[PC] [Racesim] GTR: FIA GT Racing Game | Deel 2

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.301 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Vanavond ga ik trouwens weer hosten. Denk dat ik weer Magny-Course ga doen vond het wel een erg leuke race gisteren. Dsu hoopd it keer weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch3men schreef op maandag 22 november 2004 @ 17:43:
Vanavond ga ik trouwens weer hosten. Denk dat ik weer Magny-Course ga doen vond het wel een erg leuke race gisteren. Dsu hoopd it keer weer.
niet donnington '(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-10 16:11
wij willen donnington :*) :*)

G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Donnington rucks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Oschersleben? Heb niet zo'n zin om weer 15 rondjes op Magny-Cours te rijden eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Beetje rommelige race. Ik had nogal wat inhaalacties maar bij Mosselman(?) was ik iets te enthousiast zag ik in de replay, dus sorry daarvoor.
Over siggy zullen we maar geen woorden vuilmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
  • Laatst online: 20-08 07:37
Vanavond iid een beetje een rommelige race, en van mezelf een slechte race. De eerste race met de viper is me niet goed bevallen, dus de volgende keer maar weer met de vertrouwde 550 (y).
Gisteren werd er trouwens vermeld dat er weinig grip was op magny cours, maar op Donington is er naar mijn mening helemaal weinig grip. Eerste bocht na rechte stuk en de 2 hairpins zijn erg glad met aanremmen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:23

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Eerste race was erg leuk, achteraan gestart om de rest niet in de weg te rijden maar na 3 rondjes zag ik alweer wat in mijn spiegel verschijnen :X Ik geloof dat ik voor iedereen netjes opzij ben gegaan :Y)

Later er nog gruwelijk had vanaf gegaan waarna ik de pits in ben gereden en einde wedstrijd voor mij :'(

De rest van de wedstrijd heerlijk via de TV functie bekeken, mooie actie gezien tussen een viper en een Lamborghini waarbij de Lambo er uiteindelijk bruut vanaf klapte op het rechte stuk.

Dank aan alle voor de gezellige race!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

kNarf schreef op maandag 22 november 2004 @ 22:06:
Beetje rommelige race. Ik had nogal wat inhaalacties maar bij Mosselman(?) was ik iets te enthousiast zag ik in de replay, dus sorry daarvoor.
Over siggy zullen we maar geen woorden vuilmaken.
Stel je voor, een behoorlijke klap zelfkritiek is hier wel op zijn plaats. Maar ja, het zijn altijd de anderen. :Z

In 1 ronde tijd zet je gewoon 3 man naast de baan. In T1 al mij, waarbij je van ver komt, duwt me op het gras. 3 bochten later de nummer 3 in de race, en dan in de hairpin tik je de lambo zomaar aan. Ik zit dan inmiddels weer in je versnellingsbak en in T1 ga je erg traag en ik moet ergens naartoe uitwijken en maak dus een foute keus. Bij deze, sorry, maar het is dus niet express.

Als je overigens na de race nog voldoet met geen enkele excuses aan geen enkel adres en mij dan verwijt van jou eraf te rammen, heb je toch ergens niet goed opgelet. Racen gaat ook over respect, en op deze manier zul je dus echt never enig respect krijgen.

Als het op deze manier verder gaat, hoeft het voor mij dus echt niet.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is een spelletje hoor gasten !

Ben erg teleurgesteld in het feit dat ik nog steeds geen setup hier zie ! :+

tis niet eerlijk zo ! 8)7

wat praktische tips mag ook ... zoals camber zus en zo etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alfisti schreef op maandag 22 november 2004 @ 22:37:

De rest van de wedstrijd heerlijk via de TV functie bekeken, mooie actie gezien tussen een viper en een Lamborghini waarbij de Lambo er uiteindelijk bruut vanaf klapte op het rechte stuk.

Dank aan alle voor de gezellige race!
iets te hard op het gas O-) .. maar dat was idd mooi close racen ... kan ik echt van genieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
siggy schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 07:45:
[...]

Stel je voor, een behoorlijke klap zelfkritiek is hier wel op zijn plaats. Maar ja, het zijn altijd de anderen. :Z

In 1 ronde tijd zet je gewoon 3 man naast de baan. In T1 al mij, waarbij je van ver komt, duwt me op het gras. 3 bochten later de nummer 3 in de race, en dan in de hairpin tik je de lambo zomaar aan. Ik zit dan inmiddels weer in je versnellingsbak en in T1 ga je erg traag en ik moet ergens naartoe uitwijken en maak dus een foute keus. Bij deze, sorry, maar het is dus niet express.
Met mijn inhaalacties (op die hairpin actie na) was helemaal niks mis. Zeker bij die van jou niet, ik zat in de bocht al gewoon voor je en heb je totaal niet aangeraakt. Hoe kun je dan zeggen dat ik je op het gras duw? Bekijk de replay nog eens voordat je dingen als deze roept.
Het enige contactmoment van jou met iemand anders in deze race was het moment dat je mij eraf ramde. Welk recht van spreken heb je dan?
Als je overigens na de race nog voldoet met geen enkele excuses aan geen enkel adres en mij dan verwijt van jou eraf te rammen, heb je toch ergens niet goed opgelet. Racen gaat ook over respect, en op deze manier zul je dus echt never enig respect krijgen.
Lees de post van me die je gequote hebt nog eens. En had jij voor deze posts excuses richting mij gemaakt? Nee, je riep zelfs nog 'wie de bal kaatst..' :Z
En wat betreft respect, jij bent de eerste met wie ik een 'probleem' heb na een online race, go figure.
Van mij ook niet (dat jij nog vaker meedoet dus..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb de race niet meegemaakt maar ik ben van kNarf heel netjes en correct racen gewend, heb ook al behoorlijk vaak tegen hem geraced, kan me dus niet echt voorstellen dat het helemaal bedoeld/gegaan is zoals siggy zegt. :)

Nu moet ik zeggen dat ik de races met GTR sowiezo erg rommelig vind nog, een hoop mensen die nog geen 5 rondjes kunnen rijden zonder te spinnen/crashen/iemand aan te tikken. Misschien eerst ns offline serieus oefenen en daarna pas online, is voor iedereen leuker.

De laatste keer dat ik meedeed reed ik in de 1e wedstrijd aan de leiding en werd ik eraf getikt door een achterblijver, kwam wel weer op de baan maar dezelfde achterblijver zorgde ervoor dat ik opnieuw spinde en de race moest staken.
Volgende race van de avond werd ik in de 1e bocht van de race meegenomen in iemand anders'spin.
En daar gaan dan nog de trainingssessies aan vooraf waar je een beetje "doelloos" aan het hotlappen bent.
Je kunt je voorstellen dat het zo een beetje zonde van de avond wordt.

Ik zie het ook niet echt zitten om met de huidige bezetting een league te rijden eigenlijk. Dat je nog een beetje snelheid mist kan natuurlijk maar er wordt dan ook heel rommelig gereden en niet genoeg nagedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 09:51
siggy schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 07:45:
Zo denk ik er ook over. Mijn auto werd door iemand als rem gebruikt om bij mij aan de binnenkant de bocht door te komen in de eerste ronde, ik had geluk dat ik op de baan kon blijven.

Waar ik me ook aan stoorde waren de mensen die tijdens de kwalificatie zo nodig de chat moesten gebruiken nadat ze zelf gereden hadden, terwijl we hadden afgesproken dat iedereen stil zou zijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10 14:43

Arfman

Drome!

Mrrrggg ... wanneer komt dat spel nou in Nederland uit :'(

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 08:01:
het is een spelletje hoor gasten !

Ben erg teleurgesteld in het feit dat ik nog steeds geen setup hier zie ! :+

tis niet eerlijk zo ! 8)7

wat praktische tips mag ook ... zoals camber zus en zo etc
nou met die diff setings pielen werkt goed

power setting rond de 25

en coast was hoger rond 75

dan kan je sneller op het gas en spin je niet zo snel

maar idd de snelle mannen moeten s wat setups hier posten, s wel so fair

G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Je kunt zeggen wat je wilt, maar gister was het dus gewoon zoals ik verteld had. Misschien dat je me niet geraakt hebt, maar je drukte me wel het gras op. ALs je inhaalt, houd dan ook de binnen lijn.

Als na de race 4 mensen over jou klagen en dan nog durft te beweren dat het niet aan jou ligt, kun je roepen dat ik de enige ben die wat gedaan heeft, maar dan ben je echt niet goed snik.

Voor mij hoeft het iig nu totaal niet meer. Het is gewoon diep triest.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
Wat is iedereen nu op elkaar aan het #$#$ken. Het lijkt wel de nederlandse cupracingwereld. Daar denkt ook altijd iedereen dat hij de enigste is die gelijk heeft. Iedereen kan toch fouten maken, dus ook mensen voorin het veld. Het is nog een redelijk nieuw spel en de races zijn maar 25 minuten, dus de mensen nemen misschien wat (te) veel risico. Ik denk dat iedereen wel eens iemand er af ramt, want met racen in de computer heb je gewoon minder het gevoel wat er nu precies om je heen gebeurd. Tevens is het misschien zo dat door het live-track systeem de ideale lijn in dit spel stukken meer grip heeft dan de rest, dus inhaalacties zullen in het begin wat vaker fout gaan, doordat je van de ideale lijn af bent en dus minder grip hebt en dus eerder moet remmen om niet door te schieten...

Vergeet niet dat GT racing ook meer een "contact" racing sport is en dat Donington niet echt een lekker inhaalcircuit is en dan zou ik zeggen op naar de volgende cleane race!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
ZAMoRANo schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 09:07:
Ik heb de race niet meegemaakt maar ik ben van kNarf heel netjes en correct racen gewend, heb ook al behoorlijk vaak tegen hem geraced, kan me dus niet echt voorstellen dat het helemaal bedoeld/gegaan is zoals siggy zegt. :)

Nu moet ik zeggen dat ik de races met GTR sowiezo erg rommelig vind nog, een hoop mensen die nog geen 5 rondjes kunnen rijden zonder te spinnen/crashen/iemand aan te tikken. Misschien eerst ns offline serieus oefenen en daarna pas online, is voor iedereen leuker.

De laatste keer dat ik meedeed reed ik in de 1e wedstrijd aan de leiding en werd ik eraf getikt door een achterblijver, kwam wel weer op de baan maar dezelfde achterblijver zorgde ervoor dat ik opnieuw spinde en de race moest staken.
Volgende race van de avond werd ik in de 1e bocht van de race meegenomen in iemand anders'spin.
En daar gaan dan nog de trainingssessies aan vooraf waar je een beetje "doelloos" aan het hotlappen bent.
Je kunt je voorstellen dat het zo een beetje zonde van de avond wordt.

Ik zie het ook niet echt zitten om met de huidige bezetting een league te rijden eigenlijk. Dat je nog een beetje snelheid mist kan natuurlijk maar er wordt dan ook heel rommelig gereden en niet genoeg nagedacht.
Tja 1x toen knarf me inhaalde kreeg ik een klein tikje omdat hij geen ruimte had nadat ie me had in gehaald maar daar hoor je mij niet echt over klagen gebeurd altijd wel eens.
Maar misschien om op te laten als je iemand in haalt hou dan altijd wat ruimte over voor hem aan de kant waar je hem inhaald.

En verder ik wil ook wel minder lange practise trainingen doen hoor jullie zullen het aan moeten geven. En het zou nog sneller gaan als de wat tragere deelnemers nog een weekje oefenen offline of zo en dan eens gaan meedoen dus eerste wat ervaring opdoen. Op deze manier blijft er dus een competatief veld over. En dus weinig gerommel.

Ik vond dat er gisteren trouwens door de tragere deelnemers goed aan de kant gingen voor mij tenminste denk ook wel voor de andere.

Ik hoop dat er dus vanavond een leuke en serieuze race kan gereden worden met zo weinig mogelijk poespas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 08:02:
[...]

iets te hard op het gas O-) .. maar dat was idd mooi close racen ... kan ik echt van genieten
ah dat was jij dus! :)

Mooie actie's van je gezien maar diegene voor je reed keurig de racelijn en hield de deur mooi dicht, prachtig om te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
helemaal mee eens Fiskare _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik ben een voorstander van kortere practice sessions, als we dan van te voren aangeven waar we rijden kan je altijd nog ff offline oefenen.

Maar ook langere races, het zijn nu gewoon sprintjes zonder strategie en iedereen rijdt de hele race alsof het de laatste ronde is.
Misschien dat mensen ook wat rustiger aan doen en wat serieuzer gaan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Doe maar een voorstel waar jullie willen rijden zolang het maar niet Oschersleben of Anderstop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Dutch3men schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 11:49:
Doe maar een voorstel waar jullie willen rijden zolang het maar niet Oschersleben of Anderstop is.
Ik denk dat we alle banen wel af en toe moeten rijden.
Iedereen vind wel een ander circuit niet leuk, ik vind Monza geen bal aan maar dan rij ik wel mee.

Anderstorp vind ik persoonlijk een erg leuke baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
ZAMoRANo schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 11:53:
[...]

Ik denk dat we alle banen wel af en toe moeten rijden.
Iedereen vind wel een ander circuit niet leuk, ik vind Monza geen bal aan maar dan rij ik wel mee.

Anderstorp vind ik persoonlijk een erg leuke baan.
Anders misschien een idee om een poll te maken?
Met alle banen erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Dutch3men schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 11:57:
[...]

Met alle banen erin.
Of gewoon rouleren elke keer in een bepaalde volgorde, zo doe je elke baan even vaak.
Zit er geen "random track" functie op? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
ZAMoRANo schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 09:07:
hier wil ik nog even op terug komen.

In de FIA GT Championship is het gewoon dat je met 2 man naast elkaar de opwarmronde doet, ik hoorde hierbij naast jou te staan. Na een halve ronde kwam ik er echter achter dat jij liever je wagen van compleet rechts naar compleet links over de weg heen wilde knallen. Ruimte bewaren? Natuurlijk, maar geen 20m omdat jij zonodig zo extreem moet gaan doen.
De tik van mij is niet te rechtvaardigen in de opwarmronde want zoiets mag niet gebeuren, maar ik denk niet dat ik alleen de schuld tref gezien jouw opwarmstijl.

Toen de groene vlag gevallen was zag ik jou meteen al weer in mn spiegel opkomen dus ik wijk uit naar de binnenkant (Barcelona, rechterkant op het rechterstuk). Wat jij daarna doet is mij compleet onduidelijk. Een belachelijke actie: je gaat als een bezetene achter me rijden, trekt naar links en ramt je voorkant in mijn zijkant waardoor ik spin.
Nou sorry hoor maar dat vind ik wel zo belachelijk. Dat je kwaad bent; ala. Maar om zo "wraak" te nemen, dat is complete onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Joss schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 12:02:
[...]

hier wil ik nog even op terug komen.

In de FIA GT Championship is het gewoon dat je met 2 man naast elkaar de opwarmronde doet, ik hoorde hierbij naast jou te staan. Na een halve ronde kwam ik er echter achter dat jij liever je wagen van compleet rechts naar compleet links over de weg heen wilde knallen. Ruimte bewaren? Natuurlijk, maar geen 20m omdat jij zonodig zo extreem moet gaan doen.
De tik van mij is niet te rechtvaardigen in de opwarmronde want zoiets mag niet gebeuren, maar ik denk niet dat ik alleen de schuld tref gezien jouw opwarmstijl.

Toen de groene vlag gevallen was zag ik jou meteen al weer in mn spiegel opkomen dus ik wijk uit naar de binnenkant (Barcelona, rechterkant op het rechterstuk). Wat jij daarna doet is mij compleet onduidelijk. Een belachelijke actie: je gaat als een bezetene achter me rijden, trekt naar links en ramt je voorkant in mijn zijkant waardoor ik spin.
Nou sorry hoor maar dat vind ik wel zo belachelijk. Dat je kwaad bent; ala. Maar om zo "wraak" te nemen, dat is complete onzin.
Dat was niet de actie waar ik op doelde.

Opwarmronde naast elkaar gaat absoluut niet werken in een online race, daar mis je het overzicht voor. We doen altijd netjes achter elkaar, de mensen die vaker online racen gaat dit prima af en houden allemaal netjes afstand van elkaar.
De 2 man voor mij (ik denk Dutch3men en kNarf) waren ook lekker aan het opwarmen op dezelfde manier als ik deed en dat leverde geen problemen op.

Als je iemand dan 3x raakt in de opwarmronde heb je gewoon een bord voor je kop IMHO, als je van achteren komt zit je in 99% van de gevallen nog altijd fout hoor.

Dat ik je als reactie er even vakkundig af tik is misschien wel overdreven, mijn excuses daarvoor maar je kunt je neem ik aan voorstellen dat je nogal pissed bent als iemand je race aan het verzieken is om niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
Dutch3men schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 11:57:
[...]

Met alle banen erin.
Om even op de echt belangrijke zaken terug te komen :)... Ik ben voor een poll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Fiskare schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 12:23:
[...]

Om even op de echt belangrijke zaken terug te komen :)... Ik ben voor een poll.
Maak er maar één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Tja, ik vind het niet echt nodig om mijn rijgedrag te veranderen. Als die acties van mij al niet door de beugel kunnen (op die hairpin actie na dus) kunnen we het hele inhalen wel afschaffen. In toerwagens en GT's is het heel normaal dat er af en toe wat contact aan de zijkant is, natuurlijk niet zodanig dat je de ander in een spin drijft of echt het gras op jaagt, en dat deed ik niet. Als ik er naast of voor zit lijkt het me nogal logisch dat je niet je ideale lijn kunt vervolgen en dus een beetje van het gas af moet.

Nog iets siggy, in de formation lap zat ik dus achter je en zei je tegen mij 'aansluiten graag'. Waar sloeg dat dan op :? Het was vooral jij die er hier op aandrong om een veilige afstand te bewaren, en dan doe ik dat en dan is het nog niet goed.. Ik vond je gedrag nogal raar dus gisteren, maar goed laten we erover ophouden.

Oschersleben en Anderstorp lijken me ook leuk om eens te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
Poll: Welk circuit?
Barcelona
Magny-Cours
Enna
Anderstorp
Monza
Brno
Spa
Donington
Estoril
Oschersleben
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=27100&layout=2&sort=prc
[sup]Ook een poll maken? Klik

[ Voor 255% gewijzigd door Fiskare op 23-11-2004 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 05-10 10:11

reapher

Z POWER

Als ik dit zo hoor heb ik wel een tip voor jullie.

Een onafhankelijk persoon die de replays bekijkt na elke race? En daar een oordeel uit haalt. En als ik het over de replays heb bedoel ik van beide spelers! Want door lag whatever kunnen die wel eens verschillen.

Teminste zo deden we het altijd bij escors

Click hier niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
reapher schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 13:51:
Als ik dit zo hoor heb ik wel een tip voor jullie.

Een onafhankelijk persoon die de replays bekijkt na elke race? En daar een oordeel uit haalt. En als ik het over de replays heb bedoel ik van beide spelers! Want door lag whatever kunnen die wel eens verschillen.

Teminste zo deden we het altijd bij escors
Voor een league is dit wel handig ja, voor losse races niet.

Sowiezo moeten er dan goed afspraken en regels gemaakt worden.
Maar ik hoop eigenlijk dat als iedereen het spel een beetje onder de knie heeft de races ook een stuk cleaner verreden kunnen worden.

Misschien dat ik de komende dagen lekker offline ga werken aan wat setups en mn TrackIR instellingen finetunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

reapher schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 13:51:
Ik wil eventueel dat wel samen met iemand anders doen, als autosport liefhebber in het algemeen denk ik dat ik een redelijk neutrale kijk heb op actie's.

Wat betreft de langzame deelnemers: in je spiegels kijken!!!!
Ik val ook onder de langzame deelnemers en kijk elke paar seconde naar achter om te zien of er geen snellere deelnemer aankomt. Gister ben ik heel wat keren het gras opgegaan om de snellere totaal niet in de weg te zitten en hun hun gevecht niet te verstoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Nu online
ZAMoRANo schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 12:19:
[...]
Als je iemand dan 3x raakt in de opwarmronde heb je gewoon een bord voor je kop IMHO, als je van achteren komt zit je in 99% van de gevallen nog altijd fout hoor.
Zouden we even niet willen gaan overdrijven en het op 1 tikJE houden? Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Joss schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:23:
[...]

Zouden we even niet willen gaan overdrijven en het op 1 tikJE houden? Dank.
Nou ik weet niet of jij het was of iemand anders maar ik weet 100% zeker dat ik meerdere keren aangeraakt ben, waarvan de laatste keer hard genoeg om te spinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-09 15:54
heeft iemand niet replays ofzo? ik zou best is zo'n online race willen zien :)

ik kan er zelf nog geen bal van omdat ik altijd na een rondje onderstuur krijg, maarja misschien leer ik 't ooit wel :P

[ Voor 6% gewijzigd door Jimmie op 23-11-2004 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 05-10 10:11

reapher

Z POWER

ZAMoRANo schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:00:
[...]

Voor een league is dit wel handig ja, voor losse races niet.

Sowiezo moeten er dan goed afspraken en regels gemaakt worden.
Maar ik hoop eigenlijk dat als iedereen het spel een beetje onder de knie heeft de races ook een stuk cleaner verreden kunnen worden.

Misschien dat ik de komende dagen lekker offline ga werken aan wat setups en mn TrackIR instellingen finetunen.
Dat kan ook prima in een groepje die vaak met elkaar rijdt hoor? bovendien kan je dan leren van je fouten en/of kijken of je wel fouten maak :S

Click hier niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Alfisti :w Vanavond weer mee?

Dutch3men, Wat vind je zo slecht aan Oschers? Tis echt een van de beste circuits voor close racing. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

FMS! :w Ik doe ook weer mee vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
FMS schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 15:18:
Alfisti :w Vanavond weer mee?

Dutch3men, Wat vind je zo slecht aan Oschers? Tis echt een van de beste circuits voor close racing. _/-\o_
Ik vind er geen lekkere flow in zitten zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over dat opwarmen .... hoewel ik het op zich een gaaf iets vind is het met het tempo van de pace car niet te doen om iets op te warmen en al helemaal met die stop&go's van die maserati...

maar het is wel leuk ...dat geef ik toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Ok host is up je moet nu op irc komen voor de gegevens want we hebben nu een 100mbit deticated server draaien.
De track is barcelona.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Ik ging van grindbak naar grindbak :( zelfs met de Elise :X
Word echt tijd dat ik een ander stuurtje ga kopen, deze heeft zijn beste tijd gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had alles CTD's ...... alles opnieuw geinstalled en nu lijkt het weer goed te zijn maar zijn ze natuurlijk al aan het racen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Ik weet niet wie Miles(?) was tijdens de race zojuist op Barcelona, in de Saleen, maar iig d:)b voor leuke "race" en nette inhaalacties.

Jammer dat bijna de rest na de eerste bocht eraf was gebeukt.

Misschien handig om volgende keer goed te waarschuwen voordat de race begint zodat men de tijd heeft om zijn setup aan te passen. Ook ff zeggen dat Formation lap uit staat.

[ Voor 5% gewijzigd door FMS op 23-11-2004 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 12:58

BM

Moderator Spielerij
Melis is de naam ;)
En dat was ik dus, was jij die lambo? Zo ja, leuk gereden _/-\o_ Kwam er behoorlijk snel bij, maar er voorbij komen is echt heel wat anders.
Verkeek me 1 keer op mijn rempunt, en dat leverde me een tripje grindbak op.

Tijd die ik kon rijden viel me 100% mee. Zag dat ik een gedownload setupje had staan die 39,8 moest kunnen doen. DIe ietwat aangepast naar mijn eigen wensen, en dat leverde een 40.8 (?) op.
In de race zelfde setup 100rpm minder, en op medium banden met voor 15 ronden benzine. Toen ik alleen reed kwam ik na een rondje pushen uit op een 1.40.5, erg tevreden daarmee.
Heb alleen wel het gevoel dat ik in de 1e bocht veel tijd laat liggen, snijd die meestal wat te ruim aan, of ik glijd ietwat naar buiten.

Heb me wel geamuseerd, tot mijn moeder de kamer binnenkwam met wat vragen, toen ben ik maar gestopt.
Heb me goed vermaakt vanavond

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpeedAddict schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 21:39:
Melis is de naam ;)
En dat was ik dus, was jij die lambo? Zo ja, leuk gereden _/-\o_ Kwam er behoorlijk snel bij, maar er voorbij komen is echt heel wat anders.

Tijd die ik kon rijden viel me 100% mee. Zag dat ik een gedownload setupje had staan die 39,8 moest kunnen doen. DIe ietwat aangepast naar mijn eigen wensen, en dat leverde een 40.8 (?) op.
In de race zelfde setup 100rpm minder, en op medium banden met voor 15 ronden benzine. Toen ik alleen reed kwam ik na een rondje pushen uit op een 1.40.5, erg tevreden daarmee.
Heb alleen wel het gevoel dat ik in de 1e bocht veel tijd laat liggen, snijd die meestal wat te ruim aan, of ik glijd ietwat naar buiten.

Heb me wel geamuseerd, tot mijn moeder de kamer binnenkwam met wat vragen, toen ben ik maar gestopt.
en waar haalde jij dat setupje vandaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

SpeedAddict schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 21:39:
Melis is de naam ;)

Je reed duidelijk snellere laptimes . Je had inderdaad ook heel snel aansluiting gevonden. Toen heb ik je een aantal laps achter me weten te houden.

Was opzich best leuk, ik probeerde jou nog wel de ruimte geven als je eenmaal op de goede positie was om in te halen, maar tegelijk ook defensief rijden. :)

Ik was redelijk hard met de lambo aant pushen, maar geen fouten gemaakt. De lambo is weliswaar niet even snel als de Saleen maar in een race rijdt het heel stabiel en vergeefs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
FMS schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 20:54:
Ik weet niet wie Miles(?) was tijdens de race zojuist op Barcelona, in de Saleen, maar iig d:)b voor leuke "race" en nette inhaalacties.

Jammer dat bijna de rest na de eerste bocht eraf was gebeukt.

Misschien handig om volgende keer goed te waarschuwen voordat de race begint zodat men de tijd heeft om zijn setup aan te passen. Ook ff zeggen dat Formation lap uit staat.
Dat skip formation lap was ik vergeten uit te zetten op de deticated server dus sorry daarvoor. Vnaf nu zal dat niet gebeuren.

En net een race gehad waar ik de eerste 4 rondes of zo een leuk gevecht had met zijn 4 ren dichtbij elkaar en nadat iemand zich verremde lag ik 2de en een ronde erna op het rechte stuk mossel uitgeremt. En daarn aheb ik de wedstrijd uit gereden en met 40 sec voorsprong gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 22:01:
[...]

en waar haalde jij dat setupje vandaan :9
http://www.setup-guru.com

>:) >:) >:)

BINGO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 12:58

BM

Moderator Spielerij
Volgens mij kwam mijn setup gewoon uit de in-game setup browser van GTR.

Maar goed, moet je GTR wel legaal voor hebben })
FMS schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 22:39:
[...]

Je reed duidelijk snellere laptimes . Je had inderdaad ook heel snel aansluiting gevonden. Toen heb ik je een aantal laps achter me weten te houden.

Was opzich best leuk, ik probeerde jou nog wel de ruimte geven als je eenmaal op de goede positie was om in te halen, maar tegelijk ook defensief rijden. :)

Ik was redelijk hard met de lambo aant pushen, maar geen fouten gemaakt. De lambo is weliswaar niet even snel als de Saleen maar in een race rijdt het heel stabiel en vergeefs.
Je wist het me knap moeilijk te maken om er voorbij te komen. Mijn 1e inhaalpoging heb je gezien wat het resultaat was ;) (k*tgrind ;) )

Weet niet hoe het komt dat ik behoorlijk wat sneller was dan de rest, zo goed kende ik barcelona niet echt. Zal wel mix zijn van verschillende factoren, want andere banen ben ik zo snel niet :)

Zie jullie binnenkort wel weer op de baan :Y)

[ Voor 81% gewijzigd door BM op 23-11-2004 23:52 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
SpeedAddict schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 23:49:
Volgens mij kwam mijn setup gewoon uit de in-game setup browser van GTR.

Maar goed, moet je GTR wel legaal voor hebben })

[...]

Je wist het me knap moeilijk te maken om er voorbij te komen. Mijn 1e inhaalpoging heb je gezien wat het resultaat was ;) (k*tgrind ;) )

Weet niet hoe het komt dat ik behoorlijk wat sneller was dan de rest, zo goed kende ik barcelona niet echt. Zal wel mix zijn van verschillende factoren, want andere banen ben ik zo snel niet :)

Zie jullie binnenkort wel weer op de baan :Y)
Morgen ga er weer een host up die van mij of de deticated dus be there >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Hoe gaat dat eigenlijk met online races ? Ken tot nu toe alleen maar Live for Speed, maar als je dan op een redelijk serieuze server bezig bent tegen gasten als Limiter, ben je na 1 mislukte uitremactie het haasje en rijd je 5 rondjes doelloos achteraan. Is dit met GTR ook zo of valt dit mee ? En komt dat dan omdat iedereen nog moet wennen en er dus veel fouten worden gemaakt of grijpt het spel dan in ? (Zal wel het eerste zijn, maar als ik de aanstekelijke verhalen hier zo hoor ben ik ff benieuwd hoe zoiets nu in z'n werk gaat).

Overigens zal het nog wel tot 2005 duren voordat ik het spel kan spelen, december is een dure maand :(

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op woensdag 24 november 2004 @ 00:35:
Hoe gaat dat eigenlijk met online races ? Ken tot nu toe alleen maar Live for Speed, maar als je dan op een redelijk serieuze server bezig bent tegen gasten als Limiter, ben je na 1 mislukte uitremactie het haasje en rijd je 5 rondjes doelloos achteraan. Is dit met GTR ook zo of valt dit mee ? En komt dat dan omdat iedereen nog moet wennen en er dus veel fouten worden gemaakt of grijpt het spel dan in ? (Zal wel het eerste zijn, maar als ik de aanstekelijke verhalen hier zo hoor ben ik ff benieuwd hoe zoiets nu in z'n werk gaat).

Overigens zal het nog wel tot 2005 duren voordat ik het spel kan spelen, december is een dure maand :(
als je eraf wordt getikt dan is de kans redelijk groot dat je eraf ligt :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Arfman schreef op woensdag 24 november 2004 @ 00:35:

Een mislukte uitremactie betekent sowiezo tijdverlies maar als het een race van een uur is ofzo kun je best nog wel wat goed maken. Als je tegen hele goede mensen rijdt is het altijd lastig om ze bij te houden, een uitstapje in de grindbak is dan wel redelijk funest ja.
Als je nog 25 ronden moet ofzo kun je best nog wat inhalen maar is het eigenlijk dom om zo vroeg in de race veel risico te nemen.

Bijna iedereen moet GTR nog een beetje leren kennen, een sim heb je niet binnen een paar weekjes helemaal onder de knie, maar ik zie ook een flink aantal mensen die het basis-simracen uberhaupt nog onder de knie moeten krijgen, dat zorgt nu voor de rommelige races.

Het spel ingrijpen? Bij een sim? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Ik denk dat ik de komende tijd maar even niet meer online ga racen. Mijn werkgever vraagt wanneer ik mijn CCA examen ga doen, dus tijd dat ik eens in de boeken duik. :z

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
Een boel nieuwe screenshots van de 24h addon:

http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=187915

Het is wel heeeeeeeeel donker :)

[ Voor 5% gewijzigd door Fiskare op 24-11-2004 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Fiskare schreef op woensdag 24 november 2004 @ 11:39:

Zat ze ook net te bekijken.
Tja donker, is vaak zo he 's nachts. ;) Ik ben benieuwd hoe het er vanuit de cockpit uitziet.

Wel leuk dat je iig de Diablo en de Toledo GTR even ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Fiskare schreef op woensdag 24 november 2004 @ 11:39:

Je hebt ook lampen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
De lichten zijn veel te zwak en auto's missen extra schijnwerpers die sommigen in het echt wel hebben. Valt me een beetje tegen.

[ Voor 4% gewijzigd door MartijnA3 op 24-11-2004 12:38 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Bij de Vipers zie ik toch echt die 2 extra lampen in het midden :)
Moet zeggen dat het er wel heel sfeervol uitziet, de lampen zouden inderdaad wat feller moeten maar dat is denk ik vooral te wijten aan de ISI engine. De Gillet Vertigo is trouwens ook te zien :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Maar de Viper heeft 6 lampen in de 24 uurs uitvoering. Op welk screenshot zag je die Viper dan? Heb er blijkbaar overheen gekeken.

Zie mijn post op rscnet ( http://forum.rscnet.org/s...hp?p=2169925&postcount=16 ) voor foto's van de Viper, 360 en 550 met extra lampen.

[ Voor 36% gewijzigd door MartijnA3 op 24-11-2004 13:10 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Op het 2e en 6e screenshot, in de verte. Maar volgens mij gebruiken veel andere auto's idd ook extra lampen in het donker maar dat is hier niet te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Maar aangezien een hoop mensen nog moeite hebben om het asfalt te volgen bij daglicht, lijkt me een nachtrace online ook nog niet verstandig. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
hehe lol :P
Maar op zich zou het best wel leuk zijn om zo'n race in een uurtje ofzo online te doen. Weet alleen niet hoe het nou met die overgangen van dag naar nacht en vice versa gaat, het is semi-dynamisch maar hoe dat precies in z'n werk gaat blijft afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YO dudes weten jullie misschien welke ports ik moet open gooien om een dedicated server te kunnen draaien?!

Ik heb op google rond gekeken maar niets gevonden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 14:26:
YO dudes weten jullie misschien welke ports ik moet open gooien om een dedicated server te kunnen draaien?!

Ik heb op google rond gekeken maar niets gevonden ;(
Dezelfde poorten als bij F1 Challenge.

Oh en we hebben al een deticated server van 100mbit.nl dus ik weet niet waar je die voor gaat gebruiken. Puur uit nieuwschierigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
kNarf schreef op woensdag 24 november 2004 @ 14:03:
hehe lol :P
Maar op zich zou het best wel leuk zijn om zo'n race in een uurtje ofzo online te doen. Weet alleen niet hoe het nou met die overgangen van dag naar nacht en vice versa gaat, het is semi-dynamisch maar hoe dat precies in z'n werk gaat blijft afwachten.
Tja semi-dynamisch is wel een vage term.
Ga je dan een paar rondjes overdag rijden, dan stopt het spel even en laadt de nachtelijke versie van Spa, je zit op dezelfde positie weer op de baan en de AI bestuurt je wagen, 10 seconden later krijg je weer zelf controle en rij je 's nachts verder?

Of is semi-dynamisch gewoon de ene ronde is het dag, de volgende is het nacht.
Ik vind het iig vaag, denk dat de nieuwe wagens een leukere toevoeging zijn dan de 24H.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch3men schreef op woensdag 24 november 2004 @ 15:05:
[...]

Dezelfde poorten als bij F1 Challenge.

Oh en we hebben al een deticated server van 100mbit.nl dus ik weet niet waar je die voor gaat gebruiken. Puur uit nieuwschierigheid.
aah k thnx zal het straks proberen ik wil hier een eigen server opstarten voor een paar vrienden vandaar :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Nu online
ZAMoRANo schreef op woensdag 24 november 2004 @ 17:06:
[...]

Tja semi-dynamisch is wel een vage term.
Ga je dan een paar rondjes overdag rijden, dan stopt het spel even en laadt de nachtelijke versie van Spa, je zit op dezelfde positie weer op de baan en de AI bestuurt je wagen, 10 seconden later krijg je weer zelf controle en rij je 's nachts verder?

Of is semi-dynamisch gewoon de ene ronde is het dag, de volgende is het nacht.
Ik vind het iig vaag, denk dat de nieuwe wagens een leukere toevoeging zijn dan de 24H.
lijkt mij dat het gewoon wel steeds donkerder wordt, niet dat het spel echt stilstaat en verder gaat, maar we zien wel

• kNarf_
Nieuwe screenshots

Dit is trouwens wat Bramzel nog zegt over de lampen:
Koplampen definitief: Nee wordt nog beter.

Extra lampen: Nee, geen tijd om van alle modellen aparte 3dmodellen en textures te gaan maken. Helaas pindakaas, maar da's te veel werk voor een gratis update.

• Arfman

Arfman

Drome!

Woei, ik heb het spel nu ook *D
Vanavond racen ? :)

• Zamorano
  • Niet online
Misschien eerst offline oefenen? :Y)

Er komt ook een save race functie in de 1.2 patch, zeker een mooie bijkomstigheid van het semi-dynamische dag-nacht systeem. (?)

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik heb gisteren offline geoefend ;)

Bovendien speel ik al jaren andere games online, zoals Live for Speed. Ik wil niet zeggen dat ik goed ben, maar wel dat ik weet wanneer ik aan de kant moet ;)

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
Gratis update? Zaten ze niet eerst te adverteren dat GTR ook de spa 24h zou hebben? Pas later werd besloten om het later uit te brengen for whatever reason...

Verwijderd

Schumi4ever schreef op donderdag 25 november 2004 @ 15:54:
Gratis update? Zaten ze niet eerst te adverteren dat GTR ook de spa 24h zou hebben? Pas later werd besloten om het later uit te brengen for whatever reason...
tis toch allemaal wat ..

• Zamorano
  • Niet online
Nou ja, het is dus gewoon 1 van de beloofde features die uitgebracht wordt.
Ze moeten nu niet gaan doen of ze een geweldige, extra, gratis update aan ons geven (niet dat ik die indruk heb overigens hoor).
Arfman schreef op donderdag 25 november 2004 @ 15:40:
Ik heb gisteren offline geoefend ;)

Bovendien speel ik al jaren andere games online, zoals Live for Speed. Ik wil niet zeggen dat ik goed ben, maar wel dat ik weet wanneer ik aan de kant moet ;)
Je moet mijn post ook met een korreltje sarcasme lezen. ;)

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
ZAMoRANo schreef op donderdag 25 november 2004 @ 16:38:
Nou ja, het is dus gewoon 1 van de beloofde features die uitgebracht wordt.
Ze moeten nu niet gaan doen of ze een geweldige, extra, gratis update aan ons geven (niet dat ik die indruk heb overigens hoor).
Idd. Het maakt mij totaal niet uit of ze nou extra koplampen erbij doen of niet, maar als ze een argument willen geven waarom ze het niet doen moeten ze niet een fout argument geven door te zeggen dat het teveel werk is omdat het een gratis update is. Beloofd is beloofd..

• kNarf_
My thoughts exactly... niet dat ik heel veel geef om het ontbreken van wat lampen maar ze hebben idd vanaf het begin gezegd dat deze auto's en 24h van Spa erin zouden zitten, dus dat het een gratis update is is onzin.

Wel erg jammer trouwens dat de Marcos LM600 niet mee heeft gedaan vorig jaar, wat zou ik die graag in GTR hebben gezien :(
Niet dat er iets mis is met deze extra auto's ofzo :9

• FabiandJ
  • Niet online
Ok mijn server is up.
Zie irc channel voor info.

• kutkip
  • Laatst online: 13-09 08:27
Zo ik heb even de demo gespeeld en ik moet zeggen dat het een erg gaaf spel is. :) Dat geluid is echt wreed. Dit is denk ik wel ff beter dan GranTurismo4 :)
Alleen ik had even vluchtig het topic doorgenomen en dan kom ik tot de conclusie dat deze game tot dit jaar alleen in Duitsland te koop is of is die situatie al veranderd?

• Zamorano
  • Niet online
kutkip schreef op donderdag 25 november 2004 @ 20:53:
Zo ik heb even de demo gespeeld en ik moet zeggen dat het een erg gaaf spel is. :) Dat geluid is echt wreed. Dit is denk ik wel ff beter dan GranTurismo4 :)
Alleen ik had even vluchtig het topic doorgenomen en dan kom ik tot de conclusie dat deze game tot dit jaar alleen in Duitsland te koop is of is die situatie al veranderd?
Dat klopt, GTR is nu alleen in Duitstalige landen te koop. Gelukkig zijn er wel vertaalpatches gemaakt door een paar mensen waardoor je een Duitse versie binnen enkele minuten omtovert in een Engelse.

Ik hou de openingspost up-to-date wat dat betreft maar meer nieuws over de Engelse versie is er gewoon niet.

Trouwens, de demoversie heeft dus geen volledige simulatie-mode, eigenlijk het hele eieren eten van het spel.

• Joss
  • Nu online
kutkip schreef op donderdag 25 november 2004 @ 20:53:
die situatie is en blijft ongewijzigd.
Q1 2005 is de "rest van de wereld" aan de beurt. In Nederland is er (voor zover ik weet) nog geen publisher gevonden.

• FabiandJ
  • Niet online
Joss schreef op donderdag 25 november 2004 @ 21:00:
[...]

die situatie is en blijft ongewijzigd.
Q1 2005 is de "rest van de wereld" aan de beurt. In Nederland is er (voor zover ik weet) nog geen publisher gevonden.
Voor de hele Benulux nog niet als ik het goed had, maar ach zo erg is het niet laat hem dan wel uit Engeland komen of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Wat nieuwe pics van patch 1.2
Afbeeldingslocatie: http://forum.m4driving.it/index.php?s=96b92b06d4c83775c0c9fd083a000d10&act=Attach&type=post&id=19337
Afbeeldingslocatie: http://forum.m4driving.it/index.php?s=96b92b06d4c83775c0c9fd083a000d10&act=Attach&type=post&id=19342
Afbeeldingslocatie: http://forum.m4driving.it/index.php?s=96b92b06d4c83775c0c9fd083a000d10&act=Attach&type=post&id=19341
Afbeeldingslocatie: http://forum.m4driving.it/index.php?s=96b92b06d4c83775c0c9fd083a000d10&act=Attach&type=post&id=19340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:12
Eindelijk gisteravond ook geinstalleerd en een paar rondjes gereden met de Lotus (ik vind een elise nou eenmaal een geweldig mooie auto) en viel niet eens tegen moet ik zeggen. Heb al vrij lang de vorige versies gespeeld en het is wel echt een stuk beter.

Gelukkig heeft die elise niet zo veel vermogen dus ik heb hem redelijk op het asfalt weten te houden. Snelste rondje was 2.01 (op barcelona) nog iets wat natuurlijk niet echt snel is. Maar er is dan ook nog ruimte zat voor verbetering. Ik moet alleen erg op letten dat ik niet net met 2 wielen in het gras zit als ik aanrem voor de langzaamste bocht, daar ben ik een paar keer rond gegaan :P

Als ik nog een hoop geoefend heb kom ik wel een keertje online kijken.

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Gisteravond even online geracet met BruceLee (Sebastian). Was leuk, 3e keer GTR voor mij. Auto hield ik aan het eind (na een uurtje) redelijk op de weg, en zelfs nog heel even echt close racing gehad met BruceLee, dat was echt kicken :)

Ik heb dit weekend wat meer tijd (vriendin is er niet), dus zeg maar een tijd en dan gaan we racen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Vanavond ga ik wel een game hosten. Tussen 19:00 en 20:00 in irc channel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
welke track dutch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik zal er zijn !
Mocht je een spinnende Lambo zien, dan ben ik dat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Geen idee welke baan.
Maak maar een poll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Oschersleben hebben we nog nooit gedaan :*)

[ Voor 8% gewijzigd door kNarf_ op 26-11-2004 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Ja wel hoor, het was wel een ramp. ;)

Ik stem iig voor oschers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
Dutch3men schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 13:42:
Geen idee welke baan.
Maak maar een poll.
k wil wel ff doen, maar dan moet je ff zeggen waar k kan lezen hoe ik dat doet...tnx

al gevonden :>

[ Voor 6% gewijzigd door NiTrO-EXILE- op 26-11-2004 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
Poll: Welk circuit voor Vrijdag race?
Barcelona
Magny-Cours
Enna
Anderstorp
Monza
Brno
Spa
Donington
Estoril
Oschersleben
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=27526&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

voila!

[ Voor 10% gewijzigd door NiTrO-EXILE- op 26-11-2004 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
ahhhh K.....T.....ben pas 20 u terug.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Wat mij betreft kunnen we ook iets later beginnen, 19:00 is erg vroeg als je pas om 17:30 terug bent van het werk, en daarna ook nog moet koken + afwassen.

Nu ik dit typ bedenk ik me dat ik waarschijnlijk zelf ook te laat terug ben ivm. overwerk. Naja, als ik terug ben kom ik wel in #GTR en zie wel wie er is, en anders oefen ik nog even offline :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Nu online
Arfman schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 14:32:
Wat mij betreft kunnen we ook iets later beginnen, 19:00 is erg vroeg als je pas om 17:30 terug bent van het werk, en daarna ook nog moet koken + afwassen.
wel zielig dat je kookt en de afwas doet maar niet eet :9
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.