Als je de open beta bedoeld geef ik je bijzonder weinig kans omdat 1 iemand dan in principe 100 accounts kan aanvragen en dus al die slots oppakt. Gebruik dan gewoon een andere proxy... Net zo makkelijk
Als je de uiteindelijke retailversie bedoeld, ik neem toch aan van wel aangezien je ervoor betaald
Wat nieuws over mijn Beta spelen (wellicht interresant

)
Ik heb (had

) inmiddels 2 chars, 1 Dwarf Rougue lvl 11 en een orc warlock lvl 10. Mijn laptopje is niet al te goed maar hij draait niet slecht al zeg ik het zelf

Daar kan generals of een ander nutteloos graphics-eerst-dan-misschien-een-beetje-gameplay spel een puntje aan zuigen
Dat gezegd, de speelstijl tussen deze 2 characters verschilt natuurlijk enorm omdat de een close combat is en de ander de summon (opgeroepte (

) creature ) first en dan sta jij erachter een beetje spreuken uit te beulen op de enemy. Toch vind ik ze alletwee even leuk om te spelen omdat allebei de speelstijlen zo enorm goed uitgewerkt zijn. Beide characters hebben aardig wat skills maar de switch tussen deze 2 tactieken is altijd even wennen, zit je er eenmaal in dan speelt het zo enorm lekker weg
Even over het lootsysteem, ik heb hier ook zelf even naar gekeken met ragnarok en RYL in mijn achterhoofd en killstealen is volgens mij best goed uitgewerkt, of in dit geval weggewerkt. Diegene die het eerst aanvalt heeft zoiezo al een voorprong qua XP. Diegene die aanvalt zal meer damage dan jij moeten doen om van wat xp te kunnen genieten. Zo niet dan zal de KS'er niets qua xp ontvangen (Dit denk ik, feiten kan ik niet geven). De loot zal zoiezo van diegene die als eerste aanviel zijn. Na een tijdje (ik schat 5-6 seconde) zal iedereen kunnen looten indien er nog wat te looten valt. Dit systeem is dus ongeveer hetzelfde op het xp gedeelte na.
Pvp: Tsjah, ik ivnd eigenlijk dat er in dit topic al zoveel over gezegd is dat dit dus niet gevraagd mag worden. Ook op de mainsite van blizzard staat er zo enorm veel info over dat je best even de moeite kunt nemen om daar een kijkje te nemen.
Mijn characters zijn alletwee op de PvP aanwezig en ik mag zeggen dat het enorm leuk is om tegen andere te vechten

Met een warlock is dit vrij pittig omdat je in het begin al snel op de helft van je health zit door het casten van curses en andere spells. Hierna zal de enemy al snel hp verliezen en met een beetje geluk en skills valt de overwinning al in jouw handen
Ja, je kan iedereen uitdagen voor een robbertje rellen en nee, je zult niet "sterfen" en dus je lijk weer moeten opzoeken. Dit is echt een opluchting de eerste keer omdat dat teruglopen na een tijdje erg vervelend is. Al moet gezegd worden dat het echt perfect en prachtig gemaakt is
De quests, hier ben ik enorm door verrast! Ik had niet durven dromen dat de quest zo divers en soms zo enorm leuk zijn om te doen. Ook zul je zonder dat je het weet alweer een leveltje verder zijn omdat je gewoon teveel plezier hebt met de quests
Af en toe sta je wel raar te kijken over de buit die je ontvangt. Zo had ik als Orc Warlock een quest voor 1silver en 75copper om met iemand anders te spreken. Leuke buit aangezien ik level 8 was en wat moet je doen: 10 meter lopen

Lekker simpel maar ook erg vreemd voor zon buit (al mag je eigenlijk niet klagen natuurlijk)
Toch heb ik het idee dat je als Alliance sneller leveled dan de horde. Het kan zijn door de hoeveelheid mobs in het gebied of het aantal quest/de reward ervan. Het blijft vreemd...
Ik zal zo kijken of mijn account weer open staat voor plezier en zo niet: dan zal het vast open beta tijd zijn
---------
Offtopic:
Die waarschuwing erboven schrikt wel enorm af zeg

Puik werk admin! Hopelijks cheelt dit enorm nutteloze antwoorden en slowchat activiteiten
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 08-11-2004 20:32
]