G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP
Tja hij is natuurlijk absoluut niet nauwkeurig en voldoet niet echt aan de standaard van de huidige GTR tracks.MartijnA3 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:00:
De groene hel voor GTR:
http://www.kvako.com/
Maar het is wel leuk om een keertje te rijden.
Tis een Beta convert, dus niet zeuren.Dutch3men schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:07:
Die baan ziet er niet uit vind ik. En als je rijd of zo zie je sneeuw of zo igg met de TV camera.
Ik zeur graagMartijnA3 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:14:
[...]
Tis een Beta convert, dus niet zeuren.
Dat is de straf omdat je met die cam wilt rijdenDutch3men schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:07:
Die baan ziet er niet uit vind ik. En als je rijd of zo zie je sneeuw of zo igg met de TV camera.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ik zat gewoon met de pc mee te kijken.Fuelke schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:48:
[...]
Dat is de straf omdat je met die cam wilt rijden
Ik rijd altijd in cockpit view
Verwijderd
Als ik het zo hoor is het online racen met GoT net weer zo'n succes als het was met ETCC. Ik zie zelfs veel nieuwe mensen dus ik hoop van harte dat er weer een mooie competitie aankomt! Ik wil wel helpen met organiseren.
Verder zou ik het ook wel gaaf vinden om af en toe te wisselen van auto's (gt, ngt, of nog langzamer bmw, lotus). Vooral iets van een minicompetitie met alleen bv. de lotus of bmw lijkt me super vet!
Groetjes en hoop julllie snel te zien online
Als ik geen Half-Life 2 zit te spelen meot dat wel lukken
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2004 15:46 ]
vanavond worden mn side-skirts gemonteerd op mn auto woei
I don't drive fast, I only fly low!
Als je nou eerst eens ervoor zorgt dat in GTR ook FMS je nickname isFMS schreef op donderdag 18 november 2004 @ 15:48:
Ik wil best weer mee doen, als er maar minder wordt gebeukt en minder practice laps gereden. Liever twee uur racen ipv twee uur zinloos hotlappen met een race van 5 min dat eindigt in crashes.
Want ik heb igg geen idee hoe jij heet in GTR en als dit iedereen doet blijft het ook overzichtelijk.
Was je er gister bij? Zo nee, misschien ligt het wel aan jou, want het ging er goed toen.FMS schreef op donderdag 18 november 2004 @ 15:48:
Ik wil best weer mee doen, als er maar minder wordt gebeukt en minder practice laps gereden. Liever twee uur racen ipv twee uur zinloos hotlappen met een race van 5 min dat eindigt in crashes.
muwa, Ik rij altijd met de nick maximilian in race games, zo moeilijk is dat toch niet om te onthouden?Dutch3men schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:03:
[...]
Als je nou eerst eens ervoor zorgt dat in GTR ook FMS je nickname is.
Want ik heb igg geen idee hoe jij heet in GTR en als dit iedereen doet blijft het ook overzichtelijk.
en MartijnA3, ik was er gistern niet bij, maar dinsdag wel, jij was toen niet bij tijdens de races...
Ik heb liever volledige namenDutch3men schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:03:
[...]
Als je nou eerst eens ervoor zorgt dat in GTR ook FMS je nickname is.
Hotlappen is niet zinloos (althans, niet volledig). En crashes kun je ook ontwijken.FMS schreef op donderdag 18 november 2004 @ 15:48:
Verwijderd
ah dat ben jij ... jij ging goed in OscherschlebenFMS schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:09:
[...]
muwa, Ik rij altijd met de nick maximilian in race games, zo moeilijk is dat toch niet om te onthouden?
en MartijnA3, ik was er gistern niet bij, maar dinsdag wel, jij was toen niet bij tijdens de races...
My point is, Hotlappen kun je ook offline doen. Half uurtje kwalificatie is best leuk, maar geen 1.5 uur. Ipv hotlappen kun je gewoon 2 races doen en das toch veel leuker.siggy schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:14:
[...]
Ik heb liever volledige namen![]()
[...]
Hotlappen is niet zinloos (althans, niet volledig). En crashes kun je ook ontwijken.
enuh, je kan er weinig aan doen als je van achter wordt geramd.
Verwijderd
Verder gewoon van te voren duidelijke tijden afspreken zoals bv. 1900 racen 18.30 kwalificatie (hangt ervanaf hoeveel mensen natuurlijk) en vanaf 1800 server up.
Zo ging het met ETCC altijd super goed.
Crashen gebeurt idd nogal vaak, ik doe 't zelf ook, komt denk ik omdat er niet een erg serieus sfeertje hangt. Iedereen loopt een beetje te klooien.
Dat doen we ook wel, maar daarvoor gaat er een practice aan vooraf.Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:25:
Gewoon ieder 1 hotlap om de beurt. Werkt altijd perfect en is nog leuk ook! Leer je ook eens omgaan met die druk.
Verder gewoon van te voren duidelijke tijden afspreken zoals bv. 1900 racen 18.30 kwalificatie (hangt ervanaf hoeveel mensen natuurlijk) en vanaf 1800 server up.
Zo ging het met ETCC altijd super goed.
[ Voor 44% gewijzigd door Zamorano op 18-11-2004 16:27 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

btw vanavond rij ik N-GT
[ Voor 6% gewijzigd door The_FrankO op 18-11-2004 17:20 ]
Verwijderd
hoe meer zielen hoe meer vreugd, hopelijk kan ik dit weekend of vanavond weer ff x meedoen
CTD"s zouden zo goed als opgelost moeten zijn. (ik heb nog geen ctd gehad, maar alleen paar keer hangen van het spel).
Joinlags zou HELEMAAL opgelost moeten zijn.Heeft iets van doen met de verificatie van gegevens die de client van de server krijgt.
Dat laatste zou vooral erg cool zijn
[ Voor 9% gewijzigd door BM op 19-11-2004 09:32 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Bij de nieuwe patch hebben ze die verificatie eruit gehaald daarom heb je geen/amper joinlag.SpeedAddict schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 09:32:
Zojuist op RSC meer info gelezen over de aankomende 1.2 patch.
CTD"s zouden zo goed als opgelost moeten zijn. (ik heb nog geen ctd gehad, maar alleen paar keer hangen van het spel).
Joinlags zou HELEMAAL opgelost moeten zijn.Heeft iets van doen met de verificatie van gegevens die de client van de server krijgt.
Dat laatste zou vooral erg cool zijn
Verwijderd
. .. .....O=o>
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 14:28 ]
Indien de mensen wat fatsoenlijker kunnen rijden, of iig de formation lap wat serieuzer nemen en niet zoVerwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:27:
Damnz wat een spel! Heb al een paar keer lan gespeelt. Wanneer er weer een GOT compititie is dan wil ik ook graag medoen incl. een aantal andere mensen.
. .. .....O=o>

Dat bedoel ik niet. Ik bedoel het continu fout naast elkaar rijden en voor de verkeerde personen rijden. Continu. En er staat not bene op het scherm achter wie je moet rijden en met een beetje verstand ga je gewoon op een afstandje achter elkaar rijden. Pure discipline, lezen en logisch gezond nadenken.kNarf schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 15:30:
Ja lol er is altijd wel eentje die te enthousiast z'n banden opwarmt en eraf vliegt, of tegen een ander aanbotst.. dat mag natuurlijk niet gebeuren.
Nog niet eerder online geraced met GTR.
Ik heb met de Saleen een paar dagen geleden 1:59.1 gereden op Brno...de snelste (AI) reed 1:54 ofzo...DAMN! Haal ik nooit volgens mij.
Binnenkort eens op zoek naar goede setups
Trouwens, ik heb een upload van 90kb/sec, dus als het nodig is wil ik wel hosten.
[ Voor 15% gewijzigd door duderuud op 19-11-2004 16:58 ]
Probleem is dat GTR rekening houdt dat je in 2 rijen rond rijdt en voorzover ik weet doen wij dat niet dus rits je in elkaar.siggy schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 15:39:En er staat not bene op het scherm achter wie je moet rijden en met een beetje verstand ga je gewoon op een afstandje achter elkaar rijden. Pure discipline, lezen en logisch gezond nadenken.
Wanneer je op de grid staat en gewoon de eerst volgende naast je voor je houd moet dat goed komen.
Gister 2de race zat ik hier mee in de war met maximilian (FMS) ik bleef achter de gele Ferrari aangezien die op de grid op P3 stond en ik op P4. GTR had het wel over dat ik achter nummer 66 moest blijven maar een beetje onlogisch als we in 1 rij rijden om dat van P4 mogen starten maar wel op P3 moeten rijden
Maximilian zat echter zo dicht achter de Ferrari dat ik er niet meer tussen kon dus steeds naast hen reed.
Of heb ik nou de logica van posities verkeerd begrepen

Over dat opwarm incident van mij bij de eerste 100meter in de eerste race kan ik maar 1 ding zeggen

Yup we racen online en ik host ervoor ook gedaan voor de ETCC league dus.Duderuud schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 16:57:
Vanavond racen? Doe ik ook mee!
Nog niet eerder online geraced met GTR.
Ik heb met de Saleen een paar dagen geleden 1:59.1 gereden op Brno...de snelste (AI) reed 1:54 ofzo...DAMN! Haal ik nooit volgens mij.
Binnenkort eens op zoek naar goede setups
Trouwens, ik heb een upload van 90kb/sec, dus als het nodig is wil ik wel hosten.
We doen vanavond trouwens de baan Enna.
Verwijderd
Blijf het ongelofelijk vinden dat die baan wordt gebruikt als circuit voor de FIA GTR series .... is in mijn ogen geen circuit...... anderstorp vind ik wel weer superDutch3men schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 17:29:
[...]
Yup we racen online en ik host ervoor ook gedaan voor de ETCC league dus.
hoe laat ?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 18:06 ]
Ja helemaal mee eens, en als je 1x iemand per ongeluk licht raakt, dan betekent dat dus dat je meer afstand moet bewaren.siggy schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 15:39:
[...]
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel het continu fout naast elkaar rijden en voor de verkeerde personen rijden. Continu. En er staat not bene op het scherm achter wie je moet rijden en met een beetje verstand ga je gewoon op een afstandje achter elkaar rijden. Pure discipline, lezen en logisch gezond nadenken.
Ik was dus die gele Ferrari en als je achter je 2 mensen op je bumper ziet hangen is het echt niet handig, ik wil ook graag m'n remmen kunnen opwarmen.
Als iedereen nou gewoon tot 2 bochten voor S/F afstand houdt en iedereen z'n warmup laat doen, is er niets aan de hand.
Als er zo gereden wordt ben ik niet zo happig op het meedoen in een GoT league.
[ Voor 6% gewijzigd door Zamorano op 19-11-2004 18:50 ]
Ken die baan nog nietDutch3men schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 17:29:
[...]
Yup we racen online en ik host ervoor ook gedaan voor de ETCC league dus.

Ff proberen zo...
Wil je me de gegevens van je server doorgeven? Zit ook op icq....
mirc is
irc://irc.tweakers.net/GTR
race ze
[ Voor 23% gewijzigd door NiTrO-EXILE- op 19-11-2004 23:10 ]
G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP
wel pole
erg vet
hier ff setup voor saleen goed voor 1.35.8 en sneller:P
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
| //[[gMa1.000f(c)2004 SBDT]] [[ ]] [GENERAL] Notes="" Symmetric=1 CGRightSetting=0 CGRearSetting=0 WedgeSetting=0 FrontTireCompoundSetting=0 RearTireCompoundSetting=1 FuelSetting=18 NumPitstopsSetting=3 Pitstop1Setting=64 Pitstop2Setting=64 Pitstop3Setting=64 Pitstop4Setting=64 Pitstop5Setting=64 Pitstop6Setting=64 Pitstop7Setting=64 Pitstop8Setting=64 [LEFTFENDER] FenderFlareSetting=0 [RIGHTFENDER] FenderFlareSetting=0 [FRONTWING] FWSetting=0 [REARWING] RWSetting=11 [BODYAERO] RadiatorSetting=2 BrakeDuctSetting=1 [SUSPENSION] FrontAntiSwaySetting=8 RearAntiSwaySetting=0 FrontToeInSetting=19 RearToeInSetting=24 LeftCasterSetting=12 RightCasterSetting=12 LeftTrackBarSetting=0 RightTrackBarSetting=0 Front3rdPackerSetting=0 Front3rdSpringSetting=0 Front3rdSlowBumpSetting=0 Front3rdFastBumpSetting=0 Front3rdSlowReboundSetting=0 Front3rdFastReboundSetting=0 Rear3rdPackerSetting=0 Rear3rdSpringSetting=0 Rear3rdSlowBumpSetting=0 Rear3rdFastBumpSetting=0 Rear3rdSlowReboundSetting=0 Rear3rdFastReboundSetting=0 [CONTROLS] SteerLockSetting=17 RearBrakeSetting=44 BrakePressureSetting=9 HandbrakePressSetting=0 [ENGINE] RevLimitSetting=6 EngineMapSetting=2 EngineBrakingMapSetting=0 [DRIVELINE] FinalDriveSetting=0 ReverseSetting=0 Gear1Setting=0 Gear2Setting=4 Gear3Setting=19 Gear4Setting=26 Gear5Setting=33 Gear6Setting=37 DiffPumpSetting=0 DiffPowerSetting=8 DiffCoastSetting=14 DiffPreloadSetting=1 [FRONTLEFT] CamberSetting=5 PressureSetting=54 PackerSetting=0 SpringSetting=4 RideHeightSetting=7 SlowBumpSetting=2 FastBumpSetting=3 SlowReboundSetting=6 FastReboundSetting=8 BrakeDiscSetting=0 BrakePadSetting=2 [FRONTRIGHT] CamberSetting=5 PressureSetting=53 PackerSetting=0 SpringSetting=4 RideHeightSetting=7 SlowBumpSetting=2 FastBumpSetting=3 SlowReboundSetting=6 FastReboundSetting=8 BrakeDiscSetting=0 BrakePadSetting=2 [REARLEFT] CamberSetting=23 PressureSetting=52 PackerSetting=0 SpringSetting=2 RideHeightSetting=5 SlowBumpSetting=0 FastBumpSetting=6 SlowReboundSetting=1 FastReboundSetting=10 BrakeDiscSetting=0 BrakePadSetting=2 [REARRIGHT] CamberSetting=23 PressureSetting=51 PackerSetting=0 SpringSetting=2 RideHeightSetting=5 SlowBumpSetting=0 FastBumpSetting=6 SlowReboundSetting=1 FastReboundSetting=10 BrakeDiscSetting=0 BrakePadSetting=2 [BASIC] Downforce=0.500000 Balance=0.500000 Ride=0.500000 Gearing=0.500000 Custom=1 |
Verwijderd
......
s i m p e l
Ja ik weet niet of je als achterblijver een blauwe vlag krijgt maar het lijkt me nuttig dat je dat in de gaten houdt en snellere mensen gewoon voorlaat als ze je op een ronde zetten.Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 20:32:
In een race en je auto is kapot rij dan niet over de ideale lijn naar de pit .... en al helemaal niet oversteken als er andere aankomen ....
......
s i m p e l
En een spiegel is toch wel makkelijk.
Ik heb met Mosselman iig erg leuke gevechten gehad en helaas moesten we hierdoor beiden de race staken.
Dus voor een ieder die mee gaat doen, probeer je netjes te gedragen op de baan en houd rekening met anderen zodat je niemands race verpest.
en al DQ voor de start vw pit lane exiting under red
Verwijderd
ik denk dat jij en nitro te laat op de grid waren .... na die 30 sec. ..yonexfreak schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 09:05:
die 1.2 patch is wel nodig...gisteren @practise werd wel duidelijk dat de joinlag vreselijk irritant kan zijn....een snelle lap zonder de joinlag was nagenoeg onmogelijk
en al DQ voor de start vw pit lane exiting under redsnap nog steeds niet maja het zal wel
Nitro sowieso
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2004 09:45 ]
hmm dat waren dan snelle 30s..had nl voordat dutch de sessie naar RACE zette de pitstrategie (1stp) al ingeregeld etc..Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 09:29:
[...]
ik denk dat jij en nitro te laat op de grid waren .... na die 30 sec. ..
Nitro sowieso
nouja als volgende x maar niet voorkomt
was iig erg korte race van mn kant
Wat wil je hiermee zeggen?Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 09:43:
Hier kan ik nog net een achterblijver ontwijken tijdens het lappen ... ben hem gelukkig net voorbij ... best irri als je probeert bij de koplopers te komen
Verwijderd
uhhh .. dat het niks scheeldeMartijnA3 schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 14:01:
[...]
Wat wil je hiermee zeggen?Dat gebeurt in het echt toch ook wel eens.
Verwijderd
Dit spel speelt btw vele malen beter dan andere sim's die ik speel zo als bijv. LFS.
Nu wil ik eigenlijk niet zo lang wachten tot de engelse release maar ik wil ook weer niet met een duits spel met duitse taal en weet ik veel wat nog meer voor duitse meuk in het spel hebben.
Dus mijn vraag wat is het verschil tussen engelse en duitse release bij. zijn de menu's compleet duits en het pit commentaar ed. of is er een patch later te verkrijgen die het hele gebeuren omzet naar een engelse taal?
Kortom wat zijn de verschillen tussen de duitse en engelse release?
Daar is meer informatie te vinden over vertaalpatches etc. Zodra je die hebt is het amper te merken dat je met een duitse versie van doen hebt.
Verder zal de engelse versie denk ik al voorzien zijn van alle patches die de duitse versie nu krijgt, maar verdr zullen ze gelijk zijn.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik ben nieuw op dit forum, maar simracing doe ik al wel een tijdje (GPL voornamelijk). Online racen heb ik echter nog niet vaak gedaan, want in de public servers zijn het toch 9 van die 10 keer van die rammers en dus heb ik het maar bij het offline racen gehouden. Nu heb ik GTR echter een tijdje en wil ik toch eens wat online gaan racen, want de AI is bijzonder irritant. Een voorbeeld is bv het inhalen van achterliggers.
Anyway. Als jullie binnenkort een onbekend iemand op jullie server zien verschijnen dan ben ik het misschien wel :-P
(alvast mijn excuses als ik er iemand vanaf ram, want online racers zullen iets minder voorspelbaar zijn dan de AI)...
CU online
Verwijderd
Ok bedankt hiervoor.SpeedAddict schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 15:25:
forum.rscnet.org
Daar is meer informatie te vinden over vertaalpatches etc. Zodra je die hebt is het amper te merken dat je met een duitse versie van doen hebt.
Verder zal de engelse versie denk ik al voorzien zijn van alle patches die de duitse versie nu krijgt, maar verdr zullen ze gelijk zijn.
Verder wil ik het spel nu dus wel aanschaffen ik heb zelf gegoogled door dit topic heen gespit en de simbin + gtr pagina doorgespit ik zie nergens de mogelijkheid om dit spel aan te schaffen in de openingspost staat dat dit op diverse webshopshet spel aangeschaft kan worden hierom heb ik op play.com gekeken deze kennen dit spel niet.
Weet iemand misschien een webshop waar ik dit spel kan aanschaffen?
BTW Mijn tijd op Spa met niks gemod aan de Lister is 2:02 ongeveer
Je bedoelt 3:02? 2:02 is écht onmogelijk in simulation modeVerwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 18:40:
[...]

Alleen op webshops gevestigd in Duitsland of andere Duitstalige landen.Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 18:40:
[...]
Ok bedankt hiervoor.
Verder wil ik het spel nu dus wel aanschaffen ik heb zelf gegoogled door dit topic heen gespit en de simbin + gtr pagina doorgespit ik zie nergens de mogelijkheid om dit spel aan te schaffen in de openingspost staat dat dit op diverse webshopshet spel aangeschaft kan worden hierom heb ik op play.com gekeken deze kennen dit spel niet.
Weet iemand misschien een webshop waar ik dit spel kan aanschaffen?
Amazon.de is een goede, ik heb hem daar ook vandaan, 3 dagen na bestelling had ik hem binnen.
2:02 is geen simtijd, wij rijden de Simulation mode met alle aids uit (behalve Auto-Clutch).
En met modden bedoel je waarschijnlijk veranderd aan de afstelling.
3.02 ook als je boven de 2e versnelling uitkomtsiggy schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 18:43:
[...]
Je bedoelt 3:02? 2:02 is écht onmogelijk in simulation mode
Xbox
Verwijderd
Hmm ja ik deed "Weekend warrior" samen met 5 andere Listers AI en volgens mij stond er op het einde 2:02 bij fastest lap.siggy schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 18:43:
[...]
Je bedoelt 3:02? 2:02 is écht onmogelijk in simulation mode
Maar toen ik net race weekend deed kwam ik niet onder de 2:30 dus misschien moet ik een bril kopen ofzo.
En ik maar denken dat ik goed was.
Idd geen sim mode denk ikZAMoRANo schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 18:45:
[...]
Alleen op webshops gevestigd in Duitsland of andere Duitstalige landen.
Amazon.de is een goede, ik heb hem daar ook vandaan, 3 dagen na bestelling had ik hem binnen.
2:02 is geen simtijd, wij rijden de Simulation mode met alle aids uit (behalve Auto-Clutch).
En met modden bedoel je waarschijnlijk veranderd aan de afstelling.
Ik ga hem meteen bestellen bij amazon.de
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2004 19:05 ]
Een paar uur hotlappen en er dan in de race afgetikt worden heb ik voorlopig ook wel een beetje gezien.
Weekend Warrior is denk ik Arcade Mode, er staat je nog heel wat te wachten op Simulation mode.Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 19:01:
[...]
Hmm ja ik deed "Weekend warrior" samen met 5 andere Listers AI en volgens mij stond er op het einde 2:02 bij fastest lap.
Maar toen ik net race weekend deed kwam ik niet onder de 2:30 dus misschien moet ik een bril kopen ofzo.
En ik maar denken dat ik goed was.
[...]
Idd geen sim mode denk ikIk heb ook alle aids uit behalve auto/clutch en met modden bedoelde ik de afstelling ja
Ik ga hem meteen bestellen bij amazon.de
Verwijderd
Ik ben ook nieuw hier en zou graag eens mee gtr-en.
Ik snap alleen niet hoe ik bij jullie op de server tercht kom

Wie wil me dat eens uitleggen ?
kom maar ff op IRC
Verwijderd
Ik heb niet zo gek veel ervaring met het internet en het spelen van spellen via internet, vandaar
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2004 20:38 ]
Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 20:27:
WTF = irc ?
Ik heb niet zo gek veel ervaring met het internet en het spelen van spellen via internet, vandaar
Een veelgebruikte manier om te chatten via internet. Je hebt een client nodig om in te loggen.
Moet niet zo'n probleem zijn om te vinden via google of een search op het forum.
Dan kun je inloggen via irc.tweakers.net op kanaal #GTR.
[ Voor 3% gewijzigd door Zamorano op 20-11-2004 20:49 ]
Host is trouwens weer down.
Was een leuke race vond ik zelf geen geklooi enzo. Eerste paar ronde zaten eerste 4 man lekker dichtbij elkaar totdat Knarf en ik beide een foutje maken en toen maar met elkaar wezen vechten.
[ Voor 40% gewijzigd door FabiandJ op 20-11-2004 21:15 ]
Verwijderd
ga nu eerst eens ff wat practicen, heb de oudere mods altijd gereden met traction control, stability help en antilock brakes.
Wie kan me evt. een goede setup asdviseren voor m'n logitech momo force ?
maar ongv zelfde idee
gas op 20% sensitivity
rem op 20% sensitivity
stuur op 44% sensitivity
FFB op 55%
en dan force feedback voor momo force kiezen natuurlijk in forcefeedback menu
suc6
Verwijderd
ik heb hetzelfde stuurtje maar heb gas en rem op 50% staan en stuur op 0 ....NiTrO-EXILE- schreef op zondag 21 november 2004 @ 00:12:
ik heb Momo Racing
maar ongv zelfde idee
gas op 20% sensitivity
rem op 20% sensitivity
stuur op 44% sensitivity
FFB op 55%
suc6
met die FFB heb ik al een tijdje lopen kloten maar ben er nog altijd niet tevreden over .... als ik hem op 100% zet (full) dan trilt ie als ik gewoon rechtdoor rij en als ik stil sta in de pits

kortom ben er nog niet zo weg van .... hebben jullie dit ook of heb ik iets niet goed ingesteld staan
je moet bij forcefeedback settins de Momo racing kiezen, dan heb je ineens wel ffb effecten op curbs enzo, k had eerst per ongeluk de Momo Force gekozen en toen deed ie ook erg vreemd.
Momo racing is 2e in het rijtje.
Force is de 1ste.
suc6
Verwijderd
thx werkt nu ookNiTrO-EXILE- schreef op zondag 21 november 2004 @ 11:33:
@mossel
je moet bij forcefeedback settins de Momo racing kiezen, dan heb je ineens wel ffb effecten op curbs enzo, k had eerst per ongeluk de Momo Force gekozen en toen deed ie ook erg vreemd.
Momo racing is 2e in het rijtje.
Force is de 1ste.
suc6
Ik had eerst met de momo racing ook een wegligging van nul, nul. Met deze instellingen gaat het al stukken beter, thanks !NiTrO-EXILE- schreef op zondag 21 november 2004 @ 00:12:
ik heb Momo Racing
maar ongv zelfde idee
gas op 20% sensitivity
rem op 20% sensitivity
stuur op 44% sensitivity
FFB op 55%
suc6
Witte Says
Dus wees tussen 19:00 en 20:00 in het irc channel.
De support van SimBin gaat wel vooruit, ik denk dat ze inzien dat dit wel moet wil GTR een lang leven beschoren zijn.Just had a very nice chat with Ian Bell (Head of Studio, Creative Direktor Simbin) at 4 a.m CET on GTR simulation lobby. He was on working, asking about the online experience for us, how we like the game, btw. (thats what I call a workaholic
After praising Ian and the team for creating such an outstanding racing-sim, i asked him a few questions. He told me some interesting things i want to share with you:
Patch 1.2 will be out in approx 2 weeks. He said "two real approximate weeks, not two IL2-Weeks"....
I asked him about Joinlags and CTD, he said that joinlags have been completely removed by some clever coding, and not by including a generic join car either. He also said that they have eliminated the CTD’s that they know of in the new patch and with both of the above the online is the best available ‘bar none’ were his words.
The 24h-addon (Ian said something about it being around 200mb of features track and cars) will be released separately around the same time as an optional download. Day-Night change will be semi-dynamic -> Engine needs to reload some textures to make it look good. If I remember right he mentioned something about 7 new cars for the 24h-addon.
I've asked him about non-cd/non3d-dedicated-servers. They're currently working to remove the D3D-components but it may take some time. There are still some commercial things to clarify, that means the decision of the no CD ded-server release is not only in Simbins hands.
He also gave me a hint about GTR2, its scheduled for Xmas 2005 atm.
Looks like they will only use the physics of Motor 2.0 (which are the same as those in GTR, btw,lol ).
There is also another SImBin racing-game scheduled for Summer 05 in addition to them working on an all new engine for GTR2, but he couldn't tell me anything about that, it's still a little secret… He would only say that everyone who races GPL will be preordering when they see the screens, cars and features.
BTW, it looks like the XBox-Version of the GTR franchise is still in development but it will be GTR2 based and have all that content.
Simbin is also working on new modules like a new damage system and updated tyre model and new game features for future products.
Ian also underlined that a big part of the team is still working like maniacs on future addons and improvements for GTR. They've got a LOT of ideas in pipeline
And finally some really exciting news: Sales in Germany are going extremely well. They even already outnumbered some of the expectations of the worldwide-release(!!!)
And sales are still increasing rapidly as word of mouth gets to work... His words were ‘we’re outselling the bigboys’.
Now finally the guys at Simbin get what they deserve!!!
Big thx to Ian Bell for kindly answering my questions.
In case that some of the information is not 100% correct, please consider it was Sunday morning 4 am local time, and i have no chat-log (does GTR log lobby-chats somewhere?). Hope i remembered everything right
going to bed now
cheers
Buzz
Join-Lags dus opgelost, de 24H add-on komt eraan en een hint naar F1-'77.
[ Voor 100% gewijzigd door Zamorano op 21-11-2004 15:40 ]
En Magny Cours zuigt
Maar wat me wel opviel tijdens de race was dat er telkens meer grip op de baan kwam en de ruiten viezer werden.
Ik blijf Magny Cours een klotebaan vinden voor hotlappen maar hij levert wel leuke races op
p.s.: mijn setup voor F550 is ongeveer:
default setup, met het volgende veranderd:
diff: power op 25 en coast op 75... Verder 7600 rpm, dan anti roll bar voor 2 klikken lager en arb achter 1 klik hoger. Vering voor 2 klikken lager en dan nog de slow damping voor en achter 1 klik lager en fast rebound voor 1 klik hoger.
[ Voor 12% gewijzigd door Fiskare op 21-11-2004 23:11 ]
Vervolgens tijdens de race duidelijk de verkeerde banden keuzen (hard) genomen. Kreeg in ronden 13 pas grip achter maar toen waren mijn voorbanden volledig opgerookt. Begin van de race 3 rondjes leuk rond gereden met een saleen achter me
geen probleem k had goede setup maar na herstart had k 360 setup op saleen.....:S ging nergens over.... spin overal erg K.....Speedy55 schreef op zondag 21 november 2004 @ 21:49:
Mijn excuses, voor het verkloten van de start nitro, raakte de curvstones, en toen......, mijn excuses, zal niet meer gebeuren.
vanavond beter en op echte baan....
die quali was trouwens wel erg gaaf, maar k moest wel 2 laps opwarmen voordat mn tijd ging lopen..vreemd.
laat die patch 1.2 maar snel komen!!!
Wat ook irritant was, was dat sommigen nog rustig een rondje doorreden na hun flying lap. Omdat er nog een auto voor me reed was mijn rondje ook niet echt goed.. je moet natuurlijk wel meteen op esc rammen als je een tijd hebt neergezet.

Maja, gelukkig werd de kwali teniet gedaan doordat iemand tegen de safety car op reed.
Nooit dicht achter de safety car rijden als je pole hebt, die lagged nogal eens.
http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=187536
Dit topic is gesloten.