Waar hebben jullie (de mensen die de US versie in pre-order hebben staan) hem ge-preordered? =) (zag dat amazon en ebgames hem niet internationaal verzenden)
Op het forum van worldofwarcraft.com was er een discussie over het wel of niet gebruiken van bittorent voor het verspreiden van patches.
Nu vroeg ik mij af of ze nu echt patches verspreiden via bittorent en dit ook willen blijven doen na de patch? Dit zou mij echt heel erg boos maken. Dan verdienen zij geld aan jou bandbreedte. Je betaald iets van 10+euro per maand en dan kunnen ze niet zelf hun eigen patches hosten?
Nu vroeg ik mij af of ze nu echt patches verspreiden via bittorent en dit ook willen blijven doen na de patch? Dit zou mij echt heel erg boos maken. Dan verdienen zij geld aan jou bandbreedte. Je betaald iets van 10+euro per maand en dan kunnen ze niet zelf hun eigen patches hosten?
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Jeetje mensen zitten alweer conclusies te trekken uit interviews... Ik speel zelf EU beta en ben best te vreden met de tijden en support. GM question en zowat binnen 5 minuten heb ik een GM tot me beschikking die mijn vraag even beantwoord. Wel tijdens de werkuren die ze ingesteld hebt maar dat vind ik geen punt. Ik zie niet iemand om 2 uur snachts bellen naar een helpdesk van hoe doe ik dit of dat... Ik heb zelf het vermoeden dat de US wel wat meer fixes heeft al dan de EU maar das een kwestie van een patch/synchronisatie.
Veel mensen ingame zitten constant te vragen waar is dit, waar is dat? En de meeste informatie kan je gewoon uitvinden door goed te lezen. Verder ook al wat "goons" tegengekomen die echt kinderlijk gedragen en helemaal niet aan het testen zijn maar weer op de hoe kan ik iemand zo goed mogelijk klieren. Vaak krijgen dat soort lui snel een waarschuwing aan de broek (is wel relax als iemand even wat te ver gaat met zijn woorden en direct een paar dagen niet kan WoWen, leren ze het des te sneller).
Voor de rest draaien de servers super stabiel (en kom alsjeblieft niet aan zetten met 28k8 modempjes want die mensen moet je gewoon slaan dat ze zitten te zeuren dat het lagged. Dan koop je maar eens een fatsoenlijke aansluiting...). Wat ook handig is dat als iemand ingelogd is op je account en jij logged in dan wordt die nieuwe persoon direct uitgelogd. Zo kan je toch een beetje de controle houden op je account (maar ja die ander kan daarna ook weer gaan inloggen, misschien maar eens een suggestie doen voor een oplossing daar voor. Natuurlijk hoor je ook je account niet te sharen... dus laat ook maar).
Wat ik nog wel jammer vind is dat je zelf niet kan zien of je bug report ook echt een bug was of niet. Is wel leuk om beetje te zien wie goede bug reporters zijn. En voor de rest moet er nog veel toegevoegd worden kwa PVP maar dat komt vanzelf. Ik ben al zeer te vreden met de omgevingen en het werk dat er in is gestoken. Blizzard heeft in mijn ogen weer een kaskraker erbij.
(Ik zit al met spanning te wachten op de eerste grote addon van Blizzard
)
En lol @ Bittorent klacht... Het is de beste manier van patch verspreiding. Waarom zou je niet meegaan met de nieuwste ontwikkelingen... Kan me best voorstellen dat sommige mensen met een niet stabiele connectie het niet altijd zo snel voor elkaar krijgen om bittorent goed te laten draaien maar iemand met een kabel connectie draait de hand niet om voor een patch (en of ie nou 10 of 200 Mb is maakt echt niet uit). De mensen zeuren nu omdat ze 2.4 Gb moesten downloaden met een torrent file en tsja als je dan aan komt met een lage internet connectie heb je alleen jezelf te pakken
De release is mooi op 4-5 CD's of op een mooie DVD
Veel mensen ingame zitten constant te vragen waar is dit, waar is dat? En de meeste informatie kan je gewoon uitvinden door goed te lezen. Verder ook al wat "goons" tegengekomen die echt kinderlijk gedragen en helemaal niet aan het testen zijn maar weer op de hoe kan ik iemand zo goed mogelijk klieren. Vaak krijgen dat soort lui snel een waarschuwing aan de broek (is wel relax als iemand even wat te ver gaat met zijn woorden en direct een paar dagen niet kan WoWen, leren ze het des te sneller).
Voor de rest draaien de servers super stabiel (en kom alsjeblieft niet aan zetten met 28k8 modempjes want die mensen moet je gewoon slaan dat ze zitten te zeuren dat het lagged. Dan koop je maar eens een fatsoenlijke aansluiting...). Wat ook handig is dat als iemand ingelogd is op je account en jij logged in dan wordt die nieuwe persoon direct uitgelogd. Zo kan je toch een beetje de controle houden op je account (maar ja die ander kan daarna ook weer gaan inloggen, misschien maar eens een suggestie doen voor een oplossing daar voor. Natuurlijk hoor je ook je account niet te sharen... dus laat ook maar).
Wat ik nog wel jammer vind is dat je zelf niet kan zien of je bug report ook echt een bug was of niet. Is wel leuk om beetje te zien wie goede bug reporters zijn. En voor de rest moet er nog veel toegevoegd worden kwa PVP maar dat komt vanzelf. Ik ben al zeer te vreden met de omgevingen en het werk dat er in is gestoken. Blizzard heeft in mijn ogen weer een kaskraker erbij.
(Ik zit al met spanning te wachten op de eerste grote addon van Blizzard
En lol @ Bittorent klacht... Het is de beste manier van patch verspreiding. Waarom zou je niet meegaan met de nieuwste ontwikkelingen... Kan me best voorstellen dat sommige mensen met een niet stabiele connectie het niet altijd zo snel voor elkaar krijgen om bittorent goed te laten draaien maar iemand met een kabel connectie draait de hand niet om voor een patch (en of ie nou 10 of 200 Mb is maakt echt niet uit). De mensen zeuren nu omdat ze 2.4 Gb moesten downloaden met een torrent file en tsja als je dan aan komt met een lage internet connectie heb je alleen jezelf te pakken
[ Voor 14% gewijzigd door aXe op 04-11-2004 15:11 ]
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Dat is wel erg voorbarig, Retail is er nog niet eens. En het is te hopen dat ze juist niet met (betaalde) add-ons gaan beginnen, zeker niet binnen het eerste jaar. Aangezien die bij andere MMO's meestal leiden tot meer onbalans en ontevredenheid over de aanpassingen.aXe schreef op 04 november 2004 @ 15:04:
(Ik zit al met spanning te wachten op de eerste grote addon van Blizzard)
Die dan wederom een hoop patches vereisen om de add-on weer recht te trekken (zie DAoC Tales Trails of Atlantis, EQ).
[ Voor 3% gewijzigd door Ace op 04-11-2004 15:18 ]
Mensen zeggen dat Trials of Atlantis de onbalans bracht maar het is meer dat de mensen die al goed waren nog meer middelen hadden om te gebruiken tegen de mensen die meer casual gamers zijn. Het is zoiets als evolutie en het is met DAOC inderdaad niet goed uitgepakt voor iedereen. Het mooie aan WoW is dat er maar 1 class verschil is (Horde -> Shaman en de Alliance -> Paladin). En ik betwijfel of de races en deze 2 classes zoveel imbalance kunnen veroorzaken.keldon schreef op 04 november 2004 @ 15:10:
[...]
Dat is wel erg voorbarig, Retail is er nog niet eens. En het is te hopen dat ze juist niet met (betaalde) add-ons gaan beginnen, zeker niet binnen het eerste jaar. Aangezien die bij andere MMO's meestal leiden tot meer onbalans en ontevredenheid over de aanpassingen.
Die dan wederom een hoop patches vereisen om de add-on weer recht te trekken (zie DAoC Tales of Atlantis, EQ).
En tuurlijk er zullen altijd mensen kritiek hebben op spellen.
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
aan de EU CB spelers:
Ik had het in-game gevraagd, maar daar kreeg ik een lullig antwoord en de GM antwoorde niet.
In stormwind>oldtown vlak bij de weapons trainer is een of andere deur die je open kan maken.
Achter die deur zit zo'n warpgate (net als bij deeprun tram) maar als ik er doorheen loop gebeurt er niks. kan niet verder lopen. ik kan er wel doorheen kijken het is een kamer met een trap. wie weet waar dit voor dient?
Ik had het in-game gevraagd, maar daar kreeg ik een lullig antwoord en de GM antwoorde niet.
In stormwind>oldtown vlak bij de weapons trainer is een of andere deur die je open kan maken.
Achter die deur zit zo'n warpgate (net als bij deeprun tram) maar als ik er doorheen loop gebeurt er niks. kan niet verder lopen. ik kan er wel doorheen kijken het is een kamer met een trap. wie weet waar dit voor dient?
K Dan hou ik het iets simpeler aXe.. kijk op de site van de EU.. wat valt je op.. weinig info en grote tijdsprongen tussen de posts.. Zijn er geruchten over de EU.. bijna niet omdat er geen info wordt vrijgegeven.. Iedereen in Amerika zit wel te zeiken over de vaagheid van Blizzerd maar hun voordeel is dat ze tenminste een beetje info krijgen.. Dus ik mag toch wel een beetje benadrukken dat ze hier in Europa een klein beetje aan de slome kant zijn.. Het interview wat als enigste na lange tijd zwijgen naar buiten komt geeft alleen maar negatieve info dan positieve en info die we allang uit eerdere interviews wisten uit Amerika.. Er staat nergens in het interview van we schieten op of een kleine indicatie wat er gaat gebeuren.. Errug jammer is als WoW fan in Amerika precies het omgekeerde ziet gebeuren dan wat in Europa gebeurd..
Ik denk dat je blij bent en terecht dat je een EU Beta key hebt maar volg ook hoe het wel kan in Amerika.. Zelfde bedrijf alleen andere tak.. Dit moet toch echt beter want anders ga ik toch zeker alleen de Amerikaanse spelen.. k meld er maar bij dat dit niet als flame bedoeld wordt maar puur hoe ik er tegen aan kijk.. Als je voorbeelden hebt dat het wel goed is geregeld in EU dan zie ik het graag terug in je volgende post.. Ik verander graag van mening mits nodig want ik hoop nog steeds dat EU net zo goed gaat worden als de Amerikaanse
Ik denk dat je blij bent en terecht dat je een EU Beta key hebt maar volg ook hoe het wel kan in Amerika.. Zelfde bedrijf alleen andere tak.. Dit moet toch echt beter want anders ga ik toch zeker alleen de Amerikaanse spelen.. k meld er maar bij dat dit niet als flame bedoeld wordt maar puur hoe ik er tegen aan kijk.. Als je voorbeelden hebt dat het wel goed is geregeld in EU dan zie ik het graag terug in je volgende post.. Ik verander graag van mening mits nodig want ik hoop nog steeds dat EU net zo goed gaat worden als de Amerikaanse
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
Klinkt als een ingang voor een nog te bouwen instance? Orgrimmar heeft er inmiddels ook 1 en dat was tot aan de laatste patch ook een warpgate waar je niks mee kon.Cyrus-The-Virus schreef op 04 november 2004 @ 15:45:
aan de EU CB spelers:
Ik was eerst ook van plan gewoon US te gaan spelen maar het grote nadeel blijft toch het tijdsverschil, zeker wanneer je in een (internationale) clan speelt. Er zijn op een US server nooit zoveel spelers online in onze prime-time wanneer je dat vergelijkt met een EU server (2.5k tegen wat zal het zijn amper 1k). En hoe drukker het is op de server des te meer is er meestal aan de hand en te doen.Ik denk dat je blij bent en terecht dat je een EU Beta key hebt maar volg ook hoe het wel kan in Amerika.. Zelfde bedrijf alleen andere tak.. Dit moet toch echt beter want anders ga ik toch zeker alleen de Amerikaanse spelen.. k meld er maar bij dat dit niet als flame bedoeld wordt maar puur hoe ik er tegen aan kijk.. Als je voorbeelden hebt dat het wel goed is geregeld in EU dan zie ik het graag terug in je volgende post.. Ik verander graag van mening mits nodig want ik hoop nog steeds dat EU net zo goed gaat worden als de Amerikaanse
Spontane events en raids mis je doordeweeks gegarandeerd of je moet werkeloos zijn en tot 06:00 kunnen doorspelen. Dat zijn voor mij toch wel de punten die er voor zorgen dat ik iig EU ga spelen ook al dat duurt nog wel even voordat de Retail er is.
ik las net dat er een manual in de beta zit van +- 100 pagina's
zou iemand die mij kunnen zenden ik zit niet in de beta en wil alvast alles lezen over het spel zodat ik straks als WoW live gaat ik niet eerst die hele manual uit moet spitten
zou iemand die mij kunnen zenden ik zit niet in de beta en wil alvast alles lezen over het spel zodat ik straks als WoW live gaat ik niet eerst die hele manual uit moet spitten
Iseci
Manual? Jezus man
. Dit spel is van het begin af zo simpel dat je echt geen manual nodig hebt, of je moet 0% ervaring met (rpg) games hebben.
Trouwens, op de officiele site staat veel beginnerstroep al uitgelegd.
[ Voor 29% gewijzigd door DeepSeven op 04-11-2004 17:16 ]
dat heeft er niks mee te maken elk spel is anders vooral craften met de nieuwe generatie MMO is best lastig
plus
lore meestal heeft een manual ook heel wat achtgrond informatie
daarom wil ik de manual(plus als ik hem uitprint heb ik wat te lezen in bed
)
plus
lore meestal heeft een manual ook heel wat achtgrond informatie
daarom wil ik de manual(plus als ik hem uitprint heb ik wat te lezen in bed
Iseci
Achtergrond informatie? Het hele warcraft verhaal is 33 a4tjes, dus jij hebt nog wel ff te lezen
.
33 maar? das nie veel lol
he nog wel wat lore van asherons call liggen hehe das een heel boek
he nog wel wat lore van asherons call liggen hehe das een heel boek
Iseci
lol, om eerlijk te zijn heb ik nog nooit een rpg gespeeld, voor het eerst 3 maanden geleden begonnen met Pristontale en nu dus wow, moet zeggen zonder enige kennis (aangezien pristontale heel erg anders is dan wow) het best te spelen valt zonder manual, in het begin een beetje frustie omdat ik totaal geen idee had over hoe en wat, maar daar ben ik al overheen, het gaat nu als een trein alsof ik een doorgewinterde mmorpg player benDeepSeven schreef op 04 november 2004 @ 17:15:
Manual? Jezus man. Dit spel is van het begin af zo simpel dat je echt geen manual nodig hebt, of je moet 0% ervaring met (rpg) games hebben.
World of Warcraft Launch Date: Nov. 23, 2004 - Helcon on 11/04/04
Blizzard is pleased to announce that in fewer than three weeks, World of Warcraft will begin hitting store shelves throughout North America. Starting on November 23, players will be able to pick up a boxed copy of the game, or the collector's edition, and finally begin playing! See the press release for further details.
bron
Blizzard is pleased to announce that in fewer than three weeks, World of Warcraft will begin hitting store shelves throughout North America. Starting on November 23, players will be able to pick up a boxed copy of the game, or the collector's edition, and finally begin playing! See the press release for further details.
bron
[ Voor 9% gewijzigd door itsme op 04-11-2004 19:41 ]
Nothing to see here
Wacht nu al 21 uur op m'n key, dit is idd schandalig...
Das idd zwáár schandalig! Eerst uit iedereen die 7 dollar wringen en dan nog niet eens beetje service kunnen leveren, no fp for meApocrypha schreef op 04 november 2004 @ 19:41:
[ Voor 24% gewijzigd door DeepSeven op 04-11-2004 21:32 ]
Verwijderd
Tja, het jaar 2543 is ook ergens na de US launch... vind het toch een beetje een non-antwoordfrostraven schreef op 04 november 2004 @ 20:11:
Tyren, Is there a date set for EU release? | 11/4/2004 6:44:56 PM GMTST
We have not yet announced a release date for Europe. We do know it will come sometime after the US launch of the game.
Tyren
bron
Van US forums. Niet veel, maar toch iets
Denk dat ik maar de US versie ga spelen, tenzij dat gerucht over EU beta als je pre-ordered waar is (wat ik betwijfel). Op east coast servers is goed te spelen qua ping.
Niet-simultane releases kan echt niet meer tegenwoordig imho, zeker niet met internetgames.
OMG nieuw filmpje van WoW ... intro van het spel .. zwaaar mooi .. echt weer Blizzard kwaliteit .. waarom gaan ze niet een keer een film maken met zulke rassen enzo
( en dit vind ik totaal anders dan LotR dus
)
Info: http://www.gamer.nl/nieuws/24238
Download: http://www.gamershell.com/download_7428.shtml ( zijn snelle servers )
Echt mooi filmpje .. vooral die Night Elve
Van de muziek krijg je echt kippenvel
Info: http://www.gamer.nl/nieuws/24238
Download: http://www.gamershell.com/download_7428.shtml ( zijn snelle servers )
Echt mooi filmpje .. vooral die Night Elve
Van de muziek krijg je echt kippenvel
[ Voor 6% gewijzigd door Ikkuh84 op 04-11-2004 22:41 ]
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
http://www.blizzard.com/press/040411-street-date.shtml
US Release 23 November
Dynabyte voorspelt dat de release voor Europe op z'n vroegst Januari wordt, jammer voor Blizzard, want dan heb ik toch een ander kerstcadeau
Bovendien verwacht ik ook een maand tot 2 maanden verschil tussen US > Europa
US Release 23 November
Dynabyte voorspelt dat de release voor Europe op z'n vroegst Januari wordt, jammer voor Blizzard, want dan heb ik toch een ander kerstcadeau
Bovendien verwacht ik ook een maand tot 2 maanden verschil tussen US > Europa
[ Voor 67% gewijzigd door Mathizsias op 04-11-2004 23:34 ]
Verwijderd
als je nou 1st ff paar posts omhoog leestTidus schreef op 04 november 2004 @ 23:33:
US Release 23 November

Ik weet trouwens echt niet wat voorn ras ik zal zijn in wow. In wrc III vond ik nightelf altijd heel vet, maar ik heb zo'n id dat ne bij WoW een beetje afgezonderd zit (in het begin). Je zit in je eentje op een eiland met alleen maar horde kampen om je heen als ik het goed heb? of kan je ook bijna meteen samenwerken met humans etc?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2004 23:38 ]
Verwijderd
Op gamer.nl wordt gemeld dat de prijs voor de spel bijna 50 dollar zal zijn. Eerste maand is gratis, en daarna moet je (afhankelijk hoeveel maanden je vooruit betaald) ongeveer 12 dollar per maand betalen.....
Vind ik persoonlijk wel heel duur...of ben ik de enige??
Vind ik persoonlijk wel heel duur...of ben ik de enige??
Verwijderd
Mja, het is idd duur, maar het was wel te verwachten. Voor een mmorpg moet je nou eenmaal geld per maand betalen, en meestal ligt het bedrag tussen de 10/15 euro.
maarja, het blijft gewoon veel geld, in een halfjaar ben je meer kwijt dan aan 2 spelen
maarja, het blijft gewoon veel geld, in een halfjaar ben je meer kwijt dan aan 2 spelen

Yeah eindelijk m'n key
. Had hem uiteindelijk ook binnen een minuut kunnen krijgen, maar vanwege miscommunicatie duurde het ruim een dag
. Zonde maarja ach, who cares now.
Kijk eens @ FP onder My Account > Beta Key Center. Toen ik vanmorgen subscribde kon ik daar meteen m'n key ophalenApocrypha schreef op 04 november 2004 @ 19:41:
Ondertussen ben ik een lv8 Warlock op PvP Server 4 (East Coast), zijn er nog meer die daar spelen?
De quests waarbij je 10 Gold dust / 8 Large candles moet verzamelen waren overigens moeilijk te doen, aangezien de hele mine vol zat met mensen die ook wel een candle'tje of 1 2 wilden

Loop je 2x de hele mine door, vind je uiteindelijk één Kobold, dropt hij nog geen Dust of Candle.
Morgen even lv10 + Voidwalker halen
iemand een key te veel pleazzzze ?
MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE
After the initial free one-month subscription ends, players of World of Warcraft will be able to continue playing under one of three different subscription plans. The month-to-month subscription plan costs $14.99 per month, the three-month plan costs $13.99 per month, and the six-month plan costs $12.99 per month. World of Warcraft subscription fees can be paid by major credit card, PayPal, and pre-paid game cards,
BLIZZARD ENTERTAINMENT® ANNOUNCES WORLD OF WARCRAFT® "STREET DATE" - NOVEMBER 23, 2004
Highly anticipated massively multiplayer online game to release simultaneously in multiple regions for the holiday season
IRVINE, Calif. - November 4, 2004 - Blizzard Entertainment® today announced that its eagerly awaited massively multiplayer online role-playing game (MMORPG) World of Warcraft® will be in stores in North America on November 23, 2004. World of Warcraft will launch simultaneously in Australia and New Zealand, and is planned for release in Korea, Europe, and other countries throughout Asia shortly following. With a monthly subscription, players in these regions will soon be able to experience the epic adventure of the Warcraft® series in an immersive and continually evolving online environment.
In World of Warcraft, players assume the roles of legendary heroes and interact with thousands of other players online as they explore and adventure across a vast world. Whether journeying together or questing on their own, players will engage in heroic battles, develop friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory. The game features customizable character classes with thousands of weapons, spells, and abilities. With an innovative, easy-to-use interface, an action-packed combat system, and thousands of quests that build an immersive storyline, World of Warcraft offers a MMORPG that will appeal to both veteran and casual players alike.
"World of Warcraft has been our largest undertaking to date," said Mike Morhaime, president and co-founder of Blizzard Entertainment. "When we set out to create a massively multiplayer online game, our goal was to expand the scope of the Warcraft universe by offering an incredibly dynamic game experience. We're extremely proud of the game we've created, and we believe players will be very pleased when they see what we have in store for them."
World of Warcraft will be available for Windows® 98/ME/2000/XP and Macintosh® formats at a suggested retail price of $49.99 in the U.S., and will include a free one-month subscription to the game. The special collector's edition of World of Warcraft will also be available at release for a suggested retail price of $79.99 and will include the World of Warcraft game on both CD-ROM and DVD, a free one-month subscription, a World of Warcraft behind-the-scenes DVD, an exclusive in-game pet, a cloth map of the game world, a soundtrack CD, an Art of the World of Warcraft coffee table book, and a commemorative game manual signed by the development team.
After the initial free one-month subscription ends, players of World of Warcraft will be able to continue playing under one of three different subscription plans. The month-to-month subscription plan costs $14.99 per month, the three-month plan costs $13.99 per month, and the six-month plan costs $12.99 per month. World of Warcraft subscription fees can be paid by major credit card, PayPal, and pre-paid game cards, which will be available in stores where World of Warcraft is sold. World of Warcraft has received a Teen rating from the ESRB.
About the Warcraft Universe
Since its debut in 1994, the #1-selling Warcraft series has won industry acclaim and has shattered sales records worldwide with over 14 million copies sold*. In 1995, Blizzard followed the well-received Warcraft: Orcs and Humans with the highly acclaimed Warcraft II: Tides of Darkness™, considered by many critics to be one of the best games ever made. In 2002, Blizzard expanded the boundaries of the Warcraft universe with the third chapter of its legendary saga, Warcraft III: Reign of Chaos , which garnered numerous Game of the Year awards. With the release of World of Warcraft, Blizzard now extends its epic storyline into the MMORPG realm, expanding the genre with a massively multiplayer gaming experience of unparalleled quality.
About Blizzard Entertainment
Best known for blockbuster hits including the Warcraft® series, StarCraft®, and the Diablo® series, Blizzard Entertainment® (www.blizzard.com), a division of Vivendi Universal Games, is a premier developer and publisher of entertainment software renowned for creating many of the industry's most critically acclaimed games. Blizzard's track record includes eight #1-selling games and multiple Game of the Year awards. The company's free Internet gaming service Battle.net reigns as the largest in the world, with millions of active users.
*Based on EDI sell-through, internal company estimates, and reports from key retail accounts around the world.
Best known for their series Warcraft®, StarCraft®, and Diablo®, Blizzard Entertainment (www.blizzard.com, a division of Vivendi Universal Games) is a premier developer and publisher of entertainment software renowned for creating many of the industry’s most critically acclaimed games. The company’s free Internet gaming service Battle.net® provides a forum in which owners of Blizzard’s games can play in a multiplayer mode remotely across the Internet and against other gamers from around the world.
After the initial free one-month subscription ends, players of World of Warcraft will be able to continue playing under one of three different subscription plans. The month-to-month subscription plan costs $14.99 per month, the three-month plan costs $13.99 per month, and the six-month plan costs $12.99 per month. World of Warcraft subscription fees can be paid by major credit card, PayPal, and pre-paid game cards,
Iseci
Ja nou he. En een MMO speel je elke dag gemiddeld uurtje of 4-5. En die 2 spelen in dat half jaar, hoe lang ben je daarmee bezig denk je?Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 23:50:
Mja, het is idd duur, maar het was wel te verwachten. Voor een mmorpg moet je nou eenmaal geld per maand betalen, en meestal ligt het bedrag tussen de 10/15 euro.
Ze accepteren Paypal, dat maakt het wel erg simpel voor Europeanen om dan op de US servers te spelen aangezien een standaard Paypal lid z'n adres niet hoeft te laten verifien. Eerst moeilijk gaan zitten doen over localized servers en dan Paypal accepterenAfter the initial free one-month subscription ends, players of World of Warcraft will be able to continue playing under one of three different subscription plans. The month-to-month subscription plan costs $14.99 per month, the three-month plan costs $13.99 per month, and the six-month plan costs $12.99 per month. World of Warcraft subscription fees can be paid by major credit card, PayPal, and pre-paid game cards,
[ Voor 42% gewijzigd door Ace op 05-11-2004 01:02 ]
Letterlijk WoW, ik moest gewoon wat kwijl wegvegen na het zien van dat filmpje man. Echt heel mooi gedaan ^_^
There is no art to find the minds construction in the face
Echt een drama dat Europa weer lekker achterwege wordt gelaten en dadelijk in het stof van de US mag gaan spelen... Ik heb het meegemaakt bij DAoC waar de patches zo'n 2-3maanden uitelkaar lagen (Moet zeggen dat het naarmate telkens minder werd) en dus eigenlijk heel veel spelers ook zijn begonnen op de US servers.
Verwijderd
Jij ook al? Mijn bureau is nog altijd doordrenkt met kwijl.Muppet schreef op 05 november 2004 @ 01:47:
Letterlijk WoW, ik moest gewoon wat kwijl wegvegen na het zien van dat filmpje man. Echt heel mooi gedaan ^_^
is de schuld van de duitsers en fransozen, omdat die alles weer in hun eigen taaltje moeten hebben, en dat kost nu eenmaal tijdTidus schreef op 05 november 2004 @ 02:11:
Echt een drama dat Europa weer lekker achterwege wordt gelaten en dadelijk in het stof van de US mag gaan spelen... Ik heb het meegemaakt bij DAoC waar de patches zo'n 2-3maanden uitelkaar lagen (Moet zeggen dat het naarmate telkens minder werd) en dus eigenlijk heel veel spelers ook zijn begonnen op de US servers.
dus eerste de 3-month plan als europeaan. En dan lekker de EU gaan spelen
Ja alleen het leuke is dat je dan 2x WoW mag aanschaffen, omdat je niet met de US versie op EU servers kan en vice versaadmiral schreef op 05 november 2004 @ 08:51:
dus eerste de 3-month plan als europeaan. En dan lekker de EU gaan spelen
lijkt me sterk, of zijn daar inmiddels al uitspraken over geweest?
Zou je niet gewoon een Realm kunnen kiezen net als met Diablo 2 ??
Hmzzz....ik heb de client inmiddels 3 keer gedownload van FP, maar steeds krijg ik de melding dat de zip file corrupt is. Iemand een torrent link of een suggestie om de client wel goed binnen te krijgen?
Ik heb nu dus wel een account, alleen geen client
Ik heb nu dus wel een account, alleen geen client
je kan em niet met winrar uitpakken. Volgens mij kun je ingebouwde windowsXP zip dinges gebruiken of anders even winzip downloaden.
Hmzzz...dan ga ik dat maar proberen zodra ik thuis ben...
Onder linux (gentoo) wil ie btw ook niet met gunzip (unexpected eof).
Onder linux (gentoo) wil ie btw ook niet met gunzip (unexpected eof).
Verwijderd
In de localized server faq op de blizzard site staat dat je met de US versie dus alleen op US servers kunt spelen, EU alleen op EU servers.Muppet schreef op 05 november 2004 @ 09:18:
Zou je niet gewoon een Realm kunnen kiezen net als met Diablo 2 ??
Je kunt wel kiezen tussen 4 verschillende time zone servers in de US versie (eastern is het beste voor europa natuurlijk).
Ik vind het nog steeds een gigantisch stomme move van Blizzard, bij EQ2 doen ze wel een wereldwijde gelijktijdige release en kun je op alle servers spelen.
Mwaw vind het wel leuker om op Eu server te spelen. Grote verschil met Lineage is nu dat er op "normale" tijden gewoon veel meer mensen online zijn. Bijv voor Quests in instances. Als het een US server was dan had je daarvoor heel laat op moeten blijven
Yup een week of 2 terug stond op het forum van WoW dat je met de US versie alleen op US servers kan spelen, om lag te voorkomen.admiral schreef op 05 november 2004 @ 09:16:
lijkt me sterk, of zijn daar inmiddels al uitspraken over geweest?
Zie ook Blerk_NKK trouwens
[ Voor 23% gewijzigd door Apocrypha op 05-11-2004 10:56 ]
Hebben jullie ook allemaal een mailtje gehad over het Pre-orderen van WoW?
Jep,Jaded schreef op 05 november 2004 @ 11:12:
en daar staat ook t volgende in:
World of Warcraft® Free Open Beta Set to Begin by November 8th!
Nothing to see here
W000000000Tits_me schreef op 05 november 2004 @ 11:35:
[...]
Jep,
Kan ik trouwens alvast die client downloaden voor de open beta?
Wat ik me nu ineens bedenk; waarom maken ze geen 'echte' film in die stijl van de intro over het hele warcraft verhaal? Dat zou echt geweldig zijn
[ Voor 25% gewijzigd door sOid op 05-11-2004 12:10 ]
Waarom maken ze niet heel WoW in de stijl van het intro filmpjesOidivUs schreef op 05 november 2004 @ 12:07:
[...]
W000000000TNog paar nagjes slapen! Was al bijna in winterslaap om dan pas wakker te worden als ie uit was
Kan ik trouwens alvast die client downloaden voor de open beta?
Wat ik me nu ineens bedenk; waarom maken ze geen 'echte' film in die stijl van de intro over het hele warcraft verhaal? Dat zou echt geweldig zijn
Verwijderd
He, ik hoorde dat er ook een europese versie van www.thottbot.com is.
Weet iemand dat adres?
(ps. Bijna level 40
)
Weet iemand dat adres?
(ps. Bijna level 40
Verwijderd
Ik denk dat je bedoeld dat de profile dinges nu werkt ook op de europese servers. Dit is bijvoorbeeld 1 van mijn chars:Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 12:38:
He, ik hoorde dat er ook een europese versie van www.thottbot.com is.
Weet iemand dat adres?
http://www.thottbot.com/?profile=Nieksos.PvP_Server
Je kan dit doen met behulp van Cosmos.
!$%!%@#$%@#^Jaded schreef op 05 november 2004 @ 11:12:
K'heb het mailtje wel, maar hij is leeg.
Kreeg hem in m'n lycos account.
Kan iemand het mailtje ff posten?
Verwijderd
omdat je dan met een fps van 1/ 1000000[b][message=22053588,noline]Apocrypha schreef op 05 november 2004 @ 12:14
Waarom maken ze niet heel WoW in de stijl van het intro filmpje
rondloopt ofzo, omdat dat filmpje echt niet realtime gerenderd wordt
maar dat wist je ook wel denk ik
K heb een FP key sinds gisteren... betaald maar weet tenminste zeker dat ik er niet uitgekicked wordt of geen een krijg...
(Vandaar de weinige posts).. Moet ook zeggen dat de lag errug mee valt op de Amerikaanse servers.. Maar het was ook maar slechts 2 uur spelen en ben nu een Undead Mage lvl 5..
K ik ga dit weekend flink levelen op een PvP server zijn er meerdere nederlanders hier op een PvP server zodat we ff kunnen groupen op 1 realm..
K ik ga dit weekend flink levelen op een PvP server zijn er meerdere nederlanders hier op een PvP server zodat we ff kunnen groupen op 1 realm..
[ Voor 20% gewijzigd door Skeiron462 op 05-11-2004 13:48 ]
Gisteren ook maar even 9 euro betaald aan de fileplanet uitbuiters 
Moet zeggen dat het echt 10x beter is als ik verwachte.
Ben een Gnome Rogue begonnen en zit al in level 7.
De bestuuring is bijna hetzelfde als die van guildwars (voor degene die de beta daarvan hebben gespeeld).
Voor de rest, interface is super simpel. Goed doorgedacht en mooi.
In het aantal questen kom je gewoon om. Je moet echt op je questen focussen en afmaken omdat je anders zo op je 20 active questen limiet zit.
In prencipe kun je gewoon tot level 60 komen alleen al door questen. De questen zijn gewoon leuk, alleen in het begin heb je wel veel van die kill 10 dit en 5 dat questen. Maar dat is denk ik om de eerste levels snel te krijgen en je aan het vechtsysteem te wennen.
De community moet ik zeggen is gewoon super. Iedereen is aardig en vriendelijk en helpen je graag.
Ik was ergens in een grot en er kwam zo opeen iemand op me aflopen en gaf me een betere dagger, hij hielp me ook met het uitmoorden en gaf me veel antwoorden.
En Ironforge is gewoon
zooo mooi.
Alleen jammer dat er nog maar 1 item in de Auction House is. De meeste mensen gebruiken hem denk ik nog niet...
Zal vannavond nog wel wat screenies posten.
1 ding: Dit spel ga ik zeker kopen.
Blizzard heeft weer een kaskraker gemaakt, dat staat vast.
Moet zeggen dat het echt 10x beter is als ik verwachte.
Ben een Gnome Rogue begonnen en zit al in level 7.
De bestuuring is bijna hetzelfde als die van guildwars (voor degene die de beta daarvan hebben gespeeld).
Voor de rest, interface is super simpel. Goed doorgedacht en mooi.
In het aantal questen kom je gewoon om. Je moet echt op je questen focussen en afmaken omdat je anders zo op je 20 active questen limiet zit.
In prencipe kun je gewoon tot level 60 komen alleen al door questen. De questen zijn gewoon leuk, alleen in het begin heb je wel veel van die kill 10 dit en 5 dat questen. Maar dat is denk ik om de eerste levels snel te krijgen en je aan het vechtsysteem te wennen.
De community moet ik zeggen is gewoon super. Iedereen is aardig en vriendelijk en helpen je graag.
Ik was ergens in een grot en er kwam zo opeen iemand op me aflopen en gaf me een betere dagger, hij hielp me ook met het uitmoorden en gaf me veel antwoorden.
En Ironforge is gewoon
Alleen jammer dat er nog maar 1 item in de Auction House is. De meeste mensen gebruiken hem denk ik nog niet...
Zal vannavond nog wel wat screenies posten.
1 ding: Dit spel ga ik zeker kopen.
Blizzard heeft weer een kaskraker gemaakt, dat staat vast.
Ow ja? Misschien kijk ik eroverheen, maar waar zie je dat?its_me schreef op 05 november 2004 @ 11:35:
[...]
Jep,
Ik heb er 2 gekregen, een met als onderwerp:"Jaded schreef op 05 november 2004 @ 14:37:
[...]
Ow ja? Misschien kijk ik eroverheen, maar waar zie je dat?
World of Warcraft Street Date: 11.23.04
En een met als onderwerp:
World of Warcraft: Pre-order date announced
In de eerst staat de open beta datum.
[edit]World of Warcraft® Free Open Beta Set to Begin by November 8th!
By November 8th, the fog of war will be lifted and Blizzard will invite thousands of North American gamers to take a free tour of the epic World of Warcraft. This will be the final stage of testing for the massive online world before it ships to stores in the U.S. and Canada for a November 23, 2004 Street Date.
Willing adventurers can download the World of Warcraft Open Beta by visiting https://signup.worldofwarcraft.com. The official start date of the Open Beta will be announced on www.worldofwarcraft.com, so stay tuned for additional information.
Players who want to get an early jump on the action can sign up for the World of Warcraft Final Stress Test which began on November 1st. Final Stress Test players will be able to carry over their characters into the Free Open Beta. There are limited spaces available for the Final Stress Test and you must be a FilePlanet member to participate. For more information on how to sign up for the World of Warcraft Final Stress Test, or on how to become a FilePlanet member, click www.fileplanet.com.
Spaces for both the Final Stress Test and the Free Open Beta will be given out on a first come, first served basis. So sign up early, and we hope to see you in Azeroth...
Plaatje uit de mail:

[edit2]
En hier ook een link naar de mail/post op blizzard website:
http://www.blizzard.com/insider/insider-020.html
[ Voor 8% gewijzigd door itsme op 05-11-2004 15:10 ]
Nothing to see here
Dus maandag kunnen we ons inschrijven en ook meteen spelen?
Weer een voorbeeld van laksheid in Europa.. moet je opletten
http://www.blizzard.co.uk/insider/insider-020.html
On the 26th of November, World of Warcraft will be available for pre-order throughout Europe. With more than 330,000 Closed Beta applications received and limited quantities available at launch, players are encouraged to pre-order in order to guarantee their copy of the game. Players who pre-order World of Warcraft at participating retailers will also receive a bonus Soundtrack “EP” at the time of pre-order as well as a personal “Authentication Key” providing guaranteed access in to the European Final Beta Test, once it goes live.
En kijk eens op de main van http://en.wow-europe.com/ .. nog steeds geen nieuwe info terwijl het wel officieel is.. Wordt je toch ff helemaal lijp van..
http://www.blizzard.co.uk/insider/insider-020.html
On the 26th of November, World of Warcraft will be available for pre-order throughout Europe. With more than 330,000 Closed Beta applications received and limited quantities available at launch, players are encouraged to pre-order in order to guarantee their copy of the game. Players who pre-order World of Warcraft at participating retailers will also receive a bonus Soundtrack “EP” at the time of pre-order as well as a personal “Authentication Key” providing guaranteed access in to the European Final Beta Test, once it goes live.
En kijk eens op de main van http://en.wow-europe.com/ .. nog steeds geen nieuwe info terwijl het wel officieel is.. Wordt je toch ff helemaal lijp van..
argh! zit gewoon al knarsetandend en F5-end te wachten op maandag om vervolgens anderhalve week lang uit het zicht te verdwijnen voor iedereen behalve mijn fellow Open Beta testers waarna het knarsetanden weer van voor af aan begint en aanhoudt t/m februari....no fair!
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Moet je je nou eigenlijk ook aanmelden voor de Free Open Beta?
Of gaat maandag alles vanzelf over/mee?
Of gaat maandag alles vanzelf over/mee?
[ Voor 25% gewijzigd door RonvO op 05-11-2004 16:09 ]
valt wel mee, L2 draait op Pacific timezone. dus 9 uur tijdsverschil met hier.Muppet schreef op 05 november 2004 @ 10:08:
Mwaw vind het wel leuker om op Eu server te spelen. Grote verschil met Lineage is nu dat er op "normale" tijden gewoon veel meer mensen online zijn. Bijv voor Quests in instances. Als het een US server was dan had je daarvoor heel laat op moeten blijven
Eastcoast is "maar" 6 uur verschil.
scheelt toch wel of een even op zondagavond 11 uur is, of snachts om 2 uur
Ik heb trouwens bij de US stress test een betere ping op de "pacific" realm dan op de "eastern" realm, vreemd..
Even 2 noob vraagjes voor degene in de beta: Hoe krijg je je console tevoorschijn en hoe zie je je ping.
Dankje
Dankje
Op welke server spelen jullie (Final Stress Test)? Ik zit samen met Promwarmachine op PVP Pacific Test 9, als Tauren Shaman
Ik zit samen met een vriend op Pacific, TEST 14 PVP
Tauren Warrior (lvl 9)
vriend is Undead Priest
Ik moet hem alleen nog ff een keer ingame vinden
Tauren Warrior (lvl 9)
vriend is Undead Priest
Ik moet hem alleen nog ff een keer ingame vinden
[ Voor 3% gewijzigd door nioz op 05-11-2004 16:54 ]
je ping is het groene streepje in je UI naast je bag-slotsWub schreef op 05 november 2004 @ 16:41:
Even 2 noob vraagjes voor degene in de beta: Hoe krijg je je console tevoorschijn en hoe zie je je ping.
Dankje
en je console krijg je open door met -console op te starten bijv. (c:\program files\WorldofWarcraft\wow.exe -console
en dan als het spel is opgestart moet je op '~' drukken
Verwijderd
Vreemd idd... ik heb op pacific een ping van 250~350, op eastern 170-300. Wat krijg jij dan?nioz schreef op 05 november 2004 @ 16:38:
Ik heb trouwens bij de US stress test een betere ping op de "pacific" realm dan op de "eastern" realm, vreemd..
Valt mee noemt ie datRocketKoen schreef op 05 november 2004 @ 16:15:
[...]
valt wel mee, L2 draait op Pacific timezone. dus 9 uur tijdsverschil met hier.
Eastcoast is "maar" 6 uur verschil.
scheelt toch wel of een even op zondagavond 11 uur is, of snachts om 2 uur
zoek werk waarvoor je niet 2 uur in de auto hoeft te zitten?Muppet schreef op 05 november 2004 @ 17:17:
[...]
Valt mee noemt ie datSommige mensen werken 40 uur. Mijn wekker gaat om 530 dan moet ik er echt wel voor 2-en in liggen anders gaat er iets niet goed
LOL
nee maar als ik om 7 uur begin dan heb ik geen files en is het maar 45 minuten rijden. Mag ik om 1530 naar huis en kan ik nog anderhalf uur voor het eten WoW spelen
Kent iemand een site die de 'World of Warcraft CE' US Versie shipped buiten de US?
Verwijderd
Ja geweldig dit spel. Heb al in de eerste stress test gespeeld dus in het begin doorliep ik de quests gemakkelijk. Flink wat updates geweest sinds laatste stress test.
Ben inmiddels een Night Elf Warrior lvl 17.
Ben inmiddels een Night Elf Warrior lvl 17.
Weet iemand of er ook een NL WoW site is?
Verwijderd
Echt een heerlijk spel
Ik ga dit spel dus zeker kopen, nu alleen de vraag welke versie... De US of EU...
Ik dnek nu voor EU puur voor tijden. Anders kom je dus echt niemand tegen tussen 8 en 11 als ik dus zoiezo aan het spelen ben. En dan gaa thet niet erg snel ofzo...
Nadeel is de wachttijd... Dat gaat dus echt zeker 2 a 3 maanden tussenzitten.
Dillema!
Goed, ik ga vanavond de pvpserver checken dnek ik na wat oefening met mijn dwarf rogue op de normale server. Iemand zin om mee te doen ?
Ik ga dit spel dus zeker kopen, nu alleen de vraag welke versie... De US of EU...
Ik dnek nu voor EU puur voor tijden. Anders kom je dus echt niemand tegen tussen 8 en 11 als ik dus zoiezo aan het spelen ben. En dan gaa thet niet erg snel ofzo...
Nadeel is de wachttijd... Dat gaat dus echt zeker 2 a 3 maanden tussenzitten.
Dillema!
Goed, ik ga vanavond de pvpserver checken dnek ik na wat oefening met mijn dwarf rogue op de normale server. Iemand zin om mee te doen ?
Ik ben level 12 gnome mage op server 13, kvin et erg leuk, zeer aardige mensen, en veel quests.
Verwijderd
ik zou maar niet TE hard juigen omdat et niet echt een open beta
is, et is meer een Closed Beta 2 want er is een limit aan keys die ze uitgeven..
----------------------------
Will there be a limit to the number of people who can play the World of Warcraft open beta?
Yes, we will have to limit the number of players. However, a maximum number of players has not yet been determined. At this time, we simply recommend that if you wish to play in the open beta that you download the game and create an account as soon as the open beta is ready. Once we fill our servers to capacity, we will remove the World of Warcraft downloader and account-creation pages.
--------------------------------
over Nep gespoken, blizzard is daar nr1 van
is, et is meer een Closed Beta 2 want er is een limit aan keys die ze uitgeven..

----------------------------
Will there be a limit to the number of people who can play the World of Warcraft open beta?
Yes, we will have to limit the number of players. However, a maximum number of players has not yet been determined. At this time, we simply recommend that if you wish to play in the open beta that you download the game and create an account as soon as the open beta is ready. Once we fill our servers to capacity, we will remove the World of Warcraft downloader and account-creation pages.
--------------------------------
over Nep gespoken, blizzard is daar nr1 van

Verwijderd
ik heb et over blizzard niet over wow
als je de laatste tijd et forum en de site in de gaten hebt gehouden
dan weet je dat er heel veel fout ging met WoW
Verwijderd
Hallo,
Als er iemand is met een creditcard die fileplanet subscriber voor me wil regelen, want ik heb zelf geen creditcard. Uiteraard betaal ik het zelf, zodat ik me in het weekend wat kan vermaken
Me msn is:
shotgun@deathbloom.be
e-mail: benben2@gmail.com -->ook die ik op FP gebruik
Groetjes,
Botje
Als er iemand is met een creditcard die fileplanet subscriber voor me wil regelen, want ik heb zelf geen creditcard. Uiteraard betaal ik het zelf, zodat ik me in het weekend wat kan vermaken
Me msn is:
shotgun@deathbloom.be
e-mail: benben2@gmail.com -->ook die ik op FP gebruik
Groetjes,
Botje
Verwijderd
Ehm, wauw.
http://www.worldofwarcraft.com/trailer/
edit: racial traits ook bekend komt zojuist op frontpage wow .com te staan
http://www.worldofwarcraft.com/trailer/
edit: racial traits ook bekend komt zojuist op frontpage wow .com te staan
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2004 22:40 ]
Bullshit, dat heeft echt niks met nep te maken
Zoals ik eerder al zei.Lijkt me ook niet meer dan normaal trouwens. Ze kunnen wel 100.000 man in de OB toelaten maar als het daardoor onspeelbaar laggy wordt of de servers kunnen het niet aan wat schieten ze er dan mee op? Ze kunnen zelf ook wel inschatten hoeveel subscribers er komen dus heeft het weinig zin om de hardware onnodig op z'n knieen te krijgen en de game experience te verpesten, waardoor mensen misschien de Retail niet gaan spelen.
Wat ik zojuist nog las:
Bron: http://www.blizzard.co.uk/press/041105.shtml
Als je WoW dus 'pre-ordert' wordt je gegarandeerd toegelaten tot de Europese Finale Beta.Beginning on November 26th 2004 , gamers will be able to pre-order World of Warcraft from retail outlets across Europe. In doing so, not only are they guaranteed the option to receive a copy of the final game on the day of launch, but they will also receive a pre-order box containing a special edition CD of selected soundtracks from the game and an authentication key for guaranteed access to the European Final Beta Test.
Verwijderd
1. weet je wel wat OPEN beta betekent ?
2. als ze niet alle mensen erin kunnen laten die wow willen spelen...
vertel jij mij dan is hoe ze dat doen met de retail ?
gewoon ff wat mensen bannen omdat de server gaat laggen ?
Ja en vanaf wanneer is dat en tot hoe lang?Jaded schreef op 05 november 2004 @ 22:58:
Wat ik zojuist nog las:
[...]
Als je WoW dus 'pre-ordert' wordt je gegarandeerd toegelaten tot de Europese Finale Beta.
Ik bedoel voor het zelfde geld is dat straks EEN hele dag voor de release.
Verwijderd
Beginning on November 26th 2004 , gamers will be able to pre-order World of Warcraft
ik zit wel goed op die prive servers voor nu, ik ga niet extra betalen om de de beta
te komen, als je kijkt naar US open beta dan zie je dat et 2 weken voor de release is..
koop em liever in de winkel , maar dat is mijn mening
ik zit wel goed op die prive servers voor nu, ik ga niet extra betalen om de de beta
te komen, als je kijkt naar US open beta dan zie je dat et 2 weken voor de release is..
koop em liever in de winkel , maar dat is mijn mening
Heeft iemand al info over een Europese collectors edition ?
MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE
Snap je me nou niet of WIL je me niet snappen? Er staan misschien wel 300.000 man te trappelen om WoW Beta te willen spelen. Maar die gaan ze toch echt niet allemaal toelaten aangezien de servers dat niet trekken. En die hoeven niet meer dan nodig gestresstest te worden.Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 23:08:
1. weet je wel wat OPEN beta betekent ?
Ze hebben nu 16 Beta servers staan, die per stuk zo'n 3k aan mensen aan kunnen. Zodra mensen beginnen met het kopen en dus betalen van deze game is het niet zo'n probleem om servers bij te gaan plaatsen. Maar ze zijn dat zeker niet van plan voor de freeloaders die je tijdens een OB altijd hebt (en misschien wel het grootste gedeelte van de playerbase op dat moment uitmaken, het type mensen wat na 4 jaar MMO's nog steeds niet over de schok van de maandelijkse betaling heen is).
Wanneer je iedereen toelaat krijg je Lineage 2 OB taferelen, servers gewoon een dag down, verschrikkelijke lag en nog meer van dat soort dingen die er bij een groot gedeelte van de mensen misschien wel voor zorgen dat ze de game niet eens gaan kopen.
Het is niet alsof ze je ook maar -iets- verplicht zijn hoor, vind je het nep dan speel je het gewoon niet.
Ik zou het niet vreemd vinden als Blizz al rekening houdt met non-US participants aan de OB. Het zou dan ook logisch zijn dat ze graag het aantal sign-ups in de hand zouden willen houden. Als iedereen ineens kan inloggen gaat het absoluut mis.
Naar mijn mening heeft Blizz het zaakje nog wel aardig in de hand. Het lijkt alsof ze na iedere stap even weer boven de veranderingen 'zweven' om zo te kijken hoe het uitpakt en eventueel veranderingen aanbrengen. Het is en blijft hun eerste MMO en dat zal zeker niet zonder kinderziektes zijn, maar ik denk dat ze heel veel lekken boven zullen krijgen in korte tijd en zo een volwaardig en drijvend schip maken. Dus ik ga lekker rustig afwachten op wat komen gaat. In elk geval belooft de trailer veel goeds!
Naar mijn mening heeft Blizz het zaakje nog wel aardig in de hand. Het lijkt alsof ze na iedere stap even weer boven de veranderingen 'zweven' om zo te kijken hoe het uitpakt en eventueel veranderingen aanbrengen. Het is en blijft hun eerste MMO en dat zal zeker niet zonder kinderziektes zijn, maar ik denk dat ze heel veel lekken boven zullen krijgen in korte tijd en zo een volwaardig en drijvend schip maken. Dus ik ga lekker rustig afwachten op wat komen gaat. In elk geval belooft de trailer veel goeds!
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
http://www.worldofwarcraf...races/racial-bonuses.html
Hier nog even een linkje naar de Racial Treats, om mijn gezeik een beetje te compenseren
Hier nog even een linkje naar de Racial Treats, om mijn gezeik een beetje te compenseren
de Tauren Kodo-mount ==
Echt cool, ik wilde namelijk wel een mount hebben
Ik ben iig wel van plan om de US versie van WoW te gaan spelen, zeker als de latency zo blijft als hij nu is. Ik ben namelijk bang dat ik het niet trek als ik op EU moet wachten en met Ger of Franse mensen spelen die weigeren om engels te praten etc heb ik ook weinig zin. (in andere games is dat nogal eens het geval, dus ik verwacht het eigenlijk ook in WoW)
Nu nog een shop vinden die de Collector Edition naar EU shipped. =)
Echt cool, ik wilde namelijk wel een mount hebben
Ik ben iig wel van plan om de US versie van WoW te gaan spelen, zeker als de latency zo blijft als hij nu is. Ik ben namelijk bang dat ik het niet trek als ik op EU moet wachten en met Ger of Franse mensen spelen die weigeren om engels te praten etc heb ik ook weinig zin. (in andere games is dat nogal eens het geval, dus ik verwacht het eigenlijk ook in WoW)
Nu nog een shop vinden die de Collector Edition naar EU shipped. =)
Met Bittorrent kan ik Beta 2 downloaden. Zou dat gewoon het complete product zijn? i.e. dat ik er met en open beta key gebruik van kan maken? Fileplanet servers zullen vast supertraag worden als er 200.000 spelers dat spel gaan downloaden als het wordt vrijgegeven.
Dit dus.
[quote]nioz schreef op 06 november 2004 @ 01:18:
Ik ben namelijk bang dat ik het niet trek als ik op EU moet wachten en met Ger of Franse mensen spelen die weigeren om engels te praten etc heb ik ook weinig zin. (in andere games is dat nogal eens het geval, dus ik verwacht het eigenlijk ook in WoW)
[quote]
Ja dat vond ik bloedirritant in Horizons. Al dat Franse en Duitse gelul om je heen. En allemaal van die Duitse namen en clannamen...
Ik ben namelijk bang dat ik het niet trek als ik op EU moet wachten en met Ger of Franse mensen spelen die weigeren om engels te praten etc heb ik ook weinig zin. (in andere games is dat nogal eens het geval, dus ik verwacht het eigenlijk ook in WoW)
[quote]
Ja dat vond ik bloedirritant in Horizons. Al dat Franse en Duitse gelul om je heen. En allemaal van die Duitse namen en clannamen...

Dit dus.
Ik geloof dat in de US de download beschikbaar werd gesteld voordat de open beta begon, dan heb je ruim de tijd om hem te downloaden. Dat zal hier ook wel gaan gebeuren.FunkyTrip schreef op 06 november 2004 @ 01:25:
Met Bittorrent kan ik Beta 2 downloaden. Zou dat gewoon het complete product zijn? i.e. dat ik er met en open beta key gebruik van kan maken? Fileplanet servers zullen vast supertraag worden als er 200.000 spelers dat spel gaan downloaden als het wordt vrijgegeven.
[ Voor 4% gewijzigd door Alphega op 06-11-2004 01:36 ]
Http://www.gamestop.com - Levert buiten US als je via CC betaald. 
Of dat mag ik dan wel hopen want ik heb vanmiddag 3 CE's besteld
Ik twijfel nog enorm. Dat is best wel een hoop geld dat je daar uitgeeft, gast.Tidus schreef op 06 november 2004 @ 02:24:
Http://www.gamestop.com - Levert buiten US als je via CC betaald.
Echt, ze zeggen overal dat Europeanen moeten wachten op de EU beta, wat nou als ze echt europese IP ranges gaan bannen van de US servers? Daar zit je dan met je US clients... Collectors Editions nog wel
Klopt het trouwens dat je $19.95 aan verzendkosten betaald daar?
[ Voor 8% gewijzigd door PromWarMachine op 06-11-2004 02:47 ]
Verwijderd
Net van de blizz site geript... Ik weet niet of het al bekend was, maar dit spel komt de deur niet in, totdat er een bnetd achtige oplossing is. Dit is namelijk te duur.After the initial free one-month subscription ends, players of World of Warcraft will be able to continue playing under one of three different subscription plans. The month-to-month subscription plan costs $14.99 per month, the three-month plan costs $13.99 per month, and the six-month plan costs $12.99 per month. World of Warcraft subscription fees can be paid by major credit card, PayPal, and pre-paid game cards, which will be available in stores where World of Warcraft is sold. World of Warcraft has received a Teen rating from the ESRB.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoek eerst zelf voordat je iets vraagt! Doe je dat niet, dan kunnen daar gevolgen aan vast zitten. Het is nu vaak genoeg vriendelijk gevraagd.
Zoek eerst zelf voordat je iets vraagt! Doe je dat niet, dan kunnen daar gevolgen aan vast zitten. Het is nu vaak genoeg vriendelijk gevraagd.