liteon dvd hdd recorder 5045

Pagina: 1 ... 7 ... 15 Laatste
Acties:
  • 20.140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>:) Gisteravond (16 maart) zie ik opeens een popup van mijn virusscanner. Internet is weer actief
Na 3 dagen zuchten kan ik eindelijk mijn email lezen en weer internetten.
HCCNET en BBNED hebben voor mij het probleem opgelost daar ben ik blij om. Alleen vind ik deze werkwijze in deze tijd niet acceptabel.

Op mijn oproep om een vuist te maken naar HCCNET is nog weinig gereageerd en is daarom ook geen vuist van te maken.

De speedtestresultaten van BBNED (PRO2) vind ik redelijk voor de download (1600-1800 kb)
Upload is mij nog niet helemaal duidelijk.

mvg
Michiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 14:48:
>:) Gisteravond (16 maart) zie ik opeens een popup van mijn virusscanner. Internet is weer actief
Na 3 dagen zuchten kan ik eindelijk mijn email lezen en weer internetten.
HCCNET en BBNED hebben voor mij het probleem opgelost daar ben ik blij om. Alleen vind ik deze werkwijze in deze tijd niet acceptabel.

Op mijn oproep om een vuist te maken naar HCCNET is nog weinig gereageerd en is daarom ook geen vuist van te maken.

De speedtestresultaten van BBNED (PRO2) vind ik redelijk voor de download (1600-1800 kb)
Upload is mij nog niet helemaal duidelijk.

mvg
Michiel
euhh waar gaat dit over?

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:47

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Waarom komt dit altijd NADAT je wat koopt. Dit is echt ronduit klote voor mij, kheb m net een maand ofzo. Helaas issie in die maand al wel 4x vast gelopen en zeker 6x dat ik m uitzet en daarna weer aan dattie zegt dat hij niet goed is uitgegaan. Beetje vaag.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwan1976
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-08 12:59
Ik heb de Liteon 5045 (met FW 1.93) nu bijna 2 weken. Over de mogelijkheden ben ik zeer tevreden. Opnemen op HD is een verademing... geen schijven meer verwisselen. _/-\o_

Sommige dingen hadden beter gekund, zoals de cijfer/lettervolgorde bij het invoeren van titels. Ook de toetsaanslag van de afstandbediening is niet zo vingervriendelijk. De AB van de voorganger van de 5045 was wat dat betreft gebruikersvriendelijker.

Mijn grootste ergernis over dit apparaat is echter dat het maken van hoofdstukken niet tot op het frame nauwkeurig gebeurt, iets wat m'n Philips dvd-recorder (helaas zonder hd) wèl kan. Hetzelfde gebeurt bij het maken van een indexbeeld. Hij pakt niet het beeldje waarop hij stilstaat, maar een paar beeldjes eerder. Is dit bij iedereen het geval, of ben ik de enige met dit schoonheidsfoutje?

[ Voor 11% gewijzigd door Iwan1976 op 21-03-2005 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jank
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-01-2012
vriesman schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 14:22:
Zojuist gezien: LiteOn 5045 bij BCC voor Eur. 399,-
Dat staat in een mail als je op de BCC-mailinglist staat.
De korting krijg je als je de mail uitprint en meeneemt.
Actie t.m. 17 april.
Met deze topic erbij krijg je hem misschien wel gratis mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 11:42
Van mij mag de nieuwe FW wel komen :(

[ Voor 90% gewijzigd door whiteclear op 21-03-2005 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iwan1976 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 14:30:
Mijn grootste ergernis over dit apparaat is echter dat het maken van hoofdstukken niet tot op het frame nauwkeurig gebeurt, iets wat m'n Philips dvd-recorder (helaas zonder hd) wèl kan. Hetzelfde gebeurt bij het maken van een indexbeeld. Hij pakt niet het beeldje waarop hij stilstaat, maar een paar beeldjes eerder. Is dit bij iedereen het geval, of ben ik de enige met dit schoonheidsfoutje?
Nee, je bent niet de enige. Heb dit van meer mensen gehoord. En ik vind dit zelf ook het grootste minpunt van het apparaat. Iemand op LiteOn users heeft trachten uit te leggen dat het te maken heeft met de manier waarop mpeg opgeslagen wordt. Het enige wat me daarvan bijgebleven is, is dat het niet voorspelbaar is.

Maar misschien is het in de volgende firmware aangepast (ik zie niet helemaal hoe, als het inderdaad aan de manier van mpeg opslaan ligt, maar ik blijf hopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedenk wel dat wat de gebruiker 'enkele beeldjes' noemt, in werkelijkheid rond de 100 beelden zijn: 60 fields/sec * 1 a 2 seconden. Dan is de onnauwkeurigheid van 'enkele beeldjes' toch wat debieuzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem eigenlijk alleen in SP op, 25 frames per seconde. Ik check aan de hand van de miniatuurweergave waar de splitsing terecht zou komen. Vind ik dit te vroeg (eind van een reclame blok), dan ga ik per frame vooruit en maak per 2 frames een miniatuurweergave, tot het plaatje weer verandert. Soms gebeurt dit al na 4 frames, soms wat langer. Maar langer dan 25 frames ( = 1 seconde) gebeurt eigenlijk bijna niet.

Hmm, nu vraag ik me af, als het inderdaad om het aantal frames gaat, zou het dan in HQ meer in de buurt komen (vanwege meer frames per seconde, dus is de afwijking in tijd kleiner).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakradje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-08 15:45
Van een ander LiteOn forum:
Firmware v194 released Friday/Saturday

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha eindelijk!!! Want hoewel ik niet mag klagen met mijn Liteonnetje, ik ben gewoon flashgeil en een dag is geen feest als ik niet aan het flashen ben geweest! 8) :9~ :Y)

But seriously: als hiermee die groenige waas word opgelost zijn er veel mensen geholpen. Ik heb nog geen een keer een lock up of wat voor crash dan ook gehad.......

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2005 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwan1976
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 22:55:
Nee, je bent niet de enige. Heb dit van meer mensen gehoord. En ik vind dit zelf ook het grootste minpunt van het apparaat. Iemand op LiteOn users heeft trachten uit te leggen dat het te maken heeft met de manier waarop mpeg opgeslagen wordt. Het enige wat me daarvan bijgebleven is, is dat het niet voorspelbaar is.

Maar misschien is het in de volgende firmware aangepast (ik zie niet helemaal hoe, als het inderdaad aan de manier van mpeg opslaan ligt, maar ik blijf hopen).
Dan ben ik voorlopig nog aangewezen op DVDShrink en MPEG Video Wizard. Deze laatste heb ik afgelopen week gevonden. Met MPEG VW kun je je opnames op het frame nauwkeurig editen en saven zonder opnieuw te renderen! Ik was al een jaar op zoek naar een programma met die mogelijkheid. _/-\o_

Als dit programma het kan, dan moet het toch ook mogelijk zijn om die functionaliteit in de 5045 te implementeren. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou leuk zijn als de site ook werd genoemd, hebben we er misschine ook wat aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het betreffende bericht is te vinden op:

http://cgi.mgillespie.plu...ndex.php/topic,473.0.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 11:27:
[...]

Ik heb vorig weekend gemerkt dat het wel vijf minuten kan duren voordat het apparaat doorheeft dat er een schijfje in zit. Als je dan te vroeg begint met opnemen of kopieren, krijg je inderdaad deze melding.
Inmiddels zelf een beetje wijzer geworden: het apparaat moet de DVD eerst voorbereiden. Hier merk je verder niets van, behalve dat je dus niet kan opnemen als hij dat nog niet gedaan heeft, of er nog mee bezig is. Dit kan een paar minuten duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwan1976
Gisteren openbaarden zich 2 problemen die me toch ernstig doen twijfelen aan de betrouwbaarheid van de 5045.

Probleem #1:
Ik heb heb de timer zo ingesteld dat hij elke werkdag (ma. t/m vr. aangevinkt) een programma opneemt op een bepaalde tijd. Vorige week ging alles prima, maar deze week begon hij ook vrolijk op zaterdag op te nemen.

Probleem #2:
Ik had de timer ingesteld om eenmalig een programma op te nemen. Op de ingestelde tijd gaat de recorder aan. Er wordt echter niks opgenomen. Als ik hem dan vervolgens uitzet door de stekker eruit te trekken (met de aan- en uitknop werkt niet!) moet hij eerst de HD weer controleren. Daarna begint hij het programma alsnog op te nemen.

Hier word ik niet vrolijk van. :/

Je mag toch verwachten dat zulke basale dingen goed gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2_05
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 18:28
Iwan1976 schreef op zondag 27 maart 2005 @ 19:02:
Probleem #1:
Ik heb heb de timer zo ingesteld dat hij elke werkdag (ma. t/m vr. aangevinkt) een programma opneemt op een bepaalde tijd. Vorige week ging alles prima, maar deze week begon hij ook vrolijk op zaterdag op te nemen.
Precies hetzelfde gehad en zelfs meerdere keren. Nu moet je wel ff de timer opnieuw instellen, dus ff naar de betreffende timeropname gaan en ok klikken (zonder persee iets te wijzigen). Doe je dat niet dan slaat ie vrolijk een dag waarop ie wel moest opnemen over.

[ Voor 3% gewijzigd door 2_05 op 28-03-2005 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stokkom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-09 22:43
Zomertijd...

Wat vervelend dat het apparaat niet de juiste tijd bijhoudt. Nu heb ik de PostcodeLoterijShow opgenomen in plaats van ER. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:47

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dat is iets wat je bij elk electronisch apparaat moet bijhouden en controleren. Een computer doet dat automatisch omdat het zo geprogrammeerd is, de VCR doet het dmv de kabel, en de DVD-Recorder moet je zelf doen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakradje
De meeste HD recorders die ik heb gezien halen de tijd gewoon uit teletekst.
Dat zit standaard in de tuner gebakken (I2C data). Zelfs TV's doen dat standaard.
Lijkt me niet zoveel moeite om dat in de LiteOn ook te programmeren.
Maar nu doet ie het in ieder geval niet.
De LiteOn LVW 5007 heeft zelfs GUIDE+. Dus ze weten bij LiteOn
heus wel hoe ze data uit een TV signaal moeten halen...
Wordt natuurlijk een feature op het nieuwe model ;O)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er al iets bekend over het verschijnen van de nieuwe versie firmware. las op het engelse forum dat de uk versie 1.94 reeds beschikbaar was. echter op de site van lite-on staat nog steeds de versie 1.93.

is er ook al iets bekend wat de verbeteringen zijn in de nieuwe versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, helaas, nog niets bekend. Geen nieuwe firmware, geen lijstje met opgeloste problemen. Op het engelse forum vertelde iemand op 24 maart dat hij van LiteOn had gehoord dat op vrijdag of zaterdag de nieuwe firmware vrijgegeven zou worden. Maar we zijn inmiddels al een ruime week verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2_05
Er wordt al een tijdje telkens opnieuw beweerd dat de nieuwe firmware bijna komt. Ik wacht nog altijd in spanning.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hai,

Ik heb dezelfde problemen... het lijkt wel of naarmate ik het apparaat langer gebruik, er meer problemen optreden. Hij is inmiddels al eens omgeruild geweest en heb nu een exemplaar van december 2004.
Ik heb sinds 31/3 inmiddels 3 emails gestuurd naar het europese emailadres, maar tot op heden helaas geen reaktie gehad...

Niels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcos73
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-08 19:27
Ik heb sinds 2 weken ook de lite-on lvw-5045 aangeschaft omdat het een
allekunner is.Ik heb ook de laatste firmware op het apparaat gezet (193).Nu heb
ik alleen een probleem bij het opstarten;ik krijg nl verticale strepen in het
beeld tijdens het logo, het verder skippen van een hoofdstuk, en in het edit
venster geeft hij de beelden met verticale strepen weer.
Kent iemand dit probleem, of weet iemand hoe je dit kan verhelpen?
(Voor de firmware update had hij dit niet !)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2_05
marcos73 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 00:32:
Ik heb sinds 2 weken ook de lite-on lvw-5045 aangeschaft omdat het een
allekunner is.Ik heb ook de laatste firmware op het apparaat gezet (193).Nu heb
ik alleen een probleem bij het opstarten;ik krijg nl verticale strepen in het
beeld tijdens het logo, het verder skippen van een hoofdstuk, en in het edit
venster geeft hij de beelden met verticale strepen weer.
Kent iemand dit probleem, of weet iemand hoe je dit kan verhelpen?
(Voor de firmware update had hij dit niet !)
Toen ik last had van strepen heb ik nieuwe, goede kwaliteit, antenne kabels gekocht en daarna heb ik het nooit meer gezien. Eventueel een andere scartcabel proberen kan mschien ook helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Word het nu niet eens tijd ons geld terug te eisen :?

De nieuwe FW duurt echt veels te lang |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werken ze uberhaupt bij Liteon? Ik heb 31/3 een e-mail gestuurd; daarna elke dag één, omdat ik totaal geen reaktie terugkrijg. Zelfs in het Engels, zowel naar het Nederlandse emailadres, als de internationale. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist gebeld met de helpdesk, waar de persoon in kwestie die ik sprak mij vertelde dat een nieuwe firmware update nog wel even op zich zal laten wachten. Er werd wel bevestigd dat dit eigenlijk gepland was voor een rond de Pasen, maar dat hij nog niet klaar was. Hij kon ook niet aangeven wat nu de planning is.
Wat mij opviel overigens, was het feit dat hij van een aantal problemen niet op de hoogte was (niet willen stoppen bij opnames, blauw beeld, problemen met de timer). Ik had zelf daarnaast nog een aantal problemen die wel bekend waren, en die in de (langverwachte) update verholpen zouden worden. De waslijst met klachten die ik had was voor hem voldoende aanleiding om mijn apparaat opnieuw (!) om te ruilen. Ik betwijfel of dit zal gaan helpen, maar wie weet...
Vreemd blijft natuurlijk dat er op e-mail niet gereageerd wordt en dat er een aantal problemen niet bekend zou zijn (misschien een domme vraag, maar meldt iedereen die problemen ook bij LiteOn, of blijft het op dit forum?)

Ik ben benieuwd, binnen vijf werkdagen heb ik een nieuw exemplaar en nu maar hopen dat deze het wel blijft doen (ik weet het, wellicht tegen beter weten in).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2_05
Ze beproeven echt ons geduld zeg. Laat ze een datum vastleggen dan hebben wij zekerheid en zij een deadline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 15:07:
Ik heb zojuist gebeld met de helpdesk, waar de persoon in kwestie die ik sprak mij vertelde dat een nieuwe firmware update nog wel even op zich zal laten wachten. Er werd wel bevestigd dat dit eigenlijk gepland was voor een rond de Pasen, maar dat hij nog niet klaar was. Hij kon ook niet aangeven wat nu de planning is.
Wat mij opviel overigens, was het feit dat hij van een aantal problemen niet op de hoogte was (niet willen stoppen bij opnames, blauw beeld, problemen met de timer). Ik had zelf daarnaast nog een aantal problemen die wel bekend waren, en die in de (langverwachte) update verholpen zouden worden. De waslijst met klachten die ik had was voor hem voldoende aanleiding om mijn apparaat opnieuw (!) om te ruilen. Ik betwijfel of dit zal gaan helpen, maar wie weet...
Vreemd blijft natuurlijk dat er op e-mail niet gereageerd wordt en dat er een aantal problemen niet bekend zou zijn (misschien een domme vraag, maar meldt iedereen die problemen ook bij LiteOn, of blijft het op dit forum?)

Ik ben benieuwd, binnen vijf werkdagen heb ik een nieuw exemplaar en nu maar hopen dat deze het wel blijft doen (ik weet het, wellicht tegen beter weten in).
Ze weten heel goed wat er allemaal aan de hand is. Ik heb meerdere malen verschillende medewerkers aan de telefoon gehad die op de hoogte waren van de verschillende bugs (zoals de groen/blauwe waas)

Ik heb hier totaal geen zin meer in :( ik wil gewoon mijn geld terug |:(

-edit-

trouwens, met dat omruilen geen ik je weinig kans. Mijn recorder is al meerdere malen vervangen

[ Voor 7% gewijzigd door whiteclear op 06-04-2005 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2_05
whiteclear schreef op woensdag 06 april 2005 @ 21:58:
[...]
Ik heb hier totaal geen zin meer in :( ik wil gewoon mijn geld terug |:(
Ik wil nog wel ff wachten op de volgende firmware. Deze keer beloven ze zo veel goeds. Ik wil wel ff kijken of ze t ook waar kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
2_05 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 22:04:
[...]

Ik wil nog wel ff wachten op de volgende firmware. Deze keer beloven ze zo veel goeds. Ik wil wel ff kijken of ze t ook waar kunnen maken.
Je heb wel gelijk. Maar wanneer zijn ze van plan de nieuwe FW te lanceren? na zo'n lange tijd kan je echt je geld niet meer terug vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2_05
whiteclear schreef op woensdag 06 april 2005 @ 22:07:
[...]

Je heb wel gelijk. Maar wanneer zijn ze van plan de nieuwe FW te lanceren? na zo'n lange tijd kan je echt je geld niet meer terug vragen.
Ik hoop binnenkort, mag toch niet al te lang duren als ze m eigenlijk al met pasen wilden uitbrengen. En tja, je heb een jaar garantie, maar of daar ook geld terugvragen ondervalt weet ik eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kon bij mij na 8 dagen al niet meer, waar ik flink van baalde toen ik het te laat ontdekte. Dus heb ik 'm maar gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijd voor actie?

De administrator van het engelse forum, met inmiddels ruim 750 leden uit verschillende landen, is begonnen met het verzamelen van reacties van gebruikers, met name over de onduidelijkheid m.b.t. de firmware en wat ze van plan zijn met de belangrijke openstaande problemen. Dit wordt dan vrijdag naar LiteOn gestuurd, tenzij voor die tijd de nieuwe firmware verschijnt en deze ook nog aan onze verwachtingen voldoet.

Kijk op: http://cgi.mgillespie.plu...ndex.php/topic,561.0.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een week wachten heb ik eindelijk een reactie van de helpdesk: heeft u de laatste firmware geïnstalleerd?
Ik heb maar een bericht teruggestuurd met de mededeling dat hij mijn vorige bericht niet goed gelezen had, aangezien onderaan alle technische gegevens stonden en dat ik nog wel een reactie van hem verwacht.
Zojuist heb ik van iemand anders van de helpdesk een bericht ontvangen en die wist mij te vertellen dat ze ernaar streven om 99 procent van de fouten in de volgende firmware te verhelpen en dat dat juist de reden is dat de update zo lang op zich laat wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 13:35:
.............Zojuist heb ik van iemand anders van de helpdesk een bericht ontvangen en die wist mij te vertellen dat ze ernaar streven om 99 procent van de fouten in de volgende firmware te verhelpen en dat dat juist de reden is dat de update zo lang op zich laat wachten...
Ik hoop dat het zo is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo ik ben nieuw hier. en heb gelijk een vraag: ik heb ook z'n liteon en heb net een firmware
geistalleerd. nu vraagt hij steeds om de cd, als ik die er in doe komt er F-UPO 193 in beeld te staan
en doet ie helemaal niets meer. WIE KAN MIJ HIER MEE HELPEN??????
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De meest voor de hand liggende vraag is: heb je de juiste procedure gevolgd? Dwz:

- firmware downloaden, uitpakken (unzip) en uitgepakt op CD(-RW) zetten
- de LiteOn aanzetten, de source op TV zetten en dan pas de CD erin
- dan verschijnt als het goed is iets in de trant van 'ik ga nu upgraden wilt u doorgaan?' ja, dus
- wachten tot de CD weer 'uitgespuugd' wordt en pas daarna het apparaat uit zetten en vervolgens weer aan

Heb je het zo gedaan, dan kun je nog proberen de firmware opnieuw te downloaden enz. Dit gaat nog wel eens fout. Helpt dat ook niet, dan wordt het tijd om LiteOn te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vergeet nog wat, er schijnen ook problemen bekend te zijn met de manier waarop je de firmware op CD hebt gezet; ik geloof dat 1 daarvan te maken had met een te hoge snelheid. Maar het fijne weet ik daar niet van. Ik heb het zelf gedaan door de bestanden in de Windows XP verkenner naar de brander te slepen. Ging perfect. Maar dan moet je natuurlijk wel XP hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, ik heb het zo gedaan zoals je het verteld. maar hij zit echt vast als een huis. heb jij misschien een telf. nr. van liteon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de fout al gevonden. ik had vergeten het bestand uit te pakken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2_05
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 21:32:
Tja, das natuurlijk altijd handig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 21:32:
Gelukkig dat je er toch nog uit bent gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 13:35:
Zojuist heb ik van iemand anders van de helpdesk een bericht ontvangen en die wist mij te vertellen dat ze ernaar streven om 99 procent van de fouten in de volgende firmware te verhelpen en dat dat juist de reden is dat de update zo lang op zich laat wachten...
Als er nou ook nog iemand kan vertellen hoe lang 'zo lang' nog duurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
De administrator van Liteonusers.org.uk gaat morgen een formulier versturen met een paar "boze" liteon gebruikers. Ben benieuwd of het zou helpen.

bekijk het hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De petitie is verstuurd. Maar afwachten hoe ze reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakradje
Als ze het dit keer weer verkl.ten met de firmware ben ik het helemaal zat met de 5045.

Ik zit erover te denken om het apparaat dan (op een of andere manier) terug te sturen en mijn geld terug te eisen. Dat zou dan gebaseerd moeten zijn op "het leveren van goederen die niet werken zoals geadverteerd". Ik weet de juridische term niet. Maar daar komen we dan wel achter.

Sorry voor mijn taalgebruik maar LiteOn heeft nog veel te leren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Eigenlijk kan ik niet begrijpen dan zo'n product nog steeds verkocht wordt. Doet de consumentenbond er niks aan? Zijn ze ervan op de hoogte? Kunnen ze wat doen?

Misschien wordt het tijd om eens de consumentenbond in te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist een vervangend exemplaar ontvangen (helaas zelfde produktiedatum/firmware) en in dit model zit een maxtor hd.
Nu hoor ik telkens als ik 'm uitzet een droog klik geluid van de hd. Is dat een parkeerstand, of is er iets anders mis?

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 12:13:
Ik heb zojuist een vervangend exemplaar ontvangen (helaas zelfde produktiedatum/firmware) en in dit model zit een maxtor hd.
Nu hoor ik telkens als ik 'm uitzet een droog klik geluid van de hd. Is dat een parkeerstand, of is er iets anders mis?

Iemand enig idee?
Doet me denken aan m'n PC. Altijd die tik. Ik vond het een beetje eng (gezien de reputatie van Maxtor tikken) en heb een format C: gedaan. Daarna geen getik meer gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik ken dat inderdaad...

Gekke is dat dit exemplaar heel veel lawaai maakt bij CD's (een floppefloppe geluid) en ik het idee heb dat het loopwerk van de dvd-speler ook niet helemaal lekker gaat. De lade zit voor mijn gevoel er nogal losjes in. Als de CD eenmaal goed gepakt wordt, dan blijft ie een hoog aanlopend geluid maken (spinnend), maar zoveel meer dan het vorige apparaat dat ik er sterk aan zit te denken om maandag maar weer eens te gaan bellen... zucht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws?
Ik kreeg het volgende berichtje vandaag binnen:

IK: Nu circuleren er geruchten op Internet dat er een nieuwe firmware uitkomt die deze problemen zal
verhelpen. Is dat waar ? en zo ja, wanneer kan ik deze dan verwachten?
LITEON: Dit klopt. Wij trachten deze eind van de week te kunnen releasen. De firmware zit nu in de testfase

Het zou wel heel mooi zijn... maar goed, het was wel een reaktie op een e-mail van 31/3. Laten we het hopen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 16:30:
Goed nieuws?
Ik kreeg het volgende berichtje vandaag binnen:

IK: Nu circuleren er geruchten op Internet dat er een nieuwe firmware uitkomt die deze problemen zal
verhelpen. Is dat waar ? en zo ja, wanneer kan ik deze dan verwachten?
LITEON: Dit klopt. Wij trachten deze eind van de week te kunnen releasen. De firmware zit nu in de testfase

Het zou wel heel mooi zijn... maar goed, het was wel een reaktie op een e-mail van 31/3. Laten we het hopen ...
Dat klinkt goed :)

Laten we hopen dat het idd alle problemen verhelpt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2_05
Opnieuw geruchten dat de firmware deze week zal uitkomen, net zoals al een aantal keren eerder. Het zal mij benieuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakradje
Na lang wachten is ie dan eindelijk klaar:

Versie 195 patch3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste forum,

De nieuwe 5045 firmware is dan eindelijk beschikbaar.
De FW is te downloaden op www.liteonit.com -> av products -> downloads.

Gr,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakradje
Beste LiteOn,

Is het mogelijk om een changelog los te weken
in Taiwan?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2_05
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 09:33:
Beste forum,

De FW is te downloaden op www.liteonit.com -> av products -> downloads.

Gr,
Yes, eindelijk. Kan niet wachten om hem thuis uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_kok
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-04 20:43
Was ff vergeten dat je dan ook alle zenders er weer opnieuw in moest zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_kok
Kleuren probleem is opgelost, perfect zwart beeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwan1976
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 09:33:
Gr,
Goh wat toevallig... Ik besloot vandaag om maar weer eens te checken of de nieuwe FW eindelijk beschikbaar was. :)

Ik hoop dat ik nu eindelijk verlost ben van lockups en onbetrouwbare timers. Ik ga komend weekend pas upgraden, want ik heb nu geen zin om al die zenders weer in te stellen. :/

[ Voor 1% gewijzigd door Iwan1976 op 14-04-2005 22:14 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
sander_kok schreef op donderdag 14 april 2005 @ 12:35:
Kleuren probleem is opgelost, perfect zwart beeld ;)
Is dit een droom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_kok
K heb dvd gekeken, opgenomen afgespeelt, alles ziet er goed uit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand die "The Forgotten" op DVD heeft ff checken of die het nu wel doet? Dat is namelijk de nieuwe ARCcos beveiliging die het voorheen niet eens deed. Alle menu's werkten perfect maar de film gaf problemen.

Verder zijn de kleuren wel verbeterd tov de vorige firmware. Nog geen problemen tegengekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2_05
Ik heb m zelf nog niet geinstalleerd. Maar op een ander forum heb ik gelezen dat verschillende bugs zijn opgelost, maar dat er ook weer een paar kleine bugs bij zijn gekomen. Niet alleen rozengeur en manenschijn dus :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakradje
Bij mij speelden mp3´s niet meer direct na een defrag.
Na uit en aanzetten was dat opgelost. Hmmm..

Een nieuwe buglist wordt gebouwd op: Buglist v195p3

[ Voor 79% gewijzigd door tweakradje op 15-04-2005 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
2_05 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 22:32:
Ik heb m zelf nog niet geinstalleerd. Maar op een ander forum heb ik gelezen dat verschillende bugs zijn opgelost, maar dat er ook weer een paar kleine bugs bij zijn gekomen. Niet alleen rozengeur en manenschijn dus :S
dat is het nooit.....

Trouwens. Ik heb de 195 ook geinstalleerd, en ik heb de blauwe waas weer een keer langs zien komen. Net zoals met de vorrige FW, moet je de recorder opnieuw opstarten.

Groene waas is trouwens nog wel een beetje te zien (via UPC Digital)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giant2000
  • Laatst online: 06-04-2023
Ik heb sinds een paar dagen de 5045 in huis. Ik moet zeggen dat, gezien de berichten van dit forum, hij me zeker niet tegenvalt. Ik heb geen enkele door jullie genoemde klachten ondekt. Ook het programmeren gaat goed en door de menustructuur kom ik gemakkelijk doorheen zonder gebruiksaanwijzing. Ik begrijp de klachten van jullie daarin soms niet. Ben ik misschien een snel tevreden man? Ik heb wel eens Philips videorecorders gehad waar ik zelfs met handleiding niet uitkwam...
Ik heb hem regiovrij gemaakt en de gehackte firmware geïnstalleerd.

Nu zie ik vandaag dat er nieuwe firmware is te installeren. Eerlijk gezegt doe ik dat pas als ik echt serieuze klachten ga krijgen, want ik wil graag wachten tot de gekraakte versie om microvision uit te schakelen beschikbaar is. Ik neem aan dat indien deze er is ik via dit forum wel te horen krijg waar deze te downloaden is.

Wat is jullie ervaring met de beeldkwaliteit? Ik gebruik nu de EP stand, afgespeelt op een van de eerste grote 16:9 tv's van Sony en ik vind dit aardig overeenkomen met de LP stand van mijn ter ziele gegane VHS recorder van Panasonic.

Groeten van een nieuw en tevreden forumlid. :*)

2,00 m. + begane grond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
giant2000 schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 10:38:
Ik heb sinds een paar dagen de 5045 in huis. Ik moet zeggen dat, gezien de berichten van dit forum, hij me zeker niet tegenvalt. Ik heb geen enkele door jullie genoemde klachten ondekt. Ook het programmeren gaat goed en door de menustructuur kom ik gemakkelijk doorheen zonder gebruiksaanwijzing. Ik begrijp de klachten van jullie daarin soms niet. Ben ik misschien een snel tevreden man? Ik heb wel eens Philips videorecorders gehad waar ik zelfs met handleiding niet uitkwam...
Ik heb hem regiovrij gemaakt en de gehackte firmware geïnstalleerd.

Nu zie ik vandaag dat er nieuwe firmware is te installeren. Eerlijk gezegt doe ik dat pas als ik echt serieuze klachten ga krijgen, want ik wil graag wachten tot de gekraakte versie om microvision uit te schakelen beschikbaar is. Ik neem aan dat indien deze er is ik via dit forum wel te horen krijg waar deze te downloaden is.

Wat is jullie ervaring met de beeldkwaliteit? Ik gebruik nu de EP stand, afgespeelt op een van de eerste grote 16:9 tv's van Sony en ik vind dit aardig overeenkomen met de LP stand van mijn ter ziele gegane VHS recorder van Panasonic.

Groeten van een nieuw en tevreden forumlid. :*)
als eerste, welkom ;)

Op het begin was ik ook erg tevreden.... Maar na een tijdje ga je toch de bugs zien.
Het kan ook zijn dat je de perfecte combinatie heb. Bijvoorbeeld je tv.
Hopelijk krijg je geen last waar wij last van hebben...

Veel plezier _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe firmware 195 is uit. Welke bugs lost deze FW op. Loont het de moeite als je 193 reeds hebt geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:36

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 13:58:
De nieuwe firmware 195 is uit. Welke bugs lost deze FW op. Loont het de moeite als je 193 reeds hebt geinstalleerd?
Ja, hallo. Lees de laatste paar posts in dit topic ff door in plaats van je vraag zo lui neer te plempen |:(

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 14:53:
[...]

Ja, hallo. Lees de laatste paar posts in dit topic ff door in plaats van je vraag zo lui neer te plempen |:(
ik bedoel een volledige lijst, niet alleen juichverhalen over scartproblemen die opgelost zijn. Er was toch ook zo'n lijst voor 193?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 14:57:
[...]

ik bedoel een volledige lijst, niet alleen juichverhalen over scartproblemen die opgelost zijn. Er was toch ook zo'n lijst voor 193?
Dat had je ook kunnen lezen een paar posts terug. Dat de lijst er dus niet is :X

[ Voor 7% gewijzigd door whiteclear op 15-04-2005 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan de recorder na de update niet meer regio vrij maken.. doe ik iets fout dan het is toch in het menu van waar ook je de tijd en zo kan instellen?>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_kok
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 17:40:
ik kan de recorder na de update niet meer regio vrij maken.. doe ik iets fout dan het is toch in het menu van waar ook je de tijd en zo kan instellen?>
sta je op EXIT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik ontkwam niet aan het uitvallen van de 5045. Alle opgenomen programma's na een harde reset verdwenen. Bellen met liteon waarna er meteen een nieuwe werd verstuurd. Deze heb ik nu in mijn bezit. Direct de nieuwste firmware (195) erop gezet. Alles (voor zover ik heb kunnen testen) doet het nu goed. Beeld is ook perfect.

Maar nu komt het: Als ik de 5045 uitzet, is direct mijn tv beeld zeer slecht tot helemaal geen beeld op de meeste zenders. Zet ik de 5045 weer aan dan is het beeld ook weer oke. Nu opgelost door de kabel te splitten en 1 uitgang dan direct naar de tv (zonder tussenkomst van de 5045) en de andere uitgang van de splitter naar de 5045. Dit werkt perfect maar het hoort natuurlijk niet zo. Het lijkt er op dat als ik de 5045 uitzet hij ook meteen het kabelsignaal niet meer doorgeeft. Ook hoor ik nu de 5045 via een droge tik echt aan en uitschieten. Dit hoorde ik bij mijn vorige nooit.

Zijn er meer met dit probleem? Zie ik iets over het hoofd of mis ik een instelling die ik aan moet passen? Mijn vorige 5045 (die nu terug gaat) gaf het tv signaal wel gewoon door na uitzetten van het apparaat.

Nu dus maar weer naar liteon bellen, en deze ook weer om laten ruilen? Tenzij ik iets over het hoofd zie. Zo blijf je wel bezig zeg!! 8)7

Overigens ik ken dit forum zo een beetje uit mijn hoofd en ben dit probleem nog niet tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets terug in dit topic las ik dat er ook Maxtor schijven in je bakkie kunnen zitten. Die staan bekend om hun tikje. Ik heb ze jaren gebruikt en nooit problemen gehad. Soms na een format was de tik een tijd weg maar nooit erg lang...

Wat het slechte beeld betreft: ik heb dat ook gehad. Lag bij mij een de scartkabel. Je hebt verschillende types en bij bepaalde kabels krijg je problemen. Ik heb zelf in ieder geval draadje 8 (staat vaak in de stekker) losgehaald omdat die ook storing veroorzaakte. De functie van 8 is alleen het schakelen tussen beeldformaten als je breedbeeld hebt en het automatisch kiezen van je AV kanaal als je de Lite on aanzet. Ik kan je aanraden om toch die 8 even los te knippen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2_05
Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 17:14:
Maar nu komt het: Als ik de 5045 uitzet, is direct mijn tv beeld zeer slecht tot helemaal geen beeld op de meeste zenders. Zet ik de 5045 weer aan dan is het beeld ook weer oke.
Klinkt mij als een fout in het apparaat. Ik krijg enkel slecht beeld wanneer ik de stekker uit het stopkontakt haal. Ik zou r toch even over bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Heeft iemand nog beeld problemen gekregen na 195?
Ik heb vaak als ik de recorder aan zet, dat het beeld (scart) paars, roze is :?

Allemaal leuk en aardig dat de groene/blauwe waas is opgelost (eigenlijk niet helemaal)
Maar nu krijg ik Paarse/roze beelden. 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door whiteclear op 17-04-2005 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcos73
  • Laatst online: 28-08 19:27
2_05 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 09:41:
[...]

Toen ik last had van strepen heb ik nieuwe, goede kwaliteit, antenne kabels gekocht en daarna heb ik het nooit meer gezien. Eventueel een andere scartcabel proberen kan mschien ook helpen.
Ik heb beide opties reeds geprobeert.Een nieuwe, beter beschermde kabel
i.v.m. storen van andere apparaten en een goudkleurige scart.
(Ik probeer het eerst zelf op te lossen! |:( )
Maar helaas zonder resultaat.Nu heb ik via e-mail contact gehad met Lite-on en ze sturen me nu
binnen 5 werkdagen een nieuwe recorder toe.
Nu maar even afwachten dus......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whiteclear schreef op zondag 17 april 2005 @ 09:54:
Heeft iemand nog beeld problemen gekregen na 195?
Ik heb vaak als ik de recorder aan zet, dat het beeld (scart) paars, roze is :?

Allemaal leuk en aardig dat de groene/blauwe waas is opgelost (eigenlijk niet helemaal)
Maar nu krijg ik Paarse/roze beelden. 8)7
Op het Engelse forum gelezen dat mensen dit oplosten door een beetje met de scart stekkers te wiebelen.

Bij mij is het beeld perfect, zolang ik niet probeer iets met mijn videorecorder (scart in) te doen. Ik wilde gisteren weer iets copieren van tape, maar dit zag er echt verschrikkelijk uit. Ik had groene en roze/rode strepen over het beeld lopen en deze kwamen ook in de opname terecht. Ik ben dus weer terug naar fw193 en nu werkt dit tenminste weer. LiteOn maar weer eens mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie heel exit niet eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 10:56:
[...]

ik zie heel exit niet eens...
das den ondersten he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat weet ik maar ik zie dat er niet meer bij staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• konehead
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:47
Beste,

Ik ben al enige tijd opzoek naar een HD recorder.

Ik heb nu twee HD recorders op mijn verlanglijstje staan:

1) De LVW-5045
Voordelen:
- DVD recorder
- grote HD
- Betere timesift dan DP-558
- Stabieler dan de 558
- Prijs

2) KISS DP-558
Voordelen:
- Netwerk aansluiting (met daardoor meer internet mogelijk heden)
- Hoger knutsel gehalte
- Nieuwe mogelijkheden door firmware.

Ik vind het een moeilijke keus, welke van de twee... (of ben ik nu appels met peren aan het vergelijken?) Zijn er mensen die deze twee HD recorders in het bezit hebben, of in het bezit hebben gehad?

Wie kan mij helpen?

Groet,

Konehead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2_05
Denk dat de meeste mensen hier de 2e recorder niet kennen en dus ook niet kunnen vergelijken. De 5045 kampt nog met een aantal vervelende bugs, zoals kleurenproblemen, en of dat ie stabieler is, dat betwijfel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giant2000
Vanwege de verwarrende stikker heb ik met Lite On gebeld ivm. de garantie. Was niet nodig dus. Desalnietemin ben ik zeer vriendelijk te woord gestaan door een medewerker en de diverse problemen die via dit forum naar voren komen besproken.
Ik ken het kleurenprobleem niet. Ook alle andere problemen heb ik (nog) niet op 1 ding na: mijn Supervision 2100 dvd speler herkent de gebrande schijfjes niet. Volgens de medewerker zou dit kunnen liggen aan de Supervision daar dit redelijk gedateerde apparaat geproduceerd is in een tijd dat van DVD RW's nog geen sprake was.
Ik hoor dit probleem niet veel op dit forum. Hebben jullie betere ervaringen en hoe los ik dit op? Er is nieuwe firmware voor de Supervision, maar ik betwijvel of ik daar een leesprobleem mee oplos.
De Lite On medewerker raadde me overigens aan gewoon met 1.93 verder te gaan als ik geen problemen had.

2,00 m. + begane grond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:00
Je sluit de dvd's wel af??

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_kok
marcos73 schreef op zondag 17 april 2005 @ 12:17:
[...]

Ik heb beide opties reeds geprobeert.Een nieuwe, beter beschermde kabel
i.v.m. storen van andere apparaten en een goudkleurige scart.
(Ik probeer het eerst zelf op te lossen! |:( )
Maar helaas zonder resultaat.Nu heb ik via e-mail contact gehad met Lite-on en ze sturen me nu
binnen 5 werkdagen een nieuwe recorder toe.
Nu maar even afwachten dus......
Ik heb ook dat ik slecht beeld heb als mijn Lite-On uitstaat, zodra hij aan staat is het weer beter. Dit ligt dus wel aan de recorder? Als ik contact opneem met Lite-On en ik krijg een nieuwe opgestuurd, moet ik dan de oude opsturen of halen ze die op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giant2000
Volgens de gebruiksaanwijzing en de medewerker van Lite On is dat bij +RW dvd's niet nodig. Afsluiten is ook niet mogelijk bij deze cd's. Maar ik heb ook een VCD van een cd RW geprobeerd en ook die wordt niet ingelezen.
Alle DVD's en CD's kan de Lite On overigens zonder problemen lezen.

2,00 m. + begane grond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giant2000
Lite On heeft de 1.95 firmware van de site gehaald!! 8)7

2,00 m. + begane grond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was de FW dan zo buggy :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scart in was bij een aantal mensen (waaronder ik) niet meer om aan te zien. Veel mensen die hier last van hadden met een digitale decoder en in mijn geval was het de videorecorder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 00:35:
ja dat weet ik maar ik zie dat er niet meer bij staan
Heb je naar je beeldformaat gekeken? Het lijkt erop dat er een deel van het scherm wegvalt. Zie je de regel met het serienummer helemaal onderaan nog wel? Ik heb fw195 weliswaar niet zo lang gedraaid, maar lang genoeg om te constateren dat exit nog aanwezig was en dat ook de regiovrij code nog gewoon werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 18:10:
[...]

Heb je naar je beeldformaat gekeken? Het lijkt erop dat er een deel van het scherm wegvalt. Zie je de regel met het serienummer helemaal onderaan nog wel? Ik heb fw195 weliswaar niet zo lang gedraaid, maar lang genoeg om te constateren dat exit nog aanwezig was en dat ook de regiovrij code nog gewoon werkte.
Klopt... hier ook 195, totaal geen problemen en ook gewoon weer regiovrij te maken. Gewoon setup, dan op de onderste gaan staan en je code inkloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb fw 195 geinstalleerd, zag echter bij mij geen echte verbetering
kleur waas is wat minder geworden
omschakelen van de tv naar scart kanaal bij starten opnamen nog steeds aanwezig

verder geen wijzigingen kunnen vinden

iemand al iets gehoord van een nieuwe fw aangezien de 195 verdwenen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2_05
giant2000 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 13:30:
Lite On heeft de 1.95 firmware van de site gehaald!! 8)7
Toch niet zo goed als beloofd??

Volgens Liteon zal er snel weer een nieuwe firmware komen. Maarja, wat heet snel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"there will be soon a new FW which solve this problem"

Aldus de reactie van LiteOn op de beschrijving van mijn scart probleem.
Pagina: 1 ... 7 ... 15 Laatste