Ik heb hem inmiddels ook aangeschaft

Ging niet geheel vlekkeloos. Eerst kreeg ik (naar wat achteraf bleek) een showmodel die de verkeerde kleur had dan op de doos stond. Daarna een andere met de beruchte 'sterrenhemel' bij zwart beeld

Ook waren er grote verschillen in belichting bij zwart beeld. Bovendien ontbrak de powerkabel en zat ie slordig ingepakt. Blijkbaar had iemand hem dus al teruggebracht en had Mediamarkt hem gewoon weer bovenop de stapel gelegd

Zal me niks verbazen dat ze hem gewoon wéér terugleggen, dus tweakers wees op je hoede
Dus meteen weer terug gegaan (woon tegenover de mediamarkt

) en een nieuwe gekregen. Deze ziet er wel goed uit, alleen zag ik in het begin even een oplichtend blauwig pixeltje. Na nog es checken zie ik die niet meer, dus het zal wel goed zijn... Ik ga ook niet uitgebreid testen, want straks vind ik wel een pixelfoutje en ga ik daar aldoor op letten, terwijl je het normaal nooit opvalt

Wel vind ik de letters (ik gebruik al cleartype) afhankelijk van de achtergrond soms wat 'vaag' eruit zien. Heel klein beetje ghosting/schaduw of hoe je dat ook noemt. Maar het kan ook zijn dat ik er nog even aan moet wennen. Contrast en brightness heb ik ook al een stuk teruggezet, want dat stond default veel te hoog.
Ik ben er verder opzich wel tevreden mee, maar ik kijk nog even aan of ik er aan wen (kan nog 8 dagen ruilen). Ik zit er ook nog aan te denken om een DVI kabel te halen, zouden die letters dan beter worden? En is het echt verstandig om een dure DVI kabel te halen of voldoet een goedkopere ook wel? Ik zie ze nl van10 euro tot wel 40 euro. Iets zegt me dat er digitale signalen door gaan en dat je met een duurdere geen scherper beeld kunt krijgen (signaaltje is 1 of 0 en niks er tussenin). Alleen zit je misschien met storing, maar dat merk je toch wel snel genoeg aan die 'digitale blokjes' die je ook wel es met digitale televisie ziet?