[PC] [Racesim] GTR: FIA GT Racing Game | Deel 2

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.269 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

The_FrankO schreef op 06 november 2004 @ 15:45:
Wat moet zat stofzuiger geluid voorstellen bij het geluid van de motor? Viel me bij de demo ook al op. In AI mode en replay hoor je het niet. Het doet lijken als een turbo maar zover ik weet hebben die auto's geen turbo :?
Dat viel mij ook al op, het is een zoemend geluid wat zich steeds opbouwt naarmate je sneller gaat. :?

Ik vind het irritant vooral bij opschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
The_FrankO schreef op 06 november 2004 @ 15:45:
Wat moet zat stofzuiger geluid voorstellen bij het geluid van de motor? Viel me bij de demo ook al op. In AI mode en replay hoor je het niet. Het doet lijken als een turbo maar zover ik weet hebben die auto's geen turbo :?
Dat is de zogenaamde 'gearbox whine', oftewel de versnellingsbak die dat geluid maakt omdat er rechte vertanding wordt gebruikt (ipv diagonale bij straatauto's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Freak187 schreef op 06 november 2004 @ 13:41:
Ff een vraagje. Ik heb de demo nu 2 keer al gedownload vanaf 2 verschillende locaties., maar ik kreeg de hele tijd dat mijn setup files corrupt zijn! Hoe kan dit? En waar is een goeie versie te downloaden?
de file (setup) OPSLAAN, niet OPENEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hier kan je voor de Duitse versie een engelse menu versie downloaden:
Klik

Zou iemand hem misschien willen uittesten en hier neer willen zetten wat ie er van vond. Dan ga ik misschien toch maar de Duitse bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

kNarf schreef op 06 november 2004 @ 15:50:
[...]

Dat is de zogenaamde 'gearbox whine', oftewel de versnellingsbak die dat geluid maakt omdat er rechte vertanding wordt gebruikt (ipv diagonale bij straatauto's)
Gehe, dat hoorde je ook altijd bij TOCA >:)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
net een dikke 30 minuten online race met z'n 23en, vlekkeloos! (op de crashes na dan :9 )
Startte als nr 6 op Spa, kwam goed weg bij de start en lag 4e voor Eau Rouge, kreeg alleen klein tikje vanachter waardoor ik bijna dwars ging maar met alle moeite toch nog gecorrigeerd, wel 3 plekken verloren -> 7e.
Hele tijd achter 2 Ferrari's gezeten totdat hun met elkaar begonnen te vechten, toen was ik de lachende derde :P
Uiteindelijk na veel inhaalacties, crashes, verremmingen ( :? ) en uitremacties 2e geworden op 1.2 van de winnaar. Heeeeeerlijk spel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVLK
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

JVLK

Team Puss

Maar de duitse versie bestellen kan toch alleen als je beschikt over een visacard etc??

Niet zeg maar gewoon via bankboeking of paypal zeker? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
JVLK schreef op 06 november 2004 @ 21:39:
Maar de duitse versie bestellen kan toch alleen als je beschikt over een visacard etc??

Niet zeg maar gewoon via bankboeking of paypal zeker? ;(
CC is wel handig ja.
Maar er zullen denk ik wel een paar Duitse verkopers zijn die PayPal ondersteunen.
En anders is even op en neer naar Duitsland ook een optie. :9

Eigenlijk is het wel leuk als zo veel mogelijk mensen de Duitse versie kopen en zo de publishers van de Engelse versie lekker wat winst mislopen. :O
Alhoewel ik het SimBin toch een beetje kwalijk neem dat ze zich zo laten piepelen, ze zijn er altijd nog zelf bij. Misschien is dat gebrek aan ervaring maar we weten ook onderhand wel een beetje hoe Ian Bell denkt.

Anderhalve maand geleden had ik 'm zo gekocht maar nu heb ik nogsteeds serieus m'n twijfels. Misschien als GTA: San Andreas gaat vervelen (yeah uhm, ....as if).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FMS schreef op 06 november 2004 @ 15:50:
[...]

Dat viel mij ook al op, het is een zoemend geluid wat zich steeds opbouwt naarmate je sneller gaat. :?

Ik vind het irritant vooral bij opschakelen.
Ik heb het spel/demo nog niet gespeeld, maar het lijkt me de versnellingsbak. Racebakken hebben een rechtere vertanding dan normale versnellingsbak en daarom maken ze een gierend geluid.

(had over de eerdere reply heengelezen, mijn excuses...)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2004 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 13:11:
[...]

Ik heb het spel/demo nog niet gespeeld, maar het lijkt me de versnellingsbak. Racebakken hebben een rechtere vertanding dan normale versnellingsbak en daarom maken ze een gierend geluid.
Als ik iets post kijk ik altijd eerst of iemand anders niet toevallig al hetzelfde heeft gepost O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Laatst online: 17:32

Distortion

Bottle to Throttle

Even over die rechte vertanding van de bak: op de site van http://www.supercarchallenge.nl kun je een film downen van de originele BMW STW , onboard. Das pas een whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine!

Pak em hier:

http://www.supercarchallenge.nl/video/Assen-bmwSTW.wmv

Ook heb ik op mijn site, http://members.home.nl/nascar/, een kort filmpje staan van deze auto, opgenomen op assen.

[ Voor 19% gewijzigd door Distortion op 07-11-2004 17:29 ]

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:04

duderuud

Sliden is koel

Hmm...toch maar eens de grens bij Arnhem over om een gameshop te zoeken...
Weet iemand er toevallig een in de buurt van Nijmegen of Arnhem?

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Flyby_Wire schreef op 07 november 2004 @ 16:58:
Even over die rechte vertanding van de bak: op de site van http://www.supercarchallenge.nl kun je een film downen van de originele BMW STW , onboard. Das pas een whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine!

Pak em hier:

WTF :? Heeft die BMW een twin turbo ofzo? Of hebben al die andere auto's 600 kilo strafgewicht bij zich ofzo?
Damn, wat is die BMW snel (en wat gilt die versnellingsbak) !!

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Duderuud schreef op 08 november 2004 @ 00:08:
Hmm...toch maar eens de grens bij Arnhem over om een gameshop te zoeken...
Weet iemand er toevallig een in de buurt van Nijmegen of Arnhem?
Gewoon op mediamarkt.de of saturn.de kijken welke een beetje in de buurt ligt. Ik ga zelf waarschijnlijk vrijdag maar eens die kant op :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Ik heb besloten om hem gewoon online te bestellen. Beetje zinloos om zoveel te gaan rijden terwijl je hem gewoon met 2 dagen wachten thuis kunt krijgen.

Ik moet alleen nog beslissen waar ik hem ga bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is krijg ik hem morgen !! >:)

Iemand is zo vriendelijk geweest hem te halen voor me in Dld _/-\o_

(zal er wel niets mee te maken hebben gehad dat ik hem een hele sessie gefilmd had op de nurburgring GP strecke 8) )

circuitvrienden _/-\o_

2 filmpjes ( http://mark.0wn3d.nl/GTR%20vids/ )

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Laatst online: 13-09 14:23

Whuzz

Dodgeball!

Duderuud schreef op 08 november 2004 @ 00:19:
WTF :? Heeft die BMW een twin turbo ofzo? Of hebben al die andere auto's 600 kilo strafgewicht bij zich ofzo?
Damn, wat is die BMW snel (en wat gilt die versnellingsbak) !!
Die BMW zit in een hogere klasse dan de meeste auto's voor hem. Door een probleem bij de kwalificatie moest hij achteraan starten, dus de eerste 20 (ofzo) wagens voor hem zijn een klasse lager en die rijd ie dan ook met gemak voorbij. Tegen het einde komt ie in de buurt van de wagens die van zijn eigen klasse zijn en je ziet dan ook dat ie steeds meer moeite krijgt om nog in te lopen.

@ Mosselman: Gave filmpjes! Die AI geeft niet snel op zeg, zeker die blauwe Viper (?) op het einde van dar droog-weer filmpje!

[ Voor 10% gewijzigd door Whuzz op 08-11-2004 10:49 ]

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtx
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 06:22

vtx

De engelse vertaling werkt prima.

Alleen die CTD's daar word je helemaal gek van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

vtx schreef op 08 november 2004 @ 11:51:
De engelse vertaling werkt prima.

Alleen die CTD's daar word je helemaal gek van!
CTD's :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:02

Arfman

Drome!

Crash To Desktops, gok ik. Zou niet zo mooi zijn als dat vaak gebeurt.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtx

vtx

Crash to Desktop indeed, en dit gebeurd redelijk vaak. Iedereen heeft er last van, ook de join lag is om te kotsen. Verder leuke game, maar het voelt eigenlijk als een vroege beta versie dan een game die af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
vtx schreef op 08 november 2004 @ 14:49:
Crash to Desktop indeed, en dit gebeurd redelijk vaak. Iedereen heeft er last van, ook de join lag is om te kotsen. Verder leuke game, maar het voelt eigenlijk als een vroege beta versie dan een game die af is.
Join lag wisten we allemaal dat dat er in zou zitten. Is ook geen probleem met closed qually en race.

CTD's schijnen met de patch voor het grootste gedeelte opgelost te zijn maar feit blijft dat heel Duitsland de game nu aan het beta-testen is voor de rest van de wereld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtx

vtx

ZAMoRANo schreef op 08 november 2004 @ 14:51:
[...]

Join lag wisten we allemaal dat dat er in zou zitten. Is ook geen probleem met closed qually en race.

CTD's schijnen met de patch voor het grootste gedeelte opgelost te zijn maar feit blijft dat heel Duitsland de game nu aan het beta-testen is voor de rest van de wereld. :)
CTD zijn met de patch totaal niet opgelost, ja zonder de patch crashte die om de 5 minuten, nu een paar keer per uur. Ik heb in iedergeval nog geen hele race (practise / quali / race) kunnen rijden zonder een CTD :(

Maarja, duimen voor weer een nieuwe patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Zo, vanavond wordt er voor mij een Duitse versie besteld via Ebay.de :)

* duderuud kan niet wachten...

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

hmmz, ik krijg ook kriebels voor het spel.. maar de duitse taal zint me niet zo :X hoor je er veel van enzo? is menu in engels te krijgen? ja dus, maar werkt ie ook goed? :P

[ Voor 12% gewijzigd door R-B op 08-11-2004 18:37 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Ach, ik hou mezelf gewoon voor dat het DTM ook een superklasse is en dat is ook Duits...moet ik dus ook kunnen trekken.
Een echte coureur leert de taal van het team...toch? :)

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
R-B schreef op 08 november 2004 @ 18:35:
hmmz, ik krijg ook kriebels voor het spel.. maar de duitse taal zint me niet zo :X hoor je er veel van enzo? is menu in engels te krijgen? ja dus, maar werkt ie ook goed? :P
ik merk er vrij weinig van, enige irritante is de duitse gasten online :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Duderuud schreef op 08 november 2004 @ 17:24:
Zo, vanavond wordt er voor mij een Duitse versie besteld via Ebay.de :)

* duderuud kan niet wachten...
Weet je hoelang de besteltijd bij Ebay.de is?

Ik wil het namelijk via gameware.at bestelling. Daar schijnt het maar enkele dagen te duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

welke beveiliging heeft GTR eigenlijk? Danku _/-\o_

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
starforce 3.X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

ah daarom niet illegaal dus, dankje ik weet genoeg ;). ff kijken of play.com hem heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
R-B schreef op 08 november 2004 @ 21:47:
[...]

ah daarom niet illegaal dus, dankje ik weet genoeg ;). ff kijken of play.com hem heeft
Eh nee, alleen de Duitse versie is te koop en alleen via retailers in duitstalige landen.
Amazon.de heeft hebm bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

ZAMoRANo schreef op 08 november 2004 @ 21:48:
[...]

Eh nee, alleen de Duitse versie is te koop en alleen via retailers in duitstalige landen.
Amazon.de heeft hebm bijvoorbeeld.
is die site offline? of ben ik nou gek :X

hmm hij doet het dus wel maar is rete traag

tering ik snap echt niks van die moffe duitse taal.. :Z

[ Voor 20% gewijzigd door R-B op 08-11-2004 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Heeft iemand hem hier al eigenlijk?
Een paar maanden geleden was iedereen zo happig om een GTR league te gaan starten, als ik het zo hoor hier en daar is de multiplayer er goed genoeg voor.
R-B schreef op 08 november 2004 @ 21:52:
[...]

is die site offline? of ben ik nou gek :X

hmm hij doet het dus wel maar is rete traag

tering ik snap echt niks van die moffe duitse taal.. :Z
Had je maar op moeten letten op school, ze zeiden toen al dat het ergens goed voor ging zijn, toen wist je nog niet dat GTR ging komen. ;)

Amazon.de werkt bij mij ook niet nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Als ik het goed heb geteld hebben nu 3 mensen hem, en daar komen in de loop van de week nog een aantal bij (incl. mezelf), dus dan kunnen we vast wel wat races of een kleine league doen. Alleen is dedicated hosten voorlopig nog een beetje moeilijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

ja heb duits maar 2 jaar gehad, en niet eens zoveel lessen.. veel vielen er uit })

Iemand andere duitse site die snel levert en even duidelijker is :)

ALs ik hem heb kan ik ook meedoen met league :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
kNarf schreef op 08 november 2004 @ 23:25:
Als ik het goed heb geteld hebben nu 3 mensen hem, en daar komen in de loop van de week nog een aantal bij (incl. mezelf), dus dan kunnen we vast wel wat races of een kleine league doen. Alleen is dedicated hosten voorlopig nog een beetje moeilijk..
Hmm ja ik vraag me af of er nog een league gereden gaat worden, eigenlijk de enige reden om het spel nog te kopen. Dat dedicated hosten is weer zo'n onbegrijpelijke fout. |:(

Maar ik denk dat het toch met een man of 15 te doen moet zijn op 1024kbps up.
Als er hier genoeg mensen zijn is het denk ik wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou Ik heb zelf de game nog niet, maar ga er toch wel vanuit dat er weer een league gereden gaat worden. Mij lijkt deze game uitermate geschikt daarvoor, maar misschien kunnen we beter wachten tot de EN. versie zonder al teveel bugs, en dan fijn op het lijntje van Ducht3man racen, net als ETCC, en daar heb ik goeie herinneringen aan!
Groetjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtx

vtx

Voor een league is het nu echt te vroeg, aangezien er zoveel CTD's zijn dat het bijna onmogelijk is om een complete race te rijden.

FF duimen voor een snelle release van een 1.2 patch die dit probleem (en hopelijk de join lag, alhoewel ik betwijfel of dit ooit verholpen word) moet oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
vtx schreef op 09 november 2004 @ 11:46:
Voor een league is het nu echt te vroeg, aangezien er zoveel CTD's zijn dat het bijna onmogelijk is om een complete race te rijden.
Baseer je dit puur alleen op persoonlijke ervaringen met je eigen systeem of op die van meerdere mensen? Als ik zo'n beetje op de welbekende fora rondloop kom ik weinig mensen met structureel veel CTD's tegen (een enkele die allerlei progjes, zoals virusscanners, op de achtergrond draait).
Dat het voor jou moelijk is om een complete race te rijden vind ik niet zo interessant, als het bij veel mensen voorkomt is het idd zorgwekkend.
FF duimen voor een snelle release van een 1.2 patch die dit probleem (en hopelijk de join lag, alhoewel ik betwijfel of dit ooit verholpen word) moet oplossen.
Join Lag zal waarschijnlijk niet worden opgelost, dat zit zo in de manier waarop de huidige engine is opgebouwd. Wellicht dat dit bij rFactor is opgelost.
Maar bij een league is dat ook geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
ik ben al een league begonnen, maar we beginnen pas écht in feb. ofzo, als hij overal uit is, want de meeste van onze league wonen in Engeland/Scandinavië.

Echterrr als jullie nog races gaan rijden voor die februari doe ik natuurlijk gewoon mee:)

Over de CTD's, ik heb ze niet tijdens een race, wel tijdens laden. Gisteren was de onlinelobby ook beetje verneukt 's avonds. Alles was sloom en de officiele servers laadden de verkeerde circuits (Simbin #7 stond op Spa en hij laadde Anderstorp). Wel gaaf: er zijn door simbin al 8 Nederlandse servers opgezet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtx

vtx

ZAMoRANo schreef op 09 november 2004 @ 11:56:
[...]

Baseer je dit puur alleen op persoonlijke ervaringen met je eigen systeem of op die van meerdere mensen? Als ik zo'n beetje op de welbekende fora rondloop kom ik weinig mensen met structureel veel CTD's tegen (een enkele die allerlei progjes, zoals virusscanners, op de achtergrond draait).
Dat het voor jou moelijk is om een complete race te rijden vind ik niet zo interessant, als het bij veel mensen voorkomt is het idd zorgwekkend.
http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=185044

Iedereen heeft er last van.

In de ingame chat hoor je er ook iedereen over klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
vtx schreef op 09 november 2004 @ 12:38:
[...]

http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=185044

Iedereen heeft er last van.

In de ingame chat hoor je er ook iedereen over klagen.
Ja had de draad wel gezien maar het aantal replies vond ik ook niet echt zorgwekkend. :7

Maargoed als het zo'n probleem is is het wel hopen dat het snel opgelost wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

R-B schreef op 08 november 2004 @ 21:47:
Starforce is al gekraakt door Ultima volgens mij hoor... er was laatst zo'n rally-game die ook SF3 gebruikte en die is ook gewoon gereleased.
Ach, uiteindelijk ga ik hem gewoon kopen, ik wil er immers lekker online mee kunnen gamen en ik gun Simbin het geld van harte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Ja, zeker die crack waarbij je al je cdromdrives moet lostrekken...dat gaat me iets te ver.

Kreeg vanochtend een mailtje:
Guten Tag,

unser Logistikzentrum hat den unten stehenden Artikel soeben verschickt!
:P

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb um binnen en heb net 2 uur online gereden zonder CTD !!!

Had meteen de patch erop gedaan en de engelse uitvoering :P

Hier ben ik voorlopig heel zoet mee _/-\o_

damn wat gaaf :7

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 01:19 . Reden: Edit knop ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat multiplayer werkt heel behoorlijk moet ik zeggen op de GTR dedicated servers... zo goed als geen lag ...(althans vannacht en vanochtend) ...alleen wel dat join lag ... beetje irri is dat maar het spel maakt dat meer dan goed ... voor mij is dit echt de beste race game die ik tot nu toe heb gespeeld ... Ik heb nu wel 1x een CTD gehad :X

kom maar op met die Leak :P heb er zin an !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Duderuud schreef op 09 november 2004 @ 23:57:
Ja, zeker die crack waarbij je al je cdromdrives moet lostrekken...dat gaat me iets te ver.
:P
Nee hoor, custom installer die de SF3 protectie omzeilt. Werkt perfect.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee hoor, custom installer die de SF3 protectie omzeilt. Werkt perfect.
he arfman, hoe bedoel je dat precies met die "custom installer"?

Is die ergens te vinden?
Nee, die is nergens te vinden, is ook niet toegelaten @ GoT

[ Voor 20% gewijzigd door Fuelke op 10-11-2004 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 12:51:
[...]

he arfman, hoe bedoel je dat precies met die "custom installer"?

Is die ergens te vinden?
Ehh, dat soort dingen worden hier niet gewaardeerd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

ZAMoRANo schreef op 10 november 2004 @ 12:52:
[...]

offtopic:
quote het dan ook niet, dan kan hij z'n post nog editten en een eventuele OW o.i.d. voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 16:50

Fuelke

Forza Ferrari

Arfman schreef op 10 november 2004 @ 12:54:
[...]

offtopic:
quote het dan ook niet, dan kan hij z'n post nog editten en een eventuele OW o.i.d. voorkomen.
Dan had Liet zelf maar beter moeten nadenken voordat hij postte.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Fuelke schreef op 10 november 2004 @ 13:00:
[...]

Dan had Liet zelf maar beter moeten nadenken voordat hij postte.
offtopic:
Ja, dat vind ik ook, het staat in de FAQ en ik heb ook in de startpost gezet dat het niet op prijs gesteld wordt. Jammer dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op 10 november 2004 @

Je hebt gelijk sorry. Ik was een beetje overenthousiast toen ik het las. Ik wil het spel nl graag proberen voordat ik naar duitsland rij om het te kopen. :)

Ik wilde net mn bericht editten, maar dat lukt op een of andere manier niet. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 16:50

Fuelke

Forza Ferrari

Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 13:39:
[...]

Je hebt gelijk sorry. Ik was een beetje overenthousiast toen ik het las. Ik wil het spel nl graag proberen voordat ik naar duitsland rij om het te kopen. :)

Ik wilde net mn bericht editten, maar dat lukt op een of andere manier niet. :?
Nee, nadat een mod (ik dus) je bericht geedit heeft kan je het zelf niet meer aanpassen.

Maar misschien kunnen we vanaf nu terug on-topic gaan ;)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Initial G

f.k.a. GKLQuake

Flyby_Wire schreef op 07 november 2004 @ 16:58:

Pak em hier:

...
dat geluid maken straatauto's ook hoor! In de achteruit welteverstaan. Laatst ook eens gedaan, met veel gas in de achteruit over een parkeerterrein, anders bokt ie zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op 09 november 2004 @ 00:01:
[...]

Hmm ja ik vraag me af of er nog een league gereden gaat worden, eigenlijk de enige reden om het spel nog te kopen. Dat dedicated hosten is weer zo'n onbegrijpelijke fout. |:(

Maar ik denk dat het toch met een man of 15 te doen moet zijn op 1024kbps up.
Als er hier genoeg mensen zijn is het denk ik wel leuk.
Ik heb vanavond gewoon kunnen hosten en bij andere vriendjes :7 kunnen spelen zonder dedicated server duzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 18:08

BM

Moderator Spielerij
Heb hem sinds vandaag ook.

Wat een heerlijk spel zeg
Ondanks (of misschien wel dankzij) een jaar of 3 gpl ervaring, stond ik in de 1e de beste bocht in het grind met de Elise 8)7
Standaardsetups hebben dan ook wel de rembalans ERG ver naar voor staan, 55/45 remde al een stuk beter.
Aantal rondjes offline gereden, en toen online eens een kijkje wezen nemen.
Tis nog erg onrustig online als je het mij vraagt, erg wild gebruik makend van de vote optie, en een hoop gescheld, maar ik ga er vanuit dat over een paar weken/maanden alleen de wat serieuzere racers overblijven.
Het racen an sich (duits spel eh ;)) gaat gewoon erg goed, geloof dat we uiteindelijk met een mannetje of 25 op de server waren. Join lag is zonde, maar is over het algemeen ook nog wel te behappen, meeste lag 'bursts' zijn redelijk kort, en heb je er dus niet zoveel last van.

Schademodel lijkt me tot nu toe ook wel in orde, alhoewel het grafisch (nog) niet zoveel voorsteld. Raakt 1 keer met mijn linkerkant redelijk hard de muur, en sindsdien gruwelijke last van onderstuur gehad, stuuras oid krom dus. Gewoon degelijk dus :)

Geluid mag een bekend verhaal zijn, das gewoon heel erg goed dus.
Grafisch geen wondertje, maar ook gewoon goed, niks te klagen (ja, kan altijd beter).

Physics voelen degelijk aan, zo'n beetje zoals ik verwacht dat een wagen reageert als je hem op de limiet probeert te rijden, twitchy like hell })
In tegenstelling tot de "press-demo" kan ik in de final WEL fouten opvangen, en is driften wel enigszins mogelijk. Hoe het verder met de physics zit weet ik niet, dat moet ik allemaal nog ervaren, maar het voelt ERG degelijk aan.

Kortom, topspel met enorme potentie. Als ze de netcode nog ietwat bijgeschaafd krijgen (effect joinlag verminderen ofzo), heb je met GTR een über-simulatie in handen.

Simbin _/-\o_

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
SpeedAddict schreef op 10 november 2004 @ 23:28:
Heb hem sinds vandaag ook.

Wat een heerlijk spel zeg
Ondanks (of misschien wel dankzij) een jaar of 3 gpl ervaring, stond ik in de 1e de beste bocht in het grind met de Elise 8)7
Standaardsetups hebben dan ook wel de rembalans ERG ver naar voor staan, 55/45 remde al een stuk beter.
Aantal rondjes offline gereden, en toen online eens een kijkje wezen nemen.
Tis nog erg onrustig online als je het mij vraagt, erg wild gebruik makend van de vote optie, en een hoop gescheld, maar ik ga er vanuit dat over een paar weken/maanden alleen de wat serieuzere racers overblijven.
Het racen an sich (duits spel eh ;)) gaat gewoon erg goed, geloof dat we uiteindelijk met een mannetje of 25 op de server waren. Join lag is zonde, maar is over het algemeen ook nog wel te behappen, meeste lag 'bursts' zijn redelijk kort, en heb je er dus niet zoveel last van.

Schademodel lijkt me tot nu toe ook wel in orde, alhoewel het grafisch (nog) niet zoveel voorsteld. Raakt 1 keer met mijn linkerkant redelijk hard de muur, en sindsdien gruwelijke last van onderstuur gehad, stuuras oid krom dus. Gewoon degelijk dus :)

Geluid mag een bekend verhaal zijn, das gewoon heel erg goed dus.
Grafisch geen wondertje, maar ook gewoon goed, niks te klagen (ja, kan altijd beter).

Physics voelen degelijk aan, zo'n beetje zoals ik verwacht dat een wagen reageert als je hem op de limiet probeert te rijden, twitchy like hell })
In tegenstelling tot de "press-demo" kan ik in de final WEL fouten opvangen, en is driften wel enigszins mogelijk. Hoe het verder met de physics zit weet ik niet, dat moet ik allemaal nog ervaren, maar het voelt ERG degelijk aan.

Kortom, topspel met enorme potentie. Als ze de netcode nog ietwat bijgeschaafd krijgen (effect joinlag verminderen ofzo), heb je met GTR een über-simulatie in handen.

Simbin _/-\o_
Dat joinlag valt niet te verbeteren dat zit gewoon in de engine. Misschien zal de nieuwe engine van ISI het verhelpen maar dat is gewoon afwachten op rFactor.

• Joss
Het is misschien niet te verhelpen, maar zeker wel te verminderen. Kijk maar naar F1C, daar duurde een join algauw zo'n 2 á 3* langer, langste joinlag die ik nu heb gehad was 5 sec omdat er 3 spelers tegelijk binnen kwamen

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

* duderuud heeft 'm net van de lieve postbode gekregen! ;)

Ben razend benieuwd...

Motor-Forum.nl

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Vandaag dan ook eens GTR gespeeld (starforce my ass :P) en het is wel een beetje oefenen (gelukkig 8)). Ik heb nog niet veel gereden dus ik kan er nog niet heel veel over zeggen, maar ik ben iig blij dat het spel met alle autos in beeld iig nog 30+ fps haalt (zonder al te veel autos schiet de fps natuurlijk nog weer veel hoger :P)

De circuits en wagens zien er iig erg mooi uit en het geluid van de wagens klinkt ook goed. (ik vind de saleen wel lekker klinken :P)

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

AARRGGHH! Enorm veel CTD's, elke keer bij het laden van de baan (met die progress-bar).

Klote zeg :(

Motor-Forum.nl

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik heb nog geen crashes gehad, en toch al best aantal keer gereden :?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Verwijderd

Same here, alleen af en toe een CTD in MP. Niet bij het laden van tracks etc.

Misschien moet je het grafische detail wat terugschroeven? Omdat hij bij het trackloaden blijft hangen.

• Joss
Duderuud schreef op 11 november 2004 @ 19:02:
AARRGGHH! Enorm veel CTD's, elke keer bij het laden van de baan (met die progress-bar).

Klote zeg :(
élke keer? dan heb je de grafix te hoog staan

Verwijderd

ik heb alleen CTD als ik met alt-tab op inet ben geweest en dan weer wil joinen op een server

voor de rest nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Weer ff lekker wat gereden vandaag, en tot nu toe vind ik de Lamborghini erg vet :D Rijdt lekker, ziet er mooi uit (zwart, zonder fratsen :P) en klint erg lekker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Ik heb GTR vandaag voor t eerst gespeeld en 't bevalt erg goed. Op het Duits na :/. Ik vroeg me alleen af wat volgens jullie de beste/snelste auto is ?

Wel gaaf dat alle auto's echt totaal verschillend rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Requiem19 schreef op 12 november 2004 @ 14:29:
Ik heb GTR vandaag voor t eerst gespeeld en 't bevalt erg goed. Op het Duits na :/. Ik vroeg me alleen af wat volgens jullie de beste/snelste auto is ?

Wel gaaf dat alle auto's echt totaal verschillend rijden.
Er is waarschijnlijk geen beste/snelste auto, elke auto heeft circuits waar hij het best tot z'n recht komt. Ik weet niet of betrouwbaarheid ook een grote rol gaat spelen maar bandenslijtage e.d. wegen wel weer door op lange races.
De Saleen schijnt de beste qualifier te zijn over het algemeen maar ook de 550 en Murciélago zijn erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Arghgrrgrrgrr 8)7

Vandaag op de HCC dagen GTR gedaan in die demo stand van Atari. Vraag ik aan zo'n knakker "hee is dit spel hier ook te koop ?", zegt-ie: "weet ik niet, moet je ff kijken". Heel de HCC afgestruind (en de FRS op Utrecht CS) maar geen GTR :(
Laat dan maar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Arfman schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 17:15:
Arghgrrgrrgrr 8)7

Vandaag op de HCC dagen GTR gedaan in die demo stand van Atari. Vraag ik aan zo'n knakker "hee is dit spel hier ook te koop ?", zegt-ie: "weet ik niet, moet je ff kijken". Heel de HCC afgestruind (en de FRS op Utrecht CS) maar geen GTR :(
Laat dan maar :(
Tja dat had ik je ook wel kunnen vertellen, hij is alleen in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"weet ik niet, moet je ff kijken"

Lol, wat een l33t. Daar heb je ook niks aan idd, zeker een student die ze daar van straat hebben geplukt.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2004 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• original4u
  • Laatst online: 16:20
ZAMoRANo schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 19:02:
[...]

Tja dat had ik je ook wel kunnen vertellen, hij is alleen in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland te koop.
Ik heb ook in dat ding gezeten vandaag, gelukkig kon ik alle hulp dingen uitzetten omdat het toetsenbord erbij stond maar ben na 1 minuut gestopt omdat het stuur half gaar was en de speakers kapot waren :( tja dan hoeft het voor mij ook niet meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Is dit ding OpenGL of Direct3D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Volgens mij D3d

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

original4u schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 23:19:
[...]

Ik heb ook in dat ding gezeten vandaag, gelukkig kon ik alle hulp dingen uitzetten omdat het toetsenbord erbij stond maar ben na 1 minuut gestopt omdat het stuur half gaar was en de speakers kapot waren :( tja dan hoeft het voor mij ook niet meer..
Toetsenbord was niet zichtbaar toen ik speelde. Camerapositie stond verkeerd naar mijn smaak en geluid deed het niet. Voor me was een of andere totale no0b bezig geweest die de banden voor 95% had opgerookt in donuts, dus bij de eerste de beste drift die ik deed was het *poef*, weg achterbanden. Nogal een baggerdemo op die manier.

Tsja .. en als ik het niet gewoon in Nederland kan kopen hoeft het voor mij niet, dan gaat mijn gamebudget deze maand naar Half-Life 2. Graag of helemaal niet, SimBin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank155
  • Laatst online: 08-07-2023
Tsja .. en als ik het niet gewoon in Nederland kan kopen hoeft het voor mij niet, dan gaat mijn gamebudget deze maand naar Half-Life 2. Graag of helemaal niet, SimBin.
geloof me, als je van een beetje serieus racen houdt dan is gtr de aanschaf meer dan waard zelfs in een duitse versie.

voorlopig is het de beste sim imho.

amazon.de was correct en snel met de aflevering in mijn geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Zo voor diegene die ook Engels pitradio enzo willen hebben hier kan je het vandaan halen.
klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Dutch3men schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 18:51:
Zo voor diegene die ook Engels pitradio enzo willen hebben hier kan je het vandaan halen.
klik
Link werk hier niet.

Hier is er nog 1 naar m4driving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Die thread op rsc is weggehaald omdat je van simbin/10tacel het spel niet mag vertalen. Hoe bedoel je ontzettend zielig :( Breng dan gewoon een Engelse versie uit |:(

Hier kan ik weinig begrip voor opbrengen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Schumi4ever schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 21:26:
Die thread op rsc is weggehaald omdat je van simbin/10tacel het spel niet mag vertalen. Hoe bedoel je ontzettend zielig :( Breng dan gewoon een Engelse versie uit |:(

Hier kan ik weinig begrip voor opbrengen :/
Tja ik kan me voorstellen dat de uitgevers van de Engelse versie dat niet leuk vinden, dan raken zij kopers kwijt, maar ja dan hadden ze maar niet die versie uit moeten stellen.

Ik zal de Engelse versie dan ook absoluut niet kopen.

Als ik mijn link hier weg moet halen hoor ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat die vertaling niet het probleem is hoor, ik bedoel over die andere vertaal files doen ze niet moeilijk op RSC. En tegen deze soundfiles kun je niet echt anders aankijken.

De thread zal eerder verwijderd zijn omdat RSC het niet toelaat dat die M4driving gast zijn site weer eens loopt te pimpen daaro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 21:45:
Ik denk dat die vertaling niet het probleem is hoor, ik bedoel over die andere vertaal files doen ze niet moeilijk op RSC. En tegen deze soundfiles kun je niet echt anders aankijken.

De thread zal eerder verwijderd zijn omdat RSC het niet toelaat dat die M4driving gast zijn site weer eens loopt te pimpen daaro.
Daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen. :)
Zou idd vreemd zijn dat de vertaalde menu's wel mogen.
10tacle en SimBin zal het waarschijnlijk ook worst wezen, 10Tacle verkoop meer, en SimBin maakt het niet uit of ze Engelse of Duitse spellen verkopen.

Heb de draad daar niet gevolgd dus ik weet het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
De post waarin de vertaalde menus werd aangeboden is ook weggehaald (door de poster zelf, hij zei dat hij genoeg had van het "gezeur" van simbin. Lijkt er dus wel degelijk op dat ze die vertaling actief tegen proberen te gaan (in de eula staat ook dat die vertalingen niet toegestaan zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom staat die megathread over het vertalen dan nog op RSC?

Nog een optie is dat ze het dubbelchecken met Simbin zelf en de thread/posts eventjes opzij hebben gezet, is ook al eerder gebeurt (met diezelfde vertaal thread iirc). Die was ook foetsie voor een dag of wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ja die Thread is er gewoon nog, is idd terug geplaatst toen het goedgekeurd was volgens RSC.
Maar Skypat heeft waarschijnlijk wel commentaar van SimBin gekregen want z'n post heeft aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Either way, het blijft frappant dat het enige dat je zo ongeveer van simbin hoort is dat je dit en dat niet mag doen. Ik snap dat niet zo, als mensen die Duitse versie kunnen vertallen zullen ze er daar meer van verkopen, en als ze bang zijn dat ze dan minder engelse verkopen moeten ze ze maar tegelijk releasen.

Ik ben nog geen enkele publisher/developer tegen gekomen die zitten te letten of de community niet "illegale" dingen oid released. Bij EA of ISI hoor je ze toch ook niet klagen als mensen een texture uit de game halen, aanpassen en vervolgens weer releasen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

SimBin moet niet zeuren. Dit is een logisch gevolg van het niet gelijktijdig uitbrengen van een game in heel Europa of de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

CTD's vallen nu mee na het terugschroeven van het detailniveau.

Zoals je hier kan lezen komt er dit weekend nog een complete patch uit voor de vertaling (versie 1.0).

Die zal hier waarschijnlijk te downloaden zijn: www.adonf-fr.com

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Duderuud schreef op zondag 14 november 2004 @ 01:08:
CTD's vallen nu mee na het terugschroeven van het detailniveau.
Dat lijkt me niet de beste oplossing, mag hopen dat daar snel een patch voor komt :Y)

Overigens heb ik nog geen ctd gehad :) *ff afkloppen :P*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Heb hem dan ook eindelijk sinds gisteren, en zonet voor het eerst gespeeld. Meteen maar online gegaan met een 575 op Pergusa. Pure ownage gewoon :Y)
Subliem geluid, cockpit en physics. En compleet lagloos op de Simbin NL server.
Zodra je hem speelt vergeet je gewoon al het gezeur en de ophef over GTR. Gewoon kopen die handel, mijn versie is inmiddels ook al compleet Engelstalig.
Snel weer verder spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
welke van de 8? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer gaan we eens ff online met degene hier die hem al hebben 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Laatst online: 18:04
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 15:54:
wanneer gaan we eens ff online met degene hier die hem al hebben 8)
hopelijk snel ;)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
kNarf schreef op zondag 14 november 2004 @ 11:57:
Heb hem dan ook eindelijk sinds gisteren, en zonet voor het eerst gespeeld. Meteen maar online gegaan met een 575 op Pergusa. Pure ownage gewoon :Y)
Subliem geluid, cockpit en physics. En compleet lagloos op de Simbin NL server.
Zodra je hem speelt vergeet je gewoon al het gezeur en de ophef over GTR. Gewoon kopen die handel, mijn versie is inmiddels ook al compleet Engelstalig.
Snel weer verder spelen :9
Ja daar ben in het wel redelijk mee eens.
Na een aantal hele goede verhalen van mensen heb ik toch twijfelend de Duitse versie besteld.
SimBin is wel een beetje aan het blunderen op sommige gebieden maar het zijn dan ook amateurs die een 1e commercieel product uitbrengen, als de multiplayer en de physics (en niet te vergeten het geluid) zo goed zijn is het wel de moeite waard. Alle fouten op de publishers gooien vind ik een beetje makkelijk maar het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben, de Engelse versie ga ik dan ook absoluut niet kopen.

Het duurde 3 dagen voor ik hem binnen had via Amazon.de. Snel gepatched en de engelse menu's en geluiden geinstalleerd.
Ik heb alleen ff kort de auto's en de banen bekeken, San Andreas is toch nog wel ff leuker. ;)
Geluid en physics zijn enorm goed, multiplayer heb ik niet getest.
AI is verschrikkelijk slecht (op Angry gespeeld) maar ach, ik had dat wel een beetje verwacht, op de standaard instellingen kan ik ze wel al bijhouden dus uitdagend is het ook niet echt.
Maar als de multiplayer maar goed is, wellicht kunnen we met een aantal mensen hier binnenkort al even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
ZAMoRANo schreef op zondag 14 november 2004 @ 16:10:
Ik heb alleen ff kort de auto's en de banen bekeken, San Andreas is toch nog wel ff leuker. ;)
Ojee, de Playstation krijgt voorrang op GTR. Zullen we hier over een tijdje ook wel te horen krijgen hoe 'goed' Gran Turismo 4 wel niet is :+

Maar volgens mij hebben nu in ieder geval genoeg mensen op GoT hem om een race te organiseren, tegen botsende Duitsers racen gaat op zich wel snel vervelen ;) Nu alleen nog een host.. Dutch3men?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
kNarf schreef op zondag 14 november 2004 @ 16:38:
[...]

Ojee, de Playstation krijgt voorrang op GTR. Zullen we hier over een tijdje ook wel te horen krijgen hoe 'goed' Gran Turismo 4 wel niet is :+

Maar volgens mij hebben nu in ieder geval genoeg mensen op GoT hem om een race te organiseren, tegen botsende Duitsers racen gaat op zich wel snel vervelen ;) Nu alleen nog een host.. Dutch3men?
LOL, nee GTA is een heel ander genre natuurlijk. Ik weet ook niet of ik GT4 uberhaupt wel koop, misschien verkoop ik de PS2 wel weer als ik klaar ben met GTA. :)

Eens online race met wat mensen hier is wel leuk ja, als Dutch3men kan hosten is dat perfect. Ik denk niet dat Chello de snelheidsverhoging al helemaal heeft doorgevoerd hier (naar 1024 up) maar anders kan ik ook wel proberen te hosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb 40 kb/s up dus dat zou genoeg moeten zijn voor 8-10 mensen lijkt me

(ik maak nu wel ff een server) Mosselmania ik zie wel of er mensen komen

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
dan schrijf ik me bij deze ook in ;) :9