[PS2/PC] Grand Theft Auto: San Andreas deel 3

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.657 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Anoniem: 31259 schreef op 27 oktober 2004 @ 23:11:
[...]

Weet je, doe het, echt waar, en wel hierom :

Zit zelf al +10 jaar achter de PC (ben nu 21) en buiten een SNES waarmee ik me eigenlijk nooit echt geamuseerd heb, heb ik nooit iets van consoles willen weten.
En toen kwam GTA3 op de PC, en dan VC, en nu, SA... op dePS2.
Anders gezegd, in al die jaren ben ik nog nooit, maar dan echt nog nooit, zo happig naar een game geweest, zo enthousiast, onvoorstelbaar.
De 2 vorige, en GTA1 trouwens ook, hebben me echt ettelijke weken van m'n leven gekost, en dat is zelfs HL niet gelukt.
Als je het je als doorwinterde PC-gamer kan permitteren 200€ 'weg te gooien', doe het, mindere grfx of niet, dit is GTa, in 3D man, nieuwe versie, waar wacht je nog op? :D :D ;)

edit:

die zilveren PS2 ziet er trouwens best wel gelikt uit, nu ik hem zo ff bekijk :P
Ik heb wel iets meer ervaring met consoles en ik had ze een beetje afgezworen, had GTA:SA over een maandje op de PC uit gekomen dan had ik ook wel gewacht.
Vice City heb ik ook pas een maandje of 3 geleden gekocht, op de PC, dat spel was me even ontgaan. :)

Maar als doorgewinterde PC-gamer, hoe vind je de controls van GTA:SA op de PS2, gaat dat een beetje intuïtief? Das eigenlijk m'n grootste twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Ik zit nu erg te twijvelen of ik een PS2 zal kopen of niet. Vroeger in het NES / SNES tijdperk zat ik weken lang achter de consoles.

Nu ben ik meer een high-end PC gamer. GTA SA op een breedbeeld zie ik wel zitten (8> :Y)

een paar vragen voor de PS2 bezitters/fans:

Is de PS2 niet al een beetje out dated? Hoelang gaat de PS2 mee? Kan ik niet beter een XBox kopen? Wanneer kan men de opvolger verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-06 19:45
ik zou niet de ps2 kopen alleen omdat SA er eerder op uit komt. lijkt mij zonde van het geld.

ik zat vroeger ook uren achter de MSX, maar dat is omdat ik niks anders gewend was. met een gamepad is toch niet helemaal van olé olé.

[ Voor 45% gewijzigd door Silent Thunder op 28-10-2004 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

dan zul je mij wel gek noemen :P

ik heb wel een PS2 speciaal voor SA gekocht...lol

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Anoniem: 89184 schreef op 27 oktober 2004 @ 23:53:
Ik zit nu erg te twijvelen of ik een PS2 zal kopen of niet. Vroeger in het NES / SNES tijdperk zat ik weken lang achter de consoles.

Nu ben ik meer een high-end PC gamer. GTA SA op een breedbeeld zie ik wel zitten (8> :Y)

een paar vragen voor de PS2 bezitters/fans:

Is de PS2 niet al een beetje out dated? Hoelang gaat de PS2 mee? Kan ik niet beter een XBox kopen? Wanneer kan men de opvolger verwachten?
Ik vind GTA:SA er voor een PS2 er erg goed uitzien. Als je ziet wat het op je beeld tovert is dat echt een wonder dat de PS2 dat voor elkaar krijgt. Andere vraag over de besturing. Ik vind persoonlijk en ik ben ook een die hard pc gamer de controls op de ps2 gewoon beter werken omdat het spel daar eigenlij kvoor gemaakt is. Maar dat is gewoon een persoonlijke kwestie.

En een xbox kopen tjah heb er ook 1 erg leuk ding maar GTA:SA komt er niet op uit (nou ja is nog niet gezegd dat het wel zo is en voor de pc al wel).

Oh en wat betreft je vraag hoe lang hij mee gaat nog. Tot dat de ps3 uit komt zullen er steeds betere spelen en grafischer spelen uitkomen. Kijk naar killzone, FFXII (final fantasy) het is bij de PS2 en bij de PS1 was dat ook het geval dat het lang duurt voor dat spel ontwikkelaars door hebben hoe ze moeten programmeren voor de ps2 dat werkt heel anders dan bijvoorbeeld voor de xbox omdat dat inprincipe gewoon een verkapte PC is.

[ Voor 18% gewijzigd door WeAreLegion op 28-10-2004 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Laatst online: 16-05 23:37
Het enige waar ik bang voor ben is dat er een bundel van de pstwo+gtasa komt terwijl je net een week beide apart hebt gekocht :/

Aangezien zoon bundel ook niet is aangekondigd maar het in zekere zin wel te voorspellen is, is dat dus wel ff lastig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiscBiker
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:34
ZAMoRANo schreef op 27 oktober 2004 @ 23:50:
[...]
...
Maar als doorgewinterde PC-gamer, hoe vind je de controls van GTA:SA op de PS2, gaat dat een beetje intuïtief? Das eigenlijk m'n grootste twijfel.
NEE! Ik heb dus vandaag de PStwo gekocht en San Andreas, maar ik dat is nog flink wennen die besturing. Niets gaat boven een keyboard en muis als je het mij vraagt.

Verder doe ik nog geen missies, want blijkbaar komt er zowel bij de PStwo als San Andreas geen geheugenkaart, dus dat schiet niet op. Doelloos rondzwalken door Los Santos (pimpen) is ook al erg leuk, zeker geen spijt van de 210 euro die ik lichter ben geworden vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Hm, heb 'm de halve middag en avond gespeeld, maar vind het tot nu nog niet echt veel aan. Beetje saai allemaal, teveel open gebieden, weinig interactie met je omgeving. Nu was dit in VC ook het geval, maar ik had dus een verbetering verwacht in dat opzicht. De aanpassingen die wel zijn doorgevoerd, zoals fitnessen, eten, etc. vind ik totaal niet boeiend.

Al met al best een aardig spel, maar écht lang zal ik 't niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
ilyc schreef op 28 oktober 2004 @ 00:18:
Hm, heb 'm de halve middag en avond gespeeld, maar vind het tot nu nog niet echt veel aan. Beetje saai allemaal, teveel open gebieden, weinig interactie met je omgeving. Nu was dit in VC ook het geval, maar ik had dus een verbetering verwacht in dat opzicht. De aanpassingen die wel zijn doorgevoerd, zoals fitnessen, eten, etc. vind ik totaal niet boeiend.

Al met al best een aardig spel, maar écht lang zal ik 't niet spelen.
hehe apart dat je dat vind. ik vind persoonlijk van wel. je kan poolen video games spelen. Base jumpen. beetje rond toeren. vliegen. Ok je kan niks slopen maar das dan ook alles. Maar goed tis niet voor iedereen weg gelegt

offtopic:
Moi gaat slapen anders kan ik morgen helemaal me bed niet uit komen.

[ Voor 7% gewijzigd door WeAreLegion op 28-10-2004 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
WeAreLegion schreef op 28 oktober 2004 @ 00:25:
[...]

hehe apart dat je dat vind. ik vind persoonlijk van wel. je kan poolen video games spelen. Base jumpen. beetje rond toeren. vliegen. Ok je kan niks slopen maar das dan ook alles. Maar goed tis niet voor iedereen weg gelegt

offtopic:
Moi gaat slapen anders kan ik morgen helemaal me bed niet uit komen.
Klopt wat je zegt, maar die dingen zijn allemaal bijzaak, konden er makkelijk buiten gelaten worden, of door iets anders vervangen worden. Met andere woorden; Ze voegen niks fundamenteels aan de gameplay toe, en na twee spellen die exact hetzelfde concept volgen wordt dat toch wel wat karig.

Daarnaast vind ik het thema weinig interessant en lang niet zo goed uitgewerkt als het jaren 80 thema van Vice City.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jah ok maar goed dat is zoals ik al zei gewoon persoonlijke kwestie daar doe je niet zoveel aan. En wat het is het toch weer lekker vroeg :(. Ik vond trouwens 80's thema van vice city ook leuke rdan dit maar dat komt omdat ik van 80's hou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:22
Had hem gister net voor sluitingstijd bij de Bart Smit vandaan gehaald. Maar WAT een verbetering vergeleken met Vice City! Voordat ik het wist was het 2 uur 's nachts.

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Anoniem: 12316 schreef op 27 oktober 2004 @ 22:35:
Goed, aangezien niemand wat leest, dan maar zo:
Hier wil ik toch even kort op reageren. De meeste mensen hier wachten al langer dan 1 jaar op dit spel. Is het dan gek dat men z'n vreugde wil delen? Ik snap dat het geen slow-chat mag worden, maar de meeste mensen hier zijn regular (in dit topic). Ik zit nog even te denken of ik een toelichting per email stuur :)
Caboman schreef op 27 oktober 2004 @ 23:41:
Kan iemand wat vertellen over de politie?

In vite city als je 2 sterren had, was 't bijna onmogelijk om te vluchten voor de poltie. Ze spammen gewoon waar je bent :/ En je kon je niet verstoppen.

Hoe is dat in san andreas?
[afbeelding]
Wat mij trouwens ook opviel... Met 2 sterren omdat je een auto steelt en op politie schiet reageren ze anders, dan wanneer je een politie-agent doodschiet (ook 2 sterren)... Ik heb het 10 minuten volgehouden om ze voor te blijven en wilde me laten arresteren, maar ik werd op dat moment gewoon doodgeschoten :( :D

Ten eerste is het spel echt vet B). Vanaf de openings-titel zit de sfeer er meteen in...

Maar, ik vind de overzichts-map net iets te onduidelijk (juist door de hoeveelheid aan straten en steegjes) en de algehele look van het spel iets minder dan Vice City. <-- wat uiteraard te verklaren is door het feit dat de map minimaal 3x groter moest worden... Begrijp me niet verkeerd, er is genoeg detail in dit spel aanwezig, maar ik heb het gevoel dat Vice City er iets beter uitzag (zowel de movies als ingame)...

Nog even over de verkoop. Ik sprak gister een jongen van E-Plaza en die legde mij het volgende uit: Veel winkels, waaronder Bart Smit, Intertoys en FRS hebben maar een aantal spellen binnengehad (gister). E-Plaza was de enige die gister in principe de pre-orders allemaal kon afleveren.

Het heeft mij gister ook een uur gekost om een winkel te vinden die nog genoeg had (en ik werd al gematst door E-plaza ;))

[ Voor 13% gewijzigd door BtM909 op 28-10-2004 10:09 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

Logos schreef op 28 oktober 2004 @ 09:58:
[...]

Thanks!

Dan eerst BS maar, want Dixons gooit altijd nog 10€ extra op hun games... :{

.. en het duurt nog veel te lang tot de pauze :(
Bij Dixons Leeuwarden was ie 60 euro, dus dat valt mee :) Ze hadden tevens erg veel binnen gekregen. :P

Geluiden van de wapens vindt ik tot nu toe niet zo goed, klinkt een beetje hol ofzo. Maar voor de rest erg top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Wasp schreef op 28 oktober 2004 @ 08:52:
Had hem gister net voor sluitingstijd bij de Bart Smit vandaan gehaald. Maar WAT een verbetering vergeleken met Vice City! Voordat ik het wist was het 2 uur 's nachts.
Vertel, vertel. vertel, wat vind je er zo aan verbeterd dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
Anoniem: 84457 schreef op 28 oktober 2004 @ 11:00:
[...]

Vertel, vertel. vertel, wat vind je er zo aan verbeterd dan?
Neem nou dat reactiesysteem in SA. Als iemand je op straat aanspreekt, dan kun je terug reageren met een positief of een negatieve reactie. Aan de hand daarvan reageert die persoon weer terug. Met dit soort kleine dingen vermaak je je veel langer met San Andreas IMO.

Verder heb ik klachten gelezen in dit topic over de vaagheid van het beeld als je snel gaat rijden. Ik vind dit zelf lijken op dat systeem wat ook in NFS:U gebruikt wordt. Niet storend dus!

Geen laadtijden meer in de stad zelf! Ideaal! Nog wel als je 1-en-uit een gebouw komt natuurlijk, maar dat is wel begrijpelijk.

Zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan, maar je ziet het zelf snel genoeg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wasp schreef op 28 oktober 2004 @ 11:55:
Minder. :(

Maar wat ik niet snap, De verkoper bij de Bart Smit vertelde mij dat er op woensdag, 1 dag voor de officiele release, precies 10 verkocht mochten worden. En ze vertelde mij dat het nog wel even duurt voordat de volgende 'lading' binnenkomt. En die zal dan ook maar 10 tot 20 stuks zijn. Waarom zo weinig? :?
Hypen en het feit dat er een hoop winkels GTA verkopen :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik (als doorgewinterde pc-gta-speler) vind de controls echt prima, vrijwel geen gewenning nodig. Nu moet ik wel zeggen dat ik Jak 2 al een tijdje speel op de ps2.

SA is zóveel vetter dan VC, maar je moet er wel van houden. Er zijn gewoon wat RPG-achtige elementen toegevoegd (eigenschappen van Carl en de benodigde upgrades hiervoor, gesprekken voeren etc.)

Dat blurry effekt is alleen maar mooi imho, wel zo realistisch (ga maar eens 200+ rijden in real life, wedden dat je 'beeld' vager wordt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Heeft iemand eigenlijk al door wat de 2-player mode inhoudt :? En hoe je er in komt :?

Als niemand dit beantwoord heeft voor vanavond zal ik er zelf nog maar eens naar kijken :)

(als het een tikfout op de hoes is is dat best lomp ;) )

[ Voor 15% gewijzigd door pagani op 28-10-2004 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118028

johnnyv.nl schreef op 28 oktober 2004 @ 13:05:
Heeft iemand eigenlijk al door wat de 2-player mode inhoudt :? En hoe je er in komt :?

Als niemand dit beantwoord heeft voor vanavond zal ik er zelf nog maar eens naar kijken :)

(als het een tikfout op de hoes is is dat best lomp ;) )
Wat pagina's terug in dit topic wordt er gesproken dat je met 2 personen kan poolen. En zo zijn er volgens mij nog een aantal spel elementen die je met 2 personenen kan spelen. Het is niet zo dat je het hele spel met z'n 2en kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:50
eelkeburgers schreef op 28 oktober 2004 @ 13:01:
[...]

Dat zal mijn pre-order van FRS ook wel op de deurmat liggen, jammer dat ik niet eerder dan 20.00 uur thuis ben.

Ik denk dat ik pas erg laat op bedje ga vanavond ;)
HOop ik dat je grote brievenbus als ons hebt want hij belde aan omdat het er niet doorpaste ivm extra doos van GTA1. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Mensen, er is net gevraagd of we niet meer alleen willen melden dat we het spel hebben (dit is ook absoluut niet interessant), dus hou het ff écht on-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Zosas schreef op 28 oktober 2004 @ 13:28:
[...]

Ah joh, maak je niet zo druk. Mensen wachten al maanden (al dan niet een jaar) op dit spel. Dan krijgen we 4 a 5 pagina's vol vreugde dat mensen hem binnen hebben... vind het niet storend om te lezen, juist grappig.

Ik zelf moet sowieso wachten tot morgen, dus hopelijk ligt hij morgen in de brievenbus... helaas moet ik morgen werken, maar gelukkig moet ik mn auto ophalen bij de garage dus ik ga ZEER BETIJDS naar huis!!!! :9
Ik vind het ook niet erg, maar [rml]Terr in "[ PS2/PC] Grand Theft Auto: San Andreas d..."[/rml] wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05-2021

Mobie

Little Idiot

Ach waar maak je je druk om, de meeste mensen die reageren dat ze hem binnen hebben zijn hier de komende dagen toch niet meer te vinden ;)

Zit er verder nog wat leuks bij? Een kaart? Leuk boekje net als bij GTA Vice City? Stickers...? Geef in ieder geval wat meer informatie dan om het leuk te houden :)

Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
Ja, een kaart met aan de andere kant een poster, en idd zo'n reclame boekje met plaatsen waar activiteiten kunnen plaatsvinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Bij de dixons krijg je er geloof ik een bandana bij (zag zoiets staan)

Net alsof je nog buiten komt als je deze game hebt ;) (tenzij je zoals ik de hele dag naar de uni moet :P )

[ Voor 46% gewijzigd door pagani op 28-10-2004 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:34

BioHazard

*\o/*

Dit is een spoiler dus als je niet wilt zien, niet kijken :P
Klik hier voor vette pic 1
Klik hier voor vette pic 2

Zeer vet spel echt wel.
Maare kwaliteit is wa bagger want is met mobile cam van 6230. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Het is in dit topic nog niet langsgekomen. Maar is GTA:SA nu op een duallayer DVD uitgebracht of op een singlelayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
LifeTecH schreef op 28 oktober 2004 @ 14:27:
Het is in dit topic nog niet langsgekomen. Maar is GTA:SA nu op een duallayer DVD uitgebracht of op een singlelayer?
Hij is 4.1 gig (de officiële), dus denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Nu online
De Mediamarkt hier in Enschede had er nog zat voor € 49,99 :P

Eerste indrukken zijn gemengd, heb niet het gevoel zoals ik had bij Vice City (maar daar freakte ik al op de soundtrack, die vind ik bij deze minder ... maar ik hou niet van gangsterrap en hardrock). Verder vind ik de weg in de stad niet zo makkelijk terug te vinden, rij vaak verkeerd omdat alles op elkaar lijkt. En het is net of de auto's latiger te besturen zijn, je kan nu wel dwars door bochten heen, dat is op zich wel tof. Verder is de stad vooral groot, wat een ontzettend groot oppervlak heb je meteen al tot je beschikking niet normaal 8)7
De gangster stijl van de game valt me trouwens wel goed mee, het is best leuk uitgewerkt al haalt het het niet bij de "feel" van Vice (Scarface settings waren gewoon te tof).
Dat gedoe met je uithoudingsvermogen moet ik nog zien hoe dat bevalt, heb eerlijk gezegd weinig zin om elke keer te trainen oid, wel grappig voor een keer trouwens.
Fietsen is erg tof, dacht dat dat duf zou zijn, maar je pakt gewoon voor je lol een fiets.
Detail is wat hoger tov Vice, de auto's zien er mooier uit, kan niet wachten tot ik bij het tune deel ben.

Overall wel een erg vette game en een must have als je III en Vice tof vond, SA overtreft het in z'n geheel zeker wel.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Ik vind persoonlijk de auto's/motoren leuker, net iets realistischer weggedrag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120251

M'n broer vind dat ik tot volgende week moet wachten voor ik ps2
(satin silver) /san andreas haal. Misschien is de ps2 ergens goedkoper ofzow of komt er een bundel.

Zelf wil ik hem NU hebben.

Wat vinden jullie???

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 120251 op 28-10-2004 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Anoniem: 120251 schreef op 28 oktober 2004 @ 15:05:
M'n broer vind dat ik tot volgende week moet wachten voor ik ps2/san andreas haal. Misschien is de ps2 ergens goedkoper ofzow.

Zelf wil ik hem NU hebben.

Wat vinden jullie???
De ps2 wordt niet goedkoper, GTA:SA wordt waarschijnlijk duurder dan hij nu is (mediamarkt voor 49 euro aanbieding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

johnnyv.nl schreef op 28 oktober 2004 @ 14:57:
Ik vind persoonlijk de auto's/motoren leuker, net iets realistischer weggedrag...
Da's waar :D Vond het echt stoer dat m'n bumper er half aan hing! Viel me trouwens op dat er veel beter gestuurd kan worden, waardoor je veel minder botst (dus wordt het interessanter om je auto te upgraden)

Nog wat anders: ik heb voor de test m'n BMX ergens neergezet. Pak een auto, cruise 15 minuten (realtime) en vind m'n fiets weer op dezelfde plek terug :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97504

haha die gta 1 titel die je drbij krijgt, is dat gewoon die oude ps1 versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Anoniem: 97504 schreef op 28 oktober 2004 @ 15:10:
Jup. :D nu heb ik iig all GTA titels orgineel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-06 15:46
Ik heb het spel gekocht en ik zit nu al vast in de eerste (of tweede?) missie vast.

Het is die missie van de drive-by shooting! Hoe moet ik in godsnaam sprinten op een fiets? In de manual staat: X, maar als ik X indruk, fiets ik op gewoon tempo :(
Hoe moet ik sprinten (X half indrukken lukt niet) op een fiets? Bij lopen is het gewoon X...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11657

masser120 schreef op 28 oktober 2004 @ 15:25:
Ik heb het spel gekocht en ik zit nu al vast in de eerste (of tweede?) missie vast.

Het is die missie van de drive-by shooting! Hoe moet ik in godsnaam sprinten op een fiets? In de manual staat: X, maar als ik X indruk, fiets ik op gewoon tempo :(
Hoe moet ik sprinten (X half indrukken lukt niet) op een fiets? Bij lopen is het gewoon X...
Gewoon snel achter elkaar op die knop rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Tappen :)

indrukken, loslaten, indrukken, loslaten, indrukken, loslaten, indrukken, loslaten, indrukken, loslaten, indrukken, loslaten, indrukken, loslaten, indrukken, loslaten, indrukken, loslaten, indrukken, loslaten, indrukken, loslaten, indrukken, loslaten, indrukken, loslaten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online

misschien X inspammen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-05 11:58
Hmm, ik vind het wel een beetje vreemd dat ie voor de PC pas zo veel later uit komt.. Ik vind het daarop toch het leukste omdat er vaker updates en mods voor uitkomen.. Vinden jullie (de PS2-spelers) dat niet jammer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
Sierra-NL schreef op 28 oktober 2004 @ 15:32:
Hmm, ik vind het wel een beetje vreemd dat ie voor de PC pas zo veel later uit komt.. Ik vind het daarop toch het leukste omdat er vaker updates en mods voor uitkomen.. Vinden jullie (de PS2-spelers) dat niet jammer?
nee, want wij hebben hem nu al :Y)

niet dat ik hem niet op de pc zal spelen though

[ Voor 8% gewijzigd door LifeTecH op 28-10-2004 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
Anoniem: 11657 schreef op 28 oktober 2004 @ 15:29:
[...]

Gewoon snel achter elkaar op die knop rammen.
BtM909 schreef op 28 oktober 2004 @ 15:29:
[...]

Tappen :)

indrukken, loslaten, indrukken, loslaten, indrukken, loslaten, indrukken, loslaten, indrukken, loslaten, indrukken, loslaten, indrukken, loslaten, indrukken, loslaten, indrukken, loslaten, indrukken, loslaten, indrukken, loslaten, indrukken, loslaten, indrukken, loslaten :D
LifeTecH schreef op 28 oktober 2004 @ 15:30:
[...]

misschien X inspammen?
Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
johnnyv.nl schreef op 28 oktober 2004 @ 15:06:
[...]

De ps2 wordt niet goedkoper, GTA:SA wordt waarschijnlijk duurder dan hij nu is (mediamarkt voor 49 euro aanbieding)
Probleem is alleen wel dat er misschien een bundel gaat komen. En dan voel je je dus genaaid als je net een week beide apart hebt gekocht :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:03
Anoniem: 12316 schreef op 27 oktober 2004 @ 22:35:
Goed, aangezien niemand wat leest, dan maar zo:

Modbreak:Voordat iedereen graag wilt melden hoe het met zijn/haar San Andreas aankopen / bestellingen gaat: Vergeet niet de topic waarschuwing door te lezen, vooral niet het stukje over "Hou het interessant voor iedereen"

Het is namelijk niet interessant om hele scheppen mensen te zien vertellen dat ze het spel morgen oid krijgen (zelfs al kan het een indicatie geven hoe het met de preorders gaat). Wacht liever een dag (of twee) en vertel over je ervaringen met het spel
Ik zal deze nog maar een keer quoten, want niet iedereen heeft dit blijkbaar door.
Ik heb overigens dus ook gelijk even een aantal van dat soort replies getrashed. Dus als je je post mist dan weet je hoe het komt ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Crash op 28-10-2004 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121245

Modbreak:Wat is er nu niet duidelijk aan bovenstaande :?

[ Voor 83% gewijzigd door Crash op 28-10-2004 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Laatst online: 13:46
Crash schreef op 28 oktober 2004 @ 15:58:
[...]

Ik zal deze nog maar een keer quoten, want niet iedereen heeft dit blijkbaar door.
Ik heb overigens dus ook gelijk even een aantal van dat soort replies getrashed. Dus als je je post mist dan weet je hoe het komt ;)
offtopic:
Ach, het zal wel gewoon de blijheid zijn dat ze meteen posten omdat je hem ook hebben :)

Verder is het echt een wreed spel. Dik schieten hiero :p. Mij zie je de komende dagen niet hier want heb nog een hoop te doen 8)

[ Voor 3% gewijzigd door ID-College op 28-10-2004 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:03
ID-College schreef op 28 oktober 2004 @ 16:13:
[...]

offtopic:
Ach, het zal wel gewoon de blijheid zijn dat ze meteen posten omdat je hem ook hebben :)

[...]
Sure, kan ik begrijpen. Maar het voegt nu eenmaal totaal niets toe. Post dan liever pas nadat je een uurtje of langer gespeeld hebt, zodat je dan je eerste indruk kunt geven over het spel. Dat is leuker om te lezen dan dat je leest dat iemand het spel zojuist heeft gehaald of besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Crash schreef op 28 oktober 2004 @ 16:17:
[...]

Sure, kan ik begrijpen. Maar het voegt nu eenmaal totaal niets toe. Post dan liever pas nadat je een uurtje of langer gespeeld hebt, zodat je dan je eerste indruk kunt geven over het spel. Dat is leuker om te lezen dan dat je leest dat iemand het spel zojuist heeft gehaald of besteld :)
offtopic:
IMHO is het trouwens wel behulpzaam om aan te geven waar het spel nog te krijgen is in bepaalde regio's aangezien hij bij veel zaken al uitverkocht is, maargoed als jij vindt van niet leg ik me daarbij neer.

Ik ga deze week ook dan toch een PS2 halen speciaal voor GTA en PES4, en ik zal dan wel posten als ik een tijdje gespeeld heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19339

Anoniem: 97504 schreef op 28 oktober 2004 @ 15:10:
Hoezo, zit die gewoon bij het spel meegeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schumi4ever schreef op 28 oktober 2004 @ 15:54:
[...]

Probleem is alleen wel dat er misschien een bundel gaat komen. En dan voel je je dus genaaid als je net een week beide apart hebt gekocht :/
Ja daar maak ik me wel een beetje zorgen om. Ik koop San Andreas vandaag of morgen en leen m'n broers ps2. Koop ik de satin silver volgende week en hopelijk is ie dan ergens goedkoper te verkrijgen. Maar waarom zouden ze een bundel maken met de oude ps2 nu de pstwo komt. Had nl gehoord dat ze niet meer besteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Anoniem: 120251 schreef op 28 oktober 2004 @ 16:35:
[...]

Ja daar maak ik me wel een beetje zorgen om. Ik koop San Andreas vandaag of morgen en leen m'n broers ps2. Koop ik de satin silver volgende week en hopelijk is ie dan ergens goedkoper te verkrijgen. Maar waarom zouden ze een bundel maken met de oude ps2 nu de pstwo komt. Had nl gehoord dat ze niet meer besteld worden.
Ik kan je in ieder geval vertellen dat er geen GTA:SA pack gaat komen. Ik heb het een aantal dagen geleden ook al gevraagd aan m'n collega op de games afdeling. En de huidige PS2 zakken niet in prijs. Me works in de Mediamarkt.

[ Voor 5% gewijzigd door Alpha-sphere op 28-10-2004 16:46 ]

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-07 22:28
Anoniem: 19339 schreef op 28 oktober 2004 @ 16:34:
[...]

Hoezo, zit die gewoon bij het spel meegeleverd?
Nee, is een actie van FRS, ze geven 1000 mensen die hem bij hun online bestellen een gratis originele GTA mee.
Lijkt er op dat play.com niet genoeg GTA's heeft dus ben bang dat ik hem pas eind volgende week kan gaan spelen. Maja, post uw ervaringen, plaatjes en filmpjes want wij wachtenden zijn erg benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Maar hoe zeker kun je dat weten? Zelf zou ik het een erg logische zet vinden om de pstwo te bundelen met gtasa. Dat daar nu nog niks over bekend is (wel een rumour) betekent nog niet dat dat over 2 weken of een maand ofzo niet kan gebeuren, en das het lastige. Wil je daarop wachten of niet :|

Als er trouwens winkels zijn die de pstwo in de actie gooien met een gtasa of algemeen een game naar keuze, post het dan vooral hier :P

[ Voor 20% gewijzigd door Benotti op 28-10-2004 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Nu online
Je gaat toch niet wachten om 10 euro te besparen? Hier in de stad, 50 euro voor de game, 140 voor de PS2, laat de bundel (als die al komt, ik denk eer dat dat net als in Japan GT4 gebundeld gaat worden met de PStwo) een keer 180/170 euro kosten, ik wou er de lol niet voor missen :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-07 15:58
Dus 2 player is alleen om met elkaar te biljarten enzo andere kleine dingen?
Wanneer je gaat driveby shooten met een scooter bijvoorbeeld, is dat ee CPU of een 2e player?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66124

TAG_Speedy schreef op 28 oktober 2004 @ 16:54:
Je gaat toch niet wachten om 10 euro te besparen? Hier in de stad, 50 euro voor de game, 140 voor de PS2, laat de bundel (als die al komt, ik denk eer dat dat net als in Japan GT4 gebundeld gaat worden met de PStwo) een keer 180/170 euro kosten, ik wou er de lol niet voor missen :)
waar dan ? hier 150 en 60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Hoe groot zou dit spel in ongeinstalleerde staat zijn? (ik gok 3 gig)
En hoe groot in geinstalleerde staat ? (ik gok 4.5 gig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Mijn eerste ervaring met een ps2 game...
Ik vind de graphics niet echt extreem mooi, maar nog altijd mooier dan vice city, en bovendien is de tv hardstikke flets met de kleuren weergeven (ff vader overhalen om een breedbeeldje op zolder te plaatsen :9 ) Het spel zelf vind ik wel erg cool, de verschillende elementen zijn erg leuk uitgewerkt. Het beste tot nu toe vind ik dat de auto's veel beter reageren, en natuurlijk die police motor...vroem vroem
Trouwens bij de mm hier hadden ze 380 van die dingen voor 49 euro, waren er zo doorheen :D (ik natuurlijk een pstwo en san andreas gescoord 8) )

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Is die 50 euro van de mm eigenlijk een tijdelijke aanbieding :? En welke winkels nog meer verkopen het voor 50 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Laatst online: 07-07 15:37
Schumi4ever schreef op 28 oktober 2004 @ 18:45:
Is die 50 euro van de mm eigenlijk een tijdelijke aanbieding :? En welke winkels nog meer verkopen het voor 50 euro?
Op de Makro site staat hij ook voor 50 euro. (in de folder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hahaha check vooral die low riders uit! die zijn echt zo stoer gedaan. Besturning van die dingen is echt over na gedacht :D beetje bouncen terwijl je met 100km/u rijd echt lachuh. Maar ik zit eigenlijk te wachten op het punt dat ik kan gaan base jumpen dat lijkt me echt heel stoer om gewoon keer te doen in een spel

[edit]

Voor een map kan je kijken op www.gtagaming.com (daar stond er 1) die redelijk nauwkeurig is

[ Voor 15% gewijzigd door WeAreLegion op 28-10-2004 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Laatst online: 30-06 19:45
heeft iemand de volledig map van SA?

ik heb ooit gedeeltes gezien, maar die waren nog niet af omdat de game toen nog in ontwikkeling was

[ Voor 59% gewijzigd door Silent Thunder op 28-10-2004 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94113

koop hem gewoon dat heb ik ookj gedaan en dan zit hij er bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRob
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-07 21:04
Kan iemand me vertellen hoeveel de PSTwo bij de Mediamarkt kost?
Gewoon 150 euro of bieden ze hem voor minder aan?

Die wil ik samen met GTA SA gaan halen namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76385

Modbreak:Wat is er nu niet duidelijk aan [rml]Crash in "[ PS2/PC] Grand Theft Auto: San Andreas d..."[/rml] ? :{

[ Voor 93% gewijzigd door Crash op 28-10-2004 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Nu online
iRob schreef op 28 oktober 2004 @ 20:29:
Kan iemand me vertellen hoeveel de PSTwo bij de Mediamarkt kost?
Gewoon 150 euro of bieden ze hem voor minder aan?

Die wil ik samen met GTA SA gaan halen namelijk...
Je bent voor beiden 149+49= €198 kwijt.
En dan loop je daar met een psTwo en san andreas weg, en man that feels good :)

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik heb dus net een PSTwo met GTA: SA en PES4 gehaald.

Na ff snel PES4 geprobeerd te hebben heb ik GTA erin geduwd en zit nu ff te spelen. Eerste indruk; graphics vallen best wel tegen vergeleken met Vice City op de PC, vooral de resolutie (als je 1280x1024 met FSAA gewend bent). Maar er het spel zelf is wel enorm gedetailleerd en de wereld is weer wat levendiger, mooiere sfeer, biken is erg lollig. :)

Goed, snel weer even verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Shailesh schreef op 28 oktober 2004 @ 21:05:
[...]

Je bent voor beiden 149+49= €198 kwijt.
En dan loop je daar met een psTwo en san andreas weg, en man that feels good :)
En dan moet je dus nog 30 euro voor een memory card betalen en een rgb-kabel is ook wel wenselijk :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Nu online
Anoniem: 66124 schreef op 28 oktober 2004 @ 18:20:
[...]

waar dan ? hier 150 en 60
Enschede (Nedgame voor de PS2, Mediamarkt/Dixons voor GTA)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Enigste wat ik kan zeggen is.
"Hij is weer lekker Coby." :+ :P

Enigste wat ik slechter vind dan in VC is de muziek, maar ja, alles went. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
Albinoraptor schreef op 28 oktober 2004 @ 21:29:
Enigste wat ik kan zeggen is.
"Hij is weer lekker Coby." :+ :P

Enigste wat ik slechter vind dan in VC is de muziek, maar ja, alles went. :P
Vind ik ook.
Leuke stad, leuke storyline, leuke missies. Maar het is niet mijn muziekstijl :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Nu online
Schumi4ever schreef op 28 oktober 2004 @ 21:27:
[...]

En dan moet je dus nog 30 euro voor een memory card betalen en een rgb-kabel is ook wel wenselijk :|
Ja daar kwam k ook al achter :'( , maar goed ik kon op de memorycard van mn vriend rekenen wiens playstation nu ff kaduuk is. Want bij de mediamarkt waren alle memorycards uitverkocht...en ik had geen tijd om elders te zoeken, morgen is een nieuwe dag!
Wat betreft die rgb kabel, je kan die van de ps1 ook gewoon gebruiken als je die hebt, maar het werkt volgens mij niet zo perfect met gekopieerde/ntsc films. Want ik krijg dan grijs beeld, en met die bijgeleverde kabel+scartblok krijg ik gewoon goed kleur, dus dat is wel ff het overwegen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94828

Stelletje dildo's van Rockstar hebben niet genoeg exemplaren naar Nederland verscheept, dus nu moet ik nog een kleine week op mijn spel wachten vrees ik :'(

Hier in Emmen hebben ze bij een paar winkels een paar exemplaren gekregen, maar die waren allemaal al gereserveerd en ze kunnen niet met zekerheid zeggen wanneer de volgende lading komt...

Het ging precies hetzelfde toen Gta3 op de ps2 uitkwam, toen duurde het ook twee weken voordat ik hem een keer had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65860

net even bij de mediamarkt(amsterdam) geweest om een memorycard te halen..

er lagen nog stapels met gta sa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121245

Oke heb hem nu vanaf 6 uur gespeeld en ik moet zeggen is echt een TOP game ik verdwaal gewoon je kan eindeloos rijden heerlijk echt perfect

ben er alleen nog niet achter hoe ik op het vliegveld kan komen. Ohja en als je denkt dat je naar een andere stad kan rijden het is mij nog niet gelukt de wegen waren afgesloten :(

Lekker veel missies doen dus vanavond en vannacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

ag achterlijk hier in groningen verkopen ze het pas op de release date mogge dus :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Laatst online: 14:11
Leuk dat je ook op andere autos kan rijden. Met een motor door de lucht vliegen en op een auto neerkomend en doorrijdend vluchten voor de politie is gaaf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13022

Noh ik heb 60 euri betaald.. het was 60 euri vandaag spelen of 50 euri zondag spelen.. ja vandaag dus :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Shailesh schreef op 28 oktober 2004 @ 21:49:
[...]Wat betreft die rgb kabel, je kan die van de ps1 ook gewoon gebruiken als je die hebt, maar het werkt volgens mij niet zo perfect met gekopieerde/ntsc films.
Je bedoelt de standaard scartkabel die bij de ps1 werd geleverd?

edit: laat maar, ik zie hier toch geen kabels meer liggen :p

[ Voor 9% gewijzigd door Benotti op 28-10-2004 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
geweldige game! Ik heb me uren vermaakt met rondjes scheuren op de "highway" rond het eerste stadje. Het gevoel van snelheid is veel beter uitgewerkt. Waar ik alleen nog even mee zit te kloten zijn de controls. Is het mogelijk deze om te gooien naar de d-pad ? (Ik kon het niet ff 1 2 3 vinden in de handleiding / forum hier). Ik ben niet zo getraind op die analoge stick (was ik wel ooit met de n64 :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117863

Anoniem: 121245 schreef op 28 oktober 2004 @ 21:59:
Oke heb hem nu vanaf 6 uur gespeeld en ik moet zeggen is echt een TOP game ik verdwaal gewoon je kan eindeloos rijden heerlijk echt perfect

ben er alleen nog niet achter hoe ik op het vliegveld kan komen. Ohja en als je denkt dat je naar een andere stad kan rijden het is mij nog niet gelukt de wegen waren afgesloten :(

Lekker veel missies doen dus vanavond en vannacht
je kan ook naar een andere stad zwemmen :)
maar dat overleef je toch niet met 5 sterren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41287

Hebben de voormalig "Vice-City op PC" spelers ook netzoals ik een klein beetje moeite met de ietwat glitchy en kartelachtige graphics op de PS2 ? :) Ik vind het namelijk wel even wennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Qorne schreef op 28 oktober 2004 @ 22:24:
ag achterlijk hier in groningen verkopen ze het pas op de release date mogge dus :( :P
Ik weet niet waar jij hebt gekeken maar bij nedgame waren ze vandaag al uitverkocht...Overigens waren ze vanochtend ook nog te krijgen bij Dim+
De Dixons had ze ook al...
Morgens heeft de MediaMarkt ze, daar zullen ze vast het goedkoopst zijn! :)

Suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Anoniem: 41287 schreef op 28 oktober 2004 @ 23:29:
Hebben de voormalig "Vice-City op PC" spelers ook netzoals ik een klein beetje moeite met de ietwat glitchy en kartelachtige graphics op de PS2 ? :) Ik vind het namelijk wel even wennen :)
Ja ik heb het zoeven ook al gezegd. ik verwachtte geen wonderen ofzo maar ik heb toch even geslikt toen ik het introtje zag en dacht: "Ik hoop dat het in-game er iets beter uit ziet. :)

Maar na een tijdje gaat het wel wennen, FSAA mis ik wel enorm en vaak zie ik niet dat een mannetje een politieagent is totdat hij me al zowat te pakken heeft maar verder valt het mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
jaa dat viel mij ook al op, maar daar kan k wel mee leven. wat ik wel vervelend vind is dat ik muis-toetsenbord handen heb en niet zo goed met die controllor nog kan besturen. is het mogelijk dat je met ene usb keyboard en usb muis GTA SA op playstation kan besturen?? dat zou echt relaxed zijn :)

verder vind ik het spel tot nu toe fucking gaaf. come on bitch, let's drive tha facking car :P (hoe vaak fuck/bitch niet voorkomt in dat spel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Laatst online: 13:46
Zeker boekende troep dat spel. Dik gassen man.
Ik vind het echt super en zeker een vooruitgang op vice city. (alhoewel die mods voor vice city ook stoer zijn 8))
offtopic:
En nu snel verder want zit alweer 4 minuten op mijn pc 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117614

Jah ik heb ook al gezocht naar Toetsenbord/muis voor de ps2....maar ik kan het nergens vinden,volgensmij bestaan die ook helemaal niet. En ik heb hem ge pre-ordered bij gcshop.nl en hoop dat ik hem morgen op mijn deurmatje krijg :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ga zowieso san andreas halen, maar zag laatst de vorige 2 delen voor 19,95 per stuk. Zijn ze het waard of gewoon laten liggen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Laatst online: 14:41
ik heb em ook gepreordert bij gc-shop, en sinds vanmiddag is de status, "verzonden" Dus ik verwacht em morgen :)

offtopic:
is dit nieuw? of geld dit alleen voor dit topic?

Waarschuwing
Net als bij ieder ander topic: Hou het legaal, hou het ontopic, maak geen meldingen van "ik heb de game al", en hou het dus interessant voor iedereen. Je bent gewaarschuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
Anoniem: 120251 schreef op 29 oktober 2004 @ 00:08:
ik ga zowieso san andreas halen, maar zag laatst de vorige 2 delen voor 19,95 per stuk. Zijn ze het waard of gewoon laten liggen ???
Als je GTA3 en Vice City bedoeld: Halen
Als je GTA1 en 2 bedoelt: deel 1 kopen deel 2 laten liggen

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Hoe storend zijn die framedrops eigenlijk? Wordt het echt irritant of wordt het daardoor een stuk lastiger om van de politie weg te komen enzo? Of valt het alleen op maar is er verder prima mee te leven?
LifeTecH schreef op 29 oktober 2004 @ 00:09:
[...]

Als je GTA3 en Vice City bedoeld: Halen
Als je GTA1 en 2 bedoelt: deel 1 kopen deel 2 laten liggen

:Y)
Dan kun je wat mij betreft net zo goed ook deel 2 halen, om de collectie compleet te krijgen :*)

[ Voor 45% gewijzigd door Benotti op 29-10-2004 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik ben een zeikerd kwa spellen, maar ik als pc/x-box gamer ben nog nooit zo snel weg van een spel geweest.

Ik schrok eerst ook van de graphics (heb vandaag de PStwo aangeschaft), maar na een tijd merk je daar totaal niks meer van en ga je er van houden.
Ik heb al veel WOW momenten gehad tijdens het spelen.

De framerate stoorde me in het begin een klein beetje, maar als je even speelt merk je dat niet meer.

Een enkele keer gaat het iets langzamer, maar zeker niet storend.

Het is het geld absoluut waard!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Ik ben het met de meeste mensen hier eens; VET! ;)

Veel verbeteringen imo tov VC. De auto's/motors rijden veel realistischer. Op de snelweg rijden ze tenminste niet zo langzaam meer en als je een 'slome' auto hebt, is het nog leuk om te zien dat je ook ingehaald wordt :) .

Verder zijn alle detailtjes verbeterd, het zwemmen, basejumpen, over hekken klimmen, de hoogtes/grootte (etc. etc., zie topicpost :P) ;)

De besturing van de playstation is wel ff wennen, maar dat begint vanzelf beter te gaan :D ...'k heb er zeker geen spijt van dat ik een PS2 en SA heb gekocht _/-\o_ !

En trouwens, die framedrops vallen reuze mee, ik heb er echt geen last van...komt heel soms ff voor, maar dat merk je niet eens doordat het spel zo goed is ;)

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117614

Cyberdox jou site is vet cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:26
Net als bij ieder ander topic: Hou het legaal, hou het ontopic, maak geen meldingen van "ik heb de game al", en hou het dus interessant voor iedereen. Je bent gewaarschuwd

iig, San Fierro is zooooo cool met al die hobbels en scherpe bochten :D

moet je een motor pakken en met 2/3 sterren achtergevolgd worden, dikke phun :D

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Iemand enig idee of het mogelijk is ladders op te klimmen.....weet dat je een auto kan gebruiken om over de hekken te klimmen bij het vliegveld (nog niet geprobeerd), maar in san fierro (heb flink doorgespeeld :)) heb je aan de zijkanten ladders....alleen lukt het me niet om 'm te laten klimmen...heel vervelend.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-06 15:28
zwaar cool dit spel had em al sinds woensdag en na werktijd nonstop gamen

echter nu ben ik wel bij een klote stuk gekomen, je raadt het nooit

dansen AAAAAAAAH

ik druk de hele tijd het verkeerde knopje in 8)7

ben gisteren vol frustratie het platteland in gereden en een volledig dorp uitgemoord :7
(in ut spel dan he :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:54
hoe zit het eigenlijk met die grote berg in dat spel? is dat ook n beetje fatsoenlijk groot gemaakt?
lijkt me wel stoer om met de fiets vanaf te crossen, kan ik downhillen naspelen wat ik in italie gedaan heb :P

helaas nog ff n dik half jaar wachten, maar dat lukt makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Die berg is inderdaad wel redelijk groot, je kan als je genoeg skills bezit downhill races op de fiets doen (ik had de skills nog niet)......dus in plaats daarvan heb ik maar een base jump gedaan.....het is jammer dat er geen save punt is op de berg, het is vervelend weer helemaal omhoog te moeten rijden voor nog een sprong.....
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Net als bij ieder ander topic: Hou het legaal, hou het ontopic, zoek eerst zelf voordat je iets vraagt, en hou het dus interessant voor iedereen.
Je bent gewaarschuwd