Heb hem sinds vandaag ook.
Wat een heerlijk spel zeg
Ondanks (of misschien wel dankzij) een jaar of 3 gpl ervaring, stond ik in de 1e de beste bocht in het grind met de Elise
Standaardsetups hebben dan ook wel de rembalans ERG ver naar voor staan, 55/45 remde al een stuk beter.
Aantal rondjes offline gereden, en toen online eens een kijkje wezen nemen.
Tis nog erg onrustig online als je het mij vraagt, erg wild gebruik makend van de vote optie, en een hoop gescheld, maar ik ga er vanuit dat over een paar weken/maanden alleen de wat serieuzere racers overblijven.
Het racen an sich (duits spel eh

) gaat gewoon erg goed, geloof dat we uiteindelijk met een mannetje of 25 op de server waren. Join lag is zonde, maar is over het algemeen ook nog wel te behappen, meeste lag 'bursts' zijn redelijk kort, en heb je er dus niet zoveel last van.
Schademodel lijkt me tot nu toe ook wel in orde, alhoewel het grafisch (nog) niet zoveel voorsteld. Raakt 1 keer met mijn linkerkant redelijk hard de muur, en sindsdien gruwelijke last van onderstuur gehad, stuuras oid krom dus. Gewoon degelijk dus
Geluid mag een bekend verhaal zijn, das gewoon heel erg goed dus.
Grafisch geen wondertje, maar ook gewoon goed, niks te klagen (ja, kan altijd beter).
Physics voelen degelijk aan, zo'n beetje zoals ik verwacht dat een wagen reageert als je hem op de limiet probeert te rijden, twitchy like hell
In tegenstelling tot de "press-demo" kan ik in de final WEL fouten opvangen, en is driften wel enigszins mogelijk. Hoe het verder met de physics zit weet ik niet, dat moet ik allemaal nog ervaren, maar het voelt ERG degelijk aan.
Kortom, topspel met enorme potentie. Als ze de netcode nog ietwat bijgeschaafd krijgen (effect joinlag verminderen ofzo), heb je met GTR een über-simulatie in handen.
Simbin