Deze plek is te koop.
Kan iemand deze MD5 hash even verifieren voor me?
# md5sum worldofwarcraftopenbeta.zip
56d0a8693f9f15996dfce1e74eba5b7b worldofwarcraftopenbeta.zip
En zo ja, zou iemand zich dan een momentje van het spelen kunnen losrukken om even een paar meg aan par2 bestanden online te zetten. Pretty please, with sugar on top
[ Voor 31% gewijzigd door RickN op 09-11-2004 20:01 ]
He who knows only his own side of the case knows little of that.
Anoniem: 128197
is et deze?
http://x73.fileplanet.com...a.zip?clientid=1450075806
alleen die zegt dat die server vol zit
*knip* De volgende keer krijg je een OW
[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 09-11-2004 20:09 ]
Anoniem: 118269
Het spel komt uit? 23 november in US heelgoed (had je kunne vinden op de site van WoW) En denk je dat de US open dan nog is ?
nee ik ook niet.
Dus hoelang ? 14 dagen, 2 weken een halve maand. kijk maar hoe je het noemt, maar dit had je echt gewoon kunnen opzoeken...
EDIT:
En edit je post gewoon voor zoiets... (dat was dus aan Fluf- )
- En dan ook gewoon later precies dezelfde fout maken

Gebruik even de search dan vind je dus echt 10 keer de link naar de download (nee ik ga hem niet voor je noemen luie !@$# ! )
ontopic:
Net eindelijk de voidwalker quest gehaald door even snel een groupje te maken met andere warlocks
De sfeer tussen de spelers is ook echt goed vind ik. Ragnarok is er niets bij
Een vriend van mij ook zover wteen te krijgen dus vanavond weinig lvlen maar die kerel even helpen
Joepie
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 118269 op 09-11-2004 20:42 . Reden: Fluf- :( ]
Anoniem: 67917
Moet ik nu helemaal opnieuw downloaden met downloader of moet ik ergens een patch vandaan halen?
Anoniem: 128197
2 ik weet die link ook van fileplanet maar ik vroeg me gewoon af er ook andere sites waren waar je ze kon van downloaden
daarom
Gewoon zoeken dus. Iedereen tevreden
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 09-11-2004 20:34 ]
Anoniem: 107304
snap daar niks van dat ie bij iedereen zo langzaam gaat, ik heb chello classic en gaat hier tussen 80-120 kb/s upload mar 10 kb/s. ik had nu al kunnen spelen als mijn zusje van m'n pc was afgebleven toen ik weg was vanmiddag.. gvd wat was ik boosAnoniem: 128197 schreef op 09 november 2004 @ 20:40:
ja je moet et downloaden via blizzard is nu de enigste optie is wel erg langzaam ik heb adsl en zit nu 3 a 4 uur te downloaden en is nu op 19%!
dus tja hopelijk is die vanavond sneller ik laat de pc aan staan terwijl ik slaap.
ik krijg vast nachtmerries:p
Ik zie dat er met de Eastern Time het minste tijdverschil is met ons, dus gok dat daar ook de minste lag zal wezen, en de mensen meer op onze tijden online zullen wezen, dus ik heb daar voor gekozen, en raad dat ook de rest aan.
Zit op Realm Test 19.
(ja, alweer een onder-verdeling van de mensen! irritant, zo kan je slecht samen spelen met mensen als je het niet vantevoren afspreekt)
[ Voor 99% gewijzigd door jjwa op 09-11-2004 21:10 ]
Die pala fix is wel lekker, hoef ik me in ieder geval daar geen zorgen meer over te maken. En eigenlijk best wel logisch voor sommige mensen. Der waren al wat pala's boven de level 40 en dan wordt het toch wel duur om plots dingen opnieuw te moeten leren.Wub schreef op 09 november 2004 @ 14:31:
Om de huilende kindjes op het forum stil te krijgen heeft blizzard nu een kleine hotfix uitgevoert op de servers, of is daar nog mee bezig.
[...]
Vind het eerste punt ook meer als normaal dat ze dat hebben ingesteld want mensen op pvp servers gingen ontzettend snel door kun geld heen op die manier.
Heb ik ook ja.
MD5 hash die ik heb is:
Als die niet correct is zou ik erg geholpen zijn met een paar meg aan par2 bestanden...
He who knows only his own side of the case knows little of that.
Verder ben ik niet te spreken over de update die ze door gevoerd hebben, maar hebben laten zitten bij de volgende update bij de PvE server. ( Door teveel geklaag aan de kant van PvP spelers).(
Hoe moet je nu in PvE met met zijn alle een Level-Boss killen als je zo'n grote klap krijgt bij het doodgaan of eingenlijk na het doodgaan
Pas na 26 Nov. kan je WoW Europe Collectors Edition bestellen, kan iemand mij uitleggen waarom dit zo is? Ik begrijp de marketing er niet achter.

Gr, D
skullcrusher

Anoniem: 103205
de open beta is juist uitgebracht om dit soort dingen te testenVinnieWeiss schreef op 09 november 2004 @ 22:04:
OMG dit is echt te erg. Je zou denken dat Realms wel een protectie hebben dat ze niet te veel mensen kunnen krijgen. Maar nee hoor, ik wil net weer even verder gaan, staat er nu "Realm is full." En dan een wachttijd. Gaan ze dit straks ook in Retail hebben ofzowant dit is nu sinds de Open Beta blijkbaar, bij de Stress had ik hier geen last van.
Ik denk dan ook niet dat dat in retail gaat gebeuren. Zeker omdat je daar ook nog moet betalen
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
En waar zit die edit knop?!
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Heb je ook nog ruimte/zin/tijd om mij bij dat groepje op te nemen? (A) Ik moet dan nog wel een nieuwe char aanmaken, dus begin dan wel in lvl 1...Anoniem: 118269 schreef op 09 november 2004 @ 20:28:
Een vriend van mij ook zover wteen te krijgen dus vanavond weinig lvlen maar die kerel even helpen
Joepie
Laat het ff weten

@ MrVegeta, naast je quote knop...
[ Voor 48% gewijzigd door sOid op 09-11-2004 22:58 ]
lopen gaat moeilijk omdat je dan de zee over moet zwemmen, en ik denk dat dat niet kan
ook heb ik gelezen dat je flying mounts kunt huren, maar daarvoor moet je weer in beide plaatsen met een NPC gepraat hebben.
en die trein zit alleen op azeroth
ow ja night elves zitten dus op north kalimmdor (letterlijk het verst weg van azeroth)
oftwle zelfde vraag als hierboven.
[ Voor 5% gewijzigd door Puc van S. op 09-11-2004 23:04 ]
Haha fijn om te weten dat ik niet de enige benM1lamb3r schreef op 09 november 2004 @ 23:03:
misschien hele stomme vraag, maar weet iemand hoe je als night elf naar een auction house kunt komen?
lopen gaat moeilijk omdat je dan de zee over moet zwemmen, en ik denk dat dat niet kan
ook heb ik gelezen dat je flying mounts kunt huren, maar daarvoor moet je weer in beide plaatsen met een NPC gepraat hebben.
en die trein zit alleen op azeroth
ow ja night elves zitten dus op north kalimmdor (letterlijk het verst weg van azeroth)
oftwle zelfde vraag als hierboven.
Zodat ik daar straks niet meer op hoef te wachten?
En deze download kan zeker niet anders? met Azureus oid? aangezien mijn upload erg veel word gebruikt.
Ik vraag me alleen af of bij jullie de latency/ping tijden ook zo hoog zijn?
De server staat best wel een eindje weg, maar bij andere spellen heb ik er niet zoveel last van. Mijn latency heeft pieken van 300 en minimum 220
===
Edit:
Mijn charactername is Hurky en ben een Paladin-Mensje
[ Voor 12% gewijzigd door Elimination op 09-11-2004 23:17 ]
Nee, geen last van. Hoogste dat ik heb gehad is 220, laagste 160 dus vind het wel prima...Johan Hurkmans schreef op 09 november 2004 @ 23:12:
Prachtig spel tot nu toe. Zit op server 16 (mountain time).
Ik vraag me alleen af of bij jullie de latency/ping tijden ook zo hoog zijn?
De server staat best wel een eindje weg, maar bij andere spellen heb ik er niet zoveel last van. Mijn latency heeft pieken van 300 en minimum 220
Wat ben je trouwens? Want ik zit ook op server 16
Helemaal niemand dan?RickN schreef op 09 november 2004 @ 19:56:
Hey, vriend van me heeft de zip gedownload van fileplanet, maar zegt dat hij corrupt is (unziped met winzip 9).
Kan iemand deze MD5 hash even verifieren voor me?
En zo ja, zou iemand zich dan een momentje van het spelen kunnen losrukken om even een paar meg aan par2 bestanden online te zetten. Pretty please, with sugar on top
Ik heb maar de blizz torrent aan gezet @ 30 kb/s
ik zit op Eastern Realm en op Test20 server als Night Elf Hunter en Dwarf Warrior
MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE
Anoniem: 128141
na lvl 5 word et lvlen wel hard hoor
ps: ik heb net een fishing rod gekocht, hoe moet je nou vissen dan ? ik kan alleen toads en andere dingen aanvallen met een hengel haha
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 128141 op 09-11-2004 23:20 ]
Waar je dat moet doen, dat kun je ook (misschien zelfs beter) zelf vinden. Want je nog niet zo lang geleden "Sorry, zal de volgende keer wat beter zoeken."
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 09-11-2004 23:26 ]
If you have a firewall, be sure that it is set up to allow for incoming connections on Ports 3724, 6112, and 6881-6999 for the TCP (also called TCP/IP) protocol. More information on how to open ports for some popular firewalls can be found on our Blizzard Downloader Networking Help page under the Firewalls section. If your firewall is not listed there or you need more help, please refer to your firewall documentation or contact the manufacturer.
Important note: Please be aware that many popular firewalls will become very restrictive to traffic when disabled. Please be sure any firewalls you have installed are configured correctly and enabled in order to use the downloader effectively.
http://www.blizzard.com/support/wow/?id=aww0819p
Oh en sOidivUs,
My charactername is Hurky en ben een Paladin-Mensje (niet online atm)
Ik weet nu in ieder geval wel zeker dat ik tijdens retail ook PVP ga spelen
Ik hoop alleen wel dat er meer auction houses komen en dat het systeem iets veranderd wordt.
Nu moet je tegen elkaar opbieden en blijf je dus bezig. Bij FF:XI concentreerde de auction houses zich meer op de vraag kant; jij bepaalt een minimum prijs voor je product en voor die prijs gaat het weg.
Als je jouw product dus al 22 keer ziet staan voor 30, dan bied je hem dus lekker aan voor 25, bied iemand dan 25, dan heb je jou product verkocht. Ben je de enige met een product en zet je hem erop voor 22 en iemand bied 26 (stom om niet eerder lager te proberen
Sneller en effecienter als je het mij vraagt. (als je iets koopt/wil kopen heb je het ook direct)
Bah en lame van de mensen die de economie daarmee verknallen.nioz schreef op 09 november 2004 @ 23:45:
Weer een heerlijke WoW dag gehad vandaag, lekker ge-pvp'ed met een Dwarf die langs kwam (lvl 19 vs lvl 22), niet gewonnen (zijn heal = irritant), maar t was wel gaaf. Toen mijn PVP'flag' weer weg was nog even gezellig lopen dansen, waarna een orc shaman van lvl 24 hem even een lesje leerde
Ik weet nu in ieder geval wel zeker dat ik tijdens retail ook PVP ga spelen
Ik hoop alleen wel dat er meer auction houses komen en dat het systeem iets veranderd wordt.
Nu moet je tegen elkaar opbieden en blijf je dus bezig. Bij FF:XI concentreerde de auction houses zich meer op de vraag kant; jij bepaalt een minimum prijs voor je product en voor die prijs gaat het weg.
Als je jouw product dus al 22 keer ziet staan voor 30, dan bied je hem dus lekker aan voor 25, bied iemand dan 25, dan heb je jou product verkocht. Ben je de enige met een product en zet je hem erop voor 22 en iemand bied 26 (stom om niet eerder lager te proberen) dan krijg je ook 26. Dat zal eigenlijk niet vaak gebeuren, je krijgt dus in principe gewoon je minimum prijs, maar je weet dan wel waar je aan toe bent.
Sneller en effecienter als je het mij vraagt. (als je iets koopt/wil kopen heb je het ook direct)
Nu ook in de auction house. Gaan mensen rares voor minder verkopen dan een vendor ervoor geeft. Denk dat me mailbox straks vol zit met items ipv geld.

Ik ben zelf pas lvl 19, dus de equipment die ik heb is iig niet rare genoeg om te gaan verkopen
Anoniem: 28168
Hunter wordt ook ineens veel sterker als je een pet hebt, omdat de beesten dan op afstand blijven (ze vechten met je pet, en jij kan er lekker op schieten). Bovendien slaat je pet (mijn bear dan) mee voor 20 damage per slag, dat tikt lekker aan als je zelf level 10 bent
Anoniem: 6866
Ben nu copper bars aan het verkopen. de prijzen gaan de lucht in man.
20 bars voor 28 zoveel silver verkocht en dat al 2 keer. + een aantal keer rond de 20, 15, ect.
heb nu 2.5 gold op lvl 14...
Kom jij wel eens buiten?VinnieWeiss schreef op 09 november 2004 @ 23:55:
[...]
Bah en lame van de mensen die de economie daarmee verknallen.
Nu ook in de auction house. Gaan mensen rares voor minder verkopen dan een vendor ervoor geeft. Denk dat me mailbox straks vol zit met items ipv geld.
Dat heet concurrentie en dat werkt alleen maar in het voordeel van de kopers. Echt de prijs verzieken doet niemand want wanneer je een item in het AH plaatst geeft hij automatisch een minimum prijs op (die je wel kan verlagen maar dan kan je hem net zo goed aan een vendor verkopen). Het is toch logisch dat wanneer ik zie dat jij een item voor 1g aanbiedt in het AH en ik hetzelfde item ga veilen ik daar een lagere prijs voor neerzet.
Alleen zou een buyout prijs zetten verplicht moeten worden. Heel veel mensen doen dit niet en dan moet je dus wachten totdat de Auction voorbij is en je de hoogste bieder bent. Met een buyout ben je voor een hogere prijs meteen eigenaar. Ik gebruik altijd een buyout (dubbele van de prijs) en ik verkoop 80% hiermee, gewoon aan mensen die geen zin hebben om op het eind van de veiling te wachten. Zo komt er dus aardig wat geld binnen.
Enige nadeel is dat er per faction maar 1 Auction House is zodat mensen AH Mules gaan creeren. Een level 1 char bij de AH parkeren (
Inmiddels een level 11 Undead Warrior. Best geinig om een keer een melee character te spelen. Ik zie mobs nu ook van dichtbij en raak ze aan met mijn wapen, heel apart
Ook wel weer duidelijk te merken dat je weer in de US op een server speelt. Iemand vroeg een goede site om te info op te zoeken, dus ik roep www.thottbot.com in general. Krijg meteen 1 of andere kiddo op me nek die denk dat ik m'n eigen prutssite zit te adverteren terwijl ik de grootste en bekendste WoW db even doorgeef. Er wordt ooke eerder 'STFU n00b' als antwoord gegeven op een vraag dan gewoon een normaal antwoord.
Het kiddo gehalte is nogal hoog maar ja, wat wil je bij Open Beta
---
Ik kan dus gewoon met de US OB client op de EU CB inloggen na het veranderen van de realmlist.wtf terwijl een blizzard poster vertelde dat dit onmogelijk was nadat ik in een thread alvast de download link naar een client gepost had.
Het is wel te merken dat het EU team nog steeds niet goed op de hoogte is en goed draait (nog steeds geen Engelse CM) en dat dat de enige reden voor vertraging is lijkt me.
w00t, Felhunter quest even gecompleet

[ Voor 16% gewijzigd door Ace op 10-11-2004 01:57 ]
SimpelsOidivUs schreef op 09 november 2004 @ 22:57:
[...]
(ben dr nou nogsteeds niet achter hoe ik dr af kom)
Zip bestandje selecteren >>> openen met >>> gecomprimeerde mappen en voila...DeepSeven schreef op 09 november 2004 @ 23:17:
[...]
Helemaal niemand dan?
Ik heb maar de blizz torrent aan gezet @ 30 kb/s. Balen zeg...
wat nou winzip of winrar
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Geweldig! Bedankt!nemo55 schreef op 10 november 2004 @ 01:08:
[...]
Simpel
spoiler:In darnassus zit achter de bank een paarse gloeiende poort. Stap hierdoorheen en je komt in een ander gebied. Verolgens loop je naar de grote kade waarop een hippo-master staat. En hiermee vlieg je naar het grote continent zonder dat je hoeft te betalen of de flight path hoeft te weten. Succes
Zal morgen een wat uitgebreidere post maken over mijn bevindingen
Anoniem: 114195
Nu lvl 11 en ik ga zo de Barrens maar es in
Ben benieuwd morgen wat me te wachten staat. Heb er nog niks over gelezen enzo, dus we zullen zien!
nou nog maar 3 uur wachten 2 uur installen en maar hopen dat het wat is
MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X
en om nou per open beta persoon 2,5 gb aan data te betalen terwijl het hun niks opleverd vind ik wel een beetje zonde..
daarom is BT de perfecte oplossing voor Blizzard.. het kost hun niks, mensen moeten alleen wat langer wachten en mijn bestand krijg ik heus wel
in 1dag heb je hem wel binnen denk ik, dat jij er niet op kan wachten is een ander verhaal
Oh noes.. No more TreinTijden :(
gebruik dan ook netlimiter doe ik ook mijn uploadstaat nu op 1Km0n0 schreef op 10 november 2004 @ 02:12:
oh mijn god , is er dan geen andere manier meer om iets LEGAALS te downloaden ? alles wat ik maar kan bedenken krijg ik op me strax gescripte glftpd sites echt alles , maar 1 godvergeten beta van een spel moet via bittorrent ? heb inmiddels al 4,5gb geupload @ 100k en 2300mb gedownload @ 12k/sec is he tniet een beetje triest ? wil je es delen word je lekker genaait je zou haast wel stenen gaan goiien bij blizzard , ze kunnen prima 2 ton per server betalen dus kenne ze ook wel een eigen datacentre met wat eigen fileservers planten!
nou nog maar 3 uur wachten 2 uur installen en maar hopen dat het wat is
ja ik weet het niet fair voor andere die hem binnen willen halen maar ja ik heb kabelfoon hier en maar 20 gig downloaden in 2 maanden
Iseci
Al die schrale harries waar ik maar met 2kb/s weghaal. Kan mij niet voorstellen dat je maar een 56k6 lijntje hebt als je WoW gaat spelen!!! 20Gb per 2 maanden nou die ene keer problemen riskeren zou ik er wel voor overhebben.
There is no art to find the minds construction in the face
Even wat toelichten:PacinoAllstars schreef op 10 november 2004 @ 01:51:
Hij staat alweer een paar uur op usenet. Dat is het betere werk
De openbeta client staat in de groep
a.b.games.encrypted
En de bestandsnaam is
World of wardcraft (let op de D!)
Gister ook nog ff m'n unarmed skills opgevoerd. Kan mischien wel van pas komen als m'n durability onverhoopt op 0 staat.
Moet trouwens zeggen dat die durability nu nog heel langzaam naar beneden gaat en heel goedkoop is om te repairen dus vind het tot nog toe wel goed werken.
Btw ik heb in m'n sign m'n locatie neergezet zodat iedereen makkelijk kan zien waar en wat ik speel.
Heb hem van een vriend kunnen downloaden en had hem in uurtje of 3,5 binnen. Viel allemaal reuze mee. Gelijk tot 1:00 zitten spelen ofzo.. het is wel erg sfeervol allemaal
heb een undead mage op Eastern 23 met de verwonderlijke naam: Bosmonster
Nu ff deze werkdag doorkomen, ik heb gelukkig alle quests in Bloodhoof nu gehad, kan ik er een paar voor Thunder Bluff doen
Heeft er al een collega shaman Achh'rea de Kodo gevonden? Ik moet haar hoorntje eraf slopen voor Cairne maar ik kan 'r nog niet vinden
Oh, en mocht het nog nodig zijn, ik kan nu met FTP weer even openzetten voor mensen die nog langer dan zo'n 8-12 uur moeten denk ik. 100mbit ftp-tje, 10 plekkies.
M'n e-mail adres staat ergens een paar pagina's terug, beetje moeite mag je er wel voor doen (die in m'n profiel reageer ik niet op
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 10-11-2004 09:01 ]
als je durability op 0 staat kan je maar beter gewoon ff repairen hoor, want unarmed schiet echt niet op in een dungeon ofzo, dan kan je net zo goed niks doennemo55 schreef op 10 november 2004 @ 08:48:
Gister ook nog ff m'n unarmed skills opgevoerd. Kan mischien wel van pas komen als m'n durability onverhoopt op 0 staat.
Moet trouwens zeggen dat die durability nu nog heel langzaam naar beneden gaat en heel goedkoop is om te repairen dus vind het tot nog toe wel goed werken.
en repairkosten worden ook best wel hoog op een gegeven moment, ik weet niet welk level je bent, maar in de wat hogere levels is meer dan 50silver aan repairkosten na een instancerun best normaal.
ik ben nu trouwens de nieuwe EU client aan het downloaden, paladin talents eindelijk
we zijn al super in 1on1 PvP, dus ik wil wel zien wat andere classes tegen me willen doen als ik talents heb
Ik zit nu in #20 en ben Tauron Warrior Level 2. Eerst eventjes wat van die beestjes die rond je kamp rondhuppelen neerknuppelen. Kan iemand mij vertellen wat je met die tanden etc kan doen? Traden?
Ga vanavond maar eens een stukkie door 't landschap wandelen
BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG
Hey ik hou gewoon van alle stats op full, ook al heb ie er geen pleuris aankEv4h schreef op 10 november 2004 @ 09:02:
[...]
als je durability op 0 staat kan je maar beter gewoon ff repairen hoor, want unarmed schiet echt niet op in een dungeon ofzo, dan kan je net zo goed niks doen
en repairkosten worden ook best wel hoog op een gegeven moment, ik weet niet welk level je bent, maar in de wat hogere levels is meer dan 50silver aan repairkosten na een instancerun best normaal.
En het ziet er wel cool uit om je night elve te zien boksen met mobs
Ik zie vanzelf wel hoe het met de cashflow zal gaan in hogere levels mbt de durabilty repair. Ben nu pas lvl 6 dus zoals ik al zei tot nog toe geen probleem. Kan mobmeppen naar hartelust
Ik zal eens kijken hoe simpel dat aan te passen valtDeppOx schreef op 10 november 2004 @ 09:12:
Jullie moeten op server 16 komen!!:P voor zover ik weet zitten daar de meeste gotters.. beetje jammer als we allemaal op andere servers zitten
als ik het goed begrijp is elke realm een wereldje warcraft met zijn eigen spelers / quests etc dus als je in realm 16 komt zit je in de zelfde wereld maar dan met andere spelers ?
ff nieuwe info voor de mensen die het nog niet weten:
World of Warcraft Open Beta Signups Closed - Nebu on 10/28/04
The overwhelming demand for the World of Warcraft open beta test has resulted in hundreds of thousands of successful signups. We have already reached our target number of testers and therefore must regrettably close our account creation pages. We'd like to thank everyone for showing such interest in joining the World of Warcraft open beta test and would like to reiterate our appreciation of your continued patience during our website outage. Please note that we will continue to analyze server population, and should there be more space for testers prior to the game's launch on November 23, we will re-open the signup pages.
En eindelijk updates op de Europese site.. Het gaat er steeds meer op lijken dat de nieuwe info bevestigd gaat worden.. Zal ff rondvragen/kijken of ik nog wat officiele info kan krijgen over de European Final Beta
Edit Straphka: Beta van Europa en Beta Amerika niet door elkaar halen.. De 23ste kan je de Amerikaanse versie kopen.. De 26ste kan je de Europese Pre-orderen.. Het laatste wat ik hoorde om niet te veel mensen een te groot voordeel te geven gaan ze alle Beta karakters deleten.. Hierdoor is de houdbaarheid een stuk langer.. Deze melding zal nooit officieel naar buiten gaan omdat dan er minder gespeeld gaat worden en om alle ruwe randjes nog in de Beta eruit te halen is dat wel nodig...
[ Voor 26% gewijzigd door Skeiron462 op 10-11-2004 09:41 ]
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
Iemand trouwens een idee waar je kan pre-orderen (zowal collectors edition als de normale)? Ik zie overal februarie 2005 staan (play.com, amazon.co.uk etc)
[ Voor 22% gewijzigd door Straphka op 10-11-2004 09:36 ]
Anoniem: 113568
Heb je zojuist een mailtje gestuurd m.b.t. Open Beta client download.
Overigens wel triest dat ik met m'n 8Mbit maar 15kb/s haal via BT.. maargoed

Hopelijk kan ik dan Toch nog spelen voor morgen ofzo
EDIT: Heb mn account al gisteren aangemaakt dus dat is geen probleem, wel snel geclosed zeg, zo'n Open Beta
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 113568 op 10-11-2004 09:42 ]
Je moet als europeaan sowieso wachten op de europese release begin 2005 hoor.. je kunt niet op de US servers spelen voor zover ik weet.Straphka schreef op 10 november 2004 @ 09:32:
Ik vind het trouwens wel een beetje sneu dat we het spel pas op de 26e kunnen kopen. Hadden ze niet gewoon de mensen uit de beta gebruik kunnen laten maken van hun clients die ze al hebben en gewoon de prijs van het spel per CC laten betalen? Ik zit btw ook op realm 16 (Kariri, level 10 druid)
Iemand trouwens een idee waar je kan pre-orderen (zowal collectors edition als de normale)? Ik zie overal februarie 2005 staan (play.com, amazon.co.uk etc)
Ze checken a.d.h.v. de adresgegevens van je CC. Valt ook weinig mee te sjoemelen dan dusss..
[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 10-11-2004 09:45 ]
Oi, da's minder....dus nog 3 maanden wachtenBosmonster schreef op 10 november 2004 @ 09:42:
[...]
Je moet als europeaan sowieso wachten op 2005 hoor.. je kunt niet op de US servers spelen voor zover ik weet.
Flauw hoor, hoe moeilijk kan het zijn om het overal in een keer te releasen?
Nou ja, nog even genieten van de beta dan maar
edit:
Dus als ik het goed begrijp dan duurt de Europese beta tot na de amerikaanse release? Sorry als ik wartaal uitsla, dit is de eerste keer dat ik de release van een MMORPG meemaak (hiervoor wel DAOC: SH gespeeld, maar dat was ver na de release)
[ Voor 25% gewijzigd door Straphka op 10-11-2004 09:47 ]
Inderdaad, level 12 in 1 uur lijkt me wel erg sterk
Nee hoor, je kan gewoon op de Amerikaanse spelen, enige punt is dat je een "billing method" moet hebben, dus dat je op 1 of andere manier je account kan betalenBosmonster schreef op 10 november 2004 @ 09:42:
[...]
Je moet als europeaan sowieso wachten op de europese release begin 2005 hoor.. je kunt niet op de US servers spelen voor zover ik weet.
Ze checken a.d.h.v. de adresgegevens van je CC. Valt ook weinig mee te sjoemelen dan dusss..
[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 28168 op 10-11-2004 09:47 ]
Er zijn ook positieve kanten aan niet de eerste te zijn.
Tuurlijk.. als je iemand in de VS kan laten betalen voor je.. geen probleemAnoniem: 28168 schreef op 10 november 2004 @ 09:45:
[...]
Inderdaad, level 12 in 1 uur lijkt me wel erg sterkMoet dat niet in 1 dag zijn? Dat is nog best snel, maar realistischer (ik ben level 10 geworden in 1 dag).
[...]
Nee hoor, je kan gewoon op de Amerikaanse spelen, enige punt is dat je een "billing method" moet hebben, dus dat je op 1 of andere manier je account kan betalen
Screenshots zien er erg goed uit, kan niet wachten...
[ Voor 66% gewijzigd door Finwe op 10-11-2004 10:08 ]
Met andere woorden binnen 1 uur lvl 12.. Goed praten met anderen want af en toe zijn quests errug lastig in je eentje en kan je makkelijker groupen.. Tot zo ver vind ik de Rogue het makkelijkst om in je 1tje te questen omdat je heel veel kan scouten voordat je echt begint(invisible).. Ik zal later wel een raportje maken met welke truuks ik nog meer gebruik om zo snel te levelen want ik heb er meer..
[ Voor 14% gewijzigd door Skeiron462 op 10-11-2004 10:03 ]
Je hebt zeker de gigantische waarschuwing boven het replyvenster gemist?Finwe schreef op 10 november 2004 @ 09:53:
Weet iemand of ik de closed beta EU client ook kan gebruiken voor Open Beta US?

On-topic, hier wat screenshots van Teddy & me

Anoniem: 58898
Ik ben in een gulle buiAnoniem: 58898 schreef op 10 november 2004 @ 10:07:
Ik zou graag willen weten hoe ik een pet kan krijgen? (heb overal gezocht maar kan het nergens vinden)
http://www.thottbot.com/index.cgi?c=Hunter
Als je daar kijkt zie je lvl 10 staan om te tamen.. Als je een mount bedoeld dan krijg je die pas bij lvl 40.. En zo zijn er nog een paar uitzonderingen maar als je goed leest dan vind je ze allemaal..
wat is een leuke char combo om mee te beginnen/$$ verdienen
ik elke MMO ben ik meestal wel een mage ik vind ze gewoon cool maar zoals ik hoor met de laaste patch van WoW heb je nu regeant nodig en die kosten aardig wat geld en dat sommige spells nu veel langer duren voor je ze weer kan casten
al met al een wat lastiger char om mee te berinnen
iemand enige tips zou welkom zijn
Iseci
Nergens voor nodig die EU Client download. Gewoon je realmlist.wtf aanpassen van de US OB en je kan op de EU servers inloggen. Scheelt ook weer een dubbele install. Op de EU forums staat het meerdere keren uitgelegd. Ik heb het hierboven ook al een keer gezegd (in die post met mijn FelhunterkEv4h schreef op 10 november 2004 @ 09:02:
[...]
ik ben nu trouwens de nieuwe EU client aan het downloaden, paladin talents eindelijk
we zijn al super in 1on1 PvP, dus ik wil wel zien wat andere classes tegen me willen doen als ik talents heb
set realmlist eu1.wow.battle.net om op de EU servers in te loggen
set realmlist us.logon.worldofwarcraft.com voor de US OB.
[ Voor 17% gewijzigd door Ace op 10-11-2004 10:29 ]
Wat jammer dan dat er wel erg veel Europeanen al FFXI speelden voordat het uit was in Europa. En ja daar moest je ook verplicht een US adres invullen etc.Bosmonster schreef op 10 november 2004 @ 09:42:
[...]
Je moet als europeaan sowieso wachten op de europese release begin 2005 hoor.. je kunt niet op de US servers spelen voor zover ik weet.
Twee compleet verschillende spellen vergelijken is ook erg nuttigVinnieWeiss schreef op 10 november 2004 @ 10:29:
[...]
Wat jammer dan dat er wel erg veel Europeanen al FFXI speelden voordat het uit was in Europa. En ja daar moest je ook verplicht een US adres invullen etc.
Als jij het bij je CC maatschappij voor elkaar krijgt om een US adres op te geven als billing adres dan veel succes. Persoonlijk zou ik dan een andere CC maatschappij zoeken

[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 10-11-2004 10:32 ]
Dat komt niet goed uit voor europa, dat is dus van 19:00-22:00 vanavond.On Wednesday, November 10, the US servers will be taken down at 10:00 AM PST. The maintenance should last approximately three hours. Thank you for bearing with us during this time!
Voor iedereen die trouwens de US versie wil gaan spelen. Blizzard gaat Paypal accepteren. Dus dan is een CC met US adres helemaal niet eens nodig voor ons aangezien een standaard Paypal Account geen adres verificatie nodig heeft.
Ik weet alleen niet of er adres verification vereist wordt zodra je een nederlandse bank aan je account wil koppelen. Maar ik ga er vanuit dat je dus met een Paypal account vrij makkelijk de US versie kan spelen.
[ Voor 47% gewijzigd door Ace op 10-11-2004 10:36 ]
Anoniem: 42423
was al bang dat ik die ene leuke speler op Hattrick niet meer kon aantrekken door dit gedoe (kon op geen 1 internetpagina komen (en ook dus geen netlimiter en shit downen))... Op sommige momenten sloeg de upload de pan uit .. heb een upload gehad van 150 kb

Edit: download bedroeg iets van 16,5 uur
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 10-11-2004 10:35 ]
10:00 AM PSTOn Wednesday, November 10, the US servers will be taken down at 10:00 AM PST. The maintenance should last approximately three hours. Thank you for bearing with us during this time!
Hoe laat is dat hier??
Edit: iemand is me net voor. Mod., delete maar!!!
[ Voor 10% gewijzigd door RonvO op 10-11-2004 10:36 ]
US Open Beta loopt tot de 23ste, daarna wordt het de US Retail.Straphka schreef op 10 november 2004 @ 10:44:
Begrijp ik het goed dat we niet meer kunnen spelen na de 23e? Of is er dus een European beta tot de european release? Ik snap er zo langzamerhand niks meer van
EU Closed Beta is nu bezig. Vanaf de 26ste kan je de EU versie pre-orderen en krijg je een key voor de EU Final Beta Test. Sommige in dit topic beweren dat je dan meteen mee kan gaan spelen in de nu nog EU CB tot aan EU Retail maar ik betwijfel dat.
Ik denk dat EU Final Beta Test hetzelfde ongeveer hetzelfde wordt zoals we nu spelen in de US. Dus drie weken voordat EU Retail begint met een gegarandeerde plaats daarin omdat je ge-pre-ordered hebt. En aangezien US OB in 2 dagen vol zat is dat geen overbodige luxe.
EU Retail is nog steeds onduidelijk. Volgens Blizzard is het niet eerder dan Q1 2005 maar iedereen hoopt stiekum nog op een pre-Kerst release natuurlijk.
[ Voor 4% gewijzigd door Ace op 10-11-2004 10:58 ]
Nogmaals maar als je leest op de officiele pagina's vind je het ook..Straphka schreef op 10 november 2004 @ 10:44:
Begrijp ik het goed dat we niet meer kunnen spelen na de 23e? Of is er dus een European beta tot de european release? Ik snap er zo langzamerhand niks meer van
Status Amerika:
- Op dit moment is er een open Beta die eigenlijk bedoeld is alleen voor Amerika en omstreken
- De 23ste kan Amerika het spel officieel kopen in de winkels
Status Europa:
- Op dit moment closed beta voor de Europeanen
- De 26ste kan je in Europa een pre release kopen en krijg je een Final Beta key..
Dus je hebt Europese en Amerikaanse servers.. Lees voor de gein alleen al op de hoofdpagina's kan je erg veel uit halen..
Edit: Pagina 33 van dit topic heb ik ook nog wat info staan over weetjes op dit moment
Edit keldon: Je hebt gelijk ff geedit..
[ Voor 12% gewijzigd door Skeiron462 op 10-11-2004 11:11 ]
Euh, er waren 330k aanmeldingen voor de EU CB maar die spelen echt niet allemaal hoor. Er zijn maar 2 servers, PvE en PvP met hooguit elk 2k per stuk.Skeiron schreef op 10 november 2004 @ 11:03:
[...]
Nogmaals maar als je leest op de officiele pagina's vind je het ook..
Status Amerika:
- Op dit moment is er een open Beta die eigenlijk bedoeld is alleen voor Amerika en omstreken
- De 23ste kan Amerika het spel officieel kopen in de winkels
Status Europa:
- Op dit moment closed beta voor 330000 man..
- De 26ste kan je in Europa een pre release kopen en krijg je een Final Beta key..
Dus je hebt Europese en Amerikaanse servers.. Lees voor de gein alleen al op de hoofdpagina's kan je erg veel uit halen..
Ah.. PayPal zou wel eens uitkomst kunnen bieden met wat gesjoemelkeldon schreef op 10 november 2004 @ 10:32:
[...]
Dat komt niet goed uit voor europa, dat is dus van 19:00-22:00 vanavond.
Voor iedereen die trouwens de US versie wil gaan spelen. Blizzard gaat Paypal accepteren. Dus dan is een CC met US adres helemaal niet eens nodig voor ons aangezien een standaard Paypal Account geen adres verificatie nodig heeft.
Ik weet alleen niet of er adres verification vereist wordt zodra je een nederlandse bank aan je account wil koppelen. Maar ik ga er vanuit dat je dus met een Paypal account vrij makkelijk de US versie kan spelen.
Maar goed.. ik wacht wel ff.. en preorder de EU versie. Kheb geen haast meer met MMORPG's tegenwoordig
Khoop alleen wel dat ze Duitse servers maken.. want als ik ergens een hekel aan heb zijn het duitse mmorpg'ers...
[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 10-11-2004 11:13 ]
Anoniem: 12199
Ben nu met veel moeite een lvl 2 rogue
Hebben anderen ook zo'n hoge ping?
2-300 is een prima speelbare ping.. en schokken heeft weinig met ping te maken, meer met de snelheid van je videokaartAnoniem: 12199 schreef op 10 november 2004 @ 11:13:
Ik heb gisteren 2 uurtjes gespeeld op de Open beta maar het spel schokt verschrikkelijk mijn ping is tussen de 200~300 en dat speelt echt heel erg brak.
Ben nu met veel moeite een lvl 2 rogue
Hebben anderen ook zo'n hoge ping?
Anoniem: 12199
ping van 300 kan dus nooit schokken veroorzaken?
Ik zie verder geen harddiskactiviteit als ik speel, dus het kan alleen maar de videokaart zijn of in combinatie met drivers/ windows xp?
Ben je Hunter en zoek je een combat pet --> zie post hierboven
Wil je gewoon iets dat je zinloos volgt --> Moet je ff kijken op de officiele site waar je die kan halen. Geloof dat je een owl in darnassus kon halen.
En Fonzie, ga je in dit spel ook zo roelen?Anoniem: 42423 schreef op 10 november 2004 @ 10:34:
Pfieuw .. heb hem gedownload .. even dacht ik dat hij ermee zou kappen, want bij de laatste 0,25 mb kapte ie ermee. Na veel gereconnect en gedoe toch in geslaagd die laatste 0,25 mb te downen ..
offtopic:
was al bang dat ik die ene leuke speler op Hattrick niet meer kon aantrekken door dit gedoe (kon op geen 1 internetpagina komen (en ook dus geen netlimiter en shit downen))... Op sommige momenten sloeg de upload de pan uit .. heb een upload gehad van 150 kb..
Edit: download bedroeg iets van 16,5 uur
Je verbinding veroorzaakt nooit schokken in je beeld. De client is wat dat betreft net als ieder ander 3D spel. Connection-lag merk je alleen in vertraging in de dingen die je doet en het verschieten e.d. van andere gebruikers. En dan is een kwart seconde prima te doen in een MMORPG.Anoniem: 12199 schreef op 10 november 2004 @ 11:18:
Dus een ATI Radeon 9700 pro is niet voldoende?
![]()
![]()
ping van 300 kan dus nooit schokken veroorzaken?
Ik zie verder geen harddiskactiviteit als ik speel, dus het kan alleen maar de videokaart zijn of in combinatie met drivers/ windows xp?
WoW is overigens erg nVidia geoptimaliseerd. Probeer wat met de video settings te spelen zou ik zeggen
Slaat nergens op. Weet je wel hoe laag die systeemeisen zijn. Kan hier met m'n ati alles op full zetten.Bosmonster schreef op 10 november 2004 @ 11:25:
[...]
WoW is overigens erg nVidia geoptimaliseerd. Probeer wat met de video settings te spelen zou ik zeggen
tja, op het forum hebben blizz medewerkers verteld dat realmlist.wtf aanpassen niet werkt met deze client, en ik ga geen 2.4gig downloaden om uit te proberen of die nou gelijk heeft of nietkeldon schreef op 10 november 2004 @ 10:23:
[...]
Nergens voor nodig die EU Client download. Gewoon je realmlist.wtf aanpassen van de US OB en je kan op de EU servers inloggen. Scheelt ook weer een dubbele install. Op de EU forums staat het meerdere keren uitgelegd. Ik heb het hierboven ook al een keer gezegd (in die post met mijn Felhunter)
set realmlist eu1.wow.battle.net om op de EU servers in te loggen
set realmlist us.logon.worldofwarcraft.com voor de US OB.
dus laat maar, ik download de EU client
met de laatste US patch kon je ook al niet meer op EU servers door bepaalde bestanden die niet overeenkwamen
Baseer me ook maar op de nVidia logo's die me om te oren vliegen.nemo55 schreef op 10 november 2004 @ 11:27:
[...]
Slaat nergens op. Weet je wel hoe laag die systeemeisen zijn. Kan hier met m'n ati alles op full zetten.
En tja.. op z'n 9700 pro schokt het als een gek..
Tzijn maar feiten
The payment methods mentioned were for the US launch, there will be other options announced in the future for Europe after they are finalised.
http://en.wow-europe.com/...ow-general-en&T=12242&P=2
Deze plek is te koop.
Heb deel 5 geopend, startpost ge-update met de laatste Beta en Retail info.
Terr een mailtje gestuurd zodat hij 4 kan dichtgooien.
[ Voor 10% gewijzigd door Ace op 10-11-2004 11:41 ]
[ Voor 87% gewijzigd door Hyp3rman op 10-11-2004 11:46 ]
Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
Als ik een beast aanval rent ie er soms vandoor maar blijft mijn pet op de zelfde plek klappen uitdelen IN DE LUCHT.
Beast is inmiddels al nergens meer te bekennen maar wel loopt z'n healtbar terug.
Als ie dood is komt z'n corpse bij m'n pet weer te voorschijn.
Vreemd!!!....
Dit topic is gesloten.
Zoek eerst zelf voordat je iets vraagt! Doe je dat niet, dan kunnen daar gevolgen aan vast zitten. Het is nu vaak genoeg vriendelijk gevraagd.