Kakaroto schreef op maandag 22 november 2004 @ 22:16:
heb 290MHz ook stabiel gekregen.
Op 285Mhz heb ik veel passes 0 errors in memtest86+ maar op 290Mhz heel veel.
In windows is echter 290MHz super stabiel. Memtest voor windows, superPI8M/32M en games reageren goed.
Ik twijfel dus aan de nauwkeurigheid van memtest86+. Ik heb de laatste tijd ook vage problemen in memtest86+ gezien, als ik dimm 1 en 2 verwissel krijg ik 10K errors en andersom weer niet. vage shit
hier een screen

:
[afbeelding]
300Mhz is benchable, maar niet stabiel genoeg.
Beter man! Welke instellingen gebruik je nu dan?
@Zeus
Ze mogen dan wel 2 officiele biossen hebben, maar nieuwere en betere biossen zijn er NIET meer gekomen sinds het multi probleem opdook. En voor die tijd maar lopen patsen daar dat
de Oskar Wu zelf veel biossen zou ontwikkelen...blablabla.
Als ik het vergelijk met ASUS of ABIT, die kwamen/komen om de 5 weken uit met een nieuw bios, waar veel kleine problemen worden opgelost. Ik meen van Abit nog wel te herinneren, dat ze zelfs een simpele update uitbrachten omdat er in de onderste regel tijdens het boot scherm een paar letters verkeerd stonden (voor de KV7-333 of AT7-MAX2) .
Het is gewoon een kwestie van beleid en instelling.
Je had Angry Games moeten horen gaan toen ik hun vergeleek met ABIT, die goser flipte gewoon. In m'n ogen is er niets mis mee met het vergelijken met de concurrent, dat houdt de mensen scherp zou je zeggen. Dat zag hij dus anders. Kort daarna werd het topic dus ook getrashed.
Dat is gewoonweg ruk! En nog steeds draaien ze er met z'n allen omheen. Die site is gewoon een schijnvertoning, wat betreft de seriueze problemen.
Ik ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat in dat andere topic de pleuris uitbreekt, ik ga ieder geval niets posten want dan issie meteen weg.
Ik zit er nog aan te denken om Angry Games een PM te stuen, maar eigenlijk is het gewoonweg verspilde moeite.
Overigens, ik heb ook nog steeds het multi pprobleem met 9x, ondanks dat ik een ander proc heb.
Cool & Quite werkt ook niet, nu kan je zeggen: "nah, daar heb je veel aan als je overklokt (Angry Games)", maar feit blijft dat het gewoon moet werken op default instellingen...niet dus!
Het bios is gewoon brak, ik kan 3 keer rebooten, dan gaat alles goed. Bij de vierde keer staan m'n voltages opeens allemaal op defauft als ik die uitlees, terwijl de settings zelf onveranderd zijn? Ik moet een koude boot doen, wil het weer normal staan.
En dat bios zou dus geschreven zijn door de beste bios schrijver die er is...yeah right, die mag wel een een opfrissing cursus gaan doen.
Waar het mij omgaat is dat ik heus wel blij met het bordje, als je alles getweaked hebt en de bugs omzeilt (min of meer) dan gaat het het ook retesnel. Leuke features enzo.
Maar...., ga niet toch volhouden dat je een goed bord hebt afgeleverd en en kom niet brakke support als je jezelf profileert als
het merk voor doc'ers. En doe niet alsof je neus bloed als er blijkbaar onoplosbare bugs zijn. Waar ik helemaal op spuug is dat ze zich verschuilen achter het volgende: Als de bug een gevolg is van overklokken, valt dat niet onder garantie en voelen wij ons niet geroepen om het probleem op te lossen. LAME!
[
Voor 26% gewijzigd door
Demon_Eyez op 23-11-2004 10:22
]
i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover