[PS2/PC] Grand Theft Auto: San Andreas deel 3

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.660 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31189

die properties, heb je daar ook echt wat aan? of krijg je daar weer missies van?
zie trouwens net dat je ook kan basketballen :D :D

klopt het trouwens dat je geen geld meer krijgt voor alles wat je doet... bedoel dingen slopen enzo... aan t begin mag ik blij zijn als ik die burgers kan betalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64816

Topicstarter
Anoniem: 116038 schreef op 29 oktober 2004 @ 19:50:
Hey, dit is wss een domme vraag maar waar kan ik een oplegger vinden??
ik vind alleen het voorstuk :?

G².Caput
Ik heb ff geen digicam, dus pak je kaart er even bij :P
In vak E5, rechts onder staat een icoontje voor een station. Daar in de buurt staat een oplegger.
Links onder in het hoekje van E6 staat er nog een (boven het tattoo icoontje). Die staat wel duidelijk op de weg geparkeerd.

Nioz: bedankt :)

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 64816 op 29-10-2004 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112153

Anoniem: 66124 schreef op 29 oktober 2004 @ 20:02:
weet iemand hoe het zit met :

respect, waneer krijg je het erbij, naast de missies dan.. en waneer gaat het eraf?!?!

en ik vind personelijk de missies kut... maarja...
+dat ik nog steeds geen geld verdien.. heb net bij de militaire met een palletwagen wat dozen gejat enzo.. maare..

ik wil geld!

iemand tips ?
Ikzelf ben nou zover dat ik geld verdien om mijn Hood op te knappen en uit te breiden... Dan krijg ik vanzelf geld, daarbij hebben de mensen van wie ik de hood overneem bakken met geld.

Zo kom ik dus aan mijn money.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112153

[quote]Anoniem: 112153 schreef op 29 oktober 2004 @ 22:10:
[...]

Ikzelf ben nou zover dat ik geld verdien om mijn Hood op te knappen en uit te breiden... Dan krijg ik vanzelf geld, daarbij hebben de mensen van wie ik de hood overneem bakken met geld.

Zo kom ik dus aan mijn money.

edit:

Met het respect wat je verdien kan je je *gang* steeds verder uitbreiden.
zo loop ik op het moment met 5 gang leden:),
ik kan je vertellen dat het er dan best hard aan toe gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123052

johnnyv.nl schreef op 29 oktober 2004 @ 14:14:
[...]

Joggingploeg :? Dat waren hare krishna's :P

Het jatten werkt als volgt:
Na een bepaalde missie kun je dit pas. Je moet dan een bep. soort auto hebben en deze 's nachts bij een huis naar keuze parkeren. Dan het huis binnengaan en rondsluipen en alles wat je graaien kan oppakken en naar de auto brengen.
Ja, naar binnen sluipen, maar hoe flik je dat, ik kan echt bij geen een huis naar binnen :( en die missie heb ik al gehaald... ben ik nou gek of doe ik iets verkeerd.
Kan iemand ff vertellen hoe het precies werkt? (type busje, soort huis enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123052

Anoniem: 64816 schreef op 29 oktober 2004 @ 21:27:
Weet iemand al een plek waar je de 2 player mode kan 'activeren'?
1tje gevonden in een boerendorp, weet alleen niet meer WELK dorp 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

trouwens in GTA:VC had je zodra je iemand neerschoot bijna direct een ambulance ter plaatse maar die heb ik helemaal nog niet gezien in GTA:SA ? Zitten ze er wel in ? En brandweer?

Nog niet zo denderend lang gespeeld maar wel genoeg redenen voor ambulances >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Ja ambulances zitten er weer in en de brandweer auto inclusief werkende spuit ook :D

$ 260k nubij elkaar met de paardenraces :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laythian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-06 00:02
na hoeveel missies spelen kan je naar het volgende eiland?

en waar vind je die paardenraces lijkt me wel cool :)

[ Voor 33% gewijzigd door Laythian op 29-10-2004 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pleasure
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Albinoraptor schreef op 29 oktober 2004 @ 21:07:
[...]

uhm mijn broertje had nieuwe PS2 voor 139 en GTA:SA voor 49 bij de MM. :) Dus 188 maar. :)
Maar je moet toch ook een memmorycard hebben!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
na hoeveel missies spelen kan je naar het volgende eiland?

Veel. Volgens mij net zoveel als vereist is om GTA3 of VC uit te spelen. Overdrijf misschien een beetje... maar ik heb 2 dagen non-stop gespeeld, en ben nu bij de 2e missie in SF.
Ga wel veel dood overigens, ik replay wat missions af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Haha in los santos kan je met een bmx die toren op :) en dan er af jumpen hahaha echt zo grappig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-07 20:54

bAdmuTs

mAzE

Ik had ongeveer 22/23 uur gespeeld voordat ik naar het 2de eiland toe kon.

Je respect en money stijgen op het 2de eiland een stuk sneller :)

[ Voor 3% gewijzigd door bAdmuTs op 30-10-2004 01:41 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Anoniem: 123052 schreef op 29 oktober 2004 @ 22:24:
[...]

Ja, naar binnen sluipen, maar hoe flik je dat, ik kan echt bij geen een huis naar binnen :( en die missie heb ik al gehaald... ben ik nou gek of doe ik iets verkeerd.
Kan iemand ff vertellen hoe het precies werkt? (type busje, soort huis enz.)
Vandaag eens geprobeerd in te breken, had tegenover de Gym dat zwarte busje gevonden :), daarna ff gewacht tot het avond was, toen kon ik de missie doen.

Ik reed toevallig in die buurt met die grote huizen (heuvelachtig gebied nogwel bij de stad :P). Daar zag ik zo'n groot huis, de lichten gingen aan, dus kon niet naar binnen. De buren daarnaast hadden de lichten uit, en kon daar dus wel naar binnen.

Met het busje naar de achterdeur gereden, toen naar binnen gegaan (gewoon in dat gele ding lopen ;)). Eenmaal binnen, moest je weer sluipen zegmaar. Ging de eerste beste kamer in, maar daar lag niet veel. In de tweede kamer stond een TV. Deze meegenomen, in het busje gelegd en weer naar binnen gegaan. Heb toen nog een radio meegejat >:).

Had nog maar 3 minuten over. Was volgens mij te weinig tijd om nog verder te kijken, dus stapte ik in het busje en bracht m'n gejatte zooi weg, klaar is piet :7

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117614

Wahah vet cool jah...kun je het ook nog verpatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:35
Gister een halve dag aan het knoeien geweest om de rest van de map te zien, kijken wie het langst uit handen van de politie kon blijven was dat meer :) Maar het is mogelijk om heel de map te unlocken zonder dat je er eigenlijk toegang tot hebt, kost je wel veel moeite en verspil je tijd niet door naar een pay-n-spray te rijden want dat werkt nog niet als je de steden in de game nog niet hebt vrijgespeeld :P

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Ik moet vandaag naar Aachen en laat daar nou net een MediaMarkt zijn. Ik ga dus vrolijk naar mediamarkt.de en kijk of ze GTA:SA al hebben. Wat blijkt, ze hebben helemaal geen playstation spellen en zelfs geen playstations daar. :? Is dat echt zo? Vaag, in de webshop hebben ze geen PS2 en in de winkel zelf wel. :? Als ik hem hier haal, is het hele spel incl. menu's e.d. dan in het Duits of gewoon Engels?

Nou kom ik op de terug weg langs Heerlen en daar hebben ze dus wel PS2 en spellen. Maar op de MM site staat helemaal niks over GTA:SA. Zouden ze hem daar wel hebben?

[ Voor 18% gewijzigd door max op 30-10-2004 10:01 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-07 16:33
krijg je sterren ofzo als je een gedeelte bezoekt wat nog niet "ge-unlocked" is ofzo! zometeen even spelleke halen, eerst slapen 8)7 net terug van tiesto :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
hoeveel missies duurt t ongeveer voordat een 2e stad opengaat?

of gaan ze allebei tegelijk open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16963

Is het niet makkelijker als iedereen gewoon eens het topic doorleest voor ze vragen stellen? Ik vind het een leuk topic om te lezen maar niet om elke keer dezelfde vraag tegen te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Heb sinds gisteren de game in huis, wilde even beginnen met cheats om te kijken hoe het 1 en ander eruitzou zien. Maar toen ik uiteindelijk wilde gaan saven kreeg ik een waarschuwing dat cheats mee-saven niet verstandig zou zijn..
Wat is dat voor grap? Is er een optie om ze na gebruik ook weer uit te zetten?

Of is dit gewoon een 'waarschuwing' om cheaten te voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94113

waar ik niks van begrijp is het geluid van de guns what the hell is dat zeg

in vice city en in deel 3 was gewoon goed maar nu klinkt het echt nergens naar S:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Anoniem: 94113 schreef op 30 oktober 2004 @ 11:01:
waar ik niks van begrijp is het geluid van de guns what the hell is dat zeg

in vice city en in deel 3 was gewoon goed maar nu klinkt het echt nergens naar S:
dan is het juist goed, in het echt klinkt het ook nergens naar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
De cheats worden inderdaad meegesaved en vaak kan je ze niet eens meer uitzetten.

Dus niet cheaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-07 11:08

FlashBang

Hoi.

Anoniem: 84457 schreef op 30 oktober 2004 @ 10:56:
Heb sinds gisteren de game in huis, wilde even beginnen met cheats om te kijken hoe het 1 en ander eruitzou zien. Maar toen ik uiteindelijk wilde gaan saven kreeg ik een waarschuwing dat cheats mee-saven niet verstandig zou zijn..
Wat is dat voor grap? Is er een optie om ze na gebruik ook weer uit te zetten?

Of is dit gewoon een 'waarschuwing' om cheaten te voorkomen?
Zoiets was toch ook al in Vice City (of zie ik iets verkeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Devilion schreef op 30 oktober 2004 @ 11:36:
[...]

Zoiets was toch ook al in Vice City (of zie ik iets verkeerd)
Dat weet ik niet, in GTA VIce heb ik nooit gecheated :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1ex
  • Niet online
Toch snap ik niet hoe ze erin zijn geslaagd om zo'n spel op 1 dvd te zetten, met een paar missies heb ik gehad dat ik van 1 stad het platteland in moest, nou was je wel tijdje zoet mee, ook al reed je supersnel.

Enige minpunt wat ik van dit spel vind is als je in een stad te snel rijdt (bijv met nitro) dat de ps2 moeite heeft met het snel renderen van alle details, soms zijn bij mij de wegen gewoon doorzichtig en weet je niet goed of je nog op de weg zit.

Maar buiten dat, topspel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107357

Als je zo'n hdloader hebt , zal het spel dan ook beter lopen aangezien hij dan niet van de DVD hoeft te streamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BladePHQ schreef op 30 oktober 2004 @ 11:36:
De cheats worden inderdaad meegesaved en vaak kan je ze niet eens meer uitzetten.

Dus niet cheaten :P
Wanneer je bv om extra cash vraagt, dan is het op een gegeven moment natuurlijk es een keer op. Het is dan aan jezelf om die cheat weer opnieuw in te voeren... :)

Ging mij er puur om of het echt een waarschuwing was... Aangezien er games zijn die met bepaalde cheats niet gesaved kunnen worden, maar wat ik hier nu uit proef is dat het een soort van 'voorzorgsmaatregel' is van Rockstar om niet te cheaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-06 21:02
Anoniem: 84457 schreef op 30 oktober 2004 @ 11:46:
[...]

Wanneer je bv om extra cash vraagt, dan is het op een gegeven moment natuurlijk es een keer op. Het is dan aan jezelf om die cheat weer opnieuw in te voeren... :)

Ging mij er puur om of het echt een waarschuwing was... Aangezien er games zijn die met bepaalde cheats niet gesaved kunnen worden, maar wat ik hier nu uit proef is dat het een soort van 'voorzorgsmaatregel' is van Rockstar om niet te cheaten...
Ik denk dat het meer slecht is voor je score, net als in VC: als je daar cheatte, ging je criminal rating drastisch naar beneden. En daarnaast kon je sommige cheats (zoals 'burgers hebben wapens') niet meer uitzetten. Het is dus niet echt slecht voor het spel ofzo, wel voor je savegame, omdat je stats achteruit gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Ik probeer zo lang mogelijk gewoon NIET te cheaten :Y) . Maar waar ik nu steeds echt niet uitkom, is die missie die Sweets Girl heet. Daar mot je die gasten neerknallen ofzo.

Ik rij er altijd (maar) 1 dood als ik aan kom rijden. De rest moet ik zien neer te schieten....wat me maar gewoon niet lukt, ze schieten mij steeds dood ;(.
Deze missie is me zojuist wel gelukt, heb een snellere auto genomen, dus kon ik 3 gastjes doodrijden >:), scheelt een hoop kogels :+

Ook is die missie waar je een trein moet achtervolgens op de motor, die gast die achterop zit (weet z'n naam ff niet meer :X) probeert ze die lui op de trein neer te schieten. Maar die gast heb zo'n slechte aim :P. Op een gegeven moment, stopt het gewoon, doe ik iets verkeerd? De trein rijdt dan richting de brug naar het andere eiland en stopt gewoon..

Verder wel een topspel hoor, maar dat heb ik al vaker gezegd ;)

[ Voor 10% gewijzigd door NaZ- op 30-10-2004 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Wellicht al gemeld, maar bij de MM in den haag ligt ie voor 49,90. (Staat 54,00 op de doos, maar bij de kassa betaal je maar 49,90 hehe foutje kennelijk in het kassa-systeem :))

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120251

cheaten is lame. Basejumpen is VET!! >:) , wedden op paardracen is vet,
trainen in de gym. In de snackbar moet je 's een keer heel veel achter elkaar eten.
Gaat CJ kotsen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tato
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-07 23:01
Fire_escape schreef op 30 oktober 2004 @ 09:57:
Ik moet vandaag naar Aachen en laat daar nou net een MediaMarkt zijn. Ik ga dus vrolijk naar mediamarkt.de en kijk of ze GTA:SA al hebben. Wat blijkt, ze hebben helemaal geen playstation spellen en zelfs geen playstations daar. :? Is dat echt zo? Vaag, in de webshop hebben ze geen PS2 en in de winkel zelf wel. :? Als ik hem hier haal, is het hele spel incl. menu's e.d. dan in het Duits of gewoon Engels?

Nou kom ik op de terug weg langs Heerlen en daar hebben ze dus wel PS2 en spellen. Maar op de MM site staat helemaal niks over GTA:SA. Zouden ze hem daar wel hebben?
De laatste keer dat ik in de MediaMarkt van Aken ben geweest hadden ze nog gewoon PS2's, PS2-games, etc.

Je kan in het game kiezen of je Engels, Frans, Duits, Italiaans, etc wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-06 15:46
Soms zitten er echt van die rotmissies bij! Leuk, een missie waar je bij moet dansen :( Ik kan alleen nog niet zo goed met die controller daarvoor omgaan...

Heeft hier iemand tips voor de missie bij "R" (Ryder) waarbij je met zo'n vorklift dingen in een truck moet laden, want ik kom altijd maar tot 4 voordat die Ryder doodgaat. :(

Voor de rest echt een heel verslavend keileuk spel!

Na hoeveel missies kan je eigenlijk naar San Fierro gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

masser120 schreef op 30 oktober 2004 @ 12:34:
Heeft hier iemand tips voor de missie bij "R" (Ryder) waarbij je met zo'n vorklift dingen in een truck moet laden, want ik kom altijd maar tot 4 voordat die Ryder doodgaat. :(
Gewoon al die weekend soldiers doodschieten die eraan komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
net een missie gedaan dat je een huis moet plat branden en dan een wijf moet redden met een brandblusser

best wel cool :)

hopelijk kan ik snel naar een andere stad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

masser120 schreef op 30 oktober 2004 @ 12:34:
Daar zat ik eerst ook mee te kutten :P. Ik heb het zo gedaan;

- Eerste 4 pakketjes gewoon naar die truck gelootst.
- Dan richting het 5e pakje rijden...
- Dan steeds als je wat schoten hoort, afstappen, R1 indrukken en schieten
- Verder richting het 5e pakje rijden, R1, schieten...enz enz

moet een paar keer, maar zo is het uiteindelijk wel gelukt :)

edit:
bAdmuTs was me voor en heeft een duidelijker uitleg _/-\o_ :)

[ Voor 8% gewijzigd door NaZ- op 30-10-2004 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66124

ik zit nu bij de missie van og loc... moet je een boek met rijms stelen...

de eerste keer dat ik die missie deet... kon ik iemand hun keel doorsnijden..

Wat me nu niet meer lukt ?!?!

en lag in de kamer naast destudio een kogel vrij vest ?

weet IEMAND hoe ik verder kom ? want zit al 5uur vast (ja ik probeer m al 5uur :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
target de guard met R1, en dan driehoekje voor special attack, en op rondje blijven rammen
daarna zijn silencer pakken en rustig naar beneden iedereen killen
check radar dan zie je waar ze zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Anoniem: 82299 schreef op 29 oktober 2004 @ 17:07:
[...]

maak je nou expres een rekenfout? :X
Typo :X ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118382

Van enkele vrienden heb ik gehoord dat het spel ontzettend brak loopt en dat de randen heel reg korrelig zijn (<=> anti-aliasing). Het spel zou gemiddeld zo'n 20 fps behalen en constant rond-schommelen.

Voor degene die laag fps kunnen herkennen, kunnen jullie hier op reageren met eigen ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jawel, in q3 enzo MOEST ik echt 125 fps hebben enzo
heb nu een PS2 + GTA:SA maar de fps drops (die inderdaad wel aanwezig zijn) zijn niet echt storend vind ik; het spel zelf word er echt niet minder door (het is dus niet super irritant)
neuh, daar hoef je m echt niet voor te laten liggen :) gameplay is iig meer dan dik in orde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Anoniem: 118382 schreef op 30 oktober 2004 @ 13:45:
Van enkele vrienden heb ik gehoord dat het spel ontzettend brak loopt en dat de randen heel reg korrelig zijn (<=> anti-aliasing). Het spel zou gemiddeld zo'n 20 fps behalen en constant rond-schommelen.

Voor degene die laag fps kunnen herkennen, kunnen jullie hier op reageren met eigen ervaringen?
Heb ik ook.

Af en toe begint het beeld te stotteren, soms een heel onscherp beeld en de randen zijn erg korrelig. Soms flikkeren de textures af en toe. Heb het op 2 relatief nieuwe tv's geprobeert maar de gfx zijn niet al te best

btw Ik gebruik de standaard connector die bij die nieuwe PSTwo zit

Zo'n connector die (ook) de rgb kleuren splitst is bij de mediamarkt ook te koop?

Nu heb ik zo'n connector van de pstwo naar tv (video, mono, audio)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Anoniem: 89184 schreef op 30 oktober 2004 @ 13:53:
[...]

Heb ik ook.

Af en toe begint het beeld te stotteren, soms een heel onscherp beeld en de randen zijn erg korrelig. Soms flikkeren de textures af en toe. Heb het op 2 relatief nieuwe tv's geprobeert maar de gfx zijn niet al te best

btw Ik gebruik de standaard connector die bij die nieuwe PSTwo zit

Zo'n connector die (ook) de rgb kleuren splitst is bij de mediamarkt ook te koop?

Nu heb ik zo'n connector van de pstwo naar tv (video, mono, audio)
Hmmm bij mij ziet het er allemaal wel redelijk goed uit hoor. Weet niet welke kabel ik precies heb maar op die kartels houd je toch :) daar doe je niks aan maar op gegeven moment kijk je daar echt gewoon langs heen. Verder soms last van een fps drop maar ik kan je wel zeggen dat dit spel wel sneller dan 20fps loopt hoor :)

offtopic:
Blegh schoool :( heb amper tijd om te gamen erg annoying!!

[ Voor 6% gewijzigd door WeAreLegion op 30-10-2004 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Dr.Göbb. schreef op 29 oktober 2004 @ 21:16:
woei, heb ik ff geluk vandaag! loop ik de mediamarkt binnen, kom ik een oud-collega tegen die nu bij de mediamarkt werkt en vraag of ze SA nog hebben. hij zei dat ze er 300 hadden gehad en dat die allemaal uit waren verkocht. dus ik balen.. maar hij vroeg of ik ff meeliep richting magazijn, ff babbeltje maken je weet wel. dus hij komt bij de magazijndeuren aan, komt een collega van hem aan met in zijn handen SA, die was dus voor mij, het allerlaatste exemplaar :*)
dus daarom waren ze op :(

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
ik ben nu bij die enorme berg, man die is huge :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Waar zit die eigelijk? In de countryside bij Santos, Fierro of Venturras?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
Ook is die missie waar je een trein moet achtervolgens op de motor, die gast die achterop zit (weet z'n naam ff niet meer :X) probeert ze die lui op de trein neer te schieten. Maar die gast heb zo'n slechte aim :P. Op een gegeven moment, stopt het gewoon, doe ik iets verkeerd? De trein rijdt dan richting de brug naar het andere eiland en stopt gewoon..
Je moet niet te dicht naast de trein rijden,want dan schiet hij tegen de trein (schele big smoke :) ) Dat zie je ook wel aan de sparks/vonken, dus gewoon ver genoeg rechts ernaast gaan rijden en het moet makkelijk lukken.

@FPS in GTA:SA
Volgens mij loopt het spel gewoon op 30fps.. af en toe een lichte drop naar 25 ofzo, maar dat is echt niet verschrikkelijk. Er is alleen een brug in los santos als je daar onderdoor rijdt dan is er altijd een redelijke drop, maar die is zo voorbij. Het is iig absoluut niet storend imho, de rest maakt het dik goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Iedereen die zegt dat het de randen erg korrelig zijn enzo, speel maar eens met zon rgb scart kabel :9~, kleuren zien er ook meteen 10x beter uit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-06 15:28
ik kan nu iig naar san fierro, mar kheb nog veel te doen in t platteland

spoiler:
volgens mij ben ik net de gast tegengekomen waar ik gta3 in liberty city mee heb rondgespeeld :D (hij ziet er iig hetzelfde uit ) die muts catalina heeft em meegenomen, als nieuwe vriendje, dus dat zou beteken dat gta3 qua tijdlijn na san andreas is??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

De Gesnaakte schreef op 30 oktober 2004 @ 15:39:
ik kan nu iig naar san fierro, mar kheb nog veel te doen in t platteland

spoiler:
volgens mij ben ik net de gast tegengekomen waar ik gta3 in liberty city mee heb rondgespeeld :D (hij ziet er iig hetzelfde uit ) die muts catalina heeft em meegenomen, als nieuwe vriendje, dus dat zou beteken dat gta3 qua tijdlijn na san andreas is??)
spoiler:
Klopt, dat is die dude uit gta3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Laatst online: 17-07 23:30

d0s

sssst

Voor degenen die een muis en toetsenbord willen aansluiten:

http://www.inkoopacties.net/ia/p0nm1l58

nieuw product, vanaf eind oktober leverbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
Waren die korrelige beelden er dan al niet bij Vice City? Je weet: de TV heeft maar een resolutie van 720x576, daarom zo korrelig, vooral op groot scherm. Maar ik vind dat het me niet zo uitmaakt. Bestaat er anders een kabel zodat je de PS2 kan aansluiten op een (VGA) monitor en de resolutie veranderen naar een hogere?
Die framedrops vind ik ook niet zo erg. De framedrops zijn vooral op plaatsen met veel "3d" gras, waar je zogenaamde "sprites" als gras hebt. Dus ook vooral als je door een weiland heen rijdt met graan...
d0s schreef op 30 oktober 2004 @ 15:43:
Voor degenen die een muis en toetsenbord willen aansluiten:

http://www.inkoopacties.net/ia/p0nm1l58

nieuw product, vanaf eind oktober leverbaar :)
Handig! 8) Maar werkt het ook voor GTA?

[ Voor 25% gewijzigd door masser120 op 30-10-2004 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-06 15:28
bAdmuTs schreef op 30 oktober 2004 @ 15:42:
[...]

spoiler:
Klopt, dat is die dude uit gta3 :D
spoiler:
VET HOORRR, kheb net de race gehaald en nu weet ik het zeker, wel cool dat ie nu nog steeds geen naam heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Schijnt dat je alles zelf in kunt stellen :)
Kijk de demo van HALO maar eens op die IA site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster
  • Laatst online: 25-05-2024

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

als je een muis en keyboard aan een console hangt heb je een PC ... ik vind dat voor een console je deze dingen niet nodig zou mogen hebben.

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Dr zijn toch echt mensen die GTA: SA nu al willen spelen en maar niet kunnen wennen aan de controller van de PS2 omdat ze al hun games spelen met Muis en Toetsenbord :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

WHAAAAA, i love the horsetracks, zet even 60.000 in op paars and voila 540.000 gewonnen >:) :D

Nu ff 600.000 gezet op paars en hoppa, 5.400.000 erbij >:) >:)

[ Voor 28% gewijzigd door bAdmuTs op 30-10-2004 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-07 19:06
Zo ik heb em ook gekocht en maar in belgie. Wat me meteen opviel toen ik begon te spelen is dat je nu voertuigen alleen met analoge stick kunt besturen dat vind ik opzich minder, was toch wel gewend om te spelen met de andere setup. Je kan het ook niet anders instellen helaas of mis ik iets :'( ?

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laythian
wat is een hdloader..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
bAdmuTs schreef op 30 oktober 2004 @ 16:22:
WHAAAAA, i love the horsetracks, zet even 60.000 in op paars and voila 540.000 gewonnen >:) :D

Weet niet of dat al langs geweest is maar waar vind je die horsetracks? ik zit nu pas in los santos :) niet zoveel tijd om te spelen helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39119

Vet, waar doe je dat :D ?!

Ik raad het trouwens aan om in het begin veel tijd in de Gym te spenderen, je kan daardoor veel meer klappen vangen.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 39119 op 30-10-2004 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

* nero355 heeft hem gespeeld .... en hij is CooL _O_ 8)

Ik had een of ander wannabee SkyLine achtig iets van een auto gevonden, naam begint met een L dacht ik ?? en met dat ding kan je heerlijk op parkeerplaatsen oversturen >:) Terwijl weer dat autootje dat heel "innovatief ofzo" Infernus is genoemd weer erg lekker met de handbrake door bochten @ high speeds rijdt !!!

Nu nog op de PC uitkomen ooit :'( PS2 is leuk maar om echt alles GOED uit te spelen heb ik toch echt een muis nodig :P

Verder heb ik ergens 2 schelpen gevonden en het schijnt dat je er 50 moet verzamelen ?? Kan je dan onbeperkt zwemmen ofzo ?? Wel CooL => Scuba diving :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
heeft iemand al gevlogen? Helikopter/vliegtuig gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tato
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-07 23:01
InterXs schreef op 30 oktober 2004 @ 17:17:
Je moet eerst naar een vliegschool, leren vliegen, pas daarna mag je vliegen, neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
InterXs schreef op 30 oktober 2004 @ 17:17:
Ja, maar dat moet je ook maar weten...

Je moet met een overdekte auto naar de noordkant van het vliegveld (los santos) gaan en daar tegen de muur (niet de muur met gaas, maar de betonnen muur die was lager is) je auto neerzetten. Spring dan op het dak van je auto en dan kan je over de muur heenspringen.

Op het vliegveld staat een Dodo en één of andere Learjet, Boeing achtig ding dat supersnel gaat en superhoog (leuk met duikvluchten :) of natuurlijk als het mistig is dat je tegen een gebouw opknalt >:) )

Vraagje: ik zit nu vast bij die missie waarbij je moet dansen op straat, kan je die ook overslaan, want ik kom telkens tot de 2700 punten in plaats van 4000 (bad timing en shit)? Of zijn er cheats om deze missie te halen, want het lukt me echt niet... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

masser120 schreef op 30 oktober 2004 @ 17:24:
[...]
Vraagje: ik zit nu vast bij die missie waarbij je moet dansen op straat, kan je die ook overslaan, want ik kom telkens tot de 2700 punten in plaats van 4000 (bad timing en shit)? Of zijn er cheats om deze missie te halen, want het lukt me echt niet... :(
Je moet em halen, zo moeilijk vond ik em niet, ik had 6580 punten :)

[ Voor 3% gewijzigd door bAdmuTs op 30-10-2004 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120251

vandaag de satin silver gekocht >:) . Eindelijk ook een playstation 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
masser120 schreef op 30 oktober 2004 @ 17:24:
[...]

Ja, maar dat moet je ook maar weten...

Je moet met een overdekte auto naar de noordkant van het vliegveld (los santos) gaan en daar tegen de muur (niet de muur met gaas, maar de betonnen muur die was lager is) je auto neerzetten. Spring dan op het dak van je auto en dan kan je over de muur heenspringen.

Op het vliegveld staat een Dodo en één of andere Learjet, Boeing achtig ding dat supersnel gaat en superhoog (leuk met duikvluchten :) of natuurlijk als het mistig is dat je tegen een gebouw opknalt >:) )

ps. en een helikopter?

UPDATE
Probeerde ff naar Las Venturas te vliegen, BAM 4 sterren en een F16 met een raket achter me aan :D\

UPDATE2:
Dacht dat ik hem af had geschud: NOT, opeens zoefte hij langs me, 1 raket miste, de andere was toch echt raak, dus mn plane in de fik, ik eruit springen maar ik had geen parachute :D was een mooie val precies op een politieauto :D

...wasted!

[ Voor 23% gewijzigd door nudie op 30-10-2004 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

damn...jij hebt echt veel geluk :P

ik had eerst 5 dollar (?), via horsetracking verhoogd naar 9000...daarna is het alleen maar omlaag gegaan :(
Moet je ff in 'Het Grote PS2 Topic kijken'..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tofus
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-05-2014

tofus

it's all in the game

Vreselijk tof spel, hoor, dat San Andreas. Zo kom je ze zelden tegen.

Alleen heb ik een heel hardnekkig idioot probleem met het 'aimen' van m'n guns.

Regelmatig (lees: bijna elke keer) als ik op een groepje paarse Ballas-dudes afloop, om ze een kopje kleiner te maken, en met R1 een 'target' kies, beslist de 'targetting'-algoritme opeens heel tegen-natuurlijk een volkomen idiote target helemaal aan de andere kant van de straat (vaak nog achter m'n rug ook) te 'targetten'. Met als resultaat dat ik dus door een groepje kwade paarse dudes overhoop wordt geschoten, zonder dat ik iets terug kan doen (opnieuw targetten helpt niet; dan pakt de targetting-algo een andere persoon helemaal aan de andere kant van de straat). Het enige wat ECHT werkt in zo'n situatie is wegrennen en van een afstandje opnieuw proberen.

Wat ik ook regelmatig meemaak is dat Carl midden in een zware gun-fight het opeens in z'n dolle kop haalt om in de lucht te gaan schieten. En gek genoeg vaak op 'kritieke' momenten, bijv. op het moment dat er net 4 dudes op je lopen te schieten, en je gezondheid radicaal achteruit gaat.

Deze 'targetting' bugs ben ik in alle andere GTA's nooit tegengekomen, en het is ECHT irritant; ik heb al een aantal missies opnieuw moeten doen, omdat ik op de kritieke momenten in de lucht schoot, ipv op de mensen die op mij schoten.

Ben ik de enige die hier last van heeft? Doe ik iets verkeerd? Is er iets belangrijks veranderd aan de shooting-controls? Of heeft Rockstar een ongelovelijk irritante bug over het hoofd gezien?

"Whoever undertakes to set himself up as judge in the field of truth and knowledge is shipwrecked by the laughter of the Gods." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
R1 TARGET
<indien goeie target -> schiet>
<indien foute target -> R2/L2>
<schiet tot target dood is>
<R2/L2>
<schiet>
<R2/L2>
<schiet>

binnen 5sec kan je zo 5/10 ventjes neerknallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50738

Hoi, ik ben nog niet zo ver als de meeste van jullie, maar heb eindelijk 10.000 dollar 'verdiend' met o.a inbraken. Nu wil ik daar een property van kopen. Hebben jullie misschien een tip voor me, ik ben in ieder geval opzoek naar een plek waar ik wat auto's kwijt kan en die ook nog een beetje richting het westen ligt.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74065

Kan iemand aub wat pics schieten en het liefst een normaal groot filmpje zodat ik kan genieten totdat het PC release plaats vind :( Een filmpje van 20 min ofzo :$ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bAdmuTs schreef op 30 oktober 2004 @ 15:38:
Iedereen die zegt dat het de randen erg korrelig zijn enzo, speel maar eens met zon rgb scart kabel :9~, kleuren zien er ook meteen 10x beter uit :).
rgb scart kabel ?

is dat een andere dan die bij de psTWO word geleverd ?

ik met mn pstwo en mn sony beeldscherm heb ok kei en kei korreligge kanten... hoeefd niet iedereen dat dan >?

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 66124 op 30-10-2004 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Bij consoles wordt meestal een zgn. CVBS kabel meegeleverd, RBG geeft een veel beter resultaat, ik heb die van Blaze met DVD/Game swicth en merk echt duidelijk verschil tov. de meegeleverde kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624 schreef op 30 oktober 2004 @ 18:46:
Bij consoles wordt meestal een zgn. CVBS kabel meegeleverd, RBG geeft een veel beter resultaat, ik heb die van Blaze met DVD/Game swicth en merk echt duidelijk verschil tov. de meegeleverde kabel.
en die instellingen in de pstwo.. wat moet je daarmee
daar kan je ook instellen of rgb of wat anders ?

kan iemand zegge welke instellingen het beste zijn ?
en welke scart het beste is ? (geld speeld geen rol)

ps. wat betekend zgn. ?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 66124 op 30-10-2004 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-07 11:08

FlashBang

Hoi.

zogenaamde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71754

Ik heb een scart kabel van m'n PsOne eraan, en dat is echt een wereld van verschil met dat kabeltje wat standaard bij de Ps2 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71754 schreef op 30 oktober 2004 @ 18:59:
Ik heb een scart kabel van m'n PsOne eraan, en dat is echt een wereld van verschil met dat kabeltje wat standaard bij de Ps2 zit.
in welk opzicht ?

en helpt dit ding bv ? http://www.psxshop.nl/pro...d5a96bf32ae99a135e5ef89c9

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 66124 op 30-10-2004 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71754

Alles is echt superscherp met zo'n rgb kabel, met die stadaard kabel kon ik niet eens zien wat een cop was van een afstand.
Met die standaard kabel is alles erg korrelig, ik kon er niet eens fatsoenlijk mee kaartlezen (klein kaartje linker hoek)

-edit-
Yep, met zo'n kabel is het echt veel scherper beeld

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 71754 op 30-10-2004 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71754 schreef op 30 oktober 2004 @ 19:06:
Alles is echt superscherp met zo'n rgb kabel, met die stadaard kabel kon ik niet eens zien wat een cop was van een afstand.
Met die standaard kabel is alles erg korrelig, ik kon er niet eens fatsoenlijk mee kaartlezen (klein kaartje linker hoek)

-edit-
CHILL
dacht dat ik ermee moest leren leven :)

iemand tips kwa welke het beste is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Anoniem: 71754 schreef op 30 oktober 2004 @ 19:06:

-edit-
Ik heb vandaag ook maar een rgb kabeltje (ook die van psxshop ;) ) besteld. Beeld is nu korrelig en onduidelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41287

Mja, ik gebruik ook een RGB-kabel en de instellingen staan goed, maar het ziet er echt nog behoorlijk glitchy uit hoor; misschien moet ik gewoon nog steeds wennen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52690

Anoniem: 74065 schreef op 30 oktober 2004 @ 18:42:
Kan iemand aub wat pics schieten en het liefst een normaal groot filmpje zodat ik kan genieten totdat het PC release plaats vind :( Een filmpje van 20 min ofzo :$ :P
Alstu!

http://media.ps2.ign.com/media/611/611957/vids_1.html

Ik volg het topic wanneer ik maar kan, maar SA heb ik pas over een paar weken (ben dringend toe aan een nieuwe ps2, want deze is gaar...). Bah! :'(

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 52690 op 30-10-2004 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121245

Oke mensen waar is de Driving school, the Bike school, Boot school , the driving school en waar kan je wedden op paarden?

want ik kan het allemaal niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Anoniem: 121245 schreef op 30 oktober 2004 @ 19:41:
Oke mensen waar is de Driving school, the Bike school, Boot school , the driving school en waar kan je wedden op paarden?

want ik kan het allemaal niet vinden
hmmmmm beetje overdreven??? volgens mij zijn er weinig mensen die zich wandelende walktrough noemen, en kan me ook niet voorstellen dat iemand zin heeft om dat allemaal even uit te gaan leggen als er sites zijn als gamefeqs waar dit soort zooi allemaal opstaat voor mensen mensen die niet willen gamen maar gewoon een spel doorlopen zonder enig doorzettingsvermogen.

no-offence :)

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Laatst online: 18:02
intuliegend schreef op 30 oktober 2004 @ 19:47:
[...]

hmmmmm beetje overdreven??? volgens mij zijn er weinig mensen die zich wandelende walktrough noemen, en kan me ook niet voorstellen dat iemand zin heeft om dat allemaal even uit te gaan leggen als er sites zijn als gamefeqs waar dit soort zooi allemaal opstaat voor mensen mensen die niet willen gamen maar gewoon een spel doorlopen zonder enig doorzettingsvermogen.

no-offence :)
dude hij vraagt gewoon of iemand weet waar deze te vinden zijn. Misschien brengt hij het volgens jou niet subtiel genoeg maar als je het antwoord niet weet reageer daar dan niet gelijk zo 'zoals je het zelf graag noemt' overdreven op.

ontopic...... ik heb zelf ook een ps2 gehad, toen ik Vice city kocht bestelde ik er na aanraden van een dergelijk topic als deze een "blaze" scart kabel bij. Deze was goudkleurig en er zat een switch op waarmee je duidelijk het verschil zag het beeld kreeg duidelijk meer kleur en werd iets scherper. Eeen echte aanrader dus! als je het eenmaal gezien hebt wil je niet anders. kosten: ong 20 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

uuhm, ik kan die paardenraces of horse dinges waar je veel geld kan verdienen niet vinden :'( wie kan mee een kleine tip geven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116038

Qorne schreef op 30 oktober 2004 @ 20:19:
uuhm, ik kan die paardenraces of horse dinges waar je veel geld kan verdienen niet vinden :'( wie kan mee een kleine tip geven :+
Ik denk dat je hiervoor eerst in de 2de stad moet geraken...:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laythian
waar kan ik een katana zwaard kopen lijkt me nogal cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-06 21:02
DeRCT13 schreef op 30 oktober 2004 @ 15:09:
Waar zit die eigelijk? In de countryside bij Santos, Fierro of Venturras?
Check de kaart, linksonder (dus ten zuidwesten van San Fierro) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
man zit nu al een uur te kloten met die RC vliegtuig missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maar even voor de duidelijkheid

als ikopmn beeld scherm kijk...
sony.. 5a6jaar oud.. 20 inch ofzo

dan kan ik mn aantal kogels niet?heeeeeel slecht lezen.. en ook de icoontjes op mn kaart niet goed zien../amper herkenne

dit verhelp ik met een rgp skart kabel te kopen ? (eentje speciaal voor ps2gemaakt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Kan het nu even niet opzoeken maar hij zit in je eerste stad ergens onder de snelweg bij zon groot viaduct een beetje aan de bovenkant van je stad en een beetje naar links.
KayFatih38 schreef op 30 oktober 2004 @ 20:30:
waar kan ik een katana zwaard kopen lijkt me nogal cool :)
Ben nou op 30% en zwaard heb ik nog niet kunnen kopen, heb er wel al een op een andere manier gekregen :).
Anoniem: 66124 schreef op 30 oktober 2004 @ 20:43:
maar even voor de duidelijkheid

als ikopmn beeld scherm kijk...
sony.. 5a6jaar oud.. 20 inch ofzo

dan kan ik mn aantal kogels niet?heeeeeel slecht lezen.. en ook de icoontjes op mn kaart niet goed zien../amper herkenne

dit verhelp ik met een rgp skart kabel te kopen ? (eentje speciaal voor ps2gemaakt?)
Jep, alles wordt een stuk scherper/duidelijker :D.
InterXs schreef op 30 oktober 2004 @ 20:42:
man zit nu al een uur te kloten met die RC vliegtuig missie.
Heb ik ook nog niet gehaald (je bedoelt die missie bij zero toch?), probeer em vanaaf ofzo nog wel en anders laat ik em iemand anders even proberen. Ik ben gewoon andere missie's gaan doen.

[ Voor 87% gewijzigd door bAdmuTs op 30-10-2004 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Die RC missie is errug irritant ja, heb hem ook een stuk of 10 keer moeten doen, je moet gelijk naar beneden gaan dat busje kapot knallen dan die fietser, dan richting noorden om die gast dood te maken en dan kan je die andere 2 als het goed is net doodmaken en hopelijk heb je genoeg brandstof over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

het eerste stuk van de stad en dan rechtsonder bij Mulholland Intersection

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

kleine tip..kijk op je kaart...jk >:) ;)

je hebt er één, die in het centrum van de stad ligt :+...vind ik persoonlijk lastig te vinden :P

je hebt er ook één in zo'n klein stadje, genaamd Montgomery. 'T is een beetje moeilijk om het uit te leggen, waar hij precies is. Tja richting het noorden ;)...

kheb ff een kaartje gejat...

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/extenz/naamloos.JPG

Heeft er iemand trouwens nog tips voor dat horsetrackding? :P van de 10x, heb ik 1x gewonnen :/..

[ Voor 10% gewijzigd door NaZ- op 30-10-2004 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voor de PS1 heb ik toendertijd wel een andere kabel gekocht... is dat zo'n RGB kabel en kan ik die ook voor me PS2 gebruiken? ik vind het wel wat vreemd dat de standaard kabel die ze erbij leveren dan van zo'n slechtere kwaliteit zou zijn??

wisten jullie trouwens ook al dat je dat gebouw waar die parachute ligt ook met je BMX op kan? >:) >:) (ik denk dat het dan ook wel met een motor kan dan)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Net als bij ieder ander topic: Hou het legaal, hou het ontopic, zoek eerst zelf voordat je iets vraagt, en hou het dus interessant voor iedereen.
Je bent gewaarschuwd