[PS2/PC] Grand Theft Auto: San Andreas deel 3

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.658 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120251

Hmm ik ga toch gebruik maken van hd loader. waarom zou ik 'm dan nog kopen.
San Andreas vind ik het kopen wel waard. ;) 200 uur gameplay, das 3 keer een final fantasy uitspelen. SWEET!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:34
Ja dat dansen is irritant imho (als ik dat wil pak ik m'n DDR matje wel) zowel gewoon als in de auto. Met die sticks is amper te bouncen op de maat ... of heeft iemand de goude tip?

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-06 11:49

MicroWhale

The problem is choice

Zo, nu is het mijn beurt! :D

Gisteren in de middag het spel gekocht. Toen ik mijn collega gek had gemaakt en hij om vier uur de stad in trok om het spel te gaan kopen, bleek dat er bij elke winkel!!! (frs, bart smit, intertoys én dixons) een grote rij kleine kinderen stond die het spel wilden gaan kopen. Bij alle zaken bleek hij uitverkocht! Buiten het feit dat het spel een 18+ rating heeft en deze babies dat spel niet mogen kopen, was ik verbaasd. Zoveel belangstelling voor een game? Dan maar eens naar huis om te kijken wat er zo gaaf aan was. Als trouwe aanhanger van GTA3 en GTA:VC was ook ik nieuwsgierig. Maar eerst nog even naar de winkel voor de nodige cola en chips.

Bij het verschijnen van het Rockstar-logo kwamen meteen herinneringen van VC omhoog. Het was bijna nostalgie. Die werd al snel in de kiem gesmoord door de intro. Nieuwe beelden, nieuwe sound, saaie intro...... verderzappen dus.
De eerste save na de inleiding begint de fun pas echt. Op de bmx ga ik op zoek naar het skatepark, waar je tijdens de inleiding langskomt. Het blijkt een stuk lastiger om straatjes te vinden in deze immens grote stad! En het fietsen valt ook niet mee. Het eerste wat me opvalt is de fantastische dynamische graphics. Heerlijk om weer vrij rond te mogen cruisen in een nieuwe stad. Gedurende de avond speel ik op en af een missie en ga ik de stad verder verkennen. Waar rijden de snelle auto's? Waar kan ik armor vinden? Waar liggen de sterren? Het moet allemaal snel geleerd zijn voordat we met de echte grote missies beginnen natuurlijk.

Pro:
• Veel meer detail in de graphics
• Dynamisch laden van de omgeving
• Dynamische voertuig besturing (afhankelijk van de snelheid!!!) is erg relaxt
• Meneer kan op daken en over hekken klimmen
• Eten, trainen, kleren kopen en naar de kapper
• GI-GAN-TI-SCHE omgeving (nu al)
• Veel meer realistische stadsplattegrond
• Grote diversiteit aan voertuigen

Con:
• Af en toe schokkend beeld

Dat is de enige con en die is, als je in het spel zit, eigenlijk niet eens merkbaar.

O ja, en af en toe kan ik die thugs fo life niet echt verstaan omdat ze met iets teveel dialect praten :P

[ Voor 3% gewijzigd door MicroWhale op 29-10-2004 09:34 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-06 15:28
TAG_Speedy schreef op 29 oktober 2004 @ 09:28:
Ja dat dansen is irritant imho (als ik dat wil pak ik m'n DDR matje wel) zowel gewoon als in de auto. Met die sticks is amper te bouncen op de maat ... of heeft iemand de goude tip?
ik vind dat bouncen dus wel te doen, ik wist alleen niet van mezelf dat ik zo vaak het rondje en het vierkantje door elkaar haal

ik kan het gewoon niet hebben dat ik alle missies gewoon haal maar zoiets sufs als dansen niet :(

dat schokkend beeld:
niet superirritant vind ik maar als iemand een hdloader heeft en me kan vertellen of het echt wat scheelt koop ik er ook 1, is natuurlijk wel cool om alle gta's op te laden
das uiteindelijk toch de reden dat ik een ps2 heb duss

[ Voor 21% gewijzigd door Scorchor op 29-10-2004 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Armor? In het politiebureau. :9
Daar vond ik ook allerlei wapens, ik weet niet of het aan mij lag maar volgens mij heb ik daarna iemand doodgemept met een roze, dubbelzijdige dildo (in het spel dus he ;)).

Verkennen op je BMX is wel kewl, ik heb mn stats al behoorlijk bijgewerkt; stamina, max health en cycling skills enzo. Daarna had ik een motor gepakt en ben gewoon rond gaan toeren, de stad is enorm groot zeg en de layout is idd wel veel realistischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klinkt allemaal erg gruwlijk. >:) ik ga ook SA op ps2 hd zetten ( als ik alles gekocht heb) , maar sommige spellen wil je gewoon kopen. Stel dat je ergens anders gaat spelen. scheelt me wel 50 tot 60 euro als ik w8 tot eind november. Spel ff lenen en backup maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik moet ook wachten tot half november, dan zijn m'n tentamens voorbij. ;( Het leven is oneerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-07 21:07
Stel je gerust: dan is hij vast weer in de verkoop.

Om me heen hoor ik toch overal dat de game binnen no-time was uitverkocht. Gisteren was ik bij de BartSmit voor PES4 en de verkoper had er 40!! op voorraad maar was er al in het begin van de middag doorheen... 8)7

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Gisteren bij de V&D geweest (mijn laatste hoop):

Nee mevrouw (nee niet ik, de vrouw voor me ;) ), GTA:SA is al helemaal uitverkocht. De leverancier heeft problemen met het leveren omdat er zoveel vraag naar is. We verwachten hem op zijn laatst volgende week zaterdag weer binnen te krijgen. U kunt wel alvast reserveren en vooruit betalen.

:D

Dikke snikkel dat ik daar ga reserveren, een week wachten en ook nog vooruit ga betalen. :P

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Fire_escape schreef op 29 oktober 2004 @ 11:17:
Gisteren bij de V&D geweest (mijn laatste hoop):

Nee mevrouw (nee niet ik, de vrouw voor me ;) ), GTA:SA is al helemaal uitverkocht. De leverancier heeft problemen met het leveren omdat er zoveel vraag naar is. We verwachten hem op zijn laatst volgende week zaterdag weer binnen te krijgen. U kunt wel alvast reserveren en vooruit betalen.

:D

Dikke snikkel dat ik daar ga reserveren, een week wachten en ook nog vooruit ga betalen. :P
Probeer wat internet shops!

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik zit nu op mn werk en kom een reviewtje van SA tegen, nu zit ik daar de screenshots te bekijken en ik kan bijna niet geloven dat dat ook op de PS2 is. Nu zijn dat geloof ik wel officiele screenshots die door Rockstar uitgegeven zijn maar toch. Op mijn, gisteren aangeschafte, PSTwo ziet het er echt niet zo scherp en crisp uit en stikt het van de jaggies. Wil iemand mij gerust stellen en zeggen dat dat de PC versie is? :9

BTW: jongens, let hier ff op:
Anoniem: 12316 schreef op 27 oktober 2004 @ 22:35:
Goed, aangezien niemand wat leest, dan maar zo:

Modbreak:Voordat iedereen graag wilt melden hoe het met zijn/haar San Andreas aankopen / bestellingen gaat: Vergeet niet de topic waarschuwing door te lezen, vooral niet het stukje over "Hou het interessant voor iedereen"

Het is namelijk niet interessant om hele scheppen mensen te zien vertellen dat ze het spel morgen oid krijgen (zelfs al kan het een indicatie geven hoe het met de preorders gaat). Wacht liever een dag (of twee) en vertel over je ervaringen met het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-07 11:16
Ik heb gisterenavond de hele avond zitten spelen, wat missies gespeeld enz.
Nou heb ik een paar keer geprobeerd de stad uit te komen, maar met 4 sterren schiet het niet zo op. Iemand enig idee wanneer je met goed fatsoen de rest van het spel kan gaan verkennen?

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121245

peeth schreef op 29 oktober 2004 @ 12:29:
Nou heb ik een paar keer geprobeerd de stad uit te komen, maar met 4 sterren schiet het niet zo op. Iemand enig idee wanneer je met goed fatsoen de rest van het spel kan gaan verkennen?
hmmm iedereen heeft het over sterren hier maar ik heb gister avond gespeeld maar wat voor sterren zijn dat dan en waar haal je ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111718

Zijn de missies vergelijkbaar met vice city, of kan je ook met de missies vele kanten op? want met vice city moest je toch in het verhaallijn blijven!

en is iemand al in een andere stad aangekomen? en dus de mogelijkheid om te vliegen gerbuikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:27
Anoniem: 121245 schreef op 29 oktober 2004 @ 12:48:
[...]

hmmm iedereen heeft het over sterren hier maar ik heb gister avond gespeeld maar wat voor sterren zijn dat dan en waar haal je ze?
Jij bent zeker nieuw met gta? :P

Als je een misdaad begaat krijg je 1 ster en krijg je dus de politie achter je aan. Hoe erger je bezig bent, des te meer sterren je krijgt en des te harder de politie dus tegen je optreed (denk aan fbi en het leger etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Schumi4ever schreef op 29 oktober 2004 @ 13:04:
[...]

Als je een misdaad begaat krijg je 1 ster en krijg je dus de politie achter je aan. Hoe erger je bezig bent, des te meer sterren je krijgt en des te harder de politie dus tegen je optreed (denk aan fbi en het leger etc)
Yup, worst case scenerio: je kijkt in de loop van een tank :)
Het begint met 1 copper achter je aan (50 cents pompt uit je speaker ;) )
Vervolgens meerdere, roadbloks en ze schieten op je.
Mocht het toenemen zal de FBI ook op het toneel verschijen.
Maak je het helemaal te bont (5 sterren) wordt het leger ingeschakeld om jou uit te schakelen.....

give it a try :)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:27
Zosas schreef op 29 oktober 2004 @ 13:23:
[...]

Yup, worst case scenerio: je kijkt in de loop van een tank :)
Het begint met 1 copper achter je aan (50 cents pompt uit je speaker ;) )
Vervolgens meerdere, roadbloks en ze schieten op je.
Mocht het toenemen zal de FBI ook op het toneel verschijen.
Maak je het helemaal te bont (5 sterren) wordt het leger ingeschakeld om jou uit te schakelen.....

give it a try :)
Het leger komt pas bij 6 sterren ;) (of is dat anders in sa :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Nee ben niet nieuw met GTA maar het ging om dit verhaal waardoor ik dacht dat er andere sterren waren. Want zo moeilijk is het toch niet om met een lekkere snelheid de stad uit te komen zonder politie?
Je stuit alleen op de blokades bij de bruggen naar de andere stad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-05 15:01
[...]

Misschien bedoelt ie de sterren in de vorm van de ouderwetse 'cop bribes', die je altijd kon pakken. Dat wanneer je zon item 'oppakte' dat er een politiester af ging.

Bovendien hebben we als PC gamers niet te klagen hoor... over 2 weken hebben we Half-life 2, en die scoort nog veel beter dan GTA:SA bij welke website of welk gameblad dan ook. GTA:SA is fantastisch, maar HL2... is een beleving die je nooit meer van je leven zal meemaken (... HL3 misschien... ok :P).
Dus dat houdt ons echt nog wel even bezig tot de PC release van GTA:SA hoor :)

Op IMDB (Internet Movie Data Base) is GTA:SA ook te vinden, daar kan je alle acteurs netjes incl alle films waar ze in hebben gespeelt enz. Zeer intresant om even te bekijken.
Je kan de IMDB pagina van GTA:SA hier vinden.
Maar GTA:SA is echt niet de eerste game met zon goede cast, ik vind de cast van Vice City toch nog wat beter klinken. Natuurlijk kan ik niet helemaal goed oordelen omdat ik SA nog niet gespeelt heb maar als ik zou afgaan op namen...
De IMDB page van GTA:VC is hier te vinden. Kijk naar die namen...
Ray Liotta (hoofdrol speler uit Goodfellas, speelt ook in oa Blow, Hannibal, Identity)
William Fichtner (van oa Equilibrium, Black Hawk Down en The Perfect Storm)
Tom Sizemore (Saving Private Ryan, Enemy of the State, Black Hawk Down)
Dat klinkt heel indrukwekkend, ik heb ook heel erg genoten van de cast van VC, of SA daar overheen gaat komen zal ik snel genoeg wel merken. :)

Ik las in een review dat er geen kinderen in de game voorkomen, nu heb ik daar nooit es echt aan gedacht maar waarom zou dat zijn? Je ziet op straat toch heel vaak vrouwen met kinderen enzo. Zou het te wreed zijn als je een vrouw met kind kon afschieten ofzo? Ik weet het iig niet. Het zou een mooie toevoeging zijn voor een volgende GTA game om het nog realistischer te maken door honden en kinderen in het spel toe te voegen die samen voetballen op een grasveldje ergens ineen dure wijk ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Had laatst in een re of preview gelezen dat de makers van gta:sa het niet 'juist' vonden om er ook kinderen in te doen, geweten enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-05-2024

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

Op die beach party (OG Loc missie) waar je met de DJ moet praten, wat moet je daar doen ? Ik praat met die DJ, maar er gebeurt niets, zowel met een positief als negatief antwoord :(

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Heb het spel nu al wat meer gespeeld en ben er onderhand toch écht wel een fan van, zóveel diversiteit aan voertuigen en zóveel mogelijkheden, parachutespringen is 8)

Bij een positieve reaktie (rechter pijltje moet je doen he) gaat ze met je dansen. (ala Dance Dance Revolution)

[ Voor 26% gewijzigd door pagani op 29-10-2004 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97504

die dinge staan volgens mij ook niet eens in het boekje he :P Boekje bestaat allemaal uit fake reclame van die winkels daar. (Wel grappig natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Anoniem: 97504 schreef op 29 oktober 2004 @ 13:53:
die dinge staan volgens mij ook niet eens in het boekje he :P Boekje bestaat allemaal uit fake reclame van die winkels daar. (Wel grappig natuurlijk)
Nee, maar die uitleg krijg je gewoon tijdens het spelen. Al wist ik dat dansen al omdat er ook clubs zijn waar ik in gewandeld was :P
Hint voor diegenen die net als ik de homey's soms niet kan verstaan: zet de subtitles aan :)

[ Voor 11% gewijzigd door pagani op 29-10-2004 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

waar kun je een gebouw op dan?

ik heb nog nergens (in los santos) een helicopter ofzo kunnen vinden, of een gebouw waar je met de lift of trap naar boven kan komen.. :(

(tis ook zooooo groot)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Logos schreef op 29 oktober 2004 @ 13:58:
waar kun je een gebouw op dan?

ik heb nog nergens (in los santos) een helicopter ofzo kunnen vinden, of een gebouw waar je met de lift of trap naar boven kan komen.. :(

(tis ook zooooo groot)
Er is een torengebouw waar je op kunt (begane grond, buiten, deurtje met gele pijl in). Op het dak ligt een parachute en deze kun je eenmalig gebruiken (door van het dak te springen). Heb er helaas nog geen nut in/van ontdekt. Zal ff zoeken of ik hem nog kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

johnnyv.nl schreef op 29 oktober 2004 @ 14:00:
[...]

Er is een torengebouw waar je op kunt (begane grond, buiten, deurtje met gele pijl in). Op het dak ligt een parachute en deze kun je eenmalig gebruiken (door van het dak te springen). Heb er helaas nog geen nut in/van ontdekt. Zal ff zoeken of ik hem nog kan vinden.
In welk district staat dat gebouw en wat staat/is er in de buurt? ("er is een torengebouw" is een beetje tè abstract :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Logos schreef op 29 oktober 2004 @ 14:03:
[...]

In welk district staat dat gebouw en wat staat/is er in de buurt? ("er is een torengebouw" is een beetje tè abstract :P)
(ff op je kaart kijken)

Downtown los santos, het ronde torengebouw (onder de "los" van los santos op je kaart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 22-05 15:01
Anoniem: 26235 schreef op 29 oktober 2004 @ 13:46:
Had laatst in een re of preview gelezen dat de makers van gta:sa het niet 'juist' vonden om er ook kinderen in te doen, geweten enzo ;)
Kan ik me opzich wel in vinden. Het enige wat ik nog niet heb gezien in een GTA game na deel 2 is de one and only jogging-ploeg (elvis-fanclub uit deel 2). Die waren altijd lache als je ze tegen kwam, als je ze allemaal in 1 keer over kon rijden kreeg je een extra bonus. Of heb ik ergens overheen gelezen en keren deze glorierijk weer terug in SA?

Ik zag op een screenshot een gangstah met een tv lopen? Kan je dan een huis in gaan, een tv jatten, en die vervolgens weer verkopen ofzo? Hoe gaat dat eigenlijk?
Als je zulk soort dingetjes kan doen, dat verlengt de gameplay natuurlijk gigantisch. Als je gewoon buiten missies om wat kan dealen, wat spullen kan verpasten enz.. das gewoon leuk om mee bezig te zijn, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Novah schreef op 29 oktober 2004 @ 14:13:
[...]
Kan ik me opzich wel in vinden. Het enige wat ik nog niet heb gezien in een GTA game na deel 2 is de one and only jogging-ploeg (elvis-fanclub uit deel 2). Die waren altijd lache als je ze tegen kwam, als je ze allemaal in 1 keer over kon rijden kreeg je een extra bonus. Of heb ik ergens overheen gelezen en keren deze glorierijk weer terug in SA?

Ik zag op een screenshot een gangstah met een tv lopen? Kan je dan een huis in gaan, een tv jatten, en die vervolgens weer verkopen ofzo? Hoe gaat dat eigenlijk?
Als je zulk soort dingetjes kan doen, dat verlengt de gameplay natuurlijk gigantisch. Als je gewoon buiten missies om wat kan dealen, wat spullen kan verpasten enz.. das gewoon leuk om mee bezig te zijn, lijkt me.
Joggingploeg :? Dat waren hare krishna's :P

Het jatten werkt als volgt:
Na een bepaalde missie kun je dit pas. Je moet dan een bep. soort auto hebben en deze 's nachts bij een huis naar keuze parkeren. Dan het huis binnengaan en rondsluipen en alles wat je graaien kan oppakken en naar de auto brengen.

[ Voor 14% gewijzigd door pagani op 29-10-2004 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Novah schreef op 29 oktober 2004 @ 14:13:
[...]

GOURANGAAAAAAAAAAAAAA (hoor je dan als je ze allemaal krijgt) :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Novah schreef op 29 oktober 2004 @ 13:44:
[...]
.....
Bovendien hebben we als PC gamers niet te klagen hoor... over 2 weken hebben we Half-life 2, en die scoort nog veel beter dan GTA:SA bij welke website of welk gameblad dan ook. GTA:SA is fantastisch, maar HL2... is een beleving die je nooit meer van je leven zal meemaken (... HL3 misschien... ok :P).
Dus dat houdt ons echt nog wel even bezig tot de PC release van GTA:SA hoor :)
...............
Beetje onzin IMHO.
HL2 en GTA:SA zijn 2 totaal verschillende games.

Ik ben een echte PC-gamer maar 1st person shooters boeien mij erg weinig (meer).
Laat jij door websites bepalen welk spel je leuk vind? |:(

Nou ik bepaal dat liever zelf. ;)
HL2 laat ik dan ook lekker in de schappen staan.
Voor GTA: SA heb ik speciaal een PSTwo gekocht.

Beleving die je nooit meer zal meemaken? Hmm heb jij 'm al gespeeld dan?
Beetje precair, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

johnnyv.nl schreef op 29 oktober 2004 @ 14:09:
[...]

(ff op je kaart kijken)

Downtown los santos, het ronde torengebouw (onder de "los" van los santos op je kaart)
Boven de S van Santos zie ik een ingang van een hoge gebouw :)

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

Voor mensen die speciaal een ps2 met sa kopen, is op game.net misschien wel een intressante aanbieding ?

PS2 CONSOLE WITH GRAND THEFT AUTO: SAN ANDREAS & EXTRA GAME: £144.98

omgerekend zo'n 208 euro, maar dan wel met 2 games =) terwijl ps2two + SA in nederland 200 euro kost ?

naja ik dacht ik meld et even ;)

ik zag twee beren fout parkeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Mopster schreef op 29 oktober 2004 @ 14:22:
[...]

Boven de S van Santos zie ik een ingang van een hoge gebouw :)
Dat is dus het gebouw onder de "los" van "downtown los santos" ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89518

ZAMoRANo schreef op 29 oktober 2004 @ 14:19:
[...]

Beetje onzin IMHO.
HL2 en GTA:SA zijn 2 totaal verschillende games.

Ik ben een echte PC-gamer maar 1st person shooters boeien mij erg weinig (meer).
Laat jij door websites bepalen welk spel je leuk vind? |:(

Nou ik bepaal dat liever zelf. ;)
HL2 laat ik dan ook lekker in de schappen staan.
Voor GTA: SA heb ik speciaal een PSTwo gekocht.

Beleving die je nooit meer zal meemaken? Hmm heb jij 'm al gespeeld dan?
Beetje precair, niet?
Met alle respect: ALs je zou lezen zou je zien dat ie afgaat op review commentaar.
En ik geef toe: Ik heb nog nooit een spel gezien dat zulke hoge cijfers haalt als hl2.

Maar weer naar GTA:sa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Anoniem: 89518 schreef op 29 oktober 2004 @ 14:28:
[...]

Met alle respect: ALs je zou lezen zou je zien dat ie afgaat op review commentaar.
En ik geef toe: Ik heb nog nooit een spel gezien dat zulke hoge cijfers haalt als hl2.

Maar weer naar GTA:sa :)
Das niet duidelijk af te leiden uit z'n post. En dan nog staat mijn punt.

Ik heb er niet veel moeite mee als mensen HL2 of welk ander spel dan ook leuker vinden dan GTA of wat dan ook, alleen dingen als feiten stellen terwijl het een mening is moet je even mee oppassen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:16

DaWaN

'r you wicked ??

ZAMoRANo schreef op 29 oktober 2004 @ 12:13:
Ik zit nu op mn werk en kom een reviewtje van SA tegen, nu zit ik daar de screenshots te bekijken en ik kan bijna niet geloven dat dat ook op de PS2 is. Nu zijn dat geloof ik wel officiele screenshots die door Rockstar uitgegeven zijn maar toch. Op mijn, gisteren aangeschafte, PSTwo ziet het er echt niet zo scherp en crisp uit en stikt het van de jaggies. Wil iemand mij gerust stellen en zeggen dat dat de PC versie is? :9

[...]
Die screenshot's zijn gemaakt met speciale PS2 voor developpers. Die draaien een veel hogere resolutie dan een normale PS2 :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
DaWaN schreef op 29 oktober 2004 @ 14:35:
[...]

Die screenshot's zijn gemaakt met speciale PS2 voor developpers. Die draaien een veel hogere resolutie dan een normale PS2 :)
Ah thnx.
Ligt het iig niet aan m'n PS2/Kabel/TV. :9

Het verschil tussen ViceCity PC en SA op de PS2 was even een schokje maar het zal wel wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40366

Ik heb net die missie gehaald waarna je zou moeten kunnen inbreken, alleen, waar staat de benodigde auto geparkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Vandaag een PS2 opgehaald samen met GTA SA. _/-\o_

Heerlijk zo'n klein ding. Even wennen met de besturing maar is een zeer mooie game.

De GFX is niet het mooiste van allemaal maar het gaat om de gameplay etc etc!

Vraagje: bij de PS2 krijg je een snoertje met 3 draden (wit/rood/geel) en een los SCART blokje, is dat de beste oplossing om het beste beeldkwaliteit te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Laatst online: 11-07 11:16
Anoniem: 89184 schreef op 29 oktober 2004 @ 14:56:
Vandaag een PS2 opgehaald samen met GTA SA. _/-\o_

Heerlijk zo'n klein ding. Even wennen met de besturing maar is een zeer mooie game.

De GFX is niet het mooiste van allemaal maar het gaat om de gameplay etc etc!

Vraagje: bij de PS2 krijg je een snoertje met 3 draden (wit/rood/geel) en een los SCART blokje, is dat de beste oplossing om het beste beeldkwaliteit te krijgen?
Bij je lokale spelletjesboer een goede (merk) kabel kopen (volgens mij zijn ze van het merk blaze) Dat scheelt een heel stuk. Je weet niet wat je gebeurd.

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40366 schreef op 29 oktober 2004 @ 14:49:
Ik heb net die missie gehaald waarna je zou moeten kunnen inbreken, alleen, waar staat de benodigde auto geparkeerd?
Volgens mij rijden deze gewoon rond in de stad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:28
Heb net ook de PStwo gekocht met:

- GTA: SA (met gratis bandana)
- GT3 - A-spec
- Extra Controller
- DVD remote
- 2 geheugen blokjes van 8 MB.

Ik moet verder ff wennen aan de GFX. Ik ben PC en Xbox gewent. Maar ik heb er geen last van onzo. Game verder is echt super... _/-\o_ Dat word heel wat uurtjes vertoefen.

[ Voor 14% gewijzigd door BeZaX op 29-10-2004 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121245 schreef op 29 oktober 2004 @ 15:04:
[...]

Volgens mij rijden deze gewoon rond in de stad
Ik zie ze nergens rijden, en bij het halen van die missie zag je een shot van een geparkeerde auto staan!

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 40366 op 29-10-2004 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40366 schreef op 29 oktober 2004 @ 15:23:
[...]

Ik zie ze nergens rijden, en bij het halen van die missie zag je een shot van een geparkeerde auto staan!
Ik zal vanavond wel even kijken zit nu op me werk.
Misschien dat er nog iemand anders is die dit wel weet.
Ik heb zelf ook de missie gedaan. Maar ik dacht dat ik de autos wel had zien rondrijden volgens mij in het haven gebied rechtsonderin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:54

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Iemand toevallig vandaag bij de MediaMarkt in Almere of Amsterdam geweest en GTA-SA nog zien liggen? Vanavond toch ook maar aanschaffen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Alfisti schreef op 29 oktober 2004 @ 15:53:
Iemand toevallig vandaag bij de MediaMarkt in Almere of Amsterdam geweest en GTA-SA nog zien liggen? Vanavond toch ook maar aanschaffen denk ik :)
Bij MM in A'dam scheen ie gisterenavond nog ruimschoots op voorraad te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft er al iemand ingebroken? Hoe moet je te werk gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alfisti schreef op 29 oktober 2004 @ 15:53:
Bij de mediamarkten hebben ze volgens mij allemaal dik op voorraad. Bij Intertoys geweest en al de game ruim om voorraad.

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:54

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Dank dank :Y) Dan vanavond toch ook maar aan de PS :)
Was van plan om het nog even uit te stellen aangezien GT4 ook pas volgend jaar komt maar als grote GTA fan vanaf deel 1 kan ik niet wachten :)

iemand X-box kopen?

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 17:22
Anoniem: 40366 schreef op 29 oktober 2004 @ 15:23:
[...]

Je bedoelt dat zwarte 'inbreekbusje'? Die rijdt naar mijn weten niet rond.. Maar waar 'ie wél staat weet ik niet. :)

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

Als ge die trein moet volgen met Big Smoke is ook ni makkelijk ze, al 4 keer mislukt ... en dan heel die weg terugrijden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vin btw het binnenlopen van huizen nogal tegenvalle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-07 09:17
Alles uitverkocht in Bergen op Zoom wat een nep stad ook he nergens fatsoenlijke voorraad ;( .

Hoe zit het nou met framerate? Zelfde als Vice City (die ik gewoon prima vond) of lager? Sommige mensen zeggen dat ie langzaam loopt enzo dus wat is het nou...

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hier loopt ie gewoon goed. Soms een drop...maaruh verder..
Tot nu toe altijd goed speelbaar geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
kaspur schreef op 29 oktober 2004 @ 14:24:
Voor mensen die speciaal een ps2 met sa kopen, is op game.net misschien wel een intressante aanbieding ?

PS2 CONSOLE WITH GRAND THEFT AUTO: SAN ANDREAS & EXTRA GAME: £144.98

omgerekend zo'n 208 euro, maar dan wel met 2 games =) terwijl ps2two + SA in nederland 200 euro kost ?

naja ik dacht ik meld et even ;)
PS2 + SA kost in Nederland ook 208 euro, 150+68=208 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82299

DeRCT13 schreef op 29 oktober 2004 @ 17:01:
[...]

maak je nou expres een rekenfout? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Laatst online: 28-02 01:01
[...]

218* ;)

hehe :P

[ Voor 4% gewijzigd door Megamind op 29-10-2004 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

aarg ik wordt gek :P ik heb het spel nu ook,
ben bezig maar hoe doe je een missie?!

kan het niet vinden heb ff een stukje moeten fietsen in het begin en nu is er alleen zo'n K*T missie dat je 100dingen moet sprayen :( :r wat moet ik nu doen? hoe kan ik een echte missie doen zoals in de vorige games?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hebben jullie ook dat bij SA het beeld heel onscherp is? :?

Best moeite met rijden (vangrails etc over het hoofd zien)

Is dat normaal met een PS2 game? een betere kabel kopen (ps2 -> scart) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

[...]

Mjah maar daar krijg je dus 2 games erbij, je kan kiezen uit 4 games waaronder burnout3 =)

ik zag twee beren fout parkeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64816

Topicstarter
Ik heb het spel rond 1300 binnen gekregen met de post. Tot nu toe non stop zitten spelen \o/
Er zat ook een poster in de doos (denk bij iedereen). Toen ik die open had gevouwen, keek ik eens naar de kaart van Liberty City (die ook aan de muur hangt) en vergeleken met SA is die echt veel kleiner :) Soms moet ik het spel gewoon weer vanaf de save game laden omdat ik echt niet meer weet waar ik ben :P
Ik moest eerst wel wennen aan de analoge besturing. Vooral met autorijden is het wel even moeilijk in het begin (jammer dat je dat niet kan veranderen..) Maar nu rijd het best wel lekker. De auto's hebben voor mijn gevoel ook meer grip dan in gta:3 of VC.
Wat me wel opvalt is dat de camera erg laag achter de auto hangt. Hierdoor zie je af en toe niet goed of er een auto voor je rijd. Maar verder een top game :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-07 10:19
Qorne schreef op 29 oktober 2004 @ 17:17:
aarg ik wordt gek :P ik heb het spel nu ook,
ben bezig maar hoe doe je een missie?!

kan het niet vinden heb ff een stukje moeten fietsen in het begin en nu is er alleen zo'n K*T missie dat je 100dingen moet sprayen :( :r wat moet ik nu doen? hoe kan ik een echte missie doen zoals in de vorige games?!
*proest* je hoeft er maar 2 of 3 te sprayen voor die missie niet alle 100! :D Ze zitten vlakbij waar je uitstapt dus je hoeft niet ver te zoeken.

Het over sprayen van de tags is de equivalent van de 'hidden packages' van vice city.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
Anoniem: 64816 schreef op 29 oktober 2004 @ 17:33:
Ik heb het spel rond 1300 binnen gekregen met de post. Tot nu toe non stop zitten spelen \o/
Er zat ook een poster in de doos (denk bij iedereen). Toen ik die open had gevouwen, keek ik eens naar de kaart van Liberty City (die ook aan de muur hangt) en vergeleken met SA is die echt veel kleiner :) Soms moet ik het spel gewoon weer vanaf de save game laden omdat ik echt niet meer weet waar ik ben :P
Ik moest eerst wel wennen aan de analoge besturing. Vooral met autorijden is het wel even moeilijk in het begin (jammer dat je dat niet kan veranderen..) Maar nu rijd het best wel lekker. De auto's hebben voor mijn gevoel ook meer grip dan in gta:3 of VC.
Wat me wel opvalt is dat de camera erg laag achter de auto hangt. Hierdoor zie je af en toe niet goed of er een auto voor je rijd. Maar verder een top game :D
zo een beetje dezelfde minpuntjes waar ik me ook een kleeeeein beetje aan stoor :) Je kunt wel met de analoge stick de camera naar boven en onder verplaatsen maar na een tijdje gaat ie doodleuk weer terug in de oude positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

TAG_ScorpioN schreef op 29 oktober 2004 @ 17:36:
[...]

*proest* je hoeft er maar 2 of 3 te sprayen voor die missie niet alle 100! :D Ze zitten vlakbij waar je uitstapt dus je hoeft niet ver te zoeken.

Het over sprayen van de tags is de equivalent van de 'hidden packages' van vice city.
heb er 7gedaan en er gebeurt niks :'( pleas help me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Qorne schreef op 29 oktober 2004 @ 17:47:
[...]

grappig want als je er 6 hebt gedaan komt Ryder naar je toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Qorne schreef op 29 oktober 2004 @ 17:47:
[...]

Kijk dan op je map. Dan zie je 2 groene vierkantjes in de buurt van waar de eerste spray was gezet. Je moet zoeken in de buurt van die vierkantjes en die sprayen en dan ben je klaar met de missie...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er inmiddels al iemand die zelf heeft ingebroken? Hoe ga je te werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pleasure
  • Niet online
Anoniem: 40366 schreef op 29 oktober 2004 @ 18:08:
Is er inmiddels al iemand die zelf heeft ingebroken? Hoe ga je te werk?
Je moet des avonds met een zwarte avond naar een huis rijden. Je moet sluipen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112153

Ik kom niet eens in een huis:( Ik ben nou ook al een aantal uren bezig met het proberen van inbreken.

het is me alleen nog niet gelukt.

Iemand die al ingebroken heeft? graag met details uitleggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:21

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Goed, hier zijn een paar vette situaties die ik vandaag ben tegengekomen:

- Rij ik op mijn BMX'je door de stad om de omgeving te verkennen, loopt er op de stoep zo'n oud omatje die ineens een gun trekt en wild om zich heen begint te schieten. Al die omstanders schreeuwen en wegrennen, komt er een politieagent aangelopen, zie je ineens dat omatje als een speer wegrennen om te vluchten. Lag in een deuk... :D

- Rij ik lekker in mijn auto door dat heuvelachtige gedeelte buiten de stad (met die hoge bomen), zie ik in de verte 4 lowriders aan komen rijden. Die zullen we eens van de weg af rijden, dus volgas naar de linkerbaan, ben ik vlakbij proberen ze me allemaal te ontwijken (links en rechtslangs). Heb ik er dus geneen geraakt. 8)7

- Zie ook vrij regelmatig op de snelweg complete opstoppingen door een ongeluk. Sta je daar te kijken naar een hoop wagens, knalt er gewoon zo'n grote oplegger bovenop. Drie seconden later een aantal explosies (auto's op z'n kop), sta ik dus iets te dichtbij.... "wasted"! :(

Heb eigenlijk nog weinig missie's gespeeld, maar vermaak me opperbest in de eerste stad. :)
Oh, en je kan bunnyhoppen met de fiets (L1 gebruiken), zo kan je over wat lage hekjes springen. _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Chrasher op 29-10-2004 18:46 ]

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112153

Chrasher schreef op 29 oktober 2004 @ 18:40:
[-]

Oh, en je kan bunnyhoppen met de fiets (R1 gebruiken), zo kan je over wat lage hekjes springen. _/-\o_
Ik spring al over auto's etc... een fiets is toch wel het voertuig wat ik tot nu toe ben tegengekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
jaa, echt vet spel is gewoon. vanmiddag heb ik met een truucje(taxi tegen de muur en dan via het dak van die auto over de muur klimmen) op het vleigveld gelopen... vet vliegtuig gepakt : die dodo :) en toen lekker gevlogen, wat cool! toen opeens boven een andere stad: hoppaa 4 sterre, fbi beneden en helicopters'/vliegtuigen die raketten afvuurden naar mij. noujaa, dus ik snel wegwezen denk. word ik geraakt... dus kiezen: springen of ontploffen. ik kies voor springen val als een parachutist naar beneden, alleen jammer voor die CJ , had geen parachute aan :) plets! WASTED. you facking bitch! :P

snel weer verder met de missies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

er zit ook een straaljager in ben ik achter :P
had ff een vliegtuigje geleend op het vliegveld en richting Mount Chiliad gevlogen maar aangezien ik daar nog niet mocht komen zat er snel genoeg een straaljager achter me aan

hier btw ook nog geen succes met inbreken :|

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Laatst online: 16:52

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik met het echte antwoord dan :p (volgens een klasgenoot :P):
Aangezien het spel zo groot is het het bijna onmogelijk is om delen van het spel af te schermen totdat je de benodigde missies hebt gedaan, krijg je dus die cop-sterren als je naar een nieuw gebied gaat, die je nog niet in mag komen.
Ze wouden denk ik bij Rockstar een nieuwe manier uitvinden om city-warping tegen te gaan ;). Een ontzichtbare muur is ook erg onprofessioneel dan opeens :p.

Nu moet ik het nog spelen, een kennis krijgt het spel (hopelijk) ook bij z'n nieuwe PS ;)....

[ Voor 12% gewijzigd door AW_Bos op 29-10-2004 19:18 . Reden: Bleek al dat dat bovenste verhaal van me al in de StartPost stond :(..... ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71754

Ik heb het spel nu een dag, en dit is echt de beste uit de reeks.
Het basejumpen is ook supercool :) en voor iedereen die het nog niet heeft gezien, ik heb ff een filmpje gemaakt met m'n digicam.

http://home.tiscali.nl/grimbert/BaseJump_xvid.avi

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 71754 op 29-10-2004 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:21

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ben je nog niet zeker of je dit spel wel wil kopen, lees dan eerst deze review: http://gamesradar.msn.co....d=32168&subsectionid=1605
Ja, het is van een PS2-magazine, maar zonder al teveel spoilers te geven is dit zeer goed geschreven. :)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127034

Ik mag van me ouders geen ps2 kopen, omdak moet sparen voor scooter voor volgend jaar :'( dus w8 op pc versie dan maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100313

Om in te breken moet je de zwarte bus jatte die tegenover de gym staat. In die bus op r3 drukken en de inbraak missies beginnen (moet wel snachts zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Zondag kan ik eindelijk spelen...

In m'n lokale gamesshop gisteren ook nog een uur ofzo omhoog zitten staren naar de TV waar ik het op kon spelen 8)7 Stijve nek nu :P
Maar zeer goede game, als ik 200 euro bij me had gehad had ik gezegd 'doe mij maar een PSTwo met San Andreas' :) Hij is overigens erg goed op voorraad, de betreffende gamesshop is ongeveer 10 m2 maar had er zo'n 130 gekregen. Kun je nagaan hoeveel een shop als de mediamarkt er krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laythian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-06 00:02
waar kan ik die parachute vinden ik zoek al uren naar dat gebouw :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KayFatih38 schreef op 29 oktober 2004 @ 19:44:
waar kan ik die parachute vinden ik zoek al uren naar dat gebouw :(
Ongeveer in het midden van Downtown Los Santos (check je map), er staat daar een hoog rond gebouw met een vierkant beneden verdieping, een beetje verschuilt achter een pilaar vind je de ingang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hahahah het coolste is me vandaag overkomen.

Dus ik ging naar de postbank ff checken of m'n geld gestort was. nope geen geld. Dus ging ik ff kijkje nemen in mediamarkt of er nog san andreas waren. Toen kwam ik een vriend tegen. We zochten maar zagen ze nergens liggen. We wilden vragen bij de balie of ze nog hadden. Maar ze waren lang bezig met een klant.

Dus die vriend had geen zin meer om te wachten en ging weg. Ik keek nog gewoon rond en zag iemand SA spelen. Wat zag ik daaronder. De laatste San Andreas van Mediamarkt. :) :) Snel ff telefoon overlaten gaan bij m'n broer. Hij belt terug en ik vroeg of ie SA voor me wou dokken. NU heb ik lekker San Andreas. Goed dat die vriend wegging >:)

Alleen 1 nadeel. Alle Satin Silvers zijn verkocht en ze worden ook niet meer ingekocht. Nu moet ik wachten tot ik geld heb en dan bij Wehkamp ff bestellen.
( en m'n broer terugdokken natuurlijk ) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116038

Hey, dit is wss een domme vraag maar waar kan ik een oplegger vinden??
ik vind alleen het voorstuk :?

G².Caput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-07 10:08
Anoniem: 34169 schreef op 29 oktober 2004 @ 19:44:
Zondag kan ik eindelijk spelen...

In m'n lokale gamesshop gisteren ook nog een uur ofzo omhoog zitten staren naar de TV waar ik het op kon spelen 8)7 Stijve nek nu :P
Maar zeer goede game, als ik 200 euro bij me had gehad had ik gezegd 'doe mij maar een PSTwo met San Andreas' :) Hij is overigens erg goed op voorraad, de betreffende gamesshop is ongeveer 10 m2 maar had er zo'n 130 gekregen. Kun je nagaan hoeveel een shop als de mediamarkt er krijgt :)
320 zoals eerder in het topic genoemd

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier een screenshot van de map als je voor de "Basejump" toren staat.

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/grimbert/tower_thumb.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 71754 op 29-10-2004 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66124

weet iemand hoe het zit met :

respect, waneer krijg je het erbij, naast de missies dan.. en waneer gaat het eraf?!?!

en ik vind personelijk de missies kut... maarja...
+dat ik nog steeds geen geld verdien.. heb net bij de militaire met een palletwagen wat dozen gejat enzo.. maare..

ik wil geld!

iemand tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

ga "werken" voor je geld :P

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laythian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-06 00:02
Anoniem: 71754 schreef op 29 oktober 2004 @ 19:48:
[...]

Ongeveer in het midden van Downtown Los Santos (check je map), er staat daar een hoog rond gebouw met een vierkant beneden verdieping, een beetje verschuilt achter een pilaar vind je de ingang.
bedankt man :) ik heb me parachute wat laat geopent.. dus gepelt op de grond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je moet een pooier bak pakken (open cadilac achtig) en dan op R3 drukken, dan krijg je de 'pimp' missies, je moet bitches ophalen en afzetten, per keer 300 maal de multiplier = aantal keer dat je dit achter elkaar doet.

$$$$$$$$

taxi is ook nog steeds een goede bron!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Anoniem: 66124 schreef op 29 oktober 2004 @ 20:02:

+dat ik nog steeds geen geld verdien.. heb net bij de militaire met een palletwagen wat dozen gejat enzo.. maare..

ik wil geld!

iemand tips ?
http://media.ps2.ign.com/media/611/611957/img_2389193.html

met deze auto (ik dacht tenminste dat het deze was) kan je pimp (knop R3) missies doen, dat verdient aardig imho :)

edit: ah,... veeel te laat, maar met screen :)

[ Voor 6% gewijzigd door nioz op 29-10-2004 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:48
[...]

uhm mijn broertje had nieuwe PS2 voor 139 en GTA:SA voor 49 bij de MM. :) Dus 188 maar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31189

dus voor de wanted sterren geld;
Politie - meer politie - politie met blokkades & helis - fbi - leger ?
is de SWAT van eruit gehaald?

en klopt het dat de scooters uit het spel gehaald zijn? of iemand nog ergens een gezien?

Mediamarkt A'dam had trouwens 500 van de 1000 stuks die ze ingekocht hadden de 1e dag verkocht... Almere was ie uitverkocht maar net toen ik weg wou lopen kwamen ze aan met een kleine nieuwe lading die ondertussen waarschijnlijk ook wel weg zou zijn... dit spel gaat echt records breken denk ik - als het dat al niet gedaan heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83963

woei, heb ik ff geluk vandaag! loop ik de mediamarkt binnen, kom ik een oud-collega tegen die nu bij de mediamarkt werkt en vraag of ze SA nog hebben. hij zei dat ze er 300 hadden gehad en dat die allemaal uit waren verkocht. dus ik balen.. maar hij vroeg of ik ff meeliep richting magazijn, ff babbeltje maken je weet wel. dus hij komt bij de magazijndeuren aan, komt een collega van hem aan met in zijn handen SA, die was dus voor mij, het allerlaatste exemplaar :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Ik heb wel scooters gezien vandaag, in Los Santos, maar heb ze vandaag pas voor het eerst gezien. Soms lijkt het net alsof er meer verschillende auto's etc komen als ik meer missies heb afgerond..., maar misschien lijkt dat maar zo :)

Ik heb vandaag ook even met een vriend 2player mode gespeelt, dat was ook wel cool; Free roaming.
Alleen zodra je dood gaat (1 van de 2) dan is het weer single player, je kan niet sprayen, shops niet in etc. En met ze 2en op een scherm is af en toe vervelend met camera stand punt, maar verder is het wel dikke fun (politie motor gejat en daar met ze 2en op rond racen :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-07 10:19
Voor mensen die het serieuzere geld willen verdienen in SA, ga naar de horse track races. Die pimp missies klinken wel leuk maar ik heb mijn schamele vermogen van 20.000 dollar meer dan vervijftien dubbeld door een uurtje te gokken op paarden :) Ik kwam de lokale gokboer pas in een plattelands dorpje tegen maar er zit er ook gewoon 1 in downtown los santos.

Oh en een tip voor de beginnende gokker: let goed op hoe vaak een bepaalde kleur wint, zet aan het begin laag in en hoog als een bepaalde kleur een lange tijd niks wint. De rest is 'gevoel' ;)

Even voor de duidelijkheid, ik ben nog niet vreselijk ver in de missies, het zal vast dat je in Las Vegas veel beter geld kan verdienen maar ik heb San Fierro nog maar net unlocked. Met mijn doekoe heb ik wel alle property kunnen kopen in Los Santos en omgeving, dus ook die dure boerderij en die villa op Vinewood. :*) Niet omdat ik er zoveel aan had maar meer voor de *bling bling* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Is de besturing van de wapens verbeterd tov GTA VC? Want daarin vond ik het echt megamoeilijk om goed te richten met bv die 1st person machinegeweer of dat sniperwapen. Je was dan continue aan het corrigeren met je analoge stick. Ik las wel ergens dat het verbeterd is in deze versie, maar of het nu wel goed werkt weet ik dus niet, iemand die de besturing van wapens in SA kan vergelijken met VC (dus beter/slechter) ?

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64816

Topicstarter
Weet iemand al een plek waar je de 2 player mode kan 'activeren'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Anoniem: 64816 schreef op 29 oktober 2004 @ 21:27:
Weet iemand al een plek waar je de 2 player mode kan 'activeren'?
voor de zekerheid :
spoiler:
Als je dat vriendinnetje hebt 'geunlocked' (gebeurt na het behalen van een bepaalde missie, vrij in het begin van het spel) kan je haar bij haar huis ophalen, bij mij verscheen na 2 dates voor haar deur ook een 2 player icoon; Free Roaming

btw. thx voor de Paarde-race tip TAG_ScorpioN, ben nu van 26k naar 80k gegaan en snel ook (relatief veilig spelen.. : ) )

[ Voor 15% gewijzigd door nioz op 29-10-2004 21:55 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Net als bij ieder ander topic: Hou het legaal, hou het ontopic, zoek eerst zelf voordat je iets vraagt, en hou het dus interessant voor iedereen.
Je bent gewaarschuwd