Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.738 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 16:30:
[...]
"Hoger level" op de US OB server is op dit moment level 24. Hoger ben ik ze nog niet tegen gekomen. :) Ik ben zelf level 19, en heb al een aantal tin veins gemined, maar weet niet in hoever je die "rare" vind :)
Als je kijkt bij het 2de plaatje van Purechaos dan zie je een van de gasten die aan het dansen bij het lijk hoger is dan 28 (doodskopje).. Moet ik ook zeggen dat er veel meer hogere lvl gasten zitten bij de horde en bij de Allience veel meer n00bs.. (een selectie van het gros wat bij de grotere steden komt)

[ Voor 9% gewijzigd door Skeiron462 op 16-11-2004 16:40 ]

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:55
zo, ben nu level 20 human priest..

priest bevalt me wel en begint nog steeds meer te bevallen. krijg meer verschillende healing spells en ook nuken kan nog steeds.

jammer dat het donderdag ophoudt maarja hopelijk is level 25 nog te halen voor het einde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 23:29

admiral866

The King Personality Disorder

THE_CR0SS schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 18:19:
zo, ben nu level 20 human priest..

priest bevalt me wel en begint nog steeds meer te bevallen. krijg meer verschillende healing spells en ook nuken kan nog steeds.

jammer dat het donderdag ophoudt maarja hopelijk is level 25 nog te halen voor het einde :D
oh, houdt het donderdag op? Waar staat dat? :(

En wie gaan het erop wagen dat de US retail in Europa te spelen is? En wat voor manier van betalen denk je daarvoor te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

admiral schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 19:08:
[...]

oh, houdt het donderdag op? Waar staat dat? :(

En wie gaan het erop wagen dat de US retail in Europa te spelen is? En wat voor manier van betalen denk je daarvoor te gebruiken?
Anders lees je even het topic door voordat je iets post...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Ben lvl 19 hunter nu.. wat een heerlijk spel is het toch.. straks aspect of the Cheetah.. lekker rennen :) Gaat echt geweldig.. lvl 125 leatherworking :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Apocrypha schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 19:17:
[...]

Anders lees je even het topic door voordat je iets post...
Ik lees voordurend dit topic en ik heb het ook niet voorbij zien gaan hoor 8)7 . Ik d8 zelf ook dat ik nog tot dinsdag kon spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

DeepSeven schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:03:
[...]

Ik lees voordurend dit topic en ik heb het ook niet voorbij zien gaan hoor 8)7 . Ik d8 zelf ook dat ik nog tot dinsdag kon spelen.
Je bent niet de enige, dacht ook tot 23 november (dinsdag).

Maargoed, weinig vooruitgang hier, wat een moment om een netwerkprobleem te krijgen :@ zit nog steeds met een lvl10 druid. Ben er wel zeker van dat ik dit spelletje ga kopen, heerlijk dat je in een uurtje ook al wat dingen kan doen en niet meteen een halve dag uit hoeft te trekken voor iets :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CPU: AMD3000+
VIDEO: ati radeon all in wonder 9700 pro
Ram: 512 ddr
Mobo: asus nforce2
windows xp

Het spel werkt goed voor een aantal minuten en dan valt opeens het geluid weg en schokt het spel zo erg net of de FPS op -10 zit of zo!

Ik heb windows xp met en zonder service pack 1 geprobeerd en al helemaal opnieuw geinstaleerd.

Ik heb de ati catalyst 8.07/ 4.8/4.9/4.10/4.11 en 4.12 beta geprobeerd.
Ik heb de nieuwste nforce 2 drivers geinstaleerd.
Ik heb ingame de videooptie aangepast (verschillende resoluties en frequenties etc.)

Heeft iemand een oplossing voor mijn probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:33:
windows xp

Het spel werkt goed voor een aantal minuten en dan valt opeens het geluid weg en schokt het spel zo erg net of de FPS op -10 zit of zo!

Ik heb windows xp met en zonder service pack 1 geprobeerd en al helemaal opnieuw geinstaleerd.

Ik heb ingame de videooptie aangepast (verschillende resoluties en frequenties etc.)

Dit heb ik ook ongeveer! Bij mij werkt het spel ook goed maar soms loopt het ineens vast of gaat het GRUWELIJK schokken, vooral als ik bijvoorbeeld een nieuw gedeelte ondek of op een gripphon zit... Heel erg vervelend, want hij heeft op precies dezelfde instellingen vlekkeloos gedraaid...

Mijn specs:

AMD64 3200+
ATi Radeon 9800PRO 128MB
512mbram (atm, mn 2e module is btje gaar)
EPoX 8KDA3+ Nforce3 250GB
WinXP Pro SP2

Misschien weet iemand dé oplossing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dat dus ook sinds de nieuwe patch. Is een zeer klote probleem. Ik heb niks kunnen vinden op de forums. Het ligt zo ie zo niet aan de systeem eisen ofzo. Ik heb ongeveer zelfde systeem als de 2 hierboven mij. Ik hoop dat het voor de retail gefixxed wordt. Ik heb het gesubmit ingame. Al doen jullie dat nou ook ff dan doen ze er hopelijk wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

hadden jullie ook zo'n lag vanavond trouwens? Ben echt de halve avond dood geweest :P
Nog wel een geinig screenshotje kunnen maken btw.

ohja deze is ook wel geinig, stelletje nub raiders ;)
van wow-europe.com

[ Voor 47% gewijzigd door admiral866 op 16-11-2004 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:45:
Ik heb dat dus ook sinds de nieuwe patch. Is een zeer klote probleem. Ik heb niks kunnen vinden op de forums. Het ligt zo ie zo niet aan de systeem eisen ofzo. Ik heb ongeveer zelfde systeem als de 2 hierboven mij. Ik hoop dat het voor de retail gefixxed wordt. Ik heb het gesubmit ingame. Al doen jullie dat nou ook ff dan doen ze er hopelijk wat aan.
Ik heb me ook suf gezocht maar niets kunnen vinden.
Ik moet ook mijn gehele pc herstarten en dan kan ik weer voor max 10min fatsoenlijk spelen.

Als ik een nieuw gebied ondek dan is het gelijk TRAAAAG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
@ the moment net een lvl 13 paladin dwarf geworden. Heb resurection geleerd. En damn ik vind het nog steeds een erg goed spel. Sommige valeien etc begin ik al uit mijn hoofd te kennen ( call me addicted ).

Na een kleine rondrit door goldshire etc om daar wat quests op te lossen ( nadat ik de tram had gevonden :D daamn vette uitvinding ) ben ik maar weer terug gegaan naar ironforge en de bijhorende landen en ben nu bezig met een paar questjes daar nog op te lossen.

Echter ik heb nog een mooie Axe in mijn bagpack liggen en die wil ik nu toch echt en keer gaan gebruiken. Maar volgens de axe heb ik de gelijknamige ability nodig. Weet iemand in de buurt van ironforge een trainingkamp waar ik dat kan leren en als dat niet zo gaat hoe dat dan wel moet? Die hamer begint me een beetje te vervelen (spells zijn cool :D )

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:53
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:33:
windows xp

Maak eens een shortcut aan naar WoW, en gooi bij de properties van de shortcut bij target er even -opengl achteraan, kijken of dat wat uitmaakt.

Post het ook eens op het WoW Technical Support forum. In een groot aantal topics is door een Blizz Tech medewerker gereageerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Purechaos schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:19:
[...]

Maak eens een shortcut aan naar WoW, en gooi bij de properties van de shortcut bij target er even -opengl achteraan, kijken of dat wat uitmaakt.

Post het ook eens op het WoW Technical Support forum. In een groot aantal topics is door een Blizz Tech medewerker gereageerd :)
Fijn, dit ga ik eens proberen :) Zal mn bevindingen morgen posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 12:52
Of disable je geluidskaart eens in apparaatbeheer. Sommige goedkopere (SB Live bv) of onboard chips hebben nogal eens performance problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webgnome schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:12:
@ the moment net een lvl 13 paladin dwarf geworden. Heb resurection geleerd. En damn ik vind het nog steeds een erg goed spel. Sommige valeien etc begin ik al uit mijn hoofd te kennen ( call me addicted ).

Na een kleine rondrit door goldshire etc om daar wat quests op te lossen ( nadat ik de tram had gevonden :D daamn vette uitvinding ) ben ik maar weer terug gegaan naar ironforge en de bijhorende landen en ben nu bezig met een paar questjes daar nog op te lossen.

Echter ik heb nog een mooie Axe in mijn bagpack liggen en die wil ik nu toch echt en keer gaan gebruiken. Maar volgens de axe heb ik de gelijknamige ability nodig. Weet iemand in de buurt van ironforge een trainingkamp waar ik dat kan leren en als dat niet zo gaat hoe dat dan wel moet? Die hamer begint me een beetje te vervelen (spells zijn cool :D )
Ga naar stormwind, vraag de royal guards naar de weapon trainer en kijk dan op je mini en worldmap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 00:38:
[...]
Ga naar stormwind, vraag de royal guards naar de weapon trainer en kijk dan op je mini en worldmap :)
en die doet ook in axes want ik had ergens gelezen dat die iust alleen in zwaarden deed maar goed ik ga proberen :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Arrgh, crap half 2 alweer.

Hm ben een lvl 12 warlock onderhand :) heb net mijn voidwalker gekregen, die ownt hard die neemt alle hits en lekker shadow bolts van een afstandje gooien :).

Zonet nog een quest gedaan @ de agamand mills crypt, 2 keer zelf geprobeert toen van iemand hulp gevraagd, nog een keer doodgegaan maar de 2e x samen ging vet goed, de void voorop hits opvangen en met health tunnel healen en lekker casten van een afstandje, ben al bijna weer 13.

Was vet leuk om dat samen te doen, retail here we come!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk lvl 15 :p Ben al zoveel keer opnieuw begonnen en waarmee ik het beste weg kan is Shaman. Op dit ogenblik een trol shaman.

Vandaag fie ragefire quests gedaan, was wel lache voor om die grote baas "The Beast" kapot te maken. En heb vandaag ook eindelijk men eerste gouden munt in men pocket zitte :9~ Kheb ook een paar duels gedaan met onder andere lvl 16 shaman --> gewonnen. lvl 15 priest --> gewonnen en nog een paar, allemaal gewonnen 8) Shaman ruuult!!! :P

btw zit op server 22, nick is Ukanesh ofzoiet.

Morgen eens proberen mee te doen aan een raid :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Zo net VanCleef gekilled. We waren met een lvl 24 hunter, een level 21 rogue en ik level 23 paladin. Heel die instance was wel redelijk makkelijk eigenlijk, alleen wel er 4 uur over gedaan. Helaas geen screenies genomen.

Wat wel irri was dat op een gegeven moment was ik dood en ging de rogue ook dood, dus met gebrek aan iemand die kon resurrecten was het wel lullig op dat moment, aangezien bijna alle mobs gerespawned waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Heeft iemand een post dat de US Open Beta donderdag eindigd.. Nog steeds hou ik vast aan de 23ste en dat is dinsdag.. Denk zelf dat ze de boel na het weekend plat gooien en dan ergens rond dinsdag pas weer de boel online gooien.. Als niemand een echte post met info heeft dan hecht ik geen waarde aan de info dat donderdag de laatste dag is..

Update: Ik denk dat FRS een van de gelukkige zal zijn met pre orderen van WoW.. Deze staat er nu bij.. en de laatste keer dat ik de lijst checkte was dat zondag..

TBA PC WORLD OF WARCRAFT PC

http://www.freerecordshop.nl/shop/content/gamesreleases.asp

[ Voor 29% gewijzigd door Skeiron462 op 17-11-2004 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Denk dat ze iets meer nodig hebben dan een dag om zoveel servers op te schonen, na te kijken, etc.

Maar als het echt donderdag was dan hadden we dat al wel gehoord denk ik :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonvO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 23:03
De reden dat er Donderdag genoemd wordt is omdat dan de raidcontest afloopt.
Vind het ook wel aannemelijk. Dat geeft blizzard dan 6 dagen de tijd om de boel
op te schonen en voor te bereiden voor de retail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Een paar vragen over de open beta, komt er ook een europese open beta?
Zo ja, waneer en tot waneer?

En kan ik mijn karakter ook behouden tot de retail zodat ik die later ook kan gebruiken?
En als laatst is het mogelijk om op de US server te spelen?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
MrVegeta schreef op woensdag 17 november 2004 @ 10:08:
Een paar vragen over de open beta, komt er ook een europese open beta?
Zo ja, waneer en tot waneer?

En kan ik mijn karakter ook behouden tot de retail zodat ik die later ook kan gebruiken?
ja
weet niet
zeer waarschijnlijk niet
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

ps. redrum zit je op server37? dan heb ik jou wel eens gezien :p.
Hm ik zit nu op school, ik wil naar huis weer wow spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Laatst online: 04-09 09:17
MrVegeta schreef op woensdag 17 november 2004 @ 10:08:
Ik denk niet dat Blizzard karakters van de US servers over gaat zetten naar EU servers, als dat is wat je bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op woensdag 17 november 2004 @ 10:22:
[/off topic]Junky!! :o[off topic]

Speelt er hier iemand op server22? Ben een Night elf Rogue, als iemand een keer zin heeft om wat samen te spelen laat het maar weten (Vind alleen gamen nooit zo leuk, en in game zitten alleen 12 jarigen :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 21:06

PromWarMachine

Forsaken Archer

Gisteren level 22 geworden. *D
Mijn hoogste char ooit \o/

Nu heb ik wel een zeer gave spell gekregen. Underwater breathing. Kun je als Shaman 10 minuten onder water blijven. Je hebt er alleen een bepaald item voor nodig en ik kan dat ding nergens vinden. :/

Als je het vraagt in de chat dan zeggen ze dat de Murocs in de buurt van Undercity dat ding (... Fish Scale, of iets dergelijks :P) dragen. Ik als level 22 minstens 15 Murocs (lvl 8 :+) gekilled. Geen item.

Best frustrerend, maar aan de andere kant wel grappig. Komen er ineens 5 Murocs aan... jij blijft lekker staan en gaat weer verder met totems pompen en Murocs hakken. >:)
MrVegeta schreef op woensdag 17 november 2004 @ 10:22:
Wat Jaded zei klopt en daar kan ik nog aan toevoegen dat er helemaal niets bewaard wordt. Blizzard doet gewoon:

DROP TABLE stresstest1;
DROP TABLE stresstest2;
DROP TABLE closed_beta;
DROP TABLE open_beta;

:+

[ Voor 27% gewijzigd door PromWarMachine op 17-11-2004 10:42 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

PromWarMachine; kan je dat soort dingen niet van de gnomes kopen ?? Ik ben engineer en op thottbot.com staat toch echt dat ik die dingen straks kan maken (underwater helmets volgens mij)

overigens ben ik net lvl13 geworden... druk bezig de burning legion het leven zuur te maken :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om naar zo'n eiland ergens in het midden van de 'world' te zzwemmen?

http://www.worldofwar.net/cartography/worldmap/azeroth.jpg

ik ga vanmiddag wel proberen naar een eiland zuid-west van westfall te zwemmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
Ik zie nu al op tegen de EU OB omdat je dan waarschijnnlijk helemaal opnieuw moet beginnen. Daar gaat mijn level 14 dwerg. :(

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Laatst online: 04-09 09:17
lvl 14 is nou nog niet echt een groot verlies :D lvl 20+ is al een groter verlies. Maar mocht je dezelfde char maken, dus zelfde ras, zelfde class, dan kun je je quests in ieder geval een stuk sneller doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Wat een gezeur over chars. Er zijn mensen die lvl 60 chars gaan verliezen.. Als je dat niet wilt begin dan (daar gaan we weer) niet aan een beta.

En wat is nou lvl 14.. een avondje werk?

Hecht niet te veel waarde aan je chars en items. Experimenteer en leer nu het nog kan.

[ Voor 50% gewijzigd door Bosmonster op 17-11-2004 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonvO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 23:03
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 11:09:
Is het mogelijk om naar zo'n eiland ergens in het midden van de 'world' te zzwemmen?

http://www.worldofwar.net/cartography/worldmap/azeroth.jpg

ik ga vanmiddag wel proberen naar een eiland zuid-west van westfall te zwemmen :)
Als je te ver uit de kust komt dan begin je fatique balk af te lopen...
And then you'll die!!!!! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
Bosmonster schreef op woensdag 17 november 2004 @ 11:20:
Wat een gezeur over chars. Er zijn mensen die lvl 60 chars gaan verliezen.. Als je dat niet wilt begin dan (daar gaan we weer) niet aan een beta.

En wat is nou lvl 14.. een avondje werk?
ik heb er toch een paar dagen op gezeten we zijn niet allemaal van die level rushers. En ik zeur niet ik vind het alleen jammer.. wist niet dat je kwaad werd

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Webgnome schreef op woensdag 17 november 2004 @ 11:24:
[...]

ik heb er toch een paar dagen op gezeten we zijn niet allemaal van die level rushers. En ik zeur niet ik vind het alleen jammer.. wist niet dat je kwaad werd
Je hebt er de eerste keer een paar dagen op gezeten.. eens kijken hoe snel je het een tweede keer doet ;)

En ik ben niet kwaad.. word alleen een beetje moe van elke keer hetzelfde...

Denk dat ze met beta's maar in enorme rode letters eerst 10 minuten in beeld moeten zetten dat je te maken gaat krijgen met LAG, BUGS en DOWNTIME en dat alles wat je 'opbouwt' WEG IS aan het einde van de beta...

of open beta's maar gewoon afschaffen..

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 17-11-2004 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar ik baal er van dat die 1-3 maanden later uitkomt in nederland dan hebben we toch meteen een lever 100 achterstand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

KeeZ schreef op woensdag 17 november 2004 @ 10:53:
PromWarMachine; kan je dat soort dingen niet van de gnomes kopen ?? Ik ben engineer en op thottbot.com staat toch echt dat ik die dingen straks kan maken (underwater helmets volgens mij)

overigens ben ik net lvl13 geworden... druk bezig de burning legion het leven zuur te maken :)
Nee niet die helmet. Het zijn vinnen van een vis die ik nodig zou hebben, ik vraag het in General nog wel een keer.
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 11:34:
maar ik baal er van dat die 1-3 maanden later uitkomt in nederland dan hebben we toch meteen een lever 100 achterstand :P
Achterstand op wie? ;)
Achterstand op de Amerikanen: Ja.
Achterstand op de Europeanen: Nee. :P

Iedereen begint tegelijk in de EU he, dus dan heb je geen achterstand op elkaar op die server. Hooguit het verschil tussen mensen die wel of niet een open of een closed beta gespeeld hebben, maar dat houdt je altijd. De mensen die wel in de beta hebben gezeten, hebben weer een achterstand op de mensen die in de alpha hebben gezeten. :P

En die hebben op hun beurt weer een achterstand op de developers / GMs die sommige quests kunnen dromen. :z

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ja erg boeiend :+ level cap is overigens 60.. dus na 2 maanden is de halve server toch aan level cap.. tenzij ze hem heel snel aan gaan passen, maar op de manier waarop ze dat nu gedaan hebben is dat heel veel werk.. aangezien ze content zo'n beetje exact per level maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:23
Maakt niet uit, Blizzard heeft de fout begaan om werelddelen te scheiden van elkaar. Dus zodra je hier begint is vrijwel iedereen op de server waar jij op mag spelen hetzelfde level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Halverwege heb ik hem maar uitgezet.. werd een beetje gek van die constant draaiende camera. Verder is het traag geedit en... omg Celine Dion ???

kappuh nou :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Webgnome schreef op woensdag 17 november 2004 @ 11:13:
Ik zie nu al op tegen de EU OB omdat je dan waarschijnnlijk helemaal opnieuw moet beginnen. Daar gaat mijn level 14 dwerg. :(
LoL ik ben bijna lvl 35, enige waar ik me druk om maak is dat ik zometeen geen steed heb kunnen spelen. Dus ik wil nog even opschieten voordat ze wissen :D
Kaap schreef op woensdag 17 november 2004 @ 11:43:
[...]

Maakt niet uit, Blizzard heeft de fout begaan om werelddelen te scheiden van elkaar. Dus zodra je hier begint is vrijwel iedereen op de server waar jij op mag spelen hetzelfde level.
Dit snap ik niet? Welke fout? en hoezo MAG ?

[ Voor 32% gewijzigd door Muppet op 17-11-2004 13:16 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
Ik ben lvl 14 dwarf (test1) en ik kreeg altijd veel damage bij hoge creeps (18 enzo).
Toen ben ik m'n armour eens goed gaan checken en ik zag op de veiling dat ze speciale armour hebben met extra skills, +2 ability e.d. helemaal niet aan gedacht.
Die heb ik nou gekocht hier en daar en het gaat al stuk beter :)

Ook leuk is om nog ff een oud gebied in te lopen en dan te gaan creepen, gaat echt zooooo makkelijk dan :D

Mining + Engineering gaat ook erg leuk.

[ Voor 13% gewijzigd door Gman op 17-11-2004 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
Kaap schreef op woensdag 17 november 2004 @ 11:43:
[...]

Welke fout hebben ze begaan dan? Je bedoelt dat als jij mag gaan spelen via de eu client en je kan dan op de Us servers komen dat je dan tussen de level 60 players hangt? Ik zie niet wat daar nou zo fout aan is ?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat we 3 maand moeten wachten tot er een eu server is

en als je vrienden hebt buiten de eu je niet met ze spelen kan

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja kan wel, ik bedoel je kan toch gewoon de US versie kopen? Zag dat hier wat onduidelijkheid over was maar volgens wat vrienden in de US is het een kwestie van een time-zone selecteren. Dus als je dan gewoon de US versie koopt en de timezone kiest waarin je vrienden spelen, zou je in mijn ogen gewoon kunnen spelen maar wellicht is dat niet zo...

Ik speel al een aantal jaar DAoC op US servers, de lag is te verwaarlozen vaak heb ik een betere connectie dan een aantal mensen die in de US wonen. Alleen je mist zo vreselijk veel grote events, omdat die gehouden worden om 3am onze tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Webgnome schreef op woensdag 17 november 2004 @ 13:34:
[...]

Welke fout hebben ze begaan dan? Je bedoelt dat als jij mag gaan spelen via de eu client en je kan dan op de Us servers komen dat je dan tussen de level 60 players hangt? Ik zie niet wat daar nou zo fout aan is ?
Dan is dat toch mijn keuze als ik met oude guildies van andere spellen wil spelen? Dat is dus wat ik bedoel. MMORPG spelers bouwen veel vrienden op virtueel gezien. Vanuit andere MMORPG's zullen hele guilds overgaan naar andere spellen en dus meestal dezelfde server. Dat kan dus straks niet meer.

En dat is dus een grote fout die Blizzard begaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 14:00:
Nou ja kan wel, ik bedoel je kan toch gewoon de US versie kopen? Zag dat hier wat onduidelijkheid over was maar volgens wat vrienden in de US is het een kwestie van een time-zone selecteren. Dus als je dan gewoon de US versie koopt en de timezone kiest waarin je vrienden spelen, zou je in mijn ogen gewoon kunnen spelen maar wellicht is dat niet zo...

Ik speel al een aantal jaar DAoC op US servers, de lag is te verwaarlozen vaak heb ik een betere connectie dan een aantal mensen die in de US wonen. Alleen je mist zo vreselijk veel grote events, omdat die gehouden worden om 3am onze tijd...
Je kan alleen USA spelen in WoW als iemand die in Amerika woont jouw account opent en betaald.

Ook ik had in daoc vaak een betere connection dan veel amerikanen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

plus die mensen zeuren meer ik zou niet graag met 1000 nederlanders willen spelen die allemaal vragen waar is dit waar is dat zoals nu in de beta :P

ach die payen toch niet per maand :P
kwa tijd is het beter en minder als je nu op een server speelt is het rustig als je alleen op eu servers speelt is het elke avond druk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Je hebt er de eerste keer een paar dagen op gezeten.. eens kijken hoe snel je het een tweede keer doet
Waarom zou het sneller gaan? Omdat je minder hoeft te verkennen? Ik heb er ook een paar dagen over gedaan om op level 9 te komen, is mijn eerste MMORPG... maar ik zie niet hoe ik het veel sneller zou doen eerlijk gezegd.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
Ja maar druk is straks goed want dan is er geen lag maar wel een hoop mensen die lekker meedoen.
Soms wel vervelend met quest items halen trouwens, dan sta je echt zo van "ja achteraan aansluiten" :)

Ik kan wel USA account regelen maargoed, of ik daar blij mee ben weet ik niet want het tijdsverschil kan het wel erg moeilijk maken om te spelen als daardoor zowat niemand online is op mijn tijden.
Denk dat het wel meevalt trouwens, 's avonds speel ik toch het meest en dan zijn daar de school kids wel bezig al.
Kan het een maandje aanzien.

[ Voor 4% gewijzigd door Gman op 17-11-2004 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tuurlijk wel man je weet nu elke quest hoe die gaat waar je welke upgrade halen kan waar schatkisten staan enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Dr. Strangelove schreef op woensdag 17 november 2004 @ 14:27:
[...]
Waarom zou het sneller gaan? Omdat je minder hoeft te verkennen? Ik heb er ook een paar dagen over gedaan om op level 9 te komen, is mijn eerste MMORPG... maar ik zie niet hoe ik het veel sneller zou doen eerlijk gezegd.
Je eerste MMORPG.. Je kan bijna al zelf het antwoord geven.. ga ervan uit dat het gros dat zegt dat je een tweede keer veel sneller gaat wat meer MMORPG hebben gespeeld zoals ik.. De tweede keer gaat altijd sneller al pak je een totaal andere class/ras.. Je bouwt skills op IRL.. Zoals in het echte leven gaat werkt dit ook met spellen.. of ben jij er zo een die alleen 1 keer een spel speelt en nooit meer verbeterd.. hehe :+ Alleen de gedachte al..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 14:28:
tuurlijk wel man je weet nu elke quest hoe die gaat waar je welke upgrade halen kan waar schatkisten staan enz enz
Oooof: POWERLEVELEN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
Ik ga zelf gewoon lekker US spelen, dat moet lukken.

Maar ik wil wel even het probleem aan te halen wat al even aangehaald werd (zonde om overnieuw te beginnen), wat vinden jullie dat Blizzard moet doen, 'wipe' of geen 'wipe' (dus chars vanuit beta meenemen naar retail of overnieuw beginnen).
Is opzich wel van belang voor iedereen denk ik, aangezien dat wat Blizzard bij de US versie doet ook wel op de EU versie toegepast zal worden.

Ik zie zelf als voordeel van het niet 'wipen', dat de startgebieden wat minder vol zullen zijn en er al iets in de trand van een economie is. Misschien is dat laatste tegelijktijd ook wel meteen een nadeel aangezien lvl60's hun lvl ook makkelijk economisch zouden kunnen exploiteren of in start gebieden bepaalde dingen farmen oid.

Ik denk overigens dat Blizzard gewoon gaat 'wipen', dat gebeurt volgens mij bij elke MMORPG en volgens mij hebben ze het liefste dat iedereen gewoon lekker betalend overnieuw begint. (als die lvl 60's met 3maanden alweer stoppen scheelt het toch inkomsten???)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
nioz schreef op woensdag 17 november 2004 @ 14:54:
[...]
Veel succes met het vinden van een party dan ;) De meeste amerikanen werken namelijk overdag.. :P

De meeste die waar je overdag (jaja vergeet het tijdsverschil niet) mee kan spelen zijn de kiddo's :D Om het nog maar niet over de voor jou dan altijd ongelegen server downtime te hebben ;)

Ik wacht wel een paar weekjes...

[ Voor 42% gewijzigd door Bosmonster op 17-11-2004 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Dat lukt ook wel. Het verschil is dat ik op de US servers een ping van 200~300 haal. Hij is bij mij nooit onder de 200 geweest. Dit terwijl ik weet van iemand die in cd EU CB zit, dat zijn ping zelden boven de 50 komt. Dan wacht ik wel even...
Maar ik wil wel even het probleem aan te halen wat al even aangehaald werd (zonde om overnieuw te beginnen), wat vinden jullie dat Blizzard moet doen, 'wipe' of geen 'wipe' (dus chars vanuit beta meenemen naar retail of overnieuw beginnen).
Is opzich wel van belang voor iedereen denk ik, aangezien dat wat Blizzard bij de US versie doet ook wel op de EU versie toegepast zal worden.
Wel wipen natuurlijk. Hoe wil je ooit normale / eerlijke PvP houden als de een langer heeft kunnen beta-testen dan de ander. Er zijn nu al diverse lvl 60s, omdat die gewoon maanden lang in de US CB hebben gezeten! Dat is toch niet leuk. :)
Ik zie zelf als voordeel van het niet 'wipen', dat de startgebieden wat minder vol zullen zijn en er al iets in de trand van een economie is. Misschien is dat laatste tegelijktijd ook wel meteen een nadeel aangezien lvl60's hun lvl ook makkelijk economisch zouden kunnen exploiteren of in start gebieden bepaalde dingen farmen oid.
Tja. Startgebieden zijn meestal druk, maar ik denk dat dat maar van korte duur is. Downloaden kan iedereen op hetzelfde moment, maar het spel daadwerkelijk in de winkel kopen gaat niet simultaan. Daarom zal nooit iedereen op exact hetzelfde moment joinen. Bovendien ben je met een dik uur uit het startersgebied, dus dat valt allemaal wel mee. :)

Qua economie ben ik het wel met je eens, maar ja, dat weegt voor mij niet op tegen de nadelen.
Ik denk overigens dat Blizzard gewoon gaat 'wipen', dat gebeurt volgens mij bij elke MMORPG en volgens mij hebben ze het liefste dat iedereen gewoon lekker betalend overnieuw begint. (als die lvl 60's met 3maanden alweer stoppen scheelt het toch inkomsten???)
Dat is natuurlijk niet de hoofdreden, al zou ik dat na alle jaren van inspanning toch nog een gegrond argument vinden.

Men heeft met World of WarCraft geprobeerd een MMORPGs te maken die ook toegankelijk is voor beginners. Qua gameplay en interface is er mijns inziens geen twijfel mogelijk dat dat goed gelukt is! Als je de pro's en hun terminologie bij de beginners zet, dan kan dat beginners afschrikken. Dat is nog niet het hoofdargument. Volgens mij is het hoofdargument dat ze gewoon een eerlijke start voor iedereen willen hebben. Dat kun je alleen bereiken door een wipe van alle huidige characters. :)

@Bosmonster: Weekjes = maandjes :P

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Wipe, omdat er in het begin zoals ik hoorde (las), veel problemen met characters waren, (zie alle fora over problemen op wow site, geen zin om op te zoeken). Dat is voor de mensen die begonnen met wow, in een heel vroeg stadium, niet zo leuk, ze zullen wel waarschijnlijk een hoog level hebben, maar misschien had dat nog veel hoger hadden kunnen zijn.

Komt nog bij dat mensen die net beginnen nu, niet de kans hadden om het eerder te spelen, closed beta etc.... Nou zal je zeggen, ja maar dat probleem heeft iemand over een jaar ook. Klopt maar die had wel de kans om op release datum dat spel te kopen, uitzonderingen daar gelaten. Je zal maar een wedstrijdje met jezelf doen, kan ik met de top meedoen van de wereld, nou ja dan moet je er van het begin bij kunnen zijn. Ik vind het zelf ook niet leuk, dat ik helemaal overnieuw moet beginnen. Maar ik zie het nut er wel van in.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Geen party kunnen vinden? ligt er maar net aan rond welke tijden je speelt natuurlijk, ik party nu altijd met wat gezellig australische gasten en dat gaat prima, ik zie niet in waarom dat niet tijdens retail zou kunnen.

Wat betreft het latency verhaal, prima dat jij wacht hoor, maar ik doe dat niet, ik ga lekker een paar maanden US retail spelen en switchen naar EU retail kan altijd nog. (nee, dat zou ik niet zonde vinden, ik lvl en quest toch echt voor mijn plezier en niet voor die pot goud aan het einde van de regenboog ^^)

Voor PVP gaat blizzard toch een honor systeem invoeren dacht ik? dus je krijgt een penalty als je iemand x lvl's lager killed.
Bovendien ben je met een dik uur uit het startersgebied, dus dat valt allemaal wel mee
Het hele gebied waar je zit van lvl 1 t/m 18 ongeveer is imho 'starters gebied'
Het zijn een beetje verplichte gebieden (natuurlijk kan je als Horde ook naar silverpine ipv the barrens, maar dat is een 'verplicht' gebied voor Undeads, dus ook vrij druk.

Edit: ik wil ook nog even benadrukken dat het mij niet uitmaakt of ze nou wel of niet wipen, ik merk het wel en kijk dan even naar welke server mij Guild wil en pas me daarin wel aan :)

[ Voor 10% gewijzigd door nioz op 17-11-2004 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Kaap schreef op woensdag 17 november 2004 @ 14:01:
[...]
Dan is dat toch mijn keuze als ik met oude guildies van andere spellen wil spelen? Dat is dus wat ik bedoel. MMORPG spelers bouwen veel vrienden op virtueel gezien. Vanuit andere MMORPG's zullen hele guilds overgaan naar andere spellen en dus meestal dezelfde server. Dat kan dus straks niet meer.

En dat is dus een grote fout die Blizzard begaat.
Ik snap je nog steeds niet . . . . spreek gewoon af welke server jullie gaan spelen en klaar.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Muppet schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:20:
[...]

Ik snap je nog steeds niet . . . . spreek gewoon af welke server jullie gaan spelen en klaar.
Jantje en Pietje. Jantje is Nederlander en Pietje is Chinees. Het is dan niet mogelijk voor deze 2 personen om op dezelfde server te spelen. Blizzard bepaalt waar deze 2 personen kunnen gaan spelen aan de hand van hun adresgegevens en creditcard.

Snappie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Kaap schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:30:
[...]

Jantje en Pietje. Jantje is Nederlander en Pietje is Chinees. Het is dan niet mogelijk voor deze 2 personen om op dezelfde server te spelen. Blizzard bepaalt waar deze 2 personen kunnen gaan spelen aan de hand van hun adresgegevens en creditcard.

Snappie?
Helaas was het maar zo.. Zal waarschijnlijk niet zo werken.. je krijgt gewoon je realms net als in de Beta en anders zijn er altijd nog truuks net als bij FFXI.. Maar aan de hand van adres/cc gegevens zal het niet gaan.. En je hebt gewoon je Amerikaanse pakketje met Amerikaanse realms en een EU versie met EU realms.. etc etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Ik speel nu al solo tot lvl 15, maar vindt het solo spelen wat minder worden, en ik zie ook aan sommige quests/gebieden dat je gewoon echt party's nodig hebt. Nou is dat niet zo'n probleem om die te vinden, maar ik mis toch wel een guild/clan. Dus in de eu beta zou ik graag meteen met een guild willen beginnen. Misschien een leuk idee voor al degene die hem gaan pre-orderen?

[ Voor 3% gewijzigd door DeepSeven op 17-11-2004 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
If I live in Europe or Asia and have preordered a US version of the game from an online retailer, will I be able to play the game when I receive it?

Players who do not use a method of payment accepted in North America and who do not have a North American billing address will not be able to play on US servers. Therefore, we highly recommend that players in other regions instead preorder the game for their local region and purchase their World of Warcraft subscription when the game launches locally to them. Doing so will ensure that they have the best possible World of Warcraft gameplay and support experience available.
Rest van de officiele FAQ over lokale servers vindt je hier: http://forums.worldofwarc...5040&p=1&tmp=1#post385040

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Kaap schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:05:
[...]
Rest van de officiele FAQ over lokale servers vindt je hier: http://forums.worldofwarc...5040&p=1&tmp=1#post385040
Natuurlijk gelezen.. maar nogmaals dat zegt alleen dat US op US speelt en EU op EU.. niks over realms.. Wel goed lezen he.. of het beter beargumenteren als je anders bedoeld..

edit alwin-d: Welk wapen wil je precies gebruiken?? 2 handen 1 wapen(ander soort dat je nu hebt) of in elk hand 1 wapen(dual wield)

[ Voor 42% gewijzigd door Skeiron462 op 17-11-2004 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand me ff helpen waar daar is de topic voor geloof ik ik ben nu level 11 me eerste keer dar ik zo iets speel waar leer ik dat ik iets met 2 handen kan gebruiken zoals een bijl ik heb wel allemaal spells geleert

ik ben human warrior en ik kan een kat kopen maar hoe kom ik aan een beer of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:50
Ik kan met m'n nederlandse eu-versie straks alleen op de eu-realms terecht. Dus compleet afgesneden van amerikaanse realms, guild, vrienden. Om op de amerkaanse te komen moet ik een us-billing adres zien te regelen.

Blizzard heeft ook ergens gezegd dat ze zullen kijken of er na de release mischien opties zullen komen om toch naar elkaar toe te kunnen. Deze discussie is zo oud als de weg naar Rome dus weet ik niet meer waar dat stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet zorgen dat 1 van je vrienden met zijn cc voor jou betaald en jij het weer terug betaald
dan kun je daar spelen op een us server

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06:12
De loot lag is zo verschrikkelijk klote he dat krijgen ze echt niet gefixed voor de retail in de USA. Gelukkig hebben ze dan tot februari om het voor ons te fixen ;) . En iedereen die weer met die argumenten van het is beta aankomt moet toch eens nuchter worden. Er zijn 40 testservers en zelfs de servers met low population laggen soms als de pest helaas :r

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lang niet altijd ik lag alleen op avond uren maar maby dat het beter is als de server dichter bij zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Skeiron schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:08:
[...]

Natuurlijk gelezen.. maar nogmaals dat zegt alleen dat US op US speelt en EU op EU.. niks over realms.. Wel goed lezen he.. of het beter beargumenteren als je anders bedoeld..
Ik heb ook helemaal niks gezegd over realms...puur en alleen dat guilds uit andere mmorpg's mischien niet samen op dezelfde server kunnen spelen omdat hun woonplaatst verschilt. Dus wat je zegt dat usa op usa speelt en eu op eu.

[ Voor 6% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-11-2004 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:22:
je moet zorgen dat 1 van je vrienden met zijn cc voor jou betaald en jij het weer terug betaald
dan kun je daar spelen op een us server
Is een oplossing, helaas een work-around. Het zou gewoon niet zo moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Tr!gger schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:23:
De loot lag is zo verschrikkelijk klote he dat krijgen ze echt niet gefixed voor de retail in de USA. Gelukkig hebben ze dan tot februari om het voor ons te fixen ;) . En iedereen die weer met die argumenten van het is beta aankomt moet toch eens nuchter worden. Er zijn 40 testservers en zelfs de servers met low population laggen soms als de pest helaas :r
Wat gek dat jij daar nog steeds last van hebt.. ik heb geen lag meer behalve als hij iets voller is.. Maar dan nog is het zelden.. en nuchter??? zodat iedereen nog beter begrijpt dat het een Beta is??.. BTW ik zit voornamelijk op server 6

En edit Kaap: Dan lulde we net langs elkaar denk ik.. :*)

Edit nioz: Ja pre Open Beta was errug goed.. en dat de loot af en toe lagged is niet door de populatie op de server want de loot wordt gedaan door een aparte server voor meerdere realms..

Edit kusjeee: Dual wield kan je geen schild gebruiken voor defense.. dus meer offense..

[ Voor 16% gewijzigd door Skeiron462 op 17-11-2004 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Heb jij ook voor de Open-Beta gespeelt?

Ik had 'pre-open beta' namelijk helemaal nergens last van en nu ligt het een beetje aan de tijd en het gebied waarin ik me bevind.

Wat ik bedoel te zeggen is; het was er voor de open-beta niet, waarom zou het er dan wel per se na de open-beta zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er trouwens ook nog een nadeel aan dual wielden van wapens (als rogue zijnde)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Natuurlijk wel. Het is juist een beta test om dit aan de kaak te stellen. Het was de bedoeling dat we dit zouden ondervinden. Bij Blizzard weten ze nu precies hoeveel gebruikers er per server kunnen spelen.

In de eerste stress-test hadden we de beschikking over zo'n 8 servers. Bij de Open Beta waren dit er al zo'n 40. Ze hebben er nog wel 20 achter de hand, mochten de verkoopcijfers echt torenhoog worden. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Vergeef me als ik erover heen lees, maar hoe kan ik nu deelnemen aan de beta? Ik heb me destijds ingeschreven (voordat die fileplanet onzin begon) voor de closed beta. Daar heb ik toen nooit een bericht van gehad en daarna kwamen ze met die fileplanet keys etc.

Is er nu een mogelijkheid dat ik toch mee kan doen in de beta (zonder fileplanet etc.)? Is er misschien iemand die een key over heeft?

Voor tips of hulp, mijn emailadres is: cjaurik@hotmail.com :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
BaN5Hee schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:44:
Vergeef me als ik erover heen lees, maar hoe kan ik nu deelnemen aan de beta?
Plz lees de main alleen al van dit forum.. Ik vind dat de hoofdpagina toch echt genoeg info heeft en daarnaast staat als je iets post nog erboven : en geen topic waar je zelf niet hoeft te zoeken naar je antwoord. Let hier op!

- Vanwege de grote belangstelling is het niet meer mogelijk om je in te schrijven hiervoor. Blizzard zegt wel dat ze de servers in de gaten houden en eventueel de inschrijvingen nog een keer openen voor 23 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen zit te zeuren over lag, ik heb het 1x gehad, maar toen pleurde de servers er ook uit :? Vaag allemaal........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

BaN5Hee schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:44:
Vergeef me als ik erover heen lees, maar hoe kan ik nu deelnemen aan de beta? Ik heb me destijds ingeschreven (voordat die fileplanet onzin begon) voor de closed beta. Daar heb ik toen nooit een bericht van gehad en daarna kwamen ze met die fileplanet keys etc.

Is er nu een mogelijkheid dat ik toch mee kan doen in de beta (zonder fileplanet etc.)? Is er misschien iemand die een key over heeft?

Voor tips of hulp, mijn emailadres is: cjaurik@hotmail.com :Y)
Hint: Morgen is de beta afgelopen. :D

Er komt over een poosje waarschijnlijk een Europese Open Beta, tegen die tijd kun je je daar wel voor inschrijven. Voor de Amerikaanse OB ben je helaas te laat. Houdt het topic goed in de gaten, dan kan er niets gebeuren en mis je geen event!

Beter is nog, op http://en.wow-europe.com elke dag te lezen. ;)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

PromWarMachine schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:49:
[...]
Hint: Morgen is de beta afgelopen. :D
hoe kom je daarbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06:12
Ik zou zeggen kom even lekker op server 40 dan weet je wel wat ik bedoel met lag :). 5 minuten geleden een quest accepted die moet nu nog in m`n questlog komen.

Zal wel een uitzondering zijn dan die server hij is letterlijk niet vooruit te branden.
M`n warrior op server 18 is iig lvl 25 :) en hoewel ik em leuk vind om te spelen moet ik wel zeggen dat de warrior class echt niet goed functioneerd. Veel te trage rage opbouw dan met name op beesten die een leveltje hoger zijn en waarom krijg je in godsnaam geen rage als je een special move doet. Je raakt toch dus dan moet je rage krijgen... De Miss rate is veel te hoog zo krijg je nooit fatsoenlijke agro en de casters kunnen wel degelijk mobs raken die 3 levels hoger zijn dan jezelf. Melee helaas niet die missen bijna alles. Iedereen pakt zo de agro van je af taunt is gewoon waardeloos en met 1300armor wordt je nog afgemaakt tegen een enemy van je eigen level.

Nog zoiets vaags...waarom kan ik geen overpower gebruiken als een ability gedodged of geparried word? Dat moeten ze imo ook aanpassen of de beschrijving van overpower veranderen.

Deze class is iig nog lang niet klaar :'(

De algemene indruk van WoW is wel uitstekend hoor ondanks al dat negatieve gelul van me. Wil alleen maar even onderstrepen dat de lag zuigt en de warrior class flink ruk is op dit moment :/

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
hoezo denk je dat.. als ik me niet vergis was het dinsdag over en uit ?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Het schijnt dat de US OB na de raid contest beeindigd gaat worden en er wordt gezegd dat de raid contest tot donderdag loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
Wat ik ook net lees over de Europese release is dat je op 26 nov kan pre orderen en dat je dan zeker bent van een key voor de final open beta test.
Lijkt mij dat je dan, na betaling, direct de key krijgt voor de europese open beta zodat je tot feb oid kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Rody schreef op woensdag 17 november 2004 @ 18:03:
Wat ik ook net lees over de Europese release is dat je op 26 nov kan pre orderen en dat je dan zeker bent van een key voor de final open beta test.
Lijkt mij dat je dan, na betaling, direct de key krijgt voor de europese open beta zodat je tot feb oid kan spelen.
Denk dat alle eu servers nog niet up and running zijn dus denk niet dat je daar vanuit moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 13:39

Jumpiefox

Hoi ?

Heb een beetje zoeken maar kan je al ergens de collectors edition pre-orderen? de EU versie dan.

[ Voor 11% gewijzigd door Jumpiefox op 17-11-2004 18:11 ]

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Rody schreef op woensdag 17 november 2004 @ 18:03:
Probleem is alleen dat er geen EU Open Beta gaande is op dit moment, alleen een Closed. En die pre-order key is voor de Final Open Beta, die waarschijnlijk 2-3 weken voor de Retail begint.

En nogmaals voor de US Servers en een US Billing Address. Ze gaan Paypal accepteren, een standaard Paypal account vereist geen adres verificatie. Dus wanneer je een Paypal account aanmaakt en aan je nederlandse bankrekening koppelt lijkt het mij dat je daar dan gewoon je US Retail abbo mee kan voldoen.

Maar volgende week hebben we meer zekerheid, aangezien er genoeg Europeanen in Guilds zitten die wel het 1 en ander gaan uitproberen verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me eigenlijk af waarom europa zo achter het hoopje aanhobbelt? Waarom geen gelijktijdige release? En waarom nog een paar maanden ons dan laten wachten? Als we dan al later pas kunnen spelen, ok.. maar een paar maanden? Het spel is er, moge dat duidelijk zijn, zijn die servers zo'n groot probleem?
En waarom stoppen ze de europese closed beta dan niet, of geven ze de pre-orderaars een key voor closed ofzo, want het echte beta testen lijkt me niet meer nodig..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus 26 nov. pre-orderen en je krijgt een key voor de final beta..

Weet iemand welke winkels etc van die keys weg mogen geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Op 26 november wordt een lijst bekend gemaakt van de winkels die het spel gaan leveren, als iemand pre-ordert bij een winkel dan krijgt hij gegarandeerd het spel op de dag dat het uitkomt in europa. Omdat blizzard wil weten hoeveel potentiele klanten ze in ieder geval hebben wordt als lokkertje een key voor de europese OPEN beta in een meel naar je toegestuurd evenals een CD met alle soundtracks (voor de l33t mofos) als je pre-ordert.
dit staat allemaal heel duidelijk op de website die in de startpost vast wel staat vermeld.

edit: http://www.blizzard.co.uk/press/041105.shtml :Z

[ Voor 7% gewijzigd door Smultie op 17-11-2004 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 20:12:
Ik vraag me eigenlijk af waarom europa zo achter het hoopje aanhobbelt? Waarom geen gelijktijdige release? En waarom nog een paar maanden ons dan laten wachten? Als we dan al later pas kunnen spelen, ok.. maar een paar maanden? Het spel is er, moge dat duidelijk zijn, zijn die servers zo'n groot probleem?
En waarom stoppen ze de europese closed beta dan niet, of geven ze de pre-orderaars een key voor closed ofzo, want het echte beta testen lijkt me niet meer nodig..?
En dit is ook al vele male besproken. Dit is niet alleen een pakket software dat je even gelijktijdig kan releasen. In europa moeten ook servers staan, en daar moet ook een goed team continue voor garant staan om die up te daten en up te houden. Als eu namelijk niet dezelfde service kan leveren als de us, gaan heel wat europeanen klagen bij blizzard in de us en dan krijgen ze heel wat gezeik over zich (en dat zullen ze met 300.000 inschrijvers voor eu cb), dus het lijkt me dat ze het hier eerst goed willen hebben draaien zodat ze gelijknamige kwaliteit kunnen leveren.

Kan iemand nou trouwens bevestigen dat de ob morgen stopt? Want ik geloof er eerlijk gezegt geen fuck van :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
DeepSeven schreef op woensdag 17 november 2004 @ 21:58:
[...]
Kan iemand nou trouwens bevestigen dat de ob morgen stopt? Want ik geloof er eerlijk gezegt geen fuck van :X .
Nope, dit kan nog niemand :( (als dat zo is spijbel ik morgen van school :P)
Btw, dat van de EU release is ook te danken aan onze oosterburen en zuiderburen (iets verder zuid dan:P) die het allemaal in eigen taal willen hebben... En tsjah, dat kost natuurlijk tijd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bs,bliz zegt zelf namelijk dat ze voor de 23ste nogeens de servers proberen open te gooien namelijk o.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Nou jah.. dit was een mooie snelle update.. alleen jammer dat nog ffies de servers plat liggen.. btw ik denk dat dit vrijwel de echte final wordt.. ik vond de servers al een stuk beter.. en nu zijn de laatste puntjes op de i (spiritual healer).. Hierdoor denk ik dat de Open Beta nog wel ff gaat duren.. (hele hoge hoop factor) 2 tot 3 uur liggen de servers plat.. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Skeiron462 op 17-11-2004 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Damn..3 uur down.. naja kben lvl 21 onderhand. Nog steeds ass aan het kicken met Hunter :) Ondertussen ook een guild gestart op server 19. Naam = Elite Oranges :) :D
Als je wilt joinen moet je maar ff een message sturen naar Durin :)

Weet je wat trouwens een kut herb is om te bemachtigen? Wild Steelbloom.. pff echt lang bezig geweest met een party om door de lvl 26 mobs heen te werken maar uiteindelijk niet eens in de buurt gekomen.

[ Voor 31% gewijzigd door RedruM op 17-11-2004 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook een NL site waar je dus WoW kan pre-orderen en dus ook een final key krijgt?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is géén chattopic, geen topic waar je one-liners neer kan gooien, geen topic waar oninteressante posts thuishoren en geen topic waar je zelf niet hoeft te zoeken naar je antwoord. Let hier op!