Ik heb wel iets meer ervaring met consoles en ik had ze een beetje afgezworen, had GTA:SA over een maandje op de PC uit gekomen dan had ik ook wel gewacht.Anoniem: 31259 schreef op 27 oktober 2004 @ 23:11:
[...]
Weet je, doe het, echt waar, en wel hierom :
Zit zelf al +10 jaar achter de PC (ben nu 21) en buiten een SNES waarmee ik me eigenlijk nooit echt geamuseerd heb, heb ik nooit iets van consoles willen weten.
En toen kwam GTA3 op de PC, en dan VC, en nu, SA... op dePS2.
Anders gezegd, in al die jaren ben ik nog nooit, maar dan echt nog nooit, zo happig naar een game geweest, zo enthousiast, onvoorstelbaar.
De 2 vorige, en GTA1 trouwens ook, hebben me echt ettelijke weken van m'n leven gekost, en dat is zelfs HL niet gelukt.
Als je het je als doorwinterde PC-gamer kan permitteren 200€ 'weg te gooien', doe het, mindere grfx of niet, dit is GTa, in 3D man, nieuwe versie, waar wacht je nog op?![]()
![]()
edit:
die zilveren PS2 ziet er trouwens best wel gelikt uit, nu ik hem zo ff bekijk
Vice City heb ik ook pas een maandje of 3 geleden gekocht, op de PC, dat spel was me even ontgaan.
Maar als doorgewinterde PC-gamer, hoe vind je de controls van GTA:SA op de PS2, gaat dat een beetje intuïtief? Das eigenlijk m'n grootste twijfel.