Dat is leuk dat je daarover begint.Burne schreef op zondag 28 november 2004 @ 12:12:
[...]
EVEN ALS HERINNERING: DIT IS GEEN OFFICIEEL SUPPORT KANAAL
Dingen hier melden in de hoop dat een van twee medewerkers die hier wel eens komen(en een ex-medewerker) er per ongeluk tegenaan lopen WERKT NIET.
Er is gisteren hier een uur lang geouwehoert over mail-die-het-niet-deed voordat ik, als ex-medewerker, er tegenaan liep en het bleek te kunnen verhelpen. Als ik hier niet gekeken had, had het misschien nog niet gewerkt, want op de storingslijn (die je gewoon kunt bellen voor een storing met de smtp-server) waren op dat moment wel 0 meldingen binnengekomen.
Mail de helpdesk, bel de helpdesk of het storingsnummer.
NOGMAALS ALS HERINNERING: DIT IS GEEN OFFICIEEL SUPPORT KANAAL
Hier praat men over TweakDSL, niet tegen TweakDSL. Je zal best balen, maar zolang je niet iets bij TweakDSL meldt weten ze daar ook nergens van.
Ten eerste wil ik weten of meer mensen er last van hebben, misschien ben ik wel de enige en ligt het aan mij.
Ten tweede, ik heb al diverse keren de helpdesk gebeld als er een probleem was. Antwoord was altijd, er is geen probleem, hier werkt alles, conclusie het ligt allemaal aan jou, klaar.
Als je het hier eens melde had je waarempel kans dat het werd opgelost ook
Wat zou jij dan doen in mijn geval?
Overigens heb je wel een punt, dat je een storing ten alletijde ook bij de helpdesk moet melden, wat ik overigens ook gedaan heb.
[ Voor 10% gewijzigd door ErikRo op 28-11-2004 12:48 ]
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant