Zo ik heb m'n client al binnen
. Nu nog wachten totdat de OB begint
Wel lid, niet betaald, ik kom zover als VinnieWeis ook komt, doe je dan subscribe op een ander product, kan je geen WoW meer kiezen...Skeiron schreef op 02 november 2004 @ 11:35:
[...]
Ben je een Fileplanet lid dan?? Anders krijg je het ook echt niet voor elkaar.. alleen voor mensen die betaald hebben voor de Fileplanet service..
Dan is het logisch.. Het is alleen voor betaalde klanten van Fileplanet.. Pas bij de Open Beta zal Fileplanet waarschijnlijk nog een paar keys uitdelen maar verwacht er niet te veel van.. grootste gedeelte wordt door blizzard uitgedeelt.. en tot zover heeft blizzard niet gezegd dat er een limiet op de keys zit.. wel een limiet op de keys die Fileplanet heeft..Tidus schreef op 02 november 2004 @ 11:38:
[...]
Wel lid, niet betaald, ik kom zover als VinnieWeis ook komt, doe je dan subscribe op een ander product, kan je geen WoW meer kiezen...
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
Nee het punt is volgens mij dat heel FP subscription op zijn gat ligt op dit moment.Skeiron schreef op 02 november 2004 @ 11:45:
[...]
Dan is het logisch.. Het is alleen voor betaalde klanten van Fileplanet.. Pas bij de Open Beta zal Fileplanet waarschijnlijk nog een paar keys uitdelen maar verwacht er niet te veel van.. grootste gedeelte wordt door blizzard uitgedeelt.. en tot zover heeft blizzard niet gezegd dat er een limiet op de keys zit.. wel een limiet op de keys die Fileplanet heeft..
Dat ook er nog eens bij.. maar als je nu pas een subscription neemt op Fileplanet kan je wel een beetje nagaan dat je een beetje te laat bent..VinnieWeiss schreef op 02 november 2004 @ 11:46:
[...]
Nee het punt is volgens mij dat heel FP subscription op zijn gat ligt op dit moment.
Er is gezegd dat als de servers vol zitten er gewoon geen key's en clients beschikbaar worden gesteld. Dit zal pas gebeuren bij de ob dus dat word vlot aanmelden bij de ob strax.Skeiron schreef op 02 november 2004 @ 11:45:
[...]
grootste gedeelte wordt door blizzard uitgedeelt.. en tot zover heeft blizzard niet gezegd dat er een limiet op de keys zit.. wel een limiet op de keys die Fileplanet heeft..
Nou laten we dan met zijn allen afspreken dat zodra je een verandering ziet en je een key kan aanvragen het meteen te posten hier.. Ik zal het ook doen
Het is altijd gezelliger met veel NLers
ff een quotje van de officiele forums:
Please be patient, it seems Fileplanet is under very heavy loads at this time.
Tyren
ff een quotje van de officiele forums:
Please be patient, it seems Fileplanet is under very heavy loads at this time.
Tyren
[ Voor 26% gewijzigd door Skeiron462 op 02-11-2004 12:16 ]
Verwijderd
FP subscription werkt weer... opgegeven voor 1 maand, $9.40 inclusief tax; alhoewel het natuurlijk pure naaierij is om te betalen voor een beta... moment van zwakte zullen we het maar noemen 
Nu nog wachten op email met de key...
ging dit keer zonder proxy, alleen een amerikaans adres ingevuld bij de signup page.Congratulations! You have been accepted into the World of Warcraft® Final Stress Test and Open Beta.
Nu nog wachten op email met de key...
Amerikaans adres nice one 
Mja heb ook ingeschreven enzo .. en krijg gewoon gefeliciflapstaart je mag meedoen. Dus lijkt me prima. Laat het wachten maar beginnen.
No waiting for download EVER .. alleen dan anders ;p
Mja heb ook ingeschreven enzo .. en krijg gewoon gefeliciflapstaart je mag meedoen. Dus lijkt me prima. Laat het wachten maar beginnen.
No waiting for download EVER .. alleen dan anders ;p
Laat ff weten als je de key daadwerkelijk hebt ontvangen.. ben erg benieuwd.. en info of je met de FP inschrijving een nederlands adres hebt gebruikt of een amerikaanse..
Heeft iemand hier een bron van? Wat als dit waar is kan Blizzard wat mij betreft echt kapot vallen. Zolang moeten wachten en dan nog niet eens in de open beta kunnen? Doei jongensVerwijderd schreef op 02 november 2004 @ 10:14:
Trouwens mensen, iets dat HEEL belangrijk is:
ze gaan een limiet op de inschrijvingen zetten van de OPEN BETA....
dus ik zou zeggen: wees er snel erbij, anders kan je ook ernaar fluite

Verwijderd
FP heb ik mijn NL adres ingevuld omdat mijn credit card op dat adres staat. Als je eenmaal lid bent kun je bij de WoW signup page, daar heb ik amerikaans adres ingevuld.Skeiron schreef op 02 november 2004 @ 14:00:
Laat ff weten als je de key daadwerkelijk hebt ontvangen.. ben erg benieuwd.. en info of je met de FP inschrijving een nederlands adres hebt gebruikt of een amerikaanse..
Kan nog niks downloaden van FP trouwens, zal wel tegelijk met de key komen.
Ik heb ook een US adres gebruikt maar je kon in het landenlijstje gewoon andere landen selecteren (bij de FP signup kon je alleen US kiezen). En key is inmiddels ook binnen.Skeiron schreef op 02 november 2004 @ 14:00:
Helaas reageert er op het Euro forum geen enkele GM of je met de Euro CB ook op de US OB servers kan komen zodat ik 3 weken daar met wat vrienden kan spelen.
How long will you leave the World of Warcraft client up for download?Heeft iemand hier een bron van? Wat als dit waar is kan Blizzard wat mij betreft echt kapot vallen. Zolang moeten wachten en dan nog niet eens in de open beta kunnen? Doei jongens
Once we have achieved the maximum number of players for the open beta, we will remove World of Warcraft from download. So, if you wish to play in the open beta, we recommend that you download the client and create an account as soon as the open beta begins. After we have reached the maximum server population we need, we will no longer be accepting people into the World of Warcraft open beta.
http://forums.worldofwarc...6203&p=1&tmp=1#post496203
Lijkt me ook niet meer dan normaal trouwens. Ze kunnen wel 100.000 man in de OB toelaten maar als het daardoor onspeelbaar laggy wordt of de servers kunnen het niet aan wat schieten ze er dan mee op? Ze kunnen zelf ook wel inschatten hoeveel subscribers er komen dus heeft het weinig zin om de hardware onnodig op z'n knieen te krijgen en de game experience te verpesten, waardoor mensen misschien de Retail niet gaan spelen.
[ Voor 15% gewijzigd door Ace op 02-11-2004 14:20 ]
Ja maar open beta is voor hun een geweldige kans om hun spel te promoten, zoveel mogelijk klanten te trekken. Iedereen wil wel graag ff wat van de gameplay proeven voordat ze het spel kopen, en de ob is hier perfect voor. Ik snap dat ze hun servers niet overdreven willen belasten, maar een limiet zetten op ob inschrijvingen kan ook ze ook juist weer veel klanten kosten. De wow hardcorde fans zijn er natuurlijk meteen bij, maar degene die nog twijfelen verliezen dan misschien net hun plekkie.keldon schreef op 02 november 2004 @ 14:17:
[...]
Lijkt me ook niet meer dan normaal trouwens. Ze kunnen wel 100.000 man in de OB toelaten maar als het daardoor onspeelbaar laggy wordt of de servers kunnen het niet aan wat schieten ze er dan mee op? Ze kunnen zelf ook wel inschatten hoeveel subscribers er komen dus heeft het weinig zin om de hardware onnodig op z'n knieen te krijgen en de game experience te verpesten, waardoor mensen misschien de Retail niet gaan spelen.
[ Voor 8% gewijzigd door DeepSeven op 02-11-2004 14:39 ]
www.worldofwarcraft.com is down maar er staat dat je nog wel op het forum kunt komen.
Daar aangekomen zie ik dezelfde berichten staan als vannochten. Dat wil zeggen, er zijn helemaal geen nieuwe berichten in die 5 uren geplaats. Het aantal vieuws op de huidige topic stijgen wel als je een paar keer refreshed.
Vreemd...
Vind de laaste tijd wel veel forum down, site down, laggy, pagina niet vinden enzo...
Hoop dat ze dit wel oplossen als het echt gaat gebeuren, open beta en retail dan.
Daar aangekomen zie ik dezelfde berichten staan als vannochten. Dat wil zeggen, er zijn helemaal geen nieuwe berichten in die 5 uren geplaats. Het aantal vieuws op de huidige topic stijgen wel als je een paar keer refreshed.
Vreemd...
Vind de laaste tijd wel veel forum down, site down, laggy, pagina niet vinden enzo...
Hoop dat ze dit wel oplossen als het echt gaat gebeuren, open beta en retail dan.
[ Voor 3% gewijzigd door Wub op 02-11-2004 15:06 ]
Ik denk juist dat de boel zoveel down is omdat ze alles aan het prepareren zijn voor de drukte Wub.
En wat betreft de limiet voor OB-inschrijvingen: we weten nog niet eens waar die limiet ligt, dus waar maken we ons druk over. Er zal vast een goede reden voor die limiet zijn en misschien ligt de limiet zo hoog dat hij niet eens gehaald wordt.
Daarbij, het blijft open beta, totdat je betaald hebt heeft Blizzard geen verplichtingen volgens mij
En wat betreft de limiet voor OB-inschrijvingen: we weten nog niet eens waar die limiet ligt, dus waar maken we ons druk over. Er zal vast een goede reden voor die limiet zijn en misschien ligt de limiet zo hoog dat hij niet eens gehaald wordt.
Daarbij, het blijft open beta, totdat je betaald hebt heeft Blizzard geen verplichtingen volgens mij
Inderdaad, niemand zou mogen klagennioz schreef op 02 november 2004 @ 15:25:
Ik denk juist dat de boel zoveel down is omdat ze alles aan het prepareren zijn voor de drukte Wub.
Mja, wij gamers zijn ook wel erg verwend, maar ik wacht gewoon al zo fucking lang
.
*Zucht* Mannen zijn echt het zwakkere geslacht.... nouja, ik in ieder geval wel, ik ben nu officieel fileplanet subscriber
Dat ik die ene week extra niet eens kan wachten verbaast me toch wel, maargoed dit is niet de eerste keer dat ik mezelf teleur stel.. en zeker niet de ergste keer
Dat ik die ene week extra niet eens kan wachten verbaast me toch wel, maargoed dit is niet de eerste keer dat ik mezelf teleur stel.. en zeker niet de ergste keer
Verwijderd
Will there be a limit to the number of people who can play the World of Warcraft open beta?
Yes, we will have to limit the number of players. However, a maximum number of players has not yet been determined.
dus nie alleen van fileplanet, maar overal....bron: wow.com faq
Yes, we will have to limit the number of players. However, a maximum number of players has not yet been determined.
dus nie alleen van fileplanet, maar overal....bron: wow.com faq
Verwijderd
Heb me maar via de creditcard van een vriend aangemeld bij fileplanet. Ben accepted in de final stress test, nu nog wachten op de key
Verwijderd
Iemand willig om voor mij zijn creditcard te lenen ?
Ik kan hier nauwelijks op wachten en aangezien ik een week weg ben is het onmogelijk om mij int te schrijven.
Kan iemand mij hiermee helpen?
Graag mailen naar irockout@hotmail.com of dikvoet@gmail.com
wellicht wacht je een kado indien je je opgeeft voor donor
Ik kan hier nauwelijks op wachten en aangezien ik een week weg ben is het onmogelijk om mij int te schrijven.
Kan iemand mij hiermee helpen?
Graag mailen naar irockout@hotmail.com of dikvoet@gmail.com
wellicht wacht je een kado indien je je opgeeft voor donor
Vind het maar pure naaierij imho.
Vorige strestest was gewoon gratis en nu zeker betalen
Moet je eerst nog de client downen en wachten op je key
Waar betaal je dan voor?
Fileplanet
Moet je eerst nog de client downen en wachten op je key

Voor wat ik nou zie word het een hele korte stresstest waar veel mensen nu onnodig voor gaan betalen. De Fileplanet site is al een keer down geweest, erg laggy nog steeds, veel problemen, warcraft site is nog steeds niet terug, forum staat vast...
Ik bedoel, 20 euro ongeveer gaan betalen om 5 dagen eerder een 'gratis' beta te kunnen spelen...
Ik bedoel, 20 euro ongeveer gaan betalen om 5 dagen eerder een 'gratis' beta te kunnen spelen...
Verwijderd
Maar je zit er wel zeker in en aangezien het zeker begin 2005 gaat worden met die release heb ik weinig zin om meer te wachten.
En met het signuppen voor de open beta ben ik eigenlijk amper achter de pc de eerste paar dagen ervan. En dan is het alsnog de vraag of je erin zit...
Fileplanet is kut, jah. maar i kheb de client al binnen dus het gaat puur om die key
Welke sympathieke heer wil zijn CC ter beschikking stellen voor dit goede doel
En met het signuppen voor de open beta ben ik eigenlijk amper achter de pc de eerste paar dagen ervan. En dan is het alsnog de vraag of je erin zit...
Fileplanet is kut, jah. maar i kheb de client al binnen dus het gaat puur om die key
Welke sympathieke heer wil zijn CC ter beschikking stellen voor dit goede doel
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 19:50 ]
Als je in die stresstest zit dan heb je automatisch toegang tot de Open Beta. Je kunt dan ook de Char's van de stresstest gebruiken dus echt puur alleen voor een paar dagen is het ook weer niet. Je bent in iedergeval verzekerd voor de OB.
Niet dat ik het ga doen hoor, tenzij ik een CC had
.
Niet dat ik het ga doen hoor, tenzij ik een CC had
Vorige stresstest werkte precies hetzelfde hoor, ook alleen voor FP subscribers gegarandeerd de eerste paar dagen. Pas later kregen ook non-FP subscribers een key.nemo55 schreef op 02 november 2004 @ 19:17:
Vind het maar pure naaierij imho.
Moet je eerst nog de client downen en wachten op je keyWaar betaal je dan voor?
Fileplanet
Ik heb me aangemeld voor de stress-test, hopelijk krijg ik snel mijn mailtje
Ik wacht nog steeds op mijn FP key, maar heb WoW open beta nu wel alvast geinstalled (niet via FP gedownload dus) en de intro even gekeken. Hij is wel leuk; je ziet alle races even voorbij komen, blizzard had er eerder al delen van gereleased.
http://wowvault.ign.com/V...?view=Videos.Detail&id=32
Bij WoW Vault hebben ze de intro ook los ter download.
Bij WoW Vault hebben ze de intro ook los ter download.
Oke dat was wel zo, maar zoals je ziet zitten er mensen te wachten op een key waarvoor ze betalen. En eerlijk gezegd denk ik dat het een marketingtrucje is van Blizzard en Fileplanet om te zeggen dat er een beperkt aantal plaatsen is op de servers zodat er meer mensen zich inschrijven om verzekerd te zijn van een open beta plaatsje. Beetje commerciele crap.keldon schreef op 02 november 2004 @ 20:22:
[...]
Vorige stresstest werkte precies hetzelfde hoor, ook alleen voor FP subscribers gegarandeerd de eerste paar dagen. Pas later kregen ook non-FP subscribers een key.
Je betaald trouwens niet voor de beta maar voor de diensten die fileplanet je aanbied. Dat Blizzard niet een andere methode om de beta aan te bieden gebruikt is een heel ander verhaal opzich, Persoonlijk vind ik dat er niet geklaagd mag worden aangezien de stress test / open beta officieel helemaal niet voor eu spelers bedoeld is
(maargoed dat kan ik dan ook wel zeggen aangezien ik in closed beta zit denk dat ik mischien ook wat anders zou zeggen als ik dat niet zat)
Pcies. Je betaalt voor hun diensten. Moet je voor de grap het forum eens doorlezen van de us over Fileplanet. Ik praat nl. niet voor mezelfVerwijderd schreef op 02 november 2004 @ 21:11:
Je betaald trouwens niet voor de beta maar voor de diensten die fileplanet je aanbied. Dat Blizzard niet een andere methode om de beta aan te bieden gebruikt is een heel ander verhaal opzich, Persoonlijk vind ik dat er niet geklaagd mag worden aangezien de stress test / open beta officieel helemaal niet voor eu spelers bedoeld is(maargoed dat kan ik dan ook wel zeggen aangezien ik in closed beta zit denk dat ik mischien ook wat anders zou zeggen als ik dat niet zat)
Paar posts van paar fp-slachtoffers
The real insult is not the fact that they are charging you to download the client to play in the Final Stress Phase. I really don't mind paying a nominal fee to get a fast download access to get the game going. The real insult is the fact that, even after you pay to get the client directly from FP, you still cannot download the client right away because it keeps directing you to a page where you are asked to pay for premium account even though you have already done so.
Maar goed. T'is eenmaal zo en ik ga hier verder geen woorden meer aan vuil maken, voordat dit topic een anit-fp topic gaat wordenif they dont get it working before i finish the download i am going to tell my bank to put a hold on the payment. only reason i wanted the account was for the client and now look at this mess....
Nou toen FP even problemen had toen kon ik me dus niet eens registreren. Daarna gewoon een account genomen, meteen signup voor WoW doorlopen en nu afwachtend op een key. De client heb ik al dus dat scheelt.
Verwijderd
beetje misleidend is het op z'n minst... je wordt verteld dat je 'meteen' kunt gaan spelen, maar sommige mensen wachten al >20 uur op een key. Voor een gratis site is dat tot daar aan toe, maar als je betaalt moeten ze wel hun beloftens nakomen.
maar goed, ik heb de client al (via BT), hopelijk is de key er morgenvroeg.
maar goed, ik heb de client al (via BT), hopelijk is de key er morgenvroeg.
Verwijderd
Client is inmiddels inderdaad ook binnen en ik neem aan dat ik morgen avond de key toch wle in mijn bezit heb...
Inderdaad schandalig dta mensen 20 uur moetenw achten op hun key...
Inderdaad schandalig dta mensen 20 uur moetenw achten op hun key...
Iemand al het nieuwe begin filmpje gezien wat in de WoW Open beta zit?
Op deze site is hij te downloaden:
http://www.dogma-guild.org/viewtopic.php?p=416#416
Mirror:
1 ding kan ik er over zeggen... WoW!...
Op deze site is hij te downloaden:
http://www.dogma-guild.org/viewtopic.php?p=416#416
Mirror:
1 ding kan ik er over zeggen... WoW!...
Zit hier ook al een paar uur op die Key te wachten.
Maar uhhh... waar halen jullie die client vandaan?
Maar uhhh... waar halen jullie die client vandaan?
Weet niet of het toegestaan is om dat hier te posten aangezien het officieel helemaal nog niet mag 
(open beta client bedoel ik)
(open beta client bedoel ik)
[ Voor 15% gewijzigd door Wub op 02-11-2004 23:27 ]
Of je leest het topic eens door voor de verandering
http://army-man.de/wow/index.php?version=us
Link heb ik al een keer gepost namelijk

Die loopt hier al eventjes. Wist alleen niet of ik de goeie had.
Heb je alleen die 2,5GB nodig? of ook die andere?
Heb je alleen die 2,5GB nodig? of ook die andere?
Ik krijg op deze torrent steeds een "bad data from tracker" error, terwijl andere er gewoon met downloaden, hoe komt dat?keldon schreef op 02 november 2004 @ 23:34:
Of je leest het topic eens door voor de verandering
Intro filmpje ziet er leuk uit trouwens, al had ik al het beeldmateriaal dat erin voorkomt al gezien.
RonvO: alleen die 2,5gb torrent is genoeg.
Ik heb mijn stress key binnen en ben een tauren warrior begonnen op server 14 ofzo (pvp) (Eastern Realm), beetje vreemd server systeem nu
Cool spel, jammer dat ik nu college heb
Ik heb mijn stress key binnen en ben een tauren warrior begonnen op server 14 ofzo (pvp) (Eastern Realm), beetje vreemd server systeem nu
Cool spel, jammer dat ik nu college heb
nm...
[ Voor 100% gewijzigd door Apocrypha op 03-11-2004 10:10 ]
Verwijderd
Mijn key is vannacht gearriveerd, ruim 13 uur nadat ik de application had ingevuld. Had de client al gedownload van die army-man site, dus kon vanmorgen direct aan de slag 
Nu een level 5 human warlock op east 3 begonnen, ping rond de 250-300 dus dat valt een beetje tegen voor east coast (had ~150 verwacht) maar het is prima speelbaar.
Nu een level 5 human warlock op east 3 begonnen, ping rond de 250-300 dus dat valt een beetje tegen voor east coast (had ~150 verwacht) maar het is prima speelbaar.
Ik ga gewoon lekker door met spelen van de CLosed Beta. Hoop dat die nog lekker even doorgaat
There is no art to find the minds construction in the face
Ik heb ook me key... alleen had verkeerde client gedownload (lekker lekker).
Zit nu client van fileplanet te downen, gaat wel snel.
Je gaat er alleen echt zo naar zitten kijken ... te erg
==nemo==
was eentje van closed geloof ik
maar wel 0.11 nog iets
Zit nu client van fileplanet te downen, gaat wel snel.
Je gaat er alleen echt zo naar zitten kijken ... te erg
==nemo==
was eentje van closed geloof ik
maar wel 0.11 nog iets
[ Voor 36% gewijzigd door gri- op 03-11-2004 13:01 ]
Voor een enkeling die nog wacht op zijn key, heb ik misschien nog een handige tip. Als je bij Fileplanet inlogt en vervolgens naar "My account" gaat, zie je daar de uiterst handige link staan:
"Beta Keys Archive"
Daar staat je key ook. Deze is vaak sneller dan het mailtje.
* PromWarMachine is inmiddels een Orc Shaman. Level 8 na een avondje spelen. De volgende levels zullen niet zo snel gaan, vrees ik.
Het is erg leuk en iedereen wordt geholpen. Dat is toch een van de dingen waar de WoW-community in uitblinkt. Bij menig MMO spel kun je als nieuwkomer je vraag 10 keer stellen, maar een antwoord hoef je niet te verwachten.
Bij WoW vraag je het een keer en krijg je bij wijze van spreken 10 keer antwoord. Dat is toch wel een heel fijn gevoel.
"Beta Keys Archive"
Daar staat je key ook. Deze is vaak sneller dan het mailtje.
* PromWarMachine is inmiddels een Orc Shaman. Level 8 na een avondje spelen. De volgende levels zullen niet zo snel gaan, vrees ik.
Bij WoW vraag je het een keer en krijg je bij wijze van spreken 10 keer antwoord. Dat is toch wel een heel fijn gevoel.
Ik speel WoW nu toch al enkele weken en ik moet zeggen dat mijn ervaring toch echt het tegenovergestelde is. Ik speel FF XI en tussendoor af en toe WoW, maar het community verhaal uit zich bij mij toch exact andersomPromWarMachine schreef op 03 november 2004 @ 14:02:
...
Dat is toch een van de dingen waar de WoW-community in uitblinkt. Bij menig MMO spel kun je als nieuwkomer je vraag 10 keer stellen, maar een antwoord hoef je niet te verwachten.
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
kben de open beta client aant downloaden, nu hopen dat het binnenkort start
MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE
Lineage 2 (beta), Guild Wars & EVE Online zijn de snelste voorbeelden die ik kan bedenken. Je kunt vragen wat je wilt, maar ik kreeg geen antwoord.6K schreef op 03 november 2004 @ 14:23:
[...]
Ik speel WoW nu toch al enkele weken en ik moet zeggen dat mijn ervaring toch echt het tegenovergestelde is. Ik speel FF XI en tussendoor af en toe WoW, maar het community verhaal uit zich bij mij toch exact andersom
Bij WoW heb ik nu al 2x gehad... dat ik 1x een vraag stelde en meteen 2 of 3 mensen het goede antwoord gaven. Misschien stelde ik simpele vragen ofzo, maar dat zijn mijn ervaringen tot nu toe.
Maar het is natuurlijk zo, dat sommige mensen zelfs bij hele goede spellen, slechte ervaringen hebben. Anderen hebben weer hele goede. Dat houd je altijd.
true, true...
ik ben in warcraft bijv. priest en als ik rondloop en genoeg mana heb zal ik altijd mensen healen, protecten en zelfs raisen...
In FF doen anderen dat namelijk ook zeer frequent. In WoW ben ik echt een uitzondering die dat doet... en dat is jammer.
Het stellen en beantwoorden van vragen heb ik idd andersom ervaren, maar dat wil idd niet veel zeggen.
ik ben in warcraft bijv. priest en als ik rondloop en genoeg mana heb zal ik altijd mensen healen, protecten en zelfs raisen...
In FF doen anderen dat namelijk ook zeer frequent. In WoW ben ik echt een uitzondering die dat doet... en dat is jammer.
Het stellen en beantwoorden van vragen heb ik idd andersom ervaren, maar dat wil idd niet veel zeggen.
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Als iemand er mee begint, zullen andere volgen hopelijk6K schreef op 03 november 2004 @ 14:51:
true, true...
MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE
hehe dat is waar, ik vind het ook altijd wel leuk om te doen.
Als ze bijna verloren hebben: magic shield casten
als ze dan gewonnen hebben komen ze voor je staan... altijd hevig zoeken naar de chat functie enzow en dan krijg je na 40 seconden: "tnx !"
lol
maar goed, aan de andere kant helpt het mij ook, want mensen die je geholpen hebt, zijn ook nooit te beroerd om effe een quest mee te doen die je eigenlijk nog niet aan kunt
als ze dan gewonnen hebben komen ze voor je staan... altijd hevig zoeken naar de chat functie enzow en dan krijg je na 40 seconden: "tnx !"
lol
maar goed, aan de andere kant helpt het mij ook, want mensen die je geholpen hebt, zijn ook nooit te beroerd om effe een quest mee te doen die je eigenlijk nog niet aan kunt
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Ik heb ook een tijdje FF:XI gespeelt, maar ondervond juist dat niemand ooit een raise deed of ooit zin had om een vraag te beantwoorden, ik kreeg echt het gevoel dat het spel alleen maar leuk was als je een vaste party had. Maargoed, misschien was het alleen tijdens de US launch zo of zat ik toevallig op een kut server, maar ben daarom wel gestopt na 3,5 maand ongeveer.6K schreef op 03 november 2004 @ 14:51:
true, true...
Ik heb WoW verder nog niet zo heel veel gespeelt, maar ik ben blij dat elke class in principe wel kan solo'en, zo ben je tenminste niet altijd afhankelijk van anderen en dat vind ik wel fijn. Want laten we eerlijk zijn, in elk spel zitten natuurlijk wel aso's of juist hele sociale mensen
ik herken wel wat je zegt, het duurt ook een level of 18 voordat je er echt in zit (en in delen rondloopt waar mensen ook daadwerkelijk kunnen raisen).
Ik heb door de regel altijd binnen 10 minuten een party van 6 man in FF, ik vind dat in WoW juist weer lastiger.
Niet om FF te verdedigen, want ik vind WoW zeker meer dan de moeite waard (!), maar als er iets is in FF wat helemaal te gek is, dan is het juist wel dat je met iedere class die je kiest kunt doen wat je wilt (solo-en, partyen) en dat met 1 char ook nog eens kunt afwisselen...
dat rol-based spelen in FF is echt het beste wat erin zit. Je kunt bijv. gewoon beastmaster of sumonner worden, kruisen met een white mage en je bent de perfect solo player
maar goed, WoW speelt wel VEEL lekkerder weg. Interface is 100x zo goed (wat wil je met een ps2 port), grafisch is het veel aantrekkelijker en de quests zijn veelal beter en sneller te behalen.
Ik heb door de regel altijd binnen 10 minuten een party van 6 man in FF, ik vind dat in WoW juist weer lastiger.
Niet om FF te verdedigen, want ik vind WoW zeker meer dan de moeite waard (!), maar als er iets is in FF wat helemaal te gek is, dan is het juist wel dat je met iedere class die je kiest kunt doen wat je wilt (solo-en, partyen) en dat met 1 char ook nog eens kunt afwisselen...
dat rol-based spelen in FF is echt het beste wat erin zit. Je kunt bijv. gewoon beastmaster of sumonner worden, kruisen met een white mage en je bent de perfect solo player
maar goed, WoW speelt wel VEEL lekkerder weg. Interface is 100x zo goed (wat wil je met een ps2 port), grafisch is het veel aantrekkelijker en de quests zijn veelal beter en sneller te behalen.
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
ik ervaar het multiplay gedoe ook goed, even vragen waar iets is over general chat of aan iemand die voorbij rent en je krijgt gewoon antwoord. dat kan ik bij andere spellen (pristontale, eq) niet zeggen. daar moet je je kop houden als je een 'n00b' bent.6K schreef op 03 november 2004 @ 15:11:
hehe dat is waar, ik vind het ook altijd wel leuk om te doen.
lol
het helpen van anderen vind ikzelf wel heel leuk, beetje mee meppen en soms krijg je nog leuke handige spullen ook als dank, terwijl je er zelf ook beter van word ;-)
ik hoop wel dat dit zo blijft als de game eenmaal naar retail gaat.
tja, de community zoals ik die ken bij blizzard (warcraft II - III en exp.) zijn door de regel niet zo gezellig, ik hoop dat het met hun eerste MMORPG idd een stuk beter zal zijn
(in Warcraft III heb ik mijn naam maar in nOObster veranderd, zodat ik ze een stapje voor was)
(in Warcraft III heb ik mijn naam maar in nOObster veranderd, zodat ik ze een stapje voor was)
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
FF XI: auction houses ==
toen ik las over het trade systeem in wow in het begin toen dacht ik al meteen "plz, laat iemand dat van FF overzetten", gelukkig hebben ze dat een beetje gedaan (kan nog beter
)
en idd dat classes kunnen changen was ook zeer relaxt
toen ik las over het trade systeem in wow in het begin toen dacht ik al meteen "plz, laat iemand dat van FF overzetten", gelukkig hebben ze dat een beetje gedaan (kan nog beter
en idd dat classes kunnen changen was ook zeer relaxt
Verwijderd
misschien beetje domme vraag, maar moet je je aanmelden voor de open beta, of kan je iedereen hem gewoon downloaden en spelen? (en waar kan je hem downloaden (als dit buiten fp om legaal te doen is).
aanmelden kan nog niet, zal op de site staan wanneer dit kanVerwijderd schreef op 03 november 2004 @ 16:18:
misschien beetje domme vraag, maar moet je je aanmelden voor de open beta, of kan je iedereen hem gewoon downloaden en spelen? (en waar kan je hem downloaden (als dit buiten fp om legaal te doen is).
Verwijderd
k, thx. Heb je een grote kans dat je in de open beta komt, of is het gewoon een closed beta met een andere naam
?

Als je op tijd bent zit je er voor 100% in.... Bij de US stress begon fileplanet iets van 15.00 CET de keys uit te delen? Als dat nu weer zo is kom je er vast en zeker in (ervan uitgaande dat ze nog niet op zijn in 3 uurtjes
). En dan nog zou je een tweede kans krijgen @ Blizzard zelf.
Ook eindelijk m'n key binnen. Heb nog net ff een paar uurtjes kunnen spelen voor ik naar m'n werk moest.
Voorzie nu al afkick verschijnselen als de beta stopt en ik moet wachten op de release.
Voorzie nu al afkick verschijnselen als de beta stopt en ik moet wachten op de release.
Om ff terug te komen op die verschillende communities in de verschillende mmorpg's. Houd er ff rekening mee dat er een Europese en Amerikaanse communitie op het moment gaande is onder ons en dat die behoorlijk kunnen verschillen. 
Toen ik bijv. in de us-strestest zat kreeg ik wel steeds buffs van andere spelers over me heen. Een goeie party vormen ging nog moeizaam, omdat iedereen z'n eigen goal had binnen die korte week die we hadden (inc. mezelf). Maar naarmate het einde waar iedereen wel voldoende had gestrest zag je meer groepjes en guilds vormen.
Toen ik bijv. in de us-strestest zat kreeg ik wel steeds buffs van andere spelers over me heen. Een goeie party vormen ging nog moeizaam, omdat iedereen z'n eigen goal had binnen die korte week die we hadden (inc. mezelf). Maar naarmate het einde waar iedereen wel voldoende had gestrest zag je meer groepjes en guilds vormen.
intro is zalig
Blizzard kan er toch wat van he zeg
Als je dat zo ziet vraag je je af waarom Blizzard niet hetzelfde doet als ze met Final Fantasy gedaan hebben.. Vind de Blizzard filmpjes
ben vandaag lvl40 geworden en heb dus m'n mount 

wat ik dus niet wist is dat de mount voor paladin class gratis is o_O ik hoefde alleen maar met iemand te praten en ik kreeg mn mount
best wel leuk, aangezien de andere classes (behalve warlock) 100G moeten betalen
nu kan ik dus lekker geld uit gaan geven aan plate armor ^^

wat ik dus niet wist is dat de mount voor paladin class gratis is o_O ik hoefde alleen maar met iemand te praten en ik kreeg mn mount
best wel leuk, aangezien de andere classes (behalve warlock) 100G moeten betalen
nu kan ik dus lekker geld uit gaan geven aan plate armor ^^
Maar als ik het zo lees gebruiken jullie geen amerikaanse proxy bij het spelen ?
Nee, alleen bij aanmelden moet je in de browser (andere dan IE) de proxy invullen.
Bij het spelen maakt het niks uit.
Bij het spelen maakt het niks uit.
Verwijderd
Ik heb bij het aanmaken van de account op de blizzard site niet eens een proxy gebruikt, wel een amerikaans adres ingevuld. Ik vermoed dat ze hier wel een check op doen namelijk.
Ben nu begonnen met een undead warrior, wat me opviel is dat er veel minder mensen rondlopen dan in de human city. Tientallen mensen in de human area, een stuk of 6 in Deathknell. Ik blijf voorlopig even bij de undead denk ik
Blijft een geweldig spel, je bent gewoon meteen bezig met allerlei dingen, uren vliegen voorbij
Ben nu begonnen met een undead warrior, wat me opviel is dat er veel minder mensen rondlopen dan in de human city. Tientallen mensen in de human area, een stuk of 6 in Deathknell. Ik blijf voorlopig even bij de undead denk ik
Blijft een geweldig spel, je bent gewoon meteen bezig met allerlei dingen, uren vliegen voorbij
Ik heb bij aanmelding @ Fileplanet en daarna account creation bij blizzard ook geen proxy gebruikt, helemaal nergens voor nog en ik speel nu gewoon de US stress test.
Overigens ook wel een Amerikaans adres gebruikt van familie in Amerika (denk ik
)
Overigens ook wel een Amerikaans adres gebruikt van familie in Amerika (denk ik
[ Voor 22% gewijzigd door nioz op 03-11-2004 19:11 ]
Gelukkig dan dat ze dat hebben geschrapt na de vorige strestest. Kunnen we ons straks met open beta sneller aanmelden.nioz schreef op 03 november 2004 @ 19:07:
Ik heb bij aanmelding @ Fileplanet en daarna account creation bij blizzard ook geen proxy gebruikt, helemaal nergens voor nog en ik speel nu gewoon de US stress test
Moet je voor fileplanet gaan betalen om die stresstest te kunnen spelen?
Goed nieuws hoop alleen dat dit ook geldt voor de OB niet dat ze het ineens sneeky voor de OB dat wel weer invoeren en dat o.a. ik de pineut bennemo55 schreef op 03 november 2004 @ 19:12:
[...]
Gelukkig dan dat ze dat hebben geschrapt na de vorige strestest. Kunnen we ons straks met open beta sneller aanmelden.
Hmm ik wil me nu dus ook gaan aanmelden bij Fileplanet, maar ik zie allen maar maandelijkse of kwartjaarlijkse bedragen die ik moet betalen:
FilePlanet + GameSpy Network Subscription - Monthly $7.90
FilePlanet Quarterly Subscription, $15.95
Er was toch ook ergens een eenmalige betalings mogelijkheid?
FilePlanet + GameSpy Network Subscription - Monthly $7.90
FilePlanet Quarterly Subscription, $15.95
Er was toch ook ergens een eenmalige betalings mogelijkheid?
Verwijderd
Kunnen de mensen die zich via FilePlanet hebben opgegeven voor WOW ff vertellen hoe het krijgen van een key in werking gaat?
Ik heb namelijk net zo'n abonnement genomen van 7.90(waar nog trouwens 1$ zoveel bijkwam<--tax) en ik had wel verwacht dat er een mailtje bijzat waarin ze zouden zeggen dat mijn key op den duur opgestuurd zou worden via de mail(wat ik ook denk), maar ik zag geen enkele vermelding van WOW toen alles was afgesloten.
Nou zit ik een beetje te stressen(<--vandaar dat ik het ook zo goed zou doen in de stresstest
), dus graag uitleg hoe dit in zijn werking gaat.
Ik heb namelijk net zo'n abonnement genomen van 7.90(waar nog trouwens 1$ zoveel bijkwam<--tax) en ik had wel verwacht dat er een mailtje bijzat waarin ze zouden zeggen dat mijn key op den duur opgestuurd zou worden via de mail(wat ik ook denk), maar ik zag geen enkele vermelding van WOW toen alles was afgesloten.
Nou zit ik een beetje te stressen(<--vandaar dat ik het ook zo goed zou doen in de stresstest
Kijk eens bij 'My Account' en dan 'Key nogiets'. Daar staan al je keys die je van FP hebt gekregen. Is het trouwens zo dat die 8 euro die je hebt betaald voor een jaar lang per maand is?
[ Voor 18% gewijzigd door Apocrypha op 03-11-2004 21:18 ]
Nee, je kan direct je subscription beeindigen, en die loopt dan door tot einde van periode die je betaalt hebt. Anders gaan ze ook niet een los montly abbo maken, dat zou dan toch veel meer kost
Verwijderd
De mailtjes van FP komen op bepaalde tijdstipp[en binnen op je mail. Dit om zo alle mensen tegelijk te behandelen en dus de stress test te toetsen...
Vrij logisch. Ikzelf heb het mailtje vanmiddag mogen ontvangen en ik schreef me vanochtend om 7 uur in voor de beta.
Inmiddels heb ik alweer 4 uur speeltijd achter de kiezen en mijn dwarf Rogue (wie wil die niet
) loopt lekker 
Ik speel trouwens op test server 5. Volgens mij is dat namelijk meer gericht naar de EU mensen.
Het mooie van het spel is dat je echt overal mensen tegenkomt. Maakt niet uit waar, je ziet ze
Dat geeft echt een gevoel van zon grootse wereld. Ik ben dan alleen bij Ironforge en omstreken geweest en daar lopen zat mensen rond. Of dit ergens anders is moet ik nog bekijken aangezien ik nog van plan ben een Tauren Shaman te bakken.
Die 2 classes wilde ik zoiezo gaan spelen
Tot nu toe is het spel ronduit perfect te noemen
Vrij logisch. Ikzelf heb het mailtje vanmiddag mogen ontvangen en ik schreef me vanochtend om 7 uur in voor de beta.
Inmiddels heb ik alweer 4 uur speeltijd achter de kiezen en mijn dwarf Rogue (wie wil die niet
Ik speel trouwens op test server 5. Volgens mij is dat namelijk meer gericht naar de EU mensen.
Het mooie van het spel is dat je echt overal mensen tegenkomt. Maakt niet uit waar, je ziet ze
Die 2 classes wilde ik zoiezo gaan spelen
Tot nu toe is het spel ronduit perfect te noemen
Zou je dat eens toe willen lichtenVerwijderd schreef op 03 november 2004 @ 21:49:
btw
D'r zit een manual bij deze client ingevoegd. Heb ik wat te lezen in het #$%@# openbaar vervoer morgen.
Er wordt toch duidelijk uitgelegd hoe het werkt in de FAQ op de site.Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 20:14:
Kunnen de mensen die zich via FilePlanet hebben opgegeven voor WOW ff vertellen hoe het krijgen van een key in werking gaat?
Nou zit ik een beetje te stressen(<--vandaar dat ik het ook zo goed zou doen in de stresstest), dus graag uitleg hoe dit in zijn werking gaat.
I didn't get an email, where is it?
If you were successful signing up and saw your key page then you were sent an email. First, check your Betacenter Key page. If your key is listed there you, your email was filtered by your email client as spam. Check your email filters. Hotmail users, see our Support Center for configuring your spam block. Otherwise just use the key listed on the Betacenter Key page and view the FAQs below for further information for the beta.
http://www.fileplanet.com.../wow_open/wow_faq.shtml#2
Verwijderd
Zoo, heb me even geregistreerd op Fileplanet. 3 maanden voor 15 nogwa dollar. Creditcard gegevens ingetikt, alles naar waarheid en gewoon Nederlander en zonder proxies o.i.d. vervolgens World of Warcraft® Final Stress Test and Open Beta aangevraagd en gekregen. Alleen de client nog even downloaden vannacht
Mocht iemand een key over hebben.. hou ik me aanbevolen.. Mijn dank zou erg groot zijn
.. Zelfde actie was al voorheen bij blizzhacker.. Dus "spare me your spare"
Je hebt je toch wel aangemeld voor de stress test zelf he?Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 20:14:
Nou zit ik een beetje te stressen(<--vandaar dat ik het ook zo goed zou doen in de stresstest), dus graag uitleg hoe dit in zijn werking gaat.
(Ik kon het niet opmaken uit je post.. )
Dat moet je namelijk ook nog ff doen nadat je lid bent geworden van Fileplanet.
http://www.fileplanet.com/betacenter/wow_open/signup/
Was nogal verwarrend vond ik, zeker omdat ik eerst (zelfs na inloggen) steeds weer naar die "wordt lid" pagina gelinked werd, pas na een paar keer kwam ik bij de goede wow-stress test aanmeld site voor leden
Ik heb me gewoon eerlijk als een lompe hollander aangemeld.
Zowel bij fileplanet als bij WoW. Niks geen US proxie of Fake US adres.
Alleen provincie vrat ie niet dus daar heb ik wel 'NY' ingevult.
Inmiddels al uren lekker aan het levelen...
[ Voor 17% gewijzigd door RonvO op 04-11-2004 07:30 ]
Even een vraagje, ik heb net even vannacht de open beta torrent aangezet en hij schoot lekker op dus nu is hij bijna klaar.
Maar als ik straks misschien stresstest wil spelen... Kan dat met de open beta client? Of zijn die 2 hetzelfde.
Want ik kan me niet voorstellen dat straks als de stresstest in openbeta gaat dat iedereen dan opnieuw moet downloaden.
Maar als ik straks misschien stresstest wil spelen... Kan dat met de open beta client? Of zijn die 2 hetzelfde.
Want ik kan me niet voorstellen dat straks als de stresstest in openbeta gaat dat iedereen dan opnieuw moet downloaden.
Verwijderd
Thanx, ik moest me idd nog ff aanmelden voor de stresstest zelf. Daarna meteen mijn key gekregen(bekeken via FilePlanet-myAccount-beta keys).nioz schreef op 03 november 2004 @ 23:19:
[...]
Je hebt je toch wel aangemeld voor de stress test zelf he?
(Ik kon het niet opmaken uit je post.. )
Dat moet je namelijk ook nog ff doen nadat je lid bent geworden van Fileplanet.
http://www.fileplanet.com/betacenter/wow_open/signup/
Allemaal download locaties gekregen en het downloaden gaat niet zo langzaam als ik dacht(+- 100 kb). Dus aangezet voordat ik naar werk ben gegaan en hopelijk vanaaf al lekker wat draken afslachten
Wub: De Open Beta client wordt inderdaad voor de stresstest gebruikt.
Opzich wel vreemd dat ze nog niks over de Open Beta zeggen verder, als de stresstest een week duurt, dan houdt hij dus maandag op en dan zou ook ongeveer de open beta beginnen, denk ik..
Opzich wel vreemd dat ze nog niks over de Open Beta zeggen verder, als de stresstest een week duurt, dan houdt hij dus maandag op en dan zou ook ongeveer de open beta beginnen, denk ik..
Wel slim van Blizz en FP.RonvO schreef op 04 november 2004 @ 07:28:
Ik heb me gewoon eerlijk als een lompe hollander aangemeld.
Geen controle uitvoeren zodat ook Europeanen het makkelijk
word gemaakt om aan te melden en te betalen. Blizzard en
Fileplanet maar in hun handen wrijven terwijl ze naar het saldo
van hun bankrekening kijken.
Dit zou helemaal bevestigd worden als ze straks bij de open beta
ineens weer wel gaan controleren waar je ip vandaan komt.
Je hoeft nu niet meer te wachten op je WoW key, zorg er wel voor dat je de signup doet.
Hierna kun je meteen onder My Account > Key Center (oid) je key ophalen.
* Thralas ook $9 betaald
Hierna kun je meteen onder My Account > Key Center (oid) je key ophalen.
* Thralas ook $9 betaald
Yeah Europese info:
http://www.wowfi.com/artikkelit.php?id=1
Kort samengevat het is nog een zooitje in EU.. Zolang er geen engels sprekende communitie manager word aangesteld zal in de EU het nog lang duren tot er een officiele retail aan komt.. Hij zegt het niet in veel woorden en de weinige info die hij geeft kan je duidelijk opmaken dat niemand nog een idee heeft hoe het verder moet.. Ik denk dat het uiteindelijk wel goed komt maar het zal we errug laat worden..
Kort samengevat het is nog een zooitje in EU.. Zolang er geen engels sprekende communitie manager word aangesteld zal in de EU het nog lang duren tot er een officiele retail aan komt.. Hij zegt het niet in veel woorden en de weinige info die hij geeft kan je duidelijk opmaken dat niemand nog een idee heeft hoe het verder moet.. Ik denk dat het uiteindelijk wel goed komt maar het zal we errug laat worden..
Goed, ben van plan om me vannavond aan te melden voor fileplanet ala 7.95 + 1.00 kosten. Zodat ik een week eerder kan spelen en zeker ben van een open beta plek.
Zijn dit eenmalige kosten voor 1 of 3 maanden membership? Of gaat hij dit nu elke maand afschrijven van de creditcard, want dan zou ik het na het aanmelden meteen moeten stoppen.
Zijn dit eenmalige kosten voor 1 of 3 maanden membership? Of gaat hij dit nu elke maand afschrijven van de creditcard, want dan zou ik het na het aanmelden meteen moeten stoppen.
Vind je wel erg negatief hoorSkeiron schreef op 04 november 2004 @ 09:47:
Yeah Europese info:
Uit de artikel, dus zo erg zal het vast niet zijn.A Community Manager for English Speaking territories is due to join soon.
Edit:
Misschien wil hij erop wijzen dat ze het zeer druk hebben en hun best doen. Naja, we zullen zien.Skeiron schreef op 04 november 2004 @ 10:37:
Weet het maar uit de laatste uitspraak kan je wel een beetje afleiden dat ze er zelf niet helemaal positief tegen aan staan.. Deze vraag is een beetje sarcastisch beantwoord..
[ Voor 21% gewijzigd door QlimaX op 04-11-2004 10:56 ]
Weet het maar uit de laatste uitspraak kan je wel een beetje afleiden dat ze er zelf niet helemaal positief tegen aan staan.. Deze vraag is een beetje sarcastisch beantwoord.. En ben absoluut niet negatief over WoW maar wel hoe laks het gaat in de EU..
10. Now that you work at Blizzard and you ask if your friend could get you a cup of coffee and he says "yeah, coming soon!" will you a) wait for the coffee or b) go get it yourself?
-I will get it by myself. Otherwise my friend would probably say after an hour of waiting: “Well, calm down Garry, it’s done when it’s done!”
En ja er komt een communitie manager aan.. maar het duurt een tijd tot deze zich volledig heeft gesetteled eer dat er echt begonnen kan worden met serieus werk in de EU..
*hoop modus* Het kan natuurlijk zijn dat ze niet bekend willen maken dat ze iemand aangesteld hebben zodat hij nu ff de kans krijgt om zich in te werken..
10. Now that you work at Blizzard and you ask if your friend could get you a cup of coffee and he says "yeah, coming soon!" will you a) wait for the coffee or b) go get it yourself?
-I will get it by myself. Otherwise my friend would probably say after an hour of waiting: “Well, calm down Garry, it’s done when it’s done!”
En ja er komt een communitie manager aan.. maar het duurt een tijd tot deze zich volledig heeft gesetteled eer dat er echt begonnen kan worden met serieus werk in de EU..
*hoop modus* Het kan natuurlijk zijn dat ze niet bekend willen maken dat ze iemand aangesteld hebben zodat hij nu ff de kans krijgt om zich in te werken..
Daarmee doelt hij niet op de laksheid binnen het EU team maar gewoon op het feit dat de term 'coming soon' bij Blizzard totaal niks inhoudtSkeiron schreef op 04 november 2004 @ 10:37:
Weet het maar uit de laatste uitspraak kan je wel een beetje afleiden dat ze er zelf niet helemaal positief tegen aan staan.. Deze vraag is een beetje sarcastisch beantwoord.. En ben absoluut niet negatief over WoW maar wel hoe laks het gaat in de EU..
Snap alleen niet dat het zo lang duurt voordat ze een qualified English CM hebben. Je zou toch denken dat er aardig wat animo is voor zo'n baan en dat daar heus wel gekwalificeerd personeel naar solliciteert.
Hoop wel dat de EU launch nog ergens dit jaar is. Zodra ze dat team op poten hebben heeft het volgens mij weinig zin om tot volgend jaar te gaan zitten wachten. Maar ja, als Blizzard 'this winter' zegt dan betekent dat waarschijnlijk 19 maart om 23:59
heeft er iemand een precieze datum/tijd van de opening an Open Beta sign-ups? Want dan kunnen we allemaal onze alarmen daarop afstellen 
edit:
In Open Beta FAQ staat dat deze 5-7 dagen duurt, en aangezien hij op 1 Nov. is begonnen ga ik ervan uit dat tussen vrijdag en maandag de open beta zou meoten beginnen. Open Beta gaat overigens niet zo heel lang duren lees ik, ongeveer anderhalve week....
In Open Beta FAQ staat dat deze 5-7 dagen duurt, en aangezien hij op 1 Nov. is begonnen ga ik ervan uit dat tussen vrijdag en maandag de open beta zou meoten beginnen. Open Beta gaat overigens niet zo heel lang duren lees ik, ongeveer anderhalve week....
[ Voor 51% gewijzigd door RealCato op 04-11-2004 14:05 ]
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoek eerst zelf voordat je iets vraagt! Doe je dat niet, dan kunnen daar gevolgen aan vast zitten. Het is nu vaak genoeg vriendelijk gevraagd.
Zoek eerst zelf voordat je iets vraagt! Doe je dat niet, dan kunnen daar gevolgen aan vast zitten. Het is nu vaak genoeg vriendelijk gevraagd.