Klinkt logischkeldon schreef op 08 november 2004 @ 00:35:
[...]
Ga maar uit van 9 aangezien 8 november ook nog 23:59 kan betekenen bij Blizzard en dat is dan pas vanaf dinsdagochtend 9 uur voor ons

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Klinkt logischkeldon schreef op 08 november 2004 @ 00:35:
[...]
Ga maar uit van 9 aangezien 8 november ook nog 23:59 kan betekenen bij Blizzard en dat is dan pas vanaf dinsdagochtend 9 uur voor ons
Verwijderd
True, zit nu te twijfelen of ik een nachtje oversla en me gewoon inschrijf of zal ik gewoon nu pitten en dan vroeg opstaan?keldon schreef op 08 november 2004 @ 00:35:
[...]
Hoe bedoel jij dit: Mensen die binnenkort aanmelden voor open beta niet toelaten buiten de america gebieden, of mensen die er inzitten bannen?k*t man ze gaan een ip check doen
iedereen die niet NA, canadian of new sealands is word perm gebanned
*staat in et forum van wow.com*
[ Voor 96% gewijzigd door Wub op 08-11-2004 00:46 ]
Kan je me dan alsnog even direkt linken, enige wat ik kan vinden is in de FAQ het volgende;Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 00:42:
forum ligt down, of et duurt lang met laden
kijk ff op battle.net daar staat et
maar dat zegt niets over het wel of niet ip blocken aangezien dit bij de vorige stresstest er ook stond (voor alleen NA) en die ook gewoon vanuit europa te spelen was.Who can participate in the final stress test and open beta test?
The final stress test and open beta are available for players in Australia, Canada, New Zealand, and the United States.
[ Voor 10% gewijzigd door Ace op 08-11-2004 00:48 ]
Verwijderd
Je hebt het toch zelf gelezen dan kan je die url toch even posten? Of heb je het ergens anders weer gehoord zonder bronvermelding en is het gewoon een stom gerucht.Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 00:49:
die link weet ik niet et staat in et forum:
http://www.battle.net/forums/wow/
daar staat et , volgens mij is et sticky maar dat weet ik niet zeker, neem aan van wel
[ Voor 5% gewijzigd door Ace op 08-11-2004 00:53 ]
[ Voor 9% gewijzigd door PromWarMachine op 08-11-2004 00:58 ]
Verwijderd
Irvine, California, United StatesPromWarMachine schreef op 08 november 2004 @ 00:57:
Volgens mij bedoelt hij gewoon de stress-test / Open Beta
Al is het niet onwaarschijnlijk dat ze het met de retail ook doen... Als ze het op game-niveau bij de retail gaan implementeren, dan is het voor ons dus niet mogelijk om met een US client op US servers te spelen. In je browser kun je fijn een proxy instellen, maar in de game client niet. Het is niet te hopen dat ze dit echt gaan doen. Tot nu toe vind ook ik in ieder geval niets officieels over dit onderwerp op het Battle.net forum!
Overigens: Het is toch echt PST. Dat is bij de vorige stress-test en alle andere tijdsaanduidingen ook gebruikt, lees hun news-archive er maar op na. Op de website over tijd-zones die eerder gepost is, moet je maar zoeken naar Irvine, hier is Blizzard gevestigd.
edit:
Ik wacht tot na 1:00 uur, dat is zeg maar zo'n mijlpaal. Als de servers dan nog niet up zijn, dan zet ik m'n wekkertje op 6:00.
[ Voor 10% gewijzigd door Ace op 08-11-2004 01:08 . Reden: en ik moet leren rekenen ]
Verwijderd
Inderdaad, die Amerikanen doen niet aan die onzin van zomer/wintertijd.keldon schreef op 08 november 2004 @ 01:02:
[...]
Irvine, California, United States
Current time Sunday, November 7, 2004 at 4:00:09 PM PST
7 uur verschil dus vanwege het aflopen van Daylight Saving Time.
Dus je wekker kan een uurtje later
Het is toch 9, ik had me verrekendPromWarMachine schreef op 08 november 2004 @ 01:06:
[...]
Inderdaad, die Amerikanen doen niet aan die onzin van zomer/wintertijd.
Thanks voor het melden though.
Servers zijn nog down... @ 1:06
[ Voor 22% gewijzigd door Ace op 08-11-2004 01:09 ]
Het is toch ook nog geen 8 november in de US. Zoek meteen even die post over de IP-bans op wil je nu het forum toch weer up is.
[ Voor 19% gewijzigd door Ace op 08-11-2004 01:13 ]
Verwijderd
Hmm, weet niet of we hier nu zo blij mee moeten zijn. Res sickness (al je stats met 75% naar beneden) duurt normaal gesproken 2 minuten. Dat zou via de Spirit Healer op level 40 ofzo zomaar een paar minuten of meer kunnen gaan duren. Ook de durability penalty voor death is een beetje vreemd.# On death, all equipped items will lose 10% durability.
# Durability loss through fighting has been decreased (mainly to accommodate the new penalty for dying)
# The penalty for using a Spirit Healer has been changed - there is no longer any experience loss, instead all items (equipped and inventory) will take 100% durability loss and the character will gain resurrection sickness for a duration that scale according to level.
Die zat er al in sinds de vorige patch# Ragefire Chasm, a low level instance dungeon in Orgrimmar, is now available.
Warlock - # New Spell: Summon Felhunter (Level 30). (Quest)
[ Voor 46% gewijzigd door Ace op 08-11-2004 01:43 ]
Voor PvP en PvE of enkel een van beide? Anders is het namelijk wel lame...keldon schreef op 08 november 2004 @ 01:25:
# On death, all equipped items will lose 10% durability.
# Durability loss through fighting has been decreased (mainly to accommodate the new penalty for dying)
# The penalty for using a Spirit Healer has been changed - there is no longer any experience loss, instead all items (equipped and inventory) will take 100% durability loss and the character will gain resurrection sickness for a duration that scale according to level.
Hmm, weet niet of we hier nu zo blij mee moeten zijn. Res sickness (al je stats met 75% naar beneden) duurt normaal gesproken 2 minuten. Dat zou via de Spirit Healer op level 40 ofzo zomaar een paar minuten of meer kunnen gaan duren. Ook de durability penalty voor death is een beetje vreemd.
Maar ja, geen XP verlies meer op welke manier dan ook.
[ Voor 3% gewijzigd door Mathizsias op 08-11-2004 01:43 ]
Iseci
Hoe SWG met durability om gaat is mij niet bekend, maar in WoW is het zo dat je bij een vendor (niet alle, wel veel) je durability weer volledig kunt herstellen, tegen een geringe vergoeding.tntkiller schreef op 08 november 2004 @ 01:47:
# On death, all equipped items will lose 10% durability.
aaaghhhh dit hebben ze ook in SWG en ik haate dat
maar hopen dat het geen super armor is wat je vind(zoals ik had in SWG met 50 mill cr aan skilltapesdan baal je echt als je dur. op 0 staat )
[/quote]PromWarMachine schreef op 08 november 2004 @ 00:57:
Overigens: Het is toch echt PST. Dat is bij de vorige stress-test en alle andere tijdsaanduidingen ook gebruikt, lees hun news-archive er maar op na. Op de website over tijd-zones die eerder gepost is, moet je maar zoeken naar Irvine, hier is Blizzard gevestigd.
MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
Moet je ff googlen op 'us proxy list', kom je genoeg tegencaspergt schreef op 08 november 2004 @ 10:22:
wie heeft er nog een goeie proxyal die proxies op proxy4free doen het bij mij niet meer opeens
[img=400,300,1]=http://www.furyguild.net/gallery/albums/userpics/10003/WoWScrnShot_110804_015705.jpg[/img]Wub schreef op 08 november 2004 @ 11:46:
Goed, nieuwe patch van World of Warcraft, veel veranderingen en je ziet meteen de reacties op het forum:
Execute: Nieuwe warrior spell dat bij sommige 12.000 hit.
Zoals op het forum ook te vinden is, zwaar overtrokken die 12k. Ik doe ook gigantisch veel dmg op een mob die 9 levels lager is dan mij. Maar over het algemeen zijn er een hoop mensen niet blij met deze patch, meer dan normaal hetWhy do you have to blow a new warrior skill WAY out of proportion just a few hours after it is implemented.
In that shot he has 60% damage bonus from enrage and bloodthirst and he crit an ogre that we all know has ZERO armor.
Execute with 100rage does 2k damage easily, add critical dmg, Impale talent bonus to crit, enrage and bloodthirst, on a target with zero armor, and *gasp* you do 12k dmg to a target that only had 500hp left anyway.
Ik vrees weer voor een 'Blizzard' dus 11:57pm oidDus ga maar iets nuttigs doen want ik denk dat het wel vanmiddag/vanavond wordt .
[ Voor 7% gewijzigd door Ace op 08-11-2004 12:01 ]
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 12:05 ]
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 12:25 ]
NightElf Druid gok ikVerwijderd schreef op 08 november 2004 @ 12:17:
welke chars gaan jullie maken als je er in zit ?
*dit is wel goed hoop ik toch mod ? :p*
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 12:38 ]
Panda?Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 12:37:
ja die panda vind ik wel grappig
maar minder dat ze ook bij undead zitten want dat lijkt nergens naar
panda = vriendelijk = alliance
demon/diablo = evil = horde IMO
ik ga zelf Dwarf/Human Warrior maken mischien,
en zeker weten ene NightElf Roque
Verwijderd
Verwijderd
ik heb geen idee van de classes,maar ik denk dat ik undead of dwarf ga worden en dan iets in warrior stijl(ik ben niet zo'n mage geval,brute kracht,dat is de bombVerwijderd schreef op 08 november 2004 @ 12:17:
welke chars gaan jullie maken als je er in zit ?
*dit is wel goed hoop ik toch mod ? :p*
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 13:25 ]
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 13:39 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik zat te vloeken dat ik moest werken vandaag, maar ik kan vroeg naar huis en Blizz kennende worden de vloedgaten vanmiddag pas opengegooidVerwijderd schreef op 08 november 2004 @ 13:25:
[...]
ik heb geen idee van de classes,maar ik denk dat ik undead of dwarf ga worden en dan iets in warrior stijl(ik ben niet zo'n mage geval,brute kracht,dat is de bomb)
btw 13:25 nog niksben al eerder thuis van school vandaag specaal hiervoor o.0 lol
Verwijderd
ja want we weten hoe t tijdens de stress ging(eg met de kill zoveel monsters missies,spanwkille bij t leven)Tidus schreef op 08 november 2004 @ 13:48:
Hmm zit echt op 4sites al de hele dag lang op F5 te rammen... Hier, wow.com en Discussion Forum op wow.com... (De laatste is niet van relevantie, t.net frontpage)
Hoop echt dat ik er snel bij ben en ook bij een van de eerste zit
MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE
Tja, dat is inderdaad lastig en even behelpen, maar je speelt natuurlijk niet voor niets de Beta ^_^Ook leuk is dat Blizzard niet even bedacht heeft dat mensen die al die geremovede stuff hebben gelearned er wel geld in hebben gestoken en misschien nu geen geld hebben voor de vervangende stuff.
Verwijderd
Er zit een edit knopje boven je posts, dat kan je gebruiken om je post aan te passen. Zoals met 1 blik op de site te zien is komt WoW US op 23-11 uit, EU WoW is nog niet bekend maar ws niet eerder dan januari.Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 14:38:
vraagje wanneer komt die nou uit eigelijk ik dacht 9 november klopt dat?
of is et later
graag antwoord want kep moeite om me geld in me zak te houden
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 15:18 ]
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Wub op 08-11-2004 15:23 ]
Dit zit je nu al een hele tijd in het rond te blaten, maar kom eens met een bronvermelding. En dan het liefst ook nog een Blizzard bronvermelding.Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 15:10:
weet niet precies hoe dat zit maar als je niet uit
canada, nieuw zeeland of amerika komt dan word je geblokkeerd "gebanned"
op de NA server , dat je er dus niet op kunt spelen met een cd die je
gepre-orderd hebt in america
Verwijderd
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 15:33 ]
[ Voor 13% gewijzigd door QlimaX op 08-11-2004 15:38 ]
BronVan WorldOfWarcraft.com forum
If I live in Europe or Asia and have preordered a US version of the game from an online retailer, will I be able to play the game when I receive it?
Players who do not use a method of payment accepted in North America and who do not have a North American billing address will not be able to play on US servers. Therefore, we highly recommend that players in other regions instead preorder the game for their local region and purchase their World of Warcraft subscription when the game launches locally to them. Doing so will ensure that they have the best possible World of Warcraft gameplay and support experience available.
Ga jij je mond eens spoelenVerwijderd schreef op 08 november 2004 @ 15:28:
ja die death penalty ben ik et wel mee eens, ik speel liever met
wat xp loss dan weapon durability *of hoe je et ook schrijft*
maar dat word wel veranderd denk ik want niemand is daar positief over
@ stok als je je ogen open doet en goed in et forum leest kon je dat zelf ook weten
dus daarom zet ik geen link neer van et forum, lees alles zelf maar in dat topic daar steek je nog wat van op
en anders, be my quest en pre-order em ik hou je niet tegen, je kan er vast wel
inkomen met een proxxy maar hoe dat werkt met games weet ik niet
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 17:42 ]
Het is normaal een bronvermelding te geven als je iets post op een forum m.b.t. externe info. Dit soort gedrag verpest de sfeer hier.Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 15:28:
@ stok als je je ogen open doet en goed in et forum leest kon je dat zelf ook weten
dus daarom zet ik geen link neer van et forum, lees alles zelf maar in dat topic daar steek je nog wat van op
en anders, be my quest en pre-order em ik hou je niet tegen, je kan er vast wel
inkomen met een proxxy maar hoe dat werkt met games weet ik niet
geen verschil te ziennemo55 schreef op 08 november 2004 @ 15:46:
[...]
Heeft iemand btw de officiele site al bekeken door een proxy. Mischien krijgen europese ip-adressen een andere site voor hun knikkers. Dit zou niet de eerste keer zijn.
Ik ben nog veel harder aan het zeiken (zelfs op de officiele manier) maar het schijnt allemaal erg weinig te helpen. Dit topic verandert langzaam in een slowchat met MSN taalgebruik en steeds lompere beweringen zonder bronvermelding. Kan allemaal schijnbaar, maar oh ende wee als de startpost gekopierd wordt zonder 2 plaatjes te vervangen....nemo55 schreef op 08 november 2004 @ 15:46:
[...]
Het is normaal een bronvermelding te geven als je iets post op een forum m.b.t. externe info. Dit soort gedrag verpest de sfeer hier.
Ben ik nou zo'n zeikerd of gaat er iets goed mis met dit topic.
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 15:57 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Wub op 08-11-2004 16:01 ]
Wij kunnen daar niet in reageren.keldon schreef op 08 november 2004 @ 15:55:
[...]
Ik ben nog veel harder aan het zeiken (zelfs op de officiele manier) maar het schijnt allemaal erg weinig te helpen. Dit topic verandert langzaam in een slowchat met MSN taalgebruik en steeds lompere beweringen zonder bronvermelding. Kan allemaal schijnbaar, maar oh ende wee als de startpost gekopierd wordt zonder 2 plaatjes te vervangen....
Misschien heeft het nut wanneer de mensen die zich hier ook aan ergeren even hier [rml][ SGD] Het Grote World of Warcraft Topic[/rml] reageren.
LOL @ deathpenalty, dat is echt zwaar slecht... Als ze die er maar niet in de retail inlaten...Wub schreef op 08 november 2004 @ 15:21:
En deze poster laat eens even goed zin in een overzicht wat er allemaal goed en mis is met de nieuwe patch, erg informatief om te lezen:
http://www.rpgforums.net/showthread.php?t=274287
edit: fluf- : Post's met leestekens en correct nederlands leest fijner.
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Wub op 08-11-2004 16:56 ]
Verwijderd
yup idd, lvl 1 tot 10 ben je blij met 10 silver, daarna gaat het best hard vooral veel auctioning doen, dat levert aardig wat op (vooral als je leuke spullen met buyout doet) ik ben nu lvl18 met 34goud (misschien niet veel, maarja kan niet alles hebben heWub schreef op 08 november 2004 @ 16:59:
100 copper = 1 silver
100 silver = 1 gold
Dat is de manier hoe je aan goud komt in World of Warcraft.
Met level 1 - 10 is ongeveer 10 silver ontzettend veel. De eerste spells die je kan kopen kosten een paar copper, op hogere levels, 50+ is een paar goud nog wel te halen.
Ervaren spelers kunnen ongeveer 10 goud per uur verdienen.
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Wub op 08-11-2004 17:32 ]
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 17:32 ]
Sorry!?Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 15:56:
dan heb je geen goeie proxxy ip mopster
www.aliveproxy.com is een goeie en anders heb ik nog wel een lijsje met
een paar duizend noord amerikaanse proxxy's als je geen snelle kunt vinden
@ stok je hebt et zelf kunnen vinden, zo moeilijk was er niet of wel ?
wil je nu een koekje ?
[ Voor 45% gewijzigd door Wub op 08-11-2004 17:36 ]
Verwijderd
zeg et alleen maar zelf gebruik ik ze nie zitte ook vol met virusse by the wayWub schreef op 08 november 2004 @ 17:29:
Op level 18 met 34 goud rondlopen noem ik toch echt wel veel
Op level 40 'moet' je eigelijk 100 goud hebben voor je mount, want dat is een musthave. De meeste mensen lees ik regelmatig op het officiele forum hebben er enorm moeite mee om daar aan te komen, en jij zit al op 1/3 met level 18 nog maar.
Knap gedaan.
Heb zelf met mijn level 11 warrior nog maar 20 silver
@fluf- : Wederom verbaas ik mij over jou kwaliteit van post's.
Ik ken runescape, heb het zelf ook veel gespeeld en kan 1 ding zeggen: Autominers verzieken het spel. Dus als die 'vriend' of iemand die je kent met dat soort praktijken bezighoud wil ik dat hij zo snel mogelijk gepakt word want dat verziekt het spel echt.
En bovendien, wat hebben wij aan die informatie behalfe dat wij er weer aan kunnen ergeren?
Verwijderd
KS is idd echt super irritant, en zie je heel veel in bijv. Ragnarok. Je wordt er echt helemaal gek van soms. Overigens hebben ze in andere mmorpg's meestal ook wel die regel, maarja, sommige mensen denken dat regels zijn gemaakt om te worden overtredenVerwijderd schreef op 08 november 2004 @ 17:31:
ik zat net ff de game rules te lezen van WoW
en daar stond tussen dat je een ander niet mocht KS'en *kill Stealen*
dat is dan wel weer cool want zo'n mooie regen zie je nooit in andere
games en ksing is meestal de nr 1 probleem van alle mmorpg's
edit: kan een hunter trouwens niet zelf een mount tamen ?
Verwijderd
Hoe willen ze dat eigelijk controleren?Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 17:36:
[...]
KS is idd echt super irritant, en zie je heel veel in bijv. Ragnarok. Je wordt er echt helemaal gek van soms. Overigens hebben ze in andere mmorpg's meestal ook wel die regel, maarja, sommige mensen denken dat regels zijn gemaakt om te worden overtreden
Verwijderd
screenshot maken, was iig bij ragnarok zo. Dan naar de admins sturen.Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 17:40:
[...]
Hoe willen ze dat eigelijk controleren?
Hebben ze dan een meld punt ofzo?
Waar je kan zeggen hij heeft mijn loot gejat.
Maar dan krijg je denk ik ook weer mensen die gewoon namen invullen, aan wie ze een hekel hebben.
(leestekens!)
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq