Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.597 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een aantal MMORPG's gespeeld:
pristontale: ksen was een supergroot probleem als je onder level 40 was, degene die de meeste klappen uitdeelde kreeg alle xp van et monstertje
ragnarok: niet veel over te zeggen .. alles was 1 en al ks daar
Risk Your Life: et aantal % dat je van een monster hit krijg je als xp terug, als low lvld krijg je veel met ksers te maken, rond lvl 30 zie je dat niet meer.

als je bijv een monster aan et slaan bent die moeilijk te doden is, en je hebt em bijna dood en er komt oppeens een mannetje die et "van je over neemt" en jij
daardoor minder xp krijgt is natuurlijk balen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, maar dan is de loot denk als nog voor you denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
wat ik wel vreemd vind, je ziet iemand een monstertje aanvallen hijzelf is bijna dood, ik ben zo iemand die dan ff meehelpt met killen, ik krijg er geen xp voor, ik krijg er geen items voor en toch krijg je dan van sommigen de wind van voren. dat je op moet rotten enzo. beetje vreemd, "ik help alleen maar". als ik niet had geholpen was tie dood geweest. Een heleboel players waarderen de hulp wel dus die paar laat ik wel gewoon lopen. maar ik begrijp niet waar ze zich zo druk om maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij ryl is de loot voor de 1e attacker, bij pristontale kan iedereen em looten , gewoon een kwestie van wie em als eerste pakt, en bij ragnarok weet ik et niet precies volgens mij wie de meeste hits heeft :)

@ cyrus hoe zit dat met party's in WoW dan ? :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey, ligt het aan mij of is er in de worldofwarcraft.com forum al een tijdje nix meer gepost? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 17:54:
bij ryl is de loot voor de 1e attacker, bij pristontale kan iedereen em looten , gewoon een kwestie van wie em als eerste pakt, en bij ragnarok weet ik et niet precies volgens mij wie de meeste hits heeft :)

@ cyrus hoe zit dat met party's in WoW dan ? :)
als je in een party zit word alles gelijkwaardig verdeeld qua XP (tenzij je natuurlijk aan de andere kant van de wereld zit en helemaal niet meevecht)

het looten kan ingesteld worden door de party leader, de preciese opties weet ik niet, volgens mij heb je: loot free (wie het eerst komt wie het eerst maalt), alles voor de leader, en balanced ofzo, dat je moet gaan dobbelen voor een special item. en geld word gewoon verdeeld over het aantal members in de party

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedereen is natuurlijk gamen get*0wned :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Je kan niet KillStealen in WoW, degene die mob eerste raakt heeft lootrecht en de XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb wel vaak gelezen in et forum dat je naar level 40 kan gaan in 2 dagen is dat waar ?
en dat er maximaal .. 60 levels zijn als ik et me goed herriner :)
*wel jammer als dat zo is dan ben je zo uitgekeken volgens mij ;(*

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 18:00:
ik heb wel vaak gelezen in et forum dat je naar level 40 kan gaan in 5/6 uurtjes is dat waar ?
en dat er maximaal .. 60 levels zijn als ik et me goed herriner :)
*wel jammer als dat zo is dan ben je zo uitgekeken volgens mij ;(*
volgens mij is het zo dat de CB tot lvl60 was er is 1 iemand die lvl60 in 8 dagen gehaald heeft. maar lvl40 in 2 dagen (2x 24uur) kan denk ik wel (non stop spelen) mij lukt het niet ;)

hey gauw je post editen he, stond 6 uurtjes :(

[ Voor 11% gewijzigd door Cyrus-The-Virus op 08-11-2004 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha sorry cyrus ik hou et maar op 2 dagen want 5/6 uurtjes lijkt me zelf stug :p
ik hoop dat ze et wat moeilijker gaan maken anders ben je zo snel uitgekeken :(
krijg je ook iets als je iemand killt van de tegenstanders ? fame of medals ofzo ? ^^

ps:
http://img116.exs.cx/img116/8358/1235.jpg

wow nice armor haha

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
Cyrus-The-Virus schreef op 08 november 2004 @ 17:52:
wat ik wel vreemd vind, je ziet iemand een monstertje aanvallen hijzelf is bijna dood, ik ben zo iemand die dan ff meehelpt met killen, ik krijg er geen xp voor, ik krijg er geen items voor en toch krijg je dan van sommigen de wind van voren. dat je op moet rotten enzo. beetje vreemd, "ik help alleen maar". als ik niet had geholpen was tie dood geweest. Een heleboel players waarderen de hulp wel dus die paar laat ik wel gewoon lopen. maar ik begrijp niet waar ze zich zo druk om maken.
Dat waren zeker fluf en Redfield ;P

btw, goeie waarschuwing bij het posten in dit topic, hopen dat de kwaliteit weer naar got-niveau getild word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 18:06:
haha sorry cyrus ik hou et maar op 2 dagen want 5/6 uurtjes lijkt me zelf stug :p
krijg je ook iets als je iemand killt van de tegenstanders ? fame of medals ofzo ? ^^

ps:

wow nice armor haha
wat ik me afvraag, die gast die lvl60 in 8 dagen had gehaald, of die wel alles gezien heeft, volgens mij niet namelijk, dus ook al ben je zo snel lvl60 kan je makkelijk nog maanden spelen (tenzij je natuurlijk niks om de omgeving en het ontdekken geeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 18:06:

ps:

wow nice armor haha
Je krijgt idd iets speciaals bij het killen van tegenstanders.
Maar dat kun je bij blizz zelf vinden. En zoals je zelf al eens iemand anders een tip gaf. Zoek het daar zelf maar :P >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vast niet, ik heb gehoort dat WoW dagen tot weken nodig heeft om alles te zien..
stond op 1 of andere belgische game site :)
ik las ook ergens dat et een uur nodig heeft om van de wereld van de elves naar stormwind te gaan met een boot ofzo :p

ps: et eerste wat ik ga doen als ik in WoW zit is dronken worden :p

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 18:12:
vast niet, ik heb gehoort dat WoW dagen tot weken nodig heeft om alles te zien..
stond op 1 of andere belgische game site :)
ik las ook ergens dat et een uur nodig heeft om van de wereld van de elves naar stormwind te gaan met een boot ofzo :p
om precies te zijn 48 minuten B) ik ben met me human te voet naar kalimdor/darnassus geweest, via stormwind naar ironforge, door naar loch modan en zo naar de wetlands, daar naar de harbor en de boot naar kalimdor, daar weer de andere boot pakken en je bent in darnassus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, wat opvallende dingen aan de patch, ik probeer het objectief te bekijken, maar een aantal veranderingen bevalt me _totaal_ niet, ik dacht dat ze het spel leuk probeerden te houden :/.
On death, all equipped items will lose 10% durability.
Hmm, dit ziet eruit als een niet al te beste feature, daar gaat het nemen van risico's :(.
The penalty for using a Spirit Healer has been changed – there is no longer any experience loss, instead all items (equipped and inventory) will take 100% durability loss and the character will gain resurrection sickness for a duration that scale according to level.
Ok, dit wordt dus het vermijden van resurrecties aan de Engel.
Arcane Intellect: Ranks 4 and 5 now require reagents.
Hmm, voor mijn mage ziet het er niet al te goed uit: als rank4 een exotische reagent nodig heeft, is het voor mij niet nodig om hoger dan 3 te gaan.
Teleport: Now requires a reagent.
Hmm, alweer een slecht iets aan de patch, ik vond het teleporten altijd handig..
Slow Fall: Now requires a reagent.
Is er een manier om geld terug te krijgen voor waardeloze skills? :'(

Er zijn wel positieve dingen aan de patch, maar toch, ik hoop dat ze er rekening mee houden dat deze dingen niet echt geweldig zijn en hopelijk komen ze tot de conclusie dat sommige zaken inderdaad wat te extreem zijn.

Ik weet niet wat Blizzard's idee aan lol is, maar het eindeloos hakken op vijanden die veel lager zijn dan mij omdat als ik doodga ik 10% verlies aan durability en dus heel wat geld kwijt ben, bevallen me totaal niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Ik ben aan het twijfelen tussen EQ2 en WoW ..

tot nu toe ligt mijn keuze op EQ2 vanwege de graphics, WoW ziet er eigenlijk niet uit vind ik :)

Wat is volgens jullie de meerwaarde tov EQ2?

Kheb veel gelezen op sites maar de meeste zijn zo overkilled door fanboys dat je eigenlijk niets zinnigs te horen krijgt.

Ik las dat de community nogal puberaal is.. hoe ervaren jullie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben erg benieuwd naar de patch die vandaag ingevoerd gaat worden voor de closed eu beta, Enig minpuntje vind ik dat we jammer genoeg de hele client opnieuw moeten downloaden (a 2.7 gb ofzo) en dat het niet als patch uitkomt. Ik hoop dat de hunter talents die ingevoerd worden echt de class omhoog halen want als er niet veel veranderd aan hunter dan zal ik hem helaas stop moeten zetten (lvl 31 momenteel)

Nouja we zien het wel :) hopelijk binnen 2 dagen weer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
loona35 schreef op 08 november 2004 @ 18:44:
Ik ben aan het twijfelen tussen EQ2 en WoW ..

tot nu toe ligt mijn keuze op EQ2 vanwege de graphics, WoW ziet er eigenlijk niet uit vind ik :)

Wat is volgens jullie de meerwaarde tov EQ2?

Kheb veel gelezen op sites maar de meeste zijn zo overkilled door fanboys dat je eigenlijk niets zinnigs te horen krijgt.

Ik las dat de community nogal puberaal is.. hoe ervaren jullie dat?
Ik heb beide games ge-betatest en ben een erg groot liefhebber van Everquest, Helaas vind ik persoonlijk (mening) Everquest 2 een stuk minder, Uiteraard zijn de graphics van Eq2 echt stukken geavanceerder maar daar gaat het bij een mmorpg niet echt om. Wat vooral een groot nadeel van Eq2 is/was dat de classes niet genoeg variatie onderling hadden (de subclasses dus zoals rogue/scout/brigand etc) ze leken teveel op elkaar, Ook vond ik dat vergeleken met WoW de hele vaart uit het spel gehaald werd, Als ik in Eq2 quests aan het doen was had ik persoonlijk zoiets van het zal allemaal wel, in WoW vind ik alles wat levendiger en wat lekkerder weg spelen.

Uiteindelijk blijft het een persoonlijke voorkeur. mischien dat jij Eq2 weer stukken beter vind. Ik was er persoonlijk erg door telleur gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tis een WoW topic maar oke 1 reactie op everquest,
mooi spel maar ga niet uit van de graphics daar heb je de nieuwste nvidia voor nodig, hoe ik et weet ? omdat ik in de beta zat en die screenshots op die website, die graphics had ik niet hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyrus-The-Virus schreef op 08 november 2004 @ 17:52:
Dat zijn waarschijnlijk mensen die andere MMORPG's hebben gespeeld waar killstealen een hele grote bron irritatie is (Lineage2 is een heel goed voorbeeld) First hit = xp/loot krijgen heeft wel wat, alhoewel het wel powerlevellen mogelijk maakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Wat betreft de nieuwe penalty's die ze hebben ingevoerd bij het doodgaan:
die 10% durability loss is niet zo erg vind ik, ik weet niet wat anderen doen, amar zo vaak ga ik niet dood en reparatie kosten vallen nog wel mee. Al kan ik me wle indenken dat als je goede equipment hebt dat de kosten dan misschien hoog oplopen?

Die penalty als je je op een graveyard laat resurrecten is wel irritant, 100% loss van durability van alles in je bags ook, dan kan je het niet meer verkopen :( Dan moet je het dus eerst repareren (kost geld) en dan weer verkopen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 18:49:
[...]

Ik heb beide games ge-betatest en ben een erg groot liefhebber van Everquest, Helaas vind ik persoonlijk (mening) Everquest 2 een stuk minder, Uiteraard zijn de graphics van Eq2 echt stukken geavanceerder maar daar gaat het bij een mmorpg niet echt om. Wat vooral een groot nadeel van Eq2 is/was dat de classes niet genoeg variatie onderling hadden (de subclasses dus zoals rogue/scout/brigand etc) ze leken teveel op elkaar, Ook vond ik dat vergeleken met WoW de hele vaart uit het spel gehaald werd, Als ik in Eq2 quests aan het doen was had ik persoonlijk zoiets van het zal allemaal wel, in WoW vind ik alles wat levendiger en wat lekkerder weg spelen.

Uiteindelijk blijft het een persoonlijke voorkeur. mischien dat jij Eq2 weer stukken beter vind. Ik was er persoonlijk erg door telleur gesteld.
thnx voor je snelle reactie

problemen waar ik mee zit zijn momenteel:

1) community.. is die volwassen en gezellig of juist niet
2) lag.. ik hoor zoveel dat EQ2 vol bugs en lag-problemen zit. Maar ik kan denk ik niets meer doen dan gewoon wachten voor het antwoord.
3) variatie van classes etc. maar daar gaf jij dus antwoord op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Okay, de servers zijn nu aan het rebooten, dus waarschijnlijk zal de OB spoedig beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

VinnieWeiss schreef op 08 november 2004 @ 19:07:
Okay, de servers zijn nu aan het rebooten, dus waarschijnlijk zal de OB spoedig beginnen.
* Mathizsias shaked van de spanning! :D

Ik hoop het wel, heb er stiekem nu de heledag op gewacht! :D
Ik verwacht wel weer een onnoemelijke grote run op de wow.com site...

offtopic:
Modbreak hier, modbreak daar, modbreak overal... xD Kom op laat ze lullen man, ze krijgen toch geen antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja man ik ging slapen om 03:00 uur en ik werd 06:00 uur wakker
*ben de naam vergeten maar iemand zei dat et om die tijd 12 uur in amerika was dank je wel haha :D*
en de hele dag tikkie tikkie F5 F5 lol :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 19:20:
ja man ik ging slapen om 03:00 uur en ik werd 06:00 uur wakker
*ben de naam vergeten maar iemand zei dat et om die tijd 12 uur in amerika was dank je wel haha :D*
en de hele dag tikkie tikkie F5 F5 lol :p
om 6:00 is het aan de oost kut van de US 0:00, dus dat klopt wel, maar zoiezo heeft Blizzard nooit precies genoemd wanneer de OB zou beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonvO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 23:03
Dikke vette stress hier!!!!!!!!!

Net ff een break om te eten. en nu..... Kom niet meer ingelogd!!!
Was net na 20 keer proberen eindelijk weer in het realm venster. AL MN CHAR'S WEG!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
RonvO schreef op 08 november 2004 @ 19:27:
Dikke vette stress hier!!!!!!!!!

Net ff een break om te eten. en nu..... Kom niet meer ingelogd!!!
Was net na 20 keer proberen eindelijk weer in het realm venster. AL MN CHAR'S WEG!!!!!
Wat minder uitroeptekens mag ook wel hoor ;)
En ja momenteel zijn alle servers overbelast door alle mensen die proberen in te loggen. Zelfs de main connectie server gaf toen net effe time-outs bij mij.
Ik denk dat iedereen weer verder wilt voordat alles helemaal overcamped is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben ze wel,overal op fileplanet stonden afbeeldingen met 8 nov ob en ook op de officail site hadde ze dat,ik heb alleen een vaag vermoeden tot er plotseling om 23:59 op de site staat dat de beta vertraagt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol dat zou echt zo gen---d zijn :p
ik zit ondertussen Risk Your Life te spelen maar ik zit steeds
op die site te kijken, iedereen in RYL zit ook dik te stressen haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 19:34:
lol dat zou echt zo gen---d zijn :p
ik zit ondertussen Risk Your Life te spelen maar ik zit steeds
op die site te kijken, iedereen in RYL zit ook dik te stressen haha :D
Redfield, zou je willen ophouden met dat geslowchat :? Het topic is nu echt megairritant om te lezen. Post gewoon iets inhoudelijks over het spel en anders graag je mond houden. En zou je alsjeblieft iets aan je Nederlands willen doen? Thanx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 19:45:
[...]
Redfield, zou je willen ophouden met dat geslowchat :? Het topic is nu echt megairritant om te lezen. Post gewoon iets inhoudelijks over het spel en anders graag je mond houden. En zou je alsjeblieft iets aan je Nederlands willen doen? Thanx.
tip 1: doe je ogen dicht en lees et niet :D
en open beta lijkt mij anders behoorlijk over et spel gaan jou niet ? :)
en mijn nederlands is goed, je zal wel uit braband komen ofzo, niet uit utreg in ieder geval :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 19:56:
[...]

tip 1: doe je ogen dicht en lees et niet :D
en open beta lijkt mij anders behoorlijk over et spel gaan jou niet ? :)
en mijn nederlands is goed, je zal wel uit braband komen ofzo, niet uit utreg in ieder geval :p
Op welke server zit jij straks :+

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar is het zo dat het registreren straks open gaat :?
en mag je wel 2 accounts per IP ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de open beta bedoeld geef ik je bijzonder weinig kans omdat 1 iemand dan in principe 100 accounts kan aanvragen en dus al die slots oppakt. Gebruik dan gewoon een andere proxy... Net zo makkelijk :)

Als je de uiteindelijke retailversie bedoeld, ik neem toch aan van wel aangezien je ervoor betaald :)

Wat nieuws over mijn Beta spelen (wellicht interresant :) )

Ik heb (had :P) inmiddels 2 chars, 1 Dwarf Rougue lvl 11 en een orc warlock lvl 10. Mijn laptopje is niet al te goed maar hij draait niet slecht al zeg ik het zelf :) Daar kan generals of een ander nutteloos graphics-eerst-dan-misschien-een-beetje-gameplay spel een puntje aan zuigen :)

Dat gezegd, de speelstijl tussen deze 2 characters verschilt natuurlijk enorm omdat de een close combat is en de ander de summon (opgeroepte ( :? ) creature ) first en dan sta jij erachter een beetje spreuken uit te beulen op de enemy. Toch vind ik ze alletwee even leuk om te spelen omdat allebei de speelstijlen zo enorm goed uitgewerkt zijn. Beide characters hebben aardig wat skills maar de switch tussen deze 2 tactieken is altijd even wennen, zit je er eenmaal in dan speelt het zo enorm lekker weg :)

Even over het lootsysteem, ik heb hier ook zelf even naar gekeken met ragnarok en RYL in mijn achterhoofd en killstealen is volgens mij best goed uitgewerkt, of in dit geval weggewerkt. Diegene die het eerst aanvalt heeft zoiezo al een voorprong qua XP. Diegene die aanvalt zal meer damage dan jij moeten doen om van wat xp te kunnen genieten. Zo niet dan zal de KS'er niets qua xp ontvangen (Dit denk ik, feiten kan ik niet geven). De loot zal zoiezo van diegene die als eerste aanviel zijn. Na een tijdje (ik schat 5-6 seconde) zal iedereen kunnen looten indien er nog wat te looten valt. Dit systeem is dus ongeveer hetzelfde op het xp gedeelte na.

Pvp: Tsjah, ik ivnd eigenlijk dat er in dit topic al zoveel over gezegd is dat dit dus niet gevraagd mag worden. Ook op de mainsite van blizzard staat er zo enorm veel info over dat je best even de moeite kunt nemen om daar een kijkje te nemen.

Mijn characters zijn alletwee op de PvP aanwezig en ik mag zeggen dat het enorm leuk is om tegen andere te vechten :) Met een warlock is dit vrij pittig omdat je in het begin al snel op de helft van je health zit door het casten van curses en andere spells. Hierna zal de enemy al snel hp verliezen en met een beetje geluk en skills valt de overwinning al in jouw handen :)

Ja, je kan iedereen uitdagen voor een robbertje rellen en nee, je zult niet "sterfen" en dus je lijk weer moeten opzoeken. Dit is echt een opluchting de eerste keer omdat dat teruglopen na een tijdje erg vervelend is. Al moet gezegd worden dat het echt perfect en prachtig gemaakt is :)

De quests, hier ben ik enorm door verrast! Ik had niet durven dromen dat de quest zo divers en soms zo enorm leuk zijn om te doen. Ook zul je zonder dat je het weet alweer een leveltje verder zijn omdat je gewoon teveel plezier hebt met de quests :)

Af en toe sta je wel raar te kijken over de buit die je ontvangt. Zo had ik als Orc Warlock een quest voor 1silver en 75copper om met iemand anders te spreken. Leuke buit aangezien ik level 8 was en wat moet je doen: 10 meter lopen :P Lekker simpel maar ook erg vreemd voor zon buit (al mag je eigenlijk niet klagen natuurlijk)

Toch heb ik het idee dat je als Alliance sneller leveled dan de horde. Het kan zijn door de hoeveelheid mobs in het gebied of het aantal quest/de reward ervan. Het blijft vreemd...

Ik zal zo kijken of mijn account weer open staat voor plezier en zo niet: dan zal het vast open beta tijd zijn :)

---------
Offtopic:

Die waarschuwing erboven schrikt wel enorm af zeg :) Puik werk admin! Hopelijks cheelt dit enorm nutteloze antwoorden en slowchat activiteiten :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 10:48
Dit lijkt me een enorm leuk spel en ik ben dan ook zeker van plan om de open beta te spelen. Ik vraag me alleen af: hoeveel "replay value" heeft het spel? Heb je na een paar week fanatiek spelen niet alles gezien? Of is het de bedoeling dat er steeds nieuwe levels aan het spel worden toegevoegd? Ik kan me niet onttrekken aan het idee dat het een soort Diablo in 3d wordt en vraag me af waarom we dan maandelijks moeten betalen. Kan iemand mij uitleggen waarom ik mijn geld aan dit spel moet uitgeven? (Ik heb verder nog nooit een MMORPG gespeeld).

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Ja hoor net voordat je OB begint wordt m'n Stress Test Acc gebanned....

[ Voor 7% gewijzigd door Apocrypha op 08-11-2004 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Bedankt, dit topic had echt weer een keer zo'n post nodig! :) Leuk om te lezen ook, en je kan ook goed merken dat je er echt veel lol aan beleefd :P

@ writser, waarschijnlijk niet, als je ff een beetje de afgelopen topics doorleest dan merk je dat er echt veel mensen zijn die afkickverschijnselen kregen na het spelen van de stresstest of wat dan ook en dat ze er heel veel voor over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apocrypha schreef op 08 november 2004 @ 20:42:
Ja hoor net voordat je OB begint wordt m'n Stress Test Acc gebanned....
Waarom is ie gebanned dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 20:53:
[...]

Waarom is ie gebanned dan?
Geen flauw idee, ik heb Blizzard gemailed, maar ik heb nog geen zinnig mailtje terug gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

No problem :)

Het is zelfs leuk om het te typen omdat je dan de situaties weer herinnerd (que? :? ) :)

Graag had ik wat screenies erbij gemikt maar aangezine mijn laptop net te slecht is eigenlijk en alle instellingen op zijn laagst staan is het niet echt interressant om ze te laten zien denk ik.

Indien dit wel zo is heb ik er nog wel wat liggen en anders gooi ik ze wel op mijn site :)

@ Writser:

Nee dit is niet zo. Misschien ken je de MMORPG ragnarok, daar worden soms wat extra werelddelen unlocked voor speciale events (zoals juno of een christmas wereld). Ik heb een donkerbruin vermoeden dat dit bij WoW ook het geval is :)

Over de replay value:

Ik denk niet dat ik een ander spel ken met meer replay value :) Zelf dezelfde klasse alleen een ander ras (alliance of horde) verschilt al zo enorm veel. Niet alleen qua quests enzo maar volgens mij is de sfeer ook echt anders aan elke kant. Dit is misschien wat moeilijk uit te leggen maar geloof mij, dit spel kun je over ongeveer 3 jaar nog spelen en dan het spel nog leuk vinden :)

Oh, en vergeet de raids niet ! Dit wordt zo enorm leuk om met hele groepen naar de andere zijde te reizen en dan complete battles te houden :D

/me kijkt er echt naar uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer et forum zou ik zeggen van WoW.
heb je meestal sneller antwoord emails lezen ze om de 2 dagen ofzo:P
Waarschijnlijk is et gewoon fout komt wel vaker voor bij beta.
bij de logins dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Apocrypha schreef op 08 november 2004 @ 20:55:
[...]

Geen flauw idee, ik heb Blizzard gemailed, maar ik heb nog geen zinnig mailtje terug gehad.
Bron
If I am in the final stress test, will I get to transfer my account and characters from there to the open beta?

Yes, you will be able to use your account and characters in the open beta. You do not need to take any action. Instead, when the final stress test ends, you will be able to continue playing by logging in to the open beta servers.
Bron
If I was in the stress test beta, will I get to reuse my old account and characters?

Because we are testing a new version of the game and account-creation process, we will need you to create a new account and new characters to play in the final stress test. Additionally, because the final stress test is a new version of the game, all accounts and characters from the first stress test beta would have been incompatible with the final stress test and were thus deleted.
Verschilt dus met welke stress test je mee hebt gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

stok schreef op 08 november 2004 @ 21:00:
[...]

[...]

[...]

Verschilt dus met welke stress test je mee hebt gedaan :)
Final Stress Test ;)
Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 21:00:
probeer et forum zou ik zeggen van WoW.
heb je meestal sneller antwoord emails lezen ze om de 2 dagen ofzo:P
Waarschijnlijk is et gewoon fout komt wel vaker voor bij beta.
bij de logins dan.
Dat kan dus ook niet omdat Blizzard mijn password en m'n email adres heeft veranderd :/

[ Voor 48% gewijzigd door Apocrypha op 08-11-2004 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
D'oh, ik dacht dat je je afvroeg of het account naar de OB mee ging :P
Je bent dus gebanned. My bad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand die ook die player geluiden gehoord die op WoW kan laten horen.
Orgineel zijn ze wel deze bv van de orc
/
allemaal hier
http://www.worldofwarcraft.com/downloads/#b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, je kan dus nutteloze zinnen zeggen via voice commands. Deze werken doormiddel van /commands en dus hetzelfde als emotions. Hiermee zijn echt leuke dingen te doen en elke keer dta ik speel ontdek ik weer wat nieuwe :)

Net even gespeeld en warrempel: Mijn Warlock is er nog en mijn rogue is verdwenen! Vreemd...

Gelukkig heb ik mijn warlock nog, aangezien ik hiermee als laatste aan het spelen was hoef ik dus niet meer om te wisselen :)

Net even gespeeld en de voidwalker quest gepakt. Eindelijk een nieuwe summon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Ze zullen wel denken bij blizzard, laten we al die europeanen die zich stiekem toch willen aanmelden voor ob eens lekker pesten en het begin van de ob vanavond us time posten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Laatst online: 04-09 09:17
Als ze dat willen laten zorgen ze er gewoon voor dat europese ip's uberhaupt niet op de server kunnen inloggen. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
[Killin time mode]

Leuke post van het forum:

So while I was waiting for the servers to come back up after this most excellent patch, I watched the opening cinematics. I realized, after a time, that as epic and amazing as the characters portrayed in the movie appear, the truth of the matter is much more mundane. Let's take a scene by scene look at these seemingly amazing things, and shed some light on the reality.

As our movie starts out, we see what is obviously a rugged-looking Dwarven Hunter, his trusty bear at his side. As you see him crest the mountain and gaze upon Ironforge, you get the sense that he is returning from a hard scouting mission or is tracking some enemies through the area. But then you have to remember, this is Dun Morogh...that Dwarf is looking for a quest! He's level 10 at least, or he wouldn't have the pet, and he's finished the 3 quests in the zone already. He's hoping that maybe, beyond that next rise, will be a quest NPC for him. Sadly he is mistaken. Silly Dwarf, if it's quests you want, go to Elwynn Forest.

Now, in our next scene we see what is later revealed to be a Night Elf Druid, carefully examining a weapon she found on the ground, before dropping it and running through the forest. Now, you might think she's tracking her prey and is hot on the trail by the looks of that broken sword. If you strip away the theatrics though, you realize that she's simply trying to loot a monster, only to find her bags are full; at which point she dashes off to town in order to sell.

Next, on our wild adventures, we come face to face with a gruesome Undead Warlock, who taints the very earth he stands on. His impressive pose and towering Infernal minion don't fool me though. That Warlock is obviously so insanely happy that Infernal and Felhunter pets are finally in that all he can do is stand there and shout.

Moo-ving right along, our next scene takes us to a plateau where we see what could be argued to being a Tauren Shaman overlooking the plains below, and sprinkling some powder in to the wind. It's so mysterious and mystical...not! That Tauren is probably working on the Shaman Fire Totem quest and he can't find the path to the fire shrine, so he's lost. It's your and my best guess as to what that powder is. Probably the last remains of his sanity as he continues the search in the completely wrong zone. "What do you mean it's in Durotar?"

Next we have a ferocious looking Orc, swinging a deadly looking club around in a menacing manner. Practicing for war, maybe? No, this Orc is a newbie and he's playing with all the emotes. /roar indeed...

The last of our solo scenes involves a Human Mage, perched atop a ruined tower and hurling fireballs at an infernal who is climbing up to meet him. An epic battle, to be sure! That is, until you strip away the fluff and realize that he is fighting the Infernal minion of the Warlock from the previous scene, who's managed to stop cackling with glee long enough to attack the Mage. The reason you don't see the Warlock anywhere is because he's been turned in to a sheep and is wandering around off camera.

Our next scene shows our rugged Dwarf take aim and engage the powder-sprinkling Tauren. So fierce as the bear charges in and is knocked deftly aside by the tremendous blow from the Tauren. What you see, when you look at it more realistically, is that the Hunter fired Concussive Shot at the Tauren and sent his pet in to try to give himself a head start in running away. There's no way a Hunter could beat a Shaman; even one who can't figure out the Fire Totem quest. He'll rez his pet later.

Next we see an Infernal running at the camera. There really isn't anything impressive about that, so let's move on.

Now our newbie Orc and Night Elf are engaged in mortal combat. Our Orc seems to be winning, he's pushing the Elf back! Right? Wrong! That newbie Orc can't even hit the Druid. She's obviously much higher level than he is, and isn't fighting back for fear of getting Dishonor points. She's probably telling her guild "wtf, some n00b is attacking me but he can't hit me".

Lastly we see our Human Mage calling forth an Ice Storm. The Dwarf, having successfully escaped from the Shaman, is probably looking on and saying, "Ah, Winter...yes, Winter," and thinking how great it would be for chilling beer. That, or reminiscing about the time he could have sworn Dwarves could be Mages too...

Now the mundane can seem amazing if you look at it right. You, too, can share in this epic adventure! Order World of Warcraft today!!!!1!11one

[Killin time mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inschrijven nu mogelijk via fileplanet :D
linkje: http://www.fileplanet.com/betacenter/wow_open/signup/

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
worldofwarcraft.com is down, hopelijk is het nu niet lang meer :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoeY
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-08 15:42
Ahhh die is wel heel erg leuk inderdaad, nemo55, heb je toevallig ook de link naar die post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
WHO CARES DIE POST.

SUBSCRIBE JEZELF BIJ FILEPLANET. DE KEYS GAAN DAAR DE DEUR UIT!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shit de pagina laad niet,ik zal wel te laad zijn.

EDIT: joeipiiiee ik zit erin!

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Laatst online: 14-09 08:25
damn anders doen jullie ff rustig ofzo O_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik een account createn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Waarom lukt het me niet? Ik wordt weer teruggestuurd naar die beginpagina nadat ik alles ingevult heb... Doe het zonder proxy, moet dat? En krijg je een bevestiging via email?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Ik kom niet verder dan de pagina waar je de code in het dynamisch gegenereerde plaatje moet intypen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

re-lax .. damn hey
ze zijn nog niet klaar met die pagina chill down :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AAAAAARGH I9K KOM ER NIE IN BROWSER FOUT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 22:27:
re-lax .. damn hey
ze zijn nog niet klaar met die pagina chill down :p
En hoe weet jij dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Er zijn 10.000.000 wachtende voor u dus heb geduld en keep trying. Mij is het ook gelukt. Inderdaad zeer slecht leesbaar gegenereerd plaatje van FP. I hate them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Gebruik jij een proxy bloodcatcher? Ik krijg hetzelfde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
nemo55 schreef op 08 november 2004 @ 22:30:
Er zijn 10.000.000 wachtende voor u dus heb geduld en keep trying. Mij is het ook gelukt. Inderdaad zeer slecht leesbaar gegenereerd plaatje van FP. I hate them.
Heb jij het met proxy gedaan?

Krijg nu ook browser error, ZONDER proxy... Dus ligt aan site

[ Voor 10% gewijzigd door sOid op 08-11-2004 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zonder proxy... heb n key maar account maken wil nog niet lukken omdat worldofwarcraft.com eruit ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gerbuik een proxy ja,plz mensen sign mij op en stuur mail naar rpg_guy@lycos.nl

Ik ko mer maar niet in sniff ;(

There has been an error with your request.

This may be due to your browser settings. Please check your security settings and try the link again. Or, go to Tools/Internet Options in your browser and choose Delete Files button. Close all browser windows and try the link again.

Should you reach this error again, please contact Customer Support
AAAARGH!!!!!!!!

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Laatst online: 07:49
Ik krijg steeds die browser error.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 22:32:
ik gerbuik een proxy ja,plz mensen sign mij op en stuur mail naar rpg_guy@lycos.nl

Ik ko mer maar niet in sniff ;(
Denk je nou echt dat wed aar tijd voor hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
lol, fileplanet gaat het niet trekken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sOidivUs schreef op 08 november 2004 @ 22:34:
[...]

Denk je nou echt dat wed aar tijd voor hebben...
nee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Jaded schreef op 08 november 2004 @ 22:35:
Niet? :P Damn heb nog nooit zo snel getikt volgensmij om steeds die dingen in te vullen :+

Maar doe nu gwoon copy en paste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaded schreef op 08 november 2004 @ 22:35:
WoW.com ook niet zo te zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Lukt me ook niet... browser settings zegt ie, met of zonder proxy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op 08 november 2004 @ 22:39:
Lukt me ook niet... browser settings zegt ie, met of zonder proxy...
Same here ... morgen dan maar proberen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat er gelijk in, 8) heb me key. Zonder proxie

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 22:40:
[...]

Same here ... morgen dan maar proberen 8)7
Nah ben morgen toch vrij, ga hele nacht proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijken of ik nog een key kan pakken :9

Offtopic:

Mensen kinderen, houd asjeblieft die Capslock onder controle! Het is erg fijn dat de beta signups er zijn maar daarom mag er nog steeds volgens regels gepost worden!

Niet alleen is dit zwaar frustrerend om te lezen. Echt veel voegt het niet toe als je zegt:
"IK KOM ER NIET IN!!!111oneone"

Dit kan anders:

"helaas verhinderd mijn bowser op de een of andere wijze toegang naar de Signup pagina van de zojuist geopende FilePlanet Signups! Is er wellicht iemand die een reden zou weten van dit voorval? Gaarne mij te PMen of wellicht een reactie toe te voegen aan dit topic!"

Klinkt al een stuk beter niet :Y)

Nou, ik ga gewoon lekker verder spelen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sOidivUs schreef op 08 november 2004 @ 22:36:
[...]

Niet? :P Damn heb nog nooit zo snel getikt volgensmij om steeds die dingen in te vullen :+

Maar doe nu gwoon copy en paste ;)
kun je mij ene sture plz plz ?

edit: en daar ging fileplanet (down)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:24

xiD

12345

backspace - submit / backspace - submit / backspace - submit

maar t wil nie lukke :P - naja heb de tijd moet gewoon een key hebbe

67890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

admiral866

The King Personality Disorder

nja de site ligt er zg maar uit :P
Due to extremely heavy traffic this site is currently unavailable. We are working feverishly to handle the traffic load and will be doing everything in our power to provide you access as soon as posisble. Please check back soon. Thanks so much for your patience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 22:43:
[...]

kun je mij ene sture plz plz ?

edit: en daar ging fileplanet (down)
Neej, helaas niet, heb r zelf nmlk ook nog geen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel als je tijd of key hebt plz

(aarg nu krijgt me internet ook nog kuren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap er niks meer van. Wat moet ik nou precies allemaal doen dan? Ik log in wat niet lukt en dan? Valt er ineens een key uit de lucht ofzo? Warboel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 22:51:
Ik snap er niks meer van. Wat moet ik nou precies allemaal doen dan? Ik log in wat niet lukt en dan? Valt er ineens een key uit de lucht ofzo? Warboel....
Dude, wat een chaos hier... :X

Mensen, ga asjeblieft normaal posten.

Het nieuws tot nu toe:

Jottem de open beta signups zijn open! Gebruik de searcg optie om te zoeken waar je je inkan schrijven.

Helaas, de signup page is down en zal later vanavond weer online komen wegens het feit dat iedereen zijn F5 toets aan het inhouden is en dus de server(s) belasten....

------

En asjeblieft, niemand hoeft te weten of je internet het wel of niet doet, of het wel lukt of niet lukt.

Lukt het wel: Gefeliciflappert! Maak je account en roep ons dan pas dat je er 1 hebt.

Heb je hem niet: Probeer het later nog eens en ga niet langs start...

Heb je problemen: kut voor je. Grote kans dat de site eruit ligt of dat Fileplanet aan het prutsen is...

Snap je er geen bal van: Ga dan patiencen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:24

xiD

12345

8000 keys de eerste dag, fileplanet kan wel met 8000 man om gaan - keys allemaal weg? denk t wel

67890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 22:55:
[...]

Dude, wat een chaos hier... :X

Mensen, ga asjeblieft normaal posten.

Het nieuws tot nu toe:

Jottem de open beta signups zijn open! Gebruik de searcg optie om te zoeken waar je je inkan schrijven.

Helaas, de signup page is down en zal later vanavond weer online komen wegens het feit dat iedereen zijn F5 toets aan het inhouden is en dus de server(s) belasten....

------

En asjeblieft, niemand hoeft te weten of je internet het wel of niet doet, of het wel lukt of niet lukt.

Lukt het wel: Gefeliciflappert! Maak je account en roep ons dan pas dat je er 1 hebt.

Heb je hem niet: Probeer het later nog eens en ga niet langs start...

Heb je problemen: kut voor je. Grote kans dat de site eruit ligt of dat Fileplanet aan het prutsen is...

Snap je er geen bal van: Ga dan patiencen....
Je hebt helemaal gelijk, maar je kan denk ik ook wel begrijpen dat sommige mensen (waaronder ik) er al tijden naar uitkijken en dan is het zo dicht bij en dan wil het niet lukken...

Maar ik zal me proeren in te houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

There has been an error with your request.

This may be due to your browser settings. Please check your security settings and try the link again. Or, go to Tools/Internet Options in your browser and choose Delete Files button. Close all browser windows and try the link again.

Should you reach this error again, please contact Customer Support.

--

gewoon een vraagje sorry maar krijgen anderen dit toevallig ook ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-05-2024

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

Constand :(

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Natuurlijk begrijp ik dat iedereen staat te springen! Ik speel het spel n zelf en ik begrijp iedereen die in de open beta wilt! Ik ben nu bezig voor een vriend van mij een key aan te vragen. :9

Je kan daar beter een Topic Report over plaatsen

Begrijp ook dat er andere mensen zijn die hier lezen en gaag een beetje leesbare en begrijpelijk berichten wil zien...

Maar ik wens jullie allemaal veel succes en als je erin zit: laat het weten dan kunnen we wat leuks doen met zn allen de 2 weken dat de open beta duurt :)

(jah, 2 weken! Wist je dit niet dan moet je even je adres geven dan kom ik het je persoonlijk uitleggen hoe de searchfunctie werkt met een harde ijzeren staaf en een leren zweep... O-) )

EDIT:

Speciaal voor Naruto-kun:

Fileplante is een commerciele site. Dat wil zeggen: om er iets te doen moet je je eerst registreren op die site.

Als je de site bekijkt staat er linksbovenaan een knoppie "Register" of iets dergelijks (signup misschien). Klik erop, geef je informatie en dan zal je wel een mailtje krijgen of iets dergelijks waarmee je je account activeerd. Klik op die link en voila, je account werkt. Nu zul je dus even moeten wachten totdat het wat rustiger is (TIP: probeer het over een uurtje, die 8000 keys (ik dnek zelf minder) zijn dan echt nog niet de deur uit...) en dan ga je naar de World of Warcraft link die vast ergens op de homepage ronddwaalt en dan volg je rustig de stappen die er op je schermpje tevoorschijn komen.

Als ik jou was zou ik trouwens een US adres en dergelijke invullen aangezien ze dit zonder twijfel gaan controleren. Er zijn immers enorm veel mensen die in die beta willen...

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb et over, hij vraagt om letters, en in die letters aan de rechterkant staat
een hele rare vlek, ik zie niet wat voro letter dat is
http://img120.exs.cx/img120/1336/naamloos1.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 23:05:
ik heb et over, hij vraagt om letters, en in die letters aan de rechterkant staat
een hele rare vlek, ik zie niet wat voro letter dat is
http://img120.exs.cx/img120/1336/naamloos1.gif
Dan ben je een stuk verder dan ik... En nee, tis een erg onduidelijk plaatje, kan je het niet toevallig uit de alt tag halen? (dus als je je muis er ff op houdt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoeY
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-08 15:42
4alny staat er slimmerd ;)

maar dan komt die error...gewoon blijven probeer like the rest of us

Congratulations! You have been accepted into the World of Warcraft® Open Beta.

Eindelijk, gewoon blijven proberen help dus :*)

[ Voor 41% gewijzigd door YoeY op 08-11-2004 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat laatste is gewoon het gamespy logo daar heb je nix mee te maken.

rofl bij mij laad die het plaatje niet waar die letters op staan..

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ACK! There's been some sort of error with the contest or poll that you tried to submit.

An admin has been notified and someone will be looking into this shortly.

inderdaad, jammer.. ik blijf hopen maar et zakt wel weg :p :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Ben ik er eindelijk door, laad hij het plaatje niet om te verifyen 8)7 8)7.

:P.

[ Voor 6% gewijzigd door DeepSeven op 08-11-2004 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Krijgen jullie eigenlijk ook die gamespy registratiemeuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat wel.. 1 keer, toen had ik alles ingevuld (USA adress opgezocht :> ) maar toen crashde hij week dus zit ik week opnieuw te F5'en
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf voordat je iets vraagt! Doe je dat niet, dan kunnen daar gevolgen aan vast zitten. Het is nu vaak genoeg vriendelijk gevraagd.