Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CIP] CRT²PC

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 848 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:52
@Features: Je logo mag er best wezen maar het is geen top 5 matriaal. Ik bedoel de matrix achtergrond is imo in schending met copyright wetten en zou ik daarvoor niet gebruiken op de crt. De andere logos zijn volledig origineel...

www.weefab.com

Verwijderd

Soul__assasin schreef op 04 november 2004 @ 13:11:
@Features: Je logo mag er best wezen maar het is geen top 5 matriaal. Ik bedoel de matrix achtergrond is imo in schending met copyright wetten en zou ik daarvoor niet gebruiken op de crt. De andere logos zijn volledig origineel...
Nee ik heb er meerdere gemaakt. Die staan eerder nog in het topic.

Maar ik vind het ook een beetje asociaal veel moeite te doen zodat jullie zien hoe 'mooi mijn perfecte logo's zijn' want dat valt ook wel mee.

Het viel me alleen op dat er wel logo's tussenstaan die ik een stuk minder mooi vind als een paar van mij expemplaren.

//edit:

http://www.wxs.nl/~kuijt153/logo.gif
http://www.wxs.nl/~kuijt153/logo2.gif
http://www.wxs.nl/~kuijt153/logo3.gif

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2004 13:25 ]

• Soul__assasin
Smaak is relatief we spelen niet op da man, we kijken enkel wat haalbaar is en wat wij mooi vinden...

SRRY

www.weefab.com

Verwijderd

Soul__assasin schreef op 04 november 2004 @ 13:34:
Smaak is relatief we spelen niet op da man, we kijken enkel wat haalbaar is en wat wij mooi vinden...

SRRY
waarom maak je dan eigenlijk een poll aan als ik vragen mag?

• Soul__assasin
dit is het laatste wat ik hieromtrent zeg....

het is aangekondigd dat het een kleine compo werd. wij hebben de finalisten aangeduid de Tweakers mogen kiezen.

Features srry dat je er niet bij was.. maar daarom zit in de poll ook een stem voor ANDER indien je verdere wensen hebt mag je me lastig vallen op msn maar laat dit topic deftig

Happy voting voor de tweakers die het wel leuk vinden

[ Voor 13% gewijzigd door Soul__assasin op 04-11-2004 14:20 ]

www.weefab.com

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-10 11:15

BruT@LysT

Fear and Loathing

Wow die poll >:)

Heb nog maar even een chrome uitvoering gemaakt voor de leuk, verder vrij nutteloos denk ik. de strakheid en kwaliteit gaat nogal aan gort met al dat ge-edit, ik blijf er nu maar vanaf, dit is eigenlijk al teveel van het goede

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/brutalyst/photoshop/crt2pc-chrome.jpg

[ Voor 43% gewijzigd door BruT@LysT op 04-11-2004 18:03 ]

• Deslaw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-11-2024
die vindk het vetst

Verwijderd

deze vind ik ook het best 8)

• BruT@LysT

BruT@LysT

Fear and Loathing

dank u allen :)

Hij hoort natuurlijk gewoon bij de rest, het principe blijft toch hetzelfde.

En natuurlijk ligt de site weer plat... 8)7

moet toch echt eens even een fatsoenlijke domeinnaam aanschaffen enzo, ik lijk wel een newbie

[ Voor 44% gewijzigd door BruT@LysT op 04-11-2004 18:20 ]

• Soul__assasin
Wederom wegens problemen met de server van Brut@lyst....

Afbeeldingslocatie: http://host.the-baboon.nl/crt2pc/Top/crt2pc-chrome.jpg

100 stemmen is mooie balans... de poll is dus gesloten. Een dikke proficiat Brut@lyst. Als je wil mag je contact met me opnemen via msn dan spreken wij verdere details af

[ Voor 47% gewijzigd door Soul__assasin op 20-11-2004 14:04 ]

www.weefab.com

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:33
Mocht je nog plaats over hebben, zou het dan geen leuk idee zijn om ook nog een KVM-switch in te bouwen? :) Zo kan de VGA-kabel die naar buiten loopt toch nog nut hebben! Kan je gewoonweg een tweede PC op aansluiten en lekker switchen :)

• Soul__assasin
dat id was inderdaad een optie.... we bekijken voorlopig hoe haalbaar dat is en of er een kvm switch is die enkel vga splitst

www.weefab.com

• D-Three
Soul__assasin schreef op 04 november 2004 @ 21:52:
dat id was inderdaad een optie.... we bekijken voorlopig hoe haalbaar dat is en of er een kvm switch is die enkel vga splitst
Ja, idd, het staat op de eerste pagina van dit topic |:( Ik moet beter leren opletten! :P
Maar een KVM-switch die enkel VGA splitst is geen KVM-switch hé :) Dat is dan gewoon een VGA-switch en die dingen bestaan natuurlijk. Maar ik zou dan eerder een volledige KVM verkiezen aangezien je anders toch 2 keyboards en muizen nodig hebt. Ik weet niet of er een USB keyboard en USB muis gebruikt zullen worden? Want ook daarvoor bestaan tegenwoordig KVM-switches:
http://www.kvms.com/nav/item.asp?item=4551

• Soul__assasin
Ach je kent het wel het is vrijdag morgen echt een dag om nix te doen. Tot je bij het opruimen van de bergplaats een plaats plexy vind van 3 mm dik.. je staat daar, Helemaal alleen met een plaat plexy in je handen je kijkt even rond je heen en ziet dan een mooie blauwe koffer met een dremel in..
Je begind dus maar te dremelen en te prutsten...

Zo was mijn voormiddag dus maar ik heb me nuttig gemaakt. Ik heb geprobeerd om het logo voor de crt eens uitevoeren als een ets in Plexy, en ik vind dat het me aardig gelukt is

Afbeeldingslocatie: http://host.the-baboon.nl/crt2pc/ets/HPIM0583small.jpg

led aan met flits

Afbeeldingslocatie: http://host.the-baboon.nl/crt2pc/ets/HPIM0582small.jpg

led aan zonder flits

Afbeeldingslocatie: http://host.the-baboon.nl/crt2pc/ets/HPIM0588small.jpg

led aan zonder flits 2

Afbeeldingslocatie: http://host.the-baboon.nl/crt2pc/ets/HPIM0589small.jpg

Alles uit met flits

er zitten dus 3 blauwe leds in die branden op 12 volt

zeg gerust wat je er van vind

[ Voor 13% gewijzigd door Soul__assasin op 20-11-2004 14:06 ]

www.weefab.com

Verwijderd

er zitten behoorlijk wat vlekke op de laatste pic :+
Maar voor de rest is ie aardig gelukt, en als het kan misschien proberen om de middelste led tussen de II in te krijgen.

Verwijderd

zou het misschien een idee zijn om met een hoge grid schuurpapier die ofeffenheden weg te schuren uit het plexy. Nu ziet het er wel erg hobbelig uit, of komt dat door de foto??

Verwijderd

Soul_Assasin, misschien een id. om het logo er uit te schuren met een Slijp Dremel kop (om messen mee te slijpen) kwas tijdje geleden beetje aant prutsen.. en dat gaf een best wel mooi effect.. kopje kost dacht ik 2,20 ofzo bij gamma

• Soul__assasin
Deze glowpad was maar een testje. in de CRT²PC komt een andere versie van het logo, waarvoor de onderhandelingen nog vollop aan de gang zijn...

het was dus een stijloefening zoals er nog veel zullen volgen omdat alles in de crt mod perfect moet zijn

www.weefab.com

• peddro
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-11 11:24

peddro

Iets met muziek & ontwerp.

anders vraag je _ferry_ ff om het te zandstralen of mijzelf :)

• MYST
  • Laatst online: 04-04-2024
Ok, heb een beetje tijd gevonden, en dus trok ik naar mijn zolder, waar de front lag te knipogen naar mij en te roepen: SCHUUR DIE BONDO WEG!
Dus heb ik maar mijn schuurmachine genomen, en ziehier het resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://www.warcraft3.be/replays/tft/crt2pc/DSC00070klein
(srr voor de brakke pic, is met zeer slecht licht getrokken)
Grtz and stay tuned!

[ Voor 9% gewijzigd door MYST op 06-11-2004 18:31 ]

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-11 21:37
Wees astublieft zorvuldig tijdens het bondoen en neem hier rustig de tijd voor, want elke imperfectie ga je later dubbel en dwars zien, en daar ga je je aan ergeren... Liever een week uitlopen dan een slordig afgewerkt project...

• Soul__assasin
we know
dit is pas de eerste (groffe) laag bondo... we schuren bondoën opnieuw schuren en werken dan af met een ander iets vloeibaarder plamuur, dan zijn alle imperfecties volledig weg

www.weefab.com

Verwijderd

Leuke mod, maar ook al te koop

http://compcity.nl/pctvcasenl.htm

• MYST
De PC/TV behuizing kost € 579,-.
Jah, is beetje duur vink, en dan nog, die achterkant ziet er niet echt uit vindt ik... De bedoeling is om zo strak mogelijk te houden, dus ook geen cd/dvd in de front...
Over het bondo'en, dat is een onderwerp waar geen een van ons 2 over twijfelt om daar veel tijd over uit te rekken, omdat we weten dat dit het eindeffect zeer sterk bepaald.

• Soul__assasin
inderdaad het is wel netjes maar dan zouden wij ons pc een andere naam moeten geven TV²PC 8)7 8)7 8)7

ik hou het liever bij ons ontwerp

www.weefab.com

Verwijderd

Yuwps,
Ik moet zeggen in het begin toen Soul_Assasin mij vertelde over zijn mod idee dacht ik van mja leuk zal wel tof zen zeker zonder veel "respect" eigenlijk omda ik zelf ni echt iemand was die zelf aan modden deed. Nu ik moet zeggen ik ben er zelf mee aan het beginnen en ik heb gezien hoeveel werk Soul erin heeft gestoken met Myst om mijn case mooi te mechen en ik vond het geweldig... en ik ben dan maar zelf begonnen ook en als ik nu naar zijn CRT2 pc kijk kan ik enkel zeggen wouw nice job. khoop dak het ooit zelf ook zo goe zal kunnen. respect voor de modders...
Ziet er al netjes uit en ben benieuwd naar het resultaat.

Dan heb ik ineens ook al een vraag hoe kan je plexie glas zo mooi snijden en mooi stukken uit snijden want ik heb het geprobeerd en het resultaat was een plexie met barsten en niet mooi afgewerkt... dus vraag is zo een beetje hoe kunt ge plexie glas het beste bewerken..?

• MYST
(we hebben je voeding mooi gemeshed, niet je case ;) )
En over het kunnen, dit is voor beide onze eerste casemod, het is gewoon heel veel denkwerk, veeeeeel lezen, en vooral niets onbezonnen doen! Deze mod overheerst onze hersenen al ongeveer een half jaar, en nog steeds komen we dingen tegen dat we tegen elkaar zeggen van: als dat gebeurt, wat kunnen we dan doen? Plexi kan je best snijden met een zeer fijn zaagje en een decoupeerzaag, anders mischien een figuurzaag?
enne, thanks for the respect en we proberen er het beste van te maken! ;)

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 12:25

E-Rick

I love it :7

MYST schreef op 07 november 2004 @ 19:23:[...] Plexi kan je best snijden met een zeer fijn zaagje en een decoupeerzaag, anders mischien een figuurzaag?[...]
Precies. Als je een decoupeerzaag gebruikt: _niet_ de "pendelstand" gebruiken, dan gaat je plexi aan splinters.
Tip: breng een laagje spiritus of alcohol op de te zagen plexi aan, zo voorkom je dat het achter het zaagje weer aan elkaar smelt.

Choose life

• Soul__assasin
ik heb de gewoonte om plexiglas gewoon de snijden zoals gewoon glas.

Neem een heel scherp mes en snij metkracht en keer/ mm

vb: om een plaat van3mm te snijden ga je dus 3 maal over de zelfde lijn.
Zo kan je wel enkel rechte stukken snijden en geen ingewikkelde figuren... daarvoor gbruik ik een dremel en schuur ik daarna gewoon ... zo werkt het hier al een tijdje

www.weefab.com

• MYST
nevermind, soul__assasin zn manier will do the job :p

[ Voor 161% gewijzigd door MYST op 07-11-2004 19:51 ]

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 12:25

E-Rick

I love it :7

Soul__assasin schreef op 07 november 2004 @ 19:49:
ik heb de gewoonte om plexuglas gewoon de sniden zoals gewoon glas.

Neem een heel scherp mes en snij metkracht en keer/ mm

vb: om een plaat van3mm te snijden ga je dus 3 maal over de zelfde lijn.
Zo kan je wel enkel rechte stukken snijden en geen ingewikkelde figuren... daarvoor gbruik ik een dremel en schuur ik daarna gewoon ... zo werkt het hier al een tijdje
Inderdaad, dat kan ook. Ik dacht dat je dikker plexi zou gaan gebruiken. 8 mm krijg je niet zo maar door met een stanleymes.

Choose life

• MYST
Mja, normaal moet 3 a 4mm plexi wel voldoen, komen ook niet echt zware voorwerpen op he
(hdd's op metalen bodem, moederbord op plexi)

• Soul__assasin
was enkle een antwoord op de vraag van Turbo.. in de crt komt 8mm lexaan

www.weefab.com

Verwijderd

Thx, zal ik de volgende keer proberen.

• Soul__assasin
owkee.. zopas vernomen dat de betaling voor onze pimpy powersuply onderweg is dus binnen enkele weken (hopelijk dit jaar nog) komt dit juweeltje onze kant uit

Afbeeldingslocatie: http://www.frozencpu.com/images/products/detail_hires/psu-97.jpg

maar dat hangt gedeeltelijk af van Modguru

[ Voor 10% gewijzigd door Soul__assasin op 08-11-2004 22:34 ]

www.weefab.com

Verwijderd

die op zijn beurt daar uitermate zijn best voor doet ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 22:41 ]

Verwijderd

haha xavyer ia hoertjuh :)

mooie voedinkjes hoor heb zelf er ook al naar zitten kijken

verder leuke CiP vind dit wel een origineel idee, blijf het volgen :)

Verwijderd

Ik heb zelf de OCZ Powerstream 470W en dit juweeltje kan ik ook zeker aanraden :9
Afbeeldingslocatie: http://www.bytesatwork.be/shop/image.php?productid=17586

Want bij deze heb je namelijk ook nog eens aanpasbare voltlijnen :*)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 23:06 ]

• Soul__assasin
@TaNkMaN... we kiezen voor de X-connect omdat we dan de kabels kunne weglaten die we niet gebruiken.

we hebben voor onze mod enkel de ATX plug de P4-stekker en 5 molexen nodig.. de rest laten we gewoon weg. Zo hoeven we geen overbodige kabels weg te werken

www.weefab.com

Verwijderd

en de OZC is wel een beetje overkill voor dat mobo

Verwijderd

Ik heb zelf ook die PSU besteld op de IA ;) eind deze maand geld over maken :) (25e).. Dan maar hopen hem te krijgen voor de kerst :P verder bookmark is deze even ;) Ben benieuwd naar het eind resultaat :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 13:27:
Ik heb zelf ook die PSU besteld op de IA ;) eind deze maand geld over maken :) (25e).. Dan maar hopen hem te krijgen voor de kerst :P verder bookmark is deze even ;) Ben benieuwd naar het eind resultaat :)
Als het goed is krijg ik deze week een definitieve quote (prijsopgave) van die voedingen.. Dan ga ik er meteen een zoot bestellen.. Dus voor de kerst haal ik wel

• MYST
Go Go xavyer, hoe sneller hoe beter!(@stollekkiej, hoe sneller betaalt, hoe sneller er kan bestelt worden he :p )

Verwijderd

MYST schreef op 09 november 2004 @ 17:47:
Go Go xavyer, hoe sneller hoe beter!(@stollekkiej, hoe sneller betaalt, hoe sneller er kan bestelt worden he :p )
Jajaja.. maar als ik de 25e (mischien een dag eerder) pas genoeg geld heb O-)..
Het is zeker dat ik het geld dan over maak.. want ten eerste mijn begrotingen kloppen altijd als het om bestellingen gaat :P en ik heb al een que in mijn Internet Bankieren staan B)

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-11 21:37
Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 08:46:
[...]

Jajaja.. maar als ik de 25e (mischien een dag eerder) pas genoeg geld heb O-)..
Het is zeker dat ik het geld dan over maak.. want ten eerste mijn begrotingen kloppen altijd als het om bestellingen gaat :P en ik heb al een que in mijn Internet Bankieren staan B)
*Gr0wLiThE mompelt iets over studiefinanciering 8)

• Soul__assasin
We zijn dus niet zo goed voorbereid als we dachten we hebben een GROOT probleem 8)7 8)7 8)7

Ik en Myst kunnen geen cad cam teken technieken... en we zouden een DXF of DWG file nodig hebben voor een verassing in het project..

Zijn er lieve tweakers doie dit kunnen??? O-) O-) _/-\o_

www.weefab.com

Verwijderd

wat voor file heb je nu?

Ik kan misschien wel wat voor je omzetten...

• Soul__assasin
nu hebben we enkel een .JPG gemaakt heeft...

ik wou dat ik meer kon vertellen maar dan is de verassing weg
voor meer info stuur gerust een mailtje of ad me maar op msn

www.weefab.com

Verwijderd

als je je mail of msn eens in je profiel zette dan :X
mail / add mij maar ;)

Verwijderd

Gr0wLiThE schreef op 10 november 2004 @ 10:48:
[...]

*Gr0wLiThE mompelt iets over studiefinanciering 8)
Precies :P plus stage vergoeding _/-\o_

Verwijderd

Soul__assasin schreef op 08 november 2004 @ 22:33:
owkee.. zopas vernomen dat de betaling voor onze pimpy powersuply onderweg is dus binnen enkele weken (hopelijk dit jaar nog) komt dit juweeltje onze kant uit

[afbeelding]

maar dat hangt gedeeltelijk af van Modguru
Die heb ik al een paar maanden, uit de USA over laten komen :)
Piccie:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v176/timbrabus/DSC00942.jpg

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 13:27:
[...]

Die heb ik al een paar maanden, uit de USA over laten komen :)
Piccie:
[afbeelding]
Ah, vertel.. Gebruikers ervaringen zijn altijd welkom natuurlijk ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 16:47:
[...]

Ah, vertel.. Gebruikers ervaringen zijn altijd welkom natuurlijk ;)
Hij is erg goed MAAR het 'opruimen' valt in de praktijk erg tegen, de kabels zijn vrij stug, daardoor gaan ze elke keer weer in hun eigen eigenwijze houding (die je natuurlijk net niet wil :( ) Dus de cables blijven messy imo. Power is geen probleem, power genoeg! De UV is niet sterk, je moet de uv lamp er erg dicht bij houden om een mooi resultaat te krijgen (dan moet je je case al vol hangen met uv ccfl's :( ) --> daarom heb ik dus een ccfl schuin door mijn case lopen op de pic.

• Soul__assasin
Pfieuw... Eindelijk eens 5 min rust gevonden.

Na veel gemail is de DXF file en daar waar we die file voor nodig hebben in orde gekomen...

Bedankt aan mophor voor de DXF file

Elke medewerker die een onmiskenbare bijdrage aan de mod heeft geleverd krijgt na afloop een kleine attentie.

MEDEDELING: wegens een crash van onze webserver zijn pics momenteel OFF-LINE onze provider maakt er zijn werl van

ik ben ff bezig aan een onkosten nota van het project tot nu toe deze zet ik dan straks wel even in de SP

EDIT: SP aangepast

[ Voor 3% gewijzigd door Soul__assasin op 10-11-2004 23:40 ]

www.weefab.com

• Soul__assasin
Srry te lui om te editen quick reply is sneller..

na heel wat geharrewar is de server dus weer ON-Line

enjoy

www.weefab.com

• MYST
Ok, pics zijn weer tijdelijk offline, wegens een probleem met de server
Grtz en onze excuses voor het ongemak

[ Voor 52% gewijzigd door MYST op 11-11-2004 16:22 ]

• Soul__assasin
Ik hoop dat alles nu in orde is. omdat we onze server delen met andere personen kunnen er problemen ontstaan, mogelijks moeten we dus opzoek naar een andere server en webspace.

ik overweeg dus om zelf een domein aan te kopen met webspace we houden jullie op de hoogte

Geniet van het modden

www.weefab.com

• MYST
En de fotos zijn weer offline, waarschijnlijk tot maandag of dinsdag, we gaan proberen een andere ftp te regelen...(zie bericht van s__a boven mij)
Dank voor het begrip,
~MYST~

[ Voor 10% gewijzigd door MYST op 11-11-2004 19:10 ]

• Ganzz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-10-2021
Soul__assasin schreef op 10 november 2004 @ 23:32:

MEDEDELING: wegens een crash van onze webserver zijn pics momenteel OFF-LINE onze provider maakt er zijn werl van

ik ben ff bezig aan een onkosten nota van het project tot nu toe deze zet ik dan straks wel even in de SP

EDIT: SP aangepast
Soul__assasin schreef op 11 november 2004 @ 01:19:
Srry te lui om te editen quick reply is sneller..

na heel wat geharrewar is de server dus weer ON-Line

enjoy
MYST schreef op 11 november 2004 @ 16:07:
Ok, pics zijn weer tijdelijk offline, wegens een probleem met de server
Grtz en onze excuses voor het ongemak
Soul__assasin schreef op 11 november 2004 @ 16:40:
Ik hoop dat alles nu in orde is. omdat we onze server delen met andere personen kunnen er problemen ontstaan, mogelijks moeten we dus opzoek naar een andere server en webspace.

ik overweeg dus om zelf een domein aan te kopen met webspace we houden jullie op de hoogte

Geniet van het modden
MYST schreef op 11 november 2004 @ 19:10:
En de fotos zijn weer offline, waarschijnlijk tot maandag of dinsdag
Dank voor het begrip,
~MYST~
Gratis webspace?
Altijd kl*te
heb daar ook problemen mee.
offtopic:
soul_assasin mijn logo zijn van mijn site je hebt ze al dus en niet meer nodigdenk ik.

[www.ganzz.nl]

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
heb je niet gewoon webruimte van je adsl provider gekregen?
naja als je de pics ff stuurt naar m'n email( jjvanleth at planet.nl)
zet ik ze wel op: http://home.planet.nl/~leth0029/naamvanplaatje.plaatje
tot je self weer hosting hebt natuurlijk :)

• MYST
Nowp, geen gratis webspace, host prolly gehacked, of een medegebruiker die het leuk vindt om onze fotos steeds te wissen...
Denk dat webspace van je provider er nogal snel aan door gaat hier ;)

[ Voor 23% gewijzigd door MYST op 11-11-2004 20:05 ]

• Jazzle
  • Niet online
nou, als jij het zegt :)

• Soul__assasin
Ok een woordje uitleg (als ik daar noch toe in staat ben na een nachtje stappen)

de FTP die we gebruiken om alles op te zetten was een Publieke FTP, gebruikt op replays op te zetten van Warcraft een paar mensen waren dus op de hoogte van gebruikersnaam en ww. De combinaties was wel ZEER eenvoudig en dus simpel te kraken. nu hebben ze eerst getracht om onze webspace te overbelasten (2 filmpjes van 100Mb uploaden) wat dus niet lukte omdat we een zeer hoge data limiet hebben (6gig ofzo)

Dus vonden een paar mensen (ip's en gegevens zijn ons wel bekend) het grappig om onze webspace overhoop te helpen. Hier nemen wij dus wel de nodige stappen tegen

Voor de rest. PIC's zijn naar alle waarscheinlijkheid nog tot volgende week down (Hier is het nu een verlingd week-end) Wij verontschuldigen ons hier voor en hopen op jullie begrip

Sweet dreams tweakertjes

www.weefab.com

• nautaonline
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-11 08:09
Soul__assasin schreef op 12 november 2004 @ 04:43:
Ok een woordje uitleg (als ik daar noch toe in staat ben na een nachtje stappen)

de FTP die we gebruiken om alles op te zetten was een Publieke FTP, gebruikt op replays op te zetten van Warcraft een paar mensen waren dus op de hoogte van gebruikersnaam en ww. De combinaties was wel ZEER eenvoudig en dus simpel te kraken. nu hebben ze eerst getracht om onze webspace te overbelasten (2 filmpjes van 100Mb uploaden) wat dus niet lukte omdat we een zeer hoge data limiet hebben (6gig ofzo)

Dus vonden een paar mensen (ip's en gegevens zijn ons wel bekend) het grappig om onze webspace overhoop te helpen. Hier nemen wij dus wel de nodige stappen tegen

Voor de rest. PIC's zijn naar alle waarscheinlijkheid nog tot volgende week down (Hier is het nu een verlingd week-end) Wij verontschuldigen ons hier voor en hopen op jullie begrip

Sweet dreams tweakertjes
Word gave mod volgens mij! ik kan de pics ook wel hosten, op een server in redbus! Mail me maar of ICQ als je ze bij mij tijdelijk wil onderbrengen.

• Soul__assasin
Bedankt voor het aanbod.
Maar we gaan er niet op in. Morgen hopelijk weer een update na een dagje modden. en da host ik de foto's tijdelijk op mijn webspace.

We hebben onze provider een mail gestuurd om het wachtwoord op onze webspace te veranderen zodanig we weer een stabiel platform hebben om onze Plaatjes te tonen.

Ik heb deze week een week verlof dus mogelijks gaat de mod echt goed vooruitgaan.
Als de gezondheid dat toestaat

www.weefab.com

• Soul__assasin
Beste tweakertjes het was hier een zeer drukke week...
1 we hebben niet gemod.

2 onze server krijg ik niet meer UP om een vage reden is er nu te weinig webspace (is dezelfde webspace als voorheen maar ik krijg een vage error dat er geen ruimte meer is)
(is er een tweaker die webruimte overheeft voor dit project)

3 De verassing begind vorm te krijgen heb enkle nog een klein vraagje voor Mophor.

4 dat ASRock mobo vliegt de deur uit (komt in een HTPC) en maakt plaats voor deze schoonheid. http://www.vdhsoft.be/memo/17747.HTM

Er breekt hier in Belgie binnenkort een perieode van Examens aan dus het modden blijft op een laag pitje tot de week tussen kerst en nieuw

Greetz

www.weefab.com

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:39

Aapje

Opel-beun
Soul__assasin schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 12:14:
2 onze server krijg ik niet meer UP om een vage reden is er nu te weinig webspace (is dezelfde webspace als voorheen maar ik krijg een vage error dat er geen ruimte meer is)
(is er een tweaker die webruimte overheeft voor dit project)
Add me maar effe op msn en stuur je pics etc ;)
Kheb genoeg space @ www.the-baboon.nl =d
(msn @ profile anders is me lijst zo snel vol :D)

\o/ 't staat gehost op www.fragmania.net server nu :) waar mijn site dus ook op staat ;)
GL met je mod Soul en MYST :)

[ Voor 20% gewijzigd door Aapje op 20-11-2004 13:45 ]

• Soul__assasin
Onze problemen zijn dus opgelost. 90% van de pics is dus on-line met dank aan baboon. de rest is definitief verloren.

Wat staat er jullie zo snel mogelijk te wachten.

- ~MYST~ zijn versie van het glowpad
- het ariveren van de X-connect voeding (medio dec)
- het onthullen van de verassing (die trouwens iedereen die een beidrage heeft geleverd krijgt aan het einde van het project)
-MEER MOD FOTO's :P

www.weefab.com

• Soul__assasin
Tweaker laten we nooit in de steek... dus hier zijn we weer men een stand van zaken...

Spijtig genoeg geen hardware update maar een economische opdoffer..
quote: AVS_newsflash
AVS KORT
Bij het technologiebedrijf Rogers Corporation verliezen 15 arbeiders hun job. De ontslagen vallen in de afdeling in Evergem. Die krijgt al maanden te weinig orders binnen. Daardoor was een deel van de arbeiders al een tijd economisch werkloos
Ik ben Quality Controler in dit bedrijf dit is dus een grote opdoffer die we te verwerken kregen. onze afdeling zit wel nog relatief safe tot Februari omdat ons opleiding hen veel geld heeft gekost maar werken hoord er dus niet mij.
De mod gaat verder de ideeën blijven komen maar alleen kan ik mijn fondsen niet voor 90% aan het project hangen zoals voorheen het geval was.

Ik probeer nu zo snel mogelijk mijn rijbewijs te halen zodaning ik op zoek kan naar een andere job als Quality controler of iets vergelijkbaar...

Ik hoop dat jullie dit begrijpen en onze mod hierdoor niet links laten liggen.

Vooruitzichten: Tussen kerst en nieuwjaar willen we wel de case af hebben uiteraard zonder hardware we hebben een moederbord, voeding, ram, hdd's maar geen cpu het koppend hart ontbreekt dus voorlopig maar binnen een 4tal weken hebben we de behuizing af en het scherm werkend de echte afwerking volgd dan hopelijk snel als ik een andere goed betaalde job kan vinden

www.weefab.com

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:39

Aapje

Opel-beun
He zware tegenvaller :(
Hopen dat je snel een baan vind want 't is een leuk project :)

• Soul__assasin
voorlopig heb ik nog een baan hoor... kmag nu enkel betaald thuis zitten met een fractie loonverlies maar veel babbelen met colega's en papperassen in orde maken vergt nu al mijn tijd

www.weefab.com

Verwijderd

echt klote voor je, ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat! _/-\o_

kunnen we wel binnekort weer wat pics verw8 of staat het nu ff helemaal stil?

• MYST
Het staat nu effe stil tot na kerstmis en/of neiuwjaar, dan heb ik vakantie, en dan kunnen we weer voort modden. Waarschijnlijk wordt dan de behuizing afgewerkt, en een groot deel van de hw ingebouwd, de cpu, het ram en de hdd's hebben we nog niet... De voeding zou normaal rond die tijd ook toekomen, en het moederbord hebben we al.
We proberen jullie zo snel mogelijk een update voor te schotelen, ondertussen zullen jullie nog even op de andere pics moeten kwijlen :D

• Jazzle
  • Niet online
cker kl*te, de mod vergeten?nee dat zal niet gebeuren, zal in spanning afwachten tot het project weer voortgezet word :)

• Soul__assasin
hier zijn we even met een update... (en een beetje eye candy)

De problemen binnen het bedrijf lijken achter de rug te zijn in totaal zijn er zo een 26 arbeiders afgevloeid 25ontslaan en 11 zijn er zelf opgestapt.

op de mod agenda is een kleine mod bijgekomen: The stones: een roling stone kast die ik tussendoor ga maken voor een collega.

Het Hoofdpunt. volgende week modden we verder aan de crt.
de ophanging voor moederbord en hdd's zal gemaakt worden uit 8mm plexy
de externe behuizing zal volledig afgewerkt worden en al voorzien worden van een eerste laag primer.

ik had jullie eye candy beloofd eh ;) die komt er wees gerust eerst even een klein verhaaltje...

vorig week-end zat ik op de grootste lan van België. met mijn kleine shuttle maar aangezien ik daar bekropen zat van opslag 2*250gig en 2*160gig extren kocht ik een 300 gig schijfje bij. gevolg: De shuttle is te klein :? voor 1.12TB aan data 8)7 :(

ik zocht dus een "tijdelijke"oplossing, en ik heb er een gevonden. Ik vind ze persoonlijk zeer geslaagd. deze week ga ik dus nog eens shoppen een moederbord, raid controller, cpu cooler en voeding staan op me verlanglijstje

Hier dus de eyecandy...
De tijdelijke oplossing<==KLIK
EDIT: link is nog aan het uploaden nog even geduld dus :p

tot binnen enkele dagen beste tweakertjes

[ Voor 4% gewijzigd door Soul__assasin op 22-12-2004 16:48 ]

www.weefab.com

Verwijderd

Blijven mooie kast die Lian-Li's. Mijn vraag alleen, wat ga je met de kast doen als je met het project klaar bent?

• Soul__assasin
mja der staan hier nu een 2 tal pc's (werkend) en een lege gemodde case ik hou alles de li-li word wss een kleine lan server die uiteraard basic gemod zal worden; stealth mod, clean and stile mod en window + Witte ccfl

en die lege gemodde case (Dion's alien cube) daar word binnenkort ook eens nieuw leven in geblazen dus de agande staat helemaal vol voor de eerste 4 maand van 2005

maar de CRT komt voor

www.weefab.com

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 21:59

t!mP

is inflatie gevoelig

hmm eyecandy, om eerlijk te zijn had ik wel iets meer verwacht dan wat plaatjes van een standaard lian-li kast :? om daar nu 20mb voor te downloaden, maar goed suc6 ermee.

• Soul__assasin
T!mP... nog enkele dagen geduld en dan volgt er echte eyecady met een foto update....

die lili is enkel een noodoplossing omdat me huisige pc te krap is daarna word de lili ook gemod maar we kunnen maar een project per keer afwerken eh

www.weefab.com

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 22:12
over het logo:
Vind da logo bovenaan wel mooi.
Als je die nou op ijzer laat maken, met dezelfde glans en dan ergens op je monitor/pc plakt moet het helemaal goed komen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Morphine op 22-12-2004 19:56 ]

• Soul__assasin
dat logo was een keuze van 100 tweakers... met dat logo word nog iets speciaal gedaan..... wees gerust zo'n troef kunnen we niet laten liggen

www.weefab.com

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

Soul__assasin schreef op woensdag 22 december 2004 @ 16:47:
Hier dus de eyecandy...
De tijdelijke oplossing<==KLIK
EDIT: link is nog aan het uploaden nog even geduld dus :p

tot binnen enkele dagen beste tweakertjes
erg leuk die link.. maar je download dus 20mb aan foto's van een standaard lian-li case. wat heeft dat voor meer waarde die case? wat slaat het op dit topic? op de casemod?
zeg op zijn minst wat je download.. :|

* ReseTTim heeft 2 vrienden met lianli's die gemod zijn dus ik ken die krengen wel.. blijf alleen mijn coolermaster case mooier vinden :P :)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• D-Three
Al enige vooruitgang? Of nog steeds een kater van oudejaarsavond? :P

• MYST
We waren van plan om te modden deze vakantie, maar wegens problemen met vervoer vinden(is toch een eindje dat we van elkaar wonen...)is het er dus niet van gekomen, we proberen dus zo snel mogelijk een datum te vinden!
(en de kater is ongeveer uitgewerkt nu :P )

• Soul__assasin
de volgende keer dat we aan dit project werken zal de status als een raket de hoogte inschieten naar 75%

volgende keer wil ik namelijk

-het hardware frame afhebben
-de tft mounten
-de behuizing primeren
-en het systeem werkend hebben

www.weefab.com

• BruT@LysT

BruT@LysT

Fear and Loathing

Hey hier de LOGO-man :D

Ik ben nog steeds erg benieuwd naar wat het eindresultaat wordt van het geheel, ook hoop ik dat jullie binnenkort weer eens aan de slag kunnen. Inmiddels heeft het al een aanzienlijke tijd stilgelegen nietwaar? Of is die kater nogsteeds niet helemaal verdwenen :P

Inmiddels heb ik gewerkt aan mijn 3D Studio skills, tot voor kort kon ik er nog niets mee, maar binnen een week stond ik al versteld van wat ik allemaal al berijkt had.

Ik kan nu nog wel even een echt 3D model maken van dat logo en er eventjes een mooie render van fixen. Ik weet niet of dat vervolgens nog naar Autocad te exproteren is, maar dan zou je er immers veel makkelijker een aluminium logo van kunnen laten maken met supergoeie details etc.

[ Voor 59% gewijzigd door BruT@LysT op 11-03-2005 18:25 ]

Verwijderd

ik heb dat logo al eens omgezet in allerlei vectorformaten, dus als jij dat wil hebben, dan roep maar, scheelt je wat werk in 3dmax (extrude en klario :P)

mail me dan maar effe

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 19:20 ]

• thon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-11 12:05
anders weken de foto's van dit topic ff niet 8)7 |:(

• Schaapherder
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-01 08:34

Schaapherder

Blaat!

thon schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 19:14:
anders weken de foto's van dit topic ff niet 8)7 |:(
Neej he, Ik zit al 10 minuten naar dit topic te kijken maar nog geen 1 foto van de pc gevonden ;)

• Soul__assasin
onze host heeft het laten afweten.... alle pic's worden terug on-line gegooid van zodra er updates zijn...

Wij wachten nu nog op: Een voeding uit een ia, een cpu, en ram

www.weefab.com

• BruT@LysT

BruT@LysT

Fear and Loathing

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 19:03:
ik heb dat logo al eens omgezet in allerlei vectorformaten, dus als jij dat wil hebben, dan roep maar, scheelt je wat werk in 3dmax (extrude en klario :P)

mail me dan maar effe
Ah ok dan, was wel te verwachten dat dat inmiddels al door een ander gefixed zou zijn :P

Lijkt me vet om te zien hoe ze zijn geworden, ik mail je ff :)

• Soul__assasin
owkee het topic is gekicked dus nog een woordje uitleg van ons...

wij zitten helemaal niet stil.

CPU koeler is besteld verwacht ik de komende weken...
cpu ram en voeding kan ik willekeurig gaan ophalen bij mijn reseller
na de afloop van deze mod is er zelfs al spraken over een CRT²PC evo versie wat dat inhoud is zeer geheim maar we stellen jullie niet teleur deze mod word eerst nog afhewerkt...

www.weefab.com

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-10 21:19
Post dan eens wat meer fototjes, want ik zoek me suf naar fototjes, maar ik zie niets...:(

• D-Three
Ik durf het bijna niet vragen...
Al nieuwe pics? :) Wel jammer dat de foto's uit de TS verdwenen zijn...

[ Voor 36% gewijzigd door D-Three op 29-07-2005 02:19 ]

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

hoorde dat er een mede jongen niet mee wou helpen en hij heeft al het spul.. op dit moment is de mod dus gestaakt wat ik van soul assisin heb gehoord in belgie..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

komt waarschijnlijk omdat het topic bijna van vorig jaar is 8)7 dus beetje ouwe topic bump

• D-Three
ReseTTim schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 03:46:
hoorde dat er een mede jongen niet mee wou helpen en hij heeft al het spul.. op dit moment is de mod dus gestaakt wat ik van soul assisin heb gehoord in belgie..
Dat is minder... :|
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 03:46:
komt waarschijnlijk omdat het topic bijna van vorig jaar is 8)7 dus beetje ouwe topic bump
Er zijn genoeg CiP's die lange tijd lopen. Niet iedereen heeft genoeg tijd of geld om die in één keer af te werken. En als het warm is, doe ik ook liever andere dingen :P

[ Voor 6% gewijzigd door D-Three op 29-07-2005 13:01 ]

• Soul__assasin
ReseTTim schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 03:46:
dit is juist Tim alle spullen staan hier niet maar bij me makker. onze agenda's lopen niet echt gelijk en daardoor raken we nix verder...

wat ik je op lancamp zei was echter ook waar de afmetinge voor het binnenframe heb ik NOG niet ontvangen

om alle schuld bij ~Myst~ te legen is ook niet juist we werken samen dus zijn alletwee verandwoordelijk....

of deze mod ooit nog afraakt... das een raadsel de wil is er zeker de spullen ook enkel aan tijd en modplek ontbreekt het... plus dat ik nu pas achter een grote fout gekomen ben waardoor we van nul op nieuw mogen beginnen

Tot we zo ver zijn mag deze de vuilnisbak in

TS Verzoekt slotje

www.weefab.com

• MYST
De afmetingen zijn zojuist doorgemailed, dus het is zeker niet dat ik niet voort wil, het onbreekt ons gewoon steeds aan een moment om samen te komen. Hij werkt in de week, en in de weekends is altijd wel iemand weg. Ook is de te overbruggen afstand niet echt weinig, afstand gent-dendermonde, en Soul__assasin moet dus vervoer hebben tot hier, wat ook al een beperkende factor is.
De schuld van de stilgevallen mod ligt imo bij ons beiden toch wel.
Maar idd beter slotje atm, en we vragen wel om hem terug open te doen als er updates zijn.

• un1ty
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-06 22:16

un1ty

Join the Arena!

ik zal d'r even eentje snelmaken :)
*hobbyist mode: die van Nuclear Shuttle mod had ik ook al gemaakt

//edit: te weinig plaatjes werken om een mooie 'topic logo' te maken

[ Voor 28% gewijzigd door un1ty op 03-08-2005 18:51 ]

void main(){ printf("Hello tweakers!"); }

Pagina: 1 2 3 4 Laatste