FrankGuthrie schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 19:37:
[...]
Daargaat het bij mij om. Ze hebben iets wat heeft Vidfeo conferecen, en is niet hetzelfde. Dat werkt bij mij 1 seconden en dan is het weg. Dus zaak voor hun om het te maken. Gaat erom dat het werkt. Erin zitten is ook niet alles. Videoconference schijnt toch wat anderes te zijn.
Dat het bij jou 1 seconde werkt, wil dus zeggen dat er webcamsupport inzit. Dat het 1 seconde werkt, wil zeggen dat de webcamsupport niet goed werkt (maar hij is er wel).
Ik krijg hetzelfde probleem bij 1 persoon (héél even beeld, dan een foutmelding), bij alle andere kan ik gewoon
videochatten (moet ik het s-p-e-l-l-e-n voor je?). En nee, dat heb ik niet zelf gemaakt

comes with the package
En die persoon bij wie het niet werkt gebruikt Trillian pro 3 (dezelfde versie dus), terwijl de personen bij wie het WEL werkt OOK trillian pro 3 gebruiken (Zelfde versie dus!), en ook een aantal MSN. En bij allemaal kan ik gewoon videochatten.
Conclusie: het probleem zit in beginsel dus niet in Trillian, maar in de combinatie van hardware, software, settings van die persoon bij wie het niet werkt. Waarschijnlijk dus ook bij jou zo
Van het forum
This has been mentioned a billion times but has yet to be added..
WebCam Support!! I know 3.0 does video conferencing but it doesn't do webcam.
eherbullshit

....Ken effe iemand mij het verschil uitleggen tussen webcamsupport en videoconferencing? Als in: in beide gevallen met een videocamera (aka webcam) verbinding met een andere persoon maken en beeld en geluid gebruiken om te communiceren?
(Nee, ik bedoel niet dat videoconferencing
eigenlijk met meerdere personen tegelijk in groepsgesprek zou zijn)
[
Voor 24% gewijzigd door
Stefke op 04-02-2005 09:18
]