Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.596 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YoeY schreef op 08 november 2004 @ 23:07:
4alny staat er slimmerd ;)

maar dan komt die error...gewoon blijven probeer like the rest of us

Congratulations! You have been accepted into the World of Warcraft® Open Beta.

Eindelijk, gewoon blijven proberen help dus :*)
Welke browser gebruik jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ok, indien er mensen op server 4 gaan spelen. Ik heb daar op dit moment een level 15 paladin met wat blacksmithing en mining skills en zou dus wel mensen een beetje op weg kunnen helpen. (Dit geld dan voor Dwarves en Gnomes omdat die in de buurt van IF beginnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 08:25
BON SWAH ik heb een key HULDE! _O_

nu de client nog O_o

[ Voor 34% gewijzigd door Shagura op 08-11-2004 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:'(

gebruiken jullie proxy ?

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 13:39

Jumpiefox

Hoi ?

Ik zie dat plaatje ook niet, in firefox dan.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Wist je dat het totaal niet interessant is om te lezen wat jullie allemaal proberen om een key te krijgen? Heb geduld, blijf het proberen en meld het vooral hier niet. Dit is een discussie forum / topic.

Mijn geduld begint bijzonder snel op te raken, dus sta niet raar te kijken als je straks een OW hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Zou iemand kunnen beschrijven wat je allemaal voor je neus krijgt? (genen die het dus gelukt is key te bemachtigen)

Dus bijv signup-pagina (met of zonder dat keyding, ik zelf zonder:/) dan wat er op de volgende pagina komt etc... Kunnen we beetje kijken hoe ver we ongeveer zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Vullen jullie een us adres in of gewoon nl adres ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 14:45

PromWarMachine

Forsaken Archer

Wub schreef op 08 november 2004 @ 16:59:
100 copper = 1 silver
100 silver = 1 gold

Dat is de manier hoe je aan goud komt in World of Warcraft.

Met level 1 - 10 is ongeveer 10 silver ontzettend veel. De eerste spells die je kan kopen kosten een paar copper, op hogere levels, 50+ is een paar goud nog wel te halen.

Ervaren spelers kunnen ongeveer 10 goud per uur verdienen.
Dat is best goed verdeeld. Ik ben een level 20 en verdien genoeg per uur. Auctions zijn ook erg leuk trouwens. Op dit moment heb ik zo'n 2 gold en m'n skills kosten tussen de 25 en de 30 silver per stuk. Net heb ik m'n nieuwe lvl 20 skills gekocht en ik ben weer bijna bankroet. Dat is niet erg, want de rest wat je met geld moet doen, zoals onder andere:
- Mail versturen
- Items repairen
- Auctions neerzetten
- Recieps kopen
kosten relatief weinig geld. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-08 07:47
Afbeeldingslocatie: http://www.planet.nl/~opper227/yes.jpg

8) :D

Edit: Hopelijk is dit niet nutteloos :S. Wat info dan: Ik hoefde NIET in te loggen op FP, dit kwam direct nadat je de code van het plaatje hebt ingevoerd. (heb het wel onnoemelijk vaak opnieuw geprobeerd.

Edit2: Ja ik heb wel een US proxy gebruikt. Ik kom net trouwens achter dat ik 2 (!!!) keys heb ! Ik weet niet hoe ik het voor mekaar gekregen heb :o (had 2 vensters open). De 2de word wel voor me broertje iig :*).

Edit3: Niet dus, 2 keer dezelfde key op 2 verschillende vensters met 2 verschillende addressen }:O .

Edit4: Toch wel :P, ik had nog eentje open met mijn eigen IP. Daarmee was ik ook de hele tijd aan het proberen. Maar had er geen aandacht meer aan geschonken. Toen dacht ik hmm laat ik die code maar eens invoeren. Toen zag ik 'm laden naar een pagina zonder een 'error' in de url. Had ik er nog een :P.

[ Voor 125% gewijzigd door QlimaX op 08-11-2004 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fine

100mbit server met beta files voor degene die me deze hel bespaart en me nu z'n key geeft. :)

Kun je nog es proberen terwijl die beta veel sneller binnenstoomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
  • Laatst online: 21-08 21:47
Qlimax, ik heb nu ook een key :)
Maar moet je nu account aanmaken op www.worldofwarcraft.com?
Die site is namelijk ook nagenoeg onbereikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
PPietje schreef op 08 november 2004 @ 23:38:
Site werkt weer hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Laatst online: 15-08 07:47
PPietje schreef op 08 november 2004 @ 23:38:
Ja je moet nu naar signup.worldofwarcraft.com. Die is wel down volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
  • Laatst online: 21-08 21:47
QlimaX schreef op 08 november 2004 @ 23:41:
[...]

Ja je moet nu naar signup.worldofwarcraft.com. Die is wel down volgens mij.
Ok, thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Laatst online: 04-09 09:17
De server schijnt nu wel heel wat rustiger te zijn. Ik ben er ook doorgekomen, en op GoT ook wel meer mensen.

Werkt de eerder genoemde USA Open Beta client eigenlijk? De wachttijd voor de .zip is nogal lang.

[ Voor 32% gewijzigd door Jaded op 08-11-2004 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 10:37
Ik heb ook een key gekregen.

ben nu bezig met installen. heb de open beta files pas al gedownload. weet iemand of het mogelijk is om met deze files te spelen of moet je de nieuwste versie downloaden.

ik heb die files vorige week een keer gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:46
idd, heb er nu ook een, alleen signup.baaat werkt nog niet :(

om het ff overe iets anders te hebben, wat van char gaan jullie spelen? zelf denk ik dat ik een dwarf hunter wordt :P

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 02:09
Z O E K E N

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 23:55 ]

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben alleen wel de IP in mijn realmlist.WTF file kwijt ( ik probeerde zelf iets op te zetten maar lukte niet, en vergeten een backup teh maken)

kan iemand mij de ip (PM?) geven? of moet iemnd die met vuur speelt op de blaren zitten? :> (het was iets als US.WOW3.BETASERVER of zoiets... anyway

naar welke server gaan jullie ? en dan moeten we ook bij dezelfde soort want HORDE kan niet met alliance praten en vica versa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tntkiller schreef op 08 november 2004 @ 23:52:
he shit ik heb de key nu maar hij gaf een page error naar de download van de client :(

nu moet ik weer zoeken naar die page of is hij soms ook via bittorent te downen???
Staan bittorrent linkjes overal in dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
nofi, maar jullie hadden met allen ook gewoon even in het irc kanaal kunnen gaan zitten (zie de startpost @ pagina 1), dat had een hoop zooi gescheelt -_-

Ik vraag me af of blizzard nu extra servers heeft aangezet of dat er nog genoeg 'ruimte' is, aangezien ik toch wat servers al op "population: high" zag staan en het aantal aanmelding voor de OB volgens mij enorm is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 10:25
Ik kom echt niet aan die client hoor, door die javascripterrors kan ik geen enkele server aanklikken, ja de betaalde fileplanetservers, maar daar ben ik geen lid van...

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 23:53:
[...]

Staan bittorrent linkjes overal in dit topic
ja dat snap ik maar is dat ook de goede ik had namelijk gehoord dat je een hele nieuwe client moet binnen halen(of was dat voor de euro beta aaagh to much infoooo)

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Adagio schreef op 08 november 2004 @ 23:54:
Ik kom echt niet aan die client hoor, door die javascripterrors kan ik geen enkele server aanklikken, ja de betaalde fileplanetservers, maar daar ben ik geen lid van...
Een paar pagina's terug staat een link naar de client (pagina 17 uit mn hoofd) als bittorent file. Die heb ik ook gedownload, gaat flink snel, maar weet nog niet zeker of dat de goeie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 08:36
bah signup via fileplanet is alweer gesloten....hopelijk val ik bij de volgende lichting niet buiten de boot......

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Zo dat waren de keys :P

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Laatst online: 16-09 21:57
Ai wat naar :(

Was er eindelijk doorheen bij fileplanet en krijg deze melding:
The World of Warcraft® Open Beta through FilePlanet is now closed. However, there's still time to get in! For another chance to get into the open beta, please visit http://www.worldofwarcraft.com/.
Dus ben bang dat ik moet F5'en bij de officiele site ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Let's talk about the guild :P
Wie spelen er allemaal PvP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:46
Tja ik zou et nog niet weten, wat is aan te raden voor een n00b in MMORPG

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Het maakt mij allemaal niet zo veel uit, denk wat de meeste mensen van GoT spelen.
Ik heb iig een key en een vriend van me ook :)

*stuiterd* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook een key nu, druk wachtend op de signup page :)

heb de beta files al dus een kwestie van accountje maken en gaan met die banaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GVD, zit zelf in de stress test. Had graag een key gehad voor mijn neefje. Half uur geprobeerd NIKS. Hoop er nog 1 op de officiele site te bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Ik stem voor PvP, en dan de Alliance :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:21
Het mooie spelerslijstje van Cyrus-The-Virus doet het niet meer? Ik ben namelijk nog steeds op zoek naar spelers op Test 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Dan heb ik de laatste key denk ik :P. Hij stond nog te laden toen ik hier las dat hij gesloten was. Morgen zet ik hem aan om te downloaden, hele dag naar school en dan nog werken :( . Achja, blij dat ik eindelijk kan spelen na 3 jaar wachten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei! 5 minuten voor ze op waren had ik m'n key :) Echt mazzel gehad dus :) Nog wel voor een vriend geprobeerd, maar helaas :( Nu wachten tot signup.wow.com weer een beetje gaat werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Jaded schreef op 09 november 2004 @ 00:03:
Ik stem voor PvP, en dan de Alliance :Y)
Ja, ik wil indd ook Alliance :)

edit:
Krijg nu een 403 (Forbidden) op signup pagina... Meer mensen dit?

[ Voor 20% gewijzigd door sOid op 09-11-2004 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Vechten jullie het maar even uit ;) Die signup-pagina gaat het toch niet meer doen, morgen nog maar een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
Ik zit op testserver 16 in de "eastern region" met nog een paar andere :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Ik ga een human pally beginnen op pvm server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tauren Shaman op pvp denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

WoW.com down... gaat beginnen :D
The World of Warcraft and Open Beta Account Creation sites are temporarily down. We are experiencing technical difficulties on our end and are working diligently to restore service to this site. We apologize for any inconvenience this is causing you. We do not currently have an estimated time for when the World of Warcraft Web site will be back up, but we are working extremely hard to solve these technical difficulties as quickly as possible. Thank you for your patience.
Please note that until the World of Warcraft Web site has been restored, any further World of Warcraft updates will be posted on our Battle.net Web site.

[ Voor 92% gewijzigd door Mathizsias op 09-11-2004 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Laatst online: 16-09 06:09
Morgen weer een dag (denkt Eiketje) dan gaan we heel hard f5 drukken. (Al zie ik het somber in). :| ;( :'( Reactie op zoneseek schandalig die mensen,. Maarja die mensen zullen er altijd blijven

[ Voor 31% gewijzigd door Eikeltje op 09-11-2004 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://cgi.ebay.com/ws/eB...4596&item=8145312485&rd=1

ahaha je hebt van die suckers ook he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 10:48
Balen dit .. Ga nu maar slapen en morgen er weer vroeg uit. Mocht iemand zo aardig zijn een key te regelen dan krijgt hij/zij een biertje.

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik zit er WEER niet in,ok ik ben goed boos!

en dan heb je ook nog van deze gaste http://cgi.ebay.com/ws/eB...4596&item=8145312485&rd=1 :( niet normaal gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willen sommige mensen die die open beta via torrint hebben gedownd um aub weer reseeden? ik down nu al halve dag met 1/4kb ps schiet niet op:) zo duurt het nog anderhalve week :o
muchos gracias

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2004 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 00:31:
Willen sommige mensen die die open beta via torrint hebben gedownd um aub weer reseeden? ik down nu al halve dag met 1/4kb ps schiet niet op:) zo duurt het nog anderhalve week :o
Zal zo m'n client aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

!Yeey! Het geblaat is afgelopen :9

Goed ontopic:

Net dus een kleine raid op testserver 16 (Waar dus ook iedereen naartoe moet gaan voor extra veel plezier :Y) ) Helaas tegen ons met 3 lvl 20 mensen. Snel een group gemaakt met 2 warriors, een hunter, 2 paladins en ik als lvl 12 warlock inmiddels :) Toch nog die raid even afgeslagen :D

Echt supergaaf hoe dat voelt. Stel het eens voor hoe het is om eigenhandig je dorpje te redden :) Geniaal! :D

Mensen, zet de downloads aan, maak een account en ram die login knop op testserver 16 dan gaan we er even tegenaan :) Ik ben trouwens een Orc dus het is wellicht handig om dan als orc te beginnen. Al maakt dit voor de horde niet echt uit aangezien alles toch op crossroads samenkomt :)

Verder is mijn ingame naam Giph dus als je er bent en je zoekt een quest partner (ik wel :P) of gewoon een maatje ofzo, ik zal proberen van dienst te zijn :)

----------
Kleine Edit:

Ik ben trouwens zo enorm blij dat ik die 10 € over heb gehad voor een account. Ten eerste was he tdie 10 € nu al meer dan waard en ik heb een key om de volgende 2 weken te spelen. En zoals je ziet izjn de keys binnen een uur/2 uur al de deur uit gegaan dus de rest zal ook wel niet echt veel meer van overblijven...

Ik ben stiekem een beetje trots op mezelf en ik lach de mensen die eerst zeiden dat ik gek was om te lappen en die nu zonder key zitten een beetje uit :)

Al heb ik ook wel medelijden met ze hoor... O-)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2004 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Ook hier hebben we niets aan

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2004 00:53 ]

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imp4ct
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-09 22:19
Selachii schreef op 09 november 2004 @ 00:52:
<font color=blue>Ook hier hebben we niets aan</font>
idem :D :D. Heb veel gedult & F5 moeten oefenen, maar t'is gelukt. Eerste keer da'k in een BETA-test geraak.

Bedrijf : Webtrix

Foto materiaal:
Nikon D7100 | Nikor AF-S DX 18-105mm | Nikor AF-S 50mm | Nikon SB600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Selachii schreef op 09 november 2004 @ 00:52:
<font color=blue>Ook hier hebben we niets aan</font>
hallo hey, ik kom voor het eerst in dit topic en zit nu pas 700 posts terug te lezen. Was m'n bericht al aan het editen. Excuses dat ik niet had gezien dar er zulke problemen waren met dit topic

Anyway, wat ik dus aan het tikken was.
Human paladin lijkt mij wel wat...heb ik denkik van Diablo 2 ge-erft :)
Ik neem aan dat er ook GoT guilds zijn ?

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die zal vast wel komen jah, maar aangezien men of pas een week bezig is of net een half uur bezig is en het registeren van een guild vrij veel goud en dergelijke nodig heeft niet.

Dus ik dnek dat de guild nog gevormd moet worden.

Misschien een idee om een allience en een Horde GoT Guild te maken aangezien er zoveel mensen blijken te gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
heeft er iemand in de omgeving van rotterdam de us installer open beta op dvd staan :D

scheelt me weer download werk (kabelfoon bah 20 gig Dl limiet)

vergoed de dvd ofcourse

[ Voor 5% gewijzigd door tntkiller op 09-11-2004 01:06 . Reden: vergat plaats :D ]

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Nog meer chaos, de geplande roll-out van de nieuwe Euro patch is ook uitgesteld wegens de bekende 'technische redenen'. Morgenmiddag om 13:00 zoudie nu de deur uit moeten gaan.

Kan ik nog niet met m'n Felhunter spelen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Mijn voor gevoel is dat het weer de 23:56 tijd wordt, jammer genoeg heb ik geen trek in nog ruim 5.5uur opblijven...
Ik ben trouwens zo enorm blij dat ik die 10 € over heb gehad voor een account. Ten eerste was he tdie 10 € nu al meer dan waard en ik heb een key om de volgende 2 weken te spelen. En zoals je ziet izjn de keys binnen een uur/2 uur al de deur uit gegaan dus de rest zal ook wel niet echt veel meer van overblijven...

Ik ben stiekem een beetje trots op mezelf en ik lach de mensen die eerst zeiden dat ik gek was om te lappen en die nu zonder key zitten een beetje uit

Al heb ik ook wel medelijden met ze hoor...
Medelij of niet, ik vind gewoon dat je voor beta niet hoeft te betalen, nu was ik dat zeker wel bereidt voor een eventueele schappelijke prijs, jammer gnoeg kwam ik er te laat achter dat je via FilePlanet een key kon krijgen... ;(

Kan je trouwens een server selecten als een char maakt? Zo ja, hoeveel servers zijn er en staat er bij welke servers waar liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Tidus schreef op 09 november 2004 @ 01:24:
Mijn voor gevoel is dat het weer de 23:56 tijd wordt, jammer genoeg heb ik geen trek in nog ruim 5.5uur opblijven...

[...]

Medelij of niet, ik vind gewoon dat je voor beta niet hoeft te betalen, nu was ik dat zeker wel bereidt voor een eventueele schappelijke prijs, jammer gnoeg kwam ik er te laat achter dat je via FilePlanet een key kon krijgen... ;(

Kan je trouwens een server selecten als een char maakt? Zo ja, hoeveel servers zijn er en staat er bij welke servers waar liggen?
Er zijn 16 servers in totaal (in de closed stresstest tenminste) dus ik verwacht dat voor de US OB ook wel. Alhoewel ik wel weer ergens een post zag over het toestaan van stresstest spelers op OB servers en andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Als ze gewoon opschieten kan ik het zelf nog bekijken, maar ik denk dat ik mooi pech heb :D
Ik vind die localized business helemaal niets btw...

Er stond trouwens ook eerder op het forum dat ze de Durability Penalty er weer uithalen voor PvP. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-02 09:46

DoubleJ

Een ninjja!

Die gast op eBay verdient dus inmiddels al 200 dollar aan z'n key, dat ie al gebruikt is meld ie er toch mooi even later bij :+ Maargoed, goude business verder :)
Description (revised)

This auction is for an unused account key for the open beta. THIS YOUR LAST CHANCE TO GET A HEAD START ON THE MOST ANTICIPATED MMORPG OF ALL TIME!

WInner of this auction will receive an email with the account key and link to download the game client. Note: The file is HUGE. It is over 2.5 gigabytes and takes me over 13 hours to download the game on cable connection. If the winner chooses, I will mail the game client on DVD for an extra 3.50. This game is 56K friendly and will play just fine on 56k modems.

Please visit www.worldofwarcraft.com for PC requirements. Paypal is the only accepted method of payment. Payment due within 24 hours or item will be relisted and negative feedback given. Thanks a ton.

--------------------------------------------------------------------------------
On Nov-08-04 at 16:08:03 PST, seller added the following information:

Account for sale has been used and has the following character:

Server: Pacific Test 9

Level 17 (soon to be 18) Human Warlock.

http://home.comcast.net/~...crnShot_110804_174826.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-07 09:15
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om de nieuwe download client ergens te hosten? Degene die eerder in dit topic gelinkt staat roept de hele tijd "this download has expired", download met 2-4KB/s, en zou ook nog eens best niet de goede versie kunnen zijn. :(

edit: http://army-man.de/wow/index.php?version=us
linkt alle torrents en zegt "09.11.04 - 02:13: You can`t download the Open Beta atm because of Blizzards server problems."

Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Milo schreef op 09 november 2004 @ 02:56:
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om de nieuwe download client ergens te hosten? Degene die eerder in dit topic gelinkt staat roept de hele tijd "this download has expired", download met 2-4KB/s, en zou ook nog eens best niet de goede versie kunnen zijn. :(

edit: http://army-man.de/wow/index.php?version=us
linkt alle torrents en zegt "09.11.04 - 02:13: You can`t download the Open Beta atm because of Blizzards server problems."
Bittorrent hebben? Hier!

[ Voor 3% gewijzigd door Mathizsias op 09-11-2004 03:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Ga nu snel naar Http://signup.worldofwarcraft.com ... heb me daarnet kunnen inschrijven... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt alweer plat hoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taliesin
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-10-2022
Begin nu echt spijt te krijgen dat ik niet gewoon zon account heb genomen bij fileplanet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Idd, nu weer plat... Zo net gespeeld, en tis wel erg vroeg, ik ga weer m'n nest in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat dit ob zou worde,maar dit lijkt me gewoon op een closed beta key give away,als je ob doet,doe het dan goed en open het voor ons allemaal blizzard.Ze zullen trouwens geen nieuwe mensen meer adde,ik kan het wel WEER vergete :( is er echt niet iemand met een spare key :(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2004 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Laatst online: 16-09 06:09
Ja heeft echt niemand met een xtra key ;( Maar ja de hele dag f5 drukken is ook leuk. ;) Maar ja voor de gene die een key hebben, veel speel plezier !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taliesin
https://signup.worldofwarcraft.com/menu.html
het werkt nu nog dus wees snel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

AAAAAAAAH Blast! download link is dood :p .. ik heb iig een account \o/

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
Taliesin: bedankt voor de tip!!

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taliesin
Het kan ook zonder de blizzard downloader:
http://mind-spin.com/redd...ficial-_-soulrift.torrent
(torrent zat in de source van de downloader en iemand was zo vriendelijk die eruit te halen en @ http://vnboards.ign.com te posten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou joepie, eindelijk m'n account kan ik tot half 5 op werk blijven

Misschien fake ik wel ff een levensbedreigende ziekte

Overigens gewoon normale straat en huisnummer ingevuld, staat, zipcode en tel nummer gewoon naar amerikaanse maatstaven erin gedouwd en boem, zit erin :)))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Laatst online: 22-10-2024
Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 18:45:
Ik ben erg benieuwd naar de patch die vandaag ingevoerd gaat worden voor de closed eu beta, Enig minpuntje vind ik dat we jammer genoeg de hele client opnieuw moeten downloaden (a 2.7 gb ofzo) en dat het niet als patch uitkomt. Ik hoop dat de hunter talents die ingevoerd worden echt de class omhoog halen want als er niet veel veranderd aan hunter dan zal ik hem helaas stop moeten zetten (lvl 31 momenteel)

Nouja we zien het wel :) hopelijk binnen 2 dagen weer spelen.
neem aan dat je een geintje maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taliesin
De patch is uitgesteld tot morgen en de totale grootte van de client is 2,5 gig en nee dit is geen geintje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taliesin schreef op 09 november 2004 @ 08:33:
De patch is uitgesteld tot morgen en de totale grootte van de client is 2,5 gig en nee dit is geen geintje :P
Gelukkig dat ik de client zooi al heb, lekker vorige week met een torrentje binnengehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
voor iedereen die al wel een key heeft en nu de open beta wil downloaden:

http://x73.fileplanet.com...a.zip?clientid=1450075806

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry voor mijn wanhopige reacties gisteren trouwens :+

Eeh, ik heb dus geen key kunnen krijgen. Ik ben net echter wel ff naar de sign-up page gegaan, en in het vakje voor de key de voorbeeld (?) key ingevoerd:

BLIZRD-BETA-ONLINE-OPEN-PUBLIC

Drie maal raden? Hij werkt, of ben ik nou gek? Ik kan gewoon verder naar de andere sign-up pages, om info in te vullen. Op het laatst krijg ik het venstertje met 'Creating account'. Ben ik gek of heb ik geluk of is dit een nieuwe serie keys ofzo?

:*)

edit: typo's 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2004 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 08:42:
Sorry voor mijn wanhopige reacties gisteren trouwens :+

Eeh, ik heb dus geen key kunnen krijgen. Ik ben net echter wel ff naar de sign-up page gegaan, en in het vakje voor de key de voorbeeld (?) key ingevoerd:

BLIZRD-BETA-ONLINE-OPEN-PUBLIC

Drie maal raden? Hij werkt, of ben ik nou gek? Ik kan gewoon verder naar de andere sign-up pages, om info in te vullen. Op het laatst krijg ik het venstertje met 'Creating account'. Ben ik gek of heb ik geluk of is dit een nieuwe serie keys ofzo?

:*)

edit: typo's 8)7
Dat is de Open Beta key, die krijgt iedereen die de open beta gaat spelen. Dus ja het klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taliesin
Blizzard heeft de beta gewoon open gegooid, iedereen kan nu tot een bepaald max aantal accounts aanmaken onder 1 key, en raad is welke key dat is ;)
Die key staat zelfs boven de velden waar je hem in moet vullen :P (2 cm omhoog kijken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
"BLIZRD-BETA-ONLINE-OPEN-PUBLIC"

Als dat werkt dan lig ik onder de tafel van het lachen :P

Maargoed; ik ben ook een van de gelukkigen die er gisternacht wel doorheen is gekomen. Samen met een paar guildmaten gaan we Horde spelen op een PvP server. Alleen nog geen idee welke.

(Nu alleen nog tot 16:30 op werk zitten :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 08:47:
[...]

Dat is de Open Beta key, die krijgt iedereen die de open beta gaat spelen. Dus ja het klopt.
Maar kan ik gewoon spelen met deze account ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taliesin
Yup, en je kan er zelfs mee posten @ officiele WoW forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taliesin schreef op 09 november 2004 @ 08:49:
Yup, en je kan er zelfs mee posten @ officiele WoW forums.
Bij deze verklaar ik jouw bericht tot het mooiste bericht van heel GoT ooit. Er verschijnt langzaam maar zeker een big smile op m'n face >:)

Ik ben blij dat ik 'm dan eindelijk nog kan spelen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Laatst online: 12-09 11:57
!%!#%#@!$5
Konden ze dat niet meteen doen. Gister 2 uur zitten f5'en om zo'n zogenaamde key te bemachtigen. Dikke marketingtruc van Blizz en Fileplanet. Moet je raden hoeveel mensen zich bij Fileplanet hebben aangemeld omdat ze dachten anders geen kans te maken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

writser schreef op 09 november 2004 @ 08:39:
voor iedereen die al wel een key heeft en nu de open beta wil downloaden:

http://x73.fileplanet.com...a.zip?clientid=1450075806
aaah danku danku, bit torrent file was ook dood :/
bij deze ben jij mijn held die ervoor zorgt dat ut nix word met tentames deze week :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Ik zit in de Realm Test27 PvP :)
Aardig van Blizzard om het toch 'Open' te maken trouwens.

[ Voor 10% gewijzigd door Jaded op 09-11-2004 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 09:04:
[...]

aaah danku danku, bit torrent file was ook dood :/
bij deze ben jij mijn held die ervoor zorgt dat ut nix word met tentames deze week :p
Mijn tentamens worden ook niks. Hoewel, ik kan nog een paar uur leren voordat die 2.5 gb binnen zijn ;)

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
Na de pech die ik gisteren had heb ik nu wel braaf op de WoW Signup pages kunnen inschrijven :) Je moet dan idd die key ( BLZRD-BETA-ONLINE ... etc ) invullen en dan wat gegevens invullen. Ben de client aan het downloaden, alleen jammer dat het zo traag gaat. Heeft iemand nog een .torrent ervan oid? Ga die fileplanet ook nog wel ff proberen iig :)
Heb dr zin in! :D

[edit]
Holy ... fileplanet gaat hier met 300KB/s, een aanrader voor iedereen dus! :Y)

[ Voor 11% gewijzigd door Terranca op 09-11-2004 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nemo55 schreef op 09 november 2004 @ 09:02:
!%!#%#@!$5
Konden ze dat niet meteen doen. Gister 2 uur zitten f5'en om zo'n zogenaamde key te bemachtigen. Dikke marketingtruc van Blizz en Fileplanet. Moet je raden hoeveel mensen zich bij Fileplanet hebben aangemeld omdat ze dachten anders geen kans te maken :(
moet je nagaan hoe die ebay gasten zich gaan voelen:) betaal je daaro 200 dollar voor:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Hebben jullie bij account aanmaken eigenlijk een Fake US address gebruikt of gewoon je echte nederlandse? Ik zit te twijfelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taliesin
Fake US, maar NL zal vast ook wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 10:31

Wub

Net even een account voor mijn broertje gemaakt zonder US proxy en zonder US adres in te vullen. En het werkte...

Wazig van Blizzard... Eerst gaan dreigen dat je alleen amerikaanse open beta mogen spelen en dan geeneens beveiligen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

En 'fake' adressen zoals afsdfa etc. aanmaken, heeft dat zin / nut ?

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
KeeZ schreef op 09 november 2004 @ 09:37:
En 'fake' adressen zoals afsdfa etc. aanmaken, heeft dat zin / nut ?
Kan vast wel, maar heb je natuurlijk wel grotere (al is het nog steeds kleine) pakkans. Ik heb gewoon het adres van m'n laatste hotel in New York gegeven :D met bijpassende zip-codes etc. Worked like a charm, en zo'n adres is niet heel moeilijk te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb bij de registratie gewoon mijn Nederlandse adres ingevoerd.
Alles lijkt gewoon te werken, een USA adres is dus niet nodig.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Nah ik heb gewoon ff een Whois gedaan van een site, en dat adres ingevult :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taliesin
:D
die moet ik onthouden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
Heb een bedrijf ingevuld uit de Canadese gouden gids (www.411.ca).

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Jaja, ik ben af en toe nog wel een beetje slim ;)
offtopic:
Ik zie dat je in Wezep woont :P Daar hebben mijn oom en tante samen met mijn opa en oma een stacaravan, op die camping daar :P Heidehoek oid :P
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf voordat je iets vraagt! Doe je dat niet, dan kunnen daar gevolgen aan vast zitten. Het is nu vaak genoeg vriendelijk gevraagd.