Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
@meelobee mss zelf eerst iets proberen tekeken alvorens afbrekende komentaar te geven en dat voor een 100ste post
@hunterpro.. op de crt komt nix van logo's eh enkel op de keycards
[ Voor 6% gewijzigd door Soul__assasin op 25-10-2004 13:36 ]
www.weefab.com
Als je eerst dat zegt, moet je niet daarna moeilijk gaan doen als mensen zeggen dat ze het lelijk vinden. Je doet het meteen af als "zeiken", terwijl die mensen alleen hun mening geven, waar je zelf om gevraagd heb. Je moet dan ook tegen negatieve kritiek kunnen..zeg gerust eerlijk wat je er van vind eh
Ik vind het zelf ook niet zo geslaag eigenlijk..(nogmaals: geen flame, slechts mijn mening)
(imo heeft interieurdesign niks met logodesign te maken, maar goed.)
hoe wil je dat logo eigenlijk op die "keycards" gaan zetten dan??
Het logo word een ets in de keycards naar alle mogelijkheid of in stikkerformaat daar zijn we nog niet echt uit
Edit: een design inzending door OKANG op Hardforum.com
[ Voor 27% gewijzigd door Soul__assasin op 25-10-2004 16:35 ]
www.weefab.com
waarom niet gewoon meteen in illustrator of flash is het meteen vectorbasedSoul__assasin schreef op 25 oktober 2004 @ 13:38:
ik had me iets te hard uitgedrukt in krachtermen..... Nofi
Het logo word een ets in de keycards naar alle mogelijkheid of in stikkerformaat daar zijn we nog niet echt uit
Edit: een design inzending door OKANG op Hardforum.com
[afbeelding]
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Niet iedereen kan daarmee overwegReseTTim schreef op 25 oktober 2004 @ 16:51:
[...]
waarom niet gewoon meteen in illustrator of flash is het meteen vectorbasedwel zo makkelijk.
Ieder zijn vak he?
had ik flash of illustrator gehad dan had ik dit zeker gedaan...quote: Soul_assasinik ben een noob qua designen en hoop op hulp van een paar tweakers...
EDIT...

Door Cooldude op Bittech.net
[ Voor 26% gewijzigd door Soul__assasin op 25-10-2004 17:14 ]
www.weefab.com
www.geocities.com/ganzz_cases/logo
even een van de plaatjes

het zijn schetsen, ik kan ze verder uitwerken. had op school weinig te doen.
edit waarom werkt mijn plaatje niet?
heb altijd problemen met plaatjes
er zitten mooie bij en sommige vind ik lelijk maar anderen vinden dat weer mooi
[ Voor 44% gewijzigd door Ganzz op 25-10-2004 18:41 ]
[www.ganzz.nl]
Thx in advance,
~MYST~
dahound16[at]hetemeel[dot]com
[ Voor 26% gewijzigd door Soul__assasin op 25-10-2004 19:17 ]
www.weefab.com
pff Nerd/ tweakers zijn gevaalijk als ze zich vervelen in de les

heel wat logo's bij dus
Greetz SA
[ Voor 26% gewijzigd door Soul__assasin op 20-11-2004 13:49 ]
www.weefab.com
sommige tekeningen lijken wel op groep 3 tekeningen
doe er wat leuks me ;P
Verwijderd
K tel er maar 4ArchettA schreef op 26 oktober 2004 @ 21:46:
de meeste mensen zullen wel niet serieus hebben meegedaan
Maare.. best serieus.. en als de mijne uitgekozen word wil ik best t meer uitwerken..
Zoals ik zei het zijn schetjes en mijn broertje van 6 heeft idd zijn creative inbreng gegeven.
[echt waar modus]
zal mijm broertje wel een tekening laten inzelden die net kan schrijver
zal wel wat moois worden
[www.ganzz.nl]
Mss vinden jullie het helemaal niets
Als iemand nog leuke ideeen heeft verander 'm dan gerust

Het is maar een ideetje...
Als paintjob zat ik te denken aan een garffity painting om toch origeel te blijven en geen saaie monitor te hebben
www.weefab.com
Verwijderd
Op zo'n klein oppervlakte moet je vlug aan special paint gaan denken..Soul__assasin schreef op 27 oktober 2004 @ 12:11:
Uit alle ideeën word er volgende week een top 3 samen gesteld... daar mag mijn vriendin dan uitkiezen???
Als paintjob zat ik te denken aan een garffity painting om toch origeel te blijven en geen saaie monitor te hebben
De spuitbus is net iets te grof voor dat doeleind.
Anders moet je elk vlak apart gaan spuiten en als alle verf goed gedroogd is. De naden gaan wegpolijsten.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2004 12:39 ]
Kom alsjeblieft -nooit- meer aan PhotoshopVerwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 03:44:
Toch maar ff met paint klooien.. Vergeef mijn kunsten
[afbeelding]
Niet dat ik zo geweldig ben, maar...
. Klik er op voor de PDF-file, er zit een zwart-wit versie in die je zou kunnen gebruiken voor lasersnijden/fanguards en een kleurenversie (natuurlijk aanpasbaar naar wens) voor zo te gebruiken. 't Zijn vectors dus je kunt uitvergroten en verkleinen zonder kwaliteitsverlies.
teveel zooi, te weinig tijd
Irrelevant by default - rm -rf /
Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9
DJ.Z.N. = DJ Zonder Naam > weet jij een goeie naam? PM me dan!
mmm lijp om als sticker te doen ofzo..
als je em wil gebruiken moet je me maar ff mailen of pmuh voor een illustratortje
[ Voor 34% gewijzigd door dstyle_nl op 27-10-2004 17:35 ]
Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9
Verwijderd
Ik probeer ook ff wat, lijkt me zonde als je namelijk een mooie case hebt, maar een superlelijk logo oid..
Na 4h werk kwam [ATM] Growlithe met dit logo op de proppen
[ Voor 12% gewijzigd door Soul__assasin op 20-11-2004 13:54 ]
www.weefab.com
www.weefab.com
Verwijderd
Lamaar.. heb t al gevonden tussen de posts
Je bent nu offline
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2004 12:38 ]
Verwijderd
hmm die van sniek is ook niet slecht
als ik zou moeten kiezen zou ik die van BarôZZa nemen, meer mijn stijl
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2004 14:54 ]
Verwijderd
Deze is gaaf.. Om dan met plexi te werken.. Aan twee kanten te graveren en er ledjes bij te gebruiken..
Verwijderd
Verwijderd
Kan je dan niet een beetje hierheen pásen? Heb namelijk chronisch tijd tekortVerwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 15:42:
Ik heb er nog wel een paar.. Zien? Niet dat ik heel het topic overneem ofzoIk heb gewoon veel vrije tijd
Verwijderd
Vrije tijd.. lees: Geen zin om huiswerk te makenVerwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 16:06:
[...]
Kan je dan niet een beetje hierheen pásen? Heb namelijk chronisch tijd tekort
Maar ik wil niet te offtopic gaan, da's niet prettig voor de TS. Dus in deze post mijn ontwerpjes.

Dus, stoppen met huiswerk en tekenen
Grtz,
~MYST~
Verwijderd

hier een ideetje van mij
hoop dat jullie hem mooi vinde anders verander ik hem gewoon of begin overnieuw
als je kleurtje wilt moet je ff zegge
andere schetsen en schets van deze heb ik hier ook, als je wilt mail k wel ff
Je mag altijd mailen he, emailadres staat een beetje terug
Grtz
echty bedankt tweakers
www.weefab.com
Verwijderd
VGA kabel die zou ik er aan laten en niet afsnijden. mischien een female-female connector er op en deze gebruiken als aansluiting voor een tweede extra monitor??is niet zoo ingewikkeld te maken.
verder vind ik het het een gaaf id! mijn huidige pc is ook op basis van een mini ATX mobo... en ik ben nog bezig iets te bedenken voor zijn 2e leven
Dit week-end heb ik lan dus kan ik weinig doen
Stay tuned for a few days
Greetz SA
www.weefab.com
http://www.warcraft3.be/r.../crt2pc/Logo's/logo23.JPG
Ik vind het logo van Growlithe erg mooi!
http://img19.exs.cx/img19/2660/logo_crt2pc.jpg
en van deze (door AbioticMark) vind ik de letters CRt2 erg mooi aan elkaar gemaakt!
Mss is het handig om de mooiste inzendingen (bepaald door de TS) bij elkaar te zetten op een pagina en dan een pol te maken waarin iedereen kan stemmen
Ik had zelf ook een poging gedaan (zie vorige pagina) maar het is nog niet zo makkelijk om juist met deze letters in dee volgorde een mooi logo te maken, je komt al gauw uit op iets aparts te doen met de "C's"
Ben benieuwd hoe het met het project zelf staat, ik vind het een leuk om te volgen!
Ik zie het al in de post hierboven
Keep on going!
[ Voor 9% gewijzigd door Santford op 29-10-2004 21:02 ]
maak er niet een opschep topic vanSoul__assasin schreef op 29 oktober 2004 @ 21:22:
Mijn bescheiden set-upje op de lan... foto is klikbaar
[afbeelding]
anders post ik wel eff wat
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
greetz
www.weefab.com
...hier suggereer je dus dat jouw stuff nog meer 1337 is, dudeDrake schreef op 29 oktober 2004 @ 21:25:
[...]
maak er niet een opschep topic van![]()
anders post ik wel eff wat![]()
het ontwerp van AbioticMark vind ik ongelooflijk mooi, petje af
soul__assasin -> maakt er iets moois van
MSI GX660R for the win!
Verwijderd
en ik ben er voor mijn doen nog heel kort bezig mee geweest
ontopic:
is het niet wat om achter de knopjes in de crt wat ledjes te plaatsen?
en anders aan de onderkant van de crt behuizing een randjes eruit te snijden en daar tc's gegenaan te plakken aan de binnenkant zodat als je de voet er gewoon onder hebt, licht in een bepaalde vorm (het logo oid) op je bureau schijnt. nog nooit gezien maat lijkt me echt
en is het niet een idee (ook nog nooit gezien) om de buitenkant van de behuizing zo te bekleden/verfen dat het van metaal is/lijkt te zijn? issie ook nog eens stoot ONgevoelig=handig op een LAN
en nog iets waar je wel op moet letten als je naar een LAN gaat, verdeel het gewicht eerlijk, dus niet zoals bij een echte CRT, -> gewicht aan de voorkant
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2004 18:23 ]
Verwijderd
opzich leuk bed8. alleen kan je beter ff die anchtergrond weglaten want dat hoort niet bij een logo, dus ook niet bij de jouwe
want nu is de 'zweer' heel anders daardoor. en je wilt niet dat iemand later je logo opeens wel of juist niet leuk vind toch
EDIT: het project staat toch op meerdere forums,welke dan eigenlijk?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2004 19:24 ]
De onderdelen zullen gemonteerd worden in een plexi "chassis" dat helemaal zal verlicht worden met WITTE(strak wit, niet weer blauw
En het verdelen van het gewicht: ik denk dat we blij zullen mogen zijn als alles past, dus veel verdelen zal er niet bij zijn, maar we doen onze best!
(volgende week wordt hopelijk fase 1 en een deeltje van fase 2 afgewerkt, al gelang van de tijd en financien waarover we beschikken.)
Grtz,
~MYST~
vandaag een dagje plannen en morgen beginnen we aan het echte werk...
Deze week gebeurd zeker: monteren van tft in crt behuizing, Afeweren crt met glasvezelplamuur.
maten opnemen voor de plexyglas constructie binnenin
!!!!Aaankopen van het moederbord!!!!! wegens een zeer voordelige lan te hebben gehad zit ik deze week met een overschot waardoor we de plexy en het moederbordje er van af kunnen

specs zitten achter de foto verborgen Klick
[ Voor 11% gewijzigd door Soul__assasin op 01-11-2004 11:19 ]
www.weefab.com
Verwijderd
daarom doen we kleine stukjes om jullie tevreden te houden...
Morgen dus naar alle waarschijnlijkheid de eerste ECHTE update
Project zou eigenlijk moeten draaien op lucht tegen het week-end van 19Dec om in preview getoond te worden op de grootste Belgische lan OCC
www.weefab.com
Heel mooi, en veelbelovend, echter dat bondo-en is een tyfusklus op zich waar je bijna een week voor kan uittrekken (als het niet meer is...) Ook valt me het een beetje tegen welk moederbord je hebt gekozen... De Asrock moet toch qua overclockbaarheid (wat je waarschijnlijk wilt met waterkoeling) een stukje inleveren tov de Asus, alhoewel beide geen snelle jongens zijn...Soul__assasin schreef op 01 november 2004 @ 11:18:
Zo eindelijk terug helemaal thuis en uitgerust van de lan..
vandaag een dagje plannen en morgen beginnen we aan het echte werk...
Deze week gebeurd zeker: monteren van tft in crt behuizing, Afeweren crt met glasvezelplamuur.
maten opnemen voor de plexyglas constructie binnenin
!!!!Aaankopen van het moederbord!!!!! wegens een zeer voordelige lan te hebben gehad zit ik deze week met een overschot waardoor we de plexy en het moederbordje er van af kunnen
[afbeelding]
specs zitten achter de foto verborgen Klick
Niet alleen dat.... Het bord heeft ook nog eens geen AGP slot. Het slot wat er op zit is wat AsRock het A.G.I. slot noemt. Staat gelijk aan al die borden met PCI-express en AGP aan boord: Omgebouwd PCI slot.Gr0wLiThE schreef op 01 november 2004 @ 21:13:
De Asrock moet toch qua overclockbaarheid (wat je waarschijnlijk wilt met waterkoeling) een stukje inleveren tov de Asus, alhoewel beide geen snelle jongens zijn...
Dus tenzij je van plan bent met de on-board VGA te gaan werken, zou ik zwaar adviseren een ander bord te gaan zoeken....
Het staat nogal onduidelijk in de specs maar dit:Croga schreef op 01 november 2004 @ 21:24:
[...]
Niet alleen dat.... Het bord heeft ook nog eens geen AGP slot. Het slot wat er op zit is wat AsRock het A.G.I. slot noemt. Staat gelijk aan al die borden met PCI-express en AGP aan boord: Omgebouwd PCI slot.
Dus tenzij je van plan bent met de on-board VGA te gaan werken, zou ik zwaar adviseren een ander bord te gaan zoeken....
Worldwide patent ASRock A.G.I.8X graphics upgrade slot
(AGP8X/4X compatible)*
lijkt me een agp slot. of ik heb het fout
Edit: Croga , had je post niet echt aandachtig door gelezen
[ Voor 10% gewijzigd door Satch op 01-11-2004 23:29 ]
ik ga morgen naar de winkel en kijk welke m-ATX µ-ATX ze hebben en dan kies ik daar eentje uit...
welk m-atx mobo raden jullie dan wel aan
www.weefab.com
Vandaag hebben we de behuizing van da tft bevestigd aan die van de crt... we hadden niet voldoende tijd om hem af te werken maar hier komen dus al de voorlopige pics van ons werk van vandaag

Hoe gaat die verrekte TFT nu open

Gevonden en hij werk zelf nog

de eerste bondo werken van de dag By Myself

Door myst

een hoopje bondo

na een beetje schuren de perfectie nabij

en een paar details bijveilen

de knopjes zijn toch niet zo mooi weg ermee dus
een paar details nog opvullen met fijn polyserster plamuur

op het einde van moddag een staat hij er zo dus nog bij
Donderdag schuren we dus een hele dag en werken we bij waar nodig.
dan steken we het front ook onder de primer
Stay tuned
[ Voor 21% gewijzigd door Soul__assasin op 20-11-2004 14:03 ]
www.weefab.com
lekker schuren ook
Er kruipt trouwens zeer veel tijd in bondo'n, we hebben er zeker ong 4uur aan bezig gezeten, en het is nog niet helemaal perfect(2niet alle randen afgewerkt)
Mischien kan ik morgen nog een beetje doorwerken met schuren, en anders
donderdag verder gaan.(wat vinden jullie btw van mn
Het mobo hebben we ook al(het is toch de asrock geworden, oc'en is niet echt DE bedoeling).
Grtz,
~MYST~
[ Voor 36% gewijzigd door MYST op 02-11-2004 19:12 ]
www.weefab.com
Verwijderd
Mhh, dan gebruik je het gereedschap dus verkeerd.. Tsk tsk.. Zal de zuiderlijke inslag wel zijnSoul__assasin schreef op 02 november 2004 @ 19:47:
Xavyer als je de details er van af gaat vijlen zijn ze weg eh en hte is net de bedoeling dat ze zichtbaar zijnbij veilen dus :p:p:p
stek er staat een punt op een potlood en ik vijl op die punt...Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 21:32:
[...]
Mhh, dan gebruik je het gereedschap dus verkeerd.. Tsk tsk.. Zal de zuiderlijke inslag wel zijn
Dan vijl ik die punt er af
maar als ik nu rond die punt vijl dan vijl ik de punt bij door het matriaal er naast weg te vijlen snap je
www.weefab.com
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 21:51 ]
daar kan jij een puntje aan zuigen :p:p:p
Greetz
www.weefab.com
Ik zag dit topic toevallig, wat een vet idee. Mijn 21" zal er vast en zeker ook eens mee kappen, leuk om er dan zoiets van te maken. Scheelt weer op een andere manier ruimte!, je beeldscherm blijft lomp, maar er is geen kast meer.
En al is het voor de gamers onder ons misschien wat minder, maar draadloos toetsenbord/muis met de ontvanger in de monitor ziet er natuurlijk wel strak uit. Je moet zo weinig mogelijk zien
Ik ben in elk geval zeer benieuwd naar het eindresultaat.
Nou zag ik ook ineens een berg logo's voorbijkomen en ik ben ook maar even in photoshop wezen kloten. Persoonlijk bevalt hij me zeer goed, een plotselinge ingeving na het bekijken van de huidige logo's, al moet er wel bijzeggen dat ik vooral van een strakke vormgeving houd, grafitti stijl vind ik niet echt toepasselijk. Je moet maar zien wat je er van vind. Maar helaas heb ik geen plek om up te loaden, heeft iemand voor mij een plekje waar ik mijn plaatje kan dumpen? anders ga ik wel ff op zoek naar een online fotoalbum-dinges ofzow
[ Voor 15% gewijzigd door BruT@LysT op 03-11-2004 15:24 ]

Uiteraard zijn er ook de originele afbeeldingen, deze is compressed en super low-res. Origineel is in 1600x1200
[ Voor 134% gewijzigd door BruT@LysT op 03-11-2004 16:35 ]
www.weefab.com
Verwijderd
Mooi logo!
Maar waarom heb je hem gemaakt in PS? Logo's maak je juist in AI omdat het dan vectoren zijn: oprekken/vergroten/verkleinen wat je wilt.
Nu heb je hem in resolutie 1600x1200 gemaakt en gaat er veel detail verloren als je hem verkleind: zonde!
Je mag het origineel altijd doormailen naar S__A of naar mij, dan hosten wij het wel...
(enne, het vijlen zelf was erger dan de discussie erover;) )
en als het vijlen erger is geweest dan die discussie moet het een hel zijn geweest
Al bij al was het gisteren wel leuk, maar mn zolder ziet er nu niet meer uit:d Normaal gingen we morgen verder modden, maar S__A kan niet, dus mischien dat ik al wat voort werk, en anders wordt het voor het weekend ofzo...
Grtz
Op zich geef ik je gelijk dat het plaatje van de mal (zwart-wit) het best met illustrator gedaan kan worden. Ik ben helaas nogal Photoshop-only addict, en heb illustrator nog nooit aangeraaktVerwijderd schreef op 03 november 2004 @ 19:09:
@BruT@LysT
Mooi logo!
Maar waarom heb je hem gemaakt in PS? Logo's maak je juist in AI omdat het dan vectoren zijn: oprekken/vergroten/verkleinen wat je wilt.
Nu heb je hem in resolutie 1600x1200 gemaakt en gaat er veel detail verloren als je hem verkleind: zonde!
Vandaar dat ik juist een hoge resolutie neem van 1600x1200 en het plaatje geheel fullscreen maak ik eerste instantie. Daarna maak ik hem weer kleiner om eventueel kleine oneffenheden daarmee weg te werken. Het minpunt is juist dat het niet opschaalbaar is naar nog veel hogere resoluties (aan de hand van vectors)om het echt geschikt te maken voor drukwerk ed. Maar dan nog is het origineel kwa resolutie hoog genoeg om zeer bruikbaar te zijn in de praktijk.
Het origineel is uiteraard een multilayer psd file, en daar kan je indien nodig nog genoeg aan veranderen als dat nodig zou zijn. Misschien heeft iemand nog wat suggesties?
Maarjah, ik ben nogal precies, dus ik vind nu toch al na jou comment dat ik toch maar eens moet beginnen met vector-based designs te maken en van daaruit naar photoshop te werken.
Verder lijkt iedereen het wel behoorlijk okay te vinden, tnx!
Wegens verplichtingen op me werk kan er morgen idd niet gemod worden en dat doen pijn
www.weefab.com
Verwijderd

Ik heb ff nog wat geklooid aan het logo en de andere 2 er ff bij gezet voor de duidelijkeheid.
Kwali is bagger dus zijn KLICKABLE!
Hoelang blijft de pol draaie btw?
En zijn jullie er al over uit hoe de paintjob gaat worden? Lijkt me heel mooi om gewoon heel simpel links een kleur, zwarte streep ertussen, rechts een kleur. Superstrak..net als jullie mod! Ik zou het geduld en technische kennis er niet voor hebben
En een handvat bovenop voor het handig dragen misschien een idee?
(Over de poll, nog geen idee, eerst nog de 5beste selecteren
[ Voor 4% gewijzigd door MYST op 03-11-2004 22:29 ]

Klikbaar voor pdf.
In de pdf zit nog een andere versie, met iets meer tekst en een ander font.
zo dus:

edit: AbioticMark, ik vind je eerste variant verreweg de beste. Ik vind de schuine uiteindes van de letters en de kleuren zeker geen verbetering.
[ Voor 31% gewijzigd door E-Rick op 03-11-2004 23:30 ]
Choose life
Verwijderd
je zou een opschroefbaar/klikbaar of inklapbaar handvat kunnen maken, dan tast het je ontwerp niet zo aan.MYST schreef op 03 november 2004 @ 22:29:
Een handvat, hmm, op zich geen slecht idee, maar het haalt toch een deel van de "strakheid" van het geheel weg vind ik.
www.weefab.com

LOGO1 By ganzz

LOGO2 By Yoozer

LOGO3 By [ATM] Growlithe

LOGO 4 By AbioticMark

LOGO 5 By BruT@LysT
Poll: Welk logo moeten we kiezen
• Logo 1 By Ganzz
• Logo 2 By Yoozer
• Logo 3 By Growlithe
• Logo 4 By AbioticMark
• Logo 5 By BruT@LysT
• ander (plaats dan je favoriet in een post)
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 17% gewijzigd door Soul__assasin op 20-11-2004 14:04 ]
www.weefab.com
Fantastisch idee! Als mijn 19" monitor het ooit begeeft, weet ik wat ik er mee moet doen
Waarom eigenlijk waterkoeling als het niet echt de bedoeling is om te oc'en?
Just my 2 cents
[ Voor 10% gewijzigd door Occy74 op 04-11-2004 00:16 ]
voor een plaatje in 1600x1200 bitmap compressed in zip/rar (host accept geen rar)
Alleen de outline en de rode versie, maar is makkelijk aan te passen met "hue/saturation" in photoshop of met ander progsel voor desgewenste kleur.
echter het idee mag duidelijk zijn, mocht het gespoten/getekend worden dan moet dit toch puur op eigen kracht gedaan worden, het is dus maar de vraag in hoeverre het detail van dit plaatje nut heeft voor het eindresultaat.
Nogal rampzalig dat geocities, neem me niet kwalijk
Doe er mee wat je niet laten kunt, ik zal zelf ook even kijken of ik niet nog wat andere varianten kan maken van ditzelfde logo, met andere dieptewerkingen en belichting enzo. Is wel leuk om aan te sleutelen.
Asjeblief, de full version van je logo, weg met geocities
Ik heb het gevoel dat BruT@LysT zn lgo tot hier toe het meest in de smaak valt
Grtz and happy voting!
[ Voor 29% gewijzigd door MYST op 04-11-2004 11:18 ]
tnx, das een stuk beter indeedMYST schreef op 04 november 2004 @ 11:16:
www.warcraft3.be/replays/tft/CRT2PC.bmp
Asjeblief, de full version van je logo, weg met geocities![]()
Ik heb het gevoel dat BruT@LysT zn lgo tot hier toe het meest in de smaak valt![]()
Grtz and happy voting!
Verwijderd
Toch bedankt dat je mijn logo's er nog ff bij zetSoul__assasin schreef op 03 november 2004 @ 23:37:
[afbeelding]
LOGO1 By ganzz
[afbeelding]
LOGO2 By Yoozer
[afbeelding]
LOGO3 By [ATM] Growlithe
[afbeelding]
LOGO 4 By AbioticMark
[afbeelding]
LOGO 5 By BruT@LysT
Poll: Welk logo moeten we kiezen
• Logo 1 By Ganzz
• Logo 2 By Yoozer
• Logo 3 By Growlithe
• Logo 4 By AbioticMark
• Logo 5 By BruT@LysT
• ander (plaats dan je favoriet in een post)
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Eigenlijk vooral voor de show, maar dit is pas eindafwerking hoor, nu eerst de pc up and running krijgen op luchtkoelingLaagvliegerke schreef op 04 november 2004 @ 00:03:
Bookmarked!
Fantastisch idee! Als mijn 19" monitor het ooit begeeft, weet ik wat ik er mee moet doen
Waarom eigenlijk waterkoeling als het niet echt de bedoeling is om te oc'en?
Grtz