ik wou dat ik meer kon vertellen maar dan is de verassing weg
voor meer info stuur gerust een mailtje of ad me maar op msn
www.weefab.com
Verwijderd
PreciesGr0wLiThE schreef op 10 november 2004 @ 10:48:
[...]
*Gr0wLiThE mompelt iets over studiefinanciering
Verwijderd
Die heb ik al een paar maanden, uit de USA over laten komenSoul__assasin schreef op 08 november 2004 @ 22:33:
owkee.. zopas vernomen dat de betaling voor onze pimpy powersuply onderweg is dus binnen enkele weken (hopelijk dit jaar nog) komt dit juweeltje onze kant uit
[afbeelding]
maar dat hangt gedeeltelijk af van Modguru
Piccie:
Verwijderd
Ah, vertel.. Gebruikers ervaringen zijn altijd welkom natuurlijkVerwijderd schreef op 10 november 2004 @ 13:27:
[...]
Die heb ik al een paar maanden, uit de USA over laten komen
Piccie:
[afbeelding]
Verwijderd
Hij is erg goed MAAR het 'opruimen' valt in de praktijk erg tegen, de kabels zijn vrij stug, daardoor gaan ze elke keer weer in hun eigen eigenwijze houding (die je natuurlijk net niet wilVerwijderd schreef op 10 november 2004 @ 16:47:
[...]
Ah, vertel.. Gebruikers ervaringen zijn altijd welkom natuurlijk
Na veel gemail is de DXF file en daar waar we die file voor nodig hebben in orde gekomen...
Bedankt aan mophor voor de DXF file
Elke medewerker die een onmiskenbare bijdrage aan de mod heeft geleverd krijgt na afloop een kleine attentie.
MEDEDELING: wegens een crash van onze webserver zijn pics momenteel OFF-LINE onze provider maakt er zijn werl van
ik ben ff bezig aan een onkosten nota van het project tot nu toe deze zet ik dan straks wel even in de SP
EDIT: SP aangepast
[ Voor 3% gewijzigd door Soul__assasin op 10-11-2004 23:40 ]
www.weefab.com
Grtz en onze excuses voor het ongemak
[ Voor 52% gewijzigd door MYST op 11-11-2004 16:22 ]
ik overweeg dus om zelf een domein aan te kopen met webspace we houden jullie op de hoogte
Geniet van het modden
www.weefab.com
Dank voor het begrip,
~MYST~
[ Voor 10% gewijzigd door MYST op 11-11-2004 19:10 ]
Soul__assasin schreef op 10 november 2004 @ 23:32:
MEDEDELING: wegens een crash van onze webserver zijn pics momenteel OFF-LINE onze provider maakt er zijn werl van
ik ben ff bezig aan een onkosten nota van het project tot nu toe deze zet ik dan straks wel even in de SP
EDIT: SP aangepast
Soul__assasin schreef op 11 november 2004 @ 01:19:
Srry te lui om te editen quick reply is sneller..
na heel wat geharrewar is de server dus weer ON-Line
enjoy
MYST schreef op 11 november 2004 @ 16:07:
Ok, pics zijn weer tijdelijk offline, wegens een probleem met de server
Grtz en onze excuses voor het ongemak
Soul__assasin schreef op 11 november 2004 @ 16:40:
Ik hoop dat alles nu in orde is. omdat we onze server delen met andere personen kunnen er problemen ontstaan, mogelijks moeten we dus opzoek naar een andere server en webspace.
ik overweeg dus om zelf een domein aan te kopen met webspace we houden jullie op de hoogte
Geniet van het modden
Gratis webspace?MYST schreef op 11 november 2004 @ 19:10:
En de fotos zijn weer offline, waarschijnlijk tot maandag of dinsdag
Dank voor het begrip,
~MYST~
Altijd kl*te
heb daar ook problemen mee.
soul_assasin mijn logo zijn van mijn site je hebt ze al dus en niet meer nodigdenk ik.
[www.ganzz.nl]
naja als je de pics ff stuurt naar m'n email( jjvanleth at planet.nl)
zet ik ze wel op: http://home.planet.nl/~leth0029/naamvanplaatje.plaatje
tot je self weer hosting hebt natuurlijk
Denk dat webspace van je provider er nogal snel aan door gaat hier
[ Voor 23% gewijzigd door MYST op 11-11-2004 20:05 ]
de FTP die we gebruiken om alles op te zetten was een Publieke FTP, gebruikt op replays op te zetten van Warcraft een paar mensen waren dus op de hoogte van gebruikersnaam en ww. De combinaties was wel ZEER eenvoudig en dus simpel te kraken. nu hebben ze eerst getracht om onze webspace te overbelasten (2 filmpjes van 100Mb uploaden) wat dus niet lukte omdat we een zeer hoge data limiet hebben (6gig ofzo)
Dus vonden een paar mensen (ip's en gegevens zijn ons wel bekend) het grappig om onze webspace overhoop te helpen. Hier nemen wij dus wel de nodige stappen tegen
Voor de rest. PIC's zijn naar alle waarscheinlijkheid nog tot volgende week down (Hier is het nu een verlingd week-end) Wij verontschuldigen ons hier voor en hopen op jullie begrip
Sweet dreams tweakertjes
www.weefab.com
Word gave mod volgens mij! ik kan de pics ook wel hosten, op een server in redbus! Mail me maar of ICQ als je ze bij mij tijdelijk wil onderbrengen.Soul__assasin schreef op 12 november 2004 @ 04:43:
Ok een woordje uitleg (als ik daar noch toe in staat ben na een nachtje stappen)
de FTP die we gebruiken om alles op te zetten was een Publieke FTP, gebruikt op replays op te zetten van Warcraft een paar mensen waren dus op de hoogte van gebruikersnaam en ww. De combinaties was wel ZEER eenvoudig en dus simpel te kraken. nu hebben ze eerst getracht om onze webspace te overbelasten (2 filmpjes van 100Mb uploaden) wat dus niet lukte omdat we een zeer hoge data limiet hebben (6gig ofzo)
Dus vonden een paar mensen (ip's en gegevens zijn ons wel bekend) het grappig om onze webspace overhoop te helpen. Hier nemen wij dus wel de nodige stappen tegen
Voor de rest. PIC's zijn naar alle waarscheinlijkheid nog tot volgende week down (Hier is het nu een verlingd week-end) Wij verontschuldigen ons hier voor en hopen op jullie begrip
Sweet dreams tweakertjes
Maar we gaan er niet op in. Morgen hopelijk weer een update na een dagje modden. en da host ik de foto's tijdelijk op mijn webspace.
We hebben onze provider een mail gestuurd om het wachtwoord op onze webspace te veranderen zodanig we weer een stabiel platform hebben om onze Plaatjes te tonen.
Ik heb deze week een week verlof dus mogelijks gaat de mod echt goed vooruitgaan.
Als de gezondheid dat toestaat
www.weefab.com
1 we hebben niet gemod.
2 onze server krijg ik niet meer UP om een vage reden is er nu te weinig webspace (is dezelfde webspace als voorheen maar ik krijg een vage error dat er geen ruimte meer is)
(is er een tweaker die webruimte overheeft voor dit project)
3 De verassing begind vorm te krijgen heb enkle nog een klein vraagje voor Mophor.
4 dat ASRock mobo vliegt de deur uit (komt in een HTPC) en maakt plaats voor deze schoonheid. http://www.vdhsoft.be/memo/17747.HTM
Er breekt hier in Belgie binnenkort een perieode van Examens aan dus het modden blijft op een laag pitje tot de week tussen kerst en nieuw
Greetz
www.weefab.com
Add me maar effe op msn en stuur je pics etcSoul__assasin schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 12:14:
2 onze server krijg ik niet meer UP om een vage reden is er nu te weinig webspace (is dezelfde webspace als voorheen maar ik krijg een vage error dat er geen ruimte meer is)
(is er een tweaker die webruimte overheeft voor dit project)
Kheb genoeg space @ www.the-baboon.nl =d
(msn @ profile anders is me lijst zo snel vol
\o/ 't staat gehost op www.fragmania.net server nu
GL met je mod Soul en MYST
[ Voor 20% gewijzigd door Aapje op 20-11-2004 13:45 ]
Wat staat er jullie zo snel mogelijk te wachten.
- ~MYST~ zijn versie van het glowpad
- het ariveren van de X-connect voeding (medio dec)
- het onthullen van de verassing (die trouwens iedereen die een beidrage heeft geleverd krijgt aan het einde van het project)
-MEER MOD FOTO's
www.weefab.com
Spijtig genoeg geen hardware update maar een economische opdoffer..
Ik ben Quality Controler in dit bedrijf dit is dus een grote opdoffer die we te verwerken kregen. onze afdeling zit wel nog relatief safe tot Februari omdat ons opleiding hen veel geld heeft gekost maar werken hoord er dus niet mij.quote: AVS_newsflashAVS KORT
Bij het technologiebedrijf Rogers Corporation verliezen 15 arbeiders hun job. De ontslagen vallen in de afdeling in Evergem. Die krijgt al maanden te weinig orders binnen. Daardoor was een deel van de arbeiders al een tijd economisch werkloos
De mod gaat verder de ideeën blijven komen maar alleen kan ik mijn fondsen niet voor 90% aan het project hangen zoals voorheen het geval was.
Ik probeer nu zo snel mogelijk mijn rijbewijs te halen zodaning ik op zoek kan naar een andere job als Quality controler of iets vergelijkbaar...
Ik hoop dat jullie dit begrijpen en onze mod hierdoor niet links laten liggen.
Vooruitzichten: Tussen kerst en nieuwjaar willen we wel de case af hebben uiteraard zonder hardware we hebben een moederbord, voeding, ram, hdd's maar geen cpu het koppend hart ontbreekt dus voorlopig maar binnen een 4tal weken hebben we de behuizing af en het scherm werkend de echte afwerking volgd dan hopelijk snel als ik een andere goed betaalde job kan vinden
www.weefab.com
Hopen dat je snel een baan vind want 't is een leuk project
www.weefab.com
Verwijderd
kunnen we wel binnekort weer wat pics verw8 of staat het nu ff helemaal stil?
We proberen jullie zo snel mogelijk een update voor te schotelen, ondertussen zullen jullie nog even op de andere pics moeten kwijlen
De problemen binnen het bedrijf lijken achter de rug te zijn in totaal zijn er zo een 26 arbeiders afgevloeid 25ontslaan en 11 zijn er zelf opgestapt.
op de mod agenda is een kleine mod bijgekomen: The stones: een roling stone kast die ik tussendoor ga maken voor een collega.
Het Hoofdpunt. volgende week modden we verder aan de crt.
de ophanging voor moederbord en hdd's zal gemaakt worden uit 8mm plexy
de externe behuizing zal volledig afgewerkt worden en al voorzien worden van een eerste laag primer.
ik had jullie eye candy beloofd eh
vorig week-end zat ik op de grootste lan van België. met mijn kleine shuttle maar aangezien ik daar bekropen zat van opslag 2*250gig en 2*160gig extren kocht ik een 300 gig schijfje bij. gevolg: De shuttle is te klein
ik zocht dus een "tijdelijke"oplossing, en ik heb er een gevonden. Ik vind ze persoonlijk zeer geslaagd. deze week ga ik dus nog eens shoppen een moederbord, raid controller, cpu cooler en voeding staan op me verlanglijstje
Hier dus de eyecandy...
De tijdelijke oplossing<==KLIK
EDIT: link is nog aan het uploaden nog even geduld dus
tot binnen enkele dagen beste tweakertjes
[ Voor 4% gewijzigd door Soul__assasin op 22-12-2004 16:48 ]
www.weefab.com
Verwijderd
en die lege gemodde case (Dion's alien cube) daar word binnenkort ook eens nieuw leven in geblazen dus de agande staat helemaal vol voor de eerste 4 maand van 2005
maar de CRT komt voor
www.weefab.com
die lili is enkel een noodoplossing omdat me huisige pc te krap is daarna word de lili ook gemod maar we kunnen maar een project per keer afwerken eh
www.weefab.com
Vind da logo bovenaan wel mooi.
Als je die nou op ijzer laat maken, met dezelfde glans en dan ergens op je monitor/pc plakt moet het helemaal goed komen
[ Voor 5% gewijzigd door Morphine op 22-12-2004 19:56 ]
www.weefab.com
erg leuk die link.. maar je download dus 20mb aan foto's van een standaard lian-li case. wat heeft dat voor meer waarde die case? wat slaat het op dit topic? op de casemod?Soul__assasin schreef op woensdag 22 december 2004 @ 16:47:
Hier dus de eyecandy...
De tijdelijke oplossing<==KLIK
EDIT: link is nog aan het uploaden nog even geduld dus
tot binnen enkele dagen beste tweakertjes
zeg op zijn minst wat je download..
* ReseTTim heeft 2 vrienden met lianli's die gemod zijn dus ik ken die krengen wel.. blijf alleen mijn coolermaster case mooier vinden
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
(en de kater is ongeveer uitgewerkt nu
volgende keer wil ik namelijk
-het hardware frame afhebben
-de tft mounten
-de behuizing primeren
-en het systeem werkend hebben
www.weefab.com
Ik ben nog steeds erg benieuwd naar wat het eindresultaat wordt van het geheel, ook hoop ik dat jullie binnenkort weer eens aan de slag kunnen. Inmiddels heeft het al een aanzienlijke tijd stilgelegen nietwaar? Of is die kater nogsteeds niet helemaal verdwenen
Inmiddels heb ik gewerkt aan mijn 3D Studio skills, tot voor kort kon ik er nog niets mee, maar binnen een week stond ik al versteld van wat ik allemaal al berijkt had.
Ik kan nu nog wel even een echt 3D model maken van dat logo en er eventjes een mooie render van fixen. Ik weet niet of dat vervolgens nog naar Autocad te exproteren is, maar dan zou je er immers veel makkelijker een aluminium logo van kunnen laten maken met supergoeie details etc.
[ Voor 59% gewijzigd door BruT@LysT op 11-03-2005 18:25 ]
Verwijderd
mail me dan maar effe
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 19:20 ]
Neej he, Ik zit al 10 minuten naar dit topic te kijken maar nog geen 1 foto van de pc gevonden
Wij wachten nu nog op: Een voeding uit een ia, een cpu, en ram
www.weefab.com
Ah ok dan, was wel te verwachten dat dat inmiddels al door een ander gefixed zou zijnVerwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 19:03:
ik heb dat logo al eens omgezet in allerlei vectorformaten, dus als jij dat wil hebben, dan roep maar, scheelt je wat werk in 3dmax (extrude en klario)
mail me dan maar effe
Lijkt me vet om te zien hoe ze zijn geworden, ik mail je ff
wij zitten helemaal niet stil.
CPU koeler is besteld verwacht ik de komende weken...
cpu ram en voeding kan ik willekeurig gaan ophalen bij mijn reseller
na de afloop van deze mod is er zelfs al spraken over een CRT²PC evo versie wat dat inhoud is zeer geheim maar we stellen jullie niet teleur deze mod word eerst nog afhewerkt...
www.weefab.com
Al nieuwe pics?
[ Voor 36% gewijzigd door D-Three op 29-07-2005 02:19 ]
Dat is minder...ReseTTim schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 03:46:
hoorde dat er een mede jongen niet mee wou helpen en hij heeft al het spul.. op dit moment is de mod dus gestaakt wat ik van soul assisin heb gehoord in belgie..
Er zijn genoeg CiP's die lange tijd lopen. Niet iedereen heeft genoeg tijd of geld om die in één keer af te werken. En als het warm is, doe ik ook liever andere dingenVerwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 03:46:
komt waarschijnlijk omdat het topic bijna van vorig jaar isdus beetje ouwe topic bump
[ Voor 6% gewijzigd door D-Three op 29-07-2005 13:01 ]
dit is juist Tim alle spullen staan hier niet maar bij me makker. onze agenda's lopen niet echt gelijk en daardoor raken we nix verder...ReseTTim schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 03:46:
hoorde dat er een mede jongen niet mee wou helpen en hij heeft al het spul.. op dit moment is de mod dus gestaakt wat ik van soul assisin heb gehoord in belgie..
wat ik je op lancamp zei was echter ook waar de afmetinge voor het binnenframe heb ik NOG niet ontvangen
om alle schuld bij ~Myst~ te legen is ook niet juist we werken samen dus zijn alletwee verandwoordelijk....
of deze mod ooit nog afraakt... das een raadsel de wil is er zeker de spullen ook enkel aan tijd en modplek ontbreekt het... plus dat ik nu pas achter een grote fout gekomen ben waardoor we van nul op nieuw mogen beginnen
Tot we zo ver zijn mag deze de vuilnisbak in
TS Verzoekt slotje
www.weefab.com
De schuld van de stilgevallen mod ligt imo bij ons beiden toch wel.
Maar idd beter slotje atm, en we vragen wel om hem terug open te doen als er updates zijn.
*hobbyist mode: die van Nuclear Shuttle mod had ik ook al gemaakt
//edit: te weinig plaatjes werken om een mooie 'topic logo' te maken
[ Voor 28% gewijzigd door un1ty op 03-08-2005 18:51 ]
void main(){ printf("Hello tweakers!"); }
het resultaat van mijn tekenkunsten

omdat ik niet weet of we het shuttle mobo of de pentium m gaan gebruiken heb ik ze alletwee opgemeten kwestie van achteraf tijd te besparen
nadat ik van elk nuttig onderdeel de afmetingen had ben ik aan het werk gegaan om het montage frame te tekenen dat frame mag niet breder zijn dan 27cm en niet hoger dan 28cm ik ben dus begonnen op ground level daar komt de voeding (normal ATX) en 3HDD's bleek dat dat netjes en strak past eens het bodem niveau af was kon ik dus een schets maken van het moederbord niveau
aangezien het pentium m moederbord maar 24,6cm breed is past dit dus ook mooi

het frame word opgebouwd uit 1cm dik plexyglas met schroefverbindingen
volgende week ga ik shoppen om het plexy te halen en dan gaan we het frame in elkaar zetten
srry voor het lange wachten nu gaan we er weer helemaal voor eindtijd van het project is BINNEN 3 MAAND
[ Voor 23% gewijzigd door Soul__assasin op 03-08-2005 11:52 ]
www.weefab.com
ik zou zeggen = neem het Pentium M moederbord, en gebruik het Shuttle moederbord in nog een kleinere case...
Ik wacht op verdere updates, ik hoop dat deze af is tegen de volgende Fom, dan kan je daar misschien in de prijzen vallen
mijn DivX boxje is af, en ik zat met mijn gedacht eigenlijk ook bij zo'n systeem, maar ik ga dan toch maar iets anders doen met die LCD ( prolly low-profile pc met batterijen )
anyway, ik verwacht spoedig enkele updates.
greetz,
Brubacker
maybe we meet again
en euh... doe niet zo verder hoe je bezig bent... je wordt nog te zware concurrentie zo
[ Voor 3% gewijzigd door Jellabie op 03-08-2005 21:49 ]
De Nederbelg !
net thuis van me werk en ik verveelde er me te pletter. ben dus maar begonnen om het airflow plan te schetsen aangezien het een pc is in een zeer kleine ruimte moten we warmte houden met warmte.
daarom word de pc onderverdeeld in aparte zone's.
Zone 0 level -1 de ruimte onder het pc frame word gebruikt om de adaptor van het scherm en de vga kabel door te voeren, ook komt daar de voeding kabel te liggen
Zone 1 level 0 Voeding (nix meer en nix minder)
Zone 2 level 0 HDD's 3 stuks met een 12cm fan @7V om toch een flow te hebben en fluisterstil te zijn
Zone 3 level 1 het moederbord. met vlak boven de cpu een 12cm @7V intake en 2 80mm @5V outakes
om dit alles beetje duidelijk te maken of net niet mijn schets kunsten

KLIK
www.weefab.com
(22:48:35) Soul__assassin <O> What's the point :
Wat kan jij lelijk tekenen!
Wanneer gaje 't uitwerken?
Zie nog steeds geen monitor met een pc erin
knappe copy paste
euhm modden moet je plannen dus nu ff schetsen en volgende week het frame maken
www.weefab.com
Ik hoop echt het resultaat te zien
die onderverdeling is niet nodig maar zorgt net voor extra stevigheidLaagvliegerke schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 22:58:
Is die onderverdeling echt nodig? Wat dat zijn toch telkens grote gaten die je moet maken voor die fans. Kunnen die dan geen problemen opleveren ivm de stevigheid van de behuizing van de monitor? (Welke CRT is dat trouwens? 17" of 19"?) Of kan je niet onderverdelen in minder zones zodat er minder fans nodig zijn? De HD's bijvorbeeld. Een echte fan is daar niet nodig. Zorg dat er gleuven ofzo voor de HD's zitten en laat de voeding lucht langs de HD's naar binnen zuigen. Hou er ook rekening mee dat die adapter van het scherm ook warme afgeeft!
Ik hoop echt het resultaat te zien
8mm lexaan of plexy is zeer stevig het zal dus niet buigen.
de onderverdeling doe ik enkel omdat ik in niveau's werk ik wil niet dat mijn hdd's mijn cpu temp beinvloeden en ook niet dat de voeding mijn hdd's beinvloed zo veel fans zitten er niet in hoor 2*120 EN 2*80
het is een 17" crt met een 15"tft omdat het eigenlijk enkel bedoeld is als lan demo case
daar is rekening mee gehouden daarom dat die onderaan komt daar heb ik al plannen voor
je hoopt het resultaat te zien wel wacht dan nog ongeveer 100dagen tegen dan zou hij moeten af zijn... ik wil het pc gedeelte binnen paar weken al draaiend hebben dan het scherm afwerken en laten spuiten en mss heel mss als we dan nog budget hebben en genoeg plaats de gehoopte waterkoeling
www.weefab.com
anyway, designs zijn leuk, maar ik wil het echte werk zien
greetz,
Brubacker
ik heb liggen:
-een shuttle moederbord met P4 3.0ghz en zalman CNPS-7000koeler
-een pentium m moederbord met een 1.6dotham @ 2Ghz
-512mb DDR ram (corsair XMS-pro)
-1hdd 300gig S-ata
-1Hdd 250Gig Ata
- PSU antec true power 450Watt
Needed:
Agp: X800 graka
Hdd 300Gig S-ata
Nu is de grote vraag gaan we voor het ijskoude pentium M moederbord of wvoor het hitte monster van de shuttle, bijde moederborden heben 2 ide controlers en 2 sata ze hebben ook alle twee vga on-board. ik hoor van veel mensen dat de pentium m vergelijkbaar is met een amd 3000+ qua bechmarks dus het is een moeilijke keuze...
HELP PLZ
www.weefab.com
Maar goed, je hebt niet voor niets bij me afgekeken
Laat de pics maar komen!!!
Ik moet zeggen, op de caseMOD-compo van Campzone hebben veel mensen mij gewoon overgeslagen, omdat ze echt dachten dat het een 'normale' monitor was (lol).
Kortom, mijn missie was geslaagd
hehe nix afgekeken beste enterprice... zo zijn de plannen al van in het begin, heb ze nu enkel in schetsen gegooid. het frame met de pc word volledig los van de pc. maar ja jouw pc zien heeft wel enkele van mijn vragen beantwoord....Enterprice_NL schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 16:00:
Lijkt wel veel op mijn CRT-PC
Maar goed, je hebt niet voor niets bij me afgekeken
Laat de pics maar komen!!!
Ik moet zeggen, op de caseMOD-compo van Campzone hebben veel mensen mij gewoon overgeslagen, omdat ze echt dachten dat het een 'normale' monitor was (lol).
Kortom, mijn missie was geslaagd
UPDATUM: next week ga ik dus naar de DHzaak om de matrialen. daar ga ik om 2 platen perspex en de benoodigde schroefjes.......
see you all in 1 week
www.weefab.com
www.weefab.com
TOO LATE
www.weefab.com

de eerste schets de 2 verdiepen van elkaar gesplists om te tonen hoe het er zal uitzien
de fans stonden nog een beetje op zijn kop dus moest Brubacker terug gaan tekenen. daar kwamen we tot het besluit dat de fans in een hook plaatsten net zo'n goed idee was iets wat ReSeTTim ook al had opgemerkt... het 2de en tevens eindreultaat

volgens deze render zal dus het pc gedeelte gebouwd worden, getest en geinstalled worden... eens hij zijn maand uptame zonder system crach haald (beetje laten grazen en benchmarks runnen) dan bouwen we hem in in de CRT²PC en dan dan is het tijd voor zijn grote broer ;-)
sommigen onder jullie merken wss wel dat er op niveau 0 zeer weinig plaats is ik moet nog even overleggen mer ~Myst~ maar die kunnen we nog nuttig opvullen i'll keep you posted...
jullie mogen echt replien hoor ik bijt niet
www.weefab.com
hoe heet het?
K to the KillaZ
Maar ja... wat valt er te replyen.. het ziet er goed uit, en da weet je ook, maar wij willen resultaten zien
De Nederbelg !
edit:
Zie de Lian Li PC-V1000 als voorbeeld van wat ik ongeveer bedoel. Ze gebruiken ook een 120 mm fan als intake wat niet echt nodig is als je de HD's mooi in de luchtstroom plaatst.
Dus je gebruikt één 120mm fan als intake en twee 80 mm fans als outtake? Dan ga je er wel voor moeten zorgen dat de hoeveelheid ingevoerde lucht ongeveer gelijk is aan de hoeveelheid uitgevoerde lucht. Anders werken de fans elkaar tegen en krijg je meer lawaaihinder. Ik vind de plaats van de outtake fans wel goed gekozen. Mocht je nu de intake-fan weglaten en boven de I/O plate een rooster voorzien? Zo wordt er door de outtake-fans lucht aangezogen die de CPU van koele lucht voorziet en wordt de warmte van de videokaart ook direct afgevoerd.
Just my 2 cents
[ Voor 62% gewijzigd door D-Three op 05-08-2005 19:55 ]
het rooster boven de voeding is nodig omdat de voeding anders geen verse lucht kan aanzuigen... een deel van de hdd koeling zorgt er ook voor dat we aan de voeding exhaust geen stilstaande lucht hebben omdat daar de TFT monitor komt dus daar valt weing aan te veranderen...
aangezien de 12cm fan op 7Volt zal draaien en de 2 80mm fans op 5V gok ik dat de flow bijna gelijk zal zijn
www.weefab.com
Programma heet SketchUp en kost 500 $, maar er zijn al studenten versies voor 100$ ( ik heb de studenten versie gekocht )
een prachtig stukje software wat het heel makkelijk maakt om te tekenen.
PS, ik vindt S__A zijn flow plan niet zo goed, dus ik ga dat allemaal nog eens herzien, ik vindt het interessanter om een PSU te modden en in te bouwen in de case en zo een lang tunneltje te maken voor PSU + HDD, ik zal dat idee eens bekijken.
K to the KillaZ
Verwijderd
En ik zou persoonlijk wachten met de indeling van de fans tot je ziet waar de ventilatieroosters in de monitor zitten
Er is ook een trial versie van Sketchup beschikbaar...
www.weefab.com
Eerder veel van je netwerk... Als je DC++ fatsoenlijk gebruikt wordt heb je aan 100mbit niet genoeg... Direct maar een fiberkaart in die bak?Soul__assasin schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 10:58:
mja op een lan heb je de power wel nodig hoor... ik speel BF-2 en laat ondertussen mijn DC++ en FTP server openstaan dus dat verbruikt wel iets van de cpu.
NEWSFLASH: nog 24h en ik ga om de benoodigde platen plexy en ik begin aan het echte werk. waarom post ik dan nu toch nog iets wel heel simpel, vandaag heeft zich de eerste sponsor aangeboden....

KLIK
hier bij bedank ik heb dus voor het vertrouwen die hij mij hierbij geeft...
Tot binnen 24h met een foto update van de matrialen...
www.weefab.com
Ik heb 10dagen in Italie gezeten, en dus geen contact gehad met S__A. Daarjuist beginnen lezen, en blij verrast geworden door de possitieve vorderingen van onze mod! Daarbij wil ik S__A en iedereen die reeds heeft geholpen en nog gaat helpen om tot hier en het eindresultaat te komen te bedanken.
Ik ben nu normaal voor de rest van de vakantie thuis(tot 31aug dus) en een dezer dagen gaan we(S__A en ik)eens onze agendas eens naast elkaar moeten leggen om af te spreken om samen te komen.
Ik heb zojuist ook afbeelding gezien van de plexi bevestigingsmethode, en het wordt lekker strak
blijkbaar heb ik dezelfde sponsors als Flabah bij zijn terarium PC

deze avond kwam Ribbi dus naar voor als sponsor hierbij bedanken we hem dus voor zijn belangrijke bijdrage bij deze mod.
wat hij zal doen aan deze kast maakt deel uit van de verassing maar hierdoor lichten we dus wel al een tipje van de sluier op
zelf ~Myst~weet nix van deze nieuwe sponsor af dus ben benieuwd naar zijn reactie tot morgen lieve tweakertjes
www.weefab.com
Ik heb zojuist gezien wat er aan de kast gaat gebeuren en lieve tweakertjes, het wordt mooi
Door al deze positieve vorderingen ben ik(en wss wij
It's time for some moddingwork people!
in plaats daarvan ben ik naar de plaatste lijke DHZ zaak gegaan..KLIK ;-)
daar heb ik alles gekocht wat ik nodig heb voor deze fase van de mod namelijk..
een plaat^plexy glas 8mm dik
een decoupeerzaag
5 reserve zaakjes voor pvc te zagen
50 vijsjes. (voor de mensen die zich afvroegen welke vijsjes ik ga gebruiken ik zal dus Gyproc schroeven gebruiken, deze zijn namelijk vlijmscherm en hebben de mooie zwarte kleur een mooie schakering dus tov het doorzichtige plexy.
2 sets boortjes van 2 en 3mm
een set freesjes om de boortjes te verzinken
en een verassingsset. alles staat mooi op de foto...
totaal beeldje

Klikbaar
en een close up van alles behalve het plexy en de verassing de verassing is dat grote pakket naast het plexy
]van zodra het plan met de maten af is beginnen we er dus echt aan... vandaag was iets te kostelijk om te verwaarlozen... plexy is GVD duur
bij de specs van de foto kan je bijna zien dat ik aan foto 1337zit op mijn digitale camera voor deze foto zal ik dus iets gek moeten verzinnen
www.weefab.com
dan kost het geen drol
jij hebt waarschijnlijk ook niet echt plexi maar acryl..
btw nog een voordeel van een groothandel.. je kunt het daar op maat laten zagen
* Soul__assasin wacht op de bouwplannen
www.weefab.com
I get the hint ...Soul__assasin schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 16:45:
...
* Soul__assasin wacht op de bouwplannen
probleem is dat jij zo'n dikke plexie neemt en het bna onmogenlijk is om het mobo te plaatsen.
Maar ik zal het wel oplossen ....
ik ga dus nog wate tekenen, maar eerst nog een spelletje BF2 op men laptop spelen
Want als dat hoger is dan 122 mm dan heb ik nog een klein probleempje dat ik moet verhelpen.
Na overleg met S__A hebben we besloten om het frame van de tft opnieuw te monteren in het frame van de crt, omdat deze oplossing veel te veel woog. Dus ben ik vandaag bezig geweest met de frames terug uit elkaar te halen.

De werkplek. Ik was begonnen op het terras, maar door de regen toch maar onder een afdakje gaan zitten

De tools.

De afval na een uurtje werken.

Het resultaat, anderhalf uurtje na het begin.

Nogmaals het resultaat.

Tussendoortjes moeten er zijn, check de retro asbak
Morgen ga ik nog even wat met schuurpapier spelen, en dan kunnen we weer opnieuw beginnen
De pics komen van mijn gsm, dus de kwali is maar redelijk
Tot morgen voor meer updates!
edit: pics op andere host gezet
[ Voor 14% gewijzigd door MYST op 09-08-2005 20:51 ]
status ubdate dan maar... ik heb dus alles thuis staan en heb de panelen van de kubus (tenminste al een paar) al gezaagd. deze panelen zijn op zich allemaal recht maar eens je ze samen gooit dan staat het geheel dus scheef.... niet echt wat we gehoopt hadden
CONCLUSIE Plexy zagen is kut zeker als het erg dik is...
dus er werd gezocht achter een oplossing deze hebben we vorige week vrijdag dan eindelijk gevonden bij DistriPlex we hebben deze mensen een mailtje gestuurd omdat zij plexy precies kunnen snijden tot op 0.1mm dan is alles zeker mooi en strak passend... daarna asembleren we het frame...
ik wou het topic niet kicken tot dan omdat ik tweakers niet graag teleurstel, iets wat nu wel zo aanvoeld... we gaan door met deze mod maar omdat er nu een paar belangrijke sponors zijn en er nog een paar zullen bij komen moet alles nu 100% perfect zijn
www.weefab.com
Zijn jullie hier ooit nog mee verder gegaan? Was toch wel benieuwd en vind het jammer dat ik er nooit meer wat van gehoord heb.
kun je ze beter mailen; wat denk jij dat de kans is dat ze een 2 jaar oud topic nog terug gaan lezen?BruT@LysT schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 17:25:
Even een oude koe uit de sloot halen hoor
Zijn jullie hier ooit nog mee verder gegaan? Was toch wel benieuwd en vind het jammer dat ik er nooit meer wat van gehoord heb.
T60P Widescreen
De twee users zijn hier nog best actief hoor, iig 1.Seesar schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 18:51:
[...]
kun je ze beter mailen; wat denk jij dat de kans is dat ze een 2 jaar oud topic nog terug gaan lezen?
Maar 't is inderdaad gemakkelijker om een mailtje te sturen dan de hele draad omhoog te halen.
If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...
dus modjes sluit deze maar en laat hem een mooi leben rusten
[ Voor 8% gewijzigd door Soul__assasin op 18-01-2007 22:31 ]
www.weefab.com
Maar de mijne is wel af
Alleen nog niet de moeite genomen om het te posten...
[ Voor 22% gewijzigd door enterprice op 19-01-2007 18:44 ]