Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.689 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-07 10:23
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:36:
[...]

ja maar Waneer kan je em ophalen ? de site zegt januari 8)7
Zodra ze hem binnen hebben. Dynabyte is er bijna altijd als eerste bij is mijn ervaring. Aan die datum hecht ik niet zoveel waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gri-
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Hehe al dat geweld over wel of niet beta en wie het wel/niet heeft. Wacht gewoon ff tot de 26ste dan zal dit allemaal worden opgehelderd.

Ik had nog ff een vraagje ...
Zelf heb ik WoW nogal veel gespeeld de laatste tijd, maar op redelijke hoge details wil de fps toch in de wat drukkere delen (of met veel bomen) dalen tot 30fps (raids nog lager). Nu ben ik echt zo mannetje die het gewoon mooi wil spelen en niet al het detail wil opofferen voor fps, dus ik zit er nou aan te denken om wat nieuws aan te gaan schaffen.

Nu weet ik alleen niet wat meer uit zou maken:
- nieuwe videokaart (hoge segment kaart van 1 van de 2 bekende merken)
- proc + mobo (amd64 3200+)
Beide opties liggen rond de 400 euro (voor het gemak) dus qua prijs is er niet echt een winnaar. Voor specs zie me sig (al loopt me cpu nu op 2200 vanwege stilte) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat leuk screens van dingen die ik onderweg tegen kwam: (pics om een of andere reden niet clickable, adres copy-paste does the trick :P)
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/lamarulez/WoWScrnShot_111104_202507.jpg
Die troll is echt vaag hij is keer zo groot als mijn troll :S

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/lamarulez/WoWScrnShot_111504_001419.jpg
Mijn eerst vliegreis! ik had dik lage fps toen

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/lamarulez/WoWScrnShot_111604_004203.jpg
Ai, he's corrupt! ohnee toch niet, leuk hier raid gaan houden, krijg je lvl 62'ers achter je aan :)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/lamarulez/WoWScrnShot_111604_144234.jpg
deze had ik niet verwacht tegen te komen, heb ook nog tree of ages en nog 1 gezien

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/lamarulez/WoWScrnShot_111604_165903.jpg

Hehe, lekker op het puntje van de boot staan :+

goh, eerste dag sinds anderehalve geen WoW, ik zou er haast voor leren progameren en zelf server bouwen, zo graag wil ik het weer spelen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
gri- schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 12:02:
Hehe al dat geweld over wel of niet beta en wie het wel/niet heeft. Wacht gewoon ff tot de 26ste dan zal dit allemaal worden opgehelderd.

Ik had nog ff een vraagje ...
Zelf heb ik WoW nogal veel gespeeld de laatste tijd, maar op redelijke hoge details wil de fps toch in de wat drukkere delen (of met veel bomen) dalen tot 30fps (raids nog lager). Nu ben ik echt zo mannetje die het gewoon mooi wil spelen en niet al het detail wil opofferen voor fps, dus ik zit er nou aan te denken om wat nieuws aan te gaan schaffen.

Beide opties liggen rond de 400 euro (voor het gemak) dus qua prijs is er niet echt een winnaar. Voor specs zie me sig (al loopt me cpu nu op 2200 vanwege stilte) ;)
Videokaart, nvidia als het voornamelijk voor WOW is en die hoeft geen 400 euro te kosten (6600 GT bijvoorbeeld is stuk betere prijs/kwaliteitsverhouding).

Spel loopt bij mij als een trein met een 2,54 Ghz P4 en een 5900 XT.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 19-11-2004 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Waarom doet de Benelux niet mee met die pre-order actie? Mooi klote :(

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gri-
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Doet de Benelux wel, maar de pre-order begint pas vanaf de 26ste. Stond al vaker vermeld in het topic, waarom de duitsers dan toch al fanatiek bezig zijn is mij een raadsel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

gri- schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 12:25:
Doet de Benelux wel, maar de pre-order begint pas vanaf de 26ste. Stond al vaker vermeld in het topic, waarom de duitsers dan toch al fanatiek bezig zijn is mij een raadsel :)
Op FOK! heeft iemand verschillende shops gemailed, en die zeggen allemaal dat de Benelux niet meedoet, in Duitsland waren ook maar een zeer beperkt aantal exemplaren beschikbaar(15.000 exemplaren volgens mij), waarom die al een aantal weken kunnen bestellen is mij ook een raadsel.
Ik wacht gewoon ff tot de 26e, hopelijk wordt dan het een en ander dudielijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:21

admiral866

The King Personality Disorder

hmz, weet iemand alvast een duitse winkel om em te bestellen? En waar je dus de EU open beta key krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ach.. boeiuh.. alsof het zo moeilijk is om in de open beta te komen :P

En een duitse versie? :D Ik zou hem niet willen...

Je weet dat daar ALLES duits is he? inclusief het spel zelf.

[ Voor 46% gewijzigd door Bosmonster op 19-11-2004 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Nee, in Duitsland is die pre-order overal uitverkocht.
Las net wel op een Duits forum, dat een gast zn Amerikaans exemplaar al heeft gekregen(dvd versie), maar kan nog niet spelen, servers gaan pas volgende week online :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-07 16:01
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~p.smid/einde.jpg
Het einde der tijden :)

Btw ik heb eens rondgekeken naar upgrade mogelijkheden. Het mag alleen niet te duur zijn, want zit een beetje krap bij de kas. Zal het goed draaien op een Athlon XP 2800+, 512 MB DDR PC3200 en een GF4 Ti 4200? Ik heb namelijk gehoord dat die Ti 4200 zowel heel snel als heel goedkoop is :) Mijn doel is om alles op hoge kwaliteit soepel te kunnen spelen @ 1280x960.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:17

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Bosmonster schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 12:37:
Ach.. boeiuh.. alsof het zo moeilijk is om in de open beta te komen :P

En een duitse versie? :D Ik zou hem niet willen...

Je weet dat daar ALLES duits is he? inclusief het spel zelf.
Dacht het niet, heb in duitsland mijn exemplaar van Saga of Ryzom gehaald en de game gewoon in het engels geinstalleerd ;)
Duitse doos en handleiding is minder maarjah ik moest wat :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Mocht iemand perse de duitse pre-order versie willen hebben, hier kun je hem nog bestellen :P

http://tinyurl.com/68rwt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:21

admiral866

The King Personality Disorder

hmz true, ff niet aan gedacht. Ik wil geen duitse cd, boekje en doos.
Mja dan maar hopen dat de open beta makkelijk in te komen is zonder een pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gri- schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 12:02:

Ik heb het gedraaid op BEIDE gedeeltes (zie mijn specs :)) en t spel liep retevloeiend overal, minimaal 50 fps op 1024 met alles aan. Ik denk persoonlijk dat een van de nieuwe generatie videokaarten beter voor je is. Ik heb een ATI voorkeur maar dat mag je verder zelf weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://members.lycos.nl/l...crnShot_111104_202507.jpg

dat is een speciale troll-only skill volgens mij :p

als je in duitsland et spel koopt is idd het Hele spel duits, teminste het hoofdmenu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
En misschien kun je wel alleen op de duitse servers.. who knows :P

Ik ga het risico niet lopen iig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik ga het risico ook niet lopen, zit je zometeen met alleen maar duitsers opgescheept :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Laatst online: 01:17

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Ga er maar gewoon vanuit dat je kan kiezen op wat voor server je wilt spelen aangezien er genoeg duitsers en fransen zijn die op een engelse server willen spelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-07 07:53
Ben net ff op hoog caterijne wezen kijken in m'n pauze.
Zit nl. in Utrecht.

E-Plaza
Vertelde dat ie gecanceled was en nu weer niet. Volgens mij zijn ze verward en weten ze het niet van de localized servers en dachten ze dat ze de us versie konden importeren.

Free Record Shop
Had wow niet eens op de lijst staan

Mediamarkt
De medewerker hier was zelf ook aan het wachten op wow. Hij is zelf nl. ook een grote fan. LOL. Hij had ook weinig te melden alleen dat ie wist dat ie begin 2005 ook bij ons gereleased word.

Mijn conclusie:
Wacht gewoon lekker op de mystery-lijst van blizzard op de 26e. Weet je zeker waar je aan toe bent en voorkomt een hoop misverstanden en problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
nemo55 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 13:06:
Zit nl. in Utrecht.

E-Plaza
Vertelde dat ie gecanceled was en nu weer niet. Volgens mij zijn ze verward en weten ze het niet van de localized servers en dachten ze dat ze de us versie konden importeren.

Free Record Shop
Had wow niet eens op de lijst staan

Mediamarkt
De medewerker hier was zelf ook aan het wachten op wow. Hij is zelf nl. ook een grote fan. LOL. Hij had ook weinig te melden alleen dat ie wist dat ie begin 2005 ook bij ons gereleased word.

Mijn conclusie:
Wacht gewoon lekker op de mystery-lijst van blizzard op de 26e. Weet je zeker waar je aan toe bent en voorkomt een hoop misverstanden en problemen.
Op welke school zit je? :) Zit namelijk ook in utreg :P

Btw, kom net thuis, en heb geen h*er te doen, heel erg frustrerend aangezien ik altijd WoW speelde alsk thuis kwam :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effe een verbetrign op mn laaste post,als je pre orderd kopm j e in de closed eu beta:

On the 26th of November, World of Warcraft will be available for pre-order throughout Europe. With more than 330,000 Closed Beta applications received and limited quantities available at launch, players are encouraged to pre-order in order to guarantee their copy of the game. Players who pre-order World of Warcraft at participating retailers will also receive a bonus Soundtrack “EP” at the time of pre-order as well as a personal “Authentication Key” providing guaranteed access in to the European Final Beta Test, once it goes live.
Click here to read the complete Press release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonvO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-02 15:24
[b]RedruM schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 12:46Btw ik heb eens rondgekeken naar upgrade mogelijkheden. Het mag alleen niet te duur zijn, want zit een beetje krap bij de kas. Zal het goed draaien op een Athlon XP 2800+, 512 MB DDR PC3200 en een GF4 Ti 4200? Ik heb namelijk gehoord dat die Ti 4200 zowel heel snel als heel goedkoop is :) Mijn doel is om alles op hoge kwaliteit soepel te kunnen spelen @ 1280x960.
Dit is dus zo goed als exact wat ik thuis heb staan.
Spel draaide als een tierelier. Alles op high en 1280x960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonvO
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 13:13:
Effe een verbetrign op mn laaste post,als je pre orderd kom je in de closed eu beta:
Fout!!!

Wel goed lezen.
Final beta test is niet het zelfde als de closed beta. Die loopt nl al een tijdje.

[ Voor 51% gewijzigd door RonvO op 19-11-2004 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
RonvO schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 13:14:
[...]

prachtig! Ik hoef namelijk niet meer te hebben (voor HL2 ofzo)..dan gaat dit tamelijk goedkoop worden..
CPU = 90 euro
NForce 2 mobo = 65 euro
512 MB = 85 euro
4200 = 60 ofzo 2ehands.

samen 300 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 13:13:
Effe een verbetrign op mn laaste post,als je pre orderd kopm j e in de closed eu beta:
Zou je ajb even je spelling aan willen passen? Dit slaat namelijk nergens op...

Voorbeeld van hoe het wél kan:

Even een verbetering op m'n laatste post, als je pre-ordered kom je in de EU closed beta:

Overigens is de ClosedBeta al lang bezig hoor, of alweer gestopt, t gaat om de OpenBeta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

RonvO schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 13:17:
[...]

Fout!!!

Wel goed lezen.
Final beta test is niet het zelfde als de closed beta. Die loopt nl al een tijdje.
Klopt, Closed beta kan je atm niet meer inkomen. Het Pre-orderen van de EU retail geeft je wel garantie op een plekkie in de OB

@ sOidivUs: Erg he, heb er hier ook last van. De afgelopen dagen al m'n vrije tijd on WoW gestoken (ten koste van andere, belangrijkere zaken kuch*opleiding*kuch). Nu val je in een gat. .... Jezus, echt een verslaving dus :D

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nemo55 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 13:06:
Zit nl. in Utrecht.

E-Plaza
Localized servers boeit me ook geen fuck, zolang ze ook die gamecards maar doen of zo. Paypal kan ofcoz ook, np

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik wacht volgende week ff af, mochten er dan mensen uit Europa zijn die de US versie kunnen spelen, koop ik de US versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij kom je die OB ook wel in zonder te pre-orderen :p
ik kwam eerst fileplanet totaal niet in, teveel errors.
ik ging slapen, werd wakker, keek op de wow website en maakte een account aan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-07 18:47
Word tijd voor een nieuw topic trouwens, zal wel mooi zijn als al het pre order nieuws duidelijk wordt vermeld in de OP. Ik snap er nu nog maar zeer weinig van, ik weet niet eens wat gamecards zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Laatst online: 31-10-2022
DarkShadow schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 13:29:
Word tijd voor een nieuw topic trouwens, zal wel mooi zijn als al het pre order nieuws duidelijk wordt vermeld in de OP. Ik snap er nu nog maar zeer weinig van, ik weet niet eens wat gamecards zijn.
Ja zeker maar heel misschien ff open houden tot de 26ste alhoewel er wordt lekker gepost in dit topic..

Gamecards moet je zien als een pre-paid kaarten zoals je die voor de telefoon hebt alleen dan voor de game.. Je vult het unieke nummertje in en voila je hebt 1 maand game plezier erbij

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou wel mooi zijn als je die gewoon ff bij de winkel kunt halen :p
kaart halen en niet hoeven te vrezen dat et geld aankomt als je account over datum is ofzo :)

edit: ik zit nu gewoon f*cking tekken 3 te spelen, ik heb een spel nodig .. :p

weet iemand nog een leuk spel die online kan ? voor 1 maandje, MMORPG ofzo of shooter zoals CS is ook wel leuk :)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Was even aan het lezen op de site.. dit is toch wel erg vet zeg!

PvP Rewards

Simply participating in PvP will net you certain rewards such as a title and the right to a special PvP team tabard. As you move up in ranks and participate more in PvP, you'll gain discounts with NPC merchants in your faction and be rewarded with equipment such as cloaks, rings, armor, and weapons.

Those PvP players who attain higher ranks and become officers will also get officer's tabards and gain access to special officer's barracks. Inside you'll be able to buy rare items that can only be used after you gather sufficient honor and rank. Very high level officers might even gain access to special mounts and items of epic quality.

The highest-ranking PvP players for each race will earn particularly special accolades, including the title of city protector for their racial capital and the ability to teleport at will to their home city.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
RedruM schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 13:41:
Was even aan het lezen op de site.. dit is toch wel erg vet zeg!

PvP Rewards

Simply participating in PvP will net you certain rewards such as a title and the right to a special PvP team tabard. As you move up in ranks and participate more in PvP, you'll gain discounts with NPC merchants in your faction and be rewarded with equipment such as cloaks, rings, armor, and weapons.

Those PvP players who attain higher ranks and become officers will also get officer's tabards and gain access to special officer's barracks. Inside you'll be able to buy rare items that can only be used after you gather sufficient honor and rank. Very high level officers might even gain access to special mounts and items of epic quality.

The highest-ranking PvP players for each race will earn particularly special accolades, including the title of city protector for their racial capital and the ability to teleport at will to their home city.
Wow! Dat is inderdaad wel heel vet :D * sOid gaat tot een van de hoogste behoren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga een half jaar naar het buitenland met een ouwe laptop. Is WoW te spelen met de minimum specs volgens Blizzard (800 MHz, 256 MB, 32 MB VGA, 4 GB) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neeh dat word jij niet :p

dat word iemand die lui is en 24 uur per dag speelt en nu ook al in de closed beta zit, daardoor levelt hij snel en gaat ie newb's killen :) :p

ik hoop dat ze net zoveel servers hebben dan dat ze op de OB hadden, mooie
rustige server opzoeken.. met niet zoveel spelers ;)

ik zat op server 32 en daar kende bijna iedereen elkaar _/-\o_

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonvO
Newb's killen werkt juist averechts.
Kan je zelfs tijdelijke een ban opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonvO schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 13:59:
Newb's killen werkt juist averechts.
Kan je zelfs tijdelijke een ban opleveren.
daar krijg je geen ban voor hoor ;)

1. contested area - risico
2. Horde/Alliance Area - Zelf Weten wat je doet

denk niet dat ze daarom een ban geven :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-07 07:53
Als je character's killed met een lagere level en jij begon dan krijg je dishonor points. Kortom newbs killen heeft het tegenovergestelde effect. Je kan zo zelfs crimineel worden in je eigen thuisplaats en iedereen kan je aanvallen. :P

Ik zit niet op school in utrecht. Loop stage in utrecht en zit vlakbij het station.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
  • Laatst online: 13-07 21:57
RonvO schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 13:14:
[...]

Niet helemaal mee eens;

mijn systeem: XP3000+, 512MB, TI4200 3.3ns 128mb 285/635, loopt iig bij raids of drukke gebieden niet goed op 1280, zelfs op 1024 wel eens met alles op het hoogste haperingen enzo. En ja me pc is heel goed geconfigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PvP Rewards

wow dat is skr vet
wow met wow :P
ik ga echt me best om daar dan in te komen:p

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik vanaf stormwind naar redrige ging met een flight mount dan ging mn beeld
"schokken", ik denk dat et door de lagg kwam ofzo want dit spel kan mn graphicskaart makkelijk aan ;)

---

Die dishonor points zijn wel goed alleen wel genaaid als je level 60 bent en mensen van level 20 gaan je aanvallen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Ik krijg trouwens steeds: [10053] Software caused connection abort als ik een tijdje niet reageer in de chat.. iemand enig idee hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 13:54:
Ik ga een half jaar naar het buitenland met een ouwe laptop. Is WoW te spelen met de minimum specs volgens Blizzard (800 MHz, 256 MB, 32 MB VGA, 4 GB) ?
onspeelbaar.
Mijn HP Pavilion 2200+, 256, 64mb onboard vga heeft er flink moeite mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:04:
als ik vanaf stormwind naar redrige ging met een flight mount dan ging mn beeld
"schokken", ik denk dat et door de lagg kwam ofzo want dit spel kan mn graphicskaart makkelijk aan ;)

---

Die dishonor points zijn wel goed alleen wel genaaid als je level 60 bent en mensen van level 20 gaan je aanvallen :p
Self defense mag wel, niet uit jezelf aanvallen. (das trouwens duellen)
in vijandig territory kun je natuurlijk wel tegen alles knokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-07 13:58

Belgar

Archmaster ranzige code..

Nee dus, want dan vallen ZIJ als eerste aan. Legitimate kill dus. Vind het p zich wel een goed idee, maar dan lopen er straks alleen nog maar alliance paladins rondin het spel. Ik hoop dat de classes hierdoor wel een beetje gebalanceerd blijven. straks zie je op een PvP server niet 1 hunter meer

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Laatst online: 31-10-2022
Nee valt wel mee.. Als hun maar eerst jou aanvallen dan mag je ze gewoon terug aanvallen zonder een dis te krijgen.. maar een honerable krijg je in ieder geval niet.. ;)

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-------------------------------------------------
Nee dus, want dan vallen ZIJ als eerste aan. Legitimate kill dus. Vind het p zich wel een goed idee, maar dan lopen er straks alleen nog maar alliance paladins rondin het spel. Ik hoop dat de classes hierdoor wel een beetje gebalanceerd blijven. straks zie je op een PvP server niet 1 hunter meer
------------------------------------------------
waarom zou alleen paladins dat hebben.
als een night elf bijvoorbeeld darnause beschermt dan zou hij toch ook honer krijgen? anders is het een lomp idee

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hunter is ontzettend goed, als je ermee overweg kan :)
1 tm 40 is moeilijk want dan draag je Leather, daarna kan je mail gebruiken..
dus dan kan je aanvallen voor 2 *met pet* EN je kunt goed defender :)

ikzelf wil een paladin worden want volgens mij is die wel goed en hun mount ziet er ook stoer uit :p

ik had een 42 NE rogue maar die is niet goed in pvp sinds andere rogue's je kunnen zien en mages/warlocks volgens mij ook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

en als ik die pet van jou nou eens in een schaap verander ;) :+

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan stun ik je en daarna maak ik je sloom en vermoorden mn maatjes je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iemand bezig met een nieuw deel van dit topic? Zo ja, zou je dat aan Crash, Fuelke of mij kunnen doorgeven zodat we straks niet met 2 WoW topics zitten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Damn kijk mn gnome vrouwtje dan..ze zijn gewoon te lief O+

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~p.smid/sorcha.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:20:
dan stun ik je en daarna maak ik je sloom en vermoorden mn maatjes je ;)
Maatjes in een duel?? Jij bent al sloom want ik heb Frost Nova en ice spells ed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Btw ik maak denk ik of een Gnome vrouwtje in de retail (ken al veel van het Alliance gebied enzo uit mn hoofd) of een Undead Rogue (vette char + vette mount).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als die mensen pets hebben dan wel die vallen je dan automatisch aan als ze op aggresief staan merkte ik gister, ben ook night elf. ik deed sleep en dan stealth nou dan zien ze je egt niet:p
alleen als ze aggresieve pets hebben kom je automisch weer te voorschijn werd daar even afgeslacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ohh ja in een dual ik dacht dat je pvp bedoelde :p
dan heb je nog Raptor Strike ofzo, maarja hunter is niet mn 1e keus omdat ook die teveel nadelen heeft ;)
en ook zo genaait is dat als je een groot monstertje je pet maakt... hij kleiner word :(
ik ging met de boot naar .. 1 of ander stadje en daar liepen krokodillen die waren 3/4x zo groot als mij,
leek me wel leuk als ze zo bleven :p

ik ga eerst maar is een Human Paladin maken, kijken hoe me dat bevalt..
ik wou er 1 gaan maken maar bij level 5 was de beta afgelopen :(

btw ik lees en hoor overal dat ie in januari pas in NL is .. grapje hoop ik he ?

mijn char toen ie 22 was:

Afbeeldingslocatie: http://img21.exs.cx/img21/1129/WoWScrnShot_111704_001821.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja komt er nog een eu open beta of alleen closed en moet je preorderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Er is nu closed aan de gang, daarna komt open (week voor de release ofzo).. preorderen is alleen nodig als je gegarandeerd wil zijn van een open beta key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh oke en ik wil weer vragen of iemand antwoord kan geven op mijn vraag
kunnen ne en warlocks en mages ook uiteindelijk armour dragen zoals de warriors kunnen, want dat maakt nogal wat uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee die kunnen geen mail dragen :)

alleen paladins en warriors, en hunters @ level 40 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol dan kloppen die die die screenshots van wow niet helemaal zie je zon mage met een moeilijk groot armour en een boek spreuken uit spreken maar bedankt ik ga dan denk ik een warrior en druid maken zeker weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 15:08
Ik wacht nog ff met pre-orderen tot de 26ste en dan nog even denk ik. En ik kijk ook nog liever even af hoe duur hij bij gcshop.nl wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:35:

En Shaman :)

<3 Shaman :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 08:36
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:35:

en shamans @ level 40

edit:
net te laat :s

[ Voor 7% gewijzigd door RealCato op 19-11-2004 14:44 ]

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Shamans kunnen ook mail dragen vanaf lvl40
Volgende week komt die in Amerika uit, daarna is Korea aan de beurt, daarna Europa, zal idd wel ergens in Jan. zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tis gewoon discriminatie tegen ons uit europa:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik dacht met de kerst :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Iedereen denkt van alles maar zijn allemaal speculaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik dacht ook met de kerst maar nu hoor ik over in jan en zelfs in feb ik weet et nie hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als dat zo is dan ga ik ook naar de US versie, voor 1 maand :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Dit topic is géén chattopic, geen topic waar je one-liners neer kan gooien

Nu weten we het wel.. afwachten duss...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even over dat dual'en.

Gisteren een lvl 29 mage met mijn lvl 20 hunter gepakt. tot 3 keer toe.

Hij gelijk mijn pet in schaap veranderen en ik gelijk stun shot -> sting ->arcane shot en dan afwisselen tussen stun en arcane als ze weer beschikbaar zijn.
+ pet komt weer terug uit schaap modus.

in 1 van de duals had ik geen damage en mijn pet 5% ofzo..

en van andere classes verloor ik, rogue, paladin.. (rond zelfde lvl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:53:
als dat zo is dan ga ik ook naar de US versie, voor 1 maand :p
Om alles hierboven ook ff op te sommen, ik heb begrepen dat de Europese retail pas volgend jaar Februari begint.

Maw, ik ga dus ZEKER US kopen nu, met gamecards of paypal, zien hoe dat loopt. Raak ik gewend aan in USA spelen dan blijf ik daar gewoon ook.

Nu dat allemaal nog geregeld zien te krijgen, met mogelijke obstakels als Paypal niet toegelaten, gamecards alleen in de US te koop, IP blokkades etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:58:
Even over dat dual'en.

Gisteren een lvl 29 mage met mijn lvl 20 hunter gepakt. tot 3 keer toe.

Hij gelijk mijn pet in schaap veranderen en ik gelijk stun shot -> sting ->arcane shot en dan afwisselen tussen stun en arcane als ze weer beschikbaar zijn.
+ pet komt weer terug uit schaap modus.

in 1 van de duals had ik geen damage en mijn pet 5% ofzo..

en van andere classes verloor ik, rogue, paladin.. (rond zelfde lvl)
Dan snapte die mage er volgens mij ook niet veel van :)

Op lvl 29 had ie in een paar fireballs/arcane missiles neer moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 23:57

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 15:07:
[...]

Dan snapte die mage er volgens mij ook niet veel van :)

Op lvl 29 had ie in een paar fireballs/arcane missiles neer moeten hebben.
Daarnaast is het zo dat er naarmate er een bepaald aantal lvl's tussen de 2 spelers zit er een exponentieel aantal meer resists plaatsvind bij de hogere speler. Kan me dus niet voorstellen dat al die attacks zonder meer raakte _zonder_ dat die mage een paar flinke fireballs á 250 dmg elk tegen je kopp aan heeft gegooid.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is géén chattopic, geen topic waar je one-liners neer kan gooien, geen topic waar oninteressante posts thuishoren en geen topic waar je zelf niet hoeft te zoeken naar je antwoord. Let hier op!