DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Practice was leuk, en in mijn geval zeker nodig om de baan te leren kennen. Kwalificatie ws leuk om zo te doen, voor een keertje. Volgende keer iedereen maar "tegelijk" de baan op, 10 minuutjes quali ofzo, klaar.
De race ging in het begin lekker, ik lag zelfs even vierde. Helaas kwam ik door wat kleine foutjes op een 6e plek terecht, maar ik had nog wel wat leuke acties bij Mossel. Daarna begon mijn rug serieus te protesteren en ik gleed daardoor van de baan tegen een muur. Ik weet niet wat er kapot was maar de auto reed als een dweil daarna dus heb ik het maar opgegeven.
Al in al is dit wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
En voor de rest de baan ligt me totaal niet dus mijn wagen was zo bagger als maar wat.
Baan vond ik wel leuk, heb hem net ook nog heel even offline gedaan, maar ik moet echt stoppen voor vandaag ivm. rugproblemen
[ Voor 91% gewijzigd door NiTrO-EXILE- op 27-11-2004 21:23 ]
G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP
Dat Quali systeem vind ik echt werelds, op monitor kijken naar de laps van andere al wachtend op jouw lap, je leert er echt wel van.Arfman schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 23:35:
OK, dan schik ik me naar jullie qualistijl, geen probleem
Baan vond ik wel leuk, heb hem net ook nog heel even offline gedaan, maar ik moet echt stoppen voor vandaag ivm. rugproblemen
G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP
Verwijderd
ditoNiTrO-EXILE- schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 12:59:
[...]
Dat Quali systeem vind ik echt werelds, op monitor kijken naar de laps van andere al wachtend op jouw lap, je leert er echt wel van.
![]()
Verwijderd
Trouwens, Misschien ben ik er vanavond ook bij, maar lang niet zeker....
Klinkt bekend gisteravond nog ondervondenVerwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 13:37:mijn snelste rondje ooit in de kwalie reed
Verwijderd
Jups, was vorig ETCC seizoen 1x super gaaf. Kwalificatie op Valencia, toen waren S_inne_D en ik echt redelijk wat sneller dan de rest, maar onderling enorm close, geloof dat toen verschil paar honderste was in uiteindelijke pole tijd.The_FrankO schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 13:42:
[...]
Klinkt bekend gisteravond nog ondervonden
Ja dat weet ik nog of de keer dat we op misano waren toen ik in 1x er een super ronde uitperste een sec sneller of zo. En die race was ook super de hele tijd ronde na ronde met zijn 3en gereden totdat jullie banden opwaren en ik verder kachelde.Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 13:37:
Jups zeker waar. Kwalie zo een voor een heeft echt iets speciaals. Ik weet het dan nog uit mijn ETCC tijd, en was altijd het moment dat de adrenaline en spanning best hoog opliep als je als laatste een ronde moest rijden en je weet dat iedereen meekijkt... Daardoor ook soms wat foutjes gemaakt, maar ook wel eens gehad dat ik mijn snelste rondje ooit in de kwalie reed, juist omdat je zo scherp en geconsentreerd bezig bent.
Trouwens, Misschien ben ik er vanavond ook bij, maar lang niet zeker....
Sommige banen komen dan nooit aan bod terwijl er best mensen zijn die daarop willen rijden.
Gewoon een vast roulatie systeem is nog altijd het beste lijkt me.
Daarom heb k nu al 5 banen dr uit gehaald die al gedaan zijn, en zo gaan we door, tot we er steeds minder hebben. Uiteindelijk hebben we ze dan allemaal gehad.ZAMoRANo schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 14:14:
Dat poll systeem voor de banen slaat nergens op IMHO.
Sommige banen komen dan nooit aan bod terwijl er best mensen zijn die daarop willen rijden.
Gewoon een vast roulatie systeem is nog altijd het beste lijkt me.
[ Voor 5% gewijzigd door kNarf_ op 27-11-2004 14:30 ]
Mee eens...die race was k dr niet, maar idd die s al gedaan...kNarf schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 14:30:
Maar nu staat Spa alweer ruim bovenaan terwijl we die al 2 of 3x gedaan hebben. Ik heb dan liever gewoon Estoril, die hebben we ook nog nooit gedaan.
Dat bedoel ik, als je een baan nooit rijdt zul je er ook nooit goed in worden.kNarf schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 14:30:
Maar nu staat Spa alweer ruim bovenaan terwijl we die al 2 of 3x gedaan hebben. Ik heb dan liever gewoon Estoril, die hebben we ook nog nooit gedaan.
Als je dan aan een league mee gaat doen en je kent maar 3 banen goed heb je toch een probleem.
Dus ik zou Anderstorp en Estoril ook gewoon doen.
Gewoon elke keer elke baan 1 keer rijden en dan weer overnieuw lijkt mij echt ideaal.

Verwijderd
Ik denk dat het goed is als de betere coureurs de mindere coureurs een handje helpen met het tweaken van setups. Het blijft natuurlijk oefenen...maar een goede setup is wel erg belangrijk, default zuigt namelijk aars.
Misschien is het een idee als de winnaar zijn setup telkens ter beschikking stelt? Of is dat teveel gevraagd? Ik denk iniedergeval dat we dan betere en spannendere races krijgen.
tot strakkies (lijkt erop dat het SPA wordt
Voor ervaren/betere coureurs kost het ook tijd om een setup te maken hoor, daar gaan heel wat rondjes testen aan vooraf.Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 17:26:
..................
Misschien is het een idee als de winnaar zijn setup telkens ter beschikking stelt? Of is dat teveel gevraagd? Ik denk iniedergeval dat we dan betere en spannendere races krijgen.
..................
Daar komt bij dat een setup gemaakt is voor een bepaalde rijstijl, en dus niet voor iedereen lekker werkt.
Gewoon lekker je eigen setup maken lijkt me het beste, dommer zul je er niet van worden.
Verwijderd
Tuurlijk van proberen wordt je zeker niet dommer maar daarom juist denk ik dat het goed is als je je eigen setup kan vergelijken met een setup van een ander en desnoods kleine aanpassingen kan doen die beter bij jou passen, maar je hebt gelijk een goede setup maken kost erg veel tijdZAMoRANo schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 17:31:
[...]
Voor ervaren/betere coureurs kost het ook tijd om een setup te maken hoor, daar gaan heel wat rondjes testen aan vooraf.
Daar komt bij dat een setup gemaakt is voor een bepaalde rijstijl, en dus niet voor iedereen lekker werkt.
Gewoon lekker je eigen setup maken lijkt me het beste, dommer zul je er niet van worden.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2004 17:38 ]
Aangezien ik gister gewonnen heb zal ik dan maar aftrappenVerwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 17:26:
Misschien is het een idee als de winnaar zijn setup telkens ter beschikking stelt? Of is dat teveel gevraagd?
Laat de default snel setup gooi er wat meer brandstof in en ga rustig rondjes rijden van 1.27
Vanmiddag even tegen de AI gespeeld, die doen het boven verwachting goed, eerlijk gezegd.
Zie irc chan voor de info.
Tja anders moesten we de hele tijd vote en toen hadden we maar afgeproken om het bij Donni te houden.NiTrO-EXILE- schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 21:23:
hmmm, lekker dan maak je poll, doen ze baan die dr niet eens in stond kan ook
Tja de owner van de bak had radmin niet aangedaan anders hadden we wel Spa gedaan.
Hoe werkt online? ASE? Ingame? GameSpy?
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Aan de mensen die vanavond geracet hebben, misschien mijn berichtjes op IRC nog gezien, maar zodra ik probeerde te joinen kreeg ik de melding "You have been booted". Die heb ik 3 keer na elkaar gehad, en toen ik het later nog eens probeerde waren jullie al aan het racen.
Enig idee hoe dit komt?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik heb geen flauw idee wat dat inhoud.SpeedAddict schreef op zondag 28 november 2004 @ 00:04:
GTR maakt gebruikt van een "eigen" multiplayer component, net als f1-2k2 en f1-c al deden. Dus geen gekloot met Gamespy etc.
Aan de mensen die vanavond geracet hebben, misschien mijn berichtjes op IRC nog gezien, maar zodra ik probeerde te joinen kreeg ik de melding "You have been booted". Die heb ik 3 keer na elkaar gehad, en toen ik het later nog eens probeerde waren jullie al aan het racen.
Enig idee hoe dit komt?
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Hoe laat beginnen we ?
Wees maar tussen 19:00 en 20:00 in het IRC chan.Arfman schreef op zondag 28 november 2004 @ 16:19:
Zo, dat is een lastig baantje
Hoe laat beginnen we ?
Warmup was chaotisch, lastige baan, veel mensen (waaronder ik) speelden hem voor het eerst.
Kwalificatie ging voor mij lekker, ik reed een PR in m'n qualilap, bracht me als 4e op de grid. Helaas weer een foutje in de eerste of 2e ronde. Daarna een ronde lang close racing met BruceLee (Sebastian), dat was erg gaaf. Helaas spinde hij. Daarna werd ik door een foutieve uitremactie van iemand van de baan getikt en waren mijn achterbanden zo warm geworden dat een pitstop noodzakelijk was. Ik kwam de baan weer op en de prev car was +1 lap en de next car was iets van 30 seconden. Dat kon ik terugbrengen tot 20 seconden maar eerlijk gezegd had ik er daarna geen zin meer in.
Het spel heeft online zeer veel potentie, en ik verwacht dan ook dat over een week of wat, als iedereen de boel een beetje onder controle heeft, prachtige races te kunnen gaan rijden.
Vond het wel jammer dat de racetime weer veel te lang was, langer dan 30 min. max hoeft van mij echt niet. Eventueel wel met een verplichte pitstop want dat is wel iets wat bij GT racen hoort vind ik.
Quali ging voor mij wel aardig met de Viper maar de race was een drama, had totaal geen wegligging. Na een rondje of 15 vond ik het dan ook wel weer mooi geweest
Maar misschien binnenkort maar eens serieus aan een league gaan denken?
mee eens niet te lange races 30 min is al te lang, kan pas als je game door en door kent en banen en auto's enzo...kNarf schreef op zondag 28 november 2004 @ 21:33:
Ja was op zich wel leuk. Ik had ook nog nooit echt op Estoril gereden, het is een behoorlijk langzame baan maar best wel uitdagend.
Vond het wel jammer dat de racetime weer veel te lang was, langer dan 30 min. max hoeft van mij echt niet. Eventueel wel met een verplichte pitstop want dat is wel iets wat bij GT racen hoort vind ik.
Quali ging voor mij wel aardig met de Viper maar de race was een drama, had totaal geen wegligging. Na een rondje of 15 vond ik het dan ook wel weer mooi geweest
Maar misschien binnenkort maar eens serieus aan een league gaan denken?
nu maar w8ten op die patch want die join lag is te frustrerend..zal wel aan mij liggen maar toch....
we gaan zien snel, 1e week van december word 1,2 verwacht
Er zijn 3, misschien 4 mensen die een beetje stabiel en snel kunnen rijden en ook wat druk aankunnen. Dat gaat niet echt heel spannend worden.
Eigenlijk vind ik een league pas interessant als er lange (30 min. vind ik niet echt gek lang eigenlijk) races met pitsstops gereden worden en dat iig de helft de race ook uitrijdt.
Dat vind ik dus onzin, als je een auto en een baan niet goed kent moet je gewoon iets rustiger beginnen. Maar ik zie mensen echt als gekken tekeer gaan in een auto waarin ze nog nooit gereden hebben, tja dan snap je het gewoon niet.NiTrO-EXILE- schreef op zondag 28 november 2004 @ 21:39:
[...]
mee eens niet te lange races 30 min is al te lang, kan pas als je game door en door kent en banen en auto's enzo...
Als je basistechniek goed is en je denkt een beetje na, moet je ook 30 minuten op een nieuwe baan in een nieuwe auto kunnen volhouden, misschien hier en daar een klein foutje af en toe maar je zou moeten kunnen uitrijden zonder noemenswaardige schade.
[ Voor 49% gewijzigd door Zamorano op 28-11-2004 21:49 ]
Ik rijd pole en win de race door 10 minuten voor tijd samen met Dutch3men maar te beslissen om te stoppen omdat er verder niemand meer op de baan was. Hoe moeilijk kan het zijn!
Hopelijk heeft iedereen de tijd om het spel binnenkort wat meer onder de knie te krijgen, want dat zou het online racen wel een stuk leuker maken
Verder was het wel een pluspunt dat we de race met 13 man begonnen en dat in de kwalificatie relatief weinig fouten werden gemaakt
[ Voor 11% gewijzigd door Fiskare op 29-11-2004 10:52 ]
Ik zelf vind een race van 30 minuten ook wel spannender en leuker, zeker omdat het veld nu nog zo klein is en na 15 minuten redelijk uitgedund is. Maar dan nog denk ik dat je je moet kunnen instellen op een lange race. Dit is gewoon wat ik wilde zeggen met mijn bericht, want er waren wel heeeeel veel mensen snel weg. En dan geven sommige de baan de schuldArfman schreef op zondag 28 november 2004 @ 21:49:
Sja, een uur is me gewoon te lang. Bovendien krijg ik na een tijdje last van mijn rug (oude kwaal), zeker omdat we ook nog eerst een uur practice deden, daarna nog quali in F1 stijl en dan moet je nog racen. 30 minuten is echt de max. voor mij, en dan moet "het geneuzel" vooraf ook niet te lang duren.

Ik denk dat veel mensen in het begin veel te enthousiast zijn. Ze zijn softe banden van de kwali gewend, koude remmen (wat is die safetycar IRRITANT langzaam zeg !

Maar er zitten inderdaad ook wel een paar bij die er gewoon geen kaas van hebben gegeten.
Maar ik vind een race van een uur of langer gewoon te lang. De kwalificatie duurt met veel deelnemers ook al snel een half uur, met een race van 30-45 minuten is het qua tijd dan nog goed te doen, maar ik heb geen zin om iets van 2 uur in totaal met een race bezig te zijn.
Die safetycar is idd veel te langzaam, hopelijk wordt dat verbeterd in de patch.
Hehe ja als het een league race was had ik nooit die actie gedaan. En ik kwam best snel dichterbij de mensen die achteraan reden maar ja die gingen toen wel erg veel fouten maken en kapten ermee best jammer.kNarf schreef op zondag 28 november 2004 @ 22:07:
Dat men zoveel fouten maakt komt denk ik ook omdat er niks op het spel staat. Als dit een leaguerace was geweest had bijv. Dutch denk ik niet een alles of niets uitremactie bij mij gedaan in de eerste bocht
Maar er zitten inderdaad ook wel een paar bij die er gewoon geen kaas van hebben gegeten.
Maar ik vind een race van een uur of langer gewoon te lang. De kwalificatie duurt met veel deelnemers ook al snel een half uur, met een race van 30-45 minuten is het qua tijd dan nog goed te doen, maar ik heb geen zin om iets van 2 uur in totaal met een race bezig te zijn.
Die safetycar is idd veel te langzaam, hopelijk wordt dat verbeterd in de patch.
En tja de deticated server stata zo die tijd ingesteld maar ik zal kijken of ik de tijd kan terug dringen naar 30 a 45 min max.
En ja die pace car rijd wel gigantisch traag rond. Vooral bij het einde van die formation lap was wel irritant.
Maar goed was wel leuk met lekker veel man.
Die safetycar is inderdaad een beetje langzaam. Voor mij is het tevens niet echt duidelijk wanneer hij ingehaald mag worden door de nummer 1 van de kwalificatie. Zat daar vanavond ook weer wat mee te kloten (Sorry nr 2 voor de korte remacties). Heb op men gegeven moment maar besloten om hem aan het einde van de laatste bocht voor Start-finish in te halen en ik heb geen disq gehad, dus dit mag blijkbaar. Weet iemand de precieze procedure m.b.t. de pacecar en het inhalen voor/na start finish?Arfman schreef op zondag 28 november 2004 @ 21:56:
Ik zag inderdaad sommige mensen erg snel vertrekken. Ik moet zelf ook bekennen dat ik al snel op dat punt stond, maar ik besloot om het nog even vol te houden.
Ik denk dat veel mensen in het begin veel te enthousiast zijn. Ze zijn softe banden van de kwali gewend, koude remmen (wat is die safetycar IRRITANT langzaam zeg !) en koude banden. Dat lost zich alleen op als mensen meer ervaring krijgen.
Bij de offline race die ik vanmiddag deed vroeg ik mij hetzelfde af.Fiskare schreef op zondag 28 november 2004 @ 22:19:
[...]
Die safetycar is inderdaad een beetje langzaam. Voor mij is het tevens niet echt duidelijk wanneer hij ingehaald mag worden door de nummer 1 van de kwalificatie. Zat daar vanavond ook weer wat mee te kloten (Sorry nr 2 voor de korte remacties). Heb op men gegeven moment maar besloten om hem aan het einde van de laatste bocht voor Start-finish in te halen en ik heb geen disq gehad, dus dit mag blijkbaar. Weet iemand de precieze procedure m.b.t. de pacecar en het inhalen voor/na start finish?
@Dutch3men: IMHO moet je dat soort acties nooit doen, ook al is het geen leaguerace. Ik ben er ook afgetikt door een dergelijke actie, dat is gewoon niet leuk als je net lekker aan het gassen was.
Ik rijd nu toch anders dan in een league hoor. Ask Zamorano en Knarf maar die kennen me wel van de ETCC league ik zal veel voorzichtiger rijden dan.Arfman schreef op zondag 28 november 2004 @ 22:28:
[...]
Bij de offline race die ik vanmiddag deed vroeg ik mij hetzelfde af.
@Dutch3men: IMHO moet je dat soort acties nooit doen, ook al is het geen leaguerace. Ik ben er ook afgetikt door een dergelijke actie, dat is gewoon niet leuk als je net lekker aan het gassen was.
ZAMoRANo schreef op zondag 28 november 2004 @ 21:46:
Eigenlijk vind ik een league pas interessant als er lange (30 min. vind ik niet echt gek lang eigenlijk) races met pitsstops gereden worden en dat iig de helft de race ook uitrijdt.
[...]
Dat vind ik dus onzin, als je een auto en een baan niet goed kent moet je gewoon iets rustiger beginnen. Maar ik zie mensen echt als gekken tekeer gaan in een auto waarin ze nog nooit gereden hebben, tja dan snap je het gewoon niet.
Als je basistechniek goed is en je denkt een beetje na, moet je ook 30 minuten op een nieuwe baan in een nieuwe auto kunnen volhouden, misschien hier en daar een klein foutje af en toe maar je zou moeten kunnen uitrijden zonder noemenswaardige schade.
Echt compleet eens met wat hierboven staat
Laatste keer dat ik mee deed was Oschersleben en 1 uur en 3 minuten. Ik reed rustig en deed geen gekken dingen waardoor ik de race won. Bob daarin tegen ging razend snel van start hij had zo 20 seconden voorsprong. Uiteindilijk heb ik de race nog gewonnen met 40 seconden voorsprong. Wat nog het meest jammere was dat er maar 4 aan de finish waren gekomen. We begonnen met 12 man geloof ik en uiteindelijk waren er nog maar 6 online. In andere communitys wordt het zeer onbeleefd bevonden als je meteen weggaat bij de race.
Endurance races spreekt mij meer aan dan korte racejes
Dat vind ik nou jammer om te horen dat je nu met een andere instelling rijdt dan wanneer je met een league bezig bentDutch3men schreef op zondag 28 november 2004 @ 22:36:
[...]
Ik rijd nu toch anders dan in een league hoor. Ask Zamorano en Knarf maar die kennen me wel van de ETCC league ik zal veel voorzichtiger rijden dan.
Nou ja andere instelling ik neem meer risico laten we het maar zo noemenThe_FrankO schreef op zondag 28 november 2004 @ 22:51:
[...]
Dat vind ik nou jammer om te horen dat je nu met een andere instelling rijdt dan wanneer je met een league bezig bent
Ik heb waarschijnlijk geen tijd om aan een league mee te doen, dan zijn dit soort races de enige serieuze online competitie waaraan ik mee kan doen, erg jammer dat andere mensen dan zoiets hebben van "ik rag maar wat, het is toch geen league".
Verder NOFI hoor, ik hoop alleen dat je geen al te onzinnige acties onderneemt. En als je dat toch doet, zorg er dan iig voor dat je niemand raakt. Ik ben gisteren ook het grind ingegaan vanwege een remfout. Ik had ook Sebastian aan kunnen tikken, had ik een plaats gewonnen, maar dat doe ik dus niet.
Verwijderd
Welke baan wordt er vanavond gereden?
Ik kan niet voor anderen spreken natuurlijk maar persoonlijk heb ik ook een iets andere houding/rijstijl bij dit soort "losse races".Arfman schreef op maandag 29 november 2004 @ 11:42:
Ja, dat vind ik dus ook jammer. Voor mij zijn dit soort races namelijk _wel_ een serieuze aangelegenheid. Goed, dat zie je misschien niet altijd aan mijn rijstijl, maar dat komt omdat ik (en eigenlijk iedereen) nog no0b is in deze game.
Ik heb waarschijnlijk geen tijd om aan een league mee te doen, dan zijn dit soort races de enige serieuze online competitie waaraan ik mee kan doen, erg jammer dat andere mensen dan zoiets hebben van "ik rag maar wat, het is toch geen league".
Verder NOFI hoor, ik hoop alleen dat je geen al te onzinnige acties onderneemt. En als je dat toch doet, zorg er dan iig voor dat je niemand raakt. Ik ben gisteren ook het grind ingegaan vanwege een remfout. Ik had ook Sebastian aan kunnen tikken, had ik een plaats gewonnen, maar dat doe ik dus niet.
Het is gewoon veel moeilijker om je op te laden voor een race als het nergens om gaat, plus het feit dat er een hoop onberekenbare factoren in de form van andere coureurs rondrijden.
Ik heb de druk van het feit dat er iets meer op het spel staat (punten voor een kampioenschap of iedereen die meekijkt tijdens je qually) nodig om echt te kunnen presteren, anders gooi ik er een beetje met de pet naar. Zo'n one-lap qualifying sessie is ook echt iets voor mij, dan kom ik vaak tot een mooier rondje dan in zo maar een losse practice.
Als we een losse race rijden kan ik me niet echt opladen om goed te rijden en ga ik dus automatisch anders rijden maar dat wil niet zeggen dat ik als een idioot ga rijden.
Verwijderd
LOLArfman schreef op maandag 29 november 2004 @ 11:53:
Hehe, dat was wel grappig ja. In het begin hoorde ik je klagen "gvd foute instelling", kom ik de bocht om, zie ik daar een Porsche motorkap + spoiler liggen en de bijbehorende Porsche in de grindbak staan, dat was wel ff humor
Misschien vanvond spa belgie? erg mooie baan.
En dat men zich minder "op kan laden" voor een losse race kan ik inkomen, dat betekent echter wmb niet dat iedereen dan maar er op los moet raggen
FMS schreef op maandag 29 november 2004 @ 13:12:
Arfman, nog bedankt voor de push gisteren.betekende einde race voor mij.
Wie was jij dan ?
Best lastig als iedereen andere namen gebruikt in GTR dan op GoT ...

Worden online races eigenlijk als replay opgeslagen ? Zo ja, hoe vind ik die terug ?
Bij deze excuses voor mijn remfout, ik probeerde je nog te ontwijken, maar helaas.
Geeft niet.Arfman schreef op maandag 29 november 2004 @ 14:39:
Aaah, juist, dank. Dan was jij dus degene die ik eraf tikte bij die remfout. Als ik me het goed herinner is dat bij de 3e bocht voor de finish gebeurd, die rottige met dat hobbelige stuk weg.
Worden online races eigenlijk als replay opgeslagen ? Zo ja, hoe vind ik die terug ?
Bij deze excuses voor mijn remfout, ik probeerde je nog te ontwijken, maar helaas.
Online races worden gewoon opgeslagen. Als ja na de online race van gisteren niet meer op Estoril heb gereden, moet het er nog bij staan.
Zo ging het een beetje.
Verwijderd
Ik kende Estoril nog niet, dus besloot toch maar een wat langzamere N-GT Porsche GT3 te pakken. Uiteindelijk toch veel meer fun voor mijn gevoel.
Wel grappig, zie je een GT-bak in je spiegels dus ga je aan de kant. GT-bak haalt je in, en glijdt bij de eerstvolgende bocht het grind in. Om er met je slome Porsche weer langs te tuffen.
Complimenten overigens voor de heren coureurs, er wordt erg netjes gereden.
Tot vanavond.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 14:58 ]
Ik vind Estoril ook meer een NGT circuit.
Verwijderd
Klopt, maar een GT-bak blaast je hoe dan ook toch voorbij, en bij een online race loop ik liever geen risico. (Een foutje is zo gemaakt.)FMS schreef op maandag 29 november 2004 @ 14:58:
Als NGT auto hoef je niet perse van je lijn af als een GT achter je rijdt, die moet ervoor zorgen dat hij netjes aan je voorbij komt.
Als het een Saleen was dan was ik hetVerwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 14:53:
Ook maar ff reageren...
Ik kende Estoril nog niet, dus besloot toch maar een wat langzamere N-GT Porsche GT3 te pakken. Uiteindelijk toch veel meer fun voor mijn gevoel.
Wel grappig, zie je een GT-bak in je spiegels dus ga je aan de kant. GT-bak haalt je in, en glijdt bij de eerstvolgende bocht het grind in. Om er met je slome Porsche weer langs te tuffen.
Complimenten overigens voor de heren coureurs, er wordt erg netjes gereden.
Tot vanavond.
Ik had mijn banden te veel verkloot in eerste paar laps.
[ Voor 3% gewijzigd door FabiandJ op 29-11-2004 15:04 ]
Verwijderd
Ik wilde geen namen noemen.Dutch3men schreef op maandag 29 november 2004 @ 15:03:
[...]
Als het een Saleen was dan was ik het.
Je deed op een gegeven moment een redelijke no0b actieDutch3men schreef op maandag 29 november 2004 @ 15:03:
[...]
Als het een Saleen was dan was ik het.
Ik zie je aankomen in mijn spiegels, ik rem netjes aan, en zie vervolgens een Saleen met 4 geblokkeerde wielen, een hoop rook en gepiep, het grind in glijden
@FMS: jah, je ziet toch dat ik sneller ben ? Ga dan ook aan de kant
Verwijderd
Zeker mooie shots en wat dacht je van mijn dorpsgenoot Jos Menten:Fiskare schreef op woensdag 24 november 2004 @ 11:39:
Een boel nieuwe screenshots van de 24h addon:
http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=187915
Het is wel heeeeeeeeel donker
http://www.gtr-game.com/f...t=Attach&type=post&id=132
http://www.gtr-game.com/f...t=Attach&type=post&id=122
Ik denk dat ik meer Sim ervaring heb dan jouArfman schreef op maandag 29 november 2004 @ 15:23:
[...]
Je deed op een gegeven moment een redelijke no0b actie
Ik zie je aankomen in mijn spiegels, ik rem netjes aan, en zie vervolgens een Saleen met 4 geblokkeerde wielen, een hoop rook en gepiep, het grind in glijden
@FMS: jah, je ziet toch dat ik sneller ben ? Ga dan ook aan de kant![]()
En misschien waren mijn banden redelijk op.
[ Voor 11% gewijzigd door FabiandJ op 29-11-2004 17:02 ]
Ik geef het ip adres liever niet weg van mij of de deticated server. Dus je zou of me moeten adden op MSN of toch op IRC komen.Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:48:
Heren, ik zie dat jullie vaker online rijden via direct ip denk ik dan.
Mag ik het ip adres van de server ? Ben niet zo goed in dat irc gedoe; wel in gt rijden.
Is serieus bedoeld en ik lig ook niet te klooien met online races.
Verwijderd
Ok, je mag mij ook adden als je hier liever niet je msn afgeeft:Dutch3men schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:56:
[...]
Ik geef het ip adres liever niet weg van mij of de deticated server. Dus je zou of me moeten adden op MSN of toch op IRC komen.
hatwaeijen@hotmail.com
ik zie je msn namelijk niet
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 17:04 ]
Verwijderd
True True, Fabian is een zeer constante rijder, ik denk een van de constantste van ETCC league, geloof elke race op het podium...Dutch3men schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:55:
[...]
Ik denk dat ik meer Sim ervaring heb dan jouEn ik ben 2de geworden in de GoT ETCC league. Dus als je denkt dat ik slecht ben vraag Knarf, Zamorano, Twix of zo maar even die weten precies hoe ik rij.
En misschien waren mijn banden redelijk op.
Ik geef m wel door op MSN hat. Notros problemo.Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:48:
Heren, ik zie dat jullie vaker online rijden via direct ip denk ik dan.
Mag ik het ip adres van de server ? Ben niet zo goed in dat irc gedoe; wel in gt rijden.
Is serieus bedoeld en ik lig ook niet te klooien met online races.
Meneer de serieuze.
[ Voor 4% gewijzigd door DutchDevil79 op 29-11-2004 17:16 ]
Ik heb hem ook al geadd. We hebben nu namelijk een nieuwe bak dus ook ander IP adres wel nog steeds 100mbit Deticatedpur_DutchDevil schreef op maandag 29 november 2004 @ 17:16:
[...]
Ik geef m wel door op MSN hat. Notros problemo.![]()
Meneer de serieuze.
Verwijderd
Join jij af en toe ook dan meer de nederlandse duivel ?Dutch3men schreef op maandag 29 november 2004 @ 17:19:
[...]
Ik heb hem ook al geadd. We hebben nu namelijk een nieuwe bak dus ook ander IP adres wel nog steeds 100mbit Deticated
en je weet: serieus rijden hebben we het over he, ouwehoeren kan ik nog beter.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 17:45 ]
gebruik ook liever msn ipv irc....Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 17:02:
[...]
Ok, je mag mij ook adden als je hier liever niet je msn afgeeft:
hatwaeijen@hotmail.com
ik zie je msn namelijk niet
[ Voor 5% gewijzigd door Frank155 op 29-11-2004 18:45 ]
WTF waar heb jij het nou overVerwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 17:29:
[...]
Join jij af en toe ook dan meer de nederlandse duivel ?
en je weet: serieus rijden hebben we het over he, ouwehoeren kan ik nog beter.
Verwijderd
Ik denk dat dit een onderonsje was met pur_DutchDevil, aan de vertaling Nederlandse Duivel te zien....
Meneer is hier zelfs al eens over de vloer geweest. Dus vandaar.
Denk dat Hat mij en Dutch3men door elkaar aan t halen is. Mjaah 3men je moet je nick maar is veranderen
[ Voor 32% gewijzigd door DutchDevil79 op 29-11-2004 18:27 ]
Dach het niet 1 ik was eerder hier en heb meer postspur_DutchDevil schreef op maandag 29 november 2004 @ 18:26:
Ik heb Hat al wat langer in men MSN lijst staan![]()
![]()
Meneer is hier zelfs al eens over de vloer geweest. Dus vandaar.
Denk dat Hat mij en Dutch3men door elkaar aan t halen is. Mjaah 3men je moet je nick maar is veranderen![]()
Maar goed ik hoop jullie allemaal tussen 19:00 en 20:00 in IRC te zien.
Hoop dat de rest het ook naar zijn zin had.
Jah prima fun, lag 3e tijdje, Lol met HAT, maar ff dr langs gelaten voor k m dr per ongeluk afreed....meteen commentaar van mossel:PDutch3men schreef op maandag 29 november 2004 @ 21:52:
Ok de server is weer down en de race vond ik super. Na heb van begin tot end eerste gereden maar goed.
Hoop dat de rest het ook naar zijn zin had.
Toen de grindbak in door mis shift en vast, dus race over...
Duidelijk moet k nog vele uren rijden op spa voor k echt hard kan daar, kwam dik 4 sec te kort. Evengoed erg veel lol.
Na de practise stonde we 3e met corvette, dus dat zou ook de startplaats zijn, ware het niet dat iemand vote om de race te skippen... Dus ik moest in de daarop volgende race vanaf plek 11 vertrekken (aaaagh). In de eerste paar rondes een paar leuke gevechten gehad. Nog even rondgetikt door Mossel, maar gelukkig bleef ik op de baan en kon na een 360 mijn weg vervolgen. Vervolgens een inhaalrace gereden op net niet kwalificatietempo. Paar rondes voor het einde liep ik hard in op kNarf, maar door een iets te groot snelheidsverschil op het rechte stuk en een ietswat harde deur dichtgooi actie botsten we. Misschien had ik even moeten wachten met inhalen, maar ik zat zo in het ritme. Meer een raceongeluk dat kan gebeuren
Volgende race hopelijk weer zo'n hoge opkomst!!!
Ik hoop het ook hoe meer volk elke race hoe meer fun.Fiskare schreef op maandag 29 november 2004 @ 22:04:
Vanavond een leuke race gehad!
Na de practise stonde we 3e met corvette, dus dat zou ook de startplaats zijn, ware het niet dat iemand vote om de race te skippen... Dus ik moest in de daarop volgende race vanaf plek 11 vertrekken (aaaagh). In de eerste paar rondes een paar leuke gevechten gehad. Nog even rondgetikt door Mossel, maar gelukkig bleef ik op de baan en kon na een 360 mijn weg vervolgen. Vervolgens een inhaalrace gereden op net niet kwalificatietempo. Paar rondes voor het einde liep ik hard in op kNarf, maar door een iets te groot snelheidsverschil op het rechte stuk en een ietswat harde deur dichtgooi actie botsten we. Misschien had ik even moeten wachten met inhalen, maar ik zat zo in het ritme. Meer een raceongeluk dat kan gebeuren. Geeindigd op een mooie 2e plek.....
Oh en alsjeblieft als we telkens gaan voten laat dan 1 iemand het doen anders vote iemand per ongelukt op next event. Wat dus volgende baan betekent.
ik rij wel constant meestal maar dat was deze keer niet voldoende
Ik speel echter ook veel andere (FPS) games, dus mijn aandacht gaat niet onverdeeld naar sim games.
Verwijderd
Het was inderdaad een hele sociale race jaNiTrO-EXILE- schreef op maandag 29 november 2004 @ 22:01:
[...]
Jah prima fun, lag 3e tijdje, Lol met HAT, maar ff dr langs gelaten voor k m dr per ongeluk afreed....meteen commentaar van mossel:P
Toen de grindbak in door mis shift en vast, dus race over...
Duidelijk moet k nog vele uren rijden op spa voor k echt hard kan daar, kwam dik 4 sec te kort. Evengoed erg veel lol.
Ik dutchdevil inderdaad al een heeeele tijd ja en ja ik was te snel met klikken woordoor ik dutch3 "quotte ". Maar al met al leuke race en practice.
Ik vond (en vind) de American Le Mans mod nog altijd het fijnste rijden
leoaq.fm // Jeune Loop
Verwijderd
ja sollyFiskare schreef op maandag 29 november 2004 @ 22:04:
Vanavond een leuke race gehad!
Na de practise stonde we 3e met corvette, dus dat zou ook de startplaats zijn, ware het niet dat iemand vote om de race te skippen... Dus ik moest in de daarop volgende race vanaf plek 11 vertrekken (aaaagh). In de eerste paar rondes een paar leuke gevechten gehad. Nog even rondgetikt door Mossel, maar gelukkig bleef ik op de baan en kon na een 360 mijn weg vervolgen. Vervolgens een inhaalrace gereden op net niet kwalificatietempo. Paar rondes voor het einde liep ik hard in op kNarf, maar door een iets te groot snelheidsverschil op het rechte stuk en een ietswat harde deur dichtgooi actie botsten we. Misschien had ik even moeten wachten met inhalen, maar ik zat zo in het ritme. Meer een raceongeluk dat kan gebeuren. Geeindigd op een mooie 2e plek.....
Je had had op dat moment een beetje lag .... zo zat je 3 mtr voor me zo zat je 10 mtr voor me ... ik zag dat je rondging maar ik voelde in me stuur geen tik ... was een beetje raar moment maar ja .. gelukkig had je geen schade ...
Ik begin er overigens aan te wennen dat ik in het begin domme fouten maak .....
misschien kan de damage iets lager gezet worden

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2004 08:17 ]
al paar x gehad, helemaal vast in t grind maar zonder verdere schade dan toch race niet kunnen voortzetten...want marchals die me de baan op helpen heb k nog niet gezien
Verwijderd
Misschien moet je dan maar alvast uit voorzorg je rijhoogte zo hoog mogelijk zetten; heb je geen wegligging, maar kom je wel altijd uit de grindbakNiTrO-EXILE- schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 10:09:
jah en de reset knop voor als je vast zit naast de baan:S
al paar x gehad, helemaal vast in t grind maar zonder verdere schade dan toch race niet kunnen voortzetten...want marchals die me de baan op helpen heb k nog niet gezien
want k ga dr niet vaak af maar als k dan in de bak vast zit dan zit ik ook goed vast....
Verwijderd
Auto reset of fahrzeug reset of zoiets
Ik denk dat hij de serverinstelling bedoeltVerwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 12:24:
Ja, dat kan je aanzetten bij het instellen van de knoppen op het stuur.
Auto reset of fahrzeug reset of zoiets
Overigens zou het ook fijn zijn als AI control aan gezet zou worden. Ik kreeg laatst telefoon onder een race, dan is het wel fijn als ik gewoon zou kunnen blijven rijdens (al was het maar op AI niveau), nu was de race weggegooid.
Verwijderd
gtr_550_magnycourse_rp_vcd
kan ik niet meer downen
Verwijderd
Handsfreekit doet ook wonderen; zo'n oordopje bedoel ik dan. Kost weinig, groot plezier.Arfman schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 12:26:
[...]
Ik denk dat hij de serverinstelling bedoelt
Overigens zou het ook fijn zijn als AI control aan gezet zou worden. Ik kreeg laatst telefoon onder een race, dan is het wel fijn als ik gewoon zou kunnen blijven rijdens (al was het maar op AI niveau), nu was de race weggegooid.
Dit topic is gesloten.