DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Als je bij elkaar bent wel ja telkens bij een pitstop wisselen bijvoorbeeld._-= Erikje =-_ schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 14:02:
kun je nou ook met 2 a 3 man met 1 auto een race rijden?
Oh en vanavond ben ik van plan om Magny-Course te laden.
mooizDutch3men schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:38:
[...]
Als je bij elkaar bent wel ja telkens bij een pitstop wisselen bijvoorbeeld.
Oh en vanavond ben ik van plan om Magny-Course te laden.
nu al 1.38 op de klok
k eet wel laat dus kan pas na 8ten joinen....
G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP
Halverwege toen ik ongeveer 23 sec voorsprong had op Fiskare maakte ik een domme fout waardoor het gat tussen mij en Fiskare 8 sec was. Daarmee bleef het de hele tijd tot de finish omdat ik mijn banden door die spin had verkloot.
Maar voor de rest een leuke race.
Zie eerdere posts in dit topic en de SP.Sierra-NL schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:22:
Ik vroeg me af of het ook mogelijk is nu de Duitse versie te gebruiken en deze later Engels te maken met een patch? Beetje zonde om anders nu al een een Duitse versie te beginnen.
Verwijderd
...Sierra-NL schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:22:
Ik vroeg me af of het ook mogelijk is nu de Duitse versie te gebruiken en deze later Engels te maken met een patch? Beetje zonde om anders nu al een een Duitse versie te beginnen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 12:28 ]
welke baan nou vandaag? Brno?
G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP
Vandaag gaan we Monza doen en morgen Anderstop.NiTrO-EXILE- schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:09:
sow ziet dr ff anders uit hier....helemaal in de war
Damn andere Favo track: Monza, moet ik weer naar school, kan het nou echt niet op vrijdag avond?Dutch3men schreef op woensdag 01 december 2004 @ 15:52:
[...]
Vandaag gaan we Monza doen en morgen Anderstop.
Verwijderd
Hoe laat begint de race ook alweer ?. Ik kan er zelf tegen 20uur zijn.NiTrO-EXILE- schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:09:
sow ziet dr ff anders uit hier....helemaal in de war
Hij is weer down.Dutch3men schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:25:
De server is up zie irc voor het ip adres.
Was een leuke race in het begin lekker close met Mossel, kNarf en mij.
Ik had heel even een gevecht met kNarf waarbij ik één keer moest verdedigen waarbij die echt in mijn kofferbak zat bij wijze van spreke. Maar helaas schoot ie er 2 bocht er na er vanaf en kapte die. En toen werd het home alone rond rijden.
Plaatje erbij:
[ Voor 7% gewijzigd door FabiandJ op 01-12-2004 21:46 ]
Maar maak je borst maar nat voor de leaguerace op Monza
Im Rahmen dieses Abkommens übernimmt Atari den Vertrieb der 10TACLE Produkte in den Ländern UK, Frankreich, Italien, Spanien, Portugal, Benelux, Israel und Griechenland. Release der Spiele in den Ländern ist für Q1 2005 geplant."
Translated:
'In keeping with this agreement Atari will be taking over the distribution of 10TACLE products in the following countries. UK, France,Italy,Spain, Portugal, Holland, Belgium, Luxembourg, Israel and Greece.' Release of the games in these countries is for Q1 2005.'
Goed nieuws dit vind ik.
Bron
Leuk ook dat de coureur nog iets probeerd te zien door helemaal naar links te kijkenDutch3men schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:44:
[...]
Hij is weer down.
Was een leuke race in het begin lekker close met Mossel, kNarf en mij.
Ik had heel even een gevecht met kNarf waarbij ik één keer moest verdedigen waarbij die echt in mijn kofferbak zat bij wijze van spreke. Maar helaas schoot ie er 2 bocht er na er vanaf en kapte die. En toen werd het home alone rond rijden.
Plaatje erbij:
[afbeelding]
Mijn race van gister was snel voorbij
Verwijderd
Eerst een herstart omdat er iemand zn blok opblies in de warmuplap ...... Lekker he 100% damage

de race zelf was zeker de eerste 6 rondjes redelijk spannend ... tot ik op een gegeven moment spinde en ik mn achterbanden niet meer onder de 110 graden kreeg (medium/medium) en kon dutch redelijk makkelijk uitlopen ... tot dan kon ik hem bijhouden qua tempo ..
Best vreemd want ik heb al eerder een 40 min. race gereden met medium banden ...
de pace car lagged ook niet meer viel me op de laatste keren
Handig he zo'n 100mbit deticated serverVerwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 09:26:
ik vond het op zich een leuke race ...
Eerst een herstart omdat er iemand zn blok opblies in de warmuplap ...... Lekker he 100% damage....
de race zelf was zeker de eerste 6 rondjes redelijk spannend ... tot ik op een gegeven moment spinde en ik mn achterbanden niet meer onder de 110 graden kreeg (medium/medium) en kon dutch redelijk makkelijk uitlopen ... tot dan kon ik hem bijhouden qua tempo ..
Best vreemd want ik heb al eerder een 40 min. race gereden met medium banden ...
de pace car lagged ook niet meer viel me op de laatste keren
Verwijderd
De pit teksten of de menu's in het engels het lukt niet.
Moeten hiervoor nog speciale instellingen gemaakt worden volgens readme gewoon extracten naar goede dir en overschrijven.
En in startpost mirror 1 van link engelse pitgeluiden is dood btw
Je moet eerst patch 1.1 doen en daarna die pit teksten enzo doen. Dan zal het moeten werken.Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:33:
Ik krijg de engelse taalpacks niet geinstalleerd.
De pit teksten of de menu's in het engels het lukt niet.
Moeten hiervoor nog speciale instellingen gemaakt worden volgens readme gewoon extracten naar goede dir en overschrijven.
En in startpost mirror 1 van link engelse pitgeluiden is dood btw
Verwijderd
Nu haalde ik zojuist heel de pit map leeg en extracte de bestanden uit de language pack er toen heen en nu werkt het wel
De menu's enzo zijn nu ook engels hier link naar pagina waar ze te downloaden zijn.
http://www.talkaboutautos...tors/messages/507418.html
Bedankt voor de info iig.
Verwijderd
groeten mark
Volgens mij heb ik wel eens met/tegen je geraced. De 360 Challenge mod o.a. kan dat?Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:21:
Hallo ik vroeg mij af of ik ook met jullie kan racen? ik heb al vrij veel online race ervaring stcc2 v8 natuurlijk f1 challenge en de vele mods waaronder gtr 2002 mijn race nick was {is} daar texelaartje mischien wel bekend {hoop ik haha} graag zou ik vanavond meedoen met een paar races van het nieuwe spel gt racing game
groeten mark
Geen probleem hoor als je meedoet. Leuk als we een redelijk groot veld hebben, zeker mensen die al wat ervaring hebben.
Welkom op GoT iig
Verwijderd
grt mark
Verwijderd
Groep wordt steeds groter zo, gezellig. Ik zal eens kijken of ik Bob nog eens warm kan maken voor een race. Ik hoorde dat hij GTR al eens online met jullie heeft gereden op oschersleben.
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 16:48 ]
Inloggen op het IRC kanaal is het makkelijkst.Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:36:
ja dat kan wel is al weer een aardig tijd geleden dat ik geracet heb hoe kom ik aan het server adres? via de mail?
grt mark
server: irc.tweakers.net
kanaal:#GTR
Ik ben zeker te spreken over hoe het er aan toe gaat in de server.
Tijdens de training nog even getikt met Sebastiaan... Maar, wel zoals het hoort. Met de ruimte voor elkaar en niemand vloog eruit. That's how i like it;)
Dit was m'n eerste online GTR race. Ik ga de full version toch maar halen. Ondanks dat ik het de nazi's (EA) niet gun.
Laat ik maar weer gaan oefenen;)
Is er al bekend wat de volgende race is?
Als je nou even wacht tot dat de engelse uit is. Dan zijn dan namelijk ook alle schoonheids foutjes uitgehaald.sn34ky schreef op donderdag 02 december 2004 @ 20:57:
Vandaag voor het eerst meegedaan:)
Ik ben zeker te spreken over hoe het er aan toe gaat in de server.
Tijdens de training nog even getikt met Sebastiaan... Maar, wel zoals het hoort. Met de ruimte voor elkaar en niemand vloog eruit. That's how i like it;)
Dit was m'n eerste online GTR race. Ik ga de full version toch maar halen. Ondanks dat ik het de nazi's (EA) niet gun.
Laat ik maar weer gaan oefenen;)
Is er al bekend wat de volgende race is?
Ik las namelijk dat de release wel in maart/april kan zijn. Dat is slecht nieuws. Atari heeft 10tacle wel overgenomen maar in gameland ken ik regel nummer 1: Release dates worden nooit gehaald.
Dilema, dilema...
Nu toch maar eens op marktplaats kijken of niemand een goekoop stuurtje in de aanbieding heeft
Ik raakte jou niet, jij raakte mijFiskare schreef op donderdag 02 december 2004 @ 21:24:
Vervolgens ging ik in de volgende ronde een inhaalactie maken op een lambo voor mij, maar er zat ook nog een lambo achter mij en die raakte mij volgens mij toen ik van mijn lijn veranderde. Het kan best dat ik de situatie fout heb ingeschat, want ik had de virtual mirror aan staan en ik heb ontdekt dat iemand die nog wel in de spiegel zit al naast je zit, wat bijzonder irri is.
Maar het was zeker aardige close racing met die kopgroep van 4 in de eerste ronden.
Heb de race uiteindelijk na wat domme foutjes nog wel kunnen winnen.
Dan zet ik vanaf nu die virtual mirror uitkNarf schreef op donderdag 02 december 2004 @ 21:39:
[...]
Ik raakte jou niet, jij raakte mijIk zat al naast je maar toen ging je idd ineens naar rechts. Was wel lollig toen je na je spin weer op de baan terecht kwam en mij ook nog bijna meenam
Maar het was zeker aardige close racing met die kopgroep van 4 in de eerste ronden.
Heb de race uiteindelijk na wat domme foutjes nog wel kunnen winnen.
Maar met 3 lambo's achter elkaar rijden levert wel leuke plaatjes op

[ Voor 22% gewijzigd door kNarf_ op 02-12-2004 23:29 ]
Verwijderd
Welke track hebben we morgen ( zaterdag ? ), kan er vanavond niet bij zijn.
Verwijderd
Algemeen
- Join 1x en probeer in sessie te blijven (ivm Join lag)
- Rijd een auto en leer die kennen en rijd niet iedere dag een ander dan word je niet constant.
- Rijd clean en geef ruimte als iemand duidelijk sneller is.
- Kijk goed om je heen als je baan opgaat uit pit( rijd dus niet zo baan op aan het einde van de pit)
- Let op Pit Stoplicht (rood=stop, groen=gaan, groen blauw= auto op rechte stuk pas op)
- Rijd niet te hard in pit (limiter gebruiken)
- Hulp allemaal uit behalve auto-clutch (Simulation Mode)
- Open sessie (dan kan er nog gejoined worden bij Qualificatie en Race niet meer)
- Lengte door host bepaald.
- Rijd clean en geef ruimte.
- Let op vlaggen (geel is crash of auto naast baan, blauw auto achter je die op ronde bezig is)
- Bij je inlap blijf van de race lijn af en geef ruimte je 1e ronde telt nl toch niet.
- F1 style qualificatie, alle autos op volgorde langzaam naar snel 1 Hot lap. Als auto op baan is en zn hot lap ingaat dan auto 2 de baan op en in lap rijden. 2 Autos dus altijd op baan.
- Niet chatten tijdens hot lap.
- Race start warm up lap, rijd allemaal achter elkaar, en houd afstand(pas op voor brake tests en pace car)
- Groene lap , wacht tot op de lijn me inhalen na warm up lap.
- Niet vaker dan 1x van je lijn mag afwijken als je verdedigt, anders blokkeer je degene achter je.
- Niet onnodig chatten in race.
- Race lengte is in min uitgedrukt dus niet laps, is te zien in HUD, telt af.
- In race goed kijken en niet te kamikaze rijden (30 min race dus alle tijd)
- Track: Door host bepaald.
- Lengte: Door host bepaald.(30 min ongv tot nu toe)
- Setup: Maak je zelf, gebruik in game setups en tips kan je altijd krijgen.
[ Voor 23% gewijzigd door NiTrO-EXILE- op 05-12-2004 11:19 ]
Trouwens dat achter elkaar rijden in de warm up lap zou ik ook wel af willen schaffen, het komt nu te vaak voor dat degene voor je een gat laat ontstaan waardoor je zelf dus ook al meteen een enorme achterstand hebt. Gewoon naast elkaar rijden zou ik wel eens willen proberen.
Het is een race waar alleen de BMW MCoupe gebruikt mag worden. (is weer is wat anders)
Download oook deze BMW als extra anders zie je een pacecar rond rijde.
http://frank.f4.free.fr/P...R/24H_BMW_Team%20Yoko.rar
De rar naar de GameData\Teams\24H\BMW folder uitpakken in je GTR install
Ik zou dat naast elkaar best wel weer willen proberen hoor, maar zodra het weer een keer fout gaat gaan we weer terug naar het oude systeem.kNarf schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 18:03:
Bij race moet ook nog staan dat je niet vaker dan 1x van je lijn mag afwijken als je verdedigt, anders blokkeer je degene achter je.
Trouwens dat achter elkaar rijden in de warm up lap zou ik ook wel af willen schaffen, het komt nu te vaak voor dat degene voor je een gat laat ontstaan waardoor je zelf dus ook al meteen een enorme achterstand hebt. Gewoon naast elkaar rijden zou ik wel eens willen proberen.
Verwijderd
De actie van Knarf op Enna kan ik nog steeds niet echt waarderen ..
2e bocht kon ik al door het grind ...daarna bij de chicane weer
Op enna bij de eerste echte banden chicane ... mij uit willen remmen ...veeel te laat remmen ...vol op de banden rossen ... en dan gniffelen omdat ie toch weg moet ... terwijl ie als ik of anderen pech hadden wij ook meteen einde race hadden ....terwijl wij niet weg moesten
vind ik niet zo sportief
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2004 22:21 ]
Wat gebeurde er bij de 2e bocht dan? Ik raak je daar niet en zie ook niks bijzonders, dus waar doel je op?
Vervolgens bij de chicane heb je me tot 2x toe afgesneden. Toen ik ernaast zat stuurde je gewoon in met als gevolg dat je zelf door het gras moest. Daarna probeerde je me nog het gras in te duwen. Wat is het probleem als ik een inhaalactie doe die mislukt, moet ik me daar ook al voor verantwoorden? Als je mij er niet langs wil laten zal ik het toch moeten proberen en dat kan dus verkeerd aflopen. Ik heb ook niemand geraakt of uit de race geholpen dus snap het hele probleem ook niet.
Echt, er wordt hier een beetje teveel gezeurd naar mijn idee.

Wordt er morgen overdag nog geraced ?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Ik moet toch een keer insturen of nietkNarf schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 23:22:
Zucht... heb de replay nog eens bekeken.
Wat gebeurde er bij de 2e bocht dan? Ik raak je daar niet en zie ook niks bijzonders, dus waar doel je op?
Vervolgens bij de chicane heb je me tot 2x toe afgesneden. Toen ik ernaast zat stuurde je gewoon in met als gevolg dat je zelf door het gras moest. Daarna probeerde je me nog het gras in te duwen. Wat is het probleem als ik een inhaalactie doe die mislukt, moet ik me daar ook al voor verantwoorden? Als je mij er niet langs wil laten zal ik het toch moeten proberen en dat kan dus verkeerd aflopen. Ik heb ook niemand geraakt of uit de race geholpen dus snap het hele probleem ook niet.
Echt, er wordt hier een beetje teveel gezeurd naar mijn idee.

je kan dan wel zeggen "als je me er niet langslaat ..moet het wel zo " maar de race was net 10 seconden oud ! ...
en ik heb je absoluut niet in het gras geduwd ... ik moest rechtdoor en dan kan je niet een krappe lijn rijden en hard accelereren ...

kromme gedachtes van je...
Wat misschien wel een idee is voor een GoT league/race is een onafhankelijke scheids. Iemand die in een geval als hierboven de replay nakijkt van beide personen en dan een oordeel kan vellen. Probleem is alleen om zo iemand te vinden, iemand die meedeed aan de race is bij voorbaat natuurlijk al niet meer objectief.
Ontopic: wordt er nog geraced vandaag ?
+Updated+kNarf schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 18:03:
Bij race moet ook nog staan dat je niet vaker dan 1x van je lijn mag afwijken als je verdedigt, anders blokkeer je degene achter je.
wel aardig toch?
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Ja dat moet wel. Bij de ETCC league hadden we ook zo iemand maar die hoeft volgens mij nooit iets te doen gehad. Zoals je kunt zien wordt dat hier wel anders..Arfman schreef op zondag 05 december 2004 @ 11:11:
Wat misschien wel een idee is voor een GoT league/race is een onafhankelijke scheids. Iemand die in een geval als hierboven de replay nakijkt van beide personen en dan een oordeel kan vellen. Probleem is alleen om zo iemand te vinden, iemand die meedeed aan de race is bij voorbaat natuurlijk al niet meer objectief.

Mossel, het kan me niet zoveel schelen wat jij ervan vindt. De replay zegt genoeg voor mij en het is volkomen zinloos om hier verder over te discussieren.
p.s. thx Nitro
Wat we kunnen doen is gewoon bij elke race iemand te laten joinen. En zodra de race begint doet ie esc of zo en kijkt ie via de live optie mee en tegelijker tijd kan die chatten zeg maar.kNarf schreef op zondag 05 december 2004 @ 11:43:
[...]
Ja dat moet wel. Bij de ETCC league hadden we ook zo iemand maar die hoeft volgens mij nooit iets te doen gehad. Zoals je kunt zien wordt dat hier wel anders..![]()
Mossel, het kan me niet zoveel schelen wat jij ervan vindt. De replay zegt genoeg voor mij en het is volkomen zinloos om hier verder over te discussieren.
p.s. thx Nitro
Ik ben nu de demo aan het downloaden maar ik neem aan dat je daar niet mee online kan
k zou zeggen zoek m ff .... en koop m later....doen de meeste hier, simbins eigen schuld kan je wel zeggen....
Een hoop mensen die m uit Duitsland hebben ja. wesites als Amazon.de verzenden erg snel naar Nederland.DenMan schreef op zondag 05 december 2004 @ 12:58:
Voor degenen die online en tegen elkaar spelen: hebben jullie het spel allemaal in Duitsland of Engeland gekocht ofzo? Want wanneer is de verwachte releasedatum hier in NL eigenlijk?
Ik ben nu de demo aan het downloaden maar ik neem aan dat je daar niet mee online kan
In Engeland is ie ook nog niet te koop. Zoals gezegd en in de SP staat vermeld is de wereldwijde release verwacht in Q1 2005.
Verwijderd
Mediamarkt heeft er ook massa's op voorraad liggen in duitsland.DenMan schreef op zondag 05 december 2004 @ 12:58:
Voor degenen die online en tegen elkaar spelen: hebben jullie het spel allemaal in Duitsland of Engeland gekocht ofzo? Want wanneer is de verwachte releasedatum hier in NL eigenlijk?
Uiteindelijk dus 1e geeindigd ondanks dat ik niet de snelste was op de baan!
[ Voor 4% gewijzigd door Fiskare op 05-12-2004 21:27 ]
Verwijderd
was leuk !!
moet nog ff experimenteren met de rem balans
1. heel realistisch is
2. in het begin *nogal* moeilijk
3. er goed uit ziet, zowel de auto's als de omgeving
4. leuk is
5. het een erg lekker gevoel geeft als je met dit spel goed door de bochten komt
Nu nog de full versie
Sturen jullie trouwens allemaal met een stuurtje? Want volgens mij zal je nooit toptijden neer zetten met de pijltjestoetsen of lukt dat wel als je veel oefent?
Volgens mij speelt iedereen hier met een stuurtje. Misschien kun je wel een aardige tijd rijden met het toetsenbord maar online meedoen is denk ik niet te doen, aangezien je gewoon de precisie mist om close te kunnen racen.DenMan schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:24:
Nou na een paar uurtjes met de demo gestoeid te hebben ben ik er wel achter dat dit spel
1. heel realistisch is
2. in het begin *nogal* moeilijk
3. er goed uit ziet, zowel de auto's als de omgeving
4. leuk is
5. het een erg lekker gevoel geeft als je met dit spel goed door de bochten komt
Nu nog de full versie
Sturen jullie trouwens allemaal met een stuurtje? Want volgens mij zal je nooit toptijden neer zetten met de pijltjestoetsen of lukt dat wel als je veel oefent?
Ik begon als tweede, kNarf als eerste en Fiskare als derde. De eerste paar rondes kon Fiskare ons nog bijbenen maar moest later afstand doen jammer genoeg. Maar de hele tijd zat er tussen kNarf en mij niet meer dan 2.6 sec. Dus we hebben tot de tijd dat kNarf een foutje maakte heel dicht bij elkaar gereden. Dus het was telkens kalm blijven enzo erg gaaf vond ik. Al vond ik het moment dat kNarf me waarschijnlijk niet zag toen ik in bocht 1 naast hem zat me van de baan af dwingde of zo. Denk dat hij me niet zag. En ook nog het moment toen ik eerste stond en telkens mossel waarschuwde dat ik eraan kwam alleen helaas hij gaf geen gehoor of zo en toen op een gegeven moment botste ik tegen hem. Helaas al kon ik mijn eerste positie behouden en uiteindelijk gewonnen met 2 sec voorsprong of zo.
IP op msn (rooij108@zonnet.nl)
Track Oschersleben
Porsche 993 GT2 only
ff skin gemaakt
550 full carbon
ff snel
hoop dat jullie m mooi vinden
en 2x add on elise
voor GTRman
http://195.140.143.41/~ch...Elise_Street_NEW_SLOT.zip
http://195.140.143.41/~ch...e_Standalone_NEW_SLOT.zip
[ Voor 69% gewijzigd door NiTrO-EXILE- op 08-12-2004 01:27 ]
Verwijderd
Groeten
Download hier:
http://www.zerohomepage.d...edb.php?action=file&id=32
Woei, Chatham is een leuk kort circuit, zat er al in bij Sportscar GTpur_DutchDevil schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 19:00:
Er is een addon track uit. Chatham Grappig klein ciruitje met een stuk oval erin.
Download hier:
http://www.zerohomepage.d...edb.php?action=file&id=32
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
En zo slecht ziet die er niet uit. 10x beter dan nordsleife
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Verwijderd
Gisteren een 30 minuten race op donnington gehad ...
Ik had al eens eerder gemerkt dat die 30 minuten zomaar 25 minuten kan worden ... doordat het aantal laps al is gehaald ..... dus ik zet het aantal liters zo dat ik er 29 minuten mee kan rijden ...
Kom ik net niet aan de finish doordat mijn fuel op was ... erg frustrerend ....
Dus ik begrijp het niet meer

Wanneer stopt de race na een bepaald aantal laps en wanneer wordt de volledige tijdsduur gereden ....?
Dus probeer een bepaalde marge in je brandstof te houden.
En welke tijden rijden jullie bijvoorbeeld op Spa en Monzo? Ik ben benieuwd
Ik heb op Spa een 2;13,??? gereden zo uit mijn hoofd en Monza weet ik zo niet.Danielson schreef op maandag 13 december 2004 @ 12:36:
Ik heb hem ookBen nog druk aan het oefenen
heb voor dit spel alvast wel een nieuw stuur gekocht: Logitech Momo Racing Force, maar ik heb het idee dat de force feedback niet helemaal goed staat
Als ik bv over kurbstones rij dan voel ik niets in men stuur
En welke tijden rijden jullie bijvoorbeeld op Spa en Monzo? Ik ben benieuwdeens even kijken hoeveel ik nog moet oefenen
Verwijderd
En valt de "garage" ook te vertalen naar het Engels? Al die technische termen in het Duits....

Dat is de GTRank site...kan je tijden zien.
Hierboven staat link naar GTRman, game tool kan ook update helemaal naar engels in vinden en downloaden. Patch 1.2 English heet ie ofzo.
Suc6
[ Voor 13% gewijzigd door NiTrO-EXILE- op 13-12-2004 19:54 ]
Verwijderd
Driving aids zijn voor mietjes.Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 19:49:
En dan natuurlijk ook onderscheid tussen rondes met en zonder driving aids.
(Clutch assistance uitgezonderd.)
Vooral met de GT auto's is het ech opletten met je rechtervoet, geweldig
Sinds racesimcentral plat ligt heb ik een beetje tekort aan informatie
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

[ Voor 4% gewijzigd door kNarf_ op 14-12-2004 17:56 ]
En het feestje is weer afgelopen. Erg jammer dat er de laatste tijd zo'n lage opkomst is.
[ Voor 39% gewijzigd door FabiandJ op 14-12-2004 22:22 ]
volgende x svp geen pace car....klote warp roeide t halve veld uit
en mag svp de damage een tikkie lager? dr s nix voor nodig om je auto total loss te rijden en
dan rijdt idd niemand zn race uit...
tot de volgdende race....of patch....
- crash server SRV #03
- crash server NL #8
- crash sever SRV #01
- ongeveer 100 joinlags
- ongeveer 75 leave lags
- ongeveer 25 keer van de baan gedrukt/gecrasht door anderen
- 5 keer door iemand die rechtstreeks uit de pit kwam van de lijn gedrukt en gecrasht
1.2, kom maar snel
Misschien een goed idee om een keer op mijn server te komen want je kent dan zeg maar iedereen en dus let iedereen beter op.Joss schreef op woensdag 15 december 2004 @ 11:30:
gisteren 1.5uur online gezeten, precies 3 normale, snelle ronden gereden:
- crash server SRV #03
- crash server NL #8
- crash sever SRV #01
- ongeveer 100 joinlags
- ongeveer 75 leave lags
- ongeveer 25 keer van de baan gedrukt/gecrasht door anderen
- 5 keer door iemand die rechtstreeks uit de pit kwam van de lijn gedrukt en gecrasht
1.2, kom maar snel
Dit topic is gesloten.