| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Ik zag het ook maar heb me ingehouden om geen nutteloze post te maken.
Gezien deze post had ik dat dus beter wel kunnen doen
Zucht, jij springt zeker ook in de sloot als je het andere mensen ziet doen.R-B schreef op maandag 03 januari 2005 @ 00:23:
1000![]()
Mwhaha, moest ik ff doen
@ hieronder, zie het vaak genoeg in topics voorbij komen

Juist!Schumi4ever schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 18:44:
Hij vraagt niet om een directe vergelijking, maar om een relatieve.
GPL is ontzettend realistisch en heb je niet zomaar onder de knie, GTR heeft hetzelfde dus wat dat betreft kun je ze wel redelijk vergelijken.
Heeft het de zelfde "feel" dat bedoel ik.
Dat je in GPL de ferrari neemt en dat je bijna in je broek zeikt van het geluid van die V12
[ Voor 3% gewijzigd door Erw op 03-01-2005 22:52 ]
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Komt nog bij dat de vraag is of je GTR nog zal spelen over 5 jaar?Erw schreef op maandag 03 januari 2005 @ 22:46:
[...]
Juist!
Heeft het de zelfde "feel" dat bedoel ik.
Dat je in GPL de ferrari neemt en dat je bijna in je broek zeikt van het geluid van die V12, dat soort dingen
Denk het niet ik speel het nu al niet meer en ook geen behoefte aan ook terwijl ik wel behoefte aan GPL heb
[ Voor 3% gewijzigd door The_FrankO op 03-01-2005 23:08 ]
Anoniem: 120062
Ik denk dat dat per persoon verschilt, ik speel af en toe de oude GTR ook nog eens, gewoon voor de leuk, ik denk dat met de nieuwe GTR dat niet zal veranderen...The_FrankO schreef op maandag 03 januari 2005 @ 23:07:
[...]
Komt nog bij dat de vraag is of je GTR nog zal spelen over 5 jaar?
Denk het niet ik speel het nu al niet meer en ook geen behoefte aan ook terwijl ik wel behoefte aan GPL heb
Anoniem: 133204
dan is het januari dan is het februari nu zie ik al ergens maart .
In februari (20e?) is pas de Europese release, dus eerder dan dat zit er waarschijnlijk niet in.Anoniem: 133204 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:11:
is er nu eigenlijk al een juiste datum bepaald wanneer gtr in belgie in de winkels ligt?
dan is het januari dan is het februari nu zie ik al ergens maart .
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Klik
Anoniem: 120062
JOEPIE!!!Dutch3men schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 16:46:
Zo er is een "Le Mans Beta Final Version" uit.
Klik
Als je nou ook even laat weten hoe die is die baan ben ik weer blij plus wel meerdere mensen denk ik.
Dit topic is gesloten.