Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.563 views sinds 30-01-2008

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-04 10:46
is de chat dood ofzo? kan niet meer chatten in WoW.

Anoniem: 83827

us ob gestopt :(

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 83827 op 18-11-2004 22:10 ]

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-04 21:07

Snappie88

Mr. Hollywood

:O

Ik zat tot zojuist nog te spelen. We krijgen nu een server restart. Lijkt me niet logisch dat ze de servers om 15:15 (ja, heb het gevraagd) gaan sluiten. Beetje vreemde tijd...

Surfin' paradise!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-04 12:39
niet waar. eatsern servers zijn voor maintenance 1 a 2 uur eruit gegooid, check maar eens het info schermpje links in beeld als je WoW opstart

ff van Wow forum gecopypast:

The Central and Eastern realms are coming down for maintenance. This is not the end of Open Beta; the realms should be back up in approximately two hours. Thank you for your patience! - Caydiem -
Assistant Community Manager, WoW

[ Voor 33% gewijzigd door RealCato op 18-11-2004 22:17 ]

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:30

Wub

Als de server een shutdown bij jou had, dan moet je even opnieuw WoW opstarten en zie je staan dat ze zeggen dat het een maintenance is die 1-2 uur duurt.

Dus over 1uurtje nog een poosje spelen voordat het officeel over is.

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-04 21:07

Snappie88

Mr. Hollywood

Maar eens wat screenshots plaatsen :)

Waar een klein dwergje al niet kan zijn ^^D
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/dump/1100812645.jpg

Kleine RAID party:
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/dump/1100812722.jpg

Surfin' paradise!

• RedruM
  • Laatst online: 13-04 10:46
Hmm ik heb al die tijd de beta gespeeld op een celeron 900 @ 1200, 384 mb sdram en een GF2Ti.. 800x600 en alles op laag. In Ironforge en andere steden schokte het wel met al die spelers en NPC's en een grote raid is helemaal niet speelbaar voor mij.

Wat voor PC zou ik ongeveer nodig hebben om alles gewoon mooi te kunnen spelen @ 1280x960 zonder schokken? Ik wil niet TE veel uitgeven (hoeft dus niet het nieuwste van het nieuwste te zijn). Half-Life 2 ga ik denk ik toch niet spelen.

Anoniem: 128197

waren jullie net ook in orc land tegen de horde aan het vechten was echt gaaf stuk of 50 mensen van de allaince waren er.
en smoms maakte we geen kans zie deze screenshots.
oke die screenshots komen nog want mijn upload site doet het even niet.
was echt grappig over al zag je elfs in bosjes ligen met stealth.
werd soms achterna gezeten door een grap can 20 orcs echt grappig zodra de server het weer doet laat ik ze zien.

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-04 15:38
de open beta is nog NIET gestopt het is een patch

The Central and Eastern realms are coming down for maintenance. This is not the end of Open Beta; the realms should be back up in approximately two hours. Thank you for your patience!

de WoW boards komen nu weer online na die hack

Iseci

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

tntkiller schreef op donderdag 18 november 2004 @ 22:29:
[...]
de WoW boards komen nu weer online na die hack
Hack? Wha?

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

• tntkiller
yup iemand had een blue gehacked(blizzard rep) hij edite zijn post en toen heeft blizzard de forum plat gegooid

ze zijn nu weer online aan het komen

[ Voor 4% gewijzigd door tntkiller op 18-11-2004 22:54 . Reden: moet minder engels tikken nederlands wordt al moeilijker :D ]

Iseci

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-03 14:54

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik snap ff iets niet, in Duitsland kun je al volop die pre-order bestellen(zijn in totaal 115.000 exemplaren voor Duitsland, en is zo'n beetje overal al uitverkocht), waarom nergens anders?

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• tntkiller
Cthulhu schreef op donderdag 18 november 2004 @ 22:51:
Ik snap ff iets niet, in Duitsland kun je al volop die pre-order bestellen(zijn in totaal 115.000 exemplaren voor Duitsland, en is zo'n beetje overal al uitverkocht), waarom nergens anders?
waar dan?? ik bedoel een van mijn beste vrienden uit mijn MMORPG geschiedenis is een duitser en die is helemaal gek van WoW

maar hij heeft daar niks van gezegt

Iseci

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

tntkiller schreef op donderdag 18 november 2004 @ 22:56:
[...]

waar dan?? ik bedoel een van mijn beste vrienden uit mijn MMORPG geschiedenis is een duitser en die is helemaal gek van WoW

maar hij heeft daar niks van gezegt
Hier oa:

Hierrr
Maar zoals gezegd: Die pre-order ist ausverkauft
En dat geldt voor zo'n beetje elke Duitse site die hem verkocht

edit - Hier is die volgens mij nog wel te koop:

Hier

[ Voor 13% gewijzigd door Cthulhu op 18-11-2004 23:04 ]

• PROximity
  • Laatst online: 04-04 22:25
Ik moet dit spel echt hebben :)
Heb tot nu toe:

Tauren Shaman level 14
NE Druid level 12
Orc Warrior level 9
Troll Rogue level 8
En nog wat level 4 characters

Ik ben min of meer aan het bepalen wat ik voor retail ga spelen. Ik speelde de alpha ook al online, maar dit is toch wel even ietsje beter. Uit de release dates en pre-orders word ik weinig duidelijk, overal hoor je dat het 26november word, maar als ik het in de winkels navraag weten ze van niks.

Enige wat ik in NL heb gevonden is:

http://www.nl.bol.com/is-...&plid=&lgl_BOL_OWNER_ID=1

Dat is dus de link naar World of Warcraft Gamecard item op de bol.com site. Is dat iets? morgen even bellen..

Wat gaan jullie trouwens in retail?
Ik twijfel nog erg tussen:
Ne Warrior, Mining + Blacksmith + First aid
Ne Druid, Skinning + Leatherworking + First aid

Heb eigenlijk liever de buffed-up armors enzo, maar aangezien warriors moeilijk kunnen healen is het voor duels niet echt de meest handige unit. (zie filmpje barehanded paladin vs warrior & alle forum discussies). Al denk ik niet dat blizzard het echt unbalanced laat, vorige updates zijn ook al wat goede dingen voor de warrior ingevoerd.
Toch denk ik dat het Ne Druid word, leuk feitje is namelijk dat op dit moment het sterkste wapen dat is gevonden een wand is :). Heeft in iedergeval de hoogste DPS.

Nou dit was even mijn zinlose introductie post voor in dit draadje :)

Anoniem: 13958

Zijn er mensen die toch gaan proberen de US retail te bemachtigen? Dus gewoon online bestellen en dan verder zien of je na de 1e gratis maand toch nog extra maanden bij kunt betalen? Het lijkt me sterk dat ze IP bans gaan doen voor alle non-us ips. Dus het enige wat ze zouden kunnen doen is billing address checken maar daar kan je ook nog wel een oplossing voor vinden.

En zo ja, waar gaan jullie het bestellen dan?

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Eastern Severs 1 t/m 4 (if more) zijn al weer up. Hopelijk komt de rest zo ook, ik MOET gewoon nog even genieten voor het echte (voorlopige) einde.

Heb eigenlijk nog nooit zo'n verslavend spel gespeeld als dit. Naast de beta van L2 heb ik geen ervaring met MMORPG, wel met RPG's zoals D2:LoD, hetgeen de laatste tijd weer een ware verslaving begon te worden. Nu, na de WoW Beta, heb ik de ultieme gameverslaving te pakken.

Het is tevens goed voor mijn bewering dat alle Blizz-games goede spellen zijn. Warcraft setting, on massive scale, een soort Massive FPS-based WC3 :P.

Naja, ff kijken of Central al up is...

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-04 17:20

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
www.tinyurl.com

dan verneuk je de layout wat minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Climaximizer schreef op donderdag 18 november 2004 @ 23:19:
Eastern Severs 1 t/m 4 (if more) zijn al weer up. Hopelijk komt de rest zo ook, ik MOET gewoon nog even genieten voor het echte (voorlopige) einde.

Heb eigenlijk nog nooit zo'n verslavend spel gespeeld als dit. Naast de beta van L2 heb ik geen ervaring met MMORPG, wel met RPG's zoals D2:LoD, hetgeen de laatste tijd weer een ware verslaving begon te worden. Nu, na de WoW Beta, heb ik de ultieme gameverslaving te pakken.

Het is tevens goed voor mijn bewering dat alle Blizz-games goede spellen zijn. Warcraft setting, on massive scale, een soort Massive FPS-based WC3 :P.

Naja, ff kijken of Central al up is...
Ben net nog even online geweest op server 4. Lang genoeg om even een Troll Shaman lvl 26 te killen, hehe, hij was bang voor mijn level 24 Paladin ^_^.

Maar goed, playtime van 3 dagen en 4 uur. Ik mis WoW nu al eigenlijk, het is gewoon zo kewl vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:02
DAarstraks heb ik even met een paar man staan huilen in een dorpje in WOW. Was wel grappig. Ik zeg "wow is going down today" begon dus te huilen ( /cry ) ineens een stuk of 4 man :)

en oh ja ook leuk.. 3 man achter elkaar elk persoon volgt de persoon die voor hem zit en dan de voorste hele tijd /train :P Paar ker gedaan waaronder en keer door goldshire heen gerend en een paar gasten begonnen te lachen /laugh :) en er was er 1tje die zelfs mee ging doen :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
VinnieWeiss schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 00:29:
[...]

Ben net nog even online geweest op server 4. Lang genoeg om even een Troll Shaman lvl 26 te killen, hehe, hij was bang voor mijn level 24 Paladin ^_^.

Maar goed, playtime van 3 dagen en 4 uur. Ik mis WoW nu al eigenlijk, het is gewoon zo kewl vind ik.
Ik wil ook verder spelen eigenlijk; maar ivm char whipes wil ik niet teveel gezien hebben voor de retail. Ik ben benieuwd of ze na de Beta test op Europe ook een char whipe gaan doen, aangezien ze de software niet testen, maar enkel de servers. We spelen immers dezelfde WOW als die in amerika gereleased word!

Climaximizer >> So true..
Blizzard is voor mij al jaren echt de absolute top: Warcraft, Warcraft II +addon, Diablo, Starcraft +addons , Diablo II + addons, Warcraft III + FT, en dan nu WOW. Echt respect, allemaal met zoveel plezier gespeeld! :)
Het volgende grote iets waarop ik wacht van Blizzard is Warcraft op het witte doek. Dat zouden ze zo erg verdienen, als je de kwaliteit van hun animations ziet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
Webgnome schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 00:40:
DAarstraks heb ik even met een paar man staan huilen in een dorpje in WOW. Was wel grappig. Ik zeg "wow is going down today" begon dus te huilen ( /cry ) ineens een stuk of 4 man :)

en oh ja ook leuk.. 3 man achter elkaar elk persoon volgt de persoon die voor hem zit en dan de voorste hele tijd /train :P Paar ker gedaan waaronder en keer door goldshire heen gerend en een paar gasten begonnen te lachen /laugh :) en er was er 1tje die zelfs mee ging doen :)
Das lachen ja, nog beter is als wanneer iemand je duel reject; je /point doet en vervolgens /chicken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

PROximity schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 00:42:
[...]

Het volgende grote iets waarop ik wacht van Blizzard is Warcraft op het witte doek. Dat zouden ze zo erg verdienen, als je de kwaliteit van hun animations ziet..
Of een vertaling tot film zoals gedaan is met LotR...

Maargoed, zit ff te kijken, zonet nog ff Troll Mage gemaakt, ennuh, kunnen die alleen Cloth Armor dragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

orcs /flirten ook zo heerlijk liev :>

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83827

rofl, volgens mij heeft blizzard een leuk geintje uitgehaald. kwamen allemaal beesten uit de lucht lvl ??. zat een infernal bij die met 2-3 klappen een lvl 50 guard neersloeg :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/wouterscholtens/wow2.gif
Thunderbluff, kwartier geleden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 16:02
Azaroth is gek geworden ! .Overall duiken reports op dat er demonen uit de lucht de grote steden aan het vallen zijn. Heb het zelf ook meegemaakt @ stormwind.. Niet normaal. Eerst een groene demoon, daarna een zootje dreadlords en dan daarbij nog felhounds. Die laatste hebben ze ( de mensen dus ) kunnen vermoorden maar die eerste 2 leven nog steeds.. 1 klap en je bent dood en dat geld dus ook voor de level 50 ~ 60 guards.. damn damn damn.. ECht hele vette afsluiting :)

Afbeeldingslocatie: http://south.teambvd.com/images/wow/WoWScrnShot_111904_010805.jpg
Afbeeldingslocatie: http://south.teambvd.com/images/wow/WoWScrnShot_111904_010053.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Webgnome op 19-11-2004 01:44 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52359

Webgnome schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 01:18:
Azaroth is gek geworden ! .Overall duiken reports op dat er demonen uit de lucht de grote steden aan het vallen zijn. Heb het zelf ook meegemaakt @ stormwind.. Niet normaal. Eerst een groene demoon, daarna een zootje dreadlords en dan daarbij nog felhounds. Die laatste hebben ze ( de mensen dus ) kunnen vermoorden maar die eerste 2 leven nog steeds.. 1 klap en je bent dood en dat geld dus ook voor de level 50 ~ 60 guards.. damn damn damn.. ECht hele vette afsluiting :)
ja idd, kan amper wachten met eu retail lvl 60 halen, en dan die dinge met een grote raid afmaken :D
vraag me wel af wat voor rewards je dan krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

admiral866

The King Personality Disorder

nja volgens mij is het nu echt afglopen :(
Ik kom net weer ff achter m'n pc vanaf de patch. Ik moet zeggen dat ik de mods dan wel mis, ga je een stuk sneller dood als de alt+spell (vooral self-heal) dingen niet meer werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
World Of Warcraft, Gamecard PC

Vivendi / Sierra

bol.com prijs: € 44,99
holy zijn ze gek ofzo ik vraag wel of een clan lid er een haalt dan paypal ik het wel die dingen kosten in amerika 29 dollar das iets van 24 euro ofzo lol voor de bol prijs haal ik er 2 daar en kan ik 4 maanden spelen ipv maar 2 bij bol

en

open US beta is over heb net het einde meegemaakt :(

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Laatst online: 23-04 11:14
afgelopen denk ik.

ik en een vriend van mij (ik 23 human priest en hij 23 human rogue) gingen op deze laatste avond nog ff naar horde land :)

nog ff 10 horde gasten gekilled en zelf 2x gekilled. 1x omdat er een infernal op me hoofd viel die me eerst in een kip veranderde en toen doodsloeg :D

nou ja echt super vet einde..

maar kan nu al niet meer wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126167

Tis gedaan ermee. Bij ons was er ook een Infernal opgedoken :9~ En dan schijnt het dan hij gedespawned werd ofzoiets :'( Heb nog wat kills uitgedeeld en zelf ook vele malen gekilled, vooral door de guards in Ratchet.

Ik wacht rustig af op de europese release, zodat ik terug een sociaal leven krijg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thekk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-04 17:49
Nope, het is nogsteeds niet over: als je WoW opnieuw opstart zie je dat de Eastern en Central servers (weer) down zijn. Verwacht wordt voor een uurtje.

Misschien gaan zie die demons er weer uit halen?

Ik heb geen zin om een sig te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Laatst online: 23-04 11:14
Thekk schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 01:59:
Nope, het is nogsteeds niet over: als je WoW opnieuw opstart zie je dat de Eastern en Central servers (weer) down zijn. Verwacht wordt voor een uurtje.

Misschien gaan zie die demons er weer uit halen?
wat is dan de reden voor die infernals??? beetje vreemd. nou ja. was wel leuk en ik wacht wel weer even op de server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thekk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-04 17:49
Ik heb waarlijk geen idee. Misschien wilden ze de infernals ff testen? Ze weten nu in ieder geval dat lvl 20-30 mensen geen deukje in ze krijgen.

Wel grappig: ik zat net in een raid group die zich aan het vormen was, toen we hoorden over die infernals. Vervolgens gingen we met z'n allen naar Ogrimmar (dat was 't dichst bij). Helaas werden we gruwelijk afgeslacht (en Thrall ook, trouwens).

[ Voor 13% gewijzigd door Thekk op 19-11-2004 02:24 ]

Ik heb geen zin om een sig te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:18
Lol...

did heb ik nog nooit meegemaakt.. ppl van de Horde die op het startpunt van de NE komen hacken..

zal later nog een screenie ervan online zetten..

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-04 11:39

Mathizsias

Drizzt

Nu wachten op m'b ebgames.com pre-ordered CE Edition van WoW. :D

Ik hoor telkens het gezeik van :"Je kan niet op de US-servers spelen" van andere Open Beta spelers om me heen, aka BULLSHIT want dit kan wel, ga werken, verdien goed en neem een Creditcard of open een accountje bij www.paypal.com en stort daar wat geld naartoe, dat je dus zo weer naar WoW kan storten.

Ps. Paypal kan NIET worden gecheckt op nationaliteit, want jouw identiteit blijft geheim en kan niet worden opgevraagd, Paypal betaalt voor jou als je bij hun Debet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
Afbeeldingslocatie: http://img92.exs.cx/img92/3603/wow_open_box.th.jpg

ik wil hebbbeeeen

(btw e sukkel die deze pict poste op die forum(de box was van een vriend) was us vergeten die cd key uit te wissen lol hoop dat hij nu niet zijn vriend zijn account verziekt heeft)

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6882

Het was echt een tegekke Beta, en een tegekke afsluiting, groetjes aan iedereen die hier ook op Test 16 speelde...
Komt er eigenlijk ook nog een OB voor Europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128141

ik ga mn mount missen, ik had em net een dag XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Anoniem: 6882 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 04:13:
Het was echt een tegekke Beta, en een tegekke afsluiting, groetjes aan iedereen die hier ook op Test 16 speelde...
Komt er eigenlijk ook nog een OB voor Europa?
Tnx, groetjes terug :>

Waarschijnlijk komt er ook nog een OB voor Europa ja, maar waarschijnlijk netzo als nu 2 a 3 weken voor de release datum :( Kort gezegd is dat nog _lang_ wachten /cry

Btw, kunnen de mensen die die screenshots hier hebben gepost met die infernals ff een link naar de full-resolutie zetten? Vink altijd leuker om te zien :)

[ Voor 15% gewijzigd door sOid op 19-11-2004 07:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:33
Holy Shit! 8)7

Als ik had geweten dat ze dat aan het einde hadden geregeld.

Iedereen die het warcraft verhaal kent (niemand hier blijkbaar) weet
dat dat de burning legion was die azeroth ff komt vermorzelen met
alle spelers erbij.

Damn dat moet ik nou net weer missen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja dat had ik door lol, die inferno killde alles en iedereen including guards :p

gisteren hadden we een raid gemaakt omdat we dachten dat WoW nog maar 2 uur
duurde ofzo en je hebt een horde dorpje dat Richet heet.
Omsingeld door guards maar dat dorpje heeft 1 zwakke plek waar je zomaar naar binnen kunt.
er is ook een npc in dat dorpje dat een troll is alleen ik weet niet waarvoor ie is :p
we hadden em naar buiten gelokt en daarna dood gemaakt :p

daarna zijn we naar Booty Bay gegaan, respawned zo'n npc nadat je em vermoord hebt ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Tidus schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 03:13:
Nu wachten op m'b ebgames.com pre-ordered CE Edition van WoW. :D

Ik hoor telkens het gezeik van :"Je kan niet op de US-servers spelen" van andere Open Beta spelers om me heen, aka BULLSHIT want dit kan wel, ga werken, verdien goed en neem een Creditcard of open een accountje bij www.paypal.com en stort daar wat geld naartoe, dat je dus zo weer naar WoW kan storten.

Ps. Paypal kan NIET worden gecheckt op nationaliteit, want jouw identiteit blijft geheim en kan niet worden opgevraagd, Paypal betaalt voor jou als je bij hun Debet hebt.
En ik zeg gvd, je hebt helemaal gelijk, ik ga gelijk pre-orderen ! :)

*edit*
euh wacht eens:
Pre-Order: Ships on 11/22/2004
Ships to U.S. addresses only.
Hoe heb je dat geflikt Tidus? Via iemand in de States?

*edit2*
En paypal is ook nog es ff down due to maintenance :) T zou bijna een teken zijn ;p

Het lijkt me wel handig om een goeie step-by-step hiervoor hebben, misschien een suggestie voor iemand ook voor in de volgende Openingspost?

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 19-11-2004 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waar staat dat je met paypall kan betalen dan ? ik kan niks vinden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het spel komt toch met de kerst uit in nederland?
en dan zullen die prijzen per maand dan toch ook wel het zelfde zijn?
kijk bij billing dingen denk ik stond er dacht ik bij.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 128197 op 19-11-2004 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hij komt verdomme al over 4 dagen in de US uit man :/ telletje luckers :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

us? volgens mij de vs:p
als die in de us was hadden wij hem denk ik al veel eerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zat net ff te kijken op http://www.blizzard.com/support/wowbilling/
maar ik zie niks staan over Hoe je kan betalen, alleen wat je kunt betalen *maanden enzo* :p

als ik em nou "Pre-Order" op die wow.com site kom ik dan ook in een "EU Final Stress-Test" ofzo of gewoon in de open beta ?
en moet je extra betalen voor die pre-order ? omdat ie mischien oversea komt ofzo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115621

als je hem po'd ben je verzekerd van je plaats in de ob.Jammer dat ik die te gekke afsluitign heb gemist :( :( maar ja had toch al alles weggegeve lolz

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 115621 op 19-11-2004 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ohh dan vraag ik me af of die pre-odering et wel waard is :>

ik denk dat ik met de retail een paladin ga starten als 1e *human*
ik had met de OB een NightElf rogue level 42 maar zitten veel nadelen aan.
Sinds Stealth et belangrijkste is aan een rogue, is et tegen monsters goed tot level 30.
daarna vecht je bijna alleen tegen elite monsters en die kunnen je zien ookal zit je in stealth, in pvp heb je er ook weinig aan sinds de meeste mensen in groepjes optrekken
zit er meestal wel een Mage bij of Rogue die invisibles kan zien en voor zover ik et weet is daar niks tegen te doen :o

heeft iemand screenies van Warriors en Paladins die level 60 zijn of rond dat level ?

ik ben benieuwd wie de meeste health heeft en hoe ze eruit zien :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04 16:30
Tidus schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 03:13:
Ik hoor telkens het gezeik van :"Je kan niet op de US-servers spelen" van andere Open Beta spelers om me heen, aka BULLSHIT want dit kan wel.
Hoe weet je dit zo zeker dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Laatst online: 31-10-2022
Jaded schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 09:10:
[...]

Hoe weet je dit zo zeker dan?
Omdat als je een beetje netwerk kennis hebt en weet hoe de privacy structuur werkt je kan raden dat ze nooit de Europeanen eruit kunnen filteren.. Of er moeten gustapo praktijken gevoerd worden zoals 1 keer iets niet engels zeggen: major kick ;)

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

et enige wat ik erg vind aan de EU versie is dat je naar al die buitelandse shit moet luisteren, en je vaak te horen krijgt "i not know englisch" |:(

ik hoop dat ze een flink harde regel maken dat je engels MOET praten, in prive messages is et niet zo erg maar in ieder geval wel in general chat :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-04 11:20
Skeiron schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 09:21:
[...]

Omdat als je een beetje netwerk kennis hebt en weet hoe de privacy structuur werkt je kan raden dat ze nooit de Europeanen eruit kunnen filteren.. Of er moeten gustapo praktijken gevoerd worden zoals 1 keer iets niet engels zeggen: major kick ;)
Maar hoe zeker ben je ervan dat ze Paypal gaan ondersteunen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 128141 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 09:24:
et enige wat ik erg vind aan de EU versie is dat je naar al die buitelandse shit moet luisteren, en je vaak te horen krijgt "i not know englisch" |:(

ik hoop dat ze een flink harde regel maken dat je engels MOET praten, in prive messages is et niet zo erg maar in ieder geval wel in general chat :o
Daarom krijg je localised versies.. engelse duitse en franse servers..

Dan heb je de grootste engels-noobs er al uit.

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 19-11-2004 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ahh dat is wel beter :*)
ook een nederlandse of niet ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Laatst online: 23-04 12:39
tntkiller schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 01:45:
[...]

holy zijn ze gek ofzo ik vraag wel of een clan lid er een haalt dan paypal ik het wel die dingen kosten in amerika 29 dollar das iets van 24 euro ofzo lol voor de bol prijs haal ik er 2 daar en kan ik 4 maanden spelen ipv maar 2 bij bol

en

open US beta is over heb net het einde meegemaakt :(
Welke site haal jij die 29 dollar (incl. 4 mnd subscription) vandaan?
Op amazon staat-ie voor ong. $50, wat betreft europa is de goedkoopste die ik kan vinden play.com, €39,99 delivered amazon.co.uk, €35,67 (maar komt nog wel wat shipping cost bij)

[ Voor 6% gewijzigd door RealCato op 19-11-2004 09:57 ]

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115621

He jammer dat ie over is,hier nog wat screens,nu braaf wachte voor de eu retail :)

vissen :)
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/WoWScrnShot_111404_210310.jpg
bootje
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/WoWScrnShot_111404_213651.jpg
hidded
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/WoWScrnShot_111604_191048.jpg
Ik had net iets te sterke vijand aangepakt,lol hij maakte bijna zelfs een npc afAfbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/WoWScrnShot_111604_192327.jpg
horde territory,jammer dat ik nie van da ding af kon
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/WoWScrnShot_111604_192657.jpg
hordes onder de pier in rutharan
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/WoWScrnShot_111704_162114.jpg
The great bear spirit
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/WoWScrnShot_111704_201757.jpg
Ik vloog toevallig weg van dat eilandje weer en zie ik me toch feestende lvl 56 npc trolls,ik denk wtf o_o
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/WoWScrnShot_111704_204210.jpg
Ik als beer :)
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/WoWScrnShot_111804_201647.jpg
dans showtje
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/WoWScrnShot_111304_144459.jpg
slaapie doen
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/WoWScrnShot_111304_152400.jpg
wel mistig
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/WoWScrnShot_111304_175715.jpg
wachte op de boot
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/WoWScrnShot_111304_175929.jpg
Krege jebo en ik toch zomaar een quest van en boom o.0
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/WoWScrnShot_111404_132201.jpg
die gast wat binne komt lope stond ehct te kijke van wat zijn die nou aant doen":p
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/WoWScrnShot_111404_133858.jpg
Val bijna van de wereld af
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/WoWScrnShot_111404_192246.jpg
ban net niet gehaald
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/WoWScrnShot_111404_192256.jpg
mn minion :)
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v323/bert_6/WoWScrnShot_111404_201554.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128141 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 09:27:
ahh dat is wel beter :*)
ook een nederlandse of niet ? :P
Laten we hopen van niet zeg, dat lijkt me toch wel zo verschrikkelijk eng. Ik praat liever Engels in die game on de sfeer beetje hoog te houden :)

Dat neerlandse gewauwel en gescheld hoef ik niet te lezen hoor tijdens me game... in wat voor vorm dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 09:45:
[...]

Laten we hopen van niet zeg, dat lijkt me toch wel zo verschrikkelijk eng. Ik praat liever Engels in die game on de sfeer beetje hoog te houden :)

Dat neerlandse gewauwel en gescheld hoef ik niet te lezen hoor tijdens me game... in wat voor vorm dan ook.
Eensch.. Nederlands zit ik niet echt op te wachten.

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 19-11-2004 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik praat ook liever engels maar als er alleen een franse, duitse en engelse server
komt heb je nog steeds last van die slecht/niet engels sprekende spanjaarden
en zweden enzo :X

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 128141 op 19-11-2004 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03 09:14

scim

Nani?

Dat is dus ook de reden dat ik nog niet besteld heb.

Voordelen van bestellen uit de US.

- Je bent zeker van een Collector's Edition (ben benieuwd of die in Europa komt)
- Je weet zeker dat je op servers kan met mensen die Engels spreken en niet alleen maar Duits, Frans en Spaans (erg irritant)
- Playerbase is in de US zeker weten een stuk groter dan in Europa (veel meer mensen zijn in de US per maand te betalen voor een game)

Nadelen:
- misschien wordt het je op de een of andere manier moeilijk gemaakt om te betalen (was met FFXI ook, maar gewoon amerikaans adres ingevuld, maar NL billing address)
- IP block (ze hebben het ook gedaan met beta inschrijvingen, waarom niet bij de game zelf)

Ik weet waarom ze het willen doen, ze willen voorkomen dat ze later komen met lokale versies en dat dan ineens iedereen de US versie al heeft, zeer begrijpelijk, maar ik WIL gewoon perse die collector's edition hebben en ik wil niet met die $#@%& duitsers/fransen etc. op een server zitten (tis al erg genoeg in CS, maar in MMORPG's is het nog erger).

En een tijdje terug had iemand een mailtje in het topic gezet van Blizzard en daaruit kon ik concluderen dat ze aangeven dat je beter kunt wachten op de Europese versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben er 100% zeker van dat die collectors edition ook in nederland komt :)
bij mij in de buurt zit een zaak die helemaal over games gaat enzo en die krijgt
over een maandje ook de EU collectors edition binnen :)

edit: je kunt em volgens mij ook pre-orderen op de 26e op de wow.com website ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 128141 op 19-11-2004 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Anoniem: 128141 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 10:08:
ik ben er 100% zeker van dat die collectors edition ook in nederland komt :)
bij mij in de buurt zit een zaak die helemaal over games gaat enzo en die krijgt
over een maandje ook de EU collectors edition binnen :)

edit: je kunt em volgens mij ook pre-orderen op de 26e op de wow.com website ;)
Doh! Niemand weet nog wanneer en of de Collectors Edition binnenkomt.. ik denk dat je een zoet houdertje hebt gekregen van je lokale game store.. CE is nog niet zeker of die komt in de EU.. Geef anders de naam van de store/locatie.. zal ik het ff verifieren..

En nee via de site ga je hem niet bestellen.. Er komt wel op de site te staan welke ketens mee doen met de actie om Final Beta keys uit te delen met de pre-order..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Wat loopt iedereen nou te janken over Duitsers en Fransen man. Zitten ook gewoon mensen tussen hoor die wel engels praten. Heb er genoeg in mijn friends list staan. Ben niet zo moeilijk.

Praten ze geen engels dan ben ik snel genoeg met ze klaar.

Dat hou je toch in elk spel dit. Maar vind ik ook weer een van de charmes van een MMORPG.

En op Blizz forum is al meerdere keren gezegd dat CE ook naar Europa komt.

[ Voor 11% gewijzigd door Muppet op 19-11-2004 10:18 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
@scim: Zoals al gezegd komen er in ieder geval franse en duitse servers.. dus 90% van de niet-engels-kunnende mensen heb je al geen last.

Op de UK servers zullen het voornamelijk engelsen en engelstaligen zijn. Die paar procent die daar ook al geen engels kan lijkt me te verwaarlozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skeiron schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 10:16:
[...]

Doh! Niemand weet nog wanneer en of de Collectors Edition binnenkomt.. ik denk dat je een zoet houdertje hebt gekregen van je lokale game store.. CE is nog niet zeker of die komt in de EU.. Geef anders de naam van de store/locatie.. zal ik het ff verifieren..

En nee via de site ga je hem niet bestellen.. Er komt wel op de site te staan welke ketens mee doen met de actie om Final Beta keys uit te delen met de pre-order..
Gamezone in Utrecht zeiden dat, dat ze em wel binnen zouden krijgen.
Maar ze kunnen het ook half gebakken hebben opgezocht op dat computertje en dat ze dan de normale
versie aanzagen voor de CE ofzo |:(

Als ie niet in nederland komt zou dat wel heel erg genaaid zijn,
amerikanen krijgen de retail ook al eerder, en dan krijgen ze ook nog is die CE :X

Edit: in et game winkelblaadje staat ie ook, mousepad, ring *wtf ? B) * DVD, art.. en nog wat.. heb et boekje niet bij de hand B)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 128141 op 19-11-2004 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
LET OP! De Amerikaanse versie is ons uit de USA bevestigd als niet werkend binnen Europa, ook niet via creditcard! Deze versie zullen wij dan ook niet voeren! De open beta actie voor de Europese versie wordt niet in de Benelux gehouden.

Vreemde uitspraak van Dimension Plus.. http://www.dimensionplus.nl/ kijk bij releases..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03 09:14

scim

Nani?

Bosmonster schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 10:18:
@scim: Zoals al gezegd komen er in ieder geval franse en duitse servers.. dus 90% van de niet-engels-kunnende mensen heb je al geen last.

Op de UK servers zullen het voornamelijk engelsen en engelstaligen zijn. Die paar procent die daar ook al geen engels kan lijkt me te verwaarlozen.
Probleem is dat ik teveel slechte ervaringen heb met mensen die weigeren engels te spreken :)

Over de CE, er is niks zeker zolang Blizzard niks aankondigt. En zeker nu ik die pic gezien heb een paar posts terug, moet ik die set gewoon hebben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

scim schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 10:24:
[...]

Probleem is dat ik teveel slechte ervaringen heb met mensen die weigeren engels te spreken :)

Over de CE, er is niks zeker zolang Blizzard niks aankondigt. En zeker nu ik die pic gezien heb een paar posts terug, moet ik die set gewoon hebben :).
idd ik ook maar als ik nu kijk op die OB, weet ik zeker dat er duitsers enz.
waren want een meisje vroeg waar we allemaal vandaan komen en toen bleek
et dat er 3 uit duitsland kwamen en er zat geen foutje in hun engels, ik zelf dacht
dat et amerikanen waren :)

en mischien heb jij *Als je in de OB zat* ook wel met duitsers, fransen enz. zitten
praten en dacht je dat ze amerkaans/engels waren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Anoniem: 128141 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 10:21:
[...]

Gamezone in Utrecht zeiden dat, dat ze em wel binnen zouden krijgen.

Edit: in et game winkelblaadje staat ie ook, mousepad, ring *wtf ? B) * DVD, art.. en nog wat.. heb et boekje niet bij de hand B)
Yup.. heb je een website.. ik kan ze ook niet vinden in de GoudenGids.. FF bellen zodat er ff wat duidelijkheid is.. ;) en zeker WTF.. maar zou erg blij zijn als het waar was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skeiron schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 10:33:
[...]

Yup.. heb je een website.. ik kan ze ook niet vinden in de GoudenGids.. FF bellen zodat er ff wat duidelijkheid is.. ;) en zeker WTF.. maar zou erg blij zijn als het waar was..
tis maar een klein gamewinkeltje, ik zal ff et nummer zoeken wacht ff B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 128141 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 10:21:
[...]

Mousepad zit er voor zover ik weet niet in. En de ring die ze bedoelen is waarschijnlijk de ring die om de opgerolde kaart zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vraagje kan je eigelijk als druid of warlock ofzo ook van die sterke armour dragen want ik had een elf van lvl 18 en ik kan echt geen sterke armour dragen.
kon:p.
En het klopt toch dat je 8 character kan maken per account? of heb ik dat nou ook weer fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

srry ik kan et blaadje niet vinden |:(

http://www.dynabyte.nl/sh...asp?m=s&Soort=SOF&Spec=AV

ff lopen zoeken en hier staat ie ook, mischien dat dit een beetje helpt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
RealCato schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 09:43:
[...]

Welke site haal jij die 29 dollar (incl. 4 mnd subscription) vandaan?
Op amazon staat-ie voor ong. $50, wat betreft europa is de goedkoopste die ik kan vinden play.com, €39,99 delivered amazon.co.uk, €35,67 (maar komt nog wel wat shipping cost bij)
lezen ik koop 2 CE edities (78.82$ = 60.67€ per stuk ) en 2 gamecards (29.82$ = 22.96€ per stuk)

http://www.walmart.com/ca...+of+warcraft&ics=20&ico=0

bij bol.com kost 1 zo'n kaart

World Of Warcraft, Gamecard PC
Bol.com prijs: € 44,99

http://www.nl.bol.com/is-...&plid=&lgl_BOL_OWNER_ID=1

dus voor de prijs van 1 bij bol heb ik er 2 bij walmart

maar de meeste versturen niet naar euro(ok ik hoor dat er sommige zijn die het toch doen en er zijn er zelfs sinds je de cd's niet nodig heb zelf de verpakking openen jou de nummer stuurt en de doos gewoon weggooien(noooooo :( )

ik heb gewoon mazzel dat mij moeder daar net met vakantie gaat maar als je mensen ken in de USA dan kan je het aan hun vragen of ze het op willen sturen naar je en dan betaal je hun gewoon via paypal

tuurlijk ga ik kijken of ik gewoon kan betalen aan wow met paypal die gamecards zijn gewoon als backup als het niet werkt

1 kaar + spel is goed voor 3 maanden(1 maand free + 30 dagen op de kaart)

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siliakus
  • Laatst online: 17:00
hmmm op dynabyte site staat rlsdate 17 januari, hoe realistisch is dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 13:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Anoniem: 128197 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 10:44:
vraagje kan je eigelijk als druid of warlock ofzo ook van die sterke armour dragen want ik had een elf van lvl 18 en ik kan echt geen sterke armour dragen.
kon:p.
En het klopt toch dat je 8 character kan maken per account? of heb ik dat nou ook weer fout.
Joah je kan aardig sterke armour hebben.
Helaas alleen cloth, ik was een lvl 16 warlock en had op het laatst wel aardig sterkte armour, natuurlijk niets vergeleken met een warior maar een warlock gaat ook niet head-on vechten.

Kortom, je kan alleen cloth dragen.

We hebben gister nog een keer pynewood forrest geraid :p en iedereen en alles gekilled was wel leuk enzo.

Ps, mijn screenshot zijn in een psp formaat (geloof ik) en dat heb ik niet kan ik die ook omzetten?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128141 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 10:36:
[...]

tis maar een klein gamewinkeltje, ik zal ff et nummer zoeken wacht ff B)
Ik woon in Utrecht, heb meer interesse in het adres :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 10:55:
[...]
Ik woon in Utrecht, heb meer interesse in het adres :)
Adres/telefoonnummer het maakt me niet uit.. ;) Ik heb iets nodig zodat ik ff kan informeren en reportje ff hier kan posten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tntkiller schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 10:48:
[...]

maar de meeste versturen niet naar euro(ok ik hoor dat er sommige zijn die het toch doen en er zijn er zelfs sinds je de cd's niet nodig heb zelf de verpakking openen jou de nummer stuurt en de doos gewoon weggooien(noooooo :( )

ik heb gewoon mazzel dat mij moeder daar net met vakantie gaat maar als je mensen ken in de USA dan kan je het aan hun vragen of ze het op willen sturen naar je en dan betaal je hun gewoon via paypal

tuurlijk ga ik kijken of ik gewoon kan betalen aan wow met paypal die gamecards zijn gewoon als backup als het niet werkt

1 kaar + spel is goed voor 3 maanden(1 maand free + 30 dagen op de kaart)
Kan ik niet met jou een deal sluiten dat je ma er wat meer meeneemt of zo? :) Games en kaartjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

adress weet ik niet :X
als je bekent bent in utrecht:
hij zit in hoog katrijne op de hoek, naast de mac donalds :*)
sinds er zoveel mcdonalds zijn, tis die ene bij de dierenwinkel , vanaf de bios B)

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 128141 op 19-11-2004 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128141 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:02:
adress weet ik niet :X
als je bekent bent in utrecht:
hij zit in hoog katrijne op de hoek, naast de mac donalds :*)
sinds er zoveel mcdonalds zijn, tis die ene bij de dierenwinkel , vanaf de bios B)
Oooh dat kleine ding, bij de mediamarkt. Prima, gaan we daar es ff informeren dit weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
http://www.time2surf.nl/ deze toevallig?? zie kaartje.. Is de enige die ik zo snel kan vinden in de buurt van de mac ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee hij zit niet bij de potterstraat en et is maar een klein winkeltje ;)
probeer anders ff te zoeken via Hoog Catharijne Games op google ofzo
mischien popt er wat uit :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 128141 op 19-11-2004 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Wat is dat voor gelul op die dimensionplus site? Open Beta actie geld niet voor de Benelux? :X :X :X
In Duitsland is die actie al een tijdje aan de gang, en zijn al alle pre-order pakketten uitverkocht(met die key enz erbij)

Van D+:

LET OP! De Amerikaanse versie is ons uit de USA bevestigd als niet werkend binnen Europa, ook niet via creditcard! Deze versie zullen wij dan ook niet voeren! De open beta actie voor de Europese versie wordt niet in de Benelux gehouden.

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-04 13:59
Anoniem: 128141 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:10:
nee hij zit niet bij de potterstraat en et is maar een klein winkeltje ;)
probeer anders ff te zoeken via Hoog Catharijne Games op google ofzo
mischien popt er wat uit :)
Dat is toch het vroegere "Games'r'Fun" wat toen "Games&zo" (aka gamesenzo) werd en nu een e-plaza is geloof ik. (en ik kom er toch vrij vaak langs :D)

Edit:
@die statement van D+,
Ik merk het vanzelf wel :D, ik heb vandaag mijn order via Fax bevestigd, dus binnenkort vallen hier 3 CE's en 2 normale versies op de mat.

[ Voor 21% gewijzigd door nioz op 19-11-2004 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Laatst online: 23-04 11:24

NightHawk4

Lotte is Liev :>

nioz schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:20:
[...]

Dat is toch het vroegere "Games'r'Fun" wat toen "Games&zo" (aka gamesenzo) werd en nu een e-plaza is geloof ik. (en ik kom er toch vrij vaak langs :D)
Klopt, net even nagekeken op hoogcatharijne.nl :P
(daar staan dus ook de adresgegevens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik was al bang dat niemand wist welke ik bedoelde haha :D

die winkel heeft letterlijk alles wat er maar is op game gebied,
die verkopen zelfs de US versies van sommige games in de winkel.
Of ze dat ook van wow hebben weet niet ik, waarschijnlijk wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Kheb bij dynabyte maar een gewone en CE besteld. Krijg daar tenminste 10% korting (in totaal 11,50). En kan het ophalen, zit hier namelijk vlak bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:35:
Kheb bij dynabyte maar een gewone en CE besteld. Krijg daar tenminste 10% korting (in totaal 11,50). En kan het ophalen, zit hier namelijk vlak bij :)
ja maar Waneer kan je em ophalen ? de site zegt januari 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 12:22
wat een drama van de special edition, ik hoop echt dat ik deze kan krijgen, ik koop helemaal niet vaak een game, want veel speel ik spellen toch niet, maar deze heeft me echt te pakken. En ik wil de soundtrack!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Anoniem: 128141 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:35:
ik was al bang dat niemand wist welke ik bedoelde haha :D

die winkel heeft letterlijk alles wat er maar is op game gebied,
die verkopen zelfs de US versies van sommige games in de winkel.
Weet je zeker dat ze ook de US import hebben? Die stond gister nl ook nog op die D+ site, maar vandaag niet meer, in plaats daarvan dit bericht:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cthulhu schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:39:
[...]

Weet je zeker dat ze ook de US import hebben? Die stond gister nl ook nog op die D+ site, maar vandaag niet meer, in plaats daarvan dit bericht:

dus nee ik weet et niet zeker, maar ze hebben van heel veel games wel de US import :)

@Darkshadow .. die sountracks kun je ook wel downloaden let maar op ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 128141 op 19-11-2004 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-04 13:22

Belgar

Archmaster ranzige code..

Anoniem: 128197 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 10:44:
Druids hebben automatisch toegang tot Leather armor. Samen met de 'bear-form' is dit bijna net zo goed als mail. Vooral gezien leather veel statbonussen geeft, hebben druids best goede armor. (ik had gemiddeld 28% damage reduction voor de bijbehorende level in bear form). Druids krijgen die forms om redelijk te zijn in bijna alles, maar nergens goed in. De druid is bedoeld als het speekwoordlijke manusje-van-alles.

goede heals, maar slechter dan priest
goede fighter in bear form maar slechter dan warrior/paladin
redelijke "rogue" in cat form, maar (veel) slechter dan de echte rogue.
redelijke ranged damage, maar lang geen mage/warlock

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128141 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:42:
[...]

dus nee ik weet et niet zeker, maar ze hebben van heel veel games wel de US import :)

@Darkshadow .. die sountracks kun je ook wel downloaden let maar op ;)
Zou toch wel heeeel erg strak zijn als we die gast konden overhalen een bestelling te doen, plus een zooi gamecards oid, van de US CE Edition. Hebben we die met een beetje geluk een week later binnen en kunnen we lekker spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Oi,

Ik ga er vanuit dat er (ooit) een EU OB komt, en ben ook van plan hieraan mee te doen. Nu heb ik WoW (USOB) nog niet ge-deinstalleerd, want ik weet niet of ik deze ook kan gebruiken voor de EUOB, waarschijnlijk niet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:47:
[...]

Zou toch wel heeeel erg strak zijn als we die gast konden overhalen een bestelling te doen, plus een zooi gamecards oid, van de US CE Edition. Hebben we die met een beetje geluk een week later binnen en kunnen we lekker spelen :)
zover ik weet doen ze dat want ik had vroeger een Playstation *de 1e versie*
die was nog langggg niet uit in nederland, en er konden alleen maar US games op en
ik bestelde altijd alles bij die winkel, goedkoop en snel :)
dat van gamecards weet ik niet :o

de OB van EU is toch over .. 2 weken ? en van tevoren nog een stress test mischien ? :o

ik haat dat wachten ik weet niet geen games om te spelen, ik speelde eerst
RYL: nu p2p, niet erg maar dat spel is dood
Pristontale: saai geworden
counter-strike: gebanned omdat ik skins gebruikte 8)7

weet iemand nog een mooi spel die ik kan halen ? :P

@Climax nee die US WoW staat gericht op de US servers, andere versie is nodig voor de EU ;)

wel op 1 of andere manier vet genaait dat die Closed Beta testers gewoon een paar maanden kunnen spelen, en niet hoeven te vrezen van "oh shit snel levelen et einde komt!" :/

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 128141 op 19-11-2004 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:24
Gisteren 4 kopies van WoW ge-preordered via amazon.co.uk
Daar staat ie dat WoW uitkomt op 25 Februari en dan zou ik hem uiterlijk de 24ste binnenkrijgen.

Iemand idee wanneer de open beta Euro begint?
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is géén chattopic, geen topic waar je one-liners neer kan gooien, geen topic waar oninteressante posts thuishoren en geen topic waar je zelf niet hoeft te zoeken naar je antwoord. Let hier op!