Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.600 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-08 07:47
keldon schreef op 08 november 2004 @ 00:35:
[...]

Ga maar uit van 9 aangezien 8 november ook nog 23:59 kan betekenen bij Blizzard en dat is dan pas vanaf dinsdagochtend 9 uur voor ons :D
Klinkt logisch 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k*t man ze gaan een ip check doen :(
iedereen die niet NA, canadian of new sealands is word perm gebanned :(
*staat in et forum van wow.com*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

url?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

forum ligt down, of et duurt lang met laden
kijk ff op battle.net daar staat et :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

keldon schreef op 08 november 2004 @ 00:35:
[...]

Ga maar uit van 9 aangezien 8 november ook nog 23:59 kan betekenen bij Blizzard en dat is dan pas vanaf dinsdagochtend 9 uur voor ons :D
True, zit nu te twijfelen of ik een nachtje oversla en me gewoon inschrijf of zal ik gewoon nu pitten en dan vroeg opstaan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 10:31

Wub

Hmm, US servers nog steeds niet up, dan ga ik morgen maar kijken hoe de patch is.

Net even de credits gekeken, tjonge wat een lijst. Wat grappig is dat er aan het eind word gezegt:

No pixels where harmed during the making of this game.

:D

edit:
k*t man ze gaan een ip check doen
iedereen die niet NA, canadian of new sealands is word perm gebanned
*staat in et forum van wow.com*
Hoe bedoel jij dit: Mensen die binnenkort aanmelden voor open beta niet toelaten buiten de america gebieden, of mensen die er inzitten bannen?

Als je het eerste bedoelt: Gebruik proxy, 10x al uitgelegt in deze topic.

[ Voor 96% gewijzigd door Wub op 08-11-2004 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 00:42:
forum ligt down, of et duurt lang met laden
kijk ff op battle.net daar staat et :(
Kan je me dan alsnog even direkt linken, enige wat ik kan vinden is in de FAQ het volgende;
Who can participate in the final stress test and open beta test?
The final stress test and open beta are available for players in Australia, Canada, New Zealand, and the United States.
maar dat zegt niets over het wel of niet ip blocken aangezien dit bij de vorige stresstest er ook stond (voor alleen NA) en die ook gewoon vanuit europa te spelen was.

Zie nergens nieuwe blauwe text in het forum wat op een IP-ban zou wijzen voor mensen buiten die gebieden.

[ Voor 10% gewijzigd door Ace op 08-11-2004 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die link weet ik niet et staat in et forum:
http://www.battle.net/forums/wow/
daar staat et , volgens mij is et sticky maar dat weet ik niet zeker, neem aan van wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 00:49:
die link weet ik niet et staat in et forum:
http://www.battle.net/forums/wow/
daar staat et , volgens mij is et sticky maar dat weet ik niet zeker, neem aan van wel :D
Je hebt het toch zelf gelezen dan kan je die url toch even posten? Of heb je het ergens anders weer gehoord zonder bronvermelding en is het gewoon een stom gerucht.

Heb nu alle nieuwe blauwe text afgelopen en de Localized Server en Open Beta server faq doorgekeken maar ik kan het niet vinden hoor.

Daarom graag een direkte link anders twijfel ik erg sterk aan wat je verteld.

[ Voor 5% gewijzigd door Ace op 08-11-2004 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 14:45

PromWarMachine

Forsaken Archer

Volgens mij bedoelt hij gewoon de stress-test / Open Beta :z

Al is het niet onwaarschijnlijk dat ze het met de retail ook doen... Als ze het op game-niveau bij de retail gaan implementeren, dan is het voor ons dus niet mogelijk om met een US client op US servers te spelen. In je browser kun je fijn een proxy instellen, maar in de game client niet. Het is niet te hopen dat ze dit echt gaan doen. Tot nu toe vind ook ik in ieder geval niets officieels over dit onderwerp op het Battle.net forum!

Overigens: Het is toch echt PST. Dat is bij de vorige stress-test en alle andere tijdsaanduidingen ook gebruikt, lees hun news-archive er maar op na. Op de website over tijd-zones die eerder gepost is, moet je maar zoeken naar Irvine, hier is Blizzard gevestigd.

edit:

Ik wacht tot na 1:00 uur, dat is zeg maar zo'n mijlpaal. Als de servers dan nog niet up zijn, dan zet ik m'n wekkertje op 6:00. 8)

[ Voor 9% gewijzigd door PromWarMachine op 08-11-2004 00:58 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik heb et ook gelezen en nee sorry ik weet de url
niet want de site is down dus ik kan de url niet achterhalen.. sorry =x
en ja et is alleen voor open beta dus mischien kan je er wel op spelen
dat weet ik niet want volgens mij stond dat er niet..
mensen die in de stress test zitten *dus betaald hebben via fileplanet*
hebben gelluk want die mogen blijven spelen =x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

PromWarMachine schreef op 08 november 2004 @ 00:57:
Volgens mij bedoelt hij gewoon de stress-test / Open Beta :z

Al is het niet onwaarschijnlijk dat ze het met de retail ook doen... Als ze het op game-niveau bij de retail gaan implementeren, dan is het voor ons dus niet mogelijk om met een US client op US servers te spelen. In je browser kun je fijn een proxy instellen, maar in de game client niet. Het is niet te hopen dat ze dit echt gaan doen. Tot nu toe vind ook ik in ieder geval niets officieels over dit onderwerp op het Battle.net forum!

Overigens: Het is toch echt PST. Dat is bij de vorige stress-test en alle andere tijdsaanduidingen ook gebruikt, lees hun news-archive er maar op na. Op de website over tijd-zones die eerder gepost is, moet je maar zoeken naar Irvine, hier is Blizzard gevestigd.

edit:

Ik wacht tot na 1:00 uur, dat is zeg maar zo'n mijlpaal. Als de servers dan nog niet up zijn, dan zet ik m'n wekkertje op 6:00. 8)
Irvine, California, United States
Current time Sunday, November 7, 2004 at 4:00:09 PM PST

9 uur verschil dus vanwege het aflopen van Daylight Saving Time.

Dus je wekker kan een 3 uurtjes later :)

En de nieuwe client voor de EU staat morgen ook klaar

http://en.wow-europe.com/...-en&t=11061&p=1#post11061

[ Voor 10% gewijzigd door Ace op 08-11-2004 01:08 . Reden: en ik moet leren rekenen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel ondertussen wow op een prive server waar maar
lekker 4 mensen inzitten *ik , vriend, neef en eigenaar* en ik mini het schermpje en kijk ondertussen ff op de site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

keldon schreef op 08 november 2004 @ 01:02:
[...]
Irvine, California, United States
Current time Sunday, November 7, 2004 at 4:00:09 PM PST

7 uur verschil dus vanwege het aflopen van Daylight Saving Time.
Dus je wekker kan een uurtje later :)
Inderdaad, die Amerikanen doen niet aan die onzin van zomer/wintertijd. :Y)
Thanks voor het melden though.

Servers zijn nog down... @ 1:06

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

PromWarMachine schreef op 08 november 2004 @ 01:06:
[...]

Inderdaad, die Amerikanen doen niet aan die onzin van zomer/wintertijd. :Y)
Thanks voor het melden though.

Servers zijn nog down... @ 1:06
Het is toch 9, ik had me verrekend :P En ze doen er wel aan hoor

DST started on Sunday, April 4, 2004 at 2:00 AM local standard time
DST ended on Sunday, October 31, 2004 at 2:00 AM local daylight time

[ Voor 22% gewijzigd door Ace op 08-11-2004 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijg nou wat, site is up maar geen open beta :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Kan niet echt iets vinden op de officieele fora van Battle.net over een IP-ban, noch wil ik dit geloven omdat overseas stationed Americans wel de game in kunnen komen.

Bovendien zou het wel suf zijn als ze IP's gaan bannen want dan zeg je dus tegen potentieele klanten: 'Wacht maar lekker je eigen versie af' en Blizzard blijft voor zover ik weet een Profit-bedrijfje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 01:11:
krijg nou wat, site is up maar geen open beta :(
Het is toch ook nog geen 8 november in de US. Zoek meteen even die post over de IP-bans op wil je nu het forum toch weer up is.

[ Voor 19% gewijzigd door Ace op 08-11-2004 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ tidus ik ga nu ff zoeke, et was een reply van ordinn ofzo in een topic, momentje :D

@ keldon ja dat is waar, was et ff vergeten lol :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

http://www.worldofwarcraf...notes/patch-11-07-04.html

De volledige patch notes.
# On death, all equipped items will lose 10% durability.

# Durability loss through fighting has been decreased (mainly to accommodate the new penalty for dying)

# The penalty for using a Spirit Healer has been changed - there is no longer any experience loss, instead all items (equipped and inventory) will take 100% durability loss and the character will gain resurrection sickness for a duration that scale according to level.
Hmm, weet niet of we hier nu zo blij mee moeten zijn. Res sickness (al je stats met 75% naar beneden) duurt normaal gesproken 2 minuten. Dat zou via de Spirit Healer op level 40 ofzo zomaar een paar minuten of meer kunnen gaan duren. Ook de durability penalty voor death is een beetje vreemd.

Maar ja, geen XP verlies meer op welke manier dan ook.
# Ragefire Chasm, a low level instance dungeon in Orgrimmar, is now available.
Die zat er al in sinds de vorige patch :?
Warlock - # New Spell: Summon Felhunter (Level 30). (Quest)
_/-\o_

Ik dacht dat dat een level 40 pet was, morgen meteen even doen dus. Voor de mensen die misschien denken dat ik ADHD heb met al dat gepost van vandaag, wees gerust, dat is niet zo :)

[ Voor 46% gewijzigd door Ace op 08-11-2004 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

keldon schreef op 08 november 2004 @ 01:25:

# Durability loss through fighting has been decreased (mainly to accommodate the new penalty for dying)

# The penalty for using a Spirit Healer has been changed - there is no longer any experience loss, instead all items (equipped and inventory) will take 100% durability loss and the character will gain resurrection sickness for a duration that scale according to level.

Hmm, weet niet of we hier nu zo blij mee moeten zijn. Res sickness (al je stats met 75% naar beneden) duurt normaal gesproken 2 minuten. Dat zou via de Spirit Healer op level 40 ofzo zomaar een paar minuten of meer kunnen gaan duren. Ook de durability penalty voor death is een beetje vreemd.

Maar ja, geen XP verlies meer op welke manier dan ook.
Voor PvP en PvE of enkel een van beide? Anders is het namelijk wel lame...

Edit: Moeilijk te vinden zeker he Redfield? :Z

[ Voor 3% gewijzigd door Mathizsias op 08-11-2004 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:39

aaaghhhh dit hebben ze ook in SWG en ik haate dat

maar hopen dat het geen super armor is wat je vind(zoals ik had in SWG met 50 mill cr aan skilltapes :( dan baal je echt als je dur. op 0 staat )

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

tntkiller schreef op 08 november 2004 @ 01:47:

aaaghhhh dit hebben ze ook in SWG en ik haate dat

maar hopen dat het geen super armor is wat je vind(zoals ik had in SWG met 50 mill cr aan skilltapes :( dan baal je echt als je dur. op 0 staat )
Hoe SWG met durability om gaat is mij niet bekend, maar in WoW is het zo dat je bij een vendor (niet alle, wel veel) je durability weer volledig kunt herstellen, tegen een geringe vergoeding.

Als je durability eenmaal op is, terwijl je aan het vechten bent, dan kun je het item niet meer gebruiken, tot je de durability weer volledig laat herstellen.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
PromWarMachine schreef op 08 november 2004 @ 00:57:

[/quote]

Ik weet niet welk newsarchive jij naleest prom maar ik zag toch echt dit staan:

World of Warcraft Stress Test Beta Set to Begin - Indoflaven on 09/01/04
The World of Warcraft stress test beta is just a day away. Hundreds of thousands of gamers applied for the stress test this past week, and FilePlanet was up to the task, issuing over 100,000 accounts and providing the stress test beta client for download. With the signups and downloads complete, we are just about ready to welcome these gamers into World of Warcraft for the very first time.
Starting tomorrow, September 2nd at 12:00 noon PDT, stress test beta participants will be able to create their World of Warcraft accounts and begin playing the game.

En dat begon bij ons om 9 uur toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

9:07, stink Blizzard voor niets zo vroeg m'n bed uit! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-05-2024

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

Ben eigenlijk wel beniewd naar de pageviews per minuut nu op de site :D

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
K heb nu 3 dagen erop zitten in de Closed Beta op de Amerikaanse server.. Mijn conclusies tot zover..

Allience is erg makkelijk levelen naar hoog zonder dat je veel skills nodig hebt.. Quests zijn een stuk makkelijker dan bij de Horde maar bij de Horde heb je meer een gevoel dat je iets skill vols hebt gedaan.. Daarnaast zijn er bij de Horde veel meer mensen die andere helpen.. De allience zit vaak (op meerdere servers) vol zodat iedereen zit te wachten tot een named boss spawned.. En iedereen die zit te wachten wil niet eens groupen zodat de buit verdeeld wordt..

Horde moet je grote stukken afleggen voordat je een quest kan doen of afronden.. Veel meer creatures dan bij de allience zodat de cash flow errug lekker gaat.. Geld verdienen bij de allience is dus een stuk lastiger.. Bij de horde heb je dus veel mensen die willen helpen met questen ook al hebben ze de quest zelf al afgerond.. Je neemt al snel de gewoonte over..

- Undead Mage lvl 8 PvE-ChowN (4uur)
- Dwarve Priest lvl 10 PvP-Ahear (2uur)
- Troll Rogue lvl 16 PvP-Skeiron (10uur)(De Guild die de eerste raid heeft gedaan op de PvP server)

Zit nu bij een guild zal later wel posten de eerste raid met wat pics.. kan ff de topic niet meer vinden over het verhaal ;)

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Grmbl, ze mogen wel eens beginnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
  • Laatst online: 21-04 03:10
wie heeft er nog een goeie proxy :S al die proxies op proxy4free doen het bij mij niet meer opeens :?

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
caspergt schreef op 08 november 2004 @ 10:22:
wie heeft er nog een goeie proxy :S al die proxies op proxy4free doen het bij mij niet meer opeens :?
Moet je ff googlen op 'us proxy list', kom je genoeg tegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

Goed, nieuwe patch van World of Warcraft, veel veranderingen en je ziet meteen de reacties op het forum:

Reagents: Somminge buff's en spells zoals teleports kosten nu een bepaalde item en die kosten een aantal silver. Een grote petition op het forum om het weg te halen van 25 pagina's die uiteindelijk geclosed is zonder reactie.

Taunt: Volgens blizzard zou het nu goed moeten werken maar het tegendeel word beweerd.

Execute: Nieuwe warrior spell dat bij sommige 12.000 hit.

Death penalty: Als je lekker aan het pvp'en ben ben je zo door je geld heen, omdat elke keer doodgaan geld kost voor repareren.

Mage nerfs: Evocation, een belangrijke mana-recharge heeft nog langere cooldown en cloth items hebben minder armor.

Alchemy: Elixir of Greater Intellect werkt niet meer samen met Arcaine Intellect. Oftewel 1 potion is al nutteloos.

Oftewel, zelfde verhaal als veel patch hebben gehad: Gelijk nadat de patch er komt word er veel nerf en change geroepen. Mensen vinden dat nieuwe goede dingen te goed zijn voor de andere classen, andere dingen zijn te slecht.

Na een paar dagen komen er kleine patches om grote bugs op te lossen en dingen te tweaken en de mensen raken er aan gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Voor al die gekken die al sinds 6:00 zitten te wachten :P :

"I have been extremely busy on the Beta forums due to the patch. I apologize for not letting you know earlier, but in one of my posts before I did indeed allude to the fact that it was not going to start at the stroke of midnight.

I apologize if you stayed up waiting, but that was your assumption -- we never stated it would begin at midnight. "

"I don't know precisely when it's going to start, and if I give you a ballpark estimate, there's a very good chance I'll be reamed for missing it. ;) Sometime tomorrow is the best I can give. "
(dit poste die gisteren trouwens)

Dus ga maar iets nuttigs doen want ik denk dat het wel vanmiddag/vanavond wordt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Wub schreef op 08 november 2004 @ 11:46:
Goed, nieuwe patch van World of Warcraft, veel veranderingen en je ziet meteen de reacties op het forum:

Execute: Nieuwe warrior spell dat bij sommige 12.000 hit.
[img=400,300,1]=http://www.furyguild.net/gallery/albums/userpics/10003/WoWScrnShot_110804_015705.jpg[/img]
Why do you have to blow a new warrior skill WAY out of proportion just a few hours after it is implemented.

In that shot he has 60% damage bonus from enrage and bloodthirst and he crit an ogre that we all know has ZERO armor.

Execute with 100rage does 2k damage easily, add critical dmg, Impale talent bonus to crit, enrage and bloodthirst, on a target with zero armor, and *gasp* you do 12k dmg to a target that only had 500hp left anyway.
Zoals op het forum ook te vinden is, zwaar overtrokken die 12k. Ik doe ook gigantisch veel dmg op een mob die 9 levels lager is dan mij. Maar over het algemeen zijn er een hoop mensen niet blij met deze patch, meer dan normaal het
geval is.
Dus ga maar iets nuttigs doen want ik denk dat het wel vanmiddag/vanavond wordt .
Ik vrees weer voor een 'Blizzard' dus 11:57pm oid :|

[ Voor 7% gewijzigd door Ace op 08-11-2004 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WoW site is weer down, komt et nu ? :D

edit: crap hij is wee up :p

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij doet ie het gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Even uw aandacht graag ;)

Hoe enthousiast iedereen ook is, zorg er wel voor dat je iets bijdraagt aan het topic. Niemand heeft zin om tig keer "Oh, hij is er nog niet/wel/bijna/misschien/er bestaat een kans dat 'ie er is" te lezen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke chars gaan jullie maken als je er in zit ? :)
*dit is wel goed hoop ik toch mod ? :p*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Hmm wat een drama zit idd al vanaf veel te fucking vroeg op. Naja, beetje de site in de gaten houden. Ik verwacht dat ze rond het late ochtend uur iets gaan doen.

Dus hier een rond een uur of 3-4. :)

offtopic:
Modbreak? Waar gaat dit over... :p

offtopic:
Geen idee. Misschien moet je me daarover mailen ;) -Terr

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 12:17:
NightElf Druid gok ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik weet et niet je moet wel een beetje rekening houden met de amerikaanse
tijd en ik neem aan dat als ze zoiets willen starten ze op et blizzard kantoor moeten zitten om
de site te kunne updaten en ik weet dat zo'n game development belangrijk is
maar of ze snachts achter hun bureautje gaan zitten betwijfel ik 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

Even wat extra informatie over de Collectors edition:

Als dat echt is: :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja die panda vind ik wel grappig :D
maar minder dat ze ook bij undead zitten want dat lijkt nergens naar :p
panda = vriendelijk = alliance
demon/diablo = evil = horde IMO :D

ik ga zelf Dwarf/Human Warrior maken mischien,
en zeker weten ene NightElf Roque :D

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frostraven
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-08-2023

frostraven

enge kale vent

Tauren Shaman of Warrior.
Ben eigenlijk meer geinteresseerd in het hele craft systeem. Met retail ga ik me wel bezig houden met lvlen ;)

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 12:37:
ja die panda vind ik wel grappig :D
maar minder dat ze ook bij undead zitten want dat lijkt nergens naar :p
panda = vriendelijk = alliance
demon/diablo = evil = horde IMO :D

ik ga zelf Dwarf/Human Warrior maken mischien,
en zeker weten ene NightElf Roque :D
Panda? B)

Btw Red nice way to go. Iemand die iets als spoiler post om dat vervolgens gewoon in het zicht te posten. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als iemand tegen mij de namen verteld zou ik nog gaan kijken om te zien hoe ze eruit zien,
maar zelf denk ik dat ze nep zijn want er staat een foto van een hond demon moet je ff naar zn voet kijken, die komt boven et hoofd van de gnome uit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonvO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 23:03
Patch gedownload and running again!!!!

ZONDER PROXY!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
Ik ben als Tauren warrior (pas lvl 16) wel benieuwd of het nou echt zo onmogelijk is om aggro te houden (op hogere lvls).
Het zijn volgens mij de zelfde mensen die in verschillende posts op het officiele forum lopen te whinen en als ze dan ook gelijk zeggen dat ze nu de game dus echt niet meer gaan halen, dan neem ik ze dus al helemaal niet meer serieus.
Beetje overdreven reactie imho.

Achja ik zie het wel.. als het echt allemaal suckt dan fixed blizzard het toch wel binnenkort ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 12:17:
ik heb geen idee van de classes,maar ik denk dat ik undead of dwarf ga worden en dan iets in warrior stijl(ik ben niet zo'n mage geval,brute kracht,dat is de bomb :D )

btw 13:25 nog niks :( ben al eerder thuis van school vandaag specaal hiervoor o.0 lol

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad ik heb et ook niet zo met mages meer met characters die zon uitstraling hebben van
"kom maar op wat wou je me maken dan ?" ^^

ik hoop dat die beta snel komt ik verheug me er erg op ik zit nu RYL te spelen lol

edit: trouwens ik weet niet waarom... *lol* maar et zou me niet verbazen als ze die open beta verplaatsen :o

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Test server 5 is down ?
Ik werd gedisconnect en kan nu niet meer reconnected.
Hij logt wel in maar dan disconnect ie gelijk

?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Hmm zit echt op 4sites al de hele dag lang op F5 te rammen... Hier, wow.com en Discussion Forum op wow.com... (De laatste is niet van relevantie, t.net frontpage)

Hoop echt dat ik er snel bij ben en ook bij een van de eerste zit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 13:25:
[...]

ik heb geen idee van de classes,maar ik denk dat ik undead of dwarf ga worden en dan iets in warrior stijl(ik ben niet zo'n mage geval,brute kracht,dat is de bomb :D )

btw 13:25 nog niks :( ben al eerder thuis van school vandaag specaal hiervoor o.0 lol
Ik zat te vloeken dat ik moest werken vandaag, maar ik kan vroeg naar huis en Blizz kennende worden de vloedgaten vanmiddag pas opengegooid :)

Wordt een Tauren Shaman hier denk ik
Tauren <3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tidus schreef op 08 november 2004 @ 13:48:
Hmm zit echt op 4sites al de hele dag lang op F5 te rammen... Hier, wow.com en Discussion Forum op wow.com... (De laatste is niet van relevantie, t.net frontpage)

Hoop echt dat ik er snel bij ben en ook bij een van de eerste zit :p
ja want we weten hoe t tijdens de stress ging(eg met de kill zoveel monsters missies,spanwkille bij t leven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

Er is nog geen GoT guild ? :)

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Niemand nog wat aan te merken op de MEGA veranderingen bij Pala?
Toen ik vanochtend de US pala forum doorlas werd er gezecht dat pala nu meer een nep priest is die een beetje meer damage kan doen. Ipv een knight met wat priest abbilities. In andere woorden, de paladin zou veel minder sterk zijn. Ook leuk is dat Blizzard niet even bedacht heeft dat mensen die al die geremovede stuff hebben gelearned er wel geld in hebben gestoken en misschien nu geen geld hebben voor de vervangende stuff.

Ik ga zo spelen en laat daarna wel mijn mening over de pala changes horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
Ook leuk is dat Blizzard niet even bedacht heeft dat mensen die al die geremovede stuff hebben gelearned er wel geld in hebben gestoken en misschien nu geen geld hebben voor de vervangende stuff.
Tja, dat is inderdaad lastig en even behelpen, maar je speelt natuurlijk niet voor niets de Beta ^_^

Ik vraag me wel af hoe dat uit gaan pakken bij retail als ze dan nog ineens een grote verandering willen doorvoeren. Maar dat zullen ze dan denk ik beperken tot balancen van huidige skills ipv removen van skill e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk ik human-warrior of mage
dark elf lijkt me ook wel gaaf mar die heeft iedereen
e denk ik tauren shamen
wel er wel gaaf uitzien:D 8)
en ik vind spreuken opzich wel gaaf ik wil gewoon vechte en magen tegelijk::::::::p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje wanneer komt die nou uit eigelijk ik dacht 9 november klopt dat?
of is et later
graag antwoord want kep moeite om me geld in me zak te houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 14:38:
vraagje wanneer komt die nou uit eigelijk ik dacht 9 november klopt dat?
of is et later
graag antwoord want kep moeite om me geld in me zak te houden :P
Er zit een edit knopje boven je posts, dat kan je gebruiken om je post aan te passen. Zoals met 1 blik op de site te zien is komt WoW US op 23-11 uit, EU WoW is nog niet bekend maar ws niet eerder dan januari.

offtopic:
(23ste of 24ste keer is dit Terr, ik ben de tel kwijt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

afgelopen maandag was stress test begonnen. De OB zou 5 tot 7 dagen daarna uitgebracht worden... Dat zou dus vandaag moeten zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maarja, we praten hier over blizzard die komen altijd met excuses over datums enzo helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
JONGENS. L-E-Z-E-N dit forum.
Het word vervelend om dezelfde vragen steeds te zien. Vooral als je ff een paar posts terugleest je precies weet wanneer ie begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja zie ik nu pas maar was lui
en dat van de site zie ik nu net
mar we moeten dus nu nog 2 maanden wachten!!!! of WoW
als ik et goed begrijp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhmm WoW komt met de kerst in europe,
en mensen niet pre-orderen want als je de thread leest van "wow in stores the 21st!" ofzo
dan zie je dat ze alle europese dingen gaan blokkeren, helaas..
maja ik koop eerst mooi everquest voor een maandje en dan WoWe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe bedoel je blokkeren
Dat is geen excuus om zomaar vanalles te gaan vragen, terwijl je het zo op kan zoeken

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet niet precies hoe dat zit maar als je niet uit
canada, nieuw zeeland of amerika komt dan word je geblokkeerd "gebanned"
op de NA server , dat je er dus niet op kunt spelen met een cd die je
gepre-orderd hebt in america :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

En deze poster laat eens even goed zin in een overzicht wat er allemaal goed en mis is met de nieuwe patch, erg informatief om te lezen:

http://www.rpgforums.net/showthread.php?t=274287

edit: fluf- : Post's met leestekens en correct nederlands leest fijner.

[ Voor 17% gewijzigd door Wub op 08-11-2004 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 15:10:
weet niet precies hoe dat zit maar als je niet uit
canada, nieuw zeeland of amerika komt dan word je geblokkeerd "gebanned"
op de NA server , dat je er dus niet op kunt spelen met een cd die je
gepre-orderd hebt in america :)
Dit zit je nu al een hele tijd in het rond te blaten, maar kom eens met een bronvermelding. En dan het liefst ook nog een Blizzard bronvermelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja die death penalty ben ik et wel mee eens, ik speel liever met
wat xp loss dan weapon durability *of hoe je et ook schrijft*
maar dat word wel veranderd denk ik want niemand is daar positief over :)

@ stok als je je ogen open doet en goed in et forum leest kon je dat zelf ook weten
dus daarom zet ik geen link neer van et forum, lees alles zelf maar in dat topic daar steek je nog wat van op :)
en anders, be my quest en pre-order em ik hou je niet tegen, je kan er vast wel
inkomen met een proxxy maar hoe dat werkt met games weet ik niet :)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Laatst online: 15-08 07:47
Ik heb de bron nog niet kunnen vinden hoor :? .

Verder vind ik de patch toch best nasty hoor ik bedoel er zijn dingen die zijn TE drastisch zijn aangepast (death penalty, reagents) wat een groot effect hebben op het spel terwijl er niemand(lees: bijna niemand) om vroeg of beter van word.

[ Voor 13% gewijzigd door QlimaX op 08-11-2004 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Niet online
Van WorldOfWarcraft.com forum

If I live in Europe or Asia and have preordered a US version of the game from an online retailer, will I be able to play the game when I receive it?

Players who do not use a method of payment accepted in North America and who do not have a North American billing address will not be able to play on US servers. Therefore, we highly recommend that players in other regions instead preorder the game for their local region and purchase their World of Warcraft subscription when the game launches locally to them. Doing so will ensure that they have the best possible World of Warcraft gameplay and support experience available.
Bron

Dus ja, je kunt als Euro player gewoon spelen op een US server, mits je iemand kent om de betaling af te handelen. En guess what, de meeste europeanen (incl. me) hebben dat.

/edit
Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 15:28:
ja die death penalty ben ik et wel mee eens, ik speel liever met
wat xp loss dan weapon durability *of hoe je et ook schrijft*
maar dat word wel veranderd denk ik want niemand is daar positief over :)

@ stok als je je ogen open doet en goed in et forum leest kon je dat zelf ook weten
dus daarom zet ik geen link neer van et forum, lees alles zelf maar in dat topic daar steek je nog wat van op :)
Ga jij je mond eens spoelen

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 15:28:
Het is normaal een bronvermelding te geven als je iets post op een forum m.b.t. externe info. Dit soort gedrag verpest de sfeer hier. :(
Ben ik nou zo'n zeikerd of gaat er iets goed mis met dit topic.

Heeft iemand btw de officiele site al bekeken door een proxy. Mischien krijgen europese ip-adressen een andere site voor hun knikkers. Dit zou niet de eerste keer zijn. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

nemo55 schreef op 08 november 2004 @ 15:46:
[...]
Heeft iemand btw de officiele site al bekeken door een proxy. Mischien krijgen europese ip-adressen een andere site voor hun knikkers. Dit zou niet de eerste keer zijn. |:(
geen verschil te zien :) Hij laadt alleen wat trager :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

nemo55 schreef op 08 november 2004 @ 15:46:
[...]

Het is normaal een bronvermelding te geven als je iets post op een forum m.b.t. externe info. Dit soort gedrag verpest de sfeer hier. :(
Ben ik nou zo'n zeikerd of gaat er iets goed mis met dit topic.
Ik ben nog veel harder aan het zeiken (zelfs op de officiele manier) maar het schijnt allemaal erg weinig te helpen. Dit topic verandert langzaam in een slowchat met MSN taalgebruik en steeds lompere beweringen zonder bronvermelding. Kan allemaal schijnbaar, maar oh ende wee als de startpost gekopierd wordt zonder 2 plaatjes te vervangen....

Misschien heeft het nut wanneer de mensen die zich hier ook aan ergeren even hier [rml][ SGD] Het Grote World of Warcraft Topic[/rml] reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan heb je geen goeie proxxy ip mopster
www.aliveproxy.com is een goeie en anders heb ik nog wel een lijsje met
een paar duizend noord amerikaanse proxxy's als je geen snelle kunt vinden :)

@ stok je hebt et zelf kunnen vinden, zo moeilijk was er niet of wel ?
wil je nu een koekje ? :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

Ik ben er voor dat een Moderator een paar regels gaat opstellen in deze topic voor de komende tijd. Want het aantal posts wat ik hier zie zit bitterweinig nuttige informatie in.

Graag een paar regels in de trend van:

* Geen informatie over illegale servers en dingen die NIET door Blizzard worden ge-support.
* Geen gezeur over de prijzen van het spel. Als jij niet bereid bent het te betalen moet je toch helaas een ander spel zoeken.
* Geen posts van: Nog steeds geen open beta, duurt wel lang... Ben nog steeds op het werk...
* Graag alleen serieuze vragen en opmerkingen. Dus niet van: Wanneer is open beta? Dit soort dingen kun je makkelijk vinden op de officiele site.
* Geen gevit op elkaar en geen dingen uitlokken. Als je je aan iets ergert kun je gerust een moderator een email sturen, graag dat soort zaken uitvechten per email of msn van mij part.

Zullen vast wel meer dingen zijn waar andere zich aan ergeren, maar dit waren een paar van mij.

[ Voor 11% gewijzigd door Wub op 08-11-2004 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Ik ben het hier totaal mee eens, nofi maar dr zijn de laatste tijd een aantal mensen bijgekomen die zich totaal niet gedragen zoals het in het begin het geval was. Volgensmij zijn dit ook de mensen die ergens hebben gelezen 'hey leuk een nieuw spel en het heet world of warcraf!' en dan naar GoT gaan en zien 'hey leuk een world of warcraft topic!', hiermee wil ik dus zeggen dat het niet echt meer de 'harde kern' is, niet dat ik hier opzich problemen mee heb maar normaal gedrag is wel heel erg wenselijk...

Goed, en nu geen gezeik meer en weer ontopic :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
keldon schreef op 08 november 2004 @ 15:55:
[...]

Ik ben nog veel harder aan het zeiken (zelfs op de officiele manier) maar het schijnt allemaal erg weinig te helpen. Dit topic verandert langzaam in een slowchat met MSN taalgebruik en steeds lompere beweringen zonder bronvermelding. Kan allemaal schijnbaar, maar oh ende wee als de startpost gekopierd wordt zonder 2 plaatjes te vervangen....

Misschien heeft het nut wanneer de mensen die zich hier ook aan ergeren even hier [rml][ SGD] Het Grote World of Warcraft Topic[/rml] reageren.
Wij kunnen daar niet in reageren.
Maar goed back on topic:
Ik heb net met me pala het traject van lvl 13 naar lvl 14 doorlopen en moet zeggen dat ik de seals wel relaxed vind, vooral in combinatie met justice. Het enige wat ik mis is me silver van het respeccen. :+

Dus tot nu toe ben ik redelijk positief over de veranderingen aan de Paladins, natuurlijk was ik maar net lvl 13, maar goed miste toch 2 spells en een aura plots. Momenteel mis ik dan alleen nog die aura een beetje omdat je dan sneller healde, maar goed, af en toe mezelf dan maar healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Wub schreef op 08 november 2004 @ 15:21:
En deze poster laat eens even goed zin in een overzicht wat er allemaal goed en mis is met de nieuwe patch, erg informatief om te lezen:

http://www.rpgforums.net/showthread.php?t=274287

edit: fluf- : Post's met leestekens en correct nederlands leest fijner.
LOL @ deathpenalty, dat is echt zwaar slecht... Als ze die er maar niet in de retail inlaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

De deathpenalty valt opzich zelf nog wel mee te leven, allen jammer dat het ook geld als je word afgemaakt door andere spelers, dan heb je als je een poosje aan het pvp'en bent zo enorme kosten.

Dus dat zouden ze moeten veranderen. Dan vind ik het opzich nog wel ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Hoe bevallen de laatste patch changes de huidige CB spelers? Ik bedoel ik ben echt benieuwd naar een reactie op de Deathpenalty en de Reagents.

Die WoW.com fora zijn echt zo ernstig gevuld met spammers en powergamers die al huilen zodra ze ook maar 1 dingetje moeten opofferen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat et ook wel ligt aan de xp rating,
als je snel levelt is een xp drop beter
maar als et extreem moeilijk is dat levelen en je
verliest .. 5% ? van je xp ja dat is dan wel balen..
zelf zou ik een xp loss hebben, dat is bij de meeste games zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

@ Tidus: Ik heb het zelf helaas nog niet kunnen testen want ik kop pas vannavond thuis, maar ik denk dat het allemaal wel meevalt want dit gedrag zie je na elke patch weer: Ze huilen als kleine kindjes en na een paar kleine tweaks en dagen zie niemand meer klagen.

@Redfield: Voor deze patch was het zo: Als je doodging moest je je lijkje weer ophalen of als dat niet echt kon, kon je de spirit healer gebruiken ala 5% xp loss.

Nu hebben ze het zo gedaan: Doodgaan (zowel van beestjes als andere spelers PVP) = van ALLE items (dus ook in je backpacks) verlies je 10% durability. Oftewel op hoge level armor is dat erg prijzig.

Gebruik je de spirit healer? Dan mag je rekenen op 100% durability loss.

Dat komt op een paar goudstukken kosten voor hogere level lui.

Conclusie: De death penalty's en durability costs moeten nog een beetje getweaked worden maar opzich vind ik het wel acceptabel.

[ Voor 11% gewijzigd door Wub op 08-11-2004 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor wat ik uit forums aan informatie kan halen hoor ik dat
goud best wel moeilijk te krijgen is want ze vinden 100 gold voor een horse
al veel, invergelijking met andere games is 100 gold niks lol
geef mij dan maar xp loss want volgens mij moet je gold zelf gaan zoeken
en uit een steen hakken ofzo :p :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Ik snap echt werkelijk geen hol van jou geblaat, ben je 9 ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

100 copper = 1 silver
100 silver = 1 gold

Dat is de manier hoe je aan goud komt in World of Warcraft.

Met level 1 - 10 is ongeveer 10 silver ontzettend veel. De eerste spells die je kan kopen kosten een paar copper, op hogere levels, 50+ is een paar goud nog wel te halen.

Ervaren spelers kunnen ongeveer 10 goud per uur verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Laatst online: 22-10-2024
Wub schreef op 08 november 2004 @ 16:59:
100 copper = 1 silver
100 silver = 1 gold

Dat is de manier hoe je aan goud komt in World of Warcraft.

Met level 1 - 10 is ongeveer 10 silver ontzettend veel. De eerste spells die je kan kopen kosten een paar copper, op hogere levels, 50+ is een paar goud nog wel te halen.

Ervaren spelers kunnen ongeveer 10 goud per uur verdienen.
yup idd, lvl 1 tot 10 ben je blij met 10 silver, daarna gaat het best hard vooral veel auctioning doen, dat levert aardig wat op (vooral als je leuke spullen met buyout doet) ik ben nu lvl18 met 34goud (misschien niet veel, maarja kan niet alles hebben he ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ken iemand die wel in de beta zat die zon autominer heeft
lijkt een beetje op die autominer van runescape als iemand die kent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

Op level 18 met 34 goud rondlopen noem ik toch echt wel veel :)

Op level 40 'moet' je eigelijk 100 goud hebben voor je mount, want dat is een musthave. De meeste mensen lees ik regelmatig op het officiele forum hebben er enorm moeite mee om daar aan te komen, en jij zit al op 1/3 met level 18 nog maar.

Knap gedaan.

Heb zelf met mijn level 11 warrior nog maar 20 silver :P

@fluf- : Wederom verbaas ik mij over jou kwaliteit van post's.

Ik ken runescape, heb het zelf ook veel gespeeld en kan 1 ding zeggen: Autominers verzieken het spel. Dus als die 'vriend' of iemand die je kent met dat soort praktijken bezighoud wil ik dat hij zo snel mogelijk gepakt word want dat verziekt het spel echt.

En bovendien, wat hebben wij aan die informatie behalfe dat wij er weer aan kunnen ergeren?

[ Voor 37% gewijzigd door Wub op 08-11-2004 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zat net ff de game rules te lezen van WoW
en daar stond tussen dat je een ander niet mocht KS'en *kill Stealen* :)
dat is dan wel weer cool want zo'n mooie regen zie je nooit in andere
games en ksing is meestal de nr 1 probleem van alle mmorpg's :)

edit: kan een hunter trouwens niet zelf een mount tamen ? :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 15:56:
dan heb je geen goeie proxxy ip mopster
www.aliveproxy.com is een goeie en anders heb ik nog wel een lijsje met
een paar duizend noord amerikaanse proxxy's als je geen snelle kunt vinden :)

@ stok je hebt et zelf kunnen vinden, zo moeilijk was er niet of wel ?
wil je nu een koekje ? :)
Sorry!?
Je zit hier informatie rond te blaten die ik nog nooit op de officiële forums tegen ben gekomen. Je weigert vervolgens een bronvermelding te plaatsen. En wanneer ik dan gewoon een FAQ induik om jouw geblaat simpel te ontkrachten (let wel, als jij _echt_ een Blizzard medewerker's quote had, dan is mijn gevonden informatie een stuk minder betrouwbaar), en dan probeer jij jezelf zo eronderuit te werken?

Dus opgeteld, zit je hier te liegen, en wanneer je eigen leugens ontkracht worden probeer jij de aandacht op iemand anders te schuiven (koekje anyone?) ipv naar je mama te gaan om te huilen?

Jij bent óf een kind, óf een volwassene die zich als een kind zit te gedragen, óf een volwassene met de capaciteiten van een kind. Ik hoop voor jou dat jij jezelf in de 1e variant herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees het topic eens door

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

Kill stealen hebben ze gelukkig goed aangepakt in World of Warcraft. Als jij een beestje aanvalt dan 'tag' jij hem. Als hij dan doodgaat dan is de loot zowiezo voor jou Je kunt dat ook zien als iemand anders een beestje heeft getaged Want dan is de balk waar de naam instaat grijs.

@Aggressor: Open beta komt inderdaad vandaag en/of morgen. Iedereen (mits je in america of canada woont) mag zich aanmelden daarvoor.

Omdat wij in europa zijn kun je dat omzeilen door open proxy te gebruiken. Is al minsten 10x uitgelegt in de topic dus even zoeken hoe.

En de open beta plekken zijn ook erg beperkt omdat er nog veel meer mensen zijn die erin willen dan jij en Blizzard maar een beperkt aantal servers hebben.

[ Voor 45% gewijzigd door Wub op 08-11-2004 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wub schreef op 08 november 2004 @ 17:29:
Op level 18 met 34 goud rondlopen noem ik toch echt wel veel :)

Op level 40 'moet' je eigelijk 100 goud hebben voor je mount, want dat is een musthave. De meeste mensen lees ik regelmatig op het officiele forum hebben er enorm moeite mee om daar aan te komen, en jij zit al op 1/3 met level 18 nog maar.

Knap gedaan.

Heb zelf met mijn level 11 warrior nog maar 20 silver :P

@fluf- : Wederom verbaas ik mij over jou kwaliteit van post's.

Ik ken runescape, heb het zelf ook veel gespeeld en kan 1 ding zeggen: Autominers verzieken het spel. Dus als die 'vriend' of iemand die je kent met dat soort praktijken bezighoud wil ik dat hij zo snel mogelijk gepakt word want dat verziekt het spel echt.

En bovendien, wat hebben wij aan die informatie behalfe dat wij er weer aan kunnen ergeren?
zeg et alleen maar zelf gebruik ik ze nie zitte ook vol met virusse by the way

en ik zeg alleen dat ik iemand ken enzo
meer nie
en zoveel weet ik nie van et spel want ik zit nie eens in de beta en ik mag nie te lang op internet(tijdelijk)

darom zeg ik gewoon wat snel en klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 17:31:
ik zat net ff de game rules te lezen van WoW
en daar stond tussen dat je een ander niet mocht KS'en *kill Stealen* :)
dat is dan wel weer cool want zo'n mooie regen zie je nooit in andere
games en ksing is meestal de nr 1 probleem van alle mmorpg's :)

edit: kan een hunter trouwens niet zelf een mount tamen ? :)
KS is idd echt super irritant, en zie je heel veel in bijv. Ragnarok. Je wordt er echt helemaal gek van soms. Overigens hebben ze in andere mmorpg's meestal ook wel die regel, maarja, sommige mensen denken dat regels zijn gemaakt om te worden overtreden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

Wederom fluf. Zou ik je alsjeblieft willen vragen om leestekens te gebruiken, zoals: komma, punt, hooftletters en vraagtekens. Dat leest een stuk prettiger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 17:36:
[...]

KS is idd echt super irritant, en zie je heel veel in bijv. Ragnarok. Je wordt er echt helemaal gek van soms. Overigens hebben ze in andere mmorpg's meestal ook wel die regel, maarja, sommige mensen denken dat regels zijn gemaakt om te worden overtreden :(
Hoe willen ze dat eigelijk controleren?
Hebben ze dan een meld punt ofzo?
Waar je kan zeggen hij heeft mijn loot gejat.
Maar dan krijg je denk ik ook weer mensen die gewoon namen invullen, aan wie ze een hekel hebben.

(leestekens!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik zie eigenlijk niet in waarom kill stealing een groot probleem behoort te zijn. Is het niet zo, dat degene die de meeste klappen uitdeelt ook de meeste xp krijgt?

Wat wel vervelend zou zijn, is als het beest in kwestie dan chille items dropt, en die alleen opgepakt kan worden door killstealers. Maar dan nog, als naar het killstealen kijk in lineage 2 of ragnarok, is dat 'probleem' eigen te verwaarlozen.

En wat bedoel je precies met "niet mogen" killstealen. Houdt dat in dat je stout bent als je het doet, of dat het gewoon onmogelijk is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 17:40:
[...]

Hoe willen ze dat eigelijk controleren?
Hebben ze dan een meld punt ofzo?
Waar je kan zeggen hij heeft mijn loot gejat.
Maar dan krijg je denk ik ook weer mensen die gewoon namen invullen, aan wie ze een hekel hebben.

(leestekens!)
screenshot maken, was iig bij ragnarok zo. Dan naar de admins sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

screen shots maar je heb genoeg van nerds die het vervalsen.
Zo werd ik eerst gebanned voor racistisch uitspraken bij runescape, terwijl ik die dag op vakantie was???
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf voordat je iets vraagt! Doe je dat niet, dan kunnen daar gevolgen aan vast zitten. Het is nu vaak genoeg vriendelijk gevraagd.