Ik heb sinds een paar dagen de 5045 in huis. Ik moet zeggen dat, gezien de berichten van dit forum, hij me zeker niet tegenvalt. Ik heb geen enkele door jullie genoemde klachten ondekt. Ook het programmeren gaat goed en door de menustructuur kom ik gemakkelijk doorheen zonder gebruiksaanwijzing. Ik begrijp de klachten van jullie daarin soms niet. Ben ik misschien een snel tevreden man? Ik heb wel eens Philips videorecorders gehad waar ik zelfs met handleiding niet uitkwam...
Ik heb hem regiovrij gemaakt en de gehackte firmware geïnstalleerd.
Nu zie ik vandaag dat er nieuwe firmware is te installeren. Eerlijk gezegt doe ik dat pas als ik echt serieuze klachten ga krijgen, want ik wil graag wachten tot de gekraakte versie om microvision uit te schakelen beschikbaar is. Ik neem aan dat indien deze er is ik via dit forum wel te horen krijg waar deze te downloaden is.
Wat is jullie ervaring met de beeldkwaliteit? Ik gebruik nu de EP stand, afgespeelt op een van de eerste grote 16:9 tv's van Sony en ik vind dit aardig overeenkomen met de LP stand van mijn ter ziele gegane VHS recorder van Panasonic.
Groeten van een nieuw en tevreden forumlid.
2,00 m. + begane grond