Blijkbaar zijn ze weer begonnen met developpen, aldus de Cerulean Studios blog. Hun huidige project is als ik het goed zie een rewrite van Trillian 3.1 om het sneller te maken.
Signature
Signature
Dat riepen ze in december ook al:pasta schreef op maandag 24 april 2006 @ 18:44:
Blijkbaar zijn ze weer begonnen met developpen, aldus de Cerulean Studios blog. Hun huidige project is als ik het goed zie een rewrite van Trillian 3.1 om het sneller te maken.
Monday, December 05, 2005
Hello to the 3 remaining readers of our blog! I wanted to surface briefly to pay my respects and confirm that we are all working like dogs on the latest version of Trillian. Of course I can't say anything about it just yet, but rest assured we are still working hard and very excited about all the new goodies we're working on.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Lekker op de bank
Om de zoveel tijd komen er toch updates van. Daarnaast kan je toch ook een bugreport doen, dat is teminsten zo als je een pro versie hebt.suspect schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 13:48:
Het lukt ze niet om versie 3 bugfree te maken, dus beginnen ze maar aan een nieuwe versie?
Hi everyone,
We have rolled out the first alpha of Trillian 4 and have been knee-deep in bug reports! The alpha is currently in the hands of roughly 40 people, and we will be expanding the tester count in the coming weeks. The next phase of testing will involve sending the build to those of you who signed up via e-mail a while back. We've had quite a few bugs/suggestions reported (59 bugs fixed so far!) since we started, and are continuing to add new features as feedback warrants.
Please remember - as we bring more of you into the testing team, the product will still be considered 'alpha'. This means it's not done yet, and it also means we're listening to your feature suggestions as opposed to just fixing bugs in existing features.
Thanks!
Statistics as of this post...
Current Build: 4.0.0.17
Number of Alpha Testers: 36
Bugs fixed so far: 59
Bugs still open: 48
Climate dashboard | “Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.”
ze moeten in ieder geval zorgen dat ze zaken als audio- en webcam support erin stoppen, als ze dan de client wat uitbreiden met leuke features (whiteboard, simpele p2p, etc) kan het best goed scorenDefiant schreef op maandag 19 juni 2006 @ 22:53:
Hmm, ze leven dus nog. Ik vraag me alleen af of ze voldoende kunnen brengen voor een markt die steeds meer een op een monopolie (europa was voornamelijk icq/msn, maar het is toch voornamelijk msn nu) begint te lijken, dus de noodzaak voor een all-in-one messenger is niet zo groot meer. En dat is toch voor veel mensen de voornaamste reden zo'n messenger te gebruiken. Dan blijft over de markt voor het MSN messenger alternatief, maar daar zullen niet zoveel mensen voor willen betalen.
Maargoed, blijft desalniettemin interessant om te zien waar ze mee komen, een OSX/linux variant zou een mooie aanvulling zijn, maar hun prioriteiten zullen daar wel niet liggen.
Zou lekker wachten totdat Trillian 4 uitkomt. Daar zijn ze nu mee bezig namelijk en dat gaat denk ik niet meer al te lang duren.pven schreef op maandag 26 juni 2006 @ 09:03:
Ik ben serieus aan het overwegen om Trillian te gaan vervangen door Messenger Live.
Is er iemand die me een reden kan geven waarom Trillian beter zou moeten zijn? (Ik verwacht op termijn een ICQ-plugin in de nieuwe Messenger, als die al niet bestaat; overige chat-media gebruik ik niet, uiteraard met uitzondering van MSN.)
Lekker op de bank
Ik heb de changelog doorgelezen maar ben er nog niet achter gekomen of webcams via msn supported zijn?ZaZ schreef op donderdag 23 november 2006 @ 19:12:
Na weer een hele lange tijd stilte lijkt er weer wat schot in de zaak te komen
Sneak preview
De changelog ziet er op zich best goed uit moet ik zeggen
As of version 3.0, Trillian Pro supports the following:
* AIM Video Chat
* MSN Video Conference (NOT "MSN Webcam")
* Yahoo Video Chat
* iChat Video Chat
More video chat info here: http://www.trillian.cc/faqs/
[ Voor 28% gewijzigd door Alternativ op 23-11-2006 19:20 ]
alternativ
Lekker op de bank
Klinkt hoopvol allemaal! Is die msn schermnamen bug ook eindelijk gefixt?ZaZ schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 23:29:
Weer effe een schop. Ik ben op het moment Trillian Astra aan het testen en ik moet zeggen dat ik denk ik wel blij kan wordenHet zit nog wel vol met bugs, maar daar wordt hard aan gewerkt.
Grafisch is het qua mogelijkheden een geweldige update. De skinning engine (die al best uitgebreid was) is nog een stuk flexibeler geworden.
Wat ik zelf geweldig vind is dat je je contacts in je lijst kan 'tilen'. Zonder ermee te hebben gewerkt leek het me redelijk nutteloos, maar het bespaart echt veel ruimte! Ook het wisselen van themes en schemes en custom windows (nieuwe features) zonder opnieuw te hoeven opstarten is heel prettig!
Filetransfers werken eindelijk ook lekker snel ipv met 3kb/s te verzenden en status messages zoals MSN enzo die heeft werken ook perfect.
Voor de liefhebbers is er nu ook onzin zoals buzzen (scherm laten schudden) en handwriting (beiden compatible met originele MSN clients)
Wat niet werkt is de webcam. Alleen via conference, dus ik denk dat daar wat mensen over gaan vallen als ze het niet alsnog implementeren. Maar dat heeft als ik het goed heb begrepen te maken met licenties van Creative enzo.
Al met al lijkt het een hele fijne update te worden. Behalve 'normale' webcam support zie ik niets wat er in deze client mist.
Meh
Ik heb geen optie kunnen vinden om het uit te schakelen, maar heb er ook geen last van. Als mijn contacts irritant gaan lopen doen ermee vraag ik ze om te stoppen of block ik ze gewoon.Jormungandr schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 14:33:
Is die zooi als buzzer en dergelijke uit te schakelen? Was namelijk een van de redenen waarom ik naar trillian ben gegaan.
Hopelijk komt 4 snel uit, want ik begin zwaar moe te worden van die groep-problemen in de 3
Ja schermnamen lijken goed te werken (eindelijk), alleen zijn er nog wel wat avatar problemen. Zo worden ze nu nog niet altijd goed geupdate. En het lijkt erop dat animated avatars wel werken in je message window maar niet in je contactlist. Geen idee hoe dat bij de 'echte' MSN of Live Messenger is eigenlijk.dano_nl schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 21:08:
[...]
Klinkt hoopvol allemaal! Is die msn schermnamen bug ook eindelijk gefixt?
Lekker op de bank
wat zijn precies die groep problemen?Jormungandr schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 14:33:
Hopelijk komt 4 snel uit, want ik begin zwaar moe te worden van die groep-problemen in de 3
Wat voor melding krijg je dan?Jormungandr schreef op zondag 21 januari 2007 @ 14:51:
Ik kan geen groepen aanmaken. Ik heb intussen ook gemerkt dat sommige mensen in live messenger online zijn terwijl ze in trillian offline zijn.
Meh
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq