[Trillian] Pro 3; wissel hier ervaringen uit *

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 3.784 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Iemand die er al in gelukt is de beta versie te bemachtigen ?
(op een legale wijze uiteraard ;) )
http://blog.ceruleanstudios.com/

Toch een mooi stukje software, ben benieuwd wat ze er nu allemaal weer in gestopt hebben. Jammer van de webcam support en mss de games van msn, verder zou ik niet meer zonder kunnen leven (maar daar gaat deze topic uiteraard niet over ;) )
Friday, October 22, 2004
Status...
We're still feature-frozen and the internal bug list has been chopped in half over the past week - things are cranking along! There are still 2 or 3 "red" bugs staring us in the face at the moment, and beyond that there are a handful of little things.

Once we are comfortable with these internal builds, we will begin sending out sneak previews to those of you who signed up for them, at random. I think in order to keep ourselves somewhat "underwhelmed", we'll send them out in little batches and wait quietly for mushroom clouds to appear on the horizon. If all is clear, we'll send out the next bunch, etc., until we are all pleased with the results. At that point we can go waste company funds on a fancy bottle of champagne, consume it in one giant gulp, release the damned product, and move on to 3.1. Our 3.1 list is already huge and very exciting!
edit
Hier meer info :
http://www.ceruleanstudios.com/sneakpreview

[ Voor 5% gewijzigd door Blizard op 04-12-2004 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-07 22:14
Er is nog helemaal geen beta beschikbaar.
Once we are comfortable with these internal builds, we will begin sending out sneak previews to those of you who signed up for them, at random.
Dat kan dus evengoed nog een paar weekjes duren...

Even geduld nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Niet online
Wou eigenlijk vragen of zich iemand had ingeschreven :)
En of deze z'n bemerkingen kon/kan geven zodra hij de beta in z'n bus heeft. (en ik had stiekem ook wel een beetje verkeerd gelezen ;) Sorry dat ik er dus te vroeg een topicje over open).

Hoop dat ze een paar leuke updates hebben ! (jammer van de 25$ per jaar :/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-07 04:09

Tjark

DON'T PANIC

tja, na 2 jaar requests van (betalende) gebruikers nog steeds geen webcam support...
Ik denk dat veel mensen overstappen naar 'gewoon' msn. In m'n omgeving heeft eigenlijk niemand meer icq, alleen nog msn, mede door webcams.

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

TjarkVerhoeven schreef op 04 november 2004 @ 15:08:
tja, na 2 jaar requests van (betalende) gebruikers nog steeds geen webcam support...
Ik denk dat veel mensen overstappen naar 'gewoon' msn. In m'n omgeving heeft eigenlijk niemand meer icq, alleen nog msn, mede door webcams.
Dat is het grote probleem van al die alternatieve programma's. Ze hebben allemaal geen webcam support. Ik gebruik hem zelf af en toe en ben dus van Trillian afgestapt en heb ook geen alternatief kunnen vinden.
Op zich wel jammer, want met Trillian kun je veel meer als met MSN zelf (incl. plus) en daar komt bij dat MSN zo groot aanwezig is in beeld...

Het is te hopen dat er snel een programma komt die alle features (desnoods met plugins) kan bieden...

PS: Ik vraag me dan af wat versie 3 meer gaat bieden dan versie 2?!

[ Voor 7% gewijzigd door iAR op 04-11-2004 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-07 08:00
Als het alleen maar om die webcam gaat, dan maak je toch gewoon een Yahoo account aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trillian 3 a 4 jaar gebruikt t/m trillian 2.013 pro.
Maar er zitten al jaren dezelfde bugs in die niet opgelost worden, file transfers die langzaam gaan, namen die niet altijd geupdate worden en zo ken ik er nog wel een paar.

Ik ben nu over gestapt naar IM2, dit is bijna het zelfde als trillian, en er zitten ook nog wat bugs in maar hier word teminste hard aan gewerkt, dat kan ik van de makers van trillian niet zeggen, er zat zelfs bijna geen verschil tussen trillian pro 1 en trillian pro 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
ik maak nu gebruik van Miranda:

Afbeeldingslocatie: http://img61.exs.cx/img61/5300/dekstopoct.th.jpg

Mega fijn, good tunebaar en in de toekomst webcam support.. althans dat zou zo moeten zijn.

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 16:25:
Ik heb trillian 3 a 4 jaar gebruikt t/m trillian 2.013 pro.
Maar er zitten al jaren dezelfde bugs in die niet opgelost worden, file transfers die langzaam gaan, namen die niet altijd geupdate worden en zo ken ik er nog wel een paar.

Ik ben nu over gestapt naar IM2, dit is bijna het zelfde als trillian, en er zitten ook nog wat bugs in maar hier word teminste hard aan gewerkt, dat kan ik van de makers van trillian niet zeggen, er zat zelfs bijna geen verschil tussen trillian pro 1 en trillian pro 2.
IM2 zitten inderdaad nog meer dan een paar bugs in, maar wat je zegt is waar. Ze hebben een forum waar ze zelf ook op posten en een news-update pagina die veel sneller ge-update wordt dan dien van trillian. (Moet wel zeggen dat IM2 een clone is van Trillian, maar hij staat nog niet zo ver als Trillian).

Ik vrees dat met de opkomst van IM2, mirranda etc de betalende versie van trillian het wel eens zeer zwaar te verduren zou kunnen krijgen. Ik wacht nog even en kijk de kat uit de boom wat het gaat worden met die IM2 (heeft óók nog geen webcam support dacht ik ? Zeker niet tussen IM2-MSN, .. ik dacht IM2-IM2 wel al). Ook het encrypted versturen van berichten lijkt me een leuke feature.

Alles beter dan msn ... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-07 19:52
iemand changelog dan van versie 3 (pro) ???
ben wel benieuwd naar de verbeteringen/wijzigen tov versie 2 :)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibbelz
  • Laatst online: 08-06-2022
Ik heb hem net geïnstalleerd (Trillian Pro 3.0 Build 947). Ziet er in ieder geval leuk uit, heeft wel een beetje de XP look and feel, of dat positief is mogen jullie zelf uitmaken.

En over de webcamsupport, volgens mij zit die er nu wel in hoor?

Maar goed, ik ga even verder testen.

edit:

Yes. Trillian is interoperable with video chat on MSN Messenger versions 6.2 and greater. PLEASE NOTE: Trillian currently *does not* support MSN's "webcam" feature, only the video conference feature!

hmm, :/ .

[ Voor 35% gewijzigd door Ibbelz op 06-11-2004 15:18 ]

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunturion
  • Laatst online: 22-07 23:29
Trillian 3 staat ook gewoon op softpedia Ik heb hem ook geinstalleerd en hij ziet er heeel flex uit. Hij ondersteunt nu wel text formatting en tabbed chatting.
Connectie via de chat protocollen kan je nu zelf selecteren, scheelt ook weer wat geheugen. DE nieuwe history / log ziet er fantastisch uit.
Ik heb hem nog niet volledig getest, maar ik kan wel zeggen dat Trillian 3 zeker de beste IM client is.

Voor degene die zich afvragen wat voor nieuwe features er in Trillian3 zitten moeten eens een kijkje nemen op de Homepage van Cerulean Studios staat ook een hele mooie sneakpreview

Link is volgens mij niet tegen de netiquette van GoT, want dit stukje software zal binnenkort toch gratis beschikbaar worden gesteld

[ Voor 19% gewijzigd door sunturion op 06-11-2004 17:15 ]

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Niet online
Ibbelz schreef op 06 november 2004 @ 14:50:
Yes. Trillian is interoperable with video chat on MSN Messenger versions 6.2 and greater. PLEASE NOTE: Trillian currently *does not* support MSN's "webcam" feature, only the video conference feature!
Kan iemand dit even in mensentaal uitleggen ?!

Ik heb de indruk dat ik aan de basic versie van Trillian wel genoeg heb!? Enkel de chat-history ziet er mss leuker uit, maar dat valt heus zelf wel te maken lijkt me zo ? (spaar je toch weer 25$ mee uit)

Ik ga hem even installeren...

edit:

In de basic versie nog steeds geen mogelijkheid tot contacts een naampje te geven maar bij een mouseover tóch de user zijn echte nick te zien .. jammer :'( want dat was eigenlijk alles wat ik nog nodig had .. (en mss webcam ook wel, ..) nofi tov trillian, maar om zo lang bezig geweest te zijn aan de update .. :/

[ Voor 26% gewijzigd door Blizard op 06-11-2004 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chubbchubb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

Heb t ook effe gebruikt en t zag er op zich wel leuk uit allemaal maar merkte dat er toch iets niet echt lekker was, Dus ik kijk wat mijn virusscanner aan t doen was en die was steeds een of andere preference file (hatseflats.ini) uit de trillian folder aan t scannen, een paar honderd keer per seconde. Misschien ben ik de enige die dat aan de hand heeft, maar ik ben dus terug gegaan naar trillian 2.

Powered by: blond bier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 00:21

Dennahz

Life feels like hell should.

laatmeerin schreef op 06 november 2004 @ 22:36:
Heb t ook effe gebruikt en t zag er op zich wel leuk uit allemaal maar merkte dat er toch iets niet echt lekker was, Dus ik kijk wat mijn virusscanner aan t doen was en die was steeds een of andere preference file (hatseflats.ini) uit de trillian folder aan t scannen, een paar honderd keer per seconde. Misschien ben ik de enige die dat aan de hand heeft, maar ik ben dus terug gegaan naar trillian 2.
Je kan ook gewoon de Trillian map in de exclusion list zetten van je virusscanner, dan scant ie die map niet :)

Ik wacht wel even op de volledige versie, niet zo'n goeie ervaring met Trillian beta's...

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Je bedoelt Trillian Pro 3.0 alpha 1 (build 947) zeker?

Ik heb wel een http-link, maar als ik die post ben ik de klos. Of mogen links naar alpha's wel soms?

[ Voor 54% gewijzigd door MaZo op 07-11-2004 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
* BasieP vind hem wel fijn werken, alleen eerste wat ik gedaan heb is direct al die gare grote icoontjes voor de namen in je menu uit zetten.
ik had nog maar 9 mensen onder elkaar staan en de rest viel van me beeld af (wat dus niet handig is)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marjo-
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

-Marjo-

Say it out loud!!!

BasieP schreef op 07 november 2004 @ 10:52:
* BasieP vind hem wel fijn werken, alleen eerste wat ik gedaan heb is direct al die gare grote icoontjes voor de namen in je menu uit zetten.
ik had nog maar 9 mensen onder elkaar staan en de rest viel van me beeld af (wat dus niet handig is)
De contact list word inderdaad wel heel erg lang zo. Misschien dat het met een skin erop meevalt.
Het ziet er op zich mooi uit allemaal. De preferences zijn makkelijker in te vullen enzo. Maar ben toch weer terug gegaan naar de vorige versie. Over een paar dagen maar weer eens met 3 verder klooien.

Jij kan nog geen gebakken ei koken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Blizard schreef op 06 november 2004 @ 18:02:
Kan iemand dit even in mensentaal uitleggen ?!
What he said!! (over dat webcam gedoe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunturion
oZner schreef op 07 november 2004 @ 11:09:
[...]

What he said!! (over dat webcam gedoe)
ze bedoelen daarme dat de optie "Uitzenden met de webcam..." in Msn niet word ondersteund.
maar de optie "Een video vergadering starten..." wel word ondersteund.

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chubbchubb
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

Dennahz schreef op 07 november 2004 @ 10:31:
[...]

Je kan ook gewoon de Trillian map in de exclusion list zetten van je virusscanner, dan scant ie die map niet :)

Ik wacht wel even op de volledige versie, niet zo'n goeie ervaring met Trillian beta's...
Tuurlijk kan dat, maar dat die file x keer per seconde opgevraagd wordt, dan lijkt me iets toch niet echt goed geprogrammeerd.

Powered by: blond bier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 08:12

Smarron

The bend

BasieP schreef op 07 november 2004 @ 10:52:
Ik gebruik custom smiliepacks. Zo hou ik het overzicht er netjes in:

[rml][ add-on] TrillianPro smiliepack[/rml]

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-07 14:11
ben teruggegaan naar MSN toen Trillian Pro2 uitkwam... vond dat de meest zwakke upgrade ever van een programma.... alle dingen die miste (features van msn en icq) in pro1 miste nog steeds in pro2... vond het belachelijk dat ze het toch versie 2 noemde...

en nu blijkt hetzelfde verhaal voor v3...
no thanks... blijf bij MSN.... en heb straks Bluetooth headset dus dan zal ik meer Skypen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Trillian 3.0 is erg mooi, veel sneller en veel gelikter. Tabbed chats enzo zijn allemaal erg goed in elkaar gezet en ik zou voor geen geld (nouja, msischien voor ene hoop) terug naar MSN gaan.

Het enige wat met teleursteld zijn de enorm lelijke smilies :P GoT smilies zouden leuk zijn maar ik krijg ze niet geinstalleerd (* Switch wijst naar de link die Smarron net gaf)

[ Voor 3% gewijzigd door Switch op 07-11-2004 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanik
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-07 18:37
Ik heb het uitgeprobeerd en direct geuninstalled. De UI vind ik niet echt mooi en de verkrijgbare skins zien er ook niet echt mooi uit.

Zonder mijn toestemming voegt hij beide contact personen van mijn ene msn account naar de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Switch schreef op 07 november 2004 @ 15:05:
Trillian 3.0 is erg mooi, veel sneller en veel gelikter. Tabbed chats enzo zijn allemaal erg goed in elkaar gezet en ik zou voor geen geld (nouja, msischien voor ene hoop) terug naar MSN gaan.

Het enige wat met teleursteld zijn de enorm lelijke smilies :P GoT smilies zouden leuk zijn maar ik krijg ze niet geinstalleerd (* Switch wijst naar de link die Smarron net gaf)
Probeer anders deze GoT Smileypack eens op: http://www.alphega.tk/

Krijg je een error tijdens het installeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Geen error, maar ook geen smilies :(

edit:

Ok, ik heb ze erin gekregen, ik heb het bestand main.xml en de map emots uit de T16Emoticons-16x16 map gehaald en in de map T21Emoticons-16x16 gezet, nu doen ze het en zitten ze er in.

Alleen zijn ze een beetje vervromd, zijn daar oplossingen voor? :)

[ Voor 82% gewijzigd door Switch op 07-11-2004 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Niet online
Iemand de logviewer al bekeken van pro3 ? Heb zelf geen account voor de pro-versie, maar vraag me wel af hoe het allemaal in zn werk gaat (en of het een beetje snel werkt ?!). Samen met het serverless chatten lijken me dat toch behoorlijk knappe updates. (maar inderdaad een beetje aan de zwakke kant om zolang in development te zijn :( ..) Volgens mij kunnen ze een paar kleine eisen van de klanten er op 1 2 3 insteken, jammer dat ze het niet doen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind deze versie toch prima, gebruik nu 3.0 pro.
Ik zie nou niet echt veel nieuws, de graphics zijn een stuk opgepoetst en de history is verbetert, uitgebreidt met zoekfunctie enzo.
Als je 2.0 hebt is er nou niet een reden om gelijk 3.0 te kopen denk ik, wel leuk om te hebben natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Laatst online: 10-07 09:53
Vaag woordenboek ofzo zit er in deze versie.

Sommige woorden die je typt zet hij een streep onder en als je je muis erop houdt dat krijg je uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Trillian Pro 3.0 alpha 1 build 947 is wel al vanaf diverse sites neer te halen. Het betreft hier om een public beta die naar een bepaald aantal mensen is verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohost! schreef op 07 november 2004 @ 16:13:
Vaag woordenboek ofzo zit er in deze versie.

Sommige woorden die je typt zet hij een streep onder en als je je muis erop houdt dat krijg je uitleg.
Dat is 'instant lookup', niet? preferences/message windows.

'Underline popular search terms in blue'
'Underline words with encyclopedia entries in green'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pSycho-Y2K
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-04 08:17
Ik vind de Alpha v3.0 er wel beter uit zien van v2.0 :)
De nieuwe functies (tabs, webcam support e.d.) zijn ook een uitstekende aanwinst.

Alleen vind ik het nu jammer dat je geen emoticons van anderen automatisch binnenkrijgt zonder ze aan te spreken. Nu moet je de persoon aanspreken waarop hij/zij terug moet reageren om hun emoticon te zien. :(

Verder vind ik de Apple Rendezvous protocol die er nu bij hoort erg goed, werkt snel en zeer leuk voor LAN-Parties als je berichten wil sturen naar elkaar zonder Internet verbinding :)

[ Voor 10% gewijzigd door pSycho-Y2K op 07-11-2004 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Niet online
Robin Vreuls schreef op 07 november 2004 @ 16:17:
Trillian Pro 3.0 alpha 1 build 947 is wel al vanaf diverse sites neer te halen. Het betreft hier om een public beta die naar een bepaald aantal mensen is verstuurd.
Maar je moet hoe dan ook toch een pass/username geven voor de pro te kunnen gebruiken ? (just a question, .. geen warez-request hoor :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiff
  • Laatst online: 16-07 22:14
Dat zou de login van je Trillian account moeten zijn, maar als je die niet hebt kan je hem gewoon als trial gebruiken normaal gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunturion
Blizard schreef op 07 november 2004 @ 17:18:
[...]

Maar je moet hoe dan ook toch een pass/username geven voor de pro te kunnen gebruiken ? (just a question, .. geen warez-request hoor :) )
Ja, zonder een password en username van je aangekochte Trillian Pro 2 licentie kan je niet gebruiik maken van de functies die de PRO versie te bieden heeft.
In iedergeval niet op legale wijze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er met de Pro versie nog meer mogelijk dan met de Basic van deze nieuwe versie?

* Het enige was ik zie is webcam support voor de diverse protocollen..

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2004 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

blogbuster schreef op 04 november 2004 @ 16:33:
ik maak nu gebruik van Miranda:

[afbeelding]

Mega fijn, good tunebaar en in de toekomst webcam support.. althans dat zou zo moeten zijn.
nogal offtopic maar wil 't toch ff weten, welke wallpaper en windows skin is dit? Ziet er namelijk erg smooth uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-07 16:23
Het valt me nogal tegen dat je moet dokken voor Jabber support :\ Er is een hele tijd sprake van geweest dat Jabber ook in de Basic versie zou komen maar dat hebben ze om economische redenen toch maar niet gedaan :(

Geen Trillian voor mij dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

sunturion schreef op 07 november 2004 @ 11:15:
ze bedoelen daarme dat de optie "Uitzenden met de webcam..." in Msn niet word ondersteund.
maar de optie "Een video vergadering starten..." wel word ondersteund.
Feitelijk is dat hetzelfde toch? Alleen dan met audio erbij?! Gebruik het trouwens nooit, altijd alleen die webcam andere ature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over schrijf hij niet je config maar neemt hij die over ?
Ik heb geen zin om alles weer opnieuw in te stellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:05

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

Ik heb hem nu ook draaien, en een klein beetje studie in de prefs valt de contactlist wel mee qua lengte aangezien je die plaatjes ook uit kan zetten.

Alleen loopt ie te zeuren over de quicktimeplayer terwijl ik die wel heb geinstaleerd

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook draaien en ik moet zeggen heerlijk programma , ik gebruikte al 1 jaar Pro 2 en heb er nooit problemen mee gehad ...

Dus Toppie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Ik ben afgekapt met bij Trillian Pro 2.0 omdat een aantal dingen me zeer irriteerden.
Heb TP 3 Pro nu sinds gister draaien. toch wel een aantal minpuntjes :p

-Ik krijg de Video/Audio Conference niet gestart (Ik heb wel QuickTime Plugin)
( http://www.ceruleanstudio...ead.php?s=&threadid=61175 )
-Buddy Icons in de Message Windows te klein
-Moet elke x in de Message windows mijn tekstvak vergroten

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op maandag 08 november 2004 @ 12:11:
Over schrijf hij niet je config maar neemt hij die over ?
Ik heb geen zin om alles weer opnieuw in te stellen :+
Neemt ie idd gewoon mee :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-06 10:21
Ik heb net Trillian 3 erop gezet en alles lijkt goed te werken, alleen audio chat werkt niet. Ik druk op de audio knop maar er gebeurd helemaal niets. Ik en degene met wie ik chat hebben beide microfoon e.d geinstalleerd, via skype werkte het goed. Ik gebruik MSN als medium.

Op de trillian fora kon ik niets vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

heb ik op trillian fora gepost, met MSN is de video & audio chat buggy :( (Andere mediums werkt wel goed/beter)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-06 10:21
GandalfTheGrey schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:34:
heb ik op trillian fora gepost, met MSN is de video & audio chat buggy :( (Andere mediums werkt wel goed/beter)
nouja het is maar alpha natuurlijk.. hopelijk fixen ze het snel, dan kan skype eraf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-02 08:57

TheLunatic

Ouwe boxen.

Kan iemand vertellen in welk tempo het verzenden van bestanden via MSN in deze versie gaat ? In Trillian Pro 2 gaat het bij mij altijd met 4 of 5 kb/s, terwijl MSN-ers onderling wel sneller kunnen sturen :'(

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunturion
TheLunatic schreef op woensdag 17 november 2004 @ 09:06:
Kan iemand vertellen in welk tempo het verzenden van bestanden via MSN in deze versie gaat ?
Helaas net zo traag als met Pro 2. Ik denk dat elke Trillian gebruiker hier last van heeft. Wel moet ik er bij zeggen dat ik ongeveer op 1 van de 20 contacts wel goede speeds haal.
Ik denk zelf dat het aan NAT ligt. Maar heb het verder niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-02 08:57

TheLunatic

Ouwe boxen.

sunturion schreef op woensdag 17 november 2004 @ 09:29:
[...]

Helaas net zo traag als met Pro 2. Ik denk dat elke Trillian gebruiker hier last van heeft. Wel moet ik er bij zeggen dat ik ongeveer op 1 van de 20 contacts wel goede speeds haal.
Ik denk zelf dat het aan NAT ligt. Maar heb het verder niet getest.
Ik haal zelf heel soms inderdaad ook goede snelheden, meestal wanneer de betreffende persoon mij eerst een (klein) bestandje heeft gestuurd... meestal bij dezelfde persoon, en als ik hem iets wil sturen vraag ik hem eerst mij iets onzinnigs te sturen, zodat mijn transfer daarna ook snel gaat :) Ik denk niet dat het aan NAT ligt, volgens mij heb ik namelijk een router zonder NAT (of is dat onmogelijk ?), en ik heb het probleem dus ook...

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

uPNP aanzetten in je router helpt... als dat mogelijk is tenminste !

Verder vind ik trillian 3 prima werken, ook het videochatten e.d. werkt prima zolang je zelf een camera hebt ;)

[ Voor 46% gewijzigd door KeeZ op 17-11-2004 11:02 ]

Deze plek is te koop.

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Woei, Trillian Pro 3.0 werkt perfect.
Heb nu ook GoT smilies (Thx Smarron)
Switch schreef op zondag 07 november 2004 @ 15:25:
Geen error, maar ook geen smilies :(

edit:

Ok, ik heb ze erin gekregen, ik heb het bestand main.xml en de map emots uit de T16Emoticons-16x16 map gehaald en in de map T21Emoticons-16x16 gezet, nu doen ze het en zitten ze er in.

Alleen zijn ze een beetje vervromd, zijn daar oplossingen voor? :)
Daar is idd een oplossing voor :) Misschien had je het zelf al gevonden... anyway:

preferences -> text conversation -> scale emoticons to match font size (Uitvinken :P )

[ Voor 67% gewijzigd door Flint op 18-11-2004 17:27 ]

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-07 08:00
TheLunatic schreef op woensdag 17 november 2004 @ 09:06:
Kan iemand vertellen in welk tempo het verzenden van bestanden via MSN in deze versie gaat ? In Trillian Pro 2 gaat het bij mij altijd met 4 of 5 kb/s, terwijl MSN-ers onderling wel sneller kunnen sturen :'(
Bij mij gaat het verzenden met Trillian 2 Pro via MSN met mijn maximale upload (280Kb), maar via ICQ wordt het beperkt tot 128Kb. :?
Dus het lijkt me dat er bij jou iets niets klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Het gaat niet bij iedereen goed voor zover ik weet en daar kan trillian helaas ook nieits aan veranderen voor zover hun kennis ver genoeg reikt...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Gisteren heeft Trilian3 zichzelf geupdate, vandaag krijg ik bij het starten plots de onderstaande melding:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/45560/full.jpg

Hebben meer mensen hier last van? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Ik heb geen update gezien helaas... ook die melding niet

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik heb overigens het idee dat ik naar de versie ben geupdate die ik er al op had staan, maar dat het 'mobiel online' blijven nu uit is gezet. Zojuist heb ik Trilian3 weer gestart en komt de bovenstaande melding niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
  • Laatst online: 28-07-2022

djc

Heb hem nu ook, en het werkt op zich best okay, maar de video-chat (via MSN) crasht alleen maar heel erg hard.

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ej, hoe kun je bij deze trillian instellen dat je NIET wilt dat hij de msn accounts gaat samen voegen

want bij de eerste poging had ik alles al weer door elkaar staan, kon ik ze zelf weer leuk
verwijderen

edit:

ik had wel aparte groepen gemaakt, maar nog ging het door elkaar
of lis dat een bug van versie 947

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2004 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-07 08:21

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Jammer van de webcam support, maar hebt dit liever dan MSN met reclame en dat zich in je systeem graaft.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:41

The_Scarabial

MTB for life!

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 20:27:
Ej, hoe kun je bij deze trillian instellen dat je NIET wilt dat hij de msn accounts gaat samen voegen

want bij de eerste poging had ik alles al weer door elkaar staan, kon ik ze zelf weer leuk
verwijderen
dat had ik ook, dat was zeer irritant, voor de rest werkt het programma goed, ik gebruik nu de build 949

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Laatst online: 10-07 09:53
Is die nieuwe build ook ergens direct te downloaden?
Die update gaat hier namelijk niet goed, hij wil hem steeds opnieuw updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Yohost! schreef op zondag 28 november 2004 @ 18:46:
Is die nieuwe build ook ergens direct te downloaden?
Die update gaat hier namelijk niet goed, hij wil hem steeds opnieuw updaten.
Dit is een vraag die je beter kunt stellen in het support-forum van www.ceruleanstudios.com, aangezien ik als betalend gebruiker nog niet heb mogen vernemen dat er een publieke beta is :) Kan je wel vertellen dat het antwoord ja is ;)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc

djc

Ik heb inmiddels build 954, alleen zat er deze keer geen changelog bij. Beetje onhandig.

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

zijn er nog msn berichten die 'verdwijnen' in deze versie ?

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:41

The_Scarabial

MTB for life!

KeeZ schreef op donderdag 02 december 2004 @ 11:03:
zijn er nog msn berichten die 'verdwijnen' in deze versie ?
soms wel, heb ik het idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

KeeZ schreef op woensdag 17 november 2004 @ 11:01:
uPNP aanzetten in je router helpt... als dat mogelijk is tenminste !
Mag ik even opmerken dat ik dit echt het meest onveilige dat je kan doen vind :/

Zowiezo vind ik het bullshit dat je niet gewoon files kan verzenden zonder ook maar iets aan je NAT instellingen te veranderen, zoals bij AIM/AOL wel mogelijk is.
Dan wordt er namelijk een soort tunnel/SSL verbinding van de eene user naar de andere gemaakt en kan je verzenden wat je maar wil @ full speed gewoon :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

tsja uPNP aanzetten lijkt me niet eens zo vreselijk onveilig... maar goed das een lange discussie en schijnt mijns inziens wel het e.e.a. op te lossen wat betreft die lage snelheden...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 13:09
dan nog.. ik zou wel UPnP aan willen zetten maar mijn router heeft geen UPnP.
of zou je UPnP kunnen activeren onder Windows 2003.
(ik gebruik een Win2K3-PC als server cq router met NAT, ADSL modem heeft direct IP op eth1 van de PC)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

-ScuL- schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 15:50:
dan nog.. ik zou wel UPnP aan willen zetten maar mijn router heeft geen UPnP.
of zou je UPnP kunnen activeren onder Windows 2003.
(ik gebruik een Win2K3-PC als server cq router met NAT, ADSL modem heeft direct IP op eth1 van de PC)
als je direct NAT gebruikt op win2k3 server heb je automagisch ook al uPNP gestart geloof ik...

anyway, trillian werkt idd ook gewoon onder AOL / IRC zonder uPNP...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 13:09
Ik weet het niet :?
Trillian werkt hier ook uitmunted, alleen heb ik vaak als ik filetransfers opstart met mensen die ook achter een (niet UPnP)router zitten dat hij maar 3 a 4 kb/s loopt. Volgens mij ligt dat aan de NAT.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

-ScuL- schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 17:34:
Ik weet het niet :?
Trillian werkt hier ook uitmunted, alleen heb ik vaak als ik filetransfers opstart met mensen die ook achter een (niet UPnP)router zitten dat hij maar 3 a 4 kb/s loopt. Volgens mij ligt dat aan de NAT.
ja dat klopt dus inderdaad ook... NAT is een bron van ergernis op alle msn netwerken, het gaat overal gewoon zo traag als dikke s*it door een trechter, maar trillian leek er meer last van te hebben dan msn zelf, maar nergens kon echt een reden gevonden worden waarom dat zo was... met uPNP inschakelen leek veel opgelost maar ook lang niet alles.....

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingskawn
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-02 23:46
Ik heb de Pro versie en die bevalt me erg goed! Echt héél goed eigenlijk. Heb liever Trillian dan die van M$ Microsoft
Modbreak:Het bedrijf heet gewoon Microsoft hoor; dit soort flauwigheid zien we liever niet

[ Voor 34% gewijzigd door Spider.007 op 04-12-2004 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik heb de afgelopen dagen iedere dag een update gedownload (via de autoupdate-optie). Mijn versie is momenteel 3.0 build 955.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc

djc

Auto-update had ik nog niet ontdekt, maar nu wel. 956!

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

en... daar nog steeds MSN trobs mee ?

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
KeeZ schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 16:15:
en... daar nog steeds MSN trobs mee ?
Met het chatten niet, maar daar heb ik nog nooit problemen mee gehad via Trillian. Webcam-geneuzel lukt me nog niet goed ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Niet online
Jammer dat de nieuwe feature om windows auto te closen zo weinig instellingen heeft. Van mij mag een window verdwijnen als IK de laatste zin heb getypt. Maar wanneer ik even niet kijk en iemand zegt wat tegen me, dan heb ik graag dat ik dit bericht nog kan lezen. En dat kan nu eigenlijk niet.
Ik vind de optie om tekst volgens _mijn_ instellingen weer te geven ook niet onmiddelijk ? Ik krijg nu de opmaak van de anderen :(
Er zijn blijkbaar nog maar weinig skins in de omloop ? Al iemand een paar mooie/kleine/rustige ?
Nog een laatste puntje wat ik jammer vind is dat de logs nu verplicht in groepen lijken te staan ? Vroeger had ik 1 grote groep, maar nu staat er per medium een mapje. Moet ik alles gaan verplaatsen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedTop
  • Laatst online: 28-01-2024
Hier staan een aantal skins die compatible zijn met Tril3.

Int. Trillian Community Forum

[ Voor 72% gewijzigd door sanfranjake op 22-12-2004 12:45 . Reden: linkje verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Titelchange op verzoek :)

[Trillian] Pro 3, heeft iemand hem al ? > [Trillian] Pro 3; wissel hier ervaringen uit *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Ik heb "vroeger" een tijdje Trillian 0.74 (toch?) Basic gedraait en toen daarna een tijdje Trillian 1.0 Pro. De voordelen eraan vond ik eigenlijk alleen de pop3 plugin en de custom away messages. Maar tegenwoordig met MSN 6 i.c.m. Plus werkt het allemaal net zo goed....

[ Voor 3% gewijzigd door Ebayzo op 10-12-2004 20:45 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-07 14:16

Shapeshifter

Get it over with

Er is in de tussentijd zoveel veranderd; De layout is wat mooier, meer support, sneller en uiteraard niet van die loze games, nudges en dergelijke troep.

/me Shapeshifter heeft trouwens ook Trillian :)

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibbelz
  • Laatst online: 08-06-2022
Weet iemand of het al mogelijk is om die "instant lookup functie" voor wikipedia in te stellen op Nederlands? Opzich is 't wel handig namelijk. Maar niet als je Nederlands typt, en hij Engels zoekt.

[ Voor 6% gewijzigd door Ibbelz op 12-12-2004 13:11 ]

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-07 14:16

Shapeshifter

Get it over with

Onder de instellingen van Trillian zelf niet (voorzover ik weet), daar kun je het alleen uitzetten

Als je een beetje ervaring hebt met programeren oid kun je misschien proberen iets te wijzigen in een of andere configfile van Trillian - klinkt vaag idd, zit ook maar wat te verzinnen :P

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc

djc

Shapeshifter schreef op zondag 12 december 2004 @ 15:12:
Als je een beetje ervaring hebt met programeren oid kun je misschien proberen iets te wijzigen in een of andere configfile van Trillian - klinkt vaag idd, zit ook maar wat te verzinnen :P
Hm, je bracht me wel op een idee, maar het staat niet echt plaintext ergens in een configfile ofzo. Heb ook het idee dat de termen al voorgeprogrammeerd zijn in Trillian, zou dat kunnen kloppen?

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Laatst online: 18:13

GeeBee

Oddball

Ik heb mn Pro2 abbo maar eens verlengd om 3 te kunnen gebruiken.

Zit met de volgende zaken:

- Elke keer moet ik de Welcome wizard doorlopen
- Ik krijg meldingen dat ik >150 contacts heb. Dat komt erl 50 keer achter elkaar op t scherm die ik allemaal eerst moet wegklikken. Ook nadat ik een groot aantal inmiddels nutteloze contacts had geblocked en verwijderd komt die mededeling.
- Online contacts staan niet zichtbaar in de lijst, wat natuurlijk mega-onhandig is :( Heeft waarschijnlijk met bovenstaande te maken...

Ik gebruik de gewonen standaard skin, Whistler, standard 3.0

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Laatst online: 22-07-2024
GeeBee schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 00:51:
Ik heb mn Pro2 abbo maar eens verlengd om 3 te kunnen gebruiken.

Zit met de volgende zaken:

- Elke keer moet ik de Welcome wizard doorlopen
- Ik krijg meldingen dat ik >150 contacts heb. Dat komt erl 50 keer achter elkaar op t scherm die ik allemaal eerst moet wegklikken. Ook nadat ik een groot aantal inmiddels nutteloze contacts had geblocked en verwijderd komt die mededeling.
- Online contacts staan niet zichtbaar in de lijst, wat natuurlijk mega-onhandig is :( Heeft waarschijnlijk met bovenstaande te maken...

Ik gebruik de gewonen standaard skin, Whistler, standard 3.0
pff klinkt vrij vervelend, kom je nog wel aan chatten toe? :P

ik zou even je hele installatie opnieuw doen, en dan voordat je opnieuw installeerd even de trillian directory ook uit je program files verwijderen. Ik had ook dat ie zowel lokaal als op internet contacts ging bewaren, en dat ging vaak fout (had ik met 2 al)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Zoiets is het idd wel want ik maar eens met MSN ingelogd en daar de nodige (~75 stuks) oude en geblokkeerde contacten verwijderd. Na in en uitloggen met Trillian weer met MSN gekeken en daar stonden ze er allemaal weer in :(

[ Voor 4% gewijzigd door GeeBee op 18-12-2004 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gigapower
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02:52
ik heb trillian pro 3 een tijdje gebruikt. Ik vind hem erg lekker werken, zitten wat mooie skins bij, maar om gekke reden lijkt die flink wat meer CPU te vreten dan MSN, wat dus vaag is omdat trillian (basic) altijd als pluspunt had dat die lichter was dan msn. Nouja ik weet het verder ook niet.

Ook krijg ik file-transfers niet lekker werkend, via MSNprotocol bestanden sturen en ontvange naar andere trillian gebruikers gaat rond de 5~10 kb/s, terwijl als ik normaal MSN gebruik ontvangen +sturen naar diezelfde trillian gebruiker opeens op maximale snelheid gaat (ontvangen 60kb, sturen 30 kb), het probleem ligt dan toch duidelijk bij mij?

Nouja ik ben inmiddels weer terug gegaan naar die lelijke MSN met die grote vensters 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc

djc

Hm, op bepaalde plekken wordt de huidige build, 964, als FINAL aangemerkt. Klopt dit?

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Toch maar weer terug naar 2.013Pro.
Gezeur met de contactlist die iedere keer weer volloopt met oude contacts is me echt vel te lastig.
Gelukkig had ik nog een backup zodat ik de groepen-indeling weer terug heb.

Ik stap wel over op v3 als ik mijn msnaccount de deur uitgooi en overstap op een nieuwe. Dan maar geen webcam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-06 21:02
Manuzhai schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 11:27:
Hm, op bepaalde plekken wordt de huidige build, 964, als FINAL aangemerkt. Klopt dit?
volgens de frontpage wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc

djc

Hmja, en de Trillian site is ineens ook heel anders. Had ik ook kunnen zien, natuurlijk. :D 8)7

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Ik heb de gratis versie van 3 even geprobeerd, maar vind hem niet lekker werken.

De grootte van de vensters kan ik niet op een normale wijze instellen.
Icons van GoT Smileypack doen het niet meer.
Plugins kan ik niet toevoegen.
En het ziet er niet uit.

Ben voorlopig weer terug naar 2 gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net ff Trillian 3 pro geprobeerd, maar ik vind het maar minder.
Je contact list staat op always on top, en ik kan geen optie vinden om dit uit te zetten, echt heel irritant.
GoT smiliepack werkt niet.
Verder kan ik zien wanneer iemand typt op icq en hun wanneer ik wat typ, net als op msn, daar heb ik echt een hekel aan.
Verder zijn alle icons veel te groot in het chatvenster, je kan ze wel klein maken maar dat moet je voor ieder chatvenster appart doen.
En zo kan ik nog wel een paar dingen opnoemen die gewoon irritant zijn.

Ik ga weer terug naar Trillian 2 pro, waar ik een stuk meer tevreden mee ben.
En mischien ga ik later wel over op IM2 als ze wat verder zijn (www.im2.com), ze zijn met IM2 beter bezig als met Trillian 3 vind ik.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2004 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

ff wat dingen ontkrachten ;)
Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 18:37:
Ik heb net ff Trillian 3 pro geprobeerd, maar ik vind het maar minder.
Je contact list staat op always on top, en ik kan geen optie vinden om dit uit te zetten, echt heel irritant.
Hoe bedoel je dit... je hebt m zeker docked staan op de rechterkant van je scherm... als je dat nou eens uit zal zetten.
GoT smiliepack werkt niet.
Dat komt vast nog wel weer goed... tis een nieuwe(re) versie he...
Verder kan ik zien wanneer iemand typt op icq en hun wanneer ik wat typ, net als op msn, daar heb ik echt een hekel aan.
Dan let je daar toch niet op... vertel mij zowieso maar eens waaorm dat zo irritant is
Verder zijn alle icons veel te groot in het chatvenster, je kan ze wel klein maken maar dat moet je voor ieder chatvenster appart doen.
das niet waar... check je opties voor je blaat
En zo kan ik nog wel een paar dingen opnoemen die gewoon irritant zijn.
Gimme more :+

Zal zo de 'final' *uhum* gaan installeren :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunturion
Ik heb gister de FINAL geinstalleerd en ik moet zeggen ik vind hem nog steeds belabberd.
Ten eerste is die nieuwe skin afschuwlijk. Nijgt echt te veel naar msn.
Ik kan niet wachten tot er een Trillian Pro 2 skin voor Pro 3 komt.
Die nieuwe History/log is wel dope.
Text formatting werkt nog steeds niet :(

Verder moet ik nog een keer hehalen dat die skin afschuwlijk is.
Die tabbed chat is ook verre van perfect. Als je je chat scherm groter wilt maken sleep je vaak een window er uit. Ook kan je niet eve snel chatwindows als tabs toevoegen.
En je kan niet van tab switchen.
Laat ze eve naar Miranda kijken, die heeft dat perfect geregeld
Wie weet worden deze kleinigheidjes ooit nog opgelost, maar voor nu stick ik bij
Pro 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-07 15:00

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Ik heb op een of andere manier de smilie pack wel werkend gekregen. Mn ftp doet het nu niet helemaal maar als die het weer doet zal ik zeker een plaatje posten.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Niet online
Je kan je plaatje toch hosten op www.imageshack.us?

Ik heb btw nu ook Trillian 3, ben er zeker wel tevreden over.. nu alleen nog de GoT smilies en het is weer prefecto :*)

[ Voor 55% gewijzigd door Witwasser op 19-12-2004 18:19 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling hier je vragen neer te plempen! Dit is een ervaringen topic en draait primair om ervaringen met de software.