Na de 3de prijs op de casemod compo @MG-event heb ik weer heel veel zin gekregen om te modden. ~Myst~heeft vorige week de afmetingen van de crt naar mij gemaild net voor hij op reis vertrok ik heb dus vandaag een kartonnendoogesloopt en ben beginnen tekenen op ware groote
het resultaat van mijn tekenkunsten

omdat ik niet weet of we het shuttle mobo of de pentium m gaan gebruiken heb ik ze alletwee opgemeten kwestie van achteraf tijd te besparen
nadat ik van elk nuttig onderdeel de afmetingen had ben ik aan het werk gegaan om het montage frame te tekenen dat frame mag niet breder zijn dan 27cm en niet hoger dan 28cm ik ben dus begonnen op ground level daar komt de voeding (normal ATX) en 3HDD's bleek dat dat netjes en strak past eens het bodem niveau af was kon ik dus een schets maken van het moederbord niveau
aangezien het pentium m moederbord maar 24,6cm breed is past dit dus ook mooi

het frame word opgebouwd uit 1cm dik plexyglas met schroefverbindingen
volgende week ga ik shoppen om het plexy te halen en dan gaan we het frame in elkaar zetten
srry voor het lange wachten nu gaan we er weer helemaal voor eindtijd van het project is BINNEN 3 MAAND
het resultaat van mijn tekenkunsten

omdat ik niet weet of we het shuttle mobo of de pentium m gaan gebruiken heb ik ze alletwee opgemeten kwestie van achteraf tijd te besparen
nadat ik van elk nuttig onderdeel de afmetingen had ben ik aan het werk gegaan om het montage frame te tekenen dat frame mag niet breder zijn dan 27cm en niet hoger dan 28cm ik ben dus begonnen op ground level daar komt de voeding (normal ATX) en 3HDD's bleek dat dat netjes en strak past eens het bodem niveau af was kon ik dus een schets maken van het moederbord niveau
aangezien het pentium m moederbord maar 24,6cm breed is past dit dus ook mooi

het frame word opgebouwd uit 1cm dik plexyglas met schroefverbindingen
volgende week ga ik shoppen om het plexy te halen en dan gaan we het frame in elkaar zetten
srry voor het lange wachten nu gaan we er weer helemaal voor eindtijd van het project is BINNEN 3 MAAND
[ Voor 23% gewijzigd door Soul__assasin op 03-08-2005 11:52 ]
www.weefab.com