[PC] [Racesim] GTR: FIA GT Racing Game | Deel 2

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.222 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:46

R-B

Blokkert

LoneRanger schreef op zondag 26 december 2004 @ 00:15:
Zo moeilijk is Duits toch niet :P
Gister avond even Spa-nacht gereden.
Wat een heerlijk gevoel, alsof je volgas 's nacht over de snelweg raast maar dan wet wat meer bochten.

Oh en bedankt voor de Norisring link.
Is m'n favo dtm circuit.
Morgen maar eens proberen is mijn 360 Modena :)
zo moeilijk is duits wel :P :X

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:13
hmm in nederland is deze game dus nog niet te koop?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:51

Arfman

Drome!

Nope, ik dacht ergens in februari 2005 pas.

IS het met 1.2 eigenlijk mogelijk om zelf te kiezen of het nu nacht of overdag is ? Heb die optie nog niet kunnen vinden :X

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Als je een circuit kiest kun je gewoon afzonderlijk voor een day, dusk, night of dawn race kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVLK
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

JVLK

Team Puss

kNarf schreef op zondag 26 december 2004 @ 11:05:
Als je een circuit kiest kun je gewoon afzonderlijk voor een day, dusk, night of dawn race kiezen.
Ja idd...staan 4 vershillende versies van spa in je track select.

Maar ik heb nu een probleem met patch1.2, hij stottert lichtelijk de hele tijd...had met patch 1.1 geen probleem!!
Wat zou dit veroorzaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

JVLK schreef op zondag 26 december 2004 @ 11:08:
[...]

Ja idd...staan 4 vershillende versies van spa in je track select.
Mja, maar stel dat ik Estoril in Dusk wil spelen .. kan dat ?
Maar ik heb nu een probleem met patch1.2, hij stottert lichtelijk de hele tijd...had met patch 1.1 geen probleem!!
Wat zou dit veroorzaken?
Zet je Force Feedback effects eens op Medium of Light, of zelfs Off. Kijk of et daar aan ligt, daar had ik namelijk last van met 1.1, bij mij is het juist beter geworden met 1.2.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Arfman schreef op zondag 26 december 2004 @ 11:44:
[...]

Mja, maar stel dat ik Estoril in Dusk wil spelen .. kan dat ?
Het werkt alleen op Spa, de overige races worden/werden gewoon overdag verreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Zo net even schademodel uitgetest he Fiskare en Nitro >:)
Maar zag er wel beter uit.

[ Voor 83% gewijzigd door FabiandJ op 26-12-2004 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89464

piccies !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120062

damn, hij doet het niet, maar ik heb wel alvast addons kunnen downen met GTR Manager, Le Mans zat er ook tussen, kan haast niet wachten (maar ik zal wel moeten :( :( :( :( :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Die LeMans is voor het grootste gedeelte gewoon de oude lelijke versie die er in F1-200x ook al was. Wel leuk om te rijden maar erg onnauwkeurig en een hoop lelijke textures.

Heeft iemand al een (verkorte) 24H race gedaan? Hoe is de overgang naar de verschillende dagdelen?
Zal zelf ook eens gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-06 14:18
ZAMoRANo schreef op maandag 27 december 2004 @ 15:49:
Die LeMans is voor het grootste gedeelte gewoon de oude lelijke versie die er in F1-200x ook al was. Wel leuk om te rijden maar erg onnauwkeurig en een hoop lelijke textures.

Heeft iemand al een (verkorte) 24H race gedaan? Hoe is de overgang naar de verschillende dagdelen?
race heb ik nog niet kunnen rijden, wel de pre-dingen en dat viel erg tegen...
moest namelijk 4 circuits laden:
1. Opstarten
2. Naar q1
3. Naar q2
4. Naar race

hoop niet dat het tijdens de race ook zo gaat, hoop dat het netzoals regen/zon is, dat het gewoon geleidelijk gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-06 17:00

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

servertje up (gtr 1.2)

ngt only vandaag

212.92.85.239

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

IP -> 212.92.85.239

server start elk moment. NGT only ;)

zie hierboven dus ook. We zijn met zijn 2e iig :)

[ Voor 33% gewijzigd door R-B op 27-12-2004 19:11 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Ik heb ook een server draaien alles is toegestaan.
Voor ip zie irc chan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-lennium
  • Laatst online: 16-06 22:48

B-lennium

Volvo 164 1975!

JVLK schreef op zondag 26 december 2004 @ 11:08:
[...]
Wat zou dit veroorzaken?
ik had dit ook bij DTM2 (kwam door de FF) toen heb ik dtm2 in taakbeheer bij prioriteit instellen op 'hoger dan normaal' gezet, toen ging alles wel goed.

p.s. wat voorn systeem heb je?

De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Nou dat ging lekker. Niet. Spa dusk is compleet verschillig met frame drops / lag. Ene keer totaal geen probleem, volgende bocht was het er weer. Het voelde aan als ontiechelijke framedrops maar de framerate gaf weinig verschil/verval aan. Ik heb 'maar' 512 MB geheugen en had opgemerkt dat bijna de helft naar GTR gaat als gtr draait. Terugkomen uit GTR is bijna een complete ramp zo sloom gaat dat. Simbin heeft de zaakjes absoluut niet voor elkaar.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVLK
  • Niet online

JVLK

Team Puss

B-lennium schreef op maandag 27 december 2004 @ 19:47:
[...]

ik had dit ook bij DTM2 (kwam door de FF) toen heb ik dtm2 in taakbeheer bij prioriteit instellen op 'hoger dan normaal' gezet, toen ging alles wel goed.

p.s. wat voorn systeem heb je?
Ik heb even wat meer onderzocht, maar er zijn meer mensen met dit probleem...maar het schijnt dat het wordt veroorzaakt door de geluidskaart.
Maar dat maakt bij mij weinig uit, heb met de onboard en audigy geprobeerd, hij blijft lichtelijk stotteren.
Maar zal het nog effe proberen met prioriteit.

Systeem ligt het niet aan...t'is zeg maar een high-higher end systeem

Edit:Prio helpt ook niet.

[ Voor 4% gewijzigd door JVLK op 27-12-2004 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
siggy schreef op maandag 27 december 2004 @ 20:29:
Nou dat ging lekker. Niet. Spa dusk is compleet verschillig met frame drops / lag. Ene keer totaal geen probleem, volgende bocht was het er weer. Het voelde aan als ontiechelijke framedrops maar de framerate gaf weinig verschil/verval aan. Ik heb 'maar' 512 MB geheugen en had opgemerkt dat bijna de helft naar GTR gaat als gtr draait. Terugkomen uit GTR is bijna een complete ramp zo sloom gaat dat. Simbin heeft de zaakjes absoluut niet voor elkaar.
Tja en ik heb weer nergens last van.

* FabiandJ snapt er geen reet meer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Dutch3men schreef op maandag 27 december 2004 @ 21:34:
[...]

Tja en ik heb weer nergens last van.

* siggy snapt er geen reet meer van
Idd, ene ronde heb ik dus nergens last van en dan wee rplots weer wel en dan is het net zo plots weer weg. Ik wordt/werd er gewoon gek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVLK
  • Niet online

JVLK

Team Puss

Heb het al gevonden, was starfuck op de achtergrond...heb nu nergens meer last van 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ik heb ook maar 512 mb, en ik had geen problemen daarstraks(me=stefancoppens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Zijn er mensen die beide Live For Speed en GTR heeft gespeeld? Ik heb een keer de demo van LFS gespeeld en dat was best cool. De GTR demo vind ik daarintegen weer minder. Ik neig nu naar LFS. Wat ik heel belangrijk vind is of er genoeg online races zijn bij LFS. Bij GTR zit dat wel snor denk ik.

Zijn d'r mensen die me om kunnen lullen naar GTR? :p

[ Voor 9% gewijzigd door Alpha-sphere op 27-12-2004 23:06 ]

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

ja die demo is kut je moet de voledige gtr maar is spelen in die demo zit alleen semi-pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
BruceLee schreef op maandag 27 december 2004 @ 23:10:
ja die demo is kut je moet de voledige gtr maar is spelen in die demo zit alleen semi-pro
Yup klopt in de offical demo zitten Semi-Pro Phicishjgsd geen idee hoe je het moet schrijven en in de full kun je ze allemaal nemen maar daar zijn ze dus veel beter en in Sim rijden is dan erg gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVLK
  • Niet online

JVLK

Team Puss

Dutch3men schreef op maandag 27 december 2004 @ 23:33:
[...]

Yup klopt in de offical demo zitten Semi-Pro Phicishjgsd geen idee hoe je het moet schrijven en in de full kun je ze allemaal nemen maar daar zijn ze dus veel beter en in Sim rijden is dan erg gaaf.
Sim mode gaat mij allemaal nog boven mijn pet, ben allang blij als ik met een GT auto met de n-gt klasse kan meekomen.
Maja oefening baart kunst zullen we maar zeggen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Alpha-sphere schreef op maandag 27 december 2004 @ 23:05:
Zijn er mensen die beide Live For Speed en GTR heeft gespeeld? Ik heb een keer de demo van LFS gespeeld en dat was best cool. De GTR demo vind ik daarintegen weer minder. Ik neig nu naar LFS. Wat ik heel belangrijk vind is of er genoeg online races zijn bij LFS. Bij GTR zit dat wel snor denk ik.

Zijn d'r mensen die me om kunnen lullen naar GTR? :p
Bij LFS zijn er ook genoeg online races, maar een server met allemaal serieuze rijders vinden is wel eens lastig (toen ik het nog deed iig wel), maar met GTR is dat ook een beetje zo. De online prestaties zijn wel iets beter van LFS maar als je een redelijke PC met goede verbinding hebt is dat niet zo'n punt meestal.

Verder is GTR een sim met iets meer diepgang dan LFS, meer opties, live-track en wat voor mij de doorslag geeft zijn de echte auto's en banen. Dat fictieve van LFS gaat op den duur vervelen en irriteren (bij mij dan).

Ik speel nu even wat minder GTR maar het blijft de enige sim die me echt interesseert (en af en toe GPL hier over LAN voor de lol)en ik zal in de toekomst ook wel in een league gaan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-06 17:08

Snoes

marcel

Dat gestotter heb ik ook tot vervelens toe gehad bij DTM, en niet als enige.
Het vervelende is dat deze dingen bij eenieder aan iets anders kunnen liggen.
Bij mij was het over na het installeren van directx 9c, en verder niets anders.
Liep weer als een trein.

Daarna nooit echt problemen meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

JVLK schreef op maandag 27 december 2004 @ 23:36:
[...]

Sim mode gaat mij allemaal nog boven mijn pet, ben allang blij als ik met een GT auto met de n-gt klasse kan meekomen.
zo erg heb ik het geeneens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
JVLK schreef op maandag 27 december 2004 @ 23:36:
[...]

TIP: ga meteen met die Sim mode aan de gang, want daar leer je het het beste mee. Want als je nu eerste helemaal gaat focusen op Semi-Pro en daarna op Sim, zul je merken dat het totaal anders is. Dus die setups die je misschien hebt gemaakt zijn dan totaal waardeloos geworden. En het rij gedrag van de wagens ook.

[ Voor 4% gewijzigd door FabiandJ op 28-12-2004 02:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ZAMoRANo schreef op maandag 27 december 2004 @ 15:49:

blijft natuurlijk altijd leuk om op een (virtuele) legendarische baan te rijden, ook al duurt de out-lap dan 4 minuten, en als je de eerste bocht verknalt (is me vaak genoeg gelukt) moet je weer 4 minuten wachten, bovendien, de bochtenserie na de eerste 3 bochten klopt al niet, zit in het echt geen recht stuk na, en als je na de bocht na het Mulsanne stuk (dat hele lange rechte stuk met 2 busstop-chicane's)richting de Indionapolis bocht gaat, klopt die ook niet, in het eggie moet je daar toch echt remmen, hier kan je em volgas nemen, maar het blijft leuk...

misschien een leuk verzoekje voor de makers van het spel, een officiele Le Mans add-on...

ik dacht trouwen dat ik ook een add-on van de Nordschleife had gevonden, die is 7km langer dan Le Mans!!!! ben je echt lang bezig met 1 rondje...

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 120062 op 28-12-2004 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Anoniem: 120062 schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 02:15:
ik dacht trouwen dat ik ook een add-on van de Nordschleife had gevonden, die is 7km langer dan Le Mans!!!! ben je echt lang bezig met 1 rondje...
Heerlijk circuit om met mijn Ferrari uit 1965 overheen te razen in 8:27 :Y)

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

is er al een lemans voor gtr ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-01-2023
Nieuwe GTR tracksDas zon beetje wat er nu aan extra tracks is, persoonlijk haalt alleen de Norisring bij mij het met de andere GTR tracks.

[ Voor 14% gewijzigd door NiTrO-EXILE- op 28-12-2004 15:23 ]

G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-06 10:56

TiMMieJ

PSN: Orixez

Vanmiddag maar eens de demo proberen!!!
Heb er net een stuur voor gehaald zelfs :p.
Als de nordschleife erin komt dan word dit zeker een toppertje want daar rij ik in het echt ook wel eens. Weet iemand nog een goed spel voor stuur met de nordschleife omdat deze er nog niet is voor gtr toevallig ?
En zodra hij er wel is voor GTR ga ik dit spel meteen kopen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
TuRk schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 13:57:
Als de nordschleife erin komt dan word dit zeker een toppertje want daar rij ik in het echt ook wel eens. Weet iemand nog een goed spel voor stuur met de nordschleife omdat deze er nog niet is voor gtr toevallig ?
Bij de demo ontbreekt de simulatiemode.

Er gaat niks boven GPL op de Nordschleife.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
NiTrO-EXILE- schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 13:51:
Das zon beetje wat er nu aan extra tracks is, persoonlijk haalt alleen de Norisring bij mij het met de andere GTR tracks.
mwah Norisring is ook gewoon een F1C/Race Driver conversie en klopt voor geen meter met het orginele circuit. Wel jammer dat er alleen maar F1C conversies zijn, persoonlijk vind ik die er in GTR nog minder uitzien dan in F1C zelf.
Hopelijk komen er nog echte circuits speciaal gemaakt voor GTR zelf, anders vrees ik voor de houdbaarheid van het spel op lange termijn (oh dat deed ik sowieso al :Y))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
klopt Knarf, maar de fun op norisring s dr niet minder om:D

t ziet er echt wel beter uit dan die f1c conversies...

maar idd 10 tracks is te weinig voor GTR

G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

ik kan geen download vinden van Norisring (DTM track) ook niet met google iemand nog een goede url ?

maareuh mooie post hoor met al die tracks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
heheh, zet je bril s op:P staat link achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130297

TuRk schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 13:57:
Ik zou SCC ( sports car challenge )eens proberen. Dit is een mod voor F1 challenge van EA sports. De beste uitvoering van "der ring " is door KVako gemaak, compleet met gekalkte letters op het wegdek.

Links te vinden op www.rsdg.net
track: www.bhmotorsports.com/download/4615

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

NiTrO-EXILE- schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 15:22:
heheh, zet je bril s op:P staat link achter
die doet hetn iet bij mij :P

maar nu wel ze hadden hem nog niet geupload

[ Voor 11% gewijzigd door BruceLee op 28-12-2004 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Mijn server is up.
Dus joinen !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVLK
  • Niet online

JVLK

Team Puss

Hmmm weet iemand misschien die site waar je al je track records kon uploaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

JVLK schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 19:51:
Hmmm weet iemand misschien die site waar je al je track records kon uploaden?
http://www.schuerkamp.de/zope/gtrank

Race op Magny Cours, een van de circuits waar ik nagenoeg nooit op getrained heb. De schnell setup is wel lekker maar de gears kloppen voor geen meter, zeker niet met de halve tank nog vol. Uitaccelereren was een drama maar toch nog door wat ritme 2e geworden achter Dutch die allang weg was.
Vond het wel grappig toen ik dacht dat ik dichter bij Mossel kwam, in zijn lambo, ik zat er nog 3 autolengtes achter en hij maakte bij het opkomen van het rechte stuk een foutje en ging meteen verdedigend rijden terwijl ik nog redelijk een stuk achter hem reed. Ik reed gewoon de ideale lijn en bij het ingaan van T1 ging hij ahum 'wijd' :z :+ Grappig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Damn was een super race vandaag op Magny Course.
Eerste 2 rondes lukte het niet echt om weg te komen maar toen kwam ik in me ritme en pakte ik telkens wel een paar tiende of een volle seconde.
De achter blijvers lette ook goed op. Ik ging bij eind rechte stuk tussen Yuri en Lex door van ik dacht ik doe het maar. Ik had geen enkele fout gemaakt en aan het einde van de rit had ik een sec of 19 voorsprong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

siggy schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 21:12:
[...]

http://www.schuerkamp.de/zope/gtrank

Race op Magny Cours, een van de circuits waar ik nagenoeg nooit op getrained heb. De schnell setup is wel lekker maar de gears kloppen voor geen meter, zeker niet met de halve tank nog vol. Uitaccelereren was een drama maar toch nog door wat ritme 2e geworden achter Dutch die allang weg was.
Vond het wel grappig toen ik dacht dat ik dichter bij Mossel kwam, in zijn lambo, ik zat er nog 3 autolengtes achter en hij maakte bij het opkomen van het rechte stuk een foutje en ging meteen verdedigend rijden terwijl ik nog redelijk een stuk achter hem reed. Ik reed gewoon de ideale lijn en bij het ingaan van T1 ging hij ahum 'wijd' :z :+ Grappig :P
:P

ik ging eraf omdat ik op jou zat te letten ....

ach ja ... ik moet nog veel leren :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Zijn er hier mensen die rijden met een Logitech driving force pro?

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

omfg met lotus gereden op Nordschleife. 9.22 tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
GTR 1.21 Hotfix

This Hotfix must be applied to GTR 1.2.

The following multiplayer stability issues are addressed:

Live Reporter - Some customers have reported experiencing an anomaly where the Live Reporter does not register the set reporting interval, but rather performs a report dump at every game loop. This caused a lot of rapid reporting, and cause large performance hits on the server.

Custom Content - A player using a custom car on a dedicated server could cause the server to crash.

The download is available via the in-game update feature.

Please note - Any 1.2 saved game created via the in-game save function will not be compatible with GTR 1.21.

Download

Bron

[ Voor 4% gewijzigd door FabiandJ op 29-12-2004 02:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

@Dutch

Een hotfix van 10 MB :+ 8)7

offtopic:
Ze werken wel snel daar. Nu nog goed....

[ Voor 41% gewijzigd door siggy op 29-12-2004 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32443

kweet het niet meer met gtr, hoewel het rijden super is.

Ze hadden onderhand beter de hele release in feb volgend jaar kunnen doen, vooral de multiplayer is uitermate teleurstellend zo.

Ga wel rijden zo hoor :9 (kijken wat deze patch nou weer doet )

U bedoelt zeker betalende betatesters Siggy :9

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 32443 op 29-12-2004 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Anoniem: 32443 schreef op woensdag 29 december 2004 @ 07:51:
kweet het niet meer met gtr, hoewel het rijden super is.

Ze hadden onderhand beter de hele release in feb volgend jaar kunnen doen, vooral de multiplayer is uitermate teleurstellend zo.

Ga wel rijden zo hoor :9 (kijken wat deze patch nou weer doet )
We hebben het eigenlijk alleen over de Duitse release. Het is nog steeds de planning om pas in februari de wereld-release te doen, en tot dan fungeren wij als (betaalde) beta testers. Leuk is het niet, maar uiteindelijk kunnen we door de huidige problemen echt wel sneller patches uitbrengen, want ga maar na, zonder ons wisten ze echt niet binnen 1 uur wat de problemen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Maar je kan roepen wat je wilt ze willen wel graag dat alle problemen weg worden gewerkt en dat kan je van sommige andere makeers niet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daarom !

Ik vind het allemaal prima ... als ik zie hoeveel lol ik al heb gehad met GTR _/-\o_

Wordt alleen maar beter !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Tja je weet niet of je moet huilen om alle problemen en bugs die in het spel zitten of moet juichen om de snelheid en toewijding waarmee ze gefixt worden. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Mwah. Ik heb in de 3 of 4 online races die ik gedaan heb toch echt wel veel fun gehad. Inderdaad, wij zijn betatesters. Maar aan de andere kant: in BF1942 en BF Vietnam zitten ook nog talloze bugs, die EA helemaal niet meer fixt. Dan heb ik liever dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

opzich wel handig wat ze doen :), krijg je tenminste geen verneukte engelse release _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Heeft iemand trouwens enig idee of je met meerder monitoren kunt racen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De crashes op de servers van simbin werden dus bijna altijd veroorzaakt door joiners met een add-on car met een eigen skin ( paint ).
Ik heb het idee dat ze die mensen nu geblokt hebben, is ook een oplossing. Ik denk dus een tijdelijke oplossing tot de volgende patch komt.

Het blijft echter gruwelijk mooi om spa met dusk en dawn te rijden en dan ook vooral met de porsche bi-turbo van dorpsgenoot Jos menten. Die sissende wastegate heeft wel wat.

om te kijken of de auto klopt met de werkelijkheid: www.josmentenracing.nl

• R-B

R-B

Blokkert

wtf we hebbe iets vreemds

ik had 1.21 geinstalleerd, ik join Brucelee zijn server werkt maar hij had nog 1.2 dus hij zag me niet etc etc..

Hij installeert 1.21 en nu zegt de error dat onze versies niet gelijk zijn? :s..

• NiTrO-EXILE-
ff nieuwe 1.21 halen, dr was 1tje met fout ofzo beschikbaar...

• R-B

R-B

Blokkert

lol gewoon orginele site?

Ik heb een Momo racing wheel met bijbehorende pedalen ... nu heb ik om de zoveel tijd dat mn Gaspedaal "out of calibration" gaat ... las net dat dit aan de pedalen ligt ....

Kan ik er andere pedalen opzetten ... ik las iets van ACT labs of zo :?

Afbeeldingslocatie: http://image.compusa.com/prodimages/40/67551e50-de09-11d6-a107-00805fbbb715.gif

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 89464 op 30-12-2004 16:16 ]

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 23:37
Probeer eerst eens de nieuwste profiler te installeren en vervolgens deze update.

Ook wil het helpen om je pedalen een paar keer achter elkaar opnieuw te selecteren in het controller menu en/of ff het pedaalkabeltje uit je stuurtje te halen en weer terug te zetten (en pedalen ingame weer opnieuw kiezen)

Anoniem: 89464 schreef op donderdag 30 december 2004 @ 16:15:
Ik heb een Momo racing wheel met bijbehorende pedalen ... nu heb ik om de zoveel tijd dat mn Gaspedaal "out of calibration" gaat ... las net dat dit aan de pedalen ligt ....

[afbeelding]
Ik heb zelf altijd microsoft sturen gehad, maar die worden nu niet meer gemaakt ( helaas ) en dus heb ik nu ook dezelfde als mossel. De eerste opmerking die ik van iemand kreeg: "dan zijn je pedalen binnenkort ook kapot" Het blijkt dat deze momo force vaker problemen hebben met de pedalen. Hij had zelf nu zijn 3e set en van de vorige 2 waren de pedalen ook stuk van gegaan.
Dus als het niet gauw weer werkt, zou ik naar de leverancier teruggaan. Ik geloof dat er 2 jaar garantie op zit.

• SebaZ
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-07-2022

SebaZ

High Tech!

[afbeelding]
Ik heb helaas hetzelfde. Ik gebruik nu Microsoft pedalen met MOMO stuurtje.

SebaZ schreef op donderdag 30 december 2004 @ 16:44:
[...]

Ik heb helaas hetzelfde. Ik gebruik nu Microsoft pedalen met MOMO stuurtje.
ik heb nog een pedalen setje van een sidewinder precision maar de aansluiting pas niet 1-2-3 .. hoe heb je dit gedaan ?

Anoniem: 102704

[afbeelding]
yo ik had dus het zelfde probleem dit heeft mij geholpen!

1. wingman CLEAR callibration utility downen (voor een schone lei)
www.logitech.com

2. Nieuwste profiler downen en instaleren
www.logitech.com

3. Pedal out of callibration utility instaleren.
http://www.wingmanteam.com/latest_software/beta_main.htm

vervolgens je stuur afstellen naar wens

tot nu toe heb ik geen enkel probleem meer ondervonden!

succes

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 102704 op 30-12-2004 17:19 ]

• Fuelke
  • Laatst online: 18-06 00:12

Fuelke

Forza Ferrari

[afbeelding]
http://crew.tweakers.net/Fuelke/Momo_guide.zip Hier staat in hoe je de pedalenset openmaakt en te werk moet gaan op het gaspedaal opnieuw naar behoren moet laten werken.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Anoniem: 102704 schreef op donderdag 30 december 2004 @ 17:15:
[...]

yo ik had dus het zelfde probleem dit heeft mij geholpen!

1. wingman CLEAR callibration utility downen (voor een schone lei)
www.logitech.com

2. Nieuwste profiler downen en instaleren
www.logitech.com

3. Pedal out of callibration utility instaleren.
http://www.wingmanteam.com/latest_software/beta_main.htm

vervolgens je stuur afstellen naar wens

tot nu toe heb ik geen enkel probleem meer ondervonden!

succes
dank

heb deze eerst maar ff geprobeerd ... ben benieuwd

• Zamorano
  • Niet online
Gaat hard met dit topic trouwens zeg. Al bijna aan de duizend binnen 21/2 maand.

Ik zal de SP vast updaten voor een nieuw deel. :)

• FabiandJ
  • Niet online
Zo mijn server is up jullie weten onderhand wel wat je moet doen.

• R-B

R-B

Blokkert

ik haal altijd usb stekker eruit als ik niet aan gamen ben. Als je weer erin doet zijn ook de problemen weg :)

• SebaZ
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-07-2022

SebaZ

High Tech!

Anoniem: 89464 schreef op donderdag 30 december 2004 @ 16:58:
[...]

ik heb nog een pedalen setje van een sidewinder precision maar de aansluiting pas niet 1-2-3 .. hoe heb je dit gedaan ?
Die spellen kunnen wel 3 controllers tegelijk aansturen. Je stop gewoon én je MOMO stuur én je andere stuur in je PC.
Alleen bij het configureren zal gas en rem bijvoorbeeld Joy 2 worden, en de rest van de buttons Joy 1.
Stuur en pedalbox wat je niet gebruikt flikker je gewoon ergens aan de kant ;)

SebaZ schreef op donderdag 30 december 2004 @ 20:34:
[...]

Die spellen kunnen wel 3 controllers tegelijk aansturen. Je stop gewoon én je MOMO stuur én je andere stuur in je PC.
Alleen bij het configureren zal gas en rem bijvoorbeeld Joy 2 worden, en de rest van de buttons Joy 1.
Stuur en pedalbox wat je niet gebruikt flikker je gewoon ergens aan de kant ;)
_/-\o_

rondje barcelona in me lamborghini

In je ReplayData folder stoppen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-06 22:58

Erw

kan ik deze game een beetje zien als de Grand prix legends onder het F1 racen (kwa realisme?)

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Erw schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 17:26:
kan ik deze game een beetje zien als de Grand prix legends onder het F1 racen (kwa realisme?)
Euh nou nee. Ten eerste is het dus GT racing, dus wat je om de zondag kan zien op eurosport in de LG Superracing Weekenden en ten tweede is het dus recent, van nu dus, dus de vergelijking met GPL gaat niet echt op. Verder zijn er nog talloze dingen die op de sim zijn aan te merken, maar op dit moment is de rij-ervaring op zich (an sich) wel een even grote kick als met GPL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 23:37
Hij vraagt niet om een directe vergelijking, maar om een relatieve.

GPL is ontzettend realistisch en heb je niet zomaar onder de knie, GTR heeft hetzelfde dus wat dat betreft kun je ze wel redelijk vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ja maar je zou GTR dan als de GPL van moderne GT's moeten zien, niet F1.

GPL en GTR zijn idd beide heel sterk in de driving experience maar ze hebben ook beide wel wat zwakke punten, maar feit blijft dat ze een enorme straatlengte voor hebben op alle bestaande racespellen.

Voor een leek of een casual arcade-racer zijn beide waarschijnlijk ook even moeilijk, dus dan gaat die vergelijking wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

ZAMoRANo schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 18:52:

Voor een leek of een casual arcade-racer zijn beide waarschijnlijk ook even moeilijk, dus dan gaat die vergelijking wel op.
True, voor de wat doorgewinterde simmer is GTR relatief makkelijk om een rondje te voltooien, bij GPL is dat als beginner al een hele opgave :P

GPL staat qua moeilijkheidsgraad wel torenhoog boven GTR imo _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
siggy schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 18:58:
[...]

True, voor de wat doorgewinterde simmer is GTR relatief makkelijk om een rondje te voltooien, bij GPL is dat als beginner al een hele opgave :P

GPL staat qua moeilijkheidsgraad wel torenhoog boven GTR imo _/-\o_
Torenhoog vind ik wat overdreven, en dat het moeilijker is wil trouwens ook niet zeggen dat het beter is.
Echter wijkt de vereiste rijstijl en bijbehorende techniek voor GPL zodanig af van wat men van een raceauto (op asfalt) verwacht, dat het heel wat aanpassing vergt.
Dan is GTR een stukje makkelijker omdat het veel dichter bij het gedrag van een moderne straatauto of een ander (semi-) realistsch racespel ligt.

De meeste simmers vinden GPL moeilijker omdat ze in hun beleving veel meer moeite hebben gedaan om het te leren. Dat klopt op zich ook want toen GTR uit kwam kon je al goed rijden in GPL, dat scheelt een hoop hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

gpl is helemaal niet moeilijker als gtr en waarom blijven er nou stijve harken gpl zo geweldig vinden dat valt echt wel weer mee ... ja toen was het leuk maar dr zijn wel betere dingen nu

en als je dat niet vind kom dat omdat je nix vind aan moderne of niet wilt accepteren dat ze zo rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

BruceLee schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 01:07:
gpl is helemaal niet moeilijker als gtr en waarom blijven er nou stijve harken gpl zo geweldig vinden dat valt echt wel weer mee ... ja toen was het leuk maar dr zijn wel betere dingen nu

en als je dat niet vind kom dat omdat je nix vind aan moderne of niet wilt accepteren dat ze zo rijden
Tegenwoordig zijn er simpelweg zeer weinig sims. De multiplayer van GTR is ronduit brak te noemen, de rij-ervaring is dan weer wel fantastisch. GPL heeft, nog steeds, een van de beste multiplayer code, samen met n2003, en de grafix zijn nog altijd zeer mooi met de door de community gemaakte updates.

Ik ben helemaal geen stijve hark, ik wil dat GTR geweldig wordt, maar tot op dusver is alleen de rij-ervaring super en de multiplayer toen een stuk minder. De physics op zich is weer typisch iets van de (al dan niet nieuwe) isi-engine en dat valt goed te zien als je crasht. Bij GPL en Nascar oogt het op zijn minst natuurlijk als je van de baan vliegt.

Ik race nu al jarenlang GPL en Nascar en door de tijd heen zijn een aantal simulaties er dicht bijgekomen, zoals f1200x, sports car gt en lfs, maar tot op heden hebben die al simulaties het altijd laten liggen op multiplayer gebied in vergelijking met GPL en Nascar. Dan kun je me wel een stijve hark noemen, maar dan heb je geen idee waar je het over hebt. Alleen een geweldige rij-ervaring is niet genoeg, een spel gaat tegenwoordig heel snel dood als er geen fatsoenlijke multiplayer in zit.

Nu is GTR er (eindelijk) en voor alsnog is het zeer zeer belovend maar er zitten nog genoeg bugs in die de multiplayer ervaring toch iets minder maken. En dan heb ik het nog niet eens over de serverspecificaties om een beetje fatsoenlijk te kunnen draaien.

Enfin, noem me maar een stijve hark, maar als je niet met wat fatsoenlijke argumenten komt, kun je natuurlijk roepen wat je wilt. De feiten staan er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

oke, maar wat is er dan mis met de gtr online werkt prima hoor !
we doen het genoeg online met paar got mensen

en dat van die stijve hard wil ik wel intrekken hoor :)
maar ik snap nog steeds niet wat het zo super maakt gpl online

[ Voor 37% gewijzigd door BruceLee op 01-01-2005 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Niet online
Gpl kan je zonder problemen met 20 man doen en met Nascar2003 kun je zelfs zonder problemen met 40 man online rijden, en bijna iedereen kan daar een server starten zonder dat je een bakbeest van een pc hebt.

Buiten de server die voor GOT word gebruikt is het online rijden gewoon knudde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

BruceLee schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 14:21:
oke, maar wat is er dan mis met de gtr online werkt prima hoor !
we doen het genoeg online met paar got mensen

en dat van die stijve hard wil ik wel intrekken hoor :)
maar ik snap nog steeds niet wat het zo super maakt gpl online
Nee, true, je hebt groot gelijk maar GTR heeft ten eerste een zeer sterke server nodig en heeft meer bandwidth nodig per gebruiker dan GPL / Nascar. GTR werkt prima als de race eenmaal aan de gang is, als bijvoorbeeld de sessions te snel worden doorgebladerd kunnen veel mensen van de server gekicked worden. Tijden worden niet onthouden als je even van de server afgaat en dan weer terugkomt (met dezelfde auto). Joinlag is nu weg, maar leavelag lijkt er bij gekomen te zijn (soms dan). Ik heb zelf het probleempje dat zomaar een hulpje aanspringt als ik in mijn setup wat wijzig en dan moet ik de server af en op om het te verhelpen.

GPL is een stuk simplistischer gemaakt en dat maakt het waarschijnlijk zo sterk. Simpele interface, geen lag, zelfs niet op een server van een magere pentium 2. Super is misschien een te groot woord, maar GPL heeft een stuk minder negatieve punten dan GTR, of anders gezegd, GPL is een compleet product en GTR (nog) niet. Maar goed, simbin kan nog veel leren en ze lijken in ieder geval goed gemotiveerd en snel om te reageren op de klachten van de community. Even afwachten wat voor patches ze nog voor februari uitbrengen. GTR heeft zeer veel potentieel, maar is op dit moment een ruwe diamant die langzaam wordt geslepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

alarma2nd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 14:34:
Gpl kan je zonder problemen met 20 man doen en met Nascar2003 kun je zelfs zonder problemen met 40 man online rijden, en bijna iedereen kan daar een server starten zonder dat je een bakbeest van een pc hebt.

Buiten de server die voor GOT word gebruikt is het online rijden gewoon knudde.
mwa dat valt mee, tenminste als je server heb onder vrienden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

R-B schreef op zondag 02 januari 2005 @ 00:20:
[...]

mwa dat valt mee, tenminste als je server heb onder vrienden :)
Ja, en als je dat nu niet hebt ? Als ik nu zin krijg in een potje LFS join ik een willekeurige server, daar heeft niemand last van en ik kan mee racen. Als de settings me niet aanstaan, maak ik een eigen server aan zonder noemanswaardig performanceverlies. Dat kan nu allemaal nog niet met GTR.

Verder is het een prachtige sim, alleen de multiplayercode en de crashes zijn minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-06 22:58

Erw

Arfman schreef op zondag 02 januari 2005 @ 00:40:
[...]

, alleen de multiplayercode en de crashes zijn minder.
Ik verwacht als de echte release er is voor de rest van de wereld ze al een hoop bugs en foutjes hebben opgelost, wie weet gebruiken ze de duitse release gewoon als een grote beta test >:) :)

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

[...]

Ja, en als je dat nu niet hebt ? Als ik nu zin krijg in een potje LFS join ik een willekeurige server, daar heeft niemand last van en ik kan mee racen. Als de settings me niet aanstaan, maak ik een eigen server aan zonder noemanswaardig performanceverlies. Dat kan nu allemaal nog niet met GTR.

Verder is het een prachtige sim, alleen de multiplayercode en de crashes zijn minder.
kan wel met gtr, moet je alleen net de goede server hebben die iedereen kick die aan kloten is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

waarom kan ik het dan wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Niet online
heel veel mensen waaronder ik hebben regelmatig het probleem dat je ineens de melding ''lost connection to host'' krijgt en dan word teruggeschopt naar de GTR lobby, dit is sinds de 1.2.1 patch. Het schijnt dat de servers het niet aankunnen wanneer er meerdere mensen tegelijk online komen.

Gisteren heb ik aan 3 races willen meedoen op wat een goede GTR server zou moeten zijn(orginele van simbin), bij alle 3 de pogingen kreeg iedereen op de server de melding lost connection to host.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EINDELIJK, ik heb een versie die wel werkt... kan ik eindelijk gaan racen, wel nog steeds met een k**-board, maar goed, dat word dus TC op high houden enzo, hoop hulp-middelen die ik erbij zal moeten houden om die wagens nog een beetje op de baan te kunnen houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
bla

[ Voor 96% gewijzigd door FabiandJ op 02-01-2005 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan waarschijnlijk niet joinen, bij mij werkt alleen versie 1.0.5.0, als ik 1.2 of 1.21 eroverheen gooi, werkt ie niet meer...

Maar goed, net ff gereden met de Lambo (en m'n key-board) en op Pergusa 1:41 gereden (ik weet het, slechte tijd) wat een gaaf spel zeg, ik heb ook Le Mans geinstalleerd, en die hebben ze toch wat aan gepast, meteen na de eerste 3 bochten zat bij de GTR2002 versie een recht stuk, en bij deze versie hebben ze van dat rechte stuk een links-rechts slinger gemaakt, zoals het in het echt ook is, maar nog steeds is de Indianapolis bocht veel te flauw, in het echt remmen de prototypes af voor die bocht, omdat het rechte stukje erna kort is.
1e probleem: de bocht is te flauw,
2e probleem: het rechte stukje erna is te lang, verder wel een gave baan....

Als de engelse versie in de winkels ligt, ga ik hem zeker kopen... tot die tijd kan ik in ieder geval een hoop oefenen met de banen die ik heb, en de wagens die ik heb..

Waarschijnlijk hoef ik niet eens update 1.2 te installeren om Spa toch s'nachts te kunnen rijden, gewoon installeren, de baan back-uppen, spel opnieuw installeren, geback-upde baan terugzetten, en klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133204

hoe komt het dat in lan sessie de pacecar geen volledige ronde meerijd?
heb al vanalles geprobeerd.
of gaat dat gewoon niet in lan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Anoniem: 120062 schreef op zondag 02 januari 2005 @ 19:56:
Maar goed, net ff gereden met de Lambo (en m'n key-board) en op Pergusa 1:41 gereden (ik weet het, slechte tijd) wat een gaaf spel zeg, ik heb ook Le Mans geinstalleerd, en die hebben ze toch wat aan gepast, meteen na de eerste 3 bochten zat bij de GTR2002 versie een recht stuk, en bij deze versie hebben ze van dat rechte stuk een links-rechts slinger gemaakt, zoals het in het echt ook is, maar nog steeds is de Indianapolis bocht veel te flauw, in het echt remmen de prototypes af voor die bocht, omdat het rechte stukje erna kort is.
1e probleem: de bocht is te flauw,
2e probleem: het rechte stukje erna is te lang, verder wel een gave baan....
De versie die jij in GTR2002 hebt gespeeld is de layout zoals die tot 2002 was. Deze versie in GTR is gewoon een conversie van de nieuwe layout die ook beschikbaar is voor F1C, gemaakt door RSDG. Het klopt helaas nog steeds grotendeels niet, zo is de baan bv. in het geheel veel te breed. Dit komt omdat het circuit stamt uit het stokoude SCGT waarin nog veel minder polygonen werden gebruikt voor circuits, vandaar dat veel dingen niet kloppen. Hopelijk komt er nog eens een echt goede versie beschikbaar.
Best wel frustrerend dat een spel als Gran Turismo 4 bijna een perfecte Nordschleife en Le Mans heeft terwijl dat spel niet eens een echte sim is :|
Anoniem: 133204 schreef op zondag 02 januari 2005 @ 20:20:
hoe komt het dat in lan sessie de pacecar geen volledige ronde meerijd?
heb al vanalles geprobeerd.
of gaat dat gewoon niet in lan.
Skip Formation Lap op 0 zetten in je .PLR file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik maak morgen meteen wel ff een nieuw topic aan, deze kan nog wel even een paar posts doorsudderen.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.