Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.601 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Volgens mij ligt die monthly fee gewoon in dezelfde lijn als andere MMORPG's

Ik ga hem in ieder geval sowieso spelen, in verhouding tot andere spelllen steek je er toch veel en veel meer tijd in en haal je de kosten er makkelijk uit.
De meeste games kan je toch wel in 30uur (single player) uitspelen, dat is pas duur :), ik hou verder maar op, omdat het allemaal al 100x gezegd is }:O

btw. thx voor de site Tidus, beetje jammer van de verzend kosten, maarja die vriend van me is ook flink verlsaafd aan Warcraft (en zeker WoW nu), dus dat scheelt me al de helft als ik ook voor hem order :D

[ Voor 22% gewijzigd door nioz op 06-11-2004 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
Ga hier idd asjeblieft niet over de prijs zitten discusiëren. :Z
Als ik iets te duur vind laat ik het gewoon liggen en heb
ik het er verder niet over.

Btw
Onze lieve Fransozen en Duitsers krijgen hun eigen
aparte servers dus zal je weinig last van ze hebben.
Hou er ook even rekening mee dat je te maken krijgt
met us-events ipv eu-events.

Dus voor mij word het toch de Europese om te beginnen.
Blizzard stelt een tijdje na release toch een optie open
om op de us-servers te spelen zouden sommige dat willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op 06 november 2004 @ 07:13:
[...]

Net van de blizz site geript... Ik weet niet of het al bekend was, maar dit spel komt de deur niet in, totdat er een bnetd achtige oplossing is. Dit is namelijk te duur.
Wat doen dit soort mensen toch elke keer in dit topic? Niemand die hier actief meedoet en al in verschillende beta's of stresstesten heeft gespeeld zit nog in de war over de prijs hoor. Staat ook gewoon in de openings post trouwens dat het geld per maand gaat kosten. |:(

En natuurlijk vind je het te duur daarvoor ben je nederlander maar er komt geen Bnet achtige oplossing dus veel plezier met de komende 2 weken gratis in de US Beta en begin volgend jaar nog een keer 2 weken gratis in de EU beta.

Natuurlijk was dit allang bekend bij de meeste en vormt ook geen enkel probleem. Omdat wij tenminste wel snappen dat dit soort games deze prijs per maand dubbel en dwars waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromWarMachine schreef op 06 november 2004 @ 02:44:
[...]

Ik twijfel nog enorm. Dat is best wel een hoop geld dat je daar uitgeeft, gast. :D

Echt, ze zeggen overal dat Europeanen moeten wachten op de EU beta, wat nou als ze echt europese IP ranges gaan bannen van de US servers? Daar zit je dan met je US clients... Collectors Editions nog wel :P

Klopt het trouwens dat je $19.95 aan verzendkosten betaald daar? :o
+ belasting uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Net van de blizz site geript... Ik weet niet of het al bekend was, maar dit spel komt de deur niet in, totdat er een bnetd achtige oplossing is. Dit is namelijk te duur.
ti's ongeveer hetzelfde als city of heroes,t lijkt tegenwoordig de normal prijs te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zijn wel de typische nederlanders hier. Die mensen die dat niet willen te betalen omdat het zo duur zou zijn bedoel ik dan natuurlijk...

Ten eerste, wat doe je dan in godsnaam hier als je niet wlt betalen voor een goed spel? Dan moet je überhaubt geen MMORPG's checken...

En 14€ in de maand, is dat zo'n enorm verlies? 4 biertjes (of 8 bij een studenten café ofzo) minder in de hele maand... Ik zou het ook niet kunnen 8)7 8)7

Ten tweede, MMORPG's die van zo'n enorme klasse zijn als dit spel, daar betaal je voor. Voor die gratis MMORPG's, tsjah, heb er een paar geprobeerd maar niet echt speciaal of leuk te noemen. Ik zit nu in de US beta en het spel is zo enorm gaaf, groot en geniaal!

Zeker dat ik dit spel ga kopen en doodspelen! Ik betaal met een glimlach op mijn gezicht de maandelijkse fee hoor. Hiervoor krijg je zo'n enorm gaaf spel voor terug, daar zijn weinig spellen voor te kopen die je zo lang bezig houden als deze...

Over de server discussie, ik ga zelf gewoon de EU versie kopen, met name vanuit het tijdsverschil perspectief. Als je de US versie hebt zul je toch elke avond tot diep in de nacht moeten spelen om alles uit het spel te kunnen halen (events, raids) In de EU versie heb je dit totaal niet natuurlijk.

Probleem blijven die godsirritante duitsers en franse mensen met hun enorm idote koppigheid... Ik hoorde iemand zeggend at ze hun eigen servers daarvoor hebben. Zijn dit echt hele eigen servers en mogen ze wel ergens anders in ?

Maar als ik ze tegenkom in het spel en ze blijven duits ijlen dan ga ik ze wel irriteren dat ze engels gaan praten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Hoe ik denk over het geld; als je het nou per half jaar betaald, ben je per half jaar ongeveer 60 euro kwijt, dit is bijna even veel als dat je een nieuw spel koopt... Dus laten we zeggen 2 spellen per jaar (want ik voorzie dat het heel lang gaat duren voordat dit saai wordt :P) is 120euro, dus ik vind het allemaal wel meevallen...

en dat zegt een arme student :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Weet je wat veel dommer is? Dat jullie steeds weer in gaan op die mensen die zitten te klagen over de maandelijkse kost. Gewoon negeren die gasten, ze blijven toch komen...
Iemand die het bijv. over een bnet oplossing heeft weet totaal niet wat een mmo (rpg) inhoudt.

Eu site is trouwens geupdate. Wat wel dom is:
New Kodo Mounts! - Caswallawn, 05/11/2004
Banner Contest - Caswallawn, 05/11/2004
Dual box covers announced for World of Warcraft launch - 11/05/2004
Pre-order World of Warcraft and secure your copy at launch! - 11/05/2004

Datum 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:55
DeepSeven schreef op 06 november 2004 @ 12:09:
Dual box covers announced for World of Warcraft launch - 11/05/2004
Pre-order World of Warcraft and secure your copy at launch! - 11/05/2004

Datum 8)7
Dat was gisteren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Die 2 zijn amerikaanse datum :).

[ Voor 13% gewijzigd door DeepSeven op 06-11-2004 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben blij dat het geld kost... minder kinderen die denken dat 'XxxIkiLljoOOxxX' een goede naam is voor een character, en dat 'wie het snelste klikt' de beste manier van lootverdeling is. Terug naar open battle.net met dat volk })

Het verschil in gedrag van mensen in een betalende mmorpg zoals Everquest en een gratis iets als Diablo2 is nacht en dag. Een mmorpg werkt sociaal gedrag in de hand (je komt niet ver als je je als een zak gedraagt), Diablo-achtige spellen werken egoistisch gedrag op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gri-
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik vind het juist prima dat mensen het te duur vinden, dan heb je gewoon allemaal mensen op de servers die het spel leuk vinden en het gewoon fijn willen spelen. Al die kiddos van 14 (BIJVOORBEELD) die komen neten hou je er dan beetje uit ... en cheaters zullen ook wel 2 keer nadenken daar ik aanneem dat een ban niet leuk is als jij nog halfjaar abbo hebt lopen. Owh trouwens vond het wel een leuk detail dat iemand die zo hard riep over dat het duur was een amd 64 systeem heeft met echt super dure zooi erin ;) Blijkbaar andere voorkeuren...

Anyways zit nu met me tauren druid (level 15,5) in de crossroads, vet cool daar allemaal verschillende rassen (orc, troll, undead en tauren). Beetje quests doen enzo. Wel stevige beestjes, maar met een party is het wel goed te doen.
Was naar die grote orc town gelopen om een pet te kopen, maar kon het zo snel niet vinden (zit nu op werk) ;) Weet iemand toevallig waar dat kan?

Zelf twijfel ik ook nog over EU of US. Het is zeker waar dat je wel wat mist als je in de US speelt, als het daar wat drukker wordt ga je hier over het algemeen maffen. Denk niet dat dat ideaal is om daar voor altijd te spelen. Zou wel leuk zijn als je kon overstappen na paar maanden, maar zoals ik hier lees is US-versie US-only en andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Cowboy
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-03-2022
Mag ik vragen, op welke server jullie allemaal zitten ? Ik zit op server 13.

BTW, tailoring vind ik erg nuttig, en je kan er ook nog is leuk geld mee verdienen. (bags zijn 3s50c waard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, een plaatje maar weer na te veel tekst op deze pagina :P (ik heb instellingen op 100 ppp).

Eindelijk mijn mount (ben inmiddels level 41):

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~tukkers/GoT/wow_12s.JPG (klikbaar)

(Ik speel op de beta server van de EU CB)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2004 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Wat konden pala's ook alweer voor speciale mounts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
DeepSeven schreef op 06 november 2004 @ 13:20:
Wat konden pala's ook alweer voor speciale mounts?
Geloof dat het per ras gaat, en niet per class...
Maar t valt te vinden op worldofwarcraft.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vriend van me is nightelf en ik human, nu wil hij naar mij toe komen. Hij heeft al de boot gepakt naar mijn continent, maar moet hij vanaf daar lopen? Ik wacht op hem in Stormwind, kan hij daar ook ineens komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op 06 november 2004 @ 14:42:
Een vriend van me is nightelf en ik human, nu wil hij naar mij toe komen. Hij heeft al de boot gepakt naar mijn continent, maar moet hij vanaf daar lopen? Ik wacht op hem in Stormwind, kan hij daar ook ineens komen?
Niet zonder dat hij een flight route weet (en dan moet je bij zowel begin als eindpunt geweest zijn). Een optie is om hem te summonen via een warlock, moet je wel met z'n 3en zijn :)

Maar ik denk dat het lopen wordt voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel op Beta3 als undead mage (11) en warrior (7). Ben ook nog met een human warlock begonnen (5).

Ik vind de undead lands (Tirisfal) wel erg goed tot nu toe. Je bent eigenlijk altijd wel met een of twee quests bezig, dus je hebt altijd een doel en dus lekker bezig.
Was even de western plaguelands ingelopen, ik was ongeveer 10 seconden het gebied in toen ik een spin achter me aankreeg die voor 136+ per klap sloeg, best veel als je mage 200 hitpoints heeft 8)7
Ga ik later (veel later) nog wel eens kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
sOidivUs schreef op 06 november 2004 @ 13:53:
[...]

Geloof dat het per ras gaat, en niet per class...
Maar t valt te vinden op worldofwarcraft.com
Nee, ik wist dat er 1 via een quest te behalen was, maar d8 dat mensen het hier zo wel wisten. Dit bedoelde ik dus:
Summon War Horse
Paladins can get their own custom armored Warhorse via a quest. No other class can ride a Warhorse.

[ Voor 3% gewijzigd door DeepSeven op 06-11-2004 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gri-
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik zit ook op server 13 met de stresstest .. bleek achteraf pvp server maarja ;)

Trouwens pala heeft wel specifieke mount een war-horse ofzo (zie worldofwarcraft.com).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die flame horse is mooi .. van de horde :p
maar ik word waarschijnlijk een NightElf Roque en Dwarf Warrior,
die hebben tijgers en een ram :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Bedenk wel dat je geen Alliance en horde op dezelfde server kan spelen. Dus als vrienden van je het ook gaan spelen dat je van te voren ff moet afspreken op welke server wat.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 november 2004 @ 14:42:
Yup, boot pakken naar menethil, lopen naar ironforge (ben je toch wel 20 mins zoet mee denk ik, vergeet niet flightroutes in ironforge en thelsamar aan te klikken) en dan de deeprun tram naar stormwind pakken. Klik daar ook meteen de flight route aan en klaar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
[...]

kan je heel lang wachten ben ik bang..
zullen vast wel gratis private servers komen, maar dat is illegaal en bliz doet hard zn best om die neer te halen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blizzard zou ze never nooit allemaal neer kunnen halen,
ik heb een lijst in .txt met meer dan 10.000 illegale servers
die dag en nacht draaien, de meeste draaien op versie 0.11 en 0.12
en ze zijn nu al bezig met de Open Beta Servers :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Zit er veel variatie tussen de quests?

Ik heb "vroeger" een hoop freelancer gespeeld, maar daar waren constand dezelfde missies, jaag op X voor X geld in X gebied, of persoon X heeft dit gestolen X vind het terug en breng het naar X.

En is er al wat bekend over de betaling manier?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
MrVegeta schreef op 06 november 2004 @ 18:02:
En is er al wat bekend over de betaling manier?
Moet je even een paar pagina's terug kijken, daar staat dat het iig met paypal, creditcard en zgn gamecards kan.

@ Redfield, Illegale servers zijn altijd een stuk minder leuk hoor, vooral bij dit soort spellen (bij first person shooters oid maakt het me nooit zo veel uit) en je hebt daar ook nog het risico dat als je er op speelt en de server gaat ineens d00d (lees: wordt offline gehaald) dat je _alles_ kwijt bent...

Geen illegale WoW servers voor mij :P (hoogstens voor de beta)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Verwijderd schreef op 06 november 2004 @ 17:50:
Blizzard zou ze never nooit allemaal neer kunnen halen,
ik heb een lijst in .txt met meer dan 10.000 illegale servers
die dag en nacht draaien, de meeste draaien op versie 0.11 en 0.12
en ze zijn nu al bezig met de Open Beta Servers :p
En 9.995 daarvan zijn private servers van mensen met een adsl lijntje, die nog geen 20 man trekken. De echte grote servers waar honderden of zelfs duizenden op kunnen haald Blizzard zeer zeker wel neer, want is dat voor hun wel een bedreiging. Maar al die prul servers waar nog geen 100 man op kunnen, tja, je betaald dan wel niet maar de kwaliteit staat er ook naar. Lag, wipes, klote community bugs enz. Ik betaal liever 15 dollar per maand en heb 2x zoveel fun :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

us site is down,filefront is down

zou de open beta vroeg zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar screenies (klikbaar voor fullsize versie (350kb)

Paar vervelende resists, en dan ben je dood :( Je komt terug als ghost en je kunt dan teruglopen (zonder dat monsters of spelers je zien - of jij hun ziet) om te resurrecten, en dan krijg je weer wat xp terug.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~rpvdk/got/WOW20T.jpg

Veiligere manier van reizen is per vleermuis (kost wel geld en je moet de eerste keer lopen). Wel erg leuk want je vliegt rond en ziet dus gewoon andere spelers lopen beneden.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~rpvdk/got/WOW21T.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-08 07:47
Verwijderd schreef op 06 november 2004 @ 20:02:
us site is down,filefront is down

zou de open beta vroeg zijn :)
Bij mij doet 'ie 't gewoon ... en deepseven zegt het helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehehe kon natuurlijk ook gewoon aan mij ligge :p

man dit spel ziet er vet uit,ik begin steeds meer te twijfelen of ik nou wel ffxi moet gaan pakke ivp van wow.

wat denke jullie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is 1 server die runt op 0.12 patch en dat is zelfs een Bedrijf die dat runt,
die server gaat nooit dood en die server blijft staat tot WoW in de EU is en er spelen
ongeveer 20.000 mensen op en et lagged nooit..
et liefst speel ik natuurlijk op een blizzard server maja die komt pas
in de winter in EU.. klote amerikanen ze krijgen 99% van alle games lang
voordat wij dat doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil graag wowen maar die private servers zuigen...
is er niet een mogelijkheid om gewoon m'n eigen server te fixen en daar dan lekker in m'n eentje, of met een vriend op te spelen? 5 man moet m'n verbinding wel trekken. en moet je dan ook een aparte server hebben of kan je dan nog op dezelfde pc spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op 06 november 2004 @ 22:00:
die server gaat nooit dood en die server blijft staat tot WoW in de EU is en er spelen
Die is echt briljant. Een server met 20.000 man erop graties en voor niks.

Weet je zeker dat niet naar de ping-time kijkt ipv het aantal users online :D

[ Voor 7% gewijzigd door Ace op 06-11-2004 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:30

admiral866

The King Personality Disorder

Verwijderd schreef op 06 november 2004 @ 22:00:
dat klinkt nog best tof eigenlijk. Welke server is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

admiral schreef op 06 november 2004 @ 23:17:
[...]

dat klinkt nog best tof eigenlijk. Welke server is dat?
Oh ga er nog serieus op in ook, alsoftie niet uit z'n nek lult |:(

Kan die mod die zo moeilijk deed over de startpost niet eens dat illegale ge-ouwehoer over private shards in dit topic verbieden?

[ Voor 25% gewijzigd door Ace op 06-11-2004 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
20.000 mensen? LOL, gozer, heb jij enig idee hoeveel zo'n server kost om 3000 mensen op te laten spelen?

En tot nu toe hebben ze alleen nog maar waarschuwingen gegeven. Als het retail gaat twijfelen ze zeker niet om een proces aan je broek te hangen, bedrijf of niet. Anders kijk maar eens wat er op gotwow.net staat.

[ Voor 52% gewijzigd door DeepSeven op 06-11-2004 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Laatst online: 04-09 09:17
keldon schreef op 06 november 2004 @ 23:18:
Kan die mod die zo moeilijk deed over de startpost niet eens dat illegale ge-ouwehoer over private shards in dit topic verbieden?
Ben ik het idd mee eens -> Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

[...]

Over 5jaar speel jij geen games meer online. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je ook andere mensen aanvallen bij WoW
players bedoel ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 00:23:
kan je ook andere mensen aanvallen bij WoW
players bedoel ik
Ik geloof dat er een behoorlijk groot PvP (player versus player) systeem in zit, je kunt elkaar zeker aanvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Zit nu ook in de us beta en damn wat is dit een vet spel, ben zelf nu een lvl 18 druid en mijn maat speelt een 17 priest. Lekker in bearform tanken of met sealform snel travelen via water. Seal form vind ik echt een van de tofste dingen die ik tot nu toe heb gekregen.

www.wow-mom.com is mijn guild site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 14:45

PromWarMachine

Forsaken Archer

Tijd voor wat oudsher. Pas in 2003 werd het eerste World of WarCraft topic geopend. Da's eigenlijk best laat, omdat het al in 2000/2001 is aangekondigd, maar in die dagen werd er natuurlijk weinig informatie prijs gegeven. Er waren 1 of 2 statische pagina's met een korte beschrijving. Dat waren nog eens tijden. :Y)

Anyways, ik zat in het eerste deel van deze topic-reeks te kijken en vond terug dat ik al in april 2003 een creditcard aangevraagd heb, speciaal voor WoW. :X
PromWarMachine schreef op 30 april 2003 @ 03:35:
Speciaal voor deze game heb ik een credit card aangevraagd 8)

Het lijkt me echt een geweldige game, ga bij http://www.blizzard.com/wow voor de aardigheid eens aandachtig de 34 screenshots bekijken :9~

Zúlke mooie characters, zúlke mooie én verschillende envoirements, zúlke gedetailleerde informatie over de map en toch en da's echt het vermelden waard: zúlke lage (verwachte) system requirements!

Geen enkele developer kan deze dingen combineren. Denk aan Generals en systeemeisen. Denk aan Doom III en systeemeisen. *zucht*

*Tevens een bescheiden kickje :)*
Toch grappig, nietwaar? Toen keken we ook al uit naar de Open Beta!
558 dagen na deze reply begint hij dan eindelijk! _/-\o_

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
Goede wijn laat men ook rusten Prom ;) :P

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan tog ook denk ik via de bank gewoon betalen hoeft tog nie perse met creditcard??
want zelf heb ik er nie een ben pas 15
en me ouders tja ik ken ze langer dan vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
Als het goed is kan je ook via paypal betalen.

Ik zelf heb een paypal account via mijn Credit Card, maar een vriend van me (als ik het goed begrepen heb) gewoon via 'bank transfer', hij maakt eerst via de bank geld over naar zijn paypal account en kan dan via paypal betalen. dat zou dus voor jou ook een mogelijkheid zijn :)

Weet niet 100% zeker of dit klopt, dus je moet het zelf nog maar even checken ( www.paypal.com )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die site is nogal onduidelijk snap er geen ene fk van:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
Ja met paypal kun je inderdaad gewoon via de bank geld op je paypal account storten. Werkt perfect. Duurde bij mij via de Rabo zo'n 2 dagen dacht ik.
PromWarMachine schreef op 07 november 2004 @ 03:23:
Toch grappig, nietwaar? Toen keken we ook al uit naar de Open Beta!
558 dagen na deze reply begint hij dan eindelijk! _/-\o_
Ook bijna om dezelfde tijd gepost :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 10:45:
je kan tog ook denk ik via de bank gewoon betalen hoeft tog nie perse met creditcard??
want zelf heb ik er nie een ben pas 15
en me ouders tja ik ken ze langer dan vandaag
Als je ff de moeite neemt om wel helemaal naar boven te scrollen zie je in mijn post staan dat je ook met zgn gamecards kan betalen...

edit:
op de vorige pagina dus :+

[ Voor 6% gewijzigd door sOid op 07-11-2004 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 10:48
kunnen wij als Europeanen ook mee doen aan de open beta? Of moeten we wachten op een Europese beta..

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit nu de us closed beta te spelen dankzij fileplanet, is het nou ook mogelijk om de us retail versie te spelen vanuit nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-05-2024

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

welke codecs gebruiken de cinematics die bij WoW OB client zitten ?

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
writser schreef op 07 november 2004 @ 15:19:
kunnen wij als Europeanen ook mee doen aan de open beta? Of moeten we wachten op een Europese beta..
Ja, via proxy sever, staat wel ergens in dit topic beschreven, en ook nog een keer aan het eind van de vorige.
Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 15:22:
zit nu de us closed beta te spelen dankzij fileplanet, is het nou ook mogelijk om de us retail versie te spelen vanuit nederland?
Hoogst waarschijnlijk wel, geloof dat dit nog niet zeker bekend is maar waarschijnlijk zullen ze geen ip ranges gaan blocken.
Mopster schreef op 07 november 2004 @ 15:22:
welke codecs gebruiken de cinematics die bij WoW OB client zitten ?
Geen idee, maar bij mij speelt het introfilmpje gewoon goed af...
Je zou ff moeten googlen op GSpot, dat programma'tje kan voor je zien wat voor codecs een file gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

heb GSpot geïnstalleerd en er op los gelaten, hij geeft iets van het ontbreken van 4CC (DXGM) codec of zoiets

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

en dat is nergens te downloaden precies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan geen enkele trailer afspelen
alleen geluid krijg ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer begint die open beta precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

US open beta is al begonnen. Eu zijn we nog met de closed beta bezig.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

Muppet schreef op 07 november 2004 @ 17:39:
US open beta is al begonnen. Eu zijn we nog met de closed beta bezig.
oeda ? tis toch de final stress test da nu bezig en morgen de open beta da begint ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Mopster schreef op 07 november 2004 @ 17:48:
oeda ? tis toch de final stress test da nu bezig en morgen de open beta da begint ?
We zijn nu bezig met de EU Closed Beta. Morgen zou inderdaad de Open Beta moeten beginnen.

Weet iemand of de client al te downloaden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Mopster schreef op 07 november 2004 @ 16:36:
en dat is nergens te downloaden precies
Denk je nou echt dat Blizzard zo dom is om codecs te gebruiken die niet te verkrijgen zijn? :P

Waarschijnlijk als je Nimo CodecPack of K-Lite CodecPack installeerd is het probleem al opgelost... (wel ff pc opnieuw starten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaded schreef op 07 november 2004 @ 18:03:
[...]

We zijn nu bezig met de EU Closed Beta. Morgen zou inderdaad de Open Beta moeten beginnen.

Weet iemand of de client al te downloaden is?
officeel: nee

onofficeel: de officele torrent staat op mn pc,hij is alleen tergelijk langzaam (maar 8 kbs,dat schiet dus niet op o.0 )

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2004 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 18:35:
[...]

officeel: nee

onofficeel: de officele torrent staat op mn pc,hij is alleen tergelijk langzaam (maar 8 kbs,dat schiet dus niet op o.0 )
Hmm, ik haalde 250 kB/s :P
Dus ja, de OB client is al in omloop. Hij staat al startklaar te wachten bij mij \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje vaag allemaal ik speel dus nu de (bijna) open us beta maar mooi zonder proxy hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 16:57:
ik kan geen enkele trailer afspelen
alleen geluid krijg ik
d/l Xvid en DivX codecs en AC3 sound codec en je kunt alles afspelen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Lezen mensen dit topic nou helemaal niet door ofzo :?

http://army-man.de/wow/index.php?version=us

Dit is nu DERDE keer dat ik de torrent link voor de client post en hij is volgens mij nog een paar keer herhaald door anderen ook.

Ja je kan met Paypal gaan betalen en ja dat kan via je bank dus voor alle mensen die geen credit card hebben is Paypal de makkelijkste manier van betalen.

US Open Beta die -morgen- (8 november) begint kan je gewoon spelen en waarschijnlijk hoeft inschrijven niet eens dmv een proxy. Dat is maar 1 malig het geval geweest bij de US Stresstest en toen was de proxy alleen nodig voor het FilePlanet gedeelte.

Op dit moment is de US Final Stresstest bezig die een week duurde alleen voor FilePlanet subscribers, die gaat morgen over in de US Open Beta voor 2 weken.

Deze info had je makkelijk uit deze thread kunnen halen maar lezen schijnt erg moeilijk te zijn voor de meeste. Kan misschien de TS van dit topic deze info in de startpost gooien, misschien dat dat helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

sOidivUs schreef op 07 november 2004 @ 18:12:
[...]

Denk je nou echt dat Blizzard zo dom is om codecs te gebruiken die niet te verkrijgen zijn? :P

Waarschijnlijk als je Nimo CodecPack of K-Lite CodecPack installeerd is het probleem al opgelost... (wel ff pc opnieuw starten)
Nimo pack zorgt da ik niets meer kan spelen, K-lite pack geïnstalleerd, geen verandering maar kheb wel nog niet de pc heropgestart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mopster schreef op 07 november 2004 @ 19:05:
[...]

Nimo pack zorgt da ik niets meer kan spelen, K-lite pack geïnstalleerd, geen verandering maar kheb wel nog niet de pc heropgestart
Hoe bedoel je ik verneuk me windows install even!
Codec packs zitten vol met bagger (oude codecs die conflicteren) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 19:13:
[...]

Hoe bedoel je ik verneuk me windows install even!
Codec packs zitten vol met bagger (oude codecs die conflicteren) :(
Is helemaal waar, daarom zoek ik ook altijd goed uit welke codecs ik wil installeren en welke niet (en doe het altijd aan t begin van nieuwe windows installatie zodat alles nog schoon is)

Maargoed, weer ontopic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The month-to-month subscription plan costs $14.99 per month, the three-month plan costs $13.99 per month, and the six-month plan costs $12.99 per month.

ben er met die filmpjes uit uit gewoon ander programma nodig dvx nogwat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 21:01:
The month-to-month subscription plan costs $14.99 per month, the three-month plan costs $13.99 per month, and the six-month plan costs $12.99 per month.
Wat wil je daar mee zeggen? Dit is al 2x herhaald minstens. Ik zie dat je nieuw bent op GoT, allereerst welkom maar zou je ajb wat duidelijker willen zijn met je posts? Dit is namelijk behoorlijk onhandig. Ben ook een voorstander van interpunctie, dus let daar ook ff op ajb, maakt het voor ons allen een stuk makkelijker :P :Y)

edit:
Ps, gaat dat downloaden via bittorent bij jullie ook zo tergend langzaam? Ben dit niet gewent van bittorent... Natuurlijk ligt het aan de users maar je zou toch denken dat een file als deze toch behoorlijk goed verspreid zou zijn... (heb het nu over de us open beta versie)

[ Voor 20% gewijzigd door sOid op 07-11-2004 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:36
offtopic:
nee hoor bij mij (een week geleden) ging hij met ongeveer 200kB/s

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

ik heb zelfs +400kb/s gehaald met azureus, dit ging heel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Oh ik merk dat ik wat te ongeduldig was :P Nu gaat ie ruim 122kB/s, vink wel netjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik heb er 2 dagen over gedaan met mijn bitcomet :(

Maar dan hebje wel wat heel erg moois:D

Ik ga weer verder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

vanaf morgenvroeg constant de website refreshen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat ie gewoon om 00.01 begint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:36
uhm vypers, het zal denk ik morgen us time zijn, wat op zijn vroegst (east coast/NY) 06.00 uur hier is.

maar goed gelukkig ben ik dinsdag vrij :P

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan aan mij liggen hoor, maar als ik die torrent van de ob-installer wil openen met Azureus en dan vraagt die waar te installen wilt die WOWintro.avi opslaan :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 22:58:
[...]

Het kan aan mij liggen hoor, maar als ik die torrent van de ob-installer wil openen met Azureus en dan vraagt die waar te installen wilt die WOWintro.avi opslaan :s
Dat ligt aan jou want jij klikt dan op US-WoW-Intro.torrent ipv US-WoW-Installer-1.0.1-OpenBeta.torrent.

Doe maar rustig, ook al bedoel je het niet serieus

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2004 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Een maat van me had precies hetzelfde probleem als Blink zojuist zegt :) Ligt dus waarschijnlijk niet aan die persoon.

Anywayz, het downloaden gaat erg snel, dus morgenochtend is het zeker wel binnen, daarna wachten op woord van Blizzard 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Mja... lukt nog steeds niet met die torrent, krijg steeds "bad data from tracker". Probeer het morgen wel met de officiele :).

[ Voor 6% gewijzigd door DeepSeven op 07-11-2004 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
Damn, dit topic word zwaar vervuild. Dingen worden herhaaldelijk herhaald :P
Tijd dat die open beta van de us gaat beginnen.

Tip: voordat je je vraag stelt kun je het beste eerst het topic doorzoeken, omdat bijna alles al is besproken over WOW. Zo houden we dit topic nog interesant voor mensen die hier al wat langer rondhangen dan gisteren ;)

Btw ze gaan uit van PDT tijd. Dus dat betekend dat 00:01 PDT bij ons pas om 09:01 is. En ga nou niet vragen hoezo ik denk dat ze van pdt uitgaan, want als je alles een beetje in de gaten houd weet je dat zelf ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

En ook deze edit ik. Klagen kan in LA/SM, niet hier

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2004 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Er komt een patch!

De US Stress-test servers zijn zojuist down gehaald, waarschijnlijk om de laatste bugs voor de OB te fixen.
Major Changes
(detailed information for each below)

* Racial Traits
* New Raid Encounters
* New Kodo Mounts
* Talents

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Laatst online: 16-09 10:31

Wub

Grootste veranderingen + toevoegingen van de patch:

*Racial Traits, elke ras heeft voordelen nu. Ze verschillen per ras natuurlijk.
*Tauren hebben nu Kodo mounts
*Hunter en Paladin talents zijn er *eindelijk*
*Leatherworking + Enchanting + Engineering hebben betere eind items gekregen.
*Druids kunnen resurrecten.
*Hunters hebben een dikke lijst nieuwe spells + veel goede changes.
*Paladins hebben nu veel nieuwe spells en changes.
*Priests hebben nu 2 nieuwe spells verschillend qua ras.
*Warlocks hebben 2 nieuwe pets: Felhunter + Inferno
*Warrior veel changes en nieuwe spells.

Dat was het zo beetje, er zijn natuurlijk veeeel meer changes maar dit vond ik de belangrijksten.

Wat betekend trouwens: reagent?
Want dat hebben een aantal spells nu nodig :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Laatst online: 19:33
Reagent is volgens mij een item dat je nodig hebt om een spell te kunnen casten. Dus bijvoorbeeld een parel ofzo(weet het niet zeker btw)

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Laatst online: 02-05 22:43
Wub schreef op 08 november 2004 @ 00:12:
Wat betekend trouwens: reagent?
Want dat hebben een aantal spells nu nodig :s
Dat is een voorvereiste, een item dat je nodig hebt om de spell te kunnen doen. De warlock heeft bijvoorbeeld een "soul shard" nodig om een voidwalker op te kunnen roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Dus om een uurtje of 6 deze ochtend, gaat de Open Beta van start? Wat voor tijd hanteren ze op www.worldofwarcraft.com? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ze hanteren altijd PST. PST is Pacific Standard Time. Voor degenen die nu nog steeds geen idee hebben. Voor PST geldt: Het is daar 6 uur vroeger dan bij ons. Dat geeft: Bij ons is het 6 uur later. :+

Als zij dus zeggen dat het om middernacht gaat beginnen, dan is dat voor ons 6 uur 's morgens ja.

Blijven de servers tot die tijd eigenlijk offline? :?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
Tidus schreef op 08 november 2004 @ 00:20:
Dus om een uurtje of 6 deze ochtend, gaat de Open Beta van start? Wat voor tijd hanteren ze op www.worldofwarcraft.com? :o
nemo55 schreef op 07 november 2004 @ 23:39:
Btw ze gaan uit van PDT tijd. Dus dat betekend dat 00:01 PDT bij ons pas om 09:01 is. En ga nou niet vragen hoezo ik denk dat ze van pdt uitgaan, want als je alles een beetje in de gaten houd weet je dat zelf ook ;)
Mirror van de patchnotes:
http://loosers.hn.org/racial/index.html

Ben alleen niet zeker of ze niet ineens na de update ( wat nu aan de gang is ) de OB starten of dat ze het ook echt morgen gaan doen ...

Edit: Wat is het nu PST of PDT ?

[ Voor 4% gewijzigd door QlimaX op 08-11-2004 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

PromWarMachine schreef op 08 november 2004 @ 00:26:
Ze hanteren altijd PST. PST is Pacific Standard Time. Voor degenen die nu nog steeds geen idee hebben. Voor PST geldt: Het is daar 6 uur vroeger dan bij ons. Dat geeft: Bij ons is het 6 uur later. :+

Als zij dus zeggen dat het om middernacht gaat beginnen, dan is dat voor ons 6 uur 's morgens ja.

Blijven de servers tot die tijd eigenlijk offline? :?
Pacific is westkust is 9 uur :>

En volgens mij noemen ze dat nu weer PST tot aan de zomertijd en dan wordt het PDT :)

Volgens http://www.timeanddate.com/worldclock/city.html?n=137 is het nu PST.

[ Voor 15% gewijzigd door Ace op 08-11-2004 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Laatst online: 16-09 10:31

Wub

Alphega schreef op 08 november 2004 @ 00:19:
[...]

Dat is een voorvereiste, een item dat je nodig hebt om de spell te kunnen doen. De warlock heeft bijvoorbeeld een "soul shard" nodig om een voidwalker op te kunnen roepen.
Maargoed, welke vereiste zouden bijvoorbeeld shamans dan nodig hebben? Hmm... ze moeten die servers weer de lucht ingooien dan kan ik die nieuwe patch alvast gaan uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Lekker nu ben ik dus vet in de war, is het nu 6 of 9 uur verschil?! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Tidus schreef op 08 november 2004 @ 00:32:
Lekker nu ben ik dus vet in de war, is het nu 6 of 9 uur verschil?! :o
Ga maar uit van 9 aangezien 8 november ook nog 23:59 kan betekenen bij Blizzard en dat is dan pas vanaf dinsdagochtend 9 uur voor ons :D
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf voordat je iets vraagt! Doe je dat niet, dan kunnen daar gevolgen aan vast zitten. Het is nu vaak genoeg vriendelijk gevraagd.