[PS2/PC] Grand Theft Auto: San Andreas deel 3

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.655 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

ja, the sims2 lag ook al eerder in de winkel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:39

gws24

Thinking is hard!

HuggyB schreef op 26 oktober 2004 @ 21:52:
[...]
Heeft het zin om woensdag te gaan kijken bij winkels voor GTA:SA? Ik hoor nu overal de donderdag vallen, maar dat had ik al verwacht.
Geen idee of ze woensdag al in de winkel liggen; ik werk zelf bij de Makro en daar komt ie iig op donderdag binnen en gaat dan waarschijnlijk meteen de verkoop in zolang er geen officieel embargo opzit (hebben we met sims 2 ook gedaan idd).

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

DaWaN

'r you wicked ??

Emulator werkt niet maar het is leuk om er even naar te kijken :)
www.pcsx2.net
1,18fps :Y)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-07 13:36
Basejumpen tegenwoordig ook een optie? sweeeet _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/ps2/image/article/559/559560/grand-theft-auto-san-andreas-20041025022936999.jpg

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

Zosas schreef op 27 oktober 2004 @ 11:58:

[afbeelding]
Dat is al de 3e keer dat ik die plaatje zie....

Maar ik Leeuwarden is GTA:SA nog niet te vinden helaas. De meeste winkels zeggen morgen....s

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 24869 op 27-10-2004 12:48 . Reden: ik bedoelde GTA: SA inplaats van GTA3 :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Anoniem: 24869 schreef op 27 oktober 2004 @ 12:05:
[...]

Dat is al de 3e keer dat ik die plaatje zie....

Maar ik Leeuwarden is GTA3 nog niet te vinden helaas. De meeste winkels zeggen morgen....s
GTA3 wordt lastig.... Wellicht nog in de uitverkoop-bak? ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-07 10:19
Zosas schreef op 27 oktober 2004 @ 11:58:
Damn wat dat ziet er gaaf uit :9 Vraag me af of die ook uit elkaar spat op de grond als je je parachute niet opentrekt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
TAG_ScorpioN schreef op 27 oktober 2004 @ 12:07:
[...]

Damn wat dat ziet er gaaf uit :9 Vraag me af of die ook uit elkaar spat op de grond als je je parachute niet opentrekt ;)
haha ja Kamikaze basejumpen met 2 molotov's in je handen, dat zou grappig zijn.
Dikke chaos als je dan neerploft in een druk straatje. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hehehe ik weet wel jullie ook waarschijnlijk dat je parachut kan springen uit een vliegtuig. Misschien dat dat op dat plaatje ook het geval is alleen dan boven een stad. Maar goed als je kan basejumpen das helemaal gaaf!!.... Ik kan niet wachtennnnnnnnnnnnn

[ Voor 3% gewijzigd door WeAreLegion op 27-10-2004 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
basejumpen :| :| . niet normaal! het enige wat ik niet leuk vond aan gta:vc was dat je niet zover boven de grond kon komen, dit slaat echt alles :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
WeAreLegion schreef op 27 oktober 2004 @ 12:15:
Hehehe ik weet wel jullie ook waarschijnlijk dat je parachut kan springen uit een airplane. Misschien dat dat op dat plaatje ook het geval is alleen dan boven een stad. Maar goed als je kan basejumpen das helemaal gaaf!!.... Ik kan niet wachtennnnnnnnnnnnn
Dan spring ik wel uit een vliegtuig... 8)7

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

play.com heeft gister mijn bestelling verstuurd, hopenlijk heb ik hem komende maandag/dinsdag :)

Wat ik gewoon gaaf vind van de GTA serie is dat ik mij uren kan vermaken met de side missies als Police Missions, of door gewoon rotzooi te schoppen en dan keihard door politie versperingen te knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13022

Is ie al uit bij Media markt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ben je geweest? En ?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Anoniem: 24869 schreef op 27 oktober 2004 @ 12:05:
Dat is al de 3e keer dat ik die DAT plaatje zie....
Jeugd van tegenwoordig :| ;)

Anyways : Hopelijk kan je JUIST vanaf gebouwen jumpen !!! Dat vond ik zoo gaaf om in GTA:VC te doen :D Alleen viel ik nooit te pletter zou wel CooL zijn 8)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121245

BtM909 schreef op 27 oktober 2004 @ 13:06:
[...]

Ben je geweest? En ?
De mensen die bij de mediamarkt geweest zijn om te kijken en ze hebben hem zie je niet meer hier op het forum terug ja misschien over een paar dagen....

Net weer gebeld met de mediamarkt maar ze willen nog steeds niks zeggen over wanneer ie bij hun uitkomt en voor hoeveel.

Basejumpen parachute springen lijkt me echt geweldig waarom moeten we nog zo lang wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Ben bij MM langs geweest en de mederwerker aldaar vertelde me dat 'ie de 29 uitkwam. Of ze 'm eerder hebben werd dus niet echt duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Laatst online: 28-02 01:01
Boeiend die ene dag, je wacht al een half jaar en dan nog zeuren of ie de 28ste of 29ste uit komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100313

Voor iedereen die niet kan wachten, bel wat rond met de lokale spelletjesboeren, heb ik ook gedaan, en de eerste die ik opbelde zei: "Kom 'm maar halen"

Dus ik denk dat er wel meer zijn die dat doen....

Succes :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Anoniem: 100313 schreef op 27 oktober 2004 @ 13:28:
Voor iedereen die niet kan wachten, bel wat rond met de lokale spelletjesboeren, heb ik ook gedaan, en de eerste die ik opbelde zei: "Kom 'm maar halen"

Kan je ook vertellen welke spelletjesboer (en waar)? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
weet men al dat je mooie videootjes kunt downen op http://www.planetgrandtheftauto.com/gtasa/videos/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-06 19:45
nu wel

edit: ik zie dat je er voor moet reggen 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Silent Thunder op 27-10-2004 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hem van de eplaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117614

Ik wil geen filmpjes ik wil de game :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107357

Bij FRS in Deventer hadden ze hem nog niet. Ze zeiden dat ze hem vrijdag pas hadden. Terwijl ze zaterdag , woensdag of donderdag zeiden. Ze zeiden ook dat ze er 100 zouden krijgen en nu krijgen ze er 4. Die allemaal al gereserveerd zijn. Bij bart Smit kregen ze er ook maar 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Anoniem: 100313 schreef op 27 oktober 2004 @ 13:28:

heb je m nu dan al?

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiekefretter
  • Laatst online: 28-02-2006
Speciaal voor de basejumpers onder ons 8)

http://www.digitalphotos.pwp.blueyonder.co.uk/misc/base2.avi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07 10:27
OMG, heb het spel paar dagen geleden ook besteld bij play.com, moest er toch nog PES4 halen, en daarna eigenlijk pas echt gaan lezen wat er allemaal kan in de nieuwe GTA. M'n mond valt echt open van al die filmpjes, zoveel meer vrijheid dan vroeger. Vooral die pagina met filmpjes op de vorige pagina: hij mag het vliegveld niet op. Ergerde me vroeger met andere GTA's dood aan dat soort dingen, wil gewoon overal naartoe kunnen, en wat zie je nu, hij springt via een auto over de muur! briljant! :D

En basejumpen... naah, ongelovelijk dat ze dat soort details er nog in doen. Btw, weet iemand wat het betekend als je order bij play.com verandert van "Preordered' naar "Order Placed"? :) must be a good sign :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alle filmpjes die ik tot nu toe heb gezien zijn echt geweldig het spel heeft meer dan dat ik verwacht had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121948

Heeft een van hullie em ge-pre-ordered bij www.gcshop.nl??
Want daar zeggen ze dat ze em morgen gaan versturen :(
Hoe kan dat als iedereen em morgen al krijgt (zelf mensen die em ook thuisbezorgd krijgen :X )
Ik ga egt dikke bombarie schoppen als deze game niet voor 1 uur morgen-middag op de mat ligt... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121948 schreef op 27 oktober 2004 @ 15:01:
Heeft een van hullie em ge-pre-ordered bij www.gcshop.nl??
Want daar zeggen ze dat ze em morgen gaan versturen :(
Hoe kan dat als iedereen em morgen al krijgt (zelf mensen die em ook thuisbezorgd krijgen :X )
Ik ga egt dikke bombarie schoppen als deze game niet voor 1 uur morgen-middag op de mat ligt... |:(
Kijk dat is het nadeel van een pre order als de game eerder in de winkels ligt dan zou het kunnen gebeuren dat je hem later krijgt.
ik las hier zelfs al iemand die hem pas maandag dinsdag binnen krijgt.
Het voordeel is je hoeft niet te gaan zoeken waar ze hem nog verkopen en je kan thuis blijven zitten en hij valt zonder moeite op je deurmat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121948

Maar ik moet wel een dag langer w88!!
:'( en ik wil em gewoon morgen...
ik had geprobeerd te cancelen...kanniet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Laatst online: 12-06 15:14
Ik was net bij dimensionplus in groningen en ze zeiden dat de mensen die het gereserveerd hadden em morgen op kunnen komen halen, rest komt op vrijdag. Waren nog 4-5 mensen achter me die allemaal kreun en steunden toen ze dat horen haha. Ik geloof best dat dit spel straks alle verkoop records zal gaan breken, ben zelden nog zo gehyped geweest over een spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

ze spellen mogen pas donderdag verkocht worden
ook zal heeft de winkel ze vandaag al binnen.

ze zijn namelijk heel erg streng geworden namelijk
en de winkel keten kan een straf voor krijgen
zo als namelijk de volgende spel wat uit komt... dat ze het dus na
de re-lease krijgen of een geld boete....

maar de meeste mensen kunnen voor de deur gaan slapen en zodra de winkel morgen (donderdag) open gaat gelijk GTA mee naar huis nemen.

meeste winkels hebben ze al op voorraad gekregen vandaag.

p.s. voor de mensen die mij kennen IRL je krijg hem niet mee voordat ik een bevestiging van het hoofd kantoor heb gehad dat ik hem mag verkopen

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zosas schreef op 27 oktober 2004 @ 14:23:
[...]

heb je m nu dan al?
Ja!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Laatst online: 20:22
ffs, nog nergens te vinden hier in Enschede, morgen komt de levering pas ... dat is flink balen :(

Of heeft iemand toevallig wel een plek hier waar die te vinden is :P

[ Voor 43% gewijzigd door Speedy op 27-10-2004 15:29 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41287

Bass64 schreef op 27 oktober 2004 @ 15:21:
ze spellen mogen pas donderdag verkocht worden
ook zal heeft de winkel ze vandaag al binnen.

ze zijn namelijk heel erg streng geworden namelijk
en de winkel keten kan een straf voor krijgen
zo als namelijk de volgende spel wat uit komt... dat ze het dus na
de re-lease krijgen of een geld boete....

maar de meeste mensen kunnen voor de deur gaan slapen en zodra de winkel morgen (donderdag) open gaat gelijk GTA mee naar huis nemen.

meeste winkels hebben ze al op voorraad gekregen vandaag.

p.s. voor de mensen die mij kennen IRL je krijg hem niet mee voordat ik een bevestiging van het hoofd kantoor heb gehad dat ik hem mag verkopen
Wat zeg je nu allemaal ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62850

Dit is gewoon de perfecte spel!!Ik werd al gek van de mogelijkheden toen GTA3 uit was daarna Vice City iets uitgebreider en NU DEZE!!Ik Kan gewoon niet meer Wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Ik heb net gehoren gekregen dat de MM in Den Haag 'm vandaag niet heeft binnen gekregen maar dat ze 'm morgen pas krijgen. 1 dag voor de release. Heb ik zelf helaas geen kloot aan. Ik moet morgenavond werken :(

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Laatst online: 16-05 23:37
Als ik het spel eenmaal heb zal het waarschijnlijk wel een tijdje duren eer ik aan de missies ga beginnen. In het begin is het namelijk veel exploren en keet trappen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82495

Terranca schreef op 27 oktober 2004 @ 14:36:
[...]

OMG, heb het spel paar dagen geleden ook besteld bij play.com, moest er toch nog PES4 halen, en daarna eigenlijk pas echt gaan lezen wat er allemaal kan in de nieuwe GTA. M'n mond valt echt open van al die filmpjes, zoveel meer vrijheid dan vroeger. Vooral die pagina met filmpjes op de vorige pagina: hij mag het vliegveld niet op. Ergerde me vroeger met andere GTA's dood aan dat soort dingen, wil gewoon overal naartoe kunnen, en wat zie je nu, hij springt via een auto over de muur! briljant! :D

En basejumpen... naah, ongelovelijk dat ze dat soort details er nog in doen. Btw, weet iemand wat het betekend als je order bij play.com verandert van "Preordered' naar "Order Placed"? :) must be a good sign :P
Het zijn juist die redelijk simpele details die ervoor zorgen dat mensen het kopen, door veel van die eigenlijk weinig zeggende functies erin te zetten (ik bedoel basejumpen zal niet zo heel lang bijzonder blijven denk ik). Ik vind niet dat dit slecht is hoor, ik vind het juist heel gaaf dat ze aan zulke dingen denken, maar eigenlijk is het best logisch dat ze die dingen erin doen, zo onderscheiden ze zich nog meer van andere games :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
WOei!!!! ik heb hem :D..... Bij de E-Plaze hoog catherijnen hebben ze hem. Hij vroeg of ik gereserveerd had maar dat had ik niet. Maar kreeg hem wel gewoon mee 60 euro :D Nou ik ben er voorlopig niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

WeAreLegion schreef op 27 oktober 2004 @ 16:42:
WOei!!!! ik heb hem :D..... Bij de E-Plaze hoog catherijnen hebben ze hem. Hij vroeg of ik gereserveerd had maar dat had ik niet. Maar kreeg hem wel gewoon mee 60 euro :D Nou ik ben er voorlopig niet meer
Lol daar liep ik vanmiddag nog langs, je bedoelt die naast de mac : >, buiten zit erook nog 1

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jah die naast de mac jah. Daar heben ze hem onder de toonbank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysan
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Yippie, ook in hoorn hebben ze hem al ( Bart Smit ) nu besteld , over 15 minuutjes ophalen :)

Im Not A Vacuum Cleaner, Thats DysOn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
* Papa Roach gaat hem zaterdag wel even bij de frs werken, mn maat werkt daar en dus heb ik 20% korting :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Hmm, in Den Haag hebben ze hem pas donderdag. Altijd hetzelfde liedje... maar goed, 1 dag overleef ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103571

Chapeau voor makers. Er zijn weinig goed afgewerkte games de laatste tijd, als je ziet hoeveel detail en hoe uitgebreid dit spel is... Klasse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64816

Topicstarter
Dysan schreef op 27 oktober 2004 @ 16:53:
Yippie, ook in hoorn hebben ze hem al ( Bart Smit ) nu besteld , over 15 minuutjes ophalen :)
ik denk dat alle e-plaza's en bart simts gta:sa inmiddels in de schappen hebben gelegd. Want hier in haarlem wordt hij ook al verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:24
Dysan schreef op 27 oktober 2004 @ 16:53:
En dan heb ik hem natuurlijk weer gepre-orderd bij FRS, kon natuurlijk ook gewoon even hoorn inlopen om hem daar te halen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-07 17:48

dominic

will code for food

Ik wacht nog even tot ie platinum gaat, dan betaal ik maar de helft :)

Download my music on SoundCloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Anoniem: 24869 schreef op 26 oktober 2004 @ 19:17:
[...]

Dit is vrijwel onmogelijk. Je moet wel een zeer goeie pc hebben (denk nog niet dat die bestaan). Zelfs de snes emulator loopt op veel computers niet goed....
Een vriend had de download sneller binnen dan mij, dus hij kon eerder beginnen met experimenteren; maar het is kennelijk toch tot een bepaalde hoogte (of helemaal) mogelijk.

Via een emulator heeft ie de ps2 versie werkend gekregen op de pc. Hij komt tot aan het language menu; en daar blijft ie steken omdat de controls niet werken.

De emulator zoekt naar een usb-gamepad die hij niet heeft. Dus als hij de gamepad heeft zal het misschien werken. Ik zal maar niet teveel in details treden vanwege de policy, maar het is iig een interessante ontwikkeling :)

[ Voor 8% gewijzigd door Silent Thunder op 27-10-2004 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30422

bij dimensionplus.. hebben ze hem al.. morgen gaat hij in verkoop en de mijne is net via postorder opgestuurd.. (dus heb hem morgen rond de middag wel in huis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

yes ik heb hem ook :D

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Laatst online: 08-06 15:46
Heeft de Makro in Breda GTA SA al? Daar is die 50 euro ipv 60 >:)

Edit: Ik was vandaag in Aachen in Duitsland, ik dacht: ik koop het daar wel, want in Duitsland is alles veel goedkoper. Heb ik g*dverd*mme maar één winkel gezien die spellen verkoopt met een superklein aanbod! Niks dus! :(

[ Voor 75% gewijzigd door masser120 op 27-10-2004 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31189

gvd sta ik net na lang twijfelen in de Mediamarkt met PS2+GT3 bij de kassa... wat denk je... pinpas thuis laten liggen dus kon m toch niet mee krijgen... |:( |:(
morgen hele dag school incl. avond stappe :( :( :(
echt dikke |:( :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Ik vind het echt een vette game, ok er zijn wat jaggies en af en toe zakt de framerate ff in, maar dat wordt echt ruimschoots goedgemaakt door de rest van het spel.

Ik vond het zelf wel ff handig om via pimp missies (een old-timer jatten, weet ff de naam niet, en dan op R3 drukken) ff snel wat geld te verdienen, dat loopt aardig op. Ik heb nu ook PIMP status zodat hoeren mij betalen voor sex; alle beetjes helpen he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Er zit een nastie bug in het laatste IGN filmpje; CJ jat een auto, bijrijder blijft zitten. Even later stapt die uit, waarna de speler probeert de bijrijder te overrijden. Echter, die is al in een spook veranderd, getuige het feit dat de auto er dwars doorheen gaat... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Voordat iedereen graag wilt melden hoe het met zijn/haar San Andreas aankopen / bestellingen gaat: Vergeet niet de topic waarschuwing door te lezen, vooral niet het stukje over "Hou het interessant voor iedereen"

Het is namelijk niet interessant om hele scheppen mensen te zien vertellen dat ze het spel morgen oid krijgen (zelfs al kan het een indicatie geven hoe het met de preorders gaat). Wacht liever een dag en vertel over je ervaringen met het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Mensen die bij de Bart Smit gereserveerd hadden, konden hem vandaag ophalen. Er waren er maar 10 binnen gekomen. De snelste van de gereserveerden konden hem ophalen...10 mensen dus :S

verder de rest later geleverd, bij intertoys, FRS en andere winkels...sommige winkels hadden het over donderdag of vrijdag, ivm de levering via de TGP Post...
nice _/-\o_ btw, wat gebeurt er als je je parachute niet openmaakt? nieuw filmpie? >:)

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66124

weet iemand hoe het met de release van pstwo zit ? (nieuwe ps2)

is er kans dat die ook eerder te koop is net zoals sa ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiekefretter
  • Laatst online: 28-02-2006
CyberDoX schreef op 27 oktober 2004 @ 18:27:

nice _/-\o_ btw, wat gebeurt er als je je parachute niet openmaakt? nieuw filmpie? >:)
http://www.digitalphotos.pwp.blueyonder.co.uk/misc/base1.avi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:37
Heb San Andreas net binnen, eerst een beetje door de stad cruisen. Ga ik aan de missie's beginnen. Kom ik bij die missie waar je over de andere grafiti heen moet 'taggen'.
Eerst doen een mannetje er eentje voor, dus ik zoek de volgende, eentje gevonden eroverheen getagged. Maar nu kan ik er niet meer vinden, je moet er dus meer als eentje hebben, want ik kom de auto niet meer in.

(Degene die ik gedaan heb zit aan de overkant van de brug op het huis). Iemand er nog meer gevonden?

[ Voor 3% gewijzigd door ArieR op 27-10-2004 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Beetje zoeken. Aan de overkant van de straat, in het steegje zit er nog eentje op de muur. Ga niet tever van die brug vandaan, je moet daar in de buurt een beetje zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
De tagplaatsen staan ook op de mini-map :)

En ja ik heb hem ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

Heb hem ook gekocht bij Dixons was 60 euro. Heb heb een half uurtje gespeeld en erg cool. Intro was een klein beetje saai, maar daarna is het erg leuk. Top spel... tot nu toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11736

weet iemand of het spel ook ergens in almere word verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-07 14:39
Anoniem: 66124 schreef op 27 oktober 2004 @ 18:29:
weet iemand hoe het met de release van pstwo zit ? (nieuwe ps2)

is er kans dat die ook eerder te koop is net zoals sa ?
Sterker nog, hij was vandaag al te koop. Om 15.15 bij de mediamarkt in Alexandrium II zag ik een stuk of 100 binnenrollen (150 euro, dus niet goedkoper dan de concurrentie zoals je eigenlijk van mm zou verwachten maja). Ik ga er vrijdag eentje halen mét San Andreas die ik morgen dus ga pre-orderen bij mm })

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-06 13:06

BaRF

bijna kerst

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

De smog ziet er niet zo mooi uit ( als het de smog is :P )

Hehe dat geliujdje als ie te pletter valt

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Laatst online: 08-06 15:46
Anoniem: 24869 schreef op 27 oktober 2004 @ 19:55:
Heb hem ook gekocht bij Dixons was 60 euro. Heb heb een half uurtje gespeeld en erg cool. Intro was een klein beetje saai, maar daarna is het erg leuk. Top spel... tot nu toe ;)
Dixons in welke stad?

Hoe zit het met Breda (zonder pre-order)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120251

base1 is echt tof en grappig op het eind. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

echt balen morgen tot half 5 werken maar daarna ben ik dus mooi te vinden bij de MM en daarna achter de PS2
Ben benieuwd wat de prijs wordt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

Is er al meer info over gta SA pc versie???
Nu ze met de ps2 klaar zijn moeten ze toch aan de pc versdie beginnen of zijn ze al bezig?

Daarvoor kun je Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/zoek.gif gebruiken

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 27-10-2004 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hier hebben we niets aan. Vertel liever meer over je ervaringen

[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 27-10-2004 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616 schreef op 27 oktober 2004 @ 20:42:
Is er al meer info over gta SA pc versie???
Nu ze met de ps2 klaar zijn moeten ze toch aan de pc versdie beginnen of zijn ze al bezig?
Ja volgend jaar komt ie uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haha echt zeer koel dat parachute springen
ik kan niet wachten om m ook te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
volgens mij pakken ze gewoon de ps2 versie als basis; en dan passen ze de structuur zo aan dat ie pc compatible word (wat ook nog wel veel werk is).

daarom zijn de graphics nooit uitmuntend, maar gewoon redelijk of voldoende.
het spel word niet echt van de grond af gebouwd voor het pc platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GTA is ook zo'n spel waarbij het al vanaf de 1e versie nooit om graphics ging maar om gameplay... en ja, dat pakken ze steeds beter aan :D
oke, het oog wil ook wat en ik geloof ook zeker dat de PC versie er echt niet lelijk uit komt te zien maarja het zal geen doom3 / farcry achtige graphics hebben natuurlijk :)

iemand filmpjes gezien van het beroven van huizen / overnemen van treinen (of trams)?

en welke andere politie eenheden heb je bij meerdere sterren? ik weet dat er gewoon auto's zijn, motoren en helikopters maar wat is er nog meer en wat krijg je achter je aan bij de meeste sterren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Laatst online: 07-07 18:42
DeadKnight schreef op 27 oktober 2004 @ 17:37:
[...]

En dan heb ik hem natuurlijk weer gepre-orderd bij FRS, kon natuurlijk ook gewoon even hoorn inlopen om hem daar te halen :/
Ik ook, omdat je toen 3 spellen kreeg voor prijs van 2, ben benieuwd of ik hem zaterdag heb. Vorige keer met Fable had ik hem pas woensdag. :(

Als ik hem zaterdag niet heb ga ik hem bij FRS halen en dan breng ik versie van FRS wel naar winkel voor geld terug oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
Die filmpjes kan je vinden bij gtagaming.com HS ! :)

Iemand nog informatie of FRS optijd levert sindsdien ik nu van erg veel kanten hoor dat ze pas een week na de release-date soms games versturen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126846

Krijg net mail van BOL.com denkdat ie morgen door hun ook wordt uitgeleverd.

Whoeoeoe
tog nog eerder dan verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zo ik heb nu een tijdje gespeeld en wat een spel zeg. En wat is het groooooooot allemaal je kan echt gewoon touren en steeds nieuwe dingen zien. Hoogte verschil qua landschappen vind ik ook erg goed gedaan en dit was niet echt bij Vice City het geval. Van mij krijgt het spel een dikke 10 ok al heeft het wat kleine minpuntjes.

De framedrops vallen trouwens wel mee ik had er meer verwacht. En ook het popup gehalte vind ik eigenlijk nog wel mee vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
DeadKnight schreef op 27 oktober 2004 @ 21:56:
Die filmpjes kan je vinden bij gtagaming.com HS ! :)

Iemand nog informatie of FRS optijd levert sindsdien ik nu van erg veel kanten hoor dat ze pas een week na de release-date soms games versturen :/
Hier in Deventer krijgen ze morgen SA binnen, en zeiden ze tegen mij dat alle SA-games al meteen verkocht waren (door preorders) dus ik denk dat ze morgen verstuurd worden. En heb je hem vrijdag. Als het mee zit iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Laatst online: 07-07 18:42
Belangrijke vraag, hoe zit het met het verdwijnen van auto's? (Vooral die achter je rijden of niet natuurlijk :+ :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
Hopelijk, heb hem namelijk al vanaf 15 sep besteld en verwacht natuurlijk dat hij op de release-date op mijn deur-matje ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31259

Geloof het of niet, maar * Anoniem: 31259 heeft vandaag een mooie blinkende PS2 onder z'n 70cm geschoven, nu nog héél ff wachten op GTA:SA zelf :D :Y)

een zilveren btw, de verleiding was me gewoon te groot toen ik in de vitrine van Bart Smit die zilveren console, maar vooral de ernaast hangende affiche van GTA:SA zag.
De (lieve) verkoopster keek me trouwens wel raar aan toen ik antwoordde dat ik op GTA wachtte, op de vraag of ik geen van hun PS2-spelen in promotie wenste aan te schaffen :+

[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 31259 op 27-10-2004 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118028

ArtikelNR Artiest titel Prijs Drager Aantal OrderStatus Extra beschrijving
860646 Gta: san andreas 59,99 playstation 2 1 Verzonden

Ik ga er dus vanuit dat ie morgen binnen is.

Heb vrijdag en maandag vrij, dus dat wordt lekker gamen.

Kan niet wachten!!!

Ik heb echt nog nooit zo'n zin in een game gehad.

GTA roeleerd zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Goed, aangezien niemand wat leest, dan maar zo:

Modbreak:Voordat iedereen graag wilt melden hoe het met zijn/haar San Andreas aankopen / bestellingen gaat: Vergeet niet de topic waarschuwing door te lezen, vooral niet het stukje over "Hou het interessant voor iedereen"

Het is namelijk niet interessant om hele scheppen mensen te zien vertellen dat ze het spel morgen oid krijgen (zelfs al kan het een indicatie geven hoe het met de preorders gaat). Wacht liever een dag (of twee) en vertel over je ervaringen met het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Rider
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-07 20:04
Ik krijg m ook van bol.com. Net ook mail gehad. Dat wordt een fijn weekend :)

Oops sorry

[ Voor 10% gewijzigd door Ghost Rider op 27-10-2004 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31259 schreef op 27 oktober 2004 @ 22:24:
Geloof het of niet, maar * Anoniem: 31189 heeft vandaag een mooie blinkende PS2 onder z'n 70cm geschoven, nu nog héél ff wachten op GTA:SA zelf :D :Y)

een zilveren btw, de verleiding was me gewoon te groot toen ik in de vitrine van Bart Smit die zilveren console, maar vooral de ernaast hangende affiche van GTA:SA zag.
De (lieve) verkoopster keek me trouwens wel raar aan toen ik antwoordde dat ik op GTA wachtte, op de vraag of ik geen van hun PS2-spelen in promotie wenste aan te schaffen :+
same here maar bij de mediamarkt... bij de kassa ging t echter niet zoals gepland (zie boven :D) |:(

GTA:SA in Almere: als t goed is morgen bij de Mediamarkt :)

verder men al gezien hoe hoog de cijfers zijn die het spel krijgt? een 9,9 bij ign bijv? ik kan niet wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
een vriend van mij heeft het spel vandaag gekocht, en hij roeled zwaar... :)

[ Voor 3% gewijzigd door Imperium op 27-10-2004 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Anoniem: 31259 schreef op 27 oktober 2004 @ 22:24:
Geloof het of niet, maar * Zamorano heeft vandaag een mooie blinkende PS2 onder z'n 70cm geschoven, nu nog héél ff wachten op GTA:SA zelf :D :Y)

Ja zit er ook serieus over te denken. Als ik klaar ben met GTA:SA en PES4 gaat ie waarschijnlijk wel weer weg maar de verleiding is nu enorm groot.
Morgen moet ik sowiezo even de stad in dus ik kijk wel ff rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31259

ZAMoRANo schreef op 27 oktober 2004 @ 22:57:
[...]

Ja zit er ook serieus over te denken. Als ik klaar ben met GTA:SA en PES4 gaat ie waarschijnlijk wel weer weg maar de verleiding is nu enorm groot.
Morgen moet ik sowiezo even de stad in dus ik kijk wel ff rond.
Weet je, doe het, echt waar, en wel hierom :

Zit zelf al +10 jaar achter de PC (ben nu 21) en buiten een SNES waarmee ik me eigenlijk nooit echt geamuseerd heb, heb ik nooit iets van consoles willen weten.
En toen kwam GTA3 op de PC, en dan VC, en nu, SA... op dePS2.
Anders gezegd, in al die jaren ben ik nog nooit, maar dan echt nog nooit, zo happig naar een game geweest, zo enthousiast, onvoorstelbaar.
De 2 vorige, en GTA1 trouwens ook, hebben me echt ettelijke weken van m'n leven gekost, en dat is zelfs HL niet gelukt.
Als je het je als doorwinterde PC-gamer kan permitteren 200€ 'weg te gooien', doe het, mindere grfx of niet, dit is GTa, in 3D man, nieuwe versie, waar wacht je nog op? :D :D ;)

edit:

die zilveren PS2 ziet er trouwens best wel gelikt uit, nu ik hem zo ff bekijk :P

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 31259 op 27-10-2004 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik zou het even eens ook gelijk doen. Hoef er niet eens over na tedenken dit is echt een spel dat speel je over 2 jaar gewoon nog. Beetje rond cruisen enzo. Dat heb ik maar met echt heeeeeeeeeeeeel weinig spellen. Ik speel Quake 1 nog wel eens dat is ook best oud in eens. Maar verder ben ik eigenlijk snel uit gekeken op games. Maar dit WOEI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
dit spel is idd tijdloos. komt mede omdat je super veel vrijheid hebt. in tegenstelling tot andere spellen waar je tegen een blinde muur aanloopt als je 1m van de pad afloopt/rijd is dit hier niet zo aanwezig. je kunt zelf erg veel experimenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-07 15:58
Kan iemand wat vertellen over de politie?

In vite city als je 2 sterren had, was 't bijna onmogelijk om te vluchten voor de poltie. Ze spammen gewoon waar je bent :/ En je kon je niet verstoppen.

Hoe is dat in san andreas?
Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/ps2/image/article/559/559560/grand-theft-auto-san-andreas-20041025022935296.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Cabo op 27-10-2004 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-07 20:54

bAdmuTs

mAzE

Caboman schreef op 27 oktober 2004 @ 23:41:
Kan iemand wat vertellen over de politie?

In vite city als je 2 sterren had, was 't bijna onmogelijk om te vluchten voor de poltie. Ze spammen gewoon waar je bent :/ En je kon je niet verstoppen.

Hoe is dat in san andreas?
[afbeelding]
Dat is hier wel anders, ze gaan hier niet op vice city style op je in beuken enzo.
Zelfs met 3 sterren kan je nog goed wegkomen, 4 sterren word al een stuk moeilijker. Verstoppen met meerdere sterren kan hier volgens mij ook niet, met 1 ster wel :).

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Net als bij ieder ander topic: Hou het legaal, hou het ontopic, zoek eerst zelf voordat je iets vraagt, en hou het dus interessant voor iedereen.
Je bent gewaarschuwd