[PS2/PC] Grand Theft Auto: San Andreas deel 3

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.680 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 14:21:
Damn wat baal ik.
Ik ben een tijdje terug jarig geweest en heb een X-box gekregen.
Wat had ik graag een PS2 gehad :(
En een PS2 erbij kopen doe ik niet. Ik denk dat mijn ouders dan not-amused zullen zijn.

Ik wil GTA:SA spelen ;(
Verpats je X kist en koop een een ps2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb ook gewoon een PS2 gehaald speciaal hiervoor en ben nu ook best verslaafd. Zit op mn werk ook regelmatig deze draad te lezen en te bedenken wat allemaal zal gaan doen in m'n virtuele gangsta leven.
Capoeirist schreef op 02 november 2004 @ 13:11:
.......
Heeft iemand zijn poppetje al eens "teveel " laten fitnessen ? :+ Word het dan ook michelin mannetje ? :)
Nee ik zit al aan m'n max en dan is ie gewoon behoorlijk gespierd. Vetpercentage is ook 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

ZAMoRANo schreef op 02 november 2004 @ 15:17:
Ik heb ook gewoon een PS2 gehaald speciaal hiervoor en ben nu ook best verslaafd. Zit op mn werk ook regelmatig deze draad te lezen en te bedenken wat allemaal zal gaan doen in m'n virtuele gangsta leven.

[...]

Nee ik zit al aan m'n max en dan is ie gewoon behoorlijk gespierd. Vetpercentage is ook 0.
Moet je hem eens alleen maar laten eten en niet / weinig bewegen ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff voor de (on)duidelijkheid, moet je die pilotschool nou unlocken of kun je er zo heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-09 14:59
kopen

ik had zo een grote mijn wagen met zo een bak (geen idee hoe zo een ding heet), ik kantel aan het einde van het vliegveld in het woestijn en dat ding gleidt op zijn kop helemaal naar het begin toe.
Beetje weird lijkt wel een ijsbaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
dexx schreef op 02 november 2004 @ 14:34:
ik ben addicted ondertussen.
lastig dat ik steeds overdag moet werken.. anders had ik de hele dag kunnen spelen :( :(
dit is zeker een van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb...

ook erg stoer is de grote jet op t vliegveld van t 3e eiland...
dat ding is groot.. :)
Same here... was nog niet echt enthousiast over het spel toen ik het al besteld had, nu..... ik kan niet wachten tot hij er eindelijk is......

Ik baal van het werken nu :+

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word wel nieuwsgierig naar dit spel. Vond vice city op de pc erg leuk, maar op de ps2 vond ik het maar wazig kwa beeld, en de controls ook ronduit klote. Is dit eigelijk verbeterd met San Andreas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Capoeirist schreef op 02 november 2004 @ 16:03:
[...]

Same here... was nog niet echt enthousiast over het spel toen ik het al besteld had, nu..... ik kan niet wachten tot hij er eindelijk is......

Ik baal van het werken nu :+
er staat ook een jet op het vliegveld van Los Santos hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 14:47:
[...]

Verpats je X kist en koop een een ps2 :P
Dat kwam ook al in me op, maar is zo lullig tegenover mijn ouders.
En ik weet zo niemand die een Xbox zou willen.

Of wil jij hem kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 16:12:
Ik word wel nieuwsgierig naar dit spel. Vond vice city op de pc erg leuk, maar op de ps2 vond ik het maar wazig kwa beeld, en de controls ook ronduit klote. Is dit eigelijk verbeterd met San Andreas?
Ehrm, ik speel nu voor het eerst een gta op de ps2 en ik moet zeggen dat ik de analoge besturing juist vele malen relaxter vind, alleen dat richten he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-05-2024

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

CJ wannabee : http://abum.com/files/Movies/448778835.wmv :D

[ Voor 34% gewijzigd door Crash op 02-11-2004 17:01 ]

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whaha, ik hoop dat dat gewoon afgesproken was met die bestuurder :P , anders heeft hij een groot probleem :+

[ Voor 7% gewijzigd door Crash op 02-11-2004 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Hmm die gozer moet even wat meer tattoo's laten zetten en z'n gang colours dragen, dan krijgt ie meer respect. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Crash op 02-11-2004 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Ehrm, dat is een stukje uit Bumfights deeltje drie ofzo, zou de link ff weghalen, wordt hier niet echt gewaardeerd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
johnnyv.nl schreef op 02 november 2004 @ 16:56:
Ehrm, dat is een stukje uit Bumfights deeltje drie ofzo, zou de link ff weghalen, wordt hier niet echt gewaardeerd :/
Linkje even aangepast naar direct het filmpje.
Ik kan zo snel niets zien daar wat niet toegestaan is, dus bij deze mag ie blijven staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dat niet dat de dakloze gasten geld geven om dit zoort dingen te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 17:02:
is dat niet dat de dakloze gasten geld geven om dit zoort dingen te doen
Geen idee, maar dat is niet iets wat hier verder thuishoort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:20

JvdM

<---->

Hoe kan je eigenlijk inbreken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:42

Dentheman

Zie signature

-Jordy- schreef op 02 november 2004 @ 17:06:
Hoe kan je eigenlijk inbreken
Lees het topic eens door :|

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

Crash schreef op 02 november 2004 @ 17:02:
[...]

Linkje even aangepast naar direct het filmpje.
Ik kan zo snel niets zien daar wat niet toegestaan is, dus bij deze mag ie blijven staan :)
Krijg nu de melding:
WARNING...

You were trying to access an aBum.com media file directly.
Click HERE to tell us what site is ripping us off

En kom dus niet meer bij het filmpje aan :S
Wat was de normale link misschien werkt die wel.

Werkt in IE trouwens wel gewoon maar in FireFox niet

[ Voor 6% gewijzigd door Dark4ever op 02-11-2004 17:13 . Reden: IE wel FF niet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boeiend.. ee junk die raar doet

gta sa daarin tegen :*)

net een missie gedaan dat je een vrachtwagen over moet nemen...
rijdend })
strak gedaan hoor

verder is er in het zuidwesten van de 2e stad een garage waar 4 autos inkunnen :7

en weet er iemand die weet hoe je het beeld van een ps2 op je pc krijgd ? screen shots enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey daar ben ik ook!... Ik moet nu een beetje door de woestijn crossen, spiegelglad daar en overal van die stenen :r

Ik ga maar weer is verder spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je ook geen trui/jack dragen ??
en zo ja... hoe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 18:38:
en zo ja... hoe ?
Oh jewel, in de 2e stad kan je al leuke kleertjes halen... Mijn sex-appeal is bijna helemaal vol, hij heeft een vest, een broek, soort schoenen van krokodillenleer ofzo en een dikke goude ketting + horloge :*)

Je moet de kleren wel kopen hè... bij de Y kan dit, ze zitten overal in de steden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-07 16:33
Ik weet niet of jullie het ook viel, maar de stem van die politie agent Tenpenny of iets...is Samual L Jackson... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Ben ik de enigste die de maps tegen vind vallen? En dan bedoel ik dus de wegen, omgeving etc. Ik vind dit er zo saai en simpel uitzien. Ik had echt geen idee dat het Hollywood was hoor bij de start. Pas toen ik dat bord zag. Vind 't zeer tegenvallen dus . Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben groot GTA fan en het spel ziet er ook gelikt uit. Mooie wagens, mooie huizen, veel gave functies maar tegenover GTA Vice City vind ik gewoon de "rij-omgeving" tegenvallen.... Of het is gewoon wennen? Pas 2 uur gespeeld.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 18:42:
[...]
Oh jewel, in de 2e stad kan je al leuke kleertjes halen... Mijn sex-appeal is bijna helemaal vol, hij heeft een vest, een broek, soort schoenen van krokodillenleer ofzo en een dikke goude ketting + horloge :*)

Je moet de kleren wel kopen hè... bij de Y kan dit, ze zitten overal in de steden
de Y ? en krokedille leer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

lol ik zit vast, ben in een opslagplaats op dozen gesprongen en nu kan ik er niet overspringen alhowel ze maar een meter hoog zijn ... stom

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
BioHazard schreef op 23 oktober 2004 @ 19:03:
Ben nu in alle wanhoop een PS2 aant regelen :*) Ik wil dit spel zo graag voor mezelf O+ Heb hele middag bij een vriend gespeeld. :)
ik heb mezelf gister net een mooi afro aangemeten en kheb al aardig wat homies op standby :)

ik vind het spel vooralsnog stukken beter dan voorgaande versies, vooral omdat de hiphop sfeer zoals in menace to society e.d. er goed inzit :)

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

ja hoor, die missie van Life is a Dance.
doe je ook echt ff in 1x als je sinds vandaag een ps2 hebt en die driekhoekje enzo 0,0 blind weet te vinden :X 8)7
Dannies schreef op 01 november 2004 @ 22:19:
[...]

als je rechts van de trein rijd, ga dan niet precies op de rails ernaast rijden, maar ga weer rechts rijden van de tweede rails. Als je te dicht naast de trein rijd kan Smoke die gasten niet raken..

ik heb ook continue dat er 2 blijven leven, heb die missie echt al 10x gedaan, zo moeilijk lijkt hij niet

ik heb maar gezorgd dat ik ver voor de trein zat, ben toen afgestapt en heb het zelf maar afgemaakt. die newb achterop kan ook niets :/

[ Voor 73% gewijzigd door Gekkenhuis op 02-11-2004 20:15 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-09 14:59
Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 18:38:
en zo ja... hoe ?
Ja dan moet je remove items kiezen en dan torso.
Dat is wat je bedoeld neem ik aan.

@Mopster: ik hoop dat je hebt opgeslagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

WHOOT het is me dan eindelijk gelukt :D, die kloterige missie Beach's life :P :D:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu al de binco,zip en sub urban gehad... maar daar zijn alleen cheap ass kleren.. en niet mooi
waneer kan ik de duurste in ?
en is er een manier om meer kleren te unlocken (zoals wapens?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:53

heuveltje

KoelkastFilosoof

Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 20:53:
ik heb nu al de binco,zip en sub urban gehad... maar daar zijn alleen cheap ass kleren.. en niet mooi
waneer kan ik de duurste in ?
en is er een manier om meer kleren te unlocken (zoals wapens?)
waar zit zip dan ?

in LS helemaal links zit toptrack oid. daar hebben ze aardig wat sportkleren.
dat wat je zoekt ?

* heuveltje zijn afgetrainde volgetatoeerde lijf is gehuld in een trainingsbroek met groene hightops
afgewerkt met 2 kilo zilver om me nek :)

[ Voor 3% gewijzigd door heuveltje op 02-11-2004 20:56 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heuveltje schreef op 02 november 2004 @ 20:55:
[...]

waar zit zip dan ?

in LS helemaal links zit toptrack oid. daar hebben ze aardig wat sportkleren.
dat wat je zoekt ?

* heuveltje zijn afgetrainde volgetatoeerde lijf is gehuld in een trainingsbroek met groene hightops
afgewerkt met 2 kilo zilver om me nek :)
oja, die heb ik ook al gehad

ik zit in mn beige takaki broek, mn tanktop...
spieren op max.
en die dikke goude ketting + horloge van zip

ps. de zip krijg je later in het spel denk ik, staat anders ergens op je mapje

of kijk op je kaart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Zip en Didier Sachs ook nog niet.. zal wel een keer komen met een missie denk ik.. bij de weg, moet je veel missies doen om van level 2 naar 3 te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 21:03:
Ik heb de Zip en Didier Sachs ook nog niet.. zal wel een keer komen met een missie denk ik.. bij de weg, moet je veel missies doen om van level 2 naar 3 te komen?
ongeveer 62 missies ofzo. Dan mag je naar de T in de 3e stad :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 21:17:
[...]

ongeveer 62 missies ofzo. Dan mag je naar de T in de 3e stad :)
damn, dan moet ik nog ff, ik denk dat ik maar ff achter de ps2 kruip zo.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

Ridium schreef op 02 november 2004 @ 20:21:
[...]

Ja dan moet je remove items kiezen en dan torso.
Dat is wat je bedoeld neem ik aan.

@Mopster: ik hoop dat je hebt opgeslagen
kheb mezelf opgeblazen met een satchel, ik kwam in het ziekenhuis terecht en ik had nog al men wapens :D Later neergehaald geweest door een F16 toen ik over Las Venturas vloog, allee beschadigt en neergestort in San Fierro tegen de autostrade :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Qorne schreef op 02 november 2004 @ 20:41:
WHOOT het is me dan eindelijk gelukt :D, die kloterige missie Beach's life :P :D:D:D
nog tips voor die missie (behalve knoppen uit je kop leren)? want nou zit ik opgescheept met die ongein :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-06 21:02
woei, ik heb eindelijk ook SA! Het is zooooo cool, maar als ik in dit topic lees staat me nog veel te wachten :9 Dus eerst maar eens op zoek naar de paardenrennen op het 1e eiland en een weg om op het vliegveld in Los Santos te komen...

Maar het is zo'n cool spel gewoon... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Ik vind het behoorlijk vervelend dat ik zo lang moet wachten omdat gta overal uitverkocht is :(

Daarom ben ik van plan om een tweedehansje op te pikken, maar kan iemand mij vertellen wat ik allemaal zou moeten krijgen? Uiteraard de cd met het boekje en de plattegrond van San Andreas, maar zit er verder nog wat bij of is dat alles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:37
Schumi4ever schreef op 02 november 2004 @ 21:35:
Ik vind het behoorlijk vervelend dat ik zo lang moet wachten omdat gta overal uitverkocht is :(

Daarom ben ik van plan om een tweedehansje op te pikken, maar kan iemand mij vertellen wat ik allemaal zou moeten krijgen? Uiteraard de cd met het boekje en de plattegrond van San Andreas, maar zit er verder nog wat bij of is dat alles?
nope, no special merchandise (misschien een Gta bandana, of was dat nou een ander spel :P )

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Laatst online: 10-09 17:40

Ik heb em in belgie gehaald (antwerpen) daar was vollop voorraad. Het enige wat erbij zit is een kaart, boekje en cd (duh :P ). Uiteraard in een doosje.

Zo en nu effe wat anders. Net eindelijk alle gouden awards gehaald bij de driving school eindelijk _/-\o_

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer heb je een goude award dan? En wat krijg je als je overal een goude award heb... ik heb ze wel allemaal gehaald, maar dat zal wel niet goud zijn of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
Gouden award is 100% goed de test uitvoeren. Je krijgt bij elke medaille een auto. Allemaal bronz of beter, silver of beter en alles goud. De autos staan dan buiten de driving school klaar voor je.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 22:41
Misschien is het handig om een apart ps2 en pc topic van GTA SA te maken, dan blijft het een stuk overzichterlijker voor de "only pc" gebruikers

[ Voor 12% gewijzigd door Brammel op 02-11-2004 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Lijk me sterk dat iemand ze SA nu al wil verkopen :?
spel is net uit, en het duurt nog al ff om alles te zien :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
heuveltje schreef op 02 november 2004 @ 22:02:
[...]

Lijk me sterk dat iemand ze SA nu al wil verkopen :?
spel is net uit, en het duurt nog al ff om alles te zien :)
Genoeg mensen op marktplaats die gta niet leuk vinden :P Dus als ik een tweedehansje op kan pikken zal ik dat doen :Y) (tenzij hij weer in de winkel te vinden is :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nu 56% van de hoods maar wat voor verschil zit er tussen de rode en de gele hoods? en na hoeveel missies heb je las venturas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 22:13:
heb nu 56% van de hoods maar wat voor verschil zit er tussen de rode en de gele hoods? en na hoeveel missies heb je las venturas?
ik heb al alle rode gastjes afgeknalt en het verschil is toch duidelijk die gele drage zo een wit t shirt me gele tarzan band op hoofd en dan die rode in het zwart of in het donker rood... en lees het topic ff door als je wil wete hoeveel missies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Maikeltje schreef op 02 november 2004 @ 21:28:
[...]

nog tips voor die missie (behalve knoppen uit je kop leren)? want nou zit ik opgescheept met die ongein :'(
ik heb er ook 3dagen overgedaan, echt een K*T missie, vooral als je niet vaak je ps2 gebruikt (zoals ik)
ik ben gewoon blijven proberen, wat voor mij een goeie tip was zei iemand hier boven.
je moet gewoon rustig op de maat mee geaan en niet als een gek gaan drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Qorne schreef op 02 november 2004 @ 22:24:
[...]

ik heb er ook 3dagen overgedaan, echt een K*T missie, vooral als je niet vaak je ps2 gebruikt (zoals ik)
ik ben gewoon blijven proberen, wat voor mij een goeie tip was zei iemand hier boven.
kweenie, maar als je het over die dansmissie hebt, die heeft m'n zusje gedaan...hehe >:)

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
*voor de mensen die wille basejumpe:

Afbeeldingslocatie: http://www.bbq-maarssen.nl/GoT/basejump.JPG

*Weet iemand hoe je een gang opricht en de hoods overneemt? ik heb al wat geprobeerd met links en rechter pijltje op de controller (posi-negi talk) maar t lukt niet.

*dansmissie: die kan je ook oefenen in de club :) lukt mij ook voor geen meter, gasten neerschieten/neersteken is leuker :X
hoe zijn jullie eigelijk verder gekomen met die Bounce-missie, waarbij je met een lowrider moet bounce.. dat is net zo vervelend :r

[ Voor 34% gewijzigd door willy1986 op 02-11-2004 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
willy1986 schreef op 02 november 2004 @ 22:31:
*voor de mensen die wille basejumpe:

[afbeelding]
Veel vetter om met je motor een salto te maken van mount chillad en dan er af springen en dan nog effe vrije val en dan pas parachute open. :P

[ Voor 38% gewijzigd door Albinoraptor op 02-11-2004 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Tr!gger schreef op 02 november 2004 @ 21:57:
Gouden award is 100% goed de test uitvoeren. Je krijgt bij elke medaille een auto. Allemaal bronz of beter, silver of beter en alles goud. De autos staan dan buiten de driving school klaar voor je.
En waar buiten de driving school dan, heb alles goud op de laatste na maar zie geen auto's :?.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

[...]

ik stop er voor vandaag maar mee, al 12x geprobeert die missie :x
is zonde als mij gloednieuwe PStwo morgen alweer achterhuis ligt in 200 stukken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
bAdmuTs schreef op 02 november 2004 @ 22:47:
[...]

En waar buiten de driving school dan, heb alles goud op de laatste na maar zie geen auto's :?.
Heb je die laatste al gehaald met minimaal brons? De autos zouden op de parking van de driving school moeten staan. Bij mij spawnen ze daar elke keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Tr!gger schreef op 02 november 2004 @ 22:56:
[...]

Heb je die laatste al gehaald met minimaal brons? De autos zouden op de parking van de driving school moeten staan. Bij mij spawnen ze daar elke keer
Ow oke, heb alleen de laatste nog niet gehaald (kut missie :(), eindelijk gehaald met 95% :(.

edit: hmm maar 2 auto's (maar wel mooie auto's :D)

edit2: zo alles 100% :D nu 3 auto's :?

[ Voor 33% gewijzigd door bAdmuTs op 02-11-2004 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Maikeltje schreef op 02 november 2004 @ 22:47:
[...]

ik stop er voor vandaag maar mee, al 12x geprobeert die missie :x
is zonde als mij gloednieuwe PStwo morgen alweer achterhuis ligt in 200 stukken :P
Heb 'm zoeven voor 't eerst geprobeerd.
Duurde ff voor ik de knopjes uit m'n hoofd kende maar toch meteen 3550 punten.
Ik denk dat ik 'm binnen 5x zeker moet halen, je moet gewoon rustig blijven en je concentreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

kheb et dansen in 1 keer kunnen halen, ik was zo 3-5 keer de kluts compleet kwijt.

Btw, van die drugsdealers die ik eerder vernoemde (als zakkenrollers), daar kan je veel geld aan verdienen, kheb nu zo'n 27k aan hun verdiend :D, das zo'n 14 man neergeschoten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach als je eenmaal langs de paarderaces ben gegaan heb je geen geld-nood meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 23:36:
ach als je eenmaal langs de paarderaces ben gegaan heb je geen geld-nood meer :)
heb er daarjuist 40k verloren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is die missie 'Reuniting the families' de missie voor je een nieuw gebied unlocked ofzo?
ik vind m toch vrij lastig; me auto overleeft het een hele tijd maar steeds wel mooi mission failed... denk net voor t einde ;)
erg uitgebreide missie als je 'm vergelijkt met een aantal anderen die ik net gedaan heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 23:42:
is die missie 'Reuniting the families' de missie voor je een nieuw gebied unlocked ofzo?
ik vind m toch vrij lastig; me auto overleeft het een hele tijd maar steeds wel mooi mission failed... denk net voor t einde ;)
erg uitgebreide missie als je 'm vergelijkt met een aantal anderen die ik net gedaan heb...
namen zeggen mij niet zo veel... hoe gaat de missie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 23:42:
die missie noemt "The Green Sabre"

als je het unlocken van San Fierro bedoelt

[ Voor 8% gewijzigd door Mopster op 02-11-2004 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

net voor de 14e keer ofzo "just business" geprobeerd. maar het wil maar niet lukken :(
kom net tot waar die truck zich vanaf de brug weer in de race stort, en daar ontploft de bike zo ongeveer........... :(
(wel coole scene opzich, doet me sterk aan T2 denken) en volgens mij moet ik dan nog een heel stuk :(
ow en de banden onder die motor uitschieten helpt amper, ze blijven gewoon rijden :(

[ Voor 4% gewijzigd door Crash op 03-11-2004 08:15 . Reden: denk een beetje aan de lay-out ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-07 16:33
2e hands? San Andreas? er zit een cd bij een boekje en een map thats it.
Bestel m anders via Bol.com...weliswaar iets duurder als in de winkel maar binnen 2 dagen thuis. Ik had m zondag besteld. Vandaag in huis.
ren iets duurder is dan 1.95 meer dan dat je in de winkel betaald...Voor die 2 euro zou ik het dus niet laten gaan en je lan betalen via acceptgiro :P

[ Voor 6% gewijzigd door RSD1982 op 03-11-2004 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Mopster schreef op 02 november 2004 @ 23:34:
kheb et dansen in 1 keer kunnen halen, ik was zo 3-5 keer de kluts compleet kwijt.

Btw, van die drugsdealers die ik eerder vernoemde (als zakkenrollers), daar kan je veel geld aan verdienen, kheb nu zo'n 27k aan hun verdiend :D, das zo'n 14 man neergeschoten :D
hoe zien die eruit? en wat hebben ze aan enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

heuveltje schreef op 03 november 2004 @ 00:00:
net voor de 14e keer ofzo "just business" geprobeerd. maar het wil maar niet lukken :(
kom net tot waar die truck zich vanaf de brug weer in de race stort, en daar ontploft de bike zo ongeveer........... :(
(wel coole scene opzich, doet me sterk aan T2 denken) en volgens mij moet ik dan nog een heel stuk :(
ow en de banden onder die motor uitschieten helpt amper, ze blijven gewoon rijden :(
Probeer eerst de achterste persoon op de motor eraf te schieten en daarna proberen de motor te laten exploderen. Bij de auto hetzelfde, schiet of de driver dood of vol op de motorkap.

Me broertje lukte het ook niet maar ik had hem in 2x :D.

[ Voor 11% gewijzigd door bAdmuTs op 03-11-2004 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 23:45:
[...]

namen zeggen mij niet zo veel... hoe gaat de missie?
spoiler:
je broer zit vast in zo'n hotel, die word belaagd door politie (SWAT) eenheden... moet je m eerst binnen vinden dan samen naar buiten heli bevechten en dan nog eens met de auto terug rijden (jij zelf schietend op anderen)

het is dus niet de laatste maar kom ik al in de buurt? ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Crash op 03-11-2004 08:16 . Reden: hou het interessant voor mensen die de game nog niet hebben :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

Maikeltje schreef op 03 november 2004 @ 00:01:
[...]

hoe zien die eruit? en wat hebben ze aan enzo?
spoiler:
Ene in een grijze broek met een donker grijs t-shirt zonder mouwen. Donkere huid en houdt zijn armen gekruist voor zich. Zilvere ketting en een donkere muts. Hij blijft meestal op 1 plek staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei 9,9 miljoen rijker via de paardenraces :) Geen voldoening echter, ik "werk" er liever voor... ;) (De strategie is dezelfde als verder terug in dit topic; veel paars dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

Hmm, dat is jammer...die missie vond ik nog 1 van de leukste tot nu toe :)

Bij mij lukte hij in 1x, wat ik eigenlijk wel jammer vond.. :+

[ Voor 3% gewijzigd door Crash op 03-11-2004 08:17 ]

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

bij het gokken, die groene heeft al 5-6 keer gewonnen en de paarse nog maar 1 keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
Ik heb ook nog twee vraagjes. Misschien zijn ze al eerder voorbij gekomen, maar ik houd niet alle posts bij in dit topic (staan toch nog aardig wat spoilers in...).

1) De tweede missie nadat je op het tweede eiland bent gekomen:
spoiler:
Je moet dan met dat vrouwtje vier dingen overvallen. Ik heb gekozen voor het tankstation, maar als ik die heb gehaald, scheurt zij weg en kan ik de andere drie niet meer doen? Of komt dat later nog terug?

2) Op een gegeven moment kan je die hoods van anderen overnemen. Dat heb ik bij twee gedaan, maar dat was nog best lastig. Daarom ben ik verder gegaan met de missies. Nu zijn echter die hoods niet meer gekleurd. Kan ik later nog verder gaan met hoods overnemen, of niet? Ik weet dat dit al eerder gevraagd is, maar een antwoord ben ik niet echt tegen gekomen :/. Zou namelijk wel erg jammer zijn als dat ineens niet meer kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Kheldar schreef op 03 november 2004 @ 02:18:
Ik heb ook nog twee vraagjes. Misschien zijn ze al eerder voorbij gekomen, maar ik houd niet alle posts bij in dit topic (staan toch nog aardig wat spoilers in...).

1) De tweede missie nadat je op het tweede eiland bent gekomen:
spoiler:
Je moet dan met dat vrouwtje vier dingen overvallen. Ik heb gekozen voor het tankstation, maar als ik die heb gehaald, scheurt zij weg en kan ik de andere drie niet meer doen? Of komt dat later nog terug?

2) Op een gegeven moment kan je die hoods van anderen overnemen. Dat heb ik bij twee gedaan, maar dat was nog best lastig. Daarom ben ik verder gegaan met de missies. Nu zijn echter die hoods niet meer gekleurd. Kan ik later nog verder gaan met hoods overnemen, of niet? Ik weet dat dit al eerder gevraagd is, maar een antwoord ben ik niet echt tegen gekomen :/. Zou namelijk wel erg jammer zijn als dat ineens niet meer kon.
1)
spoiler:
Die andere drie moet je ook nog doen :)

2) Hoods kan je niet meer overnemen, ik had alles overgenomen en weet nog steeds niet precies wat het nut daarvan was, maybe alleen voor je respect en geld ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

lees ff een paar topics terug mijn spoiler, dan lukt het zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geld is ook geen probleem meer. Heb 14,7 miljoen aan gokken op paardracen gewonnen ;)

Gelijk ook ff langs alle safehouses gegaan en kopen. ( Die in de berg kost gewoon 120.000 )

Na de lowrider race wou ik teruggaan naar de garage om 'm te fixen, maar op weg fikte ie en ontplofte :(

Wil een nieuwe lowrider. Zijn ze gewoon op straat te vinden en hoe kan je dat zien? ( noobvraag, maar zit ff op werk :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 09:37:
Geld is ook geen probleem meer. Heb 14,7 miljoen aan gokken op paardracen gewonnen ;)

Gelijk ook ff langs alle safehouses gegaan en kopen. ( Die in de berg kost gewoon 120.000 )

Na de lowrider race wou ik teruggaan naar de garage om 'm te fixen, maar op weg fikte ie en ontplofte :(

Wil een nieuwe lowrider. Zijn ze gewoon op straat te vinden en hoe kan je dat zien? ( noobvraag, maar zit ff op werk :) )
Die rode cabrio-lowriders rijden gewoon rond, maar je kan beter zo'n ding met 'vleugels' aan de achterkant kopen, weet ff de naam niet, rijden iig relaxter.
Een lowrider is gewoon een lage amerikaanse bak by the way, rijden er wel meer van rond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
ja maar als ik zo'n bak neem dan ben ik hem altijd kwijt na 10min bij elke quest ofzo :P

zonde om hem te upgraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd zonde, maar als je geld teveel hebt, is het altijd wel leuk om lvl 10 nitro te gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik heb gewoon allemaal mooie getunede bakken in m'n garage staan.
Als ik dan even de stad in ga om nieuwe kleren te kopen, om wapens te halen of gewoon een beetje te toeren pak ik een mooie auto.

Ga ik een missie doen of een beetje lopen klooien steel ik er wel 1 onderweg.

Dat vliegen met die Jet is trouwens wel enorm leuk zeg, beetje sight-seeing doen, onder de bruggen in SF doorvliegen. Jammer dat ze dan met raketten op je gaan schieten. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik zal het toch nog een keer vragen aangezien ik niet echt een antwoord heb gekregen/kunnen vinden. Is het iemand gelukt om de indictment missie te doen en zo ja, wat voor strategie? De faqs op gamefaqs hebben nog niet alle info helaas....

Het 2-player gedeelte is trouwens heel leuk.....gewoon lekker overal heen en carnage doen ontstaan.....is het trouwens mogelijk om je health weer te verhogen....want ik weet ieder geval dat je geen extra ammo kan kopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 21:45

Zeror

Ik Henk 'm!

Maar het is dus een mooi spelleke. Als ik al die reacties zo eens lees.

offtopic:
Dit topic is trouwens wel snel gegaan. Is er al iemand bezig om een nieuwe te maken.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:12

Ik ken je frustraties als geen ander. Heb deze missie ook onwijs vaak over moeten doen. Het is gewoon een kwestie van oefenen... echt. Ik heb deze missie op een gegeven moment maar links laten liggen, maarja, op een een gegeven moment moest ik wel, want het was de enige die nog over was dus ging ik gisteren voor de zoveelste poging maar weer achter mn ps2 zitten.... na 2 keer had ik de missie gehaald... met zweet in mn handen stond ik te juichen!! :o

kortom, blijf oefenen!!!!

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je krijgt health erbij door te eten :)
mensen al gezien dat er ook een mountain bike en een normale fiets (bike) in zitten? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die mountanbike is leuk ja :). Dat was mijn vluchtmiddel na die missie waar ik dat rijmboek moest jatten. Ik weet niet of hij er ook staat buiten die missie, maar je zou eens kunnen gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Zosas schreef op 03 november 2004 @ 10:51:
[...]

Ik ken je frustraties als geen ander. Heb deze missie ook onwijs vaak over moeten doen. Het is gewoon een kwestie van oefenen... echt. Ik heb deze missie op een gegeven moment maar links laten liggen, maarja, op een een gegeven moment moest ik wel, want het was de enige die nog over was dus ging ik gisteren voor de zoveelste poging maar weer achter mn ps2 zitten.... na 2 keer had ik de missie gehaald... met zweet in mn handen stond ik te juichen!! :o

kortom, blijf oefenen!!!!
ben er gisternacht om 3 uur doorheen gekomen :)
ben nu ff lekker wat hoods aan het overnemen !

ow wel mountan bikes gezien, maar nog geen gewone fietsen.
en die sanchezs blijven ook onvindbaar :(
ZAMoRANo schreef op 03 november 2004 @ 10:28:
Ik heb gewoon allemaal mooie getunede bakken in m'n garage staan.
Als ik dan even de stad in ga om nieuwe kleren te kopen, om wapens te halen of gewoon een beetje te toeren pak ik een mooie auto.
Als ik een beetje wil toeren gaat dat op full speed
meestal overleven de auto's de terugweg niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
heuveltje schreef op 03 november 2004 @ 12:01:
[...]
Als ik een beetje wil toeren gaat dat op full speed
meestal overleven de auto's de terugweg niet :)
Toeren gaat bij mij ook niet bepaald langzaam maar dat wil niet zeggen dat ik m'n auto in de prak rijd. ;)
Hard rijden maar bijna niets raken is bij mij sneller dan als een gek rijden en af en toe crashen/spinnen.

En als je een mooie auto hebt waar veel geld in is gegaan doe je toch even zuiniger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de brandweerauto kun je ook best veel geld verdienen. Iets van $30000-$40000. En je verkent de buurt er ook nog door. Je moet wel een goeie buurt uitkiezen anders is het zwaar moeilijk.
Ik ga niet naar die paardenracen, want dan hoef je er niet meer voor te werken. En dat is juist 1 van het leukste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:39

theezeefje

Poehee

De volgende afbeelding, wie heeft daar een mooie .jpg van ?? (dus met dat wijf erop, ben een hippe wallpaper aant maken)
ik heb me rot lopen zoeken, maar nergens kunnen vinden.

http://scaresoft.dyndns.org/images/Games.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door theezeefje op 03-11-2004 12:53 ]

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vraagje

hoe kan je in godsnaam 14.7 miljoen verdienen of 7.7 of nog een ander getal

met wat krijg je het meeste geld??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 12:51:
een vraagje

hoe kan je in godsnaam 14.7 miljoen verdienen of 7.7 of nog een ander getal

met wat krijg je het meeste geld??
Gokken op de paardenraces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

[...]

Toppunt van frustratie: 3990 halen :X 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Tijd voor een deel 4 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

alleen wie maakt hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 12:42:
Met de brandweerauto kun je ook best veel geld verdienen. Iets van $30000-$40000. En je verkent de buurt er ook nog door. Je moet wel een goeie buurt uitkiezen anders is het zwaar moeilijk.
Ik ga niet naar die paardenracen, want dan hoef je er niet meer voor te werken. En dat is juist 1 van het leukste.
Ik pimp meestal voor me geld. levert aardig op, en is nog cool ook :)

alleen ik heb nu opeens een geldboompje voor me huis :) :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is deel 4 eral of? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:07

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Net als bij ieder ander topic: Hou het legaal, hou het ontopic, zoek eerst zelf voordat je iets vraagt, en hou het dus interessant voor iedereen.
Je bent gewaarschuwd