komt. Begrijp ik dat zo goed?
Wat ik overigens niet helemaal snap. Ik wordt Night Elf, vriend wordt Orc en een andere wordt Dwarf (in een PvP server). Nu kan ik dus wel samen met de Dwarf spelen (alhoewel dat een tijdje duurt omdat we allebei in een ander gebied zitten), maar niet met die gast die Orc is, omdat die van The Horde komt. Begrijp ik dat zo goed?
Surfin' paradise!
Volgens de europesche klok ja en dat is trouwens GMT +1 en niet CST +1 wat dus amerika is. EST (eastern) dat is dust de oostkust en +6 uur van ons verwijderd. Pacific time is 9 uur later voor ons geloof ik.Snappie88 schreef op 10 november 2004 @ 23:08:
Maar echt! Rare jongens, die van Blizzard(aangezien wij Central Time +1 zitten).
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Begrijp je goedSnappie88 schreef op 10 november 2004 @ 23:12:
Tja, ik ben nu nog met FFXI bezig, dus moet dat eerst opzeggen (eind van de maand is Snappie dus ook van de partij, samen met een zooi vrienden die geen FFXI wouden maar WoW). Maargoed, een aantal vrienden van me hebben geen CC (credit card) maar gaan speciaal voor dit spel er ééntje halen. Gelukkig heb ik een lieve moeder
(alhoewel ik er zelf ook ééntje kon halen).
Euhm, wij zitten hier op Central Europe Time +1, Central Time is de zone links van de East Coast , dus -7 uurtjes t.o.v. onsSnappie88 schreef op 10 november 2004 @ 23:08:
Dit dus.
[23:09:13] <Shino-C> hey Dirk_
knip
[23:09:18] <Dirk_> hey?
knip
[23:09:33] <Shino-C> Dirk_ i'm bill daniels from blizzard
knip
[23:09:41] <Dirk_> okay?
knip
[23:09:44] <Shino-C> and I banned you're beta account
[23:09:45] <Dirk_> and?
knip
[23:10:28] <Dirk_> Shino-C - indeed you have
Moest wel ff lachen #wow @ quakenet
het lijkt toch niet echt lekker te lopen, dat massaal inloggen.
knip
[23:09:18] <Dirk_> hey?
knip
[23:09:33] <Shino-C> Dirk_ i'm bill daniels from blizzard
knip
[23:09:41] <Dirk_> okay?
knip
[23:09:44] <Shino-C> and I banned you're beta account
[23:09:45] <Dirk_> and?
knip
[23:10:28] <Dirk_> Shino-C - indeed you have
Moest wel ff lachen #wow @ quakenet
het lijkt toch niet echt lekker te lopen, dat massaal inloggen.
http://www.worldtimezone.com/time-us12.htmlSnappie88 schreef op 10 november 2004 @ 22:56:
*lapje tekst*
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Nope...
Maargoed, we boeken vooruitgang. Ik kreeg daarnet een geheel ander venster dat mij vertelde dat ik niet kon connecten, da's al héél wat

Maargoed, we boeken vooruitgang. Ik kreeg daarnet een geheel ander venster dat mij vertelde dat ik niet kon connecten, da's al héél wat
Surfin' paradise!
Verwijderd
mwa zover kwam ik zonet ook alSnappie88 schreef op 10 november 2004 @ 23:18:
Nope...![]()
naja ksit erover te denken om maar vroeg te slapen en morgen me wekker wat eerder te zetten:) tja keuzes
kga dees maar editen anders vervuilen we het topic ook zo erg met ons geblaat
Ik denk dat ik nog tot 24:00 wacht en dan ga ik maar wat eerder pitten ofzow
maaruh mijn gegevens
ingame name: Flammavarga
Race:Undeath
Class: Mage
Server: pvp16
Tis nu ook snacktijd jonens! ga naar de koelkast en gun jezelf een paar minuuten de tijd om wat te frituuren/bakken ofzo ik bedoel heb je toch nog iets anders gedaan dan een uur lang proberen te connecte
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 23:37 ]
offtopic:
Damn hey, weer een modbreak... wordt er langzamerhand wel moe van, maakt niet uit wat die gasten zeggen maar binnen 2minuten zit er ee Mod op... krijgen jullie Commisie voor het modden van berichten ofzo?
Damn hey, weer een modbreak... wordt er langzamerhand wel moe van, maakt niet uit wat die gasten zeggen maar binnen 2minuten zit er ee Mod op... krijgen jullie Commisie voor het modden van berichten ofzo?
Serverlijst veranderd ook telkens, logde net in en toen stonden er per regio maar 3 of 4 servers, daarna later ineens bij sommige geen en sommige een hele hoop. Ik snap er verder ook niks van en het duurt nu a langer dan 3 uur...
Hmm kan ook niet op het officieele forum ravotten want de login-server is z'n geheel down
Hoi hoi! Heb nu ondertussen al 4 verschillende 'can't connect to server' vensters gehad. Wie gaat daar overheen? 
Maar echt, er zitten zoveel mensen hier op die connect button te rammen, echt lachen. Zullen we trouwens eens kijken of we elkaar op Server16 tegen komen? Ben iig een Night Elf, onder de naam van Snappie uiteraard
(misschien iets om in de startpost te verwerken?).
Maar echt, er zitten zoveel mensen hier op die connect button te rammen, echt lachen. Zullen we trouwens eens kijken of we elkaar op Server16 tegen komen? Ben iig een Night Elf, onder de naam van Snappie uiteraard
Surfin' paradise!
Een poll op welke server je zit lijkt me wel interessant =]
En ik geef het na een uur proberen op, weltruste jongens, dit gaat niet lukken
En ik geef het na een uur proberen op, weltruste jongens, dit gaat niet lukken
Verwijderd
johan weet jij hoeveel servers er zijn dan ? 
edit: hij doet et weer toppie !
edit: hij doet et weer toppie !
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 23:37 ]
Dat heb ik nu al twee keer gedacht. Ik begin zo wel een gruwelijke hekel aan Blizzard te krijgenVerwijderd schreef op 10 november 2004 @ 23:37:edit: hij doet et weer toppie !
Surfin' paradise!
Wordt niet goed hier van dat wachten.... dus ben maar ff opzoek gegaan naar de WoW server files 
http://sourceforge.net/projects/wows/
Helaas is het nog wel vrij eenzaam zo in je eentje (of met z'n tweetjes) maja voor gewoon een beetje rondkijken kan het geen kwaad
http://sourceforge.net/projects/wows/
Helaas is het nog wel vrij eenzaam zo in je eentje (of met z'n tweetjes) maja voor gewoon een beetje rondkijken kan het geen kwaad
Als we de dev op het forum moeten geloven:
Ik kom er iig nog niet doorUpdate:
All Central and Eastern servers are now back online. Mountain and Pacific servers require further maintenance. We do not yet have an ETA on when they will be brought back online, but we hope to have them up shortly.
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Ben ik nou achterlijk, retard, mongool of moet ik gewoon doorbijten... de game doet mij nu al niets meer helaas... misschien 'geil' ik wel teveel op graphics was mijn eerste gedachte, maar neen... op level 14 aangekomen moet ik concluderen dat ik iets verkeerd doe of dat het mijn spel gewoon niet is... ik vind het boring, saai en steeds hetzelfde -slayer dit, breng dat terug, kill dit, zaai dat, bla bla bla- en ik blijf maar heen en weer lopen, ja ik vind het echt wel leuk om zelf in een warcraft like omgeving rond te stappen en de groups zijn ook aardig...
maar komt het échte goede werk dan op hogere levels ?? Moet ik (herstel, mag ik) dan nog meer creaps doodhakken en kan ik dan eindelijk dual handed vechten ? Of zal ik maar met een andere class beginnen en me daar op een gelijkwaardige manier in storten...
dit is meer een reactie om ook de discussie weer een beetje aan te waaien; ik had voordat ik toegang kreeg toch echt een total experience verwacht; misschien ben ik wel te happig op deze bèta en had de full version me meer plezier kunnen brengen ??
maar komt het échte goede werk dan op hogere levels ?? Moet ik (herstel, mag ik) dan nog meer creaps doodhakken en kan ik dan eindelijk dual handed vechten ? Of zal ik maar met een andere class beginnen en me daar op een gelijkwaardige manier in storten...
dit is meer een reactie om ook de discussie weer een beetje aan te waaien; ik had voordat ik toegang kreeg toch echt een total experience verwacht; misschien ben ik wel te happig op deze bèta en had de full version me meer plezier kunnen brengen ??
Deze plek is te koop.
2 á 3 uur down.
Blizzard uurtjes denk... Going on 5 now!!!!!!!
Blizzard uurtjes denk... Going on 5 now!!!!!!!
hmmm ik kan ook nergens nog connecten, en als ik in de server zit duurt het een minuutje voor ik weer gekicked wordt, ik kan geen character kiezen. Valt er iets aan te doen, of is het gewoon wachten...
Ik heb geen idee wat ik kan verwachten, dus ik ben zeer benieuwd. Ben de laatste update aan het downloaden en dan slayen!!
Server 16 here I come!
Server 16 here I come!
Verwijderd
de vraag word dan wat zou je willen verwachten?KeeZ schreef op 10 november 2004 @ 23:48:
Ben ik nou achterlijk, retard, mongool of moet ik gewoon doorbijten... de game doet mij nu al niets meer helaas... misschien 'geil' ik wel teveel op graphics was mijn eerste gedachte, maar neen... op level 14 aangekomen moet ik concluderen dat ik iets verkeerd doe of dat het mijn spel gewoon niet is... ik vind het boring, saai en steeds hetzelfde -slayer dit, breng dat terug, kill dit, zaai dat, bla bla bla- en ik blijf maar heen en weer lopen, ja ik vind het echt wel leuk om zelf in een warcraft like omgeving rond te stappen en de groups zijn ook aardig...
Ik vind het tot zover nog best verslavend ,mooie sfeer en jah kvind de wereld gewoon kewl.uiteraard heb het nu nog veel kinderziektes maar in grote lijnen is dit toch wel het spel dat we ook met final krijgen ja?
owjah en volgens mij kunnen alleen rogues dual wielding leren
http://www.thottbot.com hier staan de skills wel
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 23:57 ]
Verwijderd
http://wowstatus.sub.cc/nikk schreef op 10 november 2004 @ 23:53:
Zijn er eigenlijk geen 'onofficiele' servers waar je terecht kan?
Waarom zitten jullie nou zo te schelden op Blizzard?
Ze stellen gratis 100.000en gamers een prachtige complete game ter beschikking, met liefst 32 servers. Jullie hebben ongetwijfeld de afgelopen dagen - net als ik - de lag gevoeld. Nu upgraden ze de servers voor een paar uur en is iedereen ineens boos. Ik vind het een beetje krom.
Wees juist blij dat ze die upgrades nú doen en niet terwijl je je zuur verdiende geld al aan hen betaald hebt. Het hoort allemaal bij het proces. Ik stond op het punt om nieuwe über skills te gaan halen, dus ik vind het ook heel vervelend, maar het wordt er wel beter op hè.
Als je nu al zo ontevreden bent over de service, dan zou ik het spel zeker niet aanschaffen! Iedereen weer blij.
Ze stellen gratis 100.000en gamers een prachtige complete game ter beschikking, met liefst 32 servers. Jullie hebben ongetwijfeld de afgelopen dagen - net als ik - de lag gevoeld. Nu upgraden ze de servers voor een paar uur en is iedereen ineens boos. Ik vind het een beetje krom.
Wees juist blij dat ze die upgrades nú doen en niet terwijl je je zuur verdiende geld al aan hen betaald hebt. Het hoort allemaal bij het proces. Ik stond op het punt om nieuwe über skills te gaan halen, dus ik vind het ook heel vervelend, maar het wordt er wel beter op hè.
Als je nu al zo ontevreden bent over de service, dan zou ik het spel zeker niet aanschaffen! Iedereen weer blij.
edit:
Bij mij werkt het inloggen super traag... om er vervolgens achter te komen dat mijn huidige geselecteerde server nog niet up is... en ik krijg geen realm lijstje (meer) om een nieuwe te selecteren...
Bij mij werkt het inloggen super traag... om er vervolgens achter te komen dat mijn huidige geselecteerde server nog niet up is... en ik krijg geen realm lijstje (meer) om een nieuwe te selecteren...
[ Voor 14% gewijzigd door PromWarMachine op 10-11-2004 23:57 ]
Hey, we zitten toch in Nederland? We moeten wat te kankeren hebben, ook al gaat het om dingen die gratis zijn.PromWarMachine schreef op 10 november 2004 @ 23:56:
Verwijderd
ik heb hier maar een paar mensen boos gezien anders hoor, de rest is gewoon heeeel erg teleurgesteld omdat blizzard de tijd die ze verwacht hebben om de bende te fixen niet nakomt/haaldPromWarMachine schreef op 10 november 2004 @ 23:56:
edit:
maar ik ben het wel met je eens, beter nu in de free beta dan straks wanneer we netjes onze centjes ervoor betalen
ik kwam zonet voor 3minuuten in server1
Wie zie jij hier boos worden? Ik maakte een geintje (daarvoor hebben ze de ':P' smileys uitgevonden). Tuurlijk ben ik blij dat Blizzard zoveel voor haar fans overheefst. Sterker nog, ik vervloek Square-Enix vanwege de fanprestaties. Hou dus je mening voor je aub, want hier is niemand boos op Blizzard (nog niet tenminste).PromWarMachine schreef op 10 november 2004 @ 23:56:[...] (with other words: veel loos geblaat)
Over dat andere, dat het snel saai en eentonig wordt. Yup, get used to it. Zo is het meestal in MMORPG's. Heb nu zelf een tijdje FFXI gespeelt, en daar werd het ook snel saai. Van lvl1 tot lvl10 is het solo'en wat de klok slaat, eerst leuk daarna niet zo. Vervolgens party's, ook leuk op het begin maar later ... mwoah. Vervolgens lvl18, subjob krijgen we erbij, youpie! lvl20 chocobo license halen. lvl30 subjobquests doen! enzovoorts enzovoorts, er is met andere woorden altijd wat te doen. En helaas, net als in het echte leven zal je snel geldproblemen hebben en bij tijden en wijlen niet weten wat je gaat doen. Tevens zal het soms lijken alsof de hele server tegen je is, maar toch (en geloof me hierin), het wordt verslavend. Je wilt beter worden. Sterker nog, de beste!
Weet je wat overigens ook leuk is? Met FFXI hadden wij Europeanen geen kans om de beste te worden, de Amerikanen hadden 1,5 jaar voorsprong en de Jappen iets van 2,5 á 3 jaar. Nu mag iedereen tegelijkertijd beginnen. Thank you Blizzard
Surfin' paradise!
Verwijderd
Ik vind t gewoon kut dat ik een hele dag op werk moet zitten en dat er op me vrije avond zoiets gebeurt.
Verwijderd
ok ik zit dus no vele poginge in server1 en daar krijg ik te horen dat andere servers nu ook up zijn, als je maar blijft proberen
kan iemand dit bevestigen?
kan iemand dit bevestigen?
Verwijderd
Je zult het spel nog zeker 10 jaar kunnen spelen dus geen paniek...Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 00:12:
Ik vind t gewoon kut dat ik een hele dag op werk moet zitten en dat er op me vrije avond zoiets gebeurt.
hij gaat vrij vlot door de eerste connect sessie heen. maar zodra hij bij authenticating komt gaat het allemaal wat trager maar komt hij uiteindelijk uit bij succes!
maar dan gaat ie weer connecten en wordt het een disconnect
ik wacht nog heel ff af anders ga ook ik maar es naar me bedje toe
Verwijderd
Juist hetzelfde bij mij. Volgens mij gaat dit blijven mislukken als er 100den tegelijk gaan proberen...Jaguar645 schreef op 11 november 2004 @ 00:24:
hij gaat vrij vlot door de eerste connect sessie heen. maar zodra hij bij authenticating komt gaat het allemaal wat trager maar komt hij uiteindelijk uit bij succes!
Ik ben weer bezig op server 18
zonder geluid maar ben effe niet van plan om te reconnecten om dat te fixen
Nou ik heb hem dus gespeeld en hier komt dan mijn mening. Ik vind er echt geen reet aan gewoon
Ik probeer het leuk te vinden, maar het is niet mijn ding. Het begon al in het scherm waar je een poppetje kan samenstellen.
Veel keuzes enzo mogelijk, maar die uiterlijken van die poppetjes! Ik wil er stoer uitzien, maar heel die skin van die mannetjes komen nogal kiddy en saailoos over, maar goed toch maar uiteindelijk Tauron genomen en begonnen met spelen. Maar alles vind ik saai lol! Echt ik weet niet waar het door komt. Lineage 2 een mindere game naar mijn mening vond ik pas na 7 dagen saai. WOW nu al gelijk!
Verder de omgeving. Ziet er leuk uit, maar oogt wat kinderachtig. Weet niet wat het is!
Vind zelf wel dat het heel knap geprogrammeerd is. Je kan het volgens mij met een mindere pc heel goed spelen, dat is toch iets wat je niet vaak tegenkomt in een mmorpg. Dingen als lag enzo ben ik ook niet tegen gekomen.
Gelukkig zijn hier openbeta's voor, dus ik ga door met wachten op HL2
SPEELSE
Ik probeer het leuk te vinden, maar het is niet mijn ding. Het begon al in het scherm waar je een poppetje kan samenstellen.
Veel keuzes enzo mogelijk, maar die uiterlijken van die poppetjes! Ik wil er stoer uitzien, maar heel die skin van die mannetjes komen nogal kiddy en saailoos over, maar goed toch maar uiteindelijk Tauron genomen en begonnen met spelen. Maar alles vind ik saai lol! Echt ik weet niet waar het door komt. Lineage 2 een mindere game naar mijn mening vond ik pas na 7 dagen saai. WOW nu al gelijk!
Verder de omgeving. Ziet er leuk uit, maar oogt wat kinderachtig. Weet niet wat het is!
Vind zelf wel dat het heel knap geprogrammeerd is. Je kan het volgens mij met een mindere pc heel goed spelen, dat is toch iets wat je niet vaak tegenkomt in een mmorpg. Dingen als lag enzo ben ik ook niet tegen gekomen.
Gelukkig zijn hier openbeta's voor, dus ik ga door met wachten op HL2
SPEELSE
Verwijderd
Krijg ik ook steedsVerwijderd schreef op 11 november 2004 @ 01:03:
Ik krijg de hele tijd "Session Expired" ?

Dat ligt niet aan jou. Ik krijg hetzelfde...Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 01:03:
Ik krijg de hele tijd "Session Expired" ?
Op het WoW-forum is er nog geen topic hierover...
Nu is het weer 'Unable to connect' dat de klok slaat. Ik ga maar slapen, want het lijkt er op dat het voorlopig nog niet opgelost is.
*Update @1:35* Ik zit er weer op, w000t. Jammer dat 't al half 2 is en ik om 8 uur op moet.

[ Voor 59% gewijzigd door PromWarMachine op 11-11-2004 01:36 ]
Verwijderd
fukking hell das nou jammer 
ik crashe probeer opnieuw in te logge en jah ik krijg ook session expired....
it is ment to be, ik ga wel pitten hopen dat ze morgen(eig over paar uurtjes) het gefixed hebben
en voor de dude die het saai vind probeer undeath dat heeft wel een kewl sfeertje enzo:) das neit so kinderachtig en minder kleurtjes
ik crashe probeer opnieuw in te logge en jah ik krijg ook session expired....
it is ment to be, ik ga wel pitten hopen dat ze morgen(eig over paar uurtjes) het gefixed hebben
en voor de dude die het saai vind probeer undeath dat heeft wel een kewl sfeertje enzo:) das neit so kinderachtig en minder kleurtjes
Verwijderd
wanneer komt spel uit in europa.
vraag ik me af.
vond het echt niks.
maar nu ben ik echt extreem verslaaft aan dit spel ook al moet ik 20 € per maand betalen om het te kunnen spelen zal ik hem nog halen.
vraag ik me af.
vond het echt niks.
maar nu ben ik echt extreem verslaaft aan dit spel ook al moet ik 20 € per maand betalen om het te kunnen spelen zal ik hem nog halen.
wat is je naam ingame? zit op dezelfde serverTr!gger schreef op 11 november 2004 @ 00:31:
Ik ben weer bezig op server 18zonder geluid maar ben effe niet van plan om te reconnecten om dat te fixen
Wat ik meer had verwacht waren die 'heroïc' battles die ik ongetwijfeld op hogere levels nog moet gaan spelen, en de welwillendheid van andere spelers om samen te gaan 'questen'... ik zie heel veel mensen alleen maar rondlopen zonder dat ze sociaal bezig gaan... dan vraag ik me af of je dan niet beter alleen had kunnen gaan spelen...Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 23:54:
[...]
de vraag word dan wat zou je willen verwachten?
Ik vind het tot zover nog best verslavend ,mooie sfeer en jah kvind de wereld gewoon kewl.uiteraard heb het nu nog veel kinderziektes maar in grote lijnen is dit toch wel het spel dat we ook met final krijgen ja?
owjah en volgens mij kunnen alleen rogues dual wielding leren
http://www.thottbot.com hier staan de skills wel
dual wielding hoef ik niet
Deze plek is te koop.
Net even met 2 andere(paladin en rogue geloof ik) door een grot gevochten,was best leuk. We kwamen zelfs een level 12 mob tegen die een kist bewaakte met spullen. Best leuk allemaal. We hebben denk ik 1 uur in die grot rond gehangen. Heb in die tijd 70% exp gehaalt in level 7 en heb iets van 4 items gezien waar gerolled voor moest worden.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Zo, 'eventjes' een speelsessie van zo'n beetje drie uurtjes. Ik vindt het spel nu al beter dan Final Fantasy XI, en ik ga ook data abonoment opzeggen voor dit spelletje. Het is erg vermakkelijk, véél quests, véél te doen en absoluut niet saai.
Wat ik wil graag had gezien was meer teamplay, nu rennen je medespelers links en rechts langs je zonder aandacht aan je te besteden. In FFXI zit je toch wel iets meer te chatten. Ik neem aan dat dit op hogere levels wel beter gaat, aangezien je dan quests in teamverband moet spelen.
*Snappie vindt overigens dat de mods een beetje teveel geilen op het 'verwijder bericht' knopje :(*
Wat ik wil graag had gezien was meer teamplay, nu rennen je medespelers links en rechts langs je zonder aandacht aan je te besteden. In FFXI zit je toch wel iets meer te chatten. Ik neem aan dat dit op hogere levels wel beter gaat, aangezien je dan quests in teamverband moet spelen.
*Snappie vindt overigens dat de mods een beetje teveel geilen op het 'verwijder bericht' knopje :(*
Surfin' paradise!
Verwijderd
Wat ik vooral meemaak (en zelf ook doe) is dat iedereen je helpt. Je loopt langs en poef, je kijgt een buff mee of je wordt gehealed als je in een moeilijk gevecht zit.
Dat vind ik een leuk begin van een community
Dat vind ik een leuk begin van een community
Al 2 keer hele ding gedownload, telkens CRC error. Hopelijk dat iemand in warezland een iso maakt en deze uitbrengt zodat het beestje ook via ftp te doen is.
Of je pakt hem uit met Winzip of de ingebouwde Windows Zip aangezien uitpakken met iets anders geheid een CRC error oplevert.Kaap schreef op 11 november 2004 @ 07:31:
Al 2 keer hele ding gedownload, telkens CRC error. Hopelijk dat iemand in warezland een iso maakt en deze uitbrengt zodat het beestje ook via ftp te doen is.
Uit de startpost:nikk schreef op 10 november 2004 @ 23:53:
Zijn er eigenlijk geen 'onofficiele' servers waar je terecht kan?
Dan ga ik wel lekker op een private server spelen!
Heel veel plezier (met z'n vieren) maar begin er niet over in dit topic aangezien dit niet gewenst is en Blizzard deze servers als illegaal ziet. http://www.gotwow.net
Het is wel flink nodig ook als ik zie wat een geneuzel er weer gepost is allemaal. Zoals Bloodcatcher die even de Patch Notes van echt een maand geleden gaat zitten postenTidus schreef op 10 november 2004 @ 23:26:
offtopic:
[ Voor 48% gewijzigd door Ace op 11-11-2004 08:50 ]
Ik ben blij dat er zoveel weg gehaald word.. Je wordt compleet gestoord van alle nutteloze:
- Ik zit er in maar zie niets...
- Ik dowload nu met 10kb/s
- ...
Maar weer on-topic.. heeft iemand de Europe PvP: Zunk2 filmpie gedownload.. ik was weer net te laat.. kan hem weer niet downen dus als iemand hem heeft en 60mb ruimte over heeft om te sharen.. Dan hou ik me aanbevolen.. Of een andere locatie geeft waar het staat.. Ik heb tot zo ver alleen http://www.subdoc.com/kim/Zunk3.avi maar die is dus nu offline
- Ik zit er in maar zie niets...
- Ik dowload nu met 10kb/s
- ...
Maar weer on-topic.. heeft iemand de Europe PvP: Zunk2 filmpie gedownload.. ik was weer net te laat.. kan hem weer niet downen dus als iemand hem heeft en 60mb ruimte over heeft om te sharen.. Dan hou ik me aanbevolen.. Of een andere locatie geeft waar het staat.. Ik heb tot zo ver alleen http://www.subdoc.com/kim/Zunk3.avi maar die is dus nu offline
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
http://www.warcraftmovies.com/viewlanguage.php?id=1
Daar staatie tussen, en nog meer moois zo te zien
Ow, maar das dezelfde als waar jij naar linkt
Daar staatie tussen, en nog meer moois zo te zien
Ow, maar das dezelfde als waar jij naar linkt
[ Voor 20% gewijzigd door Ace op 11-11-2004 09:14 ]
Dat is anders echt geen standaard iets met MMORPG's, maar meer typisch iets van de laatste generatie. Ik speel al ruim 5 jaar AC en die is nog steeds niet saai. Simpelweg doordat je niet vast zit aan een makkelijk haalbare levelcap, niet vast zit aan een bepaalde class, de loot 100x uitgebreider is (random gegenereerd, niet dat je 10x dezelfde leather boots vindt enzo), de quests veel uitgebreider, etc.Snappie88 schreef op 11 november 2004 @ 00:02:
[...]
Over dat andere, dat het snel saai en eentonig wordt. Yup, get used to it. Zo is het meestal in MMORPG's. Heb nu zelf een tijdje FFXI gespeelt, en daar werd het ook snel saai. Van lvl1 tot lvl10 is het solo'en wat de klok slaat, eerst leuk daarna niet zo. Vervolgens party's, ook leuk op het begin maar later ... mwoah. Vervolgens lvl18, subjob krijgen we erbij, youpie! lvl20 chocobo license halen. lvl30 subjobquests doen! enzovoorts enzovoorts, er is met andere woorden altijd wat te doen. En helaas, net als in het echte leven zal je snel geldproblemen hebben en bij tijden en wijlen niet weten wat je gaat doen. Tevens zal het soms lijken alsof de hele server tegen je is, maar toch (en geloof me hierin), het wordt verslavend. Je wilt beter worden. Sterker nog, de beste!
In het vervolg (AC2) hebben ze ter vergelijking voor de nieuwe generatie alles heel mooi, maar ook heel simpel gemaakt en is goed te vergelijken met WoW. AC2 was een jaartje leuk, maar daarna had je het wel gezien. Ik herken exact dezelfde problemen die AC2 had in WoW helaas.
En nee dit zijn geen dingen die ze even aanpassen met eenpaar patches, maar structurele missers.
Desalniettemin.. Het jaar wat ik had met AC2 was geweldig.. en hoop toch minstens evenveel lol te hebben met WoW.
Disclaimer: dit is mijn PERSOONLIJKE CONSTATERING. Geen flame/troll/whatever voor degenen die zich aangevallen voelen.
[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 11-11-2004 09:22 ]
Noem eens een paar van die structurele missers.
Vind ik wel interresant aangezien dit m'n eerste mmorpg is en wat dit betreft sneller onder de indruk ben dan iemand met meer ervaring.
Vind ik wel interresant aangezien dit m'n eerste mmorpg is en wat dit betreft sneller onder de indruk ben dan iemand met meer ervaring.
Grofweg te simpel. Weinig variatie in quests, classes, spells, equipment. Met meer toevoegen kom je er dan ook niet, het blijft manueel werk. Had er liever wat meer random generated in gezien. De quests zijn te simpel. Jammer dat quest NPC's altijd aangegeven worden bijvoorbeeld. Dat laat weinig heel van RPG quest puzzles.
Maar ik onderschat Blizzard niet dus zie ze nog wel een hoop toevoegen. Ik ben wel erg onder de indruk van de techniek iig. De servers lopen als een trein (als ze online zijn
) en de 3D engine ook 
Ik ga hem in ieder geval preorderen voor EU.
Maar ik onderschat Blizzard niet dus zie ze nog wel een hoop toevoegen. Ik ben wel erg onder de indruk van de techniek iig. De servers lopen als een trein (als ze online zijn
Ik ga hem in ieder geval preorderen voor EU.
[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 11-11-2004 09:53 ]
Wat jij noemt als missers vind ik gedeeltelijk pluspunten, de uitroeptekens zodat je weet waar de quests zijn vind ik fijn (uren zoeken en quests ontdekken of steeds in faqs te moeten duiken is niet mijn ding)
Ook de moeilijkheids graad ligt helemaal in mijn straatje, niet super makkelijk, maar wel zeer speelbaar.
Uit alles blijkt eigenlijk wel dat blizzard een MMORPG voor de gemiddelde casual gamer heeft gemaakt, precies wat ik zocht ^^
Maar ik snap wel dat MMORPG veteranen het misschien wel met (bijv.) 6maanden gezien hebben.
Ook de moeilijkheids graad ligt helemaal in mijn straatje, niet super makkelijk, maar wel zeer speelbaar.
Uit alles blijkt eigenlijk wel dat blizzard een MMORPG voor de gemiddelde casual gamer heeft gemaakt, precies wat ik zocht ^^
Maar ik snap wel dat MMORPG veteranen het misschien wel met (bijv.) 6maanden gezien hebben.
Tja, ik heb alleen ervaring met Final Fantasy XI, en daar leek het erop dat Square-Enix er alles aan deed om het zo langzaam mogelijk te laten doen. Iedereen, elke spelers had er geldproblemen. Zelfs de Gil-Sellers doen er lang over om Gil (Gil is dus de munteenheid) op te sparen. Met WoW gaat het allemaal wat sneller, ik ben na 3 uur spelen als lvl6, met Final Fantasy had het wat langer geduurt. En de quests zijn ook niet zo oer- en oer- saai.
Maargoed ieder z'n ding. Misschien moet ik AC ook maar eens proberen
Surfin' paradise!
Tuurlijk, de drempel hebben ze behoorlijk verlaagd (net als met AC1->AC2). Een probleem dat hieruit echter voortkomt is dat het minder lang speelbaar is. Doordat het makkelijker is wordt het ook sneller saai.nioz schreef op 11 november 2004 @ 09:56:
Wat jij noemt als missers vind ik gedeeltelijk pluspunten, de uitroeptekens zodat je weet waar de quests zijn vind ik fijn (uren zoeken en quests ontdekken of steeds in faqs te moeten duiken is niet mijn ding)
Ik zie persoonlijk liever een flinke drempel in een wat complexer MMORPG dat vervolgens wel jarenlang speelbaar is.
@snappie88: AC zou ik niet meer aan beginnen. Hoewel het nog leuk is voor mensen die het al lang spelen, heeft het niet meer de aantrekkingskracht voor nieuwe spelers denk ik. De 3D engine is hopeloos verouderd en de meeste spelers rijk en high level na jaren spelen
Mijn hoop is nog steeds gevestigd op WoW. Ik hoop alleen wel dat ze de updates in retail veel op content gaan richten. En dan niet alleen meer van dezelfde quests en loot, maar echt wat vernieuwing. Housing zou ook geen overbodige luxe zijn
En wat die quest-NPC's betreft. Het begint altijd hetzelfde. Ik zou wel eens een gek item willen vinden waarvan ik niet weet wat het is. HEt brengen langs wat slimme mensen, hints krijgen wat ik er mee kan. Misschien combineren met wat andere items uit dungeons, etc.. gewoon iets meer variatie dan loop naar man met uitroepteken boven zn hoofd, maak iets af of loop naar man met vraagteken boven z'n hoofd
[ Voor 36% gewijzigd door Bosmonster op 11-11-2004 10:06 ]
Denk dat Blizzard zich dat zelf ook wel realiseert en gaat zorgen dat er genoeg content is voor high-level players. Zeker ook door de Hero classes die ze gaan toevoegen. Een levelcap vind ik wel prettig, eeuwig doorlevelen lijkt me een beetje vreemd eigenlijk. Het is gewoon moeilijk om het op dat niveau interessant te houden alhoewel HvA het wel heel lang interessant kan houden, zeker wanneer ze de Battlegrounds goed uitwerken.
Ze zullen wel moeten want een MMORPG draait niet op telkens nieuwe spelers die maar een maandje of 3-4 blijven. Ze moeten het hebben van de mensen die blijven hangen. Ook zal WoW door de fanbase een beetje het SWG effect gaan krijgen. Iedereen en alles die het Warcraft Universum ook maar een beetje interessant vind zal deze game gaan proberen in het begin. Dat is denk ik ook de reden dat je zeker de eerste 20 levels zo aan het handje gehouden wordt qua questing.
Heb je dat allemaal gedaan en je quest item ontvangen. Helemaal blij lever je hem in maar dan blijkt quest item kapot te zijn. Komen er nog even 3 quest delen achteraan om het ding te reparen
Dan zit er nog een side-quest aan vast.
En er zitten nog veel meer van dit soort 4-5-6 parter quests in die je elke keer weer een stukje verder voeren naarmate je doorleveled met aan het einde meestal een Elite quest.
Dat vind ik ook een van de leuke dingen dat er quests tussen zitten waarbij je niet even 10 of 20 van een bepaalde mob moet slopen maar echt een beetje moet interacten met de wereld.
Ze zullen wel moeten want een MMORPG draait niet op telkens nieuwe spelers die maar een maandje of 3-4 blijven. Ze moeten het hebben van de mensen die blijven hangen. Ook zal WoW door de fanbase een beetje het SWG effect gaan krijgen. Iedereen en alles die het Warcraft Universum ook maar een beetje interessant vind zal deze game gaan proberen in het begin. Dat is denk ik ook de reden dat je zeker de eerste 20 levels zo aan het handje gehouden wordt qua questing.
Oh maar die quests kom je zeker tegen hoor. Ik heb een 6 parter gedaan in de Barrens Samophlange (beruchte quest). Als eerste wordt je er op uit gestuurd met een control manual waar je een console moet bedienen en vervolgens 3 valves moet dichtdraaien. Dan de baas van de fabriek afmaken voor een sleutel om vervolgens weer terug te gaan naar de console.En wat die quest-NPC's betreft. Het begint altijd hetzelfde. Ik zou wel eens een gek item willen vinden waarvan ik niet weet wat het is. HEt brengen langs wat slimme mensen, hints krijgen wat ik er mee kan. Misschien combineren met wat andere items uit dungeons, etc.. gewoon iets meer variatie dan loop naar man met uitroepteken boven zn hoofd, maak iets af of loop naar man met vraagteken boven z'n hoofd
Heb je dat allemaal gedaan en je quest item ontvangen. Helemaal blij lever je hem in maar dan blijkt quest item kapot te zijn. Komen er nog even 3 quest delen achteraan om het ding te reparen
En er zitten nog veel meer van dit soort 4-5-6 parter quests in die je elke keer weer een stukje verder voeren naarmate je doorleveled met aan het einde meestal een Elite quest.
Dat vind ik ook een van de leuke dingen dat er quests tussen zitten waarbij je niet even 10 of 20 van een bepaalde mob moet slopen maar echt een beetje moet interacten met de wereld.
[ Voor 45% gewijzigd door Ace op 11-11-2004 10:18 ]
Ik heb een tijdlang (het inmiddels door EA omzeep gebrachte) Earth & Beyond gespeeld, was een tof spel. Daarbij vertelde de karakters in welke zone je moest zijn en bij wie (naam dus) geen pijl oid dus, daarmee leerde je de karakters dus ook kennen, had iemand het over De Winter oid dan wist iedereen over wie het ging en waar die was. Nu denk ik dat het meer een kwestie is van ga naar die en die zone en zoek het vraagteken. Je leert de naam van de NPC niet, wat dus het communiceren over een quest ook moeilijker zal maken.nioz schreef op 11 november 2004 @ 09:56:
Overigens ben ik in WoW pas level 5 dus echt een mening heb ik nog niet, maar ik zie dit wel als een nadeel.
Nothing to see here
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is géén chattopic, geen topic waar je one-liners neer kan gooien, geen topic waar oninteressante posts thuishoren en geen topic waar je zelf niet hoeft te zoeken naar je antwoord. Let hier op!
Dit topic is géén chattopic, geen topic waar je one-liners neer kan gooien, geen topic waar oninteressante posts thuishoren en geen topic waar je zelf niet hoeft te zoeken naar je antwoord. Let hier op!