[Trillian] Pro 3; wissel hier ervaringen uit *

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 3.781 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42323

Ik weet niet waarom maar opeens werken de GoT smillies nu weer wel op Trillian 3 pro. 8)7

check:
Afbeeldingslocatie: http://www.t1anime.com/Temp/Mito/got-smillies.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 42323 op 19-12-2004 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-06 21:39

The_Scarabial

MTB for life!

wat heb je eigenlijk aan die got smilies, degene die msn heeft krijgt toch niet die icoontjes te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The_Scarabial schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:14:
wat heb je eigenlijk aan die got smilies, degene die msn heeft krijgt toch niet die icoontjes te zien
In mijn icq/msn lijst gebruiken de meeste mensen Trillian met de GoT smilliepack. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
The_Scarabial schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:14:
Ze zijn iig beter als die standaard trillian smilies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

ieder zo zijn/haar voorkeur.. tussen tabs switchen kan je trouwens met ctrl+tab doen...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 00:28

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Er is alweer een nieuwe build 966

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-07-2022

djc

967 is ook al uit, hoor. :P

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Niet online
Kan iemand mij uitleggen hoe ik die GoT smilies werkend krijg? Ben er al ene tijdje mee bezig maar het lukt niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Dat is inderdaad nog het probleem. De smilies. Hoop dat ze daar snel wat aan doen. De standaard smilies zijn niet echt mooi. Ik hoop stiekum dat er ook webcam support in komt, maar zal er niet om wakker liggen als het nooit werkend in trillian zal verschijnen.

[ Voor 36% gewijzigd door FrankGuthrie op 21-12-2004 21:18 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

FrankGuthrie schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 21:15:
Dat is inderdaad nog het probleem. De smilies. Hoop dat ze daar snel wat aan doen. De standaard smilies zijn niet echt mooi. Ik hoop stiekum dat er ook webcam support in komt, maar zal er niet om wakker liggen als het nooit werkend in trillian zal verschijnen.
webcam support zit in in trillian pro 3 hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:29
Manuzhai schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 11:27:
Hm, op bepaalde plekken wordt de huidige build, 964, als FINAL aangemerkt. Klopt dit?
Ja, maar snap het eigenlijk niet. Zelf vind ik dat er nog te veel bugs inzitten voor een final en ook mis ook toch bepaalde features die er eigenlijk wel in hadden moeten zitten... :-(

Maar ik klaag niet, Trillian 3 werkt nog altijd ondanks het feit dat ik alleen 2 zou moeten kunnen gebruiken :-) Sommige bugs zijn toch wel fijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

The_Scarabial schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 21:31:
[...]

webcam support zit in in trillian pro 3 hoor :D
Oh, werkt bij mij niet :(. Nog wven uitvogelen dan

Dit is wat ik net lees op het forum: Trillian doesn't support MSN webcam conversations - only MSN video conferences.

Beetje vaag, maarja, blijkbaar is het niet hetzelfde.

[ Voor 28% gewijzigd door FrankGuthrie op 22-12-2004 01:40 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:03

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

ja en als ik daar op klik dan heb ik gelijk een crash in trillian staan....

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05-2024

Furinax

It'll only hurt until you die

Ik heb het ook even geinstalleerd. Heb een tijd Pro 2 gebruikt, maar deze crashte elke keer spontaan, of als ik 15 min t proggie niet had gebruikt, moest ik t 1st opnieuw opstarten voordat ik weer berichten kon sturen/ontvangen.

Ik had trillian genomen omdat ik die msn venster zo belachelijk groot vond. Je kon er max 3 naast elkaar plakken (1024x768) en das lame. Met Pro3 kan je de chatschermen ook niet veel kleiner als MSN maken. Er is voor mij geen reden meer om Trillian langer te gebruiken.

Is dit misch op te lossen met andere skins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight
  • Laatst online: 13-06 14:31
Dan gebruik je toch een container :?

www.nanon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi|IA2
  • Laatst online: 10-10-2018
Furinax schreef op woensdag 22 december 2004 @ 10:22:
Ik had trillian genomen omdat ik die msn venster zo belachelijk groot vond. Je kon er max 3 naast elkaar plakken (1024x768) en das lame. Met Pro3 kan je de chatschermen ook niet veel kleiner als MSN maken. Er is voor mij geen reden meer om Trillian langer te gebruiken.

Is dit misch op te lossen met andere skins?
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/hinssen/microscopic.png

Dit is de skin die ik heb staan, super minimaal...
Hij heet microscopic open edition...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
  • Laatst online: 25-05-2024

Furinax

It'll only hurt until you die

de hoogte boeit me niet, de breedte sux. Veelste breed. kan minimaal de helft smaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
  • Laatst online: 14:29
FrankGuthrie schreef op woensdag 22 december 2004 @ 00:57:

Dit is wat ik net lees op het forum: Trillian doesn't support MSN webcam conversations - only MSN video conferences.

Was ik ook al achter, snap niet waarom ze dat niet in 3.0 hebben gestopt. had eigenlijk wel verwacht dat ze full support zouden implementeren mbt. MSN, zitten veel mensen toch op te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Klaus_1250 schreef op woensdag 22 december 2004 @ 10:47:
[...]

Was ik ook al achter, snap niet waarom ze dat niet in 3.0 hebben gestopt. had eigenlijk wel verwacht dat ze full support zouden implementeren mbt. MSN, zitten veel mensen toch op te wachten...
Ja, precies. Het forum staat vol van mensen die webcam support willen hebben, omdat ze anders overstappen. Nou heb ik het zelf niet nodig, maar ik begrijp de overstap. MSN is gratis maar biedt toch voor sommige mensen, wat leuekre opties. Ik denk dat dit trillian veel geld gaat kosten.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

FrankGuthrie schreef op woensdag 22 december 2004 @ 00:57:
[...]

Oh, werkt bij mij niet :(. Nog wven uitvogelen dan

hey kopt ik dacht dat ze hiermee hetzelfde bedoelden, maar dit is dus waarschijnlijk toch niet zo
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klaus_1250 schreef op woensdag 22 december 2004 @ 10:47:
[...]

Dat is niet de schuld van de makers van trillian, het is de schuld van microsoft, die wil het webcam protocol van msn messenger niet vrijgeven.
Daarom is geen enkel msn alternatief compatible met de webcam functie van msn.
Als het webcam protocol wel vrij gegevens was van msn had zo goed als iedere alternatieve messenger al lang msn webcam support.

• Yoshi|IA2
  • Laatst online: 10-10-2018
Furinax schreef op woensdag 22 december 2004 @ 10:46:
de hoogte boeit me niet, de breedte sux. Veelste breed. kan minimaal de helft smaller.
Die skin van microscopic, je zet timestamp af. Dan is dit venster nog goed leesbaar denk ik, en 200pixels breed. Verspilde breedte is in totaal 32 pixels.

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/hinssen/klein%20venster.png

Anoniem: 48682

Standaard skin vind ik ook afschuwelijk. Is het proggie wat lichter geworden in memory, want dat vond ik bij vorige versies toch wel een probleem. Heb em even bij broertje geïnstalleerd omdat die niet met Gaim wou werken. Toch geniet die nog altijd de voorkeur bij mij. Zonder Webcam functionaliteit zie ik dan niet veel verschillen althans.

• Sabbi
  • Laatst online: 19:05

Sabbi

je denkt aan mij.

Anoniem: 48682 schreef op donderdag 23 december 2004 @ 12:29:
Standaard skin vind ik ook afschuwelijk. Is het proggie wat lichter geworden in memory, want dat vond ik bij vorige versies toch wel een probleem. Heb em even bij broertje geïnstalleerd omdat die niet met Gaim wou werken. Toch geniet die nog altijd de voorkeur bij mij. Zonder Webcam functionaliteit zie ik dan niet veel verschillen althans.
Doet gaim aan audio/videochat dan:?

Anoniem: 48682

Neen juist niet, daarom dat de huidige 3 versie weinig verschilt van Gaim 1.1.0 die (mijns inziens) toch iets beter scoort qua layout en gebruiksvriendelijkheid.

• Sabbi
  • Laatst online: 19:05

Sabbi

je denkt aan mij.

En trillian doet wel aan audio/video chat dus... wel enig verschil anwezig lijkt me.

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Sabbi schreef op donderdag 23 december 2004 @ 13:37:
En trillian doet wel aan audio/video chat dus... wel enig verschil anwezig lijkt me.
Videoconference, schijnt toch wat anders te zijn, en bij mij werkt het niet.

[ Voor 128% gewijzigd door FrankGuthrie op 23-12-2004 17:23 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Laatst online: 26-06 19:23
Bij mij werkt het perfect. En ik heb nog nooit zo'n goed audiochat geluid gehoord ook dus tot zover hulde aan de makers :)

Effe wat anders: bij het openen van een chat komt die altijd in een container, voorheen kon je dat instellen, maar ik kan er niks over vinden in Trillian 3. Heel irritant vind ik die containers. Hoe zet ik dat uit?

[ Voor 7% gewijzigd door Stefke op 26-12-2004 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

stefijn schreef op zondag 26 december 2004 @ 14:57:
Bij mij werkt het perfect. En ik heb nog nooit zo'n goed audiochat geluid gehoord ook dus tot zover hulde aan de makers :)

Effe wat anders: bij het openen van een chat komt die altijd in een container, voorheen kon je dat instellen, maar ik kan er niks over vinden in Trillian 3. Heel irritant vind ik die containers. Hoe zet ik dat uit?
We hebben het over vieo, en jij kotm met audio 8)7

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
FrankGuthrie schreef op zondag 26 december 2004 @ 15:56:
[...]

We hebben het over vieo, en jij kotm met audio 8)7
Nee, ik meld dat video perfect werkt bij mij, en daarnaast meld ik dat ik ook nog nooit zo'n goede audio gehoord heb...

8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Stefke op 26-12-2004 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

stefijn schreef op zondag 26 december 2004 @ 15:59:
[...]

Nee, ik meld dat video perfect werkt bij mij, en daarnaast meld ik dat ik ook nog nooit zo'n goede audio gehoord heb...

8)7
Is dat als je met MSn mensen praat, dus mensen met MSN messenger, want laasts probeerde iemand me uit te nodigen, maar die uitnodiging zag ik dus niet. Trillian <=> MSN. Volgens mij moet de ander dan ook trillian hebben.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Ja, ook met mensen met MSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Denk dat het aan de merk van mijn webcam ligt. Is een cheapass Sweex. Ik denk dat jij een logitech, Creative of een philips gebruikt of niet?

Enne als mensen met MSN mij een uitnodiging sturen om met webcam te chatten dan krijg ik die niet :?

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Blijkt nu toch niet allemaal perfect te werken :)

Me -> 1 persoon met trillian 3: geen probleem
Me -> 1 persoon met MSN: geen probleem
Me -> 2e persoon met trillina 3: geen audio, geen video (error occurred while attempting to start conference)

Allemaal cheap camera's (wel Creative)

Overigens krijg ik volgens mij ook niet altijd een chatrequest binnen maar dat vind ik nog niet zo'n probleem. Je kunt natuurlijk gewoon effe via tekst melden dat je een chat wil opstarten oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

stefijn schreef op maandag 27 december 2004 @ 15:53:

Me -> 2e persoon met trillina 3: geen audio, geen video (error occurred while attempting to start conference)
Die melding krijg ik als ik het met iemand met MSn probeer :(. Jammer. Nog wat werk aan de winkel voor Trillian, anders lopen toch veel mensen weg.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:33
FrankGuthrie schreef op maandag 27 december 2004 @ 14:38:
[...]

Denk dat het aan de merk van mijn webcam ligt. Is een cheapass Sweex. Ik denk dat jij een logitech, Creative of een philips gebruikt of niet?

Enne als mensen met MSN mij een uitnodiging sturen om met webcam te chatten dan krijg ik die niet :?
Gebruik je wel de standaard skin?
Ik gebruik zelf altijd Aikon3, maar dan krijg ik ook geen uitnodigingen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
duh, die skin heeft ws. geen ondersteuning voor de video en chat van T3. Zal geupdate moeten worden
FrankGuthrie schreef op maandag 27 december 2004 @ 21:39:
[...]

Die melding krijg ik als ik het met iemand met MSn probeer :(. Jammer. Nog wat werk aan de winkel voor Trillian, anders lopen toch veel mensen weg.
Overigens, ik zie wel een flits van het beeld van die persoon, daarna de melding. Nog wat vreemder dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Gebruik het programma ook al een tijdje.
Toch weer een vooruitgang ten opzichte van 2.

Alleen mis ik de opties die je voorheen in irc had (user info, channeltopic *makkelijk* aanpassen)

Maar over het programma verder geen kwaad woord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
stefijn schreef op maandag 27 december 2004 @ 22:30:
duh, die skin heeft ws. geen ondersteuning voor de video en chat van T3. Zal geupdate moeten worden
Ja duh, daarom zeg ik het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

suspect schreef op maandag 27 december 2004 @ 21:48:
[...]

Gebruik je wel de standaard skin?
Ik gebruik zelf altijd Aikon3, maar dan krijg ik ook geen uitnodigingen. :?
Ja, die whistler (blauwe) skin. En inderdaad, het is een flits, en dan is de connectie weg, jammer.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Laatst online: 27-06 21:01

GeeBee

Oddball

Volgens mij heb ik op hun website gelezen dat je met de videoconferencing van Windows wél contact maken met trillian. Niet via MSN inderdaad...

Na mijn eerdere problemen (volle contactlist etc) ben ik nu toch over op T3. In MSN de geblokte contacts eerst verwijderd van de lijst bleek de oplossing te zijn volgens mij. Het werkt prima alleen is het grafisch wat zwaarder, het duurt langer voor het venster kant en klaar op mn laptoppie staat (ATI Rage chippie)

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
GeeBee schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 11:27:
Volgens mij heb ik op hun website gelezen dat je met de videoconferencing van Windows wél contact maken met trillian. Niet via MSN inderdaad...
Niet via MSN? Ik kan wel met MSNers (iig 1, heb pas 3 mensen getest (waarvan 2 met T3, 1 daarvan werkt niet) videochatten. Of bedoel je wat anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

25287

Heb het ook ff geprobeerd maar net als Trillian 2 vind ik het niet iets om voor te betalen. Je kunt met Trillian MSN minder dan met MSN 6 + Messenger Plus. Daarnaast is Messenger Plus nog gratis ook. Voor 25 dollar zou trillian toch wel minstens de functies van Messenger Plus moeten bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

vergeet je niet dat trillian ook nog een paar andere chatprotocols bevat die msn + msg plus niet mogelijk maken ?? Daarbij vind ik messenger spuuglelijk en onpraktisch in elkaar zitten...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmoothVision
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-03 13:40
Wat ik merk is dat Trillian 3.0 Alpha versie een stuk zwaarder is geworden :|
Ik draai eht op mijn server maar als ik bv een dialoog schermpje wegklik is mijn CPU 4-6 sec full load 100% dus bezig om dat schermpje weg tehalen :|

Nu is mijn server niet een high-end systeem maar toch een PIII 866Mhz, 768mb pc133 geheugen.
'k ga waarschijnlijk maar weer 2.0 instaleren en 3.0 misschien weer proberen wanneer de volledige versie uit is.. helaas hou je altijd wel dat nieuwere versie's ook zwaarder zijn..

btw.. heeft iedereen ook dat als je met verschillende gasten chat dat ze in een soort gezamelijke box komen te staan met tabbladen voor de persoon.. irritant is dit :)
en om nou elke keer op expand.. of hoe het ook mag heten (dat je het chat venster apart krijgt) is nou ook niet echt een optie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mind_
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

mind_

evil smile

SmoothVision schreef op woensdag 29 december 2004 @ 07:20:
probeer eens de final versie..

com·pu·ter (de ~ (m.), ~s) 1 elektronische informatieverwerkende machine die door een reeks gecodeerde instructies wordt bestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
btw.. heeft iedereen ook dat als je met verschillende gasten chat dat ze in een soort gezamelijke box komen te staan met tabbladen voor de persoon.. irritant is dit :)
en om nou elke keer op expand.. of hoe het ook mag heten (dat je het chat venster apart krijgt) is nou ook niet echt een optie :P
Bij preferences onder het kopje 'message windows' heb je de optie 'group message windows together...' , en die moet je even uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Ik draai eht op mijn server maar als ik bv een dialoog schermpje wegklik is mijn CPU 4-6 sec full load 100% dus bezig om dat schermpje weg tehalen :|

Nu is mijn server niet een high-end systeem maar toch een PIII 866Mhz, 768mb pc133 geheugen.
'k ga waarschijnlijk maar weer 2.0 instaleren en 3.0 misschien weer proberen wanneer de volledige versie uit is.. helaas hou je altijd wel dat nieuwere versie's ook zwaarder zijn..
Hier een Athlon 900 MHz 512 MB PC 133, geen probleem. Denk toch echt dat het aan je config ligt. Het is inderdaad een stuk zwaarder dan de 0.74 versie, maar loopt goed hier.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-06 06:45

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Ik heb hier nu ook Trillian 3 (basic) en ben nu bezig mijn oude Sapphire-skin aan te passen. ZIjn hier nog andere skinners? Misschien is het handig tips en ervaringen uit te wisselen. De nieuwe skin-engine lijkt erg simpel...

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-06 17:28
Hmm ik wil ook begin gaan met skinnen, wil mijn Trillian Basic aanpassen aan mijn Windows XP look (windows classic) en ook GoT-smilies erin doen.
Maar ik heb me er nog niet echt in verdiept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Weet iemand of / hoe je het opstartscherm (splashscreen?) kunt uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

stefijn schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 11:04:
Weet iemand of / hoe je het opstartscherm (splashscreen?) kunt uitschakelen?
Denk neit dat dat kan, want dan worden alle plugins geladen.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-06 14:15
Iemand enig idee hoe je trillian zover krijgt te switchen naar Pro? Ik kan mijn user/pass ingeven wat ik wil, hij zegt iedere keer vrolijk "bedankt voor het dokken, herstart trillian om pro te krijgen" en als ik trillian opnieuw start dan is het nog steeds basic volgens het splashscreen :?

Tevens krijg ik de logfiles niet te zien in de chatvensters? Klik ik op het knopje History dan zie ik wel de nieuwe regels staan (de oude ben ik dus zowiezo al kwijt?) maar in het chatvenster zie ik niets meer. In Trillian 2 werkte dit nog wel. Ik kan er ook geen menuoptie voor vinden?

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double J
  • Laatst online: 13-01 09:20
Sassie schreef op donderdag 30 december 2004 @ 18:27:
Hmm ik wil ook begin gaan met skinnen, wil mijn Trillian Basic aanpassen aan mijn Windows XP look (windows classic) en ook GoT-smilies erin doen.
Maar ik heb me er nog niet echt in verdiept.
Als je je classic XP Look hebt, dan wil ik die ook wel hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die classic windows skin vind ik wel een goed idee, ik heb al meer ervaring met het skinnen van trillian, een trillian windows classic skin maken lijkt me niet zo moeilijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Paul Nieuwkamp schreef op zondag 02 januari 2005 @ 00:08:
Iemand enig idee hoe je trillian zover krijgt te switchen naar Pro? Ik kan mijn user/pass ingeven wat ik wil, hij zegt iedere keer vrolijk "bedankt voor het dokken, herstart trillian om pro te krijgen" en als ik trillian opnieuw start dan is het nog steeds basic volgens het splashscreen :?
Probeer eens een reïnstall.
Tevens krijg ik de logfiles niet te zien in de chatvensters? Klik ik op het knopje History dan zie ik wel de nieuwe regels staan (de oude ben ik dus zowiezo al kwijt?) maar in het chatvenster zie ik niets meer. In Trillian 2 werkte dit nog wel. Ik kan er ook geen menuoptie voor vinden?
Dat staat bij Activity History afaik, hier werkt het iig wel. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmoothVision
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-03 13:40
FrankGuthrie schreef op woensdag 29 december 2004 @ 17:03:
[...]

Hier een Athlon 900 MHz 512 MB PC 133, geen probleem. Denk toch echt dat het aan je config ligt. Het is inderdaad een stuk zwaarder dan de 0.74 versie, maar loopt goed hier.
sorry voor late quote, maar heb vandaag de final versie geinstaleerd en het werkt perfect 8)
Geen probleem dat alles traag loopt het werkt echt gewoon zoals het hoort,
Er is een stuk verbeterd dus van de Alpha versie ivm de final :Y) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben ff bezig geweest, ben nog lang niet klaar zoals de knop rechtsboven vind ik nog niet mooi, en de balk onderaan is nog niet helemaal goed, en verder moet er nog een heleboel aan veranderen.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp?FotoAlbumID=48367&format=full&ext=.jpg

Morgen weer verder, de GoT smillies zitten er iig al wel in. 8)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 42323 op 04-01-2005 03:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-06 06:45

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Ik ben er nog niet helemaal uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/48370/full.jpg

Ik krijg de windowsbalk bovenaan niet aangesloten op de menubalk (zit een witte streep tussen), ik zit nog steeds met een grijze rand om de contactlist en ik heb ook last van die verkleuring over de statusbalk heen.

@ Mito Waar in settings.ini heb je de IM-statusbuttons naar boven de contactlist kunnen veranderen?
En wist je al dat er al een Classic Skin voor Trillian3 is? Kan je een hoop werk besparen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
Klopt ja, heb hem gisteren ook gedownload. :)

Hier heb je nog wat '3.0-ified Skins / emot sets / interfaces / soundpacks'

Binnenkort maar eens kijken hoe de smileys in STIXE werken, of anders gewoon ff de smileys van die classic skin aanpassen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double J
Ik heb net eens gemeten. Het kost 50 seconden bij mij om deze nieuwe 3.0 op te starten! Is dat normaal? Ik had er al moeite mee dat de oude versie er zo'n 10 seconden over deed, en nu dit... Kan ik het niet inkorten?

En als ik van menu naar menu ga, bijvoorbeeld bovenin van 'view' naar 'window' dan gaat dat zo mooi, langzaam overfadend. Maar dit wil ik helemaal niet. Ik wil gewoon dat het er meteen staat. Dus niet zo langzaam uitschuiven enzo. Kan ik dit veranderen? Ik kan het niet vinden....

[ Voor 41% gewijzigd door Double J op 04-01-2005 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jfeelders schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 08:57:
Ik ben er nog niet helemaal uit:

[afbeelding]

Ik krijg de windowsbalk bovenaan niet aangesloten op de menubalk (zit een witte streep tussen), ik zit nog steeds met een grijze rand om de contactlist en ik heb ook last van die verkleuring over de statusbalk heen.

@ Mito Waar in settings.ini heb je de IM-statusbuttons naar boven de contactlist kunnen veranderen?
En wist je al dat er al een Classic Skin voor Trillian3 is? Kan je een hoop werk besparen... ;)
Je moet die buttons niet naar boven verplaatsen, maar je titelbalk is te dun, daarom die witte rand.

De grijze rand om je contactlist kan je weghalen in Panel.png.

Die verkleuring in de statusbalk ben ik ook niet niet helemaal uit.

Wel minder dat ik voor niks aan die classic skin begonnen ben, mijn classic skin had waarschijnlijk wel 90% hetzelfde geworden als in die link.

Ik denk dat ik mijn oude Gunnm trillian 2 pro skin maar is ga overzetten naar trillian 3 pro.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 42323 op 04-01-2005 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Double J schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 11:09:
Ik heb net eens gemeten. Het kost 50 seconden bij mij om deze nieuwe 3.0 op te starten! Is dat normaal? Ik had er al moeite mee dat de oude versie er zo'n 10 seconden over deed, en nu dit... Kan ik het niet inkorten?
Volgens mij is dat niet normaal.
Ik weet niet wat voor pc je hebt, maar de mijne doet er ongeveer 2 sec over met het starten van trillian 3 pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-06 21:02
Double J schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 11:09:
Misschien een virusscanner ofzo die moeilijk doet? Trillian Pro 2 startte ook heel langzaam op bij mij, totdat ik Norton deïnstalleerde, dus ik vermoed dat het daaraan lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Anoniem: 42323 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 13:16:
[...]

Je moet die buttons niet naar boven verplaatsen, maar je titelbalk is te dun, daarom die witte rand.
Volgens mij komt die witte rand door de kleurinstellingen van je

<!ENTITY % iniWindowInteriorFrame-BackColor-red '239'> settings (maar dan voor R, G én B natuurlijk)

Probeer dat eens? Deze is voor de default weergave. kijk bij <!ENTITY % iniSmallWindow....etc voor als je in de minimal-versie werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
Sassie schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 10:28:

Binnenkort maar eens kijken hoe de smileys in STIXE werken, of anders gewoon ff de smileys van die classic skin aanpassen. :)
Zo en het is gelukt. :)
Afbeeldingslocatie: http://sassiessite.endoria.net/temp/smilies-trillian3.gif
Voor geinteresseerden: http://sassiessite.endori...-GoT-emoticons-Sassie.zip
NB: aangezien ik Trillian Basic heb zitten er helaas geen geanimeerde smilies en geluidjes in.

([rml][ add-on] TrillianPro smiliepack[/rml] en http://www.alphega.tk/ bevatten wel geanimeerde smilies)

* Sassie is tevreden nu zo met de classicskin en GoT-emoticons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Niet online
Sassie schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 16:47:
[...]

Zo en het is gelukt. :)
[afbeelding]
Voor geinteresseerden: http://sassiessite.endori...-GoT-emoticons-Sassie.zip
NB: aangezien ik Trillian Basic heb zitten er helaas geen geanimeerde smilies en geluidjes in.

([rml][ add-on] TrillianPro smiliepack[/rml] en http://www.alphega.tk/ bevatten wel geanimeerde smilies)

* Sassie is tevreden nu zo met de classicskin en GoT-emoticons :)
Thnx, Sassie. _/-\o_

Deze werken ook in de MCE 2005 Royale 3 skin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double J
Is er nu wel een manier om een gebruiker af te melden en een andere gebruiker aan te melden net als bij msn? Niet dat ik bij pro 3 alleen kan connecten en disconnecten. Ik wil dus niet het hele programma opnieuw op hoeven starten om een andere gebruiker aan te melden....

Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb via de site een support-ticket aan laten maken met de vraag hoe ik mijn support het beste kan extenden (is in september 2004 verlopen). Tot-op-heden heb ik taal-noch-teken vernomen; mijn vraag is op 1 januari gesteld en heeft een status 'Reviewed: YES'. :/

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-06 14:15
Volgens mij kun je gewoon inloggen en vervolgens Pro kopen of zo :) Als het echt om het upgraden naar 3 gaat dan kun je een abo van 1 dag nemen voor $1,50 of iets dergelijks.

Abo geeft je recht op lifetime use van de laatste versie die er tijdens je abo is oid (kan ook de laatste die je gebruikt hebt zijn, maar goed, die dag 3 upgraden = lifetime use. Als je echt voor de support (of dat nu van het bedrijf of door het bedrijf is laat ik even in het midden :P ) kun je ook het jaar kopen voor $25

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-06 12:42
Ik gebruik nu trillian sinds de eerste versie uit is, maar nu begin ik het wel vort zat te worden en ga ik denk toch overstappen op msn zelf :(

Bugs die ik haat:

Soms ben ik online en dan sta ik bij andere mensen als offline

Berichten komen vaak pas aan als ik 2x het chatvenster open achter elkaar

Nicknames worden niet altijd gewijzigt als mensen hun nickname wijzigen, als je op de user zelf gaat staan zie je displayname: blaat maar ze staan nog gewoon als blaten aangeven.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Strider schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:11:
Ik gebruik nu trillian sinds de eerste versie uit is, maar nu begin ik het wel vort zat te worden en ga ik denk toch overstappen op msn zelf :(

Bugs die ik haat:

Soms ben ik online en dan sta ik bij andere mensen als offline

Berichten komen vaak pas aan als ik 2x het chatvenster open achter elkaar

Nicknames worden niet altijd gewijzigt als mensen hun nickname wijzigen, als je op de user zelf gaat staan zie je displayname: blaat maar ze staan nog gewoon als blaten aangeven.
Kleine bugjes. Maar ze moeten eens komen met webcam functies, want heb MSN er toch maar weer opgezet. Webcam + Mooie vrouw is toch wel :9~

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
FrankGuthrie schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 12:09:
[...]

Kleine bugjes. Maar ze moeten eens komen met webcam functies, want heb MSN er toch maar weer opgezet. Webcam + Mooie vrouw is toch wel :9~
In de laatste versie (pro 3) zit webcamsupport |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

stefijn schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 12:25:
[...]

In de laatste versie (pro 3) zit webcamsupport |:(
topic gelezen, dit is dus niet waar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

dit is toch wel waar 8)7

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
The_Scarabial schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 12:54:
[...]

topic gelezen, dit is dus niet waar ;)
Hmm...raar dan, dat ik Trillian pro 3 heb en met mensen kan webcammen, videochatten of hoe je het ook wil noemen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-06 16:17
Een interessant topic. Erg bedankt voor de GoT emoticons. Super!
Ik ben helemaal tevreden over Trillian maar ik heb toch 1 vraag.
Waarom zou ik overstappen op 3?
Ik gebruik Basic en zie het nut van de extra functies niet helemaal.
Video gein gebruik ik nu al een jaar niet en mis het niet.
Jabber gebruik ik ook niet dus ja. Ik weet het niet.
De enigste reden zou dan zijn om de makers te steunen want ik
vind het een perfect stukje software.

Kunnen jullie mij een reden geven om het wel te doen?
Of beter wat is de reden geweest dat jullie Pro hebben genomen?

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

stefijn schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 13:21:
[...]

Hmm...raar dan, dat ik Trillian pro 3 heb en met mensen kan webcammen, videochatten of hoe je het ook wil noemen |:(
Dit stond op het trillian forum bij: MSN Feature Requests (Zie laatste reply, nee was ik niet ;))

http://www.trillian.cc/fo...&postid=542270#post542270

Maar het zit er dus echt nog niet in, tenzij je het zelf getweaked hebt, dan zou het leuk zijn om dit met de developers te delen. Maar tot nu toe zit er geen webcam support in trillian 3 pro.
Even wat quotes:
Webcam support
Normal webcam support should be very nice.
Voice chat too

btw, how can I get a trillion pro member icon next to my post, I've just bought so I guess I've the right on that image
en
webcam definitely!!! plzplzplz*

as someone else said, the only reason i open up the msn prog now is to webcam w/ someone...
etc..... Ik denk dat ze echt hun best moeten gaan doen om webcam support erin te krijgen. Want er zijn genoeg mensen die weglopen/weer terug gaan naar MSN. MSN biedt meer mogenlijkheden en is nog gratis ook. Do the Math! :|
Bbfreak schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 18:40:
Kunnen jullie mij een reden geven om het wel te doen?
Of beter wat is de reden geweest dat jullie Pro hebben genomen?
Nee, geen reden.

Reden, om het uit te proberen. Tot nu toe gebruik ik ze naast elkaar. Enige reden dat ik trillian is dat MSN teveel in de PC gaat hangen en reclame inzit. Maar soms heb ik webcam nodig als er een mooi vrouwtje voor de webcam staat te huppelen :9~ Maar om van basic naar pro tegaan, zou ik niet aanraden. Als je niet veel trekt ( :X :Y) (8> ) aan webcamsupport dan kan je gewoon bij basic of MSN blijven

[ Voor 25% gewijzigd door FrankGuthrie op 03-02-2005 19:32 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

FrankGuthrie schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 19:26:
[...]

Dit stond op het trillian forum bij: MSN Feature Requests (Zie laatste reply, nee was ik niet ;))

http://www.trillian.cc/fo...&postid=542270#post542270

Maar het zit er dus echt nog niet in, tenzij je het zelf getweaked hebt, dan zou het leuk zijn om dit met de developers te delen. Maar tot nu toe zit er geen webcam support in trillian 3 pro.

Even wat quotes:

[...]

en

[...]

etc..... Ik denk dat ze echt hun best moeten gaan doen om webcam support erin te krijgen. Want er zijn genoeg mensen die weglopen/weer terug gaan naar MSN. MSN biedt meer mogenlijkheden en is nog gratis ook. Do the Math! :|
Ik heb em gisteren installed, en het kan toch echt wel hoor. Of het dan ook wel degelijk werkt heb ik nog niet kunnen testen, maar er zit toch echt support in hoor.

Is wel de Final Pro 3.0 Build 967

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Anoniem: 41820 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 19:33:
[...]

Ik heb em gisteren installed, en het kan toch echt wel hoor. Of het dan ook wel degelijk werkt heb ik nog niet kunnen testen, maar er zit toch echt support in hoor.

Is wel de Final Pro 3.0 Build 967
Daargaat het bij mij om. Ze hebben iets wat heeft Vidfeo conferecen, en is niet hetzelfde. Dat werkt bij mij 1 seconden en dan is het weg. Dus zaak voor hun om het te maken. Gaat erom dat het werkt. Erin zitten is ook niet alles. Videoconference schijnt toch wat anderes te zijn.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-06 21:49

Smarron

The bend

Ben sinds vandaag toch maar weer even die laatste build gaan proberen en ben toch weer tevreden. Ben zelf geen gebruiker van webcams, maar deze versie werkt in ieder geval weer hetzelfde als Pro2 en heeft net iets meer functies en oogt wat overzichtelijker.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
FrankGuthrie schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 19:37:
[...]

Daargaat het bij mij om. Ze hebben iets wat heeft Vidfeo conferecen, en is niet hetzelfde. Dat werkt bij mij 1 seconden en dan is het weg. Dus zaak voor hun om het te maken. Gaat erom dat het werkt. Erin zitten is ook niet alles. Videoconference schijnt toch wat anderes te zijn.
Dat het bij jou 1 seconde werkt, wil dus zeggen dat er webcamsupport inzit. Dat het 1 seconde werkt, wil zeggen dat de webcamsupport niet goed werkt (maar hij is er wel).
Ik krijg hetzelfde probleem bij 1 persoon (héél even beeld, dan een foutmelding), bij alle andere kan ik gewoon videochatten (moet ik het s-p-e-l-l-e-n voor je?). En nee, dat heb ik niet zelf gemaakt |:( comes with the package
En die persoon bij wie het niet werkt gebruikt Trillian pro 3 (dezelfde versie dus), terwijl de personen bij wie het WEL werkt OOK trillian pro 3 gebruiken (Zelfde versie dus!), en ook een aantal MSN. En bij allemaal kan ik gewoon videochatten.

Conclusie: het probleem zit in beginsel dus niet in Trillian, maar in de combinatie van hardware, software, settings van die persoon bij wie het niet werkt. Waarschijnlijk dus ook bij jou zo :)

Van het forum
This has been mentioned a billion times but has yet to be added..

WebCam Support!! I know 3.0 does video conferencing but it doesn't do webcam.
eherbullshit :?....Ken effe iemand mij het verschil uitleggen tussen webcamsupport en videoconferencing? Als in: in beide gevallen met een videocamera (aka webcam) verbinding met een andere persoon maken en beeld en geluid gebruiken om te communiceren?

(Nee, ik bedoel niet dat videoconferencing eigenlijk met meerdere personen tegelijk in groepsgesprek zou zijn)

[ Voor 24% gewijzigd door Stefke op 04-02-2005 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-06 13:16
Doe eens rustig joh.

Video Conference en Webcam hebben bij MSN andere opvattingen. De laatste van de twee is een hele simpele vorm en is zeer eenvoudig te gebruiken: druk op de knop en je hebt jezelf en de ander in beeld waar anders de user icons zouden staan. Video Conferencing is een stuk zwaarder, heeft standaard geluid (dacht ik) en heeft een nieuwere versie van MSN nodig. Daarbij opent het in een nieuw venster, niet iets dat je 'zomaar' even doet.

Ikzelf vind het ook vervelend dat er geen webcam support zit in Trillian omdat ik wel eens wil webcamchatten met mensen die geen mogelijkheid hebben tot video conference. Dit is dan ook de enige reden dat ik nog wel eens op MSN Messenger overschakel.

Overigens gebruik ik Trillian 3 al sinds de release datum met veel plezier, echt een van de fijnste releases tot nu toe. Hiervoor gebruikte ik een tijdje Miranda IM dat lekker kaal was, maar niet altijd naar behoren werkte en je altijd een onduidelijk aantal plugins nodig had om dingen goed te laten werken. Trillian "werkt" gewoon.

Tenslotte heb ik nog een tip: ik heb m'n computer altijd aan staan en als ik er niet ben lock ik m'n computer altijd. Bij Trillian kun je bij Preferences > Advanced > Automation jezelf automatisch Away en Back statusen te geven aan de hand van het locken van de desktop: "Windows: User Switch" en "Windows: User Switch Back". Werkt prima, en vind ik minder irritant dan automatische idle events :)

[ Voor 22% gewijzigd door wacko op 04-02-2005 05:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

wacko schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 05:20:
Doe eens rustig joh.

Video Conference en Webcam hebben bij MSN andere opvattingen. De laatste van de twee is een hele simpele vorm en is zeer eenvoudig te gebruiken: druk op de knop en je hebt jezelf en de ander in beeld waar anders de user icons zouden staan. Video Conferencing is een stuk zwaarder, heeft standaard geluid (dacht ik) en heeft een nieuwere versie van MSN nodig. Daarbij opent het in een nieuw venster, niet iets dat je 'zomaar' even doet.
Wist wel dat het wat anders was, maar kon het alleen niet zo uitleggen zoals de mener hierboven het netjes deed.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-06 10:21
is er al iemand die audiochat via MSN aan de praat heeft gekregen? Ik heb 0.967

Owja en bestanden uitwisselen wil ook niet echt lekker werken, ik krijg snelheden van 1-5kb/s en Trillian zelf vertraagd enorm, terwijl het via Skype soepeltjes met 82kb/s gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

plakbandrol schreef op zondag 06 februari 2005 @ 16:10:

Owja en bestanden uitwisselen wil ook niet echt lekker werken, ik krijg snelheden van 1-5kb/s en Trillian zelf vertraagd enorm, terwijl het via Skype soepeltjes met 82kb/s gaat
Dat is inderdaad wat minder. De snelheden zijn om te huilen.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

plakbandrol schreef op zondag 06 februari 2005 @ 16:10:

Zeker MSN ?? Is/was bij de 0.74 reeks ook zo, echter als je het via bijvoorbeeld AIM doet dan is alles 100% OK :)

* nero355 vindt zowiezo de 0.74 reeks veel relaxer dan die "wij maken MSN na" troep @ 3.0 :|

[ Voor 9% gewijzigd door nero355 op 06-02-2005 19:02 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cmdr_Satan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-06 09:58

Cmdr_Satan

MemleaK Powah

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Nu overgestapt, en het ziet er toch weer net iets verzorgder uit en volgens mij hebben ze al weer meer functies in de irc module gestopt. Die was bij mijn weten nog niet echt goed, nu is het al wel beter, maar nog niet geweldig 8)

Verder zeer de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

vanavond eens proberen... vooral de tekst dat uPNP sneller is doet me hopen op verbetering :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-07-2022

djc

Wel vaag dat 3.0, gevraagd naar updates geen updates geeft? :|

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
In principe vind ik het module systeem ook een goede uitvinding, maar het werkt nog niet echt super.

Eigenlijk zou je gewoon een basis trillian interface moeten kunnen downloaden en dan alle modules die je nodig hebt. Want bij mij laadt ie icq,etc wel, maar ik heb alleen aan msn en irc genoeg. Dat aanpassen van modules heeft ook nog niet veel zin, als ik ze afsluit start ie ze gewoon de volgende keer.

Maar ik blijf het programma wel gebruiken :), het is gewoon een van de beste all-in-one client

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
Rox_NL schreef op maandag 07 februari 2005 @ 23:25:
In principe vind ik het module systeem ook een goede uitvinding, maar het werkt nog niet echt super.

Eigenlijk zou je gewoon een basis trillian interface moeten kunnen downloaden en dan alle modules die je nodig hebt. Want bij mij laadt ie icq,etc wel, maar ik heb alleen aan msn en irc genoeg. Dat aanpassen van modules heeft ook nog niet veel zin, als ik ze afsluit start ie ze gewoon de volgende keer.

Maar ik blijf het programma wel gebruiken :), het is gewoon een van de beste all-in-one client
Dat is vreemd, want als ik ze bij de 'plugins' weggooi, dan zijn ze echt weg. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double J
Als ik voor de plugin het vinkje weghaal, dan wordt ie inderdaad niet meer opgestart.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Manuzhai schreef op maandag 07 februari 2005 @ 22:54:
Misschien omdat het een beta is.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Double J schreef op maandag 07 februari 2005 @ 23:38:
Als ik voor de plugin het vinkje weghaal, dan wordt ie inderdaad niet meer opgestart.....
Dan zal ik dat ook nog maar eens een keer proberen, eerst werkte het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Manuzhai schreef op maandag 07 februari 2005 @ 22:54:
3.1 is beta... niet zo'n gek idee dus dat die niet als update binnen te trekken valt

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-06 21:02
Hmm, sinds eergisteren gebruik ik versie 3.0 Pro build 967, maar ik heb het probleem dat ik niet kan scrollen in gespreksvensters :| Meer mensen hier last van, of is er iemand met een oplossing?

edit:
Ik lees net dit (nee ik ben het niet :+) maar bij mij gebeurt het dus ook alleen op mijn tweede monitor! Tips?

[ Voor 41% gewijzigd door The Evil Brain op 09-02-2005 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-06 10:21
The Evil Brain schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 15:39:
Hmm, sinds eergisteren gebruik ik versie 3.0 Pro build 967, maar ik heb het probleem dat ik niet kan scrollen in gespreksvensters :| Meer mensen hier last van, of is er iemand met een oplossing?

edit:
Ik lees net dit (nee ik ben het niet :+) maar bij mij gebeurt het dus ook alleen op mijn tweede monitor! Tips?
inderdaad, hier scrollt ie ook niet op m'n 2e monitor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nog mensen die hun nickname niet kunnen wijzigen ? Wanneer ik hem set in trillian blijven mn contacts toch de oude waarde zien. Dus moet ik iedere keer ff op msn om mn nick te changen :( ..

edit : whoehoe, m'n 2000 ste bericht hier op GoT :)

[ Voor 13% gewijzigd door Blizard op 09-02-2005 17:20 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling hier je vragen neer te plempen! Dit is een ervaringen topic en draait primair om ervaringen met de software.