Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.503 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taliesin
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-10-2022
Daar tussen de Friki en de snelweg? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Straphka
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb nu een paar dagen gespeeld en ik moet zeggen dat dit een van de sfeervolste spellen is die ik in tijden gespeeld heb (vooral de bossen van de nightelves).
Ik had alleen een vraag: Hoe kan ik van darnassus (night elf city) naar stormwind en/of ironforge komen? Ik kan per schip naar merethin (?) harbor komen, en vandaar uit zou je een griffon moeten kunnen nemen naar stormwind, maar ik heb die route nog niet....iemand een idee? Lopen is niet echt een optie, ik word nl steeds afgemaakt door mobs onderweg (ben pas level 10)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91499

Hey ik heb hier nog ergens de client van de eerste stresstest liggen kan ik die ook gebruiken voor de public?

Ik weet nog dat je vorige keer gewoon de server in realmlist ofzo moest veranderen? Klopt dat.

Als dat zou kunnen zou het heel fijn zijn hoef ik de client iniedergeval niet nog een keer te downloaden

Thx for reply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taliesin
Straphka schreef op 09 november 2004 @ 10:00:
Ik heb nu een paar dagen gespeeld en ik moet zeggen dat dit een van de sfeervolste spellen is die ik in tijden gespeeld heb (vooral de bossen van de nightelves).
Ik had alleen een vraag: Hoe kan ik van darnassus (night elf city) naar stormwind en/of ironforge komen? Ik kan per schip naar merethin (?) harbor komen, en vandaar uit zou je een griffon moeten kunnen nemen naar stormwind, maar ik heb die route nog niet....iemand een idee? Lopen is niet echt een optie, ik word nl steeds afgemaakt door mobs onderweg (ben pas level 10)
Vanuit Menethill Harbour moet je lopen naar ironforge en daar de metro naar Stormwind pakken :P
Als de monsters onderweg te sterk zijn moet gewoon zorgen dat je elke keer een stukje verder doodgaat, dan kom je er uiteindelijk wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taliesin
Anoniem: 91499 schreef op 09 november 2004 @ 10:01:
Hey ik heb hier nog ergens de client van de eerste stresstest liggen kan ik die ook gebruiken voor de public?

Ik weet nog dat je vorige keer gewoon de server in realmlist ofzo moest veranderen? Klopt dat.

Als dat zou kunnen zou het heel fijn zijn hoef ik de client iniedergeval niet nog een keer te downloaden

Thx for reply
Moet je ff proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lol ok :)
Wat is de server die ik in de realmlist file in moet voeren? Zodat ik het kan testen?Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taliesin
Staat er niet gewoon een standaard blizz realmlist server in dat ding ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Straphka
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Taliesin schreef op 09 november 2004 @ 10:02:
[...]

Vanuit Menethill Harbour moet je lopen naar ironforge en daar de metro naar Stormwind pakken :P
Als de monsters onderweg te sterk zijn moet gewoon zorgen dat je elke keer een stukje verder doodgaat, dan kom je er uiteindelijk wel :D
Damn, daar was ik al bang voor....toch jammer, de dwergen, gnomen en mensen kunnen makkelijk naar elkaar toe, maar de nightelves zitten helemaal geisoleerd (misschien ook wel logisch hoor, maar dus niet praktisch).

Oh wel, tijd voor een stevig wandelingetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-06 09:22

Wub

Als het goed is staat er een server verwijzing in een bepaald bestandje in de World of Warcraft map, dus je moet even die aan iemand vragen die in de beta zit. Daarna connecten en dan geeft hij wel aan dat je moet updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 03:10
Moeten de knightelves niet Misterieus en Mystiek blijven ? :P
Daarom zijn ze geisoleerd in de donkere bossen !!! :o :9

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Taliesin schreef op 09 november 2004 @ 10:10:
Staat er niet gewoon een standaard blizz realmlist server in dat ding ofzo ?
Dat weet ik niet zeker eerst was het de stresstest daar stond in us2.wow.battle.net
Daarna speelde ik in de closed en toen moest er een andere server naam in.
Dus denk dat voor deze public weer een ander in moet??
Iemand die de public al heeft gedownload kan die mij zeggen wat er nu in de realmlist moet staan? of blijft het gewoon us2.wow.battle.net???

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
caspergt schreef op 09 november 2004 @ 10:13:
Moeten de knightelves niet Misterieus en Mystiek blijven ? :P
Daarom zijn ze geisoleerd in de donkere bossen !!! :o :9
Ridderelven :? LOL :+

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
  • Laatst online: 21-04 03:10
:Y) foutje moet kunne

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:58
De vorige strestest-client werkt niet meer. Iedereen moest een volledige nieuwe client downloaden, maar ik heb "gehoord" dat je ook alleen het .exe bestandje kan vervangen en dan nog ff je realmlist natuurlijk en dan schijnt het ook te lukken, maar ik betwijfel het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-06 10:27
Voor de mensen die de Open Beta al gedownload hadden, daarmee kun je ook gewoon spelen. Wel even de eerdergenoemde patch installeren :)

Ik ben sinds vanochtend een Night Elf Rogue, lvl 4 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

writser schreef op 09 november 2004 @ 08:39:
voor iedereen die al wel een key heeft en nu de open beta wil downloaden:

http://x73.fileplanet.com...a.zip?clientid=1450075806
Wow! dat is pas een snel, binnen 1 uur had ik hem binnen :P Ben jammer genoeg op werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

Waarom is het zo lastig om een class te kiezen... :?

Ik heb een:
Gnome Rogue level 7
Dwarf Paladin level 8
Human Warrior level 11
Nightelf Hunter level 7
Undead Priest level 7
Tauren Druid level 8
Tauren Shaman level 9
Troll Mage level 2

En ik kan nog steeds niet kiezen welke ik verder mee zou gaan...

Ga die troll nog wat verder levelen en misschien nog een Orc Warlock maken...

Hmmm... keuzes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Ik denk dat het tijd wordt voor een nieuw topic geopend wordt met de info die er nu is.. Met inschrijving Open Beta zodat er de niet zinnige dingen wat makkelijker gefilterd worden.. Suggesties voor het nieuwe topic:

Suggestie:
Iedereen die post over zijn download snelheid of de reden waarom zijn computer vastloopt: Instant Ban

Amerikaanse Open Beta:
- Waar en hoe kan een key aangemaakt worden voor inschrijving Open Beta?
http://www.worldofwarcraft.com/ en dan signup
- Tot wanneer is de Open Beta?
Als alles mee zit tot 23-11 of iets eerder
- Voor wie is de Open Beta oorspronkelijk bedoeld?
Amerika, Nieuw Zeeland, Australie en Canada

Europese Server:
- Wanneer komen er weer Beta's voor Europa?
Als je Pre ordered vanaf 26-11 dan krijg je een Beta key en een unique cd..
!!Let op!!
Niet elke webshop/winkel doet hier aan mee.. Wacht ermee tot er meer bekend is..

Algemeen:
- Hoeveel verschillen de Amerikaanse met de Europese?
Alle patches worden (bijna) gelijk uitgebracht.. Alle standaard verhaal lijnen(/instances) zullen hetzelfde zijn.. Het enige wat verschillend zal zijn zijn de unique quests die de GM's zullen maken.. Dus verschil is er haast niet
- Waarom zou ik op de Europese server wachten?
Er is eigenlijk geen reden waarom je niet op de Amerikaanse server mag spelen straks.. Blizzard heeft gezegd dat er alleen een Financieel communicatie punt moet zijn in Amerika.. Je kan dus op beide spelen maar dan betaal je 2 keer.. Ander nadeel is het tijdsverschil en de verbindingssnelheid/latency..
- Is er een GoT guild?
Tot op heden niet.. Niet roepen dat we wel een pagina hebben want dat is gewoon iets algemeens.. Als er een goede website is met members maak dit bekend maar post niet telkens je gebruikersnaam alleen.. Zolang er geen opsomming is van gebruikers zal niemand uit de losse posts opmaken welke personen op welke server spelen..

[ Voor 7% gewijzigd door Skeiron462 op 09-11-2004 11:21 ]

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-06 20:26
1074 mb gedownload met 115 kb/s. Ik behandel mijn computer nu extra voorzichtig. Als ie vastloopt ga ik door het lint! :/

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
Straphka schreef op 09 november 2004 @ 10:00:
ik ben als lvl 9 naar darnassus geweest, dus je moet de route ff andersom lezen :)
om precies te zijn 48 minuten lopen. ik ben met me human te voet naar kalimdor/darnassus geweest, via stormwind met de deepruntram naar ironforge, door naar loch modan en zo naar de wetlands, daar naar de harbor en de boot naar kalimdor, daar weer de andere boot pakken (rechter steiger) en je bent in darnassus
gewoon op de paden blijven dan kom je idd af een toe een krokodil tegen, gewoon hard doorlopen, en ze rennen vanzelf weer weg. je krijgt hooguit 4 of 5 klappen van een monster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95871

Hmm, ik vraag me af of het nog steeds zo is dat alleen mensen uit Noord-Amerika etcetera mogen deelnemen aan de open beta. Er wordt niks over gezegd in de beta agreement, en op de contact info pagina kun je zelfs ´Netherlands´ kiezen als land. Met andere woorden, als je nooit een forum of iets dergelijks hebt gelezen over WoW, en je komt toevallig op www.worldofwarcraft.com, dan kun je niet weten dat de open beta eigenlijk niet bedoeld was voor europa... of zie ik dit verkeerd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:49

Ace

Happy Happy Joy Joy

Anoniem: 95871 schreef op 09 november 2004 @ 11:19:
Hmm, ik vraag me af of het nog steeds zo is dat alleen mensen uit Noord-Amerika etcetera mogen deelnemen aan de open beta. Er wordt niks over gezegd in de beta agreement, en op de contact info pagina kun je zelfs ´Netherlands´ kiezen als land. Met andere woorden, als je nooit een forum of iets dergelijks hebt gelezen over WoW, en je komt toevallig op www.worldofwarcraft.com, dan kun je niet weten dat de open beta eigenlijk niet bedoeld was voor europa... of zie ik dit verkeerd :?
Maakt het nog uit nu dan? Gewoon account aanmaken en 2 weken spelen :)

Ik heb er inmiddels ook 1 en speel de komende 2 weken de US OB met wat vage kennissen :P En daarna weer terug naar EU CB, wel vanavond na de Euro patch even mijn Felhunter checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Skeiron schreef op 09 november 2004 @ 11:14:

...

Europese Server:
- Wanneer komen er weer Beta's voor Europa?
Als je Pre ordered vanaf 26-11 dan krijg je een Beta key en een unique cd..
!!Let op!!
Niet elke webshop/winkel doet hier aan mee.. Wacht ermee tot er meer bekend is..

....
Volgens mij krijg je geen beta key maar een stress test key (die dus veel later bruikbaar is).

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:22
Heb nu een key en zit nu de patch te downloaden. Die downloader daarvoor is echt zwaar belabberd. Je kan niet eens je upload limiten,met als gevolg dat ik nauwelijks meer kan internetten. Ik vind het sowieso belachelijk dat een groter organisatie zoals blizard een p2p netwerk nodig heeft om zijn software te verspreiden. Ok,voor de open beta enzo kan ik het begrijpen,maar zover ik heb gelezen willen ze het ook gaan gebruiken als het spel "live" gaat. Dit vind ik echt NIET kunnen. Je betaald ffs 12 dollar per maand, dan kunnen ze toch ook wel een leuke internet verbinding kopen om die patches te versturen?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
its_me schreef op 09 november 2004 @ 11:27:
[...]

Volgens mij krijg je geen beta key maar een stress test key (die dus veel later bruikbaar is).
In doing so, not only are they guaranteed the option to receive a copy of the final game on the day of launch, but they will also receive a pre-order box containing a special edition CD of selected soundtracks from the game and an authentication key for guaranteed access to the European Final Beta Test.

Graag alleen feiten posten als het al bekend is..
http://www.blizzard.co.uk/press/041105.shtml

Edit Its_me: Maak er nou geen flame van.. Final Beta Test gaat starten direct na de 26ste.. Exacte datum is niet bekend maar wel dat het voor het eind van het jaar is.. Ik denk dat dat voldoende informatie is.. Probeer geen frustratie posts te maken.. Per slot van rekening kan je Open Beta spelen nu

Edit Its_me 2: Snap dat het niet bedoeld is als geen flame maar eerst begin je over Stress Test dan verbeter ik je en dan begin je over dat het maar een Final is.. Ik ben blij dat ze Final zeggen en niet een gewone Beta.. Want dan zou je nog eens een Europes Open Beta krijgen.. M.a.w. dan ben je langer onderweg naar de officiele release.. nu wordt het Final Beta (misschien 2 weekies) en dan Retail!! _/-\o_ En start post is juist als je hem nogmaals leest.. ik zeg alleen dat je een Beta Key krijgt en meer ook niet..

Edit keldon: Nee hij begint na de 26ste en voor het nieuwe jaar.. Dat van voor het Nieuwe jaar heb ik van een betrouwbare bron die tot zo ver iedere keer gelijk heeft gehad.. Dus ergens er tussen in ;).. Maar daar komt nog wel een press release over als ze de afspraken hebben gemaakt met de verschillende game ketens..

[ Voor 60% gewijzigd door Skeiron462 op 09-11-2004 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Skeiron schreef op 09 november 2004 @ 11:30:
[...]

In doing so, not only are they guaranteed the option to receive a copy of the final game on the day of launch, but they will also receive a pre-order box containing a special edition CD of selected soundtracks from the game and an authentication key for guaranteed access to the European Final Beta Test.

Graag alleen feiten posten als het al bekend is..
http://www.blizzard.co.uk/press/041105.shtml
En wat is die FINAL beta test dan ... je krijgt dus alleen een key voor de allerlaatste test voor de open beta.
Edit Its_me: Maak er nou geen flame van.. Final Beta Test gaat starten direct na de 26ste.. Exacte datum is niet bekend maar wel dat het voor het eind van het jaar is.. Ik denk dat dat voldoende informatie is.. Probeer geen frustratie posts te maken.. Per slot van rekening kan je Open Beta spelen nu
Flame? Ik flame niet, ik heb de door jouw gegeven link al veel eerder gelezen en concludeer uit het woordje final dat het om de allerlaatste test zal zijn. Mag ik mijn mening niet geven over de interpretatie van deze zin ofzo? Ik denk dat jij deze zin verkeerd interpreteerd, als iets in een startpost gaat komen moet t minimaal juist zijn!

(zie ook keldon)

[ Voor 37% gewijzigd door itsme op 09-11-2004 11:49 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

pingkiller schreef op 09 november 2004 @ 11:30:
Heb nu een key en zit nu de patch te downloaden. Die downloader daarvoor is echt zwaar belabberd. Je kan niet eens je upload limiten,met als gevolg dat ik nauwelijks meer kan internetten.
Ben jij nou een tweaker? Zijn zat proggies die je upload cappen hoor. http://www.netlimiter.com/
Is dat wel zo. Zoals ik het nu begrijp is die Final Beta Test ongeveer hetzelfde wat ze nu in de US gedaan hebben. Weekje dicht en daarvoor zeker weten toegang en dan 2 weken open tot aan Retail.

Ik kan nergens zo snel vinden dat Final de 26ste gaat beginnen in Europa? Niet om te flamen hoor maar dit zou gewoon erg goed nieuws zijn, kan het alleen nergens echt bevestigd zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
pingkiller schreef op 09 november 2004 @ 11:30:
Heb nu een key en zit nu de patch te downloaden. Die downloader daarvoor is echt zwaar belabberd. Je kan niet eens je upload limiten,met als gevolg dat ik nauwelijks meer kan internetten. Ik vind het sowieso belachelijk dat een groter organisatie zoals blizard een p2p netwerk nodig heeft om zijn software te verspreiden. Ok,voor de open beta enzo kan ik het begrijpen,maar zover ik heb gelezen willen ze het ook gaan gebruiken als het spel "live" gaat. Dit vind ik echt NIET kunnen. Je betaald ffs 12 dollar per maand, dan kunnen ze toch ook wel een leuke internet verbinding kopen om die patches te versturen?
1 tip: NetLimiter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:22
Ik weet ook wel dat je netlimiter kan gebruiken maar alsnog vind ik het complete onzin om bittorent te gebruiken om je software te verspreiden,zeker als je maandelijks betaald voor die software.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

Gebruik Netlimiter (google zoek) om je upload te limiteren voor die downloader.

En blizzard heeft al een aantal keer aangegeven dat ze voor retail een andere manier dan bit torrent gebruiken voor het verspreiden van patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
Wat is er dan mis met bittorrent? Toch juist mooi dat jij (onbewust) meehelpt om dit spel te verspreiden? Alleen zou er inderdaad wel een mogelijkheid moeten zijn om het upload-verkeer een beetje in te perken.

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Edit Its_me 2: Snap dat het niet bedoeld is als geen flame maar eerst begin je over Stress Test dan verbeter ik je en dan begin je over dat het maar een Final is.. Ik ben blij dat ze Final zeggen en niet een gewone Beta.. Want dan zou je nog eens een Europes Open Beta krijgen.. M.a.w. dan ben je langer onderweg naar de officiele release.. nu wordt het Final Beta (misschien 2 weekies) en dan Retail!!
En toch voorspeld its_me een EU OB

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73070

Hoera! Ik heb zojuist een Open Beta account kunnen maken. Eindelijk kan ik het spel gaan proberen.

Ik ben echter blij dat ik de 2 Gb client niet via hun downloader heb binnengehaald, want ik vind de volgende update van 19 Mb al veel te lang duren. Voor de mensen die het met me eens zijn: http://dev.imille.it/priv...1-to-1.1.0-enUS-patch.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Hmm... Wat een GEWELDIG spel zeg :) Speel het nu een uurtje of 2, en het gaat opzich al wel lekker. Ben NightElf Druid, alleen zit ik nog met een paar vraagjes.

1. Hoe kan ik dingen verkopen? Want mn backpack zit al helemaal vol steeds :P Als ik naar zo'n verkoper toeloop lukt het me niet om wat te verkopen...
2. Hoe kan ik makkelijk zien waar die gasten staan die me een quest hebben gegeven? Ik loop me telkens de pleuris te zoeken... En ik denk niet dat dat de bedoeling is :P

Ben bijna level 5 al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
its_me schreef op 09 november 2004 @ 11:58:
[...]
En toch voorspeld its_me een EU OB
Zou natuurlijk altijd nog kunnen een OB.. Maar wat ik begrepen heb zijn de Europese servers een stuk lichter dan de Amerikaanse.. vandaar dat tot zover er geen OB gepland staat in Europa omdat ze de Load niet aankunnen als er ook (buiten Europa) mensen joinen bijv. Amerikanen die dan moeten betalen maar toch nog ff willen proberen op de Europese.. Nogmaals deze info haal ik uit interviews, officiele posts en een insider ;) Ik weet de term insider is nogal vaag maar als ik minder vaag erover doe krijg ik geen info meer en hij denk ik ook niet meer.. Info van hem is natuurlijk niet gebaseerd op feiten.. Feiten haal je alleen uit de press release..
1. Hoe kan ik dingen verkopen? Want mn backpack zit al helemaal vol steeds :P Als ik naar zo'n verkoper toeloop lukt het me niet om wat te verkopen...
2. Hoe kan ik makkelijk zien waar die gasten staan die me een quest hebben gegeven? Ik loop me telkens de pleuris te zoeken... En ik denk niet dat dat de bedoeling is :P
1 Gewoon naar een verkoper gaan.. de lijst opvragen met wat ze verkopen en dan rechtermuis op het gene wat je in je bag hebt zitten.. als je erover heen gaat dan zie je al de verkoopprijs..
2. Je hebt een aantal grafische instellingen ik geloof bij interface.. Daar kan je simpele namen aanvinken etc. Als je deze instellingen aan hebt en je komt in een dorp waar je je quest gedaan/afgerond hebt komt er op een puntje te staan op je mini map.. Questen is gewoon goed lezen.. Directies staan altijd in de quest zelf..

[ Voor 52% gewijzigd door Skeiron462 op 09-11-2004 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
Zozo.. een "insider". Je hebt me overtuigd.

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128141

ff patch downloaden, en spelen maar :)

ik ga pvp server met nightelf roque maar weet nog niet welke :)
*zijn er veel ? :p*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
is de US beta nou alleen voor amerikanen/nieuw zeeland etc?

Of kan ik als nederlander ook gewoon connecten naar de server?

heb namelijk geregistreerd en ben nu aan t downloaden. Er staat alleen dat het bedoeld is voor amerikanen, maar verder niets oO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
InterXs schreef op 09 november 2004 @ 12:32:
is de US beta nou alleen voor amerikanen/nieuw zeeland etc?

Of kan ik als nederlander ook gewoon connecten naar de server?

heb namelijk geregistreerd en ben nu aan t downloaden. Er staat alleen dat het bedoeld is voor amerikanen, maar verder niets oO
Precies het is bedoeld.. maar ik heb nergens nog gelezen dat mensen geband zijn door Europese gegevens in te voeren.. Misschien gebeurd dat nog als de servers te vol gaan worden.. Maar nogmaals Blizzard heeft tot zo ver nog geen moeite gedaan om de Europese spelers eruit te houden zoals ze dat voorheen gedaan hebben.. Dus afwachten dan maar of een Amerikaans adres invullen bij registratie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115621

we kunnen accoutns make! op de wow signup site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Iedereen bij Blizz liep grof te doen dat t alleen voor US en zo was idd, maar ik heb er niets van teruggemerkt :)

Voor de zekerheid van de yellowpages.com oid een usa adresje afgehaald en ingevoerd, werkte als een speer.

Nu deze ellllenlange werkdag nog doorkomen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

sOidivUs schreef op 09 november 2004 @ 12:05:
Hmm... Wat een GEWELDIG spel zeg :) Speel het nu een uurtje of 2, en het gaat opzich al wel lekker. Ben NightElf Druid, alleen zit ik nog met een paar vraagjes.

Dat grote gouden reflecterende vraagteken boven hun hoofd is meestal een teken dat je bij diegene moet zijn om je quest in te leveren. Ik geef toe, het draait niet dus valt niet echt op natuurlijk :p

Goud uitroepteken : ik heb een quest voor je
Goud vraagteken: je kan bij mij een quest inleveren
Zilver uitroepteken : ik heb een quest voor je maar je level is nog niet hoog genoeg
Zilver vraagteken : je bent met een quest bezig voor me maar die is nog niet af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
sOidivUs schreef op 09 november 2004 @ 12:05:

Ben jij Maive in WoW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Op welke servers gaan de meeste gotters spelen, wel fijn om te weten voordat ik begin :)
Anyways ik wil een gnome warlock/mage worden :)

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

Wie weet trouwens of de Ghostwolf van de Shaman even snel is als een level 40 mount?

Want anders neem ik voor sure een shaman bij retail of bij Euro beta.

Ik bedoel, ze hebben gewoon alles, ontzettend goede melee damage, veel goede nuke spells, insta-cast spells, healing, totems voor allerlei dingen en een level 20 travelform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:21
Anoniem: 114195 schreef op 09 november 2004 @ 12:39:
Iedereen bij Blizz liep grof te doen dat t alleen voor US en zo was idd, maar ik heb er niets van teruggemerkt :)

Voor de zekerheid van de yellowpages.com oid een usa adresje afgehaald en ingevoerd, werkte als een speer.

Nu deze ellllenlange werkdag nog doorkomen ;(
heh, ik heb precies hetzelfde..
Heb alvast een accountje aangemaakt, de installer gedownload en op stick gezet.
Maar ik moet tot half 5 werken..

heb trouwens de adres gegevens ingevuld van ASML Tempe, Arizona.. zouden ze het merken? :-)

ik denk dat ik dadelijk mijn baas ff aardig aankijk en kijken of ik een half dagje eerder kan vertrekken :-)

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 29-06 10:58

PromWarMachine

Forsaken Archer

Wub schreef op 09 november 2004 @ 12:51:
Wie weet trouwens of de Ghostwolf van de Shaman even snel is als een level 40 mount?

Want anders neem ik voor sure een shaman bij retail of bij Euro beta.

Ik bedoel, ze hebben gewoon alles, ontzettend goede melee damage, veel goede nuke spells, insta-cast spells, healing, totems voor allerlei dingen en een level 20 travelform.
Dat lijkt me niet! Ik ben een Orc Shaman van nét level 20 (het moment waarop je de Ghost Wolf kunt casten), maar ben nog niet outdoors geweest. Je kunt in de stad niet als wolfje rondlopen...

De instant-casts zijn inderdaad adembenemend, erg lekker en ook nog relatief veel damage. De 'ontzettend goede melee damage' vind ik wat tegen vallen. Nuke spells? Healing is goed! Totems vind ik niet super, maar soms wel grappig. Werkt vooral goed in parties.

Het grote nadeel dat ik tot nu toe bij de Shamans gemerkt hebben is dat ze (op 1 totem na) geen enkele stun-skill hebben. :/
Sleep / entangle roots / charge, om er maar een paar te noemen.. dat heeft de Shaman niet.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Jaded schreef op 09 november 2004 @ 12:43:
[...]

Ben jij Maive in WoW?
Nope ik ben Soid :) (kon ff geen goeie naam verzinnen, doek nog wel voor de retail ;)) zit op pvp test server 16. Wie ben jij? Lijkt me wel leuk als we een group kunnen maken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Ik zit op test27, dus dat wordt sowieso niks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan iemand mij zzegge waarom dit van fileplanet zo ontiegleijk langzaam gaat zit pas op 176mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
Al de hele dag bezig om met firefox de open beta (2.5 gb) binnen te halen. Na ongeveer 5 uur bezig te zijn kreeg ik ineens een negatieve download-snelheid en een negatieve bestandsgrootte. Er werd niks meer binnengehaald en ik moest overnieuw beginnen. :|
Zijn er mensen hier die het spel wel met firefox hebben gedownload? Anders kan ik beter meteen met bittorrent beginnen..

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-06 11:57
writser schreef op 09 november 2004 @ 14:08:
Al de hele dag bezig om met firefox de open beta (2.5 gb) binnen te halen. Na ongeveer 5 uur bezig te zijn kreeg ik ineens een negatieve download-snelheid en een negatieve bestandsgrootte. Er werd niks meer binnengehaald en ik moest overnieuw beginnen. :|
Zijn er mensen hier die het spel wel met firefox hebben gedownload? Anders kan ik beter meteen met bittorrent beginnen..
ja wij hebben hier thuis hetzelfde probleem, had jij ook de link hierboven gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

writser schreef op 09 november 2004 @ 14:08:
Met firefox ging het bij mij wel goed, idd met negatieve snelheden maar er kwam wel alles binnen, alleen moest ik er wel omdenken niet het bestand met winrar te opennen maar met de 'gewone' windows zip extractor, maar dat had ik pas bij de derde keer door 8)7

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Laatst online: 29-06 17:34
:)

[ Voor 100% gewijzigd door Shagura op 09-11-2004 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blizzard is gewoon fucked up in dit soort dingen,echt iedere degelijk mmorpg heeft tegenwoordig een prive server waar je op high speed vanaf kan downloaden,dit moet toch niet te doen zijn voor de mensen die een iets minder goeie verbinding hebben ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

Om de huilende kindjes op het forum stil te krijgen heeft blizzard nu een kleine hotfix uitgevoert op de servers, of is daar nog mee bezig.
The World of Warcraft test servers will be brought down in groups of 4over the next 24 hours to apply a hot fix. This hot fix will address some issues with the latest patch. Here are a few things that will be included:

- Players will no longer receive a durability penalty for PvP deaths. If you get killed by another player, you will not take durability damage on resurrection.

- The bug that was blocking players from accepting the Warlock’s Felhunter quest will be fixed.

- The bug that blocked Warriors from learning Intercept Level 1 will be fixed.

- The Growl skill was not showing up for Druids who have the Bear Form or Dire Bear Form ability. This will be fixed.

- Paladin skill trainers will be having an Open Beta sale. All skills will be available for 1% their original price.

Update - 6:30 PM PST 11/08/04 - We've starting bringing down the servers in groups of 4 to apply the fix. Each group should take about an hour to take down, apply the fix, and bring back up.
Vind het eerste punt ook meer als normaal dat ze dat hebben ingesteld want mensen op pvp servers gingen ontzettend snel door kun geld heen op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

@Shagura: Ik kan je reactie begrijpen maar ik zou als ik jou was snel je post veranderen want dit is pure topic vervuiling en het hoort hier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoewel ik betwijfel dat je het lief kunt vragen, heb ik momenteel wel een account op m'n ftp waar de beta files vanaf kunnen worden getrokken. Dat is een heeel stuk sneller dan die torrents, geloof me :)

zoneseek@gmail.com

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 09-11-2004 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195 schreef op 09 november 2004 @ 14:35:
[...]

Hoewel ik betwijfel dat je het lief kunt vragen, heb ik momenteel wel een account op m'n ftp waar de beta files vanaf kunnen worden getrokken. Dat is een heeel stuk sneller dan die torrents, geloof me :)

zoneseek@gmail.com
Zou ik daar ook gebruik van ogen maken plz ? filefront is namelijk verschrikkelijk langzaam en over die torrent al maar helemaal te zwijgen,die duurd nog 2 weken ofzo tot completion :(

edit:

check je mail plz :)

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 115621 op 09-11-2004 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128141

weet iemand mischien waneer je items kan gebruiken waar MAIL achter staat ?
sorry dat ik het hier vraagt maar ik kan geen informatie vinden op wow.com want
die ligt nog plat >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42783

Anoniem: 128141 schreef op 09 november 2004 @ 14:44:
weet iemand mischien waneer je items kan gebruiken waar MAIL achter staat ?
sorry dat ik het hier vraagt maar ik kan geen informatie vinden op wow.com want
die ligt nog plat >_<
Warriors/Paladins kunnen mail dragen. Hunters later ook als ze lvl 40 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Is er nog een oplossing om te ontsnappen als je doodgaat midden tussen de vijanden? Ik word nu telkens opnieuw doodgeslagen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-05 10:23
offtopic:
Mensen die met firefox <1.0 Preview downloaden: zorg dat je veeel plek op je c: partitie vrij hebt. Firefox had voorheen de nare gewoonte om downloads dubbel op te slaan in 2 temp folders alvorens het naar de uiteindelijke locatie te kopieren. De 1.0 PR versie doet dat niet meer, gelukkig. (althans, niet als je save as gebruikt)

Ontopic: Jeej, het moment is eindelijk daar. Ik ga denk ik kiezen tussen WoW en Guildwars. Groot voordeel voor Guildwars is toch wel het niet hebben van maandelijkse betalingen, voor mij erg belangrijk omdat ik best eens maanden niet zou kunnen spelen en dan weer wel, da's toch zonde. Ook de opzet van guildwars dat je met een groepje een quest kan doen zonder dat er 100.000 anderen doorheen rennen trekt me wel.

Anders bezien klinkt WoW ook erg gaaf, en levert Blizzard vaak hoge kwaliteit.

Kan iemand nog meer vergelijkends posten? Of zouden we daarvoor een apart topic moeten openen?

Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:02

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Jaded schreef op 09 november 2004 @ 15:19:
Is er nog een oplossing om te ontsnappen als je doodgaat midden tussen de vijanden? Ik word nu telkens opnieuw doodgeslagen :(
Je zou op het kerkhof aan die engel kunnen vragen of ze je voor wat exp. points weer op het kerkhof laat zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128197

gratis public beta eindelijk!
ik heet RoyalxFluf
wist niks beters:p
tering duurde dat downloaden ook bij jullie zo lang?

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 128197 op 09-11-2004 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05 10:52
Aj.. het zit nu even niet mee zeg. Eerst een client van FilePlanet die niet werkte, nu houdt de download er zomaar mee op. En de snelheden van de Blizzard Downloader zijn nou niet écht toppie.

Ach, eigenlijk mag ik niet zeuren, ik ben al blij zat dat ik in openbeta mag, en gisteren zelfs al via fileplanet mn key kreeg. Alleen verwacht je dan wel dat je zo aan het spelen bent, valt wel eventjes tegen.

En om er nog eventjes iets meer van te maken dan een uithuilpost:
Ik denk dat ik een Undead Warlock ga spelen op PVP server. Heb er vooral bewust voor gekozen om Horde te spelen, aangezien er nu (volgens mij) meer alliance spelers zijn. En omdat de Horde natuurlijk vele malen stoerder is ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, dat was dus gelijk een mailbombardement, geen slim id van me ;)

Maar ben wel zo sociaal, echter tis nu vol dus helaas voor de rest :)

Ik wil ook nog kunnen spelen vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
writser schreef op 09 november 2004 @ 11:56:
Wat is er dan mis met bittorrent? Toch juist mooi dat jij (onbewust) meehelpt om dit spel te verspreiden? Alleen zou er inderdaad wel een mogelijkheid moeten zijn om het upload-verkeer een beetje in te perken.
voor diegene zonder download limiet maakt het inderdaad niet uit, toen ik de 0.11 versie aan het dl'en was met de officele downloader had ik toen hij eenmaal compleet was 3x het spel geupload volgens die downloader. (en dan had ik netlimiter aanstaan op 25% van me upload bandbreedte, laat staan als ik hem niet afgeknepen had)

kan me voorstellen dat je dat met een limiet van 20gb/m het niet echt fijn vind, die maand afrekening van je isp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maakt nie uit,Ik ben al dankbaar tot je het beschikbaar hebt gesteld,heb wat vai google lopen zoeke en ben nu aant dlen van filefront met 100-125 kbs,ben al op 9% dankszij een heel cool programmaatje

edit:

140 kbs 4 hours remaining woopie >:)

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 115621 op 09-11-2004 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5953

HULDE!!!!
ik haal nu laatste update binnen en ja ik vind horde ook vele malen stoerder:)
dus ik en paar maten gaan als undeath op die pvpserver 16 dan
In game name word FlammaVarga

oe boy oe boy ik kan haast niet wachten want het moment is bijna daar :D
gelukkig toch nog netjes via dat fileplanet linkje alles binnen kunnen krijgen maar dan gaat ie nog een paar keer updaten :/ darn dacht ik eindelijk kunnen te gaan spelen afscheid genomen van mijn irl vrienden, duurt het NOG een kwartier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:29
Vind het jammer dat veel mensen WoW gaan spelen. Door WoW zal DAOC vrijwel doodbloeden en dus mijn favo game :( Ik voel me helemaal niet nadda noppes aangetrokken tot WoW vanwege de graphics.

De gameplay lijkt me erg vet en beter dan DAOC alleen de graphics stoten me echt af.

Baal er eigenlijk best een beetje van dat dit zulke goede competitie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Kaap schreef op 09 november 2004 @ 16:01:
Vind het jammer dat veel mensen WoW gaan spelen. Door WoW zal DAOC vrijwel doodbloeden en dus mijn favo game :( Ik voel me helemaal niet nadda noppes aangetrokken tot WoW vanwege de graphics.

De gameplay lijkt me erg vet en beter dan DAOC alleen de graphics stoten me echt af.

Baal er eigenlijk best een beetje van dat dit zulke goede competitie is.
Raar argument. Concurrentie is alleen maar beter en dus moeten ze ervoor zorgen dat ze bij DAoC beter hun best gaan doen om het spel interessant te houden. Qua PvP is DAoC nog steeds koning (alhoewel ToA een aardige fix vereiste die eraan zit te komen). Dus het zou er op neer moeten komen dat DAoC juist beter wordt als veteraan vergelijken bij newbie WoW.

En dit is Open Beta, een mooi moment om te kijken of je die graphics echt nog zo verschrikkelijk vind nadat je het een uurtje gespeeld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ de mensen die al ingame zijn

Hoe is het in het spel,zijn de quests en killen een beetje te doen of is het gewoon te druk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Laatst online: 17:02
ik zit nu op de mountain time pvp server. nummer moet ik ff opzoeken.

ik ben een level 5 troll rogue genaamd "bazuka" wisper me als je zin hebt in een group :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik moet wel lachen om die charnamen hier

Ruim de helft is in de volledige versie niet toegestaan vanwege de naming policy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-06 08:45

Multensor

wtf

Zou iemand mij aub kunnen vertellen wat er in de realmlist.wtf staat van de open beta?

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107304

Multensor schreef op 09 november 2004 @ 16:28:
Zou iemand mij aub kunnen vertellen wat er in de realmlist.wtf staat van de open beta?
open hem eens met notepad ;)

wat is er nou mis met die torrent? gaat hier met 120 kb/s upload 10 kb/s }) )

ik denk dat ik een troll hunter ga maken, ik vind dat er in warcraft altijd wat te weinig aandacht is besteed (wat meer in wc3: tft extra orc campaign) en omdat ie wat minder populair is en ik verwacht niet dat hij minder goed is dan de rest.
of wel? wat is eigenlijk de reden dat zo weinig troll nemen?

edit: ik heb account naam bastardX. kan ik die naam dan niet nemen vanwege de naming policy? dat zuigt dan maar hopen dat Cenobite niet ingebruik is :)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 107304 op 09-11-2004 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Ben nu in de elfen hoofdstad, weet ff niet precies hoe die heet, maar hoe kom ik nu van het eiland af? Ik kan geen boot vinden oid...

@ XbastarD, watvoor ras ben je? Als je NightElf bent en op testserver 16 bent wil ik wel terug komen lopen, kunnen we groupen ;)

[ Voor 34% gewijzigd door sOid op 09-11-2004 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:58
Anoniem: 115621 schreef op 09 november 2004 @ 16:12:
@ de mensen die al ingame zijn

Hoe is het in het spel,zijn de quests en killen een beetje te doen of is het gewoon te druk ?
Mijn ervaring van gister 1 uur spelen en de vorige strestest met een night elve hunter (op het moment lvl 4):

Dik veel quest in de startarea vergeleken met de vorige keer. M'n hunter doet nu tenminste echt wat damage op afstand. Sommige mobs zijn al kassiewijle voordat ze ook maar 1 poot op me gelegd hebben >:) Snap het nut alleen niet echt van Beast Tracking. Zie alleen de mobs op je radar verschijnen zodat je kan zien welke mobs er om je heen wandelen. Shadowmeld is leuk maar moet zich imho ook nog maar bewijzen.

Verder nog maar weinig te blaten. De rest komt nog op hogere lvls.

@ sOidivUs

Dat is darnassus

[ Voor 3% gewijzigd door nemo55 op 09-11-2004 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
nemo55 schreef op 09 november 2004 @ 16:55:
[...]

@ sOidivUs

Dat is darnassus
Ja klopt... Ben jij daar ook of niet? (op server 16 dus ;))

Voel me beetje eenzaam :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117217

Damn! Zip gedownload van 2.5 gig en dan issie corrupt!!! AAAAARG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80154

Anoniem: 117217 schreef op 09 november 2004 @ 17:20:
Nogmaals; niet uitpakken met WinRAR. Gebruik of WinZip, of de in WinXP geintegreerde zip-util.

Hopelijk nog niet verwijderd :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Laatst online: 29-06 17:34
Anoniem: 117217 schreef op 09 november 2004 @ 17:20:
Ik hoop voor je dat je hem niet heb weggegooid nog, want
probeer hem niet met winrar oid te openen maar met de nieuwste winzip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

Wel geopend met Winzip?

Met een ander compress programma werkt hij niet namelijk.

edit: begin traag te worden, of iedereen is ineenkeer erg hulpzaam :P

[ Voor 31% gewijzigd door Wub op 09-11-2004 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05 10:52
Ik heb dus ook een corrupte zip gehad, en heb deze ongeveer met elke tool die ik ken geprobeerd te openen, maar geen enkele met het gewenste resultaat. (Windows loopt vast, tool loopt vast, tool geeft error)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117217

Wel... heeft er iemand goeie software om verwijderde files terug te halen? :'(

Daarvoor is de search uitgevonden

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 09-11-2004 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-RaX
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-06 10:56
Anoniem: 80154 schreef op 09 november 2004 @ 17:22:
[...]

Nogmaals; niet uitpakken met WinRAR. Gebruik of WinZip, of de in WinXP geintegreerde zip-util.

Hopelijk nog niet verwijderd :o
Hij doet het inderdaad wel met WinZip... Beetje vaag verhaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5953

Intru schreef op 09 november 2004 @ 17:24:
Ik heb dus ook een corrupte zip gehad, en heb deze ongeveer met elke tool die ik ken geprobeerd te openen, maar geen enkele met het gewenste resultaat. (Windows loopt vast, tool loopt vast, tool geeft error)
Power archiver deed het wel bij mij

vraagje:
ik ben undeath en ben nu bij een quest dat ik een grave van marla op moet zoeken maar ken hem echt nergens vinde? iemand die quest gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vraagje alweer
bij mij is die egt supprrre langzaam en ik heb adsl-standerd van planet en geen data limit alleen de gemiddelde download rate is iets van 40kb/s en dat is normaal iets van 130kb ofzo!
hoe kan dat!
plz help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118269

6 paginas erbij in 1 werkdag 8)7 van de zotte :P

Ontopic:

Gaaf dat er zoveel mensen er ook in zitten! Het wordt nu erg gezellig als iedereen heir nu even op server 16 gaat zitten aangezien dit een pvp is en er al aardig wat GoTters op verzameld zijn. Ik ben zelf orc en zit in Ogrimmar (de hoofdstad van de horde geloof ik) met leveltje 12.

Vanavond ga ik na 7 uur spelen en dan zien we wel tot hoelaat het wordt.

Misschien wat later omdat ik nog wat spul wil gaan doen (Trigun kijken en FF IV verder :) ) maar iedereen na 9 uur erop :D

@Fluf- lees je wel eens post voor jou?

Liever geen geblaat over snelheden en dergelijken omdat het niets toevoegt en jah bij iedereen gaat het even snel en sommigen hebben geluk. Anderen niet daar gaat het weer wat langzamer. Bij mij zelf ging het met 12 kb/sec ofzo en na 2 dagen downloaden was ik klaar :)

Maar asjeblieft houdt dit soort grappen voor je omdat dan iedereen dit gaat doen....

Bij voorbaat dank :>

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 118269 op 09-11-2004 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:24
yup ik heb ook 30-50K nu wel balen maar goed hij komt er wel ookal duurt het meer dan 24 uur

fileplanet was ook wel snel maar me download manager pakte hem niet goed op en... met een stel loslopendekinderen die de powerknop van de comp onweerstaanbaar is.... doe ik het maar met blizzard downloader omdat die gewoon verder gaat incase me kids weer eens me comp uitzetten lol

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Kheb nu het hele nightelf eiland doorgelopen maar hoe kom ik er vanaf? Kan het echt niet vinden :/ Of moet je daarvoor een bepaald aantal quests hebben gedaan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tntkiller schreef op 09 november 2004 @ 17:51:
yup ik heb ook 30-50K nu wel balen maar goed hij komt er wel ookal duurt het meer dan 24 uur

fileplanet was ook wel snel maar me download manager pakte hem niet goed op en... met een stel loslopendekinderen die de powerknop van de comp onweerstaanbaar is.... doe ik het maar met blizzard downloader omdat die gewoon verder gaat incase me kids weer eens me comp uitzetten lol
tja,der is altijd zoiets als straf he :p leren ze wel af :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06:02
Wat een drama zeg die downloader. Zelfs met netlimiter gaat ie gewoon niet boven een DL van 40kb/sec terwijl de upload fors is afgeknepen. Alle ports zijn geforward maar dat maaks geen verschil helaas. Iedere mmo heeft een fatsoenlijk download systeem (in de beta) behalve blizzard ,chapeau hoor :Z

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73070

Ik ben zojuist echt begonnen met spelen, en er valt me eigenlijk iets vreselijks op..Het spel valt me namelijk erg tegen. Misschien dat het nog even wennen is, maar ik vind de camera rotation echt verschrikkelijk (ja, ben al in opties bezig geweest) en de default keyb/mouse besturing idem dito. Wat dat betreft is Lineage2 een stuk beter, en ik ga nu dan ook even kijken of ik de keysettings niet precies hetzelfde kan krijgen....

De typische 'cartoony' warcraft stijl zal daarnaast ook nog wel even gewenning bij moeten worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118269

Van de graphics: Waarom kijk je dan uberhaubt in dit topic ?

Over de speelstijl van WoW in vergelijking met L2:

Ik heb de open beta van Lineage 2 ook meegemaakt en ik vind dit toch echt wel fijner hoor. ik weet juist zelfs nog dat ik van Lineage 2 de camera juist zo enorm ruk vond....

Maar is ook alweer een tijdje geleden.

De keys kun je naar hartelust veranderen dus succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:45
Tr!gger schreef op 09 november 2004 @ 18:24:
Wat een drama zeg die downloader. Zelfs met netlimiter gaat ie gewoon niet boven een DL van 40kb/sec terwijl de upload fors is afgeknepen. Alle ports zijn geforward maar dat maaks geen verschil helaas. Iedere mmo heeft een fatsoenlijk download systeem (in de beta) behalve blizzard ,chapeau hoor :Z
Bij mij maakte het natten wel veel uit :) van 0 naar 80 vind ik toch wel wat. Hij gebruikt btw poort 3742 hiermaar misschien is dat al gezegd.. kan iet wachten tot ik hem heb :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou ben op het moment aant downloaden met 365kbs en ben bij 2 gig van de 2.5 dus die is vanavodn nog wel klaar,ik ga lancelot the warrior (dus een warrior ga i kworde :) ) heten kwee aleen nog nie welke server. cya in azeroth :)

stat: logging off for the night stating WOW here I come :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoe ++++ kan die zosnel bij you gaan
en die snelheid is gewoon al abnormaal dus wat heb jij voor internet connection?
ps door dat downloaden is mijn internet ongelooflijk traag duurt 20 secs voor die een pagina opent. En dat is niet normaal voor adsl vind ik zelf.
alleen internet elke keer resetten helpt een beetje als die bv onder de 20kb/s komt.
ik verheug me er wel op:D om het eindelijk te spelen.
en die schatting van tijd klopt bij niet echt gaat van 12 uur naar 1 dag en 2 uur:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

um gewoon via fileplanet,en dan een download manager gebruiken(ik gebruik getright) works as charm(lol sry als jullie dachte tot t via torrents was,nee da gebruik ik nie,veel te langzaam 8)7 )

off topic:

woooeiiipie nog 12 min en dan is de dl klaar

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 115621 op 09-11-2004 19:26 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf voordat je iets vraagt! Doe je dat niet, dan kunnen daar gevolgen aan vast zitten. Het is nu vaak genoeg vriendelijk gevraagd.