Je moet eerst je paard kiezen, dan geld inleggen, vervolgens zie je de paarden rennen..dark4ever schreef op 30 oktober 2004 @ 21:29:
Zie je ook die paarden z'n rondje rennen? of is het alleen geld in zetten en dan de uitslag bekijken?
mijn paard verliest (bijna) altijd
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Misschien een tip (weet niet of het iets is omdat ik het spel niet heb) Maar als je nu eens de game saved. Naar die paardenrace gaan, al je geld inzetten, en kijken of je wint. Als je wint ben je rijk, zo niet ff save game ladenCyberDoX schreef op 30 oktober 2004 @ 21:31:
[...]
Je moet eerst je paard kiezen, dan geld inleggen, vervolgens zie je de paarden rennen..
[ Voor 1% gewijzigd door Dark4ever op 30-10-2004 22:13 . Reden: typo ]
tnx ik zit al een heletijd met de kaart op schootCyberDoX schreef op 30 oktober 2004 @ 21:19:
[...]
kleine tip..kijk op je kaart...jk![]()
![]()
je hebt er één, die in het centrum van de stad ligt...vind ik persoonlijk lastig te vinden
je hebt er ook één in zo'n klein stadje, genaamd Montgomery. 'T is een beetje moeilijk om het uit te leggen, waar hij precies is. Tja richting het noorden...
kheb ff een kaartje gejat...
[afbeelding]
Heeft er iemand trouwens nog tips voor dat horsetrackding?van de 10x, heb ik 1x gewonnen
..
ik de weg wel aardig vinden altijd, maar een bepaald gebouw is al een stuk lastiger
tnx ik ga ff kijken
hehe, thats a sneaky onedark4ever schreef op 30 oktober 2004 @ 21:35:
[...]
Misschien een tip (weet niet of het iets is omdat ik het spel niet heb) Maar als je nu eens de game saved. Naar die paardenrace gaan, al je geld inzetten, en kijken of je wint. Als je wilt ben je rijk, zo niet ff save game laden
't is alleen jammer, dat m'n 'saveplek' zo ver van het horsetrack ligt...duurt minstens 5 (geschat

ik zie op me kaart ook een rondje staan, maar als ik me vergroot glas er bij pak staat er een heeeel klein blauw paardje
Jep met je motor kan het ookVerwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 21:20:
voor de PS1 heb ik toendertijd wel een andere kabel gekocht... is dat zo'n RGB kabel en kan ik die ook voor me PS2 gebruiken? ik vind het wel wat vreemd dat de standaard kabel die ze erbij leveren dan van zo'n slechtere kwaliteit zou zijn??
wisten jullie trouwens ook al dat je dat gebouw waar die parachute ligt ook met je BMX op kan?![]()
(ik denk dat het dan ook wel met een motor kan dan)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
update; kut alles zit op slot op dat 2e vliegveld
update2; afgezien van dit kustwacht bootje
update3; hmmm een onderzeeer
[ Voor 85% gewijzigd door nudie op 30-10-2004 22:11 ]
Ik ben van 26k naar 260k gegaan gisteren en vandaag naar 460k;CyberDoX schreef op 30 oktober 2004 @ 21:31:
[...]
Je moet eerst je paard kiezen, dan geld inleggen, vervolgens zie je de paarden rennen..
mijn 'regels':
-wed nooit op het 1/2 paard (er zijn 5 paarden, de kans dat hij echt wint is echt geen 1/2, dus daar verdien je nooit op)
-Ik wed meestal op het 2e of 3e paard, als de kansen kut zijn dan 'quit' ik even de gok-machine dan zijn er weer andere paarden met nieuwe odds.
-Stel ik wed op het 2e paard (altijd kans 1/4 of 1/5) dan wed ik bijv. elke keer $1000, als ik 4x op rij heb verloren (blijf steeds 2e paard wedden), dan ga ik meer inzetten (meestal 5000$) als ik dan win krijg ik 20.000, stel ik blijf verliezen en heb totaal $20.000 verloren, dan verhoog ik mijn inzet weer.. netzolang totdat ik win en dan heb ik iig geen verlies en meestal aardige winst.
Je moet alleen zorgen dat je genoeg geld hebt (en dus genoeg kan verhogen als je verliest), dus als je weinig geld hebt moet je geduldig zijn en weinig inzetten
Ik hoop dat dit een beetje helpt.
Het blijft natuurlijk gokken, dus soms probeer ik even het 3e paard (geel) als die kans 1/6 heeft
Ja de PS1 RGB kabel (== scart kabel) werkt ook op je ps2, ik gebruik ook een PS1 kabel.voor de PS1 heb ik toendertijd wel een andere kabel gekocht... is dat zo'n RGB kabel en kan ik die ook voor me PS2 gebruiken? ik vind het wel wat vreemd dat de standaard kabel die ze erbij leveren dan van zo'n slechtere kwaliteit zou zijn??
[ Voor 13% gewijzigd door nioz op 30-10-2004 23:01 ]
Verwijderd
echt dat soort dingen en politie die ook achter anderen aan gaat enzo geven het spel zo'n veel leukere sfeer
Kga er morgenvroeg weer naar toe en hopelijk hebben ze weer wat, anders wordt het wachten tot ze weer binnen krijgen
Klopt !!! Echt geinigVerwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 23:05:
ook wel koel ik had daarnet toen ik gewoon rond reed zonder sterren dat er een politie heli langs kwam en met zoeklicht de buurt afzocht en daarna weer verder vloog
echt dat soort dingen en politie die ook achter anderen aan gaat enzo geven het spel zo'n veel leukere sfeer
1. Stel je knalt tegen de politie of iemand anders aan doordat je werd geramd door iemand, achter wie gaat de politie dan aan ?? Lijkt me lachen als ze zelfs dat hebben geprogrammeerd
2. Kan je zo'n achtervolg iemand aanhouden/tot stoppen dwingen en dan daarvoor beloond worden net als bij GTA:VC als de politie achter iemand aan rende en je dan degene neersloeg ??
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Ik begon met 35.000 en......................
en op het moment bezit ik 2,6miljoen!
Gewoon altijd op het paarse paard gokken krijg je 9 of 10 keer je inzet en gemiddeld wint ie 1 op de 3 keer ofzo, dus als je 1000 hebt gewoon een paar keer 100 inzetten en als je wint dan steeds meer, binnen 10 minuten heb je dan 500.000...nioz schreef op 30 oktober 2004 @ 22:59:
[...]
Ik ben van 26k naar 260k gegaan gisteren en vandaag naar 460k;
mijn 'regels':
-wed nooit op het 1/2 paard (er zijn 5 paarden, de kans dat hij echt wint is echt geen 1/2, dus daar verdien je nooit op)
-Ik wed meestal op het 2e of 3e paard, als de kansen kut zijn dan 'quit' ik even de gok-machine dan zijn er weer andere paarden met nieuwe odds.
-Stel ik wed op het 2e paard (altijd kans 1/4 of 1/5) dan wed ik bijv. elke keer $1000, als ik 4x op rij heb verloren (blijf steeds 2e paard wedden), dan ga ik meer inzetten (meestal 5000$) als ik dan win krijg ik 20.000, stel ik blijf verliezen en heb totaal $20.000 verloren, dan verhoog ik mijn inzet weer.. netzolang totdat ik win en dan heb ik iig geen verlies en meestal aardige winst.
Je moet alleen zorgen dat je genoeg geld hebt (en dus genoeg kan verhogen als je verliest), dus als je weinig geld hebt moet je geduldig zijn en weinig inzetten
Ik hoop dat dit een beetje helpt.
Het blijft natuurlijk gokken, dus soms probeer ik even het 3e paard (geel) als die kans 1/6 heeft
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb gewoon telkens op paars gewed... maar er kwam maar niks totdat me geld opwas, ik had nog een duizentje of 3 en toen... y eahhss 3ton.Speedy_J schreef op 31 oktober 2004 @ 00:24:
[...]
Gewoon altijd op het paarse paard gokken krijg je 9 of 10 keer je inzet en gemiddeld wint ie 1 op de 3 keer ofzo, dus als je 1000 hebt gewoon een paar keer 100 inzetten en als je wint dan steeds meer, binnen 10 minuten heb je dan 500.000...
Daarna 2ton op groen gezet, en ja... je raad het al
Ik ook gewoon elke keer op paars en als ik niet won dan weer laden en opnieuw doenVerwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 00:34:
[...]
Ik heb gewoon telkens op paars gewed... maar er kwam maar niks totdat me geld opwas, ik had nog een duizentje of 3 en toen... y eahhss 3ton.
Daarna 2ton op groen gezet, en ja... je raad het al

Ik vind wel leuker dat de Cops wat aardiger zijn, in VC wordt je altijd gelijk dood geschoten
Verwijderd
(level 1)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2004 01:31 ]
Verwijderd
verandert van GTA3 of VC?Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 01:34:
Kheb net de banshee voor het eerst gezien...volgensmij is hij iets verranderd...die ik tegen kwam was wit met 1 rode streep zag er wel vet uit
en heb nu niks meer

Verwijderd

Ik ken het, vanavond net deze missie gehaald (althands ik denk dat het dezelfde missie is).Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 01:31:
Heeft iemand nog een hele leuke tip om die eerste ' drive by' shooting tot een goed einde te laten verlopen, tis het hier allemaal net niet...
(level 1)
Mijn tactiek was gewoon vrij snel ervoorbij rijden en als het mogelijk is een paar zelf te overrijden. Wanneer je in het park aangekomen bent bij de 4de groep heb ik meestal iedereen op 1 na dood gereden waardoor ik maar 1x nog terug hoef te rijden om de laatste omver te laten schieten.
Daarna is het zo snel mogelijk naar de paintshop rijden welke verder lijkt dan dat ie is. Ik reed het park uit aan de andere kant waar je erin komt (als je in 1x drive-by alle members dood hebt rij je al de goede kant op) dan op de hoek sla ik links af en voor de afslag over de snelweg (?) sla ik weer links en dan rechts die snelweg over. Ik meende dat ik toen al bijna bij de paintshop was en dat het bijna recht toe recht aan was.
Ik hoop dat je wat hebt aan deze wazige uitleg
Verwijderd
De missie die ik bedoel is de eerste 'drive-by'.
Hier ga je vooraf eerst een beetje me kanen met je 3 makkers, direct na het kanen/grazen, hoe je het noemen wil, moet je een rode auto volgen en ernaast gaan rijden, zodat je makkers em goed kunnen raken. Doe je dit niet goed, zoals mij dat continu gebeurd, dan vervolgd de rode auto z'n weg, om vervolgens 2 andere 'members' van die 'gang neer te schieten'... Hopelijk ben ik nu wat duidelijker geweest
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2004 02:01 ]
Voor de rest is het overigens een zeer vermakelijk spel. Kan niet wachten tot ie op de PC of Xbox verschijnt.
Verwijderd
[ Voor 111% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2004 02:53 ]
komt niet door het game.. maar de ps2 zelf.. ik heb net een nieuwe pstwo gekocht en nog geen 1x framedrop gehad.. alles loopt erg soepelAlabama_man schreef op 31 oktober 2004 @ 02:00:
Heb dit spel onlangs bij een maat vanmij gespeelt en wat mij opviel was dat het spel af en toe enorme slowdowns en framedrops heeft. Maargoed het went wel na een tijdje.
Voor de rest is het overigens een zeer vermakelijk spel. Kan niet wachten tot ie op de PC of Xbox verschijnt.
Verwijderd
Dus ik zit nu elke dag bij een vriend te spelen alleen hij heb probleem met gokken, wat ie ook doet hij verliest alleen maar geld
Hoe wil je dat verklaren? Volgens mij zijn er maar een paar kleine dingen veranderd die niets met de performance van de PStwo te maken hebben (zoals een interne netwerk-adapter).KayFatih38 schreef op 31 oktober 2004 @ 04:22:
komt niet door het game.. maar de ps2 zelf.. ik heb net een nieuwe pstwo gekocht en nog geen 1x framedrop gehad.. alles loopt erg soepel
Verwijderd
Verwijderd
die missie is nog niet eens zo lastig. Gewoon klem rijden die gast, je auto er dus voor parkeren.Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 02:59:
Bedankt voor je uitleg maar deze missie bedoelde ik niet...
De missie die ik bedoel is de eerste 'drive-by'.
Hier ga je vooraf eerst een beetje me kanen met je 3 makkers, direct na het kanen/grazen, hoe je het noemen wil, moet je een rode auto volgen en ernaast gaan rijden, zodat je makkers em goed kunnen raken. Doe je dit niet goed, zoals mij dat continu gebeurd, dan vervolgd de rode auto z'n weg, om vervolgens 2 andere 'members' van die 'gang neer te schieten'... Hopelijk ben ik nu wat duidelijker geweest
Verwijderd
ik heb nog nooit gehad dat ze zo aan me auto blijven hangen trouwens?
iemand al eens 5 of 6 sterren gehad? wat krijg je dan achter je aan?
Verwijderd
maar ik heb er pas 4 gehad
Verwijderd
ja dag....Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 10:28:
Is dit spel nou al uit voor de PC of niet, ik heb namelijk nog nergens er iets over gelezen?

goddamnit waarom is iedereen te verdomd lui om het topic te lezen?
[ Voor 28% gewijzigd door Schuey op 31-10-2004 10:42 ]
Verwijderd
En hoe zit het met de politie? Zijn er nieuwe "eenheden" die achter je aankomen in vergelijking met VC? Je hebt nu toch ook biker cops?
Het rondcrossen blijft het leukst imho, heb daar iig meer tijd aan besteedt dan aan de missies zelf. Naast de standaard politiewagens en motoren zijn er helikopters met zoeklichten en terreinwagens op het platteland. Verder heb ik nog geen andere politiemachten achter me aan gehadVerwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 10:40:
Is het rondcrossen door de straten een beetje leuk? Dat vond ik van VC zo cool, zo'n supersnelle motor stelen en rijden maar
En hoe zit het met de politie? Zijn er nieuwe "eenheden" die achter je aankomen in vergelijking met VC? Je hebt nu toch ook biker cops?
De politiemotordudes rijden overigens best lomp, soms rijden ze zomaar tegen je aan
Verder zijn er zoals gezegd achtervolgingen in de stad (waar jij dus niet bij hoort), geeft het spel echt véél meer sfeer
[ Voor 18% gewijzigd door pagani op 31-10-2004 10:57 ]
Verwijderd

Een busVerwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 10:58:
heefd er iemand al een auto ontdekt waar meer dan 3 gangsters in kunne ? ik kan er 5 leiden.. maar heb je dan weinig aan
Dat cruisen is inderdaad erg gaaf en ook erg leuk nu door die heuvels en dorpjes. Ik dacht ik ga ff een hamburgertje scoren up north maar raakte uiteraard hopeloos verdwaald in hillbilly country, politie achter me aan, auto kwijt (crash) hehe, jaa lekker hamburgertjejohnnyv.nl schreef op 31 oktober 2004 @ 10:56:
[...]
Het rondcrossen blijft het leukst imho, heb daar iig meer tijd aan besteedt dan aan de missies zelf. Naast de standaard politiewagens en motoren zijn er helikopters met zoeklichten en terreinwagens op het platteland. Verder heb ik nog geen andere politiemachten achter me aan gehad
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
heeft iemand er al eentje gevonden in san andreaS?
zit nu bij een missie waarbij hij zegt:
"You need more underwater practise to start this mission"
moet ik nu gewoon gaan zwemmen voor 10min ofzo? Of is er een zwemschool
[ Voor 34% gewijzigd door nudie op 31-10-2004 11:38 ]
Ehrm, door de betreffende posts in dit topic te lezen waar het al is uitgelegdVerwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 11:43:
haai,
kan iemand mij uitleggen HOE je moet in breken in huizen?
mvg
Enfin: Een bepaalde missie halen, dan de daarin geshowde auto jatten, die 's nachts voor een deur parkeren en naar binnen gaan.
[ Voor 21% gewijzigd door pagani op 31-10-2004 11:45 ]
Verwijderd
Hoeveel missies moeten je eigenlijk volbrengen om naar de andere steden te mogen?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2004 11:49 ]
Zucht, staat ongeveer 1 pagina terug, ongeveer net zoveel als om heel vice city uit te spelenVerwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 11:48:
Ik zit nogsteeds in het eerste gedeelte van de map maar wat is dat een enorme omgeving zeg. Ik speel het nu al 2 dagen maar kom nogsteeds complete nieuwe straten en gebieden tegen.
Hoeveel missies moeten je eigenlijk volbrengen om naar de andere steden te mogen?

Je moet gewoon veel onderwater gaan zwemmen (lung capacity moet hoger), is voor zover ik weet geen school voor ofzo.InterXs schreef op 31 oktober 2004 @ 11:08:
Ik wil graag een property kopen met Helipad, je had een hele mooie in Vice City waar een chopper elke 5min op spawnde,
heeft iemand er al eentje gevonden in san andreaS?
zit nu bij een missie waarbij hij zegt:
"You need more underwater practise to start this mission"
moet ik nu gewoon gaan zwemmen voor 10min ofzo? Of is er een zwemschool
Ja, daar krijg je de uitleg over stelen ookVerwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 12:24:
is het dat busje die je ook gebruikte bij het beroven van zo'n oude vent met die crates

Verwijderd
tis mij niet hele maal duidelijk.
Je moet eerst die missie halen, dan krijg je uitleg... (zucht, staat gewoon twee posts hierboven)Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 12:28:
en als ik dat busje heb, dan moet ik die voor een huis parkeren en dan......?
tis mij niet hele maal duidelijk.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2004 12:53 ]
Denk eens blij jezelf na. Zouden er mensen zijn die deze informatie nuttig zullen vinden?
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2004 13:24 ]
Verwijderd
Ik ben nou bij 35%
Denk het niet, had eerst alles hoods gecaptured en ben toen verder gegaan met de missie's en toen was bij mij ook alles weer normaal. Nu lopen er weer overal paarse/groene/gele mannetjes rond.Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 13:36:
Na een tijdje moet je toch in het spel ''de hood'' opknappen, dan krijg je van die groene/paarse/gele stukken op je map en dan moet je de gangsters overhoop maaien. Dat is allemaal wel gelukt, maar nu kan ik het opeens niet meer, omdat ik ook verder gegaan ben met missies... kan ik later in het spel ''de hood'' nog opknappen?
Ik ben nou bij 35%
Tip; No-Fly-Zone (ten westen van Las Venturas) is ook echt een NO-Fly zone. Had weer 4 rakketten aan mn aars
Ik zoek echter nog steds de pilot school maar dat komt denk ik pas na een tijdje..
We'll see
Verwijderd
Het is een missie tegen een bende russen. Je gaat samen met zo'n homie een pand in, en je moet daar wat bendeleden omleggen. Vervolgens stap je met zijn 2'en op een motor, waarna je een aantal auto's, motoren en een grote truck achter je aan krijgt. Jij zit achterop de motor en moet de achtervolgens neerknallen.InterXs schreef op 31 oktober 2004 @ 13:59:
kan je wat meer info over de missie geven want ik kan hem niet meer herinneren.
dan ist toch makkelijk? aim for the tyresVerwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 14:01:
[...]
Het is een missie tegen een bende russen. Je gaat samen met zo'n homie een pand in, en je moet daar wat bendeleden omleggen. Vervolgens stap je met zijn 2'en op een motor, waarna je een aantal auto's, motoren en een grote truck achter je aan krijgt. Jij zit achterop de motor en moet de achtervolgens neerknallen.
[ Voor 8% gewijzigd door Schuey op 31-10-2004 14:06 ]
Verwijderd

Dit topic is écht evil..
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
Verwijderd
Ik heb hem al wel gehaald, hoe gaat ie ookalweer?Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 13:57:
Heeft er iemand wat tips voor de "Just business" missie? Ik raak een beetje gefrustreed
Ik denk dat de pilot school unlockt moet worden net als de driving school.
Volgens een klasgenoot duurt het in ieder geval een halfuurtje om van de ene kant naar de andere te rijdenVerwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 13:59:
Kan iemand mij vertellen hoelang het ongeveer duurt om om de gehele map heen te rijden?
[ Voor 15% gewijzigd door AW_Bos op 31-10-2004 15:41 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Eerst het spel opslaan en dan naar het wedkantoor gaan en alles inzetten wat je hebt.Qorne schreef op 31 oktober 2004 @ 14:10:
heeft iemand nog een leuke trick voor de paarden races? ik verlies nu steeds geld
Als je verliest: opgeslagen spel laden. Als je wint: Ka-ching!
ik ben er nu zelfbAdmuTs schreef op 31 oktober 2004 @ 14:32:
[...]
Ik denk dat de pilot school unlockt moet worden net als de driving school.
UPDATE: Iemand anders al bij de vliegschool? Ik zit goed vast
UPDATE2: Trek je landingsstelsel in meteen als je in de lucht zit anders ga je 50% langzamer, vergaten ze te vermelden

[ Voor 31% gewijzigd door nudie op 31-10-2004 15:04 ]
Verwijderd
Wel ff van je eerste 10000 een safehouse kopen die wat dichterbij ligt (er is er eentje op30 seconden rijden van de inside track betting) scheelt je flink wat tijd. Dat gokken is trouwens echt super, ben in 34 minuten van 300 naar 1.5 miljoenOttooo schreef op 31 oktober 2004 @ 14:39:
[...]
Eerst het spel opslaan en dan naar het wedkantoor gaan en alles inzetten wat je hebt.
Als je verliest: opgeslagen spel laden. Als je wint: Ka-ching!
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Heeft iemand een tip voor de missie dat je met BS(Big Smoke) ofzow, met een motor achter zon trein aan moet raggen? want die gozer kan dus NIET schieten... en ik zelf kan niet schieten omdat ik niet kan richten
hoe doe je dat?!
ik had wel gezien dat iemand anders het ook al had gevraagd, weet niet meer wie, maar heb geen antwoord gevonden.

't zou wel fijn zijn, als iedereen gewoon vanaf het begin dit topic doorleest

Staat volgens mij, 1 pagina terug...maar je moet gewoon zo rechts mogelijk van de trein proberen te rijden. Dan ken Big Smoke wat beter aimenQorne schreef op 31 oktober 2004 @ 15:14:
Heeft iemand een tip voor de missie dat je met BS(Big Smoke) ofzow, met een motor achter zon trein aan moet raggen? want die gozer kan dus NIET schieten... en ik zelf kan niet schieten omdat ik niet kan richten
hoe doe je dat?!
ik had wel gezien dat iemand anders het ook al had gevraagd, weet niet meer wie, maar heb geen antwoord gevonden.
[ Voor 52% gewijzigd door NaZ- op 31-10-2004 15:27 ]
Ik reed net het de grote parking in East Beach in en bovenin stond een motor met een knipoog naar Valentino Rossi (nr. 46 dus).
ik denk dat er veel verschil zit tussen een oude ps2 en een splinter nieuwe ps2..CorteX schreef op 31 oktober 2004 @ 09:25:
[...]
Hoe wil je dat verklaren? Volgens mij zijn er maar een paar kleine dingen veranderd die niets met de performance van de PStwo te maken hebben (zoals een interne netwerk-adapter).
Ja dat heb ik al in meerdere artikelen gelezen, vooral GTA schijnt soepeler te lopen op nieuwe PS2's, of dat betekent nieuw; als in de PSTwo, of gewoon een PS2 die nog weinig gedraait heeft is me niet duidelijk.KayFatih38 schreef op 31 oktober 2004 @ 15:45:
[...]
ik denk dat er veel verschil zit tussen een oude ps2 en een splinter nieuwe ps2..
Vergelijkingsmateriaal heb ik niet maar GTA: SA loopt op mijn splinternieuwe PSTwo behoorlijk constant. Ik heb nog geen hinderlijke slowdown ondervonden iig.
Niet denken, bronnen laten zien.KayFatih38 schreef op 31 oktober 2004 @ 15:45:
ik denk dat er veel verschil zit tussen een oude ps2 en een splinter nieuwe ps2..
IGN zegt namelijk niets over performance verbeteringen in dit artikel. Volgens mij is het namelijk echt onzin, maar je mag van mij het tegendeel bewijzen.
Verwijderd
Het bestaat toch gewoon uit dezelfde onderdelen, maar dan wat kleiner en netwerkadapter ingebouwd?CorteX schreef op 31 oktober 2004 @ 16:00:
[...]
Niet denken, bronnen laten zien.
IGN zegt namelijk niets over performance verbeteringen in dit artikel. Volgens mij is het namelijk echt onzin, maar je mag van mij het tegendeel bewijzen.

ff een reactie op de posts hier boven mij
Volgens mij zijn de specs idd het zelfde, maar waarschijnlijk heeft de nieuwe PS2 of de PStwo nieuwe firmware. dat kan ook al heel wat schelen, er zitten natuurlijk andere chips in, want die 2jaar geleden er in zijn gezet, zijn vast wel iets verbetert, kan minimaal zijn.
Het is een mogelijkheid, ik heb echt een van de eerste PS2 die in nederland zijn binnen gekomen.
Als de PStwo game console beter is, zou ik dat heel graag willen weten, want nu vallen er wel eens dingen weg enzo, had net gewoon geen weg
[ Voor 72% gewijzigd door Qorne op 31-10-2004 16:13 ]
want 30 minuten rijden om aan 't einde van de map te komen is wel heel groot
Verwijderd
yep...vet dingetje, NRG-500 dacht ikZAMoRANo schreef op 31 oktober 2004 @ 15:27:
Dat paardenwedden moet ik dan ook maar eens serieus gaan doen, je verdient niet echt veel als je gewoon de eerste (heb er nu een stuk of 10-12 gehad denk ik) missies volgt.
Ik reed net het de grote parking in East Beach in en bovenin stond een motor met een knipoog naar Valentino Rossi (nr. 46 dus).
waar ken je dat 30004 getal vindenVerwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 16:12:
Er zullen vast wel kleine veranderingen doorgevoerd zijn. Bij de xbox zijn ook verschillende veranderingen doorgevoerd zoals dvd speler, koeler, enz. Ik heb een 30004 ps2 en als ze allemaal hetzelfde waren zouden ze denk ik ook wel allemaal hetzelfde nummer hebben, want waarom meerdere numers voor 1 type?
[ Voor 36% gewijzigd door NaZ- op 31-10-2004 16:19 ]
Verwijderd
mss hoort het bij het spel
Verwijderd
Ik heb een vrij nieuwe ps2 (maandje of 6, aqua uitvoering, wordt per week hooguit 3 a 4 uurtjes gebruikt) ) en krijg zo nu en dan disc read errors: een zwart scherm voor ongeveer 1 a 2 seconden waarna het spel weer verdergaat. Het schijfje zelf is brandschoon en als een spiegeltje. Andere spellen geven geen problemen.
Ik heb een gloednieuwe pstwo, en soms als ik heel snel rij, in een racewagentje ofzo dan is de weg wit lijkt het wel, en een paar seconden later zie je opeens weg. Alsof hij de textures nog ff moest ladenVerwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 16:16:
Bij mij valt de weg ook altijd weg als ik zeer snel rij op autosnelwegen e.d.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
weet iemand waar ik een fiets kan vinden(dus geen bmx!)
......... er fietsen geen enkele mensen voorbij in mijn spel die hem gratis af willen geven
en dat late laden van wegen enzoo.. ik heb daar geen last van, en ik heb ook een van de eerste ps2's (tweedehands overgekocht, en alleen de ps2 al koste voor haar al 385 euro...
dvd lens cleaner geprobeerd? schone disc? en anders... pak een langzamere wagen
Verwijderd
ja dat hoor bij het spel het spel bouw soms te lang zaam op dat zit ook in deel 3 en vice cityVerwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 16:16:
Bij mij valt de weg ook altijd weg als ik zeer snel rij op autosnelwegen e.d.
dus niks om je druk over te makken
Verwijderd
Dat gebeurt nog wel wacht maar af en je heb geen andere fiets nodig bmx is ook een fiets.willy1986 schreef op 31 oktober 2004 @ 16:31:
ga fietsen!en dan verbetert dat gelijk je cycling skills en stomina..
weet iemand waar ik een fiets kan vinden(dus geen bmx!)
......... er fietsen geen enkele mensen voorbij in mijn spel die hem gratis af willen geven![]()
en dat late laden van wegen enzoo.. ik heb daar geen last van, en ik heb ook een van de eerste ps2's (tweedehands overgekocht, en alleen de ps2 al koste voor haar al 385 euro...
dvd lens cleaner geprobeerd? schone disc? en anders... pak een langzamere wagen
dit spel is niet bedoelt om lief te doen dus niemand gaat hem aan je geven gewoon die gasten er af slaan
1600 Gulden?Qorne schreef op 31 oktober 2004 @ 16:09:
aha naja dan moet mijn ps2 maar snel stuk gaanwant ik heb hem al heeel erg lang heb er 1600gulden voor betaalt ofzow
Hoe kan dat nou? Hij is nooit zo duur geweest. Toen hij net uitwas heb ik hem ook gekocht zonder GT3 toen. Toen was hij 700 Gulden en was hij net 1 week uit
Of je bent vet opgelicht of je maakt een foutje
in het begin was hij toch echt zo duur hoorID-College schreef op 31 oktober 2004 @ 16:47:
[...]
1600 Gulden?
Hoe kan dat nou? Hij is nooit zo duur geweest. Toen hij net uitwas heb ik hem ook gekocht zonder GT3 toen. Toen was hij 700 Gulden en was hij net 1 week uit
Weet niet wanneer jij denkt dat de PS2 is geintroduceerd of in welk belastingvrij dorp je woont, maar ik kocht mijn PS2 een jaar na de release (met GT3) voor fl 1099,- zonder game was hij fl 999,- Of hij daarvoor nog duurder was weet ik niet, wel weet ik dat hij een week nadat ik het ding kocht zakte naar fl 699,- zonder gameID-College schreef op 31 oktober 2004 @ 16:47:
[...]
1600 Gulden?

Dat de kleine PS2 beter zou lopen zou ik graag onderbouwd zien, heb nog wel regelmatig vertraging met GTA SA als het wat druk is, las ergens iets dat er aan de videochip was gesleuteld (maar ben de link kwijt
Ben na wat uren spelen wel tot de conclusie gekomen dat ik Vice City echt leuker vond, de hele nigga/gangster toestand vind ik veel minder dan de Miami Vice/Scarface uitstraling. De soundtrack is duidelijk minder, vrij eenzijdig, haalt het niet bij VC. En verder vind ik dat ik al teveel irritante missies ben tegen gekomen in dat kleine stukje dat ik nu gespeeld heb. De lowrider compo en strand dance halen het bloed onder je nagels vandaan en ook de redelijk gebrekkige AI laat je vloeken als een gangstah (
Er zitten ook wel zeer goede toevoegingen bij hoor en de game is gewoon nog steeds leuk genoeg, maar het had voor mij beter gekund.
Dus Rockstar, GTA IV: Vice City Online voor de PS3 graag
Heb je gelijk in VC is beter te spelen, het is overzichtelijker, het is wel mooi zo groot, maar ik zit nu nog maar in stad 1 en ik verwacht heel erg veel van Las VegasTAG_Speedy schreef op 31 oktober 2004 @ 17:11:
[...]
Weet niet wanneer jij denkt dat de PS2 is geintroduceerd of in welk belastingvrij dorp je woont, maar ik kocht mijn PS2 een jaar na de release (met GT3) voor fl 1099,- zonder game was hij fl 999,- Of hij daarvoor nog duurder was weet ik niet, wel weet ik dat hij een week nadat ik het ding kocht zakte naar fl 699,- zonder game![]()
Dat de kleine PS2 beter zou lopen zou ik graag onderbouwd zien, heb nog wel regelmatig vertraging met GTA SA als het wat druk is, las ergens iets dat er aan de videochip was gesleuteld (maar ben de link kwijt), persoonlijk lijkt het me flauwekul maar je weet nooit natuurlijk. Mijn PS2 is vrij weinig gebruikt (alleen GT3 en voorgaande GTA's gespeeld) dus daar kan het niet aan liggen (wat mij ook raar lijkt ... hoe ouder hoe trager?)
Ben na wat uren spelen wel tot de conclusie gekomen dat ik Vice City echt leuker vond, de hele nigga/gangster toestand vind ik veel minder dan de Miami Vice/Scarface uitstraling. De soundtrack is duidelijk minder, vrij eenzijdig, haalt het niet bij VC. En verder vind ik dat ik al teveel irritante missies ben tegen gekomen in dat kleine stukje dat ik nu gespeeld heb. De lowrider compo en strand dance halen het bloed onder je nagels vandaan en ook de redelijk gebrekkige AI laat je vloeken als een gangstah (). Niet dat de AI in Vice beter was, maar daar was het in ieder geval niet zo hinderlijk aanwezig.
Er zitten ook wel zeer goede toevoegingen bij hoor en de game is gewoon nog steeds leuk genoeg, maar het had voor mij beter gekund.
Dus Rockstar, GTA IV: Vice City Online voor de PS3 graag
de Auto-Aim is echt zwaar kloten :x in missies valt het nog wel eens mee, maar je kan niet ff wat gangs neer knallen voor de grap jij gaat er zelf altijd aan.
Die irri dans missie vind ik wel leuk bedacht, maar maak er dan geen hoofd missie van

dat hoppen met die auto vond ik nog wel grappig en is me de 2e keer gelukt.
GTA4 gaat online (4 staat voor mulltiplayer
en ik hoop dat ze het kleiner maken als GTA:SA want als je dit online wil doen... ben je een halfuur aan het zoeken, en als ze niet aangeven waar je zit dan wordt het een week zoeken
ik vind de besturing wel beter als GTA:VC... weet niet prcies waarom maar het voelt beter aan.
zelf heb ik een RGB kabel die bij VC wel mooi beeld gaf, maar bij SA niet echt bijzonder.. . dus maandag maar ff een nieuwe kabel ergens vandaan halen
Voor de mensen die al in Las Venturas (Las Vegas) zijn
Welke hotels heb je al gezien? Luxor (hele grote pyramide) MGM GRAND (gewoon een mega groot hotel is in het echt blauw/groenig d8 ik.
New York hotel (lijkt op de skyline van Manhattan)
CesarPallice? ben echt benieuwd of dat er allemaal in zit
Persoonlijk denk ik dat de game wel leuker word, want bij mij heb ik nog maar een heel klein beetje respect... het is allemaal zo groot (en behoorlijk realisties) dat je helemaal moet op groeien als een gangster, want ik kan ook nog geen wapens kopen, ik moet een beetje vrienden afknallen voor wapens en ik weet nu wat plekken waar standaard wat ligt, waar ik voordat ik een missie ga doen eerst helemaal heen moet rijden

Maar goed ieder zijn eigen ding natuurlijk hoe we het nou met ze alle ook wenden of keren het blijft een topper van een spel dit is zoals gameplay hoort te zijn imho
[ Voor 18% gewijzigd door WeAreLegion op 31-10-2004 17:35 ]
TIP: voor die genen die hem nog moeten doen:
als je in de tunel bent gewoon wachten totdat je rode vaten met brandbaar spul ziet staan daar op schieten als de motors er zijn en weg motors
Dit topic is gesloten.
Je bent gewaarschuwd