damn man we waren net in de Dungeon , we waren bijna bij de boss komt er een disconnection
Kleine kans dat iemand dat weet tenzij je insiders kent.
Deze lijst word pas de 26e naar buitengegooid
Btw, ben dik tevreden met m'n hunter en pet. Die pet houd
nu retegoed de aggro vast (af en toe teveel)
edit: we hadden net onze soulstones gebruikt. Sta je dan
met z'n allen in the middle of nowhere. Lekker voor je rustpunten
Deze lijst word pas de 26e naar buitengegooid
Btw, ben dik tevreden met m'n hunter en pet. Die pet houd
nu retegoed de aggro vast (af en toe teveel)
edit: we hadden net onze soulstones gebruikt. Sta je dan
met z'n allen in the middle of nowhere. Lekker voor je rustpunten
[ Voor 25% gewijzigd door nemo55 op 17-11-2004 22:57 ]
Anoniem: 66398
hier ook... deadmine bunker toevallig?Anoniem: 128141 schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:53:
damn man we waren net in de Dungeon , we waren bijna bij de boss komt er een disconnection
Is die pet een beetje onder controle te houden? Want bij guildwars had ik ook een pet en dat beest rende steeds een hele groep creeps in, waarna ik weer me best moest doen om het beest te redden, als dat al mogelijk was... Behoorlijk irritant moet ik zeggen. En net als in de deadmines in wow kan ik me voorstellen dat zo'n beest nogal veel creeps tegelijk naar zich toe kan trekken... Of gaat het toch anders?
Dit is vreemd. Ik log net in op de EU servers en daar staat in een Server Alert window een melding over de servers die allemaal down zijn de komende 2-3 uur voor de patch. Met als tijd 1:10PM PST.
En de 2 EU servers zijn gewoon up. Dit is dus duidelijk de US Melding en die verschijnt bij het inloggen op de EU servers
En de 2 EU servers zijn gewoon up. Dit is dus duidelijk de US Melding en die verschijnt bij het inloggen op de EU servers
Mijn voidwalker valt alleen aan als ik het zeg!
Anders mana drain!
Anders mana drain!
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Anoniem: 38690
Je kan in WoW instellen of je pet of minion Agressive, Defensive of Passive is maar je kan ook op een monster drukken en dan ctrl + 1 en dan valt hij het monster aan.DeepSeven schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:58:
Is die pet een beetje onder controle te houden? Want bij guildwars had ik ook een pet en dat beest rende steeds een hele groep creeps in, waarna ik weer me best moest doen om het beest te redden, als dat al mogelijk was... Behoorlijk irritant moet ik zeggen. En net als in de deadmines in wow kan ik me voorstellen dat zo'n beest nogal veel creeps tegelijk naar zich toe kan trekken... Of gaat het toch anders?
Hoe laat is "11/17/2004 1:19:28 PM PST" in onze tijd?
Dus waneer gaat die weer open?
Weet iemand trouwens waneer die dicht gaat?
Donderdag avond/middag/ochtend?...nu?
Dus waneer gaat die weer open?
Weet iemand trouwens waneer die dicht gaat?
Donderdag avond/middag/ochtend?...nu?
[ Voor 5% gewijzigd door MrVegeta op 17-11-2004 23:13 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Anoniem: 128141
lol nee niet deadminesAnoniem: 66398 schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:57:
[...]
hier ook... deadmine bunker toevallig?
ik heb van cleef al, die quest deed ik toen ik level .. 24 was geloof ik,
was niet makkelijk
ik zat in Scarlet Monastery, bezig met quest
Anoniem: 28168
Je kan hem heel goed onder controle houdenDeepSeven schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:58:
passive: doet niks totdat je zelf het commando geeft (luie hond)
defensive: als je aangevallen word gaat ie eropaf (m'n favo, wel opletten met casters aangezien die op afstand blijven en je pet er dan naartoe zal rennen, gewoon ff op passive zetten dus)
aggresive: valt alles aan wat ie ziet (mindless dumbass imho)
commando's
stay: blijft staan
attack: charge!
follow: lijkt me duidelijk
We stonden met z'n drieën zelfs op een mob te hakken terwijl m'n pet
vaak de aggro hield. Bij de eerste strestest was na 1 schot van
m'n pijlen meteen de aggro op mij gericht. Waardeloos dus.
defensive: als je aangevallen word gaat ie eropaf (m'n favo, wel opletten met casters aangezien die op afstand blijven en je pet er dan naartoe zal rennen, gewoon ff op passive zetten dus)
aggresive: valt alles aan wat ie ziet (mindless dumbass imho)
commando's
stay: blijft staan
attack: charge!
follow: lijkt me duidelijk
We stonden met z'n drieën zelfs op een mob te hakken terwijl m'n pet
vaak de aggro hield. Bij de eerste strestest was na 1 schot van
m'n pijlen meteen de aggro op mij gericht. Waardeloos dus.
Hoe laat dan?
Als het over een kwartiertje is blijf ik nog even wakker...
Yipee 37 is weer terug!!
Als het over een kwartiertje is blijf ik nog even wakker...
Yipee 37 is weer terug!!
[ Voor 16% gewijzigd door MrVegeta op 17-11-2004 23:56 ]
lol de blizzard WoW forums is gehacked
iemand heeft een zooit blizzard post geedit helaas was ik net te laat met fotos nemen
sommige waren best grappig(al vind ik dat hacken niet grappig)
btw het gaat niet goed ik kan wel inloggen maar eenmaal ingame kan ik niks en na ong 30 seconden disconnect ik
hopen dat ze het snel fixen
ff de patch notes erbij dan zijn we weer bij de tijd
--------------------------------------------------------------------------------
- World of Warcraft Client Patch 1.1.1 (2004-11-17)
--------------------------------------------------------------------------------
Durability
Item durability costs have been greatly decreased for Superior (blue)
and Epic (purple) items.
Improved Unstuck
We've added an auto-unstuck feature that you can use prior to
petitioning a GM. You can use this feature in situations where you
are caught in a part of the terrain and cannot get out. You can find
the unstuck option by clicking on the "Help Request" button found
on the bottom right hand side of the user interface.
Spirit Healer
Using the Spirit Healer now results in a 25% loss in durability for a
player's equipped gear and items in inventory, instead of the
previous 100% loss. The length of resurrection sickness suffered
from using the Spirit Healer has also been decreased to a maximum of
10 minutes.
Reagents
Reagent requirements have been removed from the following spells:
Druid: Mark of the Wild
Mage: Arcane Intellect
Priest: Power Word: Fortitude
General
- The Daze effect has been reworked to have a smaller chance of
occurring against players level one to 29. The chance of a
successful Daze effect against players 30 and above remains the same.
Talents
- The Improved Renew talent has been reduced in effectiveness per rank.
- The effect chance of Seal of Command has been reduced slightly.
- Redoubt now lasts either 10 seconds or five blocks, whichever comes
first.
- The effect of Improved Moonfire has been reduced per rank.
Druid
- Bear Form has been improved to hold aggro more effectively.
- Growl: removed rage cost and global cooldown.
- Cower: increased the effect, added a cooldown.
Paladin
- Judgment: Moved to level 4.
- Divine Protection: Moved to level 6.
- Purify: Moved to level 8.
- Seal of the Crusader: Now introduced at level 6.
Rogue
- Feint: increased the effect, added a cooldown.
Shaman
- New Spell: Reincarnation (Level 30). Reincarnation is a passive
ability that will give you to option of letting you resurrect
yourself once every half hour upon death.
Warlock
- Inferno: Now dismisses your pet before casting to allow the Infernal
to start Enslaved. Useable outdoors only.
Warrior
- Defensive Stance has been improved to hold aggro more effectively.
- Taunt: removed rage cost and global cooldown.
Bug Fixes
- Night Elf characters in Wisp form will now have correct collision
detection.
- Damage modifiers will now be calculated before armor points are
considered, instead of after.
als je en UI mod gebruik moet je wel ff een nieuwe downloaden de meeste zijn gebroken nu en hebben een update nodig
iemand heeft een zooit blizzard post geedit helaas was ik net te laat met fotos nemen
sommige waren best grappig(al vind ik dat hacken niet grappig)
btw het gaat niet goed ik kan wel inloggen maar eenmaal ingame kan ik niks en na ong 30 seconden disconnect ik
hopen dat ze het snel fixen
ff de patch notes erbij dan zijn we weer bij de tijd
- World of Warcraft Client Patch 1.1.1 (2004-11-17)
Durability
Item durability costs have been greatly decreased for Superior (blue)
and Epic (purple) items.
Improved Unstuck
We've added an auto-unstuck feature that you can use prior to
petitioning a GM. You can use this feature in situations where you
are caught in a part of the terrain and cannot get out. You can find
the unstuck option by clicking on the "Help Request" button found
on the bottom right hand side of the user interface.
Spirit Healer
Using the Spirit Healer now results in a 25% loss in durability for a
player's equipped gear and items in inventory, instead of the
previous 100% loss. The length of resurrection sickness suffered
from using the Spirit Healer has also been decreased to a maximum of
10 minutes.
Reagents
Reagent requirements have been removed from the following spells:
Druid: Mark of the Wild
Mage: Arcane Intellect
Priest: Power Word: Fortitude
General
- The Daze effect has been reworked to have a smaller chance of
occurring against players level one to 29. The chance of a
successful Daze effect against players 30 and above remains the same.
Talents
- The Improved Renew talent has been reduced in effectiveness per rank.
- The effect chance of Seal of Command has been reduced slightly.
- Redoubt now lasts either 10 seconds or five blocks, whichever comes
first.
- The effect of Improved Moonfire has been reduced per rank.
Druid
- Bear Form has been improved to hold aggro more effectively.
- Growl: removed rage cost and global cooldown.
- Cower: increased the effect, added a cooldown.
Paladin
- Judgment: Moved to level 4.
- Divine Protection: Moved to level 6.
- Purify: Moved to level 8.
- Seal of the Crusader: Now introduced at level 6.
Rogue
- Feint: increased the effect, added a cooldown.
Shaman
- New Spell: Reincarnation (Level 30). Reincarnation is a passive
ability that will give you to option of letting you resurrect
yourself once every half hour upon death.
Warlock
- Inferno: Now dismisses your pet before casting to allow the Infernal
to start Enslaved. Useable outdoors only.
Warrior
- Defensive Stance has been improved to hold aggro more effectively.
- Taunt: removed rage cost and global cooldown.
Bug Fixes
- Night Elf characters in Wisp form will now have correct collision
detection.
- Damage modifiers will now be calculated before armor points are
considered, instead of after.
als je en UI mod gebruik moet je wel ff een nieuwe downloaden de meeste zijn gebroken nu en hebben een update nodig
Iseci
Als het meezit doen ze dit pas om 12:00am PST wat dus 09:00 vrijdagochtend bij ons is. Levert misschien wel wat leuke raids op morgenIn preparation for the upcoming retail launch of World of Warcraft, we will be taking the North American open beta servers offline on Thursday, November 18. While this will mark the end of the open beta test, there will still be some work left for us to do. To provide the best experience possible at launch, we will be making numerous final optimizations to our hardware based on the data we've acquired during the open beta test.
Ik hoop dat ze meer gaan aankondigen dan alleen de pre-order, een EU Release Date zou erg leuk zijn.Please note that this does not affect the ongoing European closed beta test. Further details regarding our plans for the closed and final beta tests in Europe will be announced on the European community sites next week.
Anoniem: 52359
Ey gaste, ff my 2 cents 
Heb de open beta gespeeld, vanaaf dinsdag tot nu lvl 33 gehaald met me paladin(eigenlijk een week, heb ook vaak vrienden geholpen met lvl'en waarvoor ik geen xp of iets kreeg). Vannacht de hele nacht geraid bij orc (eerst ik met een groepje rogues, daarna 100-200 man die hele stad geraid). Heb boven de 100 mense gekilled, was ook een van de hogere lvls daar (der was een lvl 35 horde, maar die heb ik 2 keer neer gekregen
). Wat jammer was dat de server het niet trekt, VEEL lag, maar ja, kvraag me af hoe ze dat gaan oplossen met retail (alle gasten in lowbies area).
Ik moet zeggen dat het een topspel is, veel content, moet nog veel gewerkt worde aan pvp, rest is wel leet. Als je char mocht houden, had ik wel us versie aangeschaft, maar jammer genoeg komt daar niks van, dus wordt maar wachten op EU versie.
Heb de open beta gespeeld, vanaaf dinsdag tot nu lvl 33 gehaald met me paladin(eigenlijk een week, heb ook vaak vrienden geholpen met lvl'en waarvoor ik geen xp of iets kreeg). Vannacht de hele nacht geraid bij orc (eerst ik met een groepje rogues, daarna 100-200 man die hele stad geraid). Heb boven de 100 mense gekilled, was ook een van de hogere lvls daar (der was een lvl 35 horde, maar die heb ik 2 keer neer gekregen
Ik moet zeggen dat het een topspel is, veel content, moet nog veel gewerkt worde aan pvp, rest is wel leet. Als je char mocht houden, had ik wel us versie aangeschaft, maar jammer genoeg komt daar niks van, dus wordt maar wachten op EU versie.
In preparation for the upcoming retail launch of World of Warcraft, we will be taking the North American open beta servers offline on Thursday, November 18. While this will mark the end of the open beta test, there will still be some work left for us to do. To provide the best experience possible at launch, we will be making numerous final optimizations to our hardware based on the data we've acquired during the open beta test.
http://www.worldofwarcraft.com/
http://www.worldofwarcraft.com/
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
Anoniem: 116269
Jammer, maar ik vond het toch niet geweldig om een poppetje verot te trainen, met in je achterhoofd de gedachte dat ie binnen een paar dagen weg is
Wacht maar op de retail, ik sluit mezelf op hier
Maar goed, je kan WoW al pre-orderen op 26 november, terwijl ik geruchten heb gehoord dat ie pas ergens in feb. '05 uit komt??
Wacht maar op de retail, ik sluit mezelf op hier
Maar goed, je kan WoW al pre-orderen op 26 november, terwijl ik geruchten heb gehoord dat ie pas ergens in feb. '05 uit komt??
Mja, dat heb ik ook, dat ik beetje begon in te zien dat het toch een beetje doelloos wasAnoniem: 116269 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 08:28:
Jammer, maar ik vond het toch niet geweldig om een poppetje verot te trainen, met in je achterhoofd de gedachte dat ie binnen een paar dagen weg is![]()
Wacht maar op de retail, ik sluit mezelf op hier![]()
Uiteindelijk lvl 17/18 (weetk ff niet) NightElf Druid, lvl 10, bijna 11, Dwarf Hunter, lvl 6 Dwarf Warrior en nog een lvl 4 Warlock, weet niet meer wat voor ras eigenlijk.
Hoe zit het eigenlijk met de betaling van het pre-orderen? Dat doe je neem ik aan pas als je hem of binnen hebt/als hij verstuurd wordt?
@ Keldon; ja, dat zou zeker leuk zijn, tenminste iets om naar toe te leven
[ Voor 8% gewijzigd door sOid op 18-11-2004 08:42 ]
Net nog voor de laatste keer ff geWoW'ed. Snel ff een potje gevochten met een druïd; gewonnen
En ik denk trouwens dat je wel moet vooruit betalen.
En ik denk trouwens dat je wel moet vooruit betalen.
weeee nu moet ik wachten tot volgende week 
heb 2 CE besteld met 2 gamecards nu w8ten tot mijn moeder de 27ste op vakantie gaa en naar walmart gaat en de nummer mailt
ik kan nog steeds niet in het spel blijven ik kan inloggen ik zie mensen rondrennen en pvpen maar na ong 1 minuut wordt ik gedisconnect
zal ik de laaste zijn die een bug raport inzend
kan niet wachten tot ik kan spelen en nuecht me char lvlen nu is mijn lvl 14 naar de eeuwige jachtvelden [face_cry]
heb 2 CE besteld met 2 gamecards nu w8ten tot mijn moeder de 27ste op vakantie gaa en naar walmart gaat en de nummer mailt
ik kan nog steeds niet in het spel blijven ik kan inloggen ik zie mensen rondrennen en pvpen maar na ong 1 minuut wordt ik gedisconnect
zal ik de laaste zijn die een bug raport inzend
kan niet wachten tot ik kan spelen en nuecht me char lvlen nu is mijn lvl 14 naar de eeuwige jachtvelden [face_cry]
[ Voor 3% gewijzigd door tntkiller op 18-11-2004 08:48 ]
Iseci
Liggen de servers nu al plat?
Of kan ik vanmiddag na het werk nog ff afscheid nemen.
WoW forum ligt er nu iig al uit.
Ik heb net nog heel even kunnen spelen. Heb m'n laatste open beta PvP gevechtje gedaan netRonvO schreef op donderdag 18 november 2004 @ 08:48:
Liggen de servers nu al plat?
Anoniem: 24869
Snik, snik nu al afgelopen. Ik zal mijn night-elf missen. Helaas moeten we in Europa nog zo lang wachten om de final release te spelen.
Dat was een mooie tijd.
Nu regelen dat ik per maand kan betalen voor de retail
.
En de EU open beta spelen natuurlijk...
Gister was echt leuk, had 4 quests gespeeld met 3 anderen en toen we alle quests hadden gehaald gingen we alles ophalen krijg je opeens iets meer dan 3000 xp door de quests optelossen
.
Ben tot een lvl 14 warlock gekomen die ga ik ook weer nemen in de retail voor de EU servers, vooral omdat ze goed zijn in het suporten van aanvallen, dus altijd wel een handig karakter met de destruction spells.
Hmm sigh, jammer dat het nu voorbij is.
Nu maar wachten tot de EU open beta en dan de retail...
Nu regelen dat ik per maand kan betalen voor de retail
En de EU open beta spelen natuurlijk...
Gister was echt leuk, had 4 quests gespeeld met 3 anderen en toen we alle quests hadden gehaald gingen we alles ophalen krijg je opeens iets meer dan 3000 xp door de quests optelossen
Ben tot een lvl 14 warlock gekomen die ga ik ook weer nemen in de retail voor de EU servers, vooral omdat ze goed zijn in het suporten van aanvallen, dus altijd wel een handig karakter met de destruction spells.
Hmm sigh, jammer dat het nu voorbij is.
Nu maar wachten tot de EU open beta en dan de retail...
Wie van jullie gaan de USA versie kopen eigenlijk? Ik weet niet of ik wel op de EU versie kan wachten
Ik had US versie ge-pre-ordered, maar nu toch maar gecanceled.Jaded schreef op donderdag 18 november 2004 @ 09:21:
Wie van jullie gaan de USA versie kopen eigenlijk? Ik weet niet of ik wel op de EU versie kan wachten
Ze doen er nogal moeilijk over bij blizzard, zie mailtje:
[mailtje]
----- Original Message -----
From: <support@blizzard.com>
> Hello ******,
>
> At this time the details of the European launch are limited. While we
> have not officially announced a European Collectors Edition will be
> available, it is expected that there will be one. Like we have done for
> many of our other games. I also would expect that closer to the 26th of
> this month; when customers in Europe can begin to preorder, there may be
> more information available. I would suggest you cancel your preorder for
> the US copy because at this time we do not know if the US version will
> work for the European launch. I do apologize for any inconvenience and
> understand you are simply eager to play the game. I think you can for
> your understanding.
>
> Regards,
> Billing Representative
>
> -----Original Message-----
> From: *********
>
> Thank you for your quick reply concerning this matter. Though the answer
> was quick and Blizzard's plans are clear to me, there is one issue
> unanswered for me. As I stated in my original mail I pre-ordered a copy at
> Gamestop, in other words, the US version. How much will the actual
> contents of the US edition and the European edition differ? Or more
> importantly, would I be able to install from the US cd/dvd and set up a
> European account and play on European servers?
>
> Are the software on the discs actually different and are the provided keys
> bound to a certain region? Because the rest of the contents, (eg Manual
> etc.) are of no great concern to me wether or not they are European.
>
> Regards,
>
>
> ----- Original Message -----
> From: <support@blizzard.com>
>>
>> Thank you for emailing with your concerns. We have recently been
>> contacted
>> by people with questions about regional restrictions and access for
>> accounts in World of Warcraft.
>>
>> Blizzard has announced that players in one region of the world will not
>> be
>> able to play on alternate regions at the launch of the game. At launch,
>> only North American, Australian, and New Zealand customers will be able to
>> play on the North American servers. Blizzard has announced that they plan
>> on adding this functionality in at a later time, which will happen
>> sometime after the Europe, China and Korea launch. Also we strongly
>> encourage customers to purchase their local version of the game when
>> available. This is because support will be localized and more convenient
>> for customers.
>>
>> The Community Team has posted the current FAQ on this topic in a stickied
>> thread on the Forums, I strongly suggest you visit this as well:
>> http://forums.worldofwarc...x?fn=wow-general&t=385040
>>
>> We recommend that you continue to visit www.WorldofWarcraft.com for the
>> latest announcements and updates on this and other World of Warcraft
>> features.
>>
>>
>>
>> Regards,
>> Billing Representative
>>
>> -----Original Message-----
>> From: *********
>>
>> Dear Sir/Madam
>>
>> I am currently participating in the WoW Open Beta and am really enjoying
>> this game thus far, being eager to play the final version I have also
>> pre-ordered the final Collector's Edition of the game at Gamestop. This is
>> the US edition as you might be able to guess, while I am living in the
>> Netherlands (Europe). I did this because I have a number of close friends
>> living in the states I would really like to play with.
>>
>> However one of my friends informed me that for billing I would need a
>> creditcard AND a US billing address. While another friend told me I only
>> need my creditcard and that a billing address thusly is not needed at all,
>> and so there would be no problem. I do have a creditcard so no problem there.
>>
>> Please advise.
>>
>> Yours sincerely
>> *********
[/mailtje]
Nou ja... mailtje.. Mail dan
Ik zit een beetje de PvP en Class forums te lezen en volgens mij zijn de meesten het erover eens dat de Shaman het sterkst is, wellicht wat overpowered (veel geklaag over). Kijk dus uit, die class zal als eerste gedowngrade worden 
Verder vond ik het wel grappig om te lezen hoe op het Rogue forum mensen aan het klagen zijn dat ze underpowered zijn en zuigen, terwijl op de andere forum er vaak gezegd wordt dat ze in PvP altijd veel moeite hebben met Rogues
Verder vond ik het wel grappig om te lezen hoe op het Rogue forum mensen aan het klagen zijn dat ze underpowered zijn en zuigen, terwijl op de andere forum er vaak gezegd wordt dat ze in PvP altijd veel moeite hebben met Rogues
Dit dus.
Ik ben nu lvl 20 rogue, en vindt de meeste skills niet erg indrukwekkend, zo niet nutteloos.
Ten eerste heb je aardig veel verschillende skills waarvoor combo points nodig zijn, en waarvan je er dus maar 1 effectief kunt gebruiken.
Daarnaast is er ook weinig vooruitgang in te krijgen. Bijvoorbeeld de Druid krijgt op lvl20 een sterke skill erbij, terwijl dit bij de Rogue niet zo is.
Ten eerste heb je aardig veel verschillende skills waarvoor combo points nodig zijn, en waarvan je er dus maar 1 effectief kunt gebruiken.
Daarnaast is er ook weinig vooruitgang in te krijgen. Bijvoorbeeld de Druid krijgt op lvl20 een sterke skill erbij, terwijl dit bij de Rogue niet zo is.
Ik vond de mage heel vervelend spelen. Het gebrek aan healing mogelijkheden (potion kun je 1x per uur gebruiken lijkt het wel soms
) en gebrek aan armor zorgt vaak voor een snelle dood. Als je geroot wordt bijvoorbeeld kun je net zogoed vast voorbereiden op een wandel terug naar je corpse.
Verder trek je als mage met je sterke spells veel te veel agro. Als 2 melee's met een vijand bezig zijn dan hoort de mage van een afstand wel wat damage te kunnen doen. Niet dat bij de eerste spell die gelijk de vijand over zich heen krijgt.
Verder trek je als mage met je sterke spells veel te veel agro. Als 2 melee's met een vijand bezig zijn dan hoort de mage van een afstand wel wat damage te kunnen doen. Niet dat bij de eerste spell die gelijk de vijand over zich heen krijgt.
Tsja ik was orc shaman op lvl14... vond het toch een erg gaaf character om te spelen; dat zeer zeker... alleen echt 'sterk' ben je dan wel, maar armour en health heb je dus totaal niet....
Deze plek is te koop.
Lvl 23 rogue geworden. vind ik ze ook best sterk..elke skill die ik heb gehad heb ik gebruikt
je krijg poison op lvl 20 dat is dus _echt_ wel nice.
Ligt er gewoon aan hoe je omgaat met je combo points en skills
Ligt er gewoon aan hoe je omgaat met je combo points en skills
The first casualty in war is always the truth...
Je kunt leather armor gebruiken dus met je armor zit het niet zo slechtKeeZ schreef op donderdag 18 november 2004 @ 10:30:
Tsja ik was orc shaman op lvl14... vond het toch een erg gaaf character om te spelen; dat zeer zeker... alleen echt 'sterk' ben je dan wel, maar armour en health heb je dus totaal niet....
Shaman is eigenlijk een warrior met wat mage/priest eigenschappen.
@Saibork
Kennen wij elkaar?
Wat betreft die bagger localized server policiy van blizzard.
Denk dat ik gewoon voor de eu-versie ga en hopen dat Blizz
snel met een optie komt om toch over de zee te gaan spelen.
Kennen wij elkaar?
Wat betreft die bagger localized server policiy van blizzard.
Denk dat ik gewoon voor de eu-versie ga en hopen dat Blizz
snel met een optie komt om toch over de zee te gaan spelen.
Is Shaman een echte grp char? Zit er over te denken om een Shaman te spelen in ratail, vond het ook een coole char in DAoC
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Jammer dat het voorbij is
Nu even wachten op het pre-orderen en dan hopen dat je idd een gegarandeerde open beta key krijg
Nu even wachten op het pre-orderen en dan hopen dat je idd een gegarandeerde open beta key krijg
Berichtje vandaag door admin @ EU forum:
The North American World of Warcraft website will be making an announcement later today regarding their plans for the end of the North American Open Beta Test. This announcement relates only to the North American servers. Please stay tuned for a separate announcement from us later next week detailing plans for the European Closed Beta and Final Beta Tests.
[ Voor 7% gewijzigd door Roet op 18-11-2004 11:02 ]
Haha die mailtjes van blizzard.. prachtig. Net die antwoorden op die forums ze komen echt amper to the point en als het enigzins to the point is dan is het gewoon zo'n standaard stukje dat ik al 100x heb gezien 
Ik ga denk ik wel de us versie bestellen, eerste maand is sowieso gratis dus kan je ff wat mee proberen met registreren (en ff kijken hoe andere mensen het aanpakken).
Als het niet werkt gooi ik em in de kast en haal ik em bij de europese release er wel weer uit, ff kijken of ie gewoon werkt op de EU servers. Als dat nog niet werkt dan zijn we al weer zoveel verder dat ik niet meer treur om die 45 euro (ofzo)
Ik ga denk ik wel de us versie bestellen, eerste maand is sowieso gratis dus kan je ff wat mee proberen met registreren (en ff kijken hoe andere mensen het aanpakken).
Als het niet werkt gooi ik em in de kast en haal ik em bij de europese release er wel weer uit, ff kijken of ie gewoon werkt op de EU servers. Als dat nog niet werkt dan zijn we al weer zoveel verder dat ik niet meer treur om die 45 euro (ofzo)
Was deze beta nou eigenlijk voor usa of ook voor europa?
"shortly following" vind ik niet februari! dat vind ik 2 weken ofzo.World of Warcraft® will be in stores in North America on November 23, 2004. World of Warcraft will launch simultaneously in Australia and New Zealand, and is planned for release in Korea, Europe, and other countries throughout Asia shortly following.
Zolang de Euro beta begind op 26 november en doorgaat tot februari vind ik het niet erg. Dan kan ik wel wachten.
Hey vraagje...
Als je 2 accounts wilt hebben moet je dan ook 2 boxen kopen of kan je gewoon 2 accounts aanmaken en met 1 box het spel installeren op beide pc's?
Als je 2 accounts wilt hebben moet je dan ook 2 boxen kopen of kan je gewoon 2 accounts aanmaken en met 1 box het spel installeren op beide pc's?
Is al begonnen trouwens... Zo'n maand terug al..Wub schreef op donderdag 18 november 2004 @ 11:12:
Zolang de Euro beta begind op 26 november en doorgaat tot februari vind ik het niet erg. Dan kan ik wel wachten.
Maar ze hebben toch al gezegd dat die in Europa "winter 2004" komt?Gman schreef op donderdag 18 november 2004 @ 11:10:
Was deze beta nou eigenlijk voor usa of ook voor europa?
[...]
"shortly following" vind ik niet februari! dat vind ik 2 weken ofzo.
Winter 2004 loopt t/m maart volgend jaar, dus kan net zo goed Febr. zijn dat die komt
Ik bedoel natuurlijk de open beta, want ik was er zelf ook al achter gekomen dat hij allang was begonnen (closed beta) door de topic te lezen + te signuppen voor de beta + elke dag email kijken of ik in de beta zat...
Per box kan je maar 1 account aanmaken, wil je 2 accounts, moet je dus 2 boxen kopenAnoniem: 66398 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 11:12:
Hey vraagje...
Doen veel mensen bij DAoC, die hebben meerdere accounts, vl omdat ze gebruik maken van Buffbots op dat 2e account
Open Beta zal wel ergens in Dec beginnen, als je op de 26e je versie pre-ordered, ben je verzekerd van een plaats in de OBWub schreef op donderdag 18 november 2004 @ 11:16:
Ik bedoel natuurlijk de open beta, want ik was er zelf ook al achter gekomen dat hij allang was begonnen (closed beta) door de topic te lezen + te signuppen voor de beta + elke dag email kijken of ik in de beta zat...
Beginning on November 26th 2004 , gamers will be able to pre-order World of Warcraft from retail outlets across Europe. In doing so, not only are they guaranteed the option to receive a copy of the final game on the day of launch, but they will also receive a pre-order box containing a special edition CD of selected soundtracks from the game and an authentication key for guaranteed access to the European Final Beta Test.
Maar vraag me af waarom je zal moeten pre-orderen en toch je characters kwijt raakt aan het einde van de beta?
Je moet hem niet pre-orderen, maar mocht je dat doen, ben je verzekerd van een plaats in de Euro OB, en weet je zeker dat je een exemplaar hebt:Anoniem: 66398 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 11:41:
Maar vraag me af waarom je zal moeten pre-orderen en toch je characters kwijt raakt aan het einde van de beta?
Beginning on November 26th 2004 , gamers will be able to pre-order World of Warcraft from retail outlets across Europe. In doing so, not only are they guaranteed the option to receive a copy of the final game on the day of launch, but they will also receive a pre-order box containing a special edition CD of selected soundtracks from the game and an authentication key for guaranteed access to the European Final Beta Test.
With indications pointing to strong demand, it is anticipated that access to the European Final Beta Test, as with access to the final game could be limited based on the capacity of the local European servers. Players are thus encouraged to pre-order World of Warcraft to guarantee their copy of the game.
? Je hoeft niet te preorderenAnoniem: 66398 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 11:41:
En ja je raakt je chars kwijt maar boeiuh. Je kunt juist een hoop leren en uitproberen voor je fouten gaat maken in de retail
En hierom wipen ze:
Bron: Frontpage https://www.worldofwarcraft.com/As we moved closer to retail, we continued to make changes and optimize all of the code that makes up World of Warcraft until we reached the point where we felt we could create a gold master -- the version of the game that's currently being pressed onto the discs which will be available for purchase at retail.
Likewise, these processes must also take place on the server side to ensure that no out-of-date code, which could corrupt the retail version of the game, still exists. Before the retail version of the code can be installed, the current hardware must be wiped clean. This also includes the information on current accounts and characters that are being played on our test servers.
[ Voor 17% gewijzigd door Gman op 18-11-2004 12:03 ]
Ik ga hem zoiezo pre-ordenen ook al gaat de Collection Edition ineenkeer 120 euro kosten...
Ben gewoon te verslaaft aan het spel.
Heb in totaal in de 2weken open beta iets van 14 verschillende chars gemaakt. Meeste om alle rassen/classes uit te testen.
Heb in totaal als beste chars gemaakt:
Orc Warlock level 14.
Gnome Rogue level 14.
Human warrior level 11.
En een partij < 10 lui, voor testen en uitproberen.
Mijn mening qua classes zijn zo:
Warrior
Plus: Erg leuk om te spelen, denk dat ik er ook 1 neem als second in de retail. Of misschien in de euro beta. De damage die ze doen is gewoon geweldig en charge is gewoon een uber skill.
Min: Erg afhankelijk van je wapen en enquipment en op hogere level kun je eigelijk niet zonder een heal teammate, zelf healing is erg moeilijk maar wel mogelijk met first-aid en potions. Genoeg rage krijgen is soms ook erg lastig.
Rogue
Plus: Een echte nadenk char. Combo's bedenken om zo snel mogelijk een vijand uit te schakelen is erg leuk, Stealth is erg grappig en vaak handig. Een geinige char om te spelen.
Min: Zelfde verhaal als warrior, ze kunnen niet zonder constand healing op hogere levels.
Paladin
Plus: Gewoon de betere versie van een warrior. Zo zie ik het... Erg leuk om mee te spelen met alle seals, blessings en aura's. Echte musthaveinparty gozer. Alleen ze zijn te sterk met de nieuwe spells en talents. Heb het filmpje gezien van 'Warrior = Disarmed Paladin' waar een paladin zonder wapens bijna een warrior killed in de 1e duel. De duel daarna gebruikt hij shield en wapen, dan heeft hij de helft van zijn health over heeft. 3e duel gebruikt hij een 2hander mace, en die duel duurt nog geen minuut...
Warrior was overigens 2 levels hoger en had elite armor/wapen...
Min: Ben erg bang dat hij in de toekomst word generfed omdat het te sterk is...
Voor de rest vind ik er weinig aan minder...
Shaman
Plus: All in One-Solo-Own char... Hij heeft gewoon alles wat je wilt om te kunnen solo'en of wat men wil in een group. Erg goede heals, insta cast spells, Totems voor allerlei dingen, 2 hander maces/axes, Erg goede melee damage, Mail op hogere level, travel form op level 20 al, self resurrect op level 30...
Deze ga ik gewoon als main spelen in retail, niet alleen omdat hij nu gewoon zo goed is maar omdat ik gewoon een mix wil van alles en dat heeft hij. Ik wil niet alleen puur healer zijn of caster of melee. All in One is gewoon precies wat ik wil.
Min: Erg weinig eigelijk, als je zonder mana zit ga je gewoon over op melee, en je hebt totems om mana erbij te tanken... Enige nadeel is dat hij waarschijnelijk ook een keer word generfed.
Mage
Plus: Heavy damage caster, een uitgebreide keuze uit allerlei nuke spells om de vijand zo snel mogelijk uit te schakelen. Als je van nuken houd is dit gewoon wat je moet kiezen.
Min: Groep afhankelijk op hogere level, erg zwak qua armor en heeft bijna altijd een mana probleem.
Priest
Plus: De perfecte teammate die iedereen wil in een groep. Uitgebreide keuze van healings, buffs, shield en resurrects. Heeft ook wat nuke spells en Damage over Time.
Min: Tot level 20 is het eigelijk niet echt leuk om te spelen omdat hij dan nog te zwak is voor solo. Daarna kun je wel solo mits je shadow talents hebt. Anders dan moet je gewoon een groep hebben om te kunnen levelen en questen. En je moet echt van support houden, want anders denk je dat je soms niks beter bent dan een heal en shield bot.
Druid
Plus: Sterkste buff in het spel en healing is super. Nuke spells zijn erg goed en dit is alleen de normal form van een druid. Bear form verandert hij in een tanker met agrro control. Catform verandert hij in een Rogue-type met veel damage. Voor de rest heeft hij ook nog een travel form en een zwem form. Erg leuk als je allerlei verschillende rollen wilt spelen.
Min: Is erg saai totdat je je eerste shapeform kan.
Hunter
Plus: Sinds 2 patches geleden heeft hij eindelijk nut gekregen om te spelen. Talents en nieuwe spells maken hem een echte solo-char of goede teammate. Pets zijn goede meatshield die de beestjes op afstand houden terwijl jij gaat sniperen met je boog of gun.
Min: Tot level 10 is hij niet leuk, en voor de rest is hij met melee niet geweldig, dus je moet eigelijk alles met range doen.
Warlock
Plus: De perfecte solo char. Je summons zijn allemaal gewoon ontzettend goed en allemaal een verschillende functie voor elke situatie. De grote arsenaal aan Damage over times, drain spells en een paar nuke spells maakt hem ook perfect voor groep. Healthstones en Soulstone zijn gewoon een groot voordeel om te kunnen solo'en.
Min: Vaak afhankelijk van je minion. Als die doodgaat of niet goed werkt dan word het lastig. Soulshards zijn de grootste probleem van de Warlock. Omdat alle minions behalfe de eerst een soulshard nodig hebben en ook veel spells, moet je er gewoon veel bij je hebben. Alleen nemen ze per stuk 1 vakje in beslag, dus je bent zoiezo gewoon 1 bag kwijt aan soulshards.
Dit zijn mij 2 eurocents voor wat betreft de classes. Waarschijnelijk zullen mensen wel vaak een andere kijk op bepaalde classes hebben maar zo zie ik het gewoon.
Ben gewoon te verslaaft aan het spel.
Heb in totaal in de 2weken open beta iets van 14 verschillende chars gemaakt. Meeste om alle rassen/classes uit te testen.
Heb in totaal als beste chars gemaakt:
Orc Warlock level 14.
Gnome Rogue level 14.
Human warrior level 11.
En een partij < 10 lui, voor testen en uitproberen.
Mijn mening qua classes zijn zo:
Warrior
Plus: Erg leuk om te spelen, denk dat ik er ook 1 neem als second in de retail. Of misschien in de euro beta. De damage die ze doen is gewoon geweldig en charge is gewoon een uber skill.
Min: Erg afhankelijk van je wapen en enquipment en op hogere level kun je eigelijk niet zonder een heal teammate, zelf healing is erg moeilijk maar wel mogelijk met first-aid en potions. Genoeg rage krijgen is soms ook erg lastig.
Rogue
Plus: Een echte nadenk char. Combo's bedenken om zo snel mogelijk een vijand uit te schakelen is erg leuk, Stealth is erg grappig en vaak handig. Een geinige char om te spelen.
Min: Zelfde verhaal als warrior, ze kunnen niet zonder constand healing op hogere levels.
Paladin
Plus: Gewoon de betere versie van een warrior. Zo zie ik het... Erg leuk om mee te spelen met alle seals, blessings en aura's. Echte musthaveinparty gozer. Alleen ze zijn te sterk met de nieuwe spells en talents. Heb het filmpje gezien van 'Warrior = Disarmed Paladin' waar een paladin zonder wapens bijna een warrior killed in de 1e duel. De duel daarna gebruikt hij shield en wapen, dan heeft hij de helft van zijn health over heeft. 3e duel gebruikt hij een 2hander mace, en die duel duurt nog geen minuut...
Min: Ben erg bang dat hij in de toekomst word generfed omdat het te sterk is...
Voor de rest vind ik er weinig aan minder...
Shaman
Plus: All in One-Solo-Own char... Hij heeft gewoon alles wat je wilt om te kunnen solo'en of wat men wil in een group. Erg goede heals, insta cast spells, Totems voor allerlei dingen, 2 hander maces/axes, Erg goede melee damage, Mail op hogere level, travel form op level 20 al, self resurrect op level 30...
Deze ga ik gewoon als main spelen in retail, niet alleen omdat hij nu gewoon zo goed is maar omdat ik gewoon een mix wil van alles en dat heeft hij. Ik wil niet alleen puur healer zijn of caster of melee. All in One is gewoon precies wat ik wil.
Min: Erg weinig eigelijk, als je zonder mana zit ga je gewoon over op melee, en je hebt totems om mana erbij te tanken... Enige nadeel is dat hij waarschijnelijk ook een keer word generfed.
Mage
Plus: Heavy damage caster, een uitgebreide keuze uit allerlei nuke spells om de vijand zo snel mogelijk uit te schakelen. Als je van nuken houd is dit gewoon wat je moet kiezen.
Min: Groep afhankelijk op hogere level, erg zwak qua armor en heeft bijna altijd een mana probleem.
Priest
Plus: De perfecte teammate die iedereen wil in een groep. Uitgebreide keuze van healings, buffs, shield en resurrects. Heeft ook wat nuke spells en Damage over Time.
Min: Tot level 20 is het eigelijk niet echt leuk om te spelen omdat hij dan nog te zwak is voor solo. Daarna kun je wel solo mits je shadow talents hebt. Anders dan moet je gewoon een groep hebben om te kunnen levelen en questen. En je moet echt van support houden, want anders denk je dat je soms niks beter bent dan een heal en shield bot.
Druid
Plus: Sterkste buff in het spel en healing is super. Nuke spells zijn erg goed en dit is alleen de normal form van een druid. Bear form verandert hij in een tanker met agrro control. Catform verandert hij in een Rogue-type met veel damage. Voor de rest heeft hij ook nog een travel form en een zwem form. Erg leuk als je allerlei verschillende rollen wilt spelen.
Min: Is erg saai totdat je je eerste shapeform kan.
Hunter
Plus: Sinds 2 patches geleden heeft hij eindelijk nut gekregen om te spelen. Talents en nieuwe spells maken hem een echte solo-char of goede teammate. Pets zijn goede meatshield die de beestjes op afstand houden terwijl jij gaat sniperen met je boog of gun.
Min: Tot level 10 is hij niet leuk, en voor de rest is hij met melee niet geweldig, dus je moet eigelijk alles met range doen.
Warlock
Plus: De perfecte solo char. Je summons zijn allemaal gewoon ontzettend goed en allemaal een verschillende functie voor elke situatie. De grote arsenaal aan Damage over times, drain spells en een paar nuke spells maakt hem ook perfect voor groep. Healthstones en Soulstone zijn gewoon een groot voordeel om te kunnen solo'en.
Min: Vaak afhankelijk van je minion. Als die doodgaat of niet goed werkt dan word het lastig. Soulshards zijn de grootste probleem van de Warlock. Omdat alle minions behalfe de eerst een soulshard nodig hebben en ook veel spells, moet je er gewoon veel bij je hebben. Alleen nemen ze per stuk 1 vakje in beslag, dus je bent zoiezo gewoon 1 bag kwijt aan soulshards.
Dit zijn mij 2 eurocents voor wat betreft de classes. Waarschijnelijk zullen mensen wel vaak een andere kijk op bepaalde classes hebben maar zo zie ik het gewoon.
Waarom zou je moeten wachten tot de 26e met pre-ordenen? Als ik hem nu bv via bol bestel, ben ik dan ook verzekerd van een plaats in de OB?
Dat is een gok omdat de lijst met OB(Final Beta) uitgevers pas bekend wordt de 26ste.. daarom de 26ste!! Het kan best zijn dat alleen als je de 26ste pre ordered dat je dan alleen de Final Beta in magCthulhu schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:34:
Waarom zou je moeten wachten tot de 26e met pre-ordenen? Als ik hem nu bv via bol bestel, ben ik dan ook verzekerd van een plaats in de OB?
Edit Wub: En promoot nou geen Shaman.. damn mijn favo character.. Meeste die Shaman kiezen weten gewoon goed hoe ze er mee om moeten gaan.. maar Rogue vind ik net zo rulen.. Maar is natuurlijk niet mijn favo..
Edit Janspj: www.worldofwarcraft.com Einde de 18de.. gewoon lezen.. dus ergens de 18de.. kan nu zijn.. of nu.. of eeeeuuhm ... nu.. of toch nu?? Met andere woorden vandaag ergens.. of nu?
[ Voor 23% gewijzigd door Skeiron462 op 18-11-2004 12:44 ]
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
Is de open beta nu afgelopen?? WOW heeft zich zelf alleen geupdate. Ik kan inloggen en nog gewoon spelen..
Of zijn er verschillende openbeta's?
Of zijn er verschillende openbeta's?
hmm al een paar dagen niet gespeeld wegens het ontbreken van internet thuis...
Maar wat ik me nu afvraag is hoe het spel precies in europa gereleased gaat worden.
Komt er nog een open beta hier? En wanneer wordt het uiteindelijke spel verwacht...
Maar wat ik me nu afvraag is hoe het spel precies in europa gereleased gaat worden.
Komt er nog een open beta hier? En wanneer wordt het uiteindelijke spel verwacht...
Ok thx, wacht dan wel ff tot de 26e met bestellenSkeiron schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:41:
[...]
Dat is een gok omdat de lijst met OB(Final Beta) uitgevers pas bekend wordt de 26ste.. daarom de 26ste!! Het kan best zijn dat alleen als je de 26ste pre ordered dat je dan alleen de Final Beta in mag
Edit Wub: En promoot nou geen Shaman.. damn mijn favo character.. Meeste die Shaman kiezen weten gewoon goed hoe ze er mee om moeten gaan.. maar Rogue vind ik net zo rulen.. Maar is natuurlijk niet mijn favo..
Ik maak een Shaman of een Warlock(of beide
Vind in DAoC Shaman en een pet class ook de leukste characters
Omdat het nog niet bekend is welke winkels aan de pre-order actie meedoen.Cthulhu schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:34:
* Thralas hoopt ook Play.com
edit:
Volgende keer eerst maar eens de page refreshen na een pagina door te hebben gelezen. Jullie hebben zeker niets anders te doen dan GoTen nu de US OB over is?
Volgende keer eerst maar eens de page refreshen na een pagina door te hebben gelezen. Jullie hebben zeker niets anders te doen dan GoTen nu de US OB over is?
[ Voor 23% gewijzigd door Thralas op 18-11-2004 12:52 ]
Anoniem: 93362
He DarkShadow, LEES nou eerst eens het forum VOORDAT je stomme vragen gaat stellen, die waarschuwing staat er niet voor niets. Door jou moet ik nu een oninteressante post maken wat ook eigenlijk niet mag. Bedankt.
edit: trouwens de US OB is nog niet afgelopen, ik heb net nog gespeeld (5 min geleden) en heb als troll hunter een gun gekocht
edit: trouwens de US OB is nog niet afgelopen, ik heb net nog gespeeld (5 min geleden) en heb als troll hunter een gun gekocht
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 93362 op 18-11-2004 12:54 ]
Wat als er een WoW versie komt die bv 150 euro gaat kosten, en er zit 6 maand speltijd inbegrepen, zou dat niet meer mensen aantrekken? Heb je tijd zat om een creditcard te regelen, mij lijkt het wel wat. ( Ik zit niet meer op school dus kan het wel redelijk makkelijk betalen)
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
Aangezien ze gemiddeld 6 uur achter lopen in amerika en ik verwacht dat ze m ergens in de middag stopzetten denk dat er nog te gamen valt tot een uurtje of 7~9 vanavond onze tijd.
Maargoed bind me er niet aan vast
Maargoed bind me er niet aan vast
Bij amazon.de kon je WoW al pre-orden, is echter al uitverkocht 
World of WarCraft – Pre-Order-Paket (streng limitiert) inkl. Gutschein für Vollversion
Hier te zien
World of WarCraft – Pre-Order-Paket (streng limitiert) inkl. Gutschein für Vollversion
Hier te zien
[ Voor 5% gewijzigd door Cthulhu op 18-11-2004 13:16 ]
Anoniem: 52359
dat filmpje schijnt nep te zijn (ook naar mijn opinie).Wub schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:03:
Heb het filmpje gezien van 'Warrior = Disarmed Paladin' waar een paladin zonder wapens bijna een warrior killed in de 1e duel. De duel daarna gebruikt hij shield en wapen, dan heeft hij de helft van zijn health over heeft. 3e duel gebruikt hij een 2hander mace, en die duel duurt nog geen minuut...
heb tegen een lvl 34 warrior gedueld, met wapens enz (en ik had een 30 dps zwaard, hij ook zoiets), kreeg hem niet zo snel dood, en uiteindelijk verloren want hij resiste mijn hammer of justice op het eind (hij had weinig helft, ik ook, als ik hem stunned kreeg, kon ik healen / er op los slaan) en toen ging ik dood.
Hehe, gisteravond/nacht nog een laatste raid gehouden met een hele groep mensen. Heeft in onze tijd gewoon van 3 tot 6 uur vannacht geduurd.. maar het was het waard. Iedereen d8 dat om 6 uur (12 uur US tijd) de beta zou eindigen dus iedereen ging ervoor.

Verzamelen in Dun Morogh bij Ironforge.

Via North Gate Pass naar de Wetlands gelopen met z'n allen.

Effe een plaatje van de groep
.

In Menethil Harbor aangekomen.
Toen met de boot naar Darkshore gegaan en nog een voetreis gemaakt richting Horde gebied (Barrens).

Gigantische veldslag hier.. werden over het algemeen nogal geraped door de guards en mijn pc trok het niet meer echt, maar het was een vette ervaring..en toch nog iets van 7 Horde gasten gemold

Verzamelen in Dun Morogh bij Ironforge.

Via North Gate Pass naar de Wetlands gelopen met z'n allen.

Effe een plaatje van de groep

In Menethil Harbor aangekomen.
Toen met de boot naar Darkshore gegaan en nog een voetreis gemaakt richting Horde gebied (Barrens).

Gigantische veldslag hier.. werden over het algemeen nogal geraped door de guards en mijn pc trok het niet meer echt, maar het was een vette ervaring..en toch nog iets van 7 Horde gasten gemold
Anoniem: 24527
Ga er maar vanuit dat die chars net zoals alle beta=chars gewoon gewiped worden.Anoniem: 66398 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 11:41:
LoL die guards daar zijn allemaal lvl 50 en komen jullie aan met je lvl 20 raid group
Dikke lol, wel lef hebben.
There is no art to find the minds construction in the face
Ik zie in die grp geen enkele healer, ook lekker handig
Even van http://www.worldofwarcraft.com gehaald:
Alles zoals verwacht. Nu maar hopen dat de open beta voor Europe snel begint!Likewise, these processes must also take place on the server side to ensure that no out-of-date code, which could corrupt the retail version of the game, still exists. Before the retail version of the code can be installed, the current hardware must be wiped clean. This also includes the information on current accounts and characters that are being played on our test servers. So that all World of Warcraft players will be able to make a fresh start on our community site at launch, the same procedure will be taking place for the North American beta forums when the open beta test ends.
We realize that you've grown attached to your characters, and we're sorry that the end of the open beta test will require you to part ways with them. However, with the retail launch of World of Warcraft on November 23 comes the opportunity to begin a new adventure in Azeroth on fresh, untouched servers. Along with that, you'll have the knowledge that you played an instrumental role in the creation of a game of epic proportions that players will enjoy for many years to come.
We greatly appreciate all the time you've spent with us testing World of Warcraft, and we look forward to seeing you in-game!
Please note that this does not affect the ongoing European closed beta test. Further details regarding our plans for the closed and final beta tests in Europe will be announced on the European community sites next week.
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
yup gister op de EUCB ook me eerste raid meegemaakt, 2 volledige raid groepen, helaas geen ss'jes, gingen tauren village aanvallen, echt lache.... alleen die guards waren best sterkMuppet schreef op donderdag 18 november 2004 @ 13:27:
LoL die guards daar zijn allemaal lvl 50 en komen jullie aan met je lvl 20 raid groupDikke lol, wel lef hebben.
Gister heb ik voor het eerst gegrind (voor wel 1 uur!). Het was niet nodig, er waren namelijk nog genoeg quests, maar ik wilde voor het eind van de OB mijn Warlock L18 laten worden.
Dat is gelukt. Warlock is echt een heftige class. In groups zijn ze met hun dots en curses erg sterk. En als je geen zin hebt om te groepen kan je net zo makkelijk mobs met je voidwalker soloen. (corruption --> immolate --> shadow bolt --> Life Tap --> Life Drain) Ik ben net L18 , ik moet nog even kijken hoe curse o agony in dit rijtje thuis past.
Ik kan (kon
) nu dus ook soulstones maken, maar gister tijdens de raid heb ik ze niet kunnen gebruiken omdat ik ze niet kon activeren.
In EU OB ga ik denk ik een shaman maken, die lijken mij met heavy armor en grote maces ook wel erg heftig.
Dat is gelukt. Warlock is echt een heftige class. In groups zijn ze met hun dots en curses erg sterk. En als je geen zin hebt om te groepen kan je net zo makkelijk mobs met je voidwalker soloen. (corruption --> immolate --> shadow bolt --> Life Tap --> Life Drain) Ik ben net L18 , ik moet nog even kijken hoe curse o agony in dit rijtje thuis past.
Ik kan (kon
In EU OB ga ik denk ik een shaman maken, die lijken mij met heavy armor en grote maces ook wel erg heftig.
Volgens mij waren ze beide lvl 60. Ben wel benieuwd of blizzard nog iets aan de paladin of warrior gaat doen, want nu zijn ze qua armor en dmg gewoon gelijk (als pala niet beter is), maar de paladin kan zichzelf ook nog eens healen.Paladin
btw zelf testen @ lvl 34 ofzo is natuurlijk niet hetzelfde als het is op lvl 60...
Ik denk trouwens ook wel dat het filmpje een beetje overdreven is, maar pala > warrior op dit moment...
Redrum: welke UI mod gebruik jij?
Ben namelijk nog opzoek naar een basic modje zodat ik wat extra action bars in beeld heb (en ik wil geen cosmos oid. met allemaal 'extra' functionaliteit, dat blijkt namelijk ook nogal eens tegen je te werken =) (bugs etc)
[ Voor 13% gewijzigd door nioz op 18-11-2004 14:02 ]
In DAOC lostte ze dat op door de dmg van paladin te verlagen.
In DAoC is Pala nog steeds sterk, PvP weet ik niet precies, maar PvM is Pala echt goed in DAoCKaap schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:06:
In DAOC lostte ze dat op door de dmg van paladin te verlagen.
Je kunt die 'extra' functionaliteit ook uitzetten, Cosmos heeft een config menu. Zelf gebruik(te) ik ook eigenlijk alleen maar de sidebars, ongein als een grote uitschuifbare bar boven het menu/bag slots hoeft van mij nou ook weer niet.nioz schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:00:
[...]
(en ik wil geen cosmos oid. met allemaal 'extra' functionaliteit, dat blijkt namelijk ook nogal eens tegen je te werken =) (bugs etc)
Op een van de plaatjes van RedRum een Voidwalker met de naam Zhar'doom, zo heette mijn VW ook
[ Voor 12% gewijzigd door Thralas op 18-11-2004 14:30 ]
Wat loopt iedereen toch te piepen over extra skill bars. Als je je scroll wheel nou op next skill bar zet. Scroll volgende bar . . skill zus skill zo . . . scroll terug. Probleem opgelost.
Ik gebruik sinds maphack zooi geen andere software meer voor Blizzard spellen
Ik gebruik sinds maphack zooi geen andere software meer voor Blizzard spellen
There is no art to find the minds construction in the face
Anoniem: 114195
Ik gebruik CTMod, vond m erg handig en makkelijk in te stellen. Google maar even, geloof dat de eerste hit gelijk de goeie.nioz schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:00:
[...]
Volgens mij waren ze beide lvl 60. Ben wel benieuwd of blizzard nog iets aan de paladin of warrior gaat doen, want nu zijn ze qua armor en dmg gewoon gelijk (als pala niet beter is), maar de paladin kan zichzelf ook nog eens healen.
btw zelf testen @ lvl 34 ofzo is natuurlijk niet hetzelfde als het is op lvl 60...
Ik denk trouwens ook wel dat het filmpje een beetje overdreven is, maar pala > warrior op dit moment...
Redrum: welke UI mod gebruik jij?
Ben namelijk nog opzoek naar een basic modje zodat ik wat extra action bars in beeld heb (en ik wil geen cosmos oid. met allemaal 'extra' functionaliteit, dat blijkt namelijk ook nogal eens tegen je te werken =) (bugs etc)
Jammer dat ze strax plat gaan...hopelijk kan ik thuis nog heel even spelen, zodat ik wat screenies kan maken van me char
Ben nu een level 28 Shaman, die ga ik ZEKER weer spelen in Euro Beta, Retail en als die Paypal trick lukt ga ik m vanuit de US nog orderen ook. Dan maar twee keer betalen als t mot, ik ga serieus niet 3 maanden zitten wachten op dit spel
Ik wil al shaman spelen voordat bekend werd dat ze sterk waren btw... al dat geneuzel van Shaman is zo sterk whaa whaaa word ik beetje ziek van. Wij zijn een goed gefaciliteerde class met een veelvoud aan mogelijkheden als het op solo-en, PVP of groupen aankomt. Enorm veel lol gehad met domme nelfjes te grazen nemen als Ghost Wolf (paar goeie ambush plekkies in Ashenvale gevonden). Plus ik heb een waanzinnig leuke groep gevonden waar ik zeker nog mee in contact wil blijven
Zou een polletje niet leuk wezen, in de trand van: wie gaat WoW spelen als die officieel uitkomt en wie niet?
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
Anoniem: 54100
Onjuist, in DAoC hebben ze inderdaad de damage output van de paladin minder gemaakt. De paladin is "sterk" omdat hij defensief is (en dus moeilijk dood te krijgen) en niet omdat hij sterk is als in damage-output.Cthulhu schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:09:
[...]
In DAoC is Pala nog steeds sterk, PvP weet ik niet precies, maar PvM is Pala echt goed in DAoC
Ik hoop eerder op FRSPurechaos schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:50:
[...]
Omdat het nog niet bekend is welke winkels aan de pre-order actie meedoen.
* Bosmonster hoopt ook Play.com
edit:
Hey, weet een van jullie ook hoe secondary skills kan verwijderen. Primary skills lukt me wel (d.m.v. het icoontje). Heb als Warlock lvl 12, niks aan (secondary skill) cooking en fishing enzo. Wil ze graag verwijderen.
Ohja wie moet een Fishburger. Kook wel ff voor je.
Ohja wie moet een Fishburger. Kook wel ff voor je.

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
Secondary skills zijn gewoon gratis, je kan fishing cooking en first aid gewoon nemen zonder dat het een slot of zoiets inneemt. Je kan het gewoon niet unlearnen.
Primairy skills kun je er maar 2 van en die kan je ook unlearnen.
Primairy skills kun je er maar 2 van en die kan je ook unlearnen.
Er sijn 3 secondary skills: fishing, cooking, first aid.
Kun je inderdaad gratis oppakken.. dus nemen zodra je kan en verder niks meer aan doen
Waarom je ze niet gewoon bij het aanmaken van je char krijgt is mij een raadsel.
Kun je inderdaad gratis oppakken.. dus nemen zodra je kan en verder niks meer aan doen
Anoniem: 76934
Ik heb zelf in de US Open Beta de afgelopen week een Night Elf Rogue gespeeld en ik ga er zeker weer eentje bouwen; het tactische dat bij zo'n character komt kijken sprak me wel aan en ik merk dat ik nu op level 15 toch al behoorlijk wat damage kan dealen.
Ik hoor geklaag over skills met combopoints, maar naar mijn mening zijn deze juist erg prettig. Als je een paar keer een Sinister Strike gebruikt en daarmee 4-5 combopoints genereert (Sinister Strike op zich doet al aardig wat damage en deze skill moet je meteen gebruiken zodra je de energy er voor hebt) en dan Eviscerate gebruikt loopt die damage eenvoudig op tot boven de honderd
Ook is de stealth erg nuttig gebleken tijdens bepaalde quests. Zo ben ik voor de Red Crystal quest langs een stuk of 30 moonkins geslopen en de XP daarvoor binnengesleept zonder er ook maar eentje te killen
Helaas kom ik in deze beta niet tot level 20, want ik zou de poisoning skills erg graag eens uitproberen
Ik heb backstab en pickpocket eerlijkgezegd nauwelijks gebruikt en daar ik mijn talent points op stealth skills heb gezet is dit eigenlijk een waste gebleken. Maar goed, daar kan ik alleen maar van leren. Wellicht dat deze de volgende keer op de combat skills gaan
Ik hoor geklaag over skills met combopoints, maar naar mijn mening zijn deze juist erg prettig. Als je een paar keer een Sinister Strike gebruikt en daarmee 4-5 combopoints genereert (Sinister Strike op zich doet al aardig wat damage en deze skill moet je meteen gebruiken zodra je de energy er voor hebt) en dan Eviscerate gebruikt loopt die damage eenvoudig op tot boven de honderd
Ook is de stealth erg nuttig gebleken tijdens bepaalde quests. Zo ben ik voor de Red Crystal quest langs een stuk of 30 moonkins geslopen en de XP daarvoor binnengesleept zonder er ook maar eentje te killen
Helaas kom ik in deze beta niet tot level 20, want ik zou de poisoning skills erg graag eens uitproberen
Ik heb backstab en pickpocket eerlijkgezegd nauwelijks gebruikt en daar ik mijn talent points op stealth skills heb gezet is dit eigenlijk een waste gebleken. Maar goed, daar kan ik alleen maar van leren. Wellicht dat deze de volgende keer op de combat skills gaan
Aan fishing heb je wel degelijk wat, aangezien je ook items op kunt vissenLord_Salo schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:24:
Hey, weet een van jullie ook hoe secondary skills kan verwijderen. Primary skills lukt me wel (d.m.v. het icoontje). Heb als Warlock lvl 12, niks aan (secondary skill) cooking en fishing enzo. Wil ze graag verwijderen.
Ohja wie moet een Fishburger. Kook wel ff voor je.![]()
![]()
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 76934 op 18-11-2004 16:51 ]
Met /played command :

Test 2 human paladin lvl 16 en test 19 gnome mage lvl 6. De mage vondt ik wat tegen vallen, al heb ik wel samen met een warrior gespeeld dus ging ik amper dood, maar ik vindt het gewoon een mindere char om mee te spelen. Lompe damage, maar heel fragiel.
De paladin daar en tegen vondt ik geweldig. Leuke seals, blessings, aura's en wapen keuze. Heb het nooit te moeilijk/makkelijk gehad en vondt hem erg fijn spelen. Ik ga hem niet weer spelen bij eu ob, maar bij retail zeker wel.
Al met al een van de beste games die ik ooit heb gespeeld, en ik ga hem zeker pre-orderen
. Eu Open beta kan niet snel genoeg beginnen...
Weet iemand trouwens precies de tijd wanneer ob eindigt? Ik heb iig al vuurwerk en drank in geslagen
.

Test 2 human paladin lvl 16 en test 19 gnome mage lvl 6. De mage vondt ik wat tegen vallen, al heb ik wel samen met een warrior gespeeld dus ging ik amper dood, maar ik vindt het gewoon een mindere char om mee te spelen. Lompe damage, maar heel fragiel.
De paladin daar en tegen vondt ik geweldig. Leuke seals, blessings, aura's en wapen keuze. Heb het nooit te moeilijk/makkelijk gehad en vondt hem erg fijn spelen. Ik ga hem niet weer spelen bij eu ob, maar bij retail zeker wel.
Al met al een van de beste games die ik ooit heb gespeeld, en ik ga hem zeker pre-orderen
Weet iemand trouwens precies de tijd wanneer ob eindigt? Ik heb iig al vuurwerk en drank in geslagen
is de ob nog niet afgelopen dan?
telkens als ik probeer te spelen word ik er 1 seconden na inloggen uitgekicked.
telkens als ik probeer te spelen word ik er 1 seconden na inloggen uitgekicked.
Ik hoop nog even 30 minuutjes mee te kunnen pakken als ik zo thuis kom, maar ik vrees dat dat niet meer gaat lukken ....
Hoe zit het eigenlijk met housing? Veel MMORPGs kennen het huisje bouwen en meubeltjes maken... Dit mis ik wel een beetje!
Dit dus.
Anoniem: 76934
Goeie vraag... Ik weet niet of dit (al) mogelijk is hoor, ik heb nog niet in een guild gespeeld, maar ik zou het wel leuk vinden als je een soort van Guild Headquarters kunt maken als ontmoetingsplek voor leden van je Guild.FunkyTrip schreef op donderdag 18 november 2004 @ 17:22:
Hoe zit het eigenlijk met housing? Veel MMORPGs kennen het huisje bouwen en meubeltjes maken... Dit mis ik wel een beetje!
heel jammer dat de OB voorbij is, maar ik heb er zeker van genoten. Zal ook zeker weten pre-orderen. Kwil namelijk weer zo snel mogelijk aan de gang
Met m'n warrior heb ik heel wat dingen beleefd en m'n hoogtepunt was denk ik toch wel een groot baasje tegenkomen in Wailing Caverns
http://img56.exs.cx/img56/6218/WoWVerdantheEverliving.jpg
Vond Warrior wel fijn spelen, maar vond het kut dat je niet veel kon doen als je laag met je HP kwam te zitten. Behalve firstaid en een potion drinken, kan je verder niet zoveel om het nog net te overleven. Je krijgt wel rond lvl20 een skill kreeg waarmee je alle aanvallen kan counteren binnen 15sec.
Vind het daarnaast gewoon cool om Mailarmor te dragen en omgaan met heel veel wapens
Zoals deze uberwapens:
Prospector Axe
http://img75.exs.cx/img75/4912/WoWAxe.jpg
Gargoyle's Bite
http://img75.exs.cx/img75/5396/WoWPolearm.jpg
Ik denk dat ik in retail weer een warrior ga maken en daarbij weer Mining+Blacksmith profs erbij ga pakken
Had een leuke tijd gehad, samen met de guild waarin veel leden van m'n oude SWG community zaten en ik verlang nu al naar de volgende keer dat ik kan spelen

Met m'n warrior heb ik heel wat dingen beleefd en m'n hoogtepunt was denk ik toch wel een groot baasje tegenkomen in Wailing Caverns
http://img56.exs.cx/img56/6218/WoWVerdantheEverliving.jpg
Vond Warrior wel fijn spelen, maar vond het kut dat je niet veel kon doen als je laag met je HP kwam te zitten. Behalve firstaid en een potion drinken, kan je verder niet zoveel om het nog net te overleven. Je krijgt wel rond lvl20 een skill kreeg waarmee je alle aanvallen kan counteren binnen 15sec.
Vind het daarnaast gewoon cool om Mailarmor te dragen en omgaan met heel veel wapens
Prospector Axe
http://img75.exs.cx/img75/4912/WoWAxe.jpg
Gargoyle's Bite
http://img75.exs.cx/img75/5396/WoWPolearm.jpg
Ik denk dat ik in retail weer een warrior ga maken en daarbij weer Mining+Blacksmith profs erbij ga pakken
Had een leuke tijd gehad, samen met de guild waarin veel leden van m'n oude SWG community zaten en ik verlang nu al naar de volgende keer dat ik kan spelen
Anoniem: 64851
Was dat op test server 2? Ik heb namelijk ook geraid rond die tijd en op dezelfde plek.RedruM schreef op donderdag 18 november 2004 @ 13:19:
Hehe, gisteravond/nacht nog een laatste raid gehouden met een hele groep mensen. Heeft in onze tijd gewoon van 3 tot 6 uur vannacht geduurd.. maar het was het waard. Iedereen d8 dat om 6 uur (12 uur US tijd) de beta zou eindigen dus iedereen ging ervoor.
nee, 19.Anoniem: 64851 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:57:
[...]
Was dat op test server 2? Ik heb namelijk ook geraid rond die tijd en op dezelfde plek.
Als druid was het extra gemakkelijk om geld te verdienen. Wanneer je naar Moonglade kon teleporteren (lvl 10 dus) was het gewoon een kwestie van daar gaan vissen en de boel meteen verkopen. Binnen 15 minuten kon je zo 50s verdienen. Alle vis soorten en items die je in Moonglade aan de haak sloeg waren vaak lvl 35+ vissen/items.Anoniem: 76934 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:49:
[...]
Aan fishing heb je wel degelijk wat, aangezien je ook items op kunt vissen
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Wat is die total playtime command ookalweer? kan t nergens vindenJohan Hurkmans schreef op donderdag 18 november 2004 @ 20:28:
*CLICK*
[afbeelding]
*CLICK*
edit:
Resized

Anoniem: 115621
5 posts hierboven o.0 /playedsOidivUs schreef op donderdag 18 november 2004 @ 20:44:
[...]
Wat is die total playtime command ookalweer? kan t nergens vinden
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is géén chattopic, geen topic waar je one-liners neer kan gooien, geen topic waar oninteressante posts thuishoren en geen topic waar je zelf niet hoeft te zoeken naar je antwoord. Let hier op!
Dit topic is géén chattopic, geen topic waar je one-liners neer kan gooien, geen topic waar oninteressante posts thuishoren en geen topic waar je zelf niet hoeft te zoeken naar je antwoord. Let hier op!