[Trillian] Pro 3; wissel hier ervaringen uit *

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 3.791 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cmdr_Satan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-10 21:32

Cmdr_Satan

MemleaK Powah

Kan ik al mijn settings oplsaan om na format niet alles weer opnieuw te hoeven instellen?
Heb best veel 'advanced prefrences' aangepast.

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 20:37

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Blizard schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 17:20:
Nog mensen die hun nickname niet kunnen wijzigen ? Wanneer ik hem set in trillian blijven mn contacts toch de oude waarde zien. Dus moet ik iedere keer ff op msn om mn nick te changen :( ..

edit : whoehoe, m'n 2000 ste bericht hier op GoT :)
Dat problem heb ik ook.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Iemand die weet of het probleem opgelost is in beta1 ? Want ben niet echt happig op beta-producten, maar mn nickname wijzigen is toch wel aangenaam.

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

SaNATaN schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 18:32:
Kan ik al mijn settings oplsaan om na format niet alles weer opnieuw te hoeven instellen?
Heb best veel 'advanced prefrences' aangepast.
opslaan niet, maar de hele trillian directory kopiëren en daar de nieuwe versie overheen installeren doet bij mij meestal genoeg...

Deze plek is te koop.

• Cmdr_Satan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-10 21:32

Cmdr_Satan

MemleaK Powah

Okay tnx. Als Trillian werkt zonder al teveel reg-troep of Documents-and-Settings instellingen ga ik dat eens proberen

System specs

• sjaak
  • Laatst online: 19:33

sjaak

un giorno credi

Dit problem ben ik in 3.0 pro en 3.1 pro beta 115 niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Niet online
Ben je zeker dat de mensen je andere nick zien ? want in trillian kan je niet zien dat het fout gaat :/

Iemand al leuke plugins voor versie 3 (zoals de perl-plugin) of werken deze ook nog gewoon door in versie 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de search gebruikt, maar kon het niet vinden: kan het kloppen dat er geen user icons van mijn contacts worden weergegeven? Dit moet eigenlijk wel kunnen want mijn eigen user icon (fotootje dus) kon ik wel instellen. Ik zie wel icoontjes, maar dat zijn standaard "brb"-icoontjes van trillian, of een klokje, niet de foto's.

/edit: ik heb bij preferences -> contact list gewoon "use pictures to represent contacts" aangevinkt. Ik heb ook trillian-forums doorzocht, geen oplossing gevonden. Ook wanneer ik met mijn muis over een contact ga of een gespreksvenster open zie ik geen plaatjes.
Afbeeldingslocatie: http://img153.exs.cx/img153/2879/trill6ma.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2005 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
Bij mij kwamen de plaatjes pas als ik met mensen ging chatten.
Misschien dat het dat is. Voor de rest lijken je instellingen igdd goed.

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Laatst online: 19:33

sjaak

un giorno credi

Blizard schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 09:38:
Ben je zeker dat de mensen je andere nick zien ? want in trillian kan je niet zien dat het fout gaat :/
Ja, ik zie het bij mijn vriendin of collega's veranderen als ik het verander. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bbfreak schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 17:07:
Bij mij kwamen de plaatjes pas als ik met mensen ging chatten.
Misschien dat het dat is. Voor de rest lijken je instellingen igdd goed.
Je hebt gelijk! :)
Wel stom. Want veel mensen spreek ik niet elke dag; nu heb ik de neiging om even iets tegen hen te zeggen, alleen maar om dat fotootje van ze te kunnen zien.

Een andere vraag: ik ben op zoek naar een mogelijkheid om per buddy in te stellen of ik een melding krijg wanneer deze online komt. Ik heb notificatie van aan- of afmelden nu uitgeschakeld, omdat ik telkens wordt afgeleid en ik dat helemaal niet hoef te weten. Maar van een paar goede vrienden (en mn vriendin natuurlijk O+ ) wil ik dat wel. Weet iemand of dit mogelijk is, desnoods met een andere IM-proggel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Is er een manier om de webcam te faken? Ik heb verschillende mensen in mijn lijst staan die een webcam hebben, maar die functie kunnen ze bij het chatten met mij niet gebruiken omdat ik geen webcam heb. Volgens mij moet er toch iets te vinden zijn dat doet alsof het een webcam is, zodat ik de webcam-functie in Trillian toch kan gebruiken. (Uiteraard heb ik op Google naar fake webcam gezocht, maar dan vind ik dingen die ik hier niet mag melden. ;))

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 20:34:
[...]
Een andere vraag: ik ben op zoek naar een mogelijkheid om per buddy in te stellen of ik een melding krijg wanneer deze online komt. Ik heb notificatie van aan- of afmelden nu uitgeschakeld, omdat ik telkens wordt afgeleid en ik dat helemaal niet hoef te weten. Maar van een paar goede vrienden (en mn vriendin natuurlijk O+ ) wil ik dat wel. Weet iemand of dit mogelijk is, desnoods met een andere IM-proggel?
Set Notifications (rechtermuisknop op een contact, ergens onder in de lijst) is wat je zoekt. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-10 13:09
Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 16:12:
Ik heb de search gebruikt, maar kon het niet vinden: kan het kloppen dat er geen user icons van mijn contacts worden weergegeven? Dit moet eigenlijk wel kunnen want mijn eigen user icon (fotootje dus) kon ik wel instellen. Ik zie wel icoontjes, maar dat zijn standaard "brb"-icoontjes van trillian, of een klokje, niet de foto's.

/edit: ik heb bij preferences -> contact list gewoon "use pictures to represent contacts" aangevinkt. Ik heb ook trillian-forums doorzocht, geen oplossing gevonden. Ook wanneer ik met mijn muis over een contact ga of een gespreksvenster open zie ik geen plaatjes.
[afbeelding]
Wat zijn die tabbladen boven je contaclist? Ziet er wel vet uit nl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

Dat is de Tabbed Interface, kan je bij Skins instellen. ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
  • Laatst online: 03-10 13:09
aah bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-10 14:12
SaNATaN schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 10:29:
Okay tnx. Als Trillian werkt zonder al teveel reg-troep of Documents-and-Settings instellingen ga ik dat eens proberen
Ik heb mijn gehele Trillian directory op mijn server staan. Kan probleemloos starten vanaf mijn desktop- of laptopcomputer, met op allebei exact dezelfde instellingen (duh)

Werkt perfect :)

M.a.w.: als je Trillian niet in je opstartpartitie zet kun je na een install zo opstarten en verder alsof er niks is gebeurd.

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Trilian 3.1 is uit!

Russian Blue Neji
Kate Bush

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chubbchubb
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

Heb me ook effe bezig gehouden: resultaat
Afbeeldingslocatie: http://img231.exs.cx/img231/8968/trilliansmall4ay.jpg

Het smilie-pack heb k zelf samengesteld met smilies die ik van andere mensen gepikt heb :p, hoop dat ze het niet zo erg vinden, er zitten ook geluidjes bij van counter-strike lol.
De skin heet 'deep blue' en na een uurtje geknoei met het berichten venster kreeg ik de send knop weg en de avatar in de plaats en de 'toolbar' heb ik ook weg kunnen toveren. Ik had vandaag niet zoveel te doen...

Powered by: blond bier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk dat Trillian links in FireFox opent ipv. IE? Dit ondanks het feit dat ik wel IE als standaard browser heb...

Het mooiste zou nog zijn als ik ook de "Check mail" kan openen in FireFox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Geweldig programma dit zeg :)
Heb het een tijdje geleden gebruikt, toen vond ik het nog niet echt wat.. maar sinds versie 3.x uit is, gebruik ik niks anders meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Niet online
Zijn er echt geen mensen die meer bezig zijn met Perl in trillian ? Daar kun je heel veel leuke dingen mee doen, maar blijkbaar werkt het enkel voor v.2.x
Het mooie aan Mirranda is bv dat er tig plugins zijn, beetje jammer dat er voor trillian 3 nog niet wat meer bestaan ...
Is de nicnname-fout er trouwens uit in versie 3.1 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 21:28:
Is het ook mogelijk dat Trillian links in FireFox opent ipv. IE? Dit ondanks het feit dat ik wel IE als standaard browser heb...

Ik gebruik nog 0.74 en die doet alles met je Standaard Browser en dat is FireFox bij mij :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxx
  • Laatst online: 20-05 12:47

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Trillian 2.nogiets, die ik gebruikt, neemt bij mij ook netjes Opera....

[extra]
en 3.1 basic nogiets, snapt ook gewoon dat ik opera cool vind... dus:p

[ Voor 37% gewijzigd door Luxx op 02-03-2005 20:04 ]

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op zondag 27 februari 2005 @ 23:05:
[...]

Ik gebruik nog 0.74 en die doet alles met je Standaard Browser en dat is FireFox bij mij :)
3.0 bij mij ook hoor...

Het kan helpen als je in configuratiescherm -> software -> programmatoegang en instellingen -> aangepast nog even aangeeft dat firefox je standaard browser is. Eventueel kun je nog de toegang ontzeggen voor IE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

Mjah, goed lezen is een kunst voor de meesten blijkbaar. ;)
Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 21:28:

Dus hij heeft gewoon IE als default staan, het enige wat er nog valt te doen is FF idd standaard browser maken. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Laatst online: 21:21

GeeBee

Oddball

T3 (3.1 inmiddels) draait hier nog steeds zonder al te veel problemen. Alleen gooit de mediaplayer de kleuren van de skin in de war.

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Blizard schreef op zondag 27 februari 2005 @ 21:39:
Is de nicnname-fout er trouwens uit in versie 3.1 ?
Helaas niet. Dus om mijn nick te verandere moet ik nog steeds op MSN in loggen. Gelukkig doe ik dat nooit, en heb ik er dus niet veel last van. Maar zit er nog in.

[ Voor 14% gewijzigd door FrankGuthrie op 03-03-2005 00:10 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
Ook de 3.1-update gedaan, en ik kan weer scrollen op mijn tweede beeldscherm! Jeej! \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
Wel fijn dat 3.1 sneller laadt dan versie 0.74i, die ik tot nu toe gebruikte. Ik vind alleen dat je wat teveel mogelijkheden hebt met het attachen van chatwindows; het is niet echt overzichtelijk. Ik zou liever gewoon een simpele single window mode hebben waarbij alle chatsessies gewoon in een tabje in één venster komen. Er zijn ook veel teveel minimaliseer/maximaliseer/verberg knopjes...

Verder wel een relaxed prog en de standaard skin vind ik behoorlijk goed (véél beter dan die van 0.74). Weet iemand of je 3.1 ook vanaf USB stick kunt draaien? Dat deed ik namelijk met 0.74 soms. Binnenkort eens proberen...

[ Voor 3% gewijzigd door Aham brahmasmi op 02-03-2005 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxx
  • Laatst online: 20-05 12:47

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Ik gebruik nu nte 3.1, hiervoor 2.nogiets, en al mijn plugins zij niet meer terug te vidnen, ook nieuwe lijken het niet te doen, weet iemand hoe dat dat 'werkt'?

Ohja, en hoe kan je zien of plugins op de trillian site voor 3.1 geschikt zijn, of waar kan je die downloaden?

[ Voor 29% gewijzigd door Luxx op 02-03-2005 20:42 ]

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
Oude plugins werken inderdaad niet meer, en nieuwe plugins moet je eerst activeren door bij Options > Plugins er een vinkje voor te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Niet online
Luxx schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 20:06:

Ohja, en hoe kan je zien of plugins op de trillian site voor 3.1 geschikt zijn, of waar kan je die downloaden?
3.1 plugins kun je gewoon op de Trillian site downloaden.
klik ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Witwasser op 02-03-2005 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

FrankGuthrie schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 16:28:
[...]

Helaas niet. Dus om mijn nick te verandere moet ik nog steeds op MSN in loggen. Gelukkig doe ik dat nooit, en heb ik er dus niet veel last van. Maar zit er nog in.
Set display name => zit er dus wel in.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Niet online
FrankGuthrie schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 00:10:
[...]
Set display name => zit er dus wel in.
Ok, maar zien je contacts dan ook de verandering ? Want dat is in mijn geval .. niet het geval ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij wel, mijn contacts zien het wel, helaas moet ik zelf eerst het chat-venster sluiten en openen voordat ik het zelf ook zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Gebruikt er iemand hier ook de Gmail Notifier plug-in met Trillian Pro 3.1?
Heb em net gedownload, maar volgens mij werkt ie niet met V3.1
Lijkt me ideaal dat je met Trillian je Gmail account bij kunt houden :)

[ Voor 53% gewijzigd door RoD op 05-03-2005 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Niet online
Ik krijg iets in de trand van :
*** Server Error: Invalid username (0) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:39
Trillian 3,1 ziet er goed uit, een stuk beter dan 3.0 volgensmij, het gebruikt iig niet zoveel Cpupower als z'n voorganger. Enige nadeel is dat ik nog geen enkele skin heb gevonden voor 3.1, die standaard skin is echt vreselijk....

*edit*
Na wat googlen kwam ik erachter dat deviantart al wel skins heeft voor 3.x ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Leftblank op 06-03-2005 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Yorixz schreef op zondag 06 maart 2005 @ 16:15:
Trillian 3,1 ziet er goed uit, een stuk beter dan 3.0 volgensmij, het gebruikt iig niet zoveel Cpupower als z'n voorganger. Enige nadeel is dat ik nog geen enkele skin heb gevonden voor 3.1, die standaard skin is echt vreselijk....

*edit*
Na wat googlen kwam ik erachter dat deviantart al wel skins heeft voor 3.x ;)
het forum heeft er ook een paar staan, zijn allen geport van 3.0 naar 3.x :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Laatst online: 14-08 15:18
Uhmm, waar kan ik hier nou dat emoticon packet downloaden van de GoT smilies voor Trillian Pro 3?

[ Voor 7% gewijzigd door repsaj op 08-03-2005 18:12 ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Jaspur schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 18:11:
Uhmm, waar kan ik hier nou dat emoticon packet downloaden van de GoT smilies voor Trillian Pro 3?
Een beetje zoeken kan geen kwaad hoor... :z

[add-on] TrillianPro smiliepack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Laatst online: 14-08 15:18
D00d link daar

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
en die is ook alleen voor Trillian Pro 2.x

Er is er wel één voor 3.x, die staat ergens een paar pagina's terug in dit topic, die werkt gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chubbchubb

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

jaspur, als je me je mail geeft, stuur ik hem wel door, zie een paar posts terug, daar staat mijn pack in een screenshot.

Powered by: blond bier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:03
Of anders ff op 'smilies' zoeken in dit topic. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Als je nou even naar onderen scrollt zie je dat ze te krijgen zijn bij http://www.shoq.com/. 8)7 Je moet ook alles voorkauwen hier. :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenavond heren. Ik heb de smileypack aangepast voor zowel de Pro als de voor de Basic versie, voor Trillian versie 3. Hij heeft hier al eerder gestaan, maar veel smilies waren niet ingeschakeld, en alles stond kriskras door elkaar, dus ik heb paar nachten erin verdiept.

Heb de source van main.xml ook even netjes gemaakt, dus degenen die willen coden, ga je gang :)

Probleem is dat het file moet hosten, alleen is mijn server verdomd traag... dus niet schelden als het retetraag gaat.. :)

Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-10 19:39
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 18:40:
Probleem is dat het file moet hosten, alleen is mijn server verdomd traag... dus niet schelden als het retetraag gaat.. :)
Linkje
Mirrortje voor smileypack :Y)

Ben blij dat ze eindelijk die filetransfer hebben aangepakt in 3.1. Vroeger altijd iets van een 3 kb/s en nu haal ik mooi 40 kb/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Mantis schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 18:52:
[...]

Ben blij dat ze eindelijk die filetransfer hebben aangepakt in 3.1. Vroeger altijd iets van een 3 kb/s en nu haal ik mooi 40 kb/s.
Ik merk weinig verschil. Naar sommige mensen heb ik nog steeds een upload van 5 KB/s terwijl ik bij andere 65 KB/s haal. Laatst leek het er trouwens op dat door de file transfer Trillian steeds 100% cpu tijd gebruikte en dan weer even niet, dan weer wel, totdat hij voltooid was. Ik kon niets typen in m'n chatvenster en er gebeurde ook niets in de transfer behalve als het steeds even niet 'bevroren' was. Dit heb ik nu nog maar een keer gehad (gelukkig)... Ik weet niet of het echt uitmaakt als je UPNP aanzet, maar ik lees altijd dat het afgeraden wordt om dat uit te zetten ivm security (XP Antispy zet 't ook uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aham brahmasmi schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 21:22:
[...]
Ik merk weinig verschil. Naar sommige mensen heb ik nog steeds een upload van 5 KB/s terwijl ik bij andere 65 KB/s haal. Laatst leek het er trouwens op dat door de file transfer Trillian steeds 100% cpu tijd gebruikte en dan weer even niet, dan weer wel, totdat hij voltooid was. Ik kon niets typen in m'n chatvenster en er gebeurde ook niets in de transfer behalve als het steeds even niet 'bevroren' was. Dit heb ik nu nog maar een keer gehad (gelukkig)... Ik weet niet of het echt uitmaakt als je UPNP aanzet, maar ik lees altijd dat het afgeraden wordt om dat uit te zetten ivm security (XP Antispy zet 't ook uit).
Aangezien ik geen eerdere versies van trillian heb gebruikt, kan ik je ook niet vertellen of de filetransfer erop vooruit is gegaan. Wel kan ik je vertellen dat ik totaal geen 100% cpuload heb als er een file word verzonden/ontvangen. misschien klopt er toch iets niet op jouw pc?

mvg

Porto.

update:

Ik kom er net achter dat trillian een nieuwe versie heeft uitbracht (3.1.121), en die word bijna als final betiteld. Ik heb hem online gezet, dus voor degenen die interesse hebben in, pm maar :)

Ik heb trouwens ook de changelog erop nagekeken, en er zijn heeeeel wat dingen verbeterd tegenover de oude versie ik toen nog gebruikte (3.1.114)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

3.1.121 is er al heel lang hoor.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dit moment zijn er problemen met Trillian 3.1 om in icq in te loggen.

*** Error logging into ICQ: Unknown code 28

trillian forum
Als je ingelogd bent op icq met Trillian 3.1, reconnect dan niet want op dit moment kom je er niet op.
Oplossingen zijn op dit moment alleen officiele icq client/gaim/miranda of icq2go

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:51

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Update:
Kies in het Trillian-menu 'Help' en 'Check for Updates...'. Er is een geupdate ICQ-plugin ter download. Daarna connect ie meteen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Inderdaad: de update van de AIM- en ICQ-plugin werkt voortreffellijk; downloaden en klaar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Ik heb sinds gistermiddag al een stuk of vier file transfer popups gekregen van iemand die mijn MSN adres heeft, maar die ik geblokkeerd heb. :| Elke keer is het een bestandje zoals "naked_teen.pif". |:( Weet iemand of er iets is wat ik kan doen met Trillian of Windows om dit echt te blokkeren? Ik heb namelijk geen zin om ook nog eens firewall (nu alleen SP2 firewall aan) te gaan installeren om mijn resources op te laten slurpen. :(

Ik heb dit trouwens één keer eerder gehad, een vriend waarvan z'n MSN wachtwoord gehacked was en mensen trojans aangeboden kregen per file transfer. Dat ging echter na twee pogingen van de idioot die erachter zat over. :O

[ Voor 24% gewijzigd door Aham brahmasmi op 16-03-2005 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:31
Aham brahmasmi schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 22:41:
Ik heb sinds gistermiddag al een stuk of vier file transfer popups gekregen van iemand die mijn MSN adres heeft, maar die ik geblokkeerd heb. :| Elke keer is het een bestandje zoals "naked_teen.pif". |:( Weet iemand of er iets is wat ik kan doen met Trillian of Windows om dit echt te blokkeren? Ik heb namelijk geen zin om ook nog eens firewall (nu alleen SP2 firewall aan) te gaan installeren om mijn resources op te laten slurpen. :(

Ik heb dit trouwens één keer eerder gehad, een vriend waarvan z'n MSN wachtwoord gehacked was en mensen trojans aangeboden kregen per file transfer. Dat ging echter na twee pogingen van de idioot die erachter zat over. :O
Ehm, die persoon gewoon blokkeren?
En een firewall helpt echt niet tegen virussen.

[ Voor 5% gewijzigd door Marco op 16-03-2005 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Aham brahmasmi schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 21:22:
[...]
Ik heb bij van/naar alle mensen nog een up/download van 5KB/s, en ik heb toch echt de nieuwste upgrades...
Hoop dat ze het ns goed fixen, gewoon bij msn zelf wil het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
suspect schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 22:56:
[...]

Ehm, die persoon gewoon blokkeren?
En een firewall helpt echt niet tegen virussen.
Lezen a.u.b.:
Aham brahmasmi schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 22:41:
Ik heb sinds gistermiddag al een stuk of vier file transfer popups gekregen van iemand die mijn MSN adres heeft, maar die ik geblokkeerd heb.
Ik had 'm in de eerste instantie al geblokkeerd. Toch krijg ik popups, zonder dat er een chatsessie actief is met de zender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aham brahmasmi schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 23:51:
[...]

Lezen a.u.b.:
[...]
Ik had 'm in de eerste instantie al geblokkeerd. Toch krijg ik popups, zonder dat er een chatsessie actief is met de zender.
Dan blijft er nog de optie open voor een plugin ik heb hem nooit gebruikt maar het kan zijn dat Trillian SPAM Challenge plugin een oplossing is.
De laatste remedie ben jezelf. Erger je er niet aan en klik de pop-ups weg zolang het virus nog actief is op het net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:31
Vreemd, ik had hetzelfde probleem, maar toen ik die persoon geblokkeerd had was het opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Hmm ik heb ze nu al een tijdje niet meer gehad. Hopelijk gaat het gewoon over net als met de vorige keer. Toch irritant en ook raar dat die file transfers gewoon op je scherm komen terwijl de afzender al geblokkeerd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Iedere keer als ik Windows (netjes) afsluit, krijg ik het onderstaande scherm:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/56033/full.png

Iemand enig idee hoe ik daar vanaf kom, zonder de tooltips uit te zetten? :?

(Jaja, Nederlandse windows ; is van mijn werk :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dit had ik ook.
Lukt het misschien als je Trillian eerst uitzet voordat je Windows afsluit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nevermind..

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2005 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-10 07:24

klaaz

it's me!

Heb 3.1 basic draaien en ben erg tevreden. Webcam e.d. hoeft voor mij niet, een nette strakke MSN kloon is voldoende. Nog even testen en dan ga ik Pro maar bestellen denk ik. Beetje support zou geen kwaad kunnen.

Een probleem, ik zie nergens een mogelijkheid om mijn pop3 mail te checken zoals dat in oude versies wel kon. Is dat er uitgehaald of exclusief voor Pro gereserveerd? Vindt er niks over op de site nml.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Er is een POP3-check plugin te downloaden.

http://www.trillian.cc/downloads/detail.php?item=138

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:59

defiant

Moderator General Chat
Ik ben al tijden een tevreden gebruiker van trillian, maar ik begin met toch zorgen te maken over de support, het trillian support forum heeft nu al een hoop bugs confirmed, maar vanuit het bedrijf zelf blijft het akelig stil.

Vooral de MSN bugs zijn nogal vervelend, vooral met het contact list management. De enige oplossing is de orginele msn messenger te starten, zodat nieuwe contacts ge-add kunnen worden. Als je niet weet dat mensen je ge-add hebben kan dat wel eens vervelend zijn, aangezien ze soms niet in je contact list verschijnen.

offtopic:
Hoewel het topic een beetje oud is, leek het me toch overbodig om een nieuwe thread te starten, vooral aangezien er geen nieuwe ontwikkelingen zijn met dit programma. Zo niet, dan hoor ik het wel

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

hmm nou het blijft idd akelig stil en verdomt heb ik er nog net voor betaald ook :/

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:59

defiant

Moderator General Chat
Ik heb er (nog) niet voor betaald, meer ook omdat mijn vermoeden ook al was dat ze niet echt actief meer waren, met name het feit dat developers van trillian zorgvuldig op de achtergrond worden gehouden zonder middelen om ze direct te contacten. (bij andere projecten met een nogal actieve community zie je toch wel vaak dat developers zich actief begeven op de forums/etc).

Het zou wel jammer zijn als er geen updates meer komen, de open source initiatieven gaim/miranda vind ik toch altijd minder prettig om mee te werken, laat staan het draaien van de orginele clients.

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

mjah 'op een dag' komen er vast goede open source alternatieven, voorlopig laat ik de IM wel draaien op mijn mac als dat dan zo nodig moet... adium is daar een prima alternatief met hopelijk ook snel webcam support...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Er is een plugin beschikbaar waardoor MSN namen direct worden bijgewerkt. Prima!

msnnamesynchronizer te vinden op het forum van Trillian, volgens mij nog niet in de plug-in database.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
GeeBee schreef op zondag 31 juli 2005 @ 22:29:
Er is een plugin beschikbaar waardoor MSN namen direct worden bijgewerkt. Prima!

msnnamesynchronizer te vinden op het forum van Trillian, volgens mij nog niet in de plug-in database.
Volgens mij mag je de URL gewoon hier plaatsen: bij deze :Y)

Weet je overigens zeker of deze plugin goed werkt? Ik heb hem geïnstalleerd en zie dat een paar mensen weer een hele oude alias hebben gekregen. :?

[ Voor 15% gewijzigd door pven op 31-07-2005 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

pven schreef op zondag 31 juli 2005 @ 22:38:
[...]

Volgens mij mag je de URL gewoon hier plaatsen: bij deze :Y)

Weet je overigens zeker of deze plugin goed werkt? Ik heb hem geïnstalleerd en zie dat een paar mensen weer een hele oude alias hebben gekregen. :?
Da's gewoon een bug van Trillian. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
pasta schreef op zondag 31 juli 2005 @ 23:29:
[...]

Da's gewoon een bug van Trillian. :)
Die plugin is er toch juist voor om geen last te hebben van die bug? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

Die plugin past automatisch de nickname van iemand op MSN aan, Trillian doet dit maar af en toe. Alleen krijg je dus af en toe een oude nickname, wat dus nog een bug is van Trillian. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door pasta op 31-07-2005 23:38 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Iemand een idee of er een plugin is die de huidige song van Winamp in je display name plaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chubbchubb

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

Volgens mij kan dat (nog) niet. Trouwens, als iemand in mijn lijst dat zou doen zou ik die persoon hernoemen naar een onveranderbare naam.
Je kunt wel een winamp plugin downen die dan dmv een toetsencombinatie * Chubbchubb is listening to blablabla kan versturen in je contactvenster.

[ Voor 5% gewijzigd door Chubbchubb op 13-08-2005 00:02 . Reden: de / me wat wat aangepast ]