Ik weet niet waarom maar opeens werken de GoT smillies nu weer wel op Trillian 3 pro.
check:

check:

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 42323 op 19-12-2004 18:42 ]
Anoniem: 42323
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 42323 op 19-12-2004 18:42 ]
In mijn icq/msn lijst gebruiken de meeste mensen Trillian met de GoT smilliepack.The_Scarabial schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:14:
wat heb je eigenlijk aan die got smilies, degene die msn heeft krijgt toch niet die icoontjes te zien
Ze zijn iig beter als die standaard trillian smiliesThe_Scarabial schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:14:
wat heb je eigenlijk aan die got smilies, degene die msn heeft krijgt toch niet die icoontjes te zien
Deze plek is te koop.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
[ Voor 36% gewijzigd door FrankGuthrie op 21-12-2004 21:18 ]
Russian Blue Neji
Kate Bush
webcam support zit in in trillian pro 3 hoorFrankGuthrie schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 21:15:
Dat is inderdaad nog het probleem. De smilies. Hoop dat ze daar snel wat aan doen. De standaard smilies zijn niet echt mooi. Ik hoop stiekum dat er ook webcam support in komt, maar zal er niet om wakker liggen als het nooit werkend in trillian zal verschijnen.
Ja, maar snap het eigenlijk niet. Zelf vind ik dat er nog te veel bugs inzitten voor een final en ook mis ook toch bepaalde features die er eigenlijk wel in hadden moeten zitten...Manuzhai schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 11:27:
Hm, op bepaalde plekken wordt de huidige build, 964, als FINAL aangemerkt. Klopt dit?
Oh, werkt bij mij nietThe_Scarabial schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 21:31:
[...]
webcam support zit in in trillian pro 3 hoor
[ Voor 28% gewijzigd door FrankGuthrie op 22-12-2004 01:40 ]
Russian Blue Neji
Kate Bush
El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados
Furinax schreef op woensdag 22 december 2004 @ 10:22:
Ik had trillian genomen omdat ik die msn venster zo belachelijk groot vond. Je kon er max 3 naast elkaar plakken (1024x768) en das lame. Met Pro3 kan je de chatschermen ook niet veel kleiner als MSN maken. Er is voor mij geen reden meer om Trillian langer te gebruiken.
Is dit misch op te lossen met andere skins?
Was ik ook al achter, snap niet waarom ze dat niet in 3.0 hebben gestopt. had eigenlijk wel verwacht dat ze full support zouden implementeren mbt. MSN, zitten veel mensen toch op te wachten...FrankGuthrie schreef op woensdag 22 december 2004 @ 00:57:
Dit is wat ik net lees op het forum: Trillian doesn't support MSN webcam conversations - only MSN video conferences.
Beetje vaag, maarja, blijkbaar is het niet hetzelfde.
Ja, precies. Het forum staat vol van mensen die webcam support willen hebben, omdat ze anders overstappen. Nou heb ik het zelf niet nodig, maar ik begrijp de overstap. MSN is gratis maar biedt toch voor sommige mensen, wat leuekre opties. Ik denk dat dit trillian veel geld gaat kosten.Klaus_1250 schreef op woensdag 22 december 2004 @ 10:47:
[...]
Was ik ook al achter, snap niet waarom ze dat niet in 3.0 hebben gestopt. had eigenlijk wel verwacht dat ze full support zouden implementeren mbt. MSN, zitten veel mensen toch op te wachten...
Russian Blue Neji
Kate Bush
hey kopt ik dacht dat ze hiermee hetzelfde bedoelden, maar dit is dus waarschijnlijk toch niet zoFrankGuthrie schreef op woensdag 22 december 2004 @ 00:57:
[...]
Oh, werkt bij mij niet. Nog wven uitvogelen dan
Dit is wat ik net lees op het forum: Trillian doesn't support MSN webcam conversations - only MSN video conferences.
Beetje vaag, maarja, blijkbaar is het niet hetzelfde.
Dat is niet de schuld van de makers van trillian, het is de schuld van microsoft, die wil het webcam protocol van msn messenger niet vrijgeven.Klaus_1250 schreef op woensdag 22 december 2004 @ 10:47:
[...]
Was ik ook al achter, snap niet waarom ze dat niet in 3.0 hebben gestopt. had eigenlijk wel verwacht dat ze full support zouden implementeren mbt. MSN, zitten veel mensen toch op te wachten...
Die skin van microscopic, je zet timestamp af. Dan is dit venster nog goed leesbaar denk ik, en 200pixels breed. Verspilde breedte is in totaal 32 pixels.Furinax schreef op woensdag 22 december 2004 @ 10:46:
de hoogte boeit me niet, de breedte sux. Veelste breed. kan minimaal de helft smaller.
Anoniem: 48682
Doet gaim aan audio/videochat dan:?Anoniem: 48682 schreef op donderdag 23 december 2004 @ 12:29:
Standaard skin vind ik ook afschuwelijk. Is het proggie wat lichter geworden in memory, want dat vond ik bij vorige versies toch wel een probleem. Heb em even bij broertje geïnstalleerd omdat die niet met Gaim wou werken. Toch geniet die nog altijd de voorkeur bij mij. Zonder Webcam functionaliteit zie ik dan niet veel verschillen althans.
Anoniem: 48682
Videoconference, schijnt toch wat anders te zijn, en bij mij werkt het niet.Sabbi schreef op donderdag 23 december 2004 @ 13:37:
En trillian doet wel aan audio/video chat dus... wel enig verschil anwezig lijkt me.
[ Voor 128% gewijzigd door FrankGuthrie op 23-12-2004 17:23 ]
Russian Blue Neji
Kate Bush
[ Voor 7% gewijzigd door Stefke op 26-12-2004 15:10 ]
We hebben het over vieo, en jij kotm met audiostefijn schreef op zondag 26 december 2004 @ 14:57:
Bij mij werkt het perfect. En ik heb nog nooit zo'n goed audiochat geluid gehoord ook dus tot zover hulde aan de makers
Effe wat anders: bij het openen van een chat komt die altijd in een container, voorheen kon je dat instellen, maar ik kan er niks over vinden in Trillian 3. Heel irritant vind ik die containers. Hoe zet ik dat uit?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Nee, ik meld dat video perfect werkt bij mij, en daarnaast meld ik dat ik ook nog nooit zo'n goede audio gehoord heb...FrankGuthrie schreef op zondag 26 december 2004 @ 15:56:
[...]
We hebben het over vieo, en jij kotm met audio
[ Voor 3% gewijzigd door Stefke op 26-12-2004 16:00 ]
Is dat als je met MSn mensen praat, dus mensen met MSN messenger, want laasts probeerde iemand me uit te nodigen, maar die uitnodiging zag ik dus niet. Trillian <=> MSN. Volgens mij moet de ander dan ook trillian hebben.stefijn schreef op zondag 26 december 2004 @ 15:59:
[...]
Nee, ik meld dat video perfect werkt bij mij, en daarnaast meld ik dat ik ook nog nooit zo'n goede audio gehoord heb...
Russian Blue Neji
Kate Bush
Denk dat het aan de merk van mijn webcam ligt. Is een cheapass Sweex. Ik denk dat jij een logitech, Creative of een philips gebruikt of niet?stefijn schreef op maandag 27 december 2004 @ 09:28:
Ja, ook met mensen met MSN
Russian Blue Neji
Kate Bush
Die melding krijg ik als ik het met iemand met MSn probeerstefijn schreef op maandag 27 december 2004 @ 15:53:
Me -> 2e persoon met trillina 3: geen audio, geen video (error occurred while attempting to start conference)
Russian Blue Neji
Kate Bush
Gebruik je wel de standaard skin?FrankGuthrie schreef op maandag 27 december 2004 @ 14:38:
[...]
Denk dat het aan de merk van mijn webcam ligt. Is een cheapass Sweex. Ik denk dat jij een logitech, Creative of een philips gebruikt of niet?
Enne als mensen met MSN mij een uitnodiging sturen om met webcam te chatten dan krijg ik die niet
Overigens, ik zie wel een flits van het beeld van die persoon, daarna de melding. Nog wat vreemder dusFrankGuthrie schreef op maandag 27 december 2004 @ 21:39:
[...]
Die melding krijg ik als ik het met iemand met MSn probeer. Jammer. Nog wat werk aan de winkel voor Trillian, anders lopen toch veel mensen weg.
Ja duh, daarom zeg ik het ook.stefijn schreef op maandag 27 december 2004 @ 22:30:
duh, die skin heeft ws. geen ondersteuning voor de video en chat van T3. Zal geupdate moeten worden
Ja, die whistler (blauwe) skin. En inderdaad, het is een flits, en dan is de connectie weg, jammer.suspect schreef op maandag 27 december 2004 @ 21:48:
[...]
Gebruik je wel de standaard skin?
Ik gebruik zelf altijd Aikon3, maar dan krijg ik ook geen uitnodigingen.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Niet via MSN? Ik kan wel met MSNers (iig 1, heb pas 3 mensen getest (waarvan 2 met T3, 1 daarvan werkt niet) videochatten. Of bedoel je wat andersGeeBee schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 11:27:
Volgens mij heb ik op hun website gelezen dat je met de videoconferencing van Windows wél contact maken met trillian. Niet via MSN inderdaad...
25287
Deze plek is te koop.
probeer eens de final versie..SmoothVision schreef op woensdag 29 december 2004 @ 07:20:
Wat ik merk is dat Trillian 3.0 Alpha versie een stuk zwaarder is geworden
com·pu·ter (de ~ (m.), ~s) 1 elektronische informatieverwerkende machine die door een reeks gecodeerde instructies wordt bestuurd
Bij preferences onder het kopje 'message windows' heb je de optie 'group message windows together...' , en die moet je even uitzetten.SmoothVision schreef op woensdag 29 december 2004 @ 07:20:
btw.. heeft iedereen ook dat als je met verschillende gasten chat dat ze in een soort gezamelijke box komen te staan met tabbladen voor de persoon.. irritant is dit
en om nou elke keer op expand.. of hoe het ook mag heten (dat je het chat venster apart krijgt) is nou ook niet echt een optie
Hier een Athlon 900 MHz 512 MB PC 133, geen probleem. Denk toch echt dat het aan je config ligt. Het is inderdaad een stuk zwaarder dan de 0.74 versie, maar loopt goed hier.SmoothVision schreef op woensdag 29 december 2004 @ 07:20:
Wat ik merk is dat Trillian 3.0 Alpha versie een stuk zwaarder is geworden![]()
Ik draai eht op mijn server maar als ik bv een dialoog schermpje wegklik is mijn CPU 4-6 sec full load 100% dus bezig om dat schermpje weg tehalen
Nu is mijn server niet een high-end systeem maar toch een PIII 866Mhz, 768mb pc133 geheugen.
'k ga waarschijnlijk maar weer 2.0 instaleren en 3.0 misschien weer proberen wanneer de volledige versie uit is.. helaas hou je altijd wel dat nieuwere versie's ook zwaarder zijn..
Russian Blue Neji
Kate Bush
Denk neit dat dat kan, want dan worden alle plugins geladen.stefijn schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 11:04:
Weet iemand of / hoe je het opstartscherm (splashscreen?) kunt uitschakelen?
Russian Blue Neji
Kate Bush
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Als je je classic XP Look hebt, dan wil ik die ook wel hebben!Sassie schreef op donderdag 30 december 2004 @ 18:27:
Hmm ik wil ook begin gaan met skinnen, wil mijn Trillian Basic aanpassen aan mijn Windows XP look (windows classic) en ook GoT-smilies erin doen.
Maar ik heb me er nog niet echt in verdiept.
Probeer eens een reïnstall.Paul Nieuwkamp schreef op zondag 02 januari 2005 @ 00:08:
Iemand enig idee hoe je trillian zover krijgt te switchen naar Pro? Ik kan mijn user/pass ingeven wat ik wil, hij zegt iedere keer vrolijk "bedankt voor het dokken, herstart trillian om pro te krijgen" en als ik trillian opnieuw start dan is het nog steeds basic volgens het splashscreen
Dat staat bij Activity History afaik, hier werkt het iig wel.Tevens krijg ik de logfiles niet te zien in de chatvensters? Klik ik op het knopje History dan zie ik wel de nieuwe regels staan (de oude ben ik dus zowiezo al kwijt?) maar in het chatvenster zie ik niets meer. In Trillian 2 werkte dit nog wel. Ik kan er ook geen menuoptie voor vinden?
Signature
sorry voor late quote, maar heb vandaag de final versie geinstaleerd en het werkt perfectFrankGuthrie schreef op woensdag 29 december 2004 @ 17:03:
[...]
Hier een Athlon 900 MHz 512 MB PC 133, geen probleem. Denk toch echt dat het aan je config ligt. Het is inderdaad een stuk zwaarder dan de 0.74 versie, maar loopt goed hier.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 42323 op 04-01-2005 03:47 ]
[ Voor 41% gewijzigd door Double J op 04-01-2005 11:26 ]
Je moet die buttons niet naar boven verplaatsen, maar je titelbalk is te dun, daarom die witte rand.jfeelders schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 08:57:
Ik ben er nog niet helemaal uit:
[afbeelding]
Ik krijg de windowsbalk bovenaan niet aangesloten op de menubalk (zit een witte streep tussen), ik zit nog steeds met een grijze rand om de contactlist en ik heb ook last van die verkleuring over de statusbalk heen.
@ Mito Waar in settings.ini heb je de IM-statusbuttons naar boven de contactlist kunnen veranderen?
En wist je al dat er al een Classic Skin voor Trillian3 is? Kan je een hoop werk besparen...
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 42323 op 04-01-2005 13:29 ]
Volgens mij is dat niet normaal.Double J schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 11:09:
Ik heb net eens gemeten. Het kost 50 seconden bij mij om deze nieuwe 3.0 op te starten! Is dat normaal? Ik had er al moeite mee dat de oude versie er zo'n 10 seconden over deed, en nu dit... Kan ik het niet inkorten?
Misschien een virusscanner ofzo die moeilijk doet? Trillian Pro 2 startte ook heel langzaam op bij mij, totdat ik Norton deïnstalleerde, dus ik vermoed dat het daaraan lag.Double J schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 11:09:
Ik heb net eens gemeten. Het kost 50 seconden bij mij om deze nieuwe 3.0 op te starten! Is dat normaal? Ik had er al moeite mee dat de oude versie er zo'n 10 seconden over deed, en nu dit... Kan ik het niet inkorten?
Volgens mij komt die witte rand door de kleurinstellingen van jeAnoniem: 42323 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 13:16:
[...]
Je moet die buttons niet naar boven verplaatsen, maar je titelbalk is te dun, daarom die witte rand.
Zo en het is gelukt.Sassie schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 10:28:
Binnenkort maar eens kijken hoe de smileys in STIXE werken, of anders gewoon ff de smileys van die classic skin aanpassen.
Thnx, Sassie.Sassie schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 16:47:
[...]
Zo en het is gelukt.
[afbeelding]
Voor geinteresseerden: http://sassiessite.endori...-GoT-emoticons-Sassie.zip
NB: aangezien ik Trillian Basic heb zitten er helaas geen geanimeerde smilies en geluidjes in.
([rml][ add-on] TrillianPro smiliepack[/rml] en http://www.alphega.tk/ bevatten wel geanimeerde smilies)
* Sassie is tevreden nu zo met de classicskin en GoT-emoticons
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
BlaBlaBla
Kleine bugjes. Maar ze moeten eens komen met webcam functies, want heb MSN er toch maar weer opgezet. Webcam + Mooie vrouw is toch welStrider schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:11:
Ik gebruik nu trillian sinds de eerste versie uit is, maar nu begin ik het wel vort zat te worden en ga ik denk toch overstappen op msn zelf
Bugs die ik haat:
Soms ben ik online en dan sta ik bij andere mensen als offline
Berichten komen vaak pas aan als ik 2x het chatvenster open achter elkaar
Nicknames worden niet altijd gewijzigt als mensen hun nickname wijzigen, als je op de user zelf gaat staan zie je displayname: blaat maar ze staan nog gewoon als blaten aangeven.
Russian Blue Neji
Kate Bush
In de laatste versie (pro 3) zit webcamsupportFrankGuthrie schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 12:09:
[...]
Kleine bugjes. Maar ze moeten eens komen met webcam functies, want heb MSN er toch maar weer opgezet. Webcam + Mooie vrouw is toch wel
topic gelezen, dit is dus niet waarstefijn schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 12:25:
[...]
In de laatste versie (pro 3) zit webcamsupport
Deze plek is te koop.
Hmm...raar dan, dat ik Trillian pro 3 heb en met mensen kan webcammen, videochatten of hoe je het ook wil noemen
Dit stond op het trillian forum bij: MSN Feature Requests (Zie laatste reply, nee was ik nietstefijn schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 13:21:
[...]
Hmm...raar dan, dat ik Trillian pro 3 heb en met mensen kan webcammen, videochatten of hoe je het ook wil noemen
enWebcam support
Normal webcam support should be very nice.
Voice chat too
btw, how can I get a trillion pro member icon next to my post, I've just bought so I guess I've the right on that image
etc..... Ik denk dat ze echt hun best moeten gaan doen om webcam support erin te krijgen. Want er zijn genoeg mensen die weglopen/weer terug gaan naar MSN. MSN biedt meer mogenlijkheden en is nog gratis ook. Do the Math!webcam definitely!!! plzplzplz*
as someone else said, the only reason i open up the msn prog now is to webcam w/ someone...
Nee, geen reden.Bbfreak schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 18:40:
Kunnen jullie mij een reden geven om het wel te doen?
Of beter wat is de reden geweest dat jullie Pro hebben genomen?
[ Voor 25% gewijzigd door FrankGuthrie op 03-02-2005 19:32 ]
Russian Blue Neji
Kate Bush
Anoniem: 41820
Ik heb em gisteren installed, en het kan toch echt wel hoor. Of het dan ook wel degelijk werkt heb ik nog niet kunnen testen, maar er zit toch echt support in hoor.FrankGuthrie schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 19:26:
[...]
Dit stond op het trillian forum bij: MSN Feature Requests (Zie laatste reply, nee was ik niet)
http://www.trillian.cc/fo...&postid=542270#post542270
Maar het zit er dus echt nog niet in, tenzij je het zelf getweaked hebt, dan zou het leuk zijn om dit met de developers te delen. Maar tot nu toe zit er geen webcam support in trillian 3 pro.
Even wat quotes:
[...]
en
[...]
etc..... Ik denk dat ze echt hun best moeten gaan doen om webcam support erin te krijgen. Want er zijn genoeg mensen die weglopen/weer terug gaan naar MSN. MSN biedt meer mogenlijkheden en is nog gratis ook. Do the Math!
Daargaat het bij mij om. Ze hebben iets wat heeft Vidfeo conferecen, en is niet hetzelfde. Dat werkt bij mij 1 seconden en dan is het weg. Dus zaak voor hun om het te maken. Gaat erom dat het werkt. Erin zitten is ook niet alles. Videoconference schijnt toch wat anderes te zijn.Anoniem: 41820 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 19:33:
[...]
Ik heb em gisteren installed, en het kan toch echt wel hoor. Of het dan ook wel degelijk werkt heb ik nog niet kunnen testen, maar er zit toch echt support in hoor.
Is wel de Final Pro 3.0 Build 967
Russian Blue Neji
Kate Bush
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Dat het bij jou 1 seconde werkt, wil dus zeggen dat er webcamsupport inzit. Dat het 1 seconde werkt, wil zeggen dat de webcamsupport niet goed werkt (maar hij is er wel).FrankGuthrie schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 19:37:
[...]
Daargaat het bij mij om. Ze hebben iets wat heeft Vidfeo conferecen, en is niet hetzelfde. Dat werkt bij mij 1 seconden en dan is het weg. Dus zaak voor hun om het te maken. Gaat erom dat het werkt. Erin zitten is ook niet alles. Videoconference schijnt toch wat anderes te zijn.
eherbullshitThis has been mentioned a billion times but has yet to be added..
WebCam Support!! I know 3.0 does video conferencing but it doesn't do webcam.
[ Voor 24% gewijzigd door Stefke op 04-02-2005 09:18 ]
[ Voor 22% gewijzigd door wacko op 04-02-2005 05:24 ]
Wist wel dat het wat anders was, maar kon het alleen niet zo uitleggen zoals de mener hierboven het netjes deed.wacko schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 05:20:
Doe eens rustig joh.
Video Conference en Webcam hebben bij MSN andere opvattingen. De laatste van de twee is een hele simpele vorm en is zeer eenvoudig te gebruiken: druk op de knop en je hebt jezelf en de ander in beeld waar anders de user icons zouden staan. Video Conferencing is een stuk zwaarder, heeft standaard geluid (dacht ik) en heeft een nieuwere versie van MSN nodig. Daarbij opent het in een nieuw venster, niet iets dat je 'zomaar' even doet.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Dat is inderdaad wat minder. De snelheden zijn om te huilen.plakbandrol schreef op zondag 06 februari 2005 @ 16:10:
is er al iemand die audiochat via MSN aan de praat heeft gekregen? Ik heb 0.967
Owja en bestanden uitwisselen wil ook niet echt lekker werken, ik krijg snelheden van 1-5kb/s en Trillian zelf vertraagd enorm, terwijl het via Skype soepeltjes met 82kb/s gaat
Russian Blue Neji
Kate Bush
Zeker MSN ?? Is/was bij de 0.74 reeks ook zo, echter als je het via bijvoorbeeld AIM doet dan is alles 100% OKplakbandrol schreef op zondag 06 februari 2005 @ 16:10:
is er al iemand die audiochat via MSN aan de praat heeft gekregen? Ik heb 0.967
Owja en bestanden uitwisselen wil ook niet echt lekker werken, ik krijg snelheden van 1-5kb/s en Trillian zelf vertraagd enorm, terwijl het via Skype soepeltjes met 82kb/s gaat
[ Voor 9% gewijzigd door nero355 op 06-02-2005 19:02 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Deze plek is te koop.
Dat is vreemd, want als ik ze bij de 'plugins' weggooi, dan zijn ze echt weg.Rox_NL schreef op maandag 07 februari 2005 @ 23:25:
In principe vind ik het module systeem ook een goede uitvinding, maar het werkt nog niet echt super.
Eigenlijk zou je gewoon een basis trillian interface moeten kunnen downloaden en dan alle modules die je nodig hebt. Want bij mij laadt ie icq,etc wel, maar ik heb alleen aan msn en irc genoeg. Dat aanpassen van modules heeft ook nog niet veel zin, als ik ze afsluit start ie ze gewoon de volgende keer.
Maar ik blijf het programma wel gebruiken, het is gewoon een van de beste all-in-one client
Misschien omdat het een beta is.Manuzhai schreef op maandag 07 februari 2005 @ 22:54:
Wel vaag dat 3.0, gevraagd naar updates geen updates geeft?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Dan zal ik dat ook nog maar eens een keer proberen, eerst werkte het niet.Double J schreef op maandag 07 februari 2005 @ 23:38:
Als ik voor de plugin het vinkje weghaal, dan wordt ie inderdaad niet meer opgestart.....
3.1 is beta... niet zo'n gek idee dus dat die niet als update binnen te trekken valtManuzhai schreef op maandag 07 februari 2005 @ 22:54:
Wel vaag dat 3.0, gevraagd naar updates geen updates geeft?
Deze plek is te koop.
[ Voor 41% gewijzigd door The Evil Brain op 09-02-2005 15:41 ]
inderdaad, hier scrollt ie ook niet op m'n 2e monitorThe Evil Brain schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 15:39:
Hmm, sinds eergisteren gebruik ik versie 3.0 Pro build 967, maar ik heb het probleem dat ik niet kan scrollen in gespreksvenstersMeer mensen hier last van, of is er iemand met een oplossing?
edit:
Ik lees net dit (nee ik ben het niet) maar bij mij gebeurt het dus ook alleen op mijn tweede monitor! Tips?
[ Voor 13% gewijzigd door Blizard op 09-02-2005 17:20 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq